VVLaci | 275 | 2012. október 29. 21:29 | Válasz erre: 274 |
Ahogy terelgeti, pont jó neki!!! És ez csak a tisztelet hangja!!! :-))))) (én csak kapaszkodok utána!) |
kawa70 | 274 | 2012. október 29. 20:16 | Válasz erre: 270 |
Ebben segitek : vetetni kell vele végre már egy rendes motort :-))
|
KawaÉvi | 272 | 2012. október 29. 18:07 | Válasz erre: 270 |
Jaj Geri! Hát már Te is kezded...akinek nem inge...tudod? Mióta is motorozunk együtt???
|
VVLaci | 271 | 2012. október 29. 09:40 | Válasz erre: 270 |
Ahogy nézem, vasárnap! Szombaton Korda Zolinak karbipucc+szinkron.
|
rgary | 270 | 2012. október 29. 08:57 | Válasz erre: 263 |
Megvan mit felejtettem el! Leszólni Évit a kis köbcenti miatt, ja és a lenézõ tekintetet is gyakorlom most már!:))) Aláírás: egy "okos" ezeregynéhány köbös bátor(???) kezdõ!:))) Apropó! Mikor megyünk bicajjal sörözni Jávorkútra? :) |
KawaÉvi | 268 | 2012. október 28. 12:55 | Válasz erre: 267 |
Megtapasztaljuk! Vettem ma egy téli biciklis kesztyût amit mondtál. Az nagyon jóóóó lesz!!!!
|
VVLaci | 267 | 2012. október 28. 07:57 | Válasz erre: 265 |
Jávorkúton baromi jól tud esni egy sör! Csak fel kell bringázni érte! :-)))
|
KawaÉvi | 265 | 2012. október 28. 07:35 | Válasz erre: 264 |
Majd egy sör mellett elmesélem, most úgyis kezdõdnek a motormentes rövid nappalok :-)
|
KawaÉvi | 263 | 2012. október 27. 23:21 | Válasz erre: 254 |
A CBF250 kitûnõ választás volt! És ha majd annyi évig ülsz a nyergében mint én az enyémben, Te is tapasztalni fogod a sok okos ezeregynéhány köbös bátor kezdõ lenézõ tekintetét a motorod kapcsán (bár ha a barátod/férjed is motorozik ezt biztos nem mondják majd a szemedbe, nekem senkim se motorozott, engem nem kíméltek). De Te addigra jól megtanulod kezelni ezt, és ha jól intézed ez nem fog megölni - mert azért ez veszélyes üzem lássuk be (holnap lesz egy hónapja hogy kilökte alólam egy autós az enyémet, és bár szerencsére megúsztam ez csupán az Isteni gondviselésen múlott - tehát egy 250-essel is lehet akkorát esni mint egy nagyobbal). Sok-sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá, valamint olcsó benzint és gumifákat! :-))) |
KawaÉvi | 262 | 2012. október 27. 23:03 | Válasz erre: 254 |
Most olvastam csak Szabina a hozzászólásodat. Tudok cinikus is lenni, bár most nem állt szándékomban. Bocsánat ha félre érthetõ volt!
|
Orko | 261 | 2012. október 27. 21:41 | Válasz erre: 241 |
Szerintem szó sincs arról, hogy Kiscsillag lenézné a kisköbcentis motorokat. Ezt õ maga is leírta a hozzászólásában(231). Miért ne vágyhatna attól még nagyobb motorra (mint ahogy azt le is írja ugyan itt)? Inkább becsülendõ, hogy kikéri a tapasztaltabb motorosok véleményét, mielõtt döntene. Mondjuk egy olyan embertõl, aki eddig utasként nagyobb motorokhoz szokott(mint az szintén kiderül egy korábbi hozzászólásból, pl apukájának XX-e van) nem csoda, hogy maga is szeretne 500 körülin ülni mielõbb. Persze, ez a téma nagyjábõl meddõ, hiszen mint olvashattuk meghozta a döntését, és CFB 250-nem kezd.
