20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

C1800Rider 2991 2009. december 27. 21:57   Válasz erre: 2990
Nem értettem félre. A jipu attólm hogy forrónak érzed még nem az. Az összegyûlt kondenzvíz nem tud távozni belõle csak terhelésen.
Az hogy csináltál valamit ami szerinted helyes és mûködött a géped attól az még nem helyes! :-)
    

Daty 2990 2009. december 27. 21:49   Válasz erre: 2989
Szerintem félreértetted!:-)
-25 fokban, külön töltés nélkül is pöccre indult!:-)
Mindíg!
És a kipufogót mindíg átmelegítettem, forróra!:-)
És soha nem tároltam lakásban az akkut!

Széles utat!

Daty
    

C1800Rider 2989 2009. december 27. 21:13   Válasz erre: 2986
Ha valamit hibásan csinálsz az eredménye nem 2,5 év múlva 18ekm után jön ki... Talán anno nagyapáink Pannóiáinál/MZ-inél hamarabb kijött, de a mai technikák mellett jópár év kell hozzá hogy legyen különbség. A lényeg az hogy egy motorban a kopás tetemes része nem a használattól üzemi körülmények mellett jelentkezik/keletkezik hanem indításkor! 3 hónap alatt nem mindegy hogy 6x indítod be (ilyenkor súlyosbítja a helyzetet hogy az olaj igencsak dermedt) vagy csak 1x.
A kipunak se tesz jót ha nem melegszik át, márpedig 10 perc alapjárattól nem melegszik át rendesen.
Az olajozás pedig tényleg benne van a használatiban, plusz nagyapáink mindenféle gépállatánál bevált, az idõ igazolta helyességét.
A pöccre indulás injektoros motornál feltöltött akkunál hogy is mondjam... Normális! :-D Az akkut odabent a lakásban is fel lehet tölteni, ráadásul a tárolása súlyos mínuszokban igényli a fûtött lakást.
    

horpage 2988 2009. december 27. 20:45  
Ez az olajcsöpögtetõs dolog benne van a használati utasításban is. Tehát nem lehet hülyeség, ha agyár is ajánlja. De gondolom ez tényleg csak akkor fontos ha hónapokig áll.

Nálam viszont 1-2 hétnél eddig még nem állt többet. Ha másnem a városban teszek mindig egy karikát... Így semmi különös intzkedést nem vezettem be télre...


    

Daty 2987 2009. december 27. 17:19   Válasz erre: 2970
Szia Sagipet!

Mint olvastad, nem hogy hónapot, hónapokat is kibírt havi 2x-ig járatással!
Igaz, ráment egy tank benzin, de megérte!:-)
Széles utat!

Daty
    

Daty 2986 2009. december 27. 17:17   Válasz erre: 2969
Szia Rider!
Amíg Stromom volt, fûtetlen garázsban, nem ritkán -20 fokban állt, sõt párszor volt -25 alatt, havi 2x beindítva.
A te véleményed, hogy ne indítgassuk, az enyém az, hogy igen.
Nem is csalódtam, mindíg pöccre indult!
2 telet töltött nálam így, sosem töltöttem rá, és mégis hibátlan akkuval adtam el 2,5 évesen.
A nejlonozással egyetértek, az olajcsepegtetéssel nem.
Tudod: kiken a pap, kinek a paplan!:-)

Széles utat!

Daty

    

horpage 2985 2009. december 27. 17:08  
Én is azt tettem! Ennél jobban nem is lehet ápolni az akksit:))))
    

vaszil 2984 2009. december 27. 16:56  
Köszönöm az aksi recepteket, de inkább mentem egy karikát tegnap, állati jó idõ volt!!! Ez majd tölti az aksit.
Száraz utat !!!
    

w-strom 2983 2009. december 26. 19:53   Válasz erre: 2978
Köszi a segítséget sokat segítettél van mihez viszonyítanom
    

C1800Rider 2982 2009. december 26. 19:33  
'stét!
Ma én is elõvettem a sárgát, összejött vagy 30, igaz nem km hanem m, lemostam az õszi redvát róla és ment vissza a helyére pihenni. Volt rajta bõven, a krómtisztítózás holnapra marad.
    

horpage 2981 2009. december 26. 17:10  
Januárban ha minden jól meg sok lesz a munkám, de majd csörögjünk össze! Viszont ha, van meló, akkor telik majd új irányjelõkre is:))))))) Ja! és csak akkor, ha nem az XT vel jössz!!!!
    

S.Csaba 2980 2009. december 26. 16:57   Válasz erre: 2979
Igazad lehet Csaba.. Mit szólnál egy kis off-roadozáshoz januárban? :) Találtam jó helyeket, már nem csak Bajna környékén :)
    

horpage 2979 2009. december 26. 16:51  
SCsaba!
Az a baj a bordó DL-ekkel, hogy viszi a szél:)))) Én megmondtam, hogy feketét vegyél:))) Én is elmentem ma a patikába gyógyszerért, aztán nekem is egy 60 km-nyi gurulás lett belõle:)))
    

horpage 2978 2009. december 26. 16:49  
Kamera: Nekem egy ilyen van.
"http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=0&pid=VkZkd1NtVkZPVVZoZWxKUFZrZE5lUT09"

Elõnye: nincs benne mechanikus alkatrész, kártáyára rögzít, normál ceruza akksival megy. Vízálló (akár vízalatt is garázdálkodhatsz vele a strandon:))) ), ütésálló (az meg nem árt motoron). Sokféle módon lehet rögzíteni, és adnak id hozzá több szíjat, kormánybilincset, stb. Akár egyújas kesztyûben is tudsz felfételt indítani/állítani.

Hátránya: a 640 x 480 as felbonás manapság gyengécske, de ha megvágod az anyagaidat, és nem gépen hanem mondjk tv-n nézed vissza akkor viszonylag szép képet mutat. Max 2 Gigás kártyát tudsz beletenni. A nagyobbat nem kezeli. Ezért hosszab túrára több kártyát kell vinni. Hangfelvételre nem alkalmas. A motornak veszi ugyan a hagját de azt is csak fosul. Úgyhogy vagy narrációt, vagy zenét kell alátenni.

Olyan 40 ezer körül van az ára, ami sok érte. Egy ismerõsöm nekem meg tudta venni az e-bayen, úgy 26-ból kijött. Érdemes utánnanézni.

Amúgy itt van pár felvétel amit csináltam vele. (mindjárt a fõoldalon, de vannak egy másik a korábbi videóknál is)
"http://www.horpage.hu/hpmotor/"


De ha qu..va jót akarsz, és tudsz is rá annyit áldozni, akkor ilyet kell venned!!! Majd egyszer én is...:)))
"http://safekeep.hu/vholdr/spec.html"
    

S.Csaba 2977 2009. december 26. 16:28  
Sziasztok!
Ma elõvettem én is a DL-t. Igaz csak 50 km-t mentem, de nagyon jól esett. Bár helyenként akkora szél volt, majd belökött az árokba.
    

w-strom 2976 2009. december 26. 15:31  
Sziasztok,szeretnék a v-stromomra kamerát venni mijen ajánlotok rá,hova lehet felszerelni,jó minõségût szeretnék venni.Várom válaszaitokat
    

C1800Rider 2975 2009. december 26. 00:00   Válasz erre: 2974
Nemtom. Ha komoly gond van örülök hogy kikecmergek belõle. :-D Közben nem a dudát nyomom, érthetõ okokból. Utána meg félreállok lenyugodni, kifújni magam, hagyni remegni a térdeim, ekkor megint nem a dudálással foglalkozok. Egyébként ezt veztech tréningeken is erõsen javasolják.
Jut eszembe duda...
vagy egy hónapja az asszony megkért hogy meló után (már erõsen sötét volt) lépjek be hozzá és lássam el egy kis pénzmaggal. Így tettem. A belvárosi szûk inkább csak parkolásra szolgáló utcából látom egy kolom fordulna a Corsájával balra nagy ívben a négysávosra. Mivel az utca szûk volt, megálltam mögötte KÖZÉPEN és indexeltem jobbra a ráközelítés sebessége is max 20-30 lehetett, többet parkoló autók között inkább nem reszkírozok. Kb amikor letettem a lábam, látom villan a curuklámpa és elkezd TOLATNI! Kb egy pillanat múlva a dudán feküdtem, de NEM LASSÍT! Nyomom a dudát mint süket a csengõt, de a kolom nem fékez csak jön. És megragadtam az elsõ fékkart és húzom izomból és közben nyomom a dudát és nekem jön!!! Annyi szerencsém volt hogy a sebessége nem volt túl vészes, a motor fékje pedig elég volt ahhoz hogy a lökösét megfogja, erre azonnal megállt. Motor letámaszt, sétálok mellé (ez azért pár másodpercig eltartott, a hirtelen ideg már jórészt elpárolgott) hogy kolom! Vak teccik lenni és nem teccik látni a dupla H4-et a tükörben és emellé még süket is hogy a harsány dudaszólómat ilyen szinten figyelmen kívül tetszett hagyni vagy ez egy gyilkossági kísérlet volt? Erre õ: jajj azt hittem a keresztezõ forgalomban dudál valaki, a tükörben pedig senkit nem láttam. És ekkor világosodtam meg hogy õ a középsõbe nem is nézett és mivel nõbõl van semmit nem mond neki az hogy épp most tettem curukba a gépet és megszólalt egy duda. Mindegy, a lökhárítón némi guminyommal (fénysérülést sem láttam) távozott balra én meg jobbra, igaz ha jobban beletapos a gázba történhetett volna másképp is.
A kevés jobb motorhoz: ez nagyon relatív. :-) Amikor olyanom volt, az volt az übergépállat. Mindig is olyanra vágytam amióta az eszem tudom. DL-re nem annyira.
ha színtiszta racionalizmussal közelítjük meg a kérdést akkor valóban a legjobbak egyike, et amióta megvan én is így látom. Ettõl még egyszer LESZ egynyócas Intrum! :-) mert az továbbra is a nagy Õ és nem pedig racionális döntés.
    

Ispan 2974 2009. december 25. 23:36  
élvezd, és dudálj!!!!!
kevés jobb motor van ennél...........

    

C1800Rider 2973 2009. december 25. 23:32   Válasz erre: 2972
Hát dudálj. :-) Szabad véleménynyilvánítás van vagy mifene.

    

Ispan 2972 2009. december 25. 22:48  
Én tegnap gurultam egyet, pedig már nagyon eltettem téli alvásra.
de vitt a vérem meg a virtus.
max. majd ujból mosok egyet.
igazából most nagyon jól érzem magam,és



akkor is dudálok , ha a fene fenét eszik.
    

C1800Rider 2971 2009. december 25. 22:47   Válasz erre: 2970
Sajna a C1800R a múlté. Ami maradt a nagy dögbõl az emlékeken kívül az a nick. Perpill egy sárga 650-es tulaja vagyok. Bár még mindig kéne egy olyan nagy böszme izé, a sárgát igencsak nehéz szívvel adnám el. :-)
    

sagipet 2970 2009. december 25. 21:34  
1 hónapnál tovább sztem egy jó karban lévõ akksi sem bírja,töltögetni akkor is érdemes még ha nagyritkán be is indítod.ha van valami állandó fogyasztód,akkor viszont méghamarabb merül,pl sebfok kijelzõ.
C1800Rider! ezzel a lánctisztogatással megleptél,valamiért azthittem :) C1.8-ad van!?
boldog karácsonyt és új évet,bort ,(búzát?) és pálinkát mindenkinek!
:)
    

C1800Rider 2969 2009. december 25. 14:47   Válasz erre: 2966
Hali!
Ha fûtött helyen áll a moci, havonta 1x érdemes töltõre akasztani. Ehhez nem kell kivenni, csak a negatív sarut kelL leszedni. Ha nem fûtött helyen áll és necces hogy fagypont alá mehet a hõmérséklet, akkor inkább vedd ki,vidd meleg helyre és töltsd fel havonta 1x. Indítgatást kerüld,többet árt mint használ, a kiput fedd be nejlonnal-gumival légmentesen, sõt ha valóban sokáig (elõreláthatóan több hónap) áll a gépsas akkor bizony a szívócsonkokat is be kell nejlonozni és a hengerbe pár csepp motorolajat tenni a gyertyalyukon és kézzel átforgatni párszor. Így az olajlehúzó gyûrû fölötti dolgok sem tudnak oxidálódni.
    

horpage 2968 2009. december 25. 13:23  
Sziasztok!
Én is gurulgatok, télen is. Fõleg, ha ilyen az idõ, mint most. Én nem szoktam kivenni éppen ez okból. Ha 2-3 hétig nem használom, akkor lemegyek és beröffentem egy 10 percre, had járjon. Nem fûtött a garázs, bár mínusz fok soha sincs benne.
Én sem vagyok szakértõ, csak így csinálom...
    

Sioux 2967 2009. december 25. 12:45  
Szia vaszil!
Ilyen tapasztalatom nincs akku ügyben. Viszont a hozzáértõk( én nem vagyok az:))azt mondják,hogy ha nem használod a motort akkor azt ápolni kell! Vagyis tölteni. Szerintem ne kísérletezz azzal,hogy meddig bírja.
    

vaszil 2966 2009. december 25. 11:21  
Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!
Én gurulgatok ha egy picit szárazabb az út. Próbálta-e valaki, hogy az akku meddig bírja ha "csak" áll a moci. Tudom sok tényezõtõl függ, de van-e tapasztalata valakinek?
Száraz utat!
    

Sioux 2965 2009. december 25. 10:07  
Sziasztok!
Nálam ugyanaz a helyzet mint C1800Rider-nél!:)
Engem is meglepett a hó. Moci csak nagyjából tiszta,aksi töltögetve,új gumi és 24 ezres szerviz elõtti anyagi csend! :)

De mindjárt itt a január és akkor azt mondhatom,hogy idén motorozok,motorozunk!
    

C1800Rider 2964 2009. december 24. 22:01   Válasz erre: 2962
hali!
Lassacskán telnek és bár még nincs két hete hogy tentikél a gépállat pihengeti a mindennapi használat fáradalmait, de már hiányzik.
Sajna amint letettem (kedd este melóból hazajöttem) rögtön másnap reggel elkezdett esni a hó, úgyhogy most retkesen alussza álmát, de ebben a megenyhült idõben Karácsony ide vagy oda rendbe lesz vágva! Felni, leömlõ, +ez+az ami csilivili lekrómtisztítózva, lánckenés, mindenhonnan maximális alapossággal kosz eltávolítás. :-) Egy szett gumi megvéve a következõ szezonra, szervíz pénz híján csak tavasszal, pedig friss olajjal akartam elrakni, de ez most nem jött össze.
    

C1800Rider 2963 2009. december 24. 21:54  
Boldog, Békés Karácsonyt minden V-Stromosnak és a többi be-betérõnek!
    

sagipet 2962 2009. december 20. 20:28  
sziasztok itteni strommerek!hogy telnek motoros napjaitok?:(
én kivettem az akksit ma és bevittem a lakásba.lecseréltem a hátsó gumát,most mindenre van idõ.bekentem a láncot mint az állat!nagyon várom a tavaszt,egyszerüen utálom a hideget,nemtudom megszeretni sehogyse :(
    

BiaStrom 2961 2009. december 3. 22:46   Válasz erre: 2960
Vagy itt:

"http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=v-strom&_sacat=See-All-Categories"
    

BiaStrom 2960 2009. december 3. 22:42   Válasz erre: 2956
EBAY bácsi a Te öreg haverod. Mindent megtalálsz itt:
"http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1311&_nkw=suzuki+v-strom&_sacat=See-All-Categories"

Végig kell keresgélni. Tavaly vásároltam is egy szép krómozott védõt egy havernak.
    

Ispan 2959 2009. november 30. 21:23   Válasz erre: 2958
Szia Matyó!
Írtam Neked egy üzenetet,hogy van egy külön oldal Vstromclub.hu
Szinte ott van az összes Stromos,gurulások túrák programok.
Nézzél be .
Megtaláltad a mezõturi szakit?
    

Matyó 2958 2009. november 30. 20:53  
Sziasztok!
Szerintem most télen élénkítsük fel ezt az oldalt és tervezünk tavaszra valami olyan túrát ami úgy igazából nekünk Strom -osoknak van kitalálva. Akinek V-Strom-ja van az tudja mire gondolok.
    

C1800Rider 2957 2009. november 29. 20:07   Válasz erre: 2956
Hali!Valahol láttam egy átépítõszettet (Touratech?) amivel az elsõ henger mellé lehet függõlegesen fölállítani az olajhûtõt ha odalenn veszélyben érzi az ember. Esetleg rá lehet kérdezni a Suzukinál a Gladius vizes hûtõjére, nem lehet-e a DL-re is ráfabrikálni.
    

Matyó 2956 2009. november 29. 19:36  
Hali!
Strom osok nem tud valaki egy praktikus olajhütõ védõt.


    

Sioux 2955 2009. november 5. 06:03  
S.Csaba!Jól tetted! :)
    

S.Csaba 2954 2009. november 4. 19:08   Válasz erre: 2953
Szia Vaszil!

Strom: ár, áradat, áram, folyam, folyó. Bár nekem jobban tetszik a stromer, ami csavargót jelent :)
A V pedig nyilván a hengerelrendezésre utal.
Amúgy meg csatlakoznék ide egy bordó 650-essel.
    

vaszil 2953 2009. november 4. 18:51  
Sziasztok!
Maga a V-Strom kifejezés mit jelent?
    

Gyurci 2952 2009. október 31. 17:55  
Sziasztok!

Van pár eladó extrám V-Stromhoz, a részletek itt: "http://vstromclub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=511&t=44338"

    

C1800Rider 2951 2009. október 30. 21:01   Válasz erre: 2949
Hali!
Elvileg minden motornál,de még autónál s megoldható a kuplung nélküli váltás, csak az autónál nagyon érzéssel kell váltani és a gázt kezelni, a motor jobban tolerálja a kevésbé finom kapcsolgatást kuplung nélkül. Viszont motornál csak fölfelé váltásnál kell ezt a módszert használni, visszaváltáshoz kell a kuplung.
    

horpage 2950 2009. október 30. 20:26  
Szia Vaszil!

Létezik... ettõl függetlenül én is behúzom a kis kart a bal oldalon:-)))

Majd holnap kivesézzük a témát, leszünk egy páran DL-esek...
    

vaszil 2949 2009. október 30. 20:20  
Sziasztok!
Valahol olvastam, hogy kuplung nélkül is váltogathatóak a fokozatok. Létezik, hogy valaki így használja? Én nem mertem kipróbálni! ??? Széles utat !
    

gyurmaplus 2948 2009. október 19. 21:05  
Sziasztok!
Gyári sértetlen hátsó dobozomat (tartó konzollal) eladnám...! Új ára rémisztõ! De meg tudnánk egyezni. :)
    

Daty 2947 2009. augusztus 26. 20:29  
Kedves Motorosok!
Tudom, hogy sokan közülünk orvosi végzettséggel rendelkeznek.
Most azokhoz szólnék, akik leendõ, vagy gyakorló, vagy végzett psychiáterek, vagy ismerõs kollégájuk az.
Tudom, nem sokan vannak, de hátha olvassa valaki.
Ha valakit érdekel Borsodban egy Kórházvezetõ Igazgatói állás, kérem keressen meg priviben.
Amit garantálni tudok: nyugis munkahely, jó kereset, csõdtõl távol álló felújított kórház.
Ja, és ez nem vicc, vagy ugratás vagy kandi kamera!!!

Széles utat!

Daty..
    

Joeadam 2946 2009. augusztus 23. 08:37   Válasz erre: 2939
Szia!
Érdekelne egy középsztender ha még van eladó!Dobj egy e-mailt a zeero@freemail.hu-ra elérhetõséggel! Köszi !
Joeadam
    

vlevi 2945 2009. augusztus 22. 21:45   Válasz erre: 2942
Vagy, ugyanitt regisztrálva, az évadzáró :)

    

rcsrcs 2944 2009. augusztus 22. 21:17   Válasz erre: 2934
Szia,
dl1000re érdekelne egy középsztender,
küldj egy kontaktott: rcsrcs@freemail.hu
rcs
    

tamburmajor 2943 2009. augusztus 3. 11:35   Válasz erre: 2939
sziasztok!

felkerült az én gépemre is egy ilyen, és nagyon elégedett vagyok vele, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom - a gyári ár feléért (és ebben a felszerelés is bennefoglaltatik).

tm
    

BiaStrom 2942 2009. július 21. 10:20  
Regisztrálj be, aztán jelentkezz egy gurulásra. Össznépi DL tali jövõre lesz.
link:
"http://vstromclub.hu/phpbb3/viewforum.php?f=599"
    

ewitomy 2941 2009. július 10. 13:52  
sziasztok
hogyan tudnák csatlakozni egy nagy V-stromos guruláshoz???
Olyan valamire gondolnék , hogy különösebb cél nélkül minél többen legyünk és guruljunk egy látványosat.
Kinek lenne valami jó ötlete amit országos szinten meglehetene valósítani.

    

ewitomy 2940 2009. július 10. 13:37   Válasz erre: 2934
szia
érdekelne középsztender
küldesz anyagot meg árat?
köszi
    

kozak 2939 2009. július 7. 07:07   Válasz erre: 2936
22000 ft felszerelve a helyszinen 23800ft postával.
    

Tomota 2938 2009. július 4. 14:10  
Ja bocs a cikkszáma: 990D0-04128
    

Tomota 2937 2009. július 4. 14:08  
Pontosan ilyen és az ára 60% - a az új árának.
"http://www.spare.suzuki.hu/katalogus/products_motor.php?id=23&lang=&order=1"
    

Mauro 2936 2009. július 4. 11:52   Válasz erre: 2934
�DL 650-hez érdekelne a dolog! Nyomd az árat!
    

Tomota 2935 2009. július 4. 09:48  
DL 650-es eredeti,gyári( mágneses) tanktáska eldó kb féláron, kifogástalam állapotban.
Érdekõdni priviben, vagy mobilomom.
    

kozak 2934 2009. június 26. 07:59  
Üdv mindenkinek ujjaknak és régieknek!

DL 650-hez, és DL 1000-hez van még mindig eladó középsztenderem, ha érdekel valakit 2-2 db van!


    

legea 2933 2009. június 17. 17:01  
SZIASZTOK!!!!! JÚNI,20-ÁN GYERTEK MOCIS TÚRÁRA BAJÁRA NAGYON FINOM KAJÁRA!!!!!!!!!! ESEMÉNYNAPTÁRBA REGISZTRÁLJATOK!!!!
    

tamburmajor 2932 2009. június 16. 15:41  
sziasztok!

2009. áprilisában vettem át V-stromomat. vettem hozzá bukócsövet, kézvédõt és egy topcase-t. úgy tûnik, szükségem lenne egy középtámaszra is, azonban mind a gyári, mind az SW-Motech által forgalmazott változat is több mint 40e Ft-ba kerül. ismertek esetleg ezeknél olcsóbb megoldást? Transalposok állítólag 15e Ft körül simán készítenek házilag ilyet. vajh a DL-hez is van ilyen megoldás?

elõre is köszi a választ!

tm
    

tutturu 2931 2009. június 9. 15:31  
Szia Tarol!
Sajna a moci alap teljesen! Ezért tapogatózom minden kiegészítõ után!Találtam kormány magasítót 3500-ért, de nem tudom jó lesz-e. Viszont az alap mocihoz gyári állapot társul. 7000-km van benne egy fiúé volt és a gyerekei miatt nem ment vele csak állt a garázsban. Voltam pár Harley mocissal és még õk is megnézték pedig az övék nem semmi volt. Azt hitték ,hogy új a moci. Ha jól láttam te most választasz típust? Ha igen tudnék mesélni mikre figyelj. Persze csak ha használtat veszel. Ez a típus nekem maga a CSODA nagyon bejött néhány hétvége alatt 1600 km-nél tartok. Szeretem! Egyszerre 3-400 km és meg se kottyan se nekem se a mocinak. Póbálj ki néhányat és amelyik neked a legjobb azt válaszd! A Strom-osok nagyon barátságos nép! Egyet megállítottam útközben, és rögtön 20 percet beszélgettünk mit hogyan honnan kivel stb. Az ára pedig a fele egy újnak. Ha van kérdésed szívesen válaszolok ha tudok okosat mondani. Persze nem vagyok még öreg róka de ötletem ezer!
    

C1800Rider 2930 2009. június 7. 22:56   Válasz erre: 2929
Hali!
Neked hogy sikerült a próbakör? :-)
    

Tarol 2929 2009. június 7. 22:33   Válasz erre: 2928
Helló Tutturu!
Milyen évjáratú és felszereltségû a géped. Hány km van benne és mennyiért sikerül megvenni?
Üdv: Tarol
    

tutturu 2928 2009. június 7. 20:00  
Sziasztok!
Nekem néhány hete sikerült egy paripát beszereznem. Sok mindent nem tudok még a típusról, de a szerelem már megvan. Volna néhány kérdésem a tapasztalt régi motorosokhoz. Mit honnan, hogyan lehet beszerezni hozzá? Milyen trükkök léteznek a moci szebbé vagy jobbá varázsolásához? Mik a kötelezõ jellegû betartani valók, hogy sokáig jól szolgáljon? Szóval ilyesmik. Persze az is, hogy honnan lehet tudomást szerezni ha több DL-es együtt gurul valamikor!
Elõre is köszönöm a segítséget!
    

Sioux 2927 2009. június 3. 14:13  
indián! Természetesen senki nem vette kötekedésnek:)
Én is csak a saját tapasztalatomat,véleményemet írtam le.A Dl egy jó motor,de lehet,hogy valakinek nem jön be.Éppen ezért most is azt mondom, ha lehet ki kell próbálni mindegyiket.Vannak teszt lehetõségek a Hondánál és a Suzukinál is.
    

C1800Rider 2926 2009. június 3. 13:51   Válasz erre: 2925
Magam se vagyok pillesúlyú (ember mázsánál kezdõdik disznó kettõnél) az asszony se anorexiás bár csomagokat ritkán viszünk. :-) Mégse éreztem még sose a csapatban hogy hátrányban lennék mert gyenge a moci. :-) Nem mindegy kikhez és mivel állsz be ez természetes de sztem ezt nagyon nem is kell magyarázni senkinek. Akinek egy V-Strom egy transalp vagy egy vara közül kell választania gyanítom ha a motorerõ annyira lényeges lenne akkor a varán kívül más nemigen merült volna fel mint lehetõség. talán csak egy ezres Strom. :-)
Ha meg nem bíord tartani a csapat tempóját akkro két dologal lehet gond. Na jó hárommal. Motorerõ, csapat, tempó. :-D
    

indián 2925 2009. június 3. 13:34   Válasz erre: 2922
Nem kötekedés volt , és azért is írtam bele azt , hogy mindenki a saját paramétereit tudja !

Nálam a következõ volt a GÓRCSÕ !
1: Én magam 140 kg
2: Leendõ boldog özvegyem : 60 kg
3: Dobozok tele ( 3Db ) valamint a topcase tetején egy hengerzsák , ami így együtt sacc/kb 50 kg körül lehetett !

És a végkövetkeztetés :
NEM A CSAPATTAL VOLT A GOND , mert az jól összeszokott társaság , csak ebben ebben a formátumban a V-Strom egy harmat volt ! ( fõleg a szerpentineken felfelé )
    

Sioux 2924 2009. június 2. 13:54  
Sziasztok!Pont azért írtam,hogy látogassatok el a V-Strom oldalra,mert mindenki mást fog mondani a Dl650-rõl!Ott jobban ki van vesézve a moci!Egyébként ezt a motort ki kell próbálni,majd aztán dönteni,hogy kell vagy nem.Én is így tettem és nem bántam meg!Sportos mocikról ültem át a jó magyar mellékutak miatt.A Dl sokkal jobban irányítható mint sokan gondolják.Nekem nem hiányzik a többlet lóerõ vagy a nagyobb végsebesség,a gyári gumikat is butaság lecserélni csak azért mert van nála jobb!Azzal a gumival is lehet karcolgatni.Ha van kidobni való pénzed, cseréld le jobbra,de ha nincs nyugodtan tartsd meg,lehet vele élvezeteset döngetni így is.Egy kezdõt vagy újra kezdõt nem kell ilyenekkel riogatni mert annyira nem rossz gumi.Aki többre vágyik úgyis lecseréli jobbra(bár akkor rádöbben,hogy mennyivel kezesebb a motorja)Egyébként ár érték arányban talán az egyik legjobb túraenduro motor.Mióta ezzel járok megváltozott a véleményem a motorozásról,és ha tehetem a zsúfolt fõutakat elkerülöm.Varaderoról,Transalpról nincs véleményem,mert még nem próbáltam õket.Ja és számomra a fogyasztás sem mindegy.Dl 650:4-5 liter/ 100 km, bár sokaknak ez nem lényeg.
    

atus 2923 2009. június 2. 12:50   Válasz erre: 2921
Hoppá!
Honda Varadero?
Az jó!:))))
Nagyon jó!
    

C1800Rider 2922 2009. június 2. 12:43   Válasz erre: 2921
A Trail Wing tényleg egy rakás szar. Elsõ szettnek azért még épp elmegy ha nem akarja az ember alapos ismeretség nélkül a határokat feszegetni.
Az ereje a gépnek sztem még két személlyel is rendben van (legalábbis pont rezeg a léc). Ha nem így érzed és nem tudod a csapattal a lépést tartani akkor lehet a csapattal van a gond. :-)
    

indián 2921 2009. június 2. 12:12   Válasz erre: 2916
Hátha tudok egy kis segítséget adni a motorválasztásban ! :-))

El kell döntened , hogy mire fogod a gépet használni ,( de gondolom ez már meg van )
Azt is jó tudni , hogy milyen magas , és hány kiló vagy , mert a Dl 650 nem egy erõgép , fõleg két személlyel megpakolva cuccokkal ( persze ezzel nem akarok senkit megsérteni ) , és nem is a száguldás a cél , de amikor pl: az osztrák szerpentineken felfelé folyamatosan jár a lábad a váltón , mert kevés a kraft az sem jó dolog ! Ha hátul utas , és csomagok is bõven vannak, akkor szereti nagyon felemelni az elejét , és beszitálni a kormányt ! Valamint a Suzuki egy rossz szokása , hogy gyárilag a Bridestone TrailWing gumival adja a gépet , ami vizen kész korcsolya , és szárazon is sok idõ kell neki a rendes melegedéshez. Ha újban gondolkodsz : próbáld meg mindjárt levetetni velük, hogy adják másik gumival ! ( hidd el nem bánod meg ) Természetesen mindezek mellett egy nagyon jó kiforrott , és ár-érték arányú , valamint kényelmes túragép ! Ha mindezeket összeveted , és neked megfelel , akkor na habozz , bár én a 3 általad említett motortípus közül , mégis csak a Varaderora tenném le a voksot ! ( habár Vara párti sem vagyok ) :-)))))))
    

Nusy 2920 2009. június 2. 11:39   Válasz erre: 2918
Szia Sioux,

köszi, már megvan a Club honlapja, amint lesz egy kis idõm, átnézem... :) De miért ne élesszük fel ezt is?

Pá,
Nusy
    

Nusy 2919 2009. június 2. 11:37  
Tarol,

részemrõl nagyon sokat olvasgattam és néhány dolgot próbálgattam is. Olvasás alapján egy kétszeres overall Alpen Master gyõztes nem lehet rossz választás. :)
Nekem a következõ szempontok figyeltek be:
- utasnak kényelmes legyen - sokat fogok vele túrázni, hosszú utakat: a DL-nél kényelmesebb kevesebb van a "mindenesek", sport-túra-endúrók között (nem megkövezni, ez a Suzuki hivatalos "kategória" meghatározása) :)
- újrakezdõ vagyok (10 év után), és kezesbáránynak mondták. A V2 miatt ugyan figyelni kell kicsit a nyomaték/motorfék párosra, de mivel "csak" 70 paci, ezért simán kiváló kezdõ/újrakezdõ motor,
- télen is járni fogok vele (munkába), ezért sem akartam erõsebbet - nem nagyon van kedvem eldobálni naponta a vasat egy kövérebb gáz miatt,
- nem csak közúton, hanem (nem olyan nagyon rossz) földúton is használni akartam (kikerülni a halászteleki dugókat), ezért lett magas építésü moci,
- 2 milla alatt legyen - ennyit szántam rá. 0 km-el, szalonból elhozva 1,7-ért adták oda némi alku után, eztán dobtak rá bukócsõvet, hátsó dobozt, és egy corduba ruhát (dzseki/nadrág) + csizmát. Így lett meg a listaár, 1,948. Szerintem nem volt rossz vétel,
- 183 magas vagyok, elég jó karban, tehát nem számított, hogy magas a vas, magas súlyponttal (220 kg),
- régen volt már, amikor a speedek érdekeltek és azon éreztem jól magam (anno egy GPZ900R-el szaladgáltam)

Ennyi elõtte. :)
Most 3 hete van meg, 2600km esett bele. Nagyon kiváló a cucc és értelmes motorozáshoz bõven elég a kraft. 6.-ban, 6000-nél 135, és két személlyel még bõven elrugaszkodik. A szélvédelem még nekem sem rossz, legfelsõ plexiállásnál a 130-140-es utazó kényelmes, és a szél sem rázza a bukót. Iszonyat jóindulatú a moci, vezetéstechnikai tréningen vészfékezésnél csúszott meg (direkt) az elsõ kerék (esze ágában sem volt borulni), kigyorsításnál csúszott meg a hátsó, esõben is korrigáltam már, Hringen, és a Mátrában meg nem egyszer szikrázott már a lábtartó is, elemelni az elsõ kereket meg szinte lehetetlen. Egyszóval számomra kiváló most, majd 2-3 év múlva lehet beváltok egy nagyobb valamire - de az is lehet, hogy nem.

Remélem segítettem "némi" infóval, és könyebben döntesz majd, hogy vele, vagy nélküle. :)

Üdv,
Nusy
    

Sioux 2918 2009. június 2. 06:01  
Nusy és Tarol!Sziasztok!Látogassatok el a V-Strom Club oldalára!Ott minden kérdésre választ kaptok a nagyon rendes és segítõkész tagoktól!"http://vstromclub.hu/vstromclub/index.php" Persze ide is írogathattok,de a V-Stromosok többsége már ott van.(azért ide is figyelnek) :)
    

Tarol 2917 2009. június 2. 00:20   Válasz erre: 2916
"+"
Ültem DL 650-en (álló helyzet), és az utca végén a haver most vett 2006-ost 6e km-rel, 1,2 M-ért. Az "íréység", majd megevett.
Üdv. Tarol
    

Tarol 2916 2009. június 2. 00:16   Válasz erre: 2915
Kedves Nusy!
Elég döglöttnek ítéltem Én is ezt a teret, de mindig figyelem. Te vagy az Én megmentõm. Most szeretnék venni mocit, de mindenki a saját "lovát" dícséri. DL650, Transalp, DL1000, Varadero... Ember legyen a talpán, aki választani tud és az évjáratokról és árakról még nem is beszéltem. Segíts! Miért pont "DL650K9-et" vegyek. Infó: vezetési tapasztalat minimális, lelkesedés maximális, mûszaki felkészültség kitûnõ(15 évig szerelõ voltam, autó)
Várom a válaszokat! Üdv: Tarol
    

Nusy 2915 2009. június 1. 23:12  
Üdvözletem Hölgyek, Urak!

Új vagyok itt teljesen, ezt a DL-s topic-ot láttam meg elõször - cserében nem nagyon pörög. Viszont esett szó V-Strom Club-ról, errõl tud nekem valaki kicsit többet mondani?

Magamról: most vettem egy DL650K9-et - direkt utassal túrázásra -, eleddig igen bejön, még a sport-túra gépek után is. Nem kell már az a 200+ km/h, amúgy is régen volt... :)

Elõre is köszi,
Nusy
    

BiaStrom 2914 2009. május 7. 10:22  
Ispán!

Mi az idei ütemterved? Lesz valami közös gurulásunk?
    

Kormos61 2913 2009. május 1. 19:59  
Szia Ispán!

Öröm volt számomra, hogy megismertelek a DL talin.

Üdv
Kormos61
    

Ispan 2912 2009. április 27. 20:34  
Visszahozom mert nagyon eltüntünk
    

Ispan 2911 2009. április 27. 12:26  
Sziasztok Kollegák !
Sikeresen túl vagyunk a harmadik DL találkozón.
A parádsasvári parkolóban 107 motort számoltunk össze.
Jó volt talélkozni ismét a régi és új arcokkal is, de azért volt egy kis hiányérzetem.
Laca egy nagyon jó kis túrát szervezett.A táj gyönyörû az idõ remek,hangulat kitünõ volt.
Nem beszélve az esti "mulatschÁÁÁÁÁgról" ami éjjel 3-ig tartott.
Másnap üdén frissen kívánatosan pattantunk a vasakra,és egy könnyû levezetõ mátrai gurigával tértünk haza.

Ismét jól éreztük magunkat

no pá is pán
    

Vuk 2910 2009. március 18. 14:25  
Sziasztok!

Kellene néhány apróságot cserélni a 650 V-stromon. 1 index, 1 fékkar, 1 visszapillantó.
Tudtok valami olcsó szervizt/szerelõt, aki megcsinálná? Budapesten vagy Miskolcon kellene.

Elõre is köszönöm a segítséget!
    

vattila74 2909 2009. február 1. 12:42   Válasz erre: 2908
Helló!
Az enyém 2007 februári,14000 van benne . az idén 10000km a terv . Szlovénia Ausztria lessz a célpont:)
    

horpage 2908 2009. február 1. 10:32  
Helló Attila!

De jó látni mást is matt feketében:-)
Én december elején vettem át, úgyhogy el sem raktam...
A jövõ héten megy az szervizbe 1057 km-el.
    

vattila74 2907 2009. február 1. 09:41  
Sziasztok DL-esek:)
Felrakok egy nyári képet a Bakonyból ,gondolom mindenki be van már sózva:)) Én már elõvettem a gépet multkor mikor felkúszott a hõmérõ higany szála 10 fok fölé :)
    

PePe-VFR 2906 2009. január 30. 09:00  
A kommunikáció már inkább ott folyik!
De azért itt is figyelünk.... :)))))
    

Csrobi 2905 2009. január 29. 22:50  
Szasztok! Régjártam itt! Jól átalakut a csapat És ahogy vissza néztem a képeket nem csak én váltottam. Bár máka hû maradtam és a strom is a családba maradt.
Mindenki átment a V-Strom cluba?

Csatlakozok a szép képhez!
    

horpage 2904 2009. január 29. 17:01  
Ez is szép kép:-) És még valós is:-)
    

w-strom 2903 2009. január 29. 16:48  
Szépképet raktál fel .
AKI A V-2-ÕT SZERETI ROSSZ EMBER NEM LEHET


    

gyurmaplus 2902 2009. január 12. 13:00  
Találtam egy szép képet....
Jó ránézni ebben az ocsmány idõben!
    

gyurmaplus 2901 2009. január 12. 11:19  
Megkésve bár, de én is Boldog Új Évet kívánok minden ide betérõnek!
Éljenek a DL-esek!!!!
    

marcsi 2900 2009. január 7. 23:38  
B.U.É.K. MINDENKINEK!
A fiuknak egy kis ráadás....
    

MartiBenzintyuk 2899 2008. december 23. 13:37  
Tegnap be V-zett az autónkba Vándor, szorgalmasan hordta ki motoron a karácsonyi üdvözlõ lapokat. Jó érzés volt, hogy kiszúrt bennünket az autóban.
    

peterkoma 2898 2008. szeptember 26. 07:42  
Sziasztok!
Szeretettel várunk minden nemes szívû motorost okt.5.-én Esztergomba!

Mise a "MOTOROSOKÉRT"
Sérült és elment társainkért

Esztergom Bazilika okt.05. 10.30.
Info.,feliratkozás: a Túra rovatban
Gyülekezõ:
Budapest Flórián tér parkolója 09.00.
Tatabánya Shell kút /100-as út/ 09.20.
    

dl650 2897 2008. szeptember 23. 18:49  
Sziasztok! DL 650 K4- es mocim van. talán a legelsõk közül való.A fogyasztása nekem sebességtõl és terheléstõl függõen 4-11 literre tehetõ ! Ez az egyszemélyes poroszkálás és a kétszemélyes csomagos autópálya + koppgáz verziók hozadéka. A K7 és K8 as verziók már lényegesen spórolósabbak...a márkatársak elmondása szerint..
    

BiaStrom 2896 2008. augusztus 25. 21:10  
�Hali!
Nem tartozom a spórolós motorosok közé. Volt már, hogy 220 km-t mentem egy tankkal, de volt, hogy 440-et. Végsebesség közelében simán benyal 10 litert is- Nyugodt 100 körüli tempónál 4-5 körül eljársz vele.
    

esSO 2895 2008. augusztus 5. 12:40  
Most jöttem meg egy lengyelországi karikából, 2 személlyel, 3 dobozzal, tanktáskával felpakolva, a fogyim néha még a 4 litert sem érte el. Igaz, sokan voltunk, lassú volt a tempó. Hazafelé direkt lemaradtunk, hogy jobb tempót mehessünk, ekkor 4,4-et sikerült megitatnom vele.

    

GTEndre 2894 2008. augusztus 3. 16:27   Válasz erre: 2893
Hi,
Azert, hogy 180 kornyeken minden moci sokat eszik kicsit tulzas. Regebben mentem hyo-val 140-200 kozott, igaz doboz nem volt rajta, legellenallasa is kisebb a VStromenal, 6.2l/100km fogyasztast mertem (igaz neha varosban 7 felettit merek, es vhogy nincs osszefuggesben a vezetesi stilussal, szar benzinre tudok gyanakodni). Raadasul ez meg karbis.
Azt mondjak injektoros Varadero is elvan 7 literbol 180 kornyeken, bar mondani mindent lehet.
Udv. Endre

    

sagipet 2893 2008. augusztus 2. 16:45   Válasz erre: 2892
az a tapasztalat hogy k7-tõl 1-2 decivel talán kevesebbet eszik,de ez erõsen felhasználófüggõ.nem mindenkinél van így.én általában kétszeméllyel használom,dinamikusan közlekedek,140 körül járok hosszútávon,így olyan 5 körül van a fogyi vagy max 5,5.nyugis túratempónál le lehet vinni 5 alá.180-nál minden motor sokat eszik,ezen ne csodálkozz!végsebesség közelében nem használom,ez a moci nem arra való! ha 200-al jársz,inkább vegyél egy gixxert,ha meg ennyire fontos a fogyi akkor egy villanybicajt :)
bocs csak poén volt,üdv p!
    

GTEndre 2892 2008. július 26. 20:57  
Sziasztok! Nem tudtok veletlenul vmi infot a DL650k7 vagy k8 fogyasztasarol?
Cimboramnak ven egy regebbi peldanya (talan k5 vagy k6) 160 - 180km/h-as temponal 9l benyat benyelt 100km-enkent. Egyebkent nem nagyon szokta merni a fogyasztast, szerinte nyugodt turatemponal 5-6l korul eszik.
A k7-k8 modellek hengerenkent 2 gyertyaval rendelkeznek ha jol tudom, szerintem ez adhat lehetoseget magas fordszam tartomanyban optimalizalasra.
Nektek van tapasztalatotok k7,k8 gepekkel? Mennyit fogyaszt nyugodt turazasnal? Mennyit (valoban) dinamikus (valodi) varosi kozlekedesben? Es mennyit vegsebessege kozeleben?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22116