20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

Gumikacsa 1890 2006. június 20. 12:53   Válasz erre: 1889
Kisebb kerék ? :)))
    

Judi 1889 2006. június 20. 12:40  
Én is 2 cm-t kivágattam az ülésbõl, és egyáltalán nem kényelmetlen. Így biztonságosan leér a lábam
    

Macko 1888 2006. június 19. 07:35   Válasz erre: 1887
Miért akarod, hogy leérj a nagy DL-rõl? A kicsi sokkal jobb motor.
Egyébként ha az 1000-esre felteszed a 650-es ülését, mindjárt alacsonyabb lesz!
    

kovee 1887 2006. június 19. 07:30   Válasz erre: 1886
Mackó
Adjál nekem 5-10 centit a magasságodból, és nem kell eladnod a motort, nekem le fog érni a lábam a nagy DL-rõl :-)))))))))))
Üdv

    

Macko 1886 2006. június 18. 20:55   Válasz erre: 1885
Megdobsz 1,6-tal, és azt és olyan ütemezésben használod fel belõle, ahogy kedved tartja!
Bár jobban szeretném, ha valaki elégedetten használná tovább, mert nagyon jó motor ez!
Csak én nõttem túlzottan meg.
    

Gumikacsa 1885 2006. június 18. 08:48  
Szia Maci! Alkatrészként adod a Suzut? bontót nyitsz? Kéne a tükröd, indexed! :)))
    

Macko 1884 2006. június 18. 08:42   Válasz erre: 1882
Most néztem meg, hol lax!
Holnap jövök gyõrbe a BMW miatt!
Ha talizunk az A1 környékén, amíg én adminisztrálok velük, meg tudod nézni meg akár ki is tudod cserélni.
    

Macko 1883 2006. június 18. 08:41   Válasz erre: 1882
Az enyémen van egy kis sérülés, egyszer csúszott rajta a motor. Nem komoly, le kellene festeni feketével, meg ha végighúzod rajta a kezed, érezni.
Ha Neked így megfelel, semmi akadálya.
Hogy mivel adom el a motort, tökmindegy.
    

kovee 1882 2006. június 18. 08:27   Válasz erre: 1881
Azt nem tudom hogy miért jó neked, de én le szeretném cserélni a gyári bukócsövet olyanra amilyen neked van. Gondoltam hátha belemész a dologba.
Üdv!
    

Macko 1881 2006. június 18. 06:18   Válasz erre: 1880
Az miért is jó nekem?
Nem vagyok semmi jónak az elrotója, csak hirtelen nem látom az értelmét.
Ha van, akár...
    

kovee 1880 2006. június 18. 06:14   Válasz erre: 1879
Mackó!

Ha jól olvastam eladod a STROMOT. Nem cseréled el a bukócsövet gyárira?
Üdv!
    

Macko 1879 2006. június 17. 21:59   Válasz erre: 1878
Az enyémet pedig már toltuk be vagy kétszer!
Igaz, egyik esetben sem volt katalizátornak már nyoma sem... :-)))
    

kovee 1878 2006. június 17. 21:32   Válasz erre: 1877
Ezért nem szabaqd az ilyen motort betolni! :-))
    

pandamaci 1877 2006. június 17. 17:39  
a katalizátor egy méhsejtszerû kerámia betét.A nagyon dús keveréket, olajos benzint,gyujtás kimaradásnál belenyomatott anyagot nem igazán bírja, ettõl van ugy hogy cseresznyepirosra is felizzik-ami ugye jót nem tesz neki mert elkezd repedezni szétporladni..Autóké olyant is tud produkálni, hogy zörgés után összeesik,és nem megy ki a füst rajta-azaz nem lehet vele menni.5 km en nem hiszem hogy teljesen megmekkent volna,de nem volt neki hasznos.
    

jogace 1876 2006. június 17. 17:32   Válasz erre: 1875
Köszönettel így teszek, magam is erre gondoltam, és szerencsére van is egy zöldkártyás barátom.
    

pandamaci 1875 2006. június 17. 17:28  
ahol zöldkártyát csinálnak, méresd meg milyen füst jön ki egyik és milyen a másik csövön. co hc co2
    

jogace 1874 2006. június 17. 15:12  
Mivel nem akartam tudatlanul b...tatni, ezért vittem el szakemberhez, aki elõtte meg is nyugtatott, hogy szerelt már motorba riasztót. Amikor közöltem vele, mi történt, azonnal vállalkozott volna az újabb próbára, mondván, ezúttal biztosan sikerül, de nem hagytam. Az itteni Suzuki látva szívásomat ekkor megadta egy srác telefonszámát, aki valóban nagyon profin megoldotta aztán a bekötést.

A kipufogóban egyébként semmi sem zörög, a hang mélyülése sem annyira feltûnõ, de a motor mögött állva azért meg lehet különböztetni a két kipuf hangját. Azt hogyan lehet megállapítani, ha elment a katalizátor? Szeretnék ennek ugyanis mihamarabb a végére járni, mert így még lenne esélyem rálépni a riasztós zacsijára. Ha lehet, ne azt mondjátok, hogy vigyem el a márkaszervízbe, mert nem láttam náluk olyan szintû mûszerezettséget, amivel bármit is szabatosan meg tudnának állapítani (bár én magam teljesen laikus vagyok).

Köszi
    

kovee 1873 2006. június 17. 11:33   Válasz erre: 1871
Jogace!
Legalább nézte volna meg a DL rajzát, ugyanis gyári kivezetése van a risztónak az ülés alatt a felszállási oldal felõl. Van ott egy kis zárókupak a csatlakozón 4 db fekete vezetékkel. Ebben Van a gyújtás+, test, valamint a teljes ECU(befecskendezés, gyujtás) tápja. mellette külön az állandó táp biztosítékozva! Na oda kellene bekötni!
Üdv!
    

pandamaci 1872 2006. június 17. 11:23  
na ezért jobb tudatlanul nem b+ tatni, mindenféle szrt találomra rákötni.
jogace
Ha a motorod elötte katalizátoros volt, akkor már a füstölõ dob nemigazán maradt az...ha a hangja is változott,abból valami kiégett. Nem zörög a kipuf belseje ??
    

jogace 1871 2006. június 17. 10:41  
Halihó!

A hibák kijelzése nem feltétlenül mûködik helyesen, legalábbis az én esetemben: a riasztószerelõ a gyújtás pluszt természetesen a központi vezérlõ egységre kötötte rá (a hátsó henger trafójához menõ vezetékre), így csak egy henger ment, ergo hiba volt, üzenet meg egy szál se.

Tényleg, ezzel kapcsolatban hátha tudtok segíteni! A "sikeres" riasztószerelés után hazamentem (2 km), majd másnap el a szervízbe (3 km), és mindkét esetben a leállítást követõ kb. két perc múlva füstölni kezdett a jobb oldali kipufogó, aminek azóta férfiasabb hangja van. Szerintetek történt valami helyrehozhatatlan, ami még késõbb gondokat okoz, vagy csak valami hangtompító tömítés ment el, és így én egy félresikerült riasztóbekötéssel értem el, amit mások egy sok pénzért vett tuningkipufogóval?

Üdv!
    

Gumikacsa 1870 2006. június 17. 10:18   Válasz erre: 1869
Jajj Testvér, há' valamibõl élni kell :)))
    

kilajsanyi 1869 2006. június 17. 02:11   Válasz erre: 1868
Nem is kétlem , csak akkor menj és tanítsd meg azokat a seggfejeket akik orrbaszája lambdaszondát meg sorra rossz alkatrészeket cserélnek autókban, motorokban a kuncsaft számlájára...a hiba meg ott röhög rajtuk.

    

Gumikacsa 1868 2006. június 16. 23:04   Válasz erre: 1865
Csak megbírkózom vele, hamár ezt tanultam...
    

Macko 1867 2006. június 16. 21:54  
Ha valakit érdekel, elérkezett az a szomorú pillanat, hogy megválok a DL-tõl.
2004. decemberi, 21 ezret futott, nagyon jól felszerelt motor.
    

kovee 1866 2006. június 16. 21:52   Válasz erre: 1865
Na ezért kell iskolába járni! :-)))
A viccet félretéve a kiírt kódokat egy táblázat tartalmazza(service manual), és kicsi gondolkodás, meg pénz az alkatrészre!
Na melyik a leghúzósabb??

Üdv!
    

kilajsanyi 1865 2006. június 16. 19:18   Válasz erre: 1861
Nem leolvasni nagy tudomány azt a sok szart hanem eldönteni mi a hiba és mi kellene kicserélni.

    

kovee 1864 2006. június 16. 19:09   Válasz erre: 1863
A sörözés oksi, de az olvasás errefelé mást jelent. Speciális növény alapú cigi kell hozzá! ;-)

    

Gumikacsa 1863 2006. június 16. 17:25   Válasz erre: 1862
Ha olyan csinos lennél mint Judi, neked is szívesen olvasnék! Így is, csak így iszonyat mennyiségû sörökbe kerül...
    

kovee 1862 2006. június 16. 17:19   Válasz erre: 1861
Jóóóóvaannnnnnaaaa! Akkor olvass te "CPU-moly"!!! :-)))))))))
Üdv!
    

Gumikacsa 1861 2006. június 16. 16:46   Válasz erre: 1859
Kiírja, ha mondom! Ha a motor nem kopog, akkor is tudod mérni a hengerben történõ robbanást ( Egy gyönyörû, a négyszöghöz hasonló jel)... a lamdaszondáról is folyamatosan jön jel ( Kb 1.4V és analóg jel).
Ha bármelyik is kimarad akkor kigyújtja a fent említett ledet, és leállíja a motort!

( Valójában ez is történik, máncsak megkéne olvasni az arcát)
    

pandamaci 1860 2006. június 16. 14:00  
szelepektõl ha hallassz valamit / finom csattogás/ , attól semmiképpen nem durrog,és nem hagy ki! Ha a japánon kivül más nem b+. tatta itt nem lehet baja.

Száritsd ki a csatlakozókat sürített levegõvel, fújkáld meg szilikon sprével vagywd40 nel - elõtte vedd le az akku sarut, had felejtsen.

Esetleg a tankot megnézheted, nem vizes e a benzined.Engedj le belõle valahol aluról. Ha télen sokat berregtetted álló helyben félpercekig, akkor tekerj bele uj gyertyákat.
    

kovee 1859 2006. június 16. 13:42   Válasz erre: 1858
Nem biztos, mert õ azt hiszi hogy minden ok(pl ha a kopogásérzékelõ nem jelez, akkor azt nem figyeli. attól még menni fog, csak rosszul. akárcsak a lambda zsondánál). de azzal a szervízbigyóval ki lehet olvastatni! :-)))))))
ÜdV!
    

Gumikacsa 1858 2006. június 16. 13:32   Válasz erre: 1857
Ha ilyen baja van akkor furfangos módon ki is írja...
    

kovee 1857 2006. június 16. 13:30   Válasz erre: 1855
Ja! akkor az nem lehet.
Viszont nekem továbbra is az a véleményem, hogy a gyujtás-befecskendezés szabályozása mászott el. Viszont ennél többet csak a zservíz tud mondani.
Szerintem vidd be míg nagyobb baj nem történik, és garanciás!

Üdv!
    

Gumikacsa 1856 2006. június 16. 13:30   Válasz erre: 1855
Hogyan mondjam el Neked amit nem lehet...
Hozd a vasat, megnézzük...
    

Judi 1855 2006. június 16. 13:11  
nem gõzborotvával mostam csak simán, annyit meg nem kaphatott hogy igy beázzon. Tavaj szétáztunk állandóan és semmi baja nem volt, 3 nap szakadó esõben.
    

kovee 1854 2006. június 16. 12:57   Válasz erre: 1853
Az nem bizti hogy szelep!
Van egy úgynevezett kopogásos égés is, erre van egy szenzor ami ha ilyent érzékel, akkor az elektronika állít a gyújtáson illetve a befecskendezésen is. Ha a víz miatt valahol rövidzár van akkor az rossz információt jelent, és helytelenül szabályoz az elektronika.
Szóval az a gõzborotva nem tesz jót az elektronikus alkatrészeknek. legalább mikor mostad kivetted az aksit(áramtalanítás)?
Üdv!
    

Judi 1853 2006. június 16. 12:45  
Nem volt még 12 ezres szervízen drága, hiszen csak 11 ezer van benne. Patakjárás nem volt de motormosás az viszont igen!! Lehet az tett neki be??? Az frankó!!!!
Szelepnél jön a hang, és arra gyanakszunk. Minden esetre fullon át kel vizsgálni a motort, mert a hülyülés határán vagyok
    

Tazdevil 1852 2006. június 16. 11:14  
Feltettem a mindszenti V-Strommos ismerkedõs tali részletes programját a gurulásokhoz. Ha további részletek lesznek, azokat is közzé fogom tenni.
Mindenkit szeretettel várunk.
    

kovee 1851 2006. június 16. 08:47   Válasz erre: 1848
Judi!
Mielõtt szelepet állítatnál, végeztess egy befecskendezés- szinkronizálást és gyújtás ellenörzést. Valószínûbbnek tartom hogy a befecskendezõ rendszer állítódott el, vagy romlott el az egyik érzékelõ(kontakthiba).
Szelephézagnál csörömpölne a motor inkább.
Üdv!
    

pandamaci 1850 2006. június 16. 07:42  
judi
gõzborotvás motormosás, patakjárás nem volt? És honnan jött a 11 e km es szelepállitás ötlete? Ha elõre hoztad a 12 ezres szervizt, és valóban állitottak rajta mert mondjuk elõtte valamelyiken nem volt hézag, a durrogásnak akkor is nagyon kellemetlen oka lehet. Ird le jobban mit piszkáltatok rajta. És miért.
    

kilajsanyi 1849 2006. június 15. 20:30  
Judi bár ne lenne igazam, de úgy néz ki beléptél a motormenedzsmentel ellátott injektoros XXI. századi technika világába.
Ilyenkor áldom én a karburátort.

    

Judi 1848 2006. június 15. 18:07  
normális dolognak tartjátok hogy 11000 km-nél szelepet kell a V-stromon állítani???? Mert végre rájöttünk hogy mi az egyik hibája, a másik még egyenlõre rejtély.Menet közben van úgy hogy egy pillanatra leáll, meg vissza durrog, de nem az a szokványos durrogás, sõt durrogás közben mint ha pillanatra kimaradna valami.
Ha van valakinek valami jó ötlete hogy ez mi lehet akkor írjon:)))
Vagy ha már találkoztatok ilyen problémával.
    

BIKE-R 1847 2006. június 14. 23:38   Válasz erre: 1846
Szerintem a Michelin Pilot Road lesz a neked való guma :) Szárazon és vizes úton is a legjobb teszteredményeket produkálta túraendúrókon tesztelve.

Lásd http://img.tar.hu/biker/img/19213283.gif#3

Az eredeti német teszt elérhetõsége: http://www.motorradonline.de/static/specials/ReifenSpezial/Reifentest2005/reifen_05_01.html
    

DL_rider 1846 2006. június 14. 17:19  
Sziasztok!

Bár van külön gumis topic is, de szerintem ti, vstromosok egzaktabb infót tudtok nekem adni. Tehát: eltelt 10000 km, lassan csereérettek lesznek a gumik, legalábbis szaporodnak a a figyelmeztetõ jelek, csúszkálások hátulról. Mivel aszfaltról csak akkor megyek le, ha dugóban a kocsisorok között sem férek el, így a "terepjáró" képesség nem lényeges. Kérdezném, hogy van-e tapasztalatotok 650-es (esetleg ezres) strommal kapcsolatban, amin nem enduro, hanem valami "normális" túra gumi (Dunlop Sportmax, Avon Azaro stb.) volt...?
Minden véleményre kíváncsi lennék.

Jó motorozást mindenkinek!

Laci

    

kovee 1845 2006. június 14. 13:00   Válasz erre: 1838
Kabbbbbeee teeee!
Azért megnézném nanut endúrózni a Caponordal! Ahogy háp írta nem pehelysúly!
Amúgy meg tényleg a szervíz bassza el a legtöbb dolgot, erre írtam hogy emberi elbaszás.
Ja és azok a mûanyag részek a capo-n nagyon inponálóak! :-)))) Fõleg a kartervédõ tetszik! :-)))))
Üdv!
    

Gumikacsa 1844 2006. június 14. 12:39   Válasz erre: 1842
Hát tudod, az a serác, már anyázik a mocca miatt... õ ezerszer inkább DL-t vett volna így utólag! A legfõbb baja az, hogy olasz és nagyon trehányul van összelapátolva!
    

jogace 1843 2006. június 14. 12:31  
Látom, sikerült egy kisebb vihart kavarnom, de ennek csak örülök, mert már nem aggódok, amiért az enyém nem zörög, ezek szerint ez nem rendellenes :-))
Nanupapa, hogy megvédjem a döntésem a dl mellett:az újrakezdésem elõtti motorom egy XJ600 volt, amit imádtam, bejártam vele Európát keresztül-kasul, ám ahhoz képest mégis minõségi ugrásnak érzem a jelenlegit. A dl tömegjellegével sajnos nem szembesültem, itt Debrecenben jó, ha kettõt láttam eddig magamon kívül, a külalakról meg nem érdemes vitatkozni, hiszen ízlések és pofonok...
    

kilajsanyi 1842 2006. június 14. 12:18   Válasz erre: 1840
ez akkor inkább a suzuki szervizeket minositi, nem pedig a magat a motort.

Nem volt Capom, de akkor is legalabb kullos kerek van rajta, ami azt sejteti, hogy tobbre alkalmas, mint a tobbi kamuenduro.


    

Gumikacsa 1841 2006. június 14. 12:06   Válasz erre: 1839
Szerintem egy 220 kg-s moci (üresen) nem hegyi kecske, azonkívül barátom szerint nagyon szomjas az édes (7l /100 km az övé)
    

Gumikacsa 1840 2006. június 14. 12:02   Válasz erre: 1835
Ja Nanu, csak ne 300 km után essen szét! De ezt mondjuk az átadás elõtt megnézhették volna, egy csomó anyázástól megkimélhettük volna egymást!
    

kilajsanyi 1839 2006. június 14. 11:18  
Ja a Capo meg ráadásul még endurózni is jó, mert normális kerék van rajta.

    

kilajsanyi 1838 2006. június 14. 11:17   Válasz erre: 1837
kabbe E!
Nekem leér a Vararól is meg a Caponordról is.

    

kovee 1837 2006. június 14. 11:05   Válasz erre: 1836
Mert megérdemled!!! De amúgy is kitaláltuk volna!!! :-))))))))))))))))))))))))))
Amúgy meg pénz beszél, golyó repül, de caponord nekem nem jön be. Bár külsõre nagyon szép.
A varaderóról meg nem ér le a lábam, amúgy ok.
Maradt a kisDL, addíg nyujtózz míg a takaród ér!
Üdv!
    

kilajsanyi 1836 2006. június 14. 10:08  
Ja Nanupapa, csak valami köcsög kinyírta a nickem.

    

kilajsanyi 1835 2006. június 14. 10:08  
Nem, majd a kereskedõ biztos azt mondja, hogy szét fog esni. Bár nekem nincs DL-em és soha nem is lesz,de amit ennyire lehurrognak én a helyedben utánanéznék....
Motorrevû tartósteszt....
Alpokkirálya vagy mi....

...meg átgondolnám a hallottakat...

Nehezen veszi az egyest. Fogalmam sincs, hogy milyen tip. váltó van a DL-ben de ha vonóékes, akkor ne csodálkozz rajta. Néha második kuplungra veszi be rendesen. Hogy ez hiba lenne?? Nem hinném.
Erõtlen? Szerintem a 650-es megy. Nem egy vadállat , de otthoni körülményekhez és a környezõ országokban való cirkálásokhoz elég.
Csattog az eleje. Nézz utána. A haveromén a kormánycsapágy volt laza. Alant említett emberi hiba. Ha nem ez akkor lassan fény derül rá.
Rezonáló motor? Hát mit csináljon? Mozgó alkatrészek hada van benne...
Szétesõ kuplung? Melyik motortipusnál nem fordult még elõ?

A kérdés az, hogy hogy akarják beállítani a motort elõtted. Én személy szerint azért nem vennék DL-t , mert egy kommersz olcsó hatású tömegmotornak tartom, de ettõl még megbízható és tartós motor.

Az tény, hogy a DL1000 összeszerelési minõségben , felhasznált kezelõszervek és külalakban is messze elmarad a Varaderotól vagy a Caponordtól.

    

kovee 1834 2006. június 14. 08:49   Válasz erre: 1831
Ja! És még valami!
Nyilván való hogy itt inkáb a problémáról olvashatsz, mert az okos más hibájából is tanul!
Namost mivel a DL-t nagyon sokan veszik (relatív!), ezért a hiba arány is kicsit magasabb az emberi tényezõ miatt!
Üdv!
    

Gyurci 1833 2006. június 14. 08:48  
Jogace!

Szerintem nyugodj meg. Én most tartok az enyémmel 32600 km-nél és semmi problémám nem volt még vele. Illetve hazudok, most a 24 óráson volt egy izzó-, valamint egy biztosítékcserém. Én egy nagyon hálás, kezes motornak ismertem meg.
Üdv
    

kovee 1832 2006. június 14. 08:47   Válasz erre: 1831
Jogace!
A hibák legtöbbje emberi trehányságból ered, ez mindenhol megvan. Érdemes személyesen átnézned a motor fõbb csavarjai, fõleg az olyanokat, melyeken nincsen rajta a fehér jelölés. A jelölt csavarokat ellenõrizték, a többit nem biztos.
Érdemes a szervízek alkalmával figyelni mit csinálnak, és a jó olaj elengedhetetlen!
Tanuld meg a motorod részeit, így még a nagy hiba elõtt észreveheted ha valami nem stimmel(kuplung holtjáték figyelés, fékek).
A csattogásról annyit hogy szerintem bolhából csináltak elefántot, de jogosan! Én is minden apró zajra figyelek, figyelem hogy úgy dõl-e a motor mint azelõtt(hátsó kerék állása, láncfeszesség), és minden nem oda illõ dolgnak azonnal utánnajárok/unk. Új motornál a bejáratási idõszak csak a motornak 5000km, a hajtás és futómû gyengeségeinek 10 000 is kell hogy kijöjjenek. Ezért van 2 év gari.
Én azt mondom, hogy egy motornak kell 20 000km-is mire tökéletesen beáll, és ezalatt nagyon nem mindegy hogyan használod!! Nem kell félteni, de figyelni kell rá, és ezt szerintem minden motoros megteszi a sajátjával.
Üdv, és jó motorozást!

    

jogace 1831 2006. június 14. 07:56  
Szia mindenkinek!
Kezdek elbizonytalanodni, ahogy olvasgatom az elmúlt pár nap bejegyzéseit: valóban jól választottam, amikor a V-Strom mellett döntöttem (sokaknál nehezen veszi az egyest, csattog az eleje, erõtlen, rezonáló motor, szétesõ kuplung)? Adjatok valami biztatást, hogy nem kell már most a legrosszabbra felkészülni, és mégis egy megbízható motor van alattam. Nekem egyégként a kereskedõ azt mondta, hogy a dl-lel csináltak egy tartóssági tesztet, és ötvenezer km alatt mindössze egy izzó ment ki. Akkor most kinek van igaza?
Üdv
    

Gumikacsa 1830 2006. június 13. 22:54   Válasz erre: 1829
Amit mutattam is... Kiakadt, széthullott! 10 perc alatt öszze lapátoltam :))
    

kovee 1829 2006. június 13. 22:52   Válasz erre: 1828
Konkrétan mi volt a gond? Anyagfáradás? Hanyag összerakás?
Üdv!
    

Gumikacsa 1828 2006. június 13. 22:45   Válasz erre: 1826
Az 1380-nál történt, amikor be dobta a türcsit akkor tõled kértem el a D Gyuri telszámát!
    

kovee 1827 2006. június 13. 22:36   Válasz erre: 1826
ÁÁÁ azt kibírta! Ellentétben hápi lábával! :-))))))))))))))
    

apach 1826 2006. június 13. 22:35   Válasz erre: 1825
Nem! Ütközés,,,,,,,,,,, :-))))
    

kovee 1825 2006. június 13. 22:33   Válasz erre: 1824
hogy hogy szétesett?????????????????
Típushiba?

    

Gumikacsa 1824 2006. június 13. 21:23   Válasz erre: 1818
Nekem 300 km-nél hullott szét... Anyáztam is rendesen
    

l11 1823 2006. június 13. 21:20   Válasz erre: 1822
Dobáljátok itt a magas labdákat :)))))
    

kovee 1822 2006. június 13. 20:59   Válasz erre: 1821
És már most szétesett a kuplung? Az hogy lehet?

    

hornoti 1821 2006. június 13. 20:51   Válasz erre: 1820
13000
    

kovee 1820 2006. június 13. 20:46   Válasz erre: 1818
Hornoti!
Mennyi km van a motorban?

Üdv!
    

kovee 1819 2006. június 13. 20:44   Válasz erre: 1815
Á dehogy!
Este 7 mire hazaérek, aztán házimunka. Talán szerdán menni fog!
Üdv!
    

hornoti 1818 2006. június 13. 19:38   Válasz erre: 1811
ja és alsó fordulatszám tartományban zakatol a blokk, erõtlen.
Ez pedig nem jellemzõ a V2-re
    

hornoti 1817 2006. június 13. 19:36   Válasz erre: 1811
A tünetek nálam is ezek, kiegészítve egy elég csúnya zajjal.
A napokban viszem szerelõhöz, elsõre azt mondta, hogy kuplung rugók és rugókosár stb.
Eddig az ezresnél volt ez hiba.
    

binlaci 1816 2006. június 13. 19:15   Válasz erre: 1813
Elcsaptam egy részeg bringást. :- ((

ÉS??


Meséjj már!
    

Gumikacsa 1815 2006. június 13. 16:58   Válasz erre: 1814
Szia Kovee! Megnézted a fesz-ket vezetékben? Érdekelne, hogy mellik megoldást favorizáljuk!


    

kovee 1814 2006. június 13. 15:55   Válasz erre: 1811
Szasz kiro!

így látatlanban nem tudunk sokat mondani, de van remény!
Alaphelyzetben a motor járása egyenletes? 4000-res fordulaton is?
Ha igen akkor valószínû futómû.
Sebességfüggõ vagy mindíg megvan?
Elõbbi álltalában gumi, felni hiba, vagy kiegyensúlyozatlanaság(elveszett a súly, szarul centíroztak, ez a leggyakoribb)
Utóbbi álltalában a felfüggesztés, utánfutás jellemzõi.
Na most nem mennék bele részletesebben, elõbb ezeket kéne megválaszolni.
Üdv!
    

apach 1813 2006. június 13. 15:41   Válasz erre: 1812
Elcsaptam egy részeg bringást. :- ((
    

KIRO-650 1812 2006. június 13. 15:39  
apach!
Visszataláltál a 4 vagy 24 órásról vagy még keresed az utat?
    

KIRO-650 1811 2006. június 13. 15:31  
Szasztok Szakik! Ugytünik van köztetek aki többet tud a motorokról . Valaki esetleg mondja meg miért remeg, ráz, zizeg a vasam. Nekem a tartály alatti világ elég bonyolult. Lánc és gumi cserén túl vagyok.

    

Daty 1810 2006. június 13. 15:05   Válasz erre: 1798
Szia Jogace!

Üdv a csapatban!
Na ha debreceni vagy, és erre jársz Izsófalva felé, hozd el nekem az ottani Suzukiból a topcaSE-RA VALÓ DERÉKTÁMASZT, KI VAN FIZETVE!!:-)
Sorry, megnyomtam a caps lockot!:-)
Ja, itt is van egy jó kis DL-es csapat, nézz be hozzánk is: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358
A deréktámaszt tényleg elhozhatod, csak szólj, ikor jössz, és odaszólok a srácnak, hogy adja oda neked!

Üdv!

Daty
    

binlaci 1809 2006. június 13. 10:27   Válasz erre: 1796
peti74!

Nagyon bírom a hozzáállásod. Tetszik, ahogy egy problémát megismersz, átlátod és megoldod. Remélem nem fog elpocsékolódni a tehetséged a magyar valóságban, és sikeres tudsz lenni. Egy jó tanács: Saját magad boldogulását is úgy kezeld, mit ezt a feladatot, amit megoldottál.

Sok sikert és szerencsét kivánok.

    

Tazdevil 1808 2006. június 13. 10:24  
Üdv a csapatnak. Örömmel látom, hogy szaporodik a mindszenti tali résztvevõinek száma. Már ínhüvelygyulladásom van a disznóköröm pucolástól. A részletes programokat napokon belül felírom. Remélem jó idõnk lesz.


    

Macko 1807 2006. június 12. 22:11   Válasz erre: 1799
És ha a DL-lel megyek, jó eséllyel mi is befejeztük volna a versenyt!
    

jogace 1806 2006. június 12. 22:06   Válasz erre: 1805
Hi!
Én magam még nem szerveznék így hirtelen túrát, ha nem baj, viszont proponálnék kettõt is, az elsõt félig-meddig lokálpatriótaként (azért csak félig, mert a földim, Tomota már jelentkezett rá):
- 07.07. IIII. Harley Davidson találkozó, Debrecen (hadd tudják meg, milyen is az az igazi V-motor, a programhoz és a részletekhez lásd www.oregtavirozsa.hu)
- 07.15. Tiszafüred, esküvõi felvonulás, és ahhoz a mottó (szerintem, mint veterán szerint) : mindenki megérdemli a kellõ végtisztességet (mik vagyunk mi, hogy ezt csak úgy megtagadnánk a võlegénytõl).
Ez utóbbihoz: számomra a võlegény ismeretlen, ám ez nem csökkenti a részvétemet, és amúgy is a csapat az elõzõ napi mindszenti találkozó miatt úgyis együtt lesz, így megoldható az egységes kondoleálás - akár onnan egyenesen, akár az ott kialakított szándékegységben ;-)
Csákány mindenkinek!
    

kovee 1805 2006. június 12. 21:05  
Á mindenkinek azt amit akar!
Túra van egy halom, válogass kedvedre.Kükföld, belföld, hegyek, völgyek és az alföld. De ha van kedved szervezz egyet, írd ki és biztos találsz társat hozzá!
Üdv!
    

Gumikacsa 1804 2006. június 12. 19:48   Válasz erre: 1800
A lóf@sz, 120 évesen egy féltékeny férj szúrjon le...

Hali Jogace a csapatban!
    

jogace 1803 2006. június 12. 19:47   Válasz erre: 1801
Köszönet a jókivánságokért!
Apropó túrázás, van valami kilátásban?
    

jogace 1802 2006. június 12. 19:46   Válasz erre: 1800
HI!
Magam is így gondolom, csak nem olyan fiatalon, mint ahogy írod, és nem is olyan purián módon, hogy csak két nõ és semmi más :-))

    

Ispan 1801 2006. június 12. 19:30   Válasz erre: 1798
Isten hozott a csapatban
jól választottál
Kellemes turázást motorozást barátokat / barátnõket / kíván ok ispan
    

kovee 1800 2006. június 12. 19:00   Válasz erre: 1798
Hali Jogace!
Grat a motorhoz, ami a meghalást illeti akkor 82évesen egy jó motorozás után 2 nõvel a csúcsponton! :-)))))Szóval vigyázz magadra mert egyszer élünk, s nem mindegy hogy meddig! ;-)
Üdv!
    

Gyurci 1799 2006. június 12. 18:51  
Üdv Mindenkinek!

Szeretnék gratulálni minden V-Stromos kollégának, akik résztvettek a hétvégi, BMW által szervezett 24 órás túraversenyen. Nekem ez volt az elsõ, kemény volt, de most végre tényleg meggyõzõdtem arról, hogy nagyon jól döntöttem amikor a DL 650-et választottam. Jó volt látni, hogy mennyien voltunk - én személy szerint 15 V-Stromot számoltam a rajt elõtt. Szóval mégegyszer gratula mindenkinek!

Üdv! Gyurci
    

jogace 1798 2006. június 12. 18:36  
Sziasztok!
Ha nem bánjátok, Debrecenbõl egy középkorú újrakezdõ csatlakozna hozzátok. Történetem eccerû: 22 év után abbahagytam a dohyányzást, így kellett keresnem valami más elfoglaltságot, amibe bele lehet halni. Ezért hát felszaggattam a régi sebeket, és kb. egy hónapja szert tettem a nagyobbik dl-re, amióta fülig ér a szám.
Üdv!
    

Vasi 1797 2006. június 12. 11:00  
Sziasztok!
a hétvégi Tisza-tó kerülésen készült képeket feltettem az oldalamra! :)
(Az adataim között ott a link, egyébként meg: http://kep.tar.hu/vasi )
Ezzel párhuzamosan erõsen érdeklõdnék, hogy mikor, s hol tekinhetõk meg a többiek által készítet képek!
Én nagyon élveztem!
Üdv!
Vasi
    

peti74 1796 2006. június 11. 22:19   Válasz erre: 1795
Na, befújtam lánsprayvel az elsõ féktárcsa szegecseit, finoman persze, hogy ne a féket kenje. Sajnos azt kell mondjam, nem tapasztaltam lényeges változást, fékezett berugózásnál ugyanúgy kattan és ha egy kicsit gyorsabban megyek át egy fekvõ rendõrön ugyanúgy kattan az eleje, mint eddig. Talán egy kicsit halkabb lett, de a különbség olyan kicsi, hogy ebben sem vagyok biztos.
Mindegy, mostantól nem idegeskedek rajta, ilyen a motorom és kész.
Binlaci, nem sajnos nincs pénz. :)
    

peti74 1795 2006. június 10. 23:42   Válasz erre: 1794
Hasznos dolog a WD-40 de sajnos az esõvíz elég hamar kimossa, mert nem tapad.
(remélem a láncot senki nem keni WD-40-nel).
Én IGOL márkájú láncspray-t használok, amikor kifújod tisztára olyan mint az olaj, de ahogy párolog az oldószer egy perc múlva már nyúlik mint az enyv, és mindehez tapad. Iigolék is adnak hozzá egy 15 cm-es csövet, hogy lehessen vele célozni. Majd azzal befújom holnap. Jó ötletek tûnik, hogy a koppanó felületek közé tegyünk valami "ütközöt". Ha meg a fékfekületre is jut, majd féktisztítóval sprayvel leszedem.
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz.

    

kovee 1794 2006. június 10. 22:13   Válasz erre: 1792
És ha esetleg WD 40-et használsz erre a célra? A csõ miatt pontosan és keveset lehet adagolni.
Csak tipp!
Üdv!
    

binlaci 1793 2006. június 10. 21:07  
hagytam nektek egy kis vacsorát. Ha megéhezem, akkor lenyalom:

http://motorozz.hu/img/members/2107.jpg
    

binlaci 1792 2006. június 10. 21:02   Válasz erre: 1791
Nagyon jó! peti 74!

Akkor próbáld ki a következõt! A tárcsa összeeresztésénél vannak azok a részek, ahol el tud mozdúlni a tárcs elõre-hátra. A LÁNCSPRÉVEL FÚJD BE!!!!! akkor majd elhalgat. Majd számolj be róla, a pénz meg küld el....... De NE a ffékfelületre, meg érzésse, keveset.
    

peti74 1791 2006. június 10. 12:19   Válasz erre: 1787
Én is pontosítottam újra egy kicsit. A garázsban álló helyzetben is sikerült végre pontosan azt a hangot generálnom, amit menetközben hallani a bukkanókon. Megmarkoltam a féktárcsát (csak a külsõ felszegecselt részét) és forgásirtányban megrángattam. Minen egyes elõre-hátra rángatás kattanó hangot adott, ami valamiért az elsõ sárvédõ mûanyagja feleerõsített. Tehát mostmár tuti , hogy a tárcsa lötyögése adja a hangot. A tárcsa lötyögése forgásirányban szemmel látható, kb 0,5 mm lehet.
És teljesen igaz amit írsz, mert midig csak az elsõ fékezés okoz nagy koppanást, közvetlenül a második már jóval halkabb.
Tegnap volt nálam fencer02 és az õ 6000 km-s motorján is pont ugyígy lötyög a tárcsa. Ráadásul a Pardi szervízvezetõjének a véleményét is megkérdeztem tegnap és azt mondta, hogy õk már futottak néhány kõrt DL ügyben, volt már féktárcsacseréjük és komplett telócseréjük is. Azt mondja, hogy a zsír új tárcsa is ilyen lesz 50 km múlva. Ez egyszerûen ilyen, így van kitalálva, nem kell és nem is érdemes vele foglalkozni. Ezek attól még nagyon jó motorok, nincs ezeknek semmi baja, pontosan ugyanannyit fognak elmenni, mint bármelyik másik. Itt nem minõségi kérdésekrõl, maximum a minõség érzetének kérdésérõl van szó. Mind a kopogó féktárcsáról, mind a kissé laza illesztésû elsõ telóról ez volt a véleménye.
Én azt hiszem ebbe mostantól bele is nyugszom. Alapvetõen nem zavar már, fõleg most hogy tudom mi az.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22115