Ispan | 3097 | 2010. június 1. 11:32 | Válasz erre: 3093 |
Ez igaz,de azt kifelejtetted, hogy egy JÓÓÓÓÓ gagyi motor:-)))))
|
Strombaro | 3096 | 2010. június 1. 11:31 | Válasz erre: 3094 |
Mi is udvozlunk itt sanyi! :) Terepen szerintem is gagyi, de en azert meeg szeretem! :) |
Strombaro | 3092 | 2010. június 1. 10:55 | Válasz erre: 3091 |
Nem mondod, Zizi, hogy elvesztetted a humorodat :O Konkretan nem Ti lettetek "megszolitva" Pepevel, hanem az un. egesz "kemeny mag". :) Komolyan mondom, ez a flusztracio tenyleg leginkabb erre a 30 fore jellemzo, hogy minden kritikabol csak a rosszat akarja kilatni(mondjuk rajtad tenyleg csodalkozom) , ahelyett, hogy elgondolkodnatok, es tennetek ellene. Kedves Sagipet! En folyamatosan szervezem 2-3 hetente a videki, es kulfoldi turakat a baratamin legnagyobb oromere, abban hiba nincsen. :) Egyedul a VSCH nihilsegevel van bajom, ami az orszag ezen felere vonatkozo dolgokat illeti. Es meg mindig tartom azt az allaspontomat, hogy el van kenyelmesedve a T. Vezetoseg. Udvozlettel: Strombaro |
zi-zi | 3091 | 2010. június 1. 10:24 |
"es a vilagjaro motoroknak is "messze" volna... " Konkrétabban? Kikre is gondoltál? Várom válaszod. Üdvözlettel Záhony Zoltán (zizi) |
Strombaro | 3090 | 2010. június 1. 10:14 | Válasz erre: 3081 |
Sziasztok! Megvarom az estet, mig leirja mindenki a gondolatait.. Nekem eloszor a motorom volt meg, aztan talaltam ra a regi forumra, ami akkor meg teljesen mas hangulatban mukodott.. C1800Rider kezdi kapisgalni, hogy "mikete fecsengek"! :) Annyira nem a forummotoros kategoriaba tartozom, es a barataim sem. Regen rengeteget motorozott a klub az orszag minden tajara, velemenyem szerint mara mar ellustultak, es inkabb csak a kozvetlen kornyezetukben motoroznak (egyutt), es oda is szervezik minden rendezvenyuket. Ez igy kenyelmes. Nnobi, sok mindenben teljesen egyetertek veled, de sajnos Te sem erted, hogy milyen az amikor mondjuk csak Bpestig turatempoban felmalhazva 3-4 ora az ut, es tovabbi 1-2 mire atvergodunk rajta. Ez sokunkat eltantorit. Jelzem, ha Osztrak , vagy tavolabbi turat szervezunk, altalaban az elso nap, csak Bpestig megyunk, es aztan onnan indulunk hajnalban. SvShrek, termeszetesen neked is igazad van, de itt is csak azt tudom mondani, hogy egy orszagos klubnak nem szabad egy helyben leragadnia. Ha en mondjuk Hboszormenybe szerveznek egy turat/talalkozot, tenyleg kivancsi lennek, hogy a kb 30 fobol, hanyan szannak ra az "idot", hogy eljojjenek. Az mar nekik is, es a vilagjaro motoroknak is "messze" volna... Kesobb jovok. Udv mindenkinek! Strombaro |
zi-zi | 3089 | 2010. június 1. 10:13 | Válasz erre: 3086 |
Szia! Voltunk ott páran, én Nagykanizsáról, Pepe Dombóvárról, Egonom Pécsrõl és sorolhatnám. Minden évben ott voltunk. Még mindig eladó: www.v-strom.hu |
C1800Rider | 3088 | 2010. június 1. 10:02 | Válasz erre: 3084 |
Csak örülni tudok annak hogy van akinek nem számít 500km-nyi üzemanyag pluszban és az hogy elkockul a gumija pályán. Nekem sajnos számít mikor lesz cserés a gumim ha csak a közepe kopik, számít az az 500km-nyi üzemanyag. Ez van.
|
C1800Rider | 3086 | 2010. június 1. 09:48 | Válasz erre: 3082 |
Miskolc-Budapest pályán kb másfél óra. Bükk-Eger-Mátrán keresztül alaphangon 4 óra, de ha elmegyek a Börzsönynek hogy élvezetes legyen kiszámolni se merem mennyi idõ csak Pestig elmenni. Onnan ha nagyjából azért szabályosan közlekedik az ember a Balcsiig biztos összejön még legalább 1 óra a régi 7-esen az M7-hez képest. Ez ha jól számolom minimum 3,5 óra. Tiszta menetidõ. Ha hozzáveszem hogy legalább 3-mal többször kell megállni 10-10 percre az még plusz legalább fél óra. Nem pedig 1,5 többlet. Tavaly a céges bulira motorral mentem le, indultam 10-kor és kb 5-re voltam ott, úgy hogy Pestig pályán mentem! Onnan el Szentendre-Komáromnak, onnan pedig le Veszprémnek. A pályán kívül max 100-110, szépen nézelõdõs tempóban. Kíváncsi lennék a Daty-féle szilvásváradi talira mennyi dunántúli (nem biatorbágyi, bár az is Dunántúl, hanem ZEG-i, gyõri, pécsi) jött el és ha nem jött miért nem jött. :-) Félreértés ne essék nem a Daty-féle dolgokat sírom vissza, csak egy egyszerû kérdés volt. |
zi-zi | 3085 | 2010. június 1. 09:41 |
Könyörgöm már valakinek teljes méltósággal és tisztelettel, csináljon már egy másik V-Strom klubot. Weboldalt, túrákat, mindent! Esküszöm segítek is, csak hagyjuk már a másik ember, vagy klub pocskondiázását! Pl: http://www.v-strom.hu/ eladó. |
galoscsabus | 3084 | 2010. június 1. 09:32 | Válasz erre: 3081 |
4 évig Debrecenben jártam egyetemre, még télen is motorral mentem, ha nem voltak full havasak az utak. Magyarország akkora, hogy egy rendes túramotorral egy tankolással keresztül-kasul be lehet motorozni. Nagy távolságokra hivatkozni és azzal magyarázni, hogy miért nem megy el valaki egy olyan rendezvényre, ahová egyébként szeretne, enyhén szólva is sántít. Vagy inkább nem szeretne, csak jól esik vagdalkozni egy kicsit??? Ez éppen olyan, mint a "vidéki"-zés. Nálam ez pont nem ül, mert én aztán vidéki vagyok. Rühellem a várost, de még a falut is és ezért erdõben lakom :-)) De még soha nem éreztem hátrányát, sõt!!! Aki eljött a tavaly általam szervezett "Vstromosok a lesen" címû klubrendezvényre, azok mind olyan világba csöppentek, amiben nem sûrûn jártak korábban. Mi sem bizonyítja jobban, hogy most szombatra újból összehozunk egy ilyen túrát/kirándulást, csak most hazánk egy másik világhírû vadászterületén. Keleti végeken élõ és vállalkozókedvû motorosoknak is áll a zászló, tessék jövõre összehozni pl. egy "Vstromosok Gúton" gurulást a bihari dámvad új hazájába, azt a napot megtölteni érdekes tartalommal, meghirdetni a VSCH oldalán és felkészülni a 30-50 ember fogadására. Ennyi. Én biztosan ott leszek, akármennyire is kockul közben a gumi. De ami ebben a témában a fanyalgók részérõl itt az "ellenfórumon" eddig elhangzott, az nekem sokkal inkább a "Tudod mit nyuszika? B@szd meg a fûnyíródat" kategória, mint sem annak ajele, hogy bárki ebbõl a körbõl hozzá szeretne tenni valamit is a hõn áhított országos klub mûködéséhez :-( Részemrõl téma lezárva, további jó számûzetést mindenkinek, akinek erre szüksége van. |
sagipet | 3083 | 2010. június 1. 09:23 |
szia strombaro! én is kulbtag vagyok,még a kezdetektõl.igen vannak bizonyos szabályok amelyek valakinek megfelelnek valakinek nem.el tudod dönteni magadtól belépsz-e vagy éppen nem.azt viszont hogy fent vagy a VSCH taglistáján,napi szinten olvasod,semmit nem szólsz hozzá és itt pedig lefikázod az egészet,nem tartom túl egyenes dolognak már ne is haragudj!ha én egy építõ jellegû kritikát írok akkor ezt az adott oldalon teszem és nem pedig máshol. hiányolod a vidéki túrákat?szervezz Te is egyet! |
SvShrek | 3082 | 2010. június 1. 09:17 | Válasz erre: 3081 |
Részben igazad van. De ha érdekel a véleményem, én Pestre az északi részeken jönnék, ami nyilván nem annyira gyors, de élvezetes. Ezáltal, ki is kerülheted Budapestet. Valamelyik nap, közel 1000km-t jöttem haza Montenegróból, szigorúan mellékutakon. Hazaértem, sokat nézelõdtem és ennyi. Bocsánat, hazudtam, mert a Magyar szakaszon, feljöttem a pályára. Na attól, sírni tudtam volna:o( Én azt mondom, hogy a motorozást élvezni kell, nem megszenvedni. 500km-en ha mellékúton mész, max. 1,5 óra késéssel érsz oda. Szerintem ennyit megér, hogy élvezzük az utat:o)
|
C1800Rider | 3081 | 2010. június 1. 08:59 | Válasz erre: 3079 |
Innen Miskóciából a Dunántúl szinte bármelyik része oda-vissza legalább 500km nagyrészt dögunalom autópályán, a fõutak se sokkal élvezetesebbek, cserébe haladni nem lehet rajtuk. Szétbassza a gumit (elkockul), a lelket és az üzemanyagköltség meg az idõtényezõ sem elhanyagolható mert akkor még helyben is csak el kéne motorozni valamennyit ha már odaevett a penész. Mondom másképp. Tátra oda-vissza élvezetes utakon nem ugyanazon oda-vissza is 500km. Elég egyértelmû hogy mit választ az ember fia. Ha már világjáró és kétszeres Alpenmasters gyõztes akkor oda fogom vinni ahol elemében van nem oda ahol eleve kínszenvedés motorozni bármivel, talán a nagy GT-ket leszámítva. Pestre is gyakran felmegyek (tegnap is voltam délután kényszerbõl), vidékieknek akik nem szokták rémisztõ lehet, én jobban szeretek ott motorozni mint itthon a városban de attól még szar mindkettõ. Gondolom a pesti emberek sem véletlenül járnak fel dobogókõre, ha olyan élvezetes lenne Pesten motorozni akkor a dobogókõi úton a kutya se járna. :D
|
Nnobi | 3080 | 2010. június 1. 08:08 |
Helló Strombaro! Én csak a saját tapasztalatimat tudom leírni , hogyan is kerültem be a klubba mint tag. Én kb 2 éve mikor bementem egy suzuki kereskedésbe megláttam a stromot és beleszerettem ,majd haza mentem és elkezdtem keresgélni a neten ,hogy többet tudjak meg a motortípusról.Ekkor akadtam rá a kluboldalra..... Közben megvettem a mocit ,regisztráltam a klubba és elkezdtem komolyabban olvasgatni néha hozzá is szóltam.Majd jött a ominózus Õrségi túra ahová jeleztem hogy érkezem reggel és motorozok velük. Teljesen ismeretlenül érkeztem csak egy-két emberrõl tudtam a nick nevét....... Vicces volt,mert elõször nick név alapján mutatkoztunk be. Jelzem elsõ idõkben én kerestem többnyire a kapcsolatot,de ez szerintem normális, ha az ember valahova csapódik akkor Õ próbálja "eladni" elfogadtatni magát, és lehetõséget adni,hogy megismerjék. Ennek már 2 éve azóta nagyon sokat motorozok velük klubszinten is, és többekkel magántúrákon is. És én csak pluszt kaptam a klubtól lett több olyan barátom akiket a klubnak köszönhetek.Remélem nevezhetem Õket BARÁTNAK, de szerintem igen. Amikor rendezvényen vagyunk szerintem mindenkivel elbeszélgetnek és nem pattintják le az embert.Természetesen , hogy hosszan legyen közös téma ahhoz idõ és közös programok kellenek,de ehhez is két fél kell. Hát nem akarom szaporítani a szót.Azt tudom neked tanácsolni, ha nagyon szeretnél tag lenni pedáloz egy kicsit, áldozzál a szabad idõdbõl arra , hogy megismerd a klub tagjait.És viszont. És Ispánnak teljesen igaza van.... Üdv A klub oldalon Nono a nick nevem |
SvShrek | 3079 | 2010. június 1. 07:34 | Válasz erre: 3078 |
"Mostmar tenyleg kivancsi vagyok, leesik-e valakinek, hogy mit akarok mondani..." Helló Strombáró! Nem kötekedés képen írom, csak észrevétel. Szerintem, mindenkinek leesett, amit szeretnél. Neked viszont nem, hogy ha be akarsz szállni egy klubba, akkor neked kell elsõdlegesen alkalmazkodni (ez nem térde hajlást jelent). Az, hogy védik az az adataikat, amikért Õk megdolgoztak (hidd el, nem kis munka), az teljesen normális. Az, hogy tagdíjat szednek, ami korántsem fedezi az Õ munkájukat, az megint normális. Az, hogy elvárják a tagoktól, vagy leendõ tagoktól, hogy megjelenjen legalább 2x egy évben a rendezvényeken, az is normális, hiszen nem fórummotorosokkal akarják kitölteni a létszámot. Az viszont nem teljesen normális, hogy van egy "világjáró" motorod ami ráadásul 2x-es alpenmaster gyõztes és messzinek találod a dunántúli részeket. Örülj neki, hogy addig is motorozhatsz:o) Pesten pedig, nagyon jó közlekedni, csak rá kell érezni:o) Bár szerintem, ha felajánlanád a segítségedet, hogy mondjuk Hajdúböszörményben tudsz egy jó telket, ahol elfér 100 motoros, biztos, hogy élnének a lehetõséggel és megköszönnék a segítségedet. Üdv, Shrek! |
Strombaro | 3078 | 2010. június 1. 01:53 | Válasz erre: 3077 |
Szia, Ispan! Mar eleg faradt vagyok, ugyhogy ha nem banod, nem reagalok az osszes pontodra. Azt mar az elozoekben leirtam, hogy miert ide irtam.. 2.Koszonom, hogy nem kell felterdre ereszkednem elotted! :) 3.Nem a jatekszabalyokkal van a gond, hanem azzal, hogy ha minden rendezvenyt a dunantulra visztek, gondoljatok csak bele, mennyivel nehezititek meg az orszag masik oldalan lakok helyzetet. En szemely szerint nem szeretem a Bpesti dugokat, foleg nem felmalhazva, az M0 pedig neha feler egy ongyilkossagi kiserlettel. A klub eletehez igy aki akar, az sem tud semmit hozzatenni, maximum hasznalja a forumot. De azt is csak korlatozva... 4.Elviekben Magyarorszag V-Stromosait kepviselitek, nem egy regiot. A nevetek legalabbis ezt takarja, tehat ezt vallaltatok fel. Ezert szinten csak azt tudom mondani, hogy lehetoseget kellene biztositanotok az orszag minden reszen elonek, hogy csatlakozni tudjon, ha akar.. 5.Tobb atutazoval beszelgettem, es nem igazan tetszett nekik, hogy senki nem volt, aki foglalkozott volna veluk, a szervezok egymast unnepeltek, vagy "nagyon"el voltak foglalva (magukkal), es az ott toltott egy-masfel ora alatt, maximum a motorok bamulasaval tolthettek az idot, pedig ok ismerkedni szerettek volna, de igy inkabb tovabballtak... 6.Ismetlem, nem a tagdijjal van a gond, es valoszinuleg nem is az alapszaballyal, hanem azzal, hogy egyszeruen megfeledkeztetek a tobbi Stromisrol. Javaslatokat feltenni, kritizalni (foleg mezei forumozokent) pedig mar egy jo ideje nem lehet, mert egyszeruen igy reagaltok mindenre. Mostmar tenyleg kivancsi vagyok, leesik-e valakinek, hogy mit akarok mondani... (Jo utat a tavolkeletre!) Udv: Strombaro |
Ispan | 3077 | 2010. június 1. 00:37 | Válasz erre: 3072 |
T.Strombaro ! Mint megszólított (úgy gondolom, hogy a 30 fõnyi kemény maghoz tartozom),pár dologra reflektálnék. 1.Ha pár éve sokat olvastad a VSCH fórumot, miért egy másik fórumon panaszkodsz? Igazából egyetlen hozzászólásodra , de még egy bemutatkozásra sem emlékszem. Ha igazán kiváncsi vagy ,én helyedben ezt a levelet bemásolnám oda. 2.Mint rangidõs ( a korom alapján) soha nem éreztem hogy "fejhajtás vagy térdrehullás " szükségeltetik, akár részemre, vagy részemrõl, akárki felé. 3.Lehet,hogy egy nagyon fontos dolog elkerülte a figyelmedet. Ti. az hogy amikor megalakult a VSCH klub, akkor az alapító tagok kb.voltunk negyvenen,választottunk egy vezetõséget, és meghatároztuk a "JÁTÉKSZABÁLYOKAT"! Mert ez a mi játékunk, és ez nagyon fontos, és felhatalmaztuk a mindenkori VEZETÕSÉGET, hogy legjobb tudása szerint végezze a dolgát.És mivel jól csinálják,még mindig Õk állnak a csapat élén. Na most,ha valaki nem fogadja el a játékszabályokat, az nem játszik velünk, mert nem kerül be a csapatba, és igen pár dologhoz nem fér hozzá. De miért kellene ugyan azokat a jogokat megadni annak, aki éppen csak eladni akar, vagy venni valamit, vagy ötleteket szerezni, ha semmit nem tesz hozzá a klub életéhez? 4.Mi az hogy hivatalosan felvállalták??? Pár lelkes V-Strom tulaj létrehozott egy internetes oldalt,ahova bárki jelentkezhetett, majd egy két év mulva többet akartunk és megalakult a VSCH. Voltak sértõdések, kesergések,van akinek tetszik,és van akinek nem.Azt hiszem ez mindenhol így van. 5. Az a megállapításod, hogy nem voltak olyan programok,amivel folyamatosan le tudtak volna kötni a "közönséget", meg egyszerûen nem igaz!!!! Ha a VSCH fórumon tetted volna fel ezt a kérdést akkor talán megpróbáltalak volna meggyõzni,és rengeteg megvalósult programot elmesélni, mert hál istennek igen csak megszaporodtak, hogy rosszul látsz dolgokat, de így ismeretlenül, név nélkül egyszerûen nem érdekel, hogy miket gondolsz. 6.Nem néhány "nagy ember" játéka, hanem azoknak az emberek nek a játéka aki befizeti a tagdíjat, elfogadja az alapszabályt, amit közösen hoztunk,és tesz is a közösségért. A Vezetõség meg minden évben megmérettetik, és igen is lehet kritizálni ,javasolni, ötletelni, de ha halad a szekér miért fognánk ki a lovakat????? na pá is pán |
Strombaro | 3076 | 2010. június 1. 00:35 | Válasz erre: 3074 |
Szia, Csaba! Ugy latom, sikerul egy kis eletet lehelni ebbe a forumba is.. :) Sajnos egy klubrol beszelunk, csak mas-mas szemszogbol. Sikerult egy kicsit megerositened bennem az elozoekben leirtakat: Megint csak ez van, hogy az a nehany ember, aki a kemeny magba beletartozik, magasrol tesz ra, hogy laknak mashol is emberek... A videkiek is sok mindent megtennenek, hogy szinesebb legyen a klub programja, talalkozzanak, ismerkedjenek meg veletek. Kinaljatok fel lehetoseget, sot intezzetek felhivast hozzajuk, hogy szervezzenek regionalis turakat a klubnak, es a szinpatizansoknak. Kivancsi vagyok, hogy kimozdulnatok-e a videkiek kedveert a megszokott kis kornyezetetekbol? Hidd el, hogy videken is elnek emberek, akik meg tudnak szervezni egy-egy oszejovetelt, ahol akar ti is jol erezhetnetek magatokat.. Az hogy a videki Stromosok nem csinalnak szart sz@art sem, azt te sem gondoltad komolyan:) Motorozunk mi is rengeteget... Szerinted mi az oka, hogy a rengeteg regisztralt Strommerbol alig vannak jelen a rendezvenyeiteken? Hidd el, hogy nem az uzemanyag, meg a penz az oka. Egyszeruen be vagytok zarkozva, es ugy orzitek a taborotok tuzet, mintha attol kellene felni, hogy el akarjak lopni... Holott masok is taplalnak, hogy nagyobb legyen, es meg tobben jol erezzek magukat mellette... Mas: En is rengeteg jol sikerult osszejovetelt megszerveztem mar teljesen egyedul, koztuk tobb motoros turat is, tudom, mivel jar az ilyen, viszont soha nem emlegettem fel az anyagiakat, meg a raszant idot, es faradtsagot, es koszonet helyett eleg volt latni a rengeteg vigyorgo ismeros, es ismeretlen arcot. En orultem a legjobban, hogy az emberek jol ereztek magukat... Ezzel szemben a forumon tobbszor olvastam erre utalo postokat(idorol, penzrol, telszamlakrol stb.) , es ezzel egyutt az utalasokat, hogy senki ne merjen olyan velemenyt nyilvanitani, ami esetleg nem tetszene a szervezoknek. Hangulatkelto mocskolodas helyett pedig olvashattal volna konkret javaslatot is, de szerintem nem is akartal... Sok forumon jelen vagyok, nem csak motoroson, es eddig mindenkivel mindenhol jo viszonyt sikerult kialakitanom, tehat nem biztos, hogy egyedul bennem van a hiba.. :) Olyan szivelyes meghivokat kapok markaidegen kluboktol, hogy orom olvasni, es megnagyobb veluk talalkozni, egyutt gurulni. (ezek mind szerveznek orszagos turakat) En komolyan mondom, fel kellene ebrednetek, tullepni magatokon, es tenyleg ugy viselkedni, mint egy orszagos csapatot kovacsolni, es osszetartani akaro, ORSZAGOS klubnak. Tobb eve figyelemmel kiserem a klub mukodeset, es folyamatosan csak a szabalyok szigoritasat latom. Miota sajat szerveren fut a forum, azota kezdodott ez a furcsa klikkesedes. Elotte sokkal felszabadultabb volt a tarsasag, mindenki nyugodtan hozzaszolhatott mindenhez, mindenki segitett, es segiteni akart mindenkinek es lattam, hogy epul valami. Ez, ami most van, ez csak par ember szorakozasa. Tobbrol kellene ennek szolnia... Na mindegy, a regisztraltak letszama, es a rendezvenyeken resztvevok letszamanak kulonbsege engem igazolnak. Megint mas: Az adatlapomat majd kitoltom, ha uri kedvem ugy tartja:) Azt hiszem, beszelgetni igy is tudunk, ha akarunk... ui.:Kivancsi vagyok, hogy lesz-e koztetek olyan, aki megerti a mondandomat, es gondolkodni kezd, vagy a kemeny mag duhongeni kezd, es folosleges szigoritasokkal meg jobban tonkre teszi a forumot. uui.:Azert nem a VSCH forum "forum" topicba irtam ezeket, mert ott is lattam mar magas lorol leosztani a kedves megszolalot, aki esetleg olyan dolgot kritizalt, ami minden mas forumon jelen van, es tokeletesen mukodik, csak a tieteken nem, de ahelyett, hogy megcsinaltatok volna, elkuldtetek melegebb eghajlatra... Nyilvan ez igy egyszerubb volt Udvozlettel:Strombaro |
horpage | 3075 | 2010. május 31. 22:12 |
Megint aktuálisnak érzem a #3056 számú hozzászólásomat:))) (utolsó három sor már nem aktuális...) Menjen mindenki a haverokkal motorozni és akkor béke van. Ne veszekedjetek. A hét végén már itt a jóidõ!!!!!! |
galoscsabus | 3074 | 2010. május 31. 22:10 | Válasz erre: 3072 |
Szervusz (ide valami megszólítás illene, de nem tudom mit írhatnék)! Nem lévén V-Strom tulajdonos, "csak" pártoló tagja vagyok a VSCH-nak. Igaz, lassan két éve (pár tagot sokkal régebbrõl ismerek). Amiket leírtál, azok elõtt részben értetlenül állok, lehet nem ugyanarról a VSCH-ról beszélünk? Én soha senkinek nem hajtottam fejet, de még csak térdre sem hullottam, ennek ellenére több, igen jó hangulatú rendezvényen volt alkalmam részt venni a klubbal, sõt egyet magam is szerveztem. Az általad említett "nagytiszteletu kb. 30fonyi kemeny mag, es a meeg kevesebb "nagyvezer", es moderator" miatt van életben a klub, a "rengeteg vidéki Stromos" pedig sz@rt sem csinál, csak vár valamire, de tenni érte semmit nem hajlandó. Ki és milyen alapon kérhet számon bárkit ilyen mentalitással???? Kemény és fasza dolog kritizálni egy önkéntes alapon mûködõ társadalmi szervezetet vezetését és a "kemény magot" azért, mert nem tetszik a mûködése, csak a kritika és a hangulatkeltõ mocskolódás között két kurva nagy különbség is van. Az egyik, hogy azok helyett a dolgok helyett amikkel nem értesz egyet, vannak konkrét javaslataid, sõt urambocsá' szervezel olyan, neked és többeknek tetszõ programot, amilyeneken részt szeretnél venni és a jelenlegi klub-életbõl hiányolod õket. (Persze ez nem kis munkával jár, telefonok tucatjai, órákig tartó e-mailezés éjjel, amikor mások már alszanak, de akkor érsz rá, utánajárás, pénz, stb....stb... De ha minden jól megy, akkor talán egy-két köszönömöt kaphatsz érte és az többet ér mindennél) A másik, hogy veszed a fáradságot és kitöltöd a reglapodat, mert arctalanul és névtelenül kritizálni és bírálni enyhén szólva is gusztustalan. Habár a stílus maga az ember :-). A VSCH pedig egy országos szervezet, ahová minden motoros csatlakozhat. Akinek fontos az összetartozás, az szívesen áldozza rá éves szinten kb. fél tank benzin, vagy egy karton cigi árát és onnatól kezdve mindenhez hozzáfér a klub fórumoldalán. Minden normálisan mûködõ klub szûri a tagjait és feltételekhez köti a belépést, miért lenne ez éppen itt máshogyan??? Szóval, remélem elgondolkodsz majd ezen a néhany gondolaton, és sértõdés helyett megtalálod ezen problemák megoldasát, ellenkezõ esetben nyugodtan megbékélhetsz a boldogító kirekesztett érzéseddel és ezen a fórumon sorstársaiddal kesereghettek nyugodtan tovább. De ezzel csak magatokat büntetitek, ráadásul ok nélkül. Üdv: G.Cs. (nem szándékozom arctalanul levelezgetve vitatkozni, sem szitkozódni, hiszen nem ismerlek. Amenyiben viszont találkozunk, személyesen szívesen kapható vagyok egy kiadós vitára az üggyel kapcsolatban) |
C1800Rider | 3073 | 2010. május 31. 21:43 | Válasz erre: 3072 |
Asszem ezzel nem sikerült a szívükbe lopni magad. :-) |
Strombaro | 3072 | 2010. május 31. 21:34 | Válasz erre: 3049 |
Sziasztok! Nagyon orulok, hogy ratalaltam erre a forumra! :) Sokat olvasgattam a VSCH forumat, de sajnos nehany eve az az erzesem, hogy ott mar csak ugy lehet "kivulallokent" barmihez hozzaszolni, ha megfelelo adag terdrehullas, fejhajtas, es istenites is van a nagytiszteletu kb. 30fonyi kemeny mag, es a meeg kevesebb "nagyvezer", es moderator felee.. Nehany gondolatot szeretnek elmondani errol a klubrol, es azt sem bannam, ha ezt egy belso ember komolyan felvetnee a kovetkezo vezetosegi gyulesen, es erdemben is beszelnenek rola. Mindezt termeszetesen csak az epito jellege miatt teszem. Eloszor is, a nevebol kiindulva ez a klub hivatott osszefogni a Magyarorszagi V-Stromosokat, ugye? Nos, ahogy olvasgattam, a tagga valashoz tobb kovetelmenynek is meg kell felelni, mint pl minimum ket db a klub altal szervezett rendezvenyen megjelenni, es aztan ket Klubtag ajanlasa is kell hozzaa. Szerintem, ha mar hivatalosan felvallaltaak, hogy orszagosan kepviselik a Stomosokat, nekik is kellene tenni valamit ertuk, es itt konkretan a videkiekre gondolok. Iden pl minden megmozdulas a dunantulra van szervezve, igy akik az orszag masik reszen laknak, eleg nagy hatranyban vannak. Sajnos ez csak a kezdet: Tobben meseltek, hogy a klubtalalkozon a tagok nagy resze csak egymassal, es onmagukkal voltak elfoglalva, az "ujakkal" (idegenekkel) pedig nem foglalkoztak, es nem nagyon voltak olyan programok, amikkel folyamatosan le tudtak volna kotni a "kozonseget", igy a motorok megbamulasa utan sokan tovabballtak... Persze a forumon olvastam, hogy senki ne merje biralni a szervezoket, vagy kulonben jovore csinalhat jobbat.. :) Ha tobb embert beengednenek a klubba, akkor egyaltalan nem biztos, hogy nagyobb lenne a kaosz! Sot: Tobb ember, tobbet tudna hozzatenni! Nagyon sokan vagyunk, akik olvasgattuk a VSCH forum topicokat, es szinte mindenki ismeri nickrol a tagokat, csak ugy tunik, a vezetosegbol sokan nem nagyon kivancsiak az uj arcokra. Nekem szemely szerint ugy tunik, hogy a vezetok mar csak sajat kis jateknak tekintik ezt a klubot, tulsagosan ovjak, feltik mindenkitol (pedig sokan vagyunk, akik erdemben is sokat hozza tudnank tenni), es nem igazan vannak tisztaban azzal, hogy mi is van a kezukben, illetve, ez alatt a nev alatt kotelesseguk lenne tenylegesen orszagos klubkent uzemelni, es segiteni a mas regiokban lakok csatlakozasi szandekanak elosegiteset is, teljesenk egyszeru modon, akar orszagos, a keleti, a nyugati, es a deli regiokba is szervezett turakkal! Mindenhol talalnanak olyan embert, aki szivesen segitene az adott kornyek latnivaloinak bemutatasaban, vagy regionalis talalkozok szervezeseben. Az pedig, hogy a forum egy nagy reszet lezartak, egyszeruen megdobbento! El kellene gondolkodni rajta, hogy mennyi regisztralt felhasznalo van, es hanyan vannak akik aktivak is? Kivancsi volnek a szazalekos araanyokra, szerintem megdobbento eredmény jonne ki (mar ha erdekelne egyaltalan a vezetoseget). Sajnos agyon van moderalva mar az egesz, mindez csupan (ahogy olvastam) nehany ember miatt.. Meg kellene nezni, hogy naponta hanyan lepnek be olvasgatni, es hanyan "mernek" hozzaszolni a temakhoz. Igen! Sajnos ezt erzi a kb 30-40 emberen kivul (kemeny mag) a tobbi parszaz. Rengeteget jarok motorostalalkozokra, turazni aprobb csapatokhoz csapodva, rengeteg vidéki Stromost van szerencsem ismerni az orszag minden reszerol, veluk mindig szoba kerul a VSCH, es az is, hogy miert nem szeretik... Sajnos ez a klub az orszag stromosai nagyon-nagy tobbsegenek eletehez mar nem sokat tesz hozza, foleg, hogy a szerviz, es sok mas hasznalhato topic lezarasaval a kozvetlen segitsegeket is megvontak a nagyerdemutol, arra hivatkozva, hogy mennyi munka van ezek mogott.. Ilyennel eddig meg sehol nem talalkoztam, es ismeroseim kozott sincs olyan, aki hallott volna mar ilyesmirol. Elmeletileg azert alakult annak idejen ez a klub, hogy osszehozza a Strommereket, es segitse oket, ill. mindenki segitsen mindenkinek mindenben, ami a motorral kapcsolatos. Most meg egyszeruen nehany "nagy" ember jateka, amiben istent jatszva tetszeleghet maganak, es nehany tucat cimborajanak, a tobbseg kizarasa mellett... Nem akartam senkit megbantani, csupan a tapasztalataimat, es a gondolataimat irtam le, nehol talan nyersebben, mint kellett volna, de olvassatok a sorok kozott, es azt vegyetek ki belole, ami igazan fontos, es elobbre visz mindent, hasznal mindenkinek! Szoval, remelem elgondolkodnak majd ezen a nehany gondolaton, es sertodes helyett megtalaljak ezen problemak megoldasat, es tenyleg nem csak neveben lesz országos klub a VSCH Udvozlettel: Strombaro |
zi-zi | 3068 | 2010. május 25. 14:55 | Válasz erre: 3066 |
http://www.v2.hu/hu/kolcsonzes_rent/felszereles target=_blank> Link </A> |
vaszil | 3066 | 2010. május 25. 10:42 |
Sziasztok! 650-hez kölcsönöznék oldal dobozokat. Hallott-e valaki kölcsönzési lehetõsgrõl ? Esetleg valaki adna-e megfelelõ letéti díj ellenében ? Vagy ez elképzelhetetlen ? Száraz utat mindenkinek ! |
Daty | 3065 | 2010. május 22. 20:01 |
Na mégeccer: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3667&session_id=SESSION_ID |
Daty | 3064 | 2010. május 22. 19:59 |
http://www.motorozz.hu/main.pl target=_blank> Link </A> Ha van kedvest, gyertek! Széles utat! Daty |
Hufi | 3063 | 2010. május 14. 16:30 |
Ezt a fórumot kicsit elhanyagoltam, nem tettem be a Motorrevü Duna Pláza rendezvényen készült képeket. Nagyon remek elgondolású és szervezésû "találkozó" volt. http://hufiblog.hu/ 2010 galériában üdv, Hufi |
Daty | 3061 | 2010. május 14. 14:33 | Válasz erre: 3060 |
Nincs mit, örülök, hogy segíthettem! Széles utat! Daty Ui: a 650-es és az 1000-es hasidom sem csereszabatos! |
Daty | 3059 | 2010. május 14. 10:31 | Válasz erre: 3058 |
Szia! Akkor ne kapkodd el, mert nem csereszabatos! Széles utat! Daty |
horpage | 3056 | 2010. május 6. 13:52 |
Hát skacok, általánosan látom a fórumokon, hogy szinte minden egységbe kovácsolt motoros közösségben vannak sértõdések,nemtetszések és még komolyabb haragok is... ...gondolom azért, mert 20-30 vagy még több, tényleg egyfora látásmódú, igazi havert elég nehéz összehozni. És ugye, ha már egy ember mást akar jönnek is a gondok, furkálások, turkálások... Én ezért már sehova sem csatlakozom. Gurulok a haverokkal télen-nyáron és akkor béke van, meg jókedv... Ha meg benevezek egy mások álltal megszervezett programra, akkor meg nem fújogatok, hogy ez miért így van, vagy volt... Vannak nagymúltú, igazi, jól mûködõ klubok. De mivel manapság nagy divat a motorozás, divat lett a klubosdi is. Ahol teljesen különbözõ társadalmi rétegekbõl (és ez még nem is olyan nagy baj) teljesen más gondolkodású emberek, nagy tömegben próbálnak egységbe tömörülni. Na ekkor szinte százszázalékosan elõre elkönyvelhetõ a csapaton belüli klikkesedés és széthúzás. Aminek a vége a busszúság és harag lesz... Ha létrehoznék valamit saját elgodolásból és amikor kész és mûködik, akkor kiraknak, az nekem sem esne jól. Gondolom senkinek sem. De ha meg már nem vagyok valaminek a tagja, akkor nem érdekel, hogy mások mit és hogyan csinálnak és nem huhogok vissza. Szóval szerintem menjen mindenki és guruljon egy jót a hét végén:))))) |
C1800Rider | 3055 | 2010. május 6. 13:41 | Válasz erre: 3054 |
:-D Ez így igaz! :-D Na jó negyed órát szép környezetben elnézelõdök. :-)
|
Daty | 3054 | 2010. május 6. 13:20 | Válasz erre: 3053 |
Hát hallod, ha azt nézem,amennyit te egy helyben tudsz ülni, akkor a találkozót menet közben egy pacsival is el lehetett volna intézni!:-) Széles utat! Daty |
C1800Rider | 3053 | 2010. május 6. 12:31 | Válasz erre: 3052 |
Látod milyen jó hogy én csak késõbb lettem V-Strom tulaj! :D Tudod mennyit bírok egy helyben eltölteni úgyhogy valószínûleg kaptad volna a kritikát tõlem is. :D
|
Daty | 3052 | 2010. május 6. 10:35 | Válasz erre: 3051 |
Szia Peti! Örülök, hogy te még emléxel a Szilvásira is!:-) És igazad van, a gáz arra való, hogy húzzuk!:-) Széles utat! Daty |
sagipet | 3051 | 2010. május 6. 09:49 |
sziasztok! csak megsúgnám halkan,én jól éreztem magam ezen a bulin is és a szilvásin is! nem kell keseregni cseppet sem,ki kell menni és húzni a gázt!:) üdv p! |
Daty | 3050 | 2010. május 5. 09:39 | Válasz erre: 3049 |
Szia Ispán! Vettem az álláspontodat, és mivel mint írtam, eszem ágában sincs vitát kezdeni, nem fogok hozzáfûzni semmit. Ez a te álláspontod, amit leírtam, az az enyém. A "sértõdöttséget" pedig mindig is érezni fogod - bár én ezt inkább keserûségnek nevezném - hisz te is sértõdött lennél, ha megalkotnál valamit, és aztán ezt a kész valamit kivennék a kezedbõl, sõt, ki is penderítenék a szûrödet a te általad létrehozott klubból. Széles utat! Daty |
Ispan | 3049 | 2010. május 4. 23:01 |
Szia Daty! Azért válaszolok Neked, hogy ne vedd modortalanságnak, de nem tartom jónak a neten való levelezést.Most kivételt teszek. A többit ha van Pü.ben Még mindig érzem Rajtad a sértõdöttséget. Én azért tettem fel ezeket a képeket,hogy azok akik nem voltak ott, mindegy milyen okból, kicsit lássák, hogy hova fejlõdtünk, és büszke is vagyok hogy egy ilyen jó társaság tagja lehetek. Ha belegondolsz itt a motorozz.hu-n a V-Stromos ismerkedõs topicban alig van mozgás. Miért???? Mert van egy jól szervezett klub, ami remekül üzemel, és ott igen pontosan részletesen sok mindennel foglalkozunk, és jól érezzük magunkat. Nem verseny ez hogy 2006-ban ennyien 2008-ban meg annyian voltunk. 2010-re meg kevesebben. Ha csak 30-an lettünk volna (csak írtam egy számot) de az a harminc tud egymással vigadni örülni akár bánkódni vagy szomorkodni is már megérte. Az a kevesebb ember,(aki szerintem nem is kevesebb pedig egyre jobban kezdi megismerni egymást, komoly barátságok születnek, és szivesen vesznek részt közös bulikon. Pl Szlovákiából vagy 10 motor érkezett.Rengeteg olyan rendezvény van amikor gurulás van, aki akar az ott kiélheti ezt a szenvedélyét.De rengeteg más program is , csak pár dolog Orgonalátogatás Gokartverseny Szilveszter, Farsang stb. Azt gondolom hogy ez a Klub, már nem az ami 2005-ben megalakult. Én úgy fogalmazok, hogy kinõttük,és közben eltelt 5 év, és az emberek döntöttek, hogy mire van szükségük, és a VSCH-T választották. Van aki nem,dehát ez mindig így volt. na pá is pán |
Daty | 3048 | 2010. május 4. 21:13 | Válasz erre: 3045 |
Szia Ispán! Örülök, hogy írtál!:-) Annak meg fõleg, hogy ilyen jól sikerült a találkozó! Megengedsz néhány megjegyzést, anélkül, hogy kritikának vennéd? Annál is inkább, mert te mint írtad, egy kivételével mindegyiken ott voltál, tehát igazolni tudod, hogy nem állítok valótlant! - Nem gurulós találkozás: Az elsõ ilyen volt, és rengetegen panaszkodtak, hogy ez így unalmas, gurulás is kell bele, és többen ott is hagyták a csapatot Szilváson, és elmentek gurulni. Annak ellenére, hogy én is ilyen ismerkedõs, beszélgetõsre terveztem a hagyományõrzõ találkozókat, a második már gurulós volt, de úgy látom, csak úgy lett most, ahogy elõször terveztem, ismerkedõs, beszélgetõs. - Ironist ezt írta a DL fórumra: "Régebben is voltak V-strom találkozók, de a mostaniak általában nagyobbak, mint azok voltak..." Hát... a harmadikon kb. 130-140 motor volt, és a 200 adagos üstbõl nem jutott mindenkinek, ebbõl is látni, hogy ott többen voltunk. - Nehéz mozgatás: egyike voltál anno a segítõknek, és te is tudod, hogy ettõl több motort is egyben lehet tartani, és mozgatni, minden probléma nélkül. Szóval örülök, hogy sikerült, és nem arról van szó, hogy nehéz lenyelnem a békát, mert nem én szerveztem, és mégis jól sikerült, hanem az bosszant, hogy lassacskán úgy alakul minden ahogy terveztem anno az elsõnél - csak a helyszín változott - és ezt most egyesek úgy tüntetik fel, mintha õk találták volna fel a Spanyolviaszt a "nem gurulós" találkozóval. Az meg ugye megint fura, hogy a "mostaniak nagyobbak" de a létszám meg valahogy nem azt igazolja. További sok száz sikeres DL találkozót kívánok mindannyiótoknak! Széles utat! Daty |
Ispan | 3045 | 2010. május 4. 18:02 |
Én 80-nál tovább nem számoltam,+ még az" osztályidegen" motorok.... 130 kajajegy és matrica fogyott. Valóban nem semmi látvány volt a sok délceg Dalia így együtt. Nem beszélve a sok kis apró figyelmességrõl (matricák , kis zászlók, VSCH nyomattal ellátott kis fa talp az oldal -standard alá.Finom ebéd Én idáig csak egyen nem voltam jelen,akkor mindig gurultunk is, de nagyon jónak találom ezt a formát, mert ennyi embert már nagyon nehéz mozgatni. és sokkal több idõ marad a beszélgetésre ismerkedésre. No és nem beszélve az esti ismerkedési estre, ami rendszerint eléri célját.:-)))) "Félig berúgni kidobott pénz" |
vaszil | 3044 | 2010. május 4. 17:25 |
Pontos számot nem tudok, mert jöttek-mentek, de egyszerre 70 is volt. Egy típusból egyszerre az nem rossz!!! Száraz utat mindenkinek ! |
Daty | 3043 | 2010. május 2. 17:47 |
Hányan motor volt? Ha jól számolom, olyan 55 körül ugye? Széles utat! Daty |
vaszil | 3042 | 2010. május 2. 10:54 |
Daty | 3041 | 2010. április 7. 09:11 |
Az új: "http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/04/06/20/Bemutattak_az_uj_Pannoniat.aspx" Széles utat! Daty |
Daty | 3040 | 2010. március 13. 19:09 | Válasz erre: 3038 |
Ha egy csopper elbír 2x50 watt kiegészítõ reflektort, akkor a DL tuti elbír ennyit pluszban, legfeljebb gyakrabban cserélsz akkut!:-) Széles utat! Daty |
Zsifi | 3039 | 2010. március 13. 15:03 | Válasz erre: 3037 |
A Top-case tartó ugyan az...az oldaldoboz tartó az nem egyezik.
|
vaszil | 3038 | 2010. március 13. 14:55 |
Sziasztok! Kérdésem lenne, akinek van tapasztalata. Hány wattos plussz terhelést bír az akku vagy a generátor? Elektromos fûthetõ ruháról van-e valakinek tapasztalata? 30-50 wattról hallottam akkura kötve. Száraz utat !!! |
Ispan | 3037 | 2010. február 27. 14:16 |
Úgy tudom a 650 es tartó konzol nem jó az ezresre. A doboz az jó lehet. |
gyurmaplus | 3036 | 2010. február 27. 12:05 |
Sziasztok! Gyári Suzuki dobozomat tartóval, konzollal kompletten eladnám!Ezüst színû betéttel. 650-esre és 1000-re is jó! Gyári ára rémisztõ, de meg tudnánk egyezni! ![]() |
Daty | 3034 | 2010. február 23. 15:46 |
Ide is felteszem a stílusváltás miatt megmaradt cuccaimat, hátha valakit érdekel: "http://www.vatera.hu/motoros_bor_csizma_elado_164000018.html" "http://www.vatera.hu/motoros_bor_dzseki_elado_163999559.html" "http://www.vatera.hu/motoros_bor_nadrag_elado_163998867.html" Széles utat! Daty |
sati | 3032 | 2010. február 12. 16:20 |
Elõször frissíts innen 3.6-ra: "http://www.mozilla-europe.org/hu/firefox/" aztán telepítsd ezt: https://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/10900 majd innen válogathatsz, de lehet csinálni is a böngészõ bal alsó sarkában lévõ kis róka segítségével: https://addons.mozilla.org/hu/firefox/personas/ |
kozak | 3029 | 2010. január 12. 20:03 | Válasz erre: 3028 |
Sajna még semmi biztos. Igy a bizonytalanra meg nem lehet alapozni, igy is már spiccen nyomatom a csekkeket, jobb volna nekem eladni mielõtt a bank viszi. Egyébként sajnálom mert ilyen vasam nem volt még mint ez és szerintem ha elmegy nem is lesz többet az életbe. |
MartiBenzintyuk | 3028 | 2010. január 10. 09:44 |
Szia kozak! Nincs még melód? Jó lenne ha a gépsárkányod megmaradna.
|
sagipet | 3025 | 2009. december 31. 19:09 |
boldog új évet minden V-stromosnak ! és minden más vasúnak is! :))
|
C1800Rider | 3024 | 2009. december 31. 16:43 |
Boldog és sikerekben gazdag Új Évet minden V-Stromosnak! A szekeres kép nagyon találó. :-) Igazi igásló a gép! :-D |
vaszil | 3023 | 2009. december 31. 15:16 |
Üdvözlet a motorosoknak, akiktõl tanulhatunk sokat! Barátságot, szeretetet, örök szabadság érzetet. Gyorsaságot, bátorságot, különleges szép világot. Száguldjatok ahogy lehet, szeljétek a fellegeket ! |
vaszil | 3022 | 2009. december 31. 13:48 |
Balesetmentes sok-sok kilómétert, ócsó benzint és száraz utat mindenkinek az új évre !!!
|
kozak | 3019 | 2009. december 30. 14:17 | Válasz erre: 3018 |
Sajna egyenlõre leállás van a cégnél nincs meló lekötve még 2010re igy semmi nem biztos arra meg nem lehet alapozni. Örülök hogy sikerült összehozni a sztender projektet. Üdv minden jót! |
Kormos61 | 3018 | 2009. december 30. 09:55 |
Szia Kozák! Úgy tudtam, hogy külföldön vagy. A srácok felrakták a sztendert, köszi a közremûkõdést! Remélem lesz melód, és nem kell eladni a vasat. Üdv! Kormos61 |
Daty | 3016 | 2009. december 29. 22:26 | Válasz erre: 3009 |
Szia Kozak! Sajnálom! Nem jött öcce a külföldi munka? Széles utat! Daty |
C1800Rider | 3015 | 2009. december 29. 21:33 | Válasz erre: 3014 |
Bármilyen hihetetlen azért mert annyira ocsmány volt mint amilyen pocsékul ment. :-) Persze hogy a piszkos anyagiak. Nagyon kellett a pénz és jobb ötletem hirtelen nem volt, hitelezni nem akartam az akkora csúnyán beérõ válságban. Amúgy amióta az eszem tudom az ilyen csillagrombolók tetszenek úgyhogy életem álmától váltam meg. Nem volt épp könnyû a búcsú. :-( Az biztos (kivételesen egyezünk az asszonnyal is) hogy lesz még a háznál böszme. :-) Kipróbálni mindenképp érdekes és érdemes, eleinte igen fostam tõle, remegett a lábam átvételnél mert egy 250-es nagyrobiról ültem rá, de egy kilométer múlva megnyugodva vigyorogtam annyira kezes. Persze aztán ahogy múlt a magázódás és jött a tegezõdés, megmutatta hogy tud õ kevésbé jólnevelten is viselkedni. :-) Érdekes hogy a DL-tõl nem féltem különösebben de az elsõ utunkon majdnem átugrottam vele a külsõ sávból a szembejövõbe. Hozzá voltam szokva hogy kormányozni kell izomból és testbõl erre ez a kis kecske simán átlavírozott a záróvonalig a külsõ jobbra tartsból. Volt is ijedelem. :-D |
sagipet | 3014 | 2009. december 29. 19:52 |
elég szar ügy ha el kell adni a gépest.én is így voltam idén,de hálisten csak megmenekült a végén.C1.8-at miért adtad el C1800? már csak ha tényleg annyira szeretted,ezért kérdem?1x kipróbálnék egy ilyen rombolót. :)
|
kozak | 3011 | 2009. december 29. 14:00 | Válasz erre: 3010 |
Sajna egyenlõre anyagi okok miatt eladó a vas.
|
C1800Rider | 3010 | 2009. december 29. 12:43 | Válasz erre: 3009 |
Remélem a mocid nem anyagi okokból adod el hanem egy másik gépállat miatt.
|
kozak | 3009 | 2009. december 29. 12:34 | Válasz erre: 3008 |
Köszönöm, és viszont kívánok hasonló jókat nektek is az uj esztendõre!
|
MartiBenzintyuk | 3008 | 2009. december 29. 10:31 | Válasz erre: 3005 |
Nagyon sajnálom, hogy el kell adnod a motorodat. Azért Boldog Új Évet Kívánok Neked is.! |
S.Csaba | 3007 | 2009. december 29. 09:02 | Válasz erre: 3004 |
Lesz még addig jó idõ. Ha nem fagy, nekem jó, csak ne essen. Tavaszra összehozhatnánk valamit. |
kozak | 3006 | 2009. december 29. 08:02 |
Nyeregtáska 27L összecsukva, kinyitva 40L, belsõ esõvédével- ára: 25e Ft |
kozak | 3005 | 2009. december 29. 08:00 |
Hali! Eladó a vasam hitelátvállalással! "http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dl650_v-strom-3506370" ugyab itt eladó jó minõségû vászon nyeregtáska 2x használt uj ára 35eft ![]() |
Daty | 3002 | 2009. december 28. 21:40 | Válasz erre: 3001 |
Király reagálás, egy Király DL-estõl!:-))) Széles utat, remélem nyáron összefutunk! Daty |
horpage | 3001 | 2009. december 28. 18:36 |
Helló Daty! Én sem akarok vitázni... Csak elolvadt a biztosíték, attól amit lentebb kifejtettem. De nincs gond, van már új bizti. Az elsõ sort, én másképpen értelmeztem. Akkor azt félreértettem. Bocsi. Az általánosításért viszont mindig felszólalok mindenhol, mert ha nem teszem, akkor az kerül be a köztudatba, ami... és akkor, ha akarom, ha nem, feladják az ingemre a gatyámat:)) És akkor ezt a témát kiveséztük. Mostmár beszélhetünk nyugodtan a hüvelygombáról! :)) |
Daty | 3000 | 2009. december 28. 17:25 | Válasz erre: 2998 |
Szia Horpage! A hozzászólásom elsõ sorát biztosan nem olvastad el figyelmesen: "Csak hogy beszélgessünk!:-) " Úgy is ír6nám, hogy ha már motorozni nem tudunk - legalábbis nagy többség, mert mint te írtad, te egész évben motorozol - legalább hadd "húzzuk" egymást!:-) Szóval elejét véve minden vitának, SZÓ SINCS KOMOLYKODÁSRÓL, STB...CSAK!!!!!!!!!! írogattam Flag barátomnak!!! Az általánosításért bocsi, de erre meg csak azt tudom mondani, mint aranyigazságot: "Akinek nem inge, húzza fel gatyának!:-)" Szóval béke veled, semmi vita nincs, és általam nem is lesz! Széles utat! Daty |
C1800Rider | 2999 | 2009. december 28. 15:37 | Válasz erre: 2998 |
Bezony. Nálunk is több motor van odahaza mint amennyien a családban vagyunk. :-) Igaz a kocsi a gyerekek miatt nélkülözhetetlen, de motor hamarabb volt a háznál mint autó. :-) |
horpage | 2998 | 2009. december 28. 15:33 |
Igazából én már nem akartam közbeszólni az érveléseteknek (kezdve a téli tárolástól), csak olyat olvastam, amitõl falramászok. A garázsszomszédoktól hallottam ilyet, akiknek aztán elmagyaráztam. De hogy pont motoros fórumon botlok már megint ilyenbe... Daty: "Öreg" motoros létedre félremenõ következetéseket vonsz le. Én is szoktam 25 ezreket elmotorozni (igaz az idén egy balesett miatt eddig csak 13 lett). De ettõl még nem tehetem meg, hogy 2-3 évente cseréljek. Az ok pedig egyszerû... Nem csak szombaton és vasárnap ülök rá, hanem dolgaimat is ezzel intézem hétköznap JANUÁRTÓL DECEMBERIG, mivel eladtam az autómat. És így gyorsan gyûlik a kilométer... A feleségem is kapott egy rendszámos robogót, aztán így meg tudunk oldani mundent motorokkal. De ettõl még nem vagyunk olyan gazdagok, hogy neked irígykedve azt kelljen számolnod és következtetned, hogy mire lenne szerinted "bõven" pénzünk. Mi egy autó árát másfél:) motorra költöttük és biztos vannak ezzel még mások is így. Nem általánosítsuk már mindig... |
C1800Rider | 2997 | 2009. december 28. 13:46 | Válasz erre: 2996 |
Ha valaki benzinre veri el a pénzét, nem feltétlen jut neki új motorra. :-) Szerintem. Aki csak enni-inni jár a motorjával max a szomszéd megyébe annak talán marad a benzin mellett új mocira. :D Nem, nem Degecen lakom, csak a lelkem olyan. :-D Én örülök ha a gumi meg a benzinszámlámra fussa nemhogy még emellett gyûjtögessek rá hogy 5-6 év múlva lecseréljem egy újra, hitelt fizetni meg aztán végképp nem mert az elviszi a benzinre meg a gumira költhetõ pénzem, akkor minek a motor? :-) A másik: ami igazán tetszene az közel két DL ára, tehát esélytelen. Másra meg a jelenlegi palettából el nem cserélném egyik gyártónál se! :-) |
Daty | 2996 | 2009. december 28. 13:30 | Válasz erre: 2995 |
Csak hogy beszélgessünk!:-) Aki évente 25-30e km-t megy, az tutira nem tartja meg 5-6 évig, ugyanis évi benzinfogyasztását nézve bõvel van pénze egy újra. Igen, én átlag 10.000 km-t megyek, és én is vigyázok rá- mint írtam - a normális kereteken belül. És úgy gondolom, ezzel az odafigyeléssel és törõdéssel amit most kap, simán ellesz úgy 10 éves koráig.:-) Most úgy érzem, nem akarok tõle hamarabb megválni, nagyon bejött. Jobban mint eddig bármelyik motorom! Ha csak be nem üt a lottó ötös, és le nem cserélem egy 1.500-asra!:-) Széles utat! Daty |
C1800Rider | 2995 | 2009. december 28. 10:39 | Válasz erre: 2994 |
Hááát, aki egy évben megy mondjuk 25-30e km-t, annak nem mindegy hogy 5-6 évesen full generál kell vagy elég majd cak 7-8 évesen. Feltéve ha megtartja addig. Aki évente 6-8-10e km-t megy annak a motorja hamarabb lesz értéktelen minthogy tönkremenjen. Én az évi kb 15-20e-mel félúton lehetek, inkább vigyázom és kímélem olyan dolgokkal amik másnak feleslegesnek tûnnek, de látom hogy esélyem se lesz 4-5 évesen lecserélni másra. Ha nem vigyázok rá akkor meg nem mindegy mikor jelentkezik a full generál igénye.
|
Daty | 2994 | 2009. december 28. 08:37 | Válasz erre: 2993 |
"Olyan van hogy káros és kevésbé káros! " Ez aztán az optimista világszemlélet!:-) De egyébként egyetértek. És akármit is olvasgatok, már írtam: kinek a pap, kinek a papné. Amit használunk, az kopik, tönkremegy. És azzal, hogy babusgatom, nem hiszem, hogy évtizedeket nyerek az élettartamán. Szeretem, karbantartom, vigyázok rá, kímélem, de csak egy normális határon belül. Széles utat! Daty |
C1800Rider | 2993 | 2009. december 27. 22:15 | Válasz erre: 2992 |
Hmmm. Ajánlom figyelmedbe a netszerte fellelhetõ "hogyan tegyük el télre a vasunkat" írásokat. Ne a fórumok indítgatás vs nem indítgatás topicjait kell böngészni. hanem olyan írásokat amiket valamelyest hozzáértõk publikálnak. Az indítgatást ezekben nem ajánlják. A motorod használatija (gondolom nem a hozzá nem értõ fõbejárati recepciós kiskezitcsókolom írta) sem említi az általad leírt eljárást, viszont amit én írtam az benne van. Ezen gondolkozz el picit és ezek alapján ítéld meg mi a helyes. nem jó, mert olyan nincs hogy jó. Olyan van hogy káros és kevésbé káros! |
Daty | 2992 | 2009. december 27. 22:06 | Válasz erre: 2991 |
Te kis huncut!:-) Attól, hogy csináltam valamit a motoromon, ami szerinted nem helyes, attól még helyes lehet!:-D Széles utat! Daty |