Claudia | 5202 | 2010. április 21. 09:05 | Válasz erre: 5201 |
Köszönöm az érveket :) Mi újság van veled? Nagyon régen beszéltünk, remélem minden rendben! Sajnáltam, hogy a tréningen az évadnyitókor nem tudtam részt venni. A motorom most szerelésre vár, végre helyen van, most már csak idõ kell hozzá :) |
vadasz | 5201 | 2010. április 21. 08:35 | Válasz erre: 5193 |
Bandit-ot választanék a helyedben. Érveim e mellett: Sokkal mindennap-barátabb karakterisztika, ócsó hozzá minden és lehet kapni. Nagyon megbízható blokk... ...ha kevésbé gondos ggazdától is való, lehet hogy annyira nem megviselt mint egy azonos gazdától származó hornet.
|
TayRol | 5200 | 2010. április 21. 08:10 | Válasz erre: 5199 |
ok, eddig a majus 2-a jonak tunik. megdumaljuk. idotartamban mennyi lenne? Tarnokra kellene mennem?
|
TayRol | 5198 | 2010. április 20. 22:40 | Válasz erre: 5197 |
mindenkeppen valamit szeretnek, mert a dobcsere miatt eleg gyengus lett alul es nem is egyenletes. ennyi penzt meg siman meger egy proba. az #5182-es hsz-ben irt idopontban valamikor raersz?
|
tsanyi | 5197 | 2010. április 20. 22:32 | Válasz erre: 5195 |
Gyakorlatilag ugyanazt teszi mint a pc vagy a motty csak nem olyan sok tartományban.....volt nemrég egy 1250-es amit a gazdájával együtt a manual-t és még némi irodalmat bújva sikerült megoldani amivel pár szervizt már megjárt.....kiderült, hogy nem kell mindig hinni a computernek, jobb ha kimérem.....
|
bandit59 | 5196 | 2010. április 20. 22:20 | Válasz erre: 5194 |
Mivel Õ is kaposvárhoz tartozik, kösz hogy kisegítettél!
|
TayRol | 5195 | 2010. április 20. 21:56 | Válasz erre: 5191 |
sanyi! ezzel a modszerrel mennyire lehet finomitani egy vizes 650-es also tartomanyan? eszrevehetoen?
|
Yossarian | 5194 | 2010. április 20. 21:54 | Válasz erre: 5193 |
Van még hülye kérdésed, ezen a fórumon ? ;)) Egyébként isten hozott, rég hallottunk felõled. Remélem rendben megy a sorod :) |
Claudia | 5193 | 2010. április 20. 21:34 |
Ti mit választanátok? Egy 10 év körüli 600-as Banditot vagy egy 600-as Hornetet? :) |
tsanyi | 5192 | 2010. április 20. 20:35 |
Ja, és persze, hogy jobb ennél a pc fõleg a motty.....ez a szegény ember tuningja, de meglepõ módon azért nem annyira rossz....:))
|
tsanyi | 5191 | 2010. április 20. 20:19 | Válasz erre: 5184 |
Teljesen igazad van, de ezért ennyi az annyi, a prop-tech-nél(tõlük van a cucc) padon ugyanezzel a módszerrel történik nyilván drágábban, de annyival jobban is. Írtam pályázóknak is és többnyire jobb lett sokkal mint volt. Mikor megvettem az eszközt volt némi okítás és azóta a tapasztalat, ezért mondom, hogy miután állítok a befecskendezésen utána a környékbeliek 2-3 hétig a messzebb lakók 1 évig bármikor visszajöhetnek további állításra míg megfelelõnek nem találják vagy visszaírom alapra. Mivel nem nagy pénzrõl van szó így a kockázat sem nagy(elrontani nem lehet hisz a gyári értékre bármikor visszaállítom) viszont eddig még senki nem kérte az utóbbi 2 évben a visszaállítást, pályázóknál volt még utánállítás, de az jó volt tapasztalatnak. Nem mondom, hogy én vagyok a mágus vagy valami hasonló hisz nálam sokkal jobban értenek hozzá mások(pl. Te is), de eddig ebben még nem nagyon nyúltam mellé. Sajnos padon nem tudom ellenõrizni az alkotást:)), de ezért van a további lehetõség. De, pl. a szinkronról is ugye kevesen tudnak, hogy az Euro3-as suzukikon kell vagy a gyári program vagy a "kütyü" amivel szerviz állásba teszem és így tudom állítani(nekem van így tudom állítani). A legtöbb szervizben is csak mostanában hallottak errõl vagy ha elõbb akkor mélyen hallgattak.
|
Yossarian | 5190 | 2010. április 20. 20:13 | Válasz erre: 5189 |
Nekem is az van, elöl is hátul is. Jó gumi :)
|
csabu987 | 5189 | 2010. április 20. 19:38 |
Én ma jártam a pellérdi gumisnál. Cserés lett a gyári Dunlop elsõ gumim 17e km-nél, bár még kopásjelzõ szerint bírta volna. Conti Road Attack 2 lett....
|
Norbu | 5188 | 2010. április 20. 12:54 | Válasz erre: 5178 |
Kollégámnak a Proptechnél állították be ,de nem volt szuper aztán ment Agóhoz ,na az szuper lett,azért csináltattam meg én is.
|
Norbu | 5187 | 2010. április 20. 12:51 | Válasz erre: 5185 |
Bizony volt.Tsanyi csinálta és kellett is rá,pirosban voltak a dolgok...
|
K.Istvan | 5186 | 2010. április 20. 08:35 | Válasz erre: 5165 |
K.Istvan | 5185 | 2010. április 20. 08:25 | Válasz erre: 5171 |
Szinkron volt elötte? Ago soha nem mondja, szerintem annélkül félmunka az egész.
|
K.Istvan | 5184 | 2010. április 20. 08:23 | Válasz erre: 5178 |
Hello TSanyi! Hallottam már a munkásásgodról. Azért azt megkérdõjelezném hogy 6 rongyos móka "érzések" alapján hangolva lesz olyan mint egy 1-2 órás fékpadi mérés. Azt tudom tapasztalatból, hogy az érzésre rossz döcögös fordulatszámokat kicsit megplusszolva üzemanyaggal ki lehet simítani, de ettõl az még nem lesz az ideális. Továbbá nem is igen tudod olyan felbontásban finomítani, mint amit egy PC vagy hasonló társai tudnak. (persze erre lehet rá tudsz cáfolni)( de nem hiszem , hogy kevésbé vájt fülü gazdig pl meg tudnák mondani, hogy a tetjén már fullad a motor a sok üzemanyagtól és ott meg jó lenne belõle visszacsípni. Ezt esetleg te tudhatod, de õk biztos nem fogják észrevenni.) Mint hogy nehezen tudom azt is elfogadni, hogy a menet közben korrigáló elektronikák nem késnek a beavatkozással a Lamdba jele alapján. A PC -sem jó mert "statikus"! Egy adott légköri viszonynak megfelelõen beállítod, ami már pl 1-2 ezer méteres magasságban már nem az optimális. Vagy már más évszakban sem...De még mindig jobb mint bármelyik gyári. Multkor is felkacagtam, mikor egy korossabb (hozzám képest) tulaj úgy hirdette a vasát, hogy ezen nem volt semmi powercommanderes tuning! Én ezt hátránynak tekintettem, tudatlanabbak elõnynek! Ha valóban tudnák mirõl van szó akkor nem irnának badarságokat róla, hanem csak csöndben értelmes arccal hallgatnák az okosságokat! :) Hétvégén is olyan volt a levegõ, hogy UGYAN AZON A GÁZÁLLÁSON 120 helyett 130-140-et ment a motor...( a többi már terhelõ bizonyíték lenne). Tény és való a PC és társai méregdrága cuccok, de mindig van lehetõség féláron, harmadáron hozzájutni...100 euroért -100 angol fontért szinte bármelyik népszerû modelhez. És errõl még sokáig lehetne pro és kontra vitatkozni, de inkább csak élvezni! :) Üdv István |
Kazam | 5183 | 2010. április 20. 08:23 | Válasz erre: 5181 |
Ha hazajöttünk akkor érem el a 24ekm-t. Akkor akarok vele foglalkozni.
|
TayRol | 5182 | 2010. április 20. 08:12 | Válasz erre: 5178 |
6000-ert kiprobalom Sanyi, ha a 650-esemen is tudsz allitani a sportdob miatti gyengebb also tartomanyon. majus elso napjaiban (1-4) raersz valamikor? |
tsanyi | 5181 | 2010. április 20. 07:29 | Válasz erre: 5180 |
Nem egeszen....5 tartomanyban lehet allitani plussz az alapjaratot......sikerult a szinkront beloni? A 650-es injektoroson is lehet allitani.
|
Kazam | 5180 | 2010. április 20. 07:20 | Válasz erre: 5178 |
Ha jól tudom alsó felsõ és középsõ fordulat tartományban lehet a gyári térképet állítani. Üzemanyagot adni hozzá vagy elvenni. Nem tudom hol vannak ezek a határok. Emlékeim szerint nekem 2500-as fordulatnál volt egy enyhe megtorpanás ás 3500 környékén jött a szívlapát effekt. Ezt a tartományt nem állíthatod szerintem a gyári térképen. Azért ezt a PC dolgot kiegészíteném hogy a gyári szinkron is szar. Szinkron + gyári térkép állítás szerintem is sokat javíthat a dolgon. |
Kazam | 5179 | 2010. április 20. 07:12 |
Tankbõr témában: A légszûrõ miatt levettem a tankot. Megnéztem mit mûvel a festéssel. A tankom karcmentes. Több mint 10ekm óta használom. Igaz minden 3000km után kiporolom. |
tsanyi | 5178 | 2010. április 20. 06:43 | Válasz erre: 5162 |
Norbu, lehet a gyári térképen is írni csak a pc több tartományban állítható, de ahogy én is átírom a gyári térképet azzal nem lesz sokkal rosszabb mint a pc-vel, példa erre az, hogy a gyorsulási versenyeket többnyire az a gyári átírtak nyeregetik.....jó a pc, szép az csak marha drága és nem tud sokkal többet......én jelenleg 6 rugóért írom át.....kicsit olcsóbb és ezt is vissza lehet írni bármikor a gyárira.....
|
Norbu | 5177 | 2010. április 19. 23:36 | Válasz erre: 5173 |
Szia Bandit59.Nincs mit,Igen arra már van.Állítólag a Suzuki is beismerte,hogy igencsak xar a térkép,a 2010-esekre már valamivel jobbat tesznek.
|
Norbu | 5176 | 2010. április 19. 23:34 |
Nem ez a lényeg,de elõtte megmérettem 107 LE-S volt,most 119-120 között.Fõtengelyre visszaszámolva mindkét érték.
|
Norbu | 5174 | 2010. április 19. 23:26 | Válasz erre: 5165 |
Padon állította be Ago mester,háát gyárilag elég xar volt....!!!!!.30eft-be került a beállítás akciósan.Ezentúl mesélhet nekem bárki jól beállított porlasztósról.....Sok porlasztósom volt a legtöbb újonnan,de ez a csúcs kulturáltságban(pedig INJEKTOROS) és még lényegesen jobban is gyorsul.
|
bandit59 | 5173 | 2010. április 19. 23:24 | Válasz erre: 5172 |
Köszi Norbu! Ez jó hír! Az enyém már vizes - injektoros. |
bandit59 | 5170 | 2010. április 19. 23:10 |
Engem is érdekelne hol, mennyiért, és 2008- as 650-es bandithoz van e?
|
TayRol | 5169 | 2010. április 19. 21:36 | Válasz erre: 5167 |
hejjj, ez eddig nem volt!!! na, akkor megvan a kovetkezo beruhazas...
|
Yossarian | 5167 | 2010. április 19. 21:10 | Válasz erre: 5163 |
Itt a linkje, mondom én, hogy lennie kell. http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_iii_usb.aspx?mk=13&mdl=263&yr=2007 |
Yossarian | 5166 | 2010. április 19. 21:08 | Válasz erre: 5163 |
Ha injektoros, akkor lennie kell. Annyira nem motorspecifikus, pl az 1250 Banditba való megy a gixxerbe is. Vagy inkább fordítva. Hívd fel Ago-t az Ago Motors-nál, szerintem kitalál valamit.
|
vadasz | 5165 | 2010. április 19. 20:42 | Válasz erre: 5162 |
Méretted is, vagy csak betetted és valami gyári setup van beletéve? Mesélj kicsit részltetesebben lécci. Nekem is itt a PC a szekrényben, de még nem tettem be. |
Norbu | 5162 | 2010. április 19. 19:55 |
Sziasztok.Bent van a PC a mociban ,mint a villanymotor olyan lett,ráadásul sokkal jobban is gyorsul, semmi csuklás rángatás stb,a faxért nem tudja a Suzuki gyárilag így megcsinálni.???!!!??
|
Yossarian | 5160 | 2010. április 19. 15:21 | Válasz erre: 5159 |
Ezeket nyugodtan megveheted, sokunk használja õket és tényleg jók.
|
TayRol | 5159 | 2010. április 19. 14:53 | Válasz erre: 5152 |
koszi, egyelore (anno) kolcsonkertem.:) de lehet, hogy jovore mar veszek valamit.
|
Yossarian | 5157 | 2010. április 19. 10:26 | Válasz erre: 5156 |
Ha jobban megnézed, csak a doboz dizájn más. Ugyanaz a méret, ugyanaz az egy kezelõ gomb, ua a jelzéskép (ledek elhelyezése, funkciója) ez nem lehet véletlen. Komoly összeget tennék rá, hogy belül bitre egyforma a két cucc :)
|
tangerine | 5156 | 2010. április 19. 09:28 | Válasz erre: 5155 |
Szerintem nem teljesen olyan. Én legalábbis a LIDL-ben ilyet vettem, kb. februárban-márciusban: http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/index_8718.htm |
Yossarian | 5155 | 2010. április 18. 23:28 | Válasz erre: 5154 |
Ez gyakorlatilag ua, mint a lidli utolsó akcióján hirdetett cucc..Nekem van ebbõl is, meg az elõzõbõl is, a különbség a 6V/12V képességben van, egyébként ua. Szerintem nagyon megéri azt az 5e Ft-ot. Jó töltõ, csepegtetni is tud, akár egész télen az akkun hagyható és ha egy akksit megment, már visszajött az ára.
|
tangerine | 5154 | 2010. április 18. 22:30 |
Most látom, hogy márc 19-én volt az akció, szóval nem biztos, hogy mindegyikbe van még, de asszem ilyen volt: http://www.aldi-hungary.hu/hu/html/offers/58_11032.htm |
tangerine | 5152 | 2010. április 18. 22:20 |
TayRol, ha még mindig akarsz töltõt venni, akkor nézz be egy Aldiba. Szerintem ugyanazt tudja, mint a Lidlis, csak kicsit más dizájn. Asszem 4500 körül van az ára.
|
bandit59 | 5151 | 2010. április 18. 11:26 | Válasz erre: 5150 |
Biztosan nagy élmény volt! Matyibácsi, motoros tali, rétes! Ez igen, tudtok élni! De ez így van rendjén! Defektelhárító fecsavar : jó húzásnak bizonyult, és számomra jó tanulság! Köszi! Kellemes napot! |
Maxxy | 5150 | 2010. április 18. 10:28 |
Ja és egy defektes kerék a közös cimbi hátsóján! Lemezcsavar a hátsóba,szép likat ütött! Kivettük a csavart,kár volt! Aztán defekt javító spray befújtat,persze a spray a lukon távozott! Aztán Matyibátyó aszongya....kutyafa....át tegyünk bele a lukba egy kicsit nagyobb facsavart mint a luk! Na erre mindenki facsavar vadászat,és sikerült egy facsavart szépen becsavarni a lukba,aztán 2.5-re felfújni! Szeged-Baját simán kibírta!Baján a fõtéren már engedett a luknál,de csak azért,mert a facsavar feje lekopott! Ja és végig 100-as tempóval Bajáig! |
Maxxy | 5149 | 2010. április 18. 10:23 |
Maxxy | 5148 | 2010. április 17. 07:13 | Válasz erre: 5147 |
csabu 987! Akkkkkkkkkóóóó mikóóóóóó mennnnnyyyyyyünk? |
bandit59 | 5145 | 2010. április 16. 21:06 | Válasz erre: 5144 |
Ok. A lényeg, hogy megkaptad! Bajlódtam, nem keveset. Úgy gondolom, nagyjából a lényeg megvan. |
karika111 | 5144 | 2010. április 16. 16:19 | Válasz erre: 5143 |
köszi a fáradozásod!!!!meg kaptam a képeket
|
karika111 | 5140 | 2010. április 15. 20:23 | Válasz erre: 5139 |
Szia!!! nincs tele,hetente takarítok,mert muszáj :-))) PÜ-ben elküldöm a címet lehet rosszul jegyezted fel,és más kapja meg,én is jártam igy |
bandit59 | 5139 | 2010. április 14. 21:03 | Válasz erre: 5138 |
Üdv. Karika111. Nincs tele a postaládád? Mert akkor sem fogadja a leveleket! |
bandit59 | 5138 | 2010. április 13. 21:17 | Válasz erre: 5137 |
Igyekezni fogok, ma vagy holnap küldök képeket! Nekem múltkor azt írta a gép, : üzenet elküldve. |
karika111 | 5137 | 2010. április 13. 20:49 | Válasz erre: 5131 |
nem, sajna még nem kaptam képeket,de majd talán most,elõre is köszi
|
bandit59 | 5136 | 2010. április 13. 20:24 | Válasz erre: 5135 |
Ne búslakodj DaniD ! Nem volt ez gyenge teljesítmény! Kíváncsi lennék, jármû csere esetén az x5-ös vezetõje mit produkált volna? |
DaniD | 5135 | 2010. április 13. 19:55 | Válasz erre: 5130 |
Én is gondoltam rá, hogy esõmenõ vagyok, de amikor a kanyargós kétsávoson 140nél levillogott az X5ös bömbi, akkor rájöttem nem vagyok az :) Ááá, semmiféle fûtés nincs. Sõt, esõkabátot meg gatyót is csak aznap vettem, mert azt gondoltam anélkül végem. Amúgy nem túra volt. Legalábbis nem a klasszikus értelemben vett túra. Vissza kellett jönnöm, mert várt a munka. A kocsi meg elromlott. De amúgy is motorral terveztem visszajönni :) De sikerült e Vadász Úrnak, amiért drukkolni kellett? |
bandit59 | 5131 | 2010. április 13. 15:46 | Válasz erre: 5129 |
karika111 Mikor küldtem a bajai túráról Neked a képeket, egy kicsit megzakkant a gépem! Kaptál-e képeket, és milyen címszóval? |
bandit59 | 5130 | 2010. április 13. 15:43 | Válasz erre: 5128 |
Te egy menõ vagy! Esõ menõ! Fõleg ilyen hûvös idõben! Remélem, van markolatfûtés, és ruha, amit rá lehet csatlakoztatni a szivargyújtóra! Nekem ez még nem adatott meg, mert mindig elmotorozom az árát. Egyébként gratuka a túrához! |
karika111 | 5129 | 2010. április 13. 12:38 | Válasz erre: 5124 |
+1 szurkoló.HAJRÁ!!! De ténleg miért is???? Felvilágosítást kérünk!!! |
DaniD | 5128 | 2010. április 13. 11:37 |
Nos, sikeredett az elsõ Bp.-Krakkó utam. Legmelegebb helyen 12 fok volt, leghidegebb 1. De a bõ 400km-bõl volt vagy 120 száraz. Donovaly kín, szenvedés volt... Indulás elõtt még elvittem mûszakiztatni a motort, persze akkor is esett, szóval hozzácsaptam egy 60-70km városi péppéázást. Elfáradtam ám :) Nektek nem volt olyan problémátok, hogy a hátsó doboz zárszerkezetét telidobálja homokkal a kerék, aztán megszorul...? Csak az én dobozom khaki? Ja, Vadásznak szurk-szurk!! :) De miért is? |
Kazam | 5126 | 2010. április 13. 07:34 | Válasz erre: 5118 |
Már többször volt tankbõr vita. Mindenki ízlése szerint használja v. nem használja. Szerintem ennek is mint minden másnak a jó alapanyag és a karbantartás a titka. Belülrõl az a "pöttyös" szivacsos anyag van + 3000km-enként (légszûrõ puceva) kiporolom. Nekem bejött. Bagster koppintás.
