| gyorgy74 | 6109 | 2010. június 21. 12:35 |
|
A sportdob feltétele után a gáz rá tételné kisebb rántást eredményezett és ez zavaró volt. A Prop-Technél voltam szinkronállításon és ott állítottak rajta alsó gázállásnál 5% közép gázállásnál 10% felsõ gázállásnál 10%-ot attak neki és sokall jobb lett nem ránt azóta egy jól belõtt gép a szalonból kigurulva sincs olyan kezes mint ami be van állítva megfelelõen.
|
| Kazam | 6108 | 2010. június 21. 12:26 | Válasz erre: 6107 |
|
Nem egyszerû a használt motor vásárlás, eladás. Mert ugye megjelenik egy csóka aki fikázza a motort hogy olcsón megvehesse. Plussz hoz egy állítólagos szerelõt aki piszkálni akarja a szerintem patent motort. Ennek a fordítottja is teljesen igaz. Nem hiszem hogy engedném hogy a motoromat megbontsák a legkisebb mértékben is anélkül hogy a vételárat elõre le nem raknák. |
| tsanyi | 6107 | 2010. június 21. 12:19 | Válasz erre: 6106 |
|
Ez így van......de pl. szombaton is voltam egy vásárlás elõtti méréses és kicsit bontogatós átvizsgáláson.....persze ehhez kellett, hogy az eladó is beleegyezzen.....
|
| Kazam | 6106 | 2010. június 21. 12:17 | Válasz erre: 6101 |
|
Egyébként hogy állapítod meg hogy volt-e rajta-benne sportszûrõ és vagy kipuf PC? Csak méréssel lehet nem? Innentõl kezdve meg bármit mondhat az eladó. Nem véletlenül az új motor a legjobb motor. Nem véletlenül ez a legdrágább.:) |
| Yossarian | 6105 | 2010. június 21. 12:13 | Válasz erre: 6104 |
|
Nem tudom, hogy jól értem-e amit írsz, de nálam a nyomatékgörbe szinte teljesen lapos 3500-9000-ig..A teljesítmény nyilván nem ennyire, de azért az sem csak egy kiugrásból áll. Vagy te arra gondolsz, hogy ezt a görbét teljes teljesítmény mellett mérik és inkább kisebb teljesítmény mellett kellene mérni? De akkor mit mérnének? Egyenletességet? Nem értem :( |
| K.Istvan | 6104 | 2010. június 21. 11:26 |
|
Én mindig a megközelitést tartom hibásnak! Engem az érdekel hogy RÉSZTERHELÉSEN mennyivel lett adott fordulaton "erõsebb a motor". melynek értéke akár jóval nagyobb lehet mint teljes terhelésen! De sokan nem ismerik a derékszögû koordináta rendszert és az azokban ábrázolt függvényeket, függvényelemzéseket, így nem lehet elvárni tõlük, hogy az amúgy is kiírt, de viszonylag könnyen leolvasható legmagasabb értékek hatják meg csak számháborúzókat. Pedig a lényeg a függvény alatti terület lenne. A fogysztásértékeinket meg kár összehasonlítani, azt mindig csak saját magadéval érdemes. Vagy akkor válik érdekessé, ha cserélsz mással motort és azon a "saját stilusodat" motorozod, a már megszokott útvonalon , hasonló körülmények között. Amúgy meg annyi köze van egymáshoz két fogysztási adatnak, mint két üveg pálinkának két külön forrásból. csak hogy maradjunk az egyszerû hasonlatoknál. |
| Yossarian | 6103 | 2010. június 21. 11:10 | Válasz erre: 6099 |
|
Nálam a PC plusz Bodis dob annyit tett, hogy a fõtengelyen megadott teljesítményt és nyomatékot (meg egy picit) a keréken lehet lemérni. Plusz mindezt rendkívül egyenletesen adja le. A fogyasztás kb annyi mint volt, talán egy kicsit kevesebb, de nem lényegesen.
|
| tangerine | 6102 | 2010. június 21. 10:26 | Válasz erre: 6101 |
|
"én is olyat vennék inkább amihez nem nyúltak hisz nem tudhatom a valódi okot....majd én hozzányúlok ha akarok." Dettó. :) |
| tsanyi | 6101 | 2010. június 21. 10:24 | Válasz erre: 6100 |
|
Már egy dobcsere és sportszûrõ+pc is eleget dob a dolgon legfeljebb kicsit káros.........,de ha valaki tényleg csak optim.-ra használja az helyes, de ahogy lejjebb írtam nem ez az általános és ha vásárolnék én is olyat vennék inkább amihez nem nyúltak hisz nem tudhatom a valódi okot....majd én hozzányúlok ha akarok...:)
|
| tangerine | 6100 | 2010. június 21. 10:20 | Válasz erre: 6099 |
|
A GSX egy yoshimura vezértengellyel ~ 20 LE-rõvel erõsebb lesz. Kár, hogy 300e Ft körül lenne.
|
| tangerine | 6099 | 2010. június 21. 10:18 | Válasz erre: 6098 |
|
A PC szerintem önmagában nagyon kevés az érdemi teljesítménynöveléshez. Ahhoz komolyabban hozzá kéne nyúlni, hogy további lovacskák költözzenek a gépbe. Pl. vezérmûtengely csere vagy átalakítás, nagyobb beömlõnyílás, gyújtás buhera.
|
| tsanyi | 6098 | 2010. június 21. 10:03 | Válasz erre: 6097 |
|
Azért nagy többségében ez igaz, kevesen vannak olyanok mint Ti akik valóban az optimalizálás miatt használjátok.
|
| tangerine | 6097 | 2010. június 21. 10:02 | Válasz erre: 6096 |
|
Mert pozitívumnak tünteti fel, hogy nincs benne PC meg tuning. Holott hozzáértõk szemében ez inkább hátrány. Lehet, hogy én is beleírnám, mert a laikusok szerint PC = buhera + széthajtás. |
| szappy | 6096 | 2010. június 21. 09:50 | Válasz erre: 6093 |
|
István! Ezt nem értem... miért tudatlan? Az ár kicsit magas de egyéb? |
| vadasz | 6095 | 2010. június 21. 09:07 | Válasz erre: 6094 |
|
ennél másfél lityával kb többet fogyasztok.... ...pc-vel is meg anélkül is... ...bár még yossarian térképét is ki akarom próbálni, az elég szegény, meglátjuk mit csinál vele a vas. Most dús, az kurvaélet...
|
| K.Istvan | 6093 | 2010. június 21. 08:52 | Válasz erre: 6084 |
|
Természetesen az én véleményem is csak egy sok közül, és nem ér soha kettöt. Azért azt hozzá tenném, hogyha neked a gyári karbid van a gyári fúvokákkal ami teljesen más már mint az egyenes vázasoké. És abban mind az a alapjárati, mind a fõvúvóka nagyobb, mint amit 2000-tõl szereltek a banditokra. És lehet hogy a leömlõk ellenállása határozza meg a jellegét fojtásnak, de a padi mérések után a igen eltérõek szoktak lenni a teljesítmény görbék egy széria motor esetében és egy nyitott dobbal (esetleg légszûrõvel) szerelt motort esetében.és ennek kapcsán módosított injektortérképek is. (természetesen két szériamotoré is eltér ezért "érdemes" feltenni a padra, de jellegükben hasonlóak legalább.)Így azt mondanám valamit csak számít, fõleg egy annyira szegényre hangolt motornál mint a utoló légolajos banditok... Amúgy azt mondanám saját példám kapcsán, hogy az optimalizásás (tuningolás= beállítás)Nem jelent fogyasztásnövekedést. Az év vasam mostanában 120km/h-ig 5.5 liter alatt eszik, múlt hétvégén ~117 liter benzinnel ~337km-t menetem, 140-180km/h-ig (természetes szigorúan német autóályán!!!) 345km-re 20litert tankoltam. Ez kb 0.5-1 literes fogyasztáscsökkenés, vagy esetenként még több is. Mind ezt azért mert BEHANGOLTAM a motort. (gyári dob, gyári szûrõ) Amúgy kedvenc hirdetésem egy tudatlantól: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx1400_maganszemelytol-3475541 " Nincs motortuning, power commander," |
| tangerine | 6092 | 2010. június 20. 23:28 | Válasz erre: 6091 |
|
Nem olyan kedve lett, hanem addig nyomkodtad, míg elállítgattad. :) A d betû (default) azt jelenti, hogy a sebességek nincsenek betanítva, hanem a gyárilag beállított értékek alapján jelzi a fokozatokat. Ha kezdetben számot ír ki (5 vagy 6), akkor az azt jelenti hogy tanítva van 5 vagy 6 fokozatra. Neked most tanult lett a kütyüd. :) Lehet, hogy autodidakta? :D Ha újra d betût akarsz, akkor el kell felejtetni vele a tanultakat. Ezt csak úgy lehet, hogy resetelni kell a kütyüt. Így viszont minden egyéb beállítást is (ha volt) el fog felejteni, és a gyári állapot áll elõ (TRE=ki, fényérzékenység=4) Reset: - gyújtás be - piros leállítókapcsoló "run" állásban - oldalsztender fel - nyomd meg és tartsd nyomva addig a gipro gombját, amíg egy L betû (Learn) nem lesz a kijelzõn - nyomd meg mégegyszer a gombot (most már csak röviden), ez megszakítja a tanulási folyamatot, és az "U" (update) villog párszor, és ekkor a kütyü visszaállt gyári állapotra |
| Maxxy | 6091 | 2010. június 20. 21:59 | Válasz erre: 6090 |
|
Köszi csabu! Ezek szerint eddig d betûvel kezdett most meg olyan kedve lett,hogy 6-al indít! Mindegy a lényeg hogy jól mutatja a fokozatokat! |
| pepecsek | 6089 | 2010. június 20. 20:58 |
|
Dobtémához. Én is ledobtam a gyári dobokat, mert nem volt hangjuk. Egy motornak legyen motorhangja úgy mint régen, mielõtt még nem voltak eu normák. Lakótelepeken, meg ugy általában Budapesten nem járok, de amugy meg különösebben nem izgat ki mit szól hozzá. Saját magam szórakoztatására cseréltem ki. Nálam a motor is ezért van :) Én is a hangtompítóval használom legtöbbször. Nem állítgattam semmi mást a motoron, a gyárit leszedtem, és helyébe raktam az újat. A hangon kívül semmi változást nem vettem észre sem az alsó, sem a felsõ fordulatszám tartományokban. |
| Maxxy | 6088 | 2010. június 20. 20:58 | Válasz erre: 6087 |
|
csabu! Szerinted megvan még nekem a kezelési útmutató? Nézd mán meg a tiedben mit ír! Kösz! |
| csabu987 | 6087 | 2010. június 20. 20:50 | Válasz erre: 6085 |
|
Olvasd át a kezelési utasítását. Ott részletesen leírja, mit kell vele csinálni ha esetleg programozni kéne.
|
| Yossarian | 6086 | 2010. június 20. 20:34 | Válasz erre: 6085 |
|
Ha rendesen mûxik, akkor nem mindegy, mivel indul? Az enyém semmit sem ír ki, csak a fokozatot..Nekem annyi elég is :)
|
| Maxxy | 6085 | 2010. június 20. 20:22 |
|
tangerine! A franc essen ebbe a GiPro-ba! Amióta kiszárítottuk a csatlakozót,majd szigeteltük,azóta meg azt csinálja,hogy nem a kis "d" betûvel indul gyujtásra tételkor,hanem "6" majd a "0"! Úgy tudom,hogy mindig a "d" betûvel kellene kezdenie,majd a "0",vagy tévedek? Egyébként teljesen normálisan mûkszik,minden fokozatot rendesen mutat,csak ez hibádzik! Szóval tudós barátom,mi a meglátásod? |
| KRAVEN | 6084 | 2010. június 20. 19:41 | Válasz erre: 6083 |
|
Egy kicsit más véleményen vagyok, mint a srácok. Én még úgy "tanultam", hogy a 4 ütemûek esetében a gázlengések érdemi része a leömlõkben zajlik. A végdob cserének természetesen van hatása, de nem veri szét a motort az általános hiedelmekkel ellentétben (persze, ha egyáltalán nincs fent dob, az gyilkos), valamint egy átlag user-t nem hoz zavarba egy ilyen mértékû átalakítás hatása. Valamint én már láttam, hogy hangos dob megment egy motorost... Viszont én is lakótelepen élek és a mûmájer jampecokat nem csípem... Szóval, ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz :-) |
| totokalmi | 6083 | 2010. június 20. 19:16 | Válasz erre: 6081 |
|
Kraven mester neked amúgy mi a véleményed sportdob felrakás utánni motor beállítással kapcsolatban?
|
| TayRol | 6082 | 2010. június 20. 18:26 | Válasz erre: 6081 |
|
kraven! nem Martin dobom lesz, csak zeg-i vagyok enis, es otthon van a gyari kidorrento.:) amugy Martin nem reg ota E legal dobokat keszit, TUV engedellyel joaron, szoval ajanlom. de tapasztalatot nem tudok mondani sajnos. |
| KRAVEN | 6081 | 2010. június 20. 18:19 | Válasz erre: 6073 |
|
TayRol! Remi Martin dob? Milyen, mennyiért? Egy két képet és tapasztalatot majd ossz meg velem légyszíves! Én is érdeklõdöm a munkái iránt. |
| TayRol | 6080 | 2010. június 20. 16:51 | Válasz erre: 6077 |
|
lehet, hogy eloszor ez lesz, megprobalom. aztan ha nem en nyerek, akkor uj szék, ha igen, akkor megsporoltam egy kis penzt.:)
|
| TayRol | 6079 | 2010. június 20. 16:50 | Válasz erre: 6075 |
|
rendben, koszi! ulest tekintve vele beszeltem, jo aron dolgozik, ha lesz keszittettve, akkor vele. |
| tsanyi | 6078 | 2010. június 20. 16:37 | Válasz erre: 6074 |
|
ilyen levegõs cucc volt, most már eszembe jutott, de az is, hogy nem 10 rugó: http://www.louis.de/_4059a9ba922da5123af1b58c14c435d176/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=260&wgr=382&list_total=8&anzeige=0&artnr_gr=10008402
|
| jo_lenne_tudni | 6077 | 2010. június 20. 16:23 | Válasz erre: 6074 |
|
Olyan ez, mint a Balaton átúszása. A feléig könnyû, onnan nézve pedig már mindegy melyik partra úszol ki. :-) Töltsd tele a tankod, rakj rá egy térképet, bökj ki egy célt és motorozz. Idõvel a gyengébb enged. :-) |
| jo_lenne_tudni | 6076 | 2010. június 20. 16:21 | Válasz erre: 6072 |
|
K5-ös van nekem az ülés ugyanaz, mint a tiéd. (Együtt voltunk Pozsonyban a Bike-r túrán anno, tõlem kértél vész esetére elemet a távirányítódba.) Hátrébb nem jó ülni, mert borul a súlypont. Próbáltam emelni is az ülést, de akkor meg nem "benne" hanem "rajta" ültem a motoron, nem volt jó. |
| tsanyi | 6075 | 2010. június 20. 16:20 | Válasz erre: 6073 |
|
Persze, akkor jössz amikor tudsz....a szinkron nem dobfüggõ....azt 12000km-ként elvileg kell, gyakorlatilag kevesen csináltatják meg....:))........a legtöbben azt sem tudják, hogy kell, a szervizszámlát pedig nem nézik át már ha egyáltalán rajta van....
|
| TayRol | 6074 | 2010. június 20. 16:19 | Válasz erre: 6068 |
|
van aki azt mondja, hogy a hatsomat eddzem, csak nem tudom, hogy hogyan.:)
|
| TayRol | 6073 | 2010. június 20. 16:17 | Válasz erre: 6061 |
|
sanyi! mivel el is vittek ma a dobot, es a het kozepen megy csak parom Zeg-re haza a masikert, attehetjuk egy hettel a talalkankat? most nem tudnek kimenni hozzad.:D amugy a gyari dobhoz is ajanlott a szinkron?
|
| Kazam | 6072 | 2010. június 20. 16:16 | Válasz erre: 6068 |
|
Nézd meg a K7-K8as banditok ülését. Más motorokon még a többi banditot is ide értve nincs az az él. Le vannak kerekítve. Lehet hogy magasabb embernek jobb mert hátrébb ül mint én. |
| Yossarian | 6071 | 2010. június 20. 15:56 | Válasz erre: 6067 |
|
A kiherélt dob persze hogy hangosabb, de az enyém e-legal dob. Ha kiveszem belõle a noise-killert, akkor hangos lesz mindenhol, de nálam ez nem cél. Ezért ha bõgetem akkor ugyan jóval hangosabb mint a gyári de normál körülmények között csak mélyebb a hangja, de decibelre nem sokkal hangosabb..
|
| jo_lenne_tudni | 6070 | 2010. június 20. 15:44 | Válasz erre: 6069 |
|
http://kelomotor.hu/kepek_protektor/prot_nadr_soul.jpg
|
| jo_lenne_tudni | 6069 | 2010. június 20. 15:35 | Válasz erre: 6061 |
|
Valahol mintha láttam volna betétes alsógatyót is. Talán a krosszosok használnak ilyet.
|
| jo_lenne_tudni | 6068 | 2010. június 20. 15:35 | Válasz erre: 6060 |
|
Egyszerûen törd be magad. Én az elsõ hosszabb 450 kilométeres, kb. 8 órás etap után azt hittem meghalok. Aztán mentem egy-két hosszabbat és megszoktam (bár még mindig a kényelmetlen, a motor leggyengébb pontjának tartom az ülést). Mára már a kb. 10-12 óra és 700 kilométer/nap (nem autópályán, pl. "577-es kalandozások") sem okoz gondot, túl szoktam élni. Sokkal nagyobb problémának szoktam érezni, hogy a térdem kezd el fájni, mert össze kell csomagolnom magam a motoron. (nem vagyok a klasszikus konfekcióméret) Ha váltok pár év múlva, akkor ennek a kényelem lesz az oka. |
| Kazam | 6067 | 2010. június 20. 15:00 | Válasz erre: 6066 |
|
Na akkor itt dõlt meg az az indok hogy azért kell sportdob mert hamarabb meghallják. Az agyonherélt dobokról ne beszéljünk
|
| Yossarian | 6066 | 2010. június 20. 14:40 | Válasz erre: 6063 |
|
Nem egészen. Ez a motor hangjára igaz (többé-kevésbé) mert a több üzemanyag ott is nagyobbat robban. Erõltetett gyorsításnál sokkal több üzemanyag ég el adott idõ alatt, ezáltal sokkal több kipufogógáz is termelõdik. Kb olyan, mintha sokkal erõsebben fújnád ugyanazt a trombitát. 120-nál hatodikban 4e körül alig hangosabb mint a gyári dob. De aki nem hiszi, annak szívesen megmutatom:) |
| Kazam | 6064 | 2010. június 20. 14:29 | Válasz erre: 6057 |
|
A kipuff cserével változtatsz a gázáramláson. A nyitottsággal jobban átöblítõdik a rendszer. Mindez a magasabb fordulat tartományban jut érvényre. István szösszenetéhez azt tenném hozzá hogy "optimális" beállításhoz a fúvóka csere után padon kéne ellenõrizni. Egyébként csak "tapasztalati" úton cserész, állítasz a karburátoron. Ez kb olyan amikor a nettrõl letöltött injector térképet töltenék a PC-re. |
| Kazam | 6063 | 2010. június 20. 14:19 | Válasz erre: 6059 |
|
Szerintem teljesen mindegy hogy lassan v. gyorsan húzod neki ugyan azon a fordulaton ugyan akkora a hangja. Ami miatt hangosabbnak tûnhet az a hangerõ hirtelen változása.
|
| tsanyi | 6061 | 2010. június 20. 12:40 | Válasz erre: 6060 |
|
A lajosban lehet kapni zselés cuccot amit az ülésre kívülrõl kell rögzíteni.....egy haver vett ilyesmit tavaly és dícsérte....10 rugó körül volt ha jól emlékszem...
|
| TayRol | 6060 | 2010. június 20. 12:36 | Válasz erre: 6058 |
|
egy komfortosabb ulest szeretnek a motorra, es ebbol akarom finanszirozni.
|
| Yossarian | 6059 | 2010. június 20. 11:19 | Válasz erre: 6055 |
|
Az a helyzet, hogy csak (erõteljes) gyorsításkor hangos. Gyakorlatilag úgy kb. 6000-ig bármely fordulaton kultúrált a hangja, ha folyamatosan az adott fordulaton tartod (utazol) Ha fokozatosan gyorsítasz, akkor szintén. |
| totokalmi | 6057 | 2010. június 20. 10:50 |
|
sziasztok. még mindíg a dob témához: az Istvánon kívül aki ért hozzá írjon már legyen szives véleményt hogy mit kéne állítani a motoron dob csere esetén hogy optimálisan mûködjön az egész rendszer. és vajon sport dobbal többet fogyaszt a gép? ez is érdekelne. köszi a segítséget!
|
| TayRol | 6056 | 2010. június 20. 08:47 | Válasz erre: 6052 |
|
szinten Bodis, szinten E-legal. bar en eppen most akarok megvalni tole...
|
| Kazam | 6055 | 2010. június 19. 23:12 | Válasz erre: 6054 |
|
Tanúsítom. Alapjárat közeli fordulaton kulturált hangja van. Na de mikor jársz ilyen alacsony fordulattal?:) |
| Yossarian | 6054 | 2010. június 19. 22:37 | Válasz erre: 6053 |
|
Az igaz, de ez NEM hangos..Jó, a gyárinál valamivel hangosabb, de hidd el, hogy nem bántó/zavaró..
|
| csabu987 | 6053 | 2010. június 19. 22:17 | Válasz erre: 6052 |
|
A mély hangok mennek át legjobban mindenen, a falakon is.
|
| Yossarian | 6052 | 2010. június 19. 21:57 | Válasz erre: 6051 |
|
Nekem jó kis Bodis karbon dobom van. Ha nem tépem a motor száját, alig valamivel hangosabb mint a gyári, de sokkal szebb, mélyebb hangja van. (E legalos dob) Nyugodtan megyek vele a legnagyobb éjszakai csendben is, nem fog rá senki felkelni.
|
| csabu987 | 6051 | 2010. június 19. 21:45 | Válasz erre: 6049 |
|
Jó is az. Ha rendszeresen éjjel jövök haza és hajnalban megyek dolgozni, nem is utál ki az utca....No meg ha melóban nagy zajban vagyok, abszolút nem vágyom mûszakon kívül a ricsajra. Viszont refivel járok nappal, így is bõven észrevesznek az autósok.
|
| totokalmi | 6050 | 2010. június 19. 20:58 | Válasz erre: 6048 |
|
azért kérdeztem mert nem értek hozzá. nem mondtam hogy nem csináltatom meg az említett dolgokat csak nem hittem hogy ennyi mindent kell hozzáálítani a nyitott dobhoz. azt hittem hogy felrakom és max egy karbi szinkron és annyi. de szelepet is állítatni az már kicsit komplikált. nincs semmi baja a gyárinak csak most hozzá tudnék jutni jó áron egy alig használt Bódis dobhoz. ezért gondolkozok rajta. |
| Maxxy | 6049 | 2010. június 19. 19:31 | Válasz erre: 6047 |
|
Mondja ezt egy olyan,akinek olyan hangja van a mocijának,mint a villanyvarógép! :-)))
|
| K.Istvan | 6048 | 2010. június 19. 15:03 | Válasz erre: 6045 |
|
Ha nem érdekel hogy milyen szar lesz ( mint általában legtöbbeket), csak a hangja, akkor azt csinálod amit Mano81 mond. (ennek ellenére az eleve irtó szegényre hangolt Banditnál a kipufogó rendszer kinyitása, további keverékszegényülést okoz, melyet a átfúvokázással , és alapjárati keverék dúsítással lehet ellensúlyozni. De szerintem most így gyári állapotban is hebeg-habog 3000 alatt üresben, vagy akárhányadik sebességben. Egy sima dobcsere is tovább ront az egészen... Persze Mano verziója az olcsóbb megoldás, melyet könnyebb meghallani, így biztos rá fogsz hallgatni. Igazából azt nem értem, ha valaki elköt egy rakás pénzt egy 3kg-os hurkatöltõre, akkor miért nem tud "kidobni" még annyi pénzt hogy akkor a kevésbé látványos és kevésbé hangos dolgokat is hozzáillessze? Miért cserélsz rajta dobot amúgy? Szétrohadt? Elgörbült? Azzal is tisztában vagy hogy ráadásul folyamatosan ég ki belõle a szigetelés, amitõl egyre szarabb lesz a hangja, de kb a dob fele áráért megtömik újra? Vagy vakarodzhatsz vele te is. Igaziból egy parányit több annál, mint hogy meglazítasz két csavart , meg meghúzol kettõt, csak hogy a kérdésedre is válaszoljak. |
| csabu987 | 6047 | 2010. június 19. 14:42 | Válasz erre: 6045 |
|
Inkább költsd benzinre. Nem ér az egész annyit.
|
| Mano81 | 6046 | 2010. június 19. 13:01 |
|
Van az a verzió is, hogy simán feldobod a sportdobot, marad a gyári légszûrõ és nem állítasz semmit. A hangja jobb lesz, de teljesítmény így értelemszerûen marad a régi.
|
| totokalmi | 6045 | 2010. június 19. 11:49 | Válasz erre: 6037 |
|
ezt mind meg kéne csinálni? nem hittem hogy ennyire komplikált a dolog...
|
| Mano81 | 6043 | 2010. június 18. 15:04 |
|
" sport dob vásárlása elõtt vagyok, meg lehet hogy kap egy légszûrõt is. ha ezek fent lesznek kell valamit állítani a gépen? " Te tudod. Én is rá voltam izgulva a sportlégszûrõre, de kiderült, hogy 3000-enként mosni kell, különben több kárt csinál, mint hasznot. |
| Norbu | 6040 | 2010. június 18. 13:30 |
|
Sziasztok. Pest környékén tud valaki megbízható motorbontót?Kipróbáltam más fõ fékhengerrel a banditot szuper volt,így vennem kéne valami használtat rá. |
| K.Istvan | 6039 | 2010. június 18. 13:29 | Válasz erre: 6038 |
|
Lehet rosszul gondolom, de mikor a gyár gyertyát választ a gépbe, és utána azt megajánlja a motork tipusaihoz , akkor azt úgy teszi, ahogy a gyertya gyárilag le van gyártva. Nem hiszem hogy betekerés elött a gyártósoron kalapálgatnák a megfelelõ hézagra, ezzel még kockáztatva, hogy megsérül a bevonata a sikraköznek... Tekerd csak bele! |
| KRAVEN | 6038 | 2010. június 18. 11:52 |
|
Megjött a Denso X27ETR gyertya szettem. Ezeknél a tét oldalról 45 fokos szögben behajló testelektródáknál hogyan kell hézagot kérni? Vagy tegyem csak be így ahogy van?
|
| K.Istvan | 6037 | 2010. június 18. 09:00 | Válasz erre: 6035 |
|
Nagyobb fõfúvóka (110-120) , tû fejebb pár rovátkával alapjárati keverék állítás, karburátorszinkron, és mindezek elött egy szelephézag ellenõrzés. Van egy használt BMC "sport"légszûrõm eladó. |
| totokalmi | 6035 | 2010. június 17. 21:12 |
|
szevasztok! sport dob vásárlása elõtt vagyok, meg lehet hogy kap egy légszûrõt is. ha ezek fent lesznek kell valamit állítani a gépen? |
| tsanyi | 6034 | 2010. június 17. 20:33 | Válasz erre: 6033 |
|
gyertyám itt van légszûrõm a jövõ héten lesz gondolom.....
|
| Maxxy | 6033 | 2010. június 17. 20:19 | Válasz erre: 6032 |
|
tsanyi! Légszûrõ mindenképpen kellene! Gyertyára Hétfõn mondok válszt! Addig is köszi! |
| tsanyi | 6031 | 2010. június 17. 16:36 | Válasz erre: 6029 |
|
Nem valószínü.......viszont az emberek 90%-a nem is akar hozzányúlni a jármûvéhez és inkább a legegyszerûbb mûveletekért is fizet......a fuvarozásban én is így voltam, egy darabig magam javítgattam a tgk-imat, de mivel nem volt hozzá meg minden szerszám és alkatrészt is csak lassabban tudtam szerezni így rájöttem, hogy jobb ha szervizbe viszem mert igaz, hogy van munkadíj, de amit én szerszámhiány vagy hasonló dolgok miatt 3-4 nap alatt oldottam meg azt ott megvárhatóan megcsinálták jó esetben és a gép újra kereste a lét.......nemrég egy motorszerelõ srácnak csináltam pár dolgot és nem azért mert jobban értettem hozzá hanem mert a 8.ker.-ben az emeleten nem tudta szétszedni és cucca sem volt hozzá......
|
| K.Istvan | 6029 | 2010. június 17. 10:00 |
|
Csak kiváncsiságból kérdezem, hogy a Suzukinak csak a GSX1400 volt azon egyetlen tökéletes motorja aminek SZERELÉSE KARBANTARTÁSI kézikönyvébe (, melyet tudtommal minden vásárló megkap akárcsak a gyári szerszámkészletet ) benne van mindkét alternatív gyertyatipus Latin betükkel is kiírva, és nem kell más emlékezetére és szorgalmára hagyatkozni?! És még nagyon sok más szép fekete-fehér ábra is van benne, melyet telente ki is lehet szinezni, meg van benne pár jó tip, és egyéb fontos adat is, hogy azok is tudjanak gyertyát, izzót cserélni, kereket pumpálni, telot, bowdent állítani akiknek nincs fórumozhatosága. |
| K.Istvan | 6028 | 2010. június 17. 09:51 | Válasz erre: 6024 |
|
Mester! Editori munkáddal mi van? Kiadhatom végre a magyar foditást a láncfröcskölõre??? :) Üdv István |
| tsanyi | 6025 | 2010. június 17. 08:51 | Válasz erre: 6022 |
|
a légszûrõ 5400huf és jövõ hétre lenne gyári...
|
| tangerine | 6024 | 2010. június 17. 08:46 | Válasz erre: 6021 |
|
Igen. Úgy tudom, hogy a sebességjel meg a fordulatszámból számol. Azt nem tudom, hogy olyankor mit mutat, mikor a motor behúzott kuplunggal gurul. A légolajoson legjobb (tudomásom szerint) csak a 2-es, 3-as üres van kiépítve, a többit (1,4,5,(6)) ki kell építeni + a kijelzõ áramkört megépíteni, vagy egy normál giprót venni, és azt rá kötni, de akkor pár ellenállat is kell a jeladóba. Ez utóbbit nem próbáltam, de elméleteim szerint mûködne. |
| Maxxy | 6023 | 2010. június 17. 08:45 | Válasz erre: 6018 |
|
tsanyi! Miért nem fogadják el a bélyegzõdet? Vagy talán krumliból faragtad a bélyegzõt? :-))) |
| Maxxy | 6022 | 2010. június 17. 08:42 | Válasz erre: 6010 |
|
tsanyi! Akkor az U22ESR-N-bõl kérnék én is egy garnitúrát ha megoldható! Valamint keresek "kicsi" pézé egy légszûrõt az 1250-be! Azt is tudsz? |
| K.Istvan | 6021 | 2010. június 17. 08:32 | Válasz erre: 6011 |
|
És honnan veszik le a fokozatok jeleit a légolajosnál? Tudtommal nincs meg minden fokozat "érzékelõje". Csak ha Tangerine módszerével ezt te magd átalakítod, kivéve a gyári "érzékelõt" kukactengely végérõl, és abba te magad helyezed el a hiányzó 4.-5. fokozat "kapcsolóit". vagy rosszul tudom, már ez is másképpen van? Vagy az esztergomiak a sebesség senzor, meg a fõtengely senzor "osztásából" számolják a fokozatokat? |
| Yossarian | 6019 | 2010. június 16. 19:52 | Válasz erre: 6018 |
|
Kár, mert most esedékes a szervizem éppen és gondoltam akkor mégiscsak itt vagy a fórumon, könnyebb reklamálni is :))
|
| tsanyi | 6018 | 2010. június 16. 19:43 | Válasz erre: 6017 |
|
Sajnos nem, lebélyegzem, de nem fogadják el....
|
| Yossarian | 6017 | 2010. június 16. 19:36 | Válasz erre: 6015 |
|
Tsanyi: Te szervizelsz garis Suzukit is? Úgy értem te le tudod bélyegezni a szervizkönyvet, hogy a Suzuki garis gond esetén elfogadja?
|
| tsanyi | 6015 | 2010. június 16. 19:16 | Válasz erre: 6014 |
|
azok is jó helyrõl lettek beszerezve.......bár ezt már kiveséztük így nem is annyira érdekes hanem inkább amit utána írtam.......nem tudom tudományosan alátámasztani csak tapasztalat az utóbbi pár évben amióta divat lett az iridiumos, hogy némely gépeknél furcsa kopogást eredményezett amire van elméletem, de lehet, hogy nagy hülyeség így inkább nem terjesztem...:))
|
| ErErpower | 6014 | 2010. június 16. 19:12 |
|
Olvastam,de hát jó helyröl kell beszerezni akkor nincs gond,eddig ugyvettem hogy jó volt...
|
| tsanyi | 6013 | 2010. június 16. 19:09 | Válasz erre: 6012 |
|
Nézd meg az 5942-es hsz-emet, az is iridiumos volt egy ZX9-ben....amúgy szerintem, de ez csak az én véleményem, iridiumos karbis gépbe, de még az injektorosok közül olyanba is amibe nem eleve azt írták elõ nem túl jó......
|
| tsanyi | 6011 | 2010. június 16. 19:03 | Válasz erre: 6006 |
|
Lehet, de szerintem a prop-tech jobban néz ki és a gar-t igen jól értelmezik ha gond van bár nem szokott....
|
| tsanyi | 6010 | 2010. június 16. 19:02 | Válasz erre: 6002 |
|
U22ESR-N......holnap azt hiszem rendelek is belõle mert nem egy járatos szám bár az U24ESR-N is jó bele csak az 1-el nagyobb hõértékü az NGK CR8E-nek felel meg.
|