28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Flenegen 116168 2017. június 30. 07:34   Válasz erre: 116165
A 2000-es évek elején az Audi már az A6 szériától elérhetővé tette felárasan ugyan a Solar tetőt. Nem újdonsàg csak valamiért nem terjed el.
    

Levi990 116167 2017. június 30. 07:22   Válasz erre: 116166
Én azt tapasztaltam a pirelli-metzelertel hogy le kell engedni a nyomást, 2,3körül melegen.
Próbáld ki az új roadattackot hogy legyen róla tapasztalt, nem merem megvenni :D
Sportattackom volt, 2009es gyári gumi na az vagány volt. Februérban peremig lehetett dönteni és nagyon jó visszajelzéseket is adott, ha minden igaz ~9000et az is elszaladt.

A roadattack3-at próbáld ki, legyen tapasztalat róla és akkor meg merem venni én is :D

Dunlop sportsmart2-vel szívtam meg, 2000km-t ha ment és inkább lecseréltem. Második fajta dunlop, többet nem rakok fel, talan a d211-212.
    

kawa550 116166 2017. június 29. 23:22  
Ez itt a motorrevű túragumi tesztjéből a Z8 összegzése.
A száraz tulajdonságok megfelelnek a valóságnak, gyors, kezes, pontos, jó visszajelzésekkel. Oszt itt be is fejeződött a valóság, amit ezen kívül írnak róla az szemen szedett hazugság.
Ma nagyon felhúzott, pont aznap mikor megjött az új hátulra. Ez egy ugyan akkora kalap szar, ha nem nagyobb mint a Z6 volt, ha vizes az út és nincs utas meg megpakolt doboz hátul terhelésnek. Eső után, még vizes úton jöttem haza este, egyedül, doboz nélkül. Egy sima előzésnél ötödikben hagyva fél gázra úgy keresztbe baszta a seggét, hogy magam sem tudom hogy fogtam meg. Utána már úgy kezeltem a gázt, mintha kínai fátyol porcelánból lenne, de úgy is sikerült még 3x keresztbe állnia. Ha a csiga tempónál egy kicsit is gyorsabban adok gázt a rexin, már sikít a hátsógumi ahogy elforog.
A kopás meg gyalázatos, az első pár ezer kilométeren alig látható, de ahogy megjöttek a melegek oszt rendesen adja a gázt az ember, egy délutáni motorozás is meglátszik rajta, a 8 ezret se fogja megérni.
Kifejezetten nem ajánlott, csak napsütésben délutánonként motorozó vastagbuxásoknak, de nekik meg van egy csomó olcsóbb sportgumi, ami szárazon még jobb.
A következő szett misi lesz vagy conti.
    

mex64 116165 2017. június 29. 22:54   Válasz erre: 116164
Pedig már kitalálták azt is, talán a Jaguár forgalmazza is. Pár év még és megvehetjük :))
    

Flenegen 116164 2017. június 29. 22:34   Válasz erre: 116163
Az csak egy fránya panoráma napfénytető. Nem solar, csak és kizárólag az élményfaktort nöbeli.

Egyébként ez egy Optima plug-in hybrid.
    

mex64 116163 2017. június 29. 22:30   Válasz erre: 116159
A tető napelem, vagy csak nyitható?
    

Hitmanus 116162 2017. június 29. 14:41  
Eladó egy Tdm 900-ra való Givi hátsó doboztartó+aluminium platni.
Használt, de szép állapotban van.

Ára 18.000 ft
    

Hitmanus 116161 2017. június 29. 14:38  
Eladó egy gyakorlatilag új Kappa 48 Literes hátsó doboz.
Hibátlan, szép állapotban van.

Ára 23.000 ft

Érdeklődni itt vagy a 06305920178
    

Flenegen 116159 2017. június 29. 13:35  
Èn meg tankolok:)
    

Hitmanus 116158 2017. június 29. 13:07  
Sebaj, majd kiderül a szervízben.
Mindig a World-be szoktam vinni az éppen aktuális motoromat, ami olyan, amihez hozzáértő kezek kellenek.
Még nem csalódtam bennük.

:)
    

Levi990 116157 2017. június 29. 13:06   Válasz erre: 116154
Sokszor a feszítő még tudna feszíteni de a vezető már felütközik. Le kell szedni a szelepfedelet és megnézni a láncot, más minden csak tapogatózas.
    

csokabi 116156 2017. június 29. 13:06   Válasz erre: 116152
Szia Tibi! Olvastam az üzenetedet csak egy kicsit be vagyok havazva melóval és estére elfelejtettem, hogy válaszolni kéne. Bocsesz!:)
Igen, megvan a sztender, még nem volt időm felrakni az ebay-re. Este írok majd.
Üdv,
Csaba
    

lendvai 116154 2017. június 29. 12:08   Válasz erre: 116151
Hát ha ezt a gondolatmenetet a szervizben adták elő, akkor én oda többet nem vinném. Mivel magától feszíti a láncot, ezért azon megfontolásból tolni egyet rajta, hogy megállapítsák a lánc laza-e, majd kicserélni a láncot logikai bukfenc, mert ha a feszítő működik és van még rajta tartalék, akkor nem lehet laza a lánc. Ha meg azért laza a lánc, mert a feszítő elérte az utolsó racsnit, akkor nem tudnak feszíteni rajta. Ha a láncfeszítő hibás, akkor meg hiába feszegetem a láncot, nem az lesz a probléma forrása.
JBX-en volt/van egy topik a 900-as láncfeszítőről, volt valami facelift, mert eleinte rövid volt, vagy valami hasonló, érdemes megnézni azt is.
Bár én nem vagyok gyakorlott szerelő, csak a saját gépparkunkat piszkálgatom. :-)
    

Annonymus 116153 2017. június 29. 11:36  
Reggel beinditottam azòta megy..kop..kop...kop.
    

Tibcsike68 116152 2017. június 29. 11:12  
Szia Csokabi, érdeklődök, hogy a középsztendert sikerült eladni? Ha még meg van, érdekel.
Üdv.: Tibi
    

Hitmanus 116151 2017. június 29. 10:57  
Nos.Az elkerülések végett..Valóban automata a feszítő, viszont hibamegállapításkor szokták feszíteni, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a lánc a laza.

Szóval ki lesz cserélve az tuti, mert nem egy horror áron van.
    

Levi990 116150 2017. június 29. 10:55   Válasz erre: 116147
Akkor az úgy van :D

A láncnak ~2000es fordulaton van csattogó hangja, hallod ahogy veri a vezetőnek. Attól hogy a feszítőn lehetne állítani még, nem biztos hogy a többi alkatrész engedi.
Lehet hangja annak is ha feszes, akkor inkább súrló hangja van, mindig.
Ha feszes elérte a vezető teteje a lánckereket akkor annak is lehetett hangja, ha erre ráfeszített akkor nem is csoda hogy maradt a hang.

Én a helyedben elvinném más szerelőhöz, láncot ellenőrizni, szelephézagokat megnézetném, így ha kell hézagolni, akkor kettőt egy csapásra, vezetőket ellenőrizni. De én a láncot kicserélném mert nem egy hatalmas tétel.

De ha a szerviz azt mondta hogy lehet akkor az úgy van :)
    

Flenegen 116149 2017. június 29. 10:52   Válasz erre: 116147
Nem értem én ezt. Csak egy tiszta kezű szakmában nem dolgozó autószerelő vagyok, de mán az iskola padban is azt tanultuk, hogy a vezérlésnél azért automata a feszítő mert mindíg annyit feszít amennyit kell. Na mindegy .

Vagy a komunikáció nem volt egyértelmű, vagy a szerelő nem az igazi. Az meg hogy hol dolgozik megint lutri rendesen.
    

Fido71 116148 2017. június 29. 10:14  
Ismerek olyan márkaszervizben dolgozó srácot, aki nem tudta, hogy a 650-es Burgmanban szíj van....
Ő volt a vezető szerelő.
Erről ennyit.
    

Hitmanus 116147 2017. június 29. 10:04  
Yamaha szervízben dolgozó srác "feszített"rajta.Gondolom csak tisztában van vele, hogy hogyan működik..

A tünet az volt, hogy hangos volt a blokk.Illetve még mindig az, mert nagy változás nem történt a "feszítés"után.

Nincsen leszedve a szelepfedél..
    

Levi990 116146 2017. június 29. 09:30   Válasz erre: 116143
Automata, tilos ráfeszíteni. Előfordulhat hogy kosz van benne ès megszorul, egy picit kifelé tekerd meg aztán engedd el. Azért van benne az a laposfej hogy amikor teszed ve, visszatekered és ugy teszed a helyére.
Előfordulhat olyan (de nem szedtem szét 900ast, ez csak feltételezés) hogy a vezető sín felső része már nekiütközik a vezérműkeréknek pedig a feszítőn lehetne állítani még, na ha ilyen lehet a 900asnál és rátekertél akkor hajlik, kopik a vezető.

Én visszatekerném a közepén a csavart, elengedném hogy rugja ki magát, ha csörög tovább akkor csere. 60k-nál már előfordulhat a csere.

Szelefedél lent van a motorról, mi volt a tünet?
    

lendvai 116145 2017. június 29. 08:48   Válasz erre: 116144
Rajz lemaradt...
    

lendvai 116144 2017. június 29. 08:45   Válasz erre: 116143
A 900-on nem (4TX-en sem) utólag kell piszkálni a vezérműlánc feszítőt. Csavarhúzó csak a beszereléshez kell, hogy ne ugorjon szerteszét és a racsnis szerkezet miatt csak annyira feszítse a láncot miután a helyére került, amennyire kell. Onnantól teszi a dolgát, nem kell utánállítani semmit. Elvileg nem lazulhat meg a vezérműlánc, csak ha annyira megnyúlt, hogy a feszítő eléri az utolsó fokot, de akkor már jócskán cserére érett.
    

Hitmanus 116143 2017. június 29. 08:33  
Én is úgy gondoltam, hogy automata..azt mégsem..de legalább most már tudom ezt is:-)
    

fazakas66 116142 2017. június 29. 08:26   Válasz erre: 116141
Értem a 3 vd egy rugó nyomta a racsnis lécet és az kattant mindig egy fogat ahogy feszült.
Ránézésre a 900 as is úgy néz ki kivülről,bocs hogy le autómatáztam :)
    

Hitmanus 116141 2017. június 29. 08:15  
Nem automata.Kis csavar kiteker, csavarhúzó be, beindít.Csavart tekeri az ember a megfelelő irányba, míg szép nem lesz a hangja..Racsnis, nem automata.
    

fazakas66 116140 2017. június 29. 08:00   Válasz erre: 116139
Autómata a feszitő hogy húztatok még rajta?
Ha igaz a km és hangja van ki kell cserélni .
    

Hitmanus 116139 2017. június 29. 07:14  
Üdv!

Tegnap diagnoztizáltunk egy olyat, hogy vezérműlánc lazaság.Feszítettünk rajta, de nem nagyon lett változás.Mennyi km-ert megy el egy vezérműlánc 900-asnál?

Meg valami ciripelő hang jön a blokkból.Olyan mintha kifújna a kipufogó, de nem fúj ki sehol.

