7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Hyosung Aquila Klub
Következő oldal

Daty 323 2014. október 11. 19:22   Válasz erre: 322
Ma is voltunk Egerben!:-))
    

misitamas 322 2014. október 10. 20:07   Válasz erre: 319
Hát így jártam errõl lemaradtam. Lehet mással voltam épp elfoglalva. Azon voltam hogy én legyen az elsõ a büfénél mert nagy lesz a sor :D

Mellesleg tényleg nagyon szép a vasad...kár hogy nem szúrtalak ki. Múltkor pont ilyen motort csodáltam máshol :)

Legközelebb dobj meg valami tompa tárgyal és akkor észreveszlek :D :D :D
    

Fenyõke 321 2014. október 9. 13:06  
Szombatra nagyon jó idõt mondanak 26 fok napsütés!! Lesz egytúra amire esetleg érdemes lenne elmenni :

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5330&session_id=SESSION_ID/o8Cepwe6.20766#8297

én erõsen gondolkodom rajta.
    

Fenyõke 320 2014. október 8. 09:15  
Sziasztok! lesz egy túra ,én elvileg megyek.. ha esetleg valakit még érdekel :

http://onroad.hu/2014/10/06/oktoberi-onroad-tura-tatai-var/
    

Daty 319 2014. október 7. 21:24   Válasz erre: 318
Mikor megjöttetek és megálltatok - ha jól emléxek a két Hyo-val ti voltatok az elsõk - egy kicsit ha jobbra pillantottál volna ott álltam a hófehér Honda CTX-emmel.
Mivel szinte üres volt a parkoló, csodálkozok, hogy nem vettél észre.
Nem mindennapi látvány pedig a vasam!:-))


    

misitamas 318 2014. október 7. 17:48   Válasz erre: 317
Te is ott voltál?:) Mármint a túrázók között?
    

Daty 317 2014. október 7. 09:58   Válasz erre: 314
27.-én a többiekkel, 2 Hyo is volt, egyikkel te voltál, a másikat nem ismertem.
    

misitamas 316 2014. október 7. 05:17  
Kiupuff :)
http://youtu.be/cqOp-IhQ12A
    

misitamas 315 2014. október 7. 05:12  
:)
    

misitamas 314 2014. október 7. 05:10   Válasz erre: 310
mikor láttál lilafüreden ?:)
    

Minyu 313 2014. október 5. 01:07   Válasz erre: 312
Mindent jó helyre forrasztottam. Errõl többször is meggyõzõdtem. Sõt, másnapig még mûködött is az óra. de aztán végképp lemerült a kis akku. Moszkva tér tõlem majd 100 km. Talán a következõ nyárra halasztom. Addig meg agyalhatunk még egy darabig a hiba okán. ;-)

    

Fenyõke 312 2014. október 3. 11:18   Válasz erre: 311
Szia! Én a Moszkva téren .. ( bocsánat .. Széll Kálmán tér) be tudsz állni az udvarra és akkor szétkapjuk az órát. Egyébként ha mindent jó helyre forrasztottál vissza akkor mûködnie kell. Nekem gond nélkül rögtön mûködött és azóta is jó.
    

Minyu 311 2014. október 3. 02:12   Válasz erre: 307
Szia Fenyõke!

Elõször is köszönet az aktivitásod miatt.
Az én órám régebbi típusú, de az elem csere hasonlóan történt. Az új elemre darab "drótot" forrasztottam, majd ezt a panel megfelelõ helyére "cinkeltem". Mûködött is rendesen, csak egy nap alatt leszopta az új battery-t. Lehet, hogy nem csak innen kap tápot, hanem normál esetben a motor akkujáról is? Lassan belenyugodtam, hogy nem oké-s az órám, de most újra "felizgattál" . Hol is laksz Te? Na nem az izgatottság miatt, hanem egyszer tettél egy ígéretet, hogy akár meg is nézhetnéd. :-)
    

Daty 310 2014. szeptember 28. 20:59   Válasz erre: 292
Szia Tamás!

Láttalak Lillafüreden!:-)

Üdv!

Daty
    

Fenyõke 309 2014. szeptember 24. 14:26  
itt is érdemes körülnézni : http://korider.com/index.php?board=45.0

    

Fenyõke 308 2014. szeptember 24. 14:24  
http://korider.com/index.php?topic=20635.0
    

Fenyõke 307 2014. szeptember 24. 14:11  
A rossz óra - elem (akksi) csere az újabb típusokon :

http://www.alternativecruisers.com/pdfs/Replace_The_Clock_Battery.pdf


    

Fenyõke 306 2014. szeptember 23. 10:29  
Nos .. az én kipufogóm rendesen visszadurrog gázevételkor.. ezt a leírást találtam ezzel kapcsolatban :

"Valóban sokan teszik fel a kérdést, hogy mi okozza motorféküzemben a durrogást és káros-e. Így egyértelmûen megválaszolni nem lehet, mert kisebb puffogás, fojtott durrogás mindig lesz ezeknél a relatíve nagy literteljesítményû motoroknál, de ha elér egy szintet, akkor károssá válhat, mert nagy nyomáshullámokat indít a kipufogórendszerben, és tönkreteszi a csillapítást, akár a katalizátort is.

A durrogást az okozza, hogy motorféküzemben a rendszer vagy a karburátor nem zárja el a benzin útját teljesen, bejut egy kis mennyiség az égéstérbe, majd a kipufogórendszerbe, és ott kicsit jobban összegyûlve begyullad, elég, ez a durranásszerû hang. Ezt elõsegíti, ha szekunder légbevezetés van a rendszerben környezetvédelmi okokból, valamint tovább erõsíti a durrogási hajlamot, ha a kipufogórendszerünk kicsit tömítetlen, beszív az összeeresztéseknél kis friss levegõt, így oxigént. "

    


Fenyõke 304 2014. szeptember 22. 10:56  
egy összehasonlítás (senkinek ne legyenek kétségei a Harley Davidsont hozta ki jobbnak) :
http://www.motorbeam.com/bikes/harley-davidson-street/hyosung-gv650-aquila-vs-hd-street-750-vs-re-thunderbird-500-shootout/
    

Fenyõke 303 2014. szeptember 22. 10:55   Válasz erre: 302
Hurrá !!!! :D
    

Minyu 302 2014. szeptember 21. 23:40   Válasz erre: 301
Szórom a fejemre a hamut. Már megint elõször összecsináltam magam, riasztottam mindenkit, aztán alaposabb vizsgálat után kiderült, hogy nem is olyan vészes az eset. Mentségemre szóljon, eddig mindenki arra a hiba okra gondolt, amire én. Valójában a lábtartónál szorult meg a váltókar, mert valami szenny ment alá. Így lefele visszament a helyére a gravitációnak köszönhetõen, felfele azonban már nem ment. Tisztítás után jó lett. A blokk felõl jövõ hangokat meg a kipufogó krómozott burkoló lemezei adták. Most boldog vagyok, mer újra jó a masina. Köszönöm az aggódást. ;-)

    

Fenyõke 301 2014. szeptember 21. 12:23   Válasz erre: 300
Szia! Ez nem hangzik túl jól. Ha szerencséd van, akkor valóban csak a rugó adta meg magát. Ha lesz rálehetõséged akkor a javításról pár képet tegyél majd fel!
    

Minyu 300 2014. szeptember 19. 23:07   Válasz erre: 298
Már tervezgettem, hogy kihasználom az ajánlatod az órával kapcsolatban, de most más dolog kakkantotta össze magát. Minap voltam Komáromban, ahol az egyik váltás alkalmával a váltó kar egyszerûen lent maradt. Azóta csak úgy tudok váltani, ha lábfejjel visszahúzom közép állásba. Mintha a rugó, ami középen kellene tartsa, eltört, kiakadt, vagy kilágyult volna. A blokkból is zörgõ hangot hallok, a jobb oldalon, ahol a robbantott rajz szerint a rugónak lennie kell. Így aztán nem merem használni a sárkányt. Félek, meg kell rendesen bontani a blokkot, hogy javítható legyen. Ha valakinek van tapasztalata e téren, örülnék, ha megosztaná. Esetleg kifaggatna egy szakit, mire számíthatok boncolásilag, nem mellesleg anyagilag. Kösz.
    

Fenyõke 299 2014. szeptember 7. 11:30  
Hátsó fékbetét csere.. 10 ezer Km-nél már vason.. az új betétek ára 4000.-ft volt..
    

Fenyõke 298 2014. augusztus 25. 08:55   Válasz erre: 296
Szia! Az óra azóta is hibátlanul mûködik. Esetleg egyszer egyeztethetünk egy idõpontot és szivesen megnézem neked.
    

Minyu 296 2014. augusztus 22. 01:08   Válasz erre: 295
Fenyõke! Az órád zavartalanul mûködik az akku csere óta? Mert nekem a második csere sem lett jó. Rövid idõn belül lemerül, aztán mindfen gyújtás ráadás után 12:00-ról indul.
    

Fenyõke 295 2014. augusztus 21. 10:51   Válasz erre: 294
Köszi az infót !!
    

Minyu 294 2014. augusztus 21. 01:25   Válasz erre: 273
Szia Fenyõke! Nekem van szélvédõm. Azt nem tudom, mennyivel fogyaszt többet, mert már így vettem. Valószínû, hogy függ a komfortérzet a magasságodtól is.Sajnos a gyári kicsit kicsi, így egy 60 km-es út után, amit 120 felett mentem, ahol lehetett, kisebb nyakizom lázam lett. Persze ehhez hozzásegített a nem ide való sisak is. Mindenesetre, szerintem az optikai tuning elengedhetetlen feltétele.
    

Daty 293 2014. augusztus 19. 07:27   Válasz erre: 292
Sose aggódj, én is pöpec állapotú motorokat szoktam eladni.:-)
    

misitamas 292 2014. augusztus 18. 23:29   Válasz erre: 291
Hát remélem összejön :) Bár sajnálni fogom ezt a hyo-t mert szinte jobb állapotban van mint egy gyári 0km-es :) Minden kicserélve rajta normálisan megcsinálva, gyerekbetegségek kijavítva stb.. :)
    

Daty 291 2014. augusztus 13. 21:37   Válasz erre: 290
Hû wazze!

Nagy fába vágod a fejszédet!:-))
    

misitamas 290 2014. augusztus 13. 14:42   Válasz erre: 289
Mindenben igazad van :)
Jövõre ha minden jól megy akkor én is cserélem. Nem azért mert rossz lenne hanem mert szerelem elsõ látásra lett a Suzuki VZR 1800 :)
    

Daty 289 2014. augusztus 13. 11:35   Válasz erre: 288
100 motorost nem neveznék túrának.:-)
Ez inkább felvonulás.
Szerintem.:-)

2 milláért kaptam egy 2008-as, beragadt, null kilométeres prémium kategóriás, 4,4 millás motort.

A Hyo is 2008-as, és igaz, csak 1,4 milla lett volna, de azért azt te is belátod, hogy a Hyo, nem egy prémium kategória...

És ez nem fikázás!!!
    

misitamas 288 2014. augusztus 12. 20:50   Válasz erre: 287
Ez túra :)

És hogyhogy nem Hyo mellett döntöttél?
    

Daty 287 2014. augusztus 12. 11:26   Válasz erre: 286
Épp arra az Egrire gondoltam.:-)
Annyira nem vonzanak a felvonulások, inkább túrázgatni szoktam.


    

misitamas 286 2014. augusztus 12. 02:48   Válasz erre: 284
Itt Egerben van egy 0 km.es ugyanilyen csak már injektoros. (bár én olyat nem vennék...) narancssárga. Pont valamelyik nap jött oda hozzám a tulaja hogy nem e tudnék rá vevõt.

Szerintem mindenképpen gyere el a gurulásra garantálom hogy nem bánod meg :) Rendõri felvezetés stb...minden lesz ami jó.

Én non-stop motorozok :) 7közben 7végén reggel délben este. Éppen hogy WC-re nem azzal megyek :)
    

misitamas 285 2014. augusztus 12. 02:46   Válasz erre: 283
BP n csinálták Tommot Design
    

Daty 284 2014. augusztus 11. 18:26   Válasz erre: 281
Igazából érdekelne már egy ilyen vas "élõben" is.
Még mindíg megvan az a "null kilométeres" 2008-as vas, és hiába vettem meg a Triumphot, csak ott motoszkál az agyam egyik szegletében a Hyo.:-)

Lehet, hogy elmegyek a gurulásra, elõre még nem tudom.

Általában mikor motorzol?
7közben, 7végén?


    

Daty 283 2014. augusztus 11. 18:22   Válasz erre: 280
Hol csinálták, Kazincbarcikán?
    

misitamas 282 2014. augusztus 11. 17:54  
De te jössz erre a túrára?
Szerintem körülbelül lesz 100 motoros. Tavasszal is k*rva jó volt :)

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5288
    

misitamas 281 2014. augusztus 11. 17:53   Válasz erre: 279
Ok egyszer összefuthatunk.
    

misitamas 280 2014. augusztus 11. 17:52   Válasz erre: 278
Köszi :) 1 hét alatt meglett
    

Daty 279 2014. augusztus 11. 15:25   Válasz erre: 277
Most látom, hogy te Egri vagy!
1x összefuthatnánk beszélgetni egy kicsit!
Akár ott, akár nálam, akár félúton.
Vélemény?
    

Daty 278 2014. augusztus 11. 15:24   Válasz erre: 277
Nagyon szép lett az ülésed, gratulálok hozzá!:-)

    

misitamas 277 2014. augusztus 10. 23:39  
:-)
    

misitamas 276 2014. augusztus 10. 23:37  
Kész lett az új ülésem.
Gél van benne nagyon szuper. Szélesítve is lett illetve anyósülés és háttámla is tuningolva. + deréktámasz :-)
Szuper kényelmes hosszú távon. 150-200 km akár megállás nélkül is megtehetõ. Nem zsibog rajta a seggem :-)

Köszi Tommot Design
    

misitamas 275 2014. augusztus 10. 23:33   Válasz erre: 273
Én nekem eddig rajta volt a gyári.
Fogtam és egy év után levettem. Nekem így jobban is tetszik. Kb levétel után olyan mintha rajta sem lett volna. Alig érezni a különbséget. 120 feletteg ígyis úgyis nagy a szél:-)
    

Daty 274 2014. augusztus 8. 15:48   Válasz erre: 273
Szia!

800-as Intruderemre tettem.
Közepes nagyságút.
Szélben rossz.
Ha "rossz irányból fúj" erõsen bele tud kapni.
Fogyasztást is növelte.

Ezek az én tapasztalataim.
    

Fenyõke 273 2014. augusztus 8. 13:20  
Sziasztok! Abban kérem a véleményt ,tapasztalatot ,hogy érdemes- szélvédõt venni a mocira? Én úgy érzem ,hogy nélküle olyan 120-ig komfortos a motorozás. Akinek van az mit tapasztal? Mennyivel lesz jobb? Nõ-e a fogyasztás?
    

Daty 272 2014. július 30. 10:43   Válasz erre: 271
Szerintem postával!:-)
    

Fenyõke 271 2014. július 30. 10:34   Válasz erre: 268
Közben találtam az Ebay-en 10ezerért egy vadiúj kipufogót, csak még nem tudom, hogy hogy jön el németországból..
    

Fenyõke 270 2014. július 30. 10:33   Válasz erre: 269
�Én 3 hónap alatt mentem vele 2000Km-t de sok baja még nincs . A kipufogó az a benzin pumpa miatt égett meg mert az átfolyt benzin begyuladt a kipufogóban. A sok állás (2év) nem tesz jót a gumi és mûanyag alkatrészeknek.
    

Hardbiker 269 2014. július 29. 23:31  
Ez a fostalicska még nem szûnt meg???
Ennél szarabb minõségû "motor" nem került alám, 1 év, és 800 km alatt több bosszúságot okozott, mint örömöt!
    

Daty 268 2014. július 29. 19:17   Válasz erre: 265
Én Mátraszelén ismerem Handó Pétert.
Az országból sokan járnak hozzá.
Gyere el hozzám, és elviszlek hozzá!:-))
    

misitamas 267 2014. július 29. 18:53   Válasz erre: 265
Egy egerbaktai srác, nagyon ügyes.
+36 20 329 5583

Hivatkozz rám "hyosungos" :-)
    

Daty 266 2014. július 29. 17:26   Válasz erre: 265
Én tudok, de az neked szerintem nagyon messze van.
De ha érdekel, szólj!
    

Fenyõke 265 2014. július 29. 12:06   Válasz erre: 240
Érdekelne valami kipufogó javítási lehetõség. Az enyémben , gondolom azér mert megégett ,valami széeshetett, mert nagyon halk lett a hagja, nem is megy jól és a visszadurrogások helyett mintha egy sípot fújna valaki... Valami ötlet esetleg???
    

Daty 264 2014. július 18. 12:44   Válasz erre: 263
Ahogy mondod!:-))
Igaz, e hónap másodikán "be TRiumpholtam", de a Banditra mindíg jó szívvel fogok emlékezni!:_)
    

gabo67 263 2014. július 18. 11:51  
Akkor már ketten vagyunk akinek a bandit bizonyított:))
63000 km járok és még a gyári lánc fogaskerék van rajta
igaz hátsó féktárcsát cserélni kellett de ez az én fasssságom miatt volt, fémre ment a betét és bele mart
kibacott jó vas nekem nagyon bejött, egy erõmû
    

Daty 262 2014. július 18. 11:22   Válasz erre: 260
Ja, 2,5 milláért már 1250-es Suzuki Banditot lehet venni.
35.000 km-t mentem vele, nekem bizonyított.
    

Daty 261 2014. július 18. 11:17   Válasz erre: 260
Csak annyi jutott még eszembe, hogy felhívtam a Budapesti forgalmazót, hogy mikor tudnám megnézni a GV-t, erre azt mondták, siessek, mert szerencsém van, éppen van bent egy, de nem sokáig, mert másnap viszik is el.
Csak akkor rendelik meg, ha leteszem az elõleget, stb...és meg sem lehet elõtte nézni, mit veszel meg.
Ez kicsit fura.
Meg az is érdekes, hogy az egyedüli márkaszervíz is náluk van az országban.
Hát nem tudom...
Mondjuk mindegy, mert lemondtam róla, és vettem más vasat.
Túl sok a "homály" és "misztikum" mögötte.
    

Dodi68 260 2014. július 18. 10:59  
Köszönöm az eddigi segítséget azt hiszem lemondok róla én is. Bár az st 7-es nagyon tetszik külalakra és teljesítményre is de lehet nem véletlenül akciós 2,5-rõl 1,7 millára már hosszabb ideje. Ha még eszetekbe jut valami írjátok le légyszi. Igaz az én keeway-re is azt mondták sokan hogy szar kínai ne vedd meg 6. éve használom 32 ezer km van benne de semmi komoly mûszaki gondja nem volt. De azért nem szeretnék még egy bizonytalanba be fektetni.
    

gabo67 259 2014. július 18. 00:26  
itt a két kép a motorokról Makó jeruzsálam kb a különbség
    

Daty 258 2014. július 17. 21:40   Válasz erre: 255
Szia!

Én egy olyan kereskedõvel beszéltem, (Budapesten volt Hyosung szalonja) aki akkor kezdte a Hyosungokkal a kereskedést, amikor bejöttek.
Márkaszervíz is mûködött náluk.
Mikor szemezgettem a GV-vel, kikértem a véleményét.
Azt mondta kerek perec, hogy a régiek sokkal jobbak, jobb anyagból vannak, megbízhatóbbak, egészen az injektorosok kibocsátását követõ 2. évig, azóta már minden silányabb lett, hiába injektorosok.
Nem az SV motorja van bennük, hanem hasonló.

Üdv!

    

Fenyõke 257 2014. július 17. 17:50  
A GV650-ben a Suzuki SV650 blokk lincece van kisebb módosításokkal. Még a kapcsolók a kormányon de még a karbik is a Suzukiból valók - pl.:a karbik alatti gumi teljesen ugyanaz mint a Suzukiban éppen ezért nem a gyárit érdemes megvenni hozzá, hanem a Suzukiét mert az olcsóbb.A legtöbb alkatrésze "made in japan" . A szerelõ tapasztalata szerint nincs nagy gond velük apróságokat viszont néha cserélni kell (vízpumpa, önindító javítás, gumi alkatrészek a blokknál). Én nem tudok még nyilatkozni errõl, mert most van a gépben 7500Km. és eddig semmi használatból eredõ baja nem volt.
    

gabo67 256 2014. július 17. 16:59  
Szia
nekem volt 2 is, 1 kis sas, és 1 gt650s
A gt ben nem az sv motorja van, nekem még karbis mocim volt nem tudom milyen az injektoros
a kis sas 20000 ment el alattam csak a kötelezõ szervizek és egy kuplung bovden csere volt odáig rajta, a gt az már más tészta ott volt egy 3dik sebesség fokozat csere amihez nagyon nehéz volt alkatrészt szerezni. azt is 20000 km adtam el, én csak az alkatrész ellátás miatt óvnálak a hyotól, szerintem alapjába véve egész jó motor

    

Dodi68 255 2014. július 17. 14:15  
Azt reméltem hogy itt hyo tulajoktól kaphatok infót személyes tapasztalatok alapján. Bárkivel beszéltem mind azt mondja hogy õ nem venné meg holott még nem volt ilyen gépe.Én úgy tudom a suzuki sv motorja van benne az újabbak pedig injektorosak csak nem lehet velük akkora gond.Egyébként most akciós az ST7 1 750 000 ezért érdekelne.
    

Daty 254 2014. július 16. 13:16   Válasz erre: 253
Én is így emléxek.
    

gabo67 253 2014. július 16. 13:00  
az ár érték arány tényleg nem a legjobb, anno sv650 és hyo gt650s közt se volt nagy ár különbség, talán 150 ezer
    

Daty 252 2014. július 15. 22:08   Válasz erre: 250
Igen, sajnos én is úgy látom, hogy nem lett egy népszerû márka!
1976-tól van jogsim, azóta kisebb megszakításokkal motorozok.
"Élõben" talán kettõt láttam.
Nekem személy szerint tetszik, de féltem a szervíz hátterétõl, alkatrész ellátásától stb...
A paraméterei magasan a legjobbak a kategóriájában, viszont az ára sok a "nevéhez" képest.
Szerintem.
Anno a 800-as Suzuki Intrudert 1,8 MFt-ért vettem, ugyanakkor a Hyot 1,7-ért adták...
Szóval....
    

Fenyõke 251 2014. július 15. 20:35   Válasz erre: 250
Túl sok nincs belõle. Én az enyémen kívül 1db-ot láttam eddig.. de majd írok a népítéletbe én is csak várok még ..eddig csak 1500Km-t mentem a géppel.. kevés a tapasztalat.
    

gabo67 250 2014. július 15. 19:55  
A dátumok nem a legfrissebbek, vajon azóta senki nem használ már hyot? Ha ez így van akkor nem lett egy népszerû márka
    

Fenyõke 249 2014. július 15. 18:32   Válasz erre: 248
Hali!
Itt van pár vélemény , esetleg segít :

http://nepitelet.hu/motorok/hyosung/gv_650_aquila_2005_647/#-1
    

Dodi68 248 2014. július 15. 13:22  
Sziasztok,üdvözlök mindenkit!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tõletek.
Új motor vásárlásán töröm a fejem, gv650 injektorosról esetleg az ST 7-rõl tudnátok-e tapasztalatokkal segíteni a vásárlást illetõen.
Mik azok a típus hibák amikre figyelni kell, szerviz tapasztalat, javítási költségek, stb. Jelenleg egy 250-s Landcruiserem van ezt szeretném nagyobbra cserélni.Elõre is köszönöm a segítséget.
    

Daty 247 2014. július 14. 17:28   Válasz erre: 246
Jól mondod!
Ha nincs összehangolva a három, agyon lehet vele ütni a motort hosszú távon!

    

gabo67 246 2014. július 14. 16:58  
Köszi
Nem akarok kidurrantót csináltatni csak kíváncsi voltam:))
A kidurrantóhoz a karbi és levegõ szûrõ hozzá lett hangolva?
A durrogás hosszú távon nem tesz túl jót a kipuff szelepnek, ráadásul még teljesítményt is veszít a motor. Nekem 250 es kis sasom volt :)) kanyar csinálta a hangolást, nagyon jóra sikerült:)
    

misitamas 245 2014. július 14. 11:10   Válasz erre: 244
Egy egerbaktai srác, nagyon ügyes.
+36 20 329 5583

Hivatkozz rám "hyosungos" :-)
    

gabo67 244 2014. július 12. 23:49  
Sziasztok
Ki csinálta a kidurrantót?
    

misitamas 243 2014. július 11. 23:54   Válasz erre: 242
Nem teljesen üres. De át lehet köpni rajta :) Szépen durrog puffog :) Régi dob pihizik. Majd ha jön a mûszaki akkor felkerül :)
    

Fenyõke 242 2014. július 11. 21:50   Válasz erre: 240
Ez egy üres csõ rajta? Mert akkor persze , hogy nagyon hangos.. és mi lett a régi dobbal ?
    

Bété 241 2014. július 11. 14:07   Válasz erre: 240
Az lenne a brutál, ha sor hangja lenne... :)
    

misitamas 240 2014. július 10. 20:16  
Uj kipufogom :-)
Brutális V2-es hangja van!
Tegyek fel róla videót?
    

Fenyõke 239 2014. június 30. 09:04  
Megint volt a hétvégén egy kis Balatoni kiruccanás. Szépen muzsikált a gép. A fogyasztás 4.5 l- volt, igaz nem nagyon húztam neki, olyan 100-as utazóval mentem a városok között.
    

Daty 238 2014. június 30. 07:35   Válasz erre: 237
Dehogy bántottál meg!
Semmi gond!:-)
Leírtad a véleményedet, mint ahogy én is.
Nem lehetünk egyformák!:-)

Sikeres üzletkötést neked!
    

dexed 237 2014. június 30. 00:14   Válasz erre: 236
Daty ne haragudj de amit most leirok azt nem bántás képen írom! Egy ideje figyelem ezt a fórumot olvasgatom és észrevettem hogy már nem kis ideje hezitálsz egy két motoron és amibõl azt a következtetést vontam le, hogy isten õrizz egy ilyen vásárlótol! És ami az extrákat illeti, akár mennyire nehezedre esik elhinni eddig mindent amit megcsináltam piaci ár fölött sikerült eladnom! Mercedes amire amg pakkot raktam 700 ezerrel többért adtam el mint amennyibe kerültek hasonló mercédeszek! Tudod van akinek van egy kis stílusa! Remélem nem bántott alak meg.
    

Daty 236 2014. június 29. 14:25   Válasz erre: 235
Nem akarlak elkeseríteni, de mivel ugye motort cserélek, "képben vagyok" az árakkal kapcsolatban.
És sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy hiába szép, és egyedi a vasad, ennyit sosem fogsz érte kapni.:-(
A vásárlók az "extrákat" nem nézik semmibe, nem adnak érte pénzt, inkább azt mondják, szedd le róla, és add oda olcsóbban.
A Banditomat is csak így volt hajlandó még a szalon is beszámítani, hogy "extrátalanítottam".
Ha rajta hagyok mindent, egy fillérrel sem adtak volna érte többet, így természetesen leszedtem mindent.
Õk is úgy látják, hogy az extrák nem érdeklik a vásárlókat, csak az olcsóbb ár.

Sok sikert a leendõ üzlethez!

    

dexed 235 2014. június 29. 09:05  
Sziasztok! Most kicsit leakcióztam a gépet mert kell a pénz :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_650-7947006
    

Daty 234 2014. június 13. 22:19   Válasz erre: 231
Rendben!:-)
    

Fenyõke 233 2014. június 13. 21:20  
kis olvasnivaló :

http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Hyosung_Aquila_GV_650
    

Fenyõke 232 2014. június 13. 20:30   Válasz erre: 230
:) hosszú távokon zárt sisakot használok, de 150 körül már az is eléggé szakítja le velem együtt ..
    

Minyu 231 2014. június 13. 16:35   Válasz erre: 229
Tennél fel képeket a Triumphról? Igaz ez nem az a fórum, csak kíváncsi vagyok. Esetleg a tapasztalatodra is kíváncsi lennék. Akár áradozhatsz is róla. ;-)
    

Minyu 230 2014. június 13. 16:31   Válasz erre: 225
Gyönyörû a géped. A sisakot nem akarja a szél lekapni a fejedrõl 120 felett?
    

Daty 229 2014. június 13. 10:31  
Köszi az eddigi véleményeket, hozzászólásokat, de tegnap megvettem inkább a Triumphot, így most pár évig biztos nem lesz Hyo.

Széles utat!

Daty
    

Daty 228 2014. június 10. 14:07   Válasz erre: 227
Ha nem lettünk volna Erdélyben, mi is elmentünk volna az idén... de így, ahogy írod, mi is majd jövõre!
    

Fenyõke 227 2014. június 10. 13:21   Válasz erre: 226
Déli part - Fonyód, Balatonfenyves és a környéke. Sajnos Alsóörsre nem értem át, mert péntek este volt egy kis alkoholizálás és késõn ébredtem szombaton, ezért lemaradtam a motoros felvonulásról. Na majd jövõre.
    

Daty 226 2014. június 10. 12:11   Válasz erre: 225
Merre jártatok?
    

Fenyõke 225 2014. június 10. 09:26  
A 3 napos hétvégén volt egy kis Balatoni kirucanás. Jól muzsikált a gép. A fogysztása 5 liter korül alakult, pedig héha rendesen odahúztam neki.
    

Daty 224 2014. június 9. 20:34  
Bocs, hogy eddig nem reagáltam az írásaitokra, de Erdélyben voltam a Bandittal 5 napig!:-)
    

Daty 223 2014. június 9. 20:33   Válasz erre: 218
Ahogy mondod Ernõ!:-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők