20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

Macko 1990 2006. július 11. 06:36   Válasz erre: 1986
Nekem végig ugyanaz volt a képlet, ha normálisan motoroztam a DL-lel: elsõ és második pálca 80-120 km, utána kb. 50-enként a többi. Gyakorlatilag állandó volt a 350 km-es hatótáv.
Aggódni akkor kell, ha kifogy a benzin, a mutató meg még mindig telitankot mutat. Akkor felakadt valami...
    

Daty 1989 2006. július 10. 21:49   Válasz erre: 1983
Hol van elõkészítve?
Elárulod??
    

Daty 1988 2006. július 10. 21:48   Válasz erre: 1986
Az én órám az elejétõl 130-140 km-ig telit mutatott.
Szerintem ez vormális.
    

PePe-VFR 1987 2006. július 10. 20:24   Válasz erre: 1986
Hasonló dolgom volt már nekem is, nem hiszem hogy ezek ki akadnak/ fenn akad. Lehet hogy lassabban motoroztál nem???
Az enyém is szokott ilyet csinálni, nálam inkább az utolsó két vonal megy el össze-vissza!
Szerintem nem tudnak rá mondani semmit sem a szervizesek!?
    

jogace 1986 2006. július 10. 20:13  
Volt már valakinél olyan, hogy a benzinóra kiakadt?

Tankolás óta mentem 120 km-t, és az óra még mindig maximumot mutat, nem úgy, mint máskor. Most kezdjek el aggódni, zaklassam a szervízt, vagy van valami más is?

Elõre is köszönettel a hasznos ötletekért!
    

Gumikacsa 1985 2006. július 10. 14:09   Válasz erre: 1983
Szerintem símán megyek...
    

Gumikacsa 1984 2006. július 10. 14:08   Válasz erre: 1983
És a kihívás :)))) Egyébbként már mûxik... A kettes- üre közti átmenetet nem tudtam szépen megfogalmazni, túl sok lett benne az IF kapcsolat :)))
    

KOVI 1983 2006. július 10. 13:54   Válasz erre: 1946
GUMIKACSA!
AZ EN MEGOLDASOM TOKELETESEN MUXIK MINDENFAJTA ELEKTRONIKA NELKUL. ES NEM TEVESZT! ;) MINEK FELESLEGESEN SZENVEDNI,HA EGYSZER ELO VAN KESZITVE A MOTOR A FOKOZAT KIJELZESERE.
ALKALMAS VAGY JONNI MINDSZENTRE?
UDV
    

PePe-VFR 1982 2006. július 9. 12:34   Válasz erre: 1981
Köszönöm szépen, már meg is néztem a német honalapon.
azt hiszem erre fogok voksolni!
    

jogace 1981 2006. július 9. 10:52   Válasz erre: 1980
Gyártmány: SW-MOTECH, típus: SW 159 KBA30 365.
    

PePe-VFR 1980 2006. július 8. 23:27   Válasz erre: 1978
szia jogace!

nem tudod hogy véletlenül milyen gyártmány, elég sok német cég árul vagy gyárt ilyet, s nem tudom hogy melyik a jo!?
    

hornoti 1979 2006. július 8. 18:34   Válasz erre: 1975
Szia Ispan
örülök, hogy bejelentkeztél.
További jó utat, vigyázz magadra !

hornoti
    

jogace 1978 2006. július 8. 15:06   Válasz erre: 1977
Hello Pepe-VFR!

Eddig a bejáratás alatt 6 körül evett, de aktuális tegnapi adat: két személlyel 140-es utazóval 100 km sík + hegyi szakasz 200 km = 5,7 l/100 km. Ja, meg elõtte 50 km a városban

A középállvány német gyártmány, a debreceni márkakereskedõtõl vettem, azaz alkudtam bele a motor árába. A kereskedõ szerint a gyárnak is ugyanez a cég szállít, mindössze a Suzukitól megrendelve 70 ezer körül van az ára. Kanyarban nem ér le, legalábbis ez a gyártmány.

Üdv!
    

PePe-VFR 1977 2006. július 8. 14:28  
Mi a tapasztalatotok fogyasztás téren az 1000es v-stromnál?
ami még érdekelne hogy kinek milyen középállványa van ill. hogy ez leér e kanyarban?

elõre is köszönöm!
    

Ispan 1976 2006. július 8. 11:06  
Ja összesen mär 18000 van a gepben
    

Ispan 1975 2006. július 8. 11:01  
Gyerekek!
Fantasztikus A DL 3200 km utän is egyre jobban erösödik bennem az erzes hogy jol döntöttem hogy ezt vettem
Napi 500 600 km-t megyek tegnap erkeztem Malmöbe
Az este elerte celjät sikerult mäsnaposra inni magamat
Az idönk qrva jo volt mätol lett egy kicsit huvosebb
Jovö heten indulunk eszak fele Stockholmba
elnezve az itteni tävolsägokat lehet hogy simän meg lesz a 10000 km
jo hogy lecserältem a gumikat mert nem birta volna a regi
Alaposan megpakolva a gep 5 l./100 km fogyaszt
Most ennyi egyenlöre udv nektek Ispan
    

posap 1974 2006. július 7. 22:15  
Üdv a Hölgyeknek, Uraknak!

Végre van megint annyi idõm, hogy ezt a fórumot is rendszeresen tudom olvasgatni, hozzászólni.

Néhányan már ismernek, gurulásokról, találkozókról, 24 órásról, fórumokról, innen-onnan. Aki nem, annak röviden: 650-esem van, fekete, tavaly októberi, és budapesti vagyok. Sokat használom a városban is a motort, de túrázni is rendszeresen járok vele.

Széles utat!

posap
    

jogace 1973 2006. július 7. 21:47  
Hello mindenkinek!

Ma csoda történt, anyut 12 év után nagy nehezen rávettem, hogy újra nyeregbe pattanjon (eddig mindig azzal hárította el, hogy a gyerekeket valakinek fel kell nevelni)! Én is most voltam elõször 12 év után ismét a hegyekben, hát ez valami frenetikus, tisztára elfelejtettem, hogy ilyen jó (a Jávorkútra felvezetõ út tiszta orgazmumus).

Ha ez így megy tovább, akkor a remélhetõleg mihamarabbi közös gurulásra nem egyedül fogok menni :-)))

Oda s vissza 3 kollégával is találkoztam, érdekelne, hogy netán nem innen-é: 10 körül Miskolcon a 3-ason V-Strom + FJR, este 6-kor szintén a 3-ason Miskolc és Kistokaj között, és nem sokkal késõbb Nyékládházán a 35-ösön is szingli V-Strom.

Üdv!

P.S.: ugyanezt írtan a másik fórumra. Önmagam duplázásának nem más az oka, mit a határtalan öröm és a kíváncsiság, hátha közületek találkoztam valakivel.

    

pandamaci 1972 2006. július 7. 13:09  
ez a szinkronizálás dolog olyasmi, mint valamikor a gyújtás állíttatás.
Ha egyszer meg van csinálva, és nem b+ tatja tekergeti senki, akkor jó úgy ahogy van.
Ha meg valami kokszosodás, dugulás , szívócsó-tömítés egyéb repedés van sok tízezer km után , akkor se a csavarokat tekergetve kell utánállítani.a karburátoroson se....
    

krisztian.fz6 1971 2006. július 6. 23:11   Válasz erre: 1969
Az enyémet elvittem szinkronizálni, injektoros. Ugyan úgy meg vannak a pöckök ahova kell dugni a csöveket és ot vanna a csavarkák amiket kell tekerni, az elsõ henger el is volt mászva picit. Idõnként nem árt ellenõrizni, de valóban kevesebbet állítódik el mint a porlasztósok.
    

kilajsanyi 1970 2006. július 6. 21:58  
Kovee, gyertyacsere fölösleges, injektor szinkron inkább mesemesemátka, oaljszûrõbõl meg vegyél HIFLOFILTRO-t az csak 1700 Ft.

    

Galad 1969 2006. július 6. 19:13   Válasz erre: 1929
A porlasztókat szokták szinkronizálni! A befecskendezõs rendszer esetében a "szinkronizáció" csak duma!!!
    

KIRO-650 1968 2006. július 6. 15:33  
Balu nyert!
Elöl 16-os fogaskerék. kímélem a vasat hamár 140-es utazóba használom.
    

Gumikacsa 1967 2006. július 6. 12:06   Válasz erre: 1966
Sikerült elb...nom a helyét... rögtön lassultam egy kicsit :)))
    

pandamaci 1966 2006. július 6. 11:59  
kerék jeladóval mit csinálsz???
esetleg más méretû gumit tegyél a kerékre:)

Különben h a 5000 nél 110 et megy valami , akkor ugyanaz 6000 nél 132-t tud, 10000 nél meg 220 at ha csak nincs csúszás valahol...
Bár ezek nem labor mûszerek, se a km óra , sem a fordulatszámmérõ.
Akit nagyon izgat ,hitelesítse az óráját gps-sel, de legalább 2 vel egyszerre.

    

Gumikacsa 1965 2006. július 6. 11:14   Válasz erre: 1964
Kerék jeladóval is lehet játszani...
    

kovee 1964 2006. július 6. 11:09   Válasz erre: 1963
Neked jobban csl az órád.
A gyári infó szerint 6.-ban 5000rpm-110km/h, 6000rpm-130km/h.

Vagy más lánckereked van?

Üdv!
    

Lamprologus 1963 2006. július 6. 10:35   Válasz erre: 1960
6. ban 6000 az az én számításom szerint 132km/h ha mondjuk 6%-ot csal az órád akkor az közel 140km/h.
És mint tudjuk soxor majd 10%-ot csalnak az órák felfelé!
    

Judi 1962 2006. július 6. 10:34  
szio hát persze csörögj rám telcsin és megbeszéljük a gumikat Ironist:))) 1-2 NAP A BESZER IDÕ
    

Balu 1961 2006. július 6. 09:27   Válasz erre: 1960
Áttétel... Kiro.. Áttétel....:)))))))))))))))))))))
    

KIRO-650 1960 2006. július 6. 09:26  
Szasztok
Találós kérdés!
Hogy lehet, hogy a 650-sem 6.-ba 6000 fordulaton 140km gurul?
    

ironist 1959 2006. július 5. 22:33   Válasz erre: 1925
Judi, eccer írtad (motor)gumiban tudsz segíteni. Az ezresre keresek Metzeler Touranc-ét.

köszönettel!

    

Gumikacsa 1958 2006. július 4. 17:41   Válasz erre: 1957
Vazze, erre is van megoldás: nem húzod- nyomod annyira, hogy blokkoljon a kerék :))))
    

kovee 1957 2006. július 4. 16:28   Válasz erre: 1956
Nekem max ABS. a mostani tankal is vígan elmegy 300km-t(de inkább 400), és 300 után mindenképpen meg kell állni egy kis szünetre is. Viszont nagyobb tank az nagyobb súly is, amit cipelni kell.

Üdv!
    

Gumikacsa 1956 2006. július 4. 16:20   Válasz erre: 1955
szivacs, egy nagyobb tank + ABS nekem is jó lenne :((((
    

kovee 1955 2006. július 4. 15:06  
News!
http://www.motorinfo.hu/news.php?nid=4847
Üdv!
    

hornoti 1954 2006. július 4. 01:18   Válasz erre: 1953
A markolatfûtés (bal oldal) nekem is körbeforog, a kábel pontosan a fénykürt billentyûje alá szorul be.

    

Macko 1953 2006. július 3. 22:30   Válasz erre: 1950
Markolatfûtésed nincs?
Nekem körbeforgott, és amikor azt hittem, nyélen húzom, úgy 2/3 gázzal mentem (megfeszünt a markolatfûtés kanóca).
Még a Ringen is voltam így kint, és a végén jöttem rá, miért vagyok lassú!
    

kovee 1952 2006. július 3. 22:03   Válasz erre: 1948
Tipp:
Valamelyik szenzorod(vagy a lambda szonda) megkampecolt, így a ECU kevés naftát ad. Szervízes dolog, tekintve hogy a kis Dl-nek 2 ember+pack nem lehet probléma még 160-as utazóra sem!
Üdv!
    

Diravi 1951 2006. július 3. 21:24  
DL650 hatodik sebesseg megallapitasa: a sebessegmutato "elorebb" jar, mint a fordulatszammero. Kis gyakorlassal egy pillantas is eleg. Tenyleg.
    

Fecsa 1950 2006. július 3. 21:13   Válasz erre: 1949
Sajnos nem kétszemélyel 140 és kész
    

Lamprologus 1949 2006. július 3. 21:07   Válasz erre: 1948
Mérfõldbe mér az órád!

Vagy ez nem beugratós kérdés?

Akkor esetleg nem megy az egyik henger!
    

Fecsa 1948 2006. július 3. 20:46  
Kérdés a következõ.
Miért megy csak 140-et a dl 650-em ?

    

boxer 1947 2006. július 3. 18:05  
Nekem van egy eladó digitális fokozatkijelzõm. Tény, hogy nem olcsó, de adok hozzá egy nagy bömöst is. He-he.
    

Gumikacsa 1946 2006. július 3. 14:53  
Hát vmi még nem az igazi a fokozatvisszajelzõvel! A kis hülye meg akar gyõzni arról, hogy van 7. fokozat! Ha teljesen mûköd akkor szólok mindenkinek!
    

Lamprologus 1945 2006. július 1. 19:13   Válasz erre: 1944
Persze! Persze!....
Mindig csak az a "Húzzuk a gázt gondolkodás nélkül"
És az elme karbantartása az smafu?
Pér ezer km motorozás után elmehetnél fejszámolómûvésznek! ... Karrier! Hirnév! Vagyon!

De ha nem hát nem! Fénykép, csomag ... Én szóltam!
    

gstibb 1944 2006. július 1. 18:50   Válasz erre: 1939
Köszi ezzel ki lettem segítve:-( Nyilván én is ki tudnám számolni, sõt még egy táblácskát is rakhatnék a mûszerfalra, hogy hatodikban milyen fordulaton mennyit megy a motor. De ez baromság, meg a számolgatás is.
Sokkal egyszerûbb, ha automatikusan 6. váltásnál kivillan egy LED, oszt csókolom!

    

to-ga 1943 2006. július 1. 16:57   Válasz erre: 1938
Mégegy pirospont az 1000 javára. Ott a hatodikat jelzi egy zöld lampicska.
Persze városban nekünk is csak a számolás marad.
    

fektitibi 1942 2006. július 1. 13:03  
Nekem olyan van,hogy 6.ban megnyomok egy gombot és kigyullad egy lámpa vissza váltásnál magától elalszik.Ez javította a 7. kapcsolásák.A barátom csinálta nekem tehát árát nem tudom,de ha érhekel megkérdezem, azt tudom relét meg mindent rakott bele, a váltórúdhoz pedig én szereltem fel egy sztender kapcsolót.Egyébként Mackó az látta és kérdeszte is tõlem mi az a lámpa.
    

Lamprologus 1941 2006. július 1. 13:02   Válasz erre: 1940
A számolgatós hozzászólásom arra vonatkozott hogyan kerülhetõ el hogy az ember 7.-et akarjon kapcsolni, (ill km-eken keresztül 5.-ben menjen amikor akár 6-ban is mehetne)

Pályán sem bonyolultabb a dolog:
5.-ben 8000*2/100=160km/h 10000*2/100=200km/h
6.-ban 8000*2,2/100=176km/h 10000*2,2/100=220km/h
De van egyszerübb modszer is: 8000 alatt visszavált, 10000 felett felvált! :-))))))

Az a szerpentin amin 7.-et kapcsolna azember az kb olyan kacskarngós lenne mint az alföldi utak! :-)))))
    

Macko 1940 2006. július 1. 12:25   Válasz erre: 1939
De ha nagyon téped egy szerpentinen, neaggyisten pályán, nem nagyon van idõd és energiád szorozgatni, plusz nem a hétköznapi fordulatokat használod!
Én legalábbis mindig pályán váltottam mellé, amikor folyton 8-10 ezret forog a motor és ott nem tudom, milyen tempóhoz melyik fokozat tartozuk.
A Hringen egyszer eggyel többet raktam vissza a kelleténél a 13-as kanyar elõtt (a célrará elõtti visszafordító), egybõl fullra blokkolt a hátsókerék és rongyoltam a bukótérbe.
Ilyenkor nem árt a fokozatkijelzõ. Langyos utcai gurulásnál nem létkérdés, az tény.
    

Lamprologus 1939 2006. július 1. 09:30   Válasz erre: 1938
Gyakorolni kell kicsit a szorzótáblát és akkor nem akarod kapcsolni a 7.-et!
650-esnél 6-ban 2,2 a szorzó, 5.-ben 2!
Magyarul 6.-ban fordulatszám szorozva 2,2 /100 egyenlõ sebesség km/h -ban
pl:
6.-ban 5000-es fordulat = 110km/h
5.-ben 5000-es fordulat = 100km/h

    

gstibb 1938 2006. július 1. 08:55   Válasz erre: 1936
Ja, ha lesz valami konkrét megoldás, rakjátok föl légyszi. Engem is érdekel a dolog. Mondjuk nekem elég lenne egy olyan is, hogy ha már 6.-ban van, akkor világít egy led. Mindíg váltanám a 7.-et is ;-)
    

Fecsa 1937 2006. június 30. 21:05  
Ez engem is nagyon érdekel küld el nekem is a cimet.

    

Daty 1936 2006. június 30. 21:03   Válasz erre: 1935
Bocsi Kovi!!

Nekem mindegy milyen megoldás, csak jó és olcsó legyen, és ne higgyem néha azt hogy 2-ben vagyok, mikor az még négyes, és rángat mint az állat ha próbálok vele annyiban elindulni!
Várom a mielõbbi útmutatást!!
Vagy azt, hogy mikor, hová, és kihez vihetem, aki megcsinálja nekem!:-)

Üdv!

Daty
    

KOVI 1935 2006. június 30. 20:36   Válasz erre: 1919
Daty!
ELIRTAD A NEVEM, EN A KOVI... ;)
AZ 1906-OSBAN RESZLETEZTEM A MEGOLDASI MODOKAT. MIVEL AZ ENYEM A "MECHANIKUS", HAT ITT NEM IGAZAN BESZELHETUNK KOMOLY KAPCS RAJZROL. CSAK RA KELL KOTNI A LEDEKET AZ EMLITETT HELYRE ES KESZ. AZ ELEKTRONIKUS MEGOLDASBAN NEM EN VOK AZ ILLETEKES,DE MAJD BIZTOS ELORUKKOLNAK VELE AZ EMBERKEK, HA KESZ. ;)
    

jogace 1934 2006. június 30. 13:14   Válasz erre: 1932
Ha jól tudom, munkavédelmi elõírás miatt nem mehet be idegen a szervízbe, amit ellenõriznek is, és szabálytalanság esetén keményen bírságolnak. Ezért végül is nem lehet rossznéven venni, ha a tulaj nem szívesen vállal kockázatot. Az üvegfal valóban jó megoldás, ilyen van Debrecenben is, már ha odafér az ember a sok betárolt motortól.
    

Lamprologus 1933 2006. június 30. 12:30   Válasz erre: 1932
A lényeg számomra is az lett volna, hogy lássam mit csinálnak, vagy mit nem csinálnak a motorommal.
    

BiaStrom 1932 2006. június 30. 11:40  
a Budai Full-Gas ezt úgy oldotta meg, hogy egy bazi nagy üveg mögül nézheted a kanapéról a szerelõket. Ott sem engednek be a szervízbe, még ismerõst sem....
    

Lamprologus 1931 2006. június 30. 09:06   Válasz erre: 1929
Hát ha igaz amit leírtatok akkor tényleg jó lesz vigyázni velük, mert úgy néz ki pofára megy a dolog. Akit lehet azt jól átvernek! Engem szerencsére nem tudtak! Hálából terjesztem a jóhírüket!
Titeket beengedtek a mûhelybe?


    

kovee 1930 2006. június 30. 08:04   Válasz erre: 1919
Daty!
Gumikacsáé a fõbiznisz, s közben váltotatás van. Ha majd teljesen kész lessz feldobja a fórumba.

Üdv!
    

kovee 1929 2006. június 30. 08:03   Válasz erre: 1928
Van!
Nekem a 6000-res szervízt csinálták, minden ok. Gyorsak, és alapos a srác. A szervízkönyv szerint dolgozik, s bár az nem kéri az olajszûrõcserét, megkérdezte hogy eltérhet-e tõle(ennyi meg annyi a +szûrõ).Mondtam hogy kérem a cserét(2800ft+). Egyébként a szûrõt MINDIG cseréljétek ki!!!!!
Olajat én vittem, munkadij 5000 huf volt. 1-1,5 óra volt az egész. Azt mondta hogy ez egységes, a 12 000-re kicsit több lessz, mert gyertya csere meg bef. rendszer szinkronizálás is lessz. Szóval jobban bele kell nyúlni, az meg hosszabb idõ.
Szal szerintem minden rendben.

Üdv!
    

johnny 1928 2006. június 29. 21:45  
Komolyan? Akkor elég pofátlanok voltak. Én csak azért mertem ajánlani, mert velem eddig korrektek voltak. Nekem nem mondták, hogy nem mehetek be a szervízbe és nem várhatom meg a motoromat, amíg kész nem lesz. Akkor legközelebb kipróbálom a gyõrieket.
Valakinek tapasztalata?
    

Lamprologus 1927 2006. június 29. 20:10   Válasz erre: 1924
Johnny írta: "Én is ajánlok neked egy szervízt: Monster Motor-Mosonmagyaróvár. Nagyon rendesek és segítõkészek. "

Háááááááát .... Nekem merõben más a véleményem róluk.
1000-es szervizt akartam megcsináltatni velük mert Sopronba, meg Gyõrbe csak késõbb tudták volna megcsinálni.
Telefonon lebeszéltem velük, hogy mikor viszem a motort és ott maradok a motor mellett amíg kész lesz.
Szépen elrobogtam hozzájuk, kb 100km, mondták hogy 3 óra múlva mehetek vissza a motorért. ???
Mondom azt beszéltük meg hogy ottmaradok a motorral. Erre aszongya hogy tilos bemenni a mûhelybe, mert rengeted munka van a motoron és akkor nem végez 3 óra alatt a szerelõ. Meg valami 30eFt körüli összeget mondtak. Ment a szöveg még egy darabig a bizalomról meg egyebekrõl, aztán lezárandó a vitát mondom ha bemehetek lesz üzlet ha nem akkor nincs mert tuti van valami titikolnivalójuk ottbent. Asszongya nem mehetek be!
Kimentem a motorhoz, beöltöztem, akkor jöt ki hogy jóvan bemehetek. Mondtam már késõ, a bizalom elveszett, bukták az üzletet.
Végülis Gyõrben 1,5 óra alatt megcsinálták, 16eFt-ért.
Szóval egyszer jártam a móvári szervizben, többet soha!

    

johnny 1926 2006. június 29. 18:37  
Bizony, bizony a szemfüles magyarok....
Egyébként ma kérdeztem meg egy hazai márkakereskedést, gyári tanktáska (V-Strom felirattal) 29 ezer és két hét, Bruck-i márkakereskedõnél 72 euro és azonnal.... (jó tudom, tudom: az oda-visszautazás költségei, de közel a határ)
    

Judi 1925 2006. június 29. 18:25  
Jó motorosok tudják hogy hova kell menni vásárolni.:)) Ez annyira bitang jó áron volt hogy nem igaz. A magyarországi kereskedõk azok még a bõrt is lehúzzák az emberrõl. De ha Pest akkor a másik variácio SHOX ott is láttam 20.000 körül. Ami azért már nem az alap volt.
    

johnny 1924 2006. június 29. 18:14  
Judi!
Azt én is néztem a neten, múlt pénteken voltam is kint a Louisba, de ki volt fosztva a tanktáska-részleg....
Azért kösz az infót. Én is ajánlok neked egy szervízt: Monster Motor-Mosonmagyaróvár. Nagyon rendesek és segítõkészek.
    

Judi 1923 2006. június 29. 18:07  
A köv állomás Pest lesz Amargo ott állítólag tuti jók a szerelõk:))) De azért köszike. Tanktáska??? Bécs Louis 13.000 ft olyan hogy lehidaltok tõle, 3 részes gumipók jár hozzá, hátitáskaként is használható én tavaj vettem, pár napos túrára lazán belefér egy csomó cucc. Csak hát akkor az embernek van egy köre minimum Bécsbe.
Mágneses, és még 160 fölött is nagyon jól stabilan van a tankon.
Ez a táska az RMC-be 34.000 ft dettó u.a
    

hornoti 1922 2006. június 29. 17:57   Válasz erre: 1912
Judi,

Esztergom, Suzuki Jó-Dobronya Motorszalon és szervíz.
Csunderlik Csaba 06 33/416-666

Ha valahol nem tudnak megcsinálni egy Suzukit, akkor hozzá viszik.
    

johnny 1921 2006. június 29. 17:26  
Üdvözletem a társaságnak!

Nincsen valakinek egy eladó tanktáskája, ami jó a DL-re?
    

Tombano 1920 2006. június 29. 15:53   Válasz erre: 1918
Mackó!
már csak így mesélsz a dl-rõl? emlék? :)))

    

Daty 1919 2006. június 29. 15:47   Válasz erre: 1897
Szia Kovee!

A fokozatkijelzõ "mûszer" engem is érdekelne!
Nem tudnál kreálni egyet, és elküldeni egy bekötési rajzzal együtt?
Természetesen megfelelõ anyagi ellenszolgáltatásért cserébe?


Üdv!

Daty
    

Macko 1918 2006. június 27. 20:04   Válasz erre: 1916
Így is fogom. Igazából semmilyen rossz emlékem nincs a DL-rõl.
    

kovee 1917 2006. június 27. 19:59   Válasz erre: 1912
Judi!
Hívd fel a gyõrieket! Szerintem tök korrekt a srác.
Üdv!
    

kovee 1916 2006. június 27. 19:58   Válasz erre: 1915
Aha!
És így akarod megõrizni az emlékedben mi? :-)))))))))))))))))))
    

Macko 1915 2006. június 27. 19:54   Válasz erre: 1914
Jó, csak mert ha rám vonatkozott, akkor nem igaz.
Ugyanúgy szeretm a DL-t mint eddig. Az ezelõtti motorjaimban mind csalódtam valamilyen szinten, ÕT az utolsó pillanatig imádtam és imádom most is és imádni is fogom.
Mert egy qva jó bicikli!!!
    

Tomota 1914 2006. június 27. 19:39   Válasz erre: 1913
Én értem..., de
válaszod (lehetne) :Minden szerelem elmúlik egyszer.......
(most a béjemvé van soron...ezt dobta a gép! )
    

Macko 1913 2006. június 27. 19:20   Válasz erre: 1910
Nanu!
Ez a megjegyzés melyik elõzményhez kapcsolható?
(Csak nem értem.)
    

Judi 1912 2006. június 27. 17:45  
ha tud valaki egy értelmes Suzuki szervízt ahol a motoromat végre megnézik, mert az ilyen pöcs szerelõkkel ki van a .......2 hetet mondtak és még nem tudják mi a baja a gépnek!!!!! Akkor az szóljon. Csak azt nem értem, hogy a sík hülye minek megy el motor szerelõnek??????
Kacsa lehet hogy viszem hozzád a gépet:)))) Meg a gyûrüt is legalább megmutathatod:))))) Tudod????
    

to-ga 1911 2006. június 27. 16:26  
Gumikacsa!
Te tudsz elhajolt bukócsövet visszaigazítani? Az enyém épp csak annyira ment el, hogy az idom nem sérült, de egy papírcsíkot nem tudnék befûzni.
toga
    

kilajsanyi 1910 2006. június 27. 13:57  
Azé ahogy látom a híres DL nem egy szerelemmotor. :)

    

binlaci 1909 2006. június 27. 13:36  
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=9353399

Ha nem szabad, akkor elnézést....
    

kovee 1908 2006. június 27. 11:57   Válasz erre: 1907
Hali!
keresd meg telón Gumikacsát, mond hogy én irányítottalak hozzá, és te is szeretnél egyet.
A kartervédõ sehol, mert csõcsere miatt át kellett volna tervezni. Amúgy is kevés az idõm!

Üdv!
    

KOVI 1907 2006. június 27. 11:35  
Kovee!
EMLITETTED,H CSINALTATOD A BUKOCSOVET... HOL, MILYEN A KTG VONZATA, FEKETEBEN TUDJAK -E? FESTENI NEM AKAROM A KOPAS MIATT, FEKETE MUANYAGOZASRA GONDOLTAM. A KARTELVEDO LEMEZZEL MI A HELYZET?
(HA FENTAKADTAL VOLNA,H MIERT 2005-OS A MOC, HAT MERT 2004 OKTOBEREBEN A JOVO EVI MODELLT VAGTAK A FEJEMHEZ.)
UDV,KOSZ
    

KOVI 1906 2006. június 27. 11:28   Válasz erre: 1905
MEGOLDHATO KIJELZOVEL IS, CSK NEHEZEBB DISZKRETEN ELHELYEZNI EN 6DB LEDDEL CSINALTAM A MEGFELELO SEB. FOKOZATOKHOZ. A VEZERLESHEZ 3 FELE MODSZER VAN: EGY IC SZAMLALJA A KAR MOZGASAT V A SEBESSEG ES A FORDMERO ALLASABOL ERTELMEZZUK EGY ELEKTRONIKAVAL V MECHANIKUS MEGOLDAS: AZ URES VISSZAJELZO TARCSAHOZ HOZZAKOTNI A LEDEKET. (A TARCSA A FOKOZATOKNAK MEGFELELOEN EGYET FORDUL ES AZ URESHEZ HASONLOAN A TOBBI LEDET IS TESTELI MIKOR KELL.
    

Lamprologus 1905 2006. június 26. 21:39   Válasz erre: 1897
Fokozatjelzõ LED-ek???
Ezhogyanvanez? Lehetne részleteket tudni róla?
    

Gumikacsa 1904 2006. június 26. 18:57   Válasz erre: 1898
BI-BI-BIIII, nekem lesz motorom a héten (állítólag)
    

Macko 1903 2006. június 26. 16:11   Válasz erre: 1902
Õszintén szólva semmi bajom a plexivel. Meg az egész motorral sem.
Csak sajnos volt nálam a BMW R1200GS Adventure teszten. És nem hiába féltem én ettõl már korábban. Mert szerelem lett elsõ látásra meg gurulásra. Annyira beleszerettem abba a behemótba, hogy most vettem egyet jó hosszú részletre és jó magas havi törlesztõre.
De - ahogy mondani szokták - a szerelem vak...
    

gstibb 1902 2006. június 26. 15:54   Válasz erre: 1901
Meguntad a fejrázogatós plexit? ;-)

Milyen lesz a következõ?
    

Macko 1901 2006. június 26. 14:55   Válasz erre: 1899
1.590 ezerért van kitéve.
    

Tombano 1900 2006. június 26. 14:45   Válasz erre: 1898
ja, bocs. most látom bizóban van még.
    

Tombano 1899 2006. június 26. 14:45  
Mackó!!!
mennyiért ment el a dl-ed?
    

Macko 1898 2006. június 26. 14:29   Válasz erre: 1897
Ez igen!
Az enyémben ilyenek már sose lesznek :-(((
Már nincs is Stromom :-((((((((((((((((((
(Illetve van, csak a Full-Gasnál bizományban...)
    

KOVI 1897 2006. június 26. 13:55  
HUUUU, DE KIFARADTAM! NA NEM A MOCIZASBAN -AZTAT BIROM- A SZERELESBEN...
FENYSZORO MAGASSAG ALLITAS ELEKTRO MOTORRAL, A PIROS HIBAJELZO LED KICSERELESE KETSZINURE,H A SZTENDERT JELEZZE. (CIKI,MIKOR LEBOK A MOTOR,MERT UGY HAGYOM) DISZKRET FOKOZAT KIJELZO LEDEK, XENON BESZERELESE, HELYZETJELZO HELYERE FEHER LEDEK, VMINT HALOGEN INDEX IZZO.
ES KI-KI MIT MANYIZ EPPEN? BAR NYILVAN A HANGSULY MOST A MOTOROZASON VAN.
UDV
    

PePe-VFR 1896 2006. június 25. 16:39  
2006 július 02 mecseki motorozás!

jelentkezõk???
    

ironist 1895 2006. június 21. 12:17   Válasz erre: 1848
Nekem kb. 8-9 ekm kora óta, csak 2900-3100 fordszám közt csinálja, egyenletes tempóban haladva, van hogy 2 km-ként és van hogy 200 km-ként.
Más fordszámnál sose, jobbnak mondott üa.-nál ritkábban.
Én csak akkor akarok õrülni ha sûrûn jön elõ.
    

jogace 1894 2006. június 20. 15:01  
Hi!

Ma végre megjártam a zöldkártyást, bemérte mindkét kipufogót, és hál'Istennek nem volt közöttük számottevõ eltérés sem alapjáraton, sem emelt forduatnál (az a kevés is az elfülstölt csõ javára volt - lehet, hogy mégiscsak jót tettem vele? ;-))) ). Így hát szerencsésen megúsztam a riasztószerelést, és nemcsak én, hanem a szerelõ is, aki nem is tudja, milyen szerencsés. Ha valaki netán Debrecenben akarna riasztót beköttetni, elõbb kérdezze meg tõlem, hogy hol ne tegye. Mégegyszer kösz mindenkinek a tippeket!

Üdv!
    

Macko 1893 2006. június 20. 12:58   Válasz erre: 1892
Én 14-re gondoltam, akkor tök nagyróbertes lenne...
És nagyon könnyû lenne lábtartóig dönteni!
Még nekem is sikerülne tán...
    

Gumikacsa 1892 2006. június 20. 12:56   Válasz erre: 1891
elöl + 13 coll? :)))
    

Macko 1891 2006. június 20. 12:54   Válasz erre: 1890
Hátra 12 collos milyen jól mutatna?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22115