kawa550 | 116065 | 2017. június 22. 23:55 | Válasz erre: 116064 |
Nekem utoljára a csavarlazító-gumikalapács segített.
|
pocak75 | 116064 | 2017. június 22. 21:54 |
Urak a leömlő tömítést szerettem volna cserélni, de rögzítő bilincs megszivatott... az anya könnyen le jött viszont a bilincs ugy rá volt/van állva a tőcsavarra hogy embertelen. Az egyik kb két órás vizpumpa fogós mozgatás, feszigetés, sprézés után engedett. De a másikkal megbuktam. Van esetleg valami tipp, volt mar hasonló valakinek? Melegíteni próbáltam de nem segített persze lehet a zsebsárkányom kevés volt..
|
fazakas66 | 116061 | 2017. június 22. 21:26 |
kawa550 | 116060 | 2017. június 22. 06:28 | Válasz erre: 116059 |
Magyarországon semmilyen. De Svájcban meg Németországban még az ülés áthúzáshoz is külön engedély kell.
|
Tibcsike68 | 116059 | 2017. június 22. 00:40 | Válasz erre: 116056 |
Milyen adminisztratív herce hurca van a kormány cserével? Kell rá külön engedély,vagy vizsga? Ezt nem tudtam. Amugy ezek a dolgok,mint kormány, ülés vagy szélvédelem, elég szubjektív dolgok. Én például a magam 196 centijével hülyét kapok, ugy örvénylik a szél ,a barátom,aki kiprobálta, azt mondta nem olyan rossz ez: én vagyok kényes. Igaza lehet. Van, amit meg kell szokni, és van amin jó változtatni. De jó az, ha mások megosztják a tapasztalataikat, vagy van mód kipróbálni valamit, mielött egy valog pénzt kidobok esetleg feleslegesen. Én mindenesetre köszönöm a kommenteket! |
Levi990 | 116057 | 2017. június 21. 14:03 | Válasz erre: 116055 |
Úgyérzem megint szőrszálhasogatás van. A felsőtest így sem lesz hátrébb drasztikusan. Egy topcase sokkal drasztikusabban beleszól tömegközéppontba. Az meg hogy a háta függőlegesebb megint nem hiszem hogy probléma lenne, nem lobogtatjajobban a szél, vagy nem is értem mire célzol ezzel. Ahogy a Tibi is írja, nem fél méterről van szó, de Neked is volt. Ugyanúgy ülök rajta mint a gyári kormánnyal, ha felemelem a karjaimat mintha a kormányt fognám akkor majdnem ugyanugy tartom a kezem mint ahogy a széles kormány van. Nem kell erőltessem semerre magam, nekem fájt a csukjám és a gerincem mellett egy pontban a hátam, a horneten is ugyanez volt a problémám a gyári kormánnyal. Nekem megérte a 15000et a kormány és így hogy apu megvette rá a variot, megérte volna nekem is az 50000-et. |
csokabi | 116056 | 2017. június 21. 13:57 | Válasz erre: 116054 |
Nekem a jobb csuklómat öli a gyári kormány és marha gusztustalan az a krómozott cső. Csak ezért cserélnék, ha rászánnám magam az adminisztratív hercehurcára. A Levi által említett vario 5-6 centit emel, illetve tol hátra ami már nem elenyésző.
|
csokabi | 116055 | 2017. június 21. 13:43 | Válasz erre: 116050 |
Nekem semmi, neked semmi. Viszont nem tudod kinek adsz tanácsot és az illető hogyan motorozik vagy hogyan kezelne egy váratlan szitut amin egy hátrafelé eltolt súlypont csak rontana. Ne arra gondolj, hogy te hogyan motorozol, hanem arra hogy egy kezdő hogyan lobogna a gép után a Glocknerről lefele egy akaratlan gázfröccs következtében! Azonkívül azt írtam, hogy a gyári beállítás nekem a legjobb, nem pedig általánosítva. Arról nem is beszélve, hogy én beleraktam azt az 50000 Ft-nyi eurót annakidején a projektbe és a végén nem éreztem megtérültnek a befektetést.
|
lendvai | 116054 | 2017. június 21. 13:38 | Válasz erre: 116049 |
Nekem nem nagyon vándorolt a súlypontom hátrébb, mert a kiemelő csak azért kellett, hogy a laposabb kormányt ellensúlyozza. De a gyári TDM kormány befelé hajló végével az én nyak- és válltájékomnak is problémái voltak hosszú távon. Az alu meg jobban is néz ki, ami az én koromban már szempont is lehet. :-)
|
Flenegen | 116052 | 2017. június 21. 13:29 | Válasz erre: 116051 |
Majd ha akarok! Nem vagyok én rendőr vagy katona hogy parancsra csináljak bármit! Egyébként már többet motoroztam mint 2016-ban
|
Levi990 | 116050 | 2017. június 21. 12:30 | Válasz erre: 116049 |
Mi a probléma azzal ha vándorol a súlypont hátra? Egyáltalán nem értek azzal egyet hogy a gyárival a legjobb. Szerintem ezzel sokkal könnyebb motorozni vele.
|
csokabi | 116049 | 2017. június 21. 09:55 | Válasz erre: 116046 |
A széles kormány jó, pláne, ha a markolatnak nincs az az idióta szöge amitől kikészül a csukló. A baj az, hogy ezek a gyári befogóba ritkán passzolnak úgy, hogy ne verjenek bele a kasztniba. Itt lépnek be a képbe a különböző magasítók, eltolók és vándorol a súlypont egyre csak hátra.
|
Tibcsike68 | 116048 | 2017. június 21. 03:40 | Válasz erre: 116041 |
Köszönöm a hozzászólásokat, egyenlőre akkor nem veszek kormányt, de szándékomban van menni Pécs felé, akkor megnézem a Leviét. Ez jo ötlet. Tényleg necces ennyi pénzt kiadni egy talán jó dologra, látatlanba.
|
Flenegen | 116047 | 2017. június 20. 22:28 |
Levi990 | 116046 | 2017. június 20. 21:52 | Válasz erre: 116044 |
Én ezzel teljesen nem értek egyet. Szélesebb kormánnyal kevesebb erő kell a bekormányzáshoz, könnyebb vele lassan is menni, a gyárival olyan pont semilyen, nem is dőlsz előre igazán de nem is ülsz egyenesen. A gyárival is leért a lábtartó meg a szélessel is. A 160as gumit meg se borítom igazán és már peremen van. Meg én féltem lábtartóig dönteni, van egy rumpli vagy úthiba és már leér a középállvány is. Nem akartam eldobni. |
csokabi | 116044 | 2017. június 20. 21:11 | Válasz erre: 116043 |
Az előzőn volt minden ilyen dolog, az újra már nem veszek. Ha sokat túrázol kényelmes tempóban, akkor nagyon jók. Ha viszont van rongyolós köröd, mint nekem, akkor ezek nélkül jobb lehet.
|
Flenegen | 116043 | 2017. június 20. 20:22 | Válasz erre: 116042 |
A mostani motorról vetted le a magasítót, vagy az előzőn volt?
|
csokabi | 116042 | 2017. június 20. 17:27 | Válasz erre: 116041 |
Nekem volt rajta magasító, ez a vario is meg másik kormány is. Most meg teljesen gyári. A változtatásokkal kényelmesebb lett, de ebben az előredőlős, gyári pozícióban a legjobban irányítható a motor. Nekem.
|
Levi990 | 116041 | 2017. június 20. 13:35 | Válasz erre: 116040 |
Nekem fájt a hátam a gyári kormánnyal, igy kapott egy széleset de ezzel alacsonyabb lett, apunak meg hatrebb kellett hozni. Szerintem gyárilag rossz az üléspozició, indokolatlanul előredőlős. Én tennék fe rá átalakítót, de ha a Mecsek felé jársz, nézd meg, az a biztos mielőtt kidsz ~50000-et az átalakításra.
|
Tibcsike68 | 116040 | 2017. június 20. 07:55 | Válasz erre: 116039 |
Köszi Levi, én érdeklődtem. kb 670 a gyári szélessége, ez elég szélesnek tűnik, és nem hajlik nagyon vissza. Magasító mindenképp ajánlott hozzá, szerinted? Vagy csak a kényelem miatt kell? Üdv:Tibi
|
Levi990 | 116039 | 2017. június 19. 19:50 | Válasz erre: 116028 |
KDave | 116038 | 2017. június 19. 19:42 | Válasz erre: 115953 |
Rendben, mindenképpen felkeresem, köszi a segítséget :)
|
csanesz | 116037 | 2017. június 19. 18:12 | Válasz erre: 116034 |
Még én sem töltöttem utána, elviekben nem is lesz rá szükség. Még 2 000Km van az olajcseréig.
