27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BANDITOS - ISMERKEDÕS (1250)
Következő oldal

TayRol 5303 2010. április 29. 17:12   Válasz erre: 5301
ez is a 17 ezres, vagy ez gyari?
    

Maxxy 5302 2010. április 29. 16:34  
Gumitéma!

Most vettem egy kb max 100km-es Michellin Pilot Road 2ct-t,kicsi szöget kapott a német kolléga,aztán mivel sok zsetonja van gondolom vett rá újat! Én meg megvettem kerek 25 pézé kijavítva belülrõl ámerikai fóttal!
    

Maxxy 5301 2010. április 29. 16:31  
Azért bordóban sem rossz a hátsó sárvédõ!
    

vadasz 5300 2010. április 29. 15:34   Válasz erre: 5299
Gyere ki a placcra, ha más nem dumálni...


...már el is felejtetted mennyit segít ezekben a dolgokban az a négy henger??? Ne tedd!!!!

Nah indulok is.... ...egy kis gyakorlás nem árt.
    

KRAVEN 5299 2010. április 29. 15:22  
Az egész világ egy ocsmány undorító fertõ... Minél többet fogok fel a mozgató erõk természetébõl, annál inkább megy el az életkedvem :-(((

Ehh, bocs csak szar napom volt.
    

vadasz 5298 2010. április 29. 15:21   Válasz erre: 5295
Hello :D

1293-as regszám, és még életemben nem láttam.. pedig kolléga!!!


azta, hogy kik kerülnek elõ, de hogy honnan :D :D

Na mindegy.. ÜDV !!!
    

csabu987 5297 2010. április 29. 14:00  
És ez vonatkozik az "akciósan" 70-80e Ft-os motorgumikra is.... Annyival nem tud többet mint amennyivel drágább, nem kicsit használják ki a sznobságot is és ezzel nem kívánok itt senkit megsérteni.....
    

csabu987 5296 2010. április 29. 13:50   Válasz erre: 5293
Ezért mondom én azt, hogy létezik a pofátlanságnak egy olyan szintje, hogy már csak röhögni tud az ember kínjában, mennyire akarják hülyének nézni a boltosok. 15-ért vettem használt gyári bukócsövet és még így is szívtam a fogam. A spare suzukinál 25 az új. Még 15 is sok érte, amennyi lakatosmunka meg anyag van benne. A sárvédõ így kisipari kivetelben megérte, de a gyári nem normális ár az hétszentség.
Csak egy példa: 300L autós tetõbox 3 db zárral (megnéztem közelrõl, tökre túraboboz kivitel és minõség) 24.900 Ft Ugyanez motorosnak 46L 40-50e. Elmehetnek a picsába.
    

jo_lenne_tudni 5295 2010. április 29. 13:43  
Valoszinu ugrottatok, mikor irtam, hogy K5 utani Banditra 9000-ert(!) volt sarvedo, festve (matt fekete), pontos, gyari utanzat. Fel kellett csak csavarozni (5 perc).
"muanyagoscsaba" neven keressetek a sracot. Szamat kiadja a nagy testver.
    

TayRol 5294 2010. április 29. 13:28   Válasz erre: 5293
http://www.puig.tv/tuning-motos/suzuki-gsx-1400-2006/guardabarros-trasero/c171es/f232-r31-m1396/ target=_blank> Link </A>

ez sem sokkal olcsobb...:(
    

tangerine 5293 2010. április 29. 13:26   Válasz erre: 5265
Kár hogy GSX-hez nincs, csak 50-ért. :(

"Kedves Gábor !

Köszönjük, hogy megkeresett minket, de sajnos a GSX 1400-as motorhoz nem gyártunk hátsó sárvédõt.

Gyári SUZUKI tudok ajánlani szinre festve ( fekete vagy kék ) illetve festetlen 49.456.- Ft-ért.

http://www.spare.suzuki.hu/katalogus/products_motor.php?id=34&lang=hu"
    

vadasz 5292 2010. április 29. 11:50   Válasz erre: 5290
De ez csak féltõccsér :D :D :D Amúgy tuti csak a poén kedvéért nem veszek.... ....de rohadtul megnézném, kipróbálnám az tuti100! :D ....


most õszintén.. nem baba???? (bár ez kimondottan a Te motorodnak állna jól!) az enyimen nem lenne annyira nagy szám, mert sok a mûanyag és a felesleges vas
    

vadasz 5291 2010. április 29. 11:49  
Én se istenítem... ...messze álljon tõlem. A direkt konkurenseit isze még csak nem is próbáltam.

Amit látok és tudok, hogy eddig bárhol biztonságosan motorozva jelentõsen többet tudtam vele csinálni, mint mások másmilyen gumival. Aztán msot hogy ki hol miért parázik, vagy miért csúszkál vagy nemtom.... ....ehhez nem értek.

Hallom rendszeresen, hogy "Pilot Road nem elég, Pilot Power kell de inkább pilot race.. vagy izé vágot slick milyen?" és hasonlók. Mindezt amikor a Z6 többet tud mint én!!!! Ami egy igen kemény gumi, és elviekben a legkevésbé tapadós. Nem azt mondom, hogy nem lehet dinamikusabban illetve gyorsabban motorozni, mint amit a Z6 tolerál, de azt a kategóriát közúton nemigazán tudom elképzelni. Akinek ez az állítás furcsácska elõbb mutassa meg, hogy hol-mit-dönt... ...aztán lehet besézlgetnih, gyo akkor a gumi e a hibás. ....legritkább esetben, ez a tapasztalatom.
    

KRAVEN 5290 2010. április 29. 11:48   Válasz erre: 5288
Persze mikor én linkeltem egy tölcsért fele ennyiért, az szar volt... :-)))
    

KRAVEN 5289 2010. április 29. 11:38  
Z6-ot én sem Istenítem, de ezt más sok helyen kibeszéltük. Szerintem közel sem olyan über...

Az AWI-t meg lehet próbálni. Mi is megtettük. Ha a hegesztõ nem zavar el 2 perc alatt a füst, meg a fröcsögés miatt, akkor talán egy bontott teknõ árának 2/3-ért meghegeszti. Talán!
    

vadasz 5288 2010. április 29. 11:37  
Z6... ...poros utat nem szereti.

Kifuppancsot nézzétek már meg.... ...vazze.. én lehet veszek egyet.. már csak a móka kedvéért is ! ! :D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-08-09-GSXF-650-07-08-09-1250-Bandit-exhaust-pipe-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3cac767251QQitemZ260591481425QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
    

zold1 5287 2010. április 29. 11:31   Válasz erre: 5281
Nem tudom, mi olyan zsír abban a Z6-ban. Nekem már volt mindenféle takony használt gumi, mégis egy ismerõs meglehtõsen kövér profilú z6-ja volt az egyetlen, ami valaha kipörgött alattam gázadásra. (3-ban 4000-es fordulatról kb)
    

vadasz 5286 2010. április 29. 11:26   Válasz erre: 5282
Szépségnek ára van. :D

Ha lehetne is taknyolni/hegeszteni ...ha valami haver okosba megtaknyolja alighanem egy menet közben szétesõ teknyõ miatt bekövetkezett esetért nemigen vállal(hat) felelõsséget, ha meg valaki szak-helyen bevállalja az sem két forint, és akkor is csak egy taknyolt teknõd van.

Sajnos ami a királyé az a királyé ...
    

zold1 5285 2010. április 29. 11:24   Válasz erre: 5282
Sok a fenét. Meg kell venni annyiért. A sugó az egyik- ha nem A- legjobb árképzésû bontó.
    

TayRol 5284 2010. április 29. 11:19   Válasz erre: 5265
hat hallod tenyleg jol nez ki.:)
    

vadasz 5283 2010. április 29. 10:57   Válasz erre: 5281
enyimet ha nézed... gyárilag se semmi... ...aztán rájön kb 25 kiló extra...nem kell sajnálni. :D
    

Claudia 5282 2010. április 29. 10:46   Válasz erre: 5261
Dani!
A Sugomotorsnál és a Motorbonto-nál 15ezerért van...az nagyon sok pénz...

István a hegesztést nem tudom, de megnézem a srácot!

Köszi nektek!!!
    

K.Istvan 5281 2010. április 29. 10:43   Válasz erre: 5280
Azért ne feledd el az enyém nem egy versenypálya szökevény a súlyát tekintve, de éppen ezért jobban van terhelve a gumi is , így az nagyobb mechaikai igénybevétel hatására jobban is melegszik. És nem vagyok a Z6 ellen (elfogyott 1-2 szett már ezen is) , de most ez a két garnitúra van a polcomon, ebbõl kell választanom.
    

vadasz 5280 2010. április 29. 10:36   Válasz erre: 5279
Akkor csak röviden: Nekem az esetek 95%-ban a Z6 jobb tapadást, nagyobb kontrollt és több tartalékot adott mint az M3. Abban az 5%-ban pedig HÚÚÚÚÚÚ mekkorát motoroztam :D
    

K.Istvan 5279 2010. április 29. 10:30   Válasz erre: 5276
Volt már M3-m. Fel tudom melegíteni azért! :)
Motiont nem ismerem!
    


K.Istvan 5277 2010. április 29. 10:27   Válasz erre: 5272
Hello!

Nem egyformák a dugattyúk átmérõi , egy nyeregben van két kicsi és két nagy . Azt hiszem ebben a kicsié szált el.De egy dugattyúnak is van egy karmanytúja+egy porvédõje. Nem akarom tõled lelejmolni, csak forrás kéne ami olcsóbb mint a suzukis. Még a telo úgysem érkezett meg.
De ha neked felesleges tárgyalhatunk róla.
Köszi elõre is.

Üdv

István
    

vadasz 5276 2010. április 29. 10:26   Válasz erre: 5274
M3 at felejtsed el!

Szuper gumi, de életveszélyesen kell vele motorozni, hogy elérje a munkapontját. /nem kommentálnám részletesen, legyen referencia a "hírem" mint nem-csiga :D/ Az alatt pedig egy fos, még a macadam is jobban tapad.
    

csabu987 5275 2010. április 29. 10:24   Válasz erre: 5273
Én sem tudom, de ez van....abszolút igaz és konkrét számokat írtam. Nem megyek veszettül, 100-130 a tempóm és egy tankkal 300km-t megyek csomagok és utas nélkül.
    

K.Istvan 5274 2010. április 29. 10:21   Válasz erre: 5269
Felénk csak hosszú technikás egyenesek vannak. Jelentem. Én nem tudok vele egyhelyben körözni, hogy egyenletesen lekopjon. Mire eljutok egy jómõségû szakaszhoz minimum 200-250 km kell megtenni, hogy ott pl 50km-t pörögjek. Meg a nehezebb vasam nekem komolyan hámozza a közepét... Z6 ide vagy oda akkor is!Bár most 12e fele jár a hátsó, még 1-2 ezer van benne. Valószinüleg repül majd vele az elsõ is amiben 3e-rel kevesebb van. De nyári túrára nem indulok kopott felemás gumikkal. Csak még nem döntöttem el, hogy az Metzeller M3 sát vagy a Contimotiont tegyem fel majd???
    

vadasz 5273 2010. április 29. 10:20   Válasz erre: 5271
Nemtom hogy a túróban csinálod. Nekem eddig dunlop 3500 hátul, elõl is elfogyott addigra.

Metzeler M3 5000 km elõl hátul

Z6 sima és interact 6000 és 10000 között elõl hátul. Együtt kopok teljesen.
    

vadasz 5272 2010. április 29. 10:18   Válasz erre: 5270
Most konkétan az a két ..vagyis egy darab porvédõ érdekel?

... nekem most hozták meg, nemtom mennyi volt, és maradt e plusszban..
    

csabu987 5271 2010. április 29. 10:17  
...és azért a gyári Dunlop Sportmax-szal is elmotoroztam 7500-at és 2mm profillal átadtam Totokalminak. Az elsõt pedig most cseréltem le Road Attack 2-re. Az elsõ 17-et bírt, de 2mm alá már nem akartam lemenni. Pedig szabály szerint még mehetett volna.
    

K.Istvan 5270 2010. április 29. 10:11   Válasz erre: 5264
Csak azért mertem idekérdezni az SV-vel mert a 1200 K6-oson és a 1250 /650 bandikán is elvileg ugyan azok a fékmunkahergerek vannak....
    

vadasz 5269 2010. április 29. 10:10   Válasz erre: 5268
Z6 Zalában is kvázi-egyenletesen kopik, mindenféle rinya/para és hasonló csík nélkül, jelentem !!!! :P
    

csabu987 5268 2010. április 29. 10:07   Válasz erre: 5267
Csak azt ne felejtsd el,hogy én a Mecsekben lakom, tele kanyarokkal és eléggé egyenletesen kopik a gumim egész felülete. Az Alföldön más lenne a helyzet.....
    

K.Istvan 5267 2010. április 29. 09:52   Válasz erre: 5266
A kopáshatár környékén már annyira szögletes lesz, pont a nagy profilmélységbõl eredõ eltérések miatt, hogy igen komoly kompromisszumokat kell kötni, hogy teljesen elfogyasszad...( közuton túrázásra használva ugyansem tudod egyenletesen koptatni a teljes futófelületet.) De szerintem a profilmélységben már most is komoly eltérés lehet, és lehet érezni belõle származó instabilitási tulajdonságokat.
Persze ha csak futásteljesítmény /ár arány számít magasan verhetetlen gumi ezt el kell ismerni. Én azért szeretem élvezni, ha a zselékocka tipusú motorom alatt legalább a gumik profilja, futófelülete segít kanyarodnom egy jót olykor -olykor.
    

csabu987 5266 2010. április 29. 09:32  
És mégegy dolog eszembe jutott az Avon hátsó gumimról. 10e km-t mentem már vele, az új profilmélysége 7mm volt. Pár napja a barátom mélységmérõjével megmértem és jelenleg 4mm. Természetesen mindkét adat a közepére vonatkozik! Ha 3mm kopott el 10e alatt és még van 2,4 akkor sacc 17-18e lesz benne mire cserélni kell. Hidegen vigyázni kell vele ez tény, de nem is kopik el hamar. Rinyacsíkomat pedig látjátok a fotókon. Az ára pedig 24.900 volt.
    

csabu987 5265 2010. április 29. 09:21   Válasz erre: 5263
Nem alkudtam én semmit. Felhívtam õket és rendeltem. Két nap múlva hozta a gyorsposta. Magam is meglepõdtem amikor kicsomagoltam, de megmondjam õszintén, nem haragudtam érte. Egy dolog, hogy nem metálfekete, csak sima lakkfekete, de ha nem mondom, a különbséget csak szakértõ szem veszi észre. Így meg csak felszereltem és kész.
    

K.Istvan 5264 2010. április 29. 07:59  
Talán valaki most nekem is tudna segíteni iziben. :)
SV 1000-hez kéne elsõ fék munkahengeréhez tömítésszett. Suzukitól már van ajánlatom ~10500 HUF a 4 dugattyú porvédó karmantyú szett. Van esetleg valami földalatti mozgalomból származó pl fele ennyiért? Akkor nem támogatnám a helyi márkaképviseletet. :)

Claidia!

Ha nem marad semmi olcsó lehetõség , azért õt megkérdezném.
http://www.mariuszawihegesztes.hu/

Van email címe, kattintva pár képet a problémás alkatrészrõl , szerintem ad ajánlatot. És a portfoliójában lévõ képek alapján talán rá lehet cáfolni Kraven kételkedésére. (vannak már "csodaszerek" a hegesztés területén is, és egy olajteknõ nem egy kimodottan teherviselõ alkatrész.)Sõt ha rossz a menet érdemes készülni egy esztergált persellyes, amit aztán a felfúrt furatba be lehet hegesztetni. És a minõsítése szerint srácnak, tud "viztömörre" hegeszteni.
    

Yossarian 5263 2010. április 29. 07:43   Válasz erre: 5259
És hogy lett ennyi? Lealkudtad? Az oldalon 17k-ért fehéret, fényezés nélkül ajánlanak. A feketére fényezés feláras..
Csak azért kérdem, mert engem is érdekel..
    

TayRol 5262 2010. április 29. 07:18   Válasz erre: 5259
egy kepet majd tehetnel fel! ;-)
    

KRAVEN 5261 2010. április 29. 07:09   Válasz erre: 5254
Ne is próbáljátok hegeszteni! A bediffundált olajtól csak gázosodik, taknyolódik... Sosem lesz az igazi :-(

Próbáld meg talán a Sugo Motors-t. Nagyon sok cuccuk van.
    

jo_lenne_tudni 5260 2010. április 28. 22:41   Válasz erre: 5259
En 9000-ert vateraztam egyet, gyarirol van a forma leveve, feketere fujva. Csak csavarozni kellett, minden pontos volt. Dunaharasztiban csinalgatta, csinalgatja egy srac.
K5 utanira valo.
    

csabu987 5259 2010. április 28. 22:37   Válasz erre: 5258
Tõlük rendeltem. Feketére fényezve küldték és sztem nagyon tuti.

    

TayRol 5258 2010. április 28. 21:41   Válasz erre: 5255
http://www.nivojff.hu/index1.php?page=webshop/shop_detail&id=3259&prod=3_9&actmenu=3_9 target=_blank> Link </A>

en ezt talaltam.
    

vadasz 5256 2010. április 28. 21:25   Válasz erre: 5255
de hát neked isze van má :D minek mégegy?.. amúgy ez érdekes télleg...
    

Krisztián76 5255 2010. április 28. 21:18   Válasz erre: 5249
Hátsó sárvédõ 17-ért fényezve, kipostázva, hol van ilyen?
    

Claudia 5254 2010. április 28. 20:45   Válasz erre: 5253
Elrepedt sajnos több helyen is az anyag és azt mondják nem lehet hegeszteni :(
    

vadasz 5253 2010. április 28. 20:24   Válasz erre: 5252
elbaxódott a menet?

van ám szaki aki csinál rá simán másikat egyel nagyobbat...


...vagy elrepesztettétek magát az anyagot?

.. szentem írd le a gondodat részletesebben... sik szaki jár ám ide, csak bölcsen hallgatnak.
    

Claudia 5252 2010. április 28. 20:16  
Tudom, hogy nem Bandit és nem is Suzuki, de hátha köztetek van valaki, aki tud egyet:

Szükségem lenne egy olajteknõre egy 99-es Hornethez.
Ha valaki tudna valamit kérem szóljon!

Köszönöm elõre is!!!
    

TayRol 5251 2010. április 28. 20:03   Válasz erre: 5249
en is nagyon-nagyon regota szeretnek egyet, de vagy hullagagyi, vagy 100 ojro az ara.:( meg gyujtok ra.
    

Maxxy 5250 2010. április 28. 17:52   Válasz erre: 5249
csabu!

Látod-látod,mire jó az alföldi cimbora! Megláttad az enyémen,oszt beleszerettél a sárvédõbe!
Mikor megyünk az öreghez?
    

csabu987 5249 2010. április 28. 17:40  
Ma megérkezett a Nívó Kft.-tõl a hátsó sárvédõm. Feketére fényezve küldték, csak fel kellett szerelni. Nagyon tuti lett, nem volt 17 még postával együtt sem. Végre nem szórja tele a gumi a kerékjáratot meg a rugóstagot dzsuvával....
    

Szotyi 5248 2010. április 27. 20:40   Válasz erre: 5245
76km/h-ás átlag,nem rossz........ELISMERÉSEM KAZAMNAK ÉS PÁRJÁNAK!!!:)
    

Szotyi 5247 2010. április 27. 20:40   Válasz erre: 5245
76km/h-ás átlag,nem rossz........ELISMERÉSEM KAZAMNAK ÉS PÁRJÁNAK!!!:)
    

zold1 5246 2010. április 27. 07:19   Válasz erre: 5241
Milyen sisak ez?
    

zold1 5245 2010. április 27. 07:15   Válasz erre: 5226
1334 egy nap alatt?
    

vadasz 5244 2010. április 26. 19:26  
Bent a PC. Teszt állt kb. 7 km normál motorozásból és egy kis egyes-hátsófék-alapjárat manõverezésbõl.

Az a sanda gyanum, hogy a lambda-szonda kiiktatás kb ugyanezt tette volna. Kulturáltságban ég és föld, aztán hogy mi jön ki a kipufogón azt csak tippelni tudom, de megy mint állat, és igen szépen lineáris, bár ezt így segg-mércével képtelenség megállapítani.
    

Mano81 5243 2010. április 26. 17:38  
Ez az álló helyzetben eldõlés nagy móka, volt szerencsém nekem is. Emlékeztek, 15 fokos emelkedõn ferdén megállva...
-1 tükör.

Egy idõ után mosolyogni fogsz ezen is. Amúgy nagyon szép helyen voltatok.
    

vadasz 5242 2010. április 26. 11:56   Válasz erre: 5241
Nem eccerû a téma, eztet értem. Én is ebben voltam az õsszel. Schubihoz aztán végülis vettem Plexi+zármechanika+gumitömítés. Kb ez az összeg volt. Nem bántam meg, mert a sisakom kvázi új így.

Az a baj, hogy miután körbeírod a paramétereket, tehát most nincsen sisakod, és meg kéne oldani két lehetõség van... Rendbeteszed ezt, vagy veszel másikat. Miután mind a kettõt számszerûsítetted lehet dönteni. Sajnos nem csak lehet, hanem kell is, és mind a kettõ pénzbe kerül. Nem kevésbe.



Ezt dobta a gép. Minemellett elképzeltem a szitut... hát mákotok volt :D de halálra röhögtem volna magam ha látom :D :D :D
    

Kazam 5241 2010. április 26. 11:39   Válasz erre: 5240
Mint tudjuk nem tudok magyarul de most már az a kérdés hogy költsek-e 21eFt egy 3 éves sisakra aminek igazán csak a színe jött be. Na jó meg a Pin-Lock.
    

vadasz 5240 2010. április 26. 11:26   Válasz erre: 5239
Gyuri, ne legyé ****! Amikor majd naponta szo.od hogy így döntöttél... //99% hogy még tartalékba se fogod eltenni a nem pinlockosat, hanem konkrétan kibaxod a kukába. Ekkor vettél egyet feleslegbe... ...hmmmm //


(Nem azt mondom , hogy nem lehet motorozni pinlock nélkül. Nekem sem volt sokáig. Vissza soha nem tenném a simát (pedig schuberth volt hyperantiFOG-al) ...akkor inkább spórolnék, és addig nem motoroznék, .. vagy mittudomén, nem adnék a nyulaknak enni egy hétig vagy valami... )
    

Kazam 5239 2010. április 26. 11:00   Válasz erre: 5237
Értem én hogy gõzgép de akkor is drága 14eFt-ért. A párnázat is elég kopott. 1 fejpárna 7eFt. Bekaphatják.
    

Kazam 5238 2010. április 26. 10:54   Válasz erre: 5232
Ahhoz hasonló szitu volt mint ahol a sisakban ül Marika.
Csak egy húzósabb balos kanyar volt meredekebben jobbra egy zergeb..szta meredek út vezetett le. Na onnan jöttünk fel és jobbra kis ívben akartunk felfele menni. Csak az volt a gond hogy már megindultunk amikor fent megjelent egy busz. Gázt nem mertem adni -nehogy hanyatt vágja a motor magát- mert az útra felvezetõ még meredekebb szaron voltunk.
Még visszaszedtem majdnem egyenesbe de megindult hátra és így már nem bírtam vele.
Én voltam a balfék mert egy kicsit lejjebb nagyobb ívben fordulhattam volna.
    

vadasz 5237 2010. április 26. 10:48   Válasz erre: 5234
???


Magyarul is tudsz még? :P :P :P

Páramentesítõvel kezelt az pont olyan mint a "innováció még a továbbiakban, hogy ajármûvet felszereltük két üléssel is, melyekre természetesen két ember ülhet (1-1), ezért a jármû innovatív és csak nálunk kapható, egyedi módon nem csak hogy alkalmas, de fennomenális tulajdonságait figyelembe véve különösen alkalmas a kétszemélyes közlekedés megvalósításának foganatosítására"


Lényeg: Pin-Lock !
    

csabu987 5236 2010. április 26. 10:45   Válasz erre: 5235
Bár nem írtátok, de Görögország volt, ha nem tévedek... Középsõ kép a Meteorák....
    

Kazam 5235 2010. április 26. 10:42   Válasz erre: 5231
A másik kettõ a szálláson volt.:)
    

Kazam 5234 2010. április 26. 10:39  
Most hogy eltört a plexi:
Az eredeti gyári pinlock-os volt. Mennyire a belülrõl páramentesítõvel kezelt plexi. Természetesen párásodás tekintetében.
    

K.Istvan 5233 2010. április 26. 10:13   Válasz erre: 5225
Kérem tisztelettel. Ha nem verjük túl nagy dobra akkor nem verik fel az árát a bontott cuccnak! :) Így csak négyszeközt írtam. Úgysem olvassák sokan az írásaimat.
    

K.Istvan 5232 2010. április 26. 10:03   Válasz erre: 5226
Hello!

Tisztában vagyok a teljesítményetekkel! :) csak egy kis piszkálás vol, hogy hamarabb tudjál visszatérni a "rendes" kerékvágásba!
Gondolom a álló helyben eldölés nem a fisseség jeleként és mókából következett be. (nekem ilyenkor már nem könnyû alló helyzetben megtartani motort, és ha nem tudom lerugni idõben az oldaltámaszt, nekem is akadnak meleg pillanatok, cserében egy kicsit felszökik az adrenalinszint! :) )

Az láncolajzóról meg tudjuk, hogy mekkor elõnye van mi használók, a többiek max sejthetik!!! :)Én is várom már a közös túrát a "palacka zárt golyó" ütemével esténként ! :)

Üdv

István
    

vadasz 5231 2010. április 26. 09:56   Válasz erre: 5228
1 dobozzal mentetek?????

Le a kalappal Marika elõtt ez esetben. Eddig még fehérnépet olyat nem láttam, akinek ne kéne a két oldaldoboz egymagában, amikor csak tecsóba megyünk akár zsemléért :D
    

KRAVEN 5230 2010. április 26. 09:39   Válasz erre: 5226
Gratulálok és irigykedek is egyben! :-)
A PowerTape-es sisakkal meg divatot kéne teremteni... :-) Mint annak idején a vékony keretes szemüvegek. Az is hordta akinek nem kellett. Legyen a szürke csík a sisakon a klubjelvény!! :-))

Remélem személyesen bõvebben is mesélsz!
    

Kazam 5229 2010. április 26. 09:22   Válasz erre: 5228
Uccsó
    

Kazam 5228 2010. április 26. 09:22   Válasz erre: 5227
Pár kép
    

vadasz 5227 2010. április 26. 09:06   Válasz erre: 5226
Magyarul minden a normális kerékvágásban ment és faxa volt ! ! ! !


PRíMA ! ! !
    

Kazam 5226 2010. április 26. 08:52   Válasz erre: 5223
Bocs de nem gyengén fáradtunk el. A haza út 1334km lett a szállástól a lakásig. Reggel 5kor indultunk.
Az olajozó istencsászár. Idézném a másik srácot aki fújkált:"megálláskor döntenem kellett hogy fújok v. eszek"
Egyszer csukták ránk a sorompót így a powertape jól jött a sisak plexihez (ala Kraven). Egyszer takaróztunk be a motorral gyakorlatilag álló helyzetben.
1190m-es hegyrõl motorozgattunk le a tengerpartra. A másik befogó 7km. Ebbõl sejtheted hogy nem gyenge emelkedõk vannak visszafordítókkal.
Ja és mindezt utassal. Egy leheletnyi off-road is volt.
    

vadasz 5225 2010. április 26. 08:45   Válasz erre: 5221
Tanulságos! Köszönöm a beszámolót!


Pénteken este 9 kor lett kész a motorom. Megcsikiztem az elefántok fülét-talpát a hétvégén. Úgy néz ki minden OK.

Kazam: !!!
    

vadasz 5224 2010. április 26. 08:40   Válasz erre: 5217
631-es wilbers azért nem annyira ócsó annyiért, talán az õsszel, vagy tavasszal cserélem majd, de akkor hird-elõfeszítés állítással, és a külsõ kiegyenlítõset akarnám venni.
    

K.Istvan 5223 2010. április 26. 08:25   Válasz erre: 5220
Hello!

Hú de böbeszédû vagy! :) Persze tudom nehéz szavakba önteni az ilyen élményeket. :)

Üdv

István
    

K.Istvan 5222 2010. április 26. 08:21  
Hello!

Korábban volt téma a kartergáz szûrõ, melyet pár hónapja el készítettem "talált, fellelt" cuccokból. Igaz akkor kicsit balul sikeredett a dolog, mert az elsõ teszkörön még februárban párszor feljött az FI hibajelzõ lámpám. És mivel tudtam, hogy a baj az újonnan módosított részrõl jöhet hát le is szedtem , és egy kis idõre jegeltem a témát. A probléma ugyan az volt hogy rossz helyen kanyarítottam csövet, pontosan a légszûrõ doboz és a befecskendezõ szívocsonjai között. Itt viszont nem vettem észre hogy hozzáért a másodlagos motoros pillangószelepek tengelykapcsolójához , így néha akadva lépést vesztett. Jobban átgondolva, és átfittingezbe a cuccot sikerült újra beraknom csont nélkül. Közben viszont beállt a jóidõ, és már nincs annyi csapadék anyag a rendszerben a hidegebb zord idõkben. Viszont azt vettem észre, hogy a motor karcosabban jár, még dinamikusabb lett. és a fogysztásom is regisztráltam kb fél liternyi javulást, pedig rohadtul élvezkedtem vele...
Szóval lehet hogy csak a motor tömege lett vele nagyobb , de egy darabig elfér rajta! :)

Üdv

István
    

K.Istvan 5221 2010. április 26. 08:06  
Hello!

Úgy vélem bár sort megér írnom az utolsó pár cselekedetemrõl. A húsvétkor megérkezett B-king fõfékhengerem pénteken felkerült motorra. Elsõ ránézésre nem tûnik túl nagy dolgnak kicserélni ezt az amúgy komoly alkatrészét a motornak, azért sokat segített az elõzetes vizsgálódásokban, hogy pár hétig (hónapig) ott állt mellette egy B-king és össze tudtam hasonlítani az GSX 1400 gyári fõfékhengerével. Nyilván nem egyformák! :) Ezrét is cseréltem le az axiálist a radiális kialakításura. ( A fékkar másik irányban nyomja a fent a tartály alatti dugattyút, az egyik tengelyirányú , a másik sugárirányú elmozdulással van elmozdítva. Mások az erõkarok, és más elmeletileg a karakterisztika is a két megoldás között.)
Amit a felszereléskor fizikailag meg kellett tennem, az követekezõ volt. Kicsit összébrendezni gázkart-kapcsolószektort, fõfékhengert, mert a különben a fékkar íve felütközött volna túl korén a gázkar bowdenházába. Továbbá kicsit zsebbe nyúlos volt , de cserélnem kellett a fécsövet is, mert máshova esett a fittigje a B-kingének. Így rendeltem egy vegyes csõvet, mely 70mm-rel hosszabb volt, fenti vége 0 fokos B-king fittinggel, alul GSX1400 20 fokos fittinggel. ( Goodridge fémhálos volt már fent eleve, így az most ment a padlásra a gyári fõfékhengerrel.)
Mivel bontottam a csõrendszer , így lecseréltem a fékfolyadékot is. Extra még hogy Béka cuccán fent a tartály alatt is van légtelenítõ, nem csak a féknyergeken. Igazából eddig sem panaszkodhattam gyári fékrendszerre, de most egy kicsit más lett. szépen adagolható, de mégis kis elmozdulásra, és kis marokerõre már könnyen térdre kényszeríthetõ az elsõ futómû. Ezt eddig is el lehett érni, de sokkal komolyabb belemarkolással, és nagyobb fékkar elmozdulással. Legalább is friss élmények tekintetében ilyen tapasztalataim voltak a hétvégi ~800km-en. ( ha nagyon akarnám még esetleg cserélhetném a fékpofákat Nissinrõl AP racing szinterre, utobbiról jókat harsognak, fõleg az ára miatt, de azt hiszem ezzel is el leszeg még egy 30-40 ezer km-t.
Azt hiszem sikerült ismét egy olyan megoldást felbiggyeszteni a motorra, sõt olyan jól látható helyre mint a kormány, ami nem nagyon szembetûnõ, nem módosítja a motor küllemét észrevehetõen, ugyanakkor az erõsebb motor könnyebben kordában tarthatóvá válik vele. (megvehettem volna kuplung fõmunkhengerét is, de azzel igazából semmit nem nyertem volna, csak hasonlítana másik tartályra, meg most vettem meg és cseréltem le a kuplung csõvét is fémhálósra, és abból nem akartam újat venni, hogy ezt még nem is használtam. Ahhoz egy kicsit borsos az ára, fõleg hogy ezt nem sokan cserélik le rajtam kivül.) Másik elõnye a cuccnak, hogy így most le lett cserélve a picit már lötyögõs fékkar az öregedõ karmantyúkkal egy alig használtra.

Üdv

István

    

Kazam 5220 2010. április 25. 22:40  
Hazaértünk
    

Mano81 5219 2010. április 23. 18:29  
CBR Honda a '90-es évek elejérõl. Csak nem a 600F volt az? :)

Csak jót tudok róla mondani. Kiviteli minõsége veri a Hornetét, meg az összes többi ilyen korú motort. Akár ezen is érdemes elgondolkodni, jelenleg 72 db van fenn a hasznaltmotorok.hu-n minden árkategóriában.

És ne félj tõle, alul nem megy, csak 6000 fölött :)
    

K.Istvan 5218 2010. április 23. 16:19   Válasz erre: 5215
Ezért is írtam hogy az én véleményem most nem számít, csak járattam a számat. De a leírt dolog szerinte nem elõnye a hondának, fõleg ha valaki hosszútávon tervez. A TDM valóban nem rossz választás, a kezdõk oldaláról nézve azon tekintetben , hogy lent nem csinál semmit meg fönt sem, és középen sem olyan tüzes hogy ledobna. De szerintem az más stilusú gazdát favorizál, és nem olyat aki a túramotorokat nézegeti. Az igazság az hogy 4-5 kilóért sok hulladék van a piacon. Óvatosnak kell lenni. (Fél éve zaklatott egy arc kb 2-3 hónapon keresztül,ostromolva a hirdetésekbõl összemazsolázott esélyes motorokkal. Én meg osztottam az észt, hogy melyik hova való, és mire jó, még végre elvezéreltem egy olyan CBR hondához a 90-es évek elejérõl , ami valóban 50000km-rel az órájában állt elöttem bonatatlan blokkal , eredeti idomzattal fényezéssel, átalakítás fabrikálás nélkül, igazából egy lókupecen keresztül , de elsõ gazdától. Kincsek vannak, de nagyon keskeny és göröngyös az út ami ezekhez elvezet , és közben a szirének fényes motornak látszó hulladékok képében csábítan el úton útfélen.)
(Kedves barátom sem vette a fárdságot hogy mikor kinézte magának a motort A SZALONBAN(!!!) elvigye valamelyikünket több szem alapon. Mikor meghozta látszott rajta hogy sérült volt, és amikor szivárgott az elsõ telo szimeringje 10ekm után azért bizalmatlannak kellett volna lenni a vásárláskor hogy komolyabb gondok is lehetnek az idomsérülésen kivül...Most várom hogy megérkezzen a két helyettesítõ teló, mert mindegyik meg volt rogyva. Hja és simán sérülésmentes motornak árulták! ha minden jól megy ez most csak egy 100 rongy alatti benézés volt. és ez csak egy 4 éves motor. ennél nem jobb a helyzet az általad említett árkategóriában.)
Lehet nagyobbra kéne tágítani a lehetséges befutó tipusokat a jobb találat reményében. (Egy dolgot biztos nem szabad megkötni, és az a szin! :))) )
    

zold1 5217 2010. április 23. 16:18   Válasz erre: 5215
Vadász!
Voltam ma az X-bike-ban. Van a falon egy wilbers rugóstag+elsõ progresszív rugó nagy vizes banditba 110 ezerért szumma...
    

zold1 5216 2010. április 23. 13:59   Válasz erre: 5215
Ja, a TDM jó lehet(én mondjuk sosem vennék túraendurót, de ez egyéni perverzió),csak leér-e a lába róla?
    

vadasz 5215 2010. április 23. 12:39   Válasz erre: 5214
Tod, csak szükség törvényt bont. A kérdés feltehetõen nem az volt, hogy: "van 3 millám, kéne valami elfogadható motor ilyen-olyan célra", hanem inkább abba az irányba mehetett, hogy "ha egyszer lesz egyben 4-500000 pénzem, akkor milyen típusokat érdemes nézegetnem az alábbiak közül".

Mondjuk most éppen van egy TDM-eladó a fórumon, kezdõknek nagoyn megfontolandó.
    

K.Istvan 5214 2010. április 23. 12:03   Válasz erre: 5212
Meg mint köztudott a 600-as Honda blokk hengere egybe van öntve a blokk felsõ felével, amiben meg a motorszám van , ha jól tom. Szóval itt már nem nagyon cserélgeted a kopott hengereket...blokkcsere. és manapság már nincs kevesett futott motor, csak a kereskedõknél! :) (és ezek nem 100 ezeret elmegyek kopás, olajfogyás növedés nélküli tipusok) persze ezt senki nem veszi figyelmebe mert mindenki arra gondol, hogy megfogta a Használtmotorok Istene lábát, és az õ választásával nem lesz soha gondja, és õt titu nem verik át.
Bandi600-as is tescos megoldásival szerintem nem egy virtuóz. Persze én nagyon elfogult vagyok, így az én véleményem most nem számít.
    

TayRol 5213 2010. április 23. 07:28   Válasz erre: 5209
Bodis. Adatlapon asszem latszik is.
    

zold1 5212 2010. április 23. 07:00   Válasz erre: 5211
Bármenniyre is részrehajlónak kellene lennem, az 1200 sem az a futómû király finoman szólva, de a 600-ban még gyengébb elemek vannak, és az eleje állati puha, ráadásul nem is állítható. Hornetrõl nem tudok nyilatkozni, egy 2004-es karbis 600-on ültem, az súlyra bicikli a bandithoz képest. És egy Hölgynek ez is számathat. :-)
    

Yossarian 5211 2010. április 22. 23:17   Válasz erre: 5210
Melyik 600-nak?? Természetesen a Honda az, amelyik (bármilyen) szar paraméterekkel rendelkezik! A Suzuki hibátlan. Mint az köztudott.
Ugyebár.
Te is így gondoltad.
Vagy csak elfáradtál a szokatlanul hosszú úton.
Ugye.
Ugye??
Nacsakazért ;))
    

zold1 5210 2010. április 22. 22:29   Válasz erre: 5193
Próbáld ki mindkettõt. A 600-nak elég hurka a futómûve.
    

zold1 5209 2010. április 22. 22:27   Válasz erre: 5198
Milyen dobod van?
    

Claudia 5208 2010. április 22. 08:07   Válasz erre: 5207
Remélem :)

Banditák :D
    

Yossarian 5207 2010. április 21. 19:27   Válasz erre: 5206
Semmi komoly, csak túldramatizálja..

(Bocs Vadász ;))
    

Claudia 5206 2010. április 21. 15:59   Válasz erre: 5203
Baleset??? Uramisten, nem hallottam semmit, igaz nagyon ritkán tudok feljönni, akkor sem mindig van idõm olvasni.
Örülök, hogy megúsztad. De hogyan? Mi történt?
    

K.Istvan 5205 2010. április 21. 11:48   Válasz erre: 5191
Én nem értek semmihez, csak szeretek róla beszélni! :)
Azért úgy vélem téged sem szabad álábecsülni! :) És valóban azért ennyi pénzért ez valóban jó eredmény lehet.
Én köszönöm, hogy megosztottad velünk ezeket a információ morzsákat. :)

    

vadasz 5204 2010. április 21. 09:08  
Hamarosan viszont jobbesetem lesz talán, megkészül a motor.
    

vadasz 5203 2010. április 21. 09:08   Válasz erre: 5202
Tréning elmaradt, legalábbis amit én szerveztem. Balesetem volt.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők