20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

medea 1191 2006. március 19. 16:46  
sziasztok! áruljátok el nekem lécci,h miért van az, h nagyon sokan meg akarják nekem magyarázni,h a V-Strom, az nem V-Strom, hanem "V-STORM". pedig megnéztem és a motor oldalára az van írva, h V-Strom, meg tudom, h persze V-Strom! Mindenki hülyének néz, h nem tudom a motor nevét, de én tudom, és nem tudom megmagyarázni, h V-Strom! :-(
    

atus 1190 2006. március 12. 10:29   Válasz erre: 1189
Hátha nem erröl van szó!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????
    

becki 1189 2006. március 12. 10:22  
Én is jártam már úgy, hogy ott volt a kereskedésben a motor, adtam elõleget, a bank is rábólinott, mégsem tudtam átvenni a motort 3 hét múlva sem. A csekkjeim nekem is megvoltak, közeledett az elsõ részlet befizetése, motor meg sehol. A kereskedõ cseszett elintézni rá a rendszámot, használta a pénzemet. Azóta már nem is Yamaha kereskedõ! Gondolom nem én voltam az egyetlen akivel így kicseszett, és volt aki bepanaszolta. (Nem én voltam, bár megérdemelte volna!)
    

Zsifi 1188 2006. március 12. 10:04   Válasz erre: 1187
Ahol el akarják adni....
    

pandamaci 1187 2006. március 12. 09:59  
motorra /kocsira/ ha nincs rá vevõ , lehet van 90 nap fiz. határidõ ez igaz. De ha elõbb eladod, hogy papir is legyen hozzá,azaz vizsgáztatható legyen ki kell fizetni.Sajnos.
Ha a kereskedõnek van /sok/ pénze,jó kapcsolatai,és minden ok, a hétfõ rendel-csütörtök átvesz is igaz lehet ,de :
Ahol 15 emberbõl 15 , 4 napos átfutással, hitelre, vizsgáztatva, rendszámostól át tud venni egy motort /akár raktáron állót is,nemhogy rendeltet / , ott nagyon profin,és szerencsésen mennek a dolgok.
    

atus 1186 2006. március 12. 09:34   Válasz erre: 1185
Igen de most közbejött a kiállítás ugy-hogy ez 2hét torlodást eredményezett.Ezek is kinn voltak végig!!!!!!!!
    

Zsifi 1185 2006. március 12. 09:30   Válasz erre: 1183
Ez azért nem teljesen így van.
A kereskedõ nem fizet azonnal. Alkatrész 15 napon belül fizeti ki új motort pedig 90!! nap múlva.
Akinek eddig segítettem motort venni annak (kb 15 ember) a következõ menete volt: (kivétel nélkül!!!)
-megrendelte a mocit hétfõn
-keddre megvolt a bank visszaigazolása (megérkezett a motor és összeszerelték)
-szerdán ment vizsgára
-csütörtökön átvétel

Ha ez tovább tartott akkor a bankkal volt gond!!
Az én motorom is 3! nap alatt megvolt! Pedig rendelni kellett.
Én kedden rendeltem (kedden estére kész volt az összeszerelés) szerdán vizsgázott. Csütörtökön délután átvehettem volna de nem tudtam érte menni. Péntek délelõtt került haza.

üdv Zsifi
    

atus 1184 2006. március 12. 09:22   Válasz erre: 1183
Valami ilesmivel számolok én is!!!
Csak tudod a vérkeringés PEZSEG ilyenkor az ember némileg át megy türelmetlenbe!!!!!!!
De azt mondták, hogy adnak valami proba rendszámot biztosítással, hogy mehessek szerdán, de asszem hagyom a csudába----inkább magyek a csajom 125-ös robogójával!!!!!!!!!!!!:-(((((((((((
Jó lessz az is átmenetileg.:-(((((((((
    

pandamaci 1183 2006. március 12. 09:15  
motor átvétel :
ha te utalod az imduló dijat,és aláirod a banki papirt,az még nagyon kevés ahhoz, hogy 2 nap mulva a rendszámos motort átvedd.
Ez se kizárt,de ritka,mert ehhez az kell, hogy a kereskedõ udvarán már a gyár felé teljesen kifizetett motorok álljanak, papirokkal együtt. A gyár addig ugyanis nem ad papirt hozzá, mig ott nincs az ára teljesen.Kereskedõ meg addig ki nem fizeti,mig vevõ nem ad rá foglalót-pénzt . És kell még hogy legyen helyük a vizsgán,okmányirodán.

Na akkorB változat : te pénzed 2 nap mulva beérkezik.Eddig nem mozdul senki. Ezután a bank, ahol a hitelt felveszed utal a kereskedõnek,amire az is odaér, még 2-3 nap. Az oda érkezõ pénzbõl kereskedõ a gyárnak a mocit kifizeti ,még 2 nap utalás, onnan leküldik a vizsgához szükségs papirokat. Másnap vizsga, harmadnap rendszám kiváltás.
/az hogy mindenki ugyanabból a bankból utalgat,és nincsenek 2 napos átfutási idõk felejtsd el, +ebbe munkaszüneti napok nincsenek belevéve,és ekkor még nincs elirva, elakadva sehol semmi. /

Úgyhogy amig felrendszámozzák a megtapogatott paripádat, 2 hét úgy elszáll, észre sem veszed.
Nézd a jó oldalát: tovább uj lesz , és nem mész vele hóban:)

    

atus 1182 2006. március 12. 09:15   Válasz erre: 1181
Nem a garival nem kellet játszani!!!
Egy kicsit árfüggõ vagyok s az árat okosítottuk egy cseppet!!!!!!!!!!!
    

Macko 1181 2006. március 12. 09:12   Válasz erre: 1180
Azért azt nem hiszem, hogy a garival bármit lehetne játszani azért, mert nem a SUZUKI hozta me a motrot!
A garancia az garancia ma már az egész világon.
Persze lehet, hogy kis naíva vagyok...
    

atus 1180 2006. március 12. 08:51   Válasz erre: 1179
Hát akkor ez az ok!
Mivel tavaj ilyenkor is vettem eggyet(GS500F) így az árral tudtunk játszani!
mindeggy majd meglessz!
Azért köszi!!
    

Galad 1179 2006. március 12. 08:46   Válasz erre: 1176
Hm... Komolyan nem értem. Az én gépem egyediként lett vizsgáztatva, és így is megvolt 2 nap alatt. Kedden letolták a kamionról, csütörtökön vizsgázott. A gyári papírjai jöttek a moccal. Szal csak azt akartam mondani, hogy az én fajta mociból, kb 50-60 db van tudomásom szerint az országban üzembehelyezve 3 év alatt. Az ugye nagyon kevés, nem nagyon ismerik. Viszont a Bandita, meg a VStrom, ezekbõl rengeteg van. Se az importõr nem egyet hozott be, sem pedig a vizsgabázison nem most látnak olyant elõször. Tehát nem gondolom, hogy az importõr ne tudná milyen okmányok szükségesek a forgalombahelyezéshez. A másik lehetõség, hogy nem a hivatalos importõrön keresztül érkezett be a gép az országba. Esetleg ezért lehet az ára alatta a márkakereskedõi árnak. Nos ebben az esetben viszont érthetõ a késlekedés, mert van ugye egy márka importõri lobbi, ami a jelen szabályzók szerint megakadályozni nem, de megnehezíteni meg tudja az üzembehelyezést!! És megkeseríti a leendõ tulajok várakozását (vágyakozását).
A hivatalos ár GSF 1200S 2 098 000, a K5-é - 1 998 000 ft. Ha ez alatt kaptad, akkor valszeg nem a Magyar Suzuki ZRT. -n keresztül jött be az országba. (Esetleg ebben az esetben a felmerülõ garanciális problémákat is más úton kell intézni.)
    

atus 1178 2006. március 12. 08:42   Válasz erre: 1177
ZSOLTÉK NAGYON KORREKTEK!!!
Kéne a haverod mobilszáma---megtudod adni----vagy ha reg.tag addmeg a nevét lsz???!!!!!
    

to-ga 1177 2006. március 12. 08:31   Válasz erre: 1176
Én ott vettem az enyémet, igaz, használtan, minden gördülékenyen ment, szerdán meg egy haverom hozta el a vadi új 650-ét megbeszélt idõre pontosan. Azt a kéket már nem is fogod ott látni. Nekem korrektek voltak nem volt semmi gyanus.
    

atus 1176 2006. március 12. 08:26   Válasz erre: 1175
Az a gáz , hogy mind a hat mocit láttam az enyémet én toltam le a trailerröl!
Van ott4 db v-strom 650, meg két bigbandit az enyém az eggyik!!!
Banki paoirok aláirva,lóvé utalva, és VÁRUNK!!!!!!!!
ENNYI?!?!?!?!?!?!?
    

Galad 1175 2006. március 12. 08:21   Válasz erre: 1174
Szerintem ott valami bûzlik! Ezeket a nagy darabszámban eladott gépeket futószalagon vizsgáztatják! Láttad, megfogtad már a motorodat?
    

atus 1174 2006. március 11. 20:48   Válasz erre: 1172
Apach!
Szóval valami motorbesorolási(euII-euIII.)az okmányiroda nem tud kezelni s a sukimagyarországnak kell adni valami papirost amivel már az okm ir nevemre tudja iratni a gépet.
De az az érdekes, hogy másik5-6 moci is ilyen gondokkal küzd, legalábbis ezeknél, de nem izgatom magam majd csak meg lessz!!!!!!!!!!!
    

nagyHoHo 1173 2006. március 11. 20:06   Válasz erre: 1172
...abból 2 db H. :)))) egy meg mázli...:)))
mi van veled Apach Úr ??? Jössz 15 -én ??
    

apach 1172 2006. március 11. 16:53   Válasz erre: 1171
együtt érzek, de én ezt nem is értem,
nekem eddig szerencsém volt biztos, mert három alkalommal vettem új motort kereskedésben, mindig a megjelölt napon átvehettem.
    

atus 1171 2006. március 11. 16:47   Válasz erre: 1170
Az a gáz hogy már kifizettem a mocit és még mindig nem tudták átadni a motort!!!!!!!!!
Hát szoval szétb..sz az ideg!!!
Pláne a jövöhét miatt is!!!!
    

apach 1170 2006. március 11. 16:44   Válasz erre: 1169
akkor sem ismerem, ha pirossal írod. :-)))))))
    

atus 1169 2006. március 11. 16:36   Válasz erre: 1168
Löric-----SUZUKI------MOTORBÁZIS
    

apach 1168 2006. március 11. 16:35   Válasz erre: 1167
nem, és ezt a kereskedést sem ismerem.
    

atus 1167 2006. március 11. 16:33   Válasz erre: 1166
Egy kérdésem lenne!???
Ahol vettem a mocit ott még volt vagy 3 v-strom szintén eladva!
Valami regisztrácios probléma miatt nem tudják átadni a vasakat ugy vagy 6-ot.
Nem ismersz valakit aki a gilice téren rendelt mocit az utobbi 1 hónapban??????????
    

apach 1166 2006. március 11. 16:29   Válasz erre: 1165
ott kell lennem, feladatom van.
    

atus 1165 2006. március 11. 16:19   Válasz erre: 1164
Ez asztán gyorsaság!!!!!!!!!!!
Te jössz szerdán?
Most jó az idö de szerdára ratyi idöt mond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

apach 1164 2006. március 11. 16:17   Válasz erre: 1163
itt vagyok! csak munka meg a dolog..................
    

atus 1163 2006. március 11. 16:08   Válasz erre: 1161
Apach????
felszívodtál?mi van veled?
    

atus 1162 2006. március 7. 17:00   Válasz erre: 1161
Lörinc-MOTORBÁZIS
Jóba vagyok velük---OKOSITOTT árat tudok?!?!?!?!?!?!
    

apach 1161 2006. március 7. 16:59   Válasz erre: 1158
biztos olvastak valamit a "havonjáró képességérõl".....B.meg a tél

hol veszed?
    

atus 1160 2006. március 7. 16:56   Válasz erre: 1159
Boccs azt nem irtam, hogy én big banditot vettem!!!!!!!!
De az eladott motorok ott sorakoztak amibe volt 3 v-strom,1kopasz bandi, meg az én ezüst burkoltam(k5) s qva jó árat kaptam rá!!!!!!!!!!!!
    

kovee 1159 2006. március 7. 16:53   Válasz erre: 1158
hali!
K5 vagy K6-ost vettél?
Üdv4
    

atus 1158 2006. március 7. 16:48   Válasz erre: 1157
Hali APACH!!!
Képzeld el ma voltam fizetni a szuzim induloját!
Azért nem tudják átadni a motort(bár a bank bólintott),mert valami regisztrácios probléma van a szuzukinál!
mire kérdeztem , hogy ez csak az én problémám?
S képzeld olyan moci mint atied abbol vagy 3 szintén ezzel küzd!
úgyhogy az idén az évad elején a v-strom a leg népszerübb!!!!!!!!
Mindenkinek ez a tipus kell!!!!!!
    

apach 1157 2006. március 7. 16:16   Válasz erre: 1156
a lap jobb oldalán a Túrák-Rendezvények kiírásban
üdv
    

Fefe 1156 2006. március 7. 16:10  
Atus!

Olvastam lejjebb, hogy lesz valahol, valamikor DL-es tali.
Lehet errõl többet tudni?
    

Fefe 1155 2006. március 7. 16:08   Válasz erre: 1132
Hát GSTibb nekem is ráncolódik a homlokom, ha a meteurologusok elõrejelzéseit nézem!:(
De fõ az optimizmus!:)
    

Gumikacsa 1154 2006. március 7. 14:56  
Királyi módon :) Mondom: angy köztünk a szerelem!
    

kovee 1153 2006. március 7. 14:48   Válasz erre: 1150
Akkó most már hasít a kicsi?

    

kovee 1152 2006. március 7. 14:48   Válasz erre: 1149
Mondtam neked hogy én a más hibájából szeretek tanulni, ezért kérdeztem!!
Bár nekem már nem annyira bejáratós mint neked! :-))
Üdv!
    

Gumikacsa 1151 2006. március 7. 14:41  
Az indulás miatti hiba az volt, hogy a benzinszûrõ eldugult vmi szmötytõl, Szerencs utcai megállás oka meg a kupplug bowden kiakadása és a kiemelõszerkezet befeszülése miatt történt!
    

Gumikacsa 1150 2006. március 7. 14:38  
Egyébbként piti baja volt!
    

Gumikacsa 1149 2006. március 7. 14:37  
Nem volt jó! :-))) Ilyet nem illik kérdezni, még a végén a tied is kedvet kap rá! Inkább nem adok tippeket Neki!! :-)))
    

kovee 1148 2006. március 7. 14:32   Válasz erre: 1147
Mi volt a gond a mocinak?

    

Gumikacsa 1147 2006. március 7. 14:29  
A kifogás gyenge, nem fogadom el!!! Én azért nem tuningolok, mert az enyém egyszerüen tökéletes, csak rontani tudnék rajta! :))
    

kovee 1146 2006. március 7. 14:26   Válasz erre: 1145
Mee dúgozom vazze!!! :-)
    

Gumikacsa 1145 2006. március 7. 14:13  
És te mér nem jáccol a többiekkel:))
    

kovee 1144 2006. március 7. 14:11   Válasz erre: 1143
Mindenki tuningol a garázsban! :-)
    

Gumikacsa 1143 2006. március 7. 14:10  
Hahó Stromosok! Nagyon leült itt a hangulat!
    

G1000 1142 2006. március 6. 10:52   Válasz erre: 1139
Abszolute igaz kedves Apach
    

atus 1141 2006. március 5. 23:26   Válasz erre: 1139
Én is várok az utolsokig.
Ha jo az idõ hasítunk!!!!!!!!!!
Vacak idõben sok kedvem nincs killodni, meg azért van család is! Meg raktáron vagy 3 gyerek is meg makrancos feleségis meg vállalkozás hegyek is!úgy hogy van bajom ezer!
    

apach 1140 2006. március 5. 23:25   Válasz erre: 1139
meg úgy látom ,hogy Gumikacsa is jön, ha addig leszáll róla az asszony! ,-)))))))))))))))))
    

apach 1139 2006. március 5. 23:21   Válasz erre: 1138
OK, leszünk többen is ez már biztos. megyünk min G1000-en. Igaz???
    

atus 1138 2006. március 5. 23:15   Válasz erre: 1137
Ugyanigy látom én is . ha megyek majd pü----aztakkor gördülünk eggyütt innen pestrõ

oksi?
    

apach 1137 2006. március 5. 23:13   Válasz erre: 1136
szerintem megyek, de csak akkor írom be, ha már biztos, (legalábbis nagyon szeretnék ellesni egy-két jó ötletet!)
    

atus 1136 2006. március 5. 16:11   Válasz erre: 1135
APACH!!

Te hogy-hogy nem mész a DL talira?
    

apach 1135 2006. március 3. 21:55   Válasz erre: 1130
ááááááááá dehogy!! tisztelem a lelkesedését, ahogy a DL-es fórumot létrehozta és becsülöm az abba belefektetett energia miatt. és jó kis fórumnak tartom. ,-)) neduddki.
    

gstibb 1134 2006. március 3. 16:04   Válasz erre: 1133
Dolgozom.... és nálunk még mindíg havas/jeges az út. Ez a két ok elég erõs ahhoz, hogy ne tudjak motorozni:-(
    

Macko 1133 2006. március 3. 15:04   Válasz erre: 1132
Azért kell még ma! Én már túl vagyok 60 kilcsin és még kiszaladok Érdre (amíg süt a Napocs).
    

gstibb 1132 2006. március 3. 15:01   Válasz erre: 1128
Szeve FeFe! Hamarosan gurulunk! :-)

Bár a jövõ heti elõrejelzés igen elszomorító :-((((((
    

Daty 1131 2006. március 3. 13:47   Válasz erre: 1129
Szia Apach!!!

Itt vagyok!!
Miben segíthetek??

Üdv!

Daty
    

to-ga 1130 2006. március 3. 13:19   Válasz erre: 1129
Apach! Figyellek, Te froclizod Datyt? Mondjuk tényleg lassul. Készíti az itinert a DL találkozüra.
    

apach 1129 2006. március 3. 11:04  
hol vagy Daty???
    

Fefe 1128 2006. március 3. 10:22  
Sziasztok!
Most léptem be a fórumba elsõ alkalommal. Úgyhogy egyelõre csak üdvözlök minden márkatársat!:)
GsTibb-et külön is, mert Õt személyesen is ismerem!:) Gurultunk már párszor együtt is.

Szóval örülök, hogy végre van valahol egy kis V-Strom-os csapat is!:)
    

Hufi 1127 2006. március 2. 22:53  
Nem biztos, hogy érdemes ültetõszettet vásárolni...ha csak az ülésmagassággal van gondotok az Amargoék tudnak valami olcsó kárpítost, nekem kb. 5000-et említettek és teljesen gyári állapotúra csinálják...
szerintem kérdezzetek rá
    

Zsifi 1126 2006. március 2. 21:15   Válasz erre: 1125
Itthon is van ültetõ szett.
És az elejét is egyszerû utána ereszteni!!!!!
    

szoszidzs 1125 2006. március 2. 20:38   Válasz erre: 1123
Köszönöm a válaszokat . A Louis tetszik a legjobban, a holdjáró is pozitív (úgy tudom vannak hasonló csizmák is),
csopper 10 éves tervben, de még a bütykölés is versenyben van. Kössz .

    

night-rider 1124 2006. március 2. 20:18  
létezik ültetõ kutyacsont sok tipushoz megadják hogy hány centivel lesz alacsonyabb az üléspozició változatlan rugó hatás mellet.a louisban kapsz 70euró,és 3 centimétert sûjeszt.

    

pandamaci 1123 2006. március 2. 19:52  
alacsonyabb ülést, vagy a régiben a szivacsot megfaragtatni, újrakárpitozni , ezt javaslom.

Úgy is leül ahogy írod, de ezt nem tenném. Ha a hegesztés mondjuk sikerül és nem törik el , akkor is az egész moci viselkedését ez a mûtét elb+....hatja.
Meg ugye nem tudod mennyivel rövidítsd, csak találgatsz, aztán vagy nagyon leül,vagy túl lágyan rugózik,vagy kitudja- mivel ezután a rugót is más erõkaron nyomkodja .Fõleg ha 117 kiló vagy és +viszel valakit !!
Az elejét meg ugyanilyen stílusban / levágunk a rugóból/ bonyolult lesz hozzáültetni a hátuljához.

Vagy magastalpú holdjáró patacipõ...:)))) Vagy egy csopper,az alacsony...:)))
    

szoszidzs 1122 2006. március 2. 19:30  
25 év után újrakezdõ ( DL 650 ) 117kg-os majdnem motoros üdvözöl mindenkit ! Segítséget kérek mert ez a motor
magas nekem és kényelmetlen megtartanom állóhelyzetben. Létezik vékonyabb ülés hozzá de sok pénz és el-
képzelhetõ, hogy nem olyan kellemes így túrázni. Azt a tanácsot kaptam, próbáljam meg a központi rugóstagot
alul rögzítõ "kutyacsont" megrövidítésével (cseréjével) alacsonyabbá tenni a motort. Kérek tippet hol vehetek ilyet,
vagy okozhat e problémát ha én megoldom egy vágással és egy hegesztéssel ? Köszönöm .
    

Tomota 1121 2006. március 2. 19:27  
Nekem GIVI túra plexim van cca 18 cm-rl magasabb a gyárinál és alap helyzetben nekem kifigástalan
persze én csak 180 cm magas vagyok....a "zsiráfoknál" hogyan válik be nem tudom.... ;-))))
    

pandamaci 1120 2006. március 2. 19:25  
gyári túraplexi - OK. ha valakinek a magasságához passzol. Elektromosan állítható meg a legjobb, ez vitathatalan.

De azok az ámerikai, zuhanykabinajtó nagyságú förmedvények... ??
    

Macko 1119 2006. március 2. 19:21   Válasz erre: 1117
Jó Neked, hogy ilyen motorod van!
    

Macko 1118 2006. március 2. 19:21   Válasz erre: 1116
Jó Neked, hogy ilyen bukód van!
    

Oldi 1117 2006. március 2. 19:17  
Amíg nem volt ilyen a motoromon, azt hittem, ez is egy vevõt vakító, fölösleges, naaagyon drága küttyü, de nem, - tényleg jó! = elektromosan állítható plexi... Városban, melegben le, autópályán pont addig fel, hogy csönd legyen...
    

Zsifi 1116 2006. március 2. 19:02   Válasz erre: 1113
Mackó!

Amíg nem volt rendes sisakom nekem is rázta a fejem...
    

atus 1115 2006. március 2. 17:43   Válasz erre: 1114
hát ez engem is érdekel pont suzkira hameg van a gyárto küldj egy püt lsz galad köszi!
    

Galad 1114 2006. március 2. 17:40   Válasz erre: 1110
Belelevau: Ne arra törekedj, hogy szélárnyékban legyen a fejed-sisakod, mert ez motoron nem igazán megvalósítható! A lényeg, hogy a fejed magasságában lineáris legyen az áramlás. Az nagyon sokat csökkent a zajhatáson. Erre a legjobb eszköz, az a kicsi, utólag felszerelhetõ elem, ami kb 15 ezer pénbe kerül, (a gyártó nevére nem emlékszem). Ezzel a kis plexivel, be tudod állítani úgy a légáramlást, hogy ne dübörögjön a sisakod környékén! Ha nem találod, akkor utána nézek, de pont Suzukihoz forgalmazzák!
    

Macko 1113 2006. március 2. 17:35   Válasz erre: 1112
Ez mind szokás kérdése. Az elején a Strom rázta bukót, aztán megszoktam és ma már semmi gondom. Amikor nálam volt Vara tesztmotor, az is rázta - nem annyira mint a Strom eredetileg, de más volt a turbulencia.
Minden nagy túraendúrón van valamiféle turbulencia a plexi miatt, amit meg kell szokni. Ha túl vagy az elsõ x kilométeren, semmi bajod nem lesz egyikkel sem.
De - mint szoktam mondani - ez csak az én privát véleményem.
    

Zsifi 1112 2006. március 2. 17:31   Válasz erre: 1109
milyen érdekes Varaderonál 200-nál sem rázza a fejedet a túraplexi miatt....)))
A Véstomon se fogja!!!
    

gstibb 1111 2006. március 2. 14:54   Válasz erre: 1110
"Így nem nagy élmény VELE motorozni.... " Mármint gyári plekóval.


    

gstibb 1110 2006. március 2. 14:53   Válasz erre: 1109
Én például azért vettem rá túraplexit mert a gyári három állásban:

-szar
-szarabb
-legszarabb

Minden beállításnál úgy rázza a fejem, mintha rockkoncerten lennék :-( Így nem nagy élmény velem motorozni....

A nagyot még sajna nem próbáltam (mivel karácsonyra vettem), de ettõl csak jobb lehet. Ha meg nem, akkor tévedtem és inkább plexi nélkül fogok járni:-)
    

pandamaci 1109 2006. március 2. 11:12  
nehogy megszédítsen a magas plexi !!
q nagy plexi, /hogy ronda az egy dolog,/ 70-80 km/h sebességig jó lehet, szivarozhatsz is mögötte.
De ugye átlag nem 70 nel mész ???
120 nál már alig tudod irányítani a motort, vezetõ /és plexi / magasságtól függõen olyan légörvény is lehet hogy lerázza a fejedrõl a sisakot, valamint a vákuum a hátadat nyomja elöre.
    

to-ga 1108 2006. március 2. 11:00   Válasz erre: 1103
Kovee! Gyere át oda ahonnan a linkeket szerezted, meglátod azt a "felsõ állás"-t. Ezek tényleg szeretik az ilyen állat nagy plexiket.
toga
    

kovee 1107 2006. március 2. 08:15   Válasz erre: 1106
nem gond csak azért kérdeztem, mert mikor beírtad, én jelentkeztem és nem válaszoltál rá.Telószámot meg nem találtam a reglapon. Akkor tárgytalan!
Üdv!
    

Judi 1106 2006. március 2. 06:03  
Köszi mindenkinek a véleményét. Tapasztalat + tesz csere az mindig fontos.Kovve a bukócsõ+ a konzol az úgy elment hogy 150 km-rõl jöttek le érte.Úgy hogy SORRRRRRY:))))
    

atus 1105 2006. március 1. 21:14  
Én teherautokkal dolgozok: a tapasztalat az, hogy a kis embrerk mindíg nagy(magas) gépre vágynak!
Mondjuk ez nem bün!!!!!!!
    

Galad 1104 2006. március 1. 20:37   Válasz erre: 1095
Árcédula. Vagy mert alacsony növésû a V-Stromosok 90%-a. :-))))))))
    

kovee 1103 2006. március 1. 16:56   Válasz erre: 1102
Persze mert legfelsõ állásban van!!
Üdv!
    

Macko 1102 2006. március 1. 14:48   Válasz erre: 1100
Azért a harmadik linkben levõ 1000-es plexije az nem piskóta darab...
Mintha Vespán lenne.
    

kovee 1101 2006. március 1. 13:57   Válasz erre: 1095
Ja!
Mizu a bukócsõvel? Engenm érdekel
Üdv!
    

kovee 1100 2006. március 1. 13:56   Válasz erre: 1095
Judi!
Olvasd el kérlek ezeket az összehasonlító teszteket, és ebbõl rájössz pár dologra:
http://itar.tisztanet.hu/Turamotoros/650-1000-I.htm
http://itar.tisztanet.hu/Turamotoros/650-1000-II.htm
http://itar.tisztanet.hu/Turamotoros/650-1000-III.htm

Üdv!
    

Macko 1099 2006. március 1. 13:32   Válasz erre: 1095
Én nem mentem még 1000-sel (remélem idén erre is sor kerül), csak azoknak a véleményébõl tudok kiindulni, akik hosszabban tesztelték mindkettõt.
A két motornak nem csak a lökettérfogata és a súlya különbözik, más a várgeometria és a tengelytáv is (noha csak kicsi az eltérés). Mindezek eredménye állítólag, hogy a 650-es nem csak könnyebben kezelhetõ, hanem az egyenesfutása, kanyartulajdonságai is sokkal jobbak.
Még egyszer mondom, nem mentem ezressel, ez csak többektõl összegyûjtött információ.
A többségnél persze biztos az ár is a meghatározó szempontok között van.
    

Gumikacsa 1098 2006. március 1. 13:19  
Igaz, nálam is a félmilla dominált...
    

gstibb 1097 2006. március 1. 13:07   Válasz erre: 1096
Már csak egy jó motorvédõ kellene rá olcsón :-)
    

gstibb 1096 2006. március 1. 13:05   Válasz erre: 1095
Valószínûleg azért, mert laza fél millával olcsóbb...
Legalább is én ezért választottam, és mert néha földúton is járkálok vele. Ott pedig nem mindig a több a jobb :-)
    

Judi 1095 2006. március 1. 12:58  
üdv mindenkinek. Egy kérdés foglalkoztat már régóta. Nem leszólás vagy lenézés céljából pusztán csak kíváncsiság!! Miért veszi a V-Stromosok 90% a DL-650-t???? Én próbáltam és nekem kicsinek tûnt. MOndjuk mi sokat motorozunk.Kûlföldi túrák...stb. És szinte alig van különbség a nagy meg a "kicsi" között, nagyságra legalább is. Ennyire ez ár függõ?? Vagy csak könnyebb a kezelhetõsége, és azért választja a többség. Pedig oltári jó a DL-1000.)))))
És ha tudsz vele bánni akkor semmi gond. De ha lebecsülöd akkor pórul jársz
    

apach 1094 2006. február 28. 21:52   Válasz erre: 1093
hali!! az arctalanságon lehet segíteni egy jó fotó felhelyezésével is. :-))))
    

atus 1093 2006. február 28. 21:43  
Igazad van!!!!!!!!!Én tök uj vagyok ebben az egészben, ahogy lehetõség lesz személyesen mutatkozok be neked is is , másoknak is egyenlöre marad a topik.egyébkent 1781 tagot látok regisztrálva. ez komoly! monhatni : páratlan
minden eleism:L-nek
    

Galad 1092 2006. február 28. 21:36   Válasz erre: 1091
A rendszeres látogatók többségében személyesen is ismerik egymást. Nem teljesen arctalan a dolog, ez csak látszat.
Persze nem ismer mindenki mindenkit. De ezen lehet segíteni, a nagy közös gurulások, találkozók alkalmával.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22115