|
csanesz | 116036 | 2017. június 19. 18:07 | Válasz erre: 116032 |
Pedig minden gyári érték szerint történt és gyári alkatrészekkel. Tömítések is cserélve. Nincs ezzel bajom. A 160 Km/ó már úgysem az én világom. Jobb szeretek 120-140 között autópályázni. Országúton 100-110 nekem bőven elég. Persze ráfoghatnám, hogy nagyon melegben jöttem haza balcsiról, de ez nem lehet ok. |
Robi70 | 116035 | 2017. június 19. 13:00 |
Jelentem kész a műszaki vizsga. 2 évre le van a gond róla. NKH, másfél óra és 4360 Ft. Még majdnem a frászt hozták rám. Kopáshatáron van a hátsó gumim. Tanakodtak egy darabig, hogy belefér-e? De aztán átment.
|
Robi70 | 116034 | 2017. június 19. 10:07 | Válasz erre: 116031 |
Csatlakozom Kawa mesterhez. 4 éve volt henger felújítás az enyémen. Azóta csak olajat cserélek. Után tölteni 1x sem kellett.
|
lendvai | 116033 | 2017. június 19. 08:42 | Válasz erre: 116030 |
Nekem ők csinálták az autóm műanyag elemeit, elégedett voltam velük. Budapest XI. : http://www.muheg.hu/ |
kawa550 | 116032 | 2017. június 19. 08:22 | Válasz erre: 116031 |
Hát én nem tom. A tehén a gyűrűzés meg szelepszár szimmering csere után nem kapott ilyen hosszú bejáratást, egy ezres után már cibáltam a bajszát, volt neki 2x horvát tengerpart oda vissza autópályán nem éppen nyugis tempóban, de egy cseppet se kellet rátölteni a 6000 alatt.
|
csanesz | 116031 | 2017. június 19. 00:50 | Válasz erre: 116030 |
Nekem tavaly volt full generálom. Idén kezdem csak hajtogatni és még így is generál után 160 -tól hajlamos csipegetni. Két dinamikusabb utam volt balcsira. A második elég durva volt sebességben. Idén a nívó ablak felére csökkent az olajszint. 130-150 körül semmit nem csipeget. így tojok rá... Részemről a megoldás, hogy csak szolidan. De van benne kraft... :) Még a hangja is szebb, mélyebb, öblösebb. Nálam motorgenerál előtt 2 000 Km -ként 1 liter olajat kívánt... ...és 4dl hűtőlét. Persze ez időjárás függő volt, mert hidegebb időben vagy hegytetőn kevesebbet csipegetett mindenből. Arra már rájöttem, hogy a 17-20 fok körülit szereti a 850 motorja, mert optimális számára ez a hőmérséklet. Nálam legalábbis a váltó is szebben vált. És hosszútávon max 5 000 -es fordulaton hajtom. 4 000 -nél van egy pici vibráció, de felette teljesen kisimul és csak az út egyenetlenségét érezni. A kánikulába döcögést nem szereti. Korábban ez a vibráció 3 500 -nál jött elő és 4 000 -ig tartott. Kritikus fordulatnak hívom, ami igazság szerint nem teljesen fedi a valóságot... |
Twin850 | 116030 | 2017. június 19. 00:03 |
Levi990 | 116029 | 2017. június 18. 22:56 | Válasz erre: 116028 |
Apum (Fazakas66) motorján van, én vettem rá a széles kormányt amiről raktam fel képet, ~80centi széles és ez a mindenfelé allítható cucc van benne, a magasítójával azt hiszem. A tankot felemeltük, levegőszűrő ház alatt átrendeztem a kábeleket, az elsőfék csövét kibújtattam a fülből az alsó villahídon és levettem azt a fület. Így minden vezeték, bowden elfér kényemesen úgy hogy a gyári helyett egy sokkal szélesebb de alacsonyabb kormány van fent. Tartozom is valakinek egy típussal a kormányról, holnap küldök képeket meg mondom a kormány típusát. |
Flenegen | 116028 | 2017. június 18. 22:41 | Válasz erre: 116027 |
Jasználtad / használod? Mert akkor kérek pár képet hogy hogy mutat a motoron.
