27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BANDITOS - ISMERKEDÕS (1250)
Következő oldal

Claudia 5202 2010. április 21. 09:05   Válasz erre: 5201
Köszönöm az érveket :) Mi újság van veled? Nagyon régen beszéltünk, remélem minden rendben!
Sajnáltam, hogy a tréningen az évadnyitókor nem tudtam részt venni. A motorom most szerelésre vár, végre helyen van, most már csak idõ kell hozzá :)
    

vadasz 5201 2010. április 21. 08:35   Válasz erre: 5193
Bandit-ot választanék a helyedben. Érveim e mellett: Sokkal mindennap-barátabb karakterisztika, ócsó hozzá minden és lehet kapni. Nagyon megbízható blokk... ...ha kevésbé gondos ggazdától is való, lehet hogy annyira nem megviselt mint egy azonos gazdától származó hornet.
    

TayRol 5200 2010. április 21. 08:10   Válasz erre: 5199
ok, eddig a majus 2-a jonak tunik. megdumaljuk. idotartamban mennyi lenne? Tarnokra kellene mennem?
    

tsanyi 5199 2010. április 21. 07:29   Válasz erre: 5198
Persze, hetvegen is megoldjuk.
    

TayRol 5198 2010. április 20. 22:40   Válasz erre: 5197
mindenkeppen valamit szeretnek, mert a dobcsere miatt eleg gyengus lett alul es nem is egyenletes. ennyi penzt meg siman meger egy proba. az #5182-es hsz-ben irt idopontban valamikor raersz?
    

tsanyi 5197 2010. április 20. 22:32   Válasz erre: 5195
Gyakorlatilag ugyanazt teszi mint a pc vagy a motty csak nem olyan sok tartományban.....volt nemrég egy 1250-es amit a gazdájával együtt a manual-t és még némi irodalmat bújva sikerült megoldani amivel pár szervizt már megjárt.....kiderült, hogy nem kell mindig hinni a computernek, jobb ha kimérem.....
    

bandit59 5196 2010. április 20. 22:20   Válasz erre: 5194
Mivel Õ is kaposvárhoz tartozik, kösz hogy kisegítettél!
    

TayRol 5195 2010. április 20. 21:56   Válasz erre: 5191
sanyi! ezzel a modszerrel mennyire lehet finomitani egy vizes 650-es also tartomanyan? eszrevehetoen?
    

Yossarian 5194 2010. április 20. 21:54   Válasz erre: 5193
Van még hülye kérdésed, ezen a fórumon ? ;))
Egyébként isten hozott, rég hallottunk felõled. Remélem rendben megy a sorod :)
    

Claudia 5193 2010. április 20. 21:34  
Ti mit választanátok?
Egy 10 év körüli 600-as Banditot vagy egy 600-as Hornetet? :)
    

tsanyi 5192 2010. április 20. 20:35  
Ja, és persze, hogy jobb ennél a pc fõleg a motty.....ez a szegény ember tuningja, de meglepõ módon azért nem annyira rossz....:))
    

tsanyi 5191 2010. április 20. 20:19   Válasz erre: 5184
Teljesen igazad van, de ezért ennyi az annyi, a prop-tech-nél(tõlük van a cucc) padon ugyanezzel a módszerrel történik nyilván drágábban, de annyival jobban is. Írtam pályázóknak is és többnyire jobb lett sokkal mint volt. Mikor megvettem az eszközt volt némi okítás és azóta a tapasztalat, ezért mondom, hogy miután állítok a befecskendezésen utána a környékbeliek 2-3 hétig a messzebb lakók 1 évig bármikor visszajöhetnek további állításra míg megfelelõnek nem találják vagy visszaírom alapra. Mivel nem nagy pénzrõl van szó így a kockázat sem nagy(elrontani nem lehet hisz a gyári értékre bármikor visszaállítom) viszont eddig még senki nem kérte az utóbbi 2 évben a visszaállítást, pályázóknál volt még utánállítás, de az jó volt tapasztalatnak. Nem mondom, hogy én vagyok a mágus vagy valami hasonló hisz nálam sokkal jobban értenek hozzá mások(pl. Te is), de eddig ebben még nem nagyon nyúltam mellé. Sajnos padon nem tudom ellenõrizni az alkotást:)), de ezért van a további lehetõség. De, pl. a szinkronról is ugye kevesen tudnak, hogy az Euro3-as suzukikon kell vagy a gyári program vagy a "kütyü" amivel szerviz állásba teszem és így tudom állítani(nekem van így tudom állítani). A legtöbb szervizben is csak mostanában hallottak errõl vagy ha elõbb akkor mélyen hallgattak.
    

Yossarian 5190 2010. április 20. 20:13   Válasz erre: 5189
Nekem is az van, elöl is hátul is. Jó gumi :)
    

csabu987 5189 2010. április 20. 19:38  
Én ma jártam a pellérdi gumisnál. Cserés lett a gyári Dunlop elsõ gumim 17e km-nél, bár még kopásjelzõ szerint bírta volna. Conti Road Attack 2 lett....
    

Norbu 5188 2010. április 20. 12:54   Válasz erre: 5178
Kollégámnak a Proptechnél állították be ,de nem volt szuper aztán ment Agóhoz ,na az szuper lett,azért csináltattam meg én is.
    

Norbu 5187 2010. április 20. 12:51   Válasz erre: 5185
Bizony volt.Tsanyi csinálta és kellett is rá,pirosban voltak a dolgok...
    

K.Istvan 5186 2010. április 20. 08:35   Válasz erre: 5165
És szekrényednek most mennyivel
nagyobb a nyomatéka? Lehet kapni ezt hokedlihez is? :)
Mire vársz?
Tapsoljak? :)

Szerintem már egy letöltött térkép is sokat dob, sõt ha társaidtól összeszeded az õ méréseikat és összemixeled, már közeleb leszel a fékpados mérési eredményhez...
Persze lehetnek komoly eltérések, de grafikusba feldolégozva egész jól el lehet vele szórakozni.
itt van pár móddosítot térkép. A sík részek a gyári térképek részei, a kiugrások, szakadékok a módosítások.
Az egyik skála a fordulatszám a másik skála gázkar-fojtószelep állás. Így egy mátrix könnyebben értelmezhetõ mindenki számára.
    

K.Istvan 5185 2010. április 20. 08:25   Válasz erre: 5171
Szinkron volt elötte? Ago soha nem mondja, szerintem annélkül félmunka az egész.
    

K.Istvan 5184 2010. április 20. 08:23   Válasz erre: 5178
Hello TSanyi!

Hallottam már a munkásásgodról. Azért azt megkérdõjelezném hogy 6 rongyos móka "érzések" alapján hangolva lesz olyan mint egy 1-2 órás fékpadi mérés. Azt tudom tapasztalatból, hogy az érzésre rossz döcögös fordulatszámokat kicsit megplusszolva üzemanyaggal ki lehet simítani, de ettõl az még nem lesz az ideális. Továbbá nem is igen tudod olyan felbontásban finomítani, mint amit egy PC vagy hasonló társai tudnak. (persze erre lehet rá tudsz cáfolni)( de nem hiszem , hogy kevésbé vájt fülü gazdig pl meg tudnák mondani, hogy a tetjén már fullad a motor a sok üzemanyagtól és ott meg jó lenne belõle visszacsípni. Ezt esetleg te tudhatod, de õk biztos nem fogják észrevenni.)
Mint hogy nehezen tudom azt is elfogadni, hogy a menet közben korrigáló elektronikák nem késnek a beavatkozással a Lamdba jele alapján. A PC -sem jó mert "statikus"! Egy adott légköri viszonynak megfelelõen beállítod, ami már pl 1-2 ezer méteres magasságban már nem az optimális. Vagy már más évszakban sem...De még mindig jobb mint bármelyik gyári. Multkor is felkacagtam, mikor egy korossabb (hozzám képest) tulaj úgy hirdette a vasát, hogy ezen nem volt semmi powercommanderes tuning! Én ezt hátránynak tekintettem, tudatlanabbak elõnynek! Ha valóban tudnák mirõl van szó akkor nem irnának badarságokat róla, hanem csak csöndben értelmes arccal hallgatnák az okosságokat! :) Hétvégén is olyan volt a levegõ, hogy UGYAN AZON A GÁZÁLLÁSON 120 helyett 130-140-et ment a motor...( a többi már terhelõ bizonyíték lenne).
Tény és való a PC és társai méregdrága cuccok, de mindig van lehetõség féláron, harmadáron hozzájutni...100 euroért -100 angol fontért szinte bármelyik népszerû modelhez.

És errõl még sokáig lehetne pro és kontra vitatkozni, de inkább csak élvezni! :)

Üdv

István
    

Kazam 5183 2010. április 20. 08:23   Válasz erre: 5181
Ha hazajöttünk akkor érem el a 24ekm-t. Akkor akarok vele foglalkozni.
    

TayRol 5182 2010. április 20. 08:12   Válasz erre: 5178
6000-ert kiprobalom Sanyi, ha a 650-esemen is tudsz allitani a sportdob miatti gyengebb also tartomanyon.
majus elso napjaiban (1-4) raersz valamikor?
    

tsanyi 5181 2010. április 20. 07:29   Válasz erre: 5180
Nem egeszen....5 tartomanyban lehet allitani plussz az alapjaratot......sikerult a szinkront beloni? A 650-es injektoroson is lehet allitani.
    

Kazam 5180 2010. április 20. 07:20   Válasz erre: 5178
Ha jól tudom alsó felsõ és középsõ fordulat tartományban lehet a gyári térképet állítani. Üzemanyagot adni hozzá vagy elvenni. Nem tudom hol vannak ezek a határok. Emlékeim szerint nekem 2500-as fordulatnál volt egy enyhe megtorpanás ás 3500 környékén jött a szívlapát effekt. Ezt a tartományt nem állíthatod szerintem a gyári térképen.
Azért ezt a PC dolgot kiegészíteném hogy a gyári szinkron is szar. Szinkron + gyári térkép állítás szerintem is sokat javíthat a dolgon.
    

Kazam 5179 2010. április 20. 07:12  
Tankbõr témában:
A légszûrõ miatt levettem a tankot. Megnéztem mit mûvel a festéssel. A tankom karcmentes. Több mint 10ekm óta használom.
Igaz minden 3000km után kiporolom.
    

tsanyi 5178 2010. április 20. 06:43   Válasz erre: 5162
Norbu, lehet a gyári térképen is írni csak a pc több tartományban állítható, de ahogy én is átírom a gyári térképet azzal nem lesz sokkal rosszabb mint a pc-vel, példa erre az, hogy a gyorsulási versenyeket többnyire az a gyári átírtak nyeregetik.....jó a pc, szép az csak marha drága és nem tud sokkal többet......én jelenleg 6 rugóért írom át.....kicsit olcsóbb és ezt is vissza lehet írni bármikor a gyárira.....
    

Norbu 5177 2010. április 19. 23:36   Válasz erre: 5173
Szia Bandit59.Nincs mit,Igen arra már van.Állítólag a Suzuki is beismerte,hogy igencsak xar a térkép,a 2010-esekre már valamivel jobbat tesznek.
    

Norbu 5176 2010. április 19. 23:34  
Nem ez a lényeg,de elõtte megmérettem 107 LE-S volt,most 119-120 között.Fõtengelyre visszaszámolva mindkét érték.
    

Norbu 5174 2010. április 19. 23:26   Válasz erre: 5165
Padon állította be Ago mester,háát gyárilag elég xar volt....!!!!!.30eft-be került a beállítás akciósan.Ezentúl mesélhet nekem bárki jól beállított porlasztósról.....Sok porlasztósom volt a legtöbb újonnan,de ez a csúcs kulturáltságban(pedig INJEKTOROS) és még lényegesen jobban is gyorsul.
    

bandit59 5173 2010. április 19. 23:24   Válasz erre: 5172
Köszi Norbu!

Ez jó hír! Az enyém már vizes - injektoros.
    

Norbu 5172 2010. április 19. 23:20  
Injektoros 650-eshez van.
    

Norbu 5171 2010. április 19. 23:20   Válasz erre: 5164
Szia Csabu:Agomotors.hu-nál tették be.
    

bandit59 5170 2010. április 19. 23:10  
Engem is érdekelne hol, mennyiért, és 2008- as 650-es bandithoz van e?
    

TayRol 5169 2010. április 19. 21:36   Válasz erre: 5167
hejjj, ez eddig nem volt!!! na, akkor megvan a kovetkezo beruhazas...
    

TayRol 5168 2010. április 19. 21:35   Válasz erre: 5166
beszeltem vele, elvileg a gsxr-e jo bele.
    

Yossarian 5167 2010. április 19. 21:10   Válasz erre: 5163
Itt a linkje, mondom én, hogy lennie kell.
http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_iii_usb.aspx?mk=13&mdl=263&yr=2007
    

Yossarian 5166 2010. április 19. 21:08   Válasz erre: 5163
Ha injektoros, akkor lennie kell. Annyira nem motorspecifikus, pl az 1250 Banditba való megy a gixxerbe is. Vagy inkább fordítva. Hívd fel Ago-t az Ago Motors-nál, szerintem kitalál valamit.
    

vadasz 5165 2010. április 19. 20:42   Válasz erre: 5162
Méretted is, vagy csak betetted és valami gyári setup van beletéve?

Mesélj kicsit részltetesebben lécci.

Nekem is itt a PC a szekrényben, de még nem tettem be.
    

csabu987 5164 2010. április 19. 20:36   Válasz erre: 5162
Hol tették be? Mennyi volt?
    

TayRol 5163 2010. április 19. 20:33   Válasz erre: 5162
en is akartam, de 650-es banditba nincs.:((((
    

Norbu 5162 2010. április 19. 19:55  
Sziasztok.Bent van a PC a mociban ,mint a villanymotor olyan lett,ráadásul sokkal jobban is gyorsul, semmi csuklás rángatás stb,a faxért nem tudja a Suzuki gyárilag így megcsinálni.???!!!??
    

TayRol 5161 2010. április 19. 15:23   Válasz erre: 5160
ok!
    

Yossarian 5160 2010. április 19. 15:21   Válasz erre: 5159
Ezeket nyugodtan megveheted, sokunk használja õket és tényleg jók.
    

TayRol 5159 2010. április 19. 14:53   Válasz erre: 5152
koszi, egyelore (anno) kolcsonkertem.:) de lehet, hogy jovore mar veszek valamit.
    

tangerine 5158 2010. április 19. 10:39   Válasz erre: 5157
Hát az könnyen lehet. :)
    

Yossarian 5157 2010. április 19. 10:26   Válasz erre: 5156
Ha jobban megnézed, csak a doboz dizájn más. Ugyanaz a méret, ugyanaz az egy kezelõ gomb, ua a jelzéskép (ledek elhelyezése, funkciója) ez nem lehet véletlen. Komoly összeget tennék rá, hogy belül bitre egyforma a két cucc :)
    

tangerine 5156 2010. április 19. 09:28   Válasz erre: 5155
Szerintem nem teljesen olyan. Én legalábbis a LIDL-ben ilyet vettem, kb. februárban-márciusban:

http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/index_8718.htm


    

Yossarian 5155 2010. április 18. 23:28   Válasz erre: 5154
Ez gyakorlatilag ua, mint a lidli utolsó akcióján hirdetett cucc..Nekem van ebbõl is, meg az elõzõbõl is, a különbség a 6V/12V képességben van, egyébként ua. Szerintem nagyon megéri azt az 5e Ft-ot. Jó töltõ, csepegtetni is tud, akár egész télen az akkun hagyható és ha egy akksit megment, már visszajött az ára.
    

tangerine 5154 2010. április 18. 22:30  
Most látom, hogy márc 19-én volt az akció, szóval nem biztos, hogy mindegyikbe van még, de asszem ilyen volt:

http://www.aldi-hungary.hu/hu/html/offers/58_11032.htm


    

tangerine 5152 2010. április 18. 22:20  
TayRol, ha még mindig akarsz töltõt venni, akkor nézz be egy Aldiba. Szerintem ugyanazt tudja, mint a Lidlis, csak kicsit más dizájn. Asszem 4500 körül van az ára.
    

bandit59 5151 2010. április 18. 11:26   Válasz erre: 5150
Biztosan nagy élmény volt!

Matyibácsi, motoros tali, rétes! Ez igen, tudtok élni! De ez így van rendjén!

Defektelhárító fecsavar : jó húzásnak bizonyult, és számomra jó tanulság!
Köszi!
Kellemes napot!
    

Maxxy 5150 2010. április 18. 10:28  
Ja és egy defektes kerék a közös cimbi hátsóján! Lemezcsavar a hátsóba,szép likat ütött! Kivettük a csavart,kár volt! Aztán defekt javító spray befújtat,persze a spray a lukon távozott!
Aztán Matyibátyó aszongya....kutyafa....át tegyünk bele a lukba egy kicsit nagyobb facsavart mint a luk! Na erre mindenki facsavar vadászat,és sikerült egy facsavart szépen becsavarni a lukba,aztán 2.5-re felfújni! Szeged-Baját simán kibírta!Baján a fõtéren már engedett a luknál,de csak azért,mert a facsavar feje lekopott! Ja és végig 100-as tempóval Bajáig!
    

Maxxy 5149 2010. április 18. 10:23  
Tegnap Szeged meletti Újszentivánra motoroztunk Matyi bátyóval és egy közös cimborával! Motoros tali és rétesfesztivál! Kell ennél egyben jobb? Mindenesetre élmény volt az "öreggel" motorozni,és a talin is természetesen Õ volt a sztár!
    

Maxxy 5148 2010. április 17. 07:13   Válasz erre: 5147
csabu 987!

Akkkkkkkkkóóóó mikóóóóóó mennnnnyyyyyyünk?
    

csabu987 5147 2010. április 16. 23:09  
Május 1. nekem nem aktuális.....Bajai túra részemrõl elmarad.
    

bandit59 5145 2010. április 16. 21:06   Válasz erre: 5144
Ok.

A lényeg, hogy megkaptad!
Bajlódtam, nem keveset.
Úgy gondolom, nagyjából a lényeg megvan.
    

karika111 5144 2010. április 16. 16:19   Válasz erre: 5143
köszi a fáradozásod!!!!meg kaptam a képeket
    

bandit59 5143 2010. április 15. 22:37   Válasz erre: 5142
Karika111

Most nézd meg az üzeneteket!





    

karika111 5142 2010. április 15. 20:48   Válasz erre: 5141
viszont ment PÜ
    

bandit59 5141 2010. április 15. 20:42   Válasz erre: 5140
Karika111

Küldtem pü-t.
Nézd meg!
    

karika111 5140 2010. április 15. 20:23   Válasz erre: 5139
Szia!!!

nincs tele,hetente takarítok,mert muszáj :-)))

PÜ-ben elküldöm a címet lehet rosszul jegyezted fel,és más kapja meg,én is jártam igy
    

bandit59 5139 2010. április 14. 21:03   Válasz erre: 5138
Üdv. Karika111.

Nincs tele a postaládád?
Mert akkor sem fogadja a leveleket!
    

bandit59 5138 2010. április 13. 21:17   Válasz erre: 5137
Igyekezni fogok, ma vagy holnap küldök képeket!

Nekem múltkor azt írta a gép, : üzenet elküldve.
    

karika111 5137 2010. április 13. 20:49   Válasz erre: 5131
nem, sajna még nem kaptam képeket,de majd talán most,elõre is köszi
    

bandit59 5136 2010. április 13. 20:24   Válasz erre: 5135
Ne búslakodj DaniD !

Nem volt ez gyenge teljesítmény! Kíváncsi lennék, jármû csere esetén az x5-ös vezetõje mit produkált volna?

    

DaniD 5135 2010. április 13. 19:55   Válasz erre: 5130
Én is gondoltam rá, hogy esõmenõ vagyok, de amikor a kanyargós kétsávoson 140nél levillogott az X5ös bömbi, akkor rájöttem nem vagyok az :)
Ááá, semmiféle fûtés nincs. Sõt, esõkabátot meg gatyót is csak aznap vettem, mert azt gondoltam anélkül végem. Amúgy nem túra volt. Legalábbis nem a klasszikus értelemben vett túra. Vissza kellett jönnöm, mert várt a munka. A kocsi meg elromlott. De amúgy is motorral terveztem visszajönni :)

De sikerült e Vadász Úrnak, amiért drukkolni kellett?

    

Mano81 5134 2010. április 13. 17:18  
Hajrááááááááááá!
    

Szotyi 5133 2010. április 13. 17:14  
Vadász,drukk............ma van a felvételi tán?
    

Szotyi 5132 2010. április 13. 17:14  
Vadász,drukk............ma van a felvételi tán?
    

bandit59 5131 2010. április 13. 15:46   Válasz erre: 5129
karika111

Mikor küldtem a bajai túráról Neked a képeket, egy kicsit megzakkant a gépem! Kaptál-e képeket, és milyen címszóval?
    

bandit59 5130 2010. április 13. 15:43   Válasz erre: 5128
Te egy menõ vagy! Esõ menõ!

Fõleg ilyen hûvös idõben!
Remélem, van markolatfûtés, és ruha, amit rá lehet csatlakoztatni a szivargyújtóra!

Nekem ez még nem adatott meg, mert mindig elmotorozom az árát.

Egyébként gratuka a túrához!
    

karika111 5129 2010. április 13. 12:38   Válasz erre: 5124
+1 szurkoló.HAJRÁ!!!