62 van a motorban..
    

fazakas66 116138 2017. június 29. 06:56   Válasz erre: 116133
Ha semmi más megoldást nem találsz ki kell iktatni.Szabad eséssel fog a benzin a karbikba jutni.Hátránya hogy nem tudom pontosan menyi az a szint de kb. félig fogyhat ki a tank.Lehet 80 km és tankolni kell .
Ha van lehetőséged szétszedni és megnézni neme csak az összefogó csavarok meglazultak és falcsot szív,én jártam így.Külső fele az illesztésnél benzines és a por rátapadva mindha olajsáros lenne.Ha kivül szép tiszta nem látsz folyás nyomot akkor membrán gond. sajnos csere :(
    

cxkopi 116136 2017. június 29. 06:50   Válasz erre: 116128
Ok!
Koszonom
    

cxkopi 116135 2017. június 29. 06:50   Válasz erre: 116128
Ok!
Koszonom
    

Annonymus 116134 2017. június 29. 06:41   Válasz erre: 116133
3 vd.
    

Annonymus 116133 2017. június 29. 06:40  
Jò napot Naccsàgosùrak.Skopjèban vagyok....s elkezdett szarakodni a benzinpumpàm...tudom e orvosolni a hibàt...valahogyan.Köszönöm
    

kawa550 116132 2017. június 28. 22:57   Válasz erre: 116131
Biztos faxa. A kuplung különösen fogja szeretni, ha tényleg csökkenti a súrlódást. Ha nem csökkenti, akkor viszont nem tom mire jó.....:))))))))
    

Hitmanus 116131 2017. június 28. 22:00  
Négyütemű motorba való Fimol nevű cuccról van valakinek véleménye, tapasztalata?
    

kawa550 116130 2017. június 28. 14:30   Válasz erre: 116129
Aldis maginon. 100-ig jó, másik motorossal nyílt terepen 2-300m-ig müxik, kezelés egyszerű, telefonálni és zenét hallgatni is lehet, csak nem tom minek az motoron. Kb 6ora üzem idő.
    

sjanek 116129 2017. június 28. 13:56  
Sziasztok!
Használ valaki "olcsó" intercom-ot? Ha igen milyet, milyen tapasztalattal?
Eljutottam odáig, hogy párban motorozunk, és mégis jobb, ha tudunk egymáshoz szólni. Nem feltétel a zene, navi, stb extrák..
    

lendvai 116128 2017. június 28. 13:27   Válasz erre: 116124
Ez az Extol alap kategóriás cucca, de a visszajelzések alapján ezt választottam, mert huszonezerért szerintem nagyon megéri, másrészt nem ipari felhasználásra vettem, így az évenkénti néhány kerékcserés és makacs csavaros karbantartásos felhasználásra ideális. Nem állítható sem a nyomaték, sem a fordulatszám, de nem tépi el a csavart, mert az ütések mennyisége határozza meg a nyomatékot. Ütni meg nem üt akkorát, M8 csavart lazítottam már meg vele, nem lett baja. Ami istentelenül be van rohadva azt természetesen el tudod szakítani vele, mert 330Nm-t tud ha elég sokáig ütöd a csavart. Elég ha elolvasod a kezelési útmutatót, a táblázat ad egy mankót, aztán tapasztalatból már tudod, hogy melyik csavarnál mennyit érdemes ütni befelé. Kifelé nekem nem számít, mert fullra meg kell lazítani, visszafelé meg általában nyomatékkulccsal húzom készre, ezzel csak előcsavarozom.
    

Fido71 116127 2017. június 28. 12:30   Válasz erre: 116117
Ilyen van nekem is, 12V-os.
Ütőműves elven működik.
Nyomatéka nem állítható, de idővel ráérez az ember. Ha jól emlékszem papíron 320 NM-t tud.
Praktikerbe vettem 7-8 éve 5-6ezerért.
A Burgman varió szíj cseréjéhez muszáj volt vennem. Befért az ülés alá, egy tartalék szíjjal. Bátran elindult az ember bárhova, kb. 20 perc alatt kicseréltem egy szakadt szíjat, éjjel zseblámpa mellett.
    

kawa550 116126 2017. június 28. 11:35   Válasz erre: 116125
Van olyan is, faxa, évente 1x. :)))))))
    

Tomchy 116125 2017. június 28. 10:34  
Én az üthető csavarhúzóra esküszöm, nekem bevált.
    

cxkopi 116124 2017. június 28. 10:23   Válasz erre: 116117
"Nekem van egy ilyen, csodákra képes."
Kérdés, hogy a ford. és a nyomaték állítható?
Nehogy eltépje a csavart, ha hirtelen megindul.

Most szeretnék beszerezni egyet, ezért érdeklődöm.
    

fazakas66 116123 2017. június 28. 10:02   Válasz erre: 116122
Nekem is van de tartósan 6 bár fölötti kompresszor kellene ami nincs nekem.Így marad a bableves nyomaték :)
    

kawa550 116122 2017. június 28. 09:12   Válasz erre: 116121
Az se rossz. Monnyuk a légkulccsal én pont beleválasztottam(igaz, ajándékba kaptam, nem én választottam), az baszki olyan gyenge, hogy egy rászorult kerékcsavart előbb kézzel kell lelazítanom, aztán csak utána mehetek rá a kulccsal.
    

fazakas66 116121 2017. június 28. 08:21  
Egy célszerszám ami nekem bevált a féktárcsa csavarjainak kiszedéséhez.Erőkart ígény szerint feszíted közbe kalapálod mint egy légkulcs .
    

kawa550 116120 2017. június 27. 22:59   Válasz erre: 116119
Egy ilyennel simán ki lehet szedni őket általában. Darabonként is kapható a szerszámboltokban, nem kell készlet, nekem is csak 3 féle van. Aztán ha mégis elnyalná a belső nyílást, akkor az egyik szélét hidegvágóval merőlegesen megütöd párszor, lesz egy kis árok, abba betámasztod úgy 45 fokban a hidegvágót és 2-3 ütésre meglazul, utána pöcögtetve 1-2 fordulat és már rá lehet fogni fogóval. Nem egyszer meg nem is kétszer szedtem már le féktárcsát, 1-2 csavar mindig ragaszkodott. Melegítés segíthet, mert soxor a menetrögzítő fogja meg nagyon, de a féktárcsánál azért nagyon figyelni kell az ilyen egy pontban melegítésre, nehogy vetemedés legyen, mert az sokba fáj.
    

abel92 116119 2017. június 27. 21:38   Válasz erre: 116118
Igen, valószínűleg azt fogom tenni. Igazából fele annyiért is tudok szerezni gyárit, okosba. Csak na először érdeklődtem, ki mit tud. Nagyobb probléma lesz inkább a kitekerésük szerintem. Egyet próbáltam, már még kint volt a kerék, de az Istennek se sikerült megmozdítani.

/Egyébként ma a helyére került az új csapágy és szimering. Iszonyat jó lett. Mentem is vele gyorsan egy kört amennyire időm engedte/

Apropó hétvégén lesz valami motoros találkozó, esemény bármi amiről tudtok? Szívesen mennék valahova szombaton, vasárnap, de akár veletek is tdm tulajok, ha van kedvetek!

Üdv,
Marci
    

csanesz 116118 2017. június 27. 21:11   Válasz erre: 116106
abel92!

Azon ne spórolj!
Csak gyári csavart tegyél oda.
Igaz darabja 1 000Ft, de az tuti!
    

lendvai 116117 2017. június 27. 15:53   Válasz erre: 116115
Nekem van egy ilyen, csodákra képes. :-)
    

lendvai 116116 2017. június 27. 15:52   Válasz erre: 116114
OK, lelked rajta. :-)
    

kawa550 116115 2017. június 27. 15:51   Válasz erre: 116111
Imbusz krovafej megoldja, szó szerint. Amit nem, azt meg a hidegvágó+kalapács.
    

kawa550 116114 2017. június 27. 15:48   Válasz erre: 116110
Csinálunk egy scramblert a tacsiból oszt trenírozhatsz az erdőszélen amennyit akarsz. :))))))))
    

Flenegen 116113 2017. június 27. 15:35   Válasz erre: 116110
A drivingcamp-ben a tréninget csak ajánlani tudom, én már 2 éve mikor indították a motorost, az elsők között részt vettem, olyan dolgokat mutattak mint még senki. Aztán kis kihagyással most 2 hete egy győri tréninget is végig csináltam kb 50%-ban megegyeztett a drivingcampes anyaggal, a maradék újdonság volt. Meglepő mi mindent tudnak mondani és mutatni. Lehet hogy csak nekem,mert ésn rendkívül keveset motorozom, de mindíg van újdonság...
    

