28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 116065 2017. június 22. 23:55   Válasz erre: 116064
Nekem utoljára a csavarlazító-gumikalapács segített.
    

pocak75 116064 2017. június 22. 21:54  
Urak a leömlő tömítést szerettem volna cserélni, de rögzítő bilincs megszivatott... az anya könnyen le jött viszont a bilincs ugy rá volt/van állva a tőcsavarra hogy embertelen. Az egyik kb két órás vizpumpa fogós mozgatás, feszigetés, sprézés után engedett. De a másikkal megbuktam. Van esetleg valami tipp, volt mar hasonló valakinek? Melegíteni próbáltam de nem segített persze lehet a zsebsárkányom kevés volt..
    

fazakas66 116063 2017. június 22. 21:28  
.
    

fazakas66 116062 2017. június 22. 21:27  
.
    

fazakas66 116061 2017. június 22. 21:26  
Elkezdtem a plexi teszelést a 900 ra .Az eddigiekhez képest két darabból lessz elkészitve a "Karexpista"koprodukció.A mostani állás szerint Givi túra és az mra+ toldó lepipálva.Én mindenképp meosztom a tapasztalatokat,hogy ha valakit majd érdekel.
    

kawa550 116060 2017. június 22. 06:28   Válasz erre: 116059
Magyarországon semmilyen. De Svájcban meg Németországban még az ülés áthúzáshoz is külön engedély kell.
    

Tibcsike68 116059 2017. június 22. 00:40   Válasz erre: 116056
Milyen adminisztratív herce hurca van a kormány cserével? Kell rá külön engedély,vagy vizsga? Ezt nem tudtam.
Amugy ezek a dolgok,mint kormány, ülés vagy szélvédelem, elég szubjektív dolgok. Én például a magam 196 centijével hülyét kapok, ugy örvénylik a szél ,a barátom,aki kiprobálta, azt mondta nem olyan rossz ez: én vagyok kényes. Igaza lehet. Van, amit meg kell szokni, és van amin jó változtatni. De jó az, ha mások megosztják a tapasztalataikat, vagy van mód kipróbálni valamit, mielött egy valog pénzt kidobok esetleg feleslegesen. Én mindenesetre köszönöm a kommenteket!
    

Twin850 116058 2017. június 21. 15:46   Válasz erre: 116033
Köszi, megkeresem őket.
    

Levi990 116057 2017. június 21. 14:03   Válasz erre: 116055
Úgyérzem megint szőrszálhasogatás van. A felsőtest így sem lesz hátrébb drasztikusan. Egy topcase sokkal drasztikusabban beleszól tömegközéppontba. Az meg hogy a háta függőlegesebb megint nem hiszem hogy probléma lenne, nem lobogtatjajobban a szél, vagy nem is értem mire célzol ezzel.
Ahogy a Tibi is írja, nem fél méterről van szó, de Neked is volt.
Ugyanúgy ülök rajta mint a gyári kormánnyal, ha felemelem a karjaimat mintha a kormányt fognám akkor majdnem ugyanugy tartom a kezem mint ahogy a széles kormány van. Nem kell erőltessem semerre magam, nekem fájt a csukjám és a gerincem mellett egy pontban a hátam, a horneten is ugyanez volt a problémám a gyári kormánnyal.

Nekem megérte a 15000et a kormány és így hogy apu megvette rá a variot, megérte volna nekem is az 50000-et.
    

csokabi 116056 2017. június 21. 13:57   Válasz erre: 116054
Nekem a jobb csuklómat öli a gyári kormány és marha gusztustalan az a krómozott cső. Csak ezért cserélnék, ha rászánnám magam az adminisztratív hercehurcára. A Levi által említett vario 5-6 centit emel, illetve tol hátra ami már nem elenyésző.
    

csokabi 116055 2017. június 21. 13:43   Válasz erre: 116050
Nekem semmi, neked semmi. Viszont nem tudod kinek adsz tanácsot és az illető hogyan motorozik vagy hogyan kezelne egy váratlan szitut amin egy hátrafelé eltolt súlypont csak rontana. Ne arra gondolj, hogy te hogyan motorozol, hanem arra hogy egy kezdő hogyan lobogna a gép után a Glocknerről lefele egy akaratlan gázfröccs következtében! Azonkívül azt írtam, hogy a gyári beállítás nekem a legjobb, nem pedig általánosítva. Arról nem is beszélve, hogy én beleraktam azt az 50000 Ft-nyi eurót annakidején a projektbe és a végén nem éreztem megtérültnek a befektetést.
    

lendvai 116054 2017. június 21. 13:38   Válasz erre: 116049
Nekem nem nagyon vándorolt a súlypontom hátrébb, mert a kiemelő csak azért kellett, hogy a laposabb kormányt ellensúlyozza. De a gyári TDM kormány befelé hajló végével az én nyak- és válltájékomnak is problémái voltak hosszú távon. Az alu meg jobban is néz ki, ami az én koromban már szempont is lehet. :-)
    

lendvai 116053 2017. június 21. 13:36   Válasz erre: 116052
Akkor lassan kifogy az a tank benzin. :-)
    

Flenegen 116052 2017. június 21. 13:29   Válasz erre: 116051
Majd ha akarok! Nem vagyok én rendőr vagy katona hogy parancsra csináljak bármit! Egyébként már többet motoroztam mint 2016-ban
    

night-rider 116051 2017. június 21. 12:46   Válasz erre: 116047
akkor most már motorozzál is .))))
    

Levi990 116050 2017. június 21. 12:30   Válasz erre: 116049
Mi a probléma azzal ha vándorol a súlypont hátra? Egyáltalán nem értek azzal egyet hogy a gyárival a legjobb. Szerintem ezzel sokkal könnyebb motorozni vele.
    

csokabi 116049 2017. június 21. 09:55   Válasz erre: 116046
A széles kormány jó, pláne, ha a markolatnak nincs az az idióta szöge amitől kikészül a csukló. A baj az, hogy ezek a gyári befogóba ritkán passzolnak úgy, hogy ne verjenek bele a kasztniba. Itt lépnek be a képbe a különböző magasítók, eltolók és vándorol a súlypont egyre csak hátra.
    

Tibcsike68 116048 2017. június 21. 03:40   Válasz erre: 116041
Köszönöm a hozzászólásokat, egyenlőre akkor nem veszek kormányt, de szándékomban van menni Pécs felé, akkor megnézem a Leviét. Ez jo ötlet. Tényleg necces ennyi pénzt kiadni egy talán jó dologra, látatlanba.
    

Flenegen 116047 2017. június 20. 22:28  
Ma felkerült az új kipufogó a vasra, így eladó a régi. Ki mire akarja: boncolás / tartalék / stb

Pár képet teszek fel, de ha kell van több is.

Az alsó hővégő dìszlemez sértetlen, a dobon több kissebb horpadás , a nagy hővédő karcos. Menetirány szerinti jobb oldal. Tömítés benne, rögzítő bilincs nincs.

Iá: megegyezés szerint.
    

Levi990 116046 2017. június 20. 21:52   Válasz erre: 116044
Én ezzel teljesen nem értek egyet. Szélesebb kormánnyal kevesebb erő kell a bekormányzáshoz, könnyebb vele lassan is menni, a gyárival olyan pont semilyen, nem is dőlsz előre igazán de nem is ülsz egyenesen.
A gyárival is leért a lábtartó meg a szélessel is. A 160as gumit meg se borítom igazán és már peremen van. Meg én féltem lábtartóig dönteni, van egy rumpli vagy úthiba és már leér a középállvány is. Nem akartam eldobni.
    

Fido71 116045 2017. június 20. 21:24  
Na, most aztán fel van adva a lecke.... :)))))
    

csokabi 116044 2017. június 20. 21:11   Válasz erre: 116043
Az előzőn volt minden ilyen dolog, az újra már nem veszek. Ha sokat túrázol kényelmes tempóban, akkor nagyon jók. Ha viszont van rongyolós köröd, mint nekem, akkor ezek nélkül jobb lehet.
    

Flenegen 116043 2017. június 20. 20:22   Válasz erre: 116042
A mostani motorról vetted le a magasítót, vagy az előzőn volt?
    

csokabi 116042 2017. június 20. 17:27   Válasz erre: 116041
Nekem volt rajta magasító, ez a vario is meg másik kormány is. Most meg teljesen gyári. A változtatásokkal kényelmesebb lett, de ebben az előredőlős, gyári pozícióban a legjobban irányítható a motor. Nekem.
    

Levi990 116041 2017. június 20. 13:35   Válasz erre: 116040
Nekem fájt a hátam a gyári kormánnyal, igy kapott egy széleset de ezzel alacsonyabb lett, apunak meg hatrebb kellett hozni. Szerintem gyárilag rossz az üléspozició, indokolatlanul előredőlős. Én tennék fe rá átalakítót, de ha a Mecsek felé jársz, nézd meg, az a biztos mielőtt kidsz ~50000-et az átalakításra.
    

Tibcsike68 116040 2017. június 20. 07:55   Válasz erre: 116039
Köszi Levi, én érdeklődtem. kb 670 a gyári szélessége, ez elég szélesnek tűnik, és nem hajlik nagyon vissza. Magasító mindenképp ajánlott hozzá, szerinted? Vagy csak a kényelem miatt kell? Üdv:Tibi
    

Levi990 116039 2017. június 19. 19:50   Válasz erre: 116028
Na tehát egy kép az átalakítóról.

Illetve egy kép hogy melyik kormányt venném én most. Van ehez egy merevítő de én azt leszedtem. A végsúlyt bele lehet szerelni, esztergályossal kell menetet fúrni a végébe, vagy én vettem menetfúrót ,de nagyon óvatosan vele és mielőtt felrakod mert én hiába próbàltam figyelni, mégis ferdén fúrtam.
    

KDave 116038 2017. június 19. 19:42   Válasz erre: 115953
Rendben, mindenképpen felkeresem, köszi a segítséget :)
    

csanesz 116037 2017. június 19. 18:12   Válasz erre: 116034
Még én sem töltöttem utána, elviekben nem is lesz rá szükség. Még 2 000Km van az olajcseréig.
    

csanesz 116036 2017. június 19. 18:07   Válasz erre: 116032
Pedig minden gyári érték szerint történt és gyári alkatrészekkel. Tömítések is cserélve. Nincs ezzel bajom. A 160 Km/ó már úgysem az én világom. Jobb szeretek 120-140 között autópályázni. Országúton 100-110 nekem bőven elég.
Persze ráfoghatnám, hogy nagyon melegben jöttem haza balcsiról, de ez nem lehet ok.
    

Robi70 116035 2017. június 19. 13:00  
Jelentem kész a műszaki vizsga. 2 évre le van a gond róla. NKH, másfél óra és 4360 Ft. Még majdnem a frászt hozták rám. Kopáshatáron van a hátsó gumim. Tanakodtak egy darabig, hogy belefér-e? De aztán átment.
    

Robi70 116034 2017. június 19. 10:07   Válasz erre: 116031
Csatlakozom Kawa mesterhez. 4 éve volt henger felújítás az enyémen. Azóta csak olajat cserélek. Után tölteni 1x sem kellett.
    

lendvai 116033 2017. június 19. 08:42   Válasz erre: 116030
Nekem ők csinálták az autóm műanyag elemeit, elégedett voltam velük. Budapest XI. :
http://www.muheg.hu/
    

kawa550 116032 2017. június 19. 08:22   Válasz erre: 116031
Hát én nem tom. A tehén a gyűrűzés meg szelepszár szimmering csere után nem kapott ilyen hosszú bejáratást, egy ezres után már cibáltam a bajszát, volt neki 2x horvát tengerpart oda vissza autópályán nem éppen nyugis tempóban, de egy cseppet se kellet rátölteni a 6000 alatt.
    

csanesz 116031 2017. június 19. 00:50   Válasz erre: 116030
Nekem tavaly volt full generálom.
Idén kezdem csak hajtogatni és még így is generál után 160 -tól hajlamos csipegetni. Két dinamikusabb utam volt balcsira. A második elég durva volt sebességben. Idén a nívó ablak felére csökkent az olajszint. 130-150 körül semmit nem csipeget. így tojok rá...
Részemről a megoldás, hogy csak szolidan.
De van benne kraft... :)
Még a hangja is szebb, mélyebb, öblösebb.

Nálam motorgenerál előtt 2 000 Km -ként 1 liter olajat kívánt... ...és 4dl hűtőlét. Persze ez időjárás függő volt, mert hidegebb időben vagy hegytetőn kevesebbet csipegetett mindenből. Arra már rájöttem, hogy a 17-20 fok körülit szereti a 850 motorja, mert optimális számára ez a hőmérséklet. Nálam legalábbis a váltó is szebben vált. És hosszútávon max 5 000 -es fordulaton hajtom. 4 000 -nél van egy pici vibráció, de felette teljesen kisimul és csak az út egyenetlenségét érezni. A kánikulába döcögést nem szereti.

Korábban ez a vibráció 3 500 -nál jött elő és 4 000 -ig tartott. Kritikus fordulatnak hívom, ami igazság szerint nem teljesen fedi a valóságot...
    

Twin850 116030 2017. június 19. 00:03  
Sziasztok!

Szeretném bemutatni első "nagymotoromat", ami éppenséggel egy TDM850. 1997-es, 4TX. Olasz import, első magyar tulajától került hozzám.
Februárban jutottam hozzá - a vétel után egy nappal ki is ütöttem magam alól az autót, szóval ha esett ha fújt, a TDM-nek bizonyítania kellett, ami nem esett nehezére. :)
Sajnos álló helyzetben sikerült már az oldalára borítani, csupán ez lehet magyarázat az oldalán a szigszalagokra, ami az egyik képen is látszik (a javítás már folyamatban. :)
Meglepően kezes 200+ kg-os tömegéhez képest, legalább is amíg gurul, a frédibénizést még szokni kellett vele, de már kezd hozzáerősődni a combom.