De ténleg miért is????

Felvilágosítást kérünk!!!
    

DaniD 5128 2010. április 13. 11:37  
Nos, sikeredett az elsõ Bp.-Krakkó utam. Legmelegebb helyen 12 fok volt, leghidegebb 1. De a bõ 400km-bõl volt vagy 120 száraz. Donovaly kín, szenvedés volt...
Indulás elõtt még elvittem mûszakiztatni a motort, persze akkor is esett, szóval hozzácsaptam egy 60-70km városi péppéázást. Elfáradtam ám :)

Nektek nem volt olyan problémátok, hogy a hátsó doboz zárszerkezetét telidobálja homokkal a kerék, aztán megszorul...? Csak az én dobozom khaki?

Ja, Vadásznak szurk-szurk!! :) De miért is?
    

bandit59 5127 2010. április 13. 09:22   Válasz erre: 5124
+1 szurkoló ------- Hajrá Vadász !!!
    

Kazam 5126 2010. április 13. 07:34   Válasz erre: 5118
Már többször volt tankbõr vita. Mindenki ízlése szerint használja v. nem használja. Szerintem ennek is mint minden másnak a jó alapanyag és a karbantartás a titka. Belülrõl az a "pöttyös" szivacsos anyag van + 3000km-enként (légszûrõ puceva) kiporolom. Nekem bejött. Bagster koppintás.
    

Kazam 5125 2010. április 13. 07:24   Válasz erre: 5124
+1 szurkoló.
HAJRÁ!!

    

KRAVEN 5124 2010. április 13. 07:04  
Mindenki ezerrel drukkoljon Vadásznak! Fontos ez a mai nap és szüksége is van rá!

Hajrá Vadász!!!
    

TayRol 5123 2010. április 12. 21:41   Válasz erre: 5121
csak a fenyezett elemeken van hajszalkarc. enis csak azert most vettem eszre, mert tavaly ota eloszor mostam le.
jah, majd polir lesz.
    

totokalmi 5122 2010. április 12. 19:50  
ma sikerült Marcaliban defektet kapnom teheraútóval emelõ és kerék kulcs nélkül. 3 szerelõnél is jártam de nem voltak segítõkészek. míg végül a negyedik /mellesleg motoros, szép Apriliája volt/ segített kicserélni a defektes kereket. szerencse hogy vannak még segítõkész emberek!
    

totokalmi 5121 2010. április 12. 19:45   Válasz erre: 5094
hajszálkarcok? hol? az enyém tavaly óta mosva sem volt ezért nem látszik rajta semmiféle karc! ez a megoldás! de lehet hogy a motor színû polírpaszta is segít...
    

Maxxy 5120 2010. április 12. 17:51  
Szasztok!

A bajai csapatást mindenkinek ajánlom! Aki él és mozog az jöjjön el,és érezzük magunkat jól együtt!
    

bandit59 5119 2010. április 12. 14:39   Válasz erre: 5115
Az elseje még bizonytalan számomra.
Amúgy pedig nem gond, lesz másik.

Pedig a halászlé is mozgatja a fantáziámat, meg úgy összességében az egész!
    

TayRol 5118 2010. április 12. 14:38   Válasz erre: 5116
nem kedvelem, bar teny is valo, az lenne a legjobb megoldas. a tank ket oldala (a terdnel) le van foliazva (sok eszemmel a tobbi reszt hanyagoltam), de szvsz a tanktaska megjobban osszekaristolja, ha valami szennyezodes kerul ala. stabilitasat elismerem.
    

bandit59 5117 2010. április 12. 14:35   Válasz erre: 5113
Tavaly csak 2x áztam meg, de az mindegyik igazi locsogós esõ volt! Nem lehetett nyomvályút, vagy ilyesmit látni, csak azt, hogy vízalatt van az egész úttest. Sarat is hordott ki egy helyen. Lépésben sem volt egyszerû átjutni rajta. Meg is ilyedtem, mikor dobott egy gyenge driftet!

Mire letakarítottam a mocit, úgy nézzen ki ahogy én szeretem, -------- na ez is volt egy szívás!

Ha lehet, esõben többet nem. (dehogynem, hosszabb túrán úgysem lehet megállni egy egész napra)
    

Kazam 5116 2010. április 12. 14:25   Válasz erre: 5106
Használj tankbõrt. Stabilabban van fent a táska és ráadásul a comboddal sem dörzsölöd ki a tankot.
    

csabu987 5115 2010. április 12. 14:24   Válasz erre: 5114
Íratkozz fel elsejére és visszakapod a túrán.
    

bandit59 5114 2010. április 12. 14:22   Válasz erre: 5112
Seeemmmii cicóóó !!!

De azért defekt-spray jó ha van a dobozban,
még ha nem is mindig segít!
    

csabu987 5113 2010. április 12. 14:20   Válasz erre: 5111
Ma reggel hatkor Komlón egy faszi fekete motorral, fekete bõrgúnyában hazafelé...-na az sem volt piskóta)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    

csabu987 5112 2010. április 12. 14:18   Válasz erre: 5110
Persze hogy elég lesz.
    

bandit59 5111 2010. április 12. 14:14  
Egy kicsit más!

Ma de. Kaposváron, közepes esõben, Chhopperos csaj, farmer naci, bõr dzseki, és vagányan közlekedett!

Lehet, csak a városon belül, de azért nem piskóta!
    

vadasz 5110 2010. április 12. 14:06   Válasz erre: 5109
nem puha gumi, de lekoptak az elefántok róla, csakelég lesz, vagy?
    

csabu987 5109 2010. április 12. 14:03   Válasz erre: 5108
Vinném.....
    

vadasz 5108 2010. április 12. 13:59   Válasz erre: 5107
Z6 interact kb 50%-os ingyé vihetõ, akár neked akár másnak.
    

csabu987 5107 2010. április 12. 13:57  
Viszont elsö gumit vadászok. 17e van a gépben és már közeledik a kopásjelzõhöz a gyárilag szerelt Dunlop.... Elõre puhábbat szeretnék.
    

TayRol 5106 2010. április 12. 13:51   Válasz erre: 5104
szinten magneses tanktaska, ami raadasul plexi hianyaban mozgolodik nagyobb sebessegnel.:)
nekem is lekopott a sarokvedom, ezert szereztem ra karbon hatasu matricat.
most mostam le a motort kb. tavaly nyar ota eloszor es pl. a hatso villan is van fuggoleges nagy karistok - a csizma gondolom dolgozott neha a csampas labamon.
    

csabu987 5105 2010. április 12. 13:46   Válasz erre: 5102
Az ápoló sprayoknál, krémeknél arra kell vigyázni, ne tartalmazzon szilikont. Az ugyanis az újrafényezést megnehezíti, a mûanyag alkatrészeket pedig fehéres szürkés színûre színezi.
    

csabu987 5104 2010. április 12. 13:45   Válasz erre: 5094
Nekem is vannak, de nem érdekel. A mágneses tanktáskától is óvtak, az sem érdekelt. A motort használati tárgynak vettem, nem kiállítási tárgynak. A motor legyen értem, ne fordítva. Természetesen vigyázok rá, óvom ahogy tudom, de tudomásul veszem, hogy használat közben jönnek a látható apróságok. A sarkamnál is lekopott az az ezüstszínûre fényezett saroktámaszról a festék, ha majd egyszer rámjön a hangya, leszedem és lepolírozom az egészet.
    

TayRol 5103 2010. április 12. 13:44   Válasz erre: 5102
majd ha annyira gaz lesz, egyszer le lesz polirozva, oszt jovan.
    

Mano81 5102 2010. április 12. 13:35  
Karc nekem is van még a mûanyag idomokon is, a tankot meg úgy összekaristoltam a térdkopotatóval, hogy még.

Mondjuk most nem ez a legnagyobb bajom.

Használj mosás után ápoló spray-t, az kicsit eltakarja a karcokat. Van akár eper illatú is, hö-hö...


    

TayRol 5101 2010. április 12. 13:27   Válasz erre: 5099
asszony is mindig ezt mondja.:) karc nem szamit, lenyeg, hogy a mienk es elvezzuk ki.
de akkor nem aggodom, a suzuki hiresen jo fenyezeserol pedig eddig nem tudtam.
    

bandit59 5100 2010. április 12. 12:59  
Karc nekem is van, tankon, ahol a térdem mozog!
Valamint farokidom, oldalt. Igaz, még alig észlelhetõ! Leginkább mosás-törölgetésnél, vagy ha napsütésben megfelelõ szögbõl nézem.

Én látom! Jó idõ lesz, megkérdezek egy-két mocishavert, õk látják-e?
Azt hittem, csak én vagyok elfogult.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők