Daty | 424 | 2016. július 6. 22:07 | Válasz erre: 421 |
Ugyan semmi közöm hozzá, de az enyémet vitték el, 2.000 km-rel, 4 hónaposan 3 gyári dobozzal, gyári elsõ szélvédõvel 450.000 Ft-ért.
|
Attimotor | 423 | 2016. július 4. 22:31 | Válasz erre: 417 |
Ilyen sz@r jelenleg senkinek nem kell, rájöttek a népek a japán ízére! A Kymco feltörekvõben van, már 15 éve bizonyít!
|
ozsuzsi | 422 | 2016. július 2. 19:15 | Válasz erre: 421 |
Miután nem állnak sorban a nagyokkal, akár ez is jó lehet pár nap örömmotorozásra :) Írsz üzit a részletekkel?
|
Bété | 421 | 2016. július 2. 18:51 |
Nagy kicsi :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_250_aquila-10067226
|
ozsuzsi | 418 | 2016. július 2. 18:25 |
Köszi! :) A pettendi én (mi) voltam, az kilõve, évek óta megszûntünk :D A nagyképûségért elnézést, a raktárkészlet anyagi okok miatt volt kicsi :( és nekünk is mindig csak ígérgettek. Dunaújvárost megkérdezem, bár régebben ott nem lehetett bérelni. Csak a chopperrõl ér le a lábam. Ez van sajnos. |
Bété | 417 | 2016. július 2. 08:35 |
Sziasztok, Zsuzsi talán a Pettend... :) Attila nincs kedved újra nepperkedni? http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gv_250_aquila-10067226 Üdv. BT |
Attimotor | 415 | 2016. június 29. 19:36 | Válasz erre: 414 |
Szia! Nepper koromban ezekhez jártam alkatrészért, mindkettõnél voltak használt motorok, ha szerencséd van, nem bizományosak. Dunaújvárost ajánlom, a másiknál elég nagyképûek voltak, ígéret sok, hozzáértés, raktárkészlet majdnem 0! Calibra Bt 2400 Dunaújváros, Móricz Zs. u. 32. Tel: 06-30-9412226 Tel/fax: 06-25-404318 www.csimaszmotor.hu Bolimotor Bt. MotoHouse Motorbolt Kápolnásnyék-Pettend, 70-es út 41-es km kõ www.motohouse.hu info@motohouse.hu 06-70-618-5265 |
ozsuzsi | 414 | 2016. június 29. 10:48 |
Sziasztok! Tudtok helyet esetleg magánszemélyt, ahol tudnék 4-5 napra Aquilát (650) bérelni (esetleg még reális áron is)? Mindenhol csak speed vagy túra gépekkel találkozom. |
BTR | 413 | 2016. június 26. 14:37 |
Sziasztok! Nem tudja valaki, mi lett a Hyo klub honlapjával? Hetek óta elérhetetlen ... :( |
misitamas | 412 | 2016. január 19. 01:49 | Válasz erre: 409 |
Jó motor (amíg nem ülsz fel egy Suzukira vagy Yamahára :-) :-) ) bár a VFR után valóbban kínszenvedés lesz a kanyargós helyeken. Én a helyedbe nem ilyet bérelnék. Ha rendbe van téve a motor akkor elméletileg nem fog lerohadni alattad. Ha nincs rendben akkor elmegy a töltés... eltörik a váltórúd... :) |
misitamas | 411 | 2016. január 19. 01:46 | Válasz erre: 407 |
Jó karban lévõ használt nem létezik. Vagy ha igen az olyan mint a fehér holló és úgyis kiderül pár hónap múlva hogy hopp ez itt meg az ott cserére szorul 50-100 ezer... ha behatárolt nagyon az anyagi része a dolognak nálad akkor felejtsd el a Hyosung-ot. Akkor inkább egy Yamaha, de használt motor esetében MINDENKÉPPEN tegyél félre a szervízre mert 101% hogy lesz rajta javítani való. |
Daty | 410 | 2015. december 15. 16:45 | Válasz erre: 409 |
Szia! Ha van annyi pénzed, hogy kimenj egy hétre Calgary-ba, akkor szánj rá egy kicsit több pénzt, és bérelj egy "normális" motort. (Bocs, csak poén volt, nem tudtam kihagyni!:-) ) Komolyra fordítva a szót a GV (és egyik csopper sem) nem kanyarvadászatra termett. Nem hiszem, hogy nagy élményt nyújtana egy VFR után! Szerintem. Arról, hogy mennyire megbízható, megoszlanak a vélemények. Van aki elátkozta a napot is, amikor megvette, van akinek több 10.000 km alatt sem volt vele gondja. |
Jaky | 409 | 2015. december 2. 22:35 |
Estét, Tapasztalatokat keresek a hyosung-gv650 típussal kapcsolatban. Jövõre mennék Calgary-be 1 hétre és tervben van 1-2 nap motorozás a hegyekben, és ez a motor lenne épkézláb áron és letéttel elérhetõ a számomra. Mennyire megbízható gép? Jó lenne, ha nem feltétlenül rohadnék le valahol a nemzeti park kellõs közepén a medvék és az indiánok között :D |
Dodi007 | 408 | 2015. szeptember 7. 21:43 | Válasz erre: 407 |
"Audit szeretnék, de csak Suzukira fussa, nem tudjátok a tutit? " Ha nagyon behatároltak az anyagi lehetõségeid, újat kell venni, garanciásat, kötelezõ szervizekkel, a használtban mindig benne van a mellényúlás esélye. Lehet, hogy az elõzõ tulajnak is rendkívül be voltak határolva az anyagi lehetõségei, ezért olyanokat gányoltak javítás címén, hogy fáj nézni... Ezt elsõre nem veszed észre, de olvasgass itt, és kerüld a korlátokat, mint migráns a sok pénzért felépített kerítést... http://nepitelet.hu/motorok/hyosung/gv_250_2006_250/ |
moto47 | 407 | 2015. szeptember 6. 22:28 |
Tetszik a gv 250-es tipus , ezert vennek egy jo karba levo hadznaltat . Ellenben sok pro es kontra velemenyt olvastam rola . Ez termeszetes nem csak itt es ezzel kapcsolatban . Csupan rendkivul behatarolt anyagi lehetosegeim miatt , nm engedhetem meg egy melle nyulas ' luxusat ' .....
|
misitamas | 406 | 2015. augusztus 5. 23:59 |
Tudtommal a Hyosungnál gyári betegség a generátor. Nekem is újra kellett tekercselni viszont jobb lett mint újkorába. Lehetõleg ne gagyi tekercselõhöz vigyétek...
|
Minyu | 405 | 2015. augusztus 2. 03:57 |
Egy hónap pihi után újra szól a hatlövetü. Ma sikerült megjavítani a mocim. Nem volt nagy baja. Egy indításnál keletkezett hatalmas durranás után nem ment alacsony fordulaton az elsõ henger. Nos a karbiban, a membránnál a visszadurranás kiugrasztott egy kicsi mûanyag kütyüt. Vissza tettük a helyére és azóta megy minden, mint az álom. Nem volt nagy hiba, csak idõm nem volt foglalkozni vele és míg nem kaptam igen jó emberektõl tanácsot, nem is tudtam, hol keressem. Így tehát áldassék a neve Fabu Zsoltnak, aki Barcsról adott telefonos tanácsot és Hegedûs Péternek, aki meg neki "súgott". Így aztán elmondhatom, hogy egy fél ország konzultált a gépem felett.
|
Daty | 403 | 2015. július 10. 17:32 | Válasz erre: 402 |
Értem a generátort. A kuplungról nem tudok mit mondani. |
thrasher | 402 | 2015. július 10. 17:11 | Válasz erre: 401 |
Lemerült az aksim mire hazahoztam 85 km rõl és bemértem, a generátor tuti testzárlatos. picit alapjáraton hangos a kuplung illetve cicereg amig be nem húzom a kart arra gondolok megnyúlt kicsit. |
Daty | 401 | 2015. július 10. 15:53 | Válasz erre: 400 |
Sornégy után a V2-nek nagyon más a hangja! Keményebb, "durvább", csattogósabb. 10.000 km után durva lenne a kuplung lánc csere, de nem kizárt, attól függ, hogyan használták. Azt honnét tudod, hogy tekercselni kell e generátort? |
thrasher | 400 | 2015. július 10. 13:09 |
Sziasztok! Nem rég lettem én is Aquila tulajdonos, és még számomra furcsa a viselkedése. Azt már kiderítettem, hogy generátort tekercselni kell, de olyan kérdésem lenne, hogy a kuplung lánc alapjáraton cicereg, viszont ha behúzom a kuplungot elhallgat, normális, vagy cserés? Alig 10 000 km van benne. A másik észrevétel, hogy ez mindig csattog, zakatol ha nem megfelelõ fordulaton motorozol, vagy utána kéne állítani a szinkronnak? Elõtte sornégyem volt azért is ismeretlen nekem ez a típus. |
opesz | 398 | 2015. június 30. 18:49 | Válasz erre: 396 |
Az utolsó kresz módosítás szerint motorral nyugodtan lehet a buszsávban haladni... Továbbá az álló kocsik közt is elõre lehet menni már, hivatalosan is (ezelõtt ez tiltott volt). |
Daty | 397 | 2015. június 30. 07:52 | Válasz erre: 396 |
A motorosok használhatják a busz sávot tudomásom szerint.
|
Minyu | 396 | 2015. június 30. 01:03 |
Ha már itt járok, tennék fel még egy kérdést. Mi a helyzet a buszsávban történõ motorozással? Pár hete lementem Budapestre és azt tapasztaltam, hogy rengeteg motoros használta a buszsávot, míg jómagam és más motoros is az autók közt közlekedett. Valahogy kimaradt a tudástáramból a "buszsáv használata motorkerékpárral" fejezet. ;-) Köszönöm, ha megvilágosítotok. |
Minyu | 395 | 2015. június 30. 00:57 |
Itt a jó idõ, a motor meg a garázsban, félig szétszedve. Rögtön földhöz vágom magam. Még jó, hogy nagyon idõm se lenne, hogy guruljak, de egy kis környékbeli futtatás beleférne. :-( :-(
|
Minyu | 394 | 2015. június 30. 00:55 | Válasz erre: 389 |
Sajnos most nem tudok kipufogóra kiadni egy fillért sem. Pillanatnyilag annak is örülnék, ha össze raknám a gépet és mindkét henger elindulna. Kb két hete jöttem volna haza melóból, mikor indításkor egy nagyot durrant. Lényegesen nagyobbat mint szokott, ráadásul a tank alól rengeteg füst jött. Ettõl kezdve az elsõ henger csak nagyobb fordulaton indul be. A gyertya jó, a szívócsõ a karbi és a henger közt szintén. (Itt jegyzem meg, rohadtul felvitték az árát ennek a kis gumidarabnak. :-( Nem tudja valaki, hogy a Suzuki SV 650-es szívócsöve nem kompatibilis? Fémes hangot nem hallottam hengerbõl. Ti merre keresnétek a hibát?
|
misitamas | 391 | 2015. június 23. 21:48 | Válasz erre: 390 |
Annyit nem szabad Aquiláért adni. 1-2 év múlva 700-800-ért is alig tudod eladni.
|
Daty | 390 | 2015. június 19. 13:17 |
Elvitték Egerbõl azt a beragadt 2008-as kiadású "null" kilométeres fekete/narancs Aquilát. 1 éve nekem ideadta volna 1,4-ért üzembe helyezve, kíváncsi lettem volna rá, most mennyiért kelt el. Bár, most a 2013-as 1.675 MFt "null" kilométeresen a budapesti márkakereskedésben. Nem innét vette meg valaki? |
Fenyõke | 389 | 2015. június 19. 10:49 | Válasz erre: 388 |
Minyu | 388 | 2015. május 31. 11:06 |
Sziasztok! Nincs valakinek valamilyen infója, képe a GV650-es kipufogó belsõ felépítésérõl? Szeretném halkítani úgy, hogy nem fog jobban melegedni és a teljesítménybõl sem vesztek. Az elõzõ tulaj belenyúlt hátulról és átvágott két merevítõ gyûrût is, valamint valamit el is távolíthatott belõle. Gondolkodom erõsen egy bovdenes hangváltó megoldáson is, de ehhez elõször szeretném visszaállítani a gyári hangot, vagy legalábbis megközelíteni. Nem mellesleg mûszakin is erõsen szóvá tették a hangját. Gyakran közlekedek éjjel is és nem szeretném, ha a szomszédok "pocik" szeggel felhintenék az utcát, mert nem hagyom õket aludni. ;-)
|
Fenyõke | 385 | 2015. április 25. 09:26 |
�Kicsit nagy a csend itt.. gondoltam egy képet felteszek a géprõl. Már van szélvédõ is a háttámla mellé. Már csak a bukócsõ hiányzik.
![]() |
misitamas | 384 | 2015. február 11. 18:56 |
Újra a Bükki Mátrai gurulás! Nagy létszám várható! Nem érdemes kihagyni :) http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5375 |
misitamas | 382 | 2015. február 10. 09:54 |
Én hozzájuk hordtam a GV650-et. Értenek hozzá, õk tették rendbe nekem a dolgokat rajta. Mindent be tudnak szerezni gond nélkül több Hyosung tulajdonos is hozzájuk jár. A VZR 1800-at is hozzájuk fogom vinni :) Csak ajánlani tudom õket Eger és környékén. |
Daty | 381 | 2015. február 9. 20:28 | Válasz erre: 380 |
Szia! Igaz, hogy ez Egerben van, de beszéltem velük, Hyo márkakereskedés volt, de az megszûnt, viszont a szak szervíz megmaradt! http://www.dynamicmotors.hu/ Üdv! Daty |
Szema66 | 379 | 2015. február 9. 18:53 | Válasz erre: 378 |
Sziasztok köszi az infot de levegõszûrõt csak Jászberényben kaptam az RKC-nél.
|
Fenyõke | 378 | 2015. február 9. 14:54 |
Hali! itt is tudsz alkatrészt venni : http://www.m0moto.hu/akcios-alkatreszek-hyosung-szerviz-csomagok-c-115_374.html
|
gabo67 | 377 | 2015. február 9. 00:38 |
pontosabban http://www.ebay.com/itm/Hyosung-ATK-United-Air-Filter-GV250-Alpha-Sport-/171113487668?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d7289d34&vxp=mtr |
gabo67 | 376 | 2015. február 9. 00:37 |
szia ebay http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=suzuki+bandit+1250&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xhyosung+gv250&_nkw=hyosung+gv250&_sacat=0 |
Minyu | 375 | 2015. február 8. 23:59 | Válasz erre: 373 |
Itt próbáltad? http://www.hyosung.hu/ A márkakereskedés, vagy mi a fene.
|
Szema66 | 374 | 2015. február 8. 16:34 |
Ja azt elfelejtettem leirni 2000 rpm felett viszont megindúl mint a veszedelem
|
Szema66 | 373 | 2015. február 8. 15:08 |
�Sziasztok. Én tegnap vettem egy Gv 250-es Aquilat viszont álló helyzetben gáz adás után az enyém is durrog,melegités után sem igazán melegszik a kettes henger,értelemszerüen az alsó kipufogóból ahogy melegszik jön a kondez víz a felsõ csõ csak pöfög semmi füst semmi melegedés pedig elég hidegvan valamit látnom kellene :-) az alsó ahogy kell úgy dolgozik. Cserélnék egy pár dolgot,de levegõszûrõt sehol nem találok a neten,ha valaki tud egy címet megköszönném. A motort elsõ tulajtol vettem aki gondos gazdivolt és 60 éves. Ha van valami ötletetek szívesen venném. Köszönettel |
Fenyõke | 372 | 2015. január 27. 11:34 |
Fenyõke | 369 | 2015. január 17. 12:27 |
Kis olvasnivaló : �http://users.atw.hu/hyosung/kepek/GV650/gv650.htm |
GV250 | 366 | 2014. december 12. 16:10 | Válasz erre: 176 |
Daty! Szia! A hátsó henger szelepszár törése gyári hiba volt az elsõ szériában, 2005-2006. Ezt kiküszöbölték. Viszont az is hozzátartozik, hogy akinek eltört, szarul is használta, nagyon alacsony fordulaton próbált pöfögni vele, magasabb sebességfokozatban. Ez a blokk nem errõl szól. Ez nem fog úgy viselkedni, illetve olyan hangot kiadni, mint egy 1500-as V2-es. |
Fenyõke | 365 | 2014. december 9. 08:56 | Válasz erre: 364 |
GV250 | 364 | 2014. december 8. 14:58 |
Sziasztok! Minyu! Nem tudom neked megfejtés-e, de nálam hasonló jelenség miatt /izzás nélkül, de durrogás/, az üzemanyagszivattyút kellett cserélni. Egyébként indítás után hideg idõben sem hagyom 25001-nál magasabb fordulaton melegedni. |
Minyu | 363 | 2014. december 1. 00:10 | Válasz erre: 362 |
Akkor keresek egy helyet, ahol elvégzik a karbi szinkront. Elõtte azonban vissza teszem a hátsó kereket, mert gumi cserén esett át.
|
Fenyõke | 361 | 2014. november 29. 10:16 | Válasz erre: 360 |
Minyu | 360 | 2014. november 29. 07:54 |
Sziasztok! Itt az idõ odafigyelni egy kicsit a masinára. Lenne némi anomália, amire szeretnék fényt deríteni. Már nem elõször történt, hogy a motor elindítása után nem vettem vissza a szivatót, hogy kicsit magasabb fordulaton dolgozzon a gép, míg felmelegszik az oldaltámaszon állva. Néhány perc után azonban az elsõ henger kipufogó könyöke elkezdett szó szerint izzani. A hátsó nem. Nagy gond ez? Számomra ijesztõ. Lehet, hogy nem jól zár a kipufogó szelep? Akár emiatt is lehet, hogy imád visszadurrogni?Szerintetek? |
molti | 359 | 2014. november 22. 16:56 | Válasz erre: 358 |
Semmi gond :))) nem vagyok sértõdõs, így utólag nézve... tényleg jól betekertük.
|
molti | 357 | 2014. november 21. 07:40 | Válasz erre: 356 |
Semmi extra, csak szemerkélt az esõ egész úton, és lusta disznó vagyok, próbáltam megúszni a takarítást.... retkesen nem akartam betenni a vitrinbe :) így is volt rajta mit törölgetni. |
Daty | 356 | 2014. november 20. 10:21 | Válasz erre: 354 |
Ezt már az én normáim szerint nem "gondos"-nak nevezném...:-))
|
Fenyõke | 352 | 2014. november 13. 11:37 | Válasz erre: 351 |
:) áá nem mertem .. egy társasház udvarán szereltem.. szerintem megöltek volna a lakók szombat reggel 9 körül :)![]() ![]() ![]() |
Minyu | 351 | 2014. november 13. 02:00 | Válasz erre: 350 |
Leszerelt kipufogó mellett meghallgattad a hangját? Hihetetlen jó.
|
Fenyõke | 349 | 2014. november 11. 13:51 |
Pár fotó még a benzintank rendberakásról - csap tömítés, szintmérõ javítás (szorult a tengelye és nem jelzett csak nagy késéssel) valamint a kipufogó csere..
![]() ![]() ![]() |
Fenyõke | 347 | 2014. november 4. 09:04 | Válasz erre: 346 |
Köszi az infót! Kicsit messze lakik tõlem de ha nem találok más megoldást, akkor megkeresem.
|
Flenegen | 346 | 2014. november 3. 16:10 | Válasz erre: 345 |
Keresd meg Petya89-et a tagok között. Többféle motorra gyártott és gyárt kiegészítõket. A TDM fórumon többeknek készített már táska vagy doboztartót, bukócsövet , középsztendert, stb... Bícsérik a srácok...
|
Fenyõke | 345 | 2014. november 3. 11:18 | Válasz erre: 343 |
Szia! Köszi a fotókat!! Ne szereld le, mert még utána kell járnom, hogy ki tudja nekem megcsinálni a fém munkát. Esetleg utána méricskéljünk. És köszi a segítséget!!!
|
Minyu | 344 | 2014. november 3. 02:23 |
Ma rájöttem, ha felfújatom a gumikat az elõírt nyomásra, egész kezessé válik a jószág. Hiába, úgy egy légkör körüli nyomás mellet már igencsak ingatag volt. Most a normál nyomással újra "kanyarstabil" lett.
|
Minyu | 343 | 2014. november 3. 02:20 | Válasz erre: 337 |
Nem felejtettem el, hogy méreteket is kértél. Hát elég nehéz így, fe lszerelve méricskélni. Ha komolyan gondolod, hogy legyártatod, inkább lekapom és odaadom mintának. Talán télen nem fog annyira hiányozni. Bár ma is mentem egy karikát. Életemben elõször vittem a zasszonyt. Sajnos tetszett neki. Így küzdenem kell a motor adta szabadságért. ;-) |
Minyu | 340 | 2014. november 3. 02:04 | Válasz erre: 337 |
Leszedtem a nyeregtáskát, nyerget, hogy jobban lásd.
![]() ![]() ![]() |
Fenyõke | 339 | 2014. november 2. 11:04 |
Fenyõke | 338 | 2014. november 2. 11:00 |
Téli álom megkezdõdött .. benzincsap tömítés és a benzinszint jelzõ kijavítva. Kipufogó kicserélve.. benzin leengedve mindenhonnan, hogy ne rohadjon bele tavaszig.
![]() ![]() ![]() |
Fenyõke | 337 | 2014. november 2. 10:57 | Válasz erre: 336 |
Köszönöm! igen , .. azt nézegetem, hogy mi kerül ebben 40 ezerbe, és mennyi lenne legyártani egy ilyen háttámlát? szerintem a felébõl kijönne..
|
Minyu | 336 | 2014. november 2. 00:12 | Válasz erre: 335 |
Erre gondoltál? Majd küldöm a méreteket is. Most azonban a késõi órára tekintettel ezt kihagynám.
![]() ![]() ![]() |
Fenyõke | 335 | 2014. október 31. 13:33 |
Minyu | 334 | 2014. október 21. 12:50 | Válasz erre: 333 |
Sajnos, mikor terveztem, hogy a túrán csatlakozok hozzátok, nem vettem figyelembe, hogy a 6. éjszakás mûszakomon leszek túl. Így inkább az ágyat választottam.
|
Fenyõke | 333 | 2014. október 20. 09:44 |
Tegnap a Budapest - Biatorbágy - Tatai vár - Esztergom - Szentendre - Budapest táv teljesítve. Egy kellemes társaság jött össze, kb 35 motor.
![]() ![]() ![]() |
Fenyõke | 332 | 2014. október 17. 09:09 |
Ha valaki még nem csinált vasárnapra programot akkor itt egy lehetõség (én megyek) http://onroad.hu/2014/10/06/oktoberi-onroad-tura-tatai-var/ ![]() |
Daty | 330 | 2014. október 16. 17:56 | Válasz erre: 329 |
Fenyõke | 329 | 2014. október 16. 12:57 | Válasz erre: 327 |
huh.. találtam céget aki 45ezerért megcsinálta volna de azt is sokallottam .. még átgondolom a dolgot.
|
misitamas | 328 | 2014. október 14. 12:16 |
Idén eladó lesz a motorom...akit érdekel keressen. Suzuki VZR 1800-re váltok tavasszal. |
Minyu | 325 | 2014. október 13. 01:10 |
Minyu | 324 | 2014. október 13. 00:58 | Válasz erre: 320 |
Valahol, lehet, hogy én is csatlakozok. Sajnos nekem az ellenkezõ irányban van a kezdõ és végpont. Tata meg 21-nehány kilóméter tõlem.
|