20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

momik 2791 2007. november 3. 12:42  
Sziasztok márkatársak:)

A szép idõ engem is ki csalt gurultam egy rövidet. Nekem egy 650-esem van nem rég vetem, nehéz vajudás után, de nem bántam meg jó gépnek tartom.:)
    

MartiBenzintyuk 2790 2007. november 3. 09:30  
Sziasztok V-Stromosok!
Ma gurulunk egyet Visegrád felé, majd tea, kávé.
Utána találkozhatunk a Citadellán, egy jó beszélgetésre.
Üdv:
    

tsanyi 2789 2007. november 1. 19:54  
visszatérve a fordulatra az SV650 7200-nál adja a teljes nyomatékot és 9000-nél a max LE-t.....itt megtekinthetõ: http://svmedia.hu/adat.htm
    

hornoti 2788 2007. november 1. 00:25   Válasz erre: 2787
...mert így is volt.

szajonara
    

Macko 2787 2007. október 31. 23:25   Válasz erre: 2786
Nem licensz. Koppintás.
Amennyire tudom, sok az eltérés, tehát az alkatrészek sem csereszabatosak nagyobbrészt.

A hivatalos verzió szerint a koreai mérnökök évekig dolgoztak a Suzuki gyárban, majd hazatérve az elsajátított tudás segítségével TELJESEN ÖNÁLLÓAN tervezték a 650-es Hyo blokkot. És ezt tényleg publikálták a sajtóban! :o)))
    

BiaStrom 2786 2007. október 31. 23:17  
A hyo 650 szerintm egy Suzuki blokk, licenc. Tehát a szíj hajtást is könnyen lehet aplikálni SV/DL-re, nem de?
    

tsanyi 2785 2007. október 31. 19:53   Válasz erre: 2784
Értem....amikor a lányomnak néztünk cruisert akkor a hyo 650-e is szóba jött ami szíjhajtásu( hogy miért nem vettük meg az más dolog) és ott gondot okozott ha nem volt tökéletesen beállítva az egyenesfutás, megette a tárcsát ami nem két fillér....
    

Macko 2784 2007. október 31. 19:34   Válasz erre: 2783
DL-en létezik már.
Ugyanitt lejjebb megtalálod, lapozz vissza! Sok fotó is van róla.
    

tsanyi 2783 2007. október 31. 19:29  
Szíj?...a lánc helyett gondolod?.....SV650-en egy haver megcsinálta, de még nem tudjuk miképp fog beválni....az biztos, hogy vmiféle feszítõnek lennie....
    

danyila 2782 2007. október 31. 18:24   Válasz erre: 2715
Szíjhajtáshoz egy kérdés.
Van valahol a rendszerben görgõs szíjfeszítõ felszerelve?
Azt sejtem, hogy a középsztenderen és két személlyel terhelve más a lánc-szíj feszesség. Amit a lánc bír - hiszen van hasa 3-4 cm. A szíjat viszont feszesre húzva kell használni - nem lehet belógása.
    

PePe-VFR 2781 2007. október 31. 17:16  
Szerintem mindenkinek igaza van s addig nincs baj, amig pl. a kerekesszéklrõl csak elméletben kell "beszélni" és egy sör mellett jókat lehet beszélgetni. Mindenki motorozzon a saját tempojában, egy a fontos senki se vállalja túl magát, mert akkor lesz a baj (SZERINTEM!).
    

jogace 2780 2007. október 31. 14:02  
Ahogy látom, a rossz idõ beálltával kezdenek mutatkozni a kilométerhiány tünetei...
    

tsanyi 2779 2007. október 31. 11:13   Válasz erre: 2775
Nem, az M800 a lányomé :-))).....nekem most SV1000-em van és azzal már nem nagyon kell 8000 fölé menni mert az akkor már 6.-ban 200 körül van.....csak ha véletlenül egy mersz nap keretében felmerészkedek a Hringre akkor pörgetem feljebb, de akkor ritkán van 8000 alatt, inkább a tiltás környéke játszik( 4.-ben 236-nál tilt)....viszont a 650-es sûrûn volt ott vagy fölötte..... Vadásznak van igaza abban, hogy mindenki úgy megy és használja a gépét ahogy tudja....de hangsúlyozom, hogy közúton igyekszünk normálisan közlekedni és én is elítélem az ész nélküli száguldozást, régebben ha ilyesmibe beleestünk utána csak azon csodálkoztunk, hogy éltük túl a napot....viszont a pályára szntem mindenkinek legalább egyszer fel kéne menni, hogy legalább tisztában legyen a saját és motorja tudásával, hogy ne a szerpentineken feszegesse a határokat...
    

