Oldi | 372 | 2005. december 12. 19:27 | Válasz erre: 368 |
Na ebben bizti nem fogunk 1-et érteni, (de nem baj). Nekem a túramotor nem közlekedési eszköz, hanem elsõsorban sporteszköz. Ha ettõl a fõ funkciójától eltekintenék, akkor túrázni jobb az autó, városban pedig valami mérges robesz. Tehát a sportolás, a magam és a gép határainak kostolgatása a józan ész határain belül. Ezért persze valamit szívesen engedek a kényelem rovására (de nem sokat) (Voltam két éve a BMW 24 órásán, volt ott egy Wing is, - nem sokáig, pedig nagyon ki akarta motorozni a srác...) Az biztos, hogy nem mentünk autópályán... (Ja és még 1: a mocim 2,2 - ben állt meg végül, négy évesen tényleg karcmentes volt 10 e km-el...) |
pandamaci | 371 | 2005. december 12. 18:40 |
mr bim és oldi ! országúti hosszútúra motornak az 1200 Lt bmw , gold wing, meg az FJR a legfrankóbb választás / legalább is szerintem és ebben a sorrendben./ De mi van azzal aki ezt nem éri fel ? / Ft - kg / Vagy ha csak a hegyi kemény kanyarokat szereti, netán néha lemenne az aszfaltról? pl. lejjebb lsd:148 gezam gyerek egy 600 ccm körüli kezdõ mocit keresett, azt se biztos hogy újban. Neki mit ajánlotok? |
Galad | 370 | 2005. december 12. 18:34 | Válasz erre: 368 |
Ej ha látom cserélgeted a képedet, biztos hogy megtéveszd az ellenséget! Sikerült ránézned a pofalemezemre, vagy lekéstél róla? Amúgy meg éljenek a szakállasok!
|
Galad | 369 | 2005. december 12. 18:32 | Válasz erre: 367 |
Azért ne furdaljon a lelkiismeret! Simán csak bedobtad gumicsontot! Idõrõl idõre ez jót tesz a közhangulatnak! Meg gondolom a májadnak is! Tehát az FJR, milyem motor is az? Német, Koreai, Japán, vagy Olasz? Áh, biztos jó mert nem vetted volna meg.... : -))) Más, hallottatok a Budapest - Bamako futamról? Most fog indulni ha jól emlékszem dec. 26-án Bp rõl.
|
Mr.BIM | 368 | 2005. december 12. 18:09 | Válasz erre: 367 |
Az FJR biztos nagyon jó motor, de a #351-ben írt véleményem fenntartom, különös tekintettel, hogy a 3,7 MFt áron már kapható alighasznált 1800-as is!!! Tssáá' |
Oldi | 367 | 2005. december 12. 17:58 |
Jaaaj Istenem! Egy pár napig nem voltam net-közelben és csak most látom, milyen lavinához segítettem a T. Társaságot (318) ! Hajba ne kapjatok FJR és kész!!! - némi kompromisszumokkal (362).... :))))) tssááá |
Galad | 366 | 2005. december 11. 22:30 | Válasz erre: 362 |
Jesssssssssssssz! Korrekt definíció! Irány a horizont! De egy icipicit melegedhetne az idõ!
|
Szabadsag-Vandora | 365 | 2005. december 11. 21:36 | Válasz erre: 363 |
Szia Zsifi! Nálam az említett oldal a kedvencek közt van.Hát a kacsacsõrûvel is vágják rendesen a sarat! Igaz én csak a csömöri homokbányába meg a környék dagonyáiba járogatok,de azok a fickók még a hegyet is megmásszák vele. Na,azok már belevaló vasak.Márka emlegetése nélkül. |
hornoti | 364 | 2005. december 11. 20:47 | Válasz erre: 362 |
itt a link a két Vstrom-osról aki éppen világkörüli úton vannak: http://www.somosoft.hu/motoros/index.html |
Zsifi | 363 | 2005. december 11. 19:28 |
Nézzétek meg a www.advrider.com oldalt és ott azé' láccik hogy a nagyvasakkal is tudnak terepezni!! Már aki tud!!! Aki meg béna az nem tud egy CRF 450-el se!! ennyi. |
Sunders | 362 | 2005. december 11. 18:11 |
Drága Szíveim! Testvérek! Némi bûntudat van bennem, mert most az az érzésem, Varadero és V-Strom lefikázó fórummá váltunk. Nos, én még mindig azt mondom, amit azok is, akik ilyen mocikat vettek. Ezek remekül összerakott, ésszerû határokon belül kis szervízigénnyel mocizható nagyvasak. A decemberi mocirevûben van a cikk (ha jól emlékszem) a 2 emberrõl akik távol keleten nyomultak ilyen gépekkel. Szóval szerintem ezek felhasználó függõ erõgépek, amit vásárlás után mindenki úgy használ, ahogy akar. Árban pedig tényleg jó alternatívák most, hogy akciózzák orrba&szájba. (néha anusba is) :) Szóval javaslom hogy ne írjunk típusokat. Helyette az "izé", "gép", "nagyvas" stb. kifejezések javallottak. Egyébként meg úgyis már leírták a lényeget az elején páran. Összefoglalom a fórum lényegét: A jó túramotor ismérvei: 1. Legyen undorítóan olcsó és igénytelen (szervízintervallum 70 000km). 2.Tetszen a havereknek meg a páromnak. 3. Az árban bennefoglalt extrák töltsék meg a garázst ( beleértve a szuper átépítõ kittet is). 3.Férjen rá annál kettõször több cucc, mint amire gondolok. 4.Ne fogyasszon sokat, termelje a benzint leginkább. 5.Miután lealáztam vele a városban és a Pannóniaringen mindenkit, irány a Párizs-Dakar. - Mindezt úgy, hogy kelljen várnom a célnál 3 napot a mezõnyre, ne alázzam meg õket nagyon. :) Kihagytam valamit? Szóval kompromisszum kell...... |
Galad | 361 | 2005. december 10. 16:47 | Válasz erre: 360 |
Azért nem kell átesni a ló másik oldalára, mert azokkal is el lehet menni nagyon érdekes helyekre! Pl Erdély Pádis fennsík. Ott van a Csodavár, meg az Eszkimó barlang, Szamos bazár stb.
