ki:wi | 120 | 2013. szeptember 8. 10:12 |
Kalocsai motoros vagyok, most regiztem. Az új gépem egy Hyosung 250 Naked. Tanácsot kérnék, szelephézag állításra tudnátok-e javasolni szervízt a környéken!
|
kawa550 | 119 | 2013. június 23. 21:23 | Válasz erre: 118 |
Mérés helyett egybõl csere, az elég eszetlen dolog lenne. A képen is látható fesszabályzó 3 sárga vezeték csatlakozójához a generátortól JÖVÕ vezetéken mérj az alábbiak szerint: http://doktorchopper.blog.hu/2010/02/09/generator_diagnosztika#comments Ha az rendben van, akkor összedugni, beindítani és a fekete/piros kábel csatlakozójánál a piros és a motor test(vázcsavar vagy ilyesmi) között mérni(nem széthúzni! a vezeték mellett dugd be a mérõcsúcs végét vagy egy vékony drótot ha az nem fér be), a mért értéknek valahol 12-14.8V közt kell lennie, ha több vagy kevesebb akkor a fesszabályzó rossz. Abból nem kell gyári, sok helyen lehet univerzális utángyártottat kapni, az én motoromban is ilyen muzsikál 4 éve gond nélkül. |
HyosungGaben | 118 | 2013. június 23. 11:14 |
TomiB | 117 | 2013. március 10. 13:12 |
Sziasztok! GV650 karburátort keresek elsõ hengerhez. Kérlek Titeket ha van tipp, esetleg karburátor jelezzétek. Köszönöm!
|
cornell | 116 | 2013. január 24. 09:02 |
Ne fáradjatok, megoldódott a gondom! Voltam olyan szakbarbár hogy a gyújtótrafók ellanállását gyertyakupakkal együtt mértem, anélkül jó eredmény kapok - tehát jók a gyújtótrafók mint ahogyan sejtettem is. +köszönet kanyar mesternek |
cornell | 115 | 2013. január 23. 09:42 |
Üdvözletem a fórumot használóknak. Nem volt sikerem regisztrálni a hyosungclub.hu oldalán (adminisztrátori megerõsítés....) így hát itt próbálok meg segítséget kérni. Motorom a gv250 karburátoros (2007). A történet röviden: nincs szikra az elsõ gyertyán, gyertyák jók, gyújtótekercs talán jó (errõl lenne a kérdésem), a gyújtásjeladó (CDI) rossz (ellenállás értékek alapján), fesz.szabályzó rossz ( ellenállás értékek alapján - valószínüleg ez a probléma forrása). A kérdéses gyújtótekercsrõl: Nem tudom hogy a szervízkönyvben (5-6 oldalon) szereplõ táblázat az ellenállásról jó-e, de feltételezem. A primáris értékre a megfelelõ 0,2 ohmot mérem de a szekunderre 5,4-6,6 helyett 15,2 kohm-ot mérek és ennek ellenére mégis (vékonyka de kék) szikrát eredményez(nek). Amikor ráadom a gyújtást csak a hátsó gyertya ad szikrát - ez is volt a probléma "kezdete" - de átkötve/fölcserélve a gyújtótekercset mûködött az elsõ is. Meg tudná-e nekem mondani valaki ezek alapján hogy szükséges-e új gyújtótekercseket (is) vennem vagy sem? Vajon jók-e azok az eltérõ ellenállásértékek ellenére? Esetleg valaki már lemérnte a saját motorján ezt az értéket (le kell venni az egyik gyertyakupakot is a gyertyáról a méréshez)? |
fricibaa | 114 | 2012. május 31. 17:37 |
fricibaa | 113 | 2011. május 26. 12:13 |
Újra a nyiszorgásról: Korábban említettem a teflonos sprayt, most közkinccsé teszem tapasztalatomat. A termék neve: PTFE Spray, ezüstszínû, szórófejes flakonban, 500 ml-es kiszerelésben van. Õszintén be kell vallanom, hogy nem végleges megoldás, mert háromhetente-havonta újra be kell fújni a szíjat végig a keréknél, ha naponta használom a gépet. Mindenesetre eddig ez a legtartósabb "csiripelés-ûzõ". Üdv: F. |
Oliver79 | 112 | 2011. május 24. 19:52 |
http://www.youtube.com/watch?v=a_3qbQFxu6o KIPUFOGÓKÉSZÍTÉSRÕL érdeklõdj Kanyarnál vagy nálam: o.zambo@gmail.com |
od | 111 | 2011. április 10. 22:41 |
�Sziasztok! Tud valaki segíteni gyári adatokkal? Egy Hyosung GV650 Aquila karburátorának a gyári értékeire van szükségem. A moci egy adott fordulatnál megtorpan, aztán tovább gyorsul. Valószínûleg túldúsul az üzemanyag. Jó lenne beállítani rendesen. Minden segítséget szívesen veszek ha hozzászóltok, de a gyári szervíz doksik kellenének a legjobban. - elektronika is. Üdv.: OD. |
Rotter | 110 | 2011. március 16. 11:58 | Válasz erre: 109 |
Nekem ugyan 250-esem van, de 5500-6000 között csinálja nekem is azt a megtorpanást. Viszont ha dinamikusabban megyek, (jobban húzom a gázt :) ) akkor meg nem. Még én sem tudtam gurulni, mert a tavaszi akku - fékbetét - olaj -láncszett cserébõl még csak az akku van rendben, a többi hátravan. Na meg egy mûszaki is. |
od | 109 | 2011. március 16. 10:14 |
Hello! Egy Aquila 650-et hajtok. Örültem amikor olvastam, h van ilyen fórum. Pláne amikor láttam, h a nyikorgásról itt kaphatok infókat. Egy "kis" típus hiba milyen jól megpörgeti a topikot. :-) Remélem más már gurult a négy napban. Nekem még festés, mázolás, karbantartás alatt van. Leadtam téire egy kis karbantartásra. Az egyik fõ problémám a hajtás szíj nyikorgása volt. ( remélem nem lesz). Egyébként tavaly vettem a mocit. Elõször csendes volt de aztán csak be adtam egy mûhelybe. Befújták. Mire haza értem ( ~15 km) megint nyikorgott. Aztán bedurvult. Bepöccententem amikor épen a veszprémi Tatay motor szervíz elõtt mentem el. Megkérdeztem Tatay Urat, h mégis mi lehet a gond szerinte. Õ leszedett a motorról azzal, h valószínû hátsó kerékcsapágy kezdett el sírni az meg ha befog az úton menet közben akkor nekem harangoztak. Ott is hagytam. Pár nap múlva visszakaptam. Csapágynak nem volt semmi baja, vaklárma volt. Az egyenes futáson kellett állítani. Attól kezdve jó ideig csendben volt ( ~ 4-5 hét ). Majdnem napi szinten használtam. Aztán elkezdett megint nyikorogni. Úgy sír mint a vett malac. Most a téli nagy generálon van. ( Gumi csere, ...) Más: Sajna egy bizonyos fordulatszámnál egy kicsit gondolkodik. Mivel nincs fordulatszám mérõ ezért ezt sebességhez tudom csak kötni. 5.-ben 100-110 között tapasztalom. Húzom neki, ott egy kicsit stagnál nem gyorsul jelentõsen 1-2 másodpercig. Aztán neki iramodik és kilõ. Láttatok már ilyet? |
fricibaa | 107 | 2011. január 11. 22:46 |
GV650 csendben alszik a garázsban. Álmában nem nyiszorog. Szombatra 10 fokot mondanak. Lehet, hogy felébresztem... |
CoolRider | 105 | 2011. január 11. 21:23 |
Köszönöm a válaszokat! Szeretném, ha a csere után nem kellene egyhamar újabb lánccserével bajlódnom, ezért a DID mellett döntök. Február végén tervezem megejteni a nagy felkészítést (láncszett, gumi, fékbetét, szûrõk, olaj, gyertyacsere). |
kanyar | 103 | 2011. január 6. 21:06 | Válasz erre: 101 |
Az a kategoria amit cz-bõl szoktak feltenni az CZ520 ORM. ez 17200Ft. ez a szakítószilárdság DID-bõl 22e. Gyertya hyoba NGK CR8E, olajszûrõ HF131.De bármi kell hívj, van minden! |
tsanyi | 102 | 2011. január 5. 14:51 | Válasz erre: 101 |
Nem sokkal olcsóbb a czetka mint a DID, jobban jársz vele mert 2X annyit is bír legalább.....ha nittelõs kell akkor azt szerszám nélkül nehezen teszed fel, de nem drága egy láncszett csere sem, ezért kár venni.....pl. a tõlem vett láncszettet 5 rugóért szoktam feltenni......
|
CoolRider | 101 | 2011. január 5. 12:38 |
Sziasztok! Úgy adódott, hogy ezt a topic-ot csak most vettem észre... Nagyon szeretem a kis 250-es Aquilámat, mert hozza a cruiser feelinget, ugyanakkor sportos motor van benne, így meglehetõsen sokoldalú. A montenegrói helyeket viszont nem szerette (hát nem meglepõ?! :D), így vettem egy 1000 köbcentis gépet is. Most pedig ott tartok, hogy mindkettõt szervizelni kell: láncszett csere, meg a szokásos szûrõk, olaj, gyertya. A lényeg: úgy döntöttem, hogy az alkatrészeket magam szerzem be, és a munkát is én végzem el. Ez még akkor is megéri anyagilag, ha be kell ruháznom motoremelõre, szerszámokra. Igazából az tett be, hogy egy sima olajcserés szerviz a Hyon 32 ezret, a Varaderon 48 ezret kóstált. Jó, az utóbbi márkaszervízben történt, de akkor is! A gondom csak az a fenti tervvel, hogy a Hyohoz nem találok alkatrészt. Sem szûrõket, sem láncszettet. A gyertya paramétereit sem ismerem. Olvastam neten, hogy legtöbben czettka láncot használnak, de hol lehet ilyet beszerezni? És mi van a lánckerékkel? üdv, Cool |
fricibaa | 100 | 2010. október 26. 01:20 |
Jelentem, lassan három hete csendes!! Esõben, napon, napi 2x30 perc városban ÉS NEM NYISZOROG!! Élvezem a "lopakodó" üzemmódot... F. |
fricibaa | 97 | 2010. október 9. 23:07 |
Á, korábban próbálkoztam vízzel is. Kb. annyit ért, mint a ráolvasás. Ha megszáradt, csicsergett tovább...
|
YLaca | 96 | 2010. október 9. 20:46 |
Na én megmondom a frankót:vízzel kell tisztán tartani,megfelelõ feszességre ügyelni. Ami még fontos a kerék párhuzamosság,e miatt is nyöszöröghet én már csak tudom!!! Semmivel nem kell kenni fújogatni stb. |
fricibaa | 95 | 2010. október 9. 18:19 |
A nyiszorgó történet második felvonása: Bõ egy hete vettem a Norautónál 1400 forintért egy flakon teflonos spray-t. Jó csatakosra befújtam vele a hátsó szíjkereket úgy, hogy mindig 40-50 cm-rel odébb toltam a motort, aztán mikor körbeért, még gurultam vele ide-oda. Aztán hagytam állni egy napot, hogy rákössön az anyag. Azóta MEGSZÛNT A NYISZORGÁS!! Nem tudom mennyire lesz tartós, de egyelõre nagyon élvezem a csendet... |
Bété | 94 | 2010. október 2. 08:37 |
Sziasztok, nekem is volt nagy GV-m, és más szíjas motorom is. A Harley-Davidson Szalonban a Budaõrsi úton ajánlotta a szerelõ, szappanos víz... :) Üdv. BT |
fricibaa | 93 | 2010. szeptember 30. 22:36 |
Köszönöm a segítséget. Ha ez tényleg típushiba, akkor nem izgatom magam, inkább húzom a gázt, akkor csendes. Egy durva hátsókerék defekt után a gyári beállítás szerint tették vissza a szíjat és kereket, mégsem szûnt meg a hang. Gondolkoztam valami teflonos spay-n, vagy bevonaton de ez még nem jutott el a megvalósításig. Mindenesetre még egyszer kösz! |
BTR | 92 | 2010. szeptember 29. 18:12 | Válasz erre: 90 |
Halihó ! Nekem is nagy sasom van. Nekem is elkezdett nyikorogni a gyári szíj kb. 10.000 km után. Húszezerig bírtam :P, utána lecseréltem Kanyarnál a szíjat is (ami ugye elvileg 30 ezret bírna...) meg a szíjkerekeket is. Nem volt olcsó mulatság az alkatrész, még kintrõl rendelve sem. A hátsó szíjtárcsa teljesen el volt kopva, a szíj még viszonylag ok. volt. Na, az új bírta amíg bírta, aztán most 10 ezer van benne, de megint ugyanúgy beleköltözött a verébcsalád :) Nekem szilikon spray-vel kicsit tovább bírja, 800-1000 km-ig csendes. Egyébként olvasgattam ánglius és német tulajok kommentjeit is, õk is ugyanúgy küzdenek a csicsergõ szíjjal .... úgyhogy most már én is lesz*rom, hadd szóljon !! :) |
alvaro84 | 91 | 2010. szeptember 29. 17:29 | Válasz erre: 90 |
Nahát, kösz hogy felhoztad, nem is tudtam, hogy van ilyen topik :D Múltkor beszélgettem Kanyar mesterrel a nagy GV-k szíjhajtásáról (nekem ugyan nincs nagysasom, de érdekelt a szíj témája, mert én meg egy BMW F650CS-t hajtok), és valami évjáratokat meg szíjtárcsa anyagot emlegetett, amin közben változtattak, és az újakon nem evõdik meg olyan könnyen. Tény, hogy nekem is azóta mûvel furcsa dolgokat a szíj, mióta kopott a fogaskerék alatta, csak nekem nagyon halk a nyikorgás, gyakorlatilag csak akkor hallom, ha tolom a gépet (meg kimászik a szíj az ideális pozícióból). Hyo klub fórumban kérdezted ezt már, netán onnan jöttél ide? Csak mert ott is volt valakinek valami hasonló nyûgje. (És hogy mit keresek itt? Nekünk egy kis GV-nk is van, azért.) |
fricibaa | 90 | 2010. szeptember 29. 16:33 |
Kérdésem lenne sokat látott, tapasztalt kollégákhoz! GV650-esem fogasszíj hajtása hónapok óta egyre idegesítõbben nyiszorog. Ezt csak gázadásnál hagyja abba, motorféknél és gurulásnál hangot ad. 2006-os a gép kb. 18000 km-rel. A vizsga elõtti átvizsgálásnál szakszervízben a vállukat vonogatták, ill. füldugót ajánlottak. Azóta rendszeresen befújom szilikon spray-vel a szíjat, néhány kilométeren át csendes, majd újra kezdõdik a hang. Ötleteket a probléma megoldására várok, mert olyan 'tanácsot' már kaptam, hogy dobjam ki már azt a koreai szart, meg hasonló bölcsességeket. Elõre is köszönöm. |
csobaikaresz | 89 | 2009. augusztus 14. 14:55 | Válasz erre: 88 |
10W-40-es fél szintetikus kell bele, én úgy tudom. A könyvében benne kell, hogy legyen! Viszont a 10W-50-est is többen rakják a gépekbe, ez full szintetikus, de jobb tõle a váltó, úgy tudom, Kanyar mester is ezt rakja a motorokba. Valvoline ne legyen benne, mert azzal rossz tapasztalatok vannak. A Hyosung klub oldalán írkálók a Castrolt és az Elfet részesítik elõnyben, de próbálkoznak a Repsollal is, eddig jónak tûnik az is. Ha érdekel: Hyosung klub "http://www.hyo-klub.extra.hu/" a fórumba külön kell regisztrálni, de nem kötelezõ. |
Legenyanya | 88 | 2009. augusztus 10. 15:13 |
Üdv! Csak annyit szeretnék kérdezni,hogy a gv250es motoromhoz milyen motorolaj kéne? mert nem ír semmit se a szervízkönyv, a boltok meg mind másfélét tesznek bele... Aki ezt tudja írja már meg nekem,legyen olyan kedves. azt tudom,h 10w/40es kell,de hogy fél-vagy tejesen szintetikus...esetleg márka...? Elõre is köszönöm! "Illa-berek ..."!!! |
csobaikaresz | 85 | 2008. május 29. 22:17 | Válasz erre: 82 |
A 8000-es szervíz nekem 27000Ft volt. Nyíregyházán Hyosung szervízben. Olaj Olajszûrõ Gyertya Levegõszûrõ Fékbetétek(Összes) Karbi szinkron Munkadíj Nekem GT 650 Naked van, de szinte ugyanaz, mint az Aquila. Mármint a szükségleteit tekintve. |
BTR | 84 | 2008. május 29. 21:43 |
Sziasztok! A GV650-nel eddig az 1000-es és 4000-es szervizen voltam Spirronál : olaj és -szûrõcsere, bowdenellenõrzés, általános átnézés, szükség esetén csavar utánhúzás, kérésre generátor rögzítõcsavar utánhúzás, stb mindkét alkalommal 20.000 Ft volt. Lehet, hogy a 8000-es húzósabb lesz ?! |
kazy69 | 83 | 2008. május 29. 21:18 | Válasz erre: 82 |
hali! hívj fel telon, számom a reglapomon. szélas útat és gunifákat. |
fricibaa | 82 | 2008. május 29. 18:28 |
Széles utat! Gv650-es Aquila 8000-es szervize fékbetét cserével majd 50.000.- Ft volt a Spirronál. Ennyiért a VW Sharanomat is megcsinálják szakszervizben. Nektek milyen szerviztapasztalataitok vannak? Üdv: F |
kazy69 | 81 | 2008. május 27. 17:16 |
ozsuzsi | 80 | 2007. október 3. 15:36 |
Bár jól elbeszélgetek így magamban, hátha valakit érdekel: szombaton Cita elõtt találka és indulás nálunk 3 körül.
|
BTR | 78 | 2007. szeptember 20. 14:38 | Válasz erre: 77 |
Szia ozsuzsi! Sajna szombaton dolgozom, így nem tudok menni :( |
ozsuzsi | 77 | 2007. szeptember 19. 20:06 |
Ha van kedved velünk tartani a szombati demora, akkor találkozó a MotoHouse elõtt (www.motohouse.hu) 2007.09.22-én délben. Innen indulás 12.30-kor. Utazási sebesség kb. 80-90 km/h. Amennyiben velünk tartasz, kérlek jelezz vissza. |
BTR | 76 | 2007. szeptember 10. 20:34 |
Csatlakozom a "Klubhoz" egy szép kék nagysassal. Ismerõs a helyszín :) :) :) |
bundas13 | 73 | 2007. július 15. 22:54 | Válasz erre: 71 |
Beszélj a sráccal, biztos tud valamit kezdeni vele. Az oldalán ott vannak az elérhetõségei.
|
cseppecske | 71 | 2007. július 14. 10:15 |
Sziasztok Hyosok! Hát tényleg nagyon klassz ez a moci,az enyémet kellene valahogy"újraépíteni",mert a quvados találkozó nagyon megviselte a Kicsikémet... Sajna nincs rá keret,úgyhogy marad a "patinás" motor...nem érdemli meg,hogy ilyen csúfoska legyen,mert nagyon jó gép... |
bundas13 | 70 | 2007. július 13. 22:16 | Válasz erre: 69 |
Ez a haverom gépe volt, tavaly együtt vettünk hyosungot. Pont akartam feltenni róla képet érdekesség képpen, de megelõztél a linkkel :))))
|
ozsuzsi | 69 | 2007. július 13. 22:05 |
Jól elbeszélgetek így magamban :((( Iwiw-en kaptam, hátha érdekel valakit. Ennyit tudok róla összesen: Nekem van egy eladó Hyosung Aquila-GV650-em.Épitett moci,most nyertem vele Újszilváson épitett lew-rider kategóriában országos elsõ helyezést!!!A vas 2006/júniusi,durván egy éves,4000km-van benne.Ha esetleg tudnátok rá vevõt,akkor nagyon korrekt áron eladnám,akár hitelre is.Van róla itt kép az -en,vagy ha megnézitek a web-oldalunkat,ott is van róla elég sok kép: http://www.motorsokkk.mindenkilapja.hu Elõre is köszi a segitségeteket.Ha tudunk valamiben segiteni,akkor itt az -en,vagy a 70/259-1236-os számon elértek. Csá,és széles utakat!!! Ati |
ozsuzsi | 64 | 2007. július 5. 09:22 | Válasz erre: 61 |
Nem felejtettelek el, csak még nem jutottam el odaáig. Sietek :)
|
cseppecske | 61 | 2007. július 2. 18:51 | Válasz erre: 58 |
Köszi Zsuzsi elõre is...legalább tudok kalkulálni... Persze a semmit bárhogy eloszthatom:-)))) |
cseppecske | 60 | 2007. július 2. 18:51 | Válasz erre: 59 |
Ez nagyon jó!!!!!!! Azt hiszem szabadalmaztatni kellene:-))))) Persze méretre igazítva... |
ozsuzsi | 58 | 2007. július 2. 15:37 | Válasz erre: 56 |
Akkor egy fordulatszámmérõre és egy bukócsõre rákérdezek. Szerintem holnapra tudni fogom. Most hétvégén Nadapon, utána Kápolnásnyéken lesz ez a fesztivál. Ha gondolod, guruljatok le meglátogatni minket. :) |
cseppecske | 57 | 2007. július 1. 13:31 | Válasz erre: 54 |
Jajj Kedves! ez nagyon jó ötlet lenne...bár inkább oldalra kellene tenni,mert mindíg a combom fekete,mert nagyon ragaszkodom a Kicsikémhez,az utólsó pillanatig..:-))))
|
cseppecske | 56 | 2007. július 1. 13:29 | Válasz erre: 55 |
Köszi...egy árajánlatnak örülnék...megint a kordé van elöl,nem a szamár:-))) Monorierdõ nagyon pöpec volt,sokan voltunk és jók voltak a programok. remélem összefutunk már végre,mert még nem sikerült taliznunk... |
ozsuzsi | 55 | 2007. június 30. 08:59 | Válasz erre: 53 |
Szia! Sajnos nincs :(( Rendelni tudok, ha kéred. Augusztusig nem nagyon tudunk túrázni, mert hétvégenként a Velencei Nyári játékokon vagyunk kint a motorokkal. Most Gárdony, jövõ héten Nadap, stb. Utána mehetünk! |
Vaslovas | 54 | 2007. június 29. 11:29 | Válasz erre: 53 |
Szia Pöttyöm ! Neked oda légzsákot csinálok.:-)))) |
cseppecske | 53 | 2007. június 29. 09:51 |
Sziasztok Hyosok..:-)))) Zsuzsi,nincs véletlenül raktáron egy ford.szám -mérõ órátok? A quad leamortizálta az enyémet és nagyon csúnya szegény mocim, így félszemmel... De ha Vaslovas csinál nekem a helyére sörösdoboztartót,akkor nem szükséges...:-)))) Mellesleg egy bukócsõ is kellene...:-)))) Ma Monorierdõ meló után,jön valaki holnap esetleg? |
Vaslovas | 52 | 2007. június 29. 08:33 | Válasz erre: 51 |
Ne bánkódj, majd beindúl, csak figyeld ki ! Túrázol valamerre? |
ozsuzsi | 45 | 2007. június 26. 21:27 | Válasz erre: 37 |
Ha lejössz hozzánk, akkor láthatsz. Cím, weboldal a nevemnél.
|
mexikana | 43 | 2007. június 26. 20:43 | Válasz erre: 41 |
Szija Csabi....Ne b@szogasd a vaslovamat....))))!
![]() |
Vaslovas | 40 | 2007. június 26. 20:36 | Válasz erre: 38 |
Nem én indítottam, csak a fentartásra ügyeltünk Mexivel! Cssá amugy |
Kawacsabi | 38 | 2007. június 26. 20:35 |
Szevasz pónizsoké. Inkább indíts egy fórumot valami motorról!!....)))))) ![]() |
vikkancs | 37 | 2007. június 26. 20:32 |
"Nagyon jó lenne sok-sok Aquilát együtt látni." Én már annak is örülnék, ha egy GV650-est élõben láthatnék. Azt nem mondom, hogy ki is próbálnám, mert jogsim még nincs, de eddig csak képen láttam sajnos. |
mexikana | 35 | 2007. június 26. 20:29 | Válasz erre: 33 |
bocsesz,de beszabadultam ide is a kislibámmal....)))
![]() |
mexikana | 32 | 2007. június 26. 20:23 | Válasz erre: 31 |
...ha elpatkolok a röhögéstõl....akkor az a Te lelkeden fog száradni....DDÖÖPP...)))))))))
![]() |
mexikana | 29 | 2007. június 26. 20:14 | Válasz erre: 26 |
csak addig amig ki nem tépi valaki a nyelvemet......azt meg nem engedem....))))
|
mexikana | 25 | 2007. június 26. 18:58 | Válasz erre: 24 |
Engem érdekel a pinki színû.....de csúnyapali és plüssbenzintyúk nélkül....)))
|
Vaslovas | 24 | 2007. június 26. 18:56 | Válasz erre: 23 |
Ezek már régóta megvoltak, gondoltam,ha valakit érdekel.......:-)
|
Cruel | 23 | 2007. június 26. 18:44 |
Wazze vasló te nem dolgozol,hogy ráérsz enyit kapirgálni a gépen? :) Jó kis husángok! :) |