Jose | 2891 | 2008. július 12. 12:00 | Válasz erre: 2878 |
kartelgsm91 | 2889 | 2008. július 10. 20:18 |
Szisztok! Én is egy V-Storm büszke tulajdonos vagyok. Érdeklõdöm lesz-e mostanság valahol valami jó kis nekünk való túra?
|
Daty | 2886 | 2008. július 2. 21:18 |
Kedves Motoros Barátaim! Elõször is elnézést kérek az OFF-ért! Segítségeteket szeretném kérni! Vettem egy Piaggio Mp3-as 3 kerekû robogót. Meg is nyitottam a topicot, de sajna még senki nem jelentkezett be. Ami nem is csoda, hisz Magyarországon mindössze 30 db van. Ezért kérek mindenkit, hogy ha valaki ismer olyan személyt aki az említett jármûvel rendelkezik, és internettel is, kérem, szóljon neki, hogy nézzen be a topicba! Segítségeteket elõre is köszönöm! Széles utat! Daty |
Daty | 2885 | 2008. június 26. 14:29 |
Sziasztok! Kicsit utánanéztem a kínálatnak, és úgy látom, kicsit túlbecsületm a motorom értékét! Ezennel korrigálom! Kikiáltási ár 1,35 MFt. Remélem így már vozóbb! Széles utat! Daty |
Daty | 2884 | 2008. június 25. 23:45 |
Üdv Mindenkinek! Eladnám 2005.11.26-ai kiadású DL 650-enesemet. Vizsga 2009.11.26-ig. Elsõ tulajdonos vagyok. Full extrás. Akik voltak a talikon, ismerik "személyesen" is, de ejtek róla néhány szót. 18.000 km, vezetett szervízkönyv, láncolajozó, szivargyújtó aljzat, bukócsõ, sebességfokozat kijelzõ, kézvédõ, ültetõszett, elsõ "trepni", középsztender, 3 szólamú sziréna, deréktámasz, 3 doboz (2db 42 literes, a hátsó pedig 46 literes színrefújt, 2 teljesértékû bukó fér bele), SHAD márkájú, elsõ indexek idomindexre cserélve, hátsó indexek alumíniumházas halogén indexre cserélve. Törve nem volt. Kifogástalan, gyári állapotú. Én 1,5 millát gondoltam érte, de ha valakit komolyn érdekel, megegyezünk. Nem lenne baj, ha gyorsan elkelne, az meg fõleg nem, ha valaki innét venné meg a fórum olvasói közül!:-) Széles utat! Daty |
KOVI | 2883 | 2008. június 20. 21:35 |
Tesok! Most vegyetek gumit,mert akcios a Michelin Anakee! Nem is kicsit!
|
Judi | 2881 | 2008. május 6. 12:26 |
Ispan gratula ezekhez a csodállatos élményekhez, nem hiába a v-strom azért az mégis csak v-strom:)))
|
Ispan | 2875 | 2008. május 6. 02:09 |
Még egy adag 1.) ......... szép. 2.) Sidi-Bu- Said 3.) Biszmilla-Rahman-Rahim ![]() ![]() ![]() |
Ispan | 2874 | 2008. május 6. 01:35 |
sagipet | 2867 | 2008. március 25. 19:45 |
tulajdonképpen most nálunk a télapó hozta a tojásokat nyúlszánon :-)! ettõl eltekintve a szokásos módon zajlott erre is a húsvét,hízott a gyomor ,s a máj is.ezúton szeretném megragadni az alkalmat és jókívánságaimat tolmácsolni a sándorjózsefbenedekeknek!! jön ám még kutyára helikopter,csak így szivassanak minket! :-) ja a izé! TDM,na még mondjuk 900-asat nem próbáltam,azt mondják elõnyére váltak a módosítások,esetleg még azért próbáld ki azt is Szeni,ha még nem tetted.abs,6gang,+ power,hátha Neked az jön be.de a DL-t is ha eljön az a jó idõ és úgy tudsz jobb döntést hozni |
Szeni79 | 2866 | 2008. március 25. 17:47 |
Szevasztok. Most jutott csak eszembe, hogy beleolvassak a fórumba. Köszönöm a hozzászólásokat, mindenképpen kipróbálok egy DL-t, mostmár nagyon kiváncsi vagyok milyen lehet. Sagipet igaz nekem is bordó a vas de az enyém 97-es nem 2000-es. Gondoltam lecserélem egy újabbra, de most azért nem sietem el. BB tõlem kb. 135km, egy szebb napon mindenképpen lelátogatok oda (nem olyanon mint ma :( ). Üdv. Szeni |
PePe-VFR | 2865 | 2008. március 25. 17:29 |
Ezt a hibát már sokan elkövettük!? :) A nyuszizás jól telt, bár inkább motorozni kellett volna egy kicsit, de hát az idõjárás nem volt valami frankó! még a nyúlak is kabátba rohangáltak Dombóváron! Jössz a DL találkozóra??? |
subi | 2864 | 2008. március 25. 10:54 |
sagipet | 2863 | 2008. március 24. 18:14 | Válasz erre: 2862 |
nem sokat mentem vele kb 10e km-t. kicsit fejnehezebb mint a DL és állandóan dûlöngélt araszolgatásnál,kis fordulatot nem szerette,nagyot se,igaz középen jó tolt de az elõbbiek hiányoztak nekem.a hátsó rugó gyengébb mint ennek ezért dobozzal,kétszeméllyel hintázott.meg lehet szokni a TDM-et ,sõt megszeretni is,ráadásul egy szép motor.nekem Remus dobok voltak rajta,gyönyörûszép hangja volt.
|
interceptor | 2862 | 2008. március 24. 08:03 |
Nálam is szóba jött a TDM, amikor a Stromot vettem, de egy-egy kör próba után nem volt kérdés, hogy a kettõ közül a DL kell nekem. (A Varán már többet tépelõdtem) Szeni! Az a legjobb, ha ellátogatsz valamelyik V-Stromos összejövetelre, ott biztosan lesz, aki szívesen cserél Veled egy körre. Egyébként a B.Boglári Full Gas-ban mindíg van tesztmotor, talán az nincs túl messze Neked. |
BiaStrom | 2861 | 2008. március 23. 20:29 | Válasz erre: 2859 |
sagipet! Ezt nem is tudtam. :) Mennyit mentél a TDM-el? |
interceptor | 2860 | 2008. március 23. 14:04 |
....és nemannak ??!! :-)))) Ez jó! Hasonlóan én is mindenkinek! |
sagipet | 2859 | 2008. március 22. 19:34 |
sziasztok sorstársak! itt is :-) megragadom az alkalmat és kellemes húsvétot kiívánok minden V-stromosnak és nemannak!!!! :-) Biával egy követ fújok,nekem is volt Tdm-em 2000-es ,a 850-esbõl igencsak az utolsó széria.nem volt rossz a gép de nem szerettem ennyire mint ezt a 650-est.mellesleg pont Pécsre adtam el,véletlen nem 851 a vége a rendszámodnak és mondjuk bordó színû Szeni?? :-) volt még utánna egy 1000-es Aprilia Tuonóm,high-tech cuccokkal de mégis végül a 650-es DL mellett döntöttem és nem bántam meg!!! |
BiaStrom | 2858 | 2008. március 22. 15:47 | Válasz erre: 2856 |
Szia Szeni79! Én TDM 850-rõl (97') ültem át K-5 DL-650-re. Azóta közel 40 ekm mentem vele. Nem bántam meg. Szerintem kényelmesebb az üléspozíció, jobb a szélvédelem (varió-túraplexi) és szebb a hangja. Persze gyengébb kicsit, de alig észrevehetõ. Röviden ennyi. |
PePe-VFR | 2857 | 2008. március 20. 23:03 |
Szeni, én dombóvéri vagyok, de nekem 1000-em van! Ajánlom a Full-Gast, nekik ha jól tudom van tesztmotorjuk, ha más nem lesz! |
Szeni79 | 2856 | 2008. március 15. 20:24 |
Szevasztok Van itt valaki olyan a fórumon aki pécsi vagy ahhoz közeli (én Pécsváradi vagyok) és DL650-e van és egy próbára oda merné adni a gépét? Cserébe mehetne az enyémmel :) (TDM 850). Kiváncsi lennék a különbségre, nem elméletben. Üdv. Szeni |
subi | 2855 | 2008. március 15. 06:38 | Válasz erre: 2854 |
hali! sajna nem megy a regisztrálás, pedig próbáltam 20x is de valamivégett nemkóser. Azért köszönöm. szió subi ![]() |
BiaStrom | 2854 | 2008. március 14. 08:53 | Válasz erre: 2852 |
Szia subi! Gratula a motorodhoz. Javaslom, hogy másold be a bemutatkozásod és regisztrálj be a Club oldalra is. http://vstromclub.hu/vstromclub/index.php |
keresztapi | 2853 | 2008. március 13. 17:37 |
üdv Mindenkinek!!! keresek egy jó állapotban lévõ 650-est vagy 1000-es dl-t. kb 2-3-évest, 10000-15000km-rel, egy kis extra ( doboz nem kell) kösz. |
subi | 2852 | 2008. március 13. 16:34 |
PePe-VFR | 2848 | 2008. február 26. 11:31 | Válasz erre: 2845 |
szia, a vstronclub.hu -n nézz körbe, s ha jól olvastam akkor Geri árulja a motorját, 3 800 kilóméterrel! |
Cerb | 2846 | 2008. február 26. 08:47 |
Bátyámnak van egy eladó a DL 1000-e. Tényleg rendben van, csak ajánlani tudom.
![]() |
ttaattaa | 2845 | 2008. február 26. 08:27 |
Kedves V-STROM-osok! Egy jóbarátomat próbálom rábeszélni, hogy a v-strom-ot vegyen. Nincs a környezetetekben egy megbízható moci eladó? |
X.Józsi | 2844 | 2008. február 15. 11:40 | Válasz erre: 2843 |
Nekem az enyém jobban tetszik ! De ez csak az én véleményem ... Egyébként érdekes . Üdv mindenkinek ! Nem esik a hó... :-) |
johnny | 2843 | 2008. február 14. 17:49 |
Na, gondoltam felhozom kicsit ezt a fórumot. Ehhez mit szóltok, kedves DL-rider-ek? http://www.motorsport-scheessel.de/Motorsport%20inet/dl-r%20650.htm |
mancsi | 2841 | 2008. február 8. 19:41 | Válasz erre: 2839 |
Regisztrálj be az elõbbi linkre, 2008 04.26-27.-én lesz tali is Egerben, szeretettel várunk
|
szasa | 2840 | 2008. február 7. 23:26 | Válasz erre: 2839 |
nem, csak itt kicsit nagyobb a mozgás :http://www.vstromclub.hu/ Nézz be oda is... sza.sa |
mormonci | 2839 | 2008. február 7. 22:02 |
Hallo egy új v-stromos vagyok ez a fórum kicsit gyengének látszik mi van horkoltok????
|
MartiBenzintyuk | 2836 | 2008. január 27. 17:20 |
Pepém! Megnéztem, Te is megnézhetted volna, a ZIZI már foglalt. :-)
|
MartiBenzintyuk | 2835 | 2008. január 27. 17:18 |
Örülj, hogy nem MANCI, mert már akkor én is igen nagy bajban lennék :-) |
PePe-VFR | 2834 | 2008. január 27. 16:26 |
Azért azt még megkérdezem hogy ki az a Mancsi, s miért Mancsi, miért nem Zizi???? Márti, lehet hogy fel kellene költöznöm pestre s akkor tudnák motorozni?! :)) |
MartiBenzintyuk | 2833 | 2008. január 27. 14:18 |
Szia PePeDL! Mi is motoroztunk szombaton, király volt. Pá.
|
PePe-VFR | 2831 | 2008. január 27. 11:23 |
kicsit eltûnt ez a fórum a mélybe, igy gondoltam hogy felhozom afelszínre! kész van az új vstrom club hungary weboldal is www.vstromclub.hu címen elérhetõ. remélem aki megtehette az motorozott szombaton, király idõ volt! |
Duda | 2830 | 2007. december 24. 13:37 |
Kedves V-Stromosok! Nagyon boldog , békés karácsonyt kívánunk Mindenkinek igaz baráti motoros szeretettel: Qfircz és Duda |
Gyurci | 2826 | 2007. december 11. 13:36 | Válasz erre: 2825 |
Szia! Itt ni: http://www.karakas.hu/vsch/component/option,com_fireboard/Itemid,29/func,view/id,524/catid,507/limit,15/limitstart,0/ |
Macko | 2825 | 2007. december 11. 09:22 | Válasz erre: 2823 |
Köszi. Melyik fórumon olvashatom el a hozzászólásokat? Érdekelne. Részben mint ex-DL-est, részben mint ojságírót. Egyébként Dani kollégám motorján most addig dolgoznak páran, míg meg nem lesz a kopogás oka, aki mindenkit súlyt. Ha van fejlemény, mindenképpen beszámolunk róla. |
Hufi | 2823 | 2007. december 6. 10:22 | Válasz erre: 2819 |
Macko ! Ez elég nagy vihart kavart az érintettek körében a cikk, oly annyira, hogy két oszlopos tagunk még válaszlevelet is írt a fenti írásban megnevezett "újságírónak". A Vstrom fórumon is beszéltünk a dologról, de nem linkelem be inkább... üdv, Hufi |
MartiBenzintyuk | 2822 | 2007. december 6. 09:03 | Válasz erre: 2821 |
http://www.storiain.net/arret/num26/babbo261.jpg
|
Macko | 2819 | 2007. december 3. 08:15 |
Na kedves DL-esek, olvassátok szeretettel: http://totalbike.hu/tesztek/suzudl650abs/ Hozzáteszem, én ilyen dilettáns, f@sz tesztet régen olvastam, bár a totalbike-on lassan megszokom... Csak összehasonlításképpen egy másik: http://www.onroad.hu/motor/bemutato/601/ Ha megtennétek, hogy a kettõt összehasonlításképpen beteszitek másik DL-es fórumba is, megköszönném. Várom az összehasonlító értékeléseket is. Köszi elõre! |
BIKE-R | 2817 | 2007. november 18. 22:41 | Válasz erre: 2816 |
A 19. mp-nél azt a 180 fokos fordulót úgy csinálja, mintha egy 80 kg-os motor lenne alatta... Nagyon jóóóó :))))
|
Macko | 2816 | 2007. november 18. 21:24 |
Jó kis videó a DL-rõl, ami minden célra a tökéletes motor: http://www.youtube.com/watch?v=0aoFUmDzKLs Tessék példának tekinteni! |
ironist | 2815 | 2007. november 17. 21:04 | Válasz erre: 2806 |
Huh!! Rég jártam erre, motoroztam. A DL-esek szoktak ilyenkor is. Jópofa a kép. Hát a HP2-t valaminek le kell alázni. Hogy aztán az milyen vihar, hát az már tök mindegy. |
Mauro | 2813 | 2007. november 12. 18:52 |
Ez olyan mint a "mézeskalács szív"! .............nem ke csomagó..........ittmegeszeeemmm!!!
|
kilajsanyi | 2812 | 2007. november 12. 18:46 | Válasz erre: 2808 |
japánok nagyon nem adnak a futómûre...fõleg ha ilyen utcai endúróról van szó. |
tgkv | 2811 | 2007. november 12. 16:12 |
ez már régi gép lehet :)), mert a váz szine a 2004-esé, 2005-tõl csak fekete vázzal gyártják
|
danyila | 2809 | 2007. november 12. 10:10 | Válasz erre: 2807 |
Az elsõ henger 2 cm magas, a talptól a szelepfedélig. Ha a hátsó hengertalptól kettõ cm-t felmérek a megfelelõ irányba, akkor az ülés alatt van közvetlen a szelepfedél. Nagyobb rugózásnál és huppanásnál a zacsekot elkaphatja a vezérmûtengely.:-) És az a tank ránézésre sincs még 20 literes sem. - szerintem Ez photoshop - motor. |
vadasz | 2808 | 2007. november 12. 08:35 |
amúgy ötlet szintjén egy terepesebb v-strom nem lenne rosz.. és piacképes is lehetne, ha mondjuk egy árban adnák a másikkal többé kevésbé.. lenne mondjuk egy normáis alsó motorvédõpáncél, egy kicsit komolyabb elsõ futómû, fûzött kerekek... aztá kb ennyi.... mont az új 800GS és 650GS nél ahogyan kettéválaszották a modellt... de ez télleg kamu.. már a neve is :D |
kilajsanyi | 2807 | 2007. november 11. 23:10 | Válasz erre: 2804 |
mindegy, egyébként rossebb tudja. a transalpról meg a varáról is kerültek ki ilyen fantáziaképek. lehet, hogy van köze a tényleges piackutatáshoz ? :D |
Macko | 2806 | 2007. november 11. 22:05 | Válasz erre: 2805 |
Az egész motor nem stimmel, csak azért raktam be, mert jópofa. Ha a képet meg sem nézed, csak a technikai adatokat, már gáz van. Ha hozzáteszel csak annyit, hogy legalább 21-es, és kb. 90 széles elsõ gumin és egy pici féktárcsával nekilendülünk a 230-nak... Még ha fel is dobnánk egy aszfaltgumit. Csak fórumélénkítésnek szántam, de eddig "csak" egy Hondás, egy leendõ és egy jelenlegi béjemvés no meg Nándi barátunk a Yamahájával vette észre. DL-esek nem járnak erre úgy fest. :o((( |
B_Jani | 2805 | 2007. november 11. 21:59 | Válasz erre: 2804 |
Nem az a baj macko... hanem ha jobban megnézed a képet, a kislánckerék helyén elvileg olajnak kell lennie... Valami nem stimmel akkor a blokkal
|
Macko | 2804 | 2007. november 11. 21:55 | Válasz erre: 2803 |
Szerinted ennyi átalakítás után számít valamit is áttenni a másik oldalra a láncot? :o)))
|
kilajsanyi | 2803 | 2007. november 11. 21:29 | Válasz erre: 2798 |
a fotosopper azért arra figyelhetett volna melyik oldalon fut a lánc......
|
Macko | 2802 | 2007. november 11. 20:42 | Válasz erre: 2801 |
Mondtam hogy passzolom a valóságtartalmát. De jópofa! |
Zsifi | 2801 | 2007. november 11. 20:17 | Válasz erre: 2800 |
Mondjuk a 650-es V-2-es 102 lóval...meg 230-as végsebesség ezzel a futómûvel... Ha létezne ilyen motor az halálos lenne bárki számára... |
B_Jani | 2800 | 2007. november 11. 20:14 | Válasz erre: 2799 |
És kb. 3,5 millió forintos ár... nem is óccó :)) Már ha van ilyen
|
Macko | 2798 | 2007. november 11. 17:58 |
Na fiatalok, ezen csámcsogjatok: http://img25.exs.cx/img25/558/suzuki_dl-z_650_dezertstorm_small.jpg Passzolom a valóságtartalmát, de nagy buli lehet (ha létezik egyáltalán)! |
MartiBenzintyuk | 2797 | 2007. november 10. 20:59 |
Sziasztok! Már beszélgettem 1-2 sráccal a szilveszterrel kapcsolatosan. Van - e igény rá, hogy együtt töltsük az év utolsó óráit. Arra gondoltam, hogy Dombóváron jó lenne a szállás, mert többen meg voltatok vele elégedve, és a vidékiek sem maradnának ki a buliból. Várom ötleteiteket. Üdv.: Mártus |
KOVI | 2796 | 2007. november 10. 18:24 | Válasz erre: 2795 |
EZT A JELENSEGET EN IS TAPASZTALTAM PERSZE. PONT EZERT VAGYON A BIZONYTALANSAGOM ES NEM TUDOM,H MI AZ IDEALIS FESZESSEG IGY FESZITO NELKUL. NEZEGETTEM TERHELVE IS. AMIT HARLYT NEZEGETTEM AZON SEM VOLT. IGAZ NINCS IS EKKORA RUGO-UTJA. MINDENESETRE KB 1500AT MENTEM VELE GOND NELKUL. A BOMOS F650-NEL MEG NEM SIKERULT KIDERITENEM,H VAN MEGOLDVA,MERT RANEZESRE NEM VOLT ARULKODO. MA "SIKERULT" LETESZTELNEM ESOBEN IS EGY 120KM-ES KARIKARA. JAMEGMEGAZERIS IROK NAGY BOTUVEL,H NE LEGYEK OSSZEKEVERENDO KOVEE-VAL (BAR MOSTANABAN NEM LATOM ITT),MINT AHOGY EZ MAR MEGTORTENT. |
danyila | 2795 | 2007. november 10. 13:05 | Válasz erre: 2792 |
Lehet hogy nem értetted a kérdést. Láncos motoroknál a láncfeszesség más ha középsztenderen van és más ha két személlyel nyomatjuk országúton. Ez nem biztos hogy mindenkinek nyilvánvaló. Ezért van az, hogy mikor láncfeszességet állítunk, akkor azt célszerû terhelt állapotban is leellenõrizni. Hiszen akkor a lógása csökken a terheletlen állapothoz képest. Miközben lehet, hogy ugyanez a láncefszesség középsztenderen lógósnak fog hatni. Ez a jelenség szíjas motoron is mutatkozik. Hiszen ott nem lehet ilyen jelenség csak akkor, ha van egy rugós szíjfeszítõ, ami terhelten és terheletlenül is mindig azonos fezsességen tartja a szíjat. Más a helyzet a Harleyknél. Úgy hiszem, hogy ott a merev hátsó villa és vele merev kapcsolatban levõ blokk esetében állandó szíjfeszesség. vagy ha nem merev a hátsó futómû és van lengõvilla, akkor viszont rugós szíjfeszítõnek kell lenni. Mindennek a jelenségnek az az oka, azért változik a lánc vagy szíjfeszesség terhelt és terheletlen állapot közt, mert a hajtó kerék tengelye kívül esik a lengõvilla forgástengelye - hátsó kerék forgástengelye alkotta egységen. És mivel kívül esik a merev - hajtómûbõl kijövõ hajtókerék középpontja és a hátsó hajtott kerék középpontja, a lengõvilla le-fel mozgásakor nem állandó. Ezért nem tudom - nem értem, hogyan tud ez mûködni a V-Stromon - ha nincs szíjfeszítõ. |
KOVI | 2794 | 2007. november 9. 22:12 | Válasz erre: 2793 |
KERLEK ALASAN BENNETEKET KEDVESKEIM NE VEGYETEK ZOKON! ENNEK TECHNIKAI ES PRAKTIKUS OKAI VANNAK. MIVEL PDA-ROL IROK ES IGY KEVESBE BONYOLULT. MASSZOR PEDIG IGY KONNYEBBEN VISSZATALALOK AZ UTOLSO OLVASASOMHOZ/HOZZASZOLASOMHOZ. NEM MOTIVAL SEMMIFELE LELKI TORZULAS,FLUSZTRACIO ILL ANNAK KOMPENZALASA... ;) |
KOVI | 2792 | 2007. november 8. 20:22 | Válasz erre: 2782 |
SZEVA! KENYES TEMARA TAPINTOTTAL A SZIJ FESZITESEVEL KAPCS. IGAZABOL FOGGGALMAM SINCS,H MENNYIRE KELL MEGFESZITENI. PUDING PROBAJA AZ EVES! A HARLYKHOZ VAN VMIFELE RUGOS EROMEROHOZ HASONLITO SZERKENTYU AMIVEL MEG TUDJAK HATAROZNI AZ IDEALIS FESZESSEGET. (BAR LEHET,H CSAK, TUDJAK MIRE KOLTENI A PENZT -ARRA JO.) EGYSZOMINTSZAZ, UGY ALLITOTTAM BE,H 1CMNEL NE TUDJAM JOBBAN BENYOMNI NAGY EROVEL SEM. AZTAN KIDERUL. VAROM A VELEMENYEKET. MONJUK,H A HYO NEM POLI CHAIN SZIJJAL DOLGOZIK -AZT LEFOGADOM. |