|
pandamaci | 360 | 2005. december 9. 19:03 |
a v strom meg a varadero ugyanannyira való a bakonyi erdõbe,mint egy bõrüléses-fabetétes alukerekes zsír új metalfekete ml merci, vagy x5 bmw.Mind a 4 kiváló ,finom holmi, csak tudni kell mire való. Ezek szerint ezt mégse mindenki tudja ? |
nanupapa | 359 | 2005. december 9. 13:31 |
szeptemberben egy Tés melletti erdõben futottam össze egy V-Strom kollégával. Igazi endúrós volt. Balfaszkodott 40nel sszerencsétlen, mert az elsõ felni kapott egy követ...
|
Sunders | 357 | 2005. december 9. 13:20 | Válasz erre: 356 |
Ebben teljesen igazad van horni. De Te is tudod,hogy egy jó kis "porszívóügynök" dumával be lehet mesélni mindent a gyanútlan antitálentumnak. Van itt olyan, aki el tudja mesélni, hogyan dobtak el terepen egyébként felnõtt és értelmes emberek nem oda való mocikat.....
|
hornoti | 356 | 2005. december 9. 13:15 |
Az a lökött, aki azért vesz Vstromot vagy Varadero-t terepre mert endúrónak sorolta be a gyártó. Mint annak idején a Trabant Limousine :) Aki nem látja a motoron, hogy mire való, az megérdemli, hogy utána Varával vagy ilyesmivel "endúrózzon" terepen. Nekem eszem ágában sincs lemenni az aszfaltról :)) |
nanupapa | 355 | 2005. december 9. 12:00 |
hozzátenném, hogy tökéletes gépek, de azért elég vicces úgy látni egy ilyen "endúróst", hogy élre van hajtva a korduragatya és csillogvillog az "endúró"..
|
nanupapa | 354 | 2005. december 9. 11:58 |
kicsit megalázó, mert az öreg 87-es XL-em , 91-es DR utána kicsit nevetséges, hogy ezeket endúrónak hívjak... Olyanok ezek a motorok mint a divatterepjárók... |
Sunders | 353 | 2005. december 9. 11:54 | Válasz erre: 352 |
NANU NANU! A meglátásod helyes nanupapa. Viszont te is ismered a piacgazdaság útvesztõit. Ha egy gyártó besorolja egy termékét valahová, akkor már tök mindegy, megfelel-e a nevének.Tényleg dõreség összehasonlítani ennyire eltérõ karakterisztikájú motorokat. De látod, mindenkinek meg kell élni valamibõl. Már kiveséztük,hogy csak fikázást és haragot szül, ha ezeket a mocikat egy lapon akarjuk említeni. A Galád Kispajti jól írta: terepgumi-fûzött kerék, a másikon meg öntvény kerék, és hibrid gumi. Szóval a probléma az,ha számonkérünk olyan tulajdonságot egy motortól, amire a gyártó nem is tervezte, csak az ügyes kereskedõ meséli be a tapasztalt nyugdíjasnak, hogy miket tud a gép. Én most vagyok mocicsere elõtt. Gondolom nem lepõdtök meg, ha azt írom, az összes márkakereskedésben voltam. Alig-alig találtam normális embert, aki objektíven mesélt volna a motorokról. Mindenki fikázza a másik gyártót persze. Egy helyen volt olyan (európai márkákat forg.) , ahol az ember kerek-perec megmondta: ha európai mocit veszek, ez és ez a baj lehet vele. Ha gondolom, vegyek japánt mert az ezért,meg azért megéri. A pasi normális volt, és jobban felkeltette az érdeklõdésemet,mintha lefikázta volna a konkurenciát. No, de mint említettem, ez ritka. Visszatérve a kérdésre. Ha megtehetnénk, úgyis mindenki tartana ebbõl is meg abból is egy példányt otthon,nem? Úgyis meg kell erõszakolnod a lelkedet, mert nagy a kínálat. Szóval csatllakozva az elõttem szólókhoz, a lényeg hogy TE, aki ráteszed a feneked, imádjad a gépedet. Legyen az IZS vagy Benelli. :) |
nanupapa | 352 | 2005. december 9. 11:32 |
Véleményem a cikkel kapcsolatban, hogy 1 endúró van a képen, az pedig a KTM. A többi utcai motor. Nem igazán értem, hogy miért lett a Varadero meg a Strom endúró. Elmagyarázná egy hozzáértõ? |
Mr.BIM | 351 | 2005. december 9. 09:37 |
Már rég akartam e témához szólni én is, de mindig halogattam. Most se a Varandero, V Strom, ..stb. témakörhöz, hanem az eredeti felvetéshez! Milyen legyen a túramotor? Ha "nem kell túl sokat terepezni" , akkor természetesen Gold Wing az elsõ amit említeni kell! Még akkor is, ha sajnos sokan nem engedhetik meg maguknak anyagi okok miatt, bár 3,5-4 MFt körüli áron lehet venni használtan - igen jó állapotut! (Az enyém ennél is kevesebb volt - lényegesen kevesebb - a kora miatt!) Legalább akik anyagilag megengdhetnek maguknak egy ilyet, azok figyelmébe had ajánljam, mert szerintem - két szezon eltöltése után - ez a csúcs a túrázásban! Tudom, hogy elfogult vagyok kissé, de gondoljatok bele! Ha nem lennének a "piszkos anyagiak" sokkal többen választanánk ezt a típust, mert ezt arra gyártják, hogy napont akár több száz kilométert is megytegyen vele a gazdája! A B 6-os blokk teljesitménye minimum kielégítõ, kényelme kifogástalan, szélvédeménél jobb nincs és még sorolhatnám! Szóval ismerjük el, országuton túrázásra ez a legjobb, minden egyéb ez után jöhet szóba! Fikázást meg csak olyan engedjen meg magának aki már legalább egy hosszú utat megtett egy ilyennel! (Nem úgy mint egyik kolléga aki a városban próbálta ki!) Mr. BIM |
Tomota | 350 | 2005. december 8. 20:44 |
Persze, igazad van mert a vélemények rendkívül szubjektvek lehetnek, de alt. szempontok alapján szerintem a cikk irója korreken irta le a dolgokat. Nyílván a gazda szereti a saját motorját és mindenki igyekszik a motort kicsit saját szája ize szerint " hangolni" néha még a szó szorosabb értelmében is.
|
Galad | 349 | 2005. december 8. 20:18 | Válasz erre: 348 |
Jó gép a Suza is, meg a Vara is! De lényeges a szempont ami szerint próbálják és értékelik. A Varát nem tudom, de a DL 1000 pályán (Örkény) gyorsabb a LC8 Adventure-nél. Nézd a kerék és a gumi méretét. Aztán a felni az egyiken könnyûfém öntvény a másikon fûzött küllõs. Az nyilvánvaló, hogy komoly rugalmassági küllömbség van a kettõ között, ha a kanyar ívtartásról van szó! De ugye emlékszel mit írt a gyerek magáról a cikk elején. Mondjuk mi lenne ha felkérnék mondjuk Varga Ákost, meg Hermann Henriket, Meg említhetnék még pár srácot, hogy az õ szempontjaik szerint vizsgálják meg a kérdést. Folytassam?
|
Tomota | 348 | 2005. december 8. 19:26 | Válasz erre: 347 |
Szerintem korrekt, de valósznûleg nem egy mai cikk, mert itt említi az SV650 blokkot és mint tudjuk a Suzuki megfogadta a tanácsot és megcsinálta a DL 650 -es motorját. Lehet, hogy a 650 - es katagóriában ma már a Suzuki lenne a gyöztes? |
Sunders | 347 | 2005. december 8. 15:21 |
Találtam valamit, ami a fórum létrejöttével kacsolatos. Aki látta, attól elnézést kérek. Ez is csak egy vélemény, mindenki a saját felelõsségére vonjon le belõle következtetéseket. http://www.motorland.hu/Robot/index.php?cmd=show&id=1327 |
Sunders | 346 | 2005. december 8. 14:18 |
Kedves Testvéreim! Most hoztam el a Garmin Adria Route térképet. Sajnálattal kell közölnöm,hogy csak 1 azaz egy darab készüléken használható. Ha érdekel a GPS valakit itt a link, nézzétek meg. A srác a boltban normális és segítõkész. Ami a legfontosabb: lehet kölcsönözni GPS-t. Ha túrázol, nem veszélys összeg (pár ezer forint) sõt, kipróbálásra is elkérheted. Érdemes Emailen vagy személyesen érdeklõdni, mert elmondja a lényeget a srác szívesen. Bármilyen típusú eszköz esetében segít - ha már van készüléked vagy akarsz venni. http://www.geochallenge.hu/bolt/index.html |
Galad | 345 | 2005. december 8. 09:50 | Válasz erre: 340 |
Hát már minden együtt van a Quest vásárlásához! Elhatározás, meggyõzõdés, stb. A pénz még várat magára, úgyhogy én is várok egy kicsit. Pedig most akciós a régi modell, ha jól emlékszem 143ezer forint.
|
Sunders | 343 | 2005. december 7. 21:58 | Válasz erre: 342 |
CZW ez pontosan így van. A Naviguide Magyarország, és minden egyéb térkép 2 készülékre nyitható. <BR> |
CZW | 342 | 2005. december 7. 21:58 |
sracok, csak szolok, hogy tudtommal a garminos terkepeket ket keszulekhez lehet felrakni, szoval meguszhato felesben a dolog, ha van valakinek meg questje :) mondjuk adria route-on en is gondolkodom... (es igen, questem van :)) |
Galad | 341 | 2005. december 7. 21:56 | Válasz erre: 333 |
Ja! Nanupapa Jó így a spelling? Mert én értem mert érteni akarom. De mi lesz a sznobokkal? Kérdeztem valamit a 305-ben! Tudod a választ? Három betû!
|
Sunders | 340 | 2005. december 7. 21:54 | Válasz erre: 339 |
Apukám (Galád) ha a Garmin Questet veszed meg, ahhoz még kell az Adria Route... Vagy Te mire gondolsz? Ha felfejlõdöm hozzád technikailag, akkor tényleg az ügyesség számít majd. :) |
Galad | 339 | 2005. december 7. 21:50 | Válasz erre: 338 |
Jó! Megyek, de mi lesz ha neked kell jönni énutánam?
|
Sunders | 338 | 2005. december 7. 21:41 |
Galád! Holnap megyek az Adria Route (Szlovénia-Horváto.-Szerb.& Montenegro) térképért a Garminhoz. Jöhetsz majd utánam....:) |
Sunders | 337 | 2005. december 7. 21:05 | Válasz erre: 335 |
pandamaci : Kösz a tippet! Szerénységem tiltotta hogy beszámoljak arról, sikerült bemotoroznom az összes osztrák-szlovén határátkelõhelyet egy cimborámmal pár év alatt. Najó, egyszer elcsezstem,úgyhogy Tarvisió is megvolt. :) Mindig máshol mentünk át, és jöttünk vissza. Volt úgy hogy egy hét alatt 4-szer is, mert nem tudtuk megunni a szerpentineket. :) Alapvetõen Szlovénia és hegy õrültek voltunk. Igaz,van néhány meglepõ hely Szlovéniában -ha eltévedsz - úgyhogy ezért akarok endurót venni. :) |
BIKE-R | 336 | 2005. december 7. 20:43 | Válasz erre: 335 |
A Vrsic hágó tényleg gyönyörû. Fõleg az déli fele, mert ott a kanyarokban nem macskakõ van.... 1611 m-rõl csorog le az út ugy 200 m tengerszintre :))) Kitûnõ lehetõség kanyarvadászatra, fékbetét koptatásra és láncnyújtásra :DDDDDD |
pandamaci | 335 | 2005. december 7. 19:58 |
sunders kranjska goránál menj át a triglavon bovec-be! Az nem olyan magas, és jó a pizza.És tuti nem unatkozol. abba a vespába nem olyan motor van mint a tiédbe??? |
Sunders | 332 | 2005. december 7. 19:43 |
Ja, Galádnak meséltem már a Grosgockner-t. Na, augusztus közepén potyogtak a könnyeim, olyan hideg volt fent 2500 méteren, hófal jobbról-balról. Na, a motorok sem akarták elszakítani az aszfaltot... De azt mondom, az csúcs. Mész felfelé, amíg éhen nem halsz. Utána meg fékgyilkos üzemmódban lefelé megint egy órát kb. Ott aztán lehet nyúzni a gépeket, kanyar kanyar hátán...Hülye oszrtákok, a kaki giccses Alpokkal, fúj! :) Ráadásul az utak meg undorítóan rendben vannak tartva..... |
Sunders | 331 | 2005. december 7. 19:37 | Válasz erre: 329 |
Hörcsög! Ez a Vespa tuning ÁLLAT!!!!! Leestem a székrõl tõle........ Ez odab..vágott. Ha találsz még ilyet jöhet! |
Galad | 330 | 2005. december 7. 18:46 | Válasz erre: 328 |
Menjünk, menjünk! Jövõ nyáron két nagy kirucc közül az egyik lesz. 1. Montenegró, 2. Korfu. Mellette Fogarasok, Kelemen-havasok, meg egy kis Bihar-Vlegyásza kirándulás képpen. Úgyhogy készülj csak. Esetleg hogy megnézzük a fejlett nyugatot, kiugorhatunk az Alpok legmagasabb pontjára, meg a Garda tóhoz. De nem rossz Csehországban a Krokonos hegységben az Elba forrásvidéke sem. Gyalog már bejártam, motorral még izgalmasabbnak ígérkezik!
|
Hörcsög | 329 | 2005. december 7. 17:14 |
Sziasztok! Túramotor javaslatom a következõ: http://www.sportmotor.hu/video.phtml?vi=33&c=p Beteg Olaszok :))! |
Sunders | 328 | 2005. december 7. 09:02 |
Na végre! Imádlak benneteket. Ja, és :VILÁGBÉKE! :) Leírom a "fílinget" hogy legyen mindenkinek némi vigasz a téli hónapokban. Szóval: emlékszem egy nyárra, amikor 2 sráccal az Adrián taliztam. Léghûtéses gépek, meleg, napsütés. Bedöcögtünk egy parti móló szerûre. Moci letámaszt, bõrcuccok le. Rövidnaci, izompóló, hideg sör. Beültünk a mocik árnyékába, és hallgattuk ahogy pattognak a hengerek. Aztán csak néztük a "felhozatalt". Jöttek&mentek a bikinis cuccok....Szinte érzem a tenger illatát ahogy keveredik a mociból áramló diszkrét "forró henger szaggal".Mindehhez szokatlanul hideg sör csordogálása az kiszáradt torkokon..... Odavág,nem? Remélem testvéreim, ezt nem hagyjuk ki jövõ nyáron sem... Én is szeretlek benneteket..... Ja, és MÁLNASZÖRP! :) |
Galad | 327 | 2005. december 7. 08:42 | Válasz erre: 326 |
Már nics messze, 2,5-3 hónap aztán nyeregbe! De ha lesz végre némi száraz idõ, lehet hogy kerülök egyet. Amúgy Oldi nem neked szántam a 325-ben leírtakat! Úgy gondolom nekünk ez már "megvolt". Csak nem akartam, hogy megint egy olyan pengecsattogtatás alakuljon ki. Tényleg kellene már egy kis jó idõ mert már mennék a tengerhez lábat lógatni meg ilyenek. Aztán a fürdõruhás hölgyek megtekintése (sötét napszemüveg mögül) szintén kendvenc idõtöltéseim egyike. Ezt pedig csak nyáron tudom mûvelni. A viccesebb kedvû gurulótársaknak üzenem, mielõtt poénra vennék a témát, a melegvizû fürdõkben elõforduló éltesebbb matrónákat nézegesség õk! |
Oldi | 326 | 2005. december 7. 00:40 |
Jaaj Istenem! Dehogyis akartam én olyan vitát, hogy kinek mennyire jó a motorja!! Mindenkinek más tetszik, mert nem vagyunk 1formák és mindenkinek mások az igényei és a lehetõségei. Minõségielg meg nem nagyok már az eltérések azonos piacon belül, mert a rosszabb motort nem lehetne eladni és szervízelni. Tehát tényleg olyat lehet venni, ami tetszik. Nekem csak az jutott eszembe amit Sunders (322-ben) sokkal érthetõbben vázolt. Hogy az elnevezés megtévesztõ lehet, - terepjárót vesz, de nehogy elhagyja az aszfaltot, minthogy túraendúróval se nagyon.... Csak ennyi és semmi más... Ettõl függetlenül nagyon kipróbálnám, csak nem ér le róla a lábam... tsssáá (Mikor lehet mááá motorzani??) |
Galad | 325 | 2005. december 7. 00:19 | Válasz erre: 322 |
Na azt tényleg hagyjuk, hogy melyik gép miért és mire jó! Ezen téma körüli hullámok még nem csitulak el valójában, és azt hiszem korai ismét sziklát dobni a lassan lenyugvó hullámok közé! Szóval szerintem Nanupapa nagyon jól leírta a válsztás dilemmáját, majd pedig az ideológiáját. Én azt elfogadom definícióként mint (majdnem) örök érvényû igazságot. Amit fontosnak tartok: amikor idetéved valaki és feltesz egy kérdést mindenki nyugodtan mondjon véleményt, hiszen ezért volt a kérdés. De ne kezdjük el egymás választását, motorját fikázni! Minek! Hiszen ha nincs megelégedve az ember akkor úgyis átül másikra, de a saját elhatározása alapján. És ez így van rendjén. Meg ugye itt a többség nagyjából vagy személyesen is ismeri egymást. De képzeljétek ha ideesik egy új arc, és azt látja, hogy pikk-pak késhegyre menõ vita alakul ki egy ártatlan kérdésbõl. Na most hirtelen befejezem |
Galad | 324 | 2005. december 7. 00:02 | Válasz erre: 314 |
Egyszóval? Hm nem tudom egyszóval elmondani. Mert az olyan, mintha kihagyná az evolúciós folyamatot. Talán szerencsés vagy csak egyszerûen tökéletes? :-)))
|
Sunders | 323 | 2005. december 6. 21:42 |
Oldi, a Te mocid (reklám kizárva) tényleg ott van! Najó, törvénytelen macho vigyor nélkül is. :o) De Te is tudod, mint régi motoros, hogy a "keményebb" túraendurok ideje éppúgy most jött el, mint a supermoto-ké. Vadul az megfelé emberiség. Ma próbáltam boltolni én is a géppel, hogy valami endúrósabbat vegyek. Szóval szerintem van a bejáratott túra útvonal, ami szerencsére életünkben kitart, sõt. Bejárni sem gyõzzük. Meg van a motoros túrázók radikális (szakadár) szekciója. Nos, õk elmennének olyan helyekre is, ahol kicsit kevesebb energiát fordítottak az utakra. De azt hiszem, fikázni tényleg nem szabad senki választását. Úgyhogy akinek Varaderoja van, annak TÖK BOCS! Az korsó sörök hirtelen elfogyasztása viszont nagy vonzerõ. Úgyhogy tavasszal lehet szó egy sör(tor)túráról: http://totalbike.hu/route/csehtura/ |
Sunders | 322 | 2005. december 6. 21:30 | Válasz erre: 318 |
Oldi drága gyermekem! A Varadero az olyan mint a Honda SUV vagy mi a bánat. Tudod a CRV. Nos, egy KTM 950 Adventure meg egy Varadero között annyi a hasonlóság, mint a Landrover Defender meg a BMW X% között (hogy már többször ne bántsam a japánokat). Mindkettõre azt mondják (vagy hiszik) hogy "terepjáró". De off roadon nem láttam X5-õst dagonyázni. Szép a Varadero, és tényleg odavág most az ára akcióban dobozokkal. No de ami a lényeg: nézzétek meg milyen futómû van alatta. Szóval szerintem ha körülnézünk tüzetesen,és olvasgatunk, hamar kiderül az igazság. Pilicka futómûvel ne menj le az aszfaltról. Nem éri meg, mert eltaknyolsz a masinával. De kérdezzétek meg Galádot. Isten ártatlan gyermeke hol járatta be a KTM-et? Persze hogy az Eplényi sípálíán le &fel. Szóval ez van. Szerintem....
|
papi | 321 | 2005. december 6. 21:27 |
Sziasztok Látom vége a Mikulásnak. Kezdõdhetnek a szürke vitás hétköznapok, kezdödik a kinek van jobb motorja (na KINEK) szerintem 1.Oldi, 2. papi, ......... 3. Laci. A grillezés tényleg klassz volt,de ki csúszkált? |
l11 | 320 | 2005. december 6. 16:32 | Válasz erre: 318 |
Egyszer gyere ki velünk grillezni, és Balu mutat ezt-azt a Transalppal :)
|
Oldi | 319 | 2005. december 6. 16:19 |
Ja, és tegnap kitóltam a vasat a garagébõl, - még ölég jól ment.... |
Oldi | 318 | 2005. december 6. 16:18 | Válasz erre: 313 |
Hát nem tudom... Ez a túraendúró szerintem egy kicsit fából vaskarika, egy kicsit olyan, mint a négykerekûeknél a "városi terepjáró". A szükség ( a sz@r utak) hozták létre, de azért szeretném látni embert aki endurózik (nem csak a sátrak között) egy több, mint 2 mázsás Varaderóval... Na lehet vitatkozni... |
Sunders | 317 | 2005. december 6. 16:07 |
Errõl a Ponyvaregény jut eszembe..... "Azért ne kezdjük el egymás ...." :) Ha már túramocis a topic, persze. Galád megteheti hogy túraendúrót kiált... A mezei túramotorokkal az a baj (lásd XJ 900) hogy összeszorított foggal szoktam átrepülni a buckákon, és vasúti átjárókon, ha már nem sikerál lefékeznem. Olyankor valahogy elképzelem miket kap a váz meg a futómû.. Szóval ami igaz, az igaz: Mad Max-es a helyzet nálunk. Sok az "úttalan" út. Még szerencse hogy folyamatosan épülnek a sok sok autópályák és nem kell fizetni rajtuk. :) Szóval ezekben a hideg telekben bombatölcséresre fagyott vidéki utakhoz jobban illik egy endúró -sajnos. Az meg szerintem mindenkivel elõfordult már,hogy elkapta a vágy,hogy végigporozzon -némi keresztbefordulással-egy kavicsos mellékúton. Erre mondjuk az én motorom nem jó. De örülök hogy Galád kinyilvánította, ki is a faca gyerkõc a gáton.... Ó, kedves Galád, hogy is lehetnék én is TÚRAENDÚRÓS???? :) (Ma kiderül.) |
kovee | 316 | 2005. december 6. 14:10 | Válasz erre: 314 |
Az õstehetség!!!!( És most a tükörbe nézek!) :-))))) Üdv! |
l11 | 315 | 2005. december 6. 13:57 | Válasz erre: 314 |
Az az evolúció csúcsa. Innen már nincs hova fejlõdni :)))
|
hornoti | 314 | 2005. december 6. 13:55 | Válasz erre: 313 |
és aki zöldfülûen túraenduróval (sic) kezd, az milyen kategória ? :)
|
Galad | 313 | 2005. december 6. 12:25 |
Bölcsességem: kétféle ember van a motorosok közt. 1. elkezdi aztán egy idõ múlva abbahagyja. 2. elkezdi, majd túraenduróra vált és motorozik amíg ki tudja tolni a garázsból.
|
kovee | 312 | 2005. december 6. 08:48 | Válasz erre: 310 |
Ami az éleslátást illeti, az olyan mint a sasé!! csak néha nem olyan éles, hanem csippás! :-) Üdv! |
Sunders | 310 | 2005. december 5. 21:02 |
Hehe..... Hidd el galád, nehéz tökéletesnek lenni..... Néha én is únom. :) |
Galad | 309 | 2005. december 5. 20:39 | Válasz erre: 308 |
Hát akkor: fika. De ez az éleslátás még nem mindannyiuk képessége.
|
Sunders | 308 | 2005. december 5. 14:58 |
Kedves Kis-Közepes- és Nagypajtások! (diszkrimináció kizárva) Gondoltam beírok én is ide.Szórakoztató olvasni a véleményeket. Én osztom azt a véleményt, amit egy másik hobbi kapcsán hallottam: "Nem az a lényeg, hogy milyen szerkód van...hanem az,hogy CSINÁLOD&ÉLVEZED a mûsort." Szóval a túra motor mindenkinek mást jelent. 92-ben elkezdtem nyomni chopperen. Vazz! Akkor azt gondoltam, ez a túragép. Amikor fennakadtam a horvát kempingben a köveken a sátorhely keresés közben, elkezdtem gondolkodni. Eldöcögtek mellettem a Transalpok, dobozzal. Én meg matrózzsákkal egyensúlyoztam. Szarrá fagyva. Mocisklub? Akkor nem nagyon dúltak. Egy nagyobb motorostalálkán voltunk vagy 150-en. MZ-sek is bõven. Elhihetitek, együtt ültünk a hátunkra az esti koncerten a sörtõl egy MZ-s, meg egy sportmocis gyerkõccel. Nem volt fikázás. Szóval szerintem nem az a lényeg, mid van, hanem hogy milyen ember vagy. Nagyot szoktam röhögni a "tiptop" embereken, akik elfordítják a fejüket a parkolóban, mikor begurulok. Naja, nekem nincs élrevasalt cordura gatyóm, és a motort nem tekintem státuszom szimbólumának, amit "elõ köll vennyi sátoros ünnepen,had lássa a nép." Szóval vannak tényleg barmok, akinek mi szegények vagyunk, és hányni készül ha köszönsz neki. Viszont: Horvátországban elfogyott egyszer a tudományunk. Álltunk egy út kerszt.mellett, és nem tudtuk, merre tovább. Jó 10 éve volt. Szakadt bõrkabát, Kiskõrösi sisak, szóval "szocreál". Elzúzott mellettünk egy BMW. Megfordult. Egy finn pasi volt meg a nõje. Full szerkó, túrára készen. akkor láttam térképtartós tanktáskát elõször. VALÓDI Adria térképpel. :)Visszafordult, és megkérdezte, vajon lerobbantunk-e? De ez sokszor elõfordult Magyarországon is. Találkoztam az M7-esen angolokkal, akik 40 éves Harleyvel jöttek, cukorspárgával a hátukra kötött gitárral, a sisakon szarv. Szóval iszonyat. A mociból folyt az olaj,és a pasik szerintem szívtak elõtte. De megálltak megkérdezni,hogy van-e valami baj. Épp a kesztyûmet húzogattam, mert k. hideg volt. A skacok meg röviddujjúban nyomták. Mentek a Balatonra, és tovább. Szóval ezt a túráról, meg a motoros érzületûekrõl írtam. Szerintem itt mindenki jó ember, már azért is, mert veszi a fáradtságot, és billentyûzik. Az hogy a véleményünk eltér? Még szerencse. Szóval fényes tekintettel a tavasz felé! Nosza, lehet fikázni. |
gezam | 307 | 2005. december 4. 14:34 |
Sziasztok! Rég jártam már erre, de azért becsületbõl végigolvastam a számomra új részeket...ami feltûnt: Ti is nagyon várjátok már a tél végét, pedig az még el sem kezdõdött:) A beírásokból legritkább esetben derül ki, hogy kinek szól, így feltételezem, hogy mindenkinek:) Motor projectben febr.-márc. környékén fogok elõrelépést felmutatni, akkor beszámolok, hogy mire jutottam! Vhogy még mindig az FZ6-N-nél tartok, megmagyarázni nem tudom, nekem az tetszik és kész....nem tudom miért, de a fazer a kis nyomi fejidomjával pl már nem tetszik:) Túramotorok vagy nagyok és drágák vagy szintén csúnyák (Nekem nem tetszik), endúró kényelmetlen vagy BMW és így drága, ja meg néhány Hondát még megnézek közelebbrõl, erre még nem volt idõm...szóval még bármi lehet:))) Alap még mindig az, hogy dolgozni járok majd vele BP-en, esetleg néha hazahúzok vidékre, ami <100km. MIndenesetre holnap elhúzok floridába 1 hétre egy versenyre, ott legalább jó az idõ! Üdv.:géza |
gezam | 306 | 2005. december 4. 14:04 |
Sziasztok! Rég jártam már erre, de azért becsületbõl végigolvastam a számomra új részeket...ami feltûnt: Ti is nagyon várjátok már a tél végét, pedig az még el sem kezdõdött:) A beírásokból legritkább esetben derül ki, hogy kinek szól, így feltételezem, hogy mindenkinek:) Motor projectben febr.-márc. környékén fogok elõrelépést felmutatni, akkor beszámolok, hogy mire jutottam! Vhogy még mindig az FZ6-N-nél tartok, megmagyarázni nem tudom, nekem az tetszik és kész....nem tudom miért, de a fazer a kis nyomi fejidomjával pl már nem tetszik:) Túramotorok vagy nagyok és drágák vagy szintén csúnyák (Nekem nem tetszik), endúró kényelmetlen vagy BMW és így drága, ja meg néhány Hondát még megnézek közelebbrõl, erre még nem volt idõm...szóval még bármi lehet:))) Alap még mindig az, hogy dolgozni járok majd vele BP-en, esetleg néha hazahúzok vidékre, ami <100km. MIndenesetre holnap elhúzok floridába 1 hétre egy versenyre, ott legalább jó az idõ! Üdv.:géza |
Galad | 305 | 2005. december 1. 10:22 | Válasz erre: 304 |
Te nanupapa! Tudod mi az a "szapló"?! Ha tudod, írj három betût!
|
nanupapa | 304 | 2005. december 1. 09:57 | Válasz erre: 302 |
Tisztelt Szabadság-Vándora. Alant leírt kis eposzom csak azok számára sértõ - úgy gondolom - kik magukra ismertek eme kis írásban. Figyelmesebben elolvasva, nem a motormárkákra utaltam, hanem arra a puszta tényre, hogy egy motor típust egy bizonyos társasághoz illetve a társaság színvonalához lehet kötni. Ez természetesen független a motor minõségétõl. Kulturálatlanságom egyszerû parasztgyereki mivoltomból ered. Zárósorként pedig egy szépségversenyeken elhíresült mondattal búcsúznék : " Célom megteremteni a világbékét!" Hadvezér bameg, Komár még nem megy! Nincs trafóm hozzá..... |
Galad | 303 | 2005. december 1. 09:03 | Válasz erre: 300 |
Csak nehogy beleess egy éppen résen lévõ meleg "hot-dog sütõjébe"..........
|
Szabadsag-Vandora | 302 | 2005. december 1. 08:38 |
Szerintem a túramotor olyan legyen,amit a leendõ gazdája a saját céljaira szeretne használni. Nemi identitások,klubtagsági megfelelések és egyéb kitételek nélkül. Nanu!Nagyon elcsodálkozom itt másokkal együtt,hogy az indulataidat olyanokra öntöd,akik jószándékúan próbálnak segíteni olyanon,aki tanácstalan motorvásárlás ügyében. Mondd,Te miként fogadnád a te stílusodban hozzád intézett tanácsainkat a szerinted is megfeneklett kedélyállapotod javítása iránt?Nevezzünk általad megtitulált nemi máshova tartozónak?Mi ezt kultúráltságunkból kifolyólag nem tesszük,hanem tisztelünk mindenkit ismeretlenül is. Akivel pariban vagyunk azzal talán a bizalmaskodás és nem az olcsó népszerûség keretei között bratyizunk.A nagy nyilvánosság elõtt kijár a tisztelet mindenkinek.Ha nem tudsz indulatmentesen nyilatkozni,akkor inkább be se lépj a fórumba.Ez valóban nem az a hely,ahol pocskondiázni és szidalmazni kell másokat.Utazz oda a lakására valakinak és vágj az arcába minden szitkot,amit ránézve gondolsz. Én már megírtam az eljén a tapasztalatomat a BMW-rõl.Ha a leendõ vevõ olyat akar venni,akkor olyat fog,az õ dolga. Tehát azt javaslom a további békesség érdekében,hogy próbálj meg magadba szállni és ha végképp nem megy mondd meg,talán tudunk sértegetésektõl mentesen segíteni.Mint,ahogy a leendõ motovásárló is megtalálja itt a számítását. Uff. |
csango | 300 | 2005. november 30. 23:49 | Válasz erre: 299 |
Na, na, vallja már be valaki! Nem fogom büdös buzinak tartani, hanem seggre fogok esni, hogy nyíltan vállalja a másságát. Ma ez a divat. |
Galad | 299 | 2005. november 30. 22:09 | Válasz erre: 281 |
>>>>>>A legrosszabb , amikor már nem motormárka szerint klubboznak a buzik, hanem tipus aztán köbcenti alapján. Után jön a "tesvérem, há egy megyében vagyunk" aztán a "tesvérem, há nekem is két kerekû"... Tesvérem. há neked is 84 meg 120 hó a futamidõd???? <<<<<< Bazzeg hát fõdik vagyunk testvér! De a többi feltétel nem stimmel. Én nem vagyok buzi.
|
csango | 298 | 2005. november 30. 21:58 |
A Golfot tényleg ne szidd! Mikor a fülbevalós inasgyerek kilõ a vellanyrendõrnél a diesel egyesgóffal, az isteni látvány! Az ukrán gázolaj füstfelhõje mögött a "Suzuki - a ti autótok" feliratot már alig lehet kivenni. De anyuka a négyes meg az ötösgóffal, na az se semmi! A hengerûrtartalom és az agytérfogat aránya ilyenkor kritikusan magas bír lenni. |
csango | 296 | 2005. november 30. 21:27 | Válasz erre: 294 |
Ilyen összeállításban a Suzuki autókat és a német motorokat kell szidni. Nehogy eltéveszd!
|
Hadvezér | 295 | 2005. november 30. 21:20 |
Nem jelentettük fel,mert abbamaradt a dolog!Oldi balhéja amúgy is háttérbe szorította a dolgot!A DHL-es véletlenül majdnem gyilkolt,a micrás szándékosan erre utazott!Azért nem felejtettem el az esetet,a háttérben érdeklõdöm! És igyekszem a DHL-nek keresztbe tenn i(lehet,hogy a vétlen alvállalkozójuknak),de igyekszem! |
kovee | 294 | 2005. november 30. 21:06 | Válasz erre: 280 |
:-)))) Most melyiket szidjam? A golfomat, vagy a suzuki motoromat???? Üdv! |
csango | 293 | 2005. november 30. 20:56 | Válasz erre: 291 |
Már csak azért, mert nem szabad veszni hagyni az efféle DHL-es dolgokat. Az emberek egy bizonyos idõ után megbocsátóbbá válnak, de egy ilyen köcsögöt akkor sem szabad futni hagyni. A rendõrségen dekkol a dolog? Abbahagyták az ismeretlen elkövetõ felkutatását, mert nincs joguk az adatgyûjtésre, vagy valami hasonló rizsa?
|
Hadvezér | 291 | 2005. november 30. 20:44 |
Nem válaszoltak,azt természetesen azonnal közzétettem volna!Igyekszem a DHL hírét befolyásolni,diszkréten,ahogy tudom! És ezen kívül télen felújítom a légkürtöm kompresszorát (ráfér),minden DHL-es autó közelében tesztelni fogom! |
csango | 289 | 2005. november 30. 20:39 | Válasz erre: 288 |
Igen, japó, japó, japó vacak... Miféle Rigáról írsz? Errõl jut eszembe: olvastátok a Motorrevüben a gyereket, aki egy 50 cm3-es Suzukival elment Rigába? Minden tiszteletem az övé. |
nanupapa | 287 | 2005. november 30. 20:36 |
Várpalotát messze kerüljétek. Állatok laknak itt. Tegnap kimentem a Rigával és egy paraszt a város közepén letolt a járdára. |
csango | 286 | 2005. november 30. 20:36 | Válasz erre: 284 |
Ha nekem szólt a kérdésed, há mittudomén? Bele van nyomva a deknibe: Honda. |
csango | 285 | 2005. november 30. 20:34 | Válasz erre: 280 |
MI lett azzal a DHL-es Forddal? Van már valami határozat? |
Hadvezér | 283 | 2005. november 30. 20:33 |
Innen,gondolom,nem is fognak!!! Egyszer voltam gurulni Velük,jó a csapat,érdemes lenne eljönnöd!!! Ja,és városodban majdnem letolt minket egy DHL-es Ford Transit Azért ne cseszegesd az embereket,mert unatkozol,arra vannak külön fórumok! |
csango | 282 | 2005. november 30. 20:32 |
Emberek, olasz motorom van!!! Hehehe, a japán motoromat Olaszországban szerelték össze. Ettõl még jó. Más: a múltkor kipróbáltam az új diesel Zafirát. A Spanyolországban gyártott német autó szíve Fiat motor. Mondtam is az értékesítõnek, ez így egy kicsit karcsú, nem? Japán vacak, japán vacak, de a médinjapán mondatocska még mindig megnyugtat. |
nanupapa | 281 | 2005. november 30. 20:31 |
A legrosszabb , amikor már nem motormárka szerint klubboznak a buzik, hanem tipus aztán köbcenti alapján. Után jön a "tesvérem, há egy megyében vagyunk" aztán a "tesvérem, há nekem is két kerekû"... Tesvérem. há neked is 84 meg 120 hó a futamidõd???? |
nanupapa | 280 | 2005. november 30. 20:28 |
Kedvenc dumám. "Japán szarok, szétpörgik magukat" Ezt egy VW Golf tulaj mondta. |
csango | 279 | 2005. november 30. 20:26 | Válasz erre: 272 |
Ja, ja, japán vacak, valami Handa. És bevallom: teljesen véletlenül esett rá a választásom. De nem bántam meg és a következõ mocim is vélhetõen valami japán vacak lesz, legfeljebb egy kicsit erõsebb. |
nanupapa | 275 | 2005. november 30. 19:55 |
Csángó versenyben. Szevasz Vezír. Osztom, mer ráérek és innen még nem basztak ki. Másodsorban pedig igazam van. Sok a ráérõ idõm nappalosban ,aztán gondoltam megosztom a tényeket. Üdv Neked is, aztán egyébként meg a régi vagyok!!! |
Hadvezér | 274 | 2005. november 30. 19:52 |
Nanu!A Jóisten áldjon meg egy hétre 10 cigánygyerekkel,és mindegyik Apucinak szólítson!!!!!!! Mi a depressziód oka?Ha a bezártság,told el a fejed a közelembe,és elmegyünk bulizni! Idén ritkán találkoztunk,de sajnos meg kell állapítanom,hogy hülyültél!!! Üdv a szüleidnek,Marcinak,és Jucinak!!!! A vitába keveredetteknek: Nanunak jó gondolotai vannak,csak az elõadásmódja nem a legtökéletesebb!!!! Nem védem,de azt hiszem,elmondhatom,hogy ismerem a srácot! |