20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

wurci 1291 2006. március 27. 11:35   Válasz erre: 1290
Köszi a jótanácsokat!

Akkor asszem felhívom õket és érdeklõdöm hogy mikor vihetném, és mennyibe fog ez nekem kerülni. Ahogy így olvasgattam a korábbi hozzászólásokat 20e körülire számíthatok.
    

DL_rider 1290 2006. március 27. 11:19   Válasz erre: 1287
A Full-Gast csak ajánlani tudom én is. A szerelõ srácok normálisak, megkérdezik, volt-e gondod a motorral, és nem teszi bele alapból a legdrágább olajat, csak, ha te kifejezetten azt kéred.
Szóval mehetsz, nem fogod megbánni.
    

Gumikacsa 1289 2006. március 27. 11:17   Válasz erre: 1279
Piros Suzu Stift, és én integettem Neked vadul... A kék Suzu is stimmel
    

to-ga 1288 2006. március 27. 10:17   Válasz erre: 1287
Tapasztalatom nincs, de egy ismerõsöm a Full Gas-t dícsérte, valami üvegfalon keresztül nézheted is amit csinálnak.
    

wurci 1287 2006. március 27. 09:59  
Sziasztok!

Vészesen közelítek az elsõ 1000 km megtételéhez, így közelít az elsõ szervíz is, már csak 80km. Eddig mindíg csak rémhíreket hallottam a márkaszervízekrõl, de hát a garancia miatt oda akarom vinni mégiscsak.

Nem tudtok ajánlani Budapesten egy szervízt ahol nem vágnak át teljesen? Budán lakom, és dolgozom úgyhogy én a harmatiban, full gasban, vagy hollósban gondolkodtam, de ha pesten van esetleg a szervíz amit ajánlotok akkor persze oda is szívesen átviszem.

Segítsetek légyszi, légyszi!

Köszi!
    

gstibb 1286 2006. március 22. 08:19   Válasz erre: 1275
Én nem feledkeztem el:-) Elsõ nekifutásra új sisakot vettem, amitõl javult is a helyzet, de maximalista vagyok ;-)

A két számmal nagyobb 9999Ft-s Shiro sisak nem volt az igazi ;-)
    

apach 1285 2006. március 22. 08:00   Válasz erre: 1283
akkor nem kellett volna ennyi matricát rendelnem?? :-))
    

apach 1284 2006. március 22. 07:59   Válasz erre: 1282
ne tedd!! lehet, hogy nincs humorérzékem! ?? ,-)
    

Macko 1283 2006. március 22. 07:53   Válasz erre: 1281
Szerintem minden kék V-Stromos jól ismeri Apach zöld mercijét...
    

nanupapa 1282 2006. március 22. 07:50   Válasz erre: 1281
jaja :))
    

apach 1281 2006. március 22. 07:38   Válasz erre: 1280
cukkolsz? vazzee!?
    

nanupapa 1280 2006. március 22. 07:26   Válasz erre: 1279
Nincs olyan sok kék V-Strom..biztos innen valaki :))))
    

apach 1279 2006. március 22. 07:10  
tegnap (kedden) du fél három körül mentem az M0-on Budáról Pestre, a nagy zöld Teherautómmal. valaki szembe jött egy kék V-Strommal, és integetett, ki volt az, innen valaki? ezúton is üdv.
    

hornoti 1278 2006. március 21. 21:40   Válasz erre: 1277
Nem véletlenül, pontosan ott tört el ahol pépépe mondta :)

    

szasa 1277 2006. március 21. 21:15   Válasz erre: 1276
Úgy tudom K5-tõl már az 1000-is megkapta a kistesó plexijét.

Sza.sa
    

hornoti 1276 2006. március 21. 21:10   Válasz erre: 1270
Így van... az ezresnél. A kis Stromnál már állítható a plexi és így független a fejidomtól.
    

Galad 1275 2006. március 21. 20:19  
Hehe! Elfeledkeztek a sisakotokról!! Nem csak a magasságotok számít, hanem a sisakotok formálya is!! A szélvédõ egyik állása jó lehet az egyik sityakkal, de vacak a másikkal. Aztán az sem mellékes, hogy mekkora sebességnél nézitek a szelet a plexi mögött. Megnyugtatlak benneteket, szinte végtelen lehetõség van a kísérletezésre, úgyhogy ne csüggedjetek! Vágjatok bele bátran!
    

Tomota 1274 2006. március 21. 19:47  
Urak4
Én már egy szezont végigmotoroztam a GIVI túraplexivel és jó (sztem), a képen is az van a motoromon.
Én is 180 cm magas vagyok és nem szoktam kucorogni a motoron inkább mint egy motoros rendõr úgy
ülök a gépen, persze nem is nagyon járkálok 140 fölött, de szerintem a Stromokat nem is gyorsasági
katagóriában jegyzik igazán. A givi túraplexije 18 cm-el magasabb mint az eredeti, igy ha úgy állítod be, hogy még éppen kényelmesen ellátsz felette, akkor nem lesz baj a szélvédelemmel és a biztonságos kilátással sem.
Próbáljátok ki, kiváncsi vagyok a tapasztalataitokra .....
üdv !

    

Ispan 1273 2006. március 21. 18:15  
Elfelejtettem: mindez alapállásban még nem próbálgattam állítgatni. De kiváncsi leszek,lehet hogy ennél is jobb lesz?Mikor a Citáról mentünk a kiállításra hazafelé alig áztam meg.A csizmám viszont rendesen sáros volt
    

Ispan 1272 2006. március 21. 18:09  
180 vagyok de nekem nagyon jónak tünik a szélvédelem.Nem mindegy hogy mirõl ülünk át az új vasra.
80-100 közöttmég felnyitott sisakkal magyek
100-140 lecsukom a sisakot
140-felett meg azt csinálsz amit akarsz ugyis fúj a szél
    

Macko 1271 2006. március 21. 14:16   Válasz erre: 1265
Adj magadnak egy kis idõt, hozzászokik a nyakizmod a turbulenciákhoz, és észre sem fogod venni!
Én is majd' megõrültem a Stromon az elején, ma 160 fölött sem tûnik fel a dolog. Ha más, hasonló túraendúróra ülök, akkor elkezd megint zavarni a turbulencia. Minden motorhoz csak hozzá kell szokni, és kész.
    

Pépépe 1270 2006. március 21. 14:10   Válasz erre: 1268
Jó dolog a túraplexi, csak ne menjetek vele gyorsan, mert eltöri a fejidomot (asszem a két lámpa között, ahol csak az a vékony csíkocska van....)
    

nanupapa 1269 2006. március 21. 14:09  
Kérdezzetek át a BigOne-os topicba...hátha ott tudnak bõvebben errõl az örvénylésizéról....:))))))))))
    

gstibb 1268 2006. március 21. 13:30   Válasz erre: 1267
Az AKMT-nek van gs500 topikja, ott megpróbálhatod elpasszolni.

Én csak 180 vagyok, de pont ez a bajom vele. Kappa plexit vettem, de még nem próbáltam sajna. Lehet, hogy hétvégén már elõveszem a kicsikét. Több ember szerint jó dolog a túra plexi. De a puding próbája az evés ...
    

wurci 1267 2006. március 21. 13:07   Válasz erre: 1265
Gstibb,

nekem is van egy kis problémám a szélvédelemmel, bár 196 cm vagyok úgyhogy számítottam is rá.

Egyelõre legalsó pozícióban van a plexi, így legalább nincs semmi örvénylés a fejemnél, az egész ellenszelet kapom a pofámba úgy ahogy van. Ha feljebbrakom akkor olyan örvényléseket irányít a fejemre, hogy ide oda ütögeti a bukómat és a fejem is el kezd fájni tõle pár perc után. Szóval én is gondolkodom valami megoldásban, csak nem tudom pontosan hogy mi lenne a legjobb.

Te milyen, melyik túraplexire gondolsz? Esetleg ha vettél már akkor leírhatnád a tapasztalataidat.

ui.: nekem is gs500-om volt ezelõtt, de szélvédelemben egyelõre ugyanott vagyok, mindegyiken kapja a fejem a szelet. Ja esetleg van egy komplett láncszettem gs500hoz, ha ismersz valakit akinek kell akkor szívesen megalkudnék. Bocsi a reklámért.

wurci
    

nanupapa 1266 2006. március 21. 12:24   Válasz erre: 1265
velorex vagy bmw c1 akkor..

    

gstibb 1265 2006. március 21. 12:15   Válasz erre: 1264
A gs500-on nagyon rángatott a szél autópályán (bár nem sokat járok ott). A DL szélvédelmét nagyon dícsérték, gondoltam kircsi lesz. De sajna nem:-(

Most próbálkozok túraplexivel... Vagy sokkal szarabb lesz.... vagy sokkal jobb 50-50% :-) Ha szarabb lesz akkor, inkább plexi nélkül fogok járni.
    

nanupapa 1264 2006. március 21. 12:06   Válasz erre: 1263
minek a szélvédelem vagy mi az?
    

gstibb 1263 2006. március 21. 11:58   Válasz erre: 1262
Nem az a gáz, hogy ezeket cseréltem, hanem az hogy a fék utána is szar volt, és mindig volt vele valami további szarság. Teccik érteni?

Akkor Te nagyon szerencsés voltál vele. Én meg beszoptam, ennyi :-(

A Stromot, nem dícsérgetem agyon, azt hozza amit el is várok tõle. A szélvédelmet kívételéve :-(
    

nanupapa 1262 2006. március 21. 11:43  
Nekem is volt Pegaso 125öm...22.000 km-rel vettem és 54-gyel adtam be a Yamahám alapjának. Nekem semmi bajom nem volt vele. Hogy vetted meg, hogy nem láttad rajta, hogy közeleg a motorgenerál ideje...az elsõ út meg a próbaút...nem a hazafelé vezetõ út..
Hátsó fék... A Yamahámon is Brembo van..hibátlan... A felsorolásos dolog szép , de ennyi erõvel a Yamahám fékei is szarok, mert én is cseréltem rajta fékbetétet , fékfolyadékot, hátsó fékcsövet, rézalátétet. rezgéscsillapítókat, az úszónyeregnél elöl pedig harmonikákat....( ugye milyen nagy a hibalista és mégsem adom el.... )

Motorgenerál....15.000kmként elõ volt írva a dugócsere pl. a Pegasonál (125)...Szóval be lehet valamit állítani így is meg úgy is...

Az olaszokhoz még annyit, hogyha akkora balfaszok lennének akkor a Honda nem ott dõzsölne...

A V-Stromot meg majd 100.000 felett meg 12 év múlva kellene halálra dícsérgetni...nem pedig pár hónaposan...

    

gstibb 1261 2006. március 21. 11:11   Válasz erre: 1260
Ja, nekem is pontosan ezt mondta ez elõzõ tulaj...

De JIM-nek is vannak "jó" tapasztalatai vele, és Õ újat vett.
    

Galad 1260 2006. március 21. 10:56   Válasz erre: 1258
Hátsó fék? Hm érdekes! Azzal nekem is, és ismerõsnek is volt gondja!! És Pegaso-n. Bár azon kívül semmi. De a hátsó fék miatt ...no ez egy hosszú történet, de tele szaladt a tököm a Mille motor KFT-vel, meg a reklámozott 3 év garanciájukkal, ami valójában csak duma, és mellébeszélnek a végtelenségig, de a tényleges garancia vállalást azzal hárították el, hogy rajtahagytam a lábam a fékpedálon. Gondolom Te is, meg akit konkrétan tudok, a Kóbor is hasonló cipõben járt.
    

Galad 1259 2006. március 21. 10:56   Válasz erre: 1258
Hátsó fék? Hm érdekes! Azzal nekem is, és ismerõsnek is volt gondja!! És Pegaso-n. Bár azon kívül semmi. De a hátsó fék miatt ...no ez egy hosszú történet, de tele szaladt a tököm a Mille motor KFT-vel, meg a reklámozott 3 év garanciájukkal, ami valójában csak duma, és mellébeszélnek a végtelenségig, de a tényleges garancia vállalást azzal hárították el, hogy rajtahagytam a lábam a fékpedálon. Gondolom Te is, meg aki konkrétan tudok, a Kóbor is hasonló cipõben járt.
    

gstibb 1258 2006. március 21. 10:31   Válasz erre: 1257
Ha már ennyire érdekel:

Nem a Stromhoz hasonlítom. 95-ben ETZ-vel keztem (a nagymotorozást) , mindig csillogott-villogott semmi bajom nem volt vele. Egyszer kapott egy motorgenerált + kopó alkatrészek.

Na jó most lebuktam, volt egy SP02-es Gilerám is:-) Azzal nem volt bajom:-)Havernak adtam el, és még nála is ment 2 évet, mielõtt rommátörték:-(

Kawasaki ZZR250 is annyi idõs volt mint az Aprilia 13 éves, de nem rohadtam le vele, minimális karbantartás.

Aprilia Pegaso 125: pénznyelõ:-( Mikor megvettem elsõ utamon 100-nál befogott a hátsófék a 21-esen. Itt tépnek a kocsik is rendesen, szerencse, hogy megúsztam....
Komplett fékcsere biztos-ami biztos alapon. Fékcsövek munkahengerek, folyadék, betétek. Utána motorgenerál, elektronika, stb...stb.. Szal qrva sok mindent cseréltem rajta, mégis nagyon sokat szívtam vele és rohadt sok pénzt költöttem rá. Sajnos nem hálálta meg a gondoskodást:-( Kb egy évig volt nálam, ebbõl normálisan mûködõképes alig volt. Miután szinte mindent kicseréltem eladtam. Már nem bántam csak vigyék a portáról.
Akkor fogadtam meg, hogy használt motort soha többet! (Legalább is öreget nem)



    

Galad 1257 2006. március 21. 10:18   Válasz erre: 1256
Mennyi volt az Apriliádban, hányadik gazdája voltál, és hány éves volt? Gondolom hasonlóak voltak a paraméterei mint a V-stromodnak?
    

gstibb 1256 2006. március 21. 10:12   Válasz erre: 1255
Na ez jó nagy baromság! Esetleg olyan mint az elõzõ gazdája volt :-) A többi motoromat minimálisan kellet csak javítanom, de ez vitte a lét mindig, és nem volt olyan hét, hogy ne kellet volna rajta cserélni valamit :-(
    

nanupapa 1255 2006. március 21. 08:57   Válasz erre: 1254
Olyan a motor , mint a gazdája, tökmindegy, hogy az olasz vagy japán.

    

gstibb 1254 2006. március 21. 08:39   Válasz erre: 1243
A V-Stronak semmi köze hozzá hálistennek:-)
De volt már Apriliám és akárhányszor elindultam vele mindig lerohadt, így kénytelen voltam szerelni:-(

    

apach 1253 2006. március 20. 22:12   Válasz erre: 1252
én sem veszek indexet. kaptam a Hornotitó, (ezúton is Isten éltesse!!) olyan kisindexet,,,, azt majd felaplikálom. viszont most szedhetem le a matricákat a másik oldalárol is,,,,,,,
    

Macko 1252 2006. március 20. 22:08   Válasz erre: 1250
Akkor az még fel sincs szentelve rendesen...
Én ilyen félmunkát nem szoktam végezni. Ha egyszer pofára esek, annak mindig marad nyoma a motoron is. :-((
    

Ispan 1251 2006. március 20. 22:04  
Énis így gondolom szeressük rendesen a KEDVESÜNKET
    

Ispan 1250 2006. március 20. 22:03  
Hál IStennek semmi nem látszódik. Talán a kormány súlyon van egy pici kaparés
    

apach 1249 2006. március 20. 21:59   Válasz erre: 1247
elõbb- utóbb minden szerelmét lefekteti az ember,,, :-)))
de tényleg nézd meg az ülésed alatti szerszámkészletet,,,,,,,,,,
    

Macko 1248 2006. március 20. 21:59   Válasz erre: 1247
Mennyi baja lett?
Ha az indexedet sikerült eltörni, javaslom, hogy mindjárt vegyél egy pár kis méretû utángyártottat. Budaörsi boltos barátunknak van. Elõnyei:
- sokkal jobban néz ki vele a motor
- egy pár kevesebbe kerül mint egy db. gyári
- mivel kicsi, nem lóg ki jobban a bukócsõnél, így legközelebb pl. egy sima elcsúszásnál jó eséllyel megússza az index.
Én egyszer törtem le az indexet, és sajnos megvettem a gyárit, mire felfedeztem, milyen jók vannak helyette.
    

Ispan 1247 2006. március 20. 21:54  
Lehet hogy a Zsifi talál valami megoldást. Mackó! Nem tudom hallottad, de tegnap sikerült megdöntenem a drágámat
    

Macko 1246 2006. március 20. 21:38   Válasz erre: 1245
Ispán, hidd már el, hogy az ülésed alatt levõ szerszámkészlettel meg tudod oldani a feladatot!!!
    

Ispan 1245 2006. március 20. 21:24  
Közben sikerült kinyomozni, hogy a Ddzundzó vett inbusz kulcs készletet
    

Macko 1244 2006. március 20. 21:14   Válasz erre: 1221
Én nem vettem semmilyen szerszámot, pont azt mondtam, hogy a bukócsövet, az oldaldobozok tartóját simán fel lehet rakni a gyári, ülés alatt levõ szerszámokkal.
    

Ispan 1243 2006. március 20. 21:00  
Már is bátrabb vagyok fõleg úgy,hogy Dzundzo felajánlotta a segítségét. De a V Strom-nak mi köze az olasz motorhoz
    

atus 1242 2006. március 20. 20:09   Válasz erre: 1240
A VEL:PAN:CAMP: a törzshelyem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

gstibb 1241 2006. március 20. 20:09   Válasz erre: 1221
Nem kell felemelni a mocit a középsztender szereléshez. Fogsz egy pokrócot, oszt aláfekszel ;-)

Egyébként semmi spéci szerszám nem kell hozzá, csak imbuszkulcsok + a sztenderhez esetleg egy villáskulcs.
Ja és amúgy nem sok közöm van a szereléshez, csak volt már olasz motorom ;-)
    

Judi 1240 2006. március 20. 19:31  
Aranyosak vagytok fiúk:))))) Atus sokat motorozunk a Velencei tó körül, kisa laza 1 órás kanyar vagy inkább fél:))) majd szólok ha arra járunk aztán jöhetsz velünk ha akarsz.
    

Ispan 1239 2006. március 20. 19:31  
Vadonat új számítógépem bészart jelentem. Holnap már vihetem a szrvízbe .2 nappal vagyok túl ,hogy visszavették volna
    

atus 1238 2006. március 20. 19:01   Válasz erre: 1237
NANA engem nem kaptok el!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

Ispan 1237 2006. március 20. 19:00  
Atus megelõzõtt Szia Judi!
Szép vagy Te is meg a motorod,s ha ez mind igaz,már ketten hajlongunk Atussal
    

atus 1236 2006. március 20. 18:53   Válasz erre: 1235
Hello Judi
Ha a képen tevagy s az moci a tied akkor gratula
A felfogásért pedig--------------MEGHAJLOK elötted
Egész nyáron lennt vagyok velencén majd látjuk egymást
    

Judi 1235 2006. március 20. 18:46  
húúúú hogy mindenki hogy ráér kutatni hogy mit is jelent a mocija neve:)))) Tudjátok mit: Én inkább motorozom!!!!
    

atus 1234 2006. március 20. 18:35   Válasz erre: 1233
Gratulálok a mindent kimerítõ kutatásokra!!!!!!!!!!!
Sztem bármit jelent akkor is ugyan arra a mocira gondolunk!!!!!!!!!!!
    

Ispan 1233 2006. március 20. 18:31  
De angolul a szó
Storm
1. vihar szélvihar zivatar
2. roham,megrohanás kitörés
3. lárma zürzavar
4. viharzik tombol dühönglármázik
Az angol szó is európai ésa keleti országok egy kicsit mindig "felnéztek" a jó öreg kontinens dolgaira
    

hornoti 1232 2006. március 20. 18:07   Válasz erre: 1231
Vitatkoznék. A Strom legnagyobb piaca az USA, ami nem indokolja a német elnevezést, illetve
a - 2005-tõl használt - stilizált villám a Strom felirat mellett is az angol verziót erõsíti. Szerintem.
    

Ispan 1231 2006. március 20. 18:01  
Mert ez a szó fejezi ki talán legjobban amit elakartak érni,hogy Ti. Kurva jó a szélvédelme,és az alább leírt kifelyezések mindegyike közel áll az eredményhez.Egyébként a jappánok mindig is szerettek európai nevekkel forgalmazni termékeket Az EUS piac igynagyobb felvevõ erõt jelez
    

hornoti 1230 2006. március 20. 17:50  
OK, de a japcsik miért adnának német nevet a terméküknek ?

    

nanupapa 1229 2006. március 20. 17:32   Válasz erre: 1228
ez kb. olyan, mint a Suzuki Liana... Life in a new age....bazze..

    

Ispan 1228 2006. március 20. 17:27  
1.folyam-folyó
2.ár/adat/
3.folyás,ár,áram(lás),sodor
4.áram(lás),áramlat.
AZ örvény szóra inkább a der Strudel-t használják a németek strudeln -forog örvénylik ,kavarog Bocs egy kicsit fontoskodtam.
Az elejérõl lemaradt a Der Strom jelentése
    

nanupapa 1227 2006. március 20. 17:27   Válasz erre: 1216
Újonnan vettem a motort, 6000-res szervíz óta sk. elõtte az endúrók kicsit hozzászoktattak a villáskulcshoz.

    

Ispan 1226 2006. március 20. 17:13  
Valóban egy kicsit túlfeszítettem a húrt. Most dolgozom 1000 rel,mert a "folyószámlája tartozást mutat kérjük rendezze
    

kovee 1225 2006. március 20. 16:59   Válasz erre: 1224
Csak hogy visszaszóljak! Az örvény is egyfajta áramlás(állt iskola 7-8.osztály, középiskola 3.osz!!)!!!!!! :-))))
    

Daty 1224 2006. március 20. 16:56   Válasz erre: 1193
Csak hogy beleszóljak!!:-))
A Strom nem csak áramlást, hanem örvényt is jelent!!:-))
Az egyik moccos újság írta!!


    

atus 1223 2006. március 20. 16:51   Válasz erre: 1222
Néked ötösöd volt a LOTTO_n, hogy ennyi bírsz költeni így tavasszal??????
    

Ispan 1222 2006. március 20. 16:49  
Most el kell mennem vettem egy új számítógépet és este fogjuk telepíteni
    

Ispan 1221 2006. március 20. 16:46  
Csak attól félek hogy ha megakadok akkor mi van? Vagy a Gumikacsa vagy Mackó mesélte hogy komplett új szerszámokat kellett venni,mire sikerült nehezen feltenni. Talán aki ezzel foglalkozik nap mint nap annak már biztos hogy rutinból megy.Nem beszélve a közép állványról. Ahoz meg fel is kell emelni
    

gstibb 1220 2006. március 20. 16:26   Válasz erre: 1219
Nem kell betojni tõle, minden ki van alakítva gyárilag. Még ha nem is vagy nagy mûszaki géniusz, akkor is egy szombat délelõtt föl tudod rá aplikálni. Szóval hajrá :-)
    

Ispan 1219 2006. március 20. 16:19  
Ez a kis eldõlés arra nagyon jó volt hogy ma már rohantam a Zsifihez és megvettem minden t. Bukócsõ középállvány kappa dobozok meg természetesen oldaltartók. Most jön a reklám.... Rendes gyerek ez a Varadéró KÉRDÉS??? Neki merjek vágni a felszerelésnek, de jobban örülnék ha valaki ezt szakszerüen megcsinálná. Esetleg ha tudtok valakit üzenjetek.
    

Hadvezér 1218 2006. március 20. 16:16   Válasz erre: 1211
Hát,nekem más csorgott!!!
Induláskor találkoztam a csapattal a százhalombattai Tesco parkolóban,fél óra alatt elhasználtam kb.10 p.zs-t.
Ott kevesebben voltak.
    

Ispan 1217 2006. március 20. 16:02  
Sziasztok. Mi voltunk fenn Visegrádon Ez a blue szervezte elsõ gurulás volt Vasi ! nem számoltad meg az összeset mert 4 volt. Egyébként ünnepélyesen jelentem hogy tegnap sikerült megdönteni a drágámat.Nem gondoltam hogy ilyen kurva nehéz.Egy páncéltõkés pianinóval kõnnyebben elbánok.
    

kovee 1216 2006. március 20. 15:34   Válasz erre: 1214
Nanu szintén nem baszogatásként, ez nem okoskodás kérdése, hanem a megfigyelésé. Mit és miért az elméletben szép hogy tudja az ember, de a gyakorlat más.
Kicsit szarul nézne ki ha nem tudnék láncot állítani, miközben haza kéne érni pl korfuról.
Amúgy meg kibaszottul rosszak a tapasztalataim a szakszervízekkel(autós), tehát eleve bizalmatlan vagyok. Viszont nem csípem ha valamit basznaK megcsinálni, de a lóvét meg elteszik. Szóval igenis nézze meg a csapágyakat, a láncomat etc....
Amúgy meg remélem egyszer neked is lessz új motorod, és majd törheted a fejed hogy most saját magad csináld-e meg, vagy fizess ki 5000ft-os munkadíjat(a plecsni is 5000huf, utánnaérdeklõdtem). Az anyagot meg úgyis meg kell venned! Akkor inkább csinálják meg õk, egyszerûen gyakorlottabbak. Természetesen amit lehet beszerzek olcsóbban(pl olaj), de a szûrõ olyan mint a fékbetét. A jó szûrõ is életet ment!! A fékbetét az enyimét, a szûrõ a motorét! :-))
Üdv!

    

pandamaci 1215 2006. március 20. 15:19  
utángyártott / nem champion, nem ngk, nem marelli ! csak az volt ráirva,valami török? lehetett !/ holmiról hallottam rossz tapasztalatot, azért nem kellene.Konkrétan bemutató jelleggel szétfûrészelt olajszûrõn mutatták be milyen egyik milyen másik.Meg a kamu ngk aminek leesik a pólusa.
/ Nem arra gondoltam mikor ugyanazt megveszed a gyári kiegészitõ felirat nélkül máshol olcsóbban pl.:.skf csapágy lucas fékbetét stb..

Amig garanciális, meg a bélyegzõt meg kell oldani,ha máshogy nem ,ott cseréltetsz olajat. És ha látod hogy tényleg kicserélik , /a szûrõt is ! /jobban alszol:))) - erre gondoltam.

Az okoskodó, mindentjobbantudó láb alatt lévõ kuncsaftot utálják, ezzel nanuval egyetértek.
Különben enyémhez még senki nem nyúlt egy újjal se.. :)) / sk minden megoldva, mert az elõzõn a szelepállitást eccer elb+ ták./



    

nanupapa 1214 2006. március 20. 14:29   Válasz erre: 1213
Armafilt, Denso, Sofima, Forma, Champion mehet rá nyugodtan.

Sosem értettem - basztatást félretéve - , hogy aki nem képes megcsinálni a saját motorján egy olajcserét, mit ér el vele ha a szerelõ fülébe liheg. Ha én szerelõ lennék elhajtanám az ilyen okoskodó, hadnézzemszervízközben csávókat a picsába...

    

kovee 1213 2006. március 20. 13:44   Válasz erre: 1212
Már most nyugodtabb vagyok!
Egyébként már megbeszéltem a fazonnal, én is ott leszek. :-))
Nem árt ellesni pár fogást, hátha nekem is kell ilyent csinálnom a nagy korfui túra alatt. :-))
Pénteken délután 2-re megyek, elõtte még az olajat is el kell hoznom(ledumáltam)
Köcce a segítséget!

Üdv!
    

pandamaci 1212 2006. március 20. 13:33  
kovee
gyári szûrõ az sajna annyi, de én is azt vennék rá ,ha még nincs is minden olajcserére elõirva.akkor is. / a suzuki autóé sokkal olcsóbb, de meg ne vedd, más a menete !!!, az utángyártott meg kb felébe kerül,de ki tudja mit kapsz./
A 6 ezres szerviz nem tul nagy mûtét, de legalább be is lesz bélyegezve. Nézd is végig,hogy jobban aludj :)
    

Vasi 1211 2006. március 20. 11:57  
Vasárnap jártam Visegrádom és belebotlottam délután egy motoros csoprtba a fellegvár parkolójában...:) de mivel nem motorral voltam csak távolról csorgott a nyálam.. volt két 650 VStrom is. Egy kék meg egy ezüst..
Középkorú társaság volt vegyes motorokkal(Freewind tõl Goldwing-ig). hmmm itt a tavasz! de én miért nem tudtam errõl? :)
Üdv!
Vasi
    

kovee 1210 2006. március 20. 11:57  
Skacok! Véleményt kérek!
most lessz a 6000-res szervíz, és a következõ ajánlatot kaptam: Minkadíj. 5000, Olajszûrõ 3400, Olajat én viszem.
Ez sok vagy rendben van?

Üdv!
    

nanupapa 1209 2006. március 20. 06:38   Válasz erre: 1198
Amíg nem volt a Honda marketingosztályán egy emberállat, aki kitalálta volna ezt a fantázianevet a kutya f....a se tudta, hol van Varadero.

    

Zsifi 1208 2006. március 19. 19:24   Válasz erre: 1206
nem!
A Varadero nevében nincs vita!!

    

hornoti 1207 2006. március 19. 19:24   Válasz erre: 1206
:)

    

Macko 1206 2006. március 19. 19:15   Válasz erre: 1195
Téged viszont holnaptól simán XL1000V-nek foglak szólítani, jó?
    

atus 1205 2006. március 19. 19:06   Válasz erre: 1204
Én is sokat gondolkodtam rajta , de végül nem ez lett pedig az 1000-es az csábító volt!!!!!!!!!!!!
    

hornoti 1204 2006. március 19. 19:04   Válasz erre: 1201
ja :))
    

atus 1203 2006. március 19. 18:59   Válasz erre: 1202
ja a csajomnak kéne egy flippes
    

Zsifi 1202 2006. március 19. 18:58   Válasz erre: 1199
11-este 6-ig
Neked kellett a nõi bukó??
    

atus 1201 2006. március 19. 18:54   Válasz erre: 1200
ugytûnik, hhhhogy nagyon elfogultak vagyunk!!!!!!!!!!
    

hornoti 1200 2006. március 19. 18:51   Válasz erre: 1197
lightning strom : villámlással együttjáró vihar :)
    

atus 1199 2006. március 19. 18:44   Válasz erre: 1198
hhhhhhhhhhhELLLLLLO zSIFI
HOLNAP VAGY A SOPPPPINGBA?
MEGYEK MATRICÁJÉ!
Meg másé is
Hogy leszel?????pû:
    

Zsifi 1198 2006. március 19. 18:41   Válasz erre: 1196
Látod, ha Varád lenne tudnád min ülsz...)))
    

kovee 1197 2006. március 19. 18:29  
Hali! Csak annyit böknék hozzá hogy a "Strom" német szó, jelentését Mackó már tisztázta. A "V" pedig nyilván a hengerelrendezésre utal.

Üdv!
    

hornoti 1196 2006. március 19. 18:16   Válasz erre: 1195
Te mér' szósz bele a nagyok komoly eszmecseréjébe ? Hess !

A Varadero-ról tudjuk, hogy : Varadero gyönyörû tengerpartjáról és tengerérõl lett méltán híres.
A Hicacos félszigeten fekszik, melynek alakja olyan, mint egy ujj, mely Florida felé mutat. Kb. 100
kilométerre fekszik Havannától. A félsziget északi része több, mint 20 kilométer hosszú, fehér
homokkal és azúrkék tengerrel van körülvéve.
Varadero hagyományos értelemben vett központtal nem rendelkezik, de rengeteg parkot, üzletet,
ajándékboltot, éttermet, vidámparkot elsõ osztályú golfpályát, delfináriumot találni. A környéken meg
lehet ismerkedni a trópusi természettel. A képet különleges villák tarkítják a XX. század 20-as és 30-as
éveibõl, amikor is Varadero az amerikai Palm Beach mintájára lett kiépítve az amerikai milliomosok
számára. Most a du Pont család villái, modern éttermek és szállodák színesítik a környéket.

na
    

Zsifi 1195 2006. március 19. 18:10   Válasz erre: 1194
Mé' nem hívjátok simán DL650-nek??? Nincs vita...))
    

hornoti 1194 2006. március 19. 18:01   Válasz erre: 1193
Szerintem mindkét szó jelent vihart is. Az a vihar amikor villámlik az strom ( talán ezért jelent meg a villám -
motívum a felirat mellett ).
    

Macko 1193 2006. március 19. 17:45   Válasz erre: 1191
A storm angolul vihart jelent, és aki alapfokon tud angolul, általában ismeri ezt a szót. A strom azt jelenti, áramlás, és szerintem kevesen ismerik. Így aki felületesen olvassan a motor nevét, a stromra, azaz a viharra asszociál. A beszélt nyelvben is ez terjedt el, nagyon sokan "V-Storm"-nak hívják a típust.
    

Daty 1192 2006. március 19. 17:43   Válasz erre: 1191
Pedig nem te vagy a hülye, hanem akik V-Stormnak hívja!
Mert igazad van, V-Strom!!!:-))
Talán mutasd meg nekik képen!:-))
Vagy egy motoron!!

Üdv!

Aty
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22115