|
Flenegen | 116026 | 2017. június 18. 22:10 | Válasz erre: 116024 |
Hát igen. Nehéz kérdés. A minden irányban állítható ál cserélni kell a bovdeneket és a kábeleket is variálni kell. Még egyenlőre én is erősen győzködöm magam, mert postával együtt 25 ezer, de ha a komfort érzeten javít akkor megéri:)
|
Flenegen | 116025 | 2017. június 18. 22:06 | Válasz erre: 116023 |
Igen , fizetős volt. Egyébiránt max 10 főt vállal egy időpontra. 9-en voltunk regisztrálva, abból 6-an érkeztünk. Jó is volt így. Volt korábban ingyenes de 25 főt engedtek ott is csak regisztrálni, az bezzeg fullon volt. Ez Magyarország. Ha ingyé van semmi sem elég, ha ugyanezt szolgáltatásba veszed már drága ... Nekem a második tréningem volt amin részt vettem. Előszőr a drivingcamp-ben voltam 2 éve még a 850-essel, most itt és már a 900-al. Kb 40%-ban egyezett az anyag, és megint tudtak új információt adni. www.vezetestechnikagyor.hu |
csokabi | 116024 | 2017. június 18. 21:56 | Válasz erre: 116023 |
Dehogyis! Csak hatuknak volt adott a technikai feltétel, https://www.amazon.de/gp/aw/d/B0000558SG/ref=mp_s_a_1_2?__mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1497815634&sr=1-2&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=Motorradlenker&dpPl=1&dpID=410VASJWERL&ref=plSrch :)
|
kawa550 | 116023 | 2017. június 18. 21:45 | Válasz erre: 116020 |
Baccki, egész Győrből hatan voltatok erre kíváncsiak? Fizetős volt vagy mi?
|
Levi990 | 116022 | 2017. június 18. 21:39 | Válasz erre: 116018 |
Szerintem drága, ahoz képest hogy 99,95ért van az amivel bármerre állítható. Drága mind a kettő de 30800ert inkább megéri a mindefelé állithato mint 23000ert ez. Szerintem.
|
yamaszaki | 116021 | 2017. június 18. 19:44 | Válasz erre: 116015 |
Tamás! Csalódtam benned.Már csak én vagyok "ezres" szűz ! |
Flenegen | 116020 | 2017. június 18. 19:39 |
A tegnapi tréning képekben:) https://www.facebook.com/vezetestechnikagyor/ Ideális idő és jó társaság.... |
csokabi | 116019 | 2017. június 18. 19:23 | Válasz erre: 116018 |
Az sw-motech termékek általában kielégítő, jó minőségben készülnek. Ha ilyet keresnék, akkor én is ezt nézném. Az árakat ítélje meg mindenki maga.
|
kawa550 | 116017 | 2017. június 18. 13:06 | Válasz erre: 116016 |
Ellenben a futóművel, gumival, meg mondjuk egy menet közben leszakadó lánccal már igen, mert azzal lehet?:))))))))))))))
|
Flenegen | 116016 | 2017. június 18. 12:39 |
Kormány pozicionálót keresek. Olyat ami emel is meg hátra is hozza a kormányt. Nincs valami jó beszerzési forrás? Valami minőségi darabot szeretnék mert a kormánnyal és fékkel nem kísérletezem. |
Fido71 | 116015 | 2017. június 18. 11:58 |
Na, bakker! Pont én? Aki megfogadta, hogy sosem vesz részt hsz, like, megosztás és hasonló vadászásban? Egy kicsit nem figyelek és már kész is a baj... :))))))))))))))))))))))) |
Englishman | 116014 | 2017. június 18. 11:23 | Válasz erre: 116000 |
"Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) 88e Karex (2014-10-28) 89e galoscsabus (2014-12-01) 90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05) 91e tulok99 (2015-02-03) 92e Kilos és Skuli (2015-02-27) 93e Hr.Geiger (2015-03-21) 94e Flenegen (2015-04-17) 95e scopy (2015-05-08) 96e MadBob (2015-06-05) 97e Kawakarika (2015-07-08) 98e Schindler (2015 -08-13) 99e Kawakarika, hajnali unalmában:) (21-09-2015) 100e Tomhahn (2015-10-27) 101e Hr.Geiger ( 2015-12-10 ) 102e gesszti (2016-01-10) 103e Kawa550(2016.02.01 104e Flenegen (2016-02-25) 105e Tomhahn (2016-03-17) 106e Kilos (2016-04-09) 107e Kilos (2016-05-03) 108e Karex (2016-05-31) 109e Kilos (2016-07-04) 110e Kawa550 (2016-08-18) 111e Tomhahn (2016-10-09) 112e Csanesz (2016-11-26) 113e Kawa550 (2017-01-15) 114e Kawa550 (2017-03-03) 115e Kucsi (2017-04-13) 116e Fido71 (2017-06-17) |
kawa550 | 116012 | 2017. június 18. 10:56 | Válasz erre: 116010 |
Ezekig a nagy vonalakig kb saját erőből is eljutottam, de pl a gumi már nehezebb dió. Az első 18" még hagyján, arra van olcsó heidenau. De pl a hátsó 15" az már feladja a leckét off roadilag, mert inkább csak ilyen simson vastagságúakat lehet kapni abban a méretben, de nem ártana ha legalább 110 vagy szélesebb lenne, az még talán felmegy a jelenlegi 130-as helyett. A váz megvágása se annyira járható, a blokk ugye marad, rövidítés kizárt, a kormány nyak körül meg annyira bonyolult az erősítések miatt, hogy abból kivágni ép ésszel nem vállalkozik egy szakács. Még talán a telót lehetne megtoldani a záródugó helyére menő csővel, kivülről meg egy erős hüvely rá hogy ne hajoljon meg a toldásnál, oda egy 5-6 centi elég lenne magasításnak+egy krossz kormány. Vékonyabb tankocska, egyenes nyereg, a hátsó teló felső bekötését viszonylag egyszerűen hátrébb és mélyebbre lehet tenni, az meg is emelné kicsit meg a teló is meredekebben állna. Ahogy nézem, a kipuff elvezetés se nagy dió,aminek látszik az nem az, csak gyakorlatilag egy ujjnyi vastag cső az egész, egy böszme króm lemezzel körbevéve hogy vastag csőnek tűnjön. |
VVLaci | 116011 | 2017. június 18. 10:42 | Válasz erre: 116000 |
:))))))))))) Láthatóan senkit nem érdekelt most az ezredes buli! :D |
csanesz | 116010 | 2017. június 18. 10:04 | Válasz erre: 116009 |
Így már érthető. Tehát abból kell dolgozni, ami van. Akkor egy tipp! ...vagy kettő. A tank legyen rövidebb, de magasabb, hogy ne csússzon előre, ha nagyon pattog alatta a gép a terepen és az ülés kerüljön közelebb és kicsit magasabbra. A fotel formát el lehet hagyni. Legyen hasonló a kávégéphez, így jobban tud helyezkedni az egyenetlen út miatti hupszlik miatt. Akár picit hosszabb és vaskosabb is lehet, így jobban csillapít. Úgyis fogja dobálni a farát. A kormány pedig csere egy kicsit alacsonyabb és egyenesebbre. Ha hosszabb az ülés rá tud feküdni. A motor hossza maradjon meg a stabilitás miatt. Bár a rövidebb tank nem feltétlen kívánja meg, hogy közelebb üljön. Az első telóban az olaj legyen kicsit "vastagabb", hogy keményebb legyen, így kisebb lesz az esélye, hogy odaveri az alját. Lábtartók, váltó, fékpedál áthelyezése ráér ha az üléspozíció megvan. Ilyesmire gondoltál? :) |
kawa550 | 116009 | 2017. június 18. 08:54 | Válasz erre: 116008 |
Nem érted a lényeget. Ez mán itten van és semmibe se került, a nyakunkon maradt egy már lezárt cégfelszámolás után. Itt is marad, mert eladhatatlan és forgalomban nem használható, sőt mivel kibacott ritka, még alkatrészként is lehetetlen eladni. De hibátlanul müxik, a gyerek ezzel tanulgat itt az erdei úton. Ha azzal kész van, csinálni kéne belőle valami bokorugrót, úgy legalább lenne valami csekély értelme hogy itt legyen. És épp ezért semmilyen drága átalakítás nem jöhet szóba.
|
csanesz | 116008 | 2017. június 18. 00:51 | Válasz erre: 116006 |
Vegyél terepmotort és ültesd le! :))) Zegyszerübb... |
kawa70 | 116007 | 2017. június 17. 23:31 | Válasz erre: 116001 |
Vázat rövidit, villaszöget módosit, meg áttételt is, rugóutat növel, föképp hátul, másik felni aztán kész. Meg az összes kromos szart leszedni mert ugyis tiszta merő karc lesz azonnal. Ugyhogy,föképp flex meg hegesztö kell elsösorban:)
|
kawa550 | 116006 | 2017. június 17. 23:20 | Válasz erre: 116004 |
Nem az a lényeg hogy ugyan olyan legyen mint a hd a képen, csak hogy lehessen vele csapatni az erdő szélén. :)))))
|
kawa550 | 116005 | 2017. június 17. 23:19 | Válasz erre: 116003 |
Passz. Azt már megtanultam a tacsin(lánykori nevén dragstar 250), hogy ezek a chopperek a mímelés nagymesterei. Amit a dragstaron légszűrőház fedélnek nézel, az egy kamu műanyagfedél, aminek még a csavar a közepén is kamu, nem tart semmit. Ugyan így mindkét oldalon kamu váltóház deknik vannak, kamu tartócsavarokkal, mert gumibütykök tartják a helyén. Ami szelepfedélnek meg hűtőbordának tűnik a hengeren, az is kamu funkció nélküli műanyag. Egy vicc az egész, pont olyan mint a chopperesek, a lényeg hogy nagynak és keménynek nézz ki, miközben egy kalap szar vagy. :)))))))))))))))) |
csanesz | 116004 | 2017. június 17. 23:16 | Válasz erre: 116001 |
Szerintem a váz egyedi. De, ha a Dragstarból kell kiindulni igen csak át kellene szabni a vázat, mert túl hosszú. Az meg egy dolog, hogy a lánckerék a másik oldalon van.
|
csanesz | 116003 | 2017. június 17. 23:04 | Válasz erre: 116001 |
Jól látom, hogy ennek a kávégépnek a blokk mellett van a műszerezése?
|
kawa550 | 116001 | 2017. június 17. 22:08 |
VVLaci | 115998 | 2017. június 17. 20:58 | Válasz erre: 115984 |
A kormányra meg lehetne egy ügyes kis vesszőkosarat applikálni, egyrészt a súlyelostás miatt, meg ha be kell ugrani a boltba! :D :D :D
|
csokabi | 115995 | 2017. június 17. 13:20 | Válasz erre: 115991 |
Öregem, neked is meg az oszi zsernyák is maradandó élmény lesz az első találkozás!:)))
|
csanesz | 115992 | 2017. június 17. 10:09 |
Nekem a 2x6,5W lencsés lámpák kiváltják a fényszórót, amit 20W -nak vagy mennyinek árultak.
![]() |
csanesz | 115991 | 2017. június 17. 10:04 |
Aszem, amit úgy összerakva lencsével házzal együtt veszünk az 25x25 mm. Szerintem az egyes ledes lámpákba még beleférne pl. az enyémbe: https://www.banggood.com/20W-30W-50W-30mil-LED-White-DIY-Light-Chip-DC12-14V-p-1153186.html?rmmds=mywishlist Akár 50W! Bár a 30 is már látványos. Lámpánként, olyan 2 amper 30W -on! ![]() |
Robi70 | 115990 | 2017. június 17. 09:31 | Válasz erre: 115984 |
Akkó mától (illetve tegnaptól) Vitézlő Nemes és Nemzetes Kópházi Fekete Kreatív Gyula legyen hát a Te neved!:))) |
kawa550 | 115989 | 2017. június 16. 22:45 |
kawa70 | 115988 | 2017. június 16. 21:56 | Válasz erre: 115987 |
Meg az első futómű is elkönnyülhet, ami meglepetéseket okozhat....legrosszabb esetben némi beszitálással, kormánycsapkodással.
|
1Laciapu | 115987 | 2017. június 16. 21:51 |
Azért csak óvatosan ezzel a terheléssel! Az én gépemnek az előző gazdánál az egész hátsó szupport letört mindenestől! Hátsó segédváz, vagy mi a neve... Most aztán becsövezve, hegesztve. |
kawa550 | 115984 | 2017. június 16. 20:47 |
kawa550 | 115982 | 2017. június 15. 21:41 | Válasz erre: 115981 |
Asszony tud erről a rés dologról? :)))))))))
|
mati12 | 115980 | 2017. június 15. 21:09 | Válasz erre: 115979 |
Földim vigyázz má,ezek itten kostolgatnak téged...! :-)))
|
Flenegen | 115979 | 2017. június 15. 16:54 | Válasz erre: 115978 |
Az 1-es ötlet még jó lehet... A 2-es : Nem áll garázsban a motor, csak télen, ott meg nem tud mi ráesni... A harmadik, hogy megoldódni látszik a dolog... |
Hr.Geiger | 115978 | 2017. június 15. 15:35 | Válasz erre: 115977 |
Én a helyedben 1. megvenném párban, lecserélném, és meghirdetném a jelenlegieket, kedvező áron, mert a jobbos picit karcos. :-) 2. Párban megvétel, csere és zsírpapírban eltenném őket, hátha ráesik valami a garázsban az újakra és akkor jó a tartalék... :-))) |
Flenegen | 115977 | 2017. június 15. 08:17 |
A lenti TDM900 kipufogó pár bal oldali dobja nem kell valakinek? Nekem csak a jobbosra lenne szükségem, de az eladó csak párban adja. ![]() |
csanesz | 115975 | 2017. június 14. 22:15 | Válasz erre: 115971 |
Az oxidációra meg egy pici ecsettel egy fél csepp motorolajat vagy gépolajat hordj fel, mert így elfog rohadni a rézfólia azon a részen. Azért ilyen olaj lenne jó, mert ezek tuti savasak és semlegesíti az oxidált részeket. Plusz elzárja a levegő elől a felületet. Lemarni nem fogja, de nem terjed tovább. |
kawa550 | 115974 | 2017. június 14. 22:14 | Válasz erre: 115972 |
SzVZoli | 115973 | 2017. június 14. 22:13 |
SzVZoli | 115972 | 2017. június 14. 22:03 | Válasz erre: 115967 |
De viszont lehet könnyen csinálni hozzá visszajelzőt ! Csak éppen nincs meg hozzá a linkem ,ahol a passzdarab le van méretezve Ha valaki esetleg belinkelné a JBX linkjét mert nekem nem nyílik |
csanesz | 115971 | 2017. június 14. 22:01 | Válasz erre: 115964 |
Én a menetet szilokon zsírral kentem ki. De vékony sziloplaszt is megteszi a dolgát. Nem kell elárasztani csak éppen megmutatod a menetnek. Amúgy bontható marad a menet. A rázkódásra szintén ott a sziloplaszt. De elég csak a kondit leragasztani. A végére teszel egy kicsit, hogy ne himbilimbizzen. Amúgy az sem baj ha nem ragasztod le. Ami elektronikát már belepakoltunk ezekbe, rég tönkre kellett volna mennie. Az más tészta, mikor egy gépjárműgyártó cég kiönti az egészet műgyantával (kompozit anyaggal). Szal azzal sem ártasz, ha úgy hagyod. |
Hr.Geiger | 115970 | 2017. június 14. 21:30 | Válasz erre: 115969 |
Az olajszintet viszont gyakran ellenőrizd, ha kell pótold. Ezzel megtettél mindent, amit megtehetsz a nyugalmadért. :-)
|
Hr.Geiger | 115968 | 2017. június 14. 20:28 | Válasz erre: 115967 |
Szia! Egyik Yamahán sem találsz olajnyomást jelző műszert..., használd nyugodtan a motorodat! |
Tomi8923 | 115967 | 2017. június 14. 19:44 | Válasz erre: 115956 |
Azt nem tudod véletlenül, hogy az olajnyomást hol, melyik műszer mutatja? Nem nagyon merem így használni, nehogy gond legyen.
|
Sander67 | 115966 | 2017. június 14. 19:22 | Válasz erre: 115960 |
Köszi a infót, és ahogy én látom, csak a hátsó részen vannak kisebb horpadások, majd jelzem ha aktuálissá válik, de azért p.ü.-ben érdekel hogy mennyire tartod.
|
csokabi | 115965 | 2017. június 14. 09:14 | Válasz erre: 115963 |
Pont erre céloztam. Elég meredek volt a hegyoldal sok fával. Takarékra vettem magam és hazafelé fordítottam a Tádét.
|
evdem | 115964 | 2017. június 14. 09:09 |