Zsifi 2778 2007. október 31. 10:41   Válasz erre: 2777
Nemveszlek!!..))
    

indián 2777 2007. október 31. 10:34   Válasz erre: 2776
Vegyé vissza kiscsákkó ! :-))))
    

Zsifi 2776 2007. október 31. 10:27   Válasz erre: 2774
Engem hagyjál ki!!! Én csak 3 éve motorozok...
Aki tudja csinálja..(még ha szarul is..))
Aki szereti az beszél róla....(sok hülyeséget...))
..és aki nem ért hozzá az tanítja...))
    

pandamaci 2775 2007. október 31. 10:15   Válasz erre: 2773
m800 6000 nél megy kb 160 at és az a vége
Nem mondod, hogy kímélésképpen városban 1-2 fölé nem kapcsolsz :)))))
    

indián 2774 2007. október 31. 10:00   Válasz erre: 2770
Kedves Gyurmaplus .

Egy csöppet Macko védelmére kelnék , ámbár hangsúlyoznám , abban is van igazság amit te leírtál !
Jelenleg ugyan nem V-Strommal motorozom , de volt szerencsém ehhez a fajtához is , jó pár 1000 kilóméteren keresztül , mivel volt ilyen gép a családomban ! Úgy gondolom minden motornak , és motorosnak is meg vannak a gyengéi , mint az említett típusnak is ! ( pl: kormánycsapágy, illetve a silány gyárilag szerelt gumik stb......) , de attól még egy kifórrott jó motornak tartom,valamint a vele kapcsolatos tesztek is ezt bizonyítják ! Lehet , h mi motorozunk rosszul , és KOPASZOK vagyunk a motorozáshoz ,de attól még nálam is 7500-8000 fordulatnál kezdett igazán élni a kis STROM ! A motoron eltöltött évek , és kilóméterek pedig bizonyára , és nagyon sokszor számítanak, én ugyan személy szerint a megtett kilóméterben jobban hiszek, de nyilván vannak kivételek, és léteznek olyan emberek akiknek a motorozás mint TEHETSÉG a vérükben van ! Zárszóként még két dolgot engedj meg , h elmondjak :
1: Én régebb óta gurítom a szekeret, mint a Macko. Úgy érzem nem vagyok beképzelt sem, mert csak tanulgatom a motorozást , és sohasem fogom elítélni azokat akik normál egyéniségükgöz méltó tempóban terelgetik a vasat ! KINEK A PAP -KINEK A PAPNÉ ! Azonban azt elmondhatom , h jópár motoros kilóméterrel a hátam mögött, biztosan állíthatom , hogy a MACKO-ban csukott szemmel megbízom , és bátran , megtisztelve motorozunk együtt vele !

2: Valóban érdekes , és HASZNOS dolgokat tanulhattunk tõle , és ZSifitõl is az oktatónapokon , amelyek A Kakucsi ringen zajlottak ! EZEKET mindenkinek , csak ajánlani tudom ! Gyere egyszer el te is , és okulj + tanulj ezekbõl !


Ui. Amennyit visszaolvastam , én is úgy látom , h ezek az okfejtések , a láncspray-tõl indultak, dehát ez nem baj , hiszen erre való a topik ! OKFEJTÉSEKRE - BESZÉLGETÉSEKRE
és nem pedig egymás szapulására ! Természetesen ezeket a sorokat sem sértegetésnek szántam, csak az olvasottak alapján ez volt az EGYÉNI SZUBJEKTÍV véleményem !!!!

További széles utat mindenkinek !
    

tsanyi 2773 2007. október 31. 09:29  
Elõre is elnézést a beleszólásért ,de mentségemre legyen mondva, hogy volt SV650-em ami nagyjából ugyanazzal a blokkal van szerelve mint a DL. A fordulatszámról annyit, hogy amikor tavaly elkezdtem SV-kel együtt gurulni amikor a szerpentinekre értünk akkor bizony 7000 alá nem nagyon engedhettem mert akkor szépen lemaradtam és ha autópályán mentünk akkor is pörgetni kellett. Most SV1000-em van és eleinte megszokásból ezt is 7-8000-en tartottam a kanyargós részeken. Idén feljutottam a Hringre néhányszor és ott jöttem rá, hogy mennyire nem uralom a motort pedig addig azt hittem értek hozzá. Ja és 26 éve folyamatosan motorozok néha hivatásszerüen( 2-3 év maradt ki amikor nem volt gépem). Ezt csak azért írtam le mert az, hogy vki sokat megy vmilyen jármûvel (motor igazolt céges km: 200000, tgk: 2 milla) az még nem jelenti, hogy tud is. Most vettünk a lányomnak egy M800-at és annak a használati utasításában az szerepel, hogy ne használjuk alacsony fordulaton mert az káros a gépnek. A SV-nek sem volt baja a pörgetéstõl csak a sor4-el szemben az volt az elõnye, hogy alacsonyabbról kezdett húzni. Aki csak lassú túrázásra használja a gépét az valóban nem pörgeti 4-5000 fölé, de ez nem biztos, hogy használ neki. Amióta a lányom is külön motorral jön velünk mi is lassabban megyünk, de azért a kanyargós részeken elõre megyünk és nem csak az örömért hanem , hogy megjárassam a gépet magasabb fordulaton is. Nem beszólni és leszólni akarom ezzel a lassú túrázókat( ráadásul sokak szerint mi vagyunk lassúak) csak azt szerettem volna mondani, hogy néha nem árt kicsit megpörgetni is a motort. A Hringen történt motorozás azért sokban hozzájárult ahhoz, hogy most már sokkal lassabban túrázunk mi is mert ott kiélhetem a vágyam a száguldozásban és bizony a tiltásig történõ gázadásban :-)))))
    

vadasz 2772 2007. október 31. 09:20  
Nem teljességgel mindegy hogy ki hol mennyivel megy, meg milyen ügyesen motorozik, meg mittoménmégmimindenmindegy :D.... ..... motorosok vagyunk ki így ki úgy... ...egy biztos addig amíg nem jön nekem egy motoros .. mint ahogy azt látni idõnként... addig mindenki egy kategória.. egy társaság. ... még akkor is ha az embernek vannak fenntartásai... mint ahogyan más témákban is.. ( szõkék , barnák, szûkek.. tapasztaltak .. stb :D )


aki 3-4 éve motorozik, és szereti, meg aki 30 éve motorozik és szereti.... ugyanaz... EGY FONTOS KÜLÖNBSÉGGEL : aki 3-4 éve az még csak okítja a biztonságról a többit.. aki 30 éve az meg már bizonyított... Még akkor is ha nem "ideális a testtartása" nem jó dinamikával húzza meg a féket, nincsen tisztában a fizikábal.... . STB. pff....

errõl csak az jut eszembe mikor a Hanry Fonda elfobja az óráját ...
    

Macko 2771 2007. október 31. 00:43   Válasz erre: 2770
A legaranyosabb, hogy ez a nagy okfejtegetés a láncspayvel kezdõdött! :o)))
    

gyurmaplus 2770 2007. október 31. 00:31   Válasz erre: 2759
Kedves Macko!
Tavaly még csak tanultál motorozni (ezt te irod) de az idén már és az elmult 4 év alatt tulvagy 40 tipuson és 90e km-en... Gratulálok neked És még irigyellek is..! Na nem a kilométerek miatt mert az már nekem is megvan...... De azoknak nem biztos akik rád bizzák a motorok tesztelését... Mert szerintem vannak olyanok is akik már
10-20éve ülnek motoron és mégis van valami fogalmuk a motorozásról! Bár ez lehet, hogy neked furcsa!
Az meg, hogy téged nem zavar a Szöszi Marcsi véleménye Kispestrõl egy 1.7millios motor hátsóüléséröl....
Azért ezen vitatkoznék...!
És tudod mit? Legyél te boldog a hatalmas tudásoddal!!!

Ezt másnak üzenem.... #2758
A kimélõ motorozás nem a 80-as évek divatja volt! A józan gondolkodásu embereké! Még most is!
Azért mert valaki 130-nál érzi magát jól még nem biztos,hogy le kell kiabálni! Sõt...És tényleg pár gyakorlónap után a zárt pályán motorozzál csak nyugodtan ennél gyorsabban is...
De "ne törj pálcát" azok felett akik normálisan a szabályok -majdnem- betartásával motoroznak a közutakon!!!!
Hidd el õk vannak többen! Hál' Istennek!
És ne keltsd rossz hirünket... De kérjél nyugodtan elnézést...

ui.:Inkább haragudjatok meg rám, mint hogy a tolokocsi márkáján kelljen gondolkodnotok!
Az a baj, hogy itt -majdnem- mindenki azt hiszi magáról borzasztóan jól és hozzáértõen motorozik... Pedig
egyikünk sem!!!


    

gyurmaplus 2769 2007. október 30. 23:47   Válasz erre: 2765
Igazad van! Tura-enduró....Sõt a gyár sport- tura-endurónak is nevezi!
    

Zsifi 2768 2007. október 30. 20:42   Válasz erre: 2767
menetközben hátrafelé nyilazva...))) (Zsore után szabadon..))
    

kilajsanyi 2767 2007. október 30. 20:40   Válasz erre: 2766
Valahol akkor mintha téged láttalak volna plexitõl megfosztott Varával, macsétával a bal kezedben.

    

Zsifi 2766 2007. október 30. 20:36   Válasz erre: 2765
Minden motor endúró!!! Csak a sofõr nem mindegy ki...))
    

kilajsanyi 2765 2007. október 30. 20:35   Válasz erre: 2745
A V-Strom nem endúró.
Divatcikk.

    

Zsifi 2764 2007. október 30. 20:32   Válasz erre: 2763
mer' ugye van lecso (azaz Te) és van lecso64 (az nem Te).....)))
    

lecso 2763 2007. október 30. 20:24   Válasz erre: 2740
Aha, kezdek képben lenni. :-)
    

lecso 2762 2007. október 30. 20:23   Válasz erre: 2738
Ki?
Mit?
Én?
    

MartiBenzintyuk 2761 2007. október 30. 13:01  
Mindenkinek Szép Napot.
Üdv.:
    

Mauro 2760 2007. október 30. 12:35   Válasz erre: 2759
Szia Mackó!
Miért magyarázod meg??? Hagyd a túróba, ez amúgy se a Te topic-od! ((Az utolsó mondat tetszett!))
    

Macko 2759 2007. október 30. 06:56   Válasz erre: 2755
Valóban 4 éve kezdtem. Ezalatt elgurigáztam közel 90 ezer kilométert, ami lehet hogy nem egy világszám, de az átlagnál kicsit több. Talán.
Nem 2 típus volt a lábam között. Hanem most már több mint negyven. Ugyanis évek óta motorokat tesztelek, csak úgy unalomból.

Marcsi, véletlen nem szeretnélek megbántani, de légyszíves senkit ne ítélj meg (engem nem zavar, de lesz akit fog) a motoron töltött évek alapján. Tavaly még csak tanulgattam, idén tartottunk pár gyakorlónapot. Nem kevés olyan emberrel találkoztunk, akik 10-20 éve ülnek motoron, és HALVÁNY LILA GÕZÜK SINCS a motor fizikájáról, irányításának mikéntjérõl.
Nagyon sok meglepett arcot láttunk... A gyakorlás végére meg nagyon sok elégedett arcot.
Pedig ott sem az észt osztjuk, csupán igyekszünk segíteni a motoros társainknak.

És akkor most be is fejeztem, részemrõl off. Ha úgy gondolod, az egész topic is. Legyetek igen boldogok, és elégedettek a hatlmas tudásotokkal! :o)
    

Mauro 2758 2007. október 30. 02:51   Válasz erre: 2754
Sziasztok!
Jöttem, beleolvastam, kár volt!!!

De azértis beleugatok!

Ha Stromod van az még nem jelenti azt hogy van olyan jó mint a Mackó régi mocija! Költs rá még pár forintot, (nyitott "Bódis" dob, "direkt" lánckenõ szerkezet, stb) aztán ûlj vissza a gép elé és várom véleményedet!

Mellesleg a nyáron egy barátom Strommal jött az egyik túrára, menet közben cseréltünk úgy 15-20 km. erejéig. Nem szivesen adta vissza!
Igen! Én is forgatom a kis Stromot (mivel a csapatban az enyém a legkissebb moci ezért KELL, hogy tudjam tartani a lépést) és semmi baja. sõt nagyon is virgonc lett! Az 1980 as években volt a kímélõ motorozás utolsó idõszaka a Pannoniáknál. Maradj a 6000/min. --130 km/h. tempónál ha te csak ennyinél érzed a biztonságot, de ne törj pálcát ha valaki kimotorozza a mocijából ami benne van! Ezt mellesleg néhány gyakorlónap után elérheted, és még élveznéd is!!! Megjegyzem a Te motorod sem fog többet bírni mint az enyém!!! A mocik élettartamát 99%-ban a jó minõségû kenõanyagok és alkatrészek, meg az idõben elvégzett szakszerû szervíz határozza meg! (Most ne beszéljünk arról hogy PL. a madár nem tud motorozni és ledarálja a váltót, stb.)

Üdv: Mauro

Ja! Én kérek elnézést!

    

marcsi 2757 2007. október 30. 00:44  
Na "nagypályák"! Mindenki elment héderelni?!
Akkor jó éjszakát mindenkinek ezzel a szép képpel! De fõleg a V-Stromosoknak...
    

marcsi 2756 2007. október 29. 23:47  
Osztjátok itt az észt, de képet senki nem tesz fel a nyári turákról...!
    

marcsi 2755 2007. október 29. 23:36  
Gyurma! 4éve motorozik a Macko...Én is megnéztem a reglapját!
Nem tudsz számolni?
De tényleg olyan mintha 40 éve! Legalábbis ugy adja elõ...
Volt két tipus a lába között...
Neked mennyi is?!

    

gyurmaplus 2754 2007. október 29. 23:33   Válasz erre: 2751
Mackó! Te normálisan használod a motorodat...?!
Dl 650-nel "üzemszerü nyélgáz mega 11 ezres fordulat"!
Ez normális?! Szerinted lehet...
De akkor ne okitsd itt az embereket! Amugyis hütlen voltál...Megcsaltad a Stromosokat!
Motorozol 3 éve és már midenkinek osztoda lapot!
    

gyurmaplus 2753 2007. október 29. 23:29  
Meg érted is a motorokat! Csak kicsit magasabb lennél és le is érne a lábad a Stromról... :)
    

gyurmaplus 2752 2007. október 29. 23:24  
Mert egy kerületbõl valók vagyunk és egyforma a motorunk is!
    

Macko 2751 2007. október 29. 23:22   Válasz erre: 2745
Elmagyarázom. Teljesítményben semmi gondom nem volt a DL-el, ma is kategória egyik legjobb motorjának tartom.
Én 190 centi magas vagyok, de nagyon hoszzúak a lábaim. Plusz régebben sokat guggoltam és nem jók a térdeim sem.
Így a DL-en elég hegyes térdszöggel ültem, hosszabb úton, ami sajnos már 350+ volt, nagyon fájt a bal térdem.

A mostani motorom az 1200GS Adv., aminek szerintem a legnagyobb az ülés-lábtartó távolsága. Így nekem sokkal kényelmesebb, ezen gyakorlatilag a 24 órás versenyek 1200 kilométere sem fáraszt el.

Egyébként normálisan használom a motorjaimat. Zömmel mellékutakon túrázunk, minél alacsonyabbrendûeken. Mostanában meg akad terepezés is néha. Az hogy kijárok (vagy inkább jártam) pályázni, nem rendeltetésellenes használat. Ott tudja MINDEN MOTOROS megismerni a motorját és saját magát. Szerintem létszükséglet, én kötelezõvé tenném.
Persze nem a Hring az ideális hely az ilyen motoroknak, Kakucs vagy Örkény jobb és sokkal olcsóbb is. A Hringen összesen négyszer voltam a DL-el és asszem 3-szor a GS-sel. A másik két pályán nagyságrendekkel többször.
Motorozni ott tanulsz meg, nem a közúton. Ott csak biztonságosabban tudsz közlekedni, ha sokat gyakoroltál pályán.
Ami sokkal biztonságosabb is, mint a közút!
    

marcsi 2750 2007. október 29. 23:21  
Miért is?
    

gyurmaplus 2749 2007. október 29. 23:20  
Helló Szöszi!
Azt tudod hogy büszke vagyok rád?!
    

marcsi 2748 2007. október 29. 23:18  
Szia Gyurma!
    

gyurmaplus 2747 2007. október 29. 23:16  
Mit szoltok egy ilyen szép motorhoz
Még jó hogy nem V-Strom!
    

gyurmaplus 2746 2007. október 29. 23:14  
Naaa...! Kezd beindulni az oldal!

    

marcsi 2745 2007. október 29. 23:09   Válasz erre: 2744
A maximális nyomatéka a 60Nm! Késöbb már csak visszaesik! És az olyan 6000 körül van! És ott indul el...
Te valamit rosszul csinálsz! 11000 a tiltás környéke! És ez pont nem jó a "gépnek"! 8800-nál adja le a max LE-t! Onnan már felesleges rángatni a markolatot! Jobb már nem igen lesz! Csak kinlódik!
De én azt nem értem, hogy te miért vettél egy másik endurót amikor ilyen nem normálisan használod a gépeket! És van mondjuk -ha már minenképpen kétszer annyit akarsz adni egy motorért- 1200S-is!
Szóval most van 2x annysiért egy DL-hez hasonlóan teljesitõ motorod...Max pályán jobb, hosszú uton! Viszont nehezebben szállsz fel rá, ahogy a méreteidet elnézem...
    

Macko 2744 2007. október 29. 22:53   Válasz erre: 2743
A DL 8000-nél indul el. Hidd el. Alatta csak tökölõdik a 60 Nm nyomatékával.
5500-nál adja az elsõ lökést, aztán 8000-nél bontakozik ki.
A 11000 kicsit szélsõséges, mert az már közvetlen tiltás elõtt van. Hajszállal 10 fölött elváltva megy a legjobban.

Egyébként magam is meglepõdtem, hogy ez csak tavaly májusi kép. Azóta egész máshogy motorozok. Ma már inkább csak gurulgatok. Csak a tesztmotoroknál kap el a hév, de azokat pár nap alatt meg kell ismerni, tehát muszáj húzni nekik.
    

marcsi 2743 2007. október 29. 22:49   Válasz erre: 2741
A V-Strom mondjuk nem egy speed motor! Aki száguldozni akar az -szerintem- ne ilyet vegyen! Én már 130-nál nem érzem jól magam rajta! Igaz egy sport motoron még kevésbé!!! Utas vagyok! Általában....
Azért Kedves Mackó ezzel a 11ezres fordulattal -már megbocsáss- de sok mindent elárultál! Az én nagyapám azt mondta volna, hogy "te egy motor gyilkos vagy"! Mert a kis V-2 es itt már csak kinlódik, de nem megy jobban!
Ezt még én is tudom, pedig én csak hátul ülök! Igaz régebb óta mint ahogy te motorozol!
    

Macko 2742 2007. október 29. 22:41   Válasz erre: 2741
Pl. Hring... derégvót, bakker!

    

Macko 2741 2007. október 29. 22:35   Válasz erre: 2739
21 ezerrel adtam el a DL-emet. Hogy Zsorét idézzem, én kérek elnézést.
Egyébként egy barátom vette meg a motoromat, a 24 ezres szervizen ment a levesbe a láncszett.
Nálam üzemszerû volt akkoriban még a nyélgáz meg a 11 ezres fordulat. Mondjuk nem is volt lusta a kis V-Strom! :o)))
    

Macko 2740 2007. október 29. 22:32   Válasz erre: 2737
Király, mind a ketten összekevertünk Lecsó64 barátunkkal, vele: http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=member&mid=2011&session_id=sAPgirh/A8g1403

Bocsi!
Hozzáteszem, a te motorod se 67 LE...
    

marcsi 2739 2007. október 29. 22:31   Válasz erre: 2736
Ennek nem igazán a lóerõhöz van köze! Inkább az állandó ful gázhoz! Ami semminek nem tesz jót! 67 LE-vel és a hozzátartozó nyomatékkal (mert ez fontosabb adat) is meg lehet nyujtani a láncot pár száz km alatt! Akinek ez sikerül azért az meg is érdemli... És az kenje gyakrabban, de nem sokat nyer vele! Viszont ezt egy kardános nem is tudhatja igazán...! Õ már megszokta a rángatást ....a kardánét is meg a boxerét is....
    

Zsifi 2738 2007. október 29. 22:27   Válasz erre: 2737
Ha állandóan cserélgetsz.....)))))
    

lecso 2737 2007. október 29. 22:26  
XX????
    

Macko 2736 2007. október 29. 22:11   Válasz erre: 2735
Nem is 67 lovas az XX. Aztsefelejtsükelazér'...
    

lecso 2735 2007. október 29. 21:32   Válasz erre: 2734
Hát ezt nem tudtam, bocs. Énnekem még sohasem bírt ki 1000km.-t a láncspray. Kifényesdett a lánc elõbb.
    

gyurmaplus 2734 2007. október 28. 23:22   Válasz erre: 2731
Ez elég ! Feltéve, hogy nem koszos, poros uton tetted meg ezt az 1000km-t! Vagy végig esõben....
Ja...és nem árt, ha valami minöségi láncsprayt veszel! De a hang ami alapból van az nem mulik el bármilyen csoda szert veszel....
Bár lehet a Hondánál nem igy van! De ez egy V-Stromos oldal (Suzuki)!
    

Hufi 2733 2007. október 27. 23:29  
itt találsz pár képet a zárótalálkozóról (is)...

http://hufi.blogdns.com/?page_id=15&album=12&gallery=35&show=gallery

    

Barisax 2732 2007. október 27. 22:29   Válasz erre: 2730
Basszus, megelõztél :-)

Szóval:
Megújult a V-Strom.hu, hála Mókusbajusznak!!
    

lecso 2731 2007. október 27. 15:05   Válasz erre: 2719
1000 km.-enként? Ki mondta, hogy az elég????
    

jogace 2730 2007. október 27. 13:22  
www.karakas.hu/vsch !!!
    

marcsi 2729 2007. október 26. 22:00  
Héééé! Emberek! Stromosok!
Ébredjetek már fel...
A nyári turákról tegyetek már fel képeket....!
    

jogace 2728 2007. október 5. 13:37  
Már mindenki csomagol :D
    

PePe-VFR 2727 2007. október 4. 17:59  
Ez nagyon leült! mi van srácok???????
    

PePe-VFR 2726 2007. október 2. 12:29  
1. nap:
Siófok - Találkozási hely 10:00 indulás 10:30 tele tankkal
Szántód
Igal
Lápafõ
dombóvár
csikostöttös
szászvár
komló
pécs
orfû
sásd
dombóvár - szállás

Ez kb 220 km lenne siófoktól!

2. nap
dombóvár - tankolás
kaposvár
böhönye
keszthely - nem a balaton északi partján megyünk végig, nem a 71-esen
tapolca - itt bemennénk kicsit a balatonfelvidékbe
hegyestû kilátó
kis utakon veszprémig
itt tovább lehet menni fehérvár felé


S szállás két ágyas szobákban ára 6000 forint /2 fõ, ebben benne van a reggeli is. A szombati vacsi: tyúkhúsleves (húsi + zöldség)+sántott szelet és töltött csirkecomb és natur szelet gombával vegyeskörettel és saláta (2 személyes tálak formájában) és lehet desszert is, palacsinta
    

KOVI 2725 2007. október 2. 08:34  
MEG VMI! NINCS VALAKINEK ELADO BUKOCSOVE? (NEM A GYARI,HANEM KAPPA V GIVI) SAJNALOM RA A 25-30 RUGOT EGY DARAB VASERT. HA NEGATIV,AKKOR INKABB LEGYARTJUK AZT IS MINT A DOBOZTARTOMAT.
    

KOVI 2724 2007. október 2. 00:20   Válasz erre: 2715
HEHEHE! SENKI SE VETTE ESZRE,H EKSZIJAT IRTAM BORDASSZIJ HELYETT! EHH!
PEPE!
RESZLETEKET NEM LEHETNE ITT??
CSAK MERT A STROMOS OLDA NEM MUXIK NALAM (SEM).

    


PePe-VFR 2722 2007. október 1. 13:05  
Hello,

Lesz egy v-stroms közös gurulus ezen a hétvégén! Részeletek a v-strom.hu ---n vagy nálam!

üdv. PePe
    

KOVI 2721 2007. október 1. 11:17  
HALIHO!
http://www.vh-motorradtechnik.de/product_info.php/info/p247_Suzuki-DL-650-V-Strom---Zahnriemenkit.html
Szombathelyen csinaltattam ill. Rendeltem az anyagot.
> A szakuzletben egy jo pajtasom dolgozik o rendelte a kerekeket,ill. A szijat.
> A gepmunkat egy ugyfeluk csinalta,aki a cimbimmel 1utt szinten motoros -kihivasnak tekintette a dolgot.
> A kerekek ipari, szinte tomor vasdarabok a borda, mi kesz volt rajta gyarilag. Meg kellett kemenyen munkalni,az agy reszt a regi lanckerekbol hegesztettek be a kicsi kereknel. Aztan elvittem galvanizaltatni oket ezustszinure (korroziovedelem).
> Az osztas nem a harliknal es a bmv f650 nel megszokott, nemileg kisebb,mert hozzaferhetetlen meg a bolt szamara is,annyira vedik. Pedig a katalousaikban bent van. De ez a szij is erosebb a lancunknal.
A kuplung kiemelo szerkezetet egy kicsit kifele kellett hozni,h ne erjen be az ekszijtarcsaba.
>
> A szij,kerekek amerikabol jottek hajoval -ugy olcsobb. A 2 kerek kb 30000,szij szinten,munkadij 20000. Persze a felszerelest en csinaltam. Lengovilla kiakasztas,h a szijat befuzzem, stb.
> A fentiekbol nyilvan levontad,h ezek barati beszararak. A muhelyfonoknek is a kihivas es nem a penz volt a lenyeg.
> Meg szijvedot kene eszkabalnom,h ne kapjon be idegen ojjektumokat es akkor elmondhatom,h megusztam a mutatvanyt 80-90bol! De,ha minden jol megy, 3x annyi ideig birja a lancnal. (bar alig akarom elhinni) Megsem 260000! ;) -mint nemetoban.



    

Ispan 2720 2007. szeptember 29. 03:51  
Látjátok Feleim!
Abban a pillanatban ha valami komoly dolog történik
egybõl ugrunk.
Azért én mindig óvato s duhaj voltam....most meg már pláne
(megvárom mig a tehenek feljönnek a hegyre)
szóval több infót képet leírást,és miegymást...
De mindem tiszteletem a Tied hogy ilyen dolgot véghezvittél
GRATULA
no pá is pán
    

gyurmaplus 2719 2007. szeptember 28. 22:27   Válasz erre: 2717
Szia Kovi!
Maximális gratulációm neked!!!! Az utobbi idõk legjobb ötlete... :)
Amennyiben lehetséges elvinném a "vasamat" hozzád, hogy átalakitsd...
Én néha gurulok sisak nélkül és akkor rettenetes hangok jönnek a lánc felõl, pedig én frankón kenem 1000km-enként... De a lánc már csak ilyen!
Gratuláció mégegyszer!!!
    

hornoti 2718 2007. szeptember 28. 20:58  
Ez marhajó !

Írnál részleteket is ?
Milyen átalakítást igényel, mi kell hozzá, honnan lehet beszerezni stb ?

Képeket még !
    

KOVI 2717 2007. szeptember 28. 20:36   Válasz erre: 2715
SZEVA!
EDDIG JO,ME FASZA! MAR PROBALTAM UTASSAL IS -JOL MEGRANGATTAM- TOKELETESEN VIZSGAZOTT. CSENDESEBB, ERZEKENYEBB. JA ES PERSZE NEM KELL KENNI! ;)
    

interceptor 2716 2007. szeptember 28. 09:38  
Nem mondod?!?!
Ez igazi kép,tényleg ékszíjas a Stromod????
    

toncsi64 2715 2007. szeptember 26. 18:21  
Ügyes vagy ! Mik az elsõ tapasztalataid ?
    

KOVI 2714 2007. szeptember 26. 13:54  
SZEVASZTOK!
MAR, HA EGYALTALAN VAN KINEK KOSZONNI... KONSTATALHATTAM ISMET, H A MULTKORI SIRAMOM OTA SEM PEZSDULT FEL AZ OLDAL. EGYEBIRANT A STROMOS OLDAL NEKEM SEM MUKODIK...
IDOKOZBEN ELKESZULT AZ UJABB AGYMENESEM -AZ EKSZIJHAJTAS. HA VKINEK SEGITO TANACSAI VANNAK A HASZNALATTAL KAPCS, ILL KERDESE... (BOCS A SZAR FOTOERT)
KOVI
    

marcsi 2713 2007. szeptember 7. 09:30  
A V-strom.hu nekem nem igazán müködik tökéletesen!
    

haszegz 2712 2007. szeptember 3. 21:20  
De latod te is itt vagy:)
    

vlevi 2711 2007. szeptember 3. 21:06   Válasz erre: 2709
inkább a http://v-strom.hu/ -n szoktunk dumálni.

    

haszegz 2710 2007. szeptember 3. 21:04  
Haho,

Kicsit fel kellene dobni a forumo:)
Mit szolnatok egy 15.i kozos gurulashoz?
Udv,
Zoli
    

marcsi 2709 2007. szeptember 3. 18:25   Válasz erre: 2693
Jézusom...Ilyen ritkán vagytok itt?!
Egy mentségetek van csak...Amit a Macko is idézett már tõlem...A Stromosok mind motoroznak és nem érnek rá irogatni...!
    

vlevi 2708 2007. augusztus 18. 19:56   Válasz erre: 2705
Milyen festékkel csináltad ilyen szép kékre a feliratokat?

    

Macko 2707 2007. augusztus 18. 06:15   Válasz erre: 2706
Az igen!
GRATULÁLOK!
Még kétszer ennyit együtt! :o)
    

Ispan 2706 2007. augusztus 18. 03:16  
No ,itt is dicsekszem egy kicsit.....
Sikeresen elértük az 50000km a DRÁGÁMMAL
Isten éltesse sokáig ugyan ilyen erõben
Holnap ezért elviszem bálba és koccintunk egyet
no pá is pán
    

interceptor 2705 2007. augusztus 5. 20:47  
Amit Macko írt,kb úgy van. Nekem az Anakee nagyon jó,bármikor,bárhol le tudom tenni vele a lábtartót.Viszont meglepõen gyorsan kopik! Annak ellenére,hogy nem terhelem agyon.
A gyári Trail Wing után megváltás volt,egy másik motoron ültem miután felkerült,úgy a tapadást,mint az egyenesfutást vagy a dönthetõséget illetõen.
Esõben alig kell visszavenni a tempóból.
Viszont én úgy vettem észre,hogy ezeket a rekkenõ melegeket az Anakee sem szereti,ez is kenõdik,de ez azt hiszem normális,nem 90fokos aszfaltra gyártják ezeket.
Olvastam teszteket amik szerint két személlyel nem jó. Nálam ez nem igazolódott be,két személlyel,csomagokkal is rendben volt.
    

Zsifi 2704 2007. augusztus 5. 20:04   Válasz erre: 2703
Én már elmondtam!!!
    

tomi_GS 2703 2007. augusztus 5. 19:59  
Igazából nem az árak érdekelnek, hanem a tapasztalatok.
    

Zsifi 2702 2007. augusztus 5. 07:22   Válasz erre: 2701
Fekete kereskedelem!! Hajrá!!
    

toncsi64 2701 2007. augusztus 4. 23:11   Válasz erre: 2698
Bocsánat, 38-ért vettem a Tourance párt.
    

Zsifi 2700 2007. augusztus 4. 16:27   Válasz erre: 2699
Akkor sincs 10e a difi...
Mi van lesben állsz????
    

soka63 2699 2007. augusztus 4. 16:14   Válasz erre: 2698
A tourance 50-52-ért is :-)))
    

Zsifi 2698 2007. augusztus 4. 16:03   Válasz erre: 2697
matematikailag téves az állítás, mert a
Tourance 67,300,- / pár
Anakee 70,920,- / pár
Mindkettõ 57,000,-ért megkapható....
    

toncsi64 2697 2007. augusztus 4. 15:41   Válasz erre: 2695
A lényeget leírta Macko, de azért annyit még hozzátennék hogy a kettõ között van kb. 10-12.000 Ft különbség. Azért ez nem kevés.
Üdv, Toncsi
    

Macko 2696 2007. augusztus 3. 20:16   Válasz erre: 2695
Az Anakee felszerelés után azonnal tapad, nagyon jó esõben, az élettartama végén picit már csúszkál.
A Tourance (bár nekem az még nem volt) az elsõ 1-2 ezer kilométeren még nem tapad hibátlanul, picit rosszabb esõben, viszont élete végéig ugyanúgy fog és talán valamivel hosszabb az élettartama.
    

tomi_GS 2695 2007. augusztus 3. 20:09  
Lenne egy kérdésem. Van egy haverom, 650-es v-stormja van, és gumit akar venni, de nem tudja eldönteni : Michelin Anakee vagy Metzeler Tourance ? Ha tudtok segítsetek.
köszi
    

interceptor 2694 2007. július 29. 08:05   Válasz erre: 2693
Biztos! :-))
    

Macko 2693 2007. július 28. 22:38   Válasz erre: 2692
A Stromosok biztos mind motoroznak és nem érnek rá irogatni.
Csak a BMW-sek üdülnek folyton itt a neten... :o)))
    

interceptor 2692 2007. július 28. 22:14  
Nem túl pörgõs a fórum......
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22116