15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
BANDITOS - ISMERKEDÕS (1250)
Következő oldal

tangerine 5909 2010. június 14. 13:21   Válasz erre: 5901
"egy óra volt mire levettem a lánckerék anyáját elõl, mert úgy ráhúzták ráragasztották"

Légkulcs + 10 bar levegõ = 3 sec ;)
Minden mással kínlódás. Az anya gyárilag is rá van ragasztva. A szervizkönyv szerint is be kell kenni visszaszereléskor közepes, vagy erõs (nem emléxem pontosan) csavarrögzítõvel.
    

Kazam 5908 2010. június 14. 13:16   Válasz erre: 5907
A gyári konfik 75kg-os vezetõre van belõve. Azzal hogy puhíttotál az elején gyakorlatilag lejjebb engedted. Gyakorlatilag a súlyodra van hangolva ha nem érzed puhának az elejét.
    

csabu987 5907 2010. június 14. 13:01   Válasz erre: 5906
80.
    

Kazam 5906 2010. június 14. 12:59   Válasz erre: 5905
Hány kilo is vagy??
    

csabu987 5905 2010. június 14. 12:57  
Milyen jó, hogy nem ez a szakmám, nem is értek hozzá túlzottan... Így én nem tekergetek állítgatok magyarul mondva lószart se, ráülök és megyek. Pont. Annyit tettem mindössze, hogy az ezres szervízen totál feltekertettem puhára az elsõ teleszkópot. Azóta is úgy van. A hátsó meg ahogy a gyár kiadta. Akár van utasom, akár nincs. Tekerem a kormányt, fordul. Nem tekerem, nem fordul. Érdekes.....én vagyok ilyen földhözragadt???
    

KRAVEN 5904 2010. június 14. 11:41   Válasz erre: 5903
A GSXR hátsó rugóstag beépítése mutatta meg, hogy a "spórolásos motortervezés" mit is jelent. Ég és föld a két technika. A bánatom most már csak az, hogy hibátlan hátsótagok viszonylag egyszerû találni, de az elsõ ritka mint a fehér holló. Ha a gép pofont kap az sérül legelõször.

Bár gyanítom, hogy igazán penge futómûvet nem lehetne ilyen alapra építeni :-(
    

K.Istvan 5903 2010. június 14. 11:27   Válasz erre: 5901
Most egy kicsit a saját GSX1400-m fútómûvérõl.
Szombaton voltam erre -arra. A 82-esen (Gyõr-Veszprém) szerintem átlagon felüli az út minõsége és forgalom is gyér.Próbáltam temposan menni, de egyetlen ivet sem tudtam eltalálni, mert annyira csapkodott a kormányom, hogy irányíthatalan volt a motor.
Szezon kezdetén gondoltam nekem is beválik ha lenegedem egy pár mm-rel a telot, közben ledobtam magamról is pár kilonyo téli felesleget , és tanktáskám sem volt velem. Más márkattársaknak nem igen szokott hasonló problémaja lenni, fõleg mert nem tempoznak ennyire, meg legtöbbje min 90-100kg-t nyom.
Vissztérve a 82-re, út közben Zircen tankoltam 20liter benzint majd 350km után. Ez az extra tömeg végre lenyomta az elejét és végre "rendesen" tudtam motorozni.
A felismerés kapcsán gondoltam, hogyha még lejebb engedem az elejét , akkor elõre kerül némi plusz tömeg, és még a telon is puhitottam egy kicsit, hogy még lejebb kerüljön az eleje.
Olyan puhára sikerült, hogy azzal már kapuból visszafordultam. A lenegedett telok miatt 10km múlva tettem ugyan ezt. Ugyanis még alacsonyabb temponál kezdett el csapkodni a kormány, annak ellenére, hogy még a kormánycsapágyakat is jobban elõfeszítettem.Aztán végigondolva az egészet faszság volt az egész, mert így jól lecsökkentettem az utánfutást , és lehet hogy jobban fordult volna gép, de hogy egyenesen meg nem lehett vele menni az gáz...
Szóval mindent vissza gyárira, meg a már megszokott rugóelõfeszítésre.
Bár nem nagyon vagyok híve, de lehet bele kell élnem magam egy kormány lengéscsillapítóba...Ha nem lesz jobb ötletem...

    

KRAVEN 5902 2010. június 14. 11:16   Válasz erre: 5901
Hát igen a himbarendszer. Baromi érdekes, hogy az alsó csapok és a kutyacsont csap tûgörgõzve vannak (2Z-2RS, ráperemezett súrlódótömítéses, hogy még véletlenül se legyen szabvány), viszont a rugóstag felsõ szeme, csak natur csavaron forog... Vagy a himbába nem kell a csapágy, vagy a felsõ szemhez IS! Picit kiforratlan...

Tanulmányozom a Haynes repair manualt. Következetesen tranzisztoros gyújtást emleget, de ez akárhogy nézem ez egy induktív jeladós inverteres CDI... (mondjuk gyakorlatilag az összes elemhez azt írja, hogy vigyem a Suzuki dealerhez :-)) Elírás lehet, vagy totál hülye vagyok?
    

K.Istvan 5901 2010. június 14. 10:19   Válasz erre: 5900
Szépen eldurrant az agyad! :)
Átéltem veled, behelyettesítve magam a helyedbe! :)
De ezeket a dolgokat idáig is tudtuk, és mondtuk is, csak más kérdés, hogy szeretnék róla tudomást nem venni. Mások meg tovább ringatják magukat a bandit kultuszban. Én továbbra is állítom, ebben a motorban egy jó dolog van: Az ÁRA!!! Nincs rajta egyetlen épkézláb alkatrész...
A blokk eszi a váltót, az vezérmûláncot, a olajlehúzó gyûrûket, a csavarok, csavarmenetek abban is szarok... A hibarebdszer egy Tescos montin különbül meg van konstruálva. ( most itt van egy a kezemben, mert láncot cserélek egy baráti motoron, és mint párszor mondtam, hogy ilyenkor érdemes kitépni a felfüggesztést, és leápolni a csapágyakat. 34ekm van benne, de már enyhe benyomódások vannak a csapokon a tûgörgõktõl, és zsír is több van egy anorexiás csajon mint amit ebben találtam. és tisztességesen kitakarítani sem egyszerû. Úgy vélem ez nem a szakmûhelyes 1 -1.5 órás láncszettcsere lesz. Nem beszélve arról , hogy rohadna ki a kezébõl a nyomatékkulcs a szerelõbõl, hogy egy óra volt mire levettem a lánckerék anyáját elõl, mert úgy ráhúzták ráragasztották, de még a lánckereket is a bordástengelyre. Rámelegítés trükkjét is be kellett dobnom.)
De pár hete csináltam egy GSX750-et 2000-bõl , annak is megkövesedtek a gyújtókábelei...
Ezért is állítom váltig, hogy attól mert egy motort kiméltek, és kevesett futott, még vannak olyan alkatrészek tucatjával rajta amik akkor is öregednek, ha nem megy gép.

Amúgy meg tudod!Nem kell hogy tökéletes legyen csak mûködjön, és menjen! :)
A motorkat azért tartjuk hogy örömöket és sikerélményeket nyújtson, nem azért hogy egy gonddal több legyen.

Üdv

István
    

KRAVEN 5900 2010. június 13. 19:56   Válasz erre: 5897
Köszönöm mindenkinek a biztató szavakat. Nagyon elszállt az agyam, szégyellem. (egy kicsit meg is rugdostam vasat :-(( )Nekiállok, és remélem nem lesz drágább a hiba, mint egy 500-as... :-)

Jövõ héten kiveszek egy nap szabit és végigmegyek a rendszeren. Az igazi gondom, hogy az elöregedett kábelekkel mi a túrót csináljak... Kenegessem baba-popsitörlõvel, hogy rugalmas legyen? :-) Meg az oxidos-szulfátos nagyfesz kábel... Elméletileg csak trafóval cserélhetõ (ekkora baromságot!!!)

Pár hete kellett szikrát varázsolnom egy 1980-as CX 500 Hondába. CDI rendszere van, ami a kor szellemének megfelelõen túlkomplikált (3 jeladó, stb). De nem is ez a lényeg. A vezetékek, csatlakozók, kapcsolók, meg úgy egészében az összes alkatrész prémium kategória a Bandithoz képest... 30 évesen minden használható és felújítható állapotú.

A teló saját hiba elismerem... :-) Mondjuk ez a rugófáradásos történet -ami sláger az öreg Banditoknál- is elég egyedülálló. És nem épp szép fényt vet a típusra. És sajnos van még egy pár gyengéje...
    

Claudia 5899 2010. június 12. 15:45   Válasz erre: 5889
Szia Dani! Kitartás! Nekem is csak egy hete állt össze a motorom és idén kb 150km-t motoroztam csak. Igaz egy Mz-t nem lehet egy Bandittal összehasonlítani.
Remélem megoldódnak majd a gondok és találkozunk egy túrán, jó lenne dumálni.
Nyugi, ügyes vagy...meg tudod csinálni ;)
    

zold1 5898 2010. június 12. 14:26   Válasz erre: 5896
Én ismerek kettõt.
    

Kazam 5897 2010. június 12. 09:29   Válasz erre: 5895
Nyugi öreg harcos. Aki egy pannóniából olyan dolgokat kihoz mint Te annak csak egy kis fejtörés ez a probléma. A nyafogást meg fejezd be mert ha jól tudom férfi vagy.:)
Egyébként is szereted magad szívatni a motorokkal.:)
A telóért meg ne a mocit okold:).

A nagyfesz kábelen kívül szerintem egyenlõre másban ne gondolkodj. plussz a csatlakozások. Ha a trafó jó próbaképp szigetelõ szalaggal a kóbór feszt megszüntetheted.
    

Kazam 5896 2010. június 12. 09:17   Válasz erre: 5890
A gondom nekem csak annyi hogy én még nem találkoztam olyan szerelõvel aki visszaadta volna a pénzt ha nem jó alkatrészt cserélt ki. A tanuló pénzét meg ne én fizessem már meg.
    

KRAVEN 5895 2010. június 12. 08:45  
Végig kell kell mennem a teljes villamos rendszeren. Tisztítás, kontakt spray és savmentes vazelin az össszes csatlakozóhoz, stb. Mivel a probléma "mozog", így közel sem biztos, hogy ki tudom mérni (sõt, amilyen a formám...)

Ami biztos, hogy a gyújtókábelekre ráférne egy csere, csakhogy azok bele vannak öntve a trafókba (megjegyzem, hogy elég gyenge tyúkbél a gyári cucc....) Lehet, hogy egy-két kikeményedett kábelt is tudok majd cserélni, de a színkódokat nem akarom variálni, gyári színezésû kanócot meg a holdon sem fogok találni.
    

zold1 5894 2010. június 11. 21:17   Válasz erre: 5889
Kitartás Szaki!
Épp ma akadtak a kezembe a gyertyáid, elfeldtem visszaküldeni. Esküszöm kipróbálom, szikráznak-e ;)


    

Mano81 5893 2010. június 11. 21:05  
Kitartás Kraven! Olyan hiba nem nagyon van, amit ne lehetne javítani. Tudom, idõ és pénzkérdés, nekem is egyikbõl kevesebb van, mint a másikból.
Azért ne add fel.
    

vlevi 5892 2010. június 11. 20:51   Válasz erre: 5853
Ezekkel a Glockneres bringásokkal csak az a baj, hogy nem normálisak. Felfelé is tekernek :D

    

KRAVEN 5891 2010. június 11. 20:12   Válasz erre: 5890
Kösz a bizalmat!

Ha minden elöregedett alkatrészt cserél egy "tisztességes szerelõ" rezsióradíjjal, abból futná egy új VFR1200-ra...
    

Maxxy 5890 2010. június 11. 19:30   Válasz erre: 5889
KRAVEN!

Nem,hogy egyszer el kellene vinned a vasat egy normális szerelõhöz?
Aki esetleg átul-cettig átnézné,amit kell kicserélné,stb-stb?!
Van egy cimborám akinek hasonlóan idõs,és 1200-es Bandikája van,na annak az ég világon semmi baja nem volt eddig,olajcsere,lánc,lánckerekek,gyertya,benya oszt go! Ja...néha gumit is szokott cserélni,no nem a farkán,mert ott nem használ,hanem a mocin!
    

KRAVEN 5889 2010. június 11. 17:54  
Vadász!

Húzzatok ki minden idei túráról! Ilyen hitvány fostalicskával nem merek elindulni sehova! Legszívesebben felgyújtanám a gecibe az egész trágyakupacot!

Legendás megbízhatóság? Pha... Menetrendszerûen beszakadó csavarmenetek, semmitérõ futómû, zselékocka váz, idióta megoldások mindenfelé... Ez kérem egy szimpla "büdzsé" motor, amit ott spóroltak el, ahol lehetett. Sose gondoltam volna, hogy egy 10 éves japán ennyire szar legyen. Az egy dolog, hogy egy jó blokkot (GSXR) nem tudtak annyira elspórolni, hogy szar legyen, de a többi!!! Sorra mennek szét a kapcsolók, a vezetékek kikeményedve, csavarok berohadva, hogy menetestõl jönnek ki az aluból. A lapos tömítések sorra elfossák magukat. Kontakthibák tömkellege... Mindezt egy garázsban tárolt és szerintem ápolt motoron! 40 évig eresz alatt tárolt motorok is külömbül tartják magukat sok esetben

Elindultunk vízpartra. Alig értünk oda. Visszafelé hol 4, hol 3, hol csak 2 henger ment. Felváltva álltak le a hengerek. Teljesen rapszodikus és "elkaphatatlan" hiba. Egyértelmûen valami az elektromos rendszerben, de mi? Szájbabaszottul elegem van már idén ebbõl a "kurvaanyjából".
    

Bandi1200 5888 2010. június 11. 15:09   Válasz erre: 5887
ez az köszi!
    

K.Istvan 5887 2010. június 11. 12:01   Válasz erre: 5885
Az oldal:
www.motoricum.hu
Vagy
www.multirisk.hu
    

K.Istvan 5886 2010. június 11. 09:42   Válasz erre: 5885
Az én nevem alatt találtad volna meg. Azt hiszem õk az egyik lehetõség, emailen fel tudod venni a kapcsolatot
info@multirisk.hu

Top Extra
    

Bandi1200 5885 2010. június 11. 08:46  
korábban említett valaki biztosítást amiben benne volt külföldön történõ baleset ,mûszaki hiba miatt a trélerezés
de nem találom azt a hszt.
talán Vadász írta ,hogy ilyet kötött
a részletekre lennék kíváncsi
    

zold1 5884 2010. június 10. 13:04   Válasz erre: 5882
Kösz. Akkor ott nincs patakátfolyás meg ilyesmi. Héátközben mennék, ráadásul kora reggel, hétvégén nem merek arra menni.
    

zold1 5883 2010. június 10. 13:03   Válasz erre: 5881
:DDD Elírtam zazze. Na igen 30 és 45 között az igazi :D
Azondjad inkább, mikor jössz a löttyért. :D
    

Norbu 5882 2010. június 10. 12:53   Válasz erre: 5877
Zöldi.
Röviden:xar utak vannak.Eléggé kátyús.M.Füredtõl M.házig tûrhetõ,M.házától mindkét irányban,Parád és Galyatetõ felé rossz kátyús,kerülgetni kell.Parádtól Eger fele egész tûrhetõ.Sajna ez van.Ja és hétvégén a Parádi felfutó kerülendõ,-sok az ide kiránduló kamikáze..Ez Parádtól- M.házig tart.Majdnem minden hétvégén van baleset.Megjegyzem kb 6 éve nem esett itteni mocis.
    

Yossarian 5881 2010. június 10. 12:31   Válasz erre: 5880
Feltéve, ha Márta még megfelelõ korban van..Aztán meg már úgysem érdekelne ;))))
    

Yossarian 5880 2010. június 10. 12:30   Válasz erre: 5879
Az alagutak is utak vagymi? :)))
    

zold1 5879 2010. június 10. 11:15   Válasz erre: 5878
Mondom az utak :DDD
    

Yossarian 5878 2010. június 10. 10:48   Válasz erre: 5877
Jó nedvesek ;))))
    

zold1 5877 2010. június 10. 10:11  
Vadasz, jobbulást.

Norbu, a mártában milyenek az utak?
    

vadasz 5876 2010. június 10. 08:52   Válasz erre: 5875
Ez a hunglish odabaxott :D :D :D röhögnék, de köhögés lesz belõle mindig :D :D :D Zõdi vazze.. ott vagy a szeren má így korán reggel.. vagyis te még este ! :D
    

zold1 5875 2010. június 9. 22:44   Válasz erre: 5874
Egyszer összeakadtam egy trogiri benzinkúton egy lyn HMCS-vel. Áramszünet miatt nem lehetett tankolni, dumálgattunk. Egy minden irányból szarrátört, 3 szor átépített, de pár éves Gsx750 nakeddel volt. Megjegyeztem, milyen zsír enduó kormánya van, erre kihúzta magát(strretfighers trogir volt a pólóján): "No enduro, sztrítfájter! Ájm a sztrítfájter. Áj DRÁJV on dö rír víl." És elkezdte mutogatni a 10 centitõ fél méterig terjedõ varratait, és a sztorikat, h hogyan szerezte. Mellesleg képben volt a Hringgel is, mondta, h többen járnak, és állított, h van a garázsban egy 750-es Srad és egy Vfr750r RC30 is. Mindkettõ épp törve :DDDDD
Mindenesetre peremig szaggatott slickek voltak a vason, amihez ezt kommentelte: "Áj báj díz from itáliensz. Déj ár mádörfákörz, if déj fól, déj cséndzs tájör."
    

Maxxy 5874 2010. június 9. 20:33   Válasz erre: 5872
Tény és való,arra fele a helyi csávók simán levernének,mint vak a poharat! Beszélgettünk tavaly pár helyi vadóccal,brutálisan sokat motoroznak a kanyargós utakon,mellesleg jó nekik!
    

vadasz 5873 2010. június 9. 20:09   Válasz erre: 5872
Jó ezt így hallani. Lehet azért arrafelé jót menni, de nagyon ki kell fogni a forgalmat és az út csúszósága is nagyban múlik azon mikor volt utoljára és milyen cspadék. Idõnként tiszta só az út, akkor vigyázni kell nagyon...
    

Szotyi 5872 2010. június 9. 17:13  
Hétvégén Horvátban koptattam a gumikat..........2600km,ebbõl 2300 kanyarban.........a Senj-Karlobag szakaszért érdemes elindulni!:))))
Ja és az Isztrián,Lovrantól Pula irányába a parton,zsír új,tükörsima az aszfalt,valami hihetetlen jó minõség,elõször nem is mertem koppanásig dönteni mert annyira sima,attól tartottam,hogy csúszik........de 3-an "lapon" jöttek szembe,gondoltam ha õk is,én is!:))))))))))
Volt ott egy helyi csóka vadiúj R1-el,akrapovic dobokkal,brutálisat ment......
    

pepecsek 5871 2010. június 9. 16:46  
Ja és ha ottvagy, akkor 1 napba belefér hogy 1x oda-vissza csak nézegetsz, fotózol, sokat megállsz, aztán délután meg csapatsz egy tempósabbat, amikor már csak az utat nézed.
    

pepecsek 5870 2010. június 9. 16:45   Válasz erre: 5866
Én kétszer voltam a Glockneren, egyszer pünkösdkor, egyszer mag tavaly aug 20 hétvégén. Marha jókat motoroztunk, szinte alig zavart minket valaki!
48 km, 36 hajtúkanyar, az oda-vissza 100 km és 72 hajtûkanyar.
Ha 3-4 ben feltartanak, még akkor is van bõven.
Én legalábbis ezt tapasztaltam.
Senki ne hagyja ki, mert az egész egy nagyon nagy élmény!

    

tsanyi 5869 2010. június 9. 15:04   Válasz erre: 5868
Szépen letakarították májusban és be is foltozták.....és nekünk Bp.-hez közel is van.....
    

K.Istvan 5868 2010. június 9. 14:31   Válasz erre: 5867
577 jó, de az is kezd tönkeremnni évrõl évre...fõleg a keleti oldal...
    

tsanyi 5867 2010. június 9. 09:00   Válasz erre: 5865
Igazad van....mondjuk azért lehet tempósan haladni mert az autósok is azt teszik.....viszont a sok látnivaló miatt az ember amúgy is visszavesz hacsak nem unalomig ismeri már és csak a kanyarodásért megy oda mint mi az 577-re....
    

zold1 5866 2010. június 9. 08:59   Válasz erre: 5865
A fél télen Glockneres videókat néztem. Eszméletlen a forgalom az összesen, nyilván, ha reggel hatkor odaállítasz, tudsz menni pár tiszta ívet.
    

K.Istvan 5865 2010. június 9. 08:55   Válasz erre: 5864
Itt ne a száguldásról van szó, hanem hogy tólsz valakit magad elött, vagy neked szúrkálnak be a "nagyok"!
Mindkettõ roppantúl meg tud viselni. Tavaly a Brenner hágónál (nem az autópályán) kisérgettem egy csapatot, mert a tetves semmirevaló vödörhengeres csopperével nem volt képes megelõzni egy betonkeverõt, a másik meg kanyarodni nem tudod, így úgy gondolta szembejön velem , használva az én szent sávomat. Közben sirattam minden eltékozolt kanyart amit nem tudtam kimotorozni a saját tempomban, hanem csak "átgurultam" rajta. Pedig azok tudják akik megtesznek ekkora utat, hogy végre motorozni is lehessen, hogy mekkora "áldozat", ha elpazarolsz egy ilyen fordulót.
Én személy szerint ezért nem járok sivesen a "lerágott csont" hazai helyekre, mint Mátra, Mecsek, Dobogókõ, stb, mert egymés életét veszélyeztetik a "motorostársak".
És ezért szimpatikus Cortina-Dolomitok, mert egyrész mûködik egyfajta a filter, hogy aki oda eljut, már van benne valami tisztelet, ha ott született eleve elönyökkel indul. És annyi hágó , és szerpentin van, hogy nem "zavarják egymást" a kirándulók.

    

tsanyi 5864 2010. június 9. 07:47   Válasz erre: 5863
Vannak most kint haverok, szombaton lehet, hogy kiugrom hozzájuk...Nockalm és Glockner a szombat vasárnapi program...,de az biztos, hogy nem egy száguldozós hely.....
    

zold1 5863 2010. június 9. 07:43  
Egy barátom a jövõ héten megy a Glocknerre. Egy Honda Innovával :D Már várom a beszámolóját. Nagyon állat az a kis gép, vennék szívesen városba, de az ülése olyan, mintha egy lócán ülnél. Szerintem utána hason fog aludni hónapokig.
    

tsanyi 5862 2010. június 8. 22:30   Válasz erre: 5859
Ezek felfelé is csapatostul tekertek 50km-t, hogy lefelé száguldjanak mint állat.......itt ugyan csak egy látszik, de a többiek mentségére legyen mondva, hogy október volt és a Glockner közelében 2000m magasan....amúgy sok bringás volt, épp valami verseny is volt...
    

vadasz 5861 2010. június 8. 22:26   Válasz erre: 5860
Hát a tapasztalathoz inkább Yossariannak, Kazamnak és Istinek... ...azt mi adtuk, õk pedig megdolgozva érte fogadták.

Képek... ...van még vagy 4000 ilyen... ...csak legyen idõm egyszer feltölteni, meg cikkeket is kéne írni, de mindig csak nekiállok... ...örülök, hog ytetszenek, azért lettek csinálva végülis. Nekem a fejemben van a túra, szinte másodpercrõl másodpercre... ...élmény volt egy életre.
    

reznor 5860 2010. június 8. 22:16   Válasz erre: 5850
Brutálisan jó képek! Grat hozzá, meg a megszerzett tapasztalathoz is!
    

tangerine 5859 2010. június 8. 22:06   Válasz erre: 5853
Na ja, lefelé könnyû!
Felfele meg becsípi a lánc a nyelvét. :)
    

Yossarian 5858 2010. június 8. 21:42   Válasz erre: 5857
Nem hinném, Kazam az elsõ banditját nyûvi :)
    

reznor 5857 2010. június 8. 21:27   Válasz erre: 5843
Véletlenül nem a te elõzõ motorodon ültem? Az is bandit volt?

:))))

Az eladó srác is ezt mondta. Én meg azt, hoyg ismerem ezt a dumát, de nem nagyon izgat, az én gépemen is lehet próbálkozni, de nem fog szitálni. Akkor teszi, ha túlpakolod cuccokkal, de amúgy nem.

Egyik haverom 2 1200-es banditja volt, ezeknél egyiknél sem tapasztalta a szitát.
    

totokalmi 5856 2010. június 8. 21:27  
Vadász!
megnéztem a képeket, fõleg a Marokkó tetszett.
barátom! nem semmi helyeken motoroztatok... csak lestem!
a tréning képei is jók, kár hogy nem tudtam ott lenni!
    

vadasz 5855 2010. június 8. 18:42   Válasz erre: 5854
onnan :D
    

Yossarian 5854 2010. június 8. 17:25   Válasz erre: 5851
Egyébként jó hely, csak ne lenne 700+ km-re innen :)
    

tsanyi 5853 2010. június 8. 17:12  
Vagy ilyennel is sûrûn találkoznia Glokcneren, tavalyelõtt fényképeztük menetközben.....úgy tépett mint állat, kívül-belül beszúrt a motorosoknak...:))
    

Yossarian 5852 2010. június 8. 17:03   Válasz erre: 5851
Kilométerenként, átlagosan 5 motorossal találkozol :) Igaz ez 24 órára van bontva, de számoljunk azzal is, hogy sokan 2en ülnek a motoron és autók is vannak rendesen, sokszor 3-4 ember is ül bennük. Szal nem annyira vészes, bár száguldozni nem nagyon lehet így sem :)
(Ha jól számoltam :))
    

K.Istvan 5851 2010. június 8. 16:19  
Grossglockner...
http://www.grossglockner.at/en/hochalpenstrasse/motorrad/48-kilometer-fahrspass.htm

Ha évi 1 milló látogató van, de csak fél évig (szezonban )van nyitva, akkor a 48 km-es úton hány látogatóval találkozok még végig "megyek" rajta???
Ez inkább bámászkodásra van, mint "motorozásra"?!


    

vadasz 5850 2010. június 8. 10:11   Válasz erre: 5831
128 lett a képek számossága...

http://picasaweb.google.com/vadasz1250

a többi selejt. (nem miattatok, miattam :P )
    

vadasz 5849 2010. június 8. 08:35   Válasz erre: 5848
Nem kell a vízjel bele... ...a legtöbb kép amúgy is vágásra szorulna, hogy fényképészetileg is korrekt legyen (bár egyik kép sem igazán az ami akkor lett vona, ha fotózni vagyok ott és nem oktatni)...


....szóval azdsz linket a képhez, én elküldöm 10Mp-ben emilben, Te meg visszaküldöd a PC-térképet.
    

Yossarian 5848 2010. június 7. 21:57   Válasz erre: 5840
Köszi a fotókat! Felhasználhatok belõlük néhány rólam készült példányt saját célra? Fórum profil, stb ? A copyright jelzés persze maradna..
    

Mano81 5847 2010. június 7. 19:26  
Mégis jó a Honda? :)
Ha gyorsan kell gitárt szállítani valahová, úgy 150-el, szóljatok Vadásznak :)


    

vadasz 5846 2010. június 7. 15:36   Válasz erre: 5845
Hát tény, nem egy honda... ...de így is van ez rendjén.

Na megyek haza és alszok, mert kész vagyok mint a befõtt :(
    

Kazam 5845 2010. június 7. 15:34   Válasz erre: 5844
Én csak azt tudom elmondani amit olyantól hallottam akiben megbízok.
    

vadasz 5844 2010. június 7. 15:13   Válasz erre: 5843
Nekem centírgondok miatt volt... ...aztán megoldódott. A legkisebb kormányrángás sincsen :( ... nemigazán értem, hogy miért lenne bandit-betegség... ...ráadásul eddig én ilyet még nem is hallottam.

Gumi-guminyomás-kormánycsapágy-centírozás- vázgeomatria ha ez mind oké akkor nem csinálhatja. Ha Csinálja ezek körül valami nem stimmel !


Hozzáteszek azonban még valamit, amit csak a múlt héten tapasztaltam nagyon sok banditolás után. Az volt ugyanis, hogy egy gitárt szállítottam a motoron kereszben a hátsó doboztartó-oldalvobozok teteje álltal deviniált sikon. Ugye a gitár egyik vége bestesebb mint a másiok.. a doboz is ilyen alakú volt, tehát nem szimetrikus volt a légellenállás. Nem tudtam mi van, mire rájöttem. 150 tõl szinte motorozhatatlan volt, alatta meg mikor hogy fújt éppen az oldalszél vagy valami néha nagyon néha csak picit, mint amikor be akarna ingani...


Ezt most csak azért írtam le, hogy lássátok, igen picike dolog, tökéletlenség elég ahhoz, hogy némi kormánycsapkodást eredményezzen! /a banditon... ...de gondolom azért ez részben általános érvényû/
    

Kazam 5843 2010. június 7. 14:59   Válasz erre: 5829
A szervizben a manuálban leírt kötelezõ karbantartást csinálják meg. A kormány kotyogás nem szerepel benne.
Csak csendben jegyzem meg hogy ha nem láttál olyat hogy valamilyen rúgós mérleggel húzták a kormányvéget akkor azt a mûhelyt kerüld el.
Kormánycsapkodásra a hivatalos állásfoglalása a suzukinak hogy nem üzemszerû állapot mindkét kézzel elengedni a kormányt és mivel ha már egyel megérinted megszûnik így a motor megfelelõ.
Konkrétan ismerek olyat aki ezt végigjárta. Tõle hallottam. Megoldásnak a lengéscsillapítót ajánlják.

Nekem is volt rezgés a fejidomból de az azért volt mert nem elég stabilan rögzítettem a xenon trafót.:)
    

vadasz 5842 2010. június 7. 13:35  
Dani
Torkosfred
Péter
    

vadasz 5841 2010. június 7. 13:32  
Karesz
Józsi
Laci
    

vadasz 5840 2010. június 7. 13:28  
Yossarian
Isti1964
Kazam


    

reznor 5839 2010. június 7. 12:34  
Köszi srácok!

Lehet, hogy akkor a vibrálás,zörgés emiatt volt, de túl sok a probléma a motor elején és ez nekem gyanús lett. Eldölve nem volt, minden hibátlan és karcmentes volt rajta. Magyarul vagy kicserélték az elejét kompletten, vagy nem tudom.. Nehezen elképzelve tényleg érintetlen és sértetlen 40000km-en keresztül. :)
    

pepecsek 5838 2010. június 7. 12:13   Válasz erre: 5811
Ha teljesen merev lenne a váz, akkor nem lehetne vele kanyarodni normálisan. De ez bele van tervezve.

    

csabu987 5837 2010. június 7. 12:11   Válasz erre: 5835
Nekem semmiféle rezonancia, rázkódás nincs. Sima futás van, de hozzá kell tennem, elsõ gazdája vagyok és még csak eldõlve sem volt a motorom. Remélem ez így is marad.....
    

pepecsek 5836 2010. június 7. 12:09   Válasz erre: 5835
Igen, nekem. Én uj gépet vettem, onnan tudom, hogy a motor egy konténerben érkezik, és nincs rajta a fejidom. Az akkor kerül rá amikor itt kiszedik a konténerbõl, a kereskedés szervize rakja rá. Viszonylag bonyolult összerakni, és vannak hibalehetõségek. Az enyémet se sikerült nekik jól összerakni, és ugyanezt csinalta mint amit leírsz. Szét kell szedni teljesen, és ujra nekiesni. kb 2 órás meló, ha valaki ért hozzá annak fél óra.

Viszont a kormányszitálás az gáz...
    

reznor 5835 2010. június 7. 11:24   Válasz erre: 5833
Én is erre a megállapításra jutottam.

A másik ami nem tetszett az a hang amit kiad a mûszerfal rezonálása 2-4ezer fordulat között. Fõleg 2500-nél pontosan. Zavaró és még a blokk hangjához képest viszonyítva is feltûnõen erõs rezonancia. Valakinek volt hasonló tapasztalata?

Az egyetlen bajom az, hogy beleszerettem a nyomatékos blokkjába és nem mertem neki odahúzni rendesen, mert nagyon kevés a tapasztalatom róla, nem ismerem. De azt éreztem, hogy "zabolátlan" kissé és ez tiszteletet parancsol nálam, valamint kíváncsivá tesz. Szóval lehet rajta a saját korlátaimat feszegetni és gyakorolni... Emiatt viszont tényleg sajnálom a mocit.

Jó lenne, ha lenne másik cserelehetõség.
    

zold1 5834 2010. június 7. 11:21  
És a nyakcsapágy mitõl is szokott elszállni? Csak nem az egykeréktõl :D
    

Yossarian 5833 2010. június 7. 11:01   Válasz erre: 5829
Ezek szerint ez szívatás. Felejtsd el. Ha a kormánycsapágy ennyi idõ alatt elszállt, akkor ott lehetnek még meglepetések, ha a gari meg ennyit ér náluk, akkor felejtõs, mert annyira nem olcsó a gép, hogy ilyen kockázatot felvállalj érte.
    

zold1 5832 2010. június 7. 10:44   Válasz erre: 5829
Ha két héten belül nem hív fel senki- csak érdeklõdni-, az jelzi, ha drága.
    

vadasz 5831 2010. június 7. 10:33  
Elkezdõdtek töltõdni fel a képek. Az album már él. 152 kép lesz összesen fennt.

http://picasaweb.google.com/vadasz1250


itt.
    

vadasz 5830 2010. június 7. 10:01   Válasz erre: 5828
Nekem tetszik a TB cikk. Mindent pont úgy ad vissza ahogy van. Egy hibát találtam benne, de ez sem az valójában, mert nem belõlem kell kiindulni. A magyar xar utakon lehet vele igazán brutálisat menni, pont azért, mert azért az amit a szerzõ himbálózásnak, tekeredésnek mondott azért nem behimbálás és nem kiszámíthatatlan vázcsaavarodás... ...megtanulható, hogy mire mi jöün, és eszméletlen mit elnyel...


A többi ami az ABS el és hasonlókkal kapcsolatban elhanzott mind igaz.

A zárszó nagyképû viszont... ...kívánom neki, hogy egyszer miközben majd arra gondolok valami szerpentinen, hogy háát legalább ócsó vót, akkor lássa hogy megjöttem hátulról a bandikával és fenntart, de rohadtul ... a gixxerrel vagy akármivel.
    

reznor 5829 2010. június 7. 09:45   Válasz erre: 5827
Hát ez az amin kiakadtam. Õk verték magukat, hogy garit adnak rá, a nem kopó alkatrészekre. Kérdeztem, hogy akkor az konkrétan mit jelent, kitért a válaszadás elõl.

A motort õk szervízelték és szerintem minden szervíznél kötelesek lettek volna a kotyogást megnézni. Ha tényleg így volt, akkor hogyhogy nem vették észre, hogy baj van vele?

Úgy látom, hogy szartak a szervízelésére nagy ívben és gondolták, hogy ez jó lesz így, ahogy van, majdcsak elviszi valaki.

A hirdetésem egyébként itt van: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr600f-3904318

Ennyiért jó és elmegy? Vagy még lejjebb kéne tennem? Ennél már nem akarom olcsóbban adni, mert szerintem ennyit minimum megér a motor. Inkább használom minthogy eladjam bagóért.
    

Yossarian 5828 2010. június 7. 09:27   Válasz erre: 5826
Az észrevételek valószínûleg jogosak, csak szerintem kissé túl van spilázva a dolog. Nem annyira komolyak a problémák. Nekem is Banditom van és tökéletesen együtt lehet élni vele. Ebben az esetben inkább ott van a blöki elföldelve, hogy a Suzuki ezt a gépet a sporttúra kategóriába pozicionálta, amiben nyilván nem lesz túl acélos, mivel oda erõsebb motorok, feszesebb futómûvek, keményebb fékek kellenek. Ha mint túra motort tesztelték volna, nem lett volna ennyire negatív a vélemény. Szerintem.
    

Yossarian 5827 2010. június 7. 09:20   Válasz erre: 5825
Mintha említetted volna, hogy garit vállalnak rá, vagy talán a hirdetésben láttam? Akkor egyszerû a dolog, meg kell csináltatni és akkor majd jó lesz..
    

reznor 5826 2010. június 7. 09:03   Válasz erre: 5806
Eléggé lehúzták. Valós vélemény volt, vagy inkább erõteljes túlzás?
    

reznor 5825 2010. június 7. 09:03   Válasz erre: 5805
Hali!

Hát igen, én is rendesen meg vagyok zuhanva, fõleg azért mert nem viszik a motoromat, másik meg nincs beszámítósba. Ugyhogy ez maradt...
    

KRAVEN 5824 2010. június 7. 08:56  
Igaz, hogy sajnos csak nagyon rövid idõre tudtam résztvenni, de számomra is hasznos volt az a pár óra. Köszönöm a szervezést.
    

Yossarian 5823 2010. június 7. 08:46   Válasz erre: 5820
Várjuk a fotókat. A PC-bõl kiszedem a térképet és valamelyik nap elküldöm.
    

totokalmi 5822 2010. június 7. 07:33  
jó reggelt kollégák!
reméljük a következõ tréningen már mi kimaradtak is részt tudunk venni, biztos hasznunkra válna!
szép napot mindenkinek!
    

csabu987 5821 2010. június 7. 06:12  
Most értem haza éjszakásból, még fórumozgatok kicsit, aztán alvás.....
Örülök, hogy jó volt a tréning Nektek, Vadászék vendéglátását pedig tudom, hogy osztályon felüli.....
    

vadasz 5820 2010. június 6. 23:34  
Na mi meg Istvánnal eddig anekdótáztunk rólatok és az emúlt két nap eseményeirõl részemrõl kettõ, Istávn részérõl két fél sör mellett. Közben megcsináltuk a kocsiján, hogy azért mégse legyen full fûtés holnap neki hazafelé.

Úgy érzem, hogy úgy sikerült ahogyan szerettem volna, és ahogy látom ti is így vagytok ezzel. (Bár azt hogy hogy szerettem volna azt elõtte csak én tudtam, de most meg ti is megtapasztaltátok :D :D :D )

Férfi munka volt részetekrõl ez a két nap, és ez az amit meg én illetve mi köszönünk, nem picit.



Jóccak...

PS. fotók egész jók lettek, holnap feltöltöm õket picasára, és adok majd linket.
    

Kazam 5819 2010. június 6. 21:58   Válasz erre: 5810
Ha tényleg ugyan olyan hangolású a blokk mint a banditomé akkor bizony igaza van mert két mûanyag szartól nem lesz sportosabb. Az más kérdés hogy sokunknak ez is elég sportos.
Egyébként tényleg lehúzás szaga van.
    

Yossarian 5818 2010. június 6. 21:56   Válasz erre: 5815
Én ezt idõrõl idõre tesztelni szoktam és az tûnt fel, hogy a szitálás nagyban függ az út minõségétõl. Én 100-120km/h körül elengedem a kormányt és figyelek. Normális úton nem szitál, inkább csak szar út plusz alacsonyabb sebesség kombó esetén. De nagyon akkor sem. Lehet, hogy ezt a kormánysúly cseréjével lehetne csillapítani.
    

Torkosfred 5817 2010. június 6. 21:55  
Nagyon hasznos két napon vagyok túl, amit Istvánnak, és Vadásznak köszönhetek.Köszönöm a jó társaságot a sok törõdést a kitartást. Minden motorosnak szép és balesetmentes nyarat kívánok.Köszönöm!!!!!!!!!!/"a transalp-os"/
    

Kazam 5816 2010. június 6. 21:43  
Derikk Vadász!
Ismételten minden szuper volt.
Köszönöm.
    

Kazam 5815 2010. június 6. 21:35   Válasz erre: 5806
Ha abból indulunk ki hogy ha veszek egy motort ne kelljen motorszerelõnek lennem ahhoz hogy normálisan funkcionáljon.
Saját tapasztalat alapján gondosabban kéne összerakni.
Egyébként tudomásom szerint a banditnál és az FJR-nél is gyári fikcsör bizonyos feltétel között a kormánycsapkodás.
    

Yossarian 5814 2010. június 6. 21:24   Válasz erre: 5812
Csatlakozom az elõttem szólóhoz, nagyon jó és hasznos volt a tréning, rájöttünk, hogy nagyon ránkfért. Mindkét oktató maximálisan odatette magát, segítõkészek voltak, amit nem tudtunk megtanulni, az biztosan nem rajtuk múlt. Köszönet érte Vadásznak és László Istvánnak.
Hasonlóan a tanfolyamhoz, a szállás és a koszt is elsõrangú volt. Ezért külön köszönet illeti Vadász anyukáját.
Szép és hasznos két napon vagyunk túl, a társaság is remek volt, örülök, hogy személyesen is megismerhettem néhány fórumról ismerõs embert. Meg a többieket is:)

    

Yossarian 5813 2010. június 6. 21:18   Válasz erre: 5811
Nézd, én minél többet használom, annál jobban szeretem. De el kell fogadni, hogy nem tökéletes. Ettól még nagyon jól használható és igenis szerethetõ. A másik meg, hogy akik meg tudják venni a dupla árú motorokat, korántsem biztos, hogy használni is tudják. Most jöttem haza a tréningrõl. A Bandit korlátait nem tudtuk feszegetni..És a legtöbb motoros sajnos sosem megy el ilyen tréningre. Pedig nem ártana.
    

isti1964 5812 2010. június 6. 20:55  
Vadász

Köszönet a remek szervezésért.Idõnként ismételhetnénk.
hasznos volt a tréning.
    

csabu987 5811 2010. június 6. 20:38   Válasz erre: 5810
Tudnám mi a tökömmel mérte azt, hogy tekeredik az alváz....vonalzóval?
Fikázza a fekete fényezést, tudjuk, hogy szar. Azon nem is akadtam volna ki. De ennyi szart állítani......
    

Yossarian 5810 2010. június 6. 20:34   Válasz erre: 5807
Szerintem nem barom. Amit állít, az nagyjából igaz, bár kissé nyersen tolja az ember arcába. Ez a cikk nyilván nem tetszik a Banditosoknak, de igazából semmi olyat nem írt, amit ne tudtunk volna eddig is. Mondjuk az ABS-e nem annyira gáz, mint amit leírt. A többi hiányosságot meg lehet polírozgatni egy kicsit, pl. PC meg ilyesmik. De ha rendesen végigolvassátok, akkor azért nem szidta annyira, csak hát 4Millás motorokkal hasonlította össze, ahol nyilván nem tudott osztályelsõ lenni.

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők