Daty | 791 | 2006. január 14. 17:22 | Válasz erre: 779 |
Azt mondtam, ugyan az??? Nem! Azt, hogy szakasztott olyan! Na ez a kettõ sem ugyanaz!:-) |
kovee | 790 | 2006. január 14. 15:36 | Válasz erre: 789 |
Áh már megszoktam, hiányozna ha nem így lenne! :-)) Üdv! |
KOVI | 789 | 2006. január 14. 14:26 |
SZEVASZTOK! ÉN VETETTEM FEL A FÉNYSZÓRÓ MAGASSÁGÁLLÍTÁST. DOLGOZOM RAJTA. (MOST,H NEM JÖTT VELEM SENKI SZICÍLIA-TUNÉZIA TÚRÁRA, VAN IDÕM MOLYOLNI.) ELEKTROMOTOROS MEGOLDÁS LESZ,HA MÜKSZIK KÖZZÉTESZEM. KÜLÖNBEN,MOST H TELJESEN SZÉTBORÍTOTTAM AZ ELEJÉT A STROMNAK, ÉN IS GONDOLKOZOM XENONON. UHHO,CSAK RAJTA LEHET LEBESZÉLNI! ;) NÉVROKON! NEM KIABÁLOK,CSAK ÍGY IS PRÓBÁLOK MEGKÜLÖNBÖZÕDNI TÕLED! MEG AMÚGY SEM KOMÁLOM A KISBÖTÜKET. |
Macko | 788 | 2006. január 14. 14:21 | Válasz erre: 787 |
Tomota, ehhez csatlakozom én is. Nem tudom, mikor lesz idõm foglalkozni a témával a gyakorlatban. Ha valaki megoldja gyakorlatban, mindenképp átvenném a megoldást. Köszi elõre is mindenkinek, aki segít! |
Tomota | 787 | 2006. január 14. 14:00 | Válasz erre: 784 |
pandamaci ! Az 5let kitünõ, de én a bovden helyett villanymotort javasolnék egy kétállású kapcsolóval ami a pólusokat váltja értelemszerûen, a fel és le állás szabályozásához, a szélesség állítást nem kell babrálni. Lehet hogy még müxik is a dolog... az autómata szintszabályozás már túl bonya, de asszem ez a megoldás alkolmas a probléma megoldására. Kösz az 5letet! |
Tomota | 786 | 2006. január 14. 13:52 |
Ha gondoljátok nézzetek vissza a 249. # re Sasa érdeme, itt látni millió okosságot Stromokhoz. kovee! Ha jól emélxem Te akartad megoldani a motoros fényszóróállítást.... sikerült valamire jutnod? |
nanupapa | 785 | 2006. január 14. 13:07 | Válasz erre: 784 |
Pontosan , kész giccsparádék lesznek a motorok tavaszra, ha így folytatjátok. :-))) Jó dolgotokban nem tudjátok eldönteni, mit buzeráljatok rajta. Már lassan felvásároljátok az összes bizbaszt... 2500 pénzt egy szar H4-esért?? Szerintem a hülyeségnek is vannak határai. |
pandamaci | 784 | 2006. január 14. 11:41 |
macko amit ez alatt írtam az is mind megvalósítható- idõ és pénz kérdése. Mivel a lengõkar érzékelõs változat csak újabb, gyári xenonos autóban van, az ehhez való motyó bontottan se 2 Ft. óccsó változat: kidobod az állító csavart, helyére beraksz egy zsiguli szivatóbowdent / drót belsõ húzni tolni lehet/ egyik végét a foncsorra kötöd, másikat valami karos áttétellel a teleszkópra. Na ahogy rugóztatod, úgy huzigálja a foncsor alját- azaz dinamikusan menet közben is mûködik.Mennyi idõ alatt kopik ki az egész ,azt ne kérdezd. Elvileg ez is mûködõ képes. Különben ha jól be van állítva az a k.lámpa , enélkül is biztos látsz vele, meg a szembejövõ is kibírja. Ha jön a jóidõ, inkább motorozol, nem ezzel kínlódsz :)))) |
Macko | 783 | 2006. január 14. 11:22 | Válasz erre: 782 |
Valóban nem a Xenon a központi kérdés, hanem a szintállítás, pontosan a Tomota által a 780-asban vázoltak okán. Egyenlõre én sem látom, hogy ezt hogy lehetne megoldani, de van itt sok nálam okosabb ember. Bár ezzel még nem mondtam semmit :-)) Hátha lesz valakinek megvalósítható ötlete, szerintem mind hasznát vennénk! |
pandamaci | 782 | 2006. január 14. 11:15 |
lámpa szintszabályozás hát aki a vstrom-ba egy motoros lámpa állítót /0-1-2-3 mókuskerék a mûszerfalon/ bele tud fabrikálni, na az kellõképpen kitartó és ügyes. Aki a mókuskereket egy ugyancsak autóból kivett lengõkar elmozdulás érzékelõvel helyettesíti, és azt a motorteleszkópra, hitelesen mûködõképesre felbuzerálja,annak külön grat. Talán még a 15 év körüli kocsik lámpatestjében alkalmazott terhelt-terheletlen állapothoz rendszeresített foncsorbillentõ /a lámpa állító csavar helyére/ befaragható. Ha már valaki mindenáron alkotni kíván. A 2500 Ft-os kék égõ, meg a 70 ezres trafós xenon készlet 2 erõsen különbözõ dolog. Ja és mivel a motort nem a xenon lámpával gyártották, /nem erre szól a típusbizonyítvénya/, nem is mûszaki vizsga képes !! Késõbbi meglepetések helyett. |
Zsifi | 781 | 2006. január 14. 11:00 | Válasz erre: 780 |
Ez nagyjából majdnem mindegy, hiszen a gyorsításoknál (amikor igazán gond a szembejövõknek) nem lehet hirtelen állítani a lámpát...
|
Tomota | 780 | 2006. január 14. 10:39 |
Urak! A Strommoknál nem a fényerõ inkább a brutális világítás a gond és ezért keresünk Mackóval közösen megoldást a szítszabályozásra, ui. ha utast szállítasz a szintszabályozás jó megoldás lenne a szembejövõk "reklamálásait " elkerülendõ. ami néha igen veszélyes is tud lenni. Ráadásul én a fényszórót így alig tudom használni, de gondolom mások is vannak így. Ha jól eléxem régebben valaki már említette a motoros állítás lehetóségét....( az utóknál már ismert módon, esetleg autaómata szintszabályozás is szóba jöhet ha nem túl drága... ) Hát erre volnánk kíváncsiak! |
Daty | 778 | 2006. január 14. 10:12 | Válasz erre: 777 |
Szia mackó! Van ötletem! Vegyél 2 db H4-es Tungsram Euroblue izzót a motorodba, tedd bele, és minden különösebb pénzkidobás után szakasztott úgy fog világítani, mint a xenonos, és még bele sem kell piszkálni az elektronikába! Én 3 napja tettem bele, de király! Darabja 2.500 Ft! Üdv! Daty |
Macko | 777 | 2006. január 13. 22:11 |
Fiatalok, a Xenonos topicban felmerült, hogy a lámpák szintszabályozását hogyan lehetne megoldani. Látom, hogy korábban itt diskuráltatok errõl, bár megoldást a régi hozzászólások között nem találtam. Van valakinek mûködõképes, kivitelezhetõ ötlete? |
apach | 776 | 2006. január 13. 09:53 | Válasz erre: 775 |
persze, persze. csak ritkán tudom kidugni a fejemet a hó alól. de azért olvasom a klubdumát. |
nagyHoHo | 775 | 2006. január 12. 09:42 | Válasz erre: 774 |
Apach ! pachi...mi van veled, rendbe jöttél már?
|
apach | 774 | 2006. január 12. 00:00 | Válasz erre: 769 |
ez olyan szép! én támogatom ezt a távolsági kapcsolatot! úgyhogy KIRO nem csajokat hoz, hanem csak én a sört. (csak mennénk már!!!) |
Macko | 772 | 2006. január 10. 12:14 |
Megvettem a "Minden Motor" címre hallgató motorkatalógust. Csak azért teszem közzé, hogy NEHOGY TI IS MEGVEGYÉTEK! Nagyon szar kiadvány tele technikai hiányosságokkal. Ha képeskönyvre végytok, akkor még elmegy, ha katalógusra, akkor meg kell várni a Revü katalógusát februárban.
|
Tazdevil | 771 | 2006. január 9. 15:22 | Válasz erre: 769 |
Ott a helyem asszonyostól. Csak ne április végén legyen, hanem utána bármikor!
|
Tazdevil | 770 | 2006. január 9. 15:21 | Válasz erre: 765 |
Mentetek már Harley Sporival, ahol a forró olajtartáj a tökötöktõl pár centire van? Na az buli a javából. Egy tök rendes Harleys srác egyszer eljött megnézni a stromom. Na másnap már vitte vissza a kereskedésbe a fél-egy éves 883-as sporiját és rendelte meg a Stromot.
|
KIRO-650 | 769 | 2006. január 9. 15:12 |
MissKiro650 Szeretném, ha velem jönnél a stromosok remélhetõleg nagy létszámú találkozójára. |
Tazdevil | 768 | 2006. január 9. 14:57 |
Üdv. Lovagok! Mindenkitõl elnézést, akinek a lelkét megsértettem a pénteki "kirohanásommal". Tényleg jó mocik a bömösök is - szerintem. Csak az ingerküszöböm fölé került Nanupapa plasztikVStromozása és az élére vasalt korduragatyás "homo"-zása. Mikor lesz már a kirajzás? |
CZW | 767 | 2006. január 9. 09:16 | Válasz erre: 754 |
"www.dakar.com - Nagy szar és a magyarok neve mögé nem HUN-t írnak, hanem HON-t. Faszparasztok." vaj'h miert? talan mert franciak (hongrie)? |
Szabadsag-Vandora | 766 | 2006. január 8. 22:28 | Válasz erre: 763 |
Kösz a kiegészítést!Minden bizonnyal abból van,de tényleg nem vezeti a hõt. Hát ma azért jól jött volna egy kis kiegészítõ fûtés.A kezem totál átzsibbadt és a térdeim is hidegek meég. Holnap a Quazimodoval megyek dolgozni,abban van fûtés. |
Oldi | 765 | 2006. január 8. 22:23 |
Azért az igazi, kibírhatatlan tökmelegítésben az FJR viszi a pálmát... Ilyenkor jó, bár azt észre sem veszem a tripla naci okán, de nyáron... És azéé egy illen motorra csak nem illik glottgatyába felülni... (Bár már ott tartanánk...:))) |
Macko | 764 | 2006. január 8. 20:36 | Válasz erre: 763 |
Köszi, akkor most aztán már tökéletesen képbe kerültem a GS hõtermelését illetõen.
|
Macko | 762 | 2006. január 8. 17:13 |
Megnéztem a port.hu-n, nem találom az adás ismétlésének idejét. Valszeg nem akkor lesz.
|
Macko | 761 | 2006. január 8. 11:43 |
Tegnap éjjel néztétek a Sport1-en a MotorShow-t? Tavalyi bakiparádé-összefoglaló volt, betegre röhögtem magam rajta. Meg bevágtak egy csomó részletet a tavalyi magyar utakon felvett magyar Ghost-Rider videóikból, amik sejthetitek, miért maradtak ki az eredeti adásokból. Közútjainkon 200-300 között közlekednek Superbike-os barátaink, elöljárva a jó példával az erre fogékony nézõközönség elõtt. Azt hiszem, kedden du. 15 óra után ismétlik, aki tudja, nézze meg! |
Szabadsag-Vandora | 760 | 2006. január 7. 11:33 | Válasz erre: 751 |
Alig melegszik,mert a szelepfedél az magnéziumból van és szinte semmi meleget nem ad ki,Inkább a kipufogókönyök az,ami rásegít a fûtésre,mert a meleg az felfele áramlik.Ha meg lassan haladok,akkor kissé hátra és fel,tehát azért némi meleg azért van.De ebben a hûvös idõben a lábszáramnak most jól jön.A régi R80 Gs-sel nagyon megszívtam.Azon aluból volt a hengerfej,öntöttvas a henger és a gyári spoilert meghosszabbítottam egész le a hengerekig.Hát nyáron azon bíz,majd kigyulladtam,ráadásul feltettem agy nagy plexit és az csak rontott a helyzeten.Nulla huzat. Ezen az újon meg mindenütt befúj a szél,esõben meg alig lehet elbújni.Szégyen ide vagy oda sajnos a plexirõl épp a térdemre jön a víz.Mások is mondták,hogy egy túraplexi segítene,és ez is lesz a megoldás.Láttam már másnak is,hogy a tank és a henger között egy picinyke "S" alakra hajtott plexi volt,olyan kis spoiler féle,mint a chopperek teleszkópjrta erõsitett szálterelõ. A kormányon van nagy kézvédõ,ami a markolatfûtéssel együtt tökéletes.Ráadásul,ami nálam gyakran elõfordul,hogy kiesika kezembõl a motor,akkor remekül felfogja a borulást és megvédi a karokat. Csupán legyen nálam elég ragasztó szalag az irányjelzóket összetákolni. |
Macko | 759 | 2006. január 7. 10:19 | Válasz erre: 757 |
Pandamaci, megnéztem az adataidnál a fotódat. Nagyon szép az Intrudered, gratulálok!
|
Macko | 758 | 2006. január 7. 10:18 | Válasz erre: 757 |
Tök egyetértek, de a teremgarázsban még egy motor nem fér el, meg sokat megyünk hét közben is együtt a feleségemmel. Így robiból csak nagy lenne a jó. A 125-ös négyütemû két személlyel gyenge (volt), kell legalább egy 250-es. Azzal meg alig járok jobban, mint a V-Strommal. (Volt nálam pár napig Piaggio Beverly 250). Valamivel jobb, de csak úgy városi motornak drága, és mint mondtam, nem tudom hova rakni. Ha kint hagynám az utcán, jó vége úgyse lenne! Így marad a Strom, meg a büdösödés... |
pandamaci | 757 | 2006. január 7. 10:06 |
dolgozni járásra / ami ugye neked se a valódi motorozást jelenti,nem volt nehéz kitalálni/ szerezz egy robit. Különben tökmindegy mivel állsz a tûzõ napon, 2 henger-4 henger ,vizhûtés-léghûtés,agyad elöbb felforr mint a lábadról leég a szõr. |
Macko | 755 | 2006. január 7. 09:53 |
Gyerekek, egy árva szóval nem mondtam, hogy az élet legszebb része a dugóban motorozás. De én sajnos ebben a retkes nagyvárosban élek és dolgozom, és igyekszem minél többet két keréken járni. Mert négyen nem lehet - mármint járni, csak állni. A kocsimban van dupla klíma, de azzal napi egy-másfél órát elbukok, fõleg ha olyan sok szép, jó és téllálló utat építenek, mint 2005-ben. (Idén pont a dupláját fogják...) Jobban szeretem az országutakat, kérdésemet csak a kényszer szülte. |
nanupapa | 754 | 2006. január 7. 09:46 |
index.hu - Dakar Fórum www.dakar.hu - Szalayiék oldala. Korrekt, nem Palikazisten oldal, mint a retekklubbé és nem dugják a Hédert. www.technosport.hu - Kisék oldala www.tereprally.hu - Szintén jó oldal. www.dakar.com - Nagy szar és a magyarok neve mögé nem HUN-t írnak, hanem HON-t. Faszparasztok. |
pandamaci | 753 | 2006. január 7. 09:44 |
macko nem a városi dugóban kell motorozni,/ mit motorozni,álldogálni / fõleg nem levegõ/+olaj/ hûtésû motorral. Azok ugyanúgy nem szereti ezt a szenvedést,mint lábad a meleget. Estleg erre a robi jó lehet,azzal nem szorulsz be. Vagy klímás autó,ha már kívánod a tömegben állást. Azért most jobb volna a meleg, mint ez a hideg :)) |
Macko | 751 | 2006. január 7. 09:33 | Válasz erre: 749 |
Ha már szóba kerültek a gyakorlati BMW-s tapasztalatok, nekem is lenne egy kérdésem. A lábaid elõtt levõ két henger által kibocsájtott hõ nyáron, városi használatkor mennyire zavaró? Nekem a nagyobb sornégyesekkel is mindig az a bajom, hogy ha beszorulok Budapestre (sajnos nagyon gyakran) és furakodok a kocsik között, nagyon fûtenek. A boxer milyen? |
Macko | 750 | 2006. január 7. 08:58 | Válasz erre: 748 |
Nanupapa, akkor... nem akkó. Egyébként nem akarok Veled kötözködni, a Yamahád szerintem is egy tök jó vas. És még plasztik sincs benne, mi? Továbbra is az a véleményem, hogy minden motornak meg kell találni a saját belsõ értékeit, és azért kell szeretni. De ezt a vitát tényleg abbahagyom. MÁS. Azt szeretném kérdezni, hogy a Dakaros infók (pl. Szilveszter), honnan jönnek? Én is igyekszem követni az eseményeket, de a dakar.com a magyarokról elég keveset ír. Pl. azt sem tudtam meg eddig, hogy Kiséket végül továbbengedték-e (a tegnapi szakasz utáni összesített eredménylista még utolsóként sem hozza Õket.) |
Szabadsag-Vandora | 749 | 2006. január 7. 00:10 | Válasz erre: 730 |
Szia Laci! Ha engem kérdezel,akkor annyira,mint egy másik géppel.Semmivel sem szélesebb,mint egy másik,mert a blokk a kormány szélességén belül van.Csupán tekintélyesebb a mérete és emiatt il lehúzódnak az autók elõle(m).:))) |
nanupapa | 748 | 2006. január 6. 23:07 |
Mackó , fonalat...nem fonált. Pontosan az , az adataimnál megadott Yamaha van meg a mai napig, meg még egy pár évig remélem meg is lesz. Saját tulajdon, nem a banké. Mielõtt leállították volna a gyártását, akkó vettem. Látom azér az öreg csordaszellem még mûködik. Dakar btw Szilveszter válságos állapotban fekszik a kóházban. A medencéje úgy tört el, hogy egy létfontosságû ütõeret is ért az ütés. Vacilálnak az orvosok. Jobbulás neki! Csá |
nanupapa | 747 | 2006. január 6. 22:37 |
Majd holnap elolvasom a rizsát, most Dakar összefoglaló. Kisék elindulnak holnap. Királyok a Magyar szerelõk pupákok! |
Macko | 746 | 2006. január 6. 20:50 | Válasz erre: 743 |
A fehér szalagot inkább az élre vasalt louis gatyára kellene felhurkolni... Szerintem. |
Macko | 744 | 2006. január 6. 19:57 | Válasz erre: 741 |
Én változatlanul arra a kérdésemre várom a választ, Nanupapa, hogy milyen bringád van. Mert ha még az adataidnál megadott Yamaha (ami szintén egy nagyon jó vas, volt szerencsém menni vele mikor még tanultam a motrozást), akkor asszem végképp elvesztettem a fonált... |
Tomota | 743 | 2006. január 6. 19:53 |
Remélem, hogy a tavaszi "kigurlás " alkalmával mi csóró, koca ,kezdõmotorosok - Vstromosok - kellõ számban jelen leszünk és megkülönböztetésül felkötünk egy fehér szalagot a kedvencünkre fegyelmeztetésül Nanupapának nehogy véletlenül is szóbaereszkedjen Velünk, eme silány minõségû gépek gazdáival, mint a motoros társadalom " marketing károsultjaival". |
pandamaci | 742 | 2006. január 6. 19:53 |
taz hú de nagyon kibuktál. Szerintem a 2 dl650 is meg fogja kerülni a földet,pedig ahogy irják,olajcserén kívül keveset gondozzák õket. De kerülték meg már mások is , / legtöbb/ bmw -vel . Hogy olajat kell utántölteni,meg nem olcsó, az lehet. A benzincsõ leesés meg nem biztos hogy gyári hiba- az meg hogy melyik ég szebb lánggal,gyorsabban , fõleg nem szempont. A ducati, meg a régi rotax blokkos f650 nekem se kéne,de ilyen rondát nem írnék ide. Gyártónak meg mindegy ki veszi a portékáját,csak vegye valaki. Inkább a kereskedõ könyörög neked, vidd csak 10 % indulóval,ezer hónapra.Olyant mai világba nem hallottál,ez csak kp re van,ha nincs lóvéd húzz el innen-ebben egyetértünk. |
Tazdevil | 741 | 2006. január 6. 19:22 |
Kedves Nanupapa! Mint mondottam nagyra becsülöm a BMW mocikat, de nem nagyobbra mint amennyit érnek. El kell, hogy keserítselek a plasztik V-Strom véleményed miatt. Elõször is a Superbike Tv-n volt egy cruiser tesz, ahol a béjemvé 1200 CL királytúraboxer egy állítólag lecsúszott benzincsõ miatt Asboth Robi alatt menetközben kigyulladt és percek alatt porig égett az út közepén. A kb.340 kg-os "vas"-ból nem maradt csak egy vödörnyi szar. Ez volt a fémtartalma a verdának gondolom, mert az nem ég el ennyi idõ alatt. Szóval csak egy blokk, egy elsõ felni és egy maréknyi vázdarab maradt a legendából. Szóval akkor mi is van ezzel a japánmotorplasztikozósdumával????????? Másodszor ismét el kell keserítselek, mert a béjemvé nem az a motor, amit azért adnak drágán, hogy ne tudják sokan megvenni. A BMW cég nagyon szeretne belõlük többet eladni, és pont most van pánikban, mert Európa vezetõ motorgyártója címtõl most fosztja meg a KTM a piaci folyamatok alapján. Egyébiránt azért tudják kétszer annyiért adni, mint a Strom650 és másfélszer mint a Strom 1000, mert a sok sznob hülye kifizet a hagyományok ápolása jegyében ennyi pénzt egy kis önérzetért. A direktnagyondrágahogycsakkevesen vehessék meg motorok azok a DUCATI egyes limitáltszériás modelljei,pl.a sötétzöld 916-os, amiket interneten órák alatt eladtak a gyártás megkezdése elõtt. Ezeket hidd el, mert bár motorosnak koca, meg kezdõ vagyok (mert csak 20 éve kezdtem 250/1-es MZ-vel, ami máig megvan), de a marketinghez értek egy kicsit, elvégre Miniszteri Kitüntetést is kaptam érte. Harmadszor: Az Én nyomorult kezdõknek való plasztik V-Stromom tesójai jelenleg világkörüli túrát teljesítenek vagy mi??? - karbantartás nélkül. Miközben tudtommal nem kell xezer km-ként olajat öntögetni beléjük, minta legendás 1200 GS-be. Szóval javasolnám kisebb fúróval fikázni a Stromot, vagy átnevezni egy béjemvés fórumra a hasonszõrû sznobok közé. U.I: Még egy marketinges hozzászólás - ha a BMW nem akarna sok motort a szegényeknek eladni, akkor nem az Aprilia Pegaso gyártósorán gyártatta volna évekig azt a 650 Gs nevû redvakupacot, amit sznobok másfélszeres Pegaso áron vesznek meg máig, pedig minden épkézláb motorteszten a szõnyeg alá veri az azonos lökettérfogatú konkurencia. Csak hát a haszon nagy úr. Minden multi kurva ezt hidd el. |
kovee | 740 | 2006. január 6. 18:48 | Válasz erre: 732 |
Neked is mosolygóst! Nem a titkolásról van szó hanem a poénkodásról. Annak szántam, bocs ha nem úgy jött le. Amúgy ha valaki megteszi, az nyugodtan gondolkodjon el magán és a kapcsolatán. Amúgy meg részemrõl abszolút nem vagy kitiltva sehonnan, meghívás nélkül is jöhetsz. De ha ez nem elég, akkor legyen ez egy MEGHÍVÓ! :-)) Üdv! |
Macko | 739 | 2006. január 6. 18:40 | Válasz erre: 738 |
Szerencse kérdése, mint sok minden az életben. Persze utána meg is kell felelni az elvárásoknak. Egyébként anyagilag nincs erre mit irigykedni, amennyi költség van vele (üzemanyag, pályamatrica, ráfordított idõ), annál alig lehet többet keresni vele. Legalábbis így külsõsként, mint ahogy én is csinálom. Hobbinak jó, de annak nagyon (én legalábbis nagyon szeretem, hisz lehet sokmindennel motorozni). Csak meg kell tanulni szeretni minden motort (másképp, ha 50-est kapsz magad alá, szenvedni fogsz). Igniszes munkát se tudok sajna, semmi közöm az autós cikkekhez. |
pandamaci | 738 | 2006. január 6. 18:29 |
macko hogy lehet bekerülni ahhoz az újsághoz? Pénzért irogatnék én is pár motortesztet, de még igniszt is. |
Macko | 736 | 2006. január 6. 16:24 | Válasz erre: 733 |
Szia Taz! Semmiképpen ne indulj ki az Uralból. Volt nálunk teszten egy oldalkocsis Sportsman meg egy Wolf, összeszedtünk még a fotózásra két épített és egy eredeti szóló régi gépet is. Mentem velük pár hétvégét, de ezek nem hasonlíthatók semmilyen normális motorhoz. Igazi extrém sport. Fõleg a Wolf, mert az szovjet barátaink maguk konstruáltás a meglévõ õsblokk köré. A márciusi AutóTesztben fog megjelenni. |
pandamaci | 735 | 2006. január 6. 16:19 |
taz mi neked a terhelés váltás? Ha álló helyben ülsz az r1150r -en és alapjáratról húzogatod a gázt, picit billeg alattad a motor. De ha mész vele, menet közben nem veszed észre. A szipmla gyertyás kis sebességen rángatózik, hiába is szinkronizálgatják, de a dupla gyertyás nem. A HD meg nem sz... r. Csak nagyon más mint amit megszoktál. Új merci kamiont vezetni se sz...r , csak nem olyan mint egy új merci személyautót. |
Tazdevil | 734 | 2006. január 6. 15:40 | Válasz erre: 676 |
Hello Gumikacsa! Ha jöttök értesíts a 30-9387-580-as számon SMS-ben. Taz |
Tazdevil | 733 | 2006. január 6. 15:34 |
Egy napig nem vagyok itt és látom, hogy forrnak a motoros ellentétek. Most olvastam valahol, egy BMW-s csávó mondta, hogy az életet két szakaszra lehet osztani: 1. ameddig élsz nemi életet, 2. amikor már BMW-mocit vezetsz. Egyébként Nekem tetszik az R850R és az R1150R. Szerintem igazi feelingmotorok. Inkább ilyet vennék a V-Strom mellé ( NEM HELYETTE!!!), mint valami Harleyt. Azt volt szerncsém vezetni. Az egy rakás ....r. Apropó Nanupapa! A bömös mennyire csavarja magát terhelésváltáskor? Õsszel rámerõltettek egy zsír új URAL-t kipróbálásra ( nem oldalkocsisat). A lakosság nézte, mint valami csodát, de csoda volt, hogy nem estem el vele minden keresztezõdésben. Úgy csavargatta magát oldalra, mint egy rossz kurva. Alig lehetett rajtamaradni. Nagy nehezem ráérztem a lassú gázadásos kanyartechnikájára, de ha az életemet egy ilyennel kellene leélnem, inkább Velorexxel járnék. |
MssKiro650 | 732 | 2006. január 6. 13:29 | Válasz erre: 641 |
Mosolygósat Mindenkinek!!! Remélem a nickem alapján kitaláltátok ki vagyok, ha nem, úgy kell annak... Eddig csak passzívan követtem az eseményeket, de ugyebár vannak dolgok, amit nem lehet annyiban hagyni... :-) Kiro BB, ne aggódj, amíg nem kapok meghívást, úgysem megyek - tudod, nem szeretem zavarni köreidet. Abban az esetben, ha meghívsz - vagy vki más - nyugi, majd én is viszem a csajomat. ;-) Kovee, ez a dolog nem abba a kat.ba tartozik, ami "ha nem tudod nem fáj", de még ide sem: "jobb dolgokról nme tudni"... Ebbe nincs semmi titkolnivaló. Üdv! |
Galad | 731 | 2006. január 6. 10:21 | Válasz erre: 724 |
Hehe! Ne sírj komám, mert van 3-4 típus, amirõl lehet rosszat írni, mert úgyis megveszik! Ezek közül 1pl. a BMW. És aki BMW-n ül annak dícsérhetik a Varát, meg a V-Stromot meg a többit. De szólj ha tudsz olyant aki rohant eladni pl a Tehenét amikor elolvasta a teszteket. ...
|
bodri | 730 | 2006. január 6. 10:19 | Válasz erre: 724 |
Hadd kérdezzek már rá. Mennyire lehet egy boxermotoros géppel a városban a sorok között lavírozni?
|
Zsifi | 728 | 2006. január 6. 07:52 | Válasz erre: 726 |
Kit érdekel hogy másnak mi a véleménye a Varaderoról??????????????? Életében nem ült még egyik se rajta.... |
nanupapa | 726 | 2006. január 6. 06:33 |
Demjén Fan Tesvérem. Mutasd már meg Varaderonak a könyvet... fõleg azt a részt , amikor ugyanazzal a lendülettel jönnek ki a Honda szalonból, mint amilyennek bementek. Varadero, azért kérdezz meg egy öreg endúróst mi a véleménye a Varaderoról.. |
gustaw | 725 | 2006. január 6. 00:01 | Válasz erre: 723 |
NO, NO, NO, azé a béjemvének nem csak egy blokkja van ám! Igaz szerintem mindig is különc fog maradni a bajor vas, deszerintem aki megveszi az tudja is ezt és lehet szereti is. Guszti azért szerintem az nem egészen helytálló kijelentés, hogy csak ez a tipus alkalmas hosszú túrákra. Mindenkinek mások az elvárásai és az igényei...Világbéke! Visszaolvastam egy kicsit, mert még nem jártam erre, és megörültem, hogy nanupapa az én honlapomról tett éppen itt említést...ezek szerint csak van értelme csinálni. Akinek van kedve nézzen be a www.f650.atw.hu-ra. |
Szabadsag-Vandora | 724 | 2006. január 5. 23:15 | Válasz erre: 723 |
Ja,ja! A boxert csak egyszer kellett kitalálni,kb 50 éve,aztán csak némi csiszoláson ment át.Kapott injektort,de a koncepció az maradt és ezzel a tartósság is. Igaz a motoros magazin tesztje nem volt fényes,de egyszer csak jönnek a trónkövetelõk. A DL kicsi,kecses,formás gép,a bömbi meg egy bárszekrény,igénytelen. A hosszabb úton c könyv két szereplõje is bárszekrénnyel kerülte meg a glóbuszt Londontól New Yorkig.. Akkor mi a magyarázata annak,hogy csak ez a tipus alklamas ilyen nagy túrákra? Biztos van oka? |
Zsifi | 723 | 2006. január 5. 23:04 | Válasz erre: 721 |
különben meg hagyd Béjemvés...))) Pedig a béemvé az igazi motor!! van egy darab blokkjuk és azt rakják mindenbe, cruiser, túra, endúró.... |
hornoti | 721 | 2006. január 5. 22:54 | Válasz erre: 719 |
#719 : nehogy má, akkor mi lesz ebbõl a jó kis helybõl ? A #707 -ben egész közel kerültél az igazsághoz, sokan kezdõ motornak veszik. Mert a kezdõknek jó, nem szólva az áráról. Jómagam is ezért vettem.Ez az elsõ motorom, mindenkinek van elsõ motorja ( még mielött lesajnálsz ). Vehettem volna egy tucat béjemvét vagy Honda CB-t vagy más "komoly történelemmel rendelkezõ" motort ( akkor most sznob, kapitalista kizsákmányoló burzsoá osztály vagyok ? ) de mégis a strom mellett döntöttem mert bármilyen kiforrott teknika ( vagy történelmi múlt ) áll a fent említettek mögött, nekem ez tetszett. Beszúrnám ide fél évvel ezelötti hozzászólásomat, csak önigazolás végett : "Lehet, hogy egy pár év múlva átülünk mi is egy nagy BMW-re vagy KTM-re, de ezekhez nem kis rutin kell. ...szerintem." Túramotor?Milyen legyen? #5 ja, és most veszek 2 Schubert sisakot ( ráadásul Varaderotól :)) de BMW még nincsen, a kordura nadrágról azt sem tudom hogy' néz ki, olajos már volt a kezem, akkor még lehetek cuki kezdõmotoros ? :)) galádra pedig ne hallgass, csak rosszat akar Neked :))) |
Galad | 720 | 2006. január 5. 22:30 | Válasz erre: 719 |
Akkor olyan leszel mint a többiek. Olyan akarsz lenni?
|
nanupapa | 718 | 2006. január 5. 22:25 |
Asszem Woody Allen mondta : "Amelyik klubba befogadnak tagnak , ott én nem akarok tag lenni" |
nanupapa | 715 | 2006. január 5. 22:19 |
A csajom is jobban szereti a Toyota Yariszát , mert úgy tervezték, hogy a gyagyák is elvezessék. Agyon van szervózva meg gumizva. Tény, hogy a húgy injektor nem tett neki jót, de a japó belpiacost próbáld vaze. Odabaszkod. |
Galad | 714 | 2006. január 5. 22:19 | Válasz erre: 705 |
Szerintem csak õszinte. Az viszont igaz hogy erény, de álltalában a környezet nehezen viseli. De nem árt ha az ember tényleg magába néz. Ha megtehetné, akkor kíváncsi lennék, hogy 1000 déellesbõl hány ülne fel jobb motorra, aztán akkor hogyan osztaná az észt.
|
Zsifi | 713 | 2006. január 5. 22:15 | Válasz erre: 711 |
Egy CB1300-as érzés: Életemben nem ültem még olyan mocin ami ilyen szarul reagál a terhelésváltásra.- csak rágondolok a fékre ás azonnal fel akar állni a kanyarban, ha meg gázt adok szinte kiesik alólam.... BORZALOM!!! Minden másban megfelelõ...)) |
Macko | 711 | 2006. január 5. 22:02 | Válasz erre: 710 |
Yó nanupapa, akkor ezt a vitát zárjuk is le. Legyél elégedett ennen magaddal, oszt kész.
|
nanupapa | 710 | 2006. január 5. 22:00 |
"És szerintem akkor is minden vas nagyon jó, ami élvezetet okoz a tulajdonosának." Boldogok a lelki szegények, én erre ezt mondom. A másik a CB-bõl S-esre ülni bûn. CB-t összehasonlítani egy DL-el...phehhh |
Macko | 709 | 2006. január 5. 21:59 | Válasz erre: 707 |
Ilyen pl. az a futár ismerõsöm, aki szintén egy Stromon nyom havi 3-4000 km-t szép székesfõvárosunkban. Hogy a gatyája milyen márka, nem tom. De talán még nekünk szánalmas Stromosoknak is van remény... |
nanupapa | 708 | 2006. január 5. 21:58 |
A Gyulai Balázs kockás ingben Maseratikat meg hasonló gépeket tesztel a Retekklubban és hidd el , hiába ült már több autóban akkor sem adok a látens buzi véleményére......... |
nanupapa | 707 | 2006. január 5. 21:53 |
Találkoztam má buzi köcsög BMW-sekkel. Szigorúan Schubert sityakban. Fogorvosok, paraszolvenciából élõ hentesek voltak. De ugyanez igaz a Hörlisekre is. De szerencsére találkoztam már olajos kezû Hörlissel meg éppen a fél méteres sárból a GS-t kicibáló bömissel is. Úgyhogy van még remény. A Stromosokon röhögni szoktam. Mindíg olyan nett, cuki kis kezdõmotorosok, akik el vannak ájulva maguktól. Élrehajtott lujizos korduragatyában. Trendy Boys. |
Macko | 706 | 2006. január 5. 21:51 | Válasz erre: 701 |
Igazad van varadero, 44 literesek a dobozaim. De oldalanként! |
Macko | 704 | 2006. január 5. 21:49 | Válasz erre: 702 |
Drága nanupapa, egyetlen dologban nem értek Veled egyet, amit a legelején írtál, miszerint az Ignis jó vas lenne... De ha gondoljátok, többé egy jó szót nem írok a Stromról. Egyébként másodállásban az Autóteszt Magazinnál próbálgatok motorokat, egy-kettõ megfordult alattam a 2005-ös évben. Egyetlen egy volt, amirõl nagyon szar volt visszaülni a sajátomra: a Honda CB1300S. Pl. a Varadero-t direkt azért kértem el Honda Hungary-tõl, mert meg voltam a CB-vel szerzett tapasztalatok alapján gyõzõdve róla, hogy az szintén annyival jobb lesz a DL-nél, hogy mindjárt cserélem is le. És nem. A CB viszont fényévekkel elõtte járt mindennek, ami idén a seggem alá került. A GS-t csak azért nem sorolom ide, mert azzal egy saroknyit mentem, és az alapján nem alkotok véleményt. És szerintem akkor is minden vas nagyon jó, ami élvezetet okoz a tulajdonosának. Én legalábbis nem szeretek leszólni semmilyen motort, még egy robogót sem. |
Galad | 703 | 2006. január 5. 21:45 | Válasz erre: 702 |
Látom tiszta a lelked és nem vagy sznob! De azt azért érzed, hogy másképp néznek bizonyos helyeken az emberre attól függõen hogy milyen motorról száll le! Mert ugye minden állat egyenlõ, de vannak akik egyenlõbbek a többinél. . . . .
|
nanupapa | 702 | 2006. január 5. 21:39 |
Mackó a Suzuki Ignisz is jó vas, de az M5-ös Bömi még jobb. Amit egy Stromos soha nem fog megérteni, az az, hogy mi az, amikor egy motort azért gyártanak le , hogy NE sokat adjanak el belõle és NE tömegtermék legyen, hanem egy igényes gép. A Stromnak se történelme , se lelke. A BMW soha nem fog lealacsonyodni és olyan primitív marketingpolitkát folytatni , mint egy Suzuki. Nem fog 120 hónapra motort vagy autót eladni. Ma már senki nem gyárt rosszat, mindegyik megbízható , de asszem motort nem azért vesz valaki , hogy egy középszerû , minden sarkon szembejövõ gagyit vegyen. A V-Stromból soha nem lesz egy Honda CB sorozat vagy egy BMW GS vagy R sorozat vagy egy Yamaha FJ meg még sorolhatnám. Mindig is egy olcsó, megbízható, de gagyi motor lesz, amibõl százezer szám lehet majd találkozni az utakon és kurva unalmas lesz. Szívem csücskét az R850R-t ajánlom figyelmetekbe vagy a Yamaha XJR-t vagy a Honda CB1300-at. Gondolkozzatok el rajta, hogy is van a "nagyon jó vas" |
Zsifi | 701 | 2006. január 5. 20:10 | Válasz erre: 700 |
Kappát tõlem is vehettek és nem kell a Gusztira hivatkozni, de adok 10%-ot minden itteninek!! Macko! Oldaldoboz 46 literes nincs! K960-961 44 literes K40 az 40 literes K21 az 21 literes természetesen oldalanként... |
Macko | 700 | 2006. január 5. 20:05 | Válasz erre: 681 |
Nekem Kappám van az Euromotor-tól. 46 literes (asszem) oldalanként, jó sok motyó fér bele. Nekem sikerült egyszer rádobnom a vasat (csak a bokorba estem be), még azt is egész jól elviselte (kis karist lett csak az eredmény). Tudom ajánlani, ár-érték arányban szerintem jó. Egyébként a GS-t nem akartam ám fikázni, tudom, hogy kurva jó motor, R1200GS-sel mentem is kicsit egyszer. Jó esély van rá, hogy ha egyszer lecserélem a Stromot (remélem, sokára), Õ legyen a jelölt. Úgyhogy nem azt akartam írni tegnap, hogy a GS szar lenne, csak hogy a DL is nagyon jó vas. |
Szabadsag-Vandora | 699 | 2006. január 5. 19:50 | Válasz erre: 681 |
euromotor.hu. Vagy a Lehel uton az új hûzak alatt.Hivatkozz a Gusztira,talán olcsóbban kapsz Kappát.Az detto ua,mint a Givi csak olcsóbb. |
csango | 698 | 2006. január 5. 19:27 | Válasz erre: 697 |
Akkó külgyé neki privátot, az ár versenyképes volt, csak még gyûjtöm a zsozsót
|
Zsifi | 697 | 2006. január 5. 19:24 | Válasz erre: 696 |
Nem szoktam tépni feleslegesen a pofámat De elvileg mindenki tuggya az elérhetõségeimet...)) |
csango | 696 | 2006. január 5. 19:21 |
Elõrelátó fiú ez az Attis, már az erdélyi túrára gondol :-)) Majd ha Varadero felnéz végre a honlapra, biztos lesz pár jó ötlete. Nekem a CBF-re jó kis Kappa-oldaldobozokat ajánlott. |
nanupapa | 694 | 2006. január 5. 16:48 |
bár a vstromon úgyis jó sok a mûanyag...azon tényleg a kappagivi polimerek mutatnak jól. |
kovee | 693 | 2006. január 5. 16:39 | Válasz erre: 688 |
Azért kíváncsiságból megnéztem nanu álltal favorizált Touratech-et is az F650 GS-re. Teljes kit (2oldaldoboz+frame) 570-610 euró(142k-152k Huf).Van 2x35, és 2x 41 literes. Szóval mindenki azt vegye amelyikeket akarja. De a legolcsóbb ha adják a motorral! Üdv! |