Egy-két rövidebb túra már megvolt a nyergében, de azért még vannak tervek a szezonra, szóval amint kész a nagyszervíz, és az idomokat is gatyába ráztam szívesen gurulnék az itteni közöséggel is mint újonc - már ha szoktatok ezen a fórumon túrákat szervezni.

Rögtön két kérdésem is lenne nálam gyakorlottabb tulajoktól:

1. Az előző tulajdonos is említette, hogy szereti csipegetni az olajat a drága, de szeretném perspektívába helyezni az értékeket, mert én egyelőre nagyon sokallom, még kimérni se sikerült rendesen, annyira rögtönözve kellett utántöltenem itt-ott, mikor nagyritkán ránéztem a nívóablakra. Ca. 58 ezer van most óra szerint benne, generálról nincs tudomásom.
Nektek körülbelül mennyi olajat szokott eltüntetni akár km-re akár időintervallumra fajlagosítva?

2. Tudtok ajánlani esetleg egy ügyes, nem egész nyárra betáblázott műanyagost Pest megyében?

Remélem nemsokára újra méltó tagja lehet a hazai TDM állománynak az én gépem is, üdvözlettel

Zsombor
    

Levi990 116029 2017. június 18. 22:56   Válasz erre: 116028
Apum (Fazakas66) motorján van, én vettem rá a széles kormányt amiről raktam fel képet, ~80centi széles és ez a mindenfelé allítható cucc van benne, a magasítójával azt hiszem. A tankot felemeltük, levegőszűrő ház alatt átrendeztem a kábeleket, az elsőfék csövét kibújtattam a fülből az alsó villahídon és levettem azt a fület. Így minden vezeték, bowden elfér kényemesen úgy hogy a gyári helyett egy sokkal szélesebb de alacsonyabb kormány van fent.

Tartozom is valakinek egy típussal a kormányról, holnap küldök képeket meg mondom a kormány típusát.
    

Flenegen 116028 2017. június 18. 22:41   Válasz erre: 116027
Jasználtad / használod? Mert akkor kérek pár képet hogy hogy mutat a motoron.
    

Levi990 116027 2017. június 18. 22:17   Válasz erre: 116026
Nem kell semmit sem cserélni.
    

Flenegen 116026 2017. június 18. 22:10   Válasz erre: 116024
Hát igen. Nehéz kérdés. A minden irányban állítható ál cserélni kell a bovdeneket és a kábeleket is variálni kell. Még egyenlőre én is erősen győzködöm magam, mert postával együtt 25 ezer, de ha a komfort érzeten javít akkor megéri:)
    

Flenegen 116025 2017. június 18. 22:06   Válasz erre: 116023
Igen , fizetős volt. Egyébiránt max 10 főt vállal egy időpontra. 9-en voltunk regisztrálva, abból 6-an érkeztünk. Jó is volt így. Volt korábban ingyenes de 25 főt engedtek ott is csak regisztrálni, az bezzeg fullon volt. Ez Magyarország. Ha ingyé van semmi sem elég, ha ugyanezt szolgáltatásba veszed már drága ... Nekem a második tréningem volt amin részt vettem. Előszőr a drivingcamp-ben voltam 2 éve még a 850-essel, most itt és már a 900-al. Kb 40%-ban egyezett az anyag, és megint tudtak új információt adni.

www.vezetestechnikagyor.hu
    


kawa550 116023 2017. június 18. 21:45   Válasz erre: 116020
Baccki, egész Győrből hatan voltatok erre kíváncsiak? Fizetős volt vagy mi?
    

Levi990 116022 2017. június 18. 21:39   Válasz erre: 116018
Szerintem drága, ahoz képest hogy 99,95ért van az amivel bármerre állítható. Drága mind a kettő de 30800ert inkább megéri a mindefelé állithato mint 23000ert ez. Szerintem.
    

yamaszaki 116021 2017. június 18. 19:44   Válasz erre: 116015
Tamás!
Csalódtam benned.Már csak én vagyok "ezres" szűz !
    

Flenegen 116020 2017. június 18. 19:39  
A tegnapi tréning képekben:)

https://www.facebook.com/vezetestechnikagyor/

Ideális idő és jó társaság....
    

csokabi 116019 2017. június 18. 19:23   Válasz erre: 116018
Az sw-motech termékek általában kielégítő, jó minőségben készülnek. Ha ilyet keresnék, akkor én is ezt nézném. Az árakat ítélje meg mindenki maga.
    

Flenegen 116018 2017. június 18. 18:46  
Ilyen emelővel van valakinek tapasztalata?
    

kawa550 116017 2017. június 18. 13:06   Válasz erre: 116016
Ellenben a futóművel, gumival, meg mondjuk egy menet közben leszakadó lánccal már igen, mert azzal lehet?:))))))))))))))
    

Flenegen 116016 2017. június 18. 12:39  
Kormány pozicionálót keresek. Olyat ami emel is meg hátra is hozza a kormányt. Nincs valami jó beszerzési forrás?

Valami minőségi darabot szeretnék mert a kormánnyal és fékkel nem kísérletezem.
    

Fido71 116015 2017. június 18. 11:58  
Na, bakker!
Pont én?
Aki megfogadta, hogy sosem vesz részt hsz, like, megosztás és hasonló vadászásban?
Egy kicsit nem figyelek és már kész is a baj... :)))))))))))))))))))))))
    

Englishman 116014 2017. június 18. 11:23   Válasz erre: 116000
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
86e BIKE-R (2014-08-29)
87e Tomhahn (2014-09-30)
88e Karex (2014-10-28)
89e galoscsabus (2014-12-01)
90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05)
91e tulok99 (2015-02-03)
92e Kilos és Skuli (2015-02-27)
93e Hr.Geiger (2015-03-21)
94e Flenegen (2015-04-17)
95e scopy (2015-05-08)
96e MadBob (2015-06-05)
97e Kawakarika (2015-07-08)
98e Schindler (2015 -08-13)
99e Kawakarika, hajnali unalmában:) (21-09-2015)
100e Tomhahn (2015-10-27)
101e Hr.Geiger ( 2015-12-10 )
102e gesszti (2016-01-10)
103e Kawa550(2016.02.01
104e Flenegen (2016-02-25)
105e Tomhahn (2016-03-17)
106e Kilos (2016-04-09)
107e Kilos (2016-05-03)
108e Karex (2016-05-31)
109e Kilos (2016-07-04)
110e Kawa550 (2016-08-18)
111e Tomhahn (2016-10-09)
112e Csanesz (2016-11-26)
113e Kawa550 (2017-01-15)
114e Kawa550 (2017-03-03)
115e Kucsi (2017-04-13)
116e Fido71 (2017-06-17)
    

kawa550 116013 2017. június 18. 10:57   Válasz erre: 116011
Höhö. Fidó nyert! :))))))))
    

kawa550 116012 2017. június 18. 10:56   Válasz erre: 116010
Ezekig a nagy vonalakig kb saját erőből is eljutottam, de pl a gumi már nehezebb dió. Az első 18" még hagyján, arra van olcsó heidenau. De pl a hátsó 15" az már feladja a leckét off roadilag, mert inkább csak ilyen simson vastagságúakat lehet kapni abban a méretben, de nem ártana ha legalább 110 vagy szélesebb lenne, az még talán felmegy a jelenlegi 130-as helyett. A váz megvágása se annyira járható, a blokk ugye marad, rövidítés kizárt, a kormány nyak körül meg annyira bonyolult az erősítések miatt, hogy abból kivágni ép ésszel nem vállalkozik egy szakács. Még talán a telót lehetne megtoldani a záródugó helyére menő csővel, kivülről meg egy erős hüvely rá hogy ne hajoljon meg a toldásnál, oda egy 5-6 centi elég lenne magasításnak+egy krossz kormány. Vékonyabb tankocska, egyenes nyereg, a hátsó teló felső bekötését viszonylag egyszerűen hátrébb és mélyebbre lehet tenni, az meg is emelné kicsit meg a teló is meredekebben állna.
Ahogy nézem, a kipuff elvezetés se nagy dió,aminek látszik az nem az, csak gyakorlatilag egy ujjnyi vastag cső az egész, egy böszme króm lemezzel körbevéve hogy vastag csőnek tűnjön.
    

VVLaci 116011 2017. június 18. 10:42   Válasz erre: 116000
:)))))))))))

Láthatóan senkit nem érdekelt most az ezredes buli! :D
    

csanesz 116010 2017. június 18. 10:04   Válasz erre: 116009
Így már érthető. Tehát abból kell dolgozni, ami van.
Akkor egy tipp! ...vagy kettő.
A tank legyen rövidebb, de magasabb, hogy ne csússzon előre, ha nagyon pattog alatta a gép a terepen és az ülés kerüljön közelebb és kicsit magasabbra. A fotel formát el lehet hagyni. Legyen hasonló a kávégéphez, így jobban tud helyezkedni az egyenetlen út miatti hupszlik miatt. Akár picit hosszabb és vaskosabb is lehet, így jobban csillapít. Úgyis fogja dobálni a farát.
A kormány pedig csere egy kicsit alacsonyabb és egyenesebbre. Ha hosszabb az ülés rá tud feküdni. A motor hossza maradjon meg a stabilitás miatt. Bár a rövidebb tank nem feltétlen kívánja meg, hogy közelebb üljön. Az első telóban az olaj legyen kicsit "vastagabb", hogy keményebb legyen, így kisebb lesz az esélye, hogy odaveri az alját.
Lábtartók, váltó, fékpedál áthelyezése ráér ha az üléspozíció megvan.

Ilyesmire gondoltál? :)
    

kawa550 116009 2017. június 18. 08:54   Válasz erre: 116008
Nem érted a lényeget. Ez mán itten van és semmibe se került, a nyakunkon maradt egy már lezárt cégfelszámolás után. Itt is marad, mert eladhatatlan és forgalomban nem használható, sőt mivel kibacott ritka, még alkatrészként is lehetetlen eladni. De hibátlanul müxik, a gyerek ezzel tanulgat itt az erdei úton. Ha azzal kész van, csinálni kéne belőle valami bokorugrót, úgy legalább lenne valami csekély értelme hogy itt legyen. És épp ezért semmilyen drága átalakítás nem jöhet szóba.
    

csanesz 116008 2017. június 18. 00:51   Válasz erre: 116006
Vegyél terepmotort és ültesd le! :)))
Zegyszerübb...
    

kawa70 116007 2017. június 17. 23:31   Válasz erre: 116001
Vázat rövidit, villaszöget módosit, meg áttételt is, rugóutat növel, föképp hátul, másik felni aztán kész. Meg az összes kromos szart leszedni mert ugyis tiszta merő karc lesz azonnal. Ugyhogy,föképp flex meg hegesztö kell elsösorban:)
    

kawa550 116006 2017. június 17. 23:20   Válasz erre: 116004
Nem az a lényeg hogy ugyan olyan legyen mint a hd a képen, csak hogy lehessen vele csapatni az erdő szélén. :)))))
    

kawa550 116005 2017. június 17. 23:19   Válasz erre: 116003
Passz.
Azt már megtanultam a tacsin(lánykori nevén dragstar 250), hogy ezek a chopperek a mímelés nagymesterei.
Amit a dragstaron légszűrőház fedélnek nézel, az egy kamu műanyagfedél, aminek még a csavar a közepén is kamu, nem tart semmit. Ugyan így mindkét oldalon kamu váltóház deknik vannak, kamu tartócsavarokkal, mert gumibütykök tartják a helyén. Ami szelepfedélnek meg hűtőbordának tűnik a hengeren, az is kamu funkció nélküli műanyag. Egy vicc az egész, pont olyan mint a chopperesek, a lényeg hogy nagynak és keménynek nézz ki, miközben egy kalap szar vagy. :))))))))))))))))
    

csanesz 116004 2017. június 17. 23:16   Válasz erre: 116001
Szerintem a váz egyedi. De, ha a Dragstarból kell kiindulni igen csak át kellene szabni a vázat, mert túl hosszú. Az meg egy dolog, hogy a lánckerék a másik oldalon van.
    

csanesz 116003 2017. június 17. 23:04   Válasz erre: 116001
Jól látom, hogy ennek a kávégépnek a blokk mellett van a műszerezése?
    

kawa550 116001 2017. június 17. 22:08  
de kis viccesek vagyunk máma! :)))))))))))
Inkább azon agyaljanak kendtek hogy lehetne ebből a dragstarból valami ilyesmi bokorugrót csinálni, és hogy hol lehet 15" krosszgumit szerezni olyan felnire amin most 130-as gumi van. :D
    

Fido71 116000 2017. június 17. 21:27  
Ez kész.... :D :D :D
    

VVLaci 115999 2017. június 17. 21:01   Válasz erre: 115998
Valami ilyenre gondoltam:
    

VVLaci 115998 2017. június 17. 20:58   Válasz erre: 115984
A kormányra meg lehetne egy ügyes kis vesszőkosarat applikálni, egyrészt a súlyelostás miatt, meg ha be kell ugrani a boltba! :D :D :D
    

csanesz 115997 2017. június 17. 14:05   Válasz erre: 115995
Ő is ilyen megszállott? :)))
    

csokabi 115996 2017. június 17. 14:01   Válasz erre: 115995
"Zsernyáknak" akart lenni...
    

csokabi 115995 2017. június 17. 13:20   Válasz erre: 115991
Öregem, neked is meg az oszi zsernyák is maradandó élmény lesz az első találkozás!:)))
    

csanesz 115994 2017. június 17. 10:11  
Ja, ezt akartam mutatni:
    

csanesz 115992 2017. június 17. 10:09  
Nekem a 2x6,5W lencsés lámpák kiváltják a fényszórót, amit 20W -nak vagy mennyinek árultak.
    

csanesz 115991 2017. június 17. 10:04  
Aszem, amit úgy összerakva lencsével házzal együtt veszünk az 25x25 mm.
Szerintem az egyes ledes lámpákba még beleférne pl. az enyémbe:
https://www.banggood.com/20W-30W-50W-30mil-LED-White-DIY-Light-Chip-DC12-14V-p-1153186.html?rmmds=mywishlist
Akár 50W! Bár a 30 is már látványos. Lámpánként, olyan 2 amper 30W -on!
    

Robi70 115990 2017. június 17. 09:31   Válasz erre: 115984
Akkó mától (illetve tegnaptól)
Vitézlő Nemes és Nemzetes Kópházi Fekete Kreatív Gyula
legyen hát a Te neved!:)))
    

kawa550 115989 2017. június 16. 22:45  
Mindenki nyugodjon le a picsába! :))))))))))))))))
Volt az a hátsórész telepakolt dobozzal nehezebb mint amennyi most lesz, mivel főleg ruhaneműk kerülnek oda, csak a külméret lesz nagyobb, az is csak széltében. Utassal, dobozzal kicsit könnyebben egykerekezik, de nem vészes, a segédváz meg kikéri magának: ez kérem még motor, acélcsövekből készült emberes vázzal, nem spármejszter alufóliából meg műjjanyagból hajtogatott modern szar! :))))))))
    

kawa70 115988 2017. június 16. 21:56   Válasz erre: 115987
Meg az első futómű is elkönnyülhet, ami meglepetéseket okozhat....legrosszabb esetben némi beszitálással, kormánycsapkodással.
    

1Laciapu 115987 2017. június 16. 21:51  
Azért csak óvatosan ezzel a terheléssel!
Az én gépemnek az előző gazdánál az egész hátsó szupport letört mindenestől! Hátsó segédváz, vagy mi a neve...
Most aztán becsövezve, hegesztve.
    

kawa550 115986 2017. június 16. 21:45   Válasz erre: 115985
Akkor azt is visszük! :)))))))))
    

ati5995 115985 2017. június 16. 20:54  
Bakker Gyula-erre a szörf deszka is ráfér a zsák mellé!!
    

kawa550 115984 2017. június 16. 20:47  
Emmeg a mai agymenés. :)))))) Zsuzsika kitalálta, hogy a nyaralásos túrára inkább a 80L-es hengerzsákot kéne vinnünk, a sok ruha, törölköző,papucs, fekvőszivacs meg búvárcucc stb. pont elférne benne. Ami igaz is, több és hosszabb fér bele mint a 46 literes dobozba. Viszont a 20x20-as platnin annyira nem akar stabilan állni. Szóval konzol a zsáknak. Az eredeti doboztartó fülek meg egy 6-os csavar tartja, feltenni meg levenni 30 másodperc, ami elenyésző a zsák felspaniferezéséhez szükséges idő mellett. És mivel zsák nélkül erős kihívásokkal küzd esztétika terén, így egy perccel se lesz tovább fenn, mint a zsák. :D
    

Flenegen 115983 2017. június 15. 22:19   Válasz erre: 115982
Persze, hogy tud! Nem hagyom magam:)
    

kawa550 115982 2017. június 15. 21:41   Válasz erre: 115981
Asszony tud erről a rés dologról? :)))))))))
    

Flenegen 115981 2017. június 15. 21:29   Válasz erre: 115980
Azért vigyàzok ám meg résen vagyok!!!
    

mati12 115980 2017. június 15. 21:09   Válasz erre: 115979
Földim vigyázz má,ezek itten kostolgatnak téged...! :-)))
    

Flenegen 115979 2017. június 15. 16:54   Válasz erre: 115978
Az 1-es ötlet még jó lehet...

A 2-es : Nem áll garázsban a motor, csak télen, ott meg nem tud mi ráesni...

A harmadik, hogy megoldódni látszik a dolog...
    

Hr.Geiger 115978 2017. június 15. 15:35   Válasz erre: 115977
Én a helyedben
1. megvenném párban, lecserélném, és meghirdetném a jelenlegieket, kedvező áron, mert a jobbos picit karcos. :-)
2. Párban megvétel, csere és zsírpapírban eltenném őket, hátha ráesik valami a garázsban az újakra és akkor jó a tartalék...
:-)))
    

Flenegen 115977 2017. június 15. 08:17  
A lenti TDM900 kipufogó pár bal oldali dobja nem kell valakinek?

Nekem csak a jobbosra lenne szükségem, de az eladó csak párban adja.
    

kawa550 115976 2017. június 14. 22:16   Válasz erre: 115974
A conrad linken nyomj egy keresést is.
    

csanesz 115975 2017. június 14. 22:15   Válasz erre: 115971
Az oxidációra meg egy pici ecsettel egy fél csepp motorolajat vagy gépolajat hordj fel, mert így elfog rohadni a rézfólia azon a részen.
Azért ilyen olaj lenne jó, mert ezek tuti savasak és semlegesíti az oxidált részeket. Plusz elzárja a levegő elől a felületet. Lemarni nem fogja, de nem terjed tovább.
    


SzVZoli 115973 2017. június 14. 22:13  
Másik dolog ,kinyílt a tanksapka !
Csak egy 3-as fúró kellet neki ,attól fél !
Csak a zár aljáig fúrtam,addig amíg a kulcs is belemegy ,aztán ki is nyílt
Lehet hogy valami még is csak volt benne ,pedig a kulcs sem ment mélyebbre ,mert be jelöltem még fúrás előtt
aztán meg szétkaptam az egészet és kitakarítottam ,azóta is nyílik !
    

SzVZoli 115972 2017. június 14. 22:03   Válasz erre: 115967
De viszont lehet könnyen csinálni hozzá visszajelzőt !
Csak éppen nincs meg hozzá a linkem ,ahol a passzdarab le van méretezve
Ha valaki esetleg belinkelné a JBX linkjét mert nekem nem nyílik
    

csanesz 115971 2017. június 14. 22:01   Válasz erre: 115964
Én a menetet szilokon zsírral kentem ki.
De vékony sziloplaszt is megteszi a dolgát.
Nem kell elárasztani csak éppen megmutatod a menetnek. Amúgy bontható marad a menet.

A rázkódásra szintén ott a sziloplaszt. De elég csak a kondit leragasztani. A végére teszel egy kicsit, hogy ne himbilimbizzen.
Amúgy az sem baj ha nem ragasztod le.

Ami elektronikát már belepakoltunk ezekbe, rég tönkre kellett volna mennie. Az más tészta, mikor egy gépjárműgyártó cég kiönti az egészet műgyantával (kompozit anyaggal). Szal azzal sem ártasz, ha úgy hagyod.
    

Hr.Geiger 115970 2017. június 14. 21:30   Válasz erre: 115969
Az olajszintet viszont gyakran ellenőrizd, ha kell pótold. Ezzel megtettél mindent, amit megtehetsz a nyugalmadért. :-)
    

Tomi8923 115969 2017. június 14. 21:10   Válasz erre: 115968
Rendben. Köszönöm a választ.
    

Hr.Geiger 115968 2017. június 14. 20:28   Válasz erre: 115967
Szia!
Egyik Yamahán sem találsz olajnyomást jelző műszert..., használd nyugodtan a motorodat!
    

Tomi8923 115967 2017. június 14. 19:44   Válasz erre: 115956
Azt nem tudod véletlenül, hogy az olajnyomást hol, melyik műszer mutatja? Nem nagyon merem így használni, nehogy gond legyen.
    

Sander67 115966 2017. június 14. 19:22   Válasz erre: 115960
Köszi a infót, és ahogy én látom, csak a hátsó részen vannak kisebb horpadások, majd jelzem ha aktuálissá válik, de azért p.ü.-ben érdekel hogy mennyire tartod.
    

csokabi 115965 2017. június 14. 09:14   Válasz erre: 115963
Pont erre céloztam. Elég meredek volt a hegyoldal sok fával. Takarékra vettem magam és hazafelé fordítottam a Tádét.
    

evdem 115964 2017. június 14. 09:09  
Sziasztok !
Volt téma ez a motoros ledes kieg. lámpa villogásmentesítése. A képen is látható áramkörrel a Csanesz és Lendvai kutatásai és fordításai nyomán megvalósítva működik. Még valami megoldást kell találnom a rázkódás védelemre, mert ez így tartósan nem hiszem, hogy bírja. Valamint mint a képen is látszik az alig féléves cucc erősen oxidált. Szerintem a rögzítő csavarok mellett kerülhet be pára, oda valami tömítést érdemes lehet tenni.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők