Minyu | 222 | 2014. június 7. 01:20 | Válasz erre: 177 |
Az enyém bezzeg nem. Köszönet a hasznos és kimerítõ leírásért, amit az akku cserérõl közzétettél. A távolság miatt én a NET-en rendeltem meg a tölthetõ elemet. Nekem már 2700+kiszállítás áron sikerült csak beszereznem. Nagy elánnal nekiálltam a cserének. Ráforrasztottam a drótokat, megmértem a feszültséget. 3 Volt, oké. Sziloplasztot is megmértem, nem vezet-e át, tehát nem okoz-e zárlatot. A mûszerem nem mutatott vezetõképességet. Ragasztás, majd összeszerelés. Beállítás, öröm. Aztán másnap a koppanás. Gyújtás ráadáskor az idõ 12:00. Az óra jár, de minden gyújtás levétel után 12:00-ról indul. Másnap újra szétkaptam. Elemfeszültség 0,23 volt. Töltés után újra meglett a vágyott 3 voltom. Ezután alaposan körbetekertem az elemet szigszalaggal, majd újra beragasztottam szilóval. Sajnos az eredmény ugyan az. Minden gyújtás ráadáskor 12:00 a kezdõ idõpont. Most szomorú vagyok. Ma mérgemben meghajtottam egy kicsit, de 198-nál elkezdett egy kicsit berázni az eleje. Lehet, hogy centíroztatnom is kellene? ;-) Azért szeretem ám. Azoknak, meg akik vacilálnak a vásárláson azt üzenem, hogy a problémákat ellensúlyozza az élmény, amit ad, a járdán a lányok ámuló tekintete, no meg az, hogy 3-ad áron dupla akkora teljesítményt kapunk, mint egy Harley-tõl.
|
Minyu | 221 | 2014. június 5. 23:38 | Válasz erre: 205 |
Én is Triump-ot szerettem volna elõször, de azok nagyon drágák. A három hengereseknek meg különös varázsa van. Sajnos az America-t csak kettõ hengerrel gyártották. Azért így is brutális a hangja. De a Hyo sokkal szebb, föleg ha fel van "öltöztetve" Ja és ezen is "fordítva" van az elsõ gumi ;-) http://www.youtube.com/watch?v=cWFpvgZE7B0 |
Minyu | 220 | 2014. június 5. 23:33 | Válasz erre: 203 |
Az enyém már 40000 fölött van egy kicsivel, de bízom benne.
|
Minyu | 219 | 2014. június 5. 23:26 | Válasz erre: 189 |
Így hogy mondod, nekem is úgy tûnik. Viszont a porban hagyott nyomon elõre mutat a v alak ;-)
|
ErErpower | 218 | 2014. június 5. 17:29 | Válasz erre: 214 |
Nem fogja! mert mint mondta és írta hogy magas neki az endurók! "nekem is" igaz Daty! :-)
|
Bedouin | 217 | 2014. június 5. 12:01 | Válasz erre: 216 |
Érdemes egy kicsit átfogóbban értelmezni egy motorkerékpár jóságát, nem csak a blokk futásteljesítményével. Ha valami mindig megviccel - feltételezve mindig más - akkor azok a gyenge pontok minõsítik az egész vasat :( Mondok konkrét saját bõrömön tapasztalt példákat: a lentebb már említett olasz csikóm volt 650-es Rotax blokkal, újonnan vettem, 29 ezer km-rel szabadultam meg tõle. 20 ezernél hátsó kerék csapágy csere :-O Gyújtáskapcsoló háromszor hagyott cserbe, kirázódtak a vezetékek belõle :-O Menetközben eldurrant a vízcsõ és beterített a forróvíz :-O Szegeden járva ugyancsak menetközben repedt el az üzemanyagcsõ a tank alatt, kellemetlen félórát okozva, felcuccolva kellett lemálházni, idomokat lebontani a városközepén :-O 1 hónapos korában széthullott a hátsólámpa :-O Kuplung bowden szakadás, pedig ugyanúgy olajoztam, mint bármelyik motoromnál :-O 25 ezernél vízpumpa szimmering :-O Aztán még akadtak apró szarságok, de már nem is sorolom :( Tehát ezek tükrében számomra ez egy szar motor volt, hiába volt a blokk egy fasza kis nyomatékos erõforrás. ... és ne sértõdjön meg senki, nem a Hyosung-ot akarom én ekézni, pusztán arra szerettem volna rávilágítani, hogy egy motorkerékpár tartóssága méltán elvárható szempont és a gyári utasításokat, karbantartásokat betartva adja meg a várt élményfaktort, ami ez esetben nem más, mint a motorozás :) |
Fenyõke | 216 | 2014. június 5. 11:16 | Válasz erre: 213 |
Én is azt az infót kaptam a szakosodott szakitól, hogy akár 200ezret is elmegy a motorja komolyabb felújítás nélkül.. nem nagyon akartam elhinni, de azóta már másik szerelõ is mondta. Nem a blokkal szokott többnyire a gond lenni, hanem a kopó alkartészekkel.. esetleg az elektronikával.
|
alvaro84 | 215 | 2014. június 5. 06:08 | Válasz erre: 213 |
Ki ültette a fejedbe, hogy 50000 alatt vége? Szerintem kizárt, bár ha a 250-esünk elhalálozna a következõ 3-4000km-en, szólok azért. Kár, hogy nem mostanában lesz, most eléggé pihen :( |
VVLaci | 214 | 2014. június 4. 23:17 | Válasz erre: 211 |
Szerintem ki kéne próbálnod a motoromat! :-) Csak hogy több inger érjen! :-))))))) |
Daty | 213 | 2014. június 4. 21:56 | Válasz erre: 212 |
Kétségtelen, hogy mind2x pont nem nyomvályúban, hanem a "tetején" álltam meg!:-(( Amúgy egyre jobban érzem, hogy én sem akarok befektetni 1,4 millát egy Hyosugba 50.000 km-ért. |
Bedouin | 212 | 2014. június 4. 20:28 | Válasz erre: 203 |
Hát nem tudom :) Náladnál alacsonyabbak is terelgetnek DL-t minden probléma nélkül. ... és én is elszoktam dõlni/esni vele, de ez ennek a motornak kifejezetten jól áll :) Egyebek mellett én 50 ezer km-re nem vennék motort az biztos :( Apriliából nekem a Pegazus volt, de nem "dicsérem" tovább :))) |
Daty | 210 | 2014. június 4. 19:03 | Válasz erre: 209 |
Hát...egy ilyen platform cipõn gondolkodok, csak attól félek, kibicsaklana a bokám!:-))
|
Daty | 208 | 2014. június 4. 18:48 | Válasz erre: 207 |
Egy dolog miatt gondolkodok. Ennek is 805 mm az ülésmagassága.:-( A DL650-nek igaz, 820 mm volt, és ugye az volt magas. A mostani Banditnak 785 mm. Tehát 2 centivel magasabb.:-( Gondolkodom ülés alacsonyításon, ültetõszetten..de még nem tudom. |
Daty | 206 | 2014. június 4. 18:07 | Válasz erre: 205 |
A szabad piaci ára a Banditnak 1,35 - 1,4 milla. A Triumph-ot prémium márkának kategorizálják a neten, ritka is mert qrva drága. |
gabo67 | 205 | 2014. június 4. 18:05 |
Kérdés a banditodat mennyiért tudod eladni a neten? és mikor? A triumph-ról nem tudok semmi infót, de szerintem tartós vasakat csinálnak, én a triumphot választanám már csak a beszámítás miatt is, manapság nem könnyû eladni a vasat |
Daty | 203 | 2014. június 4. 17:54 | Válasz erre: 201 |
Szia! Jól emléxel, volt DL-em, de eladtam, mert 2x eldõltem vele álló helyben, mert magas volt. Sajnos üléspróba nélkül vettem meg. Most 2 motor között vacillálok. Mindkettõ 2008-as, új, beragadt vas. Egyik a Hyo, 1,4 milla üzembe helyezve, 4 év mûszakival, 2 év garival, használt motor beszámítás nincs. A másik egy Triumph Sprint ST 1050. Ezt sajnos üzembe kellett helyezni a szalonnak, az euro 2, euro 3 váltása miatt, így annak garija nincs, mûszakija is csak 2015-ig van. Ennek az ára 2 millat+üzembe helyezés, de az én Banditomért extrák nélkül 1,3 millát adnának, vagyis 700.000 Ft kp lenne mindössze. (Ennek az új ára anno 4,3 MFt volt.) Ja, és mindkettõ szalonban van. Az 50.000 azért érdekelt volna, hogy egy Hyo egyáltalán el megy e ennyit. Apriliám robberban van, az injektorosból, amit mindenki szid. Nekem eddig semmi bajom nem volt vele. Na és akkor ezekre mit mondasz? Üdv! |
gabo67 | 202 | 2014. június 4. 14:25 |
Unalmas motor mint a bandit vagy dl ,vagy teli izgalommal mint a husáng?:)) na ez nagy dilemma:))
|
Bedouin | 201 | 2014. június 4. 13:06 |
Daty, lenne pár kérdésem :) Ár/érték arányban, miért nem alternatíva a DL? Emlékeim szerint neked volt is. Egy új husáng áráért hibátlan felcuccolt DL-t vehetnél és nem lutri. Persze nem ismerem a husángot, de az a költségeknek csak egy része, hogy megveszed és egy másik, hogy üzemelteted. Nyilván az is elmond valamit, ha valami fura bibi jön elõ, mint arról lentebb is beszámoltak, akkor akár egy évig is pihen a masina :( Egyébként a 20-50 ezer km-es futásteljesítmény meg miért lehet téma egy motorkerékpárnál? Nekem volt Apriliám, nem szidom, szar volt, ehhez képest a DL egy uncsi motor, nem kell szerelgetni és mindig, minden körülmények között megy! :) |
Fenyõke | 199 | 2014. június 3. 23:18 | Válasz erre: 198 |
Ahogy észrevettem, nem sok van ebbõl a típusból... ezért a hozzá tartozó emberekbõl is.
|
Daty | 198 | 2014. június 3. 21:38 | Válasz erre: 197 |
Gratula, kisebb dolgokat én is megpróbálok egyedül megoldani. Kár, hogy kihalt ez a fórum!:-( Nem sokan beszélgetünk itt.:-( |
Fenyõke | 197 | 2014. június 3. 20:52 |
Ma megcsináltam az index kapcsolót. A hiba az volt, hogy balra nem marad ott ha kapcsoltam. Elég jól kitalált és könnyen javítható szerkezet. Kis tisztítás és zsírozás után tökéletes lett.. Viszont a szétszerelésekor nagy figyelmet kell fordítani a kis alkatrészekre ,nehogy kiessen és elvesszen valami. Én majdnem úgy jártam a duda kapcsolóval.. kiesett.. elgurult a kis bigyó belõle és alig találtam meg.. :)
|
Daty | 196 | 2014. június 3. 19:45 | Válasz erre: 195 |
Jó videó, de nem gyõzött meg a Hyosung szuperségéról.:-)
|
Daty | 194 | 2014. június 2. 19:31 | Válasz erre: 193 |
Igen , ez a kérdés is valóban megfordult a fejemben. Szóval igazából teljesen tanácstalan vagyok. Mondjuk érthetõ, hogy nem kapkodnak még az új után sem, hisz az 1.675.000 Ft + üzembe helyezés, ugyanakkor egy Yamaha MT-07 1.698.000 Ft + üzembe helyezés. És ugye a Yamaha azért kicsit többet bizonyított eddig. Ettõl függetlenül mint mondtam, ár/érték/"tudás" szempontjából a legjobbnak tartom! |
gabo67 | 193 | 2014. június 2. 17:18 |
Szia A tartósság különbségrõl sokat lehetne mesélni, viszont árban az a motor elég nyerõ. Az érem másik oldala ha mégse szeretnéd megtartani, hogy fogod tudni eladni, mert nem nagyon kapkodnak utána |
Daty | 192 | 2014. június 2. 10:00 | Válasz erre: 191 |
Szia Gabo! Személy szerint köszönöm, hogy megosztottad velünk tapasztalataidat! Sajnos valóban sok az a 6 év állás, ezért nehéz a döntés is. Az a baj, hogy egyik "neves" márka sem gyárt ennyiért ilyen jó vasakat. Gondolok itt a dupla tárcsára elõl, tárcsára hátul, teljesítményre, kerék méretre stb. Ugyanakkor megbízhatóságra, tartósságra pedig a "nevesebbek" váltak be. És ez nem a Hyosung fikázása akart lenni!!! Csak pl. hiába írtam, hogy van e valaki akinek már 50.000 km van benne, és nem volt javítva, eddig senki sem írt. Úgy látom, te is Banditot hajtasz, mint jelenleg én!.-)) Széles utat! Daty |
gabo67 | 191 | 2014. június 1. 22:41 |
Sziasztok Bele vauznék a topikotokba. Nekem is volt két husángom gv250 és gt650s, a gv vel 20000 km mentem 1 kuplung bovden szakadással, más baja nem volt egyszerûen kicsi lett a teljesítménye azért adtam el, nagyon kezes jó kis gép volt, ráadásul mindenhol megnézték:)) A gt 650s el már volt probléma, váltó hibás lett 3 dik sebesség fokozat elment, ez még nem is lett volna nagy probléma de 1 évig állt mire tudtam szerezni 1 fogaskereket a váltóba, amúgy ezen kívül nem volt semmi baja. Javítás után még használtam több mint 10000 km tettem bele erõs jó gép volt. A gv650 az más tészta, ott sok gyerek betegség volt ahogy hallottam, teljesen új konstrukció volt anno, de mindent kitapasztaltak és orvosoltak ahogy hallottam. Kanyar mester ásta magát bele alaposan a husángok szervizelésébe és a karbisok tuningolásába, szóval csak ajánlani tudom, Csepelen dolgozik a Csepel mûvek területén van a mûhelye. Amúgy egy jó tanács Datynak, ha megveszed utána nézesd át alaposan, hajtás szíjat szerintem cseréltesd le gariban, mert 6 év sok idõ álltában elöregszik, és nem olcsó ha meg kell venni. Ha nem volt még v2-d szereti ha 2500 fordulat fölött használják, fõleg a husángok, annó mikor kitört a szelep szár törési mizéria, sokan elfelejtették elmondani hogy 1500 fordulaton használták 6 dikban. Bocsi ha untattalak benneteket |
Daty | 190 | 2014. június 1. 16:28 | Válasz erre: 188 |
Nem keresgélek, már meg van, csak a 6 év állás miatt hezitálok rajta, na meg a megoszló vélemények miatt.
|
Fenyõke | 189 | 2014. június 1. 13:06 | Válasz erre: 187 |
HAli! Szép a moci nagyon!! de..nem akarok okoskodni, de olyan mintha az elsõ gumi fordítva lenne rajta (forgás iránnyal szemben)
|
Daty | 186 | 2014. május 29. 18:52 | Válasz erre: 185 |
Na ettõl félek én is!:-( Lehet többet kellene rá költenem, mintha vennék egy 2013-asat.:-( |
dexed | 185 | 2014. május 29. 18:49 | Válasz erre: 184 |
Daty! Az a motor 6 éve áll. Ami nem jó egy motornak. Ahogy elkezdesz vele motorozni elkezdõdnek vele a bajok és nem azért mert rossz lenne a motor hanem 6 év alatt megkeményedtek a motor gumi részei, a dugattyúknak gyûrûknek sem tett jót az állás.
|
Daty | 184 | 2014. május 29. 16:03 | Válasz erre: 180 |
Akkor ez olyasmi, mint amit én néztem, csak egy évvel fiatalabb. Na meg az, hogy amit néztem, az még üzembe sem volt helyezve. Ezexerint, ha belevágok, AC pumpa membrán mindenképpen fog bele kelleni. |
dexed | 181 | 2014. május 28. 22:44 |
Fenyõke | 180 | 2014. május 28. 22:44 | Válasz erre: 179 |
Ez egy 2009-es gép, és sokat állt. 6300Km-el hoztam el 1.5 hónapja és csak most lett minden beállítva rajta, hogy jól is menjen. Amit cseréltem eddig (az állás miatt ment tönkre) a benzin szivatyúja- a membránja kiszáradt és kilyukadt. Valamint a motorvezérlõ elektronika lett cserélve mert egy szerelõ szerint azért volt gyengébb a szikra a hátsó hengerben.. és ennyi... más baja nem volt. most van benne 6900 km. A 4000-es intervallum kamu. Ha jó olajat teszel bele (4T) akkor akár 8 ezret is elmegy egy olajjal. De olvasd el a szerviz utasítást. Abban az van, hogy az elsõ 1000 km után olaj csere és utána 6000 km-enként. "Replace Initial 1,000 km and Every 6,000" km.
|
Daty | 179 | 2014. május 28. 20:53 | Válasz erre: 178 |
Szia! Köszi a gyors választ. Csak azért, hogy ne hidd, hogy kitaláltam a Talicska trágyát": http://nepitelet.hu/motorok/hyosung/a_koreai_penz_ideg-falo_borzalom/ Egyezik a véleményünk amúgy. Szerintem kategóriájában (650 ccm-tõl 900 ccm-ig) tudásban (72LE) végsebességben (200 km/h) veri minden ellenfelét, nem beszélve az áráról. 2,3-2,6 milla a Kawa. Suzuki, Yamaha, Honda, ez pedig 1,65. Mindegyiken 16"-os kerekek vannak, ezen elõl 18, hátul 17. Szóval komfortosabb is. A 4.000 km-es szervíz intervallum az nem igazán tetszik. Tiédben mennyi van? Eddigi hibák? Üdv! |
Fenyõke | 178 | 2014. május 28. 19:43 | Válasz erre: 176 |
Fenyõke | 177 | 2014. május 28. 19:07 | Válasz erre: 175 |
Nos Uraim! Az én órám pontosan jár :) és a Km számlálók sem változtak azzal, hogy ki lett forrasztva a kis akku belõle..
![]() |
Daty | 176 | 2014. május 28. 16:04 |
Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni. Tudok a lakóhelyemhez nem is olyan messze egy null kilométeres Hyosung Aquila 650-eset még nem volt üzembe helyezve, tehát 2 év gari, és 4 év mûszaki jár hozzá. A gond csak az vele, hogy ......2008-as! Azt még Koreában gyártották, állítólag jobb anyag van benne, mint a mostaniakban. 1,4 milla lenne üzembe helyezve. Van aki az egekig magasztalja, van aki szerint egy talicska trágya. Állítólag a gépek felénél a kipufogóból halásszák ki a hátsó henger szelepeit, mert a száruk eltörik. Várnám véleményeteket, tapasztalataitokat! Széles utat! Daty |
Fenyõke | 175 | 2014. május 28. 13:06 | Válasz erre: 174 |
Fenyõke | 174 | 2014. május 28. 07:34 | Válasz erre: 173 |
Elvileg az elem kivétele nem befolyásolja a számlálók állásást, mert azt az óra egy epromba leírja és áram nélkül is tárolódik. Ezt az infót kaptam egy ismerõstõl, aki látott már ilyet.. de majd ha belerakom az új elemet, akkor minden kiderül majd. - a régit már kivettem
|
vasika | 173 | 2014. május 27. 22:04 |
Sziasztok! Fenyõke ! Köszi a fotókkal is alá támasztott részletes dokumentációt. Ezek szerint a Gábor sem tud a durrogással mit kezdeni? Nem mondta véletlen , hogy miért nem javitható? Figyeljetek nem vagyok egy motor szerelõ de a negyedik mocit emésztem de az elõzõ háromnál egyáltalán nem fordult elõ ez a jelenség . Pedig volt köztûk egy kínai csoda is. Szóval, káros e a motornak szerintem biztos hogy nem tesz jót neki. Minyu! Egy fotót lökjél már fel a szerkezetrõl! Az óra tán csak akkor nullázódik ha az elemet és az aksit is ki veszik egyszerre belõle(szerelõm el mondása szerint). |
Fenyõke | 172 | 2014. május 27. 20:51 | Válasz erre: 171 |
Fenyõke | 170 | 2014. május 27. 20:21 | Válasz erre: 168 |
Minyu | 169 | 2014. május 27. 02:58 |
Bocsánat a sokszorozódás miatt, de a rendszerem tréfás kedvében van, én meg álmos kedvemben vagyok. ;-)
|
Minyu | 168 | 2014. május 27. 02:50 |
Sziasztok! Elemcsere után nem "felejti" el a megtett kilómétert? A visszadurrogást kifejezetten bírom. Nem ártalmas a motornak? |
Fenyõke | 167 | 2014. május 26. 12:02 | Válasz erre: 166 |
Szia! Még javítás alatt.. a karbik beállítva , beszinkronizálva, de elõjött még egy hiba, mégpedig az, hogy melegen az 1. henger gyújtása leáll, ezt ma csinálja meg a Gábor és elvileg holnap már mehetek érte... aztán lehet szétszedni a kilóméter órát és elemet cserélni, de az lehet, hogy csak a jövõ héten lesz mert a hét második felében nem vagyok itthon..
|
dexed | 165 | 2014. május 21. 21:27 | Válasz erre: 164 |
Szia! Gabi hozta rendbe nála van most Fenyõke motorja is! Az elõtt ahogy hozzá vittem szinkronizálták a karbikat de õ újra szinkronizálta mert nem volt jó! És azóta tökéletes!
|
vasika | 164 | 2014. május 21. 20:35 |
Helló! Konkrétan mi volt a megoldás a durrogás elhárítására? a szelephézagot most néztük és minden zsír.a karbit is rendbe raktuk+szinkron is meg volt. Én valamelyik szelepre gyanakszom ! Mos szeleptisztító adalékkal próbálkozom , lehet a seggem törölhetem vele de egy próbát meg ér. |
dexed | 163 | 2014. május 21. 19:25 |
Igen az óra újraindulása az mûszerben lévõ elem miatt van! A visszadurrogás az viszont a valameik henger rendetlenkedése miatt van! Amíg nekem a hátsó henger szarakodot állandóan durrogott.
|
vasika | 162 | 2014. május 21. 14:41 |
Helló! Ha vissza kaptad a mocit a szerelõtõl és az órán is sikerült javítanod, légyszi oszd már meg velünk a javítás titkait! |
Fenyõke | 161 | 2014. május 21. 09:09 | Válasz erre: 160 |
Üdv! Azt gondolom, hogy az órához tartozik egy gomb elem valahol a mérõ belsejében, amit cserélni kellene. Amint visszakapom a mocit a szerelõtõl, szétszedem és megnézem. A visszadurrogás pedig az üzemanyag szegény keverék miatt van állítólag. Az enyém is ezt csinálja(ta) ,most van orvoslás alatt. Karbi beállítás szükséges.
|
vasika | 160 | 2014. május 20. 22:46 |
Fenyõke | 159 | 2014. május 18. 22:24 |
Arra esetleg van valakinek tapasztalata, vagy ötlete, hogy mitõl van az, hogy beállítom az idõt a mûszerfalon, aztán leveszem a gyújtást és másnap amikor ismét ráadom, akkor el van állítva az idõ.. ?? mitõl van ez ?
|
Fenyõke | 158 | 2014. május 18. 21:38 | Válasz erre: 153 |
Na az én motorom is ott van a Cseh Gábornál.. lassan összeáll a gép :)
|
dexed | 157 | 2014. május 18. 20:01 |
Az "elõzmény:149" üzenet miért jelenik meg mindig ahányszor benézek ide??
|
dexed | 156 | 2014. május 18. 11:45 |
Az "elõzmény:149" üzenet miért jelenik meg mindig ahányszor benézek ide??
|
Fenyõke | 152 | 2014. május 16. 16:49 | Válasz erre: 150 |
Szia! lehet, hogy mégis beszélnék a szerelõddel. Össze szinkronizálás után jobb lett de a fogyasztása, 70Km-alatt 3/4-tank. Szoval itt karbit és valószínüleg szelepeket is kell állítani.
|
Fenyõke | 151 | 2014. május 15. 08:19 | Válasz erre: 150 |
Azért köszi az infót! A XI.-ker.-ben találtam egy szervizt ahol pénteken beállítják.
|
dexed | 148 | 2014. május 14. 19:02 | Válasz erre: 147 |
Szia! Csah Gábor! Jászjákóhalma. Sok versenyzõnek õ bütyköli a motorokat! Eddig 3 szerelõt emésztett fel a motor de õ egy délután alatt gatyába rázta a gépet! És nem csak szinkronizálta hanem megnézte a lánchajtást is meg átnézegette! 10est kért.
|
Fenyõke | 147 | 2014. május 14. 11:42 | Válasz erre: 146 |
Szia! Ki csinálta a szinkronizálást? Engem is érdekelne!!!! Mennyiért csinálták meg? |
dexed | 146 | 2014. május 12. 23:38 | Válasz erre: 145 |
Nos kész lett a motor! A karburátorok nem voltak szinkronban!
|
dexed | 145 | 2014. május 6. 13:06 |
Fenyõke | 144 | 2014. május 6. 11:18 | Válasz erre: 143 |
Üdv! - sok minden lehet.. nem egyformán van beállítva a két karburátor, nem egyforma a kompresszió hengerekben, nincsenek jól beállítva a szelepek.. stb.. a lényeg, hogy a két henger nem egyformán dolgozik.. - Majd fotót tehetnél fel a géprõl!!
|
dexed | 143 | 2014. május 6. 10:21 |
Sziasztok! Új vagyok itt és a hyosung világában:) Az idén szert tettem egy példányra! És nem bírtam magammal és kicsit átalakítottam a szépséget:) De van egy kis gondom, hogy gáz adásnál beremeg a motor, néha az az érzésem hogy mindjárt szétesik. Van valami ötlet vagy volt már valakinek hasonló jelensége? |
Minyu | 142 | 2014. május 4. 01:43 | Válasz erre: 141 |
Köszönöm a tanácsot Neked és Fenyõkének is. A problémám megoldódott. Közben kiderült, mennyire igaz rám egy közmondás, miszerint okoskodás a tett halála. Végig mentem a vezetékezésen, kicseréltem az akksira menõ sarukat, az indító relé két már rozsdásodásnak indult anyáját. Leszedtem az indítómotort, szétszedtem, kitakarítottam. Még mindíg semmi. Aztán tettem bele egy új akkut. Erre minden probléma megoldódott. A bikázó kábelem vagy eldobom, vagy lecserélem újakra a csipeszeket rajta, mert biztos, hogy emiatt produkálta az autó aksijáról is azt a tünetet, amit a régi motor akku is mutatott. A mocim elõzõ gazdájától is sok segítséget kaptam, mert õ konzultált két szerelõvel is, akiknek volt már ilyen esete. Jellemzõ tünet volt még (így utólag és tanácsok után okos az ember ) a rossz akkura, hogy ha nehezen, de sikerült elindulnia a motornak, akkor nagyon melegedtek a fesszabályzó közeli vezetékek. |
Pettya | 141 | 2014. április 30. 12:29 | Válasz erre: 138 |
Azért, mert zárlatos az önindító. Lehet, hogy csak a forgórész kommutátorai közül kell kihúzni a reszeléket, de inkább a tekercs a gyanús. |
Fenyõke | 140 | 2014. április 30. 12:18 | Válasz erre: 138 |
Huha erre nem tudnék nagyon okosat mondani.. ,lehet, hogy az önindítód zárlatos és ezért nem indít.. ki kell szerelni és elvinni villamosságishoz, ott kiderül rögtön, hogy mi a gond vele. A zárlatos önindító leszívja az akksit is gyorsan.
|
Fenyõke | 139 | 2014. április 30. 12:15 | Válasz erre: 137 |
Szia! Köszi az infót! Majdnem az volt a baj.. csak a csõ végén levõ benzin pumpa membránja szakadt át és onnan szívott benzint a hengerbe akkor is amikor nem kellett volna. A pumpa csere után minden rendben.
|
Minyu | 138 | 2014. április 29. 22:10 |
Sziasztok! Nem indul a mocim. Az indítómotor nem kiépes megforgatni a motort. Akksi 12,28 V. A 2000-es diesel autóm akksijával bikázva ugyanez a tünet. Mindkét esetben hallani, hogy próbálkozik, de nem képes átfordítani a fõtengelyt. A mûszerfalon eltûnik a kijelzés, mintha lemerült volna az akku, de ez képtelenség, ugyanis az autó lazán indul a bikázó akkuról. Kimértem, hogy a dinamó mindhárom fázisa jó, sõt nem is zárlatos. Igaz, csak hidegen tudtam mérni. Mi lehet a hiba? Én az indítómotorra gyanakszom. Az azonban gyanús, hogy a mûszerfal mitõl sötétedik el pár indítási kísérlet után. |
Minyu | 137 | 2014. április 28. 21:03 | Válasz erre: 130 |
Szia! Mikor nekem nem ment a hátsó henger, akkor a karbi és a henger közti gumicsõ volt elrepedve. Üzemanyag keverék helyett sima levegõt szívott. A rezgés kicsinálja idõnként a gumit. A kereskedõ szerint 6 évet vállal a gyár a gumi alkatrészekre. Szóval nézd meg ezt a lehetõséget is.
|
bakossanyi60 | 136 | 2014. április 23. 09:37 |
Van egy gyönyörû Hyosung tanktáskám eladó, ha valakit érdekel... 15.000-ért viheti!
![]() ![]() ![]() |
misitamas | 134 | 2014. április 21. 01:23 | Válasz erre: 130 |
Hiába a gumiban lévõ kevés km én lecserélném. Nézd meg nem e elvan már öregedve és ki van keményedve :)
|
vasika | 133 | 2014. április 20. 21:25 |
Helló! Esztergomból való? Fix áras volt ha jól tudom .Neked menyiért sikerült meg venned? |
kalic | 132 | 2014. április 20. 18:15 |
Fenyõke | 130 | 2014. április 17. 12:58 | Válasz erre: 129 |
Szia! Igen .. a kereskedõtõl vettem.. jó nagy átverés volt, mert szerinte csak a karburátort kellett volna tisztítani, és utána minden rendben, de a tisztítást követõen sem indult be a hátsó henger és akkor derült ki, hogy nem jó a szikra.. Még az eredeti gumik vannak rajta, de eddig 6700Km-t mentek vele. Amúgy 2009-es forgalomba helyezésû a gép. (2008-as gyártás) Nekem szerencsére bejön a szine :) .. ha minden jól megy akkor legkésõbb a jövõ héten megjön az alkatrész és akkor menni fog újra rendesen.. ha nem , akkor tovább kell keresni a hiba okát.
|
vasika | 129 | 2014. április 15. 20:48 | Válasz erre: 128 |
Helló! Tavaly néztem a te sasodat is. Ha az akkor Pestrõl egy kereskedésbõl vetted. Nekem a színe nem jött be. Látom az eredeti papucsok még meg vannak rajta. A kérdésedre válaszolva a karburátor volt a ludas tudni illik sokáig nem volt használva és ki is volt vonva a forgalomból .Dugulás , beállítási és szinkron hiány volt a baja. A durrogás orvoslása pedig szelephézag beállítás ,benzincsap csere mert nem zárt le. |
Fenyõke | 128 | 2014. április 15. 09:42 | Válasz erre: 127 |
Üdv! Azt meg tudod mondani, hogy mi volt a hiba a hátsó hengereddel? mi volt a javítás módja? Az enyémben elvileg a gyújtásvezérlõ a rossz, rendeltem bele másikat.. talán a héten meg is lesz. Remélem ezzel megoldódik a probléma, de azért érdekelne, hogy nálad mi okozta a jelenséget..
|
vasika | 127 | 2014. április 14. 15:56 |
Szasz mindenkinek! Én tavaly október óta lettem gv650 tulajdonos és a pofám le szakad hogy majdnem mindegyik úgy kerül eladásra hogy valami hibádzik benne. Nekem a hátsó henger nem ment alapjáraton, meg gáz elvételkor bedurrogott. Kettõ szerelõt emésztet fel a moci mire jó lett. Ami ideg ölõ még,hogy ezeket a gépeket az eladóknak van bõr a képükön 6 ,8, stb évesen 10000 alatti futott KM hirdetni. Eladás elõtt ki veszik az aksit és a digi kiló méter órában lévõ elemet és az azonnal nullázódik ,ezután csavar bele pár ezret és kész. Az Aquilában 3 dolgot savelok .Az egyik a 6.fokozat hiánya.100 felett pörög. A másik a hozzá értõ szerelõk hiánya. És a fordulatszám mérõ hiánya. |
Fenyõke | 126 | 2014. április 10. 09:32 | Válasz erre: 125 |
�Milyen jellegû hibák fordultak elõ ? mire kell odafigyelni leginkább?
|
misitamas | 125 | 2014. április 7. 17:52 | Válasz erre: 124 |
Gond az minden motorral van :) Nekem is GV 650 van de már pöpecül tudunk mindent róla igaz ráköltöttem vagy 300-at de most már teljes mértékben rendben van :) |
Fenyõke | 124 | 2014. április 6. 10:00 |
misitamas | 123 | 2014. március 13. 03:49 | Válasz erre: 118 |
Generátornál lesz a bibi. Ugyanez volt a gondom, Hyosung betegség. Idegrohamot kaptam mikor 200 km után a fullon lévõ aksi nem indult amirõl én azt hittem hogy fullon van menet közben leszívodott... Tekercselni kell és utána frankó most lesz kész az enyém is ez ügyben :)
|
misitamas | 121 | 2014. március 3. 23:29 |
Olvastam itt pár hozzászólást a nyikorgásról. Nekem is volt anno. De gyerekek...BEFÚJNI A SZÍJAT?! Tilos. Láncot szokták fújni. Kirepedezik utána és mehet a kukába. Én úgy tudom szíjat befújni elmeháborodottság amelyik szerelõ ilyet tanácsol azt javaslom gyorsan hogy kerüljétek el. A szíj gondozásmentes ezért jó :) Én hivatalos Hyosungos fiúknál szervizeltetem a gépet. Tudjátok mi a gondja a szíj nyikorgásnak? Le kell cserélni a hátsó szíjnál lévõ komplett kereket mivel kicsit ferdén áll rajta a szíj meg természetesen a szíjat. A komplett hátsó résznél lévõ kerék meg elkopott ez miatt. Szóval hátsó szíjnál lévõ kerék csere új szíj beszerzése szíj normális beállítása és a fújó spray-k kidobása a kukába. Semmi gondja nincs 2 év alatt így 1x sem nyigorok a szíj ennyi... Remélem nem írtam hülyeségeket ezt a hyosungos szervizesek mondták. |