Maxxy | 5302 | 2010. április 29. 16:34 |
Gumitéma! Most vettem egy kb max 100km-es Michellin Pilot Road 2ct-t,kicsi szöget kapott a német kolléga,aztán mivel sok zsetonja van gondolom vett rá újat! Én meg megvettem kerek 25 pézé kijavítva belülrõl ámerikai fóttal! |
vadasz | 5300 | 2010. április 29. 15:34 | Válasz erre: 5299 |
Gyere ki a placcra, ha más nem dumálni... ...már el is felejtetted mennyit segít ezekben a dolgokban az a négy henger??? Ne tedd!!!! Nah indulok is.... ...egy kis gyakorlás nem árt. |
KRAVEN | 5299 | 2010. április 29. 15:22 |
Az egész világ egy ocsmány undorító fertõ... Minél többet fogok fel a mozgató erõk természetébõl, annál inkább megy el az életkedvem :-((( Ehh, bocs csak szar napom volt. |
vadasz | 5298 | 2010. április 29. 15:21 | Válasz erre: 5295 |
Hello :D 1293-as regszám, és még életemben nem láttam.. pedig kolléga!!! azta, hogy kik kerülnek elõ, de hogy honnan :D :D Na mindegy.. ÜDV !!! |
csabu987 | 5297 | 2010. április 29. 14:00 |
És ez vonatkozik az "akciósan" 70-80e Ft-os motorgumikra is.... Annyival nem tud többet mint amennyivel drágább, nem kicsit használják ki a sznobságot is és ezzel nem kívánok itt senkit megsérteni.....
|
csabu987 | 5296 | 2010. április 29. 13:50 | Válasz erre: 5293 |
Ezért mondom én azt, hogy létezik a pofátlanságnak egy olyan szintje, hogy már csak röhögni tud az ember kínjában, mennyire akarják hülyének nézni a boltosok. 15-ért vettem használt gyári bukócsövet és még így is szívtam a fogam. A spare suzukinál 25 az új. Még 15 is sok érte, amennyi lakatosmunka meg anyag van benne. A sárvédõ így kisipari kivetelben megérte, de a gyári nem normális ár az hétszentség. Csak egy példa: 300L autós tetõbox 3 db zárral (megnéztem közelrõl, tökre túraboboz kivitel és minõség) 24.900 Ft Ugyanez motorosnak 46L 40-50e. Elmehetnek a picsába. |
jo_lenne_tudni | 5295 | 2010. április 29. 13:43 |
Valoszinu ugrottatok, mikor irtam, hogy K5 utani Banditra 9000-ert(!) volt sarvedo, festve (matt fekete), pontos, gyari utanzat. Fel kellett csak csavarozni (5 perc). "muanyagoscsaba" neven keressetek a sracot. Szamat kiadja a nagy testver. |
TayRol | 5294 | 2010. április 29. 13:28 | Válasz erre: 5293 |
http://www.puig.tv/tuning-motos/suzuki-gsx-1400-2006/guardabarros-trasero/c171es/f232-r31-m1396/ target=_blank> Link </A> ez sem sokkal olcsobb...:( |
tangerine | 5293 | 2010. április 29. 13:26 | Válasz erre: 5265 |
Kár hogy GSX-hez nincs, csak 50-ért. :( "Kedves Gábor ! Köszönjük, hogy megkeresett minket, de sajnos a GSX 1400-as motorhoz nem gyártunk hátsó sárvédõt. Gyári SUZUKI tudok ajánlani szinre festve ( fekete vagy kék ) illetve festetlen 49.456.- Ft-ért. http://www.spare.suzuki.hu/katalogus/products_motor.php?id=34&lang=hu" |
vadasz | 5292 | 2010. április 29. 11:50 | Válasz erre: 5290 |
De ez csak féltõccsér :D :D :D Amúgy tuti csak a poén kedvéért nem veszek.... ....de rohadtul megnézném, kipróbálnám az tuti100! :D .... most õszintén.. nem baba???? (bár ez kimondottan a Te motorodnak állna jól!) az enyimen nem lenne annyira nagy szám, mert sok a mûanyag és a felesleges vas |
vadasz | 5291 | 2010. április 29. 11:49 |