|
VVLaci | 260 | 2012. október 27. 21:38 | Válasz erre: 253 |
Jó estét!!!! Oszt az a páncél TDM-re jó lehet??????:-)))) Mert félek az erdõben az õzektõl!!!!! :-)))) |
TTné | 259 | 2012. október 27. 21:23 | Válasz erre: 258 |
Már nincs meg, vagy rossz az, aki rosszra gondol?:))))
|
TTné | 257 | 2012. október 27. 21:13 | Válasz erre: 255 |
Most már csak akkor hiszem, ha megmutatod. :P :)))
|
TTné | 256 | 2012. október 27. 21:12 | Válasz erre: 253 |
Kesztyût vennék neki, ilyen picit még nem találtam, más cucca egyelõre van.:) Meg majd tavasszal egy kis bukósisakot. |
Kiscsillag | 254 | 2012. október 27. 21:07 | Válasz erre: 251 |
Szó sincs kifakadásról Tiger. Szoktam használni a "válasz erre" gombot. Igazad van, elhamarkodottan vettem magamra valamit, amit nem kellett volna. (csak mivel én kezdeményeztem pár napja ezt a kérdést, kicsit úgy éreztem, hogy nekem szól a 241-es bejegyzés, és felmerült bennem, hogy CBF500-asra ülök) Motorosok egymás felé nem közelítenek rossz indulattal. És én sem. Csak megjegyeztem, mert picit bántott. Egyébként sikerült döntenem (az itteni sok, kedves és hasznos tanácsot figyelembe véve) és a választásom a CBF 250-re esett. Megtisztelnél, ha azt az apró tanácsot elárulnád, nem ártasz vele. :) Nem volt szándékomban rossz érzéseket kelteni a fórumon senkiben sem. |
kawa550 | 253 | 2012. október 27. 21:05 | Válasz erre: 249 |
Az enyém is kb 7 évesen kezdte, aztán 13-ra le is szokott róla. Elõször kis kínai, aztán egy malaguti grizzly krossz, és egy MT-5 honda. Utána jött a bmx meg az extrém roller..... Fordított törzsfejlõdés.:)))))))))))))) Ebbõl kifolyólag meg is maradt pár gyerek motoros cuccunk, akit érdekel: http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Madhead_gyerek_krossz_bmx_mellvert__pancel_6612820.htm http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Fox_gyerek_krossz_bmx_nadrag_6612836.htm |
TTné | 252 | 2012. október 27. 20:55 | Válasz erre: 247 |
:-) Motorozni ezen nemrég kezdett, de már egy éve quadozik, nagyon szereti.:) Második kép, pólók! :))) Harmadik, a csúszdán sérültek meg, nem a qudaon. :) ![]() ![]() ![]() |
Tiger | 251 | 2012. október 27. 20:35 | Válasz erre: 250 |
Szia,gyorsan végigolvastam a bejegyzéseket,de semmi olyat nem találtam,ami indokolná a kifakadásodat.Sõt,minden hozzászólásban a segítõkészséget és a kezdõt megilletõ baráti hangot,üdvözlést látom csak.Én is szerettem volna apró tanáccsal segíteni,de most megrémültem...hátha "ártok" vele.Persze sokat segítene az is,ha a bejegyzéseidkor használnád a "válasz erre"gombot,mert akkor könnyebb reagálni,segíteni eloszlatni az esetleges félreértéseket:-)
|
Kiscsillag | 250 | 2012. október 27. 20:20 |
Csak tanácsokat és véleményeket szerettem volna kérni. Nem cinikus megjegyzéseket a "kezdõ motorosokról".
|
ztaki | 249 | 2012. október 27. 20:01 | Válasz erre: 247 |
az én peti fiam is 5 évesen kezdte... és így 12 éves korára már teljesen le is szokott róla... ;))
|
hadesz | 248 | 2012. október 27. 20:00 |
Állítólag nem betonon dõlt... és azt sem hinném, hogy a teljes idomot a kormányt, váltót, lábtartót is cseréltek volna, mivel hajszál karcok vannak rajt, de szabad szemmel alig látni... az idomon belül ragasztás nyom nincs, az illesztések pontosak.
|
gabor82 | 247 | 2012. október 27. 19:57 | Válasz erre: 238 |
Nagyon ügyes kismotoros! Ha öt éves akkor már csak 3 év és az én Mátém is gurulhat:-))) |
matador | 246 | 2012. október 27. 19:54 | Válasz erre: 244 |
szerintem túl döntötték , lábtartó nem látszik semmi akkor biza váltó kart és a lábtartót is cserélhették...Kormány gomba nincs?
|
hadesz | 245 | 2012. október 27. 19:54 |
mivel lekicsinyítette az oldal, így a teljes méretû képre https://docs.google.com/open?id=0B406VQS73-n0UmZQaU1pWUpXQ1E
|
hadesz | 244 | 2012. október 27. 19:51 | Válasz erre: 236 |
A komplett hirdetést megtaláljátok http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_650_f_garancialis-6275921 nem találtam szabályzatot, így nem tudom szabályos-e a link, illetve a "sérült" oldaláról mellékelek egy jobb képet... az általam készített nagyon félrevezetõ, sikerült olyan megvilágításból lekapni, amin nagyon csúnya, azt is ideteszem, de mint a teljes képen láthatjátok, szinte észrevehetetlen a hiba. ![]() ![]() |
KawaÉvi | 243 | 2012. október 27. 17:35 | Válasz erre: 237 |
Errõl van szó! Gabi mi gurultunk már együtt (még a Pegaso-s idõszakodból), és kiválóan tudtunk "lépést" tartani... Aki tud az tud 250-esen is, aki nem tud, azt meg megöli úgyis a nagyobb... |
KawaÉvi | 241 | 2012. október 27. 17:30 | Válasz erre: 232 |
Köszönöm lalaz, magamra ismertem :-))) Én nem akarok okos lenni a sok bölcs között. Az 500 ccm-nél kisebbeket a bátor kezdõk mind lenézik. Ezzel kár vitatkozni ("...ja csak egy 250-es..."). Kérdés viszont hogy hogy üli meg azt a nagyobbat, mert az én 250-esem is tud 90-nel kanyarodni (lábtartót szikráztatva), míg van olyan "bátor" nagyköbös aki még 60-nal is fél kanyarodni, és kocka a gumija. |
TTné | 240 | 2012. október 27. 17:16 | Válasz erre: 239 |
:-) Másodszor ült rajta. :-) Azért az hozzátartozik, hogy ez nem az ó mérete, picike, de felnõtt motor. |
Bedouin | 239 | 2012. október 27. 16:43 | Válasz erre: 238 |
Kissé instabil az a hajabusa :) Nagyon aranyos, gratulálok hozzá :D |
TTné | 238 | 2012. október 27. 16:21 |
5 éves unokám ezzel kezdi.:))) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YQEN2woKsts |
Bedouin | 237 | 2012. október 27. 15:26 | Válasz erre: 231 |
Még nem mondtam, de szívesen gurulok "kis köbcentisekkel" és azt is szeretem, ha velem gurulnak "nagy köbcentisek" :D Ergo azt bizton állíthatom, hogy cca. 32 év versenypályával, nem a köbcenti határozza meg a tudást és az élmény! |
Bedouin | 236 | 2012. október 27. 15:16 | Válasz erre: 233 |
Azért dobj pár képet ha teheted, több szem többet lát alapon :) Egyébként értem én a késztetést, de ne hamarkodd el a vásárlást! |
Kiscsillag | 234 | 2012. október 27. 15:09 | Válasz erre: 232 |
Eszköz ez igaz. De csak onnantól kezdve lehet eszköz, hogy már a te birtokodban van. Mindaddig míg nincs meg a motorod, addig egy cél, amit el akarsz érni. Nemde? És ki az, aki mielõtt elérné a célját (adott esetben, a lehetõséget, hogy motort vehessen) nem gondolná át, hogy milyen is legyen az a jószág? Tény, hogy a motorozás, a túrák élménye a legfontosabb. Az viszont emberfüggõ, hogy ki és milyen motoron akarja, vagy tudja kihozni ezekbõl az élményekbõl a legtöbbet. (De senki sem véletlenül ül épp egy 250-esen vagy egy 1200-esen.) Szerintem. |
hadesz | 233 | 2012. október 27. 15:09 | Válasz erre: 223 |
Szép napot! Voltam megnézni, és azt kell mondjam, azt láttam, amit egy háromezer párszáz km-es motortól vártam. Szép állapot, de nem zsír új, nincs az az érzésem, hogy megtörték, és kicseréltek fényeztek rajt. A motor dekni bal oldalán van pár alig látható folt, de az idomokon, kormányon, kuplung karon semmi komoly sérülés (állítólag étterem parkolóban dõlt el füvön; ha valakit érdekel, tudok képet mutatni róla). Remélem nem találok semmi kivetni valót az elõéletében, és újra motorra ülhetek. üdv hadesz |
lalaz | 232 | 2012. október 27. 14:41 | Válasz erre: 231 |
Egyébként meg az a legjobb, ha a motorod nem cél, hanem eszköz. Eszköz a jó élményekhez. Vannak köztünk olyanok, akik évek óta róják az utakat pl. 250cm3-es géppel, bejárták fél Európát, és gyüjtöttek sok-sok élményt. Mirõl beszélünk hát?
|
Kiscsillag | 231 | 2012. október 27. 14:31 |
Kedves Bedouin! Köszönöm szépen a hozzászólásodat és a véleményedet. Azt hiszem sokat segítettél. Érzem, érzem . . . csak tudod, a szívem ott legbelül, motoros szívként mire vágyik :) , az eszem viszont tudja, hogy a biztonságom sokkal fontosabb. Valóban érzem, hogy 1-2 év egy kisebb motoron és utána magabiztosabban válthatok majd egy nagyobbra. A motorok mindig jelen voltak az életemben, és egy nagyon régi vágyam teljesült azzal, hogy meglett az "A" jogsim. És azért, mert sok sok éven keresztül türelmesen vártam és vágytam erre, most hogy teljesült kicsit "türelmetlenebb" lettem. És 1000 évnek tûnik az, hogy egy "kis CBF" - en kell ülnöm. . . De ennél felelõsségteljesebb vagyok. :) Visszafogom magam (és a le-k, a "nagy" motorok iránti vágyamat) elvégre két év múlva is lehet egy 500-as motorom. "Jó, de én lány vagyok" tudom :) - ahogy Apukám mondta, mikor megtudta, hogy leteszem a motoros jogsit. Akkor is szeretném majd a kis CBF nagy tesóját egyszer magam alatt tudni. És a 250es is jó gépnek tûnik. Nem becsülöm alá. :) Köszönöm még egyszer a véleményt és a segítséget. További szép napot Neked, üdvözlettel: Kiscsillag |
Bedouin | 230 | 2012. október 27. 13:55 | Válasz erre: 184 |
Drága Kiccsilag! Engedd meg kérlek ezt a közvetlenséget :) Neked olyan jó meglátásaid vannak a motorozással kapcsolatban, hogy nem is nagyon szorulsz tanácsra, de én mégis adnék neked. Végig olvasva a kapcsolódó postokat is, a véleményem inkább az Oldiéhoz áll közel, de ez nem távoli a Te felvetésedtõl sem. Látatlanban azt hiszem egy nagyon-nagyon jó motoros lesz belõled, mert helyén van az eszed. Nem fertõzött meg a megalománia! Aki megtanul készség szinten jól motorozni a kisebbekkel, annak a nagyobbal már könnyebb lesz az élete. Tanácsom tehát mindenképpen egy 250-es :) Te is érzed, hogy egyelõre elég ez is - "A jogsit, azért nagyra tettem le, mert így egyszerûbb, akkor nem kell majd feloldatni, nem lesz még több herce-hurca." - , de idõvel nem lesznek papírbéli korlátai a váltásnak. Õszinte tisztelettel: Bedouin |
puleee | 228 | 2012. október 27. 12:47 | Válasz erre: 227 |
Ott a pont Lalaz! Gondolom senki se gs500on fog megtanulni váltani, vagy féket húzni, ez a típus nem abszolút kezdõ, hanem kezdõ nagymotor! - ez azért különbség szerintem. Részemrõl simson volt a kezdet, de ismerek olyan lányt is, akinek gs500 ha jól tudom! :) |
lalaz | 227 | 2012. október 27. 12:22 | Válasz erre: 225 |
Szerintem ez inkább egyén mint motorfüggõ. Ha valaki ésszel akar motorozni, eleinte mindenképp óvatos lesz, nem vállal be semmi rizikót, nem hajt ész nélkül. Persze a nagyobb súlyú motorral lassabb menetben meggyûlik a baja egy kezdõnek, néha el is dõl majd az a motor. De a szükséges motorkezelési technikát így is úgy is elsajátítja idõvel. Szóval a lényeg az, hogy van olyan egyén, aki nyugodtan kezdhet 500-as, 600-as, vagy még nagyobb motorral, aki ezt okosan, ésszel teszi. És van olyan, aki a 250-essel is összetöri majd magát. |
Kiscsillag | 226 | 2012. október 27. 11:58 | Válasz erre: 222 |
Oldi, nem öregszel, csak egyre több évnyi tapasztalatod van. :)
|
Kiscsillag | 225 | 2012. október 27. 11:53 | Válasz erre: 222 |
Ez így igaz. Régebben megvoltak a fokozatok. Apukám is mz-vel kezdte és sok idõsebb ismerõsöm is. Nevezzük õket "régi" motorosoknak, a szó legjobb értelmében. Bölcsebbek is, pont emiatt, és már 20-30-40 éve motoroznak. Õk egyértelmûen a fokozatosság elvét vallják. De felmerül a kérdés, hogy vajon nem csak azért (?), mert õk annak idején így kezdték (mert akkor még nem is nagyon volt más választás) és úgy alakult ki, hogy ahogy õk csinálták az tutira bejött és így az a követendõ példa. Lehet, hogy másik megoldás is lehet helyes? Lehet, hogy annak idején õk is kezdtek volna nagyobb motorral, ha lehetséges? És lehet, hogy a régi "hagyományokon" kívül, más újabb verzió (pl. hogy a gs500 kezdõmotor) sem egyenlõ a "halállal", csak azért mert nem egy 125-ös? Én értem, és egyetértek a folyamatos, fokozatosságal, de kiváncsi vagyok. Ne értsetek félre. Csupa jóindulat és kíváncsiság, érdeklõdés szól belõlem. Érdekel, hogy a tapasztalt motorosok hogyan is látják ezt a témát. . . |
hadesz | 223 | 2012. október 27. 08:00 | Válasz erre: 209 |
A Töröttet Megpróbálom Kideríteni, De Az Biztos, h Nem Banki Visszavett... A tulaj Vitte Be Egy Honda Kereskedésbe, és Jött Ki Egy 600RR-Rel Helyette. Meglehet Hogy Az ára Ennyi, Mert A Kereskedõ Már Nyert Az újon, Ebben Meg Nem Akarja A Pénzét Tartani... de 1 óra Múlva Okosabb Leszek Kösz Mindenkinek, Remélhetõleg Hamarosan Már motoros üdvözlettel, hadesz |
Oldi | 222 | 2012. október 27. 02:39 |
Megint régi dolog jutott eszembe, (lehet, hogy öregsam?) írjátok, ideális kezdõmotor pl a GS500... Nekünk annak idején a 125-ös, volt a kezdõ, és a P20, 350-es Jawa volt az elérhetõ csúcs... Alapjában az ember nem változott, csak a technika... Húsz év múlva 150 lovas "kezdõmotorok" lesznek???:-) Csak nem... Szóval csak azt szerettem volna mondani, hogy tisztelni kell ezeket a "kezdõmotorokat is, mert nagyon sokat tudnak, nehogy baj legyen... (Anyukám mondaná csak óvatosan! :-))) |
Gixef | 220 | 2012. október 26. 21:53 | Válasz erre: 218 |
Most erre mit mondjak!!!A feleséget nevelni kell,vagy motort eladni,nevelés után másikat venni!!!:-)
|
desiderus | 219 | 2012. október 26. 21:52 | Válasz erre: 218 |
Sokan vannak így...meg olyanok is, akik csak azért veszik meg mert trendi, hogy áll a garázsban egy motor is. Csakhogy ezeket nem hirdetik meg, mert elviszik a barátok vagy közeli ismerõsök... |
BRUDER mester | 218 | 2012. október 26. 21:41 | Válasz erre: 201 |
Fenét gyanus. Tesómat nem engedi el a lökött "felesége" sehova. 2 éves, -nem a tesóm-, és most volt 1000-es szervizen. :-) 10 év múlva megveszem tõle felibe. |
redmary | 216 | 2012. október 26. 21:35 |
Motorvásárlás kezdõknek! Ne tessék szét offolni ezt a fórumot is....vagy tijis kezdõk vagytok??:-)))!!!!:-)))))) |
desiderus | 215 | 2012. október 26. 21:11 | Válasz erre: 214 |
Az nem ezer volt csak száznegyven. Még messze van a hangsebességtõl. |
Gixef | 214 | 2012. október 26. 21:09 | Válasz erre: 213 |
Hétvégén se egyedül mentem ködbe,hidegbe,nem hallva,nem látva ezerrel.:-)
|
desiderus | 213 | 2012. október 26. 21:08 | Válasz erre: 212 |
Maga meg mit mosolyog ? Van valami oka rá ? :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
desiderus | 211 | 2012. október 26. 20:55 | Válasz erre: 210 |
Nem mindenki olyan beteg mint kend... :-))))))))))))))))))
|
Gixef | 210 | 2012. október 26. 20:53 | Válasz erre: 209 |
Ennek kettõ kereke van.Szerinted ki lehet bírni hogy ne menj vele???
|
desiderus | 209 | 2012. október 26. 20:51 | Válasz erre: 208 |
Békaphattya kend.... :-)))) Yó akkor 2 éves motorba lehet 3000. Ilyen kevés futást is lehet abszolválni, nem mindenki hóbagolykodik... :-))) Viszont az is igaz, hogy lehetett törött vagy banki visszavett.... Fater 10 éves autójában 17 ezer ? Az ott állt a szemem elõtt. |
Gixef | 208 | 2012. október 26. 20:47 | Válasz erre: 207 |
Dezsiiiiiii!!ÓVASSÁL VAZZE!!!2010 novemberi!!!! Kettõ év alatt 3300????!!Ennél még talán te is többet mész!!!:-)) |
desiderus | 207 | 2012. október 26. 20:42 | Válasz erre: 206 |
Azért egy 3 éves gépet visszatekerni 3000-re nem valószínû. Hihetõbb, ha 30 ezer van benne, de az már elképzelhetõbb, hogy 60 ezerrõl tekerték vissza.... Néhai édesapám (újonnan vásárolt) autójában 17 ezer km volt 10 éves korában amikor a papa meghalt... |
KawaÉvi | 206 | 2012. október 26. 19:58 | Válasz erre: 203 |
Tekintettel arra, hogy évente eldarálok egy garnitúra gumit, én is beleteszek több mint 10.000 km-t egy év alatt. 2008 év elején vettem a jószágot, azóta 60.000 km-t mentem vele. Tehát tényleg gyanús, hogy miért nem mentek ezzel, vagy ha mentek akkor biztos, hogy tekerték az órát, ha pedig tekerték az órát miért tették. Érdemes lenne a BM Központi adatnyilvántartóban a rendszám alapján leinformálni a gépet! Kereskedõs motorral én is jártam úgy, hogy a messzirõl jött ember azt mond amit akar. Elõadtak a motor elõéletérõl egy történetet. Aztán kiderült teljesen más a leányzó fekvése a papírok alapján. |
Gixef | 203 | 2012. október 26. 19:49 | Válasz erre: 202 |
Azért évi 10000-15000 a minimum egy ilyen motornál!!! Hát igen,lásd a hosszú hétvégénket!!:-) |
KawaÉvi | 202 | 2012. október 26. 19:47 | Válasz erre: 201 |
Annyit egy hét alatt beleteszel Gabi. Nem??? De ha jól keverem a lapokat én is (lásd Montenegrói túra májusban).
|
Gixef | 201 | 2012. október 26. 19:46 | Válasz erre: 198 |
Szia. Hozzáértõ nélkül nem venném meg.Túramotorról beszélünk,így gyanúsan kevés a kilométer!!Két év alatt 3300??? |
puleee | 200 | 2012. október 26. 18:46 | Válasz erre: 198 |
A km lehet valós, lehet nem... olyanokra figyelj oda, hogy pl a kulcsnál mennyire kopott a villanyak, vagy hol van a kulcs nem tudom, ha volt rajta kulcstartó, a lábtartó környéke mennyire kopott, érdemes megnézni, hogy milyen gyári gumival adták ki, az van-e rajta, láncszett állapota, féktárcsák vállasak-e - tudom viszonylag új motor, de ki tudja alapon - az ülés alá nézz be, az idomok esetleg hegesztettek-e (így jártam a gs500-al...) gyári matricázás van-e rajta. Kb ennyi jut eszembe hirtelen, remélem segít valamit - eredményes vásárlást!!! |
pandamaci | 199 | 2012. október 26. 18:24 | Válasz erre: 198 |
Arra figyelj: (3ezer km-es géprõl beszélünk,ami ugye olyan mint ha ujat néznél..) -minden irata, forgalmi törzskönyv eredetvizsga,szervizkönyv gyári kulcsok meglegyen, ezidáig rendezett adó biztosítás nem hátrány.. - hogy ne legyen a motor töröttbõl újraélesztett... - ki a (valódi) eladó: a Kereskedõ, vagy x db csatolt adásvételivel valaki magánszemély.Ha magánszemélytõl veszed, megtekintett kipróbált állapot garancia nélkül stb stb, nincs reklamáció. Ha kereskedõ az Eladója lásd: ki irja alá eladóként ,számla, adásvételi papírt, akkor visszamehetsz sírni, ha nem olyan mint a csatolt állapotfelmérõ lapon van feltüntetve. -szervizkönyvben megnézheted, meddig van rá a gyári garancia..min 2 év -de lehet tobb is- az elsõ forg helyezéstõl, ha kotelezõ éves szervizekre is bevitték-lásd bélyegzõ.. -Ha ,,banki elvett,, cucc lenne, mégjobban járd körbe, nehogy akit lelöktek róla (akitõl nemfizetés miatt elvették) elõtte ,,halálára kikezelte,, -ha régóta áll, egy olajcserét, akku cserét még rossz esetben benyelhetsz Hozzáértõt vigyél magaddal, ha nincs egy eladótól független szakszervizben fizess be egy késõbb is számonkérhetõ ,papiron leigazolt állapotfelmérésre. Ha foglalót adsz rá, (10-20% ) és határidõre Te hibádból nem veszed át (nem kell, nem jott ossze a pénzed hiteled anyád nem engedi) akkor a foglalót bebuktad. Kb ilyesmi:)) |
hadesz | 198 | 2012. október 26. 16:25 |
Sziasztok, most tényleg gyors segítségre lenne szükségem, holnap megyek megnézni egy Suzuki GSX 650 F-et, K9es, 2010 novemberben helyezték forgalomba, 3270 km van benne. Nagyon jó áron adja kereskedõ. Egy ilyen fiatal gépnél mire figyeljek? Sajnos igazán hozzáértõ szakit nem tudok magammal vinni, mert pesten nem ismerek ilyet, szóval valahogy egyedül (illetve talán az egyik idén kezdett haver el tud jöni) át kellene tudnom nézni. Motorkereskedõk milyen garanciát/szavatosságot kötelesek vállalni? Illetve azt esetleg tudja valaki, hogy mennyi gyári garival adták ezeket a típusokat (2 esetleg 3 év?) köszönet elõre is hadesz |
Kiscsillag | 194 | 2012. október 26. 15:36 | Válasz erre: 189 |
Honda párti vagyok :) Az er-5-nél meg van egy problmám: szerintem a tank túlságosan merõleges az üléshez képest... és hosszabb távon nagyon nyomja az "altesti nõiességemet" :D ... nem is értem, hogy a pasik mit kezdenek azon a motoron. :) Köszönöm a tippet. Most a cb500-on el is gondolkoztam. Én úgy éreztem, hogy remekül elbírom, bár volt egy kisebb bakim. :$ Körforgalom elõtt (vizsgaelvárásoknak megfelelõen jobb szélre húzodva) miközben eggyesbe böktem, jobb lábam egy kisebb gödör félébe sikerült letenni... mondanom se kell, hogy gyök2-vel merre dõltem el. O.o De nem estem kétségbe. Csak pl. egy 250est meg tudtam volna tartani... |
Kiscsillag | 192 | 2012. október 26. 15:26 | Válasz erre: 190 |
:D kénytelen leszek XX-esekkel motorozni, mert édesapámnak az van, páromnak meg egy 1000-es cbf-je, de õk biztos türelmesek lesznek :) Persze egyedül is fogok gyakorolni, megszokni, ráérezni... :) Köszönöm a véleményt és a segítséget. |
Teme | 190 | 2012. október 26. 14:46 | Válasz erre: 188 |
A CBF 500 remek választás kezdõ motornak. Szintúgy a GS500. Eléggé húznak, mégsem veszélyes, nem áll fel folyton kerékre, nem rakoncátlankodik. GS500-at olcsóbban kapsz talán, viszont késõbb nehezebb lesz eladni. A Honda talán most kicsit drágább, de abból mindig kevesebb lesz a piacon mint GS-bõl, így könnyebben eladod majd. És ha mész csapatban, akkor tudod tartani a tempót és nem fog az esetleges lóerõ hiány miatt a fél csapat téged szidni. De szerintem az elsõ évben inkább egyedül motorozgass, amíg megérzed a motort. Aztán lehet csatlakozni túramotorosokhoz, chopperesekhez. XX-es és R1-es csapatokhoz még ne szerintem-. |
puleee | 189 | 2012. október 26. 14:41 | Válasz erre: 187 |
Ha már egyszer 500assal tanultál, szerintem nem rossz választás az er5, a cb vagy gs500 (én ezzel kezdtem) - ha le tudtál vele vizsgázni, szerintem elfogod bírni! Bár ezt te érzed! Elõször mindenképp csak óvatosan, ne kelljen menekülni sehonnan!
|
Kiscsillag | 187 | 2012. október 26. 14:03 |
:) A baj az, hogy kb. pont ugyanannyi érvet tudok felhozni mindkettõ ellen mint mellett. :) Az oktatóm azt mondta, hogy biztos fogok esni és inkább egy kis motor essen rám, mint egy nagy. Szerintem nem fogok esni. Már azok közé tartozom, akik ezen túl vannak. Ohh, valóban erre nem is gondoltam, az R6-os :) tényleg jó tanuló motor lehetne... :P :) Én is így gondolom Johnny, hogy fejben dõl el. Csak egy- egy helyzetben, amikor a kicsit meg tudnám tartani de az 500ast már eldobnám...? vagy akkor már tök mindegy?! A magasságom oké, az 1000es cbfrõl is kényelmesen leér a lábam, kb. 57 kilómmal. Az 500ashoz húz a szívem valójában... Collosmester ráérzett. |
collosmester | 186 | 2012. október 26. 13:37 | Válasz erre: 184 |
Úgy érzem: mindegy ki mit ír, ebbõl 500-as lesz.
|
johnny | 185 | 2012. október 26. 13:35 | Válasz erre: 184 |
Szia. Én XJ600-al kezdtem a "nagymotoros" pályafutásomat és nem bántam meg. Bár olvastam már "szaklapban", hogy pl. az R6-ost kezdõmotornak tartotta a t. újságíró. :) Szerintem fejben dõl el a kérdés, ha nyugodt, megfontolt vezetõ vagy, nem fog gondot okozni a nagyobb köbcenti. Mondjuk fontos lehet a magasságod, testsúlyod, a gép súlya is. Mennyire tudod megtartani, mennyit mész városban, mennyit országúton, egy vagy kétszeméllyel, stb. |
Kiscsillag | 184 | 2012. október 26. 13:10 |
Sziasztok! Fontos kérdésben szeretném, ha egy kicsit segítenétek nekem. Most tettem le a motoros jogsit (nagyra). A következõ a nagy dilemmám: er-5-ön tanultam, illetve cbf 500-on. Mielõtt elkezdtem a jogsit, mindig arra gondoltam, hogy a legelsõ motorom egy cbf250-es lesz. A jogsit, azért nagyra tettem le, mert így egyszerûbb, akkor nem kell majd feloldatni, nem lesz még több herce-hurca. Így egyszerûbb az élet. Viszont, mivel azokon az 500as motorokon gyakoroltam és tanultam, most felmerült bennem, hogy kell-e 250essel kezdeni, vagy esetleg kezdésnek egy 500ast is elbírnék... (mivel az oktatáson jól megvoltam velük, fõleg a cbf-fel, az nekem nagyon bejött) A nagy kérdés viszont, hogy a fokozatosság elvét betartva én attól még gurulgassak csak 1-2 évet a kis cbf-fel, amíg belejövök igazán és aztán üljek nagyobbra? (tudom, motoron sokan elvesztik a fejüket, meg hogy a sisak kiszívja az ember "agyát") De én azért nõ lévén elég megfontolt, és nyugodt típus vagyok, nem olyan, mint... mindegy remélem értitek. Sok olyan helyzet van a közlekedésben, amiben épp az jelentene elõnyt, hogy (pl 500asnál) el tudok "menekülni" vele a helyzetbõl (abból adódóan, hogy ez már egy nagyobb, erõsebb gép) adott esetben, viszont a kis tesójával lehet ott ragadnék. Nem utolsó sorban egy kisebb motorral közlekedõt elõbb hagynak figyelmen kívül és stb. . . . Szóval tapasztalatok cbf 250 és cbf 500 motorokról? És vélemények? Légyszíí segítsetek. Megfontolt és jó döntést szeretnék hozni. (mi a párommal fõleg túrázunk, nem városban rohangálós motorra van szükségem, ez pl. az 500 mellett szólhat...) Köszönöm a segítségeteket elõre is. :) |
Macko | 183 | 2012. október 24. 18:14 | Válasz erre: 182 |
Akkor az "okos ember maga kárán tanul" örökbecsû lép érvénybe. :-)
|
Macko | 181 | 2012. október 24. 10:05 | Válasz erre: 176 |
Tehát lebeszélted az Apriliáról. Még idõben. :-))) |
hadesz | 180 | 2012. október 24. 09:42 | Válasz erre: 171 |
nah, ennyire jó a vas, vagy senki nem ismeri aki olvasni szokta a topikot?
|
Oldi | 177 | 2012. október 19. 18:46 | Válasz erre: 176 |
Eddig nem zavart.. De te mindent tönkre teszel...:--)))))
|
Bedouin | 176 | 2012. október 19. 07:36 |
Gyerekek nem zavar benneteket, hogy 2 évvel ezelõtti postra reflektáltok? :))) Egyébként Freddie már rég túl van a dolgon és egy japán motorral élvezi a motorozást. :D |
Macko | 175 | 2012. október 19. 05:22 | Válasz erre: 169 |
Ha már Pegaso 650-et nézel, BMW F650GS-t miért nem? Amúgy mindenképpen oldd meg, hogy menj egy Fazerrel és egy kis túraendúróval is, mert egy sornégyes japánt egy egyhengeres európai túraendúróval összehasonlítani sem lehet!!! Magyarul: az általad feltett kérdés tipikusan olyan, amire NEM LEHET (és nem is szabad) VÁLASZOLNI. Arra ugyanis csak te magad tudsz: személy szerint neked melyik jön be a legjobban. Azzal viszont egyetértek, hogy hívd fel Bedouint, és az Apriliáról egészen biztosan lebeszél. :-) |
Oldi | 174 | 2012. október 19. 00:25 |
Lehet nem voltam teljesen egyértelmû: természetesen ebben az esetben csakis a japán... |