Zsifi | 472 | 2005. december 30. 20:17 | Válasz erre: 471 |
Máris felvettelek a barátaim közé!!! Egyébként a napi 1000 nem autópályán lesz...)) |
Spapa | 471 | 2005. december 30. 19:30 | Válasz erre: 466 |
Mintemlítettem vala, hogy a békesség híve vagyok....:-) "De egyébként gyere el velünk Sziciliába júniusban és megmutathatod milyen kényelmes a motorod napi 1000 km-en összesen 5000 km " (by varadero) Egy Szicília-túrán már gondolkoztam. Biztos az is nagyon szép lehet. Majd egyszer. A Varadero-talira nem készülök a 45-80 eFt nevezési díj egy kicsit húzós nekem. Akkor inkább már egy FIM Rallye-ra mennék.:-) Meg különben is akkor lesz a BMW-s 24-órás!:-))) A napi 1000 km (fõleg autópályán) meg nem gond akármilyen motorral sem. Úgy gondolm, hogy nekem már nem kell bizonyítanom, 350-es CZ-vel 5x mentem végig 24-órás túraversenyen (1100 km+odavissza) 1200-es FJ-vel 2x, az 1000-es Fazerrel 4x. És a Nordkapp-túrán sem volt ritka a napi 1000-1100km. (FJ) Ja és nem a Fazer-fórumon olvastam, hogy hogyan kell kispárnát beépíteni a Vara-ülésbe....:-))))) "Az hogy milyen legyen egy motor az a Te saját véleményed. Ne akard mindenkibe átültertni... " (by varadero) A figyelmes olvasó kihámozhatta eddigi mondókámból, hogy pont az ellen emeltem szót, hogy bárki kinyilatkoztatásokat tegyen a legjobb motorra vonatkóan.:-))) "Hogy ki hogyan megy egy motorral az soha ne tévesszen meg. Aki tud motorzni az sok mindennel tud sinen menni.. aki meg nem annak a legjobb futómûvû motor is felesleges... "(by varadero) Ehhez csak annyit tudnék hozzátenni, hogy: fiatal és bátor motoros van, de öreg és bátor motoros nincs....:-((( meg ne sértõggyé...))) (by varadero) by Spapa |
Zsifi | 470 | 2005. december 30. 18:45 | Válasz erre: 469 |
Meg az a gáz, hogy reggel elmegy otthonról és délutánra elolvad a hó oszt következõ havazásig haza sem megy.
|
pandamaci | 469 | 2005. december 30. 18:43 |
motoros szán ! egy haverom már a nyári 35 fokos melegben is arra vár mikor veheti elõ. Hát eléggé egy hálátlan holmi. Elég hideg van rajta, meg nagyon iszákos. Nekünk azért hosszabb a szezon :))) |
Zsifi | 468 | 2005. december 30. 18:31 | Válasz erre: 467 |
Ilyenkor sznóbordozni kell nem motorozni... A motor elácsorog a garázsban |
pandamaci | 467 | 2005. december 30. 18:22 |
túramotor-milyen legyen? összkerekes quad Miért? Nézz ki az ablakon. És a sporttúra enduró milyen ? |
Zsifi | 466 | 2005. december 30. 18:15 | Válasz erre: 465 |
Nem a túraendúró szótól lesz kiütésem, hanem attól, hogy eme típus némely használója mindenekfölöttinek hirdetei a gépét, és a túraendúrósok szövetsége is csak ezt ajánlja!:-) (by Spapa) szerinted a ping-pong szövetség mit ajánl??? Bizonyára a focit... De egyébként gyere el velünk Sziciliába júniusban és megmutathatod milyen kényelmes a motorod napi 1000 km-en összesen 5000 km Az hogy milyen legyen egy motor az a Te saját véleményed. Ne akard mindenkibe átültertni... Az Fjr-en én is törpöltem, hogy kéne, amikor látom, hogy a barátom úgy megy vele a szerpentineken mint egy sinautóval, izé sinmozdonnyal.:-)))) (by Spapa) Hogy ki hogyan megy egy motorral az soha ne tévesszen meg. Aki tud motorzni az sok mindennel tud sinen menni.. aki meg nem annak a legjobb futómûvû motor is felesleges... meg ne sértõggyé...))) |
Spapa | 465 | 2005. december 30. 16:49 | Válasz erre: 459 |
A békesség híve vagyik én is, sõt a világbéke híve! DE, Sunders barátunk írásának több pontjával nem értek egyet.:-) Nem a túraendúró szótól lesz kiütésem, hanem attól, hogy eme típus némely használója mindenekfölöttinek hirdetei a gépét, és a túraendúrósok szövetsége is csak ezt ajánlja!:-) Ugyanez vonatkozik némely gyártót istenítõ, megbízható, emberbarát, stb szövegekre. Azt hallom ki ezekbõl, mint amikor a nõs ember hirdeti a házasság elõnyeit. Vagyis: a többieknek se legyen jobb!:-)))) Olyan mint aki a szükségbõl kovácsol erényt.:-))) Holott mindenki tisztába van vele, hogy az õ saját gépe -legyen bármilyen típus és márka- a leg, leg leg, mindenben.:-) És mégsem kiabál róla mindenfelé!:-) Egy túraendúrón azért én is elgondolkoznék: Mondjuk lenne egy 1000-es Yamaha Teneré, R1-es butitott blokkal, Big-Bang gyújtással. És mondjuk szép lenne, motorkerékpárra hasonlítana, nem mûanyagdobozra,, ufóra,..:-) látszódnának a hengerek, stb, stb.:-)))) Az említett "gixxerfazercbrfkthxvz" felsorolás is pontatlan, mert a fazer nem illik ide. Rugóútja ugyanis a sportmotorok és a túraendúrok között van, üléspoziciója meg egyenes. Helyesen kb így lehetne, hogy gixxerR1cbrrzzrrfkthxvz!:-) És ezeket senki nem hívja túramotornak, hanem inkább sportmotornak.Tehát én megtartanám a jelzõket. A sporttúrába meg a gsxcbrxxfjrvtrzzr.. típusú gépeket, a túrasportba meg a fazercbfzrx.. stb és a nakedeket meg egyéb cirkálókat sorolnám, Ja és külön a túraendúrók!:-))))) Meg persze külön a csopperock!:-))) Ezek persze csak a közúti fajok.:-) És lehet, hogy nem nekem lett címezve, de autópályán csak kényszerbõl megyek néha, és akár a 3 számjegyü utakon is vígan elvagyok!:-) Az Fjr-en én is törpöltem, hogy kéne, amikor látom, hogy a barátom úgy megy vele a szerpentineken mint egy sinautóval, izé sinmozdonnyal.:-)))) |
Oldi | 464 | 2005. december 30. 13:27 | Válasz erre: 463 |
Ok, tavasszal biztos lesz rá alkalom! ( Bár már itt lenne... Szerettem volna Szilveszterkor 1-et gurulni, erre most 30cm hó... Kocsival sem tudok..) Ja, én is használtan vettem, azért úgyis húzós, de lényeges az árdiffi az újhoz képest. Második mocinak pedig egy picit régebbi FJ 1100, 1200 -es is naaagyon megteszi, baráti áron, - lehet hogy többet gurulnál vele, mint az emlõssel?! ... BUÉK - MINDENKINEK !! |
Szabadsag-Vandora | 463 | 2005. december 30. 11:10 | Válasz erre: 462 |
Igaz is! Én is kipróbálnék egy nagy Yamahát ,olyan 1300-ast.És bevallom,hogy a kacsacsõrû mellé valódi aszfaltbetyárnak egy olyat állítanék be másodiknak.Csak,ugye a piszkos dolgok?? Ott van jó spoilerezés,jó kofferok és kinézetre is pofás. Oldi mit szólsz hozzá? |
Mr.BIM | 462 | 2005. december 30. 11:03 | Válasz erre: 456 |
Spapa! Kár, hogy nem ismerjük egymást! Nagyon jól gondolod! Egyetértek és szeretném a véleményedet megerõíteni: túrázáshoz túramotor kell! Vannak akik az endúrózást is szeretik, nekik (is) kéne legalább két motor szerintem is, de azok a "piszkos" anyagiak ugyee ... Mindenkinek vannak "téveszméi"! Nekik ez! Nekem meg ...., a jó szélvédelem, stb! Mr.BIM |
Szabadsag-Vandora | 460 | 2005. december 29. 23:59 | Válasz erre: 459 |
Zen meg a motorkerékpárápolás mûvészete jó könyv.Ott is van boxer meg japán márka is, és jó kalandok,érdekes ember kapcsolatok,szép tájak.A cél szentesíti az eszközt és kinek-kinek az ízlése szerint való választás a jó. |
Sunders | 459 | 2005. december 29. 18:19 | Válasz erre: 456 |
Gyerkõcök! Megint a magyar nyelv szépségeinek csapdájába estünk. Az egyik mocis lap a "3 túraendúró tesztje" - címû vígeposzban összehasonlított 3 olyan átkozottul prostituáltra nem egyforma motort hogy visongtam olvasás közben. Ha már egy szakújság sem tud eligazodni a fogalmak közt, akkor Spapa nem rovom fel hátrányodul hogy iszonyt kelt benned a túraenduró szó. Nos, a sport túra vagy "gixerfazercbrfkthxvz" címû motorokat túra motornak hívják egyesek. Igen. De kinek mi a túra? Autópálya és 1 számjegyû utak. Aztán jön a sikoly, amikor kiderül hogy Tanganyikában az autópálya egyenétrékû egy magyar földúttal. :) Szóval az a kérdés: milyen a futómû, és milyen az ergonómia. Az enduró, sprot, és egyéb elõjeleket meg hagyjuk el. Annyiszor leírtuk már itt, de megismétlem. Mindenkinek az a túra, amit a mocijával teljesíteni tud. Szóval nem fikázunk! :o) Olvassátok el a "Zen meg a motorkerékpár-ápolás mûvészete" c. könyvet. Tanulságos. A szerzõje Robert M.Pirsing Békesség! BUÉK! stb.... Ja, és nanupapa kedvérét: VILÉGBÉKE! |
Szabadsag-Vandora | 458 | 2005. december 27. 23:23 | Válasz erre: 447 |
Igaz is!Túraendúró olyan kacsacsõrû,egy henger jobb oldalon,egy henger bal oldalon,hogy el el ne dõljön.Megvan az egyensúly. A további helyeken meg lehet osztozni.Nálam. De ezt az értékelést csak a gazda öröme mondatja velem.Én max meg vagyok elégedve vele.Mindenhova elvitt kanyarokban nagyon jó,jól lehet rá pakolni,kényelmes az utasnak,viszonylag igénytelen a karbantartásra,viszonylag keveset fogyaszt és értékálló. Nálam ezek az értékelés és használat szempontjai. |
apach | 457 | 2005. december 27. 23:18 | Válasz erre: 456 |
tényleg? hát én mingyá felgyújtom a motoromat! :-))) |
Spapa | 456 | 2005. december 27. 23:16 |
Kénytelen vagyok megfékezni ezt a "túraendúróbmwcapovaraderohonda" agitációt, nehogy itt is elharapódzzon!, és tévútra (föld) vezessen jószándékú emberkéket!:-)))). Tehát: Túramotorozni túramotorral kell!! (Endúrózni meg endúróval):-)) Mivel, ugye túramotorozni sportosan a legjobb, tehát túrasport motor kell!!!:-)) A további levezetések mellõzésével:: a legjobb tehát a Yamaha 1000-es Fazer!:-)))) |
dexter | 455 | 2005. december 27. 20:55 | Válasz erre: 454 |
abban a gepben nem lehet csalodni . az lc8 egy nagyon jol megcsinalt gep . masodik helyen all a capo mogott - nalam , de en valszeg nem vagyok teljesen normalis :) tavasszal szerintem a legtutibb egy nagy gurulas lenne valamerre :) mondjuk a zemplen , bakony vagy barmi csak ne autopalya (bar annak is megvan a helye - ha sietunk :)) |
Sunders | 454 | 2005. december 27. 19:34 | Válasz erre: 449 |
dextre, én lecsúsztam a Caponordról, úgyhogy szolgalelkû másolással LC8-ast vettem, köszönhetõen Galádnak. Még nincs róla véleményem, de majd tavasszal leírom az önteszt eredményét. :o)
|
Sunders | 453 | 2005. december 27. 19:30 | Válasz erre: 440 |
dexter komám megerõsítettél engem, és másokat is. Aki meg ezután sem hiszi el, az magára vessen. Galád: pont azt nézegettem én is az új kesztyûmön, vajon ebben megúszta volna-e Kiru a balesetét. Szerintem valószínûleg igen, mert a kuplungkart felfogta volna a protektor. Najó, az LC8-ason meg plusz kézvédõ is van. BUÉK Galád pajti! Ne törd össze magad. Mostanában a magyar síelõk elõszeretettel ritkítják az állományukat. :) |
dexter | 449 | 2005. december 27. 17:59 | Válasz erre: 443 |
tulajdonkeppen csak ot motorom van :) ebbol ketto capo :D |
dexter | 447 | 2005. december 27. 17:44 | Válasz erre: 446 |
igy igaz . turaneduro vagy nem . pontosabban turaenduro vagy semmi . |
Galad | 446 | 2005. december 27. 17:24 |
Közben feltaláltam a spanyol viaszt! Milyen legyen a túra motor? Hát túraenduró! Vagy nem?
|
Galad | 445 | 2005. december 27. 17:07 | Válasz erre: 442 |
Szia Dex!! Jó hogy jöttél! Remélem hamarosan befut Kóbor meg Cslacc is! Számoltad már, hogy kb 60-70 nap és jó idõ? Alig kell néhányat aludni!!!
|
Pépépe | 444 | 2005. december 27. 14:49 | Válasz erre: 429 |
Hát ezt komolyan büntetni kellene! Az még nem nagy dolog, ha valaki önveszélyes, bár Állam bácsi õket sem szereti, mertha mégis életben marad, akkor sokba kerül a szociális hálónak. Ellenben ez nem ön- hanem közveszélyes. Nem véletlenül az idei valamelyik németországi tavaszi motorshown mindjárt a bejárat mellett elhelyeztek egy Golf IV-es autót. Egy karambolos autó volt, amibe egy motor ment bele oldalról kb 200-zal. A motoros is meghalt, de a kocsiban is hárman. A motor a jobb elsõ A oszlop környékén ment be, és a bal hátsó C oszlopnál állt meg. Képzelhetitek, hogy mekkora pusztítást végzett. Lehet hogy ezekre a gépekre nem is jogosítvány hanem fegyvervislési engedély kellene???!!! |
Zsifi | 443 | 2005. december 27. 13:32 | Válasz erre: 442 |
Neked is azért van 8 motorod... az egyikkel mész a másikkal jössz!! Üdv a fedélzeten!!! |
dexter | 442 | 2005. december 27. 11:10 | Válasz erre: 407 |
l11 (pü) Elõzmény:405 2005-12-15 22:04:11 Válasz erre #407 Ugye nem arra célzol, hogy az újságokban olvasható objektív tesztek valójában fizetett hirdetések? Felháborító, hogy ilyesmi megfordul bárki fejében.... nos , nem tudom te honnan szeded ezt az optimizmust , de az ujsagok iszonyuan torzitanak - ha a sajat gepemet nezem , tobb tesztben is irtak rola olyat ami onmagaban sem allta meg a helyet - ami nyilvanvalo hazugsag volt - amikor rakerdeztem , semmi ertelmeset nem tudtak mondani hogy milyen gep is volt , milyen verzio , hogy mit , hol mertek . a teny : nemet ujsagban erosen reszrehajlok a nemet markakkal szemben - es a magyarorszagi ujsagok kozott van nemet "testverlap" raadasul az ember tesztel - a teszt az embert tukrozi , es az egyetlen aki ezt nem latja az maga a tesztelo - sajat kepessegeid , vagy azok hianya bizonyos teruleteken vakfoltot kepez - ahol nem latod a hibakat , nem latod az erenyeket - tehat a szokasos nyomas mellett (amibol volt mar per is - yamaha vs ducati teszt - ami magyarorszagon is megjelent a revu szineiben vagy a dl teszt ami szinten a nemet laptol lett atveve , vagy ezer masik) hat ennyit a tesztekrol . szerintem akkor tudod hogy mit nyujt a szamodra egy motor ha raulsz , mesz vele minimum 2-300km-t kiprobalod eltero utakon , szelben , idojarasban aztan eldontod hogy eleg-e a szamodra . |
Galad | 440 | 2005. december 27. 09:53 | Válasz erre: 439 |
Igen, de a delikvens legalább egyben beér a kórházba! Nem úgy mint Kiru barátunk a régi szép idõkben, hogy varták volna vissza az alkatrészeit Miskolcon, akkor jöttek rá, hogy a kézfeje a kesztyûvel együtt a helyszínen maradt.
|
Sunders | 439 | 2005. december 26. 20:25 | Válasz erre: 431 |
krisztianfz6 ez nagyon jó! :o) Ez volt a legjobb vélemény. Dijazom. Lehet hogy a piskóának fennakadt a gáz. Aztán mentette a menthetõt.... Én csak egyszer szaladtam el így kocsik közt, mert elnéztem a féktávot, szóval tényleg nem egy életbiztosítás. De amellett hogy a fickó nem igazán egy NASA mérnök agyilag, legalább szórakoztat minket. Sõt, lehet hogy azóta már nem is él. Csak az emléke... :o) Hajrá szervdonorok, hajrá Magyarország! UI: egy traumatológus ismerõs mondta: Jók a protektoros ruhák. A mûtõasztalon gyakorlatilag "kifolyik" belõle a páciens. Szóval "ezek" tényleg nem jók semmire. Még boncolni sem lehet õket rendesen, mert pépesre zúzódnak. Bocs, ezt szakember mondta nekem. |
Szabadsag-Vandora | 438 | 2005. december 23. 00:44 | Válasz erre: 427 |
Szia Mr Bim! Még 1x megnézve a filmet a következõrte jutottam: A követõ motoros néha majdnem az árokban végezte.A székemen ülve bizony rettegtem,hogy valóban be fogja-e venni a kanyart.Biztos azért vitte magával a konzerves dobozokat. Az elõl haladó kétkerekû Matizos meg elég bátran döntögetet,tehát elismerés illeti. Visszatérve a kamerás mocira,valóban ügyesen ment és csak a fizika törvényszerûségeinak a határa tartotta az úton. A saját filmemre kicsit várni kell,de meglesz és errõl majd értesítelek. Sok jó döntögetést kívánok Nektek. |
csango | 436 | 2005. december 22. 12:19 | Válasz erre: 435 |
Ha ilyen tempóban borul, a mája és a veséje biztosan tönkremegy. Az agya meg eleve nem lenne alkalmas donornak. Istenem, ha egy parkinsonos öreg mama kapná meg ezt az agyat...segítség!
|
Magna-papa | 435 | 2005. december 22. 09:52 |
Nagymenõkém hülye pofát vágott volna, ha valamelyik lakókocsi kicsit beimbolyog , mondjuk a busz mellett, vagy valaki egy kicsit is kiszámíthatatlanul mozdul. Örülök, hogy megúszta. De miért ezen az oldalon foglalkozunk a szervdonorokkal? |
csango | 434 | 2005. december 21. 21:11 |
Szerintem sem teljesen normális. Fõleg amikor a leállósávon elõz. Tipikus túramotoros? Csaknem 300-as utazósebességgel? Akkor az általam ismert túramotorosok nem igazi túramotorosok, mert õk csak 130-150-es utazóval húzzák. |
krisztian.fz6 | 431 | 2005. december 21. 15:53 |
Nincs benne semmi különös. Tipikus túramotoros. Siet. A doboz, oldaltáska, sátor és egyebek miatt a motor hátulja túl van terhelve és könnyebben kiáll egykerékre.
|
Sunders | 429 | 2005. december 21. 13:50 |
Ha már a sebességnél és a tempomatnál tartunk. :o) Ezt nézzétek meg. A sebességet a számok mutatják bal oldalt. Aztán mindenki írja meg a véleményét. http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=coolhighspeed.wmv |
Sunders | 428 | 2005. december 21. 12:15 | Válasz erre: 423 |
:o) Szavamat ne feledjem, most csöndben maradok...... |
Mr.BIM | 427 | 2005. december 20. 11:11 | Válasz erre: 417 |
Pépépe! Testvérem! Köszönöm a filmet! Nagy élmény volt! Még akkor is, ha én ezt - így soha meg nem próbálám! Bár a 24 óráson Imre testvérünk mondott valami olyasmit, hogy teszem-veszem "rendesen", de nem volt olyan szándékom, csak próbáltam tartani a "lépést" a NAGYOKKAL! Elkopni meg leghamarabb a lábtartó szokott, mert az van legalul! pandamaci ! A tempomatot sajna nem lehet felnyoni csak kb. 125-ig! (biztos valami barom usa szabály miatt) Eleinte én is bosszankodtam miatta, de rájöttem: jobb ha ilyenkor már fogom a kormányt - legalább egy kézzel! Szabadság-Vándora! véleményed tiszteletben tartom, még ha nem is értek egyet! Remélem a Te filmed is elkészül a következõ szezonban és olyan lesz amilyennek Te szereted! A "valaga" meg egyáltalán nem nagy! Hozzámértem egy Matizthoz és tényleg mondom, keskenyebb egy arasszal! Hát nem nagy az ugye! Ez is izlés dolga! A feleségem is úgy szereti, úgy tetszik Neki is, ha Dragon nincs rajta az oldaltáska! Nekem meg az a szép,ha le van burkolva, mint a robogók! Nem vagyunk egyformák, de így szines a viág! Tssáá' Mr.BIM |
Galad | 424 | 2005. december 20. 09:06 | Válasz erre: 423 |
Az a baj, hogy itt sokan nem tudják milyen is az igazi motoros! talán ilyen: http://kep.tar.hu/galadodon/50191595?o=0#2 ? Amúgy rengeteg közhely van, de néha elfelejtõdnek. Így aztán nem árt ismételni õket, de az is elõfordulhat, hogy vannak akiknek új. Viszont a igazad is lehet, mert jobban pörög a topik ha nem teljes az egyetértés. De ehhez kell egy "devil's advocate"! Ebben jó vagy ha tudatosan csinálod! Ha belülrõl jön akkor meg simán antiszociális.
|
nanupapa | 423 | 2005. december 20. 05:34 |
Sunders Tesvérbátyám! Neked könyvet kellene írnod a szeretetrõl és a tesvériességrõl. Rendes vagy. Télleg. Örök szeretet meg a világbéke. Komolyan. Hajrá! Te vagy az a személy aki erõsíti a "igazimotorosvagyok" érzést a népben! Olyan igazságokat mondasz, amik már-már közhelyek! Szép. Örök szeretet és Nirvana érjen utol benneteket Szeretett Felebátyáim! Szerencsétlen topiktindító úgy eltûnt egy másik kontinensre, hogy csak na! Tesvérek. |
Szabadsag-Vandora | 422 | 2005. december 20. 01:17 | Válasz erre: 417 |
Nem tudom mi kophatott el a motoron? De biztos,hogy két Gold Wing volt?Én csak egy olyat láttam elõl,amelyiknek olyan nagy kotvány valaga volt.A követõ motor lehett pl. Bajor Kecske is.Az enyém is így szokott csikorogni ilyen kanyarokban.Vagy leért a mankókerék,mint a kisfiúk biciglijén,amikor tanulnak. De lehet,hogy valami vándorköszörûs fente a késpengét? Vagy egy üres konzervesdobozzal csinálta? Aztán több egyforma kanyar is volt és az volt az érzésem,hogy itt már jártak.Lehet,hogy egy hétig nyomták a videót és csináltak egy ilyen jó kis montázst? Ez a film a Hornoti felvételeinek a nyomába se érhet! Nincs rajta magyar szinkron,felrat,nincs rajta a Duna,stb.Nem vagyunk rajta se testületileg,se egyénileg senki. Szóval tré. Mi jobbak vagyunk és többen jobb filmre vagyunk képesek. Uff. |
kovee | 421 | 2005. december 19. 22:10 | Válasz erre: 420 |
Sajna csak telelnek, meg dolgoznak, meg nem érnek rá! :-))
|
Galad | 420 | 2005. december 19. 18:42 |
Mi van emberek! Befagytak a bitek? Nyaralnak a bájtok? Vagy beleledermedt a hang a kidörrentõbe?
|
Galad | 419 | 2005. december 18. 14:23 | Válasz erre: 417 |
Hát szerintem nem kispályás átlagfickók nyomták ezt a menetet!
|
pandamaci | 418 | 2005. december 18. 13:29 |
pépépe Jó kis film - repül a bálna ! Ide inkább egy meztelen R 1150 R bmw kellene / nekem. / Frankó a goldwing is, autópályán rányomod a tempomatot 180ra, ülsz a fotelben ,és párizsig nézed a filmet! |
Pépépe | 417 | 2005. december 18. 13:11 |
Valaki a közelmúltban frankózta a Gold-Winget. Itt van egy kis adalék hozzá: (két Gold-Wing látható a videón) http://media.putfile.com/Riding-the-Dragon-Part-Two Azért kiváncsi lennék mi kopott el a motorokon... |
Galad | 416 | 2005. december 17. 21:23 |
A lényeg, hogy legyen véleménye az embernek. A többi meg nem számít, ha akad aki ráharap a témára kész is egy újabb ideológia.
|
atesz89 | 415 | 2005. december 17. 16:00 | Válasz erre: 402 |
Még nem rendelkezek MT vel még csak 16 vok de mindenigaz olyat szeretnék venni
|
Sunders | 414 | 2005. december 16. 23:24 | Válasz erre: 413 |
Galád! Pont azért írtam ezt le -Varadero is utalt rá - mert nem mehetsz utána, vajon milyen módon irányítják a tesztet. Én olvastam egy motorról olyan tesztet, ami szupernek titulálta. Aztán egy tulajdonos leírta, hogy bizony bizony ez meg az, pár hét után leesett. Itt vagy ott, megkopott, stb. OKÉ, ez sem lehet így magyarázat. De! Galád Testvérem, abban igazad van, hogy ki lehet csemegézni egészen jó információkat több helyrõl. Azonban a leendõ tulajnak kell eldöntenie: hiszi-vagy sem, akár a jót, akár a rosszat. A pénz persze erõsen torzítja az ember éleslátását, sajnos. Más: ültem egy mocin, amit nagy óvatosan mintegy 3 percig meghúzathattam. Kerültem vele 2 sarkot. Majd 10 év kihagyás után gondolom elhiszitek, hogy katartikus élmény volt. Na, mondom, ez az én masinám. Erre a saját gazdája pár hét múlva lefikázta, eladta, beolvasztatta, eltörölte. Addig a legjobb gép volt a Világon. Nos, ezek után azért az ember elgondolkodik. Visszatérek az alapigazsághoz: aki rágyúgyult egy mocira, sosem tudod eltéríteni a szándékától, hogy másikat vegyen. Persze hogy a "többi a hülye" felkiáltással fogja védelmezni a saját paripáját. Ja, hogy nem lehet vele túrázni? Akkor is elmeséli,hogy igenis lehet. Minek vitatkozni vele? Ezzel most senkit nem akarok megbántani. Sõt! Örülök hogy mindenki szeret menni, túrázni, világot látni. Van akinek az autópálya a túra, és van akinek a murvás út. Édesmindegy, a szándék a lényeg. Hajrá Tesókáim!!!! |
Sunders | 412 | 2005. december 16. 10:48 |
Kedves Torokharapó Testvéreim! Mielõtt komoly szidalmazásba kezdenétek - megvédendõ saját igazatokat l- eírom a saját véleményemet. Amíg nem találkoztam újságírókkal illetve magukat szakújságírónak hívó emberekkel - és ebben nincs különbség termék és termék közt - addig ömlöttek a könnyeim egy szívfacsaró teszt olvasása közben. Ne kössetek emiatt belém, de az egyik végzettségem marketning&reklám manager (menedzser - angolul) :) Ugye azt nem hiszitek el, hogy egy motoros ujság kiadói, üzemeltetõi (tulajdonosai,dolgozói,stb.) nonprofit szervezetként élik a mindennapjaikat , és mannát esznek. Épp a napokban keresett meg egy magazin szerkesztõje, aki - mit ad Isten - hírdetésre vadászik, és tudja hogy mocizok, van ismerõsöm szalonban. Ki hitte volna, ugye? Azt mondta, hírdetés nélkül ki sem tudja adni a lapot, nem hogy nullszaldóról beszélhessen. A promóciónak sok arca van. Ha el akarsz adni valamit, akkor ezernyi lehetõséged van. Ezeket ki is kell használnod, mert a nyomda nem dolgozik hitelben. Ha nem tudtátok, most leírom: az újság árának (ami rá van írva) fele (50% !!!!) a terjesztõé. Hihetetlen ugye? Globalizáció ide vagy oda, a lapterjesztõk, kiadók általában 3-4 kézben vannak világszerte. Akkor mi is jelenjen meg egy lapban? Van olyan motormárka -ezt egy tesztben írták - akinek a forgalmazója NEM járult hozzá hogy tesztelje a lap a motorját. Miért is? Mert együtt tesztelték volna 2 konkurens típussal. Akkor a kérdés: kaki a moci? Nem, mert a tulajdonosi fórumon jókat írnak róla. Gondolkodjatok el. Kinek a motorját hozzuk ki gyõztesnek. Nem tisztem, hogy diszkrimináljam az újságokat, csak észrevételezek. Vannak nívós kiadványok is persze. Egy tesztben 3 mocit láttam tesztelni. Kép: az egyik moci egykeréken. Mindhárom mordályt hegyi szerpentinen (Alpok) felfelé tesztelték. Kiscit extrém, ugye? Néha odaírják, hogy XY akárhányszoros bajnok tesztel Néha nem. De! Pl. egy szupermotot egy többszörös VB gyõztes tesztelt. A képeken a moci többet volt egykeréken, és keszetben, mint egyenesfutáson. A teszt vége mi is volt? FIKA!!!! A motor sokat evett (naja, max ford.szám alatt nem volt), és gyenge, és puha, és sorolhatnám. Kérdem én: TE versenyezni veszed a motorodat? Ugyan már fiúk (és lányok)!!!!! Honnan tudod eldönteni, hogy a teszt objektív-e? SEHONNAN!!!!!! HAHA Ezért van ez a fórum. Aki használja, jókat ír, de láthatjátok: aki normális, (és többsége az) leírja, hogy a szeretett gépnek bizony vannak gyengéi. De ettõl talán mégjobban szereted, nem? Hozzászoktál, ismered. Ugyan miben hasonlít egy 5-8 órás extrém teszt egy többéves használathoz? Szóval fenntartom a véleményemet: csínján bánjatok a mocis újságok tesztjeivel. Uff!!!! Én szóltam.... ----- A fikázásomat most mellõzzétek legyetek szívesek. Köszike. -------- |
pandamaci | 411 | 2005. december 16. 09:52 |
nem neked kell szégyenkezni, te normális dolgokat szoktál írni. Atesz ! Milyen az MT 1??? |
Galad | 410 | 2005. december 16. 08:43 | Válasz erre: 407 |
Háborodjatok fel, én meg addig szégyenlem magam! Jó lesz így? :-))))
|
pandamaci | 409 | 2005. december 16. 07:51 |
atesz te jössz : milyen az MT 1, és mit írtak róla ami nem volt igaz ? / de most rendesen ! / |
Zsifi | 408 | 2005. december 15. 22:06 | Válasz erre: 407 |
Szó nincs róla hogy fizetett volna... Az év autója választás sem az soha...))) |
l11 | 407 | 2005. december 15. 22:04 | Válasz erre: 405 |
Ugye nem arra célzol, hogy az újságokban olvasható objektív tesztek valójában fizetett hirdetések? Felháborító, hogy ilyesmi megfordul bárki fejében....
|
Galad | 405 | 2005. december 15. 19:59 | Válasz erre: 404 |
Szerinted mire akartam rávilágítani? Gondolod hogy nyelvtantanár vagyok? Amúgy elõvehetjük a régi témát, a tesztek megírásának szempontjait. Ki tesztel, milyen beállítottságú, milyen újságnak írja. Azt ugye senki nem gondolja, hogy a tesztek eredménye csak személyes szubjektivitáson alapszik, és a szerkesztõ nem adja meg a fõ direktívákat. Bár ha felnõtt emberek hisznek a mesében....... Például: szerinted ha hasonló szubjektivitásra helyezkedve, rámbíznák hogy teszteljek le egy speed gépet, vagy egy choppert, és írjam le a véleményemet egy enduro magazinban. Na hát megcsinálnám a tesztet, és leírnám, hogy a közkedvelt gixer, chopper, stb gépek tulajdonképpen szarok, nem érthetõ mit esznek rajtuk a népek, hiszen a teszt 10 km-ben leszakadt róluk minden alkatrész, a telók folyatják az olajat, állandóan felkoppannak, felverõdik a felni.......stb. Szóval tudni kell és érdemes, hogy egy teszt tapasztalataiból mi az ami reális lehet és mi az ami nem. Érdemes odafigyelni a tesztíró elõéletére, esetleges inkopetenciájára. Tehát zárszóként arra szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy a tesztírók is emberek, ha felelõsséggel nem is de lojalitással tartoznak a munkadójuknak. Tehát sok esetben a nyomtatásban megjelenõ vélemény egy olyan közhasznú cukorcsomag ami megfelel prominens személyek, képviseletek igényének, és lecsúszik a közvélemény torkán. Utolsó példaként: egy nagy szériában gyártott és eladott géprõl nem jelenhet meg olyan teszt, hogy tulajdonképpen ez szar, csak ára miatt népszerû.... A gazdasági és a gazdaságpszichológiai érdekek, továbbá profit orientáltság ezt másképp kívánja. Tehát mindenki próbáljon meg minél több típust kipróbálni és mondjon véleményt õ maga. A többit meg kezelje érdekes olvasmánykényt, a véleményét pedig közölje szélsõségek nélkül. Ha van értelme, meg fogják fontolni. Üdvözlettel: Galád
|
pandamaci | 404 | 2005. december 15. 18:25 |
galád irodalomszakkörbe lehet hogy jártál, de nyelvtanra nem a grécsilászló tanított / engem sem:( / hello ! mindenem után vesszõ, fontosabb: utolsó szó helyett @-omba :)))) ,mivel 89 éves, vagy 89 -es írta. Egy másik lapon volt egy érdekes, komoly túra leírás, és egy okostojás hozzászólásként a vesszõhibákat jegyezte meg. Lehet a monitora is tele volt piros filccel húzkodva.Ne legyünk ilyenek- de f... -okat se írjunk, nehogy a végén a mocskos szöveg jusson eszébe valakinek errõl az oldalról. A lényeg meg a sorok közt rejlik: a nevezett újság ezek szerint gyengének tartja az MT - 01 -et, atesz meg királynak. Jó volt a verselemzés? Különben milyen az MT 1 -ed atesz ? |
Galad | 403 | 2005. december 15. 14:49 | Válasz erre: 401 |
Nyelvtanilag mindenesetre hibátlan! Stilisztikailag még csiszolható!
|
atesz89 | 401 | 2005. december 15. 13:27 |
Heló mindenki! Hát nekem az MT-01 a mindenem a Superbikemagazinosok meg mehetnek a faszomba |
Galad | 400 | 2005. december 14. 21:43 | Válasz erre: 399 |
Nem akarok reklámot csinálni mert ugye ippeg aztatat tárgyaljuk. De ha akarod küldök neked egy url címet.
|
Sunders | 399 | 2005. december 14. 21:38 | Válasz erre: 398 |
Galád! :) Ne! Nekik legalább honalapjuk van..... Ki tudja, lehet hogy a Világot körbejárják vele. Tudod, a srác az 50ccm-es Suzival elment Rigába. Na az nem semmi. Akkor logikus, hogy egy 125-össel az egyenlítõig is le lehet menni. ...zzzzz..... |
Galad | 398 | 2005. december 14. 21:27 | Válasz erre: 397 |
Sya tomi80! Az említett típus az milyen túramotor?
|
kovee | 397 | 2005. december 14. 16:44 | Válasz erre: 396 |
Aha! Már értem! Reklámfogás!! Fõnök Laci! hagyod ezt???? Ehez azé már kell pofa!!! |
tengelic | 394 | 2005. december 13. 19:50 |
Holnap ,személyesen akarom hallani ezt a idétlenséget. Bemegyek és kérdõre vonom mán õket :tán hiányzik 3500 a kasszából,oszt kéne találni egy marhát aki ezt befizeti. Egyébként ,meg ez nonszensz. Ilyet még nem hallottam. Mindegy hagyjuk. Ha nem velem esik meg,tán elsem hiszem. Inkább visszaadnám a porondot a túramotorosoknak,eddig is megtisztelõ,hogy nem dobtak ki a topikjukból:)
|
pandamaci | 393 | 2005. december 13. 19:43 |
tengelic mondd meg az okmányirodás mókuskának,maradjon meg a komolyság határain belül. azaz te adtad a befizetett csekkeket, õ adta a forgalmit, meg a rendszámot. Tudod ,mint egy boltban, adod a pénzt hozod az árut,aztán pénztártól távozás után csááá ! parkolójegy nem kéne neki aznapra ? |
Lamprologus | 392 | 2005. december 13. 18:53 | Válasz erre: 389 |
Mr. BIM! Inkább az oldaladat csinosítsd, ne azzal töltsd az idõd hogy Gold-Wing-et akarj vetetni mindenkivel! Bár való igaz nem rossz kis kamion, és még fûtés is van rajta! :))))))) |
Oldi | 391 | 2005. december 13. 18:39 | Válasz erre: 389 |
Mr.! Ha két éve is ez volt a motorod, akkor nem, mert arra határozottan emléxszem, hogy metál bordó volt a Wing színe és egy elég nagy db. srác lovagolta...
|
Mr.BIM | 390 | 2005. december 13. 17:09 | Válasz erre: 370 |
A képedet lekéstem! lehetne futni még egy kört? Mr.BIM |
Mr.BIM | 389 | 2005. december 13. 17:07 | Válasz erre: 383 |
Ha engem kérdeztek, én egy elcsúszás után nagyon megijedtem, de folytattam és be is értem a célba, csak a bejárat elõtt, kívül parkoltam le! Ha nem ezt kérdeztétek bocccs! Mr.BIM
|
tengelic | 388 | 2005. december 13. 16:51 |
Nem hiszitek el miért kereste az okmány iroda.Most beszéltem a sráccal. Keresik rajta a 3500 ft csekket ,a rendszámtábla ára. Ez röhej. Én állítottam forgalomba,úgy adtam a kezébe a mocit,hogy még a kötelezõ is az õ nevére volt megkötve. Erre fél év elteltével keressük elõ a szaros csekket a rendszámról. Mert végül is ez az én saram lessz,ha nem találom meg. Hogy ezt nekem miért nem merték megmondani?
|
tengelic | 387 | 2005. december 13. 12:51 |
Most beszéltem vele,már õ is eladta a gépet,de lagalább mûködik a hírlánc. Micsoda nagyszerû dolog ez az internet:)
|
tengelic | 386 | 2005. december 13. 12:50 | Válasz erre: 381 |
AZ adásvételi kavartam el egyébként. Biztos nincs komoly baj,mert én írattam át a nevére a gépet,elsõ tulajdonba helyezés volt. Oldi! Te egy úr vagy ! Köszönöm szépen! Ha azt írnám meghálálom kicsit morbid lenne,mert sírköves vagyok:))))) ,de bármiben segítek ha tudok,még öröklakásban is ha érdekel:)). Sokáig ne keljen:)
|
tengelic | 385 | 2005. december 13. 12:42 | Válasz erre: 381 |
AZ adásvételi kavartam el egyébként. Biztos nincs komoly baj,mert én írattam át a nevére a gépet,elsõ tulajdonba helyezés volt. Oldi! Te egy úr vagy ! Köszönöm szépen! Ha azt írnám meghálálom kicsit morbid lenne,mert sírköves vagyok:))))) ,de bármiben segítek ha tudok,még öröklakásban is ha érdekel:)). Sokáig ne keljen:)
|
pandamaci | 384 | 2005. december 13. 12:41 |
ezek szerint az okmányiroda azt is tudja hogy eladtad. Mert ugye ha az új vevõ /vagy te / nem jelenti be átírásra, akkor soha nem zaklatnának. Ne ezzel foglalkozz hanem a polgármesteri hivatalt kérdezd hogy a súlyadót levették e rólad, meg a biztosítót, hogy lemondtad e a kötelezõt. Ugyanis a biztosítás ha nemfizetés miatt szûnik meg neked kellemetlen.Meg a súlyadó is ha jan.1. még neveden lesz a csikó! Még idén tisztázd le az ügyet. Adásvételire vigyázz! |
Oldi | 383 | 2005. december 13. 12:38 | Válasz erre: 379 |
Magna-papa: nem tudom pontosan, balesetrõl nem hallottam, de aszzem még éjfél elõtt feladhatta... a célban nem láttuk. tssá |
Galad | 381 | 2005. december 13. 12:17 | Válasz erre: 380 |
Ha van tanúk által is aláírt adásvételi szerzõdésed, akkor ballagj be az okmányirodába és mutasd meg azt az okmányt. Aztán nyugodtan dõlj hátra, és élvezd az életet! Ha nincs ilyen papírod, akkor gáz van!
|
tengelic | 380 | 2005. december 13. 11:37 |
Üdv néktek Bocs ,hogy ebbe a topikba irom a kérésem talán tudtok segíteni. Keresek egy srácot neve Flamis Gábor székesfehérvári. Eladtam neki nyáron egy suzuki intrudert,a telószámát elhagytam az okmányiroda meg rajtam keresi most õt valami adat pontosításvégett.Köszi. |
Galad | 377 | 2005. december 12. 21:49 | Válasz erre: 372 |
Nem baj ha nem értetek egyet! Amúgy gondoltam már rá, hogy tudod mint említettem, már nem tudom kitolni a gépet a garázsból, akkor majd körülnézek Gold Ving téren. Bár nem tudom, hogy van-e benne hátramenet! Mert ha nincs akkor csak valamelyik Ural jöhet szóba. A lényeg hogy elõre hátra tudjon menni. Egyébként ha eljár fölöttem az idõ, biztos, hogy valamilyen szelídebb, kis fordulaton is nyomatékos, jó egyenesfutású gépre fogok átülni, és majd akkor fogom megnézni a városokat. Addig a hegyeket járom elsõsorban.
|
Oldi | 375 | 2005. december 12. 21:30 | Válasz erre: 374 |
Jóóóóóóó akkor majd menjünk 1-ütt!!!! (Ha lehet, holnap... :)))))) )
|
Galad | 374 | 2005. december 12. 20:13 | Válasz erre: 372 |
Nem baj ha nem értetek egyet! Amúgy gondoltam már rá, hogy tudod mint említettem, már nem tudom kitolni a gépet a garázsból, akkor majd körülnézek Gold Ving téren. Bár nem tudom, hogy van-e benne hátramenet! Mert ha nincs akkor csak valamelyik Ural jöhet szóba. A lényeg hogy elõre hátra tudjon menni. Egyébként ha eljár fölöttem az idõ, biztos, hogy valamilyen szelídebb, kis fordulaton is nyomatékos, jó egyenesfutású gépre fogok átülni, és majd akkor fogom megnézni a városokat. Addig a hegyeket járom elsõsorban.
|
Sunders | 373 | 2005. december 12. 19:57 | Válasz erre: 371 |
pandamac.! Gézámnak szerintem 600ccm körül használtban könnyebb dolga van. Én is nézegettem ezt tavasszal. Használt Yamaha XT, Honda Dominator, vagy ha ennél országútibbat akar, XJ600, vagy régi GS 500 ,GSF600 Suzik. Láttam XT600-ast néhány ezer km-el, pár évesen 1 milláért. De hogy szomorkodjatok: az XJ900-asomat 1 milláért számolta be a gaz fukar kereskedõ. :) Szóval szerintem nagy a kínálat, és az agyatlanokat meg el kell kerülni :lásd apróhirdetés: 1989-es gs-izé 1 milláért,és sorolhatnám. EGY JÓTANÁCS: én kb. 20 mociról csúsztam le,mert kényelmes voltam. Nem mentem utána, és elvitték, elcserélték, beszámították. Akinek kell a pénz, mert át akar ülni másra, az eladja,bármennyiért, csak kp. legyen és ne a kereskedõnél szívjon vele.(mint én) Uff! Én szóltam... |