Én se istenítem... ...messze álljon tõlem. A direkt konkurenseit isze még csak nem is próbáltam. Amit látok és tudok, hogy eddig bárhol biztonságosan motorozva jelentõsen többet tudtam vele csinálni, mint mások másmilyen gumival. Aztán msot hogy ki hol miért parázik, vagy miért csúszkál vagy nemtom.... ....ehhez nem értek. Hallom rendszeresen, hogy "Pilot Road nem elég, Pilot Power kell de inkább pilot race.. vagy izé vágot slick milyen?" és hasonlók. Mindezt amikor a Z6 többet tud mint én!!!! Ami egy igen kemény gumi, és elviekben a legkevésbé tapadós. Nem azt mondom, hogy nem lehet dinamikusabban illetve gyorsabban motorozni, mint amit a Z6 tolerál, de azt a kategóriát közúton nemigazán tudom elképzelni. Akinek ez az állítás furcsácska elõbb mutassa meg, hogy hol-mit-dönt... ...aztán lehet besézlgetnih, gyo akkor a gumi e a hibás. ....legritkább esetben, ez a tapasztalatom. |
KRAVEN | 5290 | 2010. április 29. 11:48 | Válasz erre: 5288 |
Persze mikor én linkeltem egy tölcsért fele ennyiért, az szar volt... :-)))
|
KRAVEN | 5289 | 2010. április 29. 11:38 |
Z6-ot én sem Istenítem, de ezt más sok helyen kibeszéltük. Szerintem közel sem olyan über... Az AWI-t meg lehet próbálni. Mi is megtettük. Ha a hegesztõ nem zavar el 2 perc alatt a füst, meg a fröcsögés miatt, akkor talán egy bontott teknõ árának 2/3-ért meghegeszti. Talán! |
vadasz | 5288 | 2010. április 29. 11:37 |
Z6... ...poros utat nem szereti. Kifuppancsot nézzétek már meg.... ...vazze.. én lehet veszek egyet.. már csak a móka kedvéért is ! ! :D http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-08-09-GSXF-650-07-08-09-1250-Bandit-exhaust-pipe-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3cac767251QQitemZ260591481425QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories |
zold1 | 5287 | 2010. április 29. 11:31 | Válasz erre: 5281 |
Nem tudom, mi olyan zsír abban a Z6-ban. Nekem már volt mindenféle takony használt gumi, mégis egy ismerõs meglehtõsen kövér profilú z6-ja volt az egyetlen, ami valaha kipörgött alattam gázadásra. (3-ban 4000-es fordulatról kb)
|
vadasz | 5286 | 2010. április 29. 11:26 | Válasz erre: 5282 |
Szépségnek ára van. :D Ha lehetne is taknyolni/hegeszteni ...ha valami haver okosba megtaknyolja alighanem egy menet közben szétesõ teknyõ miatt bekövetkezett esetért nemigen vállal(hat) felelõsséget, ha meg valaki szak-helyen bevállalja az sem két forint, és akkor is csak egy taknyolt teknõd van. Sajnos ami a királyé az a királyé ... |
zold1 | 5285 | 2010. április 29. 11:24 | Válasz erre: 5282 |
Sok a fenét. Meg kell venni annyiért. A sugó az egyik- ha nem A- legjobb árképzésû bontó.
|
vadasz | 5283 | 2010. április 29. 10:57 | Válasz erre: 5281 |
enyimet ha nézed... gyárilag se semmi... ...aztán rájön kb 25 kiló extra...nem kell sajnálni. :D
|
Claudia | 5282 | 2010. április 29. 10:46 | Válasz erre: 5261 |
Dani! A Sugomotorsnál és a Motorbonto-nál 15ezerért van...az nagyon sok pénz... István a hegesztést nem tudom, de megnézem a srácot! Köszi nektek!!! |
K.Istvan | 5281 | 2010. április 29. 10:43 | Válasz erre: 5280 |
Azért ne feledd el az enyém nem egy versenypálya szökevény a súlyát tekintve, de éppen ezért jobban van terhelve a gumi is , így az nagyobb mechaikai igénybevétel hatására jobban is melegszik. És nem vagyok a Z6 ellen (elfogyott 1-2 szett már ezen is) , de most ez a két garnitúra van a polcomon, ebbõl kell választanom.
|
vadasz | 5280 | 2010. április 29. 10:36 | Válasz erre: 5279 |
Akkor csak röviden: Nekem az esetek 95%-ban a Z6 jobb tapadást, nagyobb kontrollt és több tartalékot adott mint az M3. Abban az 5%-ban pedig HÚÚÚÚÚÚ mekkorát motoroztam :D
|
K.Istvan | 5279 | 2010. április 29. 10:30 | Válasz erre: 5276 |
Volt már M3-m. Fel tudom melegíteni azért! :) Motiont nem ismerem! |
K.Istvan | 5278 | 2010. április 29. 10:29 | Válasz erre: 5277 |
Csak ebbõl merítettem hogy azonosak. http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV-1000-N-Bandit-1250-650-Bremse-h-Bremssattel-/370370536805?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item563bcde565 |
K.Istvan | 5277 | 2010. április 29. 10:27 | Válasz erre: 5272 |
Hello! Nem egyformák a dugattyúk átmérõi , egy nyeregben van két kicsi és két nagy . Azt hiszem ebben a kicsié szált el.De egy dugattyúnak is van egy karmanytúja+egy porvédõje. Nem akarom tõled lelejmolni, csak forrás kéne ami olcsóbb mint a suzukis. Még a telo úgysem érkezett meg. De ha neked felesleges tárgyalhatunk róla. Köszi elõre is. Üdv István |
vadasz | 5276 | 2010. április 29. 10:26 | Válasz erre: 5274 |
M3 at felejtsed el! Szuper gumi, de életveszélyesen kell vele motorozni, hogy elérje a munkapontját. /nem kommentálnám részletesen, legyen referencia a "hírem" mint nem-csiga :D/ Az alatt pedig egy fos, még a macadam is jobban tapad. |
csabu987 | 5275 | 2010. április 29. 10:24 | Válasz erre: 5273 |
Én sem tudom, de ez van....abszolút igaz és konkrét számokat írtam. Nem megyek veszettül, 100-130 a tempóm és egy tankkal 300km-t megyek csomagok és utas nélkül.
|
K.Istvan | 5274 | 2010. április 29. 10:21 | Válasz erre: 5269 |
Felénk csak hosszú technikás egyenesek vannak. Jelentem. Én nem tudok vele egyhelyben körözni, hogy egyenletesen lekopjon. Mire eljutok egy jómõségû szakaszhoz minimum 200-250 km kell megtenni, hogy ott pl 50km-t pörögjek. Meg a nehezebb vasam nekem komolyan hámozza a közepét... Z6 ide vagy oda akkor is!Bár most 12e fele jár a hátsó, még 1-2 ezer van benne. Valószinüleg repül majd vele az elsõ is amiben 3e-rel kevesebb van. De nyári túrára nem indulok kopott felemás gumikkal. Csak még nem döntöttem el, hogy az Metzeller M3 sát vagy a Contimotiont tegyem fel majd???
|
vadasz | 5273 | 2010. április 29. 10:20 | Válasz erre: 5271 |
Nemtom hogy a túróban csinálod. Nekem eddig dunlop 3500 hátul, elõl is elfogyott addigra. Metzeler M3 5000 km elõl hátul Z6 sima és interact 6000 és 10000 között elõl hátul. Együtt kopok teljesen. |
vadasz | 5272 | 2010. április 29. 10:18 | Válasz erre: 5270 |
Most konkétan az a két ..vagyis egy darab porvédõ érdekel? ... nekem most hozták meg, nemtom mennyi volt, és maradt e plusszban.. |
csabu987 | 5271 | 2010. április 29. 10:17 |
...és azért a gyári Dunlop Sportmax-szal is elmotoroztam 7500-at és 2mm profillal átadtam Totokalminak. Az elsõt pedig most cseréltem le Road Attack 2-re. Az elsõ 17-et bírt, de 2mm alá már nem akartam lemenni. Pedig szabály szerint még mehetett volna.
|
K.Istvan | 5270 | 2010. április 29. 10:11 | Válasz erre: 5264 |
Csak azért mertem idekérdezni az SV-vel mert a 1200 K6-oson és a 1250 /650 bandikán is elvileg ugyan azok a fékmunkahergerek vannak....
|
vadasz | 5269 | 2010. április 29. 10:10 | Válasz erre: 5268 |
Z6 Zalában is kvázi-egyenletesen kopik, mindenféle rinya/para és hasonló csík nélkül, jelentem !!!! :P
|
csabu987 | 5268 | 2010. április 29. 10:07 | Válasz erre: 5267 |
Csak azt ne felejtsd el,hogy én a Mecsekben lakom, tele kanyarokkal és eléggé egyenletesen kopik a gumim egész felülete. Az Alföldön más lenne a helyzet.....
