7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Túramotor? Milyen legyen?
Következő oldal

hornoti 272 2005. november 30. 19:46   Válasz erre: 271
biztos valami Japán vacak :))


    

kovee 271 2005. november 30. 19:31   Válasz erre: 270
Hallllám neked millen motorod van???? :-)))))))
Üdv!!!
    

csango 270 2005. november 30. 19:15  
Jónapot! Hadd ugasson mán bele a közönség is!
Tudjátok, hogy lesz valakibõl manapság "motoros egyéniség"?
Motort akar venni, elmegy a szalonokba, és ahol a legtöbb extrát, a legnagyobb árleszállítást vagy a legóccsóbb havi részletet kínálják, ott veszi meg a vasat. Anyuka az utolsó szó jogán még belevauvau és meghatározza a motor színét (bocs Hölgyeim!).
Ezután az újdonsült motortulajdonos megideologizálja, hogy világ életében a kiválaszott gépre vágyott.
Márkaklubba belép vagy ilyet alapít. Nagy pofával leugatja azt a konkurrens motort, melyet 1000 Ft havi plusz törlesztõrészlet miatt nem vett meg.
Ha japán motort vett, leugatja a másik három japán márkát, még jobban leugatja a bömöst meg az olasz mocikat, a hárli pedig vörös posztó a szemében.
Végül belefárad az egészbe és ha van esze, inkább motorozni megy.

Ezért mosolygom meg mindig a másik motorjának lefikázását.
    

Galad 269 2005. november 30. 18:23  
Namivan! Elfogytak az ajzószerek, vérzik az orrom, most mit csináljak? Menjek ki kóláért? Döcög az elõadás a mûvészek már nem tudják átélni a szerepüket, laposodik a hangulat... Unalmas az elõadás. Megyek visszakérem a jegy árát, vagy megverem a kasszás nénit. Szerintem legközelebb az ilyen témával menjünk valami zárt topicba, mert aki idetéved, rögtön elriad. De mi lesz itt tavaszig! A bezárt motorosok álltal termelt feszültséggel lassan majd el lehet látni egy kisvárost. Csak az UFÓk fel ne fedezzék. :-)))
    

Tomota 268 2005. november 30. 17:18  
Akkor mosmán én bese szóhatok?
Vagy ez csak a nagyfiúg játéka?
NEDUDKI !
    

kovee 267 2005. november 30. 16:21  
Elsõ jelenet, Morgó jobbról be.



MONDOM MORGÓ JOBBRÓL BEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

    

Galad 266 2005. november 30. 16:10  
Elõszó a második felvonáshoz: A fotelban ülök, kóla balkéznél, popkorn az ölemben, cipõ lerúgva lábam az asztalon, epedve várom hogy felgördüljön a függöny, és a nézõtér homályában titokban, az orromat túrva rágcsáljam a kukoricát, néha szürcsölve a kólából és szemeimet a színpadra meresztve várom hogy mikor jelenik meg végre az elsõ VÉR! Utóirat: csendben figyelek.
    

kovee 265 2005. november 30. 15:58  
Következõ rész címe:
The last Motodriver!!
Epilógus:
Valaha az úr 2005. esztendelyében létezett egy "NAGY" ember. Úgy hívták Morgó! Õ volt az útõrõje annak a mozgalomnak, ami végképp szakítani próbált a motorosberkekben akkor urakodó "csordaszellemmel". Áldázatos küzdelmébe enged bepillantást ez a film!



Csapó!!!
    

kovee 264 2005. november 30. 15:49   Válasz erre: 263
Függöny le! Vége az elsõ résznek!!!
Irány a büfé, kaja-pia-cigi........!!!!! :-)
    

hornoti 263 2005. november 30. 15:35  
basszus, akkor vége a mûsornak ?
Ezt valóban elcsesztem... bocs mindenkitõl aki élvezte volna még
    

nanupapa 262 2005. november 30. 15:32  
és végül elcseszte hornoti is.....az egészet.
Nanu waving...
    

hornoti 261 2005. november 30. 15:30   Válasz erre: 257
Mester !

Bocsáss meg nekünk !
Talán túl közvetlenek lettünk volna ? Nem volt szándékos, hidd el.
Ki merne egy örökmorgóval bratyizni :)))

Fijúg !
Most már aztán elég legyen !
Ki engedte meg nekünk, hogy csak úgy beszóljunk !?
Ezt a jogot a Mester már privatizálta.
    

nanupapa 260 2005. november 30. 15:30  
kovee elcseszte, hornoti továbbra is versenyben...ugyan a hátránya szinte behozhatatlan.

    

kovee 259 2005. november 30. 15:28  
Hoopppssszz! Antigoné!
    

kovee 258 2005. november 30. 15:27  
Azon gondolkodom melyik tragikomédiához hasonló az elõadás?
Netán antigané?? Vagy esetleg a Lear király? :-)))
    

nanupapa 257 2005. november 30. 15:20  
szerénység fiúk ,szerénység,csak semmi haverozás
    

hornoti 256 2005. november 30. 14:54   Válasz erre: 255
rajongó: Hallottátok, hallottátok ?! MEGDÍCSÉRT !!!

( szökdécselve elszalad, függöny le )
    

nanupapa 255 2005. november 30. 14:44  
Kedves Hornoti.

majdnem jó.

    

hornoti 254 2005. november 30. 14:35   Válasz erre: 251
Mester !

Iszom szavaidat !
Te mindig megmondod a frankót !
( bár azt az önarcképes dolgot nem értem, de biztos a birkaszellem
miatt van ).
Olyan egyénileg megválasztott stílusban, hogy csak na.
Komolyan pislogok a meghatódottságtól, hogy egy ilyen egyéniség
személyesen oszt ki engem is.
( Kár, hogy ezt a stílust már viszonylag vastag kötetekben publikálták
valami pszihol...pshzilolo...pszihiátorok vagy ilyesmi. Az erõltetett,
valamit palástoló cinizmusnak és szarkazmusnak elég pontos leírásait
lehet olvasgatni az idevonatkozó szakirodalomban. )

...de rá se ráncs, csak így tovább, végül is valahogy csak ki kell tünni
a szürke tömegbõl, a középszerûségbõl.
Ezért szurkolok Neked, ne add fel, ne hagyd, hogy behúzzanak az uniformizált
világ kispolgári színtelen mocsarába.

Üss minket, csapdos magad körül és kivánok Neked jó sok fórumot, ahol
beszólhatsz a sok baleknak és felnyithatod a szemüket megmutatva a helyes utat.
Mert manapság ez is menõ, nem csak az amit szapulsz.

csak így tovább, ne figyelj azokra akik el akarnak hallgattatni, csak irigyek az egyénileg
megválasztott stílusodra.

egy örök rajongód

:DDDDDDD
    

kovee 253 2005. november 30. 14:14  
Hali Minenkinek!
Már kezdem é n is azt hinni, hogy nanupapi szándékosan ír ilyen hangvételû üzeneteket a topic "felforgatása" végett!
Hajrá Papi!
Vagy ahogy egy úr az ûrbõl mondta valahaegy TV sorozatban(Robin Williams után szabadon):
NANU-NANU!! :-))
    

l11 252 2005. november 30. 14:03   Válasz erre: 251
Egy kérdés: Neked milyen autód/motorod/TV-d/telefonod/stb.-d van? Otthon csináltad, és csak egy készült belõle? Így akkor egyedi is, és külföldre is kevesebb pénz megy :))))

    

nanupapa 251 2005. november 30. 13:38  
Testvéreim!

Mától önarckép helyett egyedi motorotok fényképét tegyétek e oldalra, mer' oly' egyedi, hogy az eladás listán már lassan megelõzi az Igniszt.
A tisztelet sosem életkorhoz kötött....azér mer valaki korábban születik nem kell körbenyalogatni.
Birkaszellem pedig csodákra képes, egyedi motor helyett pedig az egyénileg megválaszott motor szót kéretik használni.


    

hornoti 250 2005. november 30. 13:21   Válasz erre: 249
Na de Laci !
Nem veszed észre, hogy ez is egy imidzs ?

"Lobo vagyok, magányos farkas, egyedül járok "
Nekem például kifejezetten szimpatikus, ha valaki
kicsit feldobja a topikot, fõleg, ha ilyen választékosan,
frappánsan, már-már humorosan teszi :)
Csak így tovább ! Le a birkaszellemmel, az egyforma
motorokkal, a szabad véleménynyilvánítással, sõt
egyáltalán a beszélgetéssel "
Javaslom, ezentúl csak a magányosan motorozó,
naked-es, szervízbe nem járó, csak magyar( nem bóvli)
cuccot vásárló, mindenhez értõ, a tutit megmondó,
egyedi motorral rendelkezõ tagok szólhassanak
hozzá bármilyen témához. Kötelezõ legyen leszólni
más motorját, stílusát, véleményét, életkorát, szakértelmét.
Tiltsuk be a jómodort, csak kötekedve szabadjon hozzászólni.

Éljenek az örök elégedetlenek !

Szeretem, ha egy fórum kicsit másról is szól mint a jópofizásról :))
Adjunk nekik ! Jaa nem is, hiszen a magányos motorost játszuk.
Akkor adj nekünk !
    

l11 249 2005. november 30. 12:54   Válasz erre: 247
"egymás Varának becézése gondot jelenthet"
Hát nem tudom, ha mindenki be van b.szva, akkor sokkal egyszerûbb egy becenevet megjegyezni :)))

Nanupapa!
Neked mindig rossz napod van?
L
    

hornoti 248 2005. november 30. 12:48   Válasz erre: 246
Most aztán jól megmondtad Nekik ! Ez az, magányos farkas !

Vezess minket Mester !

:D
    

nanupapa 247 2005. november 30. 12:47  
Újabban a fogorvosok, kereskedõk és IT szakik akik Varaderot vesznek általában iszonyatosan komoly nicknévvel rendelkeznek. Varapapa, Varamama, Varagéza, Varaferi. Ez is egy alternatíva, ha a Varadero tulajdonok közé szeretnél tartozni. Szar dolog, mert ha buli van és mindenki be van baszva, akkor egymás Varának becézése gondot jelenthet.

DL tulajok: Délelles, DLaci, DLmama, Stromboló és egyéb frappáns nevek.


Ez is csak egy ötlet a választáshoz.
Imageteremtés motoros módra. A lehetõséges tárháza, hogy létrehozz magadnak egy újat..
    

nanupapa 246 2005. november 30. 12:33  
anupapa mai üzenete :

Szóval ha csopperes leszel akkor jó duma lesz az, hogy lassan megfontoltan szeretsz menni. Ezzel valójában azt fejezed ki , hogy kurvára nem tudsz motorozni, de tök jó duma. Ha Stromot veszel véletlenül sem ejtheted ki azt a szót , hogy endúró. HA egy öreg XL-es vagy AT-es csávóval találkozol nagy esélyed lesz rá, hogy kiröhög. Vegyél rendes endúrót.
Naked. Ne vegyél. Nekem is ilyen van. Nem lehet felcicomázni és csak azok veszik akik tényleg értik a motorozás lényegét és nem motoroznak csordákban.
Választási lehetõség van bõven.
Vegyél már egy motort mert tanácstalanságod egyre inkább arra utal, hogy nincs saját véleményed és azt várod, hogy megmondja a tömeg, hogy neked mi a jó. Ezzel persze a motorvásárlás után majd tartozhatsz hozzájuk. Teljesen mindegy, hogy ki vagy. Szeretni fognak. Magánvéleményed ilyenkor nem lehet. Erre nagyon figyelj. Csak azt fújhatod, amit a vezéregyéniségek fújnak a bandából. Akit õk utálnak Te is utálni fogod. Csak nem gondolod, hogy mert mindenki egy tipusú motort vesz má szeretik is egymást??? Felületesen persze.Örülhettek majd, hogy mindenkinek egy helyen van az olajleeresztõ csavarja. Legnagyobb élmény lesz a csordában motorozás és az egymás MOTOROS TESTVÉREM-nek nevezése. Télen meg itt ez a szánalmas nyámnyila egymás hímvesszõjének a kényeztetése.
Késõbb meg abba a hibába fogsz esni, hogy azt fogod hinni, hogy a motor amit veszel a Te választásod. Oly bölcs tanácsok, mint a "jó a futómûve", "jó fékek" és "alig" fogyaszt, minden mai gépre igaz. Úgyhogy vegyél egy olyat ami a bukszádnak és NEKED tetszik. Ezek itt úgyse tudnak sokat hozzászólni az elmúlt 100 év fejlesztéséhez, csak megy a rizsa.

    

nanupapa 245 2005. november 30. 12:03  
vegyé mán egy motort. Ennyi észosztás után már csak fel tudsz venni egy stílust.

    

pandamaci 244 2005. november 30. 07:57  
galád
a boss csak vicc volt. Természetesen mindenki olyant vesz ami tetszik neki és ki tudja fizetni- és nem utolsó sorban meg is tudja ülni. Szerintem minden motor válogatásnak ez lesz a vége. /ha vételre kerül sor/
    

Galad 243 2005. november 30. 07:26   Válasz erre: 241
Nos igen, de nem szabad elfelejteni, hogy mi túlétük a kezdeti rizikós idõt ami a sebesség megszokását illeti. De még velünk is elõfordulhat hogy elbambulunk, ráfeledkezünk egy rövidebb szoknyára, csinos nõi sziluettre. Sajna a veszély, hogy begyûjtünk mínusz 1-2métert az mindig megvan. Na de elég mert nem csak sötét oldala van a motorozásnak. Nézzük a napfényes oldalt, mert végül is azért érdemes élni!!!!! Mikor lesz már tavasz?!!!
    

Galad 242 2005. november 30. 07:18   Válasz erre: 240
Nanupapa, Pandamaci! Lécci nyomjatok a "Válasz errre" gombra amikor írtok mert így fokozott empátia készség mellett is félreérthetõ, hogy kinek is célozzátok az üzenetet. De ha ez a cél akkor bocsi!
    

Oldi 241 2005. november 29. 20:22   Válasz erre: 238
Galád!
100%-os !! Pontosan errõl van szó!
Ehhez a dologhoz jön azért hál'Istenek az hozzá, hogy sokkal jobb a futómûve, fékjei, mint amit én megszoktam elvárok, számítok rá, ezért, ha valamit azéé mégiscsak elb@sztam (persze, hogy elõfordult már) akkor a moci javított... Hát persze, hogy szeretem...
    

nanupapa 240 2005. november 29. 17:35  
a sok puszizkodás és jópofi között vehetnél egy motort má. Lassan itt a tavasz aztán nem lesz semmi.
Nem lesz mivel villogni, osz mi lesz?
    

pandamaci 239 2005. november 29. 15:14  
áááááá,hülyeség mind !
kezdõmotornak: csak BOSS-HOSS-t. V8 chevrolet motor, kb 600 kg. Az nem lesz kicsi.
    

Galad 238 2005. november 29. 14:22   Válasz erre: 236
Hmmmm. Szóval azért az FJR 1300, hát az se egykezdõ motor!. Könnyen elveszítheti rajta az ember a fejét, a valós és az átvitt értelemben is. Szerintem az lehet a veszélyes (csak gondolom, mert ilyennel még nem mentem) hogy nem veszed észre és máris nagyon gyorsan mész. Egy kis matekot had dobjak be, bocs ha off a dolog, de sokan ezért halnak meg. Ugyanis szerintem nem lehet az autósok figyelmetlenségét minden esetben felróni! Én ezt inkább túl gyors információ avulásnak nevezném. Nézzük a matekot: Sebesség//méter/sec : 100//28; 150//42; 200//56; 250//70; 300//84; Tehát ugye 200km/ órával a most forgalomban résztvevõ mocik nagyon nagy része képes, ráadásul sok közülük álló helyzetbõl 10 sec -en belül el is éri 200-300méter távolságon. Tehát áll az autós a keresztezõdésnél kinéz balra-jobbra és elindul, mert a bolhaszar ott távolban ....... Pedig a bolhaszarnak látszó tárgy 56 métert tesz meg másodpercenként, 3sec alatt cca 170 métert. És akkor még nem beszéltünk a reakció idõrõl, stb.
    

Galad 237 2005. november 29. 13:46   Válasz erre: 236
Ja én sem azzal kezdtem, és az elmúlt 7ezer km meggyõzött arról, hogy a csúcson vagyok. Ezt úgy értem, hogy szerénységre tanított, már tudom, hogy soha nem fogom kimotorozni az általa adott lehetõségeket. Viszont imádom, hogy többet tud nálam, és soha nem érzem a korlátait csak az enyémeket. Az elpusztíthatóságáról, még nem sokat tudok. Remélem sokáig fog hibátlanul mûködni.
    

Oldi 236 2005. november 29. 01:41   Válasz erre: 235
Jaaa, a nagyobbik KTM egy igazi kezdõknek való túramotor...
Olyan, mint az enyém (FJR) bár az állítom, hogy kezessebb...
Tehát, ha van sok pénz, akkor FJR újonnan, ha kevesebb akkor használtan, de jó megoldás lehet, sokkal szerényebb anyagiakkal egy régebbi FJ 1100-1200. Elpusztíthatalan vasak... Kell hozzájuk józan ész (mihez nem kell?) és nem kell egy év után kicserélni, "kinõttem" jeligével...
Ja és egy KTM-et a Dakarra, ill. a nagyszerû pesti utakra, - Ahhoz meg kisfiú lennék, - nem ér le róla a lábam...
    

Galad 235 2005. november 28. 21:39  
Ja, szóval ha nem ilyenek lennénk, akkor mindenki egyforma géppel járna, és tök unalmas lenne az élet. Szerintem egész jókat lehet vitatkozni a mocik felett. Meg különben is ha még nem tudnátok, úgyis az enyém a legjobb.........
    

Oldi 234 2005. november 28. 21:28   Válasz erre: 231
Nem tudom nanupapa,
hogy ezt írtam-e már Neked egy éve, de én (és remélem még sokan mások) demokrata vagyok. Namost ennek a gazdasági vetülete szerintem a bizonyos korlátok közötti liberalizmus.
Ha én (szerintem rosszul értelmezett) hazafiasságból, akkor is itthon vásárolok (nem viszem ki a pénzt az országból), ha ez nem éri meg nekem, - soha nem fogják itthon megtanulni az igazi kereskedelmet az itthoni lenyúló, egy év alatt meggazdagodni akaró szerencsejancsik...
Meg, nem viszem ki a pénzt, de õk azért hozzák mi? Honnan van (lehet) neked €-ód? Mibõl mennél motorostúrára külföldre? Hol dolgozol? Soroljam?
(Pedig hidd el, nálam nem sikkbõl lobogott mindig a trikkolór, most nincs zászló, erre a motorra nem tudnám felrakni, de azért vékony diszkrét nemzeti színû szalag a tükrön elfér...) tsáááá
Nincs harag?tsáááá

    

kovee 233 2005. november 28. 19:07   Válasz erre: 231
Tudod mit nanupapa!
Lehet hogy csak a rossz tapasztalat beszél belõled(ahogy írtad),de én ennek ellenkezõjét is láttam. Tény hogy mindenkinek magának kell tudnia mire akarja költenie pénzecskéjét. Az természetesen külön mise hogy kinek mi a felesleges. Neked ez, nekem meg az. Az pedig hogy te vagy én hol költjük a pnzünket és mire, az meg csak az illetékesre tartozik.
Na ezt részemrõl kiveséztem.
Még szerebcse hogy nem vagyunk egyfomák! Akkor nem mûködne a topic sem! :-))
Üdv! és Jó vásárlást! Ott, Akkor, Azt, Annyiért ahogy neked jól esik!
    

Galad 232 2005. november 28. 18:50  
Túramotor milyen legyen? Most egy darab fekete KTM LC8 Adventure új, nagyon olcsón akciósan eladó! Ha valakit érdekel személyesben megbeszéljük!
    

nanupapa 231 2005. november 28. 12:54  
kovee.
Sokaktól hallottam már azt, hogy pénz beszél.....ezért ilyen meg ilyen a motorom. De én csak azt látom, hogy az újmotorosok még a hitel mellett kisebb vagyonokat szórnak el mindenféle tökfelesleges kütyüre. Ezek alatt nem a dobozt , a bukót meg a ruhát értem. A magyar újmotorosok jelentõs része tartja fennt a Lujiz féle bótokat NEM kis pénzeket ott hagyva kacatokra.
Arról nem is beszélve, hogy a Lujizban is csak a bóvli olcsóbb, a többi szerintem drágább. Arról meg végképp nem is beszélve, ÉN személy szerint nem viszek ki pénzt az országból. Inkább itthon vásárolok. Ez meg már egy másik topik.

    

nanupapa 230 2005. november 28. 07:54  
Hornet 600 vagy használt 900.

    

Galad 229 2005. november 26. 10:01   Válasz erre: 225
Nem baj valamibõl neki is meg kell élnie! Az már kész elégtétel, ha az itteni gurulótársak tudják kitõl származik. Amúgy meg nem szégyen lehajolni a jó ötletekért. Én is használom (plagizálom) a " gurulótárs" megnevezést, mert szerintem marha jó!
    

kovee 228 2005. november 25. 09:13   Válasz erre: 226
Nanupapa!
Ismered a mondást?
"Pénz beszél, golyó repül!!!" :-)
Üdv!
    

kovee 227 2005. november 25. 09:13   Válasz erre: 226
Nanupapa!
Ismered a modást?
"Pénz beszél, golyó repül!!!" :-)
Üdv!
    

nanupapa 226 2005. november 25. 02:49  
vegyél má egy motort vazze. Olyat ami teccik....
Ha én megmondom neked melyik a jó túra motor és olyat veszel , akkor az neked jó?????
Van itt egy rakás Strom. Vegyé Te is egyet! Beállhacc a sorba. Jó túragép, de olyan, mint a Suzuki Swift meg az Ignis....

    

Tomota 225 2005. november 24. 14:51   Válasz erre: 224
Galád!
Ezt az utólsó mondatodat sûrgõsen szabadalmaztasd, mert Fábri meg fogja "privatizálni".
    

Galad 224 2005. november 24. 10:09   Válasz erre: 222
Maradjunk a kezdõ felnõttek katagóriánál! :-)) Tudjátok az elsõ 40 év csak bemelegítés! Az igazi élet csak utána jön! Amúgy csatlakozom Tomota "gurulótárs" megállapításához! Legyetek Ti a konstruktív középvonal, ahonnan út nyílhat az alternatív elgondolások forrás alpításának alapkõ letételéhez!
    

Tomota 223 2005. november 23. 18:17   Válasz erre: 222
kovee!
Ti lesztek a centrum !
    

kovee 222 2005. november 23. 16:25   Válasz erre: 221
Az XXX-esek hova tartoznak? A szigorúan csak felnõttek kategóriába?? :-))
    

Tomota 221 2005. november 23. 14:47   Válasz erre: 220
Támogatom, Galád "gurulótárs" indítványát!
Alakítsuk meg az MkP belül az a senior és ifjusági ( tini) tagozatot !
Oldi!
a senior tagozatban természetesen Te leszel az ellenzék vezetõje ! :-)))
    

Galad 220 2005. november 23. 10:58   Válasz erre: 219
Alakíthatunk egy "Öreg fíúk nem vén fiúk" divíziót, vagy ahogy a politikusok szokták - "frakciót".
    

papi 219 2005. november 22. 23:07  
az elsõ motorom egy ILO nevû angol motor volt többet löktük mint mentünk vele,de kitartásra megtanított. A következõ egy MZ 150 ezzel kezdtem,igazából a motozást.Ezt követte 1Jawa 350 amit átépítettem,de annak idején nem lehetet levizsgáztatni, így ment a sufniba.Ja NDK-ban lehetet, ott használtam is egy darabig.Haza jövetel után vettem egy250 -s MZ TS-t ez akkor tájt jelent meg az itthoni piacon.Természetesen a Tangón Nagykõrösi út, idom vásárlás és átépítés .Néhány eltelt év után innen- onnan 1-1 Simson is akadt ami persze csak hobbi volt. Aztán hosszú szünet.
    

Oldi 218 2005. november 22. 22:27  
A közelmúltról és a jelenrõl írtam, ha nem úntatlak Benneteket akkor még a távoli múltról is egy pár sort...
Az akkoriban (70-es évek!) szokásos MZ-ek, Jawak, CZ-ák ról (mindegyikbõl volt annak idején) nem is írnék, hanem volt nekem egy (motoros) haverom, az apja katonatiszt volt, így kapcsolata volt a Honvéd Gyorsasági Motoros Klubbal, - szerzett nekem egy leselejtezett angol versenymotort - úgy hívták hogy AJS.
Ikerhengeres, 500-as volt, és hihetetlenül ment. Mindent át kellett rajta szerelni, gáz, kupplug, fékkar, mert minden fordítva volt rajta. Csak a lábbal(!) kapcsolható 5(!) fokozatú váltó maradt a jobb oldalon!!! Újból meg kellett vele tanulni motorozni, de megérte... Hogy mennyi volt a vége? Fogalmam sincs... Úgy 160-ról még intenzíven gyorsított volna, ha le nem fújt volna róla a szél...
És mindez az akkori Trabantok, Moszkvicsok korában, amikor az 1200-es Zsiga presztisautó volt.
Ha most meglenne, lehet, hogy kapnék érte egy pár vadi új mocit...
Mondjuk Triumfot...
    

Oldi 217 2005. november 22. 22:13   Válasz erre: 208
Na hali!
Hát akkor: három éve lettem "újrakezdõ" rögtön egy 1100-es Virago-val. Nagyon nem bántam meg, hogy "egybõl" rögtön 1100-est vettem - így ki is tartott majd' három évig...
Szóval a nagy Virgacs egy nagy, nehéz, de hihetetlenül jóindulatu "maci". A futómûve abszolút semleges, kiegyensúlyozott. Mind1 neki, hogy 2 személy+csomagok, vagy szóló, bár könnyen állítható 5 fokozatban, mind a rugó keménység, mind a csillapítás, középsõ állásban maradthat évekig. Nyugodt szívvel le lehet minden kanyarban tenni lábtartóig (sokszor még tovább is) akár picit kopottabb gumikkal is... A kényelme fejedelmi elõrehozott lábtatókkal, mint otthon a fotelban... (175cm vagyok) Motorja nem igazán chopperes: gyorsan és könnyedén felpörög akár 5 ezer-ig is. A nyomaték (90Nm) viszont jelen van 2000-nél. Városban is kifejezetten élvezetesen lehet vele bújkálni.. Szépen kimotoroztam belõle ami benne volt, cserére érett, de mindig szeretni fogom...
A több, mint 30 ezer lefutott km alatt SEMMILYEN problémám nem volt vele!!! Nem kellet egy csavart sem meghúzni!
A fékbetét, gyertya, olajcserét magam intézem, szerelõ nem látta, - jól járt vele, aki megvette....
Az FJR 1300 -as még friss, - magázódunk... Igen kemény motor, bár õ is jóindulatú...
    

krisztian.fz6 216 2005. november 22. 20:16  
Ja..utána a netrõl megrendeltem 2200 ft-ért ugyan azt :-)
    

krisztian.fz6 215 2005. november 22. 20:15   Válasz erre: 214
Bementem egy Yamaha szalonba, kérdeztem mennyi egy gyertya. Keresték a számítógépben, mondta a gyerek: 6900ft a normál. Mondom neki, az nem drága, mert az XJ-be vettem 2500 körül darabját. Nevet a srác: ez egy darabnak az ára. :-)!! Mondom biztos az iridium, Mondja nekem: nem, a sima normál, NGK, teljes egészében megegyezik az NGK CR9EK-val, csak erre rá van festve a Yamaha embléma. :-))))))

Na, ez milyen! :-o)
    

kovee 214 2005. november 22. 20:00   Válasz erre: 213
Ezen én is gondolkodom, de amit te ajánlottál azt nem találtam az apróneten. Mindenesetre a Louis-ban 25-65 euró típustól és kiviteltõl függõen.
Ja!
A gyári sem jobb mint egy jobb fajta utángyártott, csak drágábban adják, és többet mérgelõdsz ha tönkremegy! :-))
Viszont a kézvédõ sem rossz, de abból tényleg vagy gyári, vagy méretre gyártott karbon(nem reklám).
Üdv!
    

krisztian.fz6 213 2005. november 22. 18:10  
Télen álltalában nem járok túrázni hogy kelljen, az apróneten hírdetnek 5000 ft-ért, nézd meg.
    

csango 212 2005. november 22. 17:46  
Ha már a túramotoroknál tartunk, van-e valakinek markolatfûtése? Mennyire jön be hidegben? Nekem most kormányszárra rögzíthetõ kézvédõt ajánlottak 9500 Ft-ért, de elég gagyin néz ki. Univerzális, többi típusra szerelhetõ markolatfûtést meg már 14000-ért is láttam. Meg kell-e venni a gyárit vagy jó az univerzális is? CBF600S-rõl van szó.
    

krisztian.fz6 211 2005. november 21. 21:25  
Hát ja, olvasd el a motorteszteket itt a Motorozz. hu-n, az fz6-ost is.
    

Galad 210 2005. november 21. 20:23   Válasz erre: 208
Ja jó a kérdés, és ha már mindenki mondja véleményét hát lássuk minek a tükrében,. Nos én 1985-ben száltam le a motorról cca 20 évesen mert hát az gyerekeknek való... Autó, aztán 2003-ban újra felültem. Gondoltam munkába járni jó lesz. Aztán elsõ év Gilera 180 SP 8500 km, második év 17500km Aprilia Pegaso 650, idén egész nyáron nem motoroztam, aztán szeptember 5-tõl KTM 950 Adventure 7300 km közúton és terepen. Közben pedig rengeteg terep mountain-bike kerékpárral. Nagyjából ennyi.
    

pandamaci 209 2005. november 21. 18:49  
Irjatok a Motortesztek rovatba részletesen, hogy tudjon okosodni mindenki,aki vásárlás elõtt áll.

Olyan irjon, aki valóban próbálta, nem úgy hallotta hogy.....

Olvasni meg bárki,az nem fáj senkinek.


    

papi 208 2005. november 21. 18:19  
Sziasztok!
Megfogalmazódott bennem néhány kérdés:
Kinek mióta van motorja ?(mondjuk úgy,hogy tudna róla bövebb infot adni?nem csak,olvasta,hogy jaj,de jó)
Volt-e már más tipusú motorja is, amiröl véleménye van?
Kimotorozták-e már azt a motort, amit használnak,hogy csak az 1000 cc-töl jó a motor és miért?
Én kb 12 éve vettem Suzuki GS 550, utána Suzuki GSX 600, ezt követte Honda VF 750- ez 4 évig. Most GSX 750 F-véleményem: egyikkel sem volt soha próblémám.
    

marceles 207 2005. november 21. 16:17   Válasz erre: 202
senki sincs kawa párti?? ha már sport-túramotor, akkor mi van a ZZR-1400-al?? árát persze nem tudni, de hiányolom a kawasaki fanokat... :(((
    

Apu 206 2005. november 21. 15:56  
Ha megteheted, új motort vegyél, az a biztos. Pár éves motoroknál nem jellemzõ a km óra piszkálása, de 8-10 év fölött bármi elõfordulhat. Néhány helyen (pld. Red Baron) tényleges teljesítmény méréssel is tudod ellenõriztetni a motor állapotát.

Szélvédelem, ha nem csak városban használod nagyon fontos. Nyáron néha nagyon jól esik, ha nem állig beöltözve kell motoroznod. Nem teljesen zárt kabát, sisak... Egy nagy plexi mögött még 140 körül sincs elviselhetetlen huzat. Lásd chopperek, nagy túramotorok.
    

Sipy 205 2005. november 21. 14:59   Válasz erre: 203
1. Szerintem motorok esetében az óra visszatekerése legalábba annyira jellemzõ mint auktók esetében. Az aktuális használtmotor árakat a Super Bike melléklete szokta tartalmazni, ha nem is minden hónapban, és szerintem a piaci árná egy kicsit kevesebbet írni. Az éves futásteljesítmény igen változó, olvasd el a kilométerszámlálót ahol van aki 21000 km is megtett egy év alatt.
2. A szélvédelem tényleg fontos, mert az utazási komfortot jelentõsen növeli. Egyébként csak most tûnik a 160 olyan iszonyatosnak, emlékszem két éve a 60 is nagyon soknak tûnt. Egyébként naked bike-knál is van félidomos kivitel is, de a "simák" esetében is lehet valami plexit kapni hozzájuk.

Egyébként szerintem tényleg az a legfontosabb, hogy két kereke legyen és menjen, az már, hogy mekkora, milyen tipusú, vagy milyen kivitelû az mellékes, csak olyan legyen amilyen tényleg NEKED tetszik.
    

Galad 204 2005. november 21. 14:55   Válasz erre: 203
Az utazótempóról jut még eszembe, futómûkérdés is a dolog! Terepen is lehet 100-120 körül utazni. Legalábbis ahol én eddig próbáltam.
    

gezam 203 2005. november 21. 14:22   Válasz erre: 202
Nincs az az algoritmus ami ennyi infóból megmondja milyen motort vegyen az ember!
Eddig kb. ott tartunk, mintha ezt mondtátok volna:Két kereke legyen:)))
Mindkettõbõl ugyanarra jutnék, hogy olyat kell venni ami tetszik!

Láncos ezresnél kisebb ABS nélkülitnem venne Magna-papa??? MIndjárt meg is nézem milyen motorja van!
Érdekes módon nem a Yamaha szalonban mondták, hogy megbízhatóbb mint a többi, sõt más motorokat sem húztak le, így nem volt hiptnózis, esetleg csak annyi amit a szép gépek okoztak...
Amúgy a sok néha egymásnak ellentmondó infó ellenére kezd bennem kialakulni a kép álmaim motorjáról!

Ha nem nagy gáz kérdeznék még néhány praktikus infót, ami nekem feltétlenül szükséges, mielõtt véglegesen döntök:

1. új/használt témakör
Motoroknál mennyire jellemzõ, hogy nem valós a km amit az óra mutat?
Szerintetek érdemes-e használtban gondolkodni?
Autónál tudom, hogy használtat csak ismerõstõl, ill. 1-2 éves éri meg legjobban ilyenkor is, még nem lestrapált, de nem én bukom be az elsõ idõszak nagyon magas árcsökkenését. nagyobb kategóriás/drágább autónál ez fokozottabban érvényesül.
Motornál van ilyen?
Éves futásteljesítményre mi a reáális km motornál, feltéve, hogy csak jó szezonban használják? TUdom hülye kérdés ez, de kb biztos van vmi tartomány, én kb5000re tippelek.


2. Szélvédettség

Több helyen olvastam, hogy jó a szélvédelme a motornak vagy nem jó így megfájdul a rider nyaka stb...
Ha naked-bike ban gondolkodom, annak kb zero a szélvédelme....ez azt jelenti, hogy ha már 1-200km-et megyek vele akkor leesik majd a fejem, vagy ennek extrém sebességeknél van jelentõsége...mondjuk az extrém is elég relatív, ahogy itt olvasom 160-as utazótempóról írogattok, nekem az már pl extrémnek tûnik, ha nem egy egyenes autópályáról van szó...
Na még van vmi, csak most nem jut eszembe...




    

Galad 202 2005. november 21. 13:59   Válasz erre: 176
Ollóztam egy kicsit a hozzászólásodból, és írok hozzá, mint az elején mondtad túraenduró:
-Ha motor akkor legyen japán
-BMW jó és kényelmes, csak drága
-Ha olcsó kell legyen Suzuki
-Ha megbízható kell legyen Honda
-Ha nagyon megbízható kell legyen Yamaha
Na most némi szubjektív kiegészítés,még ha élvezed a megjelenést egy két jó és csajozós gép:
-ha nagy távolságra kell-Aprilia Caponord (999ccm)
-hogy mindenki irigyeljen- Ducati Multistrada(620; 999)
-ha brutális kell Triumph Tiger 955i
-ha buligép kell Buell Ulisses (1200ccm)
Lehet hogy kihagytam párat, de a legfontosabbak itt vannak! Egy típust nem írtam, de hát az ûber allez. Na majd most mit kapok a többiektõl...........
    

pandamaci 201 2005. november 21. 13:29  
magna !
ha a gödör után ABS nélkül jól befogott elsõfékkel érsz le ,szerintem meg helyben lefekszel.
Ha egy motoron vészfékezésre kerül sor, akkor 99% ban jó lenne ha van benne ABS.

mit láttál a honda szervizben????? Csak nem kíívéjekeet buzeráltak garanciában?
    

Galad 200 2005. november 21. 13:26   Válasz erre: 171
Azt nem komolyan írtam, csak olyan "csípjük meg" hangulatom volt. Amúgy tudom hogy a Harley-tulaj is ember, sõt a legjobb barátomnak Dyna-Glide-ja van. (Ezt nem tudom hogy kell helyesen írni!) Relatíve sokat mentem vele, nem rossz gép!
    

Magna-papa 199 2005. november 21. 12:39  
Nem tapasztalat, olvastam valahol, hogy kanyar elõtti intenzív fékezéskor, ha gödröt fogsz, és az elsõ kerék a levegõbe kerül, akkor az ABS (sokat) lazít a féken, ha a levegõben megáll a kerék, ezekután földetérés után a fékerõ újbóli "felépüléséig" 2-3 métert gurul a gép.
Nem tudom ez mennyire gyakorlati megközelítés, nekem, amikor fékezéssel kapcsolatban szaporodtak õsz hajszálaim, mindig hiányzott az ABS.
    

hornoti 198 2005. november 21. 12:18   Válasz erre: 195
Az ABS már többször elhangzott ebben a témában.
Kinek mi a véleménye róla?
Egy Varadero túrán többen is azt mondták, hogy motoron bizonyos esetekben
inkább rossz az ABS, mint hasznos.
    

Magna-papa 197 2005. november 21. 12:13  
Privátban ment válasz.
    

chilli 196 2005. november 21. 11:53   Válasz erre: 195
Ez valamelyik Honda szerviz volt? Te hova viszed ha valamit csináltatni akarsz?
Üdv
chili
    

Magna-papa 195 2005. november 21. 11:47  
Szivató-bowden csere volt, mert letéptem a "fülét".
Tudjátok, a nyers erõ....
:)))))
A békesség kedvéért nem részletezném az ott tapasztaltakat....

De a témához igazodva, teljesen szubjektíven, kizárólag a saját szempontjaim szerint:
ha lenne elég pénzem, nem vennék
-láncos
-ezresnél kisebb
-ABS nélküli (túra) gépet


    

hornoti 194 2005. november 21. 09:54   Válasz erre: 193
A motor miatt biztos nem :)
talán csak megmelegszik egy kicsit :)
    

pandamaci 193 2005. november 21. 08:18  
magnapapa
miket láttál ?
és minek üldögélsz a szerelõ mûhelyben?
    

Magna-papa 192 2005. november 21. 08:06  
Én is! :-)

Az én "dráágaszáágom" ráadásul 1989-es.
Tanulságos egy forgalmas szerelõmûhelyben üldögélni egy kicsit, és hallgatni, milyen hibák miatt, miket hoznak be garanciális (!) javításra. Én még nem tudom mi lesz a következõ gépem, de azt igen, hogy milyen nem!
    

nagyHoHo 191 2005. november 20. 21:12   Válasz erre: 189
Jelentkezem :))))
    

l11 190 2005. november 20. 20:42   Válasz erre: 189
Jelentkezem :))))
    

krisztian.fz6 189 2005. november 20. 20:40  
Jelentkezzen itt az, akinek ez vicces volt!! :-o)
    

Zsifi 188 2005. november 20. 20:24   Válasz erre: 181
A Honda az milyen betegség ????

Papi!!

A Honda az a gyógyszer amit a Suzuki nevû gyötrelemre szed az ember....)))))))))))))))
    

nagyHoHo 187 2005. november 19. 22:15   Válasz erre: 185
Ja...csak a másik oldalnak nagyon nehéz...;-))))
    

papi 186 2005. november 19. 15:30  
100%-ig igazad van
    

krisztian.fz6 185 2005. november 19. 12:52  
Nem értem azt a bebeszélt Honda megbízhatóságot. Még egyetlen Kawát, Susukit, Yamahát sem láttam hogy az út szélén szerelték volna mert elromlott. Megmagyarázná ezt valaki??
    

klimas 184 2005. november 19. 11:06   Válasz erre: 181
Jó kis betegség, de .......................................................
















































NEM a LEGJOBB )))))))
    

Apu 183 2005. november 19. 08:58  
tudod, biztosan raccsol....honda - ronda - ...
    

pandamaci 182 2005. november 19. 08:56  
gezam
a yamaha szalon azért büszke lehet az eladójára! Jól meghipnotizált.
Igaz nem csapott be, de hogy megbízható,meg nagyon megbízható kategória az hülyeség.Szerelgetni talán a tescoban árult kevésbé ismert nevû kisrobikat kell, suzukit hondát biztos nem .Meg azt a használt paripát ,amit elõtte szétbarmoltak.
Az legyen a fõ szempont, melyik teszik, és melyiket éred fel. Ft.
    

papi 181 2005. november 18. 23:33  
N-HOHO
A Honda az milyen betegség ????
    

nagyHoHo 180 2005. november 18. 23:25   Válasz erre: 179
Persze igaz a mondás mindenki a saját lovát dícséri, de
- ne szalonba menj be, mert ott mindenáron eladni akarnak és a papír mindent elbír
- ha használt motort akarsz venni, soha ne a saját márkakereskedõjétõl vedd, mert az adja a legdrágábban.

Legjobb teszt, menj el egy-két szerelõhöz vagy kérdd meg egy ismerõdödet aki motorozik vigyen el és kérdezdd meg milyen motort venne, vagy segítsen a motor választásban. 10-bõl 9 a Hondát fogja mondani, de erre majd Te is rájössz...
Egyébként ahogy a Papi mondja: "amire a buxa futja"... :)))

Csak egy sztori, amikor levizsgáztam: Vizsga után megkérdezte az egyik oktatóm: - És motorod van már ? - Igen -válaszoltam.
- És milyen ?
- CBR 600
- Hát öregem Te is tudod mibe kell belenyulni....jó választás...

Ez megtörtént, a fickónak egyébként GSX-R-je volt.
    

papi 179 2005. november 18. 23:05  
Ez komoly !
Én sem tudtam, amire a buxa futja ! Sajna, vagy nem, a választék óriási, akár tipuson belül is,valóban a Te döntésed a fontos és semmi más nem számit.A LE-t pedig te kezeled ne kelljen 2 hónap múlva lovat cseréllni !
    

papi 178 2005. november 18. 22:52  
gezam!
Innentõl kezdve, már tudod is milyen motort szeretnél !!!!!
    

krisztian.fz6 177 2005. november 18. 22:50  
Ezt a gezam-ét én egyre jobban bírom. Igen jó gyerek lehet, okos dolgokat ír!! Tanulhatnátok tõle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CSAK ÍGY TOVÁBB!!
    

gezam 176 2005. november 18. 21:13  
Jól megkevertetek! Csak így tovább!:)
"A nem a hátadon viszed" duma jó és esetemben szükséges is, mert a montinál tényleg az van, hogy mivel nekem kell feltekerni a hegyre ezért alapkövetelmény a folyamatos könnyítés....most rájöttem, hogy a moci nem versenyezni lesz és nem is az én erõm kell, hogy haladjunk.
Ma du. kicsit ráértem, így benéztem egy YAMAHA szalonba...FZ6 ebbõl is az N azaz a Naked verzió tetszik (600ccm), és sokkal kényelmesebb mint az XT660. A hozzáértõ(nek tûnõ) eladó szerint ezzel is ugyanolyan jól lehet városban szaladgálni és még túrázni is kényelmes, akár kétszeméllyel is, kezdõnek ajánlható....Ez is csak azt mutatja, hogy még valószínûleg magam sem tudom mi is kéne nekem, azért remélem hamar rájövök...Amúgy a srác le is mérette velem, az FZ6 és az XT szélességét, semmi különbség, tömegre 10 kg-val több árban minimális a differencia (<100ehuf) lóerõ meg 2x annyi...és ez is tetszik. Szóval most ennek a kategóriatársait is végignézem...Amúgy gyanítom, hogy a "saját motorod a legjobb" frázis is megállja a helyét, mert eddig akivel beszéltem mindenki olyat ajánlott ami neki van....statisztikailag amúgy eddig nekem ez jött ki a begyûjtött adatokból:
-Ha motor akkor legyen japán
-BMW jó és kényelmes, csak drága
-Ha olcsó kell legyen Suzuki
-Ha megbízható kell legyen Honda
-Ha nagyon megbízható kell legyen Yamaha
Kellemes hétvégét mindenkinek!
    

nagyHoHo 175 2005. november 18. 18:23   Válasz erre: 168
Ja, csak ahhoz kell egy Rossi is :)))))
    

nanupapa 174 2005. november 18. 11:37  
Ha már túramotor, akkor csakis Africa Twin.
    

pandamaci 173 2005. november 18. 09:44  
F650 nem eszi az olajat, sõt benzint se nagyon 3,5l kb!
A réginek gyenge pontja a kuplung csúszás, illetve a karburátoros /még régebi/ kis sebességnél rángat, sz...r vele finoman menni.
DL 650 viszont jobban megy. Kérdés melyik tetszik jobban.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők