Dokypapa | 173 | 2012. október 19. 00:13 | Válasz erre: 169 |
Én maradnék a Fazernél , sok indok miatt ,nem csak azért mert nekem is az volt .azaz most is az van ,csak 1000. Szerintem mind mûszakilag, mind anyagilag más a két vas. Tehát Fazer . de vagyunk páran és itt is van Fazer topik ,kérdezz bele bátran.
|
Oldi | 172 | 2012. október 18. 23:53 | Válasz erre: 169 |
A kiszemelt két motor között nem nehéz a választás (Aprilia ügyben keresd Beduint) A Fazernél meg ott van a oldaluk.. Szerintem szívesen segítenek, akik valóban jól ismerik a típust.. |
hadesz | 171 | 2012. október 18. 17:43 |
sziasztok, én egy használt GSX 650 F vásárlását tervezem, legkésõbb szezon kezdésre a garázsban szeretném látni. Ennél a típusnál mire kell külön figyelni? Nézegettem a mostani hirdetéseket, és találtam pár "túl szépet" (pl: '08as 4000 KM 1,3M), ezért jó lenne ha elmondanátok a tapasztalataitokat. kösz hadesz |
Freddie | 169 | 2010. október 5. 23:36 |
Sziasztok! Egy-két hónapon belül szándékozom megvenni elsõ igazán komoly motoromat. Ezügyben szeretnék tanácsokat, tippeket kérni tõletek. Pár éve volt már egy 250es Kawasaki Kle-m, amitõl családi okok miatt megváltam. Tehát nem vagyok teljesen kezdõ..:-) Durván olyan 500-700 ezer forintot áldoznék rá, és elsõsorban túrázásra használnám. A Yamaha fzs 600, és az Aprilia Pegaso 650 tetszett meg a legjobban. Elõre is köszönöm a tanácsaitokat!
|
KOVI | 168 | 2010. március 22. 22:55 |
Megtalaltam a valaszt, gyarilag szines a vaz nemelyik tipusnal... "http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml" |
KOVI | 167 | 2010. március 22. 22:40 | Válasz erre: 166 |
Szeva! AAA, koszi hasznalni fogom... Es a vaz kek v sarga szine utolag pingalt v adtak ki ilyeneket? |
Rudo | 165 | 2010. március 22. 22:28 | Válasz erre: 158 |
Hy Mind 6 sebességes,berugósak voltak sokáig,kb 95után kapott önindítót ott is csak az egyik verzió. Vásárlásnál a gyári állapotra figyelj,ne legyen szétütve,összebarmolva,blokkcsavarok lesarkalva,induljon könnyen,gázfröccs után álljon vissza azonnal a fordulat alapjáratra,ne füstöljön se gázra se motorfékre valamint ne csússzon meg a kuplungja 5.-be se teljes gázas kigyorsításnál. Egyébként ha találsz egy jót belõle nagyon szuper választás,nekem volt belõle 3-is soha semmi bajuk nem volt és tudja ugyanazt mint egy drz.Mondjuk annak idején mikor nekem voltak akkor még a drz-k 700 körül mozogtak a 350-ek meg 300,szóval sokkal jobb választás volt a kis doki,de most már egy épkézláb 350-ért is elkérnek 450-et és 550-ért meg van 10évvel fiatalabb drz........ |
KOVI | 164 | 2010. március 22. 22:07 |
Orulok,h fellenditettem kicsit a topikot, de tud adni vki valaszt oktondi kerdeseimre? :) (158.-ra...)
|
Fazer1 | 163 | 2010. március 22. 18:03 |
Te is ??? :)) Azonkivül lenne egy költségmentes állapotban Suzuki GS500F eladó, hátha valakinek kell.... Kezdömotorosoknak tökéletes.SZERINTEM ! ![]() |
Hooliboy | 162 | 2010. március 22. 16:44 | Válasz erre: 161 |
Egyszer voltam lent vele a Ringen,egybõl ki is tiltottak,azóta valahogy nem is hiányzik a Ring.Nekem,nem jött be.4 évig volt meg a Kawa,és a végén is még "Tekintetes úrnak" hívtam. Egy túrát többre tartok,mint a száguldozást.Sok évi szünet után egy 150 lóerõs Fazer1S-re ülök rá:D |
mogorva | 161 | 2010. március 22. 14:39 | Válasz erre: 160 |
Ez igaz :) Mondjuk 4000 fölé még nem forgattam fel, és amint lehet, váltok felfelé. Én túrázni, közlekedni a vasat, nem állatkodni. |
Hooliboy | 160 | 2010. március 22. 14:23 | Válasz erre: 159 |
Anno,ZX9R-el kezdtem:D Nem azon van a hangsúly,hogy milyen motorral kezd,hanem,hogy mennyire hülye az illetõ. Ha hülye,ottmarad,akár robogóval is. |
mogorva | 159 | 2010. március 22. 14:13 |
Nem is tudom... Én GPz1100 UniTrak-ot vettem kezdõmotornak. Ha ezen megtanulok, bármivel elmotorozok :D |
KOVI | 158 | 2010. március 22. 10:26 |
No, most mar tenyleg veszek endurot! Vegulis (a tanacsaitok alapjan is) DR 350-re esett a valasztas. Hogy tisztabban lassak... Hirdetnek olyanokat,amiknek a vaza a nyeregevel ill. a tank dekorral egyezo szinu (pl. kek,sarga). Ezeknek a vazat utolag pingaltak le vagy adtak ki ilyen tipusokat? Vegig ugyanannyi es hany sebesseges volt ez a modell? Vegig E- startos volt e, ha nem, mikortol? Mire figyeljek feltetlenul a vasarlasanal? Koszi!! |
ztaki | 156 | 2008. augusztus 30. 19:59 | Válasz erre: 155 |
A 125-tõl nem szabad csodákat elvárni, de városi ugrabugrára nagyon jók... Persze itt is el kell dönteni, hogy kétütemûben vagy négyütemûben gondolkodik az ember. A 2T-k végsebességre kicsit többet mennek, ellenben büdösebbek... a 4T-k ebben a kategóriában egyre nagyobb teret hódítanak és a fogyasztásuk igen barátságos: 3liter felett szinte soha nem esznek... ellenben a végsebességük is általában bõven 100 km/h alatt marad, ami azért lakott területen belül bõven elég. A 2T-ket azért 120-130-ig ki lehet pörgetni, de õk bõven 4-5 liter felett esznek + az igen drága olaj. Én biztos, hogy 4T-t vennék, de ekkor rá kell készülni a 85-90-es sebesség korlátra. Amúgy nézz körbe a használtauto.hu vagy valami más hasonló oldalon, hogy képbe kerülj árak terén. A 4T-k közül a fiatalabbak olyan 350e körül vehetõek meg. |
tizsfuuzbal | 155 | 2008. augusztus 30. 18:22 | Válasz erre: 154 |
Nincs A kat. jogsim, de tervezem megszerezni: Csigavér (van esetleg, aki itt tanult? Mik a tapasztalatok? Árban?) 125 köbcentisre gondoltam, de nem tudom, milyen paraméterekkel rendelkezik egy ilyen gép. |
ztaki | 154 | 2008. augusztus 30. 06:49 | Válasz erre: 153 |
az itt leírtak alapján egyáltalán nincs A-s jogosítványod és nem is tervezed... Tehát csak az 50 köbcentis kategória jöhet szóba?
|
tizsfuuzbal | 153 | 2008. augusztus 30. 03:36 |
Sziasztok! Segítségetekre, tanácsotokra lenne szükségem. Motort szeretnék venni, remélem minél hamarabb megvalósul. Budapesten élek, 174 cm-es testmagasságomhoz 64 kg párosul. Ennek 54%-a izom, 13%-a zsír, a maradékot a bõr, a csontok, az elenyészõ testszõrzet és a nagyszámú likvid matéria teszi ki. 2001 óta van B-s jogsim, vezettem már Bp-Berlin-Párizs-Bécs-Bp útvonalon, a nagy USA-ban is. Két koccanásos balesetem volt önhibámból. Az elején nagyon élveztem a vezetést, utóbbi években viszont annál inkább nem. A sok dugó, a parkolási nehézségek, a nem kevés bamba autós, stb. Egyetemre járok. Legfõképpen erre szeretném használni a motort (XIV. ker. - BME). Abszolút kezdõ vagyok (sõt, még kezdõ sem), nincsenek alapok, tapasztalatok. A motorra cca. 250E körüli összeget szánnék (+jogsi, bukósisak, kabátféleség). Egyáltalán, a motorok kategorizálásával sem vagyok tisztában, de a robogót ill. a nagymotort kizárnám a sorból. Kérdéseim ezen felül: - Mennyi a jogsi mostanság? - Mennyi egy jó bukósisak, megfelelõ kabát? - Milyen egyéb költségek merülnek még fel? Nem néztem végig az összes topikot, ha már van, mutassatok rá. Elõre is köszi a segítséget! Üdv. |
Macko | 151 | 2008. május 14. 18:49 | Válasz erre: 150 |
Ja, és ha megtanulja vele a stoppiet, a show is meglesz! :-DDD
|
B_Jani | 150 | 2008. május 14. 18:48 | Válasz erre: 148 |
Hú vazze, ez aztán a "kanyar"... :-)) Ezzel a motorral már télleg meg tudsz tenni néhány száz km-es túrát :o)))) |
Macko | 149 | 2008. május 14. 18:39 | Válasz erre: 148 |
Jól elrugaszkodtál az MT-s vonaltól, de nagyon jól tetted! Mostantól minden kilométeren áldani fogod a mostani döntésedet! :o) |
borbelyj | 148 | 2008. május 14. 18:35 | Válasz erre: 147 |
Sziasztok. Úgy néz ki, hogy eldõlt a motorválasztás dilemmája. A BMW gyõzött.Ebben a ti tanácsaitok is segítettek. A gép egy 1150 GS. Az 1150 R-t is megnéztem de a GS jobban megtetszett.Az MT01 projekt törölve. Mégegyszer kössz. |
boxer | 147 | 2008. május 13. 20:20 | Válasz erre: 145 |
Ja, ennyi pénzért mûszakiztassák csak le! És ne feledd a kötelezõt sem! Az adásvétel idõpontjától rendelkezned kell vele! És ne kapkodd el ezt az egészet!
|
tsanyi | 146 | 2008. május 13. 19:48 | Válasz erre: 145 |
Ha lehet kérd úgy, hogy vizsgáztassák le. 1 nap alatt megvan az átírással együtt.
|
borbelyj | 145 | 2008. május 13. 19:25 | Válasz erre: 141 |
Köszönöm a tanácsokat. Holnap délelõtt utazom Budapestre, és megnézem, kipróbálom a BMW-t. Úgy készülök, hogy ha megfelelõ, akkor kifizetem, és hazagurulok csütörtökön vele. Annyi gond van, hogy a kereskedésben lejárt a mûszaki. Úgy hallottam, hogy lehet kérni útvonalengedélyt ilyen esetben. Esetleg tud errõl valaki többet? Azt sem tudom, hogy az akku milyen állapotban van, rossz aksival nem szívesen indulnék el. Ha lesz vásárlás azért, ha nem azért mindenképpen beszámolok a tapasztaltakról.Ha netán elkelt a gép akkor megint dilemma. |
standby | 144 | 2008. május 13. 16:05 |
tegnap volt szerencsem kozelebbrol is "fulugyre" venni egy mt01-et. ez csak egy sokmindenre nem hasznalhato nepriogato ketkereku. arra jo, hogy huzasd lampatol lampaig es megsuketits par embert, vagy visszazavard a gyalogos atkelore lelepo jarokeloket a brutalis hanggal... ahogy tette ezt tegnap valamelyik nyugatis magamutogato majom az eso elol menekulve =D
|
oszitrek | 143 | 2008. május 13. 15:30 |
Mindenféleképp a BMW-t ajánlanám. Mert én viszont próbáltam a Yamaha tesztnapon az MT-t. Akkor jelent meg Magyarországon. Úgy indult a teszt, h a motor nem akart beindulni... Aztán amikor beindult, azt hittem valami hû de nagy feeling lesz. Aztán amikor visszaértem a bolt elé, akkor csak annyit mondtam, h az én tizenX éves Hondámat nem adnám oda érte... |
kicsi | 141 | 2008. május 13. 09:18 | Válasz erre: 132 |
néhány gondolat, hiszen a lényeget a többiek már elmondták. Én kizárólag a Bmw-rõl tudok mondani valamit a MT-vel nem tudom összehasonlítani, mivel azzal még egy métert sem mentem. Nekem másfél éve van meg a 1150-es. ez alatt mentem kb 19 ezer km-t.A kérdéseidre válaszolva azt tudom mondani, hogy a fogyasztása, 5-6 liter, tehát a 20 literes tankkal, én ált 300-enként tankoltam.(nem szeretem nagyon kicentizni a dolgokat)Igen, rezonancia van, szinte minden fordulaton, de engem igazán csak nagyob sebességeknél(140 felett) zavar Az más kérdés, hogy a szinte nulla szélvédelem miatt nem is nagyon megyek e sebesség felett.. Az olajfogyasztás is megvan, számora nem igazán világos okok miatt a kis kémlelõ nyíláson nézve a szintet, van úgy, hogy több olajat mutat, mint elõzõ alkalommal.Most egy 1800 km-es túra után 3 dl-töltöttem utána.Túrázásra az ereje, gyorsulása,nyomatéka bõven elegendõ,pedig ált én is két személlyel használom, természetesen spedekkel nem állok le versenyezni...:) Ami engem leginkább megfogott ebben a mociban, az a futómûve és a féke.Igaz az utóbbi némi megszokást igényel, hiszen a szervó miatt másképp viselkedik, mint egy átlagos gép. A váltója olykor csattanós, megszokást igényel, hatodikban nem igazán szeret 80 alatt poroszkálni A kényelme(ha csak a vezetõt nézem, szten kiváló, széles, épp megfelõ keménységû ülés, túrázásra ideális üléspozíció. Mivel én elég magas vagyok nekem talán a lábszög lehetne egy kicsit kevésbé hegyes. Az utas kényelme szempontjából már nem ennyire jó a helyzet. kissé hoszabb ülés, kissé magasbbra helyezve, talán szerencsésebb lett volna. Engem zavar, hogy az utas lába a lábtartón túl közel van az enyémhez. Negatívum: a csomagoknak viszonylag kevés helyed van, hiszen hásó dobozból csak kicsit lehet rátenni, mert a felfogató elemek mûanyagból vannak, és a terhetõsége így nagyon lecsökken. Én most gondolkozom valami sufnituningon, hogyan tudnám megerõsíteni ezt:) Hibalista: a fékszervó egyszer nem mûködött, késõbb kiderült egy egyszerû kontakt hiba volt a bûnös a lábféknél. |
danyila | 140 | 2008. május 13. 08:53 | Válasz erre: 133 |
Mibõl gondolom, hogy a Yamahát szeretnéd ? Ezt írod: "Ami tetszik a BMW-ben az a karbantartás mentes hajtáslánc, a Yamaha pedig igazi show motor.Én csak "öröm" motorozásra keresek gépet( egy napos néhány száz km-es túrák jó idõben). Szerintetek melyik jobb választás?" A BMW egy hosszútávú országúti církáló - túramotor. Napi több 100 km-es utakra való. A Yamaha "öröm" motorozós "show" képességei jobbak. Showból az ember nem megy túrázni, inkább a városban cirkál és lopva azt figyeli ki fordul meg utána ha kettesben 70-nél elveszik a gázt és a hörgõ motorfék visszahngzik a szûk utcákban. BMW-t az vesz aki vesz hozzá böröndöket és egész idényben az országutakat járja. Csavarog a haverokkal, vagy magányosan. Igaz show ez is csak másmilyen.:-) |
boxer | 139 | 2008. május 13. 07:21 | Válasz erre: 132 |
A boxer motor rezonál. Minden fordulaton. Bár vannak olyan tartományok, amelyekben akár selymesnek is nevezhetõ olykor. Ezért kell 150 méternél nagyobb távon kipróbálni, mert meg kell tapasztalni. Mert van egy szûk réteg, aki ezt a folyamatos vibrációt soha nem tudja megszokni. A fogyasztása olyan 5-6 liter közötti ezeknek a gépeknek. Normálisan használva inkább az alsó érték közeli. Az én 1150 GS-em a hétvégi túrán 2 személlyel és kofferekkel megpakolva 5,2 litert fogyasztott százon. Az álló helyzetben a gázt rácsavarva érezhetõ jobbra tekerõ nyomaték miatt ne aggódj, ez a hosszirányban elhelyezett fõtengely sajátossága. Ahol a fõtengely keresztben van, ott is ugyanez zajlik, csak ott elõrefelé bólintana, de ott ugye megfogja a futómû. Menet közben semmit nem fogsz érezni belõle. A féket biztos, hogy prímának fogod találni. Az esetleges ABS már nem a legmodernebb gyártmány, de használható. Kényelmes gép, két személlyel is teljes értékûen használható. Ezeket a mocikat nyomatékból kell használni. Ezt ki kell tapasztalni. Mondjuk, az MT biztos jóval többet nyújtana erõ és nyomaték tekintetében, de ennek a BMW-nek nem is a kirobbanó teljesítmény a legfõbb vonzereje. A futómû pontos és nagyon megbocsájtó. Viszont ha nem ülrél még ilyenen, kissé szokatlan lesz. De meg fogod szeretni. Olajfogyasztás tényleg van. Levegõ-olajhûtésû a motor. Konstrukciós sajátosságok miatt nagyobb hézagok, stb. Ezt be kell kalkulálni, de nem számottevõ. És ráadásul nem igényli a fullos olajakat. Szóval a bömöst illetõen több pozitívumot tudok említeni, mint negatívumot. Most viszont már egy olyan ember véleméynét kéne olvasnod, aki MT-vel is motorozott. Javaslom, böngészd át a tagok listáját motormárka szerint és ha találsz MT tulajt, írj neki privát üzenetet, amiben megkéred, mondjon pár szót a saját vasáról. Persze azután még nagyobb dilemmában leszel a vásárlást illetõen, mert õ meg nyilván a sajátját fogja isteníteni. :-) |
boxer | 138 | 2008. május 13. 07:07 | Válasz erre: 135 |
Eza fekete színû, az Adventure-éhez hasonlító színû felnijeivel valami ...Edition kiadás lehetett talán. Szép. Egyértelmû választás. |
B_Jani | 137 | 2008. május 12. 22:41 | Válasz erre: 136 |
Ezért nincs értelme összehasonlítgatni. Kekszet hasonlítunk banánhoz... Vagy valami ilyesmi :-)
|
Macko | 135 | 2008. május 12. 22:26 | Válasz erre: 132 |
Az ízlés borzasztó szubjektív, de ez (fõleg ebben a színben) agyonver esztétikailag bármilyen MT-t...
|
B_Jani | 134 | 2008. május 12. 22:20 | Válasz erre: 132 |
Olajfogyasztás? - Az MT-vel teleíratod a gumis elõjegyzési naptárját, olyan sûrûn jársz hozzá. És ez utóbbi jóval többe kerül mint fél-egy lityi olaj 10 ezrenként. Kicsit visszaolvasva látom, hogy Te is tudod, a két motor nem ugyan az a kategória. Az MT sóbájk... KV ház elõtt, vagy haverokkal a téren, esetleg diszkó elõtt izompólóban gyorsulgatni a jányok elõtt király. Még pár száz km-es túrára is alkalmas (de hiszen arra bármi alkalmas), csak meg kell szokni a rövid hatótávolságot. Az R 1150 R meg "simán csak" egy jó motor. Mellesleg megjegyzem, nem annyira szerény megjelenésû, mint ahogyan azt elsõre gondolná az ember. De egyébként semmi extra. Teszi a dolgát. A motor tol rendesen, a fék fékez, a futómû fut, hajtás hajt... Nem elég erõs? - Papíron lehet, hogy nem. Az MT-hez képest a gyakorlatban sem. Viszont kíváncsi lennék, hogy a népítélet címû szösszenet alkotóibõl hányan tudják kimotorozni ezt a kevésbé erõs gépet? - A döntés a tiéd. Mi csak okoskodni tudunk itt. Vedd meg amelyik tetszik. Motort szívbõl vesz az ember nem racionálisan gondolkodva. :o) |
borbelyj | 132 | 2008. május 12. 21:03 | Válasz erre: 129 |
zoligs | 131 | 2008. május 12. 20:43 | Válasz erre: 130 |
P.S. kíváló dizájn, és ezzel el is tudnak adni egy párat, de nem sokkal többet.
|
zoligs | 130 | 2008. május 12. 20:39 | Válasz erre: 128 |
semmi gondom a Yamahákkal, nagyon jó motorok, a feleségemnek évek óta egy250 TTR je van, gond nélkül üzemel. Fézert is kimagaslóan jó mocinak tartom, csak az MT tartom egy semmirevaló abortusz szerkezetnek.
|
kicsi | 129 | 2008. május 12. 17:30 | Válasz erre: 122 |
szia! mivel nekem éppen egy 1150R-em van, ezért ha gondolod szivesen beszámolok a tapasztalataimról. |
danyila | 128 | 2008. május 12. 17:13 | Válasz erre: 122 |
Amitírsz, az alapján érzõdik, hogy a Yamahát szeretnéd.
|
zoligs | 127 | 2008. május 12. 16:44 |
Jó fék, és a futómûvet is hozzátenném kedves márkatársam ,de ezzel már nincs is versenyben az MT. Emlékezzünk a 80 as években mikor kijött a V-MAX az akkor észbontó 145 LE ével, hogy gyorsult, csak nem fordult és nem fékezett, (gyorsulásához képest).Egy a kérdés, villogni ,vagy motorozni? MT vagy BMW ?
|
boxer | 126 | 2008. május 12. 09:57 | Válasz erre: 122 |
A bömössel vannak már tapasztalataim. A jelzett típus tökéletesen alkalmas a laza örömmotorozásra. Kényelem+biztonság+megbízhatóság+presztízs. Ennyi elég is.
|
boxer | 125 | 2008. május 12. 09:55 | Válasz erre: 124 |
Ha a bömös fékjeit sikerült überelnie az MT-nek, akkor tényleg nagyon ütõs lehet. A jó fék tényleg az egyik legfontosabb dolog egy mocin.
|
JZL | 124 | 2008. május 12. 09:49 | Válasz erre: 122 |
Ha szeretsz rövid távokon látványosan nagyokat gyorsulni és nagyokat fékezni, akkor MT, ha szeretnél kényelmesen - az állandó rázkódástól mentesen - túrázni, akkor BMW.
|
Macko | 123 | 2008. május 12. 09:20 | Válasz erre: 122 |
Van, aki az MT-vel is megtesz többszáz kilométeres túrákat, de nem az a jellemzõ szerintem. Sokkal kényelmetlenebb motor, mint az R. Hatalmas vibrációk, satöbbi. Ha stresszmentesen akarsz jókat motorozni, akkor a BMW. Ha a feltûnés az elsõdleges, meg hogy mit mutat a kávéház elõtt, akkor MT. Szerintem... |
borbelyj | 122 | 2008. május 12. 08:59 |
Sziasztok! Eladtam kedvenc nagyrobogómat (yamaha Tmax), és szeretnék vásárolni egy "rendes" motort. Két jelöltön gondolkodom 1. BMW 1150 R 2. Yamaha MT01. A BMW 2003-as és 20000 km-rel hirdetik ami szerintem elég kevés, ezért nem biztos, hogy valós. Az Mt 01- magyarországi itt valósnak tûnik a futás.Ami tetszik a BMW-ben az a karbantartás mentes hajtáslánc, a Yamaha pedig igazi show motor.Én csak "öröm" motorozásra keresek gépet( egy napos néhány száz km-es túrák jó idõben). Szerintetek melyik jobb választás? |
zenesz | 121 | 2008. május 9. 21:09 |
MrChef | 120 | 2008. április 21. 13:16 | Válasz erre: 119 |
Az is jó, hogy 2001-es, nem pedig 1998-as. Meg hogy 1 év garit adnak rá. (én csak olyanra adnék garit, ami jó állapotú, át lett vizsgálva, elvégre nem érdekük, hogy két nap múlva visszamenjen a vevõ, hüvelykujja a Fogasztóvédelmi Fõfelügyelõség hívásindító gombján, mondván, hogy kis gáz van...:-D)
|
ziksz4 | 119 | 2008. április 21. 12:09 | Válasz erre: 118 |
A km legalább így hihetõbb mintha mondjuk 24000-et mondanának. Elvégre egy 7 éves gép, ha kiszámolod még így is alacsony éves futás jön ki.
|
MrChef | 118 | 2008. április 21. 12:01 | Válasz erre: 117 |
Háááát...mindennek csak a pénzem szab határt. Namost van egy olyan ajánlat is, hogy: "Kawasaki ER5, 2001-es, 48.000 km, 1. tulajdonos, 1 év garancia, doboztartó konzol, gyári állapot. 599.000.- Ft névre írva." (a hirdetésben ez a szöveg; ez egy motorkereskedés) az 1 év gari jól hangzik (nyilván nem vacak, ha vállalnak rá garit), meg a többi is, csak talán a 48.000 km kicsit sok. bár ha rendben van a motor, akkor nem. |
ztaki | 117 | 2008. április 20. 18:29 |
ellenben ha nem szándékozol után a pár év múlva egy kicsit nagyobbat venni (mert az 500-as után tuti, hogy szándékozni fogsz...), akkor máris szétnézhetnél a sor600-sok között is, mert azoknál nagyobbat ellenben nincs értelme venni... (Pl. yamaha fazer 600-ból fõleg a régebbi kalbulátoros... vagy a honda hornet 600-as stb... kezesek, barátságosak és nagyon ott vannak.)
|
kitkatamas | 116 | 2008. április 20. 17:14 | Válasz erre: 115 |
Nagyjából egykutya, de én is egyértelmûen az ER-5-re szavazok. A GS500-ból viszont nagyobb a választék.
|
MrChef | 115 | 2008. április 20. 12:34 |
A másik még, ami elérhetõ lenne számomra, az a Suzuki GS 500, habár az értékelésekben rosszabb, mint a Kawasaki ER-5.
|
MrChef | 114 | 2008. április 20. 11:59 | Válasz erre: 113 |
Igen, már van egy biztosan megbízható jelöltem is, aki nemrég cseréltetett ki sokmindent a motorján, papírjai is vannak róla, és egyéb szempontból is megbízható arc. Köszi a jókívánságokat, igyekszem majd mindig biztonságban közlekedni!:-) |
kitkatamas | 113 | 2008. április 20. 03:52 | Válasz erre: 112 |
Persze, ha megvan az embered, vedd meg tõle. Nekem eszméletlenül bejött a dolog, ezért ajánlottam. Az utánajárás nyilván több. Kinek-kinek ízlése, pénztárcája és bizalma. Ennyi. Mi sem álljon tõlem távolabb, mont a korteskedés. Mindenesetre a gépválasztásod jó. Sok-sok balesetmentes kilométert és Széles utat! |
MrChef | 112 | 2008. április 19. 19:23 | Válasz erre: 110 |
A kimenés (idõ, be-> pénz), hazaszállítás, itthon hercehurca a papírokkal, esetleg lopott, bármi rizikó, reklamációt fújhatom...stb., aztán ott vagyok, mintha itt venném meg (megbízható embertõl).
|
kitkatamas | 111 | 2008. április 19. 16:18 | Válasz erre: 109 |
Pályára azért elég vékony az ER-5. A gyári vége 170, de termetesebb lovassal ez csak 150-160 (de ez nagyon a vége), utassal meg még kevesebb. Meg nem is ilyen sebességre találták ki. Persze 120-130-at, különösen egy személlyel, ha nem is kacagva, de azért gond nélkül elmegy.
|
kitkatamas | 110 | 2008. április 19. 16:16 | Válasz erre: 106 |
Szerintem is nagyon jó választás az ER-5. A 27e szimpatikus szám, de talán túl szimpatikus. Nézd meg alaposan. Egy kis villanymotor egy nap alatt 27e-t csinál a 63e-bõl. Szóba jöhet még a Suzuki GS500, az hasonló járgány. Persze az egyik Kawa, a másik meg... Hát... :-) (mielõtt valami Suzuki-fan komolyan veszi: ne tegye!) Esetleg körbe lehet nézni az ebayen, én is ott vettem a vasat (ZR-7), egy barátom is (ER-5), és minden teljesen korrekt volt. Persze fontos, hogy a pénz és idõ mennyire számít, az ebayen valószínûleg olcsóbban megúszod (és meglehet, hogy jobb gépet is kapsz, mert itthon sokkal több az átverés), de bizony ki kell érte menni meg itthon sem olcsó és egyszerû a forgalomba helyezés. |
MrChef | 109 | 2008. április 19. 16:12 | Válasz erre: 108 |
Helló! Pont ma jutott eszembe, hogy az általam mindig olvasott Totalcar kistesójába, a Totalbike-ba is bekukkanthatnék tapasztalatokért. Szóval pont ma olvastam a két véleményt.:-) Az 50-es robogót 1 hónap után kicsinek éreztem. Asszem egy ilyen 500-as Kawasaki évekig elég lesz nekem. Fõleg, hogy nem õrültködve vezetek, de Budapesten jól jön a dinamikusság, és ha megyek vidékre, szeretnék autópályán normálisan haladni. |
furoember | 108 | 2008. április 19. 16:05 | Válasz erre: 106 |
Üdv! Szerintem nagyn jó választás az ER-5. Nem is kicsi, nem is nagy, nem véletlenül használja nálunk(Szfehérvár) három autósiskola is oktatásra. Elnyûhetetlen, alacsony fogyasztás, és nem okoz meglepetéseket. Lehet, hogy már olvastad, de azért beteszem! "http://totalbike.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=57420" Amúgy meg úgyis úgyis azt fogod érezni fél év múlva, hogy kinõtted...:)))) Tapasztalat... |
MrChef | 107 | 2008. április 19. 15:51 | Válasz erre: 103 |
Szia, nekem is ilyen segítségre lenne szükségem. Esetleg elõször elmész egyedül, felméred, milyen a terep (mennyire készséges az elsó, hol tárolja a motort, hidegen indítja-e, bármi gyanúsat észlalsz-e), és ha ezek rendben vannak, visszamész egy hozzáértõ ismerõssel vagy szerelõvel. Elviekben megvan, már csak meg kéne valósítani.:-) |
MrChef | 106 | 2008. április 19. 15:42 |
pandamaci | 105 | 2007. december 9. 17:40 | Válasz erre: 103 |
egyszerû: az eladó vigye be egy suzuki szervizbe. Kifizetsz egy állapotfelmérést és kész
|
Zsifi | 104 | 2007. december 9. 17:12 | Válasz erre: 103 |
Ez egy nem könnyû feladat... mert mi van ha nem vesz észre valamit (könnyedén elõfordul) és veszel valamit... Kérj meg egy barátot, vagy ismerõst aki segít...felelõsség nélkül.. |
kigyula1 | 103 | 2007. december 9. 16:54 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Pécsi vagyok,Pesten kinéztem egy VL800 ast,de kezdõ és bizalmatlan is vagyok :-),nem merem úgy megvenni,hogy csak én nézem és nem látom az esetleges hibákat.Arra gondoltam kellene egy szerelõ aki eljönne velem és átnézné a jószágot.Nem kívánom ingyen.Tudtok valakit aki foglalkozik ilyesmivel.Ha igen akkor légyszi osszátok meg velem. Köszi,és várom az ötleteket. |
ztaki | 101 | 2007. december 2. 07:43 | Válasz erre: 100 |
fektibi: mondom, hogy meggyõztetek... és tényleg rendeltem egyet... Már csak az a kérdés, hogy hogyan fogom kifizetni... :-))
|
fektitibi | 100 | 2007. december 2. 07:42 |
A motorrevüsõk a Derbivel tartós teszt alkalmával elindultak egy 24 órás versenyen és teligázzal végig mentek vele.utána szétszedték és semmi baja nem volt csak a lánc ment szét.8.5LE.
|
kilajsanyi | 99 | 2007. december 1. 20:32 | Válasz erre: 98 |
a mostani DT50-et nem tom mi van benne de egy 2004-es DT-t újítottunk fel cakk pakk és abban ez a Minarelli volt.. 2Tbõl én csak is olaszt vennék. Az Aprilia SX50-nek pl überfasza a futómûve. A Yamaháé is Paioli de inkább egy kalap szarnak hívnám, mint futómûnek. |
ztaki | 98 | 2007. december 1. 20:26 | Válasz erre: 97 |
kilajsanyi: ez most komoly? Az elõbb néztem végig a neten... a kinálatot... és pl. a yamaha valami harmat gyenge (LE szempontjából...) motort kínál... de pl. a beta, malaguti, parilia tényleg ugynaannak tünt... |
kilajsanyi | 97 | 2007. december 1. 20:21 |
Zsifi | 95 | 2007. december 1. 20:18 | Válasz erre: 94 |
Azt kérdezted melyik a legütõsebb 50-es...abban a Derbi verhetetlen...a gaia-t nem hallottam..
|
ztaki | 91 | 2007. december 1. 19:35 |
Teljes õszinteséggel: Szerintetek melyik a legütõsebb 50 köbcentis motor - nem csak kövesutas használat esetén? (Csak újban gondolkodva...) |
fektitibi | 89 | 2007. november 28. 20:36 |
Vettem már pár motort,de ahogy jártam ez tanulságos.Ma megkaptam a kw adó papírt és 90000ft!Hu vazze leültem.Aztán kiderült,hogy a világ legerõsebb motorja nekem van.294kw!Ugyan is elfelejtették a vesszõt kitenni a 29 után.Nézzétek meg mindig az önkormányzatba minden adatot.Nekem a kereskedõ intézte, most õt csesztetem majd.
|
Macko | 88 | 2007. november 28. 17:23 | Válasz erre: 87 |
Motort négyszer cseréltem, mire meglett az IGAZI. Feleségnél más másodszorra. :o))) |
szelekt | 87 | 2007. november 28. 17:02 |
ztaki: igazad van bizonyos értelemben, ""zéró tapasztalattal................""" remélem nem b....szok rá,mint a nõsülésre. |
ztaki | 86 | 2007. november 28. 16:39 | Válasz erre: 84 |
szelekt: ez a lényeg.... Oszt most lehet, hogy nagy marhaságot írok, de szerintem az elõs motor szinte mindegy, hogy melyik, vagy hogy milyen, mert úgysem fogod hosszútávra megtartani... Mert mindig jobbat és szebbet akar az ember... Meghát kb. zéró tapasztalattal nem is igen lehet még tisztában azzal, hogy mit is szeretne... - szerintem az elõsre költs a legkevesebbet.. :-)
|
szelekt | 84 | 2007. november 28. 14:52 |
ztaki: 10e vettem a vaterán egy használt,közepes allapotban lévõ axo csizmát, térd,könyök védõ van /ufo/ páncélt hoznak ebben a honapban az osztrák luisból,mert valami nagy "eksönök" lesznek karácsonyra, sisak nincs nadrág,, shoxban van ujsághirdetés szerint 6 e, ha összejönne a lé.... mondjuk karácsonyra itt senki nem kap sálon,zoknin kivül semmit:):) |
ztaki | 83 | 2007. november 28. 14:17 |
szelekt: ohhhoooohhh ... én meg a profiság... :-) Maximum lelkes... - no, azt elfogadom. Lelkes vagyok... nagyon. És ez kb. elég is szokott lenni. :-) Írtam már alább, hogy a csapatáson kívül szinte bármit meg lehet csinálni kisebb köbcentikkel is. És arra is figyelni kell, hogy ne költsd el az összes pénzed a motorra, mert a cross csízma pl. sokkal-sokkal fontosabb... és egy jó bukó és minimum egy páncél mez, kesztyû... Ezek összeségében megfogják közelíteni a 100e-t, de az is tény, hogy pl. csízmából elég sok használtat kínálnak és kezdetnek az is megteszi. Meg mindenbõl... :-)) Amúgy, ha nincs pénzed, akkor pl. az én elsõ motorom egy Cagiva AR350-es enduró volt, ami épp most került újra eladó sorba és kb. 170e-t már meg is lehetne venni... Nem szép, és nem is a legmodrenebb technika, de kifejezetten megbízható. Magam is gondolkodom a visszavásárlásán, mert mûszakisan ennyiért - nem nagyon kapsz mást.. |
szelekt | 82 | 2007. november 28. 14:07 |
ztaki: igyekezni fogok, de te profi vagy mindegy mit hajtasz, én meg............... eddigi legjobb motorom egy "p öcsköszörû volt" :):) |
ztaki | 81 | 2007. november 28. 13:38 |
szelekt: de azt is csinálhatod, hogy te is veszel egy kis 50 köbös endurot - és jössz azzal csapatni velünk... (Csak így magunk között súgom meg, hogy gyakran alázzuk vele a angyokat...)
|
szelekt | 80 | 2007. november 28. 13:27 |
ztaki., jó a moci, kár volt betenned a linket,mert most részemrõl "álmodik a nyomor" :(:( kilajsanyi., igen,igazad van. amit néztem az is olaszbol behozott moci, névre írva ,vizsgáztatva kerül ennyibe/430e/ vizsga nélkül 310e |
ztaki | 79 | 2007. november 28. 08:45 | Válasz erre: 78 |
Beta alp 4.0 http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_vpage.jsp?id=82391 Aprillia pegesso ár-értékben a 650-esek között a legjobb... |
KOVI | 78 | 2007. november 28. 08:33 |
MEG 1 KERDES: HA ESETLEG ELFUTNA A MEREG (REMELEM NEM FOG MEGTORTENNI) ES BESZABADULNEK VMELY KERESKEDESBE... SZOVAL A MAI MOCCOK KOZUL MIT ERDEMES VALASZTANI AZ ALANT LEVO IGENYEK ALAPJAN? KOSZ |
KOVI | 76 | 2007. november 27. 22:20 |
TANATAM EGY DR-400AT 320ERT, CSAK 17 EVES!!! V FEL MILLAERT ALIG FIATALABB... HAT NEM TOM. TELLEG VAN ARA! HMMM...
|
kilajsanyi | 75 | 2007. november 27. 19:07 | Válasz erre: 73 |
Olasz importból lehet kifogni jóképû gépeket, de ott neked kell a kezedbe venni a papírozást ami ma már nem túl macerás. Viszont azért endúró az endúró, mert nem maradsz mellett suta és mialatt felújítod megszereted és megismered a motort. 250-280e körül már lehet 1990-91es TA-t, Dombit venni olaszból amik tényleg nagyon jó gépek tudnak lenni ha gazdát találnak nem valami szalonbuzit. Enduró az más világ de jó. :) |
ztaki | 74 | 2007. november 27. 19:04 | Válasz erre: 73 |
szelekt: pedig nekem a szervizesek mondják, hogy a kinai motorok közül a keeway-tõl nem kell félni egyedül... azt mondják, hogy az évek folyamán valami hihetetlen minõségi fejlõdésen ment át a márka... Persze ha a 125-ös kategórán gondolkodtál, akkor azért valahol megértelek... Annak idején én egy 125-os yamaha tw-vel kezdtem... azt mondták, hogy azzal a motorral 90-nel akár a világból is ki tudok menni... akár kétszeméllyel is... No, a gyakorlatban a 125-ös 4T-knek a végsebessége szokott 90 körül lenni és nem az utazója... Szóval hamar meguntam... és kb. másfélév után nyargaltam én is a 600-as XT-re át... Nem tudom, hogy számított-e valamit a 125-os bevezetõ motorozás vagy csak tényleg fölösleges pénzkidobás volt ... és most már soha nem fogom megtudni... Az tény, hogy kölekedési balesetem az elmúlt 24 évben nem volt... egyesek az életüket teszik a fokozatosságra... Igy utólag azt mondom, hogy ha a 125 helyett mondjuk 200 vagy 250 (tehát olyan 20LE) körüli lett volna a tw ereje, akkor még mindig azon ülnék és nagyon-nagyon sok tanuló pénzt megsporoltam volna. Mert csak mostanában kezd leesni, hogy a jó motorost nem a motor teszi... Megjártam az 50 köbcentitõl az 1000-es sport kategóiáig mindent... és ma már nem vennék túl erõs gépet. Ma már megelégednék egy olyan motorral, aminek a végsebessége 130 körül van, az utazóban szeresse a 90-et, de ha odahúzom, azért legyen neki még tartaléka... lehessen rá pakolni ha nagyon kell (legyen csomagtartója) és kompromisszummal bírja a kétszemélyt is... Ne legyen nehéz - ha kell akár terepen is elboldoguljon... És pallógabinak üznem, hogy nem a polya miatt - de ezeket leginkább épp a dr350-es teljesíti a leginkább, bár az is tény, hogy az beta alp4.0-ja még jobban tetszik csak újonnan 1,2misi... Meg valahol azt is be kell látni, hogy a legtöbbet egy új motoron lehet bukni (vagy egy nagyon mellényúlt használton)... tehát szerintem nagyon nehéz elsõ motort venni. Meg másodikat is... és jómagam is itt hezitálok már vagy féléve, hogy bemerjek-e vállalni egy 50 köbös 4T-s endurot... Mivel ilyet csak kinában gyártanak igy nagyon nincs hozzá kedvem, de 2T-t meg nem akarok... és én maradnék az 50 köbnél, mert hosszútávon minek fizessek vagyonokatat a motor fenntartására ha alig használom... (mondjuk itt is az ésszerû határ a 350 köbcenti, mert az alatt minden sokkal olcsobb...) |
szelekt | 73 | 2007. november 27. 18:48 |
sokak tanácsára,javaslatára,véleményére adva elfelejtettem a keewayt, mivel elsõ motorom lenne,ill lesz majd, mai napon a pénzem 2 kiló, de inkább akkor várok , néztem ma egy 650 aprilia pegasot,1996-os 430.00ft , gyûjtögetek, ha megtartja mig összejön a pénz,megveszem. |
ztaki | 72 | 2007. november 27. 17:54 | Válasz erre: 71 |
persze ettõl függetlenül én sem vennék 2T-t... max. 50 köbösben...
|