medea | 1191 | 2006. március 19. 16:46 |
sziasztok! áruljátok el nekem lécci,h miért van az, h nagyon sokan meg akarják nekem magyarázni,h a V-Strom, az nem V-Strom, hanem "V-STORM". pedig megnéztem és a motor oldalára az van írva, h V-Strom, meg tudom, h persze V-Strom! Mindenki hülyének néz, h nem tudom a motor nevét, de én tudom, és nem tudom megmagyarázni, h V-Strom! :-(
|
atus | 1190 | 2006. március 12. 10:29 | Válasz erre: 1189 |
Hátha nem erröl van szó!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????
|
becki | 1189 | 2006. március 12. 10:22 |
Én is jártam már úgy, hogy ott volt a kereskedésben a motor, adtam elõleget, a bank is rábólinott, mégsem tudtam átvenni a motort 3 hét múlva sem. A csekkjeim nekem is megvoltak, közeledett az elsõ részlet befizetése, motor meg sehol. A kereskedõ cseszett elintézni rá a rendszámot, használta a pénzemet. Azóta már nem is Yamaha kereskedõ! Gondolom nem én voltam az egyetlen akivel így kicseszett, és volt aki bepanaszolta. (Nem én voltam, bár megérdemelte volna!)
|
pandamaci | 1187 | 2006. március 12. 09:59 |
motorra /kocsira/ ha nincs rá vevõ , lehet van 90 nap fiz. határidõ ez igaz. De ha elõbb eladod, hogy papir is legyen hozzá,azaz vizsgáztatható legyen ki kell fizetni.Sajnos. Ha a kereskedõnek van /sok/ pénze,jó kapcsolatai,és minden ok, a hétfõ rendel-csütörtök átvesz is igaz lehet ,de : Ahol 15 emberbõl 15 , 4 napos átfutással, hitelre, vizsgáztatva, rendszámostól át tud venni egy motort /akár raktáron állót is,nemhogy rendeltet / , ott nagyon profin,és szerencsésen mennek a dolgok. |
atus | 1186 | 2006. március 12. 09:34 | Válasz erre: 1185 |
Igen de most közbejött a kiállítás ugy-hogy ez 2hét torlodást eredményezett.Ezek is kinn voltak végig!!!!!!!!
|
Zsifi | 1185 | 2006. március 12. 09:30 | Válasz erre: 1183 |
Ez azért nem teljesen így van. A kereskedõ nem fizet azonnal. Alkatrész 15 napon belül fizeti ki új motort pedig 90!! nap múlva. Akinek eddig segítettem motort venni annak (kb 15 ember) a következõ menete volt: (kivétel nélkül!!!) -megrendelte a mocit hétfõn -keddre megvolt a bank visszaigazolása (megérkezett a motor és összeszerelték) -szerdán ment vizsgára -csütörtökön átvétel Ha ez tovább tartott akkor a bankkal volt gond!! Az én motorom is 3! nap alatt megvolt! Pedig rendelni kellett. Én kedden rendeltem (kedden estére kész volt az összeszerelés) szerdán vizsgázott. Csütörtökön délután átvehettem volna de nem tudtam érte menni. Péntek délelõtt került haza. üdv Zsifi |
atus | 1184 | 2006. március 12. 09:22 | Válasz erre: 1183 |
Valami ilesmivel számolok én is!!! Csak tudod a vérkeringés PEZSEG ilyenkor az ember némileg át megy türelmetlenbe!!!!!!! De azt mondták, hogy adnak valami proba rendszámot biztosítással, hogy mehessek szerdán, de asszem hagyom a csudába----inkább magyek a csajom 125-ös robogójával!!!!!!!!!!!!:-((((((((((( Jó lessz az is átmenetileg.:-((((((((( |
pandamaci | 1183 | 2006. március 12. 09:15 |
motor átvétel : ha te utalod az imduló dijat,és aláirod a banki papirt,az még nagyon kevés ahhoz, hogy 2 nap mulva a rendszámos motort átvedd. Ez se kizárt,de ritka,mert ehhez az kell, hogy a kereskedõ udvarán már a gyár felé teljesen kifizetett motorok álljanak, papirokkal együtt. A gyár addig ugyanis nem ad papirt hozzá, mig ott nincs az ára teljesen.Kereskedõ meg addig ki nem fizeti,mig vevõ nem ad rá foglalót-pénzt . És kell még hogy legyen helyük a vizsgán,okmányirodán. Na akkorB változat : te pénzed 2 nap mulva beérkezik.Eddig nem mozdul senki. Ezután a bank, ahol a hitelt felveszed utal a kereskedõnek,amire az is odaér, még 2-3 nap. Az oda érkezõ pénzbõl kereskedõ a gyárnak a mocit kifizeti ,még 2 nap utalás, onnan leküldik a vizsgához szükségs papirokat. Másnap vizsga, harmadnap rendszám kiváltás. /az hogy mindenki ugyanabból a bankból utalgat,és nincsenek 2 napos átfutási idõk felejtsd el, +ebbe munkaszüneti napok nincsenek belevéve,és ekkor még nincs elirva, elakadva sehol semmi. / Úgyhogy amig felrendszámozzák a megtapogatott paripádat, 2 hét úgy elszáll, észre sem veszed. Nézd a jó oldalát: tovább uj lesz , és nem mész vele hóban:) |
atus | 1182 | 2006. március 12. 09:15 | Válasz erre: 1181 |
Nem a garival nem kellet játszani!!! Egy kicsit árfüggõ vagyok s az árat okosítottuk egy cseppet!!!!!!!!!!! |
Macko | 1181 | 2006. március 12. 09:12 | Válasz erre: 1180 |
Azért azt nem hiszem, hogy a garival bármit lehetne játszani azért, mert nem a SUZUKI hozta me a motrot! A garancia az garancia ma már az egész világon. Persze lehet, hogy kis naíva vagyok... |
atus | 1180 | 2006. március 12. 08:51 | Válasz erre: 1179 |
Hát akkor ez az ok! Mivel tavaj ilyenkor is vettem eggyet(GS500F) így az árral tudtunk játszani! mindeggy majd meglessz! Azért köszi!! |
Galad | 1179 | 2006. március 12. 08:46 | Válasz erre: 1176 |
Hm... Komolyan nem értem. Az én gépem egyediként lett vizsgáztatva, és így is megvolt 2 nap alatt. Kedden letolták a kamionról, csütörtökön vizsgázott. A gyári papírjai jöttek a moccal. Szal csak azt akartam mondani, hogy az én fajta mociból, kb 50-60 db van tudomásom szerint az országban üzembehelyezve 3 év alatt. Az ugye nagyon kevés, nem nagyon ismerik. Viszont a Bandita, meg a VStrom, ezekbõl rengeteg van. Se az importõr nem egyet hozott be, sem pedig a vizsgabázison nem most látnak olyant elõször. Tehát nem gondolom, hogy az importõr ne tudná milyen okmányok szükségesek a forgalombahelyezéshez. A másik lehetõség, hogy nem a hivatalos importõrön keresztül érkezett be a gép az országba. Esetleg ezért lehet az ára alatta a márkakereskedõi árnak. Nos ebben az esetben viszont érthetõ a késlekedés, mert van ugye egy márka importõri lobbi, ami a jelen szabályzók szerint megakadályozni nem, de megnehezíteni meg tudja az üzembehelyezést!! És megkeseríti a leendõ tulajok várakozását (vágyakozását). A hivatalos ár GSF 1200S 2 098 000, a K5-é - 1 998 000 ft. Ha ez alatt kaptad, akkor valszeg nem a Magyar Suzuki ZRT. -n keresztül jött be az országba. (Esetleg ebben az esetben a felmerülõ garanciális problémákat is más úton kell intézni.) |
atus | 1178 | 2006. március 12. 08:42 | Válasz erre: 1177 |
ZSOLTÉK NAGYON KORREKTEK!!! Kéne a haverod mobilszáma---megtudod adni----vagy ha reg.tag addmeg a nevét lsz???!!!!! |
to-ga | 1177 | 2006. március 12. 08:31 | Válasz erre: 1176 |
Én ott vettem az enyémet, igaz, használtan, minden gördülékenyen ment, szerdán meg egy haverom hozta el a vadi új 650-ét megbeszélt idõre pontosan. Azt a kéket már nem is fogod ott látni. Nekem korrektek voltak nem volt semmi gyanus.
|
atus | 1176 | 2006. március 12. 08:26 | Válasz erre: 1175 |
Az a gáz , hogy mind a hat mocit láttam az enyémet én toltam le a trailerröl! Van ott4 db v-strom 650, meg két bigbandit az enyém az eggyik!!! Banki paoirok aláirva,lóvé utalva, és VÁRUNK!!!!!!!! ENNYI?!?!?!?!?!?!? |
Galad | 1175 | 2006. március 12. 08:21 | Válasz erre: 1174 |
Szerintem ott valami bûzlik! Ezeket a nagy darabszámban eladott gépeket futószalagon vizsgáztatják! Láttad, megfogtad már a motorodat?
|
atus | 1174 | 2006. március 11. 20:48 | Válasz erre: 1172 |
Apach! Szóval valami motorbesorolási(euII-euIII.)az okmányiroda nem tud kezelni s a sukimagyarországnak kell adni valami papirost amivel már az okm ir nevemre tudja iratni a gépet. De az az érdekes, hogy másik5-6 moci is ilyen gondokkal küzd, legalábbis ezeknél, de nem izgatom magam majd csak meg lessz!!!!!!!!!!! |
nagyHoHo | 1173 | 2006. március 11. 20:06 | Válasz erre: 1172 |
...abból 2 db H. :)))) egy meg mázli...:))) mi van veled Apach Úr ??? Jössz 15 -én ?? |
apach | 1172 | 2006. március 11. 16:53 | Válasz erre: 1171 |
együtt érzek, de én ezt nem is értem, nekem eddig szerencsém volt biztos, mert három alkalommal vettem új motort kereskedésben, mindig a megjelölt napon átvehettem. |
atus | 1171 | 2006. március 11. 16:47 | Válasz erre: 1170 |
Az a gáz hogy már kifizettem a mocit és még mindig nem tudták átadni a motort!!!!!!!!! Hát szoval szétb..sz az ideg!!! Pláne a jövöhét miatt is!!!! |
atus | 1167 | 2006. március 11. 16:33 | Válasz erre: 1166 |
Egy kérdésem lenne!??? Ahol vettem a mocit ott még volt vagy 3 v-strom szintén eladva! Valami regisztrácios probléma miatt nem tudják átadni a vasakat ugy vagy 6-ot. Nem ismersz valakit aki a gilice téren rendelt mocit az utobbi 1 hónapban?????????? |
atus | 1165 | 2006. március 11. 16:19 | Válasz erre: 1164 |
Ez asztán gyorsaság!!!!!!!!!!! Te jössz szerdán? Most jó az idö de szerdára ratyi idöt mond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
apach | 1164 | 2006. március 11. 16:17 | Válasz erre: 1163 |
itt vagyok! csak munka meg a dolog..................
|
atus | 1162 | 2006. március 7. 17:00 | Válasz erre: 1161 |
Lörinc-MOTORBÁZIS Jóba vagyok velük---OKOSITOTT árat tudok?!?!?!?!?!?! |
apach | 1161 | 2006. március 7. 16:59 | Válasz erre: 1158 |
biztos olvastak valamit a "havonjáró képességérõl".....B.meg a tél hol veszed? |
atus | 1160 | 2006. március 7. 16:56 | Válasz erre: 1159 |
Boccs azt nem irtam, hogy én big banditot vettem!!!!!!!! De az eladott motorok ott sorakoztak amibe volt 3 v-strom,1kopasz bandi, meg az én ezüst burkoltam(k5) s qva jó árat kaptam rá!!!!!!!!!!!! |
atus | 1158 | 2006. március 7. 16:48 | Válasz erre: 1157 |
Hali APACH!!! Képzeld el ma voltam fizetni a szuzim induloját! Azért nem tudják átadni a motort(bár a bank bólintott),mert valami regisztrácios probléma van a szuzukinál! mire kérdeztem , hogy ez csak az én problémám? S képzeld olyan moci mint atied abbol vagy 3 szintén ezzel küzd! úgyhogy az idén az évad elején a v-strom a leg népszerübb!!!!!!!! Mindenkinek ez a tipus kell!!!!!! |
apach | 1157 | 2006. március 7. 16:16 | Válasz erre: 1156 |
a lap jobb oldalán a Túrák-Rendezvények kiírásban üdv |
Fefe | 1156 | 2006. március 7. 16:10 |
Atus! Olvastam lejjebb, hogy lesz valahol, valamikor DL-es tali. Lehet errõl többet tudni? |
Fefe | 1155 | 2006. március 7. 16:08 | Válasz erre: 1132 |
Hát GSTibb nekem is ráncolódik a homlokom, ha a meteurologusok elõrejelzéseit nézem!:( De fõ az optimizmus!:) |
kovee | 1152 | 2006. március 7. 14:48 | Válasz erre: 1149 |
Mondtam neked hogy én a más hibájából szeretek tanulni, ezért kérdeztem!! Bár nekem már nem annyira bejáratós mint neked! :-)) Üdv! |
Gumikacsa | 1151 | 2006. március 7. 14:41 |
Az indulás miatti hiba az volt, hogy a benzinszûrõ eldugult vmi szmötytõl, Szerencs utcai megállás oka meg a kupplug bowden kiakadása és a kiemelõszerkezet befeszülése miatt történt!
|
Gumikacsa | 1149 | 2006. március 7. 14:37 |
Nem volt jó! :-))) Ilyet nem illik kérdezni, még a végén a tied is kedvet kap rá! Inkább nem adok tippeket Neki!! :-)))
|
Gumikacsa | 1147 | 2006. március 7. 14:29 |
A kifogás gyenge, nem fogadom el!!! Én azért nem tuningolok, mert az enyém egyszerüen tökéletes, csak rontani tudnék rajta! :))
|
atus | 1141 | 2006. március 5. 23:26 | Válasz erre: 1139 |
Én is várok az utolsokig. Ha jo az idõ hasítunk!!!!!!!!!! Vacak idõben sok kedvem nincs killodni, meg azért van család is! Meg raktáron vagy 3 gyerek is meg makrancos feleségis meg vállalkozás hegyek is!úgy hogy van bajom ezer! |
apach | 1140 | 2006. március 5. 23:25 | Válasz erre: 1139 |
meg úgy látom ,hogy Gumikacsa is jön, ha addig leszáll róla az asszony! ,-)))))))))))))))))
|
apach | 1139 | 2006. március 5. 23:21 | Válasz erre: 1138 |
OK, leszünk többen is ez már biztos. megyünk min G1000-en. Igaz???
|
atus | 1138 | 2006. március 5. 23:15 | Válasz erre: 1137 |
Ugyanigy látom én is . ha megyek majd pü----aztakkor gördülünk eggyütt innen pestrõ oksi? |
apach | 1137 | 2006. március 5. 23:13 | Válasz erre: 1136 |
szerintem megyek, de csak akkor írom be, ha már biztos, (legalábbis nagyon szeretnék ellesni egy-két jó ötletet!)
|
apach | 1135 | 2006. március 3. 21:55 | Válasz erre: 1130 |
ááááááááá dehogy!! tisztelem a lelkesedését, ahogy a DL-es fórumot létrehozta és becsülöm az abba belefektetett energia miatt. és jó kis fórumnak tartom. ,-)) neduddki.
|
gstibb | 1134 | 2006. március 3. 16:04 | Válasz erre: 1133 |
Dolgozom.... és nálunk még mindíg havas/jeges az út. Ez a két ok elég erõs ahhoz, hogy ne tudjak motorozni:-(
|
Macko | 1133 | 2006. március 3. 15:04 | Válasz erre: 1132 |
Azért kell még ma! Én már túl vagyok 60 kilcsin és még kiszaladok Érdre (amíg süt a Napocs).
|
gstibb | 1132 | 2006. március 3. 15:01 | Válasz erre: 1128 |
Szeve FeFe! Hamarosan gurulunk! :-) Bár a jövõ heti elõrejelzés igen elszomorító :-(((((( |
Daty | 1131 | 2006. március 3. 13:47 | Válasz erre: 1129 |
Szia Apach!!! Itt vagyok!! Miben segíthetek?? Üdv! Daty |
to-ga | 1130 | 2006. március 3. 13:19 | Válasz erre: 1129 |
Apach! Figyellek, Te froclizod Datyt? Mondjuk tényleg lassul. Készíti az itinert a DL találkozüra.
|
Fefe | 1128 | 2006. március 3. 10:22 |
Sziasztok! Most léptem be a fórumba elsõ alkalommal. Úgyhogy egyelõre csak üdvözlök minden márkatársat!:) GsTibb-et külön is, mert Õt személyesen is ismerem!:) Gurultunk már párszor együtt is. Szóval örülök, hogy végre van valahol egy kis V-Strom-os csapat is!:) |
Hufi | 1127 | 2006. március 2. 22:53 |
Nem biztos, hogy érdemes ültetõszettet vásárolni...ha csak az ülésmagassággal van gondotok az Amargoék tudnak valami olcsó kárpítost, nekem kb. 5000-et említettek és teljesen gyári állapotúra csinálják... szerintem kérdezzetek rá |
Zsifi | 1126 | 2006. március 2. 21:15 | Válasz erre: 1125 |
Itthon is van ültetõ szett. És az elejét is egyszerû utána ereszteni!!!!! |
szoszidzs | 1125 | 2006. március 2. 20:38 | Válasz erre: 1123 |
Köszönöm a válaszokat . A Louis tetszik a legjobban, a holdjáró is pozitív (úgy tudom vannak hasonló csizmák is), csopper 10 éves tervben, de még a bütykölés is versenyben van. Kössz . |
night-rider | 1124 | 2006. március 2. 20:18 |
létezik ültetõ kutyacsont sok tipushoz megadják hogy hány centivel lesz alacsonyabb az üléspozició változatlan rugó hatás mellet.a louisban kapsz 70euró,és 3 centimétert sûjeszt. |
pandamaci | 1123 | 2006. március 2. 19:52 |
alacsonyabb ülést, vagy a régiben a szivacsot megfaragtatni, újrakárpitozni , ezt javaslom. Úgy is leül ahogy írod, de ezt nem tenném. Ha a hegesztés mondjuk sikerül és nem törik el , akkor is az egész moci viselkedését ez a mûtét elb+....hatja. Meg ugye nem tudod mennyivel rövidítsd, csak találgatsz, aztán vagy nagyon leül,vagy túl lágyan rugózik,vagy kitudja- mivel ezután a rugót is más erõkaron nyomkodja .Fõleg ha 117 kiló vagy és +viszel valakit !! Az elejét meg ugyanilyen stílusban / levágunk a rugóból/ bonyolult lesz hozzáültetni a hátuljához. Vagy magastalpú holdjáró patacipõ...:)))) Vagy egy csopper,az alacsony...:))) |
szoszidzs | 1122 | 2006. március 2. 19:30 |
25 év után újrakezdõ ( DL 650 ) 117kg-os majdnem motoros üdvözöl mindenkit ! Segítséget kérek mert ez a motor magas nekem és kényelmetlen megtartanom állóhelyzetben. Létezik vékonyabb ülés hozzá de sok pénz és el- képzelhetõ, hogy nem olyan kellemes így túrázni. Azt a tanácsot kaptam, próbáljam meg a központi rugóstagot alul rögzítõ "kutyacsont" megrövidítésével (cseréjével) alacsonyabbá tenni a motort. Kérek tippet hol vehetek ilyet, vagy okozhat e problémát ha én megoldom egy vágással és egy hegesztéssel ? Köszönöm . |
Tomota | 1121 | 2006. március 2. 19:27 |
Nekem GIVI túra plexim van cca 18 cm-rl magasabb a gyárinál és alap helyzetben nekem kifigástalan persze én csak 180 cm magas vagyok....a "zsiráfoknál" hogyan válik be nem tudom.... ;-)))) |
pandamaci | 1120 | 2006. március 2. 19:25 |
gyári túraplexi - OK. ha valakinek a magasságához passzol. Elektromosan állítható meg a legjobb, ez vitathatalan. De azok az ámerikai, zuhanykabinajtó nagyságú förmedvények... ?? |
Oldi | 1117 | 2006. március 2. 19:17 |
Amíg nem volt ilyen a motoromon, azt hittem, ez is egy vevõt vakító, fölösleges, naaagyon drága küttyü, de nem, - tényleg jó! = elektromosan állítható plexi... Városban, melegben le, autópályán pont addig fel, hogy csönd legyen...
|
Zsifi | 1116 | 2006. március 2. 19:02 | Válasz erre: 1113 |
Mackó! Amíg nem volt rendes sisakom nekem is rázta a fejem... |
atus | 1115 | 2006. március 2. 17:43 | Válasz erre: 1114 |
hát ez engem is érdekel pont suzkira hameg van a gyárto küldj egy püt lsz galad köszi!
|
Galad | 1114 | 2006. március 2. 17:40 | Válasz erre: 1110 |
Belelevau: Ne arra törekedj, hogy szélárnyékban legyen a fejed-sisakod, mert ez motoron nem igazán megvalósítható! A lényeg, hogy a fejed magasságában lineáris legyen az áramlás. Az nagyon sokat csökkent a zajhatáson. Erre a legjobb eszköz, az a kicsi, utólag felszerelhetõ elem, ami kb 15 ezer pénbe kerül, (a gyártó nevére nem emlékszem). Ezzel a kis plexivel, be tudod állítani úgy a légáramlást, hogy ne dübörögjön a sisakod környékén! Ha nem találod, akkor utána nézek, de pont Suzukihoz forgalmazzák!
|
Macko | 1113 | 2006. március 2. 17:35 | Válasz erre: 1112 |
Ez mind szokás kérdése. Az elején a Strom rázta bukót, aztán megszoktam és ma már semmi gondom. Amikor nálam volt Vara tesztmotor, az is rázta - nem annyira mint a Strom eredetileg, de más volt a turbulencia. Minden nagy túraendúrón van valamiféle turbulencia a plexi miatt, amit meg kell szokni. Ha túl vagy az elsõ x kilométeren, semmi bajod nem lesz egyikkel sem. De - mint szoktam mondani - ez csak az én privát véleményem. |
Zsifi | 1112 | 2006. március 2. 17:31 | Válasz erre: 1109 |
milyen érdekes Varaderonál 200-nál sem rázza a fejedet a túraplexi miatt....))) A Véstomon se fogja!!! |
gstibb | 1111 | 2006. március 2. 14:54 | Válasz erre: 1110 |
"Így nem nagy élmény VELE motorozni.... " Mármint gyári plekóval. |
gstibb | 1110 | 2006. március 2. 14:53 | Válasz erre: 1109 |
Én például azért vettem rá túraplexit mert a gyári három állásban: -szar -szarabb -legszarabb Minden beállításnál úgy rázza a fejem, mintha rockkoncerten lennék :-( Így nem nagy élmény velem motorozni.... A nagyot még sajna nem próbáltam (mivel karácsonyra vettem), de ettõl csak jobb lehet. Ha meg nem, akkor tévedtem és inkább plexi nélkül fogok járni:-) |
pandamaci | 1109 | 2006. március 2. 11:12 |
nehogy megszédítsen a magas plexi !! q nagy plexi, /hogy ronda az egy dolog,/ 70-80 km/h sebességig jó lehet, szivarozhatsz is mögötte. De ugye átlag nem 70 nel mész ??? 120 nál már alig tudod irányítani a motort, vezetõ /és plexi / magasságtól függõen olyan légörvény is lehet hogy lerázza a fejedrõl a sisakot, valamint a vákuum a hátadat nyomja elöre. |
to-ga | 1108 | 2006. március 2. 11:00 | Válasz erre: 1103 |
Kovee! Gyere át oda ahonnan a linkeket szerezted, meglátod azt a "felsõ állás"-t. Ezek tényleg szeretik az ilyen állat nagy plexiket. toga |
kovee | 1107 | 2006. március 2. 08:15 | Válasz erre: 1106 |
nem gond csak azért kérdeztem, mert mikor beírtad, én jelentkeztem és nem válaszoltál rá.Telószámot meg nem találtam a reglapon. Akkor tárgytalan! Üdv! |
Judi | 1106 | 2006. március 2. 06:03 |
Köszi mindenkinek a véleményét. Tapasztalat + tesz csere az mindig fontos.Kovve a bukócsõ+ a konzol az úgy elment hogy 150 km-rõl jöttek le érte.Úgy hogy SORRRRRRY:))))
|
atus | 1105 | 2006. március 1. 21:14 |
Én teherautokkal dolgozok: a tapasztalat az, hogy a kis embrerk mindíg nagy(magas) gépre vágynak! Mondjuk ez nem bün!!!!!!! |
Galad | 1104 | 2006. március 1. 20:37 | Válasz erre: 1095 |
Árcédula. Vagy mert alacsony növésû a V-Stromosok 90%-a. :-))))))))
|
Macko | 1102 | 2006. március 1. 14:48 | Válasz erre: 1100 |
Azért a harmadik linkben levõ 1000-es plexije az nem piskóta darab... Mintha Vespán lenne. |
kovee | 1100 | 2006. március 1. 13:56 | Válasz erre: 1095 |
Judi! Olvasd el kérlek ezeket az összehasonlító teszteket, és ebbõl rájössz pár dologra: http://itar.tisztanet.hu/Turamotoros/650-1000-I.htm http://itar.tisztanet.hu/Turamotoros/650-1000-II.htm http://itar.tisztanet.hu/Turamotoros/650-1000-III.htm Üdv! |
Macko | 1099 | 2006. március 1. 13:32 | Válasz erre: 1095 |
Én nem mentem még 1000-sel (remélem idén erre is sor kerül), csak azoknak a véleményébõl tudok kiindulni, akik hosszabban tesztelték mindkettõt. A két motornak nem csak a lökettérfogata és a súlya különbözik, más a várgeometria és a tengelytáv is (noha csak kicsi az eltérés). Mindezek eredménye állítólag, hogy a 650-es nem csak könnyebben kezelhetõ, hanem az egyenesfutása, kanyartulajdonságai is sokkal jobbak. Még egyszer mondom, nem mentem ezressel, ez csak többektõl összegyûjtött információ. A többségnél persze biztos az ár is a meghatározó szempontok között van. |
gstibb | 1097 | 2006. március 1. 13:07 | Válasz erre: 1096 |
Már csak egy jó motorvédõ kellene rá olcsón :-)
|
gstibb | 1096 | 2006. március 1. 13:05 | Válasz erre: 1095 |
Valószínûleg azért, mert laza fél millával olcsóbb... Legalább is én ezért választottam, és mert néha földúton is járkálok vele. Ott pedig nem mindig a több a jobb :-) |
Judi | 1095 | 2006. március 1. 12:58 |
üdv mindenkinek. Egy kérdés foglalkoztat már régóta. Nem leszólás vagy lenézés céljából pusztán csak kíváncsiság!! Miért veszi a V-Stromosok 90% a DL-650-t???? Én próbáltam és nekem kicsinek tûnt. MOndjuk mi sokat motorozunk.Kûlföldi túrák...stb. És szinte alig van különbség a nagy meg a "kicsi" között, nagyságra legalább is. Ennyire ez ár függõ?? Vagy csak könnyebb a kezelhetõsége, és azért választja a többség. Pedig oltári jó a DL-1000.))))) És ha tudsz vele bánni akkor semmi gond. De ha lebecsülöd akkor pórul jársz |
apach | 1094 | 2006. február 28. 21:52 | Válasz erre: 1093 |
hali!! az arctalanságon lehet segíteni egy jó fotó felhelyezésével is. :-))))
|
atus | 1093 | 2006. február 28. 21:43 |
Igazad van!!!!!!!!!Én tök uj vagyok ebben az egészben, ahogy lehetõség lesz személyesen mutatkozok be neked is is , másoknak is egyenlöre marad a topik.egyébkent 1781 tagot látok regisztrálva. ez komoly! monhatni : páratlan minden eleism:L-nek |
Galad | 1092 | 2006. február 28. 21:36 | Válasz erre: 1091 |
A rendszeres látogatók többségében személyesen is ismerik egymást. Nem teljesen arctalan a dolog, ez csak látszat. Persze nem ismer mindenki mindenkit. De ezen lehet segíteni, a nagy közös gurulások, találkozók alkalmával. |