|
K.Istvan | 5267 | 2010. április 29. 09:52 | Válasz erre: 5266 |
A kopáshatár környékén már annyira szögletes lesz, pont a nagy profilmélységbõl eredõ eltérések miatt, hogy igen komoly kompromisszumokat kell kötni, hogy teljesen elfogyasszad...( közuton túrázásra használva ugyansem tudod egyenletesen koptatni a teljes futófelületet.) De szerintem a profilmélységben már most is komoly eltérés lehet, és lehet érezni belõle származó instabilitási tulajdonságokat. Persze ha csak futásteljesítmény /ár arány számít magasan verhetetlen gumi ezt el kell ismerni. Én azért szeretem élvezni, ha a zselékocka tipusú motorom alatt legalább a gumik profilja, futófelülete segít kanyarodnom egy jót olykor -olykor. |
csabu987 | 5266 | 2010. április 29. 09:32 |
És mégegy dolog eszembe jutott az Avon hátsó gumimról. 10e km-t mentem már vele, az új profilmélysége 7mm volt. Pár napja a barátom mélységmérõjével megmértem és jelenleg 4mm. Természetesen mindkét adat a közepére vonatkozik! Ha 3mm kopott el 10e alatt és még van 2,4 akkor sacc 17-18e lesz benne mire cserélni kell. Hidegen vigyázni kell vele ez tény, de nem is kopik el hamar. Rinyacsíkomat pedig látjátok a fotókon. Az ára pedig 24.900 volt.
|
csabu987 | 5265 | 2010. április 29. 09:21 | Válasz erre: 5263 |
K.Istvan | 5264 | 2010. április 29. 07:59 |
Talán valaki most nekem is tudna segíteni iziben. :) SV 1000-hez kéne elsõ fék munkahengeréhez tömítésszett. Suzukitól már van ajánlatom ~10500 HUF a 4 dugattyú porvédó karmantyú szett. Van esetleg valami földalatti mozgalomból származó pl fele ennyiért? Akkor nem támogatnám a helyi márkaképviseletet. :) Claidia! Ha nem marad semmi olcsó lehetõség , azért õt megkérdezném. http://www.mariuszawihegesztes.hu/ Van email címe, kattintva pár képet a problémás alkatrészrõl , szerintem ad ajánlatot. És a portfoliójában lévõ képek alapján talán rá lehet cáfolni Kraven kételkedésére. (vannak már "csodaszerek" a hegesztés területén is, és egy olajteknõ nem egy kimodottan teherviselõ alkatrész.)Sõt ha rossz a menet érdemes készülni egy esztergált persellyes, amit aztán a felfúrt furatba be lehet hegesztetni. És a minõsítése szerint srácnak, tud "viztömörre" hegeszteni. |
Yossarian | 5263 | 2010. április 29. 07:43 | Válasz erre: 5259 |
És hogy lett ennyi? Lealkudtad? Az oldalon 17k-ért fehéret, fényezés nélkül ajánlanak. A feketére fényezés feláras.. Csak azért kérdem, mert engem is érdekel.. |
KRAVEN | 5261 | 2010. április 29. 07:09 | Válasz erre: 5254 |
Ne is próbáljátok hegeszteni! A bediffundált olajtól csak gázosodik, taknyolódik... Sosem lesz az igazi :-( Próbáld meg talán a Sugo Motors-t. Nagyon sok cuccuk van. |
jo_lenne_tudni | 5260 | 2010. április 28. 22:41 | Válasz erre: 5259 |
En 9000-ert vateraztam egyet, gyarirol van a forma leveve, feketere fujva. Csak csavarozni kellett, minden pontos volt. Dunaharasztiban csinalgatta, csinalgatja egy srac. K5 utanira valo. |
csabu987 | 5259 | 2010. április 28. 22:37 | Válasz erre: 5258 |
Tõlük rendeltem. Feketére fényezve küldték és sztem nagyon tuti. |
TayRol | 5258 | 2010. április 28. 21:41 | Válasz erre: 5255 |
http://www.nivojff.hu/index1.php?page=webshop/shop_detail&id=3259&prod=3_9&actmenu=3_9 target=_blank> Link </A> en ezt talaltam. |
vadasz | 5256 | 2010. április 28. 21:25 | Válasz erre: 5255 |
de hát neked isze van má :D minek mégegy?.. amúgy ez érdekes télleg...
|
Krisztián76 | 5255 | 2010. április 28. 21:18 | Válasz erre: 5249 |
Hátsó sárvédõ 17-ért fényezve, kipostázva, hol van ilyen?
|
Claudia | 5254 | 2010. április 28. 20:45 | Válasz erre: 5253 |
Elrepedt sajnos több helyen is az anyag és azt mondják nem lehet hegeszteni :(
|
vadasz | 5253 | 2010. április 28. 20:24 | Válasz erre: 5252 |
elbaxódott a menet? van ám szaki aki csinál rá simán másikat egyel nagyobbat... ...vagy elrepesztettétek magát az anyagot? .. szentem írd le a gondodat részletesebben... sik szaki jár ám ide, csak bölcsen hallgatnak. |
Claudia | 5252 | 2010. április 28. 20:16 |
Tudom, hogy nem Bandit és nem is Suzuki, de hátha köztetek van valaki, aki tud egyet: Szükségem lenne egy olajteknõre egy 99-es Hornethez. Ha valaki tudna valamit kérem szóljon! Köszönöm elõre is!!! |
TayRol | 5251 | 2010. április 28. 20:03 | Válasz erre: 5249 |
en is nagyon-nagyon regota szeretnek egyet, de vagy hullagagyi, vagy 100 ojro az ara.:( meg gyujtok ra.
|
Maxxy | 5250 | 2010. április 28. 17:52 | Válasz erre: 5249 |
csabu! Látod-látod,mire jó az alföldi cimbora! Megláttad az enyémen,oszt beleszerettél a sárvédõbe! Mikor megyünk az öreghez? |
csabu987 | 5249 | 2010. április 28. 17:40 |
Ma megérkezett a Nívó Kft.-tõl a hátsó sárvédõm. Feketére fényezve küldték, csak fel kellett szerelni. Nagyon tuti lett, nem volt 17 még postával együtt sem. Végre nem szórja tele a gumi a kerékjáratot meg a rugóstagot dzsuvával....
|
Szotyi | 5248 | 2010. április 27. 20:40 | Válasz erre: 5245 |
76km/h-ás átlag,nem rossz........ELISMERÉSEM KAZAMNAK ÉS PÁRJÁNAK!!!:)
|
Szotyi | 5247 | 2010. április 27. 20:40 | Válasz erre: 5245 |
76km/h-ás átlag,nem rossz........ELISMERÉSEM KAZAMNAK ÉS PÁRJÁNAK!!!:)
|
vadasz | 5244 | 2010. április 26. 19:26 |
Bent a PC. Teszt állt kb. 7 km normál motorozásból és egy kis egyes-hátsófék-alapjárat manõverezésbõl. Az a sanda gyanum, hogy a lambda-szonda kiiktatás kb ugyanezt tette volna. Kulturáltságban ég és föld, aztán hogy mi jön ki a kipufogón azt csak tippelni tudom, de megy mint állat, és igen szépen lineáris, bár ezt így segg-mércével képtelenség megállapítani. |
Mano81 | 5243 | 2010. április 26. 17:38 |
Ez az álló helyzetben eldõlés nagy móka, volt szerencsém nekem is. Emlékeztek, 15 fokos emelkedõn ferdén megállva... -1 tükör. Egy idõ után mosolyogni fogsz ezen is. Amúgy nagyon szép helyen voltatok. |
vadasz | 5242 | 2010. április 26. 11:56 | Válasz erre: 5241 |
Nem eccerû a téma, eztet értem. Én is ebben voltam az õsszel. Schubihoz aztán végülis vettem Plexi+zármechanika+gumitömítés. Kb ez az összeg volt. Nem bántam meg, mert a sisakom kvázi új így. Az a baj, hogy miután körbeírod a paramétereket, tehát most nincsen sisakod, és meg kéne oldani két lehetõség van... Rendbeteszed ezt, vagy veszel másikat. Miután mind a kettõt számszerûsítetted lehet dönteni. Sajnos nem csak lehet, hanem kell is, és mind a kettõ pénzbe kerül. Nem kevésbe. Ezt dobta a gép. Minemellett elképzeltem a szitut... hát mákotok volt :D de halálra röhögtem volna magam ha látom :D :D :D |
Kazam | 5241 | 2010. április 26. 11:39 | Válasz erre: 5240 |
Mint tudjuk nem tudok magyarul de most már az a kérdés hogy költsek-e 21eFt egy 3 éves sisakra aminek igazán csak a színe jött be. Na jó meg a Pin-Lock.
|
vadasz | 5240 | 2010. április 26. 11:26 | Válasz erre: 5239 |
Gyuri, ne legyé ****! Amikor majd naponta szo.od hogy így döntöttél... //99% hogy még tartalékba se fogod eltenni a nem pinlockosat, hanem konkrétan kibaxod a kukába. Ekkor vettél egyet feleslegbe... ...hmmmm // (Nem azt mondom , hogy nem lehet motorozni pinlock nélkül. Nekem sem volt sokáig. Vissza soha nem tenném a simát (pedig schuberth volt hyperantiFOG-al) ...akkor inkább spórolnék, és addig nem motoroznék, .. vagy mittudomén, nem adnék a nyulaknak enni egy hétig vagy valami... ) |
Kazam | 5239 | 2010. április 26. 11:00 | Válasz erre: 5237 |
Értem én hogy gõzgép de akkor is drága 14eFt-ért. A párnázat is elég kopott. 1 fejpárna 7eFt. Bekaphatják.
|
Kazam | 5238 | 2010. április 26. 10:54 | Válasz erre: 5232 |
Ahhoz hasonló szitu volt mint ahol a sisakban ül Marika. Csak egy húzósabb balos kanyar volt meredekebben jobbra egy zergeb..szta meredek út vezetett le. Na onnan jöttünk fel és jobbra kis ívben akartunk felfele menni. Csak az volt a gond hogy már megindultunk amikor fent megjelent egy busz. Gázt nem mertem adni -nehogy hanyatt vágja a motor magát- mert az útra felvezetõ még meredekebb szaron voltunk. Még visszaszedtem majdnem egyenesbe de megindult hátra és így már nem bírtam vele. Én voltam a balfék mert egy kicsit lejjebb nagyobb ívben fordulhattam volna. |
vadasz | 5237 | 2010. április 26. 10:48 | Válasz erre: 5234 |
??? Magyarul is tudsz még? :P :P :P Páramentesítõvel kezelt az pont olyan mint a "innováció még a továbbiakban, hogy ajármûvet felszereltük két üléssel is, melyekre természetesen két ember ülhet (1-1), ezért a jármû innovatív és csak nálunk kapható, egyedi módon nem csak hogy alkalmas, de fennomenális tulajdonságait figyelembe véve különösen alkalmas a kétszemélyes közlekedés megvalósításának foganatosítására" Lényeg: Pin-Lock ! |
csabu987 | 5236 | 2010. április 26. 10:45 | Válasz erre: 5235 |
Bár nem írtátok, de Görögország volt, ha nem tévedek... Középsõ kép a Meteorák....
|
Kazam | 5234 | 2010. április 26. 10:39 |
Most hogy eltört a plexi: Az eredeti gyári pinlock-os volt. Mennyire a belülrõl páramentesítõvel kezelt plexi. Természetesen párásodás tekintetében. |
K.Istvan | 5233 | 2010. április 26. 10:13 | Válasz erre: 5225 |
Kérem tisztelettel. Ha nem verjük túl nagy dobra akkor nem verik fel az árát a bontott cuccnak! :) Így csak négyszeközt írtam. Úgysem olvassák sokan az írásaimat.
![]() ![]() |
K.Istvan | 5232 | 2010. április 26. 10:03 | Válasz erre: 5226 |
Hello! Tisztában vagyok a teljesítményetekkel! :) csak egy kis piszkálás vol, hogy hamarabb tudjál visszatérni a "rendes" kerékvágásba! Gondolom a álló helyben eldölés nem a fisseség jeleként és mókából következett be. (nekem ilyenkor már nem könnyû alló helyzetben megtartani motort, és ha nem tudom lerugni idõben az oldaltámaszt, nekem is akadnak meleg pillanatok, cserében egy kicsit felszökik az adrenalinszint! :) ) Az láncolajzóról meg tudjuk, hogy mekkor elõnye van mi használók, a többiek max sejthetik!!! :)Én is várom már a közös túrát a "palacka zárt golyó" ütemével esténként ! :) Üdv István |
vadasz | 5231 | 2010. április 26. 09:56 | Válasz erre: 5228 |
1 dobozzal mentetek????? Le a kalappal Marika elõtt ez esetben. Eddig még fehérnépet olyat nem láttam, akinek ne kéne a két oldaldoboz egymagában, amikor csak tecsóba megyünk akár zsemléért :D |
KRAVEN | 5230 | 2010. április 26. 09:39 | Válasz erre: 5226 |
Gratulálok és irigykedek is egyben! :-) A PowerTape-es sisakkal meg divatot kéne teremteni... :-) Mint annak idején a vékony keretes szemüvegek. Az is hordta akinek nem kellett. Legyen a szürke csík a sisakon a klubjelvény!! :-)) Remélem személyesen bõvebben is mesélsz! |
vadasz | 5227 | 2010. április 26. 09:06 | Válasz erre: 5226 |
Magyarul minden a normális kerékvágásban ment és faxa volt ! ! ! ! PRíMA ! ! ! |
Kazam | 5226 | 2010. április 26. 08:52 | Válasz erre: 5223 |
Bocs de nem gyengén fáradtunk el. A haza út 1334km lett a szállástól a lakásig. Reggel 5kor indultunk. Az olajozó istencsászár. Idézném a másik srácot aki fújkált:"megálláskor döntenem kellett hogy fújok v. eszek" Egyszer csukták ránk a sorompót így a powertape jól jött a sisak plexihez (ala Kraven). Egyszer takaróztunk be a motorral gyakorlatilag álló helyzetben. 1190m-es hegyrõl motorozgattunk le a tengerpartra. A másik befogó 7km. Ebbõl sejtheted hogy nem gyenge emelkedõk vannak visszafordítókkal. Ja és mindezt utassal. Egy leheletnyi off-road is volt. |
vadasz | 5225 | 2010. április 26. 08:45 | Válasz erre: 5221 |
Tanulságos! Köszönöm a beszámolót! Pénteken este 9 kor lett kész a motorom. Megcsikiztem az elefántok fülét-talpát a hétvégén. Úgy néz ki minden OK. Kazam: !!! |
vadasz | 5224 | 2010. április 26. 08:40 | Válasz erre: 5217 |
631-es wilbers azért nem annyira ócsó annyiért, talán az õsszel, vagy tavasszal cserélem majd, de akkor hird-elõfeszítés állítással, és a külsõ kiegyenlítõset akarnám venni.
|
K.Istvan | 5223 | 2010. április 26. 08:25 | Válasz erre: 5220 |
Hello! Hú de böbeszédû vagy! :) Persze tudom nehéz szavakba önteni az ilyen élményeket. :) Üdv István |
K.Istvan | 5222 | 2010. április 26. 08:21 |
K.Istvan | 5221 | 2010. április 26. 08:06 |
Mano81 | 5219 | 2010. április 23. 18:29 |
CBR Honda a '90-es évek elejérõl. Csak nem a 600F volt az? :) Csak jót tudok róla mondani. Kiviteli minõsége veri a Hornetét, meg az összes többi ilyen korú motort. Akár ezen is érdemes elgondolkodni, jelenleg 72 db van fenn a hasznaltmotorok.hu-n minden árkategóriában. És ne félj tõle, alul nem megy, csak 6000 fölött :) |
K.Istvan | 5218 | 2010. április 23. 16:19 | Válasz erre: 5215 |
Ezért is írtam hogy az én véleményem most nem számít, csak járattam a számat. De a leírt dolog szerinte nem elõnye a hondának, fõleg ha valaki hosszútávon tervez. A TDM valóban nem rossz választás, a kezdõk oldaláról nézve azon tekintetben , hogy lent nem csinál semmit meg fönt sem, és középen sem olyan tüzes hogy ledobna. De szerintem az más stilusú gazdát favorizál, és nem olyat aki a túramotorokat nézegeti. Az igazság az hogy 4-5 kilóért sok hulladék van a piacon. Óvatosnak kell lenni. (Fél éve zaklatott egy arc kb 2-3 hónapon keresztül,ostromolva a hirdetésekbõl összemazsolázott esélyes motorokkal. Én meg osztottam az észt, hogy melyik hova való, és mire jó, még végre elvezéreltem egy olyan CBR hondához a 90-es évek elejérõl , ami valóban 50000km-rel az órájában állt elöttem bonatatlan blokkal , eredeti idomzattal fényezéssel, átalakítás fabrikálás nélkül, igazából egy lókupecen keresztül , de elsõ gazdától. Kincsek vannak, de nagyon keskeny és göröngyös az út ami ezekhez elvezet , és közben a szirének fényes motornak látszó hulladékok képében csábítan el úton útfélen.) (Kedves barátom sem vette a fárdságot hogy mikor kinézte magának a motort A SZALONBAN(!!!) elvigye valamelyikünket több szem alapon. Mikor meghozta látszott rajta hogy sérült volt, és amikor szivárgott az elsõ telo szimeringje 10ekm után azért bizalmatlannak kellett volna lenni a vásárláskor hogy komolyabb gondok is lehetnek az idomsérülésen kivül...Most várom hogy megérkezzen a két helyettesítõ teló, mert mindegyik meg volt rogyva. Hja és simán sérülésmentes motornak árulták! ha minden jól megy ez most csak egy 100 rongy alatti benézés volt. és ez csak egy 4 éves motor. ennél nem jobb a helyzet az általad említett árkategóriában.) Lehet nagyobbra kéne tágítani a lehetséges befutó tipusokat a jobb találat reményében. (Egy dolgot biztos nem szabad megkötni, és az a szin! :))) ) |
zold1 | 5217 | 2010. április 23. 16:18 | Válasz erre: 5215 |
Vadász! Voltam ma az X-bike-ban. Van a falon egy wilbers rugóstag+elsõ progresszív rugó nagy vizes banditba 110 ezerért szumma... |
zold1 | 5216 | 2010. április 23. 13:59 | Válasz erre: 5215 |
Ja, a TDM jó lehet(én mondjuk sosem vennék túraendurót, de ez egyéni perverzió),csak leér-e a lába róla?
|
vadasz | 5215 | 2010. április 23. 12:39 | Válasz erre: 5214 |
Tod, csak szükség törvényt bont. A kérdés feltehetõen nem az volt, hogy: "van 3 millám, kéne valami elfogadható motor ilyen-olyan célra", hanem inkább abba az irányba mehetett, hogy "ha egyszer lesz egyben 4-500000 pénzem, akkor milyen típusokat érdemes nézegetnem az alábbiak közül". Mondjuk most éppen van egy TDM-eladó a fórumon, kezdõknek nagoyn megfontolandó. |
K.Istvan | 5214 | 2010. április 23. 12:03 | Válasz erre: 5212 |
Meg mint köztudott a 600-as Honda blokk hengere egybe van öntve a blokk felsõ felével, amiben meg a motorszám van , ha jól tom. Szóval itt már nem nagyon cserélgeted a kopott hengereket...blokkcsere. és manapság már nincs kevesett futott motor, csak a kereskedõknél! :) (és ezek nem 100 ezeret elmegyek kopás, olajfogyás növedés nélküli tipusok) persze ezt senki nem veszi figyelmebe mert mindenki arra gondol, hogy megfogta a Használtmotorok Istene lábát, és az õ választásával nem lesz soha gondja, és õt titu nem verik át. Bandi600-as is tescos megoldásival szerintem nem egy virtuóz. Persze én nagyon elfogult vagyok, így az én véleményem most nem számít. |
zold1 | 5212 | 2010. április 23. 07:00 | Válasz erre: 5211 |
Bármenniyre is részrehajlónak kellene lennem, az 1200 sem az a futómû király finoman szólva, de a 600-ban még gyengébb elemek vannak, és az eleje állati puha, ráadásul nem is állítható. Hornetrõl nem tudok nyilatkozni, egy 2004-es karbis 600-on ültem, az súlyra bicikli a bandithoz képest. És egy Hölgynek ez is számathat. :-)
|
Yossarian | 5211 | 2010. április 22. 23:17 | Válasz erre: 5210 |
Melyik 600-nak?? Természetesen a Honda az, amelyik (bármilyen) szar paraméterekkel rendelkezik! A Suzuki hibátlan. Mint az köztudott. Ugyebár. Te is így gondoltad. Vagy csak elfáradtál a szokatlanul hosszú úton. Ugye. Ugye?? Nacsakazért ;)) |
zold1 | 5210 | 2010. április 22. 22:29 | Válasz erre: 5193 |
Próbáld ki mindkettõt. A 600-nak elég hurka a futómûve.
|
Yossarian | 5207 | 2010. április 21. 19:27 | Válasz erre: 5206 |
Semmi komoly, csak túldramatizálja.. (Bocs Vadász ;)) |
Claudia | 5206 | 2010. április 21. 15:59 | Válasz erre: 5203 |
Baleset??? Uramisten, nem hallottam semmit, igaz nagyon ritkán tudok feljönni, akkor sem mindig van idõm olvasni. Örülök, hogy megúsztad. De hogyan? Mi történt? |
K.Istvan | 5205 | 2010. április 21. 11:48 | Válasz erre: 5191 |
Én nem értek semmihez, csak szeretek róla beszélni! :) Azért úgy vélem téged sem szabad álábecsülni! :) És valóban azért ennyi pénzért ez valóban jó eredmény lehet. Én köszönöm, hogy megosztottad velünk ezeket a információ morzsákat. :) |
vadasz | 5203 | 2010. április 21. 09:08 | Válasz erre: 5202 |
Tréning elmaradt, legalábbis amit én szerveztem. Balesetem volt.
|