20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

atus 1091 2006. február 28. 21:13   Válasz erre: 1090
Az elkötelezettség egy dolog az csak rám tartozik! A vélemények meg jönnek mennek egy forumon (arc nélkül)sztem ez erröl szól.Különben nem lennénk enyyien????????
    

Galad 1090 2006. február 28. 21:05   Válasz erre: 1079
Ha már elkötelezted magad, akkor ne kérdezd mások véleményét! De ha beleolvasol a " Túramotor milyen legyen" címû topikba, ott találsz rengeteg véleményt pro és kontra. Amúgy szerintem túraenduró mindenek felett!! A márka csak részletkérdés.
    

Saso 1089 2006. február 28. 20:27   Válasz erre: 1088
Cikket! Ez jó!:-))))))))))))))))))))))))))).
Legközelebb csak tõmondatok! ;-)))
    

atus 1088 2006. február 28. 20:23  
SASO köszi a cikket , nekem is a gsx1400 volt az "A" verzio, de mindenki azt monta ha sokat megyek akkor a szezon végére a bering kabátomat szétkapja a huzat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pár éve 250etz volt a nyito motor most árulom az apron, majd egy évvel ezelött gs500f uj 0km-es re fizettembe hosszu távra, de pénteken elvitték az összes csekkel eggyütt! Hibátlan volt,csak kétszemélynek karcsu???!Azért beletoltam 6000km-t
Így született bandit legenda, mármint nálam.(és asuzinál van kapcsolatom)
    

Saso 1087 2006. február 28. 20:12  
Húú, ez hosszú lett! Bocs!Ja és persze ha fejidomos Bandit az egy kicsit más!
    

Saso 1086 2006. február 28. 20:07   Válasz erre: 1079
Hello!

Atus! Tavaly nyáron mikor én is motor vásárlás elõtt voltam sokat vacilláltam, hogy mit válasszak. Ez teljesen egyéni döntés szerintem. Nekem elõtte egy jó öreg Kawasaki Z1000R-rem volt. Sor négy henger, klasszikus naked bike, a 80as évek elejérõl. Hosszú évek után adtam el. Utána jött a dilemma?Mi legyen helyette, mert ugye kell :-) vmi. GSX1400, Badit1200, és DL1000. A GSX-rõl a hülyék levették a gyönyörû 4-2be rendszert és felraktak egy nem túl szép trombitát. A Banditot kicsit öregecskének tartottam(pl 5 sebességes váltó) és akkor levitték DL árát!, ami persze még így is több volt, mint a másik kettõé.Lehet egy túraenduróm!!Vazzee!És a DL mellett döntöttem!Persze azért a GSX brutál erejét 1x kipróbálnám,de mivel elõtte is nakedem volt és 160nál remegett a fejem a sisakkal együtt a menetszélben, sztem a teljesítményét nem lehet teljesen kihasználni. A DL-lel 180 kellemes tempónak tûnt, úgy, hogy még ez nem is a vége volt.Óriási plexi!! Könnyû kis terepen is voltam már vele, úh én nem bántam meg, de biztos vagyok benne, hogy a BANDIT is egy nagyon jó és valóban kiforrott gép, amit talán idénre frissítettek is? Széles utat és balaestmenetes közlekedést Neked!
Üdv, Saso
    

Atti 1085 2006. február 28. 18:28  
Viszket már a hátsóm nekem is! Már nem tudok milyen foglalkozást kitalálni a motoron! Lemegyek a garázsba és
egyszerûen csak nézegetem és néha ráülök, állítgatom.
    

atus 1084 2006. február 28. 18:16  
Atti--köszi! Már alig várom a találkozokat, elég sok guruláson részt fogok venni, de ez a kotvány idõ megjavulhatna már.Én személy szerint+5 foktol képes vagyok mindenre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

Atti 1083 2006. február 28. 18:08  
atus!
Ezt igazából eldönteni te magad fogod, pár 1000 km együttgurulás után. Ha kedveled a soros 4 hengeres
motort akkor egy nagyon kiforrott, jól bevált típust választottál, biztosan nem fog csalódást okozni.
Ugyan ez mondható el a V-Stromról is csak az V2. Gratulálok hozzá!
    

Gixxer 1082 2006. február 28. 17:07   Válasz erre: 1080
Daty.:
speednek GSX-R..!!

    

atus 1081 2006. február 28. 16:58  
Egy kicsit árfüggõ is volt a dolog...........:-))))))
    

Daty 1080 2006. február 28. 16:52   Válasz erre: 1079
Az nagy mértékben attól függ, hogy mire akarod használni!
Speednek az SV1000
Sport túrának Bandit 1200
Kényelmes túrának a DL1000
Üdv!

Daty
    

atus 1079 2006. február 28. 16:20  
Kedves V-Stromosok!
3 honapig vacilláltam, hogy milyen motort válasszak
-----------------------------V strom...1000----------------------------
----------------------------- S V ...1000----------------------------
-----------------------------Bandit ...1200---------------------------
Hát az utobbinál maradtam!HOGY JOL VÁLASZTOTTAM TUDJA FENE??????
vÉLEMÉNY??????
    

Daty 1078 2006. február 28. 14:53  
Kedves V-Stromosok!

Megnéznétek ezt:http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=tour&t_id=763&session_id=
Mindenkit szeretettel várunk, azokat meg kiváltképp, akik a másik DL fúrumbna is szóltak már 1-2 szót!

Üdv!

Daty
    

Daty 1077 2006. február 25. 16:29   Válasz erre: 1075
Tényleg öregszek!!:-(((
    

Atti 1076 2006. február 25. 13:53  
Köszi szépen!
Nyugodt, túrázgatós, nézelõdõs típusú vagyok. Ilyennek való gondolom a V-Strom.
Azért a versenyeket sem hagynám ki, nagyon érdekelnek, de inkább nézni szeretem.
    

apach 1075 2006. február 25. 13:53   Válasz erre: 1074
tényleg lassulsz, :-))))
    

Daty 1074 2006. február 25. 13:51   Válasz erre: 1072
Szia!

Én is üdvözöllek köreinkben!
Nagyon jó fórumot választottál!
De ha teheted, nézz be ide is: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358
Itt is sok barátot és motoros társat fogsz találni!
A választásod telitalálat!
Sok-sok balesetmentes kilométert kívánok!

Üdv!

Daty
    

apach 1073 2006. február 25. 12:59   Válasz erre: 1072
üdv a társaságban. jól választottál! már ami a fórumot illeti. :-))))
a motoroddal biztos meg leszel elégedve, sok örömöt és balesetmentest hozzá!
    

Atti 1072 2006. február 25. 12:53  
Sziasztok!
Végre egy emberi motoros fórum! A múlt héten tettem szert csodálatos V-Strom 650-re!
Elõtte SV 1000 S-m volt, de túl soknak találtam. Másfél évesen váltam meg tõle 20400 km-t töltöttem vele nagyobb túrákkal.
Sajnálom egy kicsit. Remélem jól választottam, nyugtassatok meg! Hosszú túrákat szeretem. Üdvözlet minden rendes motorosnak!
    

gica-14 1071 2006. február 24. 20:56   Válasz erre: 1070
szia!
nagyon sok balesetmentes kilométert, és sok örömöt kívánunk Neked az új mociddal!!

üdv.:

Kufircz&Duda
    

Vasi 1070 2006. február 24. 20:19  
Megvan a vas! :))))
hazafelé rámfagyott a vigyor, de nem fagyott le! :)
Üdv!
Vasi
    

Gumikacsa 1069 2006. február 24. 08:08  
Nem és nem, az Istennek sem indul be ez a tragacs!!! Kezdem úgy érezni, hogy szívat...
    

Gixxer 1068 2006. február 23. 10:20  
Zsifi,

GSX-R600K3 ra valami erõsebb láncot tudsz ajánlani? Persze lenckerekekkel.
köszi
    

Zsifi 1067 2006. február 23. 10:07   Válasz erre: 1066
Az importõri árlista szerint DL1000

D.I.D lánc 525V112 22,200,-
JT lánckerék
Elsõ: 520-17 3,100,-
Hátsó: 1792-42 6,800,-
    

Gumikacsa 1066 2006. február 23. 08:56  
Bocsi, hazudtam! Csak a lánc üresen 19800 pénz "O" gyûrûs! A hirdetést persze nem hoztam, de holnapra megmondom a címet!
    

Zsifi 1065 2006. február 22. 19:43   Válasz erre: 1058
Egy D.I.D. "O" gyûrûs lánc a DL 1000-hez cca.: 24,000,- egy pár lánckerék (JT vagy Sunstar) az cca. 12,000,-
Ezek nagyságrendek de max 5-10% eltérés lehet.
Ha gondolod dobj egy e-mailt nekem és holnap kikeresem mi kell rá..

üdv Zsifi
    

pandamaci 1064 2006. február 22. 18:57  
DID lánc + lanckerekek fz6 ra meg dl 1000 re is kb 150 euro.
Szerintem a dl 650 se lehet 80 eur. Esetleg a csupasz lánc.

Elõtte azért kérdezzétek meg itthon is.
    

Judi 1063 2006. február 22. 18:52  
5000 km-rel vettem a motort egy full hülye gyerektõl, és ez az agya-gagyú baromi feszes lánccal járt +no lánc kenés semmi, és megnyúlt. ezért kell kicserélnem. ha szalonból hoztam volna ki akkor nem kéne cserélni......de hát így jártam. utólag megkérdeztem tõle: Ismered a lánc spray-t??? Válasz: Miért azt is kell használni!!!!!!! Hát erre lehidaltam
    

krisztian.fz6 1062 2006. február 22. 18:39  
50 ezer az enyémre is az utángyártott szett did lánmcal.
    

krisztian.fz6 1061 2006. február 22. 18:39  
Hol 20.000ft egy láncgarnitúra???
    

pandamaci 1060 2006. február 22. 18:38  
aranyláncot akarsz rá ?
    

krisztian.fz6 1059 2006. február 22. 18:38   Válasz erre: 1056
15.000-nél esedékes? az hogy lehet?? Nekem 30 van a motorba és még szinte új állapotú
    

Judi 1058 2006. február 22. 18:35   Válasz erre: 1057
mert nekem ilyen 50.000-rõl beszéltek már, aztán kicsit kezdtem már kétségbe esni. 20.000 ft az meg nem nagyon kevés érte???? Komplett mûveletért??
    

Gumikacsa 1057 2006. február 22. 18:24  
Szia Judi! Az infó harmatfriss: 20000 a D.I.D láncgarnitúra.
    

Judi 1056 2006. február 22. 18:05  
üdv mindenkinek!!! mennyibe kerül kb egy lánc csere a DL-1000-en???? mert 15.000 km van benne és lassan esedékes a dolog.
    

Gumikacsa 1055 2006. február 22. 13:35  
10 liternél kisebb motorhoz hozzá sem nyúlok... :)
    

kovee 1054 2006. február 22. 13:21   Válasz erre: 1053
De ha kérdezik miért vagy itt, mond azt lazán és egy kis ártatlan képpel:
- Most szeretném megtanulni ezeket a dolgokat, hogy késõbb én is meg tudjam csinálni!!! :-)))
    

pandamaci 1053 2006. február 22. 13:07  
fiatal gyerek is lehet profi , jó szerelõ, /ha már szerelõ/ , meg az öreg is lehet olyan mint nanu irta.
/ sajnos igaz, látom mindennap/
Ezért állj mellete,és döntsd el neked melyik jutott.
    

nanupapa 1052 2006. február 22. 12:53   Válasz erre: 1051
be köll uga nekem is.

a fanatikus gyakorlaton lévõ inasok néha sokkal jobbak , mint a mármindenttudok lazavagyok életunt vén faszok.
és naprakészek és imádják amit csinálnak.

    

pandamaci 1051 2006. február 22. 12:45  
ha tudsz ,vigyél olajat,olcsóbb lesz!
Meg ha elõtte megnézed a kezelési könyvet, ott van táblázat, mi tartozik bele az 1000 es szervizbe,tudod mire figyelj.
/Általános átnézés,csavarhúzkodás,meg érdemileg olajcsere, szerintem./
Én ott állnék mellette végig, tényleg kifolyik e minden olaj, tényleg kicserélik e a szûrõt, tényleg átnézik e becsületesen, húúú de rosszindulatú vagyok! Meg közben 1-2 gyakorlati kérdésedre is választ kaphatsz.Ha meg a kérdést se érti , akkor is okosodsz....
Pár perc után magad is el tudod dönteni, profi szerelõt kaptál e vagy csak egy gyakorlaton levõ inast, akivel eggyütt se tudjátok,hogy álljatok neki.

Ha megelégedve összebarátkozol a szerelõvel,mehetsz hozzá legközelebb is,talán akkor magára hagyhatod.

    

Gumikacsa 1050 2006. február 22. 11:52  
Ugyan , Drága kenyerespajtásom, Te soha nem vauzol bele.... :))) A dolog azér bosszan mer úgy néz ki a dolog, hogy én vagyok Ali baba õk meg a negyven rabló...

Az elsõt akkor is szervízben fogom csináltatni ( tudod ebbe kicsi a motor) aztán majd alakul

    

Oldi 1049 2006. február 22. 11:45  
Gibicként, bocs', hogy beleuga:

Biztos hogy megér ez ennyit??
- +csinálod magad, és mondjuk egy 5-ösért szerzel egy stemplit a passzusba, akkor legalább tudod, hogy megvan minden csinálva... (De el is viheted egy megbízjható maszekhoz, akkor sem kerül ennyibe)
Az elején, mondjuk még érdekes a gari, de szerintem úgy ca. 10 ezerig ki kell jönni, ha van valami gyári hibája a vasnak, a kopó cuccokra meg úgysincs gari... szerintem.
    

Gumikacsa 1048 2006. február 22. 10:57  
Fúúúú vazze, most kiakadtam, 18-24e az olajtól függöen! Mi az istent tudnak egy új mocin ennyiért piszmogni?! Nem motorgenerált kértem!
    

Saso 1047 2006. február 22. 10:51  
Hello!
Nekem tavaly 20e felett volt az ezres szervíz az Amargonál. A budai szervizükben csinálták két nappal késõbbre adtak idõpontot, a podmaniczkyban meg két v három héttel késõbbre lett volna hely! Rendes volt a srác, ott lehettem végig a motor mellett (bár ezt lehet, h nem kellett volna leírnom). 1óra munkadíjat számoltak fel a többi az anyag volt(olaj+szûrõ).
Hali, Saso
    

gstibb 1046 2006. február 22. 10:47   Válasz erre: 1045
Ezért kell a moci mellett állni, mert ilyen görények :-( Én is emiatt léptem Hollóséktól.
    

Macko 1045 2006. február 22. 10:29  
Nekem eddig mindegyik szervizemet máshol csinálták. Az ezrest az Amargónál 20 ezerért. A 6 ezrest a King Motorsnál (Pesti út) ugyanennyiért. A 12 ezrest a Hollósnál 35 ezerért. Ez azért volt több, mert itt szelepet is állítanak meg légszûrõt cserélnek, stb. Történetesen 12400 km-nél leszedtük a tankot, és bizony a légszûrõm tele volt bogárral meg kosszal, nemhogy cserélve de tiszttva sem volt.
A 18 ezresre ezek után nem tudom, hova fogom vinni.
    

gstibb 1044 2006. február 22. 10:23   Válasz erre: 1036
Nekem 17600HUf volt Kistarcsán. Azóta az ÁFA is csökkent ugyebár.....
    

gstibb 1043 2006. február 22. 10:22   Válasz erre: 1004
Szerintem, nem lassul, csak rafinált módon õ akart lenni az 1000. :-)
    

Gumikacsa 1042 2006. február 22. 10:08  
!=?
    

Gumikacsa 1041 2006. február 22. 10:07  
tuggya valaki a Hollós szervíz telszámát!
    

apach 1040 2006. február 22. 09:59   Válasz erre: 1039
ezt viszont sokallom.
    

Vasi 1039 2006. február 22. 09:52   Válasz erre: 1036
Nekem azt mondta az amargós srác, hogy 20e-bõl megvan az 1000-es szerviz.
    

apach 1038 2006. február 22. 09:32   Válasz erre: 1036
hívd fel a Hollós szervízben a Dénes Gyurit és megmondja pontosan, hogy ez ma mibe fáj.
    

Gumikacsa 1037 2006. február 22. 08:47  
Ja, igen Vasi szép a vas!!!!
    

Gumikacsa 1036 2006. február 22. 08:46  
Urak (Hölgyek)! Az 1000km-es szervíz mibe fájt Nektek? Nekem mostanság lesz esedékes, és kíváncsi vagyok h fizu elõtt bele tudom szorítani!
    

Vasi 1035 2006. február 22. 08:31  
És köszönöm mindenkinek az építõ jellegû hozzászólásokat! :)))

    

Vasi 1034 2006. február 22. 08:30   Válasz erre: 1029
Ha az Amargónál voltál akkor az én mocimat láttad! :))
Úgy néz ki végül is egy lánc+ lakatot veszek hozzá,
és egy kétsisakos dobozt (+ a bukócsövet cseréltetem GIVI-re)
És a szervizre félreteszem a maradékot (a többit meg mejad zsebbõl utána)
Üdv!
Vasi
    

Daty 1033 2006. február 21. 21:51   Válasz erre: 1026
A SHAD 46 literesbe simán belefér a 2 felnyitható is!
Nekem olyan van, tapasztalatból mondom!

    

kovee 1032 2006. február 21. 18:32   Válasz erre: 1031
Ja most látom hogy csak egy kép a Twistedthrotted.com-ról., ami az adatlapodon szerepel.
Bocccsss!
    

G1000 1031 2006. február 21. 17:55   Válasz erre: 1030
Milyen kormánymagasító? Nekem nincsen olyanom.
    

kovee 1030 2006. február 21. 15:45   Válasz erre: 1029
G1000!
Honnan szerzted a kormánymagasítót? És mennyibe került? Milyenek a tapasztalataid vele?
Üdv!
    

G1000 1029 2006. február 21. 15:42   Válasz erre: 1023
Szia Vasi!

Jártam ma az Amargóban és láttam egy nagyon szép piros DL650-est. Már rajta volt a bukócsõ is.
Ha az a tiéd, akkor gratula, mert nagyon szép darab

    

pandamaci 1028 2006. február 21. 12:37  
ha már mindenképpen el kell ott költened azt a 110 forintot, értelmes dolgokat válogass.
Esõruházat kplett!. , középsztender, doboz stb,vagy van ott 1000 féle ruházat is Csak a ma akciós kabátot ne a régi áron számolják, mert ugy hamar lefogy a jegyed :))

Riasztót , már ha nem bírod nélküle , meg az elõre kifizetett szervizt meg hagyd késõbbre.
    

nanupapa 1027 2006. február 21. 12:18  
Meg kell teremteni az igényeket, utána pedig nagyvonalúan kiszolgálni...
    

Zsifi 1026 2006. február 21. 12:12   Válasz erre: 1025
Láncban Te tudod mire használnád.
-éjszakára az utcán le kell láncolnod, (full erõs lánc)vagy
-bemész kajálni és le szoktad zárni, (kevesebb is elég) vagy
-napközben míg dolgozol az utcán áll, vagy teremgarázsban (full erõs lánc) szerintem
Givi: A 46 literesbe csak két zárt sisak fér bele! Két felnyithatóhoz kell a 48-52 literes méret!
Bukócsõ az jó a Givi
Riasztóról nincs véleményem

Még érdemes:
-markolatfûtés, esõruha, esõkesztyû, esõcsizma, tanktáska, túraplexi (180 körüli magassághoz ajánlott) középsztender!

üdv Zsifi
    

Vasi 1025 2006. február 21. 12:03   Válasz erre: 1024
Érdemes a drágább/vastagabb lác+lakatot vennem 37e, vagy elég a vékonyabb 13e szted ?
dobozt akkor választok GIVI-t (kétsisakos)
Akkor a bukócsövet cseréltetem Givire (27e) Megkérdeztem, Hepko Beckert is rendelnek de az 47E (annyival jobb lenne !!???)
és mi van a riasztóval? Boxer (dõlés+ ütés érzékelõs, vészfékezéskor villog, bõvíthetõ pager modul, de nincs saját aksija viszont minimális áramfogyasztású ) ez jó, vagy nézzek máshol?
köszi a segítséget!
Üdv!


    

Zsifi 1024 2006. február 21. 11:44   Válasz erre: 1023
A doboz az rendben
bukócsövet cseréld még ha drágább is!
A Vector lánc, lakat is rendben van.

persze ez az én privát (motorboltos véleményem)
    

Vasi 1023 2006. február 21. 11:21   Válasz erre: 1020
Amargo-nál veszem
A riasztó: asszem boxer tipusu
a doboz: többféle GIVI van (doboz+platni)
A lakat: Vector (lánc+lakat) 13e az olcsóbb 37 a drágább lakat+lánc
a bukócsõrõl beszéljünk kicsit, mert csak Givire tudnék cserélni ami drágább és nem tudom jobb-e..
egy lánc+lakat+alap riasztó+ casco védelemre gondoltam kezdésnek..... :)))) kicsit féltem még.. :)
Üdv!
Vasi
    

kovee 1022 2006. február 21. 11:14   Válasz erre: 1021
Ok, akkor maradjunk a bukócsõnél! :-))
Nõt úgyis inkább meghódítani kell nem megvenni! :-))
Üdv!
    

Judi 1021 2006. február 21. 11:04  
Most engem akartok kiárusítani fiúk vagy a bukócsövet+ konzolt???:)))) Aranyosak vagytok de a motor tartozékokon kívül a többi nem eladó.:)))
Az emelt túra plexi meg egy baromi jó dolog, ha nem lenne hát nagyon hiányozna. A motoron nem volt casco.A német az A2-n belém jött no index sávváltás.....perec.Ha nem lett volna bukócsõ meg doboz tarto akkor annyi lett volna a gépnek de így szinte semmi baja.
    

Zsifi 1020 2006. február 21. 11:01   Válasz erre: 1019
Valszeg itt arról van szó, hogy OTT kell felhasználni azt a pénzt...
Akkor meg nagy válogatás nincs a típusokat illetõen.
Kéne tudni mit ajánlottak.
-milyen doboz
-milyen riogató
-milyen lakat (a 13,000 az nem drága egy MINÕSÉGI lakatért!)
-esetleg gumi ha van
A gyári bukócsövet mond le szerintem és kérj egy rendeset (olcsóbb, erõsebb, többet véd)
    

kovee 1019 2006. február 21. 09:47   Válasz erre: 1017
Ja! És a szervízre is hagyjál lóvét!! :-)
Tehát a véleményem:
Doboz(40ezer)+riasztó(piranha 23ezer)+Tárcsafékzár(5ezer)+Szervíz(20ezer)+Nass=100
Esetleg még egy Kappa túraplexi Itt varadérónál max 20 Ezer!
Üdv4
    

kovee 1018 2006. február 21. 09:44   Válasz erre: 1017
A dobozt ajánlom, és a risztó is ok, de lakatot 13ezerér??????????
Tárcsafékzárat vegyél hogy ne tolják el, de ha elakarják el fogják vinni( platóra fel).
Ami a risztót illeti jól nézd meg hol veszed, mert odadnak egy szart is ennyiért.
Szerintem a 2 legjobb típus:
Piranha cs59A- Ez olcsóbb csak 23eft+beszerelés.
Magicar 3300-Ez profibb pageres 54eft+beszerelés.
Keress rá a neten és válassz!
Üdv!
    

Vasi 1017 2006. február 21. 09:15  
Köszi!
érdekelne a véleményetek: kézvédõ + bukócsõvel (gyári) rendeltem meg, és maradt kb 110e Ft levásárolható pénzem. kabátot máshol veszek, bukóm van, szerintetek mire költsem? doboz (40e-...), lakat( 13e-37e), riasztó(45e) (láncspray+defektjavító+elsõsegélycsomag+kesztyû már benne van). Arra gondoltam az elsõ kötelezõ 1000-es szervizt (20e) is beleveszem, na szerintetek mit rontok el? :)
Üdv!
Vasi
    

kovee 1016 2006. február 21. 08:26   Válasz erre: 1014
Ez még nem! Ez még csak virtuális ugratás!! :-)))
    

Macko 1015 2006. február 20. 21:23   Válasz erre: 1012
Nekem volt Kappám. Már írtam valahol korábban. Ugyan 190 vagyok, de nem szerettem, mert a legalsó állásban is olyan szélcsend volt mögötte, hogy már 20 fokban megpusztultam a melegtõl. Ezen kívül meredek emelkedõn vagy esõben a túlzott magasság miatt nagyon lerontotta a kilátást.
Ezzel nem akarok senkit lebeszélni, csak tapasztalat. Visszaraktam a gyárit.
    

apach 1014 2006. február 20. 21:12   Válasz erre: 1011
akkor ez most a virtuális csajozás?? :- o))))
    

Tomota 1013 2006. február 20. 21:11  
Basszus....
Túraplexim is van.... ((0>;}>

    

kovee 1012 2006. február 20. 20:50   Válasz erre: 1002
Judi!
Az MRA plexi hogy muzsikál a motoron? Most szeretnék venni az enyémre, a z egyrészes kappa 20eft, az MRA-t 28-ért tudnám kintrõl hozatni.A tied is MRA ugye?
Üdv!
    

kovee 1011 2006. február 20. 20:28   Válasz erre: 1010
Akkor most igaz rád: Kibicnek lakat!!

Judi!
Mit szólsz ehez? :-))

    

Tomota 1010 2006. február 20. 20:24   Válasz erre: 1009
Aha... és ráadásúl nekem már van bukócsövem is,
így biztos elõbb utóbb lebuknék.... ((>:}>
    

kovee 1009 2006. február 20. 20:17   Válasz erre: 1007
Szó ami szó egész jól néz ki a fényképen, de ebbõl még kár lenne bármiféle következtetést levonnod! :-))
Amúgy irigykedsz:-)))))))
Üdv!
    

Daty 1008 2006. február 20. 20:09   Válasz erre: 1004
Látod így van ez, ha öregszik az ember!:-)
Remélem egy esetleges guruláson nem martadok le ennyire!:-)


    

Tomota 1007 2006. február 20. 20:09   Válasz erre: 1006
Hah, a fiatalságé a jövõ...hiába be kell látnom ! )-:}>

ui:Fiigyelmeztetlek Judinak 350 ccm-re többje van....
igyekezned kell, ha lépést akarsz vele tartani.... :-))))
    

kovee 1006 2006. február 20. 19:52   Válasz erre: 1005
Tomota! ne rontsd a bizniszemet!! :-))
    

Tomota 1005 2006. február 20. 19:51   Válasz erre: 1004
Judi bármit is akar eladni én vevõ volnék rá,
de sztem vagyunk még igy néhányan... ((-:}>
    

hornoti 1004 2006. február 20. 19:47   Válasz erre: 1000
Daty,
lassulsz, lemaradtál egy hozzászólással :))
    

kovee 1003 2006. február 20. 19:32   Válasz erre: 1002
Az a lényeg hogy te túléted! Caso-s a motor?
Amúgy a bukócsõ érdekelne! Mennyiért adod? Ha gondolod nézd meg az adatlapomon lévõ elérhetõségeket, és dumáljuk meg!
Üdv!
    

Judi 1002 2006. február 20. 18:49  
üdv társak. van egy eladó komplett bukócsövem+ konzol Nonfango, egy kicsit sérült de nem vészes, festés kell rá, mert biztosító kicserélte. Volt egy perec még õsszel a kicsikével, és hála az égnek a biztosító mindent kifizetett.
A bukócsõ az nem gagyi mint a gyári hanem baromi masszív Hepko-Becker( bocsi a helytelen írásért).

    

kovee 1001 2006. február 20. 17:53   Válasz erre: 998
Üdv a stromosok, de nem utolsó sorban a Nagymuslincás motorosok táborában! :-)
Ne feledd! Ahogy tanult kollégám mondotta itt a fórumon, mindíg a gumírozott része legyen alul!!!! :-)
    

Daty 1000 2006. február 20. 17:26  
Szia Vasi!

Gratula a vasadhoz!!!
Sok örömet és balasetmentes közlekedést kívánok hozzá!
Ha ráérsz, nézz be ide is:http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358

Üdv!

Daty
    

MotoCat 999 2006. február 20. 14:33   Válasz erre: 998
Hajrááá Vasi, helyes! És gratu hozzá! és biztonságos közlekedést vele!!!
    

Vasi 998 2006. február 20. 14:23  
Üdv mindenkinek!

Még egy hét és egy piros DL650 boldog tulaja leszek!
illetve akkor hozhatom el. Gondoltam addig is regisztrálok!

Üdv!
Vasi


    

Zsifi 997 2006. február 19. 08:42   Válasz erre: 996
Nem kell megriadni!
Egy "átlagos" motoron a komplett fém fékcsõ garnitúra kb 40,000-bõl megoldható!
A Honda Dual CBS fékkel ellátott motorjaira azért kerül sokba, mert ott kétszer annyi a csõ és némelyik kilóméter hosszú...))

üdv Zsifi
    

Oldi 996 2006. február 19. 01:20   Válasz erre: 993
Pont talált!
És a motor 260-280kg, és sokat megyünk 2 személlyel csomagokkal...
Persze, hogy nerm versenyzem, de ne feledd, hogy szinte kizárólag a versenysportból vették át az ott már bevált dolgokat a" polgári" technikába (, hidraulikus fék, tárcsafék stb..)
(Egy mai utcai motor ca. olyan, mint a 4-5 évvel azelõtti versenytechnika- tehát ez is talált)
Persze százezres nagyságrendet nem fog megérni nekem se...
    

Macko 995 2006. február 18. 23:22   Válasz erre: 994
Nyugtáztam.
    

Zsifi 994 2006. február 18. 23:13   Válasz erre: 992
Még egy kis idõ és rájössz, hogy én nem vagyok sértõdõs fajta!
Viszont hülyeségekkel (és ez itt nem vonatkozik rád) be lehet pöccenteni, az viszont gáz, mert nincs kegyelem!

Szóval kikérem magamnak....)))))
    

gica-14 993 2006. február 18. 22:56  
sziasztok!
Mi fém fékcsõvel kértük a DL650-et tavasszal mikor megvettük, mert akcióban volt.
Nincs tapasztalatom, hogy sima fékcsõvel milyen, de egy haver kipróbálta (neki xx-e van) és a véleménye az volt, hogy a DL fékhatása nagyon király.
A fém fékcsõ nem tágul úgy, mint a gumi, ezért megbízhatóbb a fékhatás.
a garancia is hosszabb rá a tartóssága miatt.
cikisebb helyzetben sem kellett két ujjnál jobban húzni, mégis kellõen erõs volt a fékhatás
mi ketten nagy súllyal utazunk, ezért sem árt a hatékony fék.
üdv Kufircz

    

Macko 992 2006. február 18. 22:22   Válasz erre: 991
Ne sértõggyé, Zsifi!
Nem azt írtam, hogy a tünet az összes nagy tömegû motornál jelentkezik, hanem hogy szerintem ott fordul elõ jellemzõen.
De lehet, hogy 50-es robiknál is elõfordul.
Ha varaderodra vetted, ne tedd!!!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22115