momik | 2791 | 2007. november 3. 12:42 |
Sziasztok márkatársak:) A szép idõ engem is ki csalt gurultam egy rövidet. Nekem egy 650-esem van nem rég vetem, nehéz vajudás után, de nem bántam meg jó gépnek tartom.:) |
MartiBenzintyuk | 2790 | 2007. november 3. 09:30 |
Sziasztok V-Stromosok! Ma gurulunk egyet Visegrád felé, majd tea, kávé. Utána találkozhatunk a Citadellán, egy jó beszélgetésre. Üdv: |
tsanyi | 2789 | 2007. november 1. 19:54 |
visszatérve a fordulatra az SV650 7200-nál adja a teljes nyomatékot és 9000-nél a max LE-t.....itt megtekinthetõ: http://svmedia.hu/adat.htm
|
Macko | 2787 | 2007. október 31. 23:25 | Válasz erre: 2786 |
Nem licensz. Koppintás. Amennyire tudom, sok az eltérés, tehát az alkatrészek sem csereszabatosak nagyobbrészt. A hivatalos verzió szerint a koreai mérnökök évekig dolgoztak a Suzuki gyárban, majd hazatérve az elsajátított tudás segítségével TELJESEN ÖNÁLLÓAN tervezték a 650-es Hyo blokkot. És ezt tényleg publikálták a sajtóban! :o))) |
BiaStrom | 2786 | 2007. október 31. 23:17 |
A hyo 650 szerintm egy Suzuki blokk, licenc. Tehát a szíj hajtást is könnyen lehet aplikálni SV/DL-re, nem de?
|
tsanyi | 2785 | 2007. október 31. 19:53 | Válasz erre: 2784 |
Értem....amikor a lányomnak néztünk cruisert akkor a hyo 650-e is szóba jött ami szíjhajtásu( hogy miért nem vettük meg az más dolog) és ott gondot okozott ha nem volt tökéletesen beállítva az egyenesfutás, megette a tárcsát ami nem két fillér....
|
Macko | 2784 | 2007. október 31. 19:34 | Válasz erre: 2783 |
DL-en létezik már. Ugyanitt lejjebb megtalálod, lapozz vissza! Sok fotó is van róla. |
tsanyi | 2783 | 2007. október 31. 19:29 |
Szíj?...a lánc helyett gondolod?.....SV650-en egy haver megcsinálta, de még nem tudjuk miképp fog beválni....az biztos, hogy vmiféle feszítõnek lennie....
|
danyila | 2782 | 2007. október 31. 18:24 | Válasz erre: 2715 |
Szíjhajtáshoz egy kérdés. Van valahol a rendszerben görgõs szíjfeszítõ felszerelve? Azt sejtem, hogy a középsztenderen és két személlyel terhelve más a lánc-szíj feszesség. Amit a lánc bír - hiszen van hasa 3-4 cm. A szíjat viszont feszesre húzva kell használni - nem lehet belógása. |
PePe-VFR | 2781 | 2007. október 31. 17:16 |
Szerintem mindenkinek igaza van s addig nincs baj, amig pl. a kerekesszéklrõl csak elméletben kell "beszélni" és egy sör mellett jókat lehet beszélgetni. Mindenki motorozzon a saját tempojában, egy a fontos senki se vállalja túl magát, mert akkor lesz a baj (SZERINTEM!).
|
jogace | 2780 | 2007. október 31. 14:02 |
Ahogy látom, a rossz idõ beálltával kezdenek mutatkozni a kilométerhiány tünetei...
|
tsanyi | 2779 | 2007. október 31. 11:13 | Válasz erre: 2775 |
Nem, az M800 a lányomé :-))).....nekem most SV1000-em van és azzal már nem nagyon kell 8000 fölé menni mert az akkor már 6.-ban 200 körül van.....csak ha véletlenül egy mersz nap keretében felmerészkedek a Hringre akkor pörgetem feljebb, de akkor ritkán van 8000 alatt, inkább a tiltás környéke játszik( 4.-ben 236-nál tilt)....viszont a 650-es sûrûn volt ott vagy fölötte..... Vadásznak van igaza abban, hogy mindenki úgy megy és használja a gépét ahogy tudja....de hangsúlyozom, hogy közúton igyekszünk normálisan közlekedni és én is elítélem az ész nélküli száguldozást, régebben ha ilyesmibe beleestünk utána csak azon csodálkoztunk, hogy éltük túl a napot....viszont a pályára szntem mindenkinek legalább egyszer fel kéne menni, hogy legalább tisztában legyen a saját és motorja tudásával, hogy ne a szerpentineken feszegesse a határokat...
|
Zsifi | 2776 | 2007. október 31. 10:27 | Válasz erre: 2774 |
Engem hagyjál ki!!! Én csak 3 éve motorozok... Aki tudja csinálja..(még ha szarul is..)) Aki szereti az beszél róla....(sok hülyeséget...)) ..és aki nem ért hozzá az tanítja...)) |
pandamaci | 2775 | 2007. október 31. 10:15 | Válasz erre: 2773 |
m800 6000 nél megy kb 160 at és az a vége Nem mondod, hogy kímélésképpen városban 1-2 fölé nem kapcsolsz :))))) |
indián | 2774 | 2007. október 31. 10:00 | Válasz erre: 2770 |
Kedves Gyurmaplus . Egy csöppet Macko védelmére kelnék , ámbár hangsúlyoznám , abban is van igazság amit te leírtál ! Jelenleg ugyan nem V-Strommal motorozom , de volt szerencsém ehhez a fajtához is , jó pár 1000 kilóméteren keresztül , mivel volt ilyen gép a családomban ! Úgy gondolom minden motornak , és motorosnak is meg vannak a gyengéi , mint az említett típusnak is ! ( pl: kormánycsapágy, illetve a silány gyárilag szerelt gumik stb......) , de attól még egy kifórrott jó motornak tartom,valamint a vele kapcsolatos tesztek is ezt bizonyítják ! Lehet , h mi motorozunk rosszul , és KOPASZOK vagyunk a motorozáshoz ,de attól még nálam is 7500-8000 fordulatnál kezdett igazán élni a kis STROM ! A motoron eltöltött évek , és kilóméterek pedig bizonyára , és nagyon sokszor számítanak, én ugyan személy szerint a megtett kilóméterben jobban hiszek, de nyilván vannak kivételek, és léteznek olyan emberek akiknek a motorozás mint TEHETSÉG a vérükben van ! Zárszóként még két dolgot engedj meg , h elmondjak : 1: Én régebb óta gurítom a szekeret, mint a Macko. Úgy érzem nem vagyok beképzelt sem, mert csak tanulgatom a motorozást , és sohasem fogom elítélni azokat akik normál egyéniségükgöz méltó tempóban terelgetik a vasat ! KINEK A PAP -KINEK A PAPNÉ ! Azonban azt elmondhatom , h jópár motoros kilóméterrel a hátam mögött, biztosan állíthatom , hogy a MACKO-ban csukott szemmel megbízom , és bátran , megtisztelve motorozunk együtt vele ! 2: Valóban érdekes , és HASZNOS dolgokat tanulhattunk tõle , és ZSifitõl is az oktatónapokon , amelyek A Kakucsi ringen zajlottak ! EZEKET mindenkinek , csak ajánlani tudom ! Gyere egyszer el te is , és okulj + tanulj ezekbõl ! Ui. Amennyit visszaolvastam , én is úgy látom , h ezek az okfejtések , a láncspray-tõl indultak, dehát ez nem baj , hiszen erre való a topik ! OKFEJTÉSEKRE - BESZÉLGETÉSEKRE és nem pedig egymás szapulására ! Természetesen ezeket a sorokat sem sértegetésnek szántam, csak az olvasottak alapján ez volt az EGYÉNI SZUBJEKTÍV véleményem !!!! További széles utat mindenkinek ! |
tsanyi | 2773 | 2007. október 31. 09:29 |
Elõre is elnézést a beleszólásért ,de mentségemre legyen mondva, hogy volt SV650-em ami nagyjából ugyanazzal a blokkal van szerelve mint a DL. A fordulatszámról annyit, hogy amikor tavaly elkezdtem SV-kel együtt gurulni amikor a szerpentinekre értünk akkor bizony 7000 alá nem nagyon engedhettem mert akkor szépen lemaradtam és ha autópályán mentünk akkor is pörgetni kellett. Most SV1000-em van és eleinte megszokásból ezt is 7-8000-en tartottam a kanyargós részeken. Idén feljutottam a Hringre néhányszor és ott jöttem rá, hogy mennyire nem uralom a motort pedig addig azt hittem értek hozzá. Ja és 26 éve folyamatosan motorozok néha hivatásszerüen( 2-3 év maradt ki amikor nem volt gépem). Ezt csak azért írtam le mert az, hogy vki sokat megy vmilyen jármûvel (motor igazolt céges km: 200000, tgk: 2 milla) az még nem jelenti, hogy tud is. Most vettünk a lányomnak egy M800-at és annak a használati utasításában az szerepel, hogy ne használjuk alacsony fordulaton mert az káros a gépnek. A SV-nek sem volt baja a pörgetéstõl csak a sor4-el szemben az volt az elõnye, hogy alacsonyabbról kezdett húzni. Aki csak lassú túrázásra használja a gépét az valóban nem pörgeti 4-5000 fölé, de ez nem biztos, hogy használ neki. Amióta a lányom is külön motorral jön velünk mi is lassabban megyünk, de azért a kanyargós részeken elõre megyünk és nem csak az örömért hanem , hogy megjárassam a gépet magasabb fordulaton is. Nem beszólni és leszólni akarom ezzel a lassú túrázókat( ráadásul sokak szerint mi vagyunk lassúak) csak azt szerettem volna mondani, hogy néha nem árt kicsit megpörgetni is a motort. A Hringen történt motorozás azért sokban hozzájárult ahhoz, hogy most már sokkal lassabban túrázunk mi is mert ott kiélhetem a vágyam a száguldozásban és bizony a tiltásig történõ gázadásban :-)))))
|
vadasz | 2772 | 2007. október 31. 09:20 |
Nem teljességgel mindegy hogy ki hol mennyivel megy, meg milyen ügyesen motorozik, meg mittoménmégmimindenmindegy :D.... ..... motorosok vagyunk ki így ki úgy... ...egy biztos addig amíg nem jön nekem egy motoros .. mint ahogy azt látni idõnként... addig mindenki egy kategória.. egy társaság. ... még akkor is ha az embernek vannak fenntartásai... mint ahogyan más témákban is.. ( szõkék , barnák, szûkek.. tapasztaltak .. stb :D ) aki 3-4 éve motorozik, és szereti, meg aki 30 éve motorozik és szereti.... ugyanaz... EGY FONTOS KÜLÖNBSÉGGEL : aki 3-4 éve az még csak okítja a biztonságról a többit.. aki 30 éve az meg már bizonyított... Még akkor is ha nem "ideális a testtartása" nem jó dinamikával húzza meg a féket, nincsen tisztában a fizikábal.... . STB. pff.... errõl csak az jut eszembe mikor a Hanry Fonda elfobja az óráját ... |
Macko | 2771 | 2007. október 31. 00:43 | Válasz erre: 2770 |
A legaranyosabb, hogy ez a nagy okfejtegetés a láncspayvel kezdõdött! :o)))
|
gyurmaplus | 2770 | 2007. október 31. 00:31 | Válasz erre: 2759 |
Kedves Macko! Tavaly még csak tanultál motorozni (ezt te irod) de az idén már és az elmult 4 év alatt tulvagy 40 tipuson és 90e km-en... Gratulálok neked És még irigyellek is..! Na nem a kilométerek miatt mert az már nekem is megvan...... De azoknak nem biztos akik rád bizzák a motorok tesztelését... Mert szerintem vannak olyanok is akik már 10-20éve ülnek motoron és mégis van valami fogalmuk a motorozásról! Bár ez lehet, hogy neked furcsa! Az meg, hogy téged nem zavar a Szöszi Marcsi véleménye Kispestrõl egy 1.7millios motor hátsóüléséröl.... Azért ezen vitatkoznék...! És tudod mit? Legyél te boldog a hatalmas tudásoddal!!! Ezt másnak üzenem.... #2758 A kimélõ motorozás nem a 80-as évek divatja volt! A józan gondolkodásu embereké! Még most is! Azért mert valaki 130-nál érzi magát jól még nem biztos,hogy le kell kiabálni! Sõt...És tényleg pár gyakorlónap után a zárt pályán motorozzál csak nyugodtan ennél gyorsabban is... De "ne törj pálcát" azok felett akik normálisan a szabályok -majdnem- betartásával motoroznak a közutakon!!!! Hidd el õk vannak többen! Hál' Istennek! És ne keltsd rossz hirünket... De kérjél nyugodtan elnézést... ui.:Inkább haragudjatok meg rám, mint hogy a tolokocsi márkáján kelljen gondolkodnotok! Az a baj, hogy itt -majdnem- mindenki azt hiszi magáról borzasztóan jól és hozzáértõen motorozik... Pedig egyikünk sem!!! |
gyurmaplus | 2769 | 2007. október 30. 23:47 | Válasz erre: 2765 |
Igazad van! Tura-enduró....Sõt a gyár sport- tura-endurónak is nevezi!
|
Zsifi | 2768 | 2007. október 30. 20:42 | Válasz erre: 2767 |
menetközben hátrafelé nyilazva...))) (Zsore után szabadon..))
|
kilajsanyi | 2767 | 2007. október 30. 20:40 | Válasz erre: 2766 |
Valahol akkor mintha téged láttalak volna plexitõl megfosztott Varával, macsétával a bal kezedben. |
Zsifi | 2766 | 2007. október 30. 20:36 | Válasz erre: 2765 |
Minden motor endúró!!! Csak a sofõr nem mindegy ki...))
|
Zsifi | 2764 | 2007. október 30. 20:32 | Válasz erre: 2763 |
mer' ugye van lecso (azaz Te) és van lecso64 (az nem Te).....)))
|
Mauro | 2760 | 2007. október 30. 12:35 | Válasz erre: 2759 |
Szia Mackó! Miért magyarázod meg??? Hagyd a túróba, ez amúgy se a Te topic-od! ((Az utolsó mondat tetszett!)) |
Macko | 2759 | 2007. október 30. 06:56 | Válasz erre: 2755 |
Valóban 4 éve kezdtem. Ezalatt elgurigáztam közel 90 ezer kilométert, ami lehet hogy nem egy világszám, de az átlagnál kicsit több. Talán. Nem 2 típus volt a lábam között. Hanem most már több mint negyven. Ugyanis évek óta motorokat tesztelek, csak úgy unalomból. Marcsi, véletlen nem szeretnélek megbántani, de légyszíves senkit ne ítélj meg (engem nem zavar, de lesz akit fog) a motoron töltött évek alapján. Tavaly még csak tanulgattam, idén tartottunk pár gyakorlónapot. Nem kevés olyan emberrel találkoztunk, akik 10-20 éve ülnek motoron, és HALVÁNY LILA GÕZÜK SINCS a motor fizikájáról, irányításának mikéntjérõl. Nagyon sok meglepett arcot láttunk... A gyakorlás végére meg nagyon sok elégedett arcot. Pedig ott sem az észt osztjuk, csupán igyekszünk segíteni a motoros társainknak. És akkor most be is fejeztem, részemrõl off. Ha úgy gondolod, az egész topic is. Legyetek igen boldogok, és elégedettek a hatlmas tudásotokkal! :o) |
Mauro | 2758 | 2007. október 30. 02:51 | Válasz erre: 2754 |
Sziasztok! Jöttem, beleolvastam, kár volt!!! De azértis beleugatok! Ha Stromod van az még nem jelenti azt hogy van olyan jó mint a Mackó régi mocija! Költs rá még pár forintot, (nyitott "Bódis" dob, "direkt" lánckenõ szerkezet, stb) aztán ûlj vissza a gép elé és várom véleményedet! Mellesleg a nyáron egy barátom Strommal jött az egyik túrára, menet közben cseréltünk úgy 15-20 km. erejéig. Nem szivesen adta vissza! Igen! Én is forgatom a kis Stromot (mivel a csapatban az enyém a legkissebb moci ezért KELL, hogy tudjam tartani a lépést) és semmi baja. sõt nagyon is virgonc lett! Az 1980 as években volt a kímélõ motorozás utolsó idõszaka a Pannoniáknál. Maradj a 6000/min. --130 km/h. tempónál ha te csak ennyinél érzed a biztonságot, de ne törj pálcát ha valaki kimotorozza a mocijából ami benne van! Ezt mellesleg néhány gyakorlónap után elérheted, és még élveznéd is!!! Megjegyzem a Te motorod sem fog többet bírni mint az enyém!!! A mocik élettartamát 99%-ban a jó minõségû kenõanyagok és alkatrészek, meg az idõben elvégzett szakszerû szervíz határozza meg! (Most ne beszéljünk arról hogy PL. a madár nem tud motorozni és ledarálja a váltót, stb.) Üdv: Mauro Ja! Én kérek elnézést! |
marcsi | 2757 | 2007. október 30. 00:44 |
Na "nagypályák"! Mindenki elment héderelni?! Akkor jó éjszakát mindenkinek ezzel a szép képpel! De fõleg a V-Stromosoknak... ![]() |
marcsi | 2756 | 2007. október 29. 23:47 |
Osztjátok itt az észt, de képet senki nem tesz fel a nyári turákról...!
|
marcsi | 2755 | 2007. október 29. 23:36 |
Gyurma! 4éve motorozik a Macko...Én is megnéztem a reglapját! Nem tudsz számolni? De tényleg olyan mintha 40 éve! Legalábbis ugy adja elõ... Volt két tipus a lába között... Neked mennyi is?! |
gyurmaplus | 2754 | 2007. október 29. 23:33 | Válasz erre: 2751 |
Mackó! Te normálisan használod a motorodat...?! Dl 650-nel "üzemszerü nyélgáz mega 11 ezres fordulat"! Ez normális?! Szerinted lehet... De akkor ne okitsd itt az embereket! Amugyis hütlen voltál...Megcsaltad a Stromosokat! Motorozol 3 éve és már midenkinek osztoda lapot! |
gyurmaplus | 2753 | 2007. október 29. 23:29 |
Meg érted is a motorokat! Csak kicsit magasabb lennél és le is érne a lábad a Stromról... :)
|
gyurmaplus | 2752 | 2007. október 29. 23:24 |
Mert egy kerületbõl valók vagyunk és egyforma a motorunk is!
|
Macko | 2751 | 2007. október 29. 23:22 | Válasz erre: 2745 |
Elmagyarázom. Teljesítményben semmi gondom nem volt a DL-el, ma is kategória egyik legjobb motorjának tartom. Én 190 centi magas vagyok, de nagyon hoszzúak a lábaim. Plusz régebben sokat guggoltam és nem jók a térdeim sem. Így a DL-en elég hegyes térdszöggel ültem, hosszabb úton, ami sajnos már 350+ volt, nagyon fájt a bal térdem. A mostani motorom az 1200GS Adv., aminek szerintem a legnagyobb az ülés-lábtartó távolsága. Így nekem sokkal kényelmesebb, ezen gyakorlatilag a 24 órás versenyek 1200 kilométere sem fáraszt el. Egyébként normálisan használom a motorjaimat. Zömmel mellékutakon túrázunk, minél alacsonyabbrendûeken. Mostanában meg akad terepezés is néha. Az hogy kijárok (vagy inkább jártam) pályázni, nem rendeltetésellenes használat. Ott tudja MINDEN MOTOROS megismerni a motorját és saját magát. Szerintem létszükséglet, én kötelezõvé tenném. Persze nem a Hring az ideális hely az ilyen motoroknak, Kakucs vagy Örkény jobb és sokkal olcsóbb is. A Hringen összesen négyszer voltam a DL-el és asszem 3-szor a GS-sel. A másik két pályán nagyságrendekkel többször. Motorozni ott tanulsz meg, nem a közúton. Ott csak biztonságosabban tudsz közlekedni, ha sokat gyakoroltál pályán. Ami sokkal biztonságosabb is, mint a közút! |
marcsi | 2745 | 2007. október 29. 23:09 | Válasz erre: 2744 |
A maximális nyomatéka a 60Nm! Késöbb már csak visszaesik! És az olyan 6000 körül van! És ott indul el... Te valamit rosszul csinálsz! 11000 a tiltás környéke! És ez pont nem jó a "gépnek"! 8800-nál adja le a max LE-t! Onnan már felesleges rángatni a markolatot! Jobb már nem igen lesz! Csak kinlódik! De én azt nem értem, hogy te miért vettél egy másik endurót amikor ilyen nem normálisan használod a gépeket! És van mondjuk -ha már minenképpen kétszer annyit akarsz adni egy motorért- 1200S-is! Szóval most van 2x annysiért egy DL-hez hasonlóan teljesitõ motorod...Max pályán jobb, hosszú uton! Viszont nehezebben szállsz fel rá, ahogy a méreteidet elnézem... |
Macko | 2744 | 2007. október 29. 22:53 | Válasz erre: 2743 |
A DL 8000-nél indul el. Hidd el. Alatta csak tökölõdik a 60 Nm nyomatékával. 5500-nál adja az elsõ lökést, aztán 8000-nél bontakozik ki. A 11000 kicsit szélsõséges, mert az már közvetlen tiltás elõtt van. Hajszállal 10 fölött elváltva megy a legjobban. Egyébként magam is meglepõdtem, hogy ez csak tavaly májusi kép. Azóta egész máshogy motorozok. Ma már inkább csak gurulgatok. Csak a tesztmotoroknál kap el a hév, de azokat pár nap alatt meg kell ismerni, tehát muszáj húzni nekik. |
marcsi | 2743 | 2007. október 29. 22:49 | Válasz erre: 2741 |
A V-Strom mondjuk nem egy speed motor! Aki száguldozni akar az -szerintem- ne ilyet vegyen! Én már 130-nál nem érzem jól magam rajta! Igaz egy sport motoron még kevésbé!!! Utas vagyok! Általában.... Azért Kedves Mackó ezzel a 11ezres fordulattal -már megbocsáss- de sok mindent elárultál! Az én nagyapám azt mondta volna, hogy "te egy motor gyilkos vagy"! Mert a kis V-2 es itt már csak kinlódik, de nem megy jobban! Ezt még én is tudom, pedig én csak hátul ülök! Igaz régebb óta mint ahogy te motorozol! |
Macko | 2741 | 2007. október 29. 22:35 | Válasz erre: 2739 |
21 ezerrel adtam el a DL-emet. Hogy Zsorét idézzem, én kérek elnézést. Egyébként egy barátom vette meg a motoromat, a 24 ezres szervizen ment a levesbe a láncszett. Nálam üzemszerû volt akkoriban még a nyélgáz meg a 11 ezres fordulat. Mondjuk nem is volt lusta a kis V-Strom! :o))) |
Macko | 2740 | 2007. október 29. 22:32 | Válasz erre: 2737 |
Király, mind a ketten összekevertünk Lecsó64 barátunkkal, vele: http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=member&mid=2011&session_id=sAPgirh/A8g1403 Bocsi! Hozzáteszem, a te motorod se 67 LE... |
marcsi | 2739 | 2007. október 29. 22:31 | Válasz erre: 2736 |
Ennek nem igazán a lóerõhöz van köze! Inkább az állandó ful gázhoz! Ami semminek nem tesz jót! 67 LE-vel és a hozzátartozó nyomatékkal (mert ez fontosabb adat) is meg lehet nyujtani a láncot pár száz km alatt! Akinek ez sikerül azért az meg is érdemli... És az kenje gyakrabban, de nem sokat nyer vele! Viszont ezt egy kardános nem is tudhatja igazán...! Õ már megszokta a rángatást ....a kardánét is meg a boxerét is....
|
Macko | 2736 | 2007. október 29. 22:11 | Válasz erre: 2735 |
Nem is 67 lovas az XX. Aztsefelejtsükelazér'...
|
lecso | 2735 | 2007. október 29. 21:32 | Válasz erre: 2734 |
Hát ezt nem tudtam, bocs. Énnekem még sohasem bírt ki 1000km.-t a láncspray. Kifényesdett a lánc elõbb.
|
gyurmaplus | 2734 | 2007. október 28. 23:22 | Válasz erre: 2731 |
Ez elég ! Feltéve, hogy nem koszos, poros uton tetted meg ezt az 1000km-t! Vagy végig esõben.... Ja...és nem árt, ha valami minöségi láncsprayt veszel! De a hang ami alapból van az nem mulik el bármilyen csoda szert veszel.... Bár lehet a Hondánál nem igy van! De ez egy V-Stromos oldal (Suzuki)! |
Hufi | 2733 | 2007. október 27. 23:29 |
itt találsz pár képet a zárótalálkozóról (is)... http://hufi.blogdns.com/?page_id=15&album=12&gallery=35&show=gallery |
Barisax | 2732 | 2007. október 27. 22:29 | Válasz erre: 2730 |
Basszus, megelõztél :-) Szóval: Megújult a V-Strom.hu, hála Mókusbajusznak!! |
marcsi | 2729 | 2007. október 26. 22:00 |
Héééé! Emberek! Stromosok! Ébredjetek már fel... A nyári turákról tegyetek már fel képeket....! ![]() |
PePe-VFR | 2726 | 2007. október 2. 12:29 |
1. nap: Siófok - Találkozási hely 10:00 indulás 10:30 tele tankkal Szántód Igal Lápafõ dombóvár csikostöttös szászvár komló pécs orfû sásd dombóvár - szállás Ez kb 220 km lenne siófoktól! 2. nap dombóvár - tankolás kaposvár böhönye keszthely - nem a balaton északi partján megyünk végig, nem a 71-esen tapolca - itt bemennénk kicsit a balatonfelvidékbe hegyestû kilátó kis utakon veszprémig itt tovább lehet menni fehérvár felé S szállás két ágyas szobákban ára 6000 forint /2 fõ, ebben benne van a reggeli is. A szombati vacsi: tyúkhúsleves (húsi + zöldség)+sántott szelet és töltött csirkecomb és natur szelet gombával vegyeskörettel és saláta (2 személyes tálak formájában) és lehet desszert is, palacsinta |
KOVI | 2725 | 2007. október 2. 08:34 |
MEG VMI! NINCS VALAKINEK ELADO BUKOCSOVE? (NEM A GYARI,HANEM KAPPA V GIVI) SAJNALOM RA A 25-30 RUGOT EGY DARAB VASERT. HA NEGATIV,AKKOR INKABB LEGYARTJUK AZT IS MINT A DOBOZTARTOMAT.
|
KOVI | 2724 | 2007. október 2. 00:20 | Válasz erre: 2715 |
HEHEHE! SENKI SE VETTE ESZRE,H EKSZIJAT IRTAM BORDASSZIJ HELYETT! EHH! PEPE! RESZLETEKET NEM LEHETNE ITT?? CSAK MERT A STROMOS OLDA NEM MUXIK NALAM (SEM). |
jzoli | 2723 | 2007. október 1. 14:22 |
TDM-re fogasszij hajtás? http://www.vh-motorradtechnik.de/products/de/Zahnriemenkits/Yamaha/Yamaha-TDM-850-4TX-18096-18098-Zahnriemenkit.html |
PePe-VFR | 2722 | 2007. október 1. 13:05 |
Hello, Lesz egy v-stroms közös gurulus ezen a hétvégén! Részeletek a v-strom.hu ---n vagy nálam! üdv. PePe |
KOVI | 2721 | 2007. október 1. 11:17 |
HALIHO! http://www.vh-motorradtechnik.de/product_info.php/info/p247_Suzuki-DL-650-V-Strom---Zahnriemenkit.html Szombathelyen csinaltattam ill. Rendeltem az anyagot. > A szakuzletben egy jo pajtasom dolgozik o rendelte a kerekeket,ill. A szijat. > A gepmunkat egy ugyfeluk csinalta,aki a cimbimmel 1utt szinten motoros -kihivasnak tekintette a dolgot. > A kerekek ipari, szinte tomor vasdarabok a borda, mi kesz volt rajta gyarilag. Meg kellett kemenyen munkalni,az agy reszt a regi lanckerekbol hegesztettek be a kicsi kereknel. Aztan elvittem galvanizaltatni oket ezustszinure (korroziovedelem). > Az osztas nem a harliknal es a bmv f650 nel megszokott, nemileg kisebb,mert hozzaferhetetlen meg a bolt szamara is,annyira vedik. Pedig a katalousaikban bent van. De ez a szij is erosebb a lancunknal. A kuplung kiemelo szerkezetet egy kicsit kifele kellett hozni,h ne erjen be az ekszijtarcsaba. > > A szij,kerekek amerikabol jottek hajoval -ugy olcsobb. A 2 kerek kb 30000,szij szinten,munkadij 20000. Persze a felszerelest en csinaltam. Lengovilla kiakasztas,h a szijat befuzzem, stb. > A fentiekbol nyilvan levontad,h ezek barati beszararak. A muhelyfonoknek is a kihivas es nem a penz volt a lenyeg. > Meg szijvedot kene eszkabalnom,h ne kapjon be idegen ojjektumokat es akkor elmondhatom,h megusztam a mutatvanyt 80-90bol! De,ha minden jol megy, 3x annyi ideig birja a lancnal. (bar alig akarom elhinni) Megsem 260000! ;) -mint nemetoban. |
Ispan | 2720 | 2007. szeptember 29. 03:51 |
Látjátok Feleim! Abban a pillanatban ha valami komoly dolog történik egybõl ugrunk. Azért én mindig óvato s duhaj voltam....most meg már pláne (megvárom mig a tehenek feljönnek a hegyre) szóval több infót képet leírást,és miegymást... De mindem tiszteletem a Tied hogy ilyen dolgot véghezvittél GRATULA no pá is pán |
gyurmaplus | 2719 | 2007. szeptember 28. 22:27 | Válasz erre: 2717 |
Szia Kovi! Maximális gratulációm neked!!!! Az utobbi idõk legjobb ötlete... :) Amennyiben lehetséges elvinném a "vasamat" hozzád, hogy átalakitsd... Én néha gurulok sisak nélkül és akkor rettenetes hangok jönnek a lánc felõl, pedig én frankón kenem 1000km-enként... De a lánc már csak ilyen! Gratuláció mégegyszer!!! |
hornoti | 2718 | 2007. szeptember 28. 20:58 |
Ez marhajó ! Írnál részleteket is ? Milyen átalakítást igényel, mi kell hozzá, honnan lehet beszerezni stb ? Képeket még ! |
KOVI | 2717 | 2007. szeptember 28. 20:36 | Válasz erre: 2715 |
SZEVA! EDDIG JO,ME FASZA! MAR PROBALTAM UTASSAL IS -JOL MEGRANGATTAM- TOKELETESEN VIZSGAZOTT. CSENDESEBB, ERZEKENYEBB. JA ES PERSZE NEM KELL KENNI! ;) |
interceptor | 2716 | 2007. szeptember 28. 09:38 |
Nem mondod?!?! Ez igazi kép,tényleg ékszíjas a Stromod???? |
KOVI | 2714 | 2007. szeptember 26. 13:54 |
vlevi | 2711 | 2007. szeptember 3. 21:06 | Válasz erre: 2709 |
inkább a http://v-strom.hu/ -n szoktunk dumálni. |
haszegz | 2710 | 2007. szeptember 3. 21:04 |
Haho, Kicsit fel kellene dobni a forumo:) Mit szolnatok egy 15.i kozos gurulashoz? Udv, Zoli |
marcsi | 2709 | 2007. szeptember 3. 18:25 | Válasz erre: 2693 |
Jézusom...Ilyen ritkán vagytok itt?! Egy mentségetek van csak...Amit a Macko is idézett már tõlem...A Stromosok mind motoroznak és nem érnek rá irogatni...! |
vlevi | 2708 | 2007. augusztus 18. 19:56 | Válasz erre: 2705 |
Milyen festékkel csináltad ilyen szép kékre a feliratokat? |
Macko | 2707 | 2007. augusztus 18. 06:15 | Válasz erre: 2706 |
Az igen! GRATULÁLOK! Még kétszer ennyit együtt! :o) |
Ispan | 2706 | 2007. augusztus 18. 03:16 |
No ,itt is dicsekszem egy kicsit..... Sikeresen elértük az 50000km a DRÁGÁMMAL Isten éltesse sokáig ugyan ilyen erõben Holnap ezért elviszem bálba és koccintunk egyet no pá is pán ![]() |
interceptor | 2705 | 2007. augusztus 5. 20:47 |
Zsifi | 2700 | 2007. augusztus 4. 16:27 | Válasz erre: 2699 |
Akkor sincs 10e a difi... Mi van lesben állsz???? |
Zsifi | 2698 | 2007. augusztus 4. 16:03 | Válasz erre: 2697 |
matematikailag téves az állítás, mert a Tourance 67,300,- / pár Anakee 70,920,- / pár Mindkettõ 57,000,-ért megkapható.... |
toncsi64 | 2697 | 2007. augusztus 4. 15:41 | Válasz erre: 2695 |
A lényeget leírta Macko, de azért annyit még hozzátennék hogy a kettõ között van kb. 10-12.000 Ft különbség. Azért ez nem kevés. Üdv, Toncsi |
Macko | 2696 | 2007. augusztus 3. 20:16 | Válasz erre: 2695 |
Az Anakee felszerelés után azonnal tapad, nagyon jó esõben, az élettartama végén picit már csúszkál. A Tourance (bár nekem az még nem volt) az elsõ 1-2 ezer kilométeren még nem tapad hibátlanul, picit rosszabb esõben, viszont élete végéig ugyanúgy fog és talán valamivel hosszabb az élettartama. |
tomi_GS | 2695 | 2007. augusztus 3. 20:09 |
Lenne egy kérdésem. Van egy haverom, 650-es v-stormja van, és gumit akar venni, de nem tudja eldönteni : Michelin Anakee vagy Metzeler Tourance ? Ha tudtok segítsetek. köszi |
Macko | 2693 | 2007. július 28. 22:38 | Válasz erre: 2692 |
A Stromosok biztos mind motoroznak és nem érnek rá irogatni. Csak a BMW-sek üdülnek folyton itt a neten... :o))) |