atus | 1091 | 2006. február 28. 21:13 | Válasz erre: 1090 |
Az elkötelezettség egy dolog az csak rám tartozik! A vélemények meg jönnek mennek egy forumon (arc nélkül)sztem ez erröl szól.Különben nem lennénk enyyien????????
|
Galad | 1090 | 2006. február 28. 21:05 | Válasz erre: 1079 |
Ha már elkötelezted magad, akkor ne kérdezd mások véleményét! De ha beleolvasol a " Túramotor milyen legyen" címû topikba, ott találsz rengeteg véleményt pro és kontra. Amúgy szerintem túraenduró mindenek felett!! A márka csak részletkérdés.
|
Saso | 1089 | 2006. február 28. 20:27 | Válasz erre: 1088 |
Cikket! Ez jó!:-))))))))))))))))))))))))))). Legközelebb csak tõmondatok! ;-))) |
atus | 1088 | 2006. február 28. 20:23 |
SASO köszi a cikket , nekem is a gsx1400 volt az "A" verzio, de mindenki azt monta ha sokat megyek akkor a szezon végére a bering kabátomat szétkapja a huzat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pár éve 250etz volt a nyito motor most árulom az apron, majd egy évvel ezelött gs500f uj 0km-es re fizettembe hosszu távra, de pénteken elvitték az összes csekkel eggyütt! Hibátlan volt,csak kétszemélynek karcsu???!Azért beletoltam 6000km-t Így született bandit legenda, mármint nálam.(és asuzinál van kapcsolatom) |
Saso | 1087 | 2006. február 28. 20:12 |
Húú, ez hosszú lett! Bocs!Ja és persze ha fejidomos Bandit az egy kicsit más!
|
Saso | 1086 | 2006. február 28. 20:07 | Válasz erre: 1079 |
Hello! Atus! Tavaly nyáron mikor én is motor vásárlás elõtt voltam sokat vacilláltam, hogy mit válasszak. Ez teljesen egyéni döntés szerintem. Nekem elõtte egy jó öreg Kawasaki Z1000R-rem volt. Sor négy henger, klasszikus naked bike, a 80as évek elejérõl. Hosszú évek után adtam el. Utána jött a dilemma?Mi legyen helyette, mert ugye kell :-) vmi. GSX1400, Badit1200, és DL1000. A GSX-rõl a hülyék levették a gyönyörû 4-2be rendszert és felraktak egy nem túl szép trombitát. A Banditot kicsit öregecskének tartottam(pl 5 sebességes váltó) és akkor levitték DL árát!, ami persze még így is több volt, mint a másik kettõé.Lehet egy túraenduróm!!Vazzee!És a DL mellett döntöttem!Persze azért a GSX brutál erejét 1x kipróbálnám,de mivel elõtte is nakedem volt és 160nál remegett a fejem a sisakkal együtt a menetszélben, sztem a teljesítményét nem lehet teljesen kihasználni. A DL-lel 180 kellemes tempónak tûnt, úgy, hogy még ez nem is a vége volt.Óriási plexi!! Könnyû kis terepen is voltam már vele, úh én nem bántam meg, de biztos vagyok benne, hogy a BANDIT is egy nagyon jó és valóban kiforrott gép, amit talán idénre frissítettek is? Széles utat és balaestmenetes közlekedést Neked! Üdv, Saso |
Atti | 1085 | 2006. február 28. 18:28 |
Viszket már a hátsóm nekem is! Már nem tudok milyen foglalkozást kitalálni a motoron! Lemegyek a garázsba és egyszerûen csak nézegetem és néha ráülök, állítgatom. |
atus | 1084 | 2006. február 28. 18:16 |
Atti--köszi! Már alig várom a találkozokat, elég sok guruláson részt fogok venni, de ez a kotvány idõ megjavulhatna már.Én személy szerint+5 foktol képes vagyok mindenre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Atti | 1083 | 2006. február 28. 18:08 |
atus! Ezt igazából eldönteni te magad fogod, pár 1000 km együttgurulás után. Ha kedveled a soros 4 hengeres motort akkor egy nagyon kiforrott, jól bevált típust választottál, biztosan nem fog csalódást okozni. Ugyan ez mondható el a V-Stromról is csak az V2. Gratulálok hozzá! |
Daty | 1080 | 2006. február 28. 16:52 | Válasz erre: 1079 |
Az nagy mértékben attól függ, hogy mire akarod használni! Speednek az SV1000 Sport túrának Bandit 1200 Kényelmes túrának a DL1000 Üdv! Daty |
atus | 1079 | 2006. február 28. 16:20 |
Kedves V-Stromosok! 3 honapig vacilláltam, hogy milyen motort válasszak -----------------------------V strom...1000---------------------------- ----------------------------- S V ...1000---------------------------- -----------------------------Bandit ...1200--------------------------- Hát az utobbinál maradtam!HOGY JOL VÁLASZTOTTAM TUDJA FENE?????? vÉLEMÉNY?????? |
Daty | 1078 | 2006. február 28. 14:53 |
Kedves V-Stromosok! Megnéznétek ezt:http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=tour&t_id=763&session_id= Mindenkit szeretettel várunk, azokat meg kiváltképp, akik a másik DL fúrumbna is szóltak már 1-2 szót! Üdv! Daty |
Atti | 1076 | 2006. február 25. 13:53 |
Köszi szépen! Nyugodt, túrázgatós, nézelõdõs típusú vagyok. Ilyennek való gondolom a V-Strom. Azért a versenyeket sem hagynám ki, nagyon érdekelnek, de inkább nézni szeretem. |
Daty | 1074 | 2006. február 25. 13:51 | Válasz erre: 1072 |
Szia! Én is üdvözöllek köreinkben! Nagyon jó fórumot választottál! De ha teheted, nézz be ide is: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 Itt is sok barátot és motoros társat fogsz találni! A választásod telitalálat! Sok-sok balesetmentes kilométert kívánok! Üdv! Daty |
apach | 1073 | 2006. február 25. 12:59 | Válasz erre: 1072 |
üdv a társaságban. jól választottál! már ami a fórumot illeti. :-)))) a motoroddal biztos meg leszel elégedve, sok örömöt és balesetmentest hozzá! |
Atti | 1072 | 2006. február 25. 12:53 |
Sziasztok! Végre egy emberi motoros fórum! A múlt héten tettem szert csodálatos V-Strom 650-re! Elõtte SV 1000 S-m volt, de túl soknak találtam. Másfél évesen váltam meg tõle 20400 km-t töltöttem vele nagyobb túrákkal. Sajnálom egy kicsit. Remélem jól választottam, nyugtassatok meg! Hosszú túrákat szeretem. Üdvözlet minden rendes motorosnak! |
gica-14 | 1071 | 2006. február 24. 20:56 | Válasz erre: 1070 |
szia! nagyon sok balesetmentes kilométert, és sok örömöt kívánunk Neked az új mociddal!! üdv.: Kufircz&Duda |
Vasi | 1070 | 2006. február 24. 20:19 |
Megvan a vas! :)))) hazafelé rámfagyott a vigyor, de nem fagyott le! :) Üdv! Vasi |
Gumikacsa | 1069 | 2006. február 24. 08:08 |
Nem és nem, az Istennek sem indul be ez a tragacs!!! Kezdem úgy érezni, hogy szívat...
|
Gixxer | 1068 | 2006. február 23. 10:20 |
Zsifi, GSX-R600K3 ra valami erõsebb láncot tudsz ajánlani? Persze lenckerekekkel. köszi |
Zsifi | 1067 | 2006. február 23. 10:07 | Válasz erre: 1066 |
Az importõri árlista szerint DL1000 D.I.D lánc 525V112 22,200,- JT lánckerék Elsõ: 520-17 3,100,- Hátsó: 1792-42 6,800,- |
Gumikacsa | 1066 | 2006. február 23. 08:56 |
Bocsi, hazudtam! Csak a lánc üresen 19800 pénz "O" gyûrûs! A hirdetést persze nem hoztam, de holnapra megmondom a címet!
|
Zsifi | 1065 | 2006. február 22. 19:43 | Válasz erre: 1058 |
Egy D.I.D. "O" gyûrûs lánc a DL 1000-hez cca.: 24,000,- egy pár lánckerék (JT vagy Sunstar) az cca. 12,000,- Ezek nagyságrendek de max 5-10% eltérés lehet. Ha gondolod dobj egy e-mailt nekem és holnap kikeresem mi kell rá.. üdv Zsifi |
pandamaci | 1064 | 2006. február 22. 18:57 |
DID lánc + lanckerekek fz6 ra meg dl 1000 re is kb 150 euro. Szerintem a dl 650 se lehet 80 eur. Esetleg a csupasz lánc. Elõtte azért kérdezzétek meg itthon is. |
Judi | 1063 | 2006. február 22. 18:52 |
5000 km-rel vettem a motort egy full hülye gyerektõl, és ez az agya-gagyú baromi feszes lánccal járt +no lánc kenés semmi, és megnyúlt. ezért kell kicserélnem. ha szalonból hoztam volna ki akkor nem kéne cserélni......de hát így jártam. utólag megkérdeztem tõle: Ismered a lánc spray-t??? Válasz: Miért azt is kell használni!!!!!!! Hát erre lehidaltam
|
krisztian.fz6 | 1059 | 2006. február 22. 18:38 | Válasz erre: 1056 |
15.000-nél esedékes? az hogy lehet?? Nekem 30 van a motorba és még szinte új állapotú
|
Judi | 1058 | 2006. február 22. 18:35 | Válasz erre: 1057 |
mert nekem ilyen 50.000-rõl beszéltek már, aztán kicsit kezdtem már kétségbe esni. 20.000 ft az meg nem nagyon kevés érte???? Komplett mûveletért??
|
Judi | 1056 | 2006. február 22. 18:05 |
üdv mindenkinek!!! mennyibe kerül kb egy lánc csere a DL-1000-en???? mert 15.000 km van benne és lassan esedékes a dolog.
|
kovee | 1054 | 2006. február 22. 13:21 | Válasz erre: 1053 |
De ha kérdezik miért vagy itt, mond azt lazán és egy kis ártatlan képpel: - Most szeretném megtanulni ezeket a dolgokat, hogy késõbb én is meg tudjam csinálni!!! :-))) |
pandamaci | 1053 | 2006. február 22. 13:07 |
fiatal gyerek is lehet profi , jó szerelõ, /ha már szerelõ/ , meg az öreg is lehet olyan mint nanu irta. / sajnos igaz, látom mindennap/ Ezért állj mellete,és döntsd el neked melyik jutott. |
nanupapa | 1052 | 2006. február 22. 12:53 | Válasz erre: 1051 |
be köll uga nekem is. a fanatikus gyakorlaton lévõ inasok néha sokkal jobbak , mint a mármindenttudok lazavagyok életunt vén faszok. és naprakészek és imádják amit csinálnak. |
pandamaci | 1051 | 2006. február 22. 12:45 |
ha tudsz ,vigyél olajat,olcsóbb lesz! Meg ha elõtte megnézed a kezelési könyvet, ott van táblázat, mi tartozik bele az 1000 es szervizbe,tudod mire figyelj. /Általános átnézés,csavarhúzkodás,meg érdemileg olajcsere, szerintem./ Én ott állnék mellette végig, tényleg kifolyik e minden olaj, tényleg kicserélik e a szûrõt, tényleg átnézik e becsületesen, húúú de rosszindulatú vagyok! Meg közben 1-2 gyakorlati kérdésedre is választ kaphatsz.Ha meg a kérdést se érti , akkor is okosodsz.... Pár perc után magad is el tudod dönteni, profi szerelõt kaptál e vagy csak egy gyakorlaton levõ inast, akivel eggyütt se tudjátok,hogy álljatok neki. Ha megelégedve összebarátkozol a szerelõvel,mehetsz hozzá legközelebb is,talán akkor magára hagyhatod. |
Gumikacsa | 1050 | 2006. február 22. 11:52 |
Ugyan , Drága kenyerespajtásom, Te soha nem vauzol bele.... :))) A dolog azér bosszan mer úgy néz ki a dolog, hogy én vagyok Ali baba õk meg a negyven rabló... Az elsõt akkor is szervízben fogom csináltatni ( tudod ebbe kicsi a motor) aztán majd alakul |
Oldi | 1049 | 2006. február 22. 11:45 |
Gibicként, bocs', hogy beleuga: Biztos hogy megér ez ennyit?? - +csinálod magad, és mondjuk egy 5-ösért szerzel egy stemplit a passzusba, akkor legalább tudod, hogy megvan minden csinálva... (De el is viheted egy megbízjható maszekhoz, akkor sem kerül ennyibe) Az elején, mondjuk még érdekes a gari, de szerintem úgy ca. 10 ezerig ki kell jönni, ha van valami gyári hibája a vasnak, a kopó cuccokra meg úgysincs gari... szerintem. |
Gumikacsa | 1048 | 2006. február 22. 10:57 |
Fúúúú vazze, most kiakadtam, 18-24e az olajtól függöen! Mi az istent tudnak egy új mocin ennyiért piszmogni?! Nem motorgenerált kértem!
|
Saso | 1047 | 2006. február 22. 10:51 |
Hello! Nekem tavaly 20e felett volt az ezres szervíz az Amargonál. A budai szervizükben csinálták két nappal késõbbre adtak idõpontot, a podmaniczkyban meg két v három héttel késõbbre lett volna hely! Rendes volt a srác, ott lehettem végig a motor mellett (bár ezt lehet, h nem kellett volna leírnom). 1óra munkadíjat számoltak fel a többi az anyag volt(olaj+szûrõ). Hali, Saso |
gstibb | 1046 | 2006. február 22. 10:47 | Válasz erre: 1045 |
Ezért kell a moci mellett állni, mert ilyen görények :-( Én is emiatt léptem Hollóséktól.
|
Macko | 1045 | 2006. február 22. 10:29 |
Nekem eddig mindegyik szervizemet máshol csinálták. Az ezrest az Amargónál 20 ezerért. A 6 ezrest a King Motorsnál (Pesti út) ugyanennyiért. A 12 ezrest a Hollósnál 35 ezerért. Ez azért volt több, mert itt szelepet is állítanak meg légszûrõt cserélnek, stb. Történetesen 12400 km-nél leszedtük a tankot, és bizony a légszûrõm tele volt bogárral meg kosszal, nemhogy cserélve de tiszttva sem volt. A 18 ezresre ezek után nem tudom, hova fogom vinni. |
gstibb | 1044 | 2006. február 22. 10:23 | Válasz erre: 1036 |
Nekem 17600HUf volt Kistarcsán. Azóta az ÁFA is csökkent ugyebár.....
|
gstibb | 1043 | 2006. február 22. 10:22 | Válasz erre: 1004 |
Szerintem, nem lassul, csak rafinált módon õ akart lenni az 1000. :-)
|
Vasi | 1039 | 2006. február 22. 09:52 | Válasz erre: 1036 |
Nekem azt mondta az amargós srác, hogy 20e-bõl megvan az 1000-es szerviz.
|
apach | 1038 | 2006. február 22. 09:32 | Válasz erre: 1036 |
hívd fel a Hollós szervízben a Dénes Gyurit és megmondja pontosan, hogy ez ma mibe fáj.
|
Gumikacsa | 1036 | 2006. február 22. 08:46 |
Urak (Hölgyek)! Az 1000km-es szervíz mibe fájt Nektek? Nekem mostanság lesz esedékes, és kíváncsi vagyok h fizu elõtt bele tudom szorítani!
|
Vasi | 1034 | 2006. február 22. 08:30 | Válasz erre: 1029 |
Ha az Amargónál voltál akkor az én mocimat láttad! :)) Úgy néz ki végül is egy lánc+ lakatot veszek hozzá, és egy kétsisakos dobozt (+ a bukócsövet cseréltetem GIVI-re) És a szervizre félreteszem a maradékot (a többit meg mejad zsebbõl utána) Üdv! Vasi |
Daty | 1033 | 2006. február 21. 21:51 | Válasz erre: 1026 |
A SHAD 46 literesbe simán belefér a 2 felnyitható is! Nekem olyan van, tapasztalatból mondom! |
kovee | 1032 | 2006. február 21. 18:32 | Válasz erre: 1031 |
Ja most látom hogy csak egy kép a Twistedthrotted.com-ról., ami az adatlapodon szerepel. Bocccsss! |
kovee | 1030 | 2006. február 21. 15:45 | Válasz erre: 1029 |
G1000! Honnan szerzted a kormánymagasítót? És mennyibe került? Milyenek a tapasztalataid vele? Üdv! |
G1000 | 1029 | 2006. február 21. 15:42 | Válasz erre: 1023 |
Szia Vasi! Jártam ma az Amargóban és láttam egy nagyon szép piros DL650-est. Már rajta volt a bukócsõ is. Ha az a tiéd, akkor gratula, mert nagyon szép darab |
pandamaci | 1028 | 2006. február 21. 12:37 |
ha már mindenképpen el kell ott költened azt a 110 forintot, értelmes dolgokat válogass. Esõruházat kplett!. , középsztender, doboz stb,vagy van ott 1000 féle ruházat is Csak a ma akciós kabátot ne a régi áron számolják, mert ugy hamar lefogy a jegyed :)) Riasztót , már ha nem bírod nélküle , meg az elõre kifizetett szervizt meg hagyd késõbbre. |
nanupapa | 1027 | 2006. február 21. 12:18 |
Meg kell teremteni az igényeket, utána pedig nagyvonalúan kiszolgálni...
|
Zsifi | 1026 | 2006. február 21. 12:12 | Válasz erre: 1025 |
Láncban Te tudod mire használnád. -éjszakára az utcán le kell láncolnod, (full erõs lánc)vagy -bemész kajálni és le szoktad zárni, (kevesebb is elég) vagy -napközben míg dolgozol az utcán áll, vagy teremgarázsban (full erõs lánc) szerintem Givi: A 46 literesbe csak két zárt sisak fér bele! Két felnyithatóhoz kell a 48-52 literes méret! Bukócsõ az jó a Givi Riasztóról nincs véleményem Még érdemes: -markolatfûtés, esõruha, esõkesztyû, esõcsizma, tanktáska, túraplexi (180 körüli magassághoz ajánlott) középsztender! üdv Zsifi |
Vasi | 1025 | 2006. február 21. 12:03 | Válasz erre: 1024 |
Érdemes a drágább/vastagabb lác+lakatot vennem 37e, vagy elég a vékonyabb 13e szted ? dobozt akkor választok GIVI-t (kétsisakos) Akkor a bukócsövet cseréltetem Givire (27e) Megkérdeztem, Hepko Beckert is rendelnek de az 47E (annyival jobb lenne !!???) és mi van a riasztóval? Boxer (dõlés+ ütés érzékelõs, vészfékezéskor villog, bõvíthetõ pager modul, de nincs saját aksija viszont minimális áramfogyasztású ) ez jó, vagy nézzek máshol? köszi a segítséget! Üdv! |
Zsifi | 1024 | 2006. február 21. 11:44 | Válasz erre: 1023 |
A doboz az rendben bukócsövet cseréld még ha drágább is! A Vector lánc, lakat is rendben van. persze ez az én privát (motorboltos véleményem) |
Vasi | 1023 | 2006. február 21. 11:21 | Válasz erre: 1020 |
Amargo-nál veszem A riasztó: asszem boxer tipusu a doboz: többféle GIVI van (doboz+platni) A lakat: Vector (lánc+lakat) 13e az olcsóbb 37 a drágább lakat+lánc a bukócsõrõl beszéljünk kicsit, mert csak Givire tudnék cserélni ami drágább és nem tudom jobb-e.. egy lánc+lakat+alap riasztó+ casco védelemre gondoltam kezdésnek..... :)))) kicsit féltem még.. :) Üdv! Vasi |
kovee | 1022 | 2006. február 21. 11:14 | Válasz erre: 1021 |
Ok, akkor maradjunk a bukócsõnél! :-)) Nõt úgyis inkább meghódítani kell nem megvenni! :-)) Üdv! |
Judi | 1021 | 2006. február 21. 11:04 |
Most engem akartok kiárusítani fiúk vagy a bukócsövet+ konzolt???:)))) Aranyosak vagytok de a motor tartozékokon kívül a többi nem eladó.:))) Az emelt túra plexi meg egy baromi jó dolog, ha nem lenne hát nagyon hiányozna. A motoron nem volt casco.A német az A2-n belém jött no index sávváltás.....perec.Ha nem lett volna bukócsõ meg doboz tarto akkor annyi lett volna a gépnek de így szinte semmi baja. |
Zsifi | 1020 | 2006. február 21. 11:01 | Válasz erre: 1019 |
Valszeg itt arról van szó, hogy OTT kell felhasználni azt a pénzt... Akkor meg nagy válogatás nincs a típusokat illetõen. Kéne tudni mit ajánlottak. -milyen doboz -milyen riogató -milyen lakat (a 13,000 az nem drága egy MINÕSÉGI lakatért!) -esetleg gumi ha van A gyári bukócsövet mond le szerintem és kérj egy rendeset (olcsóbb, erõsebb, többet véd) |
kovee | 1019 | 2006. február 21. 09:47 | Válasz erre: 1017 |
Ja! És a szervízre is hagyjál lóvét!! :-) Tehát a véleményem: Doboz(40ezer)+riasztó(piranha 23ezer)+Tárcsafékzár(5ezer)+Szervíz(20ezer)+Nass=100 Esetleg még egy Kappa túraplexi Itt varadérónál max 20 Ezer! Üdv4 |
kovee | 1018 | 2006. február 21. 09:44 | Válasz erre: 1017 |
A dobozt ajánlom, és a risztó is ok, de lakatot 13ezerér?????????? Tárcsafékzárat vegyél hogy ne tolják el, de ha elakarják el fogják vinni( platóra fel). Ami a risztót illeti jól nézd meg hol veszed, mert odadnak egy szart is ennyiért. Szerintem a 2 legjobb típus: Piranha cs59A- Ez olcsóbb csak 23eft+beszerelés. Magicar 3300-Ez profibb pageres 54eft+beszerelés. Keress rá a neten és válassz! Üdv! |
Vasi | 1017 | 2006. február 21. 09:15 |
Köszi! érdekelne a véleményetek: kézvédõ + bukócsõvel (gyári) rendeltem meg, és maradt kb 110e Ft levásárolható pénzem. kabátot máshol veszek, bukóm van, szerintetek mire költsem? doboz (40e-...), lakat( 13e-37e), riasztó(45e) (láncspray+defektjavító+elsõsegélycsomag+kesztyû már benne van). Arra gondoltam az elsõ kötelezõ 1000-es szervizt (20e) is beleveszem, na szerintetek mit rontok el? :) Üdv! Vasi |
kovee | 1016 | 2006. február 21. 08:26 | Válasz erre: 1014 |
Ez még nem! Ez még csak virtuális ugratás!! :-)))
|
Macko | 1015 | 2006. február 20. 21:23 | Válasz erre: 1012 |
Nekem volt Kappám. Már írtam valahol korábban. Ugyan 190 vagyok, de nem szerettem, mert a legalsó állásban is olyan szélcsend volt mögötte, hogy már 20 fokban megpusztultam a melegtõl. Ezen kívül meredek emelkedõn vagy esõben a túlzott magasság miatt nagyon lerontotta a kilátást. Ezzel nem akarok senkit lebeszélni, csak tapasztalat. Visszaraktam a gyárit. |
kovee | 1012 | 2006. február 20. 20:50 | Válasz erre: 1002 |
Judi! Az MRA plexi hogy muzsikál a motoron? Most szeretnék venni az enyémre, a z egyrészes kappa 20eft, az MRA-t 28-ért tudnám kintrõl hozatni.A tied is MRA ugye? Üdv! |
kovee | 1011 | 2006. február 20. 20:28 | Válasz erre: 1010 |
Akkor most igaz rád: Kibicnek lakat!! Judi! Mit szólsz ehez? :-)) |
Tomota | 1010 | 2006. február 20. 20:24 | Válasz erre: 1009 |
Aha... és ráadásúl nekem már van bukócsövem is, így biztos elõbb utóbb lebuknék.... ((>:}> |
kovee | 1009 | 2006. február 20. 20:17 | Válasz erre: 1007 |
Szó ami szó egész jól néz ki a fényképen, de ebbõl még kár lenne bármiféle következtetést levonnod! :-)) Amúgy irigykedsz:-))))))) Üdv! |
Daty | 1008 | 2006. február 20. 20:09 | Válasz erre: 1004 |
Látod így van ez, ha öregszik az ember!:-) Remélem egy esetleges guruláson nem martadok le ennyire!:-) |
Tomota | 1007 | 2006. február 20. 20:09 | Válasz erre: 1006 |
Hah, a fiatalságé a jövõ...hiába be kell látnom ! )-:}> ui:Fiigyelmeztetlek Judinak 350 ccm-re többje van.... igyekezned kell, ha lépést akarsz vele tartani.... :-)))) |
Tomota | 1005 | 2006. február 20. 19:51 | Válasz erre: 1004 |
Judi bármit is akar eladni én vevõ volnék rá, de sztem vagyunk még igy néhányan... ((-:}> |
hornoti | 1004 | 2006. február 20. 19:47 | Válasz erre: 1000 |
Daty, lassulsz, lemaradtál egy hozzászólással :)) |
kovee | 1003 | 2006. február 20. 19:32 | Válasz erre: 1002 |
Az a lényeg hogy te túléted! Caso-s a motor? Amúgy a bukócsõ érdekelne! Mennyiért adod? Ha gondolod nézd meg az adatlapomon lévõ elérhetõségeket, és dumáljuk meg! Üdv! |
Judi | 1002 | 2006. február 20. 18:49 |
üdv társak. van egy eladó komplett bukócsövem+ konzol Nonfango, egy kicsit sérült de nem vészes, festés kell rá, mert biztosító kicserélte. Volt egy perec még õsszel a kicsikével, és hála az égnek a biztosító mindent kifizetett. A bukócsõ az nem gagyi mint a gyári hanem baromi masszív Hepko-Becker( bocsi a helytelen írásért). |
kovee | 1001 | 2006. február 20. 17:53 | Válasz erre: 998 |
Üdv a stromosok, de nem utolsó sorban a Nagymuslincás motorosok táborában! :-) Ne feledd! Ahogy tanult kollégám mondotta itt a fórumon, mindíg a gumírozott része legyen alul!!!! :-) |
Daty | 1000 | 2006. február 20. 17:26 |
Szia Vasi! Gratula a vasadhoz!!! Sok örömet és balasetmentes közlekedést kívánok hozzá! Ha ráérsz, nézz be ide is:http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 Üdv! Daty |
MotoCat | 999 | 2006. február 20. 14:33 | Válasz erre: 998 |
Hajrááá Vasi, helyes! És gratu hozzá! és biztonságos közlekedést vele!!!
|
Vasi | 998 | 2006. február 20. 14:23 |
Üdv mindenkinek! Még egy hét és egy piros DL650 boldog tulaja leszek! illetve akkor hozhatom el. Gondoltam addig is regisztrálok! Üdv! Vasi |
Zsifi | 997 | 2006. február 19. 08:42 | Válasz erre: 996 |
Nem kell megriadni! Egy "átlagos" motoron a komplett fém fékcsõ garnitúra kb 40,000-bõl megoldható! A Honda Dual CBS fékkel ellátott motorjaira azért kerül sokba, mert ott kétszer annyi a csõ és némelyik kilóméter hosszú...)) üdv Zsifi |
Oldi | 996 | 2006. február 19. 01:20 | Válasz erre: 993 |
Pont talált! És a motor 260-280kg, és sokat megyünk 2 személlyel csomagokkal... Persze, hogy nerm versenyzem, de ne feledd, hogy szinte kizárólag a versenysportból vették át az ott már bevált dolgokat a" polgári" technikába (, hidraulikus fék, tárcsafék stb..) (Egy mai utcai motor ca. olyan, mint a 4-5 évvel azelõtti versenytechnika- tehát ez is talált) Persze százezres nagyságrendet nem fog megérni nekem se... |
Zsifi | 994 | 2006. február 18. 23:13 | Válasz erre: 992 |
Még egy kis idõ és rájössz, hogy én nem vagyok sértõdõs fajta! Viszont hülyeségekkel (és ez itt nem vonatkozik rád) be lehet pöccenteni, az viszont gáz, mert nincs kegyelem! Szóval kikérem magamnak....))))) |
gica-14 | 993 | 2006. február 18. 22:56 |
sziasztok! Mi fém fékcsõvel kértük a DL650-et tavasszal mikor megvettük, mert akcióban volt. Nincs tapasztalatom, hogy sima fékcsõvel milyen, de egy haver kipróbálta (neki xx-e van) és a véleménye az volt, hogy a DL fékhatása nagyon király. A fém fékcsõ nem tágul úgy, mint a gumi, ezért megbízhatóbb a fékhatás. a garancia is hosszabb rá a tartóssága miatt. cikisebb helyzetben sem kellett két ujjnál jobban húzni, mégis kellõen erõs volt a fékhatás mi ketten nagy súllyal utazunk, ezért sem árt a hatékony fék. üdv Kufircz |
Macko | 992 | 2006. február 18. 22:22 | Válasz erre: 991 |
Ne sértõggyé, Zsifi! Nem azt írtam, hogy a tünet az összes nagy tömegû motornál jelentkezik, hanem hogy szerintem ott fordul elõ jellemzõen. De lehet, hogy 50-es robiknál is elõfordul. Ha varaderodra vetted, ne tedd!!! |