|
KRAVEN | 5124 | 2010. április 13. 07:04 |
Mindenki ezerrel drukkoljon Vadásznak! Fontos ez a mai nap és szüksége is van rá! Hajrá Vadász!!! |
TayRol | 5123 | 2010. április 12. 21:41 | Válasz erre: 5121 |
csak a fenyezett elemeken van hajszalkarc. enis csak azert most vettem eszre, mert tavaly ota eloszor mostam le. jah, majd polir lesz. |
totokalmi | 5122 | 2010. április 12. 19:50 |
ma sikerült Marcaliban defektet kapnom teheraútóval emelõ és kerék kulcs nélkül. 3 szerelõnél is jártam de nem voltak segítõkészek. míg végül a negyedik /mellesleg motoros, szép Apriliája volt/ segített kicserélni a defektes kereket. szerencse hogy vannak még segítõkész emberek!
|
totokalmi | 5121 | 2010. április 12. 19:45 | Válasz erre: 5094 |
hajszálkarcok? hol? az enyém tavaly óta mosva sem volt ezért nem látszik rajta semmiféle karc! ez a megoldás! de lehet hogy a motor színû polírpaszta is segít...
|
Maxxy | 5120 | 2010. április 12. 17:51 |
Szasztok! A bajai csapatást mindenkinek ajánlom! Aki él és mozog az jöjjön el,és érezzük magunkat jól együtt! |
bandit59 | 5119 | 2010. április 12. 14:39 | Válasz erre: 5115 |
Az elseje még bizonytalan számomra. Amúgy pedig nem gond, lesz másik. Pedig a halászlé is mozgatja a fantáziámat, meg úgy összességében az egész! |
TayRol | 5118 | 2010. április 12. 14:38 | Válasz erre: 5116 |
nem kedvelem, bar teny is valo, az lenne a legjobb megoldas. a tank ket oldala (a terdnel) le van foliazva (sok eszemmel a tobbi reszt hanyagoltam), de szvsz a tanktaska megjobban osszekaristolja, ha valami szennyezodes kerul ala. stabilitasat elismerem.
|
bandit59 | 5117 | 2010. április 12. 14:35 | Válasz erre: 5113 |
Tavaly csak 2x áztam meg, de az mindegyik igazi locsogós esõ volt! Nem lehetett nyomvályút, vagy ilyesmit látni, csak azt, hogy vízalatt van az egész úttest. Sarat is hordott ki egy helyen. Lépésben sem volt egyszerû átjutni rajta. Meg is ilyedtem, mikor dobott egy gyenge driftet! Mire letakarítottam a mocit, úgy nézzen ki ahogy én szeretem, -------- na ez is volt egy szívás! Ha lehet, esõben többet nem. (dehogynem, hosszabb túrán úgysem lehet megállni egy egész napra) |
Kazam | 5116 | 2010. április 12. 14:25 | Válasz erre: 5106 |
Használj tankbõrt. Stabilabban van fent a táska és ráadásul a comboddal sem dörzsölöd ki a tankot.
|
csabu987 | 5115 | 2010. április 12. 14:24 | Válasz erre: 5114 |
Íratkozz fel elsejére és visszakapod a túrán.
|
bandit59 | 5114 | 2010. április 12. 14:22 | Válasz erre: 5112 |
Seeemmmii cicóóó !!! De azért defekt-spray jó ha van a dobozban, még ha nem is mindig segít! |
csabu987 | 5113 | 2010. április 12. 14:20 | Válasz erre: 5111 |
Ma reggel hatkor Komlón egy faszi fekete motorral, fekete bõrgúnyában hazafelé...-na az sem volt piskóta)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
bandit59 | 5111 | 2010. április 12. 14:14 |
Egy kicsit más! Ma de. Kaposváron, közepes esõben, Chhopperos csaj, farmer naci, bõr dzseki, és vagányan közlekedett! Lehet, csak a városon belül, de azért nem piskóta! |
vadasz | 5110 | 2010. április 12. 14:06 | Válasz erre: 5109 |
nem puha gumi, de lekoptak az elefántok róla, csakelég lesz, vagy?
|
vadasz | 5108 | 2010. április 12. 13:59 | Válasz erre: 5107 |
Z6 interact kb 50%-os ingyé vihetõ, akár neked akár másnak.
|
csabu987 | 5107 | 2010. április 12. 13:57 |
Viszont elsö gumit vadászok. 17e van a gépben és már közeledik a kopásjelzõhöz a gyárilag szerelt Dunlop.... Elõre puhábbat szeretnék.
|
TayRol | 5106 | 2010. április 12. 13:51 | Válasz erre: 5104 |
szinten magneses tanktaska, ami raadasul plexi hianyaban mozgolodik nagyobb sebessegnel.:) nekem is lekopott a sarokvedom, ezert szereztem ra karbon hatasu matricat. most mostam le a motort kb. tavaly nyar ota eloszor es pl. a hatso villan is van fuggoleges nagy karistok - a csizma gondolom dolgozott neha a csampas labamon. |
csabu987 | 5105 | 2010. április 12. 13:46 | Válasz erre: 5102 |
Az ápoló sprayoknál, krémeknél arra kell vigyázni, ne tartalmazzon szilikont. Az ugyanis az újrafényezést megnehezíti, a mûanyag alkatrészeket pedig fehéres szürkés színûre színezi.
|
csabu987 | 5104 | 2010. április 12. 13:45 | Válasz erre: 5094 |
Nekem is vannak, de nem érdekel. A mágneses tanktáskától is óvtak, az sem érdekelt. A motort használati tárgynak vettem, nem kiállítási tárgynak. A motor legyen értem, ne fordítva. Természetesen vigyázok rá, óvom ahogy tudom, de tudomásul veszem, hogy használat közben jönnek a látható apróságok. A sarkamnál is lekopott az az ezüstszínûre fényezett saroktámaszról a festék, ha majd egyszer rámjön a hangya, leszedem és lepolírozom az egészet.
|
TayRol | 5103 | 2010. április 12. 13:44 | Válasz erre: 5102 |
majd ha annyira gaz lesz, egyszer le lesz polirozva, oszt jovan.
|
Mano81 | 5102 | 2010. április 12. 13:35 |
Karc nekem is van még a mûanyag idomokon is, a tankot meg úgy összekaristoltam a térdkopotatóval, hogy még. Mondjuk most nem ez a legnagyobb bajom. Használj mosás után ápoló spray-t, az kicsit eltakarja a karcokat. Van akár eper illatú is, hö-hö... |
TayRol | 5101 | 2010. április 12. 13:27 | Válasz erre: 5099 |
asszony is mindig ezt mondja.:) karc nem szamit, lenyeg, hogy a mienk es elvezzuk ki. de akkor nem aggodom, a suzuki hiresen jo fenyezeserol pedig eddig nem tudtam. |
bandit59 | 5100 | 2010. április 12. 12:59 |
Karc nekem is van, tankon, ahol a térdem mozog! Valamint farokidom, oldalt. Igaz, még alig észlelhetõ! Leginkább mosás-törölgetésnél, vagy ha napsütésben megfelelõ szögbõl nézem. Én látom! Jó idõ lesz, megkérdezek egy-két mocishavert, õk látják-e? Azt hittem, csak én vagyok elfogult. |