Macko | 1990 | 2006. július 11. 06:36 | Válasz erre: 1986 |
Nekem végig ugyanaz volt a képlet, ha normálisan motoroztam a DL-lel: elsõ és második pálca 80-120 km, utána kb. 50-enként a többi. Gyakorlatilag állandó volt a 350 km-es hatótáv. Aggódni akkor kell, ha kifogy a benzin, a mutató meg még mindig telitankot mutat. Akkor felakadt valami... |
Daty | 1988 | 2006. július 10. 21:48 | Válasz erre: 1986 |
Az én órám az elejétõl 130-140 km-ig telit mutatott. Szerintem ez vormális. |
PePe-VFR | 1987 | 2006. július 10. 20:24 | Válasz erre: 1986 |
Hasonló dolgom volt már nekem is, nem hiszem hogy ezek ki akadnak/ fenn akad. Lehet hogy lassabban motoroztál nem??? Az enyém is szokott ilyet csinálni, nálam inkább az utolsó két vonal megy el össze-vissza! Szerintem nem tudnak rá mondani semmit sem a szervizesek!? |
jogace | 1986 | 2006. július 10. 20:13 |
Volt már valakinél olyan, hogy a benzinóra kiakadt? Tankolás óta mentem 120 km-t, és az óra még mindig maximumot mutat, nem úgy, mint máskor. Most kezdjek el aggódni, zaklassam a szervízt, vagy van valami más is? Elõre is köszönettel a hasznos ötletekért! |
Gumikacsa | 1984 | 2006. július 10. 14:08 | Válasz erre: 1983 |
És a kihívás :)))) Egyébbként már mûxik... A kettes- üre közti átmenetet nem tudtam szépen megfogalmazni, túl sok lett benne az IF kapcsolat :)))
|
KOVI | 1983 | 2006. július 10. 13:54 | Válasz erre: 1946 |
GUMIKACSA! AZ EN MEGOLDASOM TOKELETESEN MUXIK MINDENFAJTA ELEKTRONIKA NELKUL. ES NEM TEVESZT! ;) MINEK FELESLEGESEN SZENVEDNI,HA EGYSZER ELO VAN KESZITVE A MOTOR A FOKOZAT KIJELZESERE. ALKALMAS VAGY JONNI MINDSZENTRE? UDV |
PePe-VFR | 1982 | 2006. július 9. 12:34 | Válasz erre: 1981 |
Köszönöm szépen, már meg is néztem a német honalapon. azt hiszem erre fogok voksolni! |
PePe-VFR | 1980 | 2006. július 8. 23:27 | Válasz erre: 1978 |
szia jogace! nem tudod hogy véletlenül milyen gyártmány, elég sok német cég árul vagy gyárt ilyet, s nem tudom hogy melyik a jo!? |
hornoti | 1979 | 2006. július 8. 18:34 | Válasz erre: 1975 |
Szia Ispan örülök, hogy bejelentkeztél. További jó utat, vigyázz magadra ! hornoti |
jogace | 1978 | 2006. július 8. 15:06 | Válasz erre: 1977 |
Hello Pepe-VFR! Eddig a bejáratás alatt 6 körül evett, de aktuális tegnapi adat: két személlyel 140-es utazóval 100 km sík + hegyi szakasz 200 km = 5,7 l/100 km. Ja, meg elõtte 50 km a városban A középállvány német gyártmány, a debreceni márkakereskedõtõl vettem, azaz alkudtam bele a motor árába. A kereskedõ szerint a gyárnak is ugyanez a cég szállít, mindössze a Suzukitól megrendelve 70 ezer körül van az ára. Kanyarban nem ér le, legalábbis ez a gyártmány. Üdv! |
PePe-VFR | 1977 | 2006. július 8. 14:28 |
Mi a tapasztalatotok fogyasztás téren az 1000es v-stromnál? ami még érdekelne hogy kinek milyen középállványa van ill. hogy ez leér e kanyarban? elõre is köszönöm! |
Ispan | 1975 | 2006. július 8. 11:01 |
Gyerekek! Fantasztikus A DL 3200 km utän is egyre jobban erösödik bennem az erzes hogy jol döntöttem hogy ezt vettem Napi 500 600 km-t megyek tegnap erkeztem Malmöbe Az este elerte celjät sikerult mäsnaposra inni magamat Az idönk qrva jo volt mätol lett egy kicsit huvosebb Jovö heten indulunk eszak fele Stockholmba elnezve az itteni tävolsägokat lehet hogy simän meg lesz a 10000 km jo hogy lecserältem a gumikat mert nem birta volna a regi Alaposan megpakolva a gep 5 l./100 km fogyaszt Most ennyi egyenlöre udv nektek Ispan |
posap | 1974 | 2006. július 7. 22:15 |
Üdv a Hölgyeknek, Uraknak! Végre van megint annyi idõm, hogy ezt a fórumot is rendszeresen tudom olvasgatni, hozzászólni. Néhányan már ismernek, gurulásokról, találkozókról, 24 órásról, fórumokról, innen-onnan. Aki nem, annak röviden: 650-esem van, fekete, tavaly októberi, és budapesti vagyok. Sokat használom a városban is a motort, de túrázni is rendszeresen járok vele. Széles utat! posap |
jogace | 1973 | 2006. július 7. 21:47 |
Hello mindenkinek! Ma csoda történt, anyut 12 év után nagy nehezen rávettem, hogy újra nyeregbe pattanjon (eddig mindig azzal hárította el, hogy a gyerekeket valakinek fel kell nevelni)! Én is most voltam elõször 12 év után ismét a hegyekben, hát ez valami frenetikus, tisztára elfelejtettem, hogy ilyen jó (a Jávorkútra felvezetõ út tiszta orgazmumus). Ha ez így megy tovább, akkor a remélhetõleg mihamarabbi közös gurulásra nem egyedül fogok menni :-))) Oda s vissza 3 kollégával is találkoztam, érdekelne, hogy netán nem innen-é: 10 körül Miskolcon a 3-ason V-Strom + FJR, este 6-kor szintén a 3-ason Miskolc és Kistokaj között, és nem sokkal késõbb Nyékládházán a 35-ösön is szingli V-Strom. Üdv! P.S.: ugyanezt írtan a másik fórumra. Önmagam duplázásának nem más az oka, mit a határtalan öröm és a kíváncsiság, hátha közületek találkoztam valakivel. |
pandamaci | 1972 | 2006. július 7. 13:09 |
ez a szinkronizálás dolog olyasmi, mint valamikor a gyújtás állíttatás. Ha egyszer meg van csinálva, és nem b+ tatja tekergeti senki, akkor jó úgy ahogy van. Ha meg valami kokszosodás, dugulás , szívócsó-tömítés egyéb repedés van sok tízezer km után , akkor se a csavarokat tekergetve kell utánállítani.a karburátoroson se.... |
krisztian.fz6 | 1971 | 2006. július 6. 23:11 | Válasz erre: 1969 |
Az enyémet elvittem szinkronizálni, injektoros. Ugyan úgy meg vannak a pöckök ahova kell dugni a csöveket és ot vanna a csavarkák amiket kell tekerni, az elsõ henger el is volt mászva picit. Idõnként nem árt ellenõrizni, de valóban kevesebbet állítódik el mint a porlasztósok.
|
kilajsanyi | 1970 | 2006. július 6. 21:58 |
Kovee, gyertyacsere fölösleges, injektor szinkron inkább mesemesemátka, oaljszûrõbõl meg vegyél HIFLOFILTRO-t az csak 1700 Ft. |
Galad | 1969 | 2006. július 6. 19:13 | Válasz erre: 1929 |
A porlasztókat szokták szinkronizálni! A befecskendezõs rendszer esetében a "szinkronizáció" csak duma!!!
|
KIRO-650 | 1968 | 2006. július 6. 15:33 |
Balu nyert! Elöl 16-os fogaskerék. kímélem a vasat hamár 140-es utazóba használom. |
Gumikacsa | 1967 | 2006. július 6. 12:06 | Válasz erre: 1966 |
Sikerült elb...nom a helyét... rögtön lassultam egy kicsit :)))
|
pandamaci | 1966 | 2006. július 6. 11:59 |
kerék jeladóval mit csinálsz??? esetleg más méretû gumit tegyél a kerékre:) Különben h a 5000 nél 110 et megy valami , akkor ugyanaz 6000 nél 132-t tud, 10000 nél meg 220 at ha csak nincs csúszás valahol... Bár ezek nem labor mûszerek, se a km óra , sem a fordulatszámmérõ. Akit nagyon izgat ,hitelesítse az óráját gps-sel, de legalább 2 vel egyszerre. |
kovee | 1964 | 2006. július 6. 11:09 | Válasz erre: 1963 |
Neked jobban csl az órád. A gyári infó szerint 6.-ban 5000rpm-110km/h, 6000rpm-130km/h. Vagy más lánckereked van? Üdv! |
Lamprologus | 1963 | 2006. július 6. 10:35 | Válasz erre: 1960 |
6. ban 6000 az az én számításom szerint 132km/h ha mondjuk 6%-ot csal az órád akkor az közel 140km/h. És mint tudjuk soxor majd 10%-ot csalnak az órák felfelé! |
Judi | 1962 | 2006. július 6. 10:34 |
szio hát persze csörögj rám telcsin és megbeszéljük a gumikat Ironist:))) 1-2 NAP A BESZER IDÕ
|
Balu | 1961 | 2006. július 6. 09:27 | Válasz erre: 1960 |
Áttétel... Kiro.. Áttétel....:)))))))))))))))))))))
|
KIRO-650 | 1960 | 2006. július 6. 09:26 |
Szasztok Találós kérdés! Hogy lehet, hogy a 650-sem 6.-ba 6000 fordulaton 140km gurul? |
ironist | 1959 | 2006. július 5. 22:33 | Válasz erre: 1925 |
Judi, eccer írtad (motor)gumiban tudsz segíteni. Az ezresre keresek Metzeler Touranc-ét. köszönettel! |
Gumikacsa | 1958 | 2006. július 4. 17:41 | Válasz erre: 1957 |
Vazze, erre is van megoldás: nem húzod- nyomod annyira, hogy blokkoljon a kerék :))))
|
kovee | 1957 | 2006. július 4. 16:28 | Válasz erre: 1956 |
Nekem max ABS. a mostani tankal is vígan elmegy 300km-t(de inkább 400), és 300 után mindenképpen meg kell állni egy kis szünetre is. Viszont nagyobb tank az nagyobb súly is, amit cipelni kell. Üdv! |
Gumikacsa | 1956 | 2006. július 4. 16:20 | Válasz erre: 1955 |
szivacs, egy nagyobb tank + ABS nekem is jó lenne :((((
|
hornoti | 1954 | 2006. július 4. 01:18 | Válasz erre: 1953 |
A markolatfûtés (bal oldal) nekem is körbeforog, a kábel pontosan a fénykürt billentyûje alá szorul be. |
Macko | 1953 | 2006. július 3. 22:30 | Válasz erre: 1950 |
Markolatfûtésed nincs? Nekem körbeforgott, és amikor azt hittem, nyélen húzom, úgy 2/3 gázzal mentem (megfeszünt a markolatfûtés kanóca). Még a Ringen is voltam így kint, és a végén jöttem rá, miért vagyok lassú! |
kovee | 1952 | 2006. július 3. 22:03 | Válasz erre: 1948 |
Tipp: Valamelyik szenzorod(vagy a lambda szonda) megkampecolt, így a ECU kevés naftát ad. Szervízes dolog, tekintve hogy a kis Dl-nek 2 ember+pack nem lehet probléma még 160-as utazóra sem! Üdv! |
Diravi | 1951 | 2006. július 3. 21:24 |
DL650 hatodik sebesseg megallapitasa: a sebessegmutato "elorebb" jar, mint a fordulatszammero. Kis gyakorlassal egy pillantas is eleg. Tenyleg.
|
Lamprologus | 1949 | 2006. július 3. 21:07 | Válasz erre: 1948 |
Mérfõldbe mér az órád! Vagy ez nem beugratós kérdés? Akkor esetleg nem megy az egyik henger! |
boxer | 1947 | 2006. július 3. 18:05 |
Nekem van egy eladó digitális fokozatkijelzõm. Tény, hogy nem olcsó, de adok hozzá egy nagy bömöst is. He-he.
|
Gumikacsa | 1946 | 2006. július 3. 14:53 |
Hát vmi még nem az igazi a fokozatvisszajelzõvel! A kis hülye meg akar gyõzni arról, hogy van 7. fokozat! Ha teljesen mûköd akkor szólok mindenkinek!
|
Lamprologus | 1945 | 2006. július 1. 19:13 | Válasz erre: 1944 |
Persze! Persze!.... Mindig csak az a "Húzzuk a gázt gondolkodás nélkül" És az elme karbantartása az smafu? Pér ezer km motorozás után elmehetnél fejszámolómûvésznek! ... Karrier! Hirnév! Vagyon! De ha nem hát nem! Fénykép, csomag ... Én szóltam! |
gstibb | 1944 | 2006. július 1. 18:50 | Válasz erre: 1939 |
Köszi ezzel ki lettem segítve:-( Nyilván én is ki tudnám számolni, sõt még egy táblácskát is rakhatnék a mûszerfalra, hogy hatodikban milyen fordulaton mennyit megy a motor. De ez baromság, meg a számolgatás is. Sokkal egyszerûbb, ha automatikusan 6. váltásnál kivillan egy LED, oszt csókolom! |
to-ga | 1943 | 2006. július 1. 16:57 | Válasz erre: 1938 |
Mégegy pirospont az 1000 javára. Ott a hatodikat jelzi egy zöld lampicska. Persze városban nekünk is csak a számolás marad. |
fektitibi | 1942 | 2006. július 1. 13:03 |
Nekem olyan van,hogy 6.ban megnyomok egy gombot és kigyullad egy lámpa vissza váltásnál magától elalszik.Ez javította a 7. kapcsolásák.A barátom csinálta nekem tehát árát nem tudom,de ha érhekel megkérdezem, azt tudom relét meg mindent rakott bele, a váltórúdhoz pedig én szereltem fel egy sztender kapcsolót.Egyébként Mackó az látta és kérdeszte is tõlem mi az a lámpa.
|
Lamprologus | 1941 | 2006. július 1. 13:02 | Válasz erre: 1940 |
A számolgatós hozzászólásom arra vonatkozott hogyan kerülhetõ el hogy az ember 7.-et akarjon kapcsolni, (ill km-eken keresztül 5.-ben menjen amikor akár 6-ban is mehetne) Pályán sem bonyolultabb a dolog: 5.-ben 8000*2/100=160km/h 10000*2/100=200km/h 6.-ban 8000*2,2/100=176km/h 10000*2,2/100=220km/h De van egyszerübb modszer is: 8000 alatt visszavált, 10000 felett felvált! :-)))))) Az a szerpentin amin 7.-et kapcsolna azember az kb olyan kacskarngós lenne mint az alföldi utak! :-))))) |
Macko | 1940 | 2006. július 1. 12:25 | Válasz erre: 1939 |
De ha nagyon téped egy szerpentinen, neaggyisten pályán, nem nagyon van idõd és energiád szorozgatni, plusz nem a hétköznapi fordulatokat használod! Én legalábbis mindig pályán váltottam mellé, amikor folyton 8-10 ezret forog a motor és ott nem tudom, milyen tempóhoz melyik fokozat tartozuk. A Hringen egyszer eggyel többet raktam vissza a kelleténél a 13-as kanyar elõtt (a célrará elõtti visszafordító), egybõl fullra blokkolt a hátsókerék és rongyoltam a bukótérbe. Ilyenkor nem árt a fokozatkijelzõ. Langyos utcai gurulásnál nem létkérdés, az tény. |
Lamprologus | 1939 | 2006. július 1. 09:30 | Válasz erre: 1938 |
Gyakorolni kell kicsit a szorzótáblát és akkor nem akarod kapcsolni a 7.-et! 650-esnél 6-ban 2,2 a szorzó, 5.-ben 2! Magyarul 6.-ban fordulatszám szorozva 2,2 /100 egyenlõ sebesség km/h -ban pl: 6.-ban 5000-es fordulat = 110km/h 5.-ben 5000-es fordulat = 100km/h |
gstibb | 1938 | 2006. július 1. 08:55 | Válasz erre: 1936 |
Ja, ha lesz valami konkrét megoldás, rakjátok föl légyszi. Engem is érdekel a dolog. Mondjuk nekem elég lenne egy olyan is, hogy ha már 6.-ban van, akkor világít egy led. Mindíg váltanám a 7.-et is ;-)
|
Daty | 1936 | 2006. június 30. 21:03 | Válasz erre: 1935 |
Bocsi Kovi!! Nekem mindegy milyen megoldás, csak jó és olcsó legyen, és ne higgyem néha azt hogy 2-ben vagyok, mikor az még négyes, és rángat mint az állat ha próbálok vele annyiban elindulni! Várom a mielõbbi útmutatást!! Vagy azt, hogy mikor, hová, és kihez vihetem, aki megcsinálja nekem!:-) Üdv! Daty |
KOVI | 1935 | 2006. június 30. 20:36 | Válasz erre: 1919 |
Daty! ELIRTAD A NEVEM, EN A KOVI... ;) AZ 1906-OSBAN RESZLETEZTEM A MEGOLDASI MODOKAT. MIVEL AZ ENYEM A "MECHANIKUS", HAT ITT NEM IGAZAN BESZELHETUNK KOMOLY KAPCS RAJZROL. CSAK RA KELL KOTNI A LEDEKET AZ EMLITETT HELYRE ES KESZ. AZ ELEKTRONIKUS MEGOLDASBAN NEM EN VOK AZ ILLETEKES,DE MAJD BIZTOS ELORUKKOLNAK VELE AZ EMBERKEK, HA KESZ. ;) |
jogace | 1934 | 2006. június 30. 13:14 | Válasz erre: 1932 |
Ha jól tudom, munkavédelmi elõírás miatt nem mehet be idegen a szervízbe, amit ellenõriznek is, és szabálytalanság esetén keményen bírságolnak. Ezért végül is nem lehet rossznéven venni, ha a tulaj nem szívesen vállal kockázatot. Az üvegfal valóban jó megoldás, ilyen van Debrecenben is, már ha odafér az ember a sok betárolt motortól.
|
Lamprologus | 1933 | 2006. június 30. 12:30 | Válasz erre: 1932 |
A lényeg számomra is az lett volna, hogy lássam mit csinálnak, vagy mit nem csinálnak a motorommal.
|
BiaStrom | 1932 | 2006. június 30. 11:40 |
a Budai Full-Gas ezt úgy oldotta meg, hogy egy bazi nagy üveg mögül nézheted a kanapéról a szerelõket. Ott sem engednek be a szervízbe, még ismerõst sem....
|
Lamprologus | 1931 | 2006. június 30. 09:06 | Válasz erre: 1929 |
Hát ha igaz amit leírtatok akkor tényleg jó lesz vigyázni velük, mert úgy néz ki pofára megy a dolog. Akit lehet azt jól átvernek! Engem szerencsére nem tudtak! Hálából terjesztem a jóhírüket! Titeket beengedtek a mûhelybe? |
kovee | 1930 | 2006. június 30. 08:04 | Válasz erre: 1919 |
Daty! Gumikacsáé a fõbiznisz, s közben váltotatás van. Ha majd teljesen kész lessz feldobja a fórumba. Üdv! |
kovee | 1929 | 2006. június 30. 08:03 | Válasz erre: 1928 |
Van! Nekem a 6000-res szervízt csinálták, minden ok. Gyorsak, és alapos a srác. A szervízkönyv szerint dolgozik, s bár az nem kéri az olajszûrõcserét, megkérdezte hogy eltérhet-e tõle(ennyi meg annyi a +szûrõ).Mondtam hogy kérem a cserét(2800ft+). Egyébként a szûrõt MINDIG cseréljétek ki!!!!! Olajat én vittem, munkadij 5000 huf volt. 1-1,5 óra volt az egész. Azt mondta hogy ez egységes, a 12 000-re kicsit több lessz, mert gyertya csere meg bef. rendszer szinkronizálás is lessz. Szóval jobban bele kell nyúlni, az meg hosszabb idõ. Szal szerintem minden rendben. Üdv! |
johnny | 1928 | 2006. június 29. 21:45 |
Komolyan? Akkor elég pofátlanok voltak. Én csak azért mertem ajánlani, mert velem eddig korrektek voltak. Nekem nem mondták, hogy nem mehetek be a szervízbe és nem várhatom meg a motoromat, amíg kész nem lesz. Akkor legközelebb kipróbálom a gyõrieket. Valakinek tapasztalata? |
Lamprologus | 1927 | 2006. június 29. 20:10 | Válasz erre: 1924 |
Johnny írta: "Én is ajánlok neked egy szervízt: Monster Motor-Mosonmagyaróvár. Nagyon rendesek és segítõkészek. " Háááááááát .... Nekem merõben más a véleményem róluk. 1000-es szervizt akartam megcsináltatni velük mert Sopronba, meg Gyõrbe csak késõbb tudták volna megcsinálni. Telefonon lebeszéltem velük, hogy mikor viszem a motort és ott maradok a motor mellett amíg kész lesz. Szépen elrobogtam hozzájuk, kb 100km, mondták hogy 3 óra múlva mehetek vissza a motorért. ??? Mondom azt beszéltük meg hogy ottmaradok a motorral. Erre aszongya hogy tilos bemenni a mûhelybe, mert rengeted munka van a motoron és akkor nem végez 3 óra alatt a szerelõ. Meg valami 30eFt körüli összeget mondtak. Ment a szöveg még egy darabig a bizalomról meg egyebekrõl, aztán lezárandó a vitát mondom ha bemehetek lesz üzlet ha nem akkor nincs mert tuti van valami titikolnivalójuk ottbent. Asszongya nem mehetek be! Kimentem a motorhoz, beöltöztem, akkor jöt ki hogy jóvan bemehetek. Mondtam már késõ, a bizalom elveszett, bukták az üzletet. Végülis Gyõrben 1,5 óra alatt megcsinálták, 16eFt-ért. Szóval egyszer jártam a móvári szervizben, többet soha! |
johnny | 1926 | 2006. június 29. 18:37 |
Bizony, bizony a szemfüles magyarok.... Egyébként ma kérdeztem meg egy hazai márkakereskedést, gyári tanktáska (V-Strom felirattal) 29 ezer és két hét, Bruck-i márkakereskedõnél 72 euro és azonnal.... (jó tudom, tudom: az oda-visszautazás költségei, de közel a határ) |
Judi | 1925 | 2006. június 29. 18:25 |
Jó motorosok tudják hogy hova kell menni vásárolni.:)) Ez annyira bitang jó áron volt hogy nem igaz. A magyarországi kereskedõk azok még a bõrt is lehúzzák az emberrõl. De ha Pest akkor a másik variácio SHOX ott is láttam 20.000 körül. Ami azért már nem az alap volt.
|
johnny | 1924 | 2006. június 29. 18:14 |
Judi! Azt én is néztem a neten, múlt pénteken voltam is kint a Louisba, de ki volt fosztva a tanktáska-részleg.... Azért kösz az infót. Én is ajánlok neked egy szervízt: Monster Motor-Mosonmagyaróvár. Nagyon rendesek és segítõkészek. |
Judi | 1923 | 2006. június 29. 18:07 |
A köv állomás Pest lesz Amargo ott állítólag tuti jók a szerelõk:))) De azért köszike. Tanktáska??? Bécs Louis 13.000 ft olyan hogy lehidaltok tõle, 3 részes gumipók jár hozzá, hátitáskaként is használható én tavaj vettem, pár napos túrára lazán belefér egy csomó cucc. Csak hát akkor az embernek van egy köre minimum Bécsbe. Mágneses, és még 160 fölött is nagyon jól stabilan van a tankon. Ez a táska az RMC-be 34.000 ft dettó u.a |
hornoti | 1922 | 2006. június 29. 17:57 | Válasz erre: 1912 |
Judi, Esztergom, Suzuki Jó-Dobronya Motorszalon és szervíz. Csunderlik Csaba 06 33/416-666 Ha valahol nem tudnak megcsinálni egy Suzukit, akkor hozzá viszik. |
johnny | 1921 | 2006. június 29. 17:26 |
Üdvözletem a társaságnak! Nincsen valakinek egy eladó tanktáskája, ami jó a DL-re? |
Tombano | 1920 | 2006. június 29. 15:53 | Válasz erre: 1918 |
Mackó! már csak így mesélsz a dl-rõl? emlék? :))) |
Daty | 1919 | 2006. június 29. 15:47 | Válasz erre: 1897 |
Szia Kovee! A fokozatkijelzõ "mûszer" engem is érdekelne! Nem tudnál kreálni egyet, és elküldeni egy bekötési rajzzal együtt? Természetesen megfelelõ anyagi ellenszolgáltatásért cserébe? Üdv! Daty |
Macko | 1918 | 2006. június 27. 20:04 | Válasz erre: 1916 |
Így is fogom. Igazából semmilyen rossz emlékem nincs a DL-rõl.
|
kovee | 1917 | 2006. június 27. 19:59 | Válasz erre: 1912 |
Judi! Hívd fel a gyõrieket! Szerintem tök korrekt a srác. Üdv! |
kovee | 1916 | 2006. június 27. 19:58 | Válasz erre: 1915 |
Aha! És így akarod megõrizni az emlékedben mi? :-))))))))))))))))))) |
Macko | 1915 | 2006. június 27. 19:54 | Válasz erre: 1914 |
Jó, csak mert ha rám vonatkozott, akkor nem igaz. Ugyanúgy szeretm a DL-t mint eddig. Az ezelõtti motorjaimban mind csalódtam valamilyen szinten, ÕT az utolsó pillanatig imádtam és imádom most is és imádni is fogom. Mert egy qva jó bicikli!!! |
Tomota | 1914 | 2006. június 27. 19:39 | Válasz erre: 1913 |
Én értem..., de válaszod (lehetne) :Minden szerelem elmúlik egyszer....... (most a béjemvé van soron...ezt dobta a gép! ) |
Macko | 1913 | 2006. június 27. 19:20 | Válasz erre: 1910 |
Nanu! Ez a megjegyzés melyik elõzményhez kapcsolható? (Csak nem értem.) |
Judi | 1912 | 2006. június 27. 17:45 |
ha tud valaki egy értelmes Suzuki szervízt ahol a motoromat végre megnézik, mert az ilyen pöcs szerelõkkel ki van a .......2 hetet mondtak és még nem tudják mi a baja a gépnek!!!!! Akkor az szóljon. Csak azt nem értem, hogy a sík hülye minek megy el motor szerelõnek?????? Kacsa lehet hogy viszem hozzád a gépet:)))) Meg a gyûrüt is legalább megmutathatod:))))) Tudod???? |
to-ga | 1911 | 2006. június 27. 16:26 |
Gumikacsa! Te tudsz elhajolt bukócsövet visszaigazítani? Az enyém épp csak annyira ment el, hogy az idom nem sérült, de egy papírcsíkot nem tudnék befûzni. toga |
binlaci | 1909 | 2006. június 27. 13:36 |
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=9353399 Ha nem szabad, akkor elnézést.... |
kovee | 1908 | 2006. június 27. 11:57 | Válasz erre: 1907 |
Hali! keresd meg telón Gumikacsát, mond hogy én irányítottalak hozzá, és te is szeretnél egyet. A kartervédõ sehol, mert csõcsere miatt át kellett volna tervezni. Amúgy is kevés az idõm! Üdv! |
KOVI | 1907 | 2006. június 27. 11:35 |
Kovee! EMLITETTED,H CSINALTATOD A BUKOCSOVET... HOL, MILYEN A KTG VONZATA, FEKETEBEN TUDJAK -E? FESTENI NEM AKAROM A KOPAS MIATT, FEKETE MUANYAGOZASRA GONDOLTAM. A KARTELVEDO LEMEZZEL MI A HELYZET? (HA FENTAKADTAL VOLNA,H MIERT 2005-OS A MOC, HAT MERT 2004 OKTOBEREBEN A JOVO EVI MODELLT VAGTAK A FEJEMHEZ.) UDV,KOSZ |
KOVI | 1906 | 2006. június 27. 11:28 | Válasz erre: 1905 |
MEGOLDHATO KIJELZOVEL IS, CSK NEHEZEBB DISZKRETEN ELHELYEZNI EN 6DB LEDDEL CSINALTAM A MEGFELELO SEB. FOKOZATOKHOZ. A VEZERLESHEZ 3 FELE MODSZER VAN: EGY IC SZAMLALJA A KAR MOZGASAT V A SEBESSEG ES A FORDMERO ALLASABOL ERTELMEZZUK EGY ELEKTRONIKAVAL V MECHANIKUS MEGOLDAS: AZ URES VISSZAJELZO TARCSAHOZ HOZZAKOTNI A LEDEKET. (A TARCSA A FOKOZATOKNAK MEGFELELOEN EGYET FORDUL ES AZ URESHEZ HASONLOAN A TOBBI LEDET IS TESTELI MIKOR KELL.
|
Lamprologus | 1905 | 2006. június 26. 21:39 | Válasz erre: 1897 |
Fokozatjelzõ LED-ek??? Ezhogyanvanez? Lehetne részleteket tudni róla? |
Gumikacsa | 1904 | 2006. június 26. 18:57 | Válasz erre: 1898 |
BI-BI-BIIII, nekem lesz motorom a héten (állítólag)
|
Macko | 1903 | 2006. június 26. 16:11 | Válasz erre: 1902 |
Õszintén szólva semmi bajom a plexivel. Meg az egész motorral sem. Csak sajnos volt nálam a BMW R1200GS Adventure teszten. És nem hiába féltem én ettõl már korábban. Mert szerelem lett elsõ látásra meg gurulásra. Annyira beleszerettem abba a behemótba, hogy most vettem egyet jó hosszú részletre és jó magas havi törlesztõre. De - ahogy mondani szokták - a szerelem vak... |
gstibb | 1902 | 2006. június 26. 15:54 | Válasz erre: 1901 |
Meguntad a fejrázogatós plexit? ;-) Milyen lesz a következõ? |
Macko | 1898 | 2006. június 26. 14:29 | Válasz erre: 1897 |
Ez igen! Az enyémben ilyenek már sose lesznek :-((( Már nincs is Stromom :-(((((((((((((((((( (Illetve van, csak a Full-Gasnál bizományban...) |
KOVI | 1897 | 2006. június 26. 13:55 |
HUUUU, DE KIFARADTAM! NA NEM A MOCIZASBAN -AZTAT BIROM- A SZERELESBEN... FENYSZORO MAGASSAG ALLITAS ELEKTRO MOTORRAL, A PIROS HIBAJELZO LED KICSERELESE KETSZINURE,H A SZTENDERT JELEZZE. (CIKI,MIKOR LEBOK A MOTOR,MERT UGY HAGYOM) DISZKRET FOKOZAT KIJELZO LEDEK, XENON BESZERELESE, HELYZETJELZO HELYERE FEHER LEDEK, VMINT HALOGEN INDEX IZZO. ES KI-KI MIT MANYIZ EPPEN? BAR NYILVAN A HANGSULY MOST A MOTOROZASON VAN. UDV |
ironist | 1895 | 2006. június 21. 12:17 | Válasz erre: 1848 |
Nekem kb. 8-9 ekm kora óta, csak 2900-3100 fordszám közt csinálja, egyenletes tempóban haladva, van hogy 2 km-ként és van hogy 200 km-ként. Más fordszámnál sose, jobbnak mondott üa.-nál ritkábban. Én csak akkor akarok õrülni ha sûrûn jön elõ. |
jogace | 1894 | 2006. június 20. 15:01 |
Hi! Ma végre megjártam a zöldkártyást, bemérte mindkét kipufogót, és hál'Istennek nem volt közöttük számottevõ eltérés sem alapjáraton, sem emelt forduatnál (az a kevés is az elfülstölt csõ javára volt - lehet, hogy mégiscsak jót tettem vele? ;-))) ). Így hát szerencsésen megúsztam a riasztószerelést, és nemcsak én, hanem a szerelõ is, aki nem is tudja, milyen szerencsés. Ha valaki netán Debrecenben akarna riasztót beköttetni, elõbb kérdezze meg tõlem, hogy hol ne tegye. Mégegyszer kösz mindenkinek a tippeket! Üdv! |
Macko | 1893 | 2006. június 20. 12:58 | Válasz erre: 1892 |
Én 14-re gondoltam, akkor tök nagyróbertes lenne... És nagyon könnyû lenne lábtartóig dönteni! Még nekem is sikerülne tán... |