Judi | 1889 | 2006. június 20. 12:40 |
Én is 2 cm-t kivágattam az ülésbõl, és egyáltalán nem kényelmetlen. Így biztonságosan leér a lábam
|
Macko | 1888 | 2006. június 19. 07:35 | Válasz erre: 1887 |
Miért akarod, hogy leérj a nagy DL-rõl? A kicsi sokkal jobb motor. Egyébként ha az 1000-esre felteszed a 650-es ülését, mindjárt alacsonyabb lesz! |
kovee | 1887 | 2006. június 19. 07:30 | Válasz erre: 1886 |
Mackó Adjál nekem 5-10 centit a magasságodból, és nem kell eladnod a motort, nekem le fog érni a lábam a nagy DL-rõl :-))))))))))) Üdv |
Macko | 1886 | 2006. június 18. 20:55 | Válasz erre: 1885 |
Megdobsz 1,6-tal, és azt és olyan ütemezésben használod fel belõle, ahogy kedved tartja! Bár jobban szeretném, ha valaki elégedetten használná tovább, mert nagyon jó motor ez! Csak én nõttem túlzottan meg. |
Gumikacsa | 1885 | 2006. június 18. 08:48 |
Szia Maci! Alkatrészként adod a Suzut? bontót nyitsz? Kéne a tükröd, indexed! :)))
|
Macko | 1884 | 2006. június 18. 08:42 | Válasz erre: 1882 |
Most néztem meg, hol lax! Holnap jövök gyõrbe a BMW miatt! Ha talizunk az A1 környékén, amíg én adminisztrálok velük, meg tudod nézni meg akár ki is tudod cserélni. |
Macko | 1883 | 2006. június 18. 08:41 | Válasz erre: 1882 |
Az enyémen van egy kis sérülés, egyszer csúszott rajta a motor. Nem komoly, le kellene festeni feketével, meg ha végighúzod rajta a kezed, érezni. Ha Neked így megfelel, semmi akadálya. Hogy mivel adom el a motort, tökmindegy. |
kovee | 1882 | 2006. június 18. 08:27 | Válasz erre: 1881 |
Azt nem tudom hogy miért jó neked, de én le szeretném cserélni a gyári bukócsövet olyanra amilyen neked van. Gondoltam hátha belemész a dologba. Üdv! |
Macko | 1881 | 2006. június 18. 06:18 | Válasz erre: 1880 |
Az miért is jó nekem? Nem vagyok semmi jónak az elrotója, csak hirtelen nem látom az értelmét. Ha van, akár... |
kovee | 1880 | 2006. június 18. 06:14 | Válasz erre: 1879 |
Mackó! Ha jól olvastam eladod a STROMOT. Nem cseréled el a bukócsövet gyárira? Üdv! |
Macko | 1879 | 2006. június 17. 21:59 | Válasz erre: 1878 |
Az enyémet pedig már toltuk be vagy kétszer! Igaz, egyik esetben sem volt katalizátornak már nyoma sem... :-))) |
pandamaci | 1877 | 2006. június 17. 17:39 |
a katalizátor egy méhsejtszerû kerámia betét.A nagyon dús keveréket, olajos benzint,gyujtás kimaradásnál belenyomatott anyagot nem igazán bírja, ettõl van ugy hogy cseresznyepirosra is felizzik-ami ugye jót nem tesz neki mert elkezd repedezni szétporladni..Autóké olyant is tud produkálni, hogy zörgés után összeesik,és nem megy ki a füst rajta-azaz nem lehet vele menni.5 km en nem hiszem hogy teljesen megmekkent volna,de nem volt neki hasznos.
|
jogace | 1876 | 2006. június 17. 17:32 | Válasz erre: 1875 |
Köszönettel így teszek, magam is erre gondoltam, és szerencsére van is egy zöldkártyás barátom.
|
pandamaci | 1875 | 2006. június 17. 17:28 |
ahol zöldkártyát csinálnak, méresd meg milyen füst jön ki egyik és milyen a másik csövön. co hc co2
|
jogace | 1874 | 2006. június 17. 15:12 |
Mivel nem akartam tudatlanul b...tatni, ezért vittem el szakemberhez, aki elõtte meg is nyugtatott, hogy szerelt már motorba riasztót. Amikor közöltem vele, mi történt, azonnal vállalkozott volna az újabb próbára, mondván, ezúttal biztosan sikerül, de nem hagytam. Az itteni Suzuki látva szívásomat ekkor megadta egy srác telefonszámát, aki valóban nagyon profin megoldotta aztán a bekötést. A kipufogóban egyébként semmi sem zörög, a hang mélyülése sem annyira feltûnõ, de a motor mögött állva azért meg lehet különböztetni a két kipuf hangját. Azt hogyan lehet megállapítani, ha elment a katalizátor? Szeretnék ennek ugyanis mihamarabb a végére járni, mert így még lenne esélyem rálépni a riasztós zacsijára. Ha lehet, ne azt mondjátok, hogy vigyem el a márkaszervízbe, mert nem láttam náluk olyan szintû mûszerezettséget, amivel bármit is szabatosan meg tudnának állapítani (bár én magam teljesen laikus vagyok). Köszi |
kovee | 1873 | 2006. június 17. 11:33 | Válasz erre: 1871 |
Jogace! Legalább nézte volna meg a DL rajzát, ugyanis gyári kivezetése van a risztónak az ülés alatt a felszállási oldal felõl. Van ott egy kis zárókupak a csatlakozón 4 db fekete vezetékkel. Ebben Van a gyújtás+, test, valamint a teljes ECU(befecskendezés, gyujtás) tápja. mellette külön az állandó táp biztosítékozva! Na oda kellene bekötni! Üdv! |
pandamaci | 1872 | 2006. június 17. 11:23 |
na ezért jobb tudatlanul nem b+ tatni, mindenféle szrt találomra rákötni. jogace Ha a motorod elötte katalizátoros volt, akkor már a füstölõ dob nemigazán maradt az...ha a hangja is változott,abból valami kiégett. Nem zörög a kipuf belseje ?? |
jogace | 1871 | 2006. június 17. 10:41 |
Halihó! A hibák kijelzése nem feltétlenül mûködik helyesen, legalábbis az én esetemben: a riasztószerelõ a gyújtás pluszt természetesen a központi vezérlõ egységre kötötte rá (a hátsó henger trafójához menõ vezetékre), így csak egy henger ment, ergo hiba volt, üzenet meg egy szál se. Tényleg, ezzel kapcsolatban hátha tudtok segíteni! A "sikeres" riasztószerelés után hazamentem (2 km), majd másnap el a szervízbe (3 km), és mindkét esetben a leállítást követõ kb. két perc múlva füstölni kezdett a jobb oldali kipufogó, aminek azóta férfiasabb hangja van. Szerintetek történt valami helyrehozhatatlan, ami még késõbb gondokat okoz, vagy csak valami hangtompító tömítés ment el, és így én egy félresikerült riasztóbekötéssel értem el, amit mások egy sok pénzért vett tuningkipufogóval? Üdv! |
kilajsanyi | 1869 | 2006. június 17. 02:11 | Válasz erre: 1868 |
Nem is kétlem , csak akkor menj és tanítsd meg azokat a seggfejeket akik orrbaszája lambdaszondát meg sorra rossz alkatrészeket cserélnek autókban, motorokban a kuncsaft számlájára...a hiba meg ott röhög rajtuk. |
Gumikacsa | 1868 | 2006. június 16. 23:04 | Válasz erre: 1865 |
Csak megbírkózom vele, hamár ezt tanultam...
|
Macko | 1867 | 2006. június 16. 21:54 |
Ha valakit érdekel, elérkezett az a szomorú pillanat, hogy megválok a DL-tõl. 2004. decemberi, 21 ezret futott, nagyon jól felszerelt motor. |
kovee | 1866 | 2006. június 16. 21:52 | Válasz erre: 1865 |
Na ezért kell iskolába járni! :-))) A viccet félretéve a kiírt kódokat egy táblázat tartalmazza(service manual), és kicsi gondolkodás, meg pénz az alkatrészre! Na melyik a leghúzósabb?? Üdv! |
kilajsanyi | 1865 | 2006. június 16. 19:18 | Válasz erre: 1861 |
Nem leolvasni nagy tudomány azt a sok szart hanem eldönteni mi a hiba és mi kellene kicserélni. |
kovee | 1864 | 2006. június 16. 19:09 | Válasz erre: 1863 |
A sörözés oksi, de az olvasás errefelé mást jelent. Speciális növény alapú cigi kell hozzá! ;-) |
Gumikacsa | 1863 | 2006. június 16. 17:25 | Válasz erre: 1862 |
Ha olyan csinos lennél mint Judi, neked is szívesen olvasnék! Így is, csak így iszonyat mennyiségû sörökbe kerül...
|
kovee | 1862 | 2006. június 16. 17:19 | Válasz erre: 1861 |
Jóóóóvaannnnnnaaaa! Akkor olvass te "CPU-moly"!!! :-))))))))) Üdv! |
Gumikacsa | 1861 | 2006. június 16. 16:46 | Válasz erre: 1859 |
Kiírja, ha mondom! Ha a motor nem kopog, akkor is tudod mérni a hengerben történõ robbanást ( Egy gyönyörû, a négyszöghöz hasonló jel)... a lamdaszondáról is folyamatosan jön jel ( Kb 1.4V és analóg jel). Ha bármelyik is kimarad akkor kigyújtja a fent említett ledet, és leállíja a motort! ( Valójában ez is történik, máncsak megkéne olvasni az arcát) |
pandamaci | 1860 | 2006. június 16. 14:00 |
szelepektõl ha hallassz valamit / finom csattogás/ , attól semmiképpen nem durrog,és nem hagy ki! Ha a japánon kivül más nem b+. tatta itt nem lehet baja. Száritsd ki a csatlakozókat sürített levegõvel, fújkáld meg szilikon sprével vagywd40 nel - elõtte vedd le az akku sarut, had felejtsen. Esetleg a tankot megnézheted, nem vizes e a benzined.Engedj le belõle valahol aluról. Ha télen sokat berregtetted álló helyben félpercekig, akkor tekerj bele uj gyertyákat. |
kovee | 1859 | 2006. június 16. 13:42 | Válasz erre: 1858 |
Nem biztos, mert õ azt hiszi hogy minden ok(pl ha a kopogásérzékelõ nem jelez, akkor azt nem figyeli. attól még menni fog, csak rosszul. akárcsak a lambda zsondánál). de azzal a szervízbigyóval ki lehet olvastatni! :-))))))) ÜdV! |
Gumikacsa | 1858 | 2006. június 16. 13:32 | Válasz erre: 1857 |
Ha ilyen baja van akkor furfangos módon ki is írja...
|
kovee | 1857 | 2006. június 16. 13:30 | Válasz erre: 1855 |
Ja! akkor az nem lehet. Viszont nekem továbbra is az a véleményem, hogy a gyujtás-befecskendezés szabályozása mászott el. Viszont ennél többet csak a zservíz tud mondani. Szerintem vidd be míg nagyobb baj nem történik, és garanciás! Üdv! |
Gumikacsa | 1856 | 2006. június 16. 13:30 | Válasz erre: 1855 |
Hogyan mondjam el Neked amit nem lehet... Hozd a vasat, megnézzük... |
Judi | 1855 | 2006. június 16. 13:11 |
nem gõzborotvával mostam csak simán, annyit meg nem kaphatott hogy igy beázzon. Tavaj szétáztunk állandóan és semmi baja nem volt, 3 nap szakadó esõben.
|
kovee | 1854 | 2006. június 16. 12:57 | Válasz erre: 1853 |
Az nem bizti hogy szelep! Van egy úgynevezett kopogásos égés is, erre van egy szenzor ami ha ilyent érzékel, akkor az elektronika állít a gyújtáson illetve a befecskendezésen is. Ha a víz miatt valahol rövidzár van akkor az rossz információt jelent, és helytelenül szabályoz az elektronika. Szóval az a gõzborotva nem tesz jót az elektronikus alkatrészeknek. legalább mikor mostad kivetted az aksit(áramtalanítás)? Üdv! |
Judi | 1853 | 2006. június 16. 12:45 |
Nem volt még 12 ezres szervízen drága, hiszen csak 11 ezer van benne. Patakjárás nem volt de motormosás az viszont igen!! Lehet az tett neki be??? Az frankó!!!! Szelepnél jön a hang, és arra gyanakszunk. Minden esetre fullon át kel vizsgálni a motort, mert a hülyülés határán vagyok |
Tazdevil | 1852 | 2006. június 16. 11:14 |
Feltettem a mindszenti V-Strommos ismerkedõs tali részletes programját a gurulásokhoz. Ha további részletek lesznek, azokat is közzé fogom tenni. Mindenkit szeretettel várunk. |
kovee | 1851 | 2006. június 16. 08:47 | Válasz erre: 1848 |
Judi! Mielõtt szelepet állítatnál, végeztess egy befecskendezés- szinkronizálást és gyújtás ellenörzést. Valószínûbbnek tartom hogy a befecskendezõ rendszer állítódott el, vagy romlott el az egyik érzékelõ(kontakthiba). Szelephézagnál csörömpölne a motor inkább. Üdv! |
pandamaci | 1850 | 2006. június 16. 07:42 |
judi gõzborotvás motormosás, patakjárás nem volt? És honnan jött a 11 e km es szelepállitás ötlete? Ha elõre hoztad a 12 ezres szervizt, és valóban állitottak rajta mert mondjuk elõtte valamelyiken nem volt hézag, a durrogásnak akkor is nagyon kellemetlen oka lehet. Ird le jobban mit piszkáltatok rajta. És miért. |
kilajsanyi | 1849 | 2006. június 15. 20:30 |
Judi bár ne lenne igazam, de úgy néz ki beléptél a motormenedzsmentel ellátott injektoros XXI. századi technika világába. Ilyenkor áldom én a karburátort. |
Judi | 1848 | 2006. június 15. 18:07 |
normális dolognak tartjátok hogy 11000 km-nél szelepet kell a V-stromon állítani???? Mert végre rájöttünk hogy mi az egyik hibája, a másik még egyenlõre rejtély.Menet közben van úgy hogy egy pillanatra leáll, meg vissza durrog, de nem az a szokványos durrogás, sõt durrogás közben mint ha pillanatra kimaradna valami. Ha van valakinek valami jó ötlete hogy ez mi lehet akkor írjon:))) Vagy ha már találkoztatok ilyen problémával. |
BIKE-R | 1847 | 2006. június 14. 23:38 | Válasz erre: 1846 |
Szerintem a Michelin Pilot Road lesz a neked való guma :) Szárazon és vizes úton is a legjobb teszteredményeket produkálta túraendúrókon tesztelve. Lásd http://img.tar.hu/biker/img/19213283.gif#3 Az eredeti német teszt elérhetõsége: http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/reifen_05_01.html |
DL_rider | 1846 | 2006. június 14. 17:19 |
Sziasztok! Bár van külön gumis topic is, de szerintem ti, vstromosok egzaktabb infót tudtok nekem adni. Tehát: eltelt 10000 km, lassan csereérettek lesznek a gumik, legalábbis szaporodnak a a figyelmeztetõ jelek, csúszkálások hátulról. Mivel aszfaltról csak akkor megyek le, ha dugóban a kocsisorok között sem férek el, így a "terepjáró" képesség nem lényeges. Kérdezném, hogy van-e tapasztalatotok 650-es (esetleg ezres) strommal kapcsolatban, amin nem enduro, hanem valami "normális" túra gumi (Dunlop Sportmax, Avon Azaro stb.) volt...? Minden véleményre kíváncsi lennék. Jó motorozást mindenkinek! Laci |
kovee | 1845 | 2006. június 14. 13:00 | Válasz erre: 1838 |
Kabbbbbeee teeee! Azért megnézném nanut endúrózni a Caponordal! Ahogy háp írta nem pehelysúly! Amúgy meg tényleg a szervíz bassza el a legtöbb dolgot, erre írtam hogy emberi elbaszás. Ja és azok a mûanyag részek a capo-n nagyon inponálóak! :-)))) Fõleg a kartervédõ tetszik! :-))))) Üdv! |
Gumikacsa | 1844 | 2006. június 14. 12:39 | Válasz erre: 1842 |
Hát tudod, az a serác, már anyázik a mocca miatt... õ ezerszer inkább DL-t vett volna így utólag! A legfõbb baja az, hogy olasz és nagyon trehányul van összelapátolva!
|
jogace | 1843 | 2006. június 14. 12:31 |
Látom, sikerült egy kisebb vihart kavarnom, de ennek csak örülök, mert már nem aggódok, amiért az enyém nem zörög, ezek szerint ez nem rendellenes :-)) Nanupapa, hogy megvédjem a döntésem a dl mellett:az újrakezdésem elõtti motorom egy XJ600 volt, amit imádtam, bejártam vele Európát keresztül-kasul, ám ahhoz képest mégis minõségi ugrásnak érzem a jelenlegit. A dl tömegjellegével sajnos nem szembesültem, itt Debrecenben jó, ha kettõt láttam eddig magamon kívül, a külalakról meg nem érdemes vitatkozni, hiszen ízlések és pofonok... |
kilajsanyi | 1842 | 2006. június 14. 12:18 | Válasz erre: 1840 |
ez akkor inkább a suzuki szervizeket minositi, nem pedig a magat a motort. Nem volt Capom, de akkor is legalabb kullos kerek van rajta, ami azt sejteti, hogy tobbre alkalmas, mint a tobbi kamuenduro. |
Gumikacsa | 1841 | 2006. június 14. 12:06 | Válasz erre: 1839 |
Szerintem egy 220 kg-s moci (üresen) nem hegyi kecske, azonkívül barátom szerint nagyon szomjas az édes (7l /100 km az övé)
|
Gumikacsa | 1840 | 2006. június 14. 12:02 | Válasz erre: 1835 |
Ja Nanu, csak ne 300 km után essen szét! De ezt mondjuk az átadás elõtt megnézhették volna, egy csomó anyázástól megkimélhettük volna egymást!
|
kilajsanyi | 1839 | 2006. június 14. 11:18 |
Ja a Capo meg ráadásul még endurózni is jó, mert normális kerék van rajta. |
kilajsanyi | 1838 | 2006. június 14. 11:17 | Válasz erre: 1837 |
kabbe E! Nekem leér a Vararól is meg a Caponordról is. |
kovee | 1837 | 2006. június 14. 11:05 | Válasz erre: 1836 |
Mert megérdemled!!! De amúgy is kitaláltuk volna!!! :-)))))))))))))))))))))))))) Amúgy meg pénz beszél, golyó repül, de caponord nekem nem jön be. Bár külsõre nagyon szép. A varaderóról meg nem ér le a lábam, amúgy ok. Maradt a kisDL, addíg nyujtózz míg a takaród ér! Üdv! |
kilajsanyi | 1835 | 2006. június 14. 10:08 |
Nem, majd a kereskedõ biztos azt mondja, hogy szét fog esni. Bár nekem nincs DL-em és soha nem is lesz,de amit ennyire lehurrognak én a helyedben utánanéznék.... Motorrevû tartósteszt.... Alpokkirálya vagy mi.... ...meg átgondolnám a hallottakat... Nehezen veszi az egyest. Fogalmam sincs, hogy milyen tip. váltó van a DL-ben de ha vonóékes, akkor ne csodálkozz rajta. Néha második kuplungra veszi be rendesen. Hogy ez hiba lenne?? Nem hinném. Erõtlen? Szerintem a 650-es megy. Nem egy vadállat , de otthoni körülményekhez és a környezõ országokban való cirkálásokhoz elég. Csattog az eleje. Nézz utána. A haveromén a kormánycsapágy volt laza. Alant említett emberi hiba. Ha nem ez akkor lassan fény derül rá. Rezonáló motor? Hát mit csináljon? Mozgó alkatrészek hada van benne... Szétesõ kuplung? Melyik motortipusnál nem fordult még elõ? A kérdés az, hogy hogy akarják beállítani a motort elõtted. Én személy szerint azért nem vennék DL-t , mert egy kommersz olcsó hatású tömegmotornak tartom, de ettõl még megbízható és tartós motor. Az tény, hogy a DL1000 összeszerelési minõségben , felhasznált kezelõszervek és külalakban is messze elmarad a Varaderotól vagy a Caponordtól. |
kovee | 1834 | 2006. június 14. 08:49 | Válasz erre: 1831 |
Ja! És még valami! Nyilván való hogy itt inkáb a problémáról olvashatsz, mert az okos más hibájából is tanul! Namost mivel a DL-t nagyon sokan veszik (relatív!), ezért a hiba arány is kicsit magasabb az emberi tényezõ miatt! Üdv! |
Gyurci | 1833 | 2006. június 14. 08:48 |
Jogace! Szerintem nyugodj meg. Én most tartok az enyémmel 32600 km-nél és semmi problémám nem volt még vele. Illetve hazudok, most a 24 óráson volt egy izzó-, valamint egy biztosítékcserém. Én egy nagyon hálás, kezes motornak ismertem meg. Üdv |
kovee | 1832 | 2006. június 14. 08:47 | Válasz erre: 1831 |
Jogace! A hibák legtöbbje emberi trehányságból ered, ez mindenhol megvan. Érdemes személyesen átnézned a motor fõbb csavarjai, fõleg az olyanokat, melyeken nincsen rajta a fehér jelölés. A jelölt csavarokat ellenõrizték, a többit nem biztos. Érdemes a szervízek alkalmával figyelni mit csinálnak, és a jó olaj elengedhetetlen! Tanuld meg a motorod részeit, így még a nagy hiba elõtt észreveheted ha valami nem stimmel(kuplung holtjáték figyelés, fékek). A csattogásról annyit hogy szerintem bolhából csináltak elefántot, de jogosan! Én is minden apró zajra figyelek, figyelem hogy úgy dõl-e a motor mint azelõtt(hátsó kerék állása, láncfeszesség), és minden nem oda illõ dolgnak azonnal utánnajárok/unk. Új motornál a bejáratási idõszak csak a motornak 5000km, a hajtás és futómû gyengeségeinek 10 000 is kell hogy kijöjjenek. Ezért van 2 év gari. Én azt mondom, hogy egy motornak kell 20 000km-is mire tökéletesen beáll, és ezalatt nagyon nem mindegy hogyan használod!! Nem kell félteni, de figyelni kell rá, és ezt szerintem minden motoros megteszi a sajátjával. Üdv, és jó motorozást! |
jogace | 1831 | 2006. június 14. 07:56 |
Szia mindenkinek! Kezdek elbizonytalanodni, ahogy olvasgatom az elmúlt pár nap bejegyzéseit: valóban jól választottam, amikor a V-Strom mellett döntöttem (sokaknál nehezen veszi az egyest, csattog az eleje, erõtlen, rezonáló motor, szétesõ kuplung)? Adjatok valami biztatást, hogy nem kell már most a legrosszabbra felkészülni, és mégis egy megbízható motor van alattam. Nekem egyégként a kereskedõ azt mondta, hogy a dl-lel csináltak egy tartóssági tesztet, és ötvenezer km alatt mindössze egy izzó ment ki. Akkor most kinek van igaza? Üdv |
Gumikacsa | 1830 | 2006. június 13. 22:54 | Válasz erre: 1829 |
Amit mutattam is... Kiakadt, széthullott! 10 perc alatt öszze lapátoltam :))
|
kovee | 1829 | 2006. június 13. 22:52 | Válasz erre: 1828 |
Konkrétan mi volt a gond? Anyagfáradás? Hanyag összerakás? Üdv! |
Gumikacsa | 1828 | 2006. június 13. 22:45 | Válasz erre: 1826 |
Az 1380-nál történt, amikor be dobta a türcsit akkor tõled kértem el a D Gyuri telszámát!
|
kovee | 1827 | 2006. június 13. 22:36 | Válasz erre: 1826 |
ÁÁÁ azt kibírta! Ellentétben hápi lábával! :-))))))))))))))
|
Gumikacsa | 1824 | 2006. június 13. 21:23 | Válasz erre: 1818 |
Nekem 300 km-nél hullott szét... Anyáztam is rendesen
|
kovee | 1819 | 2006. június 13. 20:44 | Válasz erre: 1815 |
Á dehogy! Este 7 mire hazaérek, aztán házimunka. Talán szerdán menni fog! Üdv! |
hornoti | 1818 | 2006. június 13. 19:38 | Válasz erre: 1811 |
ja és alsó fordulatszám tartományban zakatol a blokk, erõtlen. Ez pedig nem jellemzõ a V2-re |
hornoti | 1817 | 2006. június 13. 19:36 | Válasz erre: 1811 |
A tünetek nálam is ezek, kiegészítve egy elég csúnya zajjal. A napokban viszem szerelõhöz, elsõre azt mondta, hogy kuplung rugók és rugókosár stb. Eddig az ezresnél volt ez hiba. |
binlaci | 1816 | 2006. június 13. 19:15 | Válasz erre: 1813 |
Elcsaptam egy részeg bringást. :- (( ÉS?? Meséjj már! |
Gumikacsa | 1815 | 2006. június 13. 16:58 | Válasz erre: 1814 |
Szia Kovee! Megnézted a fesz-ket vezetékben? Érdekelne, hogy mellik megoldást favorizáljuk! |
kovee | 1814 | 2006. június 13. 15:55 | Válasz erre: 1811 |
Szasz kiro! így látatlanban nem tudunk sokat mondani, de van remény! Alaphelyzetben a motor járása egyenletes? 4000-res fordulaton is? Ha igen akkor valószínû futómû. Sebességfüggõ vagy mindíg megvan? Elõbbi álltalában gumi, felni hiba, vagy kiegyensúlyozatlanaság(elveszett a súly, szarul centíroztak, ez a leggyakoribb) Utóbbi álltalában a felfüggesztés, utánfutás jellemzõi. Na most nem mennék bele részletesebben, elõbb ezeket kéne megválaszolni. Üdv! |
KIRO-650 | 1812 | 2006. június 13. 15:39 |
apach! Visszataláltál a 4 vagy 24 órásról vagy még keresed az utat? |
KIRO-650 | 1811 | 2006. június 13. 15:31 |
Szasztok Szakik! Ugytünik van köztetek aki többet tud a motorokról . Valaki esetleg mondja meg miért remeg, ráz, zizeg a vasam. Nekem a tartály alatti világ elég bonyolult. Lánc és gumi cserén túl vagyok. |
Daty | 1810 | 2006. június 13. 15:05 | Válasz erre: 1798 |
Szia Jogace! Üdv a csapatban! Na ha debreceni vagy, és erre jársz Izsófalva felé, hozd el nekem az ottani Suzukiból a topcaSE-RA VALÓ DERÉKTÁMASZT, KI VAN FIZETVE!!:-) Sorry, megnyomtam a caps lockot!:-) Ja, itt is van egy jó kis DL-es csapat, nézz be hozzánk is: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 A deréktámaszt tényleg elhozhatod, csak szólj, ikor jössz, és odaszólok a srácnak, hogy adja oda neked! Üdv! Daty |
binlaci | 1809 | 2006. június 13. 10:27 | Válasz erre: 1796 |
peti74! Nagyon bírom a hozzáállásod. Tetszik, ahogy egy problémát megismersz, átlátod és megoldod. Remélem nem fog elpocsékolódni a tehetséged a magyar valóságban, és sikeres tudsz lenni. Egy jó tanács: Saját magad boldogulását is úgy kezeld, mit ezt a feladatot, amit megoldottál. Sok sikert és szerencsét kivánok. |
Tazdevil | 1808 | 2006. június 13. 10:24 |
Üdv a csapatnak. Örömmel látom, hogy szaporodik a mindszenti tali résztvevõinek száma. Már ínhüvelygyulladásom van a disznóköröm pucolástól. A részletes programokat napokon belül felírom. Remélem jó idõnk lesz. |
Macko | 1807 | 2006. június 12. 22:11 | Válasz erre: 1799 |
És ha a DL-lel megyek, jó eséllyel mi is befejeztük volna a versenyt!
|
jogace | 1806 | 2006. június 12. 22:06 | Válasz erre: 1805 |
Hi! Én magam még nem szerveznék így hirtelen túrát, ha nem baj, viszont proponálnék kettõt is, az elsõt félig-meddig lokálpatriótaként (azért csak félig, mert a földim, Tomota már jelentkezett rá): - 07.07. IIII. Harley Davidson találkozó, Debrecen (hadd tudják meg, milyen is az az igazi V-motor, a programhoz és a részletekhez lásd www.oregtavirozsa.hu) - 07.15. Tiszafüred, esküvõi felvonulás, és ahhoz a mottó (szerintem, mint veterán szerint) : mindenki megérdemli a kellõ végtisztességet (mik vagyunk mi, hogy ezt csak úgy megtagadnánk a võlegénytõl). Ez utóbbihoz: számomra a võlegény ismeretlen, ám ez nem csökkenti a részvétemet, és amúgy is a csapat az elõzõ napi mindszenti találkozó miatt úgyis együtt lesz, így megoldható az egységes kondoleálás - akár onnan egyenesen, akár az ott kialakított szándékegységben ;-) Csákány mindenkinek! |
kovee | 1805 | 2006. június 12. 21:05 |
Á mindenkinek azt amit akar! Túra van egy halom, válogass kedvedre.Kükföld, belföld, hegyek, völgyek és az alföld. De ha van kedved szervezz egyet, írd ki és biztos találsz társat hozzá! Üdv! |
Gumikacsa | 1804 | 2006. június 12. 19:48 | Válasz erre: 1800 |
A lóf@sz, 120 évesen egy féltékeny férj szúrjon le... Hali Jogace a csapatban! |
jogace | 1803 | 2006. június 12. 19:47 | Válasz erre: 1801 |
Köszönet a jókivánságokért! Apropó túrázás, van valami kilátásban? |
jogace | 1802 | 2006. június 12. 19:46 | Válasz erre: 1800 |
HI! Magam is így gondolom, csak nem olyan fiatalon, mint ahogy írod, és nem is olyan purián módon, hogy csak két nõ és semmi más :-)) Pá |
Ispan | 1801 | 2006. június 12. 19:30 | Válasz erre: 1798 |
Isten hozott a csapatban jól választottál Kellemes turázást motorozást barátokat / barátnõket / kíván ok ispan |
kovee | 1800 | 2006. június 12. 19:00 | Válasz erre: 1798 |
Hali Jogace! Grat a motorhoz, ami a meghalást illeti akkor 82évesen egy jó motorozás után 2 nõvel a csúcsponton! :-)))))Szóval vigyázz magadra mert egyszer élünk, s nem mindegy hogy meddig! ;-) Üdv! |
Gyurci | 1799 | 2006. június 12. 18:51 |
Üdv Mindenkinek! Szeretnék gratulálni minden V-Stromos kollégának, akik résztvettek a hétvégi, BMW által szervezett 24 órás túraversenyen. Nekem ez volt az elsõ, kemény volt, de most végre tényleg meggyõzõdtem arról, hogy nagyon jól döntöttem amikor a DL 650-et választottam. Jó volt látni, hogy mennyien voltunk - én személy szerint 15 V-Stromot számoltam a rajt elõtt. Szóval mégegyszer gratula mindenkinek! Üdv! Gyurci |
jogace | 1798 | 2006. június 12. 18:36 |
Sziasztok! Ha nem bánjátok, Debrecenbõl egy középkorú újrakezdõ csatlakozna hozzátok. Történetem eccerû: 22 év után abbahagytam a dohyányzást, így kellett keresnem valami más elfoglaltságot, amibe bele lehet halni. Ezért hát felszaggattam a régi sebeket, és kb. egy hónapja szert tettem a nagyobbik dl-re, amióta fülig ér a szám. Üdv! |
Vasi | 1797 | 2006. június 12. 11:00 |
Sziasztok! a hétvégi Tisza-tó kerülésen készült képeket feltettem az oldalamra! :) (Az adataim között ott a link, egyébként meg: http://kep.tar.hu/vasi ) Ezzel párhuzamosan erõsen érdeklõdnék, hogy mikor, s hol tekinhetõk meg a többiek által készítet képek! Én nagyon élveztem! Üdv! Vasi |
peti74 | 1796 | 2006. június 11. 22:19 | Válasz erre: 1795 |
Na, befújtam lánsprayvel az elsõ féktárcsa szegecseit, finoman persze, hogy ne a féket kenje. Sajnos azt kell mondjam, nem tapasztaltam lényeges változást, fékezett berugózásnál ugyanúgy kattan és ha egy kicsit gyorsabban megyek át egy fekvõ rendõrön ugyanúgy kattan az eleje, mint eddig. Talán egy kicsit halkabb lett, de a különbség olyan kicsi, hogy ebben sem vagyok biztos. Mindegy, mostantól nem idegeskedek rajta, ilyen a motorom és kész. Binlaci, nem sajnos nincs pénz. :) |
peti74 | 1795 | 2006. június 10. 23:42 | Válasz erre: 1794 |
Hasznos dolog a WD-40 de sajnos az esõvíz elég hamar kimossa, mert nem tapad. (remélem a láncot senki nem keni WD-40-nel). Én IGOL márkájú láncspray-t használok, amikor kifújod tisztára olyan mint az olaj, de ahogy párolog az oldószer egy perc múlva már nyúlik mint az enyv, és mindehez tapad. Iigolék is adnak hozzá egy 15 cm-es csövet, hogy lehessen vele célozni. Majd azzal befújom holnap. Jó ötletek tûnik, hogy a koppanó felületek közé tegyünk valami "ütközöt". Ha meg a fékfekületre is jut, majd féktisztítóval sprayvel leszedem. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz. |
kovee | 1794 | 2006. június 10. 22:13 | Válasz erre: 1792 |
És ha esetleg WD 40-et használsz erre a célra? A csõ miatt pontosan és keveset lehet adagolni. Csak tipp! Üdv! |
binlaci | 1793 | 2006. június 10. 21:07 |
hagytam nektek egy kis vacsorát. Ha megéhezem, akkor lenyalom: http://motorozz.hu/img/members/2107.jpg |
binlaci | 1792 | 2006. június 10. 21:02 | Válasz erre: 1791 |
Nagyon jó! peti 74! Akkor próbáld ki a következõt! A tárcsa összeeresztésénél vannak azok a részek, ahol el tud mozdúlni a tárcs elõre-hátra. A LÁNCSPRÉVEL FÚJD BE!!!!! akkor majd elhalgat. Majd számolj be róla, a pénz meg küld el....... De NE a ffékfelületre, meg érzésse, keveset. |
peti74 | 1791 | 2006. június 10. 12:19 | Válasz erre: 1787 |
Én is pontosítottam újra egy kicsit. A garázsban álló helyzetben is sikerült végre pontosan azt a hangot generálnom, amit menetközben hallani a bukkanókon. Megmarkoltam a féktárcsát (csak a külsõ felszegecselt részét) és forgásirtányban megrángattam. Minen egyes elõre-hátra rángatás kattanó hangot adott, ami valamiért az elsõ sárvédõ mûanyagja feleerõsített. Tehát mostmár tuti , hogy a tárcsa lötyögése adja a hangot. A tárcsa lötyögése forgásirányban szemmel látható, kb 0,5 mm lehet. És teljesen igaz amit írsz, mert midig csak az elsõ fékezés okoz nagy koppanást, közvetlenül a második már jóval halkabb. Tegnap volt nálam fencer02 és az õ 6000 km-s motorján is pont ugyígy lötyög a tárcsa. Ráadásul a Pardi szervízvezetõjének a véleményét is megkérdeztem tegnap és azt mondta, hogy õk már futottak néhány kõrt DL ügyben, volt már féktárcsacseréjük és komplett telócseréjük is. Azt mondja, hogy a zsír új tárcsa is ilyen lesz 50 km múlva. Ez egyszerûen ilyen, így van kitalálva, nem kell és nem is érdemes vele foglalkozni. Ezek attól még nagyon jó motorok, nincs ezeknek semmi baja, pontosan ugyanannyit fognak elmenni, mint bármelyik másik. Itt nem minõségi kérdésekrõl, maximum a minõség érzetének kérdésérõl van szó. Mind a kopogó féktárcsáról, mind a kissé laza illesztésû elsõ telóról ez volt a véleménye. Én azt hiszem ebbe mostantól bele is nyugszom. Alapvetõen nem zavar már, fõleg most hogy tudom mi az. |