wurci | 1291 | 2006. március 27. 11:35 | Válasz erre: 1290 |
Köszi a jótanácsokat! Akkor asszem felhívom õket és érdeklõdöm hogy mikor vihetném, és mennyibe fog ez nekem kerülni. Ahogy így olvasgattam a korábbi hozzászólásokat 20e körülire számíthatok. |
DL_rider | 1290 | 2006. március 27. 11:19 | Válasz erre: 1287 |
A Full-Gast csak ajánlani tudom én is. A szerelõ srácok normálisak, megkérdezik, volt-e gondod a motorral, és nem teszi bele alapból a legdrágább olajat, csak, ha te kifejezetten azt kéred. Szóval mehetsz, nem fogod megbánni. |
Gumikacsa | 1289 | 2006. március 27. 11:17 | Válasz erre: 1279 |
Piros Suzu Stift, és én integettem Neked vadul... A kék Suzu is stimmel
|
to-ga | 1288 | 2006. március 27. 10:17 | Válasz erre: 1287 |
Tapasztalatom nincs, de egy ismerõsöm a Full Gas-t dícsérte, valami üvegfalon keresztül nézheted is amit csinálnak.
|
wurci | 1287 | 2006. március 27. 09:59 |
Sziasztok! Vészesen közelítek az elsõ 1000 km megtételéhez, így közelít az elsõ szervíz is, már csak 80km. Eddig mindíg csak rémhíreket hallottam a márkaszervízekrõl, de hát a garancia miatt oda akarom vinni mégiscsak. Nem tudtok ajánlani Budapesten egy szervízt ahol nem vágnak át teljesen? Budán lakom, és dolgozom úgyhogy én a harmatiban, full gasban, vagy hollósban gondolkodtam, de ha pesten van esetleg a szervíz amit ajánlotok akkor persze oda is szívesen átviszem. Segítsetek légyszi, légyszi! Köszi! |
gstibb | 1286 | 2006. március 22. 08:19 | Válasz erre: 1275 |
Én nem feledkeztem el:-) Elsõ nekifutásra új sisakot vettem, amitõl javult is a helyzet, de maximalista vagyok ;-) A két számmal nagyobb 9999Ft-s Shiro sisak nem volt az igazi ;-) |
apach | 1285 | 2006. március 22. 08:00 | Válasz erre: 1283 |
akkor nem kellett volna ennyi matricát rendelnem?? :-))
|
apach | 1284 | 2006. március 22. 07:59 | Válasz erre: 1282 |
ne tedd!! lehet, hogy nincs humorérzékem! ?? ,-)
|
Macko | 1283 | 2006. március 22. 07:53 | Válasz erre: 1281 |
Szerintem minden kék V-Stromos jól ismeri Apach zöld mercijét...
|
nanupapa | 1280 | 2006. március 22. 07:26 | Válasz erre: 1279 |
Nincs olyan sok kék V-Strom..biztos innen valaki :))))
|
apach | 1279 | 2006. március 22. 07:10 |
tegnap (kedden) du fél három körül mentem az M0-on Budáról Pestre, a nagy zöld Teherautómmal. valaki szembe jött egy kék V-Strommal, és integetett, ki volt az, innen valaki? ezúton is üdv.
|
hornoti | 1278 | 2006. március 21. 21:40 | Válasz erre: 1277 |
Nem véletlenül, pontosan ott tört el ahol pépépe mondta :) |
szasa | 1277 | 2006. március 21. 21:15 | Válasz erre: 1276 |
Úgy tudom K5-tõl már az 1000-is megkapta a kistesó plexijét. Sza.sa |
hornoti | 1276 | 2006. március 21. 21:10 | Válasz erre: 1270 |
Így van... az ezresnél. A kis Stromnál már állítható a plexi és így független a fejidomtól.
|
Galad | 1275 | 2006. március 21. 20:19 |
Hehe! Elfeledkeztek a sisakotokról!! Nem csak a magasságotok számít, hanem a sisakotok formálya is!! A szélvédõ egyik állása jó lehet az egyik sityakkal, de vacak a másikkal. Aztán az sem mellékes, hogy mekkora sebességnél nézitek a szelet a plexi mögött. Megnyugtatlak benneteket, szinte végtelen lehetõség van a kísérletezésre, úgyhogy ne csüggedjetek! Vágjatok bele bátran!
|
Tomota | 1274 | 2006. március 21. 19:47 |
Urak4 Én már egy szezont végigmotoroztam a GIVI túraplexivel és jó (sztem), a képen is az van a motoromon. Én is 180 cm magas vagyok és nem szoktam kucorogni a motoron inkább mint egy motoros rendõr úgy ülök a gépen, persze nem is nagyon járkálok 140 fölött, de szerintem a Stromokat nem is gyorsasági katagóriában jegyzik igazán. A givi túraplexije 18 cm-el magasabb mint az eredeti, igy ha úgy állítod be, hogy még éppen kényelmesen ellátsz felette, akkor nem lesz baj a szélvédelemmel és a biztonságos kilátással sem. Próbáljátok ki, kiváncsi vagyok a tapasztalataitokra ..... üdv ! |
Ispan | 1273 | 2006. március 21. 18:15 |
Elfelejtettem: mindez alapállásban még nem próbálgattam állítgatni. De kiváncsi leszek,lehet hogy ennél is jobb lesz?Mikor a Citáról mentünk a kiállításra hazafelé alig áztam meg.A csizmám viszont rendesen sáros volt
|
Ispan | 1272 | 2006. március 21. 18:09 |
180 vagyok de nekem nagyon jónak tünik a szélvédelem.Nem mindegy hogy mirõl ülünk át az új vasra. 80-100 közöttmég felnyitott sisakkal magyek 100-140 lecsukom a sisakot 140-felett meg azt csinálsz amit akarsz ugyis fúj a szél |
Macko | 1271 | 2006. március 21. 14:16 | Válasz erre: 1265 |
Adj magadnak egy kis idõt, hozzászokik a nyakizmod a turbulenciákhoz, és észre sem fogod venni! Én is majd' megõrültem a Stromon az elején, ma 160 fölött sem tûnik fel a dolog. Ha más, hasonló túraendúróra ülök, akkor elkezd megint zavarni a turbulencia. Minden motorhoz csak hozzá kell szokni, és kész. |
Pépépe | 1270 | 2006. március 21. 14:10 | Válasz erre: 1268 |
Jó dolog a túraplexi, csak ne menjetek vele gyorsan, mert eltöri a fejidomot (asszem a két lámpa között, ahol csak az a vékony csíkocska van....)
|
nanupapa | 1269 | 2006. március 21. 14:09 |
Kérdezzetek át a BigOne-os topicba...hátha ott tudnak bõvebben errõl az örvénylésizéról....:))))))))))
|
gstibb | 1268 | 2006. március 21. 13:30 | Válasz erre: 1267 |
Az AKMT-nek van gs500 topikja, ott megpróbálhatod elpasszolni. Én csak 180 vagyok, de pont ez a bajom vele. Kappa plexit vettem, de még nem próbáltam sajna. Lehet, hogy hétvégén már elõveszem a kicsikét. Több ember szerint jó dolog a túra plexi. De a puding próbája az evés ... |
wurci | 1267 | 2006. március 21. 13:07 | Válasz erre: 1265 |
Gstibb, nekem is van egy kis problémám a szélvédelemmel, bár 196 cm vagyok úgyhogy számítottam is rá. Egyelõre legalsó pozícióban van a plexi, így legalább nincs semmi örvénylés a fejemnél, az egész ellenszelet kapom a pofámba úgy ahogy van. Ha feljebbrakom akkor olyan örvényléseket irányít a fejemre, hogy ide oda ütögeti a bukómat és a fejem is el kezd fájni tõle pár perc után. Szóval én is gondolkodom valami megoldásban, csak nem tudom pontosan hogy mi lenne a legjobb. Te milyen, melyik túraplexire gondolsz? Esetleg ha vettél már akkor leírhatnád a tapasztalataidat. ui.: nekem is gs500-om volt ezelõtt, de szélvédelemben egyelõre ugyanott vagyok, mindegyiken kapja a fejem a szelet. Ja esetleg van egy komplett láncszettem gs500hoz, ha ismersz valakit akinek kell akkor szívesen megalkudnék. Bocsi a reklámért. wurci |
gstibb | 1265 | 2006. március 21. 12:15 | Válasz erre: 1264 |
A gs500-on nagyon rángatott a szél autópályán (bár nem sokat járok ott). A DL szélvédelmét nagyon dícsérték, gondoltam kircsi lesz. De sajna nem:-( Most próbálkozok túraplexivel... Vagy sokkal szarabb lesz.... vagy sokkal jobb 50-50% :-) Ha szarabb lesz akkor, inkább plexi nélkül fogok járni. |
gstibb | 1263 | 2006. március 21. 11:58 | Válasz erre: 1262 |
Nem az a gáz, hogy ezeket cseréltem, hanem az hogy a fék utána is szar volt, és mindig volt vele valami további szarság. Teccik érteni? Akkor Te nagyon szerencsés voltál vele. Én meg beszoptam, ennyi :-( A Stromot, nem dícsérgetem agyon, azt hozza amit el is várok tõle. A szélvédelmet kívételéve :-( |
nanupapa | 1262 | 2006. március 21. 11:43 |
Nekem is volt Pegaso 125öm...22.000 km-rel vettem és 54-gyel adtam be a Yamahám alapjának. Nekem semmi bajom nem volt vele. Hogy vetted meg, hogy nem láttad rajta, hogy közeleg a motorgenerál ideje...az elsõ út meg a próbaút...nem a hazafelé vezetõ út.. Hátsó fék... A Yamahámon is Brembo van..hibátlan... A felsorolásos dolog szép , de ennyi erõvel a Yamahám fékei is szarok, mert én is cseréltem rajta fékbetétet , fékfolyadékot, hátsó fékcsövet, rézalátétet. rezgéscsillapítókat, az úszónyeregnél elöl pedig harmonikákat....( ugye milyen nagy a hibalista és mégsem adom el.... ) Motorgenerál....15.000kmként elõ volt írva a dugócsere pl. a Pegasonál (125)...Szóval be lehet valamit állítani így is meg úgy is... Az olaszokhoz még annyit, hogyha akkora balfaszok lennének akkor a Honda nem ott dõzsölne... A V-Stromot meg majd 100.000 felett meg 12 év múlva kellene halálra dícsérgetni...nem pedig pár hónaposan... |
gstibb | 1261 | 2006. március 21. 11:11 | Válasz erre: 1260 |
Ja, nekem is pontosan ezt mondta ez elõzõ tulaj... De JIM-nek is vannak "jó" tapasztalatai vele, és Õ újat vett. |
Galad | 1260 | 2006. március 21. 10:56 | Válasz erre: 1258 |
Hátsó fék? Hm érdekes! Azzal nekem is, és ismerõsnek is volt gondja!! És Pegaso-n. Bár azon kívül semmi. De a hátsó fék miatt ...no ez egy hosszú történet, de tele szaladt a tököm a Mille motor KFT-vel, meg a reklámozott 3 év garanciájukkal, ami valójában csak duma, és mellébeszélnek a végtelenségig, de a tényleges garancia vállalást azzal hárították el, hogy rajtahagytam a lábam a fékpedálon. Gondolom Te is, meg akit konkrétan tudok, a Kóbor is hasonló cipõben járt.
|
Galad | 1259 | 2006. március 21. 10:56 | Válasz erre: 1258 |
Hátsó fék? Hm érdekes! Azzal nekem is, és ismerõsnek is volt gondja!! És Pegaso-n. Bár azon kívül semmi. De a hátsó fék miatt ...no ez egy hosszú történet, de tele szaladt a tököm a Mille motor KFT-vel, meg a reklámozott 3 év garanciájukkal, ami valójában csak duma, és mellébeszélnek a végtelenségig, de a tényleges garancia vállalást azzal hárították el, hogy rajtahagytam a lábam a fékpedálon. Gondolom Te is, meg aki konkrétan tudok, a Kóbor is hasonló cipõben járt.
|
gstibb | 1258 | 2006. március 21. 10:31 | Válasz erre: 1257 |
Ha már ennyire érdekel: Nem a Stromhoz hasonlítom. 95-ben ETZ-vel keztem (a nagymotorozást) , mindig csillogott-villogott semmi bajom nem volt vele. Egyszer kapott egy motorgenerált + kopó alkatrészek. Na jó most lebuktam, volt egy SP02-es Gilerám is:-) Azzal nem volt bajom:-)Havernak adtam el, és még nála is ment 2 évet, mielõtt rommátörték:-( Kawasaki ZZR250 is annyi idõs volt mint az Aprilia 13 éves, de nem rohadtam le vele, minimális karbantartás. Aprilia Pegaso 125: pénznyelõ:-( Mikor megvettem elsõ utamon 100-nál befogott a hátsófék a 21-esen. Itt tépnek a kocsik is rendesen, szerencse, hogy megúsztam.... Komplett fékcsere biztos-ami biztos alapon. Fékcsövek munkahengerek, folyadék, betétek. Utána motorgenerál, elektronika, stb...stb.. Szal qrva sok mindent cseréltem rajta, mégis nagyon sokat szívtam vele és rohadt sok pénzt költöttem rá. Sajnos nem hálálta meg a gondoskodást:-( Kb egy évig volt nálam, ebbõl normálisan mûködõképes alig volt. Miután szinte mindent kicseréltem eladtam. Már nem bántam csak vigyék a portáról. Akkor fogadtam meg, hogy használt motort soha többet! (Legalább is öreget nem) |
Galad | 1257 | 2006. március 21. 10:18 | Válasz erre: 1256 |
Mennyi volt az Apriliádban, hányadik gazdája voltál, és hány éves volt? Gondolom hasonlóak voltak a paraméterei mint a V-stromodnak?
|
gstibb | 1256 | 2006. március 21. 10:12 | Válasz erre: 1255 |
Na ez jó nagy baromság! Esetleg olyan mint az elõzõ gazdája volt :-) A többi motoromat minimálisan kellet csak javítanom, de ez vitte a lét mindig, és nem volt olyan hét, hogy ne kellet volna rajta cserélni valamit :-(
|
nanupapa | 1255 | 2006. március 21. 08:57 | Válasz erre: 1254 |
Olyan a motor , mint a gazdája, tökmindegy, hogy az olasz vagy japán. |
gstibb | 1254 | 2006. március 21. 08:39 | Válasz erre: 1243 |
A V-Stronak semmi köze hozzá hálistennek:-) De volt már Apriliám és akárhányszor elindultam vele mindig lerohadt, így kénytelen voltam szerelni:-( |
apach | 1253 | 2006. március 20. 22:12 | Válasz erre: 1252 |
én sem veszek indexet. kaptam a Hornotitó, (ezúton is Isten éltesse!!) olyan kisindexet,,,, azt majd felaplikálom. viszont most szedhetem le a matricákat a másik oldalárol is,,,,,,,
|
Macko | 1252 | 2006. március 20. 22:08 | Válasz erre: 1250 |
Akkor az még fel sincs szentelve rendesen... Én ilyen félmunkát nem szoktam végezni. Ha egyszer pofára esek, annak mindig marad nyoma a motoron is. :-(( |
Ispan | 1250 | 2006. március 20. 22:03 |
Hál IStennek semmi nem látszódik. Talán a kormány súlyon van egy pici kaparés
|
apach | 1249 | 2006. március 20. 21:59 | Válasz erre: 1247 |
elõbb- utóbb minden szerelmét lefekteti az ember,,, :-))) de tényleg nézd meg az ülésed alatti szerszámkészletet,,,,,,,,,, |
Macko | 1248 | 2006. március 20. 21:59 | Válasz erre: 1247 |
Mennyi baja lett? Ha az indexedet sikerült eltörni, javaslom, hogy mindjárt vegyél egy pár kis méretû utángyártottat. Budaörsi boltos barátunknak van. Elõnyei: - sokkal jobban néz ki vele a motor - egy pár kevesebbe kerül mint egy db. gyári - mivel kicsi, nem lóg ki jobban a bukócsõnél, így legközelebb pl. egy sima elcsúszásnál jó eséllyel megússza az index. Én egyszer törtem le az indexet, és sajnos megvettem a gyárit, mire felfedeztem, milyen jók vannak helyette. |
Ispan | 1247 | 2006. március 20. 21:54 |
Lehet hogy a Zsifi talál valami megoldást. Mackó! Nem tudom hallottad, de tegnap sikerült megdöntenem a drágámat
|
Macko | 1246 | 2006. március 20. 21:38 | Válasz erre: 1245 |
Ispán, hidd már el, hogy az ülésed alatt levõ szerszámkészlettel meg tudod oldani a feladatot!!!
|
Ispan | 1245 | 2006. március 20. 21:24 |
Közben sikerült kinyomozni, hogy a Ddzundzó vett inbusz kulcs készletet
|
Macko | 1244 | 2006. március 20. 21:14 | Válasz erre: 1221 |
Én nem vettem semmilyen szerszámot, pont azt mondtam, hogy a bukócsövet, az oldaldobozok tartóját simán fel lehet rakni a gyári, ülés alatt levõ szerszámokkal.
|
Ispan | 1243 | 2006. március 20. 21:00 |
Már is bátrabb vagyok fõleg úgy,hogy Dzundzo felajánlotta a segítségét. De a V Strom-nak mi köze az olasz motorhoz
|
atus | 1242 | 2006. március 20. 20:09 | Válasz erre: 1240 |
A VEL:PAN:CAMP: a törzshelyem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
gstibb | 1241 | 2006. március 20. 20:09 | Válasz erre: 1221 |
Nem kell felemelni a mocit a középsztender szereléshez. Fogsz egy pokrócot, oszt aláfekszel ;-) Egyébként semmi spéci szerszám nem kell hozzá, csak imbuszkulcsok + a sztenderhez esetleg egy villáskulcs. Ja és amúgy nem sok közöm van a szereléshez, csak volt már olasz motorom ;-) |
Judi | 1240 | 2006. március 20. 19:31 |
Aranyosak vagytok fiúk:))))) Atus sokat motorozunk a Velencei tó körül, kisa laza 1 órás kanyar vagy inkább fél:))) majd szólok ha arra járunk aztán jöhetsz velünk ha akarsz.
|
Ispan | 1239 | 2006. március 20. 19:31 |
Vadonat új számítógépem bészart jelentem. Holnap már vihetem a szrvízbe .2 nappal vagyok túl ,hogy visszavették volna
|
Ispan | 1237 | 2006. március 20. 19:00 |
Atus megelõzõtt Szia Judi! Szép vagy Te is meg a motorod,s ha ez mind igaz,már ketten hajlongunk Atussal |
atus | 1236 | 2006. március 20. 18:53 | Válasz erre: 1235 |
Hello Judi Ha a képen tevagy s az moci a tied akkor gratula A felfogásért pedig--------------MEGHAJLOK elötted Egész nyáron lennt vagyok velencén majd látjuk egymást |
Judi | 1235 | 2006. március 20. 18:46 |
húúúú hogy mindenki hogy ráér kutatni hogy mit is jelent a mocija neve:)))) Tudjátok mit: Én inkább motorozom!!!!
|
atus | 1234 | 2006. március 20. 18:35 | Válasz erre: 1233 |
Gratulálok a mindent kimerítõ kutatásokra!!!!!!!!!!! Sztem bármit jelent akkor is ugyan arra a mocira gondolunk!!!!!!!!!!! |
Ispan | 1233 | 2006. március 20. 18:31 |
De angolul a szó Storm 1. vihar szélvihar zivatar 2. roham,megrohanás kitörés 3. lárma zürzavar 4. viharzik tombol dühönglármázik Az angol szó is európai ésa keleti országok egy kicsit mindig "felnéztek" a jó öreg kontinens dolgaira |
hornoti | 1232 | 2006. március 20. 18:07 | Válasz erre: 1231 |
Vitatkoznék. A Strom legnagyobb piaca az USA, ami nem indokolja a német elnevezést, illetve a - 2005-tõl használt - stilizált villám a Strom felirat mellett is az angol verziót erõsíti. Szerintem. |
Ispan | 1231 | 2006. március 20. 18:01 |
Mert ez a szó fejezi ki talán legjobban amit elakartak érni,hogy Ti. Kurva jó a szélvédelme,és az alább leírt kifelyezések mindegyike közel áll az eredményhez.Egyébként a jappánok mindig is szerettek európai nevekkel forgalmazni termékeket Az EUS piac igynagyobb felvevõ erõt jelez
|
nanupapa | 1229 | 2006. március 20. 17:32 | Válasz erre: 1228 |
ez kb. olyan, mint a Suzuki Liana... Life in a new age....bazze.. |
Ispan | 1228 | 2006. március 20. 17:27 |
1.folyam-folyó 2.ár/adat/ 3.folyás,ár,áram(lás),sodor 4.áram(lás),áramlat. AZ örvény szóra inkább a der Strudel-t használják a németek strudeln -forog örvénylik ,kavarog Bocs egy kicsit fontoskodtam. Az elejérõl lemaradt a Der Strom jelentése |
nanupapa | 1227 | 2006. március 20. 17:27 | Válasz erre: 1216 |
Újonnan vettem a motort, 6000-res szervíz óta sk. elõtte az endúrók kicsit hozzászoktattak a villáskulcshoz. |
Ispan | 1226 | 2006. március 20. 17:13 |
Valóban egy kicsit túlfeszítettem a húrt. Most dolgozom 1000 rel,mert a "folyószámlája tartozást mutat kérjük rendezze
|
kovee | 1225 | 2006. március 20. 16:59 | Válasz erre: 1224 |
Csak hogy visszaszóljak! Az örvény is egyfajta áramlás(állt iskola 7-8.osztály, középiskola 3.osz!!)!!!!!! :-))))
|
Daty | 1224 | 2006. március 20. 16:56 | Válasz erre: 1193 |
Csak hogy beleszóljak!!:-)) A Strom nem csak áramlást, hanem örvényt is jelent!!:-)) Az egyik moccos újság írta!! |
atus | 1223 | 2006. március 20. 16:51 | Válasz erre: 1222 |
Néked ötösöd volt a LOTTO_n, hogy ennyi bírsz költeni így tavasszal??????
|
Ispan | 1222 | 2006. március 20. 16:49 |
Most el kell mennem vettem egy új számítógépet és este fogjuk telepíteni
|
Ispan | 1221 | 2006. március 20. 16:46 |
Csak attól félek hogy ha megakadok akkor mi van? Vagy a Gumikacsa vagy Mackó mesélte hogy komplett új szerszámokat kellett venni,mire sikerült nehezen feltenni. Talán aki ezzel foglalkozik nap mint nap annak már biztos hogy rutinból megy.Nem beszélve a közép állványról. Ahoz meg fel is kell emelni
|
gstibb | 1220 | 2006. március 20. 16:26 | Válasz erre: 1219 |
Nem kell betojni tõle, minden ki van alakítva gyárilag. Még ha nem is vagy nagy mûszaki géniusz, akkor is egy szombat délelõtt föl tudod rá aplikálni. Szóval hajrá :-)
|
Ispan | 1219 | 2006. március 20. 16:19 |
Ez a kis eldõlés arra nagyon jó volt hogy ma már rohantam a Zsifihez és megvettem minden t. Bukócsõ középállvány kappa dobozok meg természetesen oldaltartók. Most jön a reklám.... Rendes gyerek ez a Varadéró KÉRDÉS??? Neki merjek vágni a felszerelésnek, de jobban örülnék ha valaki ezt szakszerüen megcsinálná. Esetleg ha tudtok valakit üzenjetek.
|
Hadvezér | 1218 | 2006. március 20. 16:16 | Válasz erre: 1211 |
Hát,nekem más csorgott!!! Induláskor találkoztam a csapattal a százhalombattai Tesco parkolóban,fél óra alatt elhasználtam kb.10 p.zs-t. Ott kevesebben voltak. |
Ispan | 1217 | 2006. március 20. 16:02 |
Sziasztok. Mi voltunk fenn Visegrádon Ez a blue szervezte elsõ gurulás volt Vasi ! nem számoltad meg az összeset mert 4 volt. Egyébként ünnepélyesen jelentem hogy tegnap sikerült megdönteni a drágámat.Nem gondoltam hogy ilyen kurva nehéz.Egy páncéltõkés pianinóval kõnnyebben elbánok.
|
kovee | 1216 | 2006. március 20. 15:34 | Válasz erre: 1214 |
Nanu szintén nem baszogatásként, ez nem okoskodás kérdése, hanem a megfigyelésé. Mit és miért az elméletben szép hogy tudja az ember, de a gyakorlat más. Kicsit szarul nézne ki ha nem tudnék láncot állítani, miközben haza kéne érni pl korfuról. Amúgy meg kibaszottul rosszak a tapasztalataim a szakszervízekkel(autós), tehát eleve bizalmatlan vagyok. Viszont nem csípem ha valamit basznaK megcsinálni, de a lóvét meg elteszik. Szóval igenis nézze meg a csapágyakat, a láncomat etc.... Amúgy meg remélem egyszer neked is lessz új motorod, és majd törheted a fejed hogy most saját magad csináld-e meg, vagy fizess ki 5000ft-os munkadíjat(a plecsni is 5000huf, utánnaérdeklõdtem). Az anyagot meg úgyis meg kell venned! Akkor inkább csinálják meg õk, egyszerûen gyakorlottabbak. Természetesen amit lehet beszerzek olcsóbban(pl olaj), de a szûrõ olyan mint a fékbetét. A jó szûrõ is életet ment!! A fékbetét az enyimét, a szûrõ a motorét! :-)) Üdv! |
pandamaci | 1215 | 2006. március 20. 15:19 |
utángyártott / nem champion, nem ngk, nem marelli ! csak az volt ráirva,valami török? lehetett !/ holmiról hallottam rossz tapasztalatot, azért nem kellene.Konkrétan bemutató jelleggel szétfûrészelt olajszûrõn mutatták be milyen egyik milyen másik.Meg a kamu ngk aminek leesik a pólusa. / Nem arra gondoltam mikor ugyanazt megveszed a gyári kiegészitõ felirat nélkül máshol olcsóbban pl.:.skf csapágy lucas fékbetét stb.. Amig garanciális, meg a bélyegzõt meg kell oldani,ha máshogy nem ,ott cseréltetsz olajat. És ha látod hogy tényleg kicserélik , /a szûrõt is ! /jobban alszol:))) - erre gondoltam. Az okoskodó, mindentjobbantudó láb alatt lévõ kuncsaftot utálják, ezzel nanuval egyetértek. Különben enyémhez még senki nem nyúlt egy újjal se.. :)) / sk minden megoldva, mert az elõzõn a szelepállitást eccer elb+ ták./ |
nanupapa | 1214 | 2006. március 20. 14:29 | Válasz erre: 1213 |
Armafilt, Denso, Sofima, Forma, Champion mehet rá nyugodtan. Sosem értettem - basztatást félretéve - , hogy aki nem képes megcsinálni a saját motorján egy olajcserét, mit ér el vele ha a szerelõ fülébe liheg. Ha én szerelõ lennék elhajtanám az ilyen okoskodó, hadnézzemszervízközben csávókat a picsába... |
kovee | 1213 | 2006. március 20. 13:44 | Válasz erre: 1212 |
Már most nyugodtabb vagyok! Egyébként már megbeszéltem a fazonnal, én is ott leszek. :-)) Nem árt ellesni pár fogást, hátha nekem is kell ilyent csinálnom a nagy korfui túra alatt. :-)) Pénteken délután 2-re megyek, elõtte még az olajat is el kell hoznom(ledumáltam) Köcce a segítséget! Üdv! |
pandamaci | 1212 | 2006. március 20. 13:33 |
kovee gyári szûrõ az sajna annyi, de én is azt vennék rá ,ha még nincs is minden olajcserére elõirva.akkor is. / a suzuki autóé sokkal olcsóbb, de meg ne vedd, más a menete !!!, az utángyártott meg kb felébe kerül,de ki tudja mit kapsz./ A 6 ezres szerviz nem tul nagy mûtét, de legalább be is lesz bélyegezve. Nézd is végig,hogy jobban aludj :) |
Vasi | 1211 | 2006. március 20. 11:57 |
Vasárnap jártam Visegrádom és belebotlottam délután egy motoros csoprtba a fellegvár parkolójában...:) de mivel nem motorral voltam csak távolról csorgott a nyálam.. volt két 650 VStrom is. Egy kék meg egy ezüst.. Középkorú társaság volt vegyes motorokkal(Freewind tõl Goldwing-ig). hmmm itt a tavasz! de én miért nem tudtam errõl? :) Üdv! Vasi |
kovee | 1210 | 2006. március 20. 11:57 |
Skacok! Véleményt kérek! most lessz a 6000-res szervíz, és a következõ ajánlatot kaptam: Minkadíj. 5000, Olajszûrõ 3400, Olajat én viszem. Ez sok vagy rendben van? Üdv! |
nanupapa | 1209 | 2006. március 20. 06:38 | Válasz erre: 1198 |
Amíg nem volt a Honda marketingosztályán egy emberállat, aki kitalálta volna ezt a fantázianevet a kutya f....a se tudta, hol van Varadero. |
Macko | 1206 | 2006. március 19. 19:15 | Válasz erre: 1195 |
Téged viszont holnaptól simán XL1000V-nek foglak szólítani, jó?
|
atus | 1205 | 2006. március 19. 19:06 | Válasz erre: 1204 |
Én is sokat gondolkodtam rajta , de végül nem ez lett pedig az 1000-es az csábító volt!!!!!!!!!!!!
|
atus | 1201 | 2006. március 19. 18:54 | Válasz erre: 1200 |
ugytûnik, hhhhogy nagyon elfogultak vagyunk!!!!!!!!!!
|
hornoti | 1200 | 2006. március 19. 18:51 | Válasz erre: 1197 |
lightning strom : villámlással együttjáró vihar :)
|
atus | 1199 | 2006. március 19. 18:44 | Válasz erre: 1198 |
hhhhhhhhhhhELLLLLLO zSIFI HOLNAP VAGY A SOPPPPINGBA? MEGYEK MATRICÁJÉ! Meg másé is Hogy leszel?????pû: |
kovee | 1197 | 2006. március 19. 18:29 |
Hali! Csak annyit böknék hozzá hogy a "Strom" német szó, jelentését Mackó már tisztázta. A "V" pedig nyilván a hengerelrendezésre utal. Üdv! |
hornoti | 1196 | 2006. március 19. 18:16 | Válasz erre: 1195 |
Te mér' szósz bele a nagyok komoly eszmecseréjébe ? Hess ! A Varadero-ról tudjuk, hogy : Varadero gyönyörû tengerpartjáról és tengerérõl lett méltán híres. A Hicacos félszigeten fekszik, melynek alakja olyan, mint egy ujj, mely Florida felé mutat. Kb. 100 kilométerre fekszik Havannától. A félsziget északi része több, mint 20 kilométer hosszú, fehér homokkal és azúrkék tengerrel van körülvéve. Varadero hagyományos értelemben vett központtal nem rendelkezik, de rengeteg parkot, üzletet, ajándékboltot, éttermet, vidámparkot elsõ osztályú golfpályát, delfináriumot találni. A környéken meg lehet ismerkedni a trópusi természettel. A képet különleges villák tarkítják a XX. század 20-as és 30-as éveibõl, amikor is Varadero az amerikai Palm Beach mintájára lett kiépítve az amerikai milliomosok számára. Most a du Pont család villái, modern éttermek és szállodák színesítik a környéket. na |
Zsifi | 1195 | 2006. március 19. 18:10 | Válasz erre: 1194 |
Mé' nem hívjátok simán DL650-nek??? Nincs vita...))
|
hornoti | 1194 | 2006. március 19. 18:01 | Válasz erre: 1193 |
Szerintem mindkét szó jelent vihart is. Az a vihar amikor villámlik az strom ( talán ezért jelent meg a villám - motívum a felirat mellett ). |
Macko | 1193 | 2006. március 19. 17:45 | Válasz erre: 1191 |
A storm angolul vihart jelent, és aki alapfokon tud angolul, általában ismeri ezt a szót. A strom azt jelenti, áramlás, és szerintem kevesen ismerik. Így aki felületesen olvassan a motor nevét, a stromra, azaz a viharra asszociál. A beszélt nyelvben is ez terjedt el, nagyon sokan "V-Storm"-nak hívják a típust.
|
Daty | 1192 | 2006. március 19. 17:43 | Válasz erre: 1191 |
Pedig nem te vagy a hülye, hanem akik V-Stormnak hívja! Mert igazad van, V-Strom!!!:-)) Talán mutasd meg nekik képen!:-)) Vagy egy motoron!! Üdv! Aty |