Flenegen 116112 2017. június 27. 15:30   Válasz erre: 116111
Ez ittend az MRA racing olcsósított változata. Ezen gondolkoztam még a toldat mellett. Mivel kb azonos a kettő termék ára, ezért most a toldót megpróbálom, azt könnyebb eladni, ha azt max még ezt is kipróbálom:

http://www.ebay.com/itm/Windscreen-for-Yamaha-TDM-900-02-05-03-04-Windshield-Fairing-gt-G/381930950628?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649
    

Hitmanus 116111 2017. június 27. 14:19  
Én is szopkodtam a a féktárcsa csavarokkal.
A vége az lett, hogy kivettem a kereket, a csavarba Co-ztam imbusz fejet, majd szépen lassan hosszú csővel, mint erőkar, ki tudtam hajtani...

3 Imbuszfejem bánta..de kijöttek a csavarok..

Természetesen közben szorgosan szidtam a japán tervező anyját, aki ilyen takony csavart szerkesztett bele..

Miért nem lehetett volna egy hatlap-fejű csavarral megoldani, amit lehet könnyebben ki lehetett volna hajtani belőle..

A plexikhez meg annyit fűznék hozzá, hogy a TDM(főleg a 900), bármilyen plexivel egy fos, turbulencia, szélvédelem zajosság terén.

Minden plexi kísérlet egy feneketlen tó, amibe dobálod a lóvét:))

Nekem ami most fent van az az MRA Racing plexije..csodák csodájára ez jött be eddig a legjobban..és még jól is néz ki vele, nem úgy mint a gyári ocsmány kis plexivel..

Amúgy minden más téren fasza vas..meg kell szokni ezt a kis "problémáját"..
    

lendvai 116110 2017. június 27. 13:48   Válasz erre: 116107
Dehogynem, csak ami egyszer már rossznak bizonyult arra minek adjak ki pénzt. :-)
MX-5-ben nem zavar a huzat, különösen ha Nardi bőr. :-) Ha meg kilinccsel előre megyek a kanyarban akkor persze, hogy jönni fog a szél oldalról. :-) Persze ehhez (is) kell majd előtte egy vezetéstechnikai tréning.
Tervben van még egy Safety-s dirt track, mert már unom, hogy minden alkalommal, amikor elindul a motor segge összeszarom magam, pedig semmi baj nem történik.
    

lendvai 116109 2017. június 27. 09:06   Válasz erre: 116108
Hát igen, első fék, én nem kezdenék semmilyen fillérbaszós akcióba a csavarokkal.
    

csokabi 116108 2017. június 27. 07:12   Válasz erre: 116106
Ezeket a csavarokat biztos, hogy a Yamahától venném...
    

Flenegen 116107 2017. június 27. 06:50   Válasz erre: 116104
Neked sem jó ám semmi.

Az Mx-5-ben is lesz ám huzat!

:)))))
    

abel92 116106 2017. június 27. 06:50  
Sziasztok!

A korábban már említett csörgő hang, amely a motor elejétől származik, végre megoldódott. Bizony az első kerék csapágyak voltak azok, így ezek most cserélve lesznek. Azok akiknek hasonló problémájuk lesz akkor leírom, hogy a csapágy mérete 60/22-2RS (22X44X12)
https://www.thebigbearingstore.com/60-22-2rs-radial-ball-bearing-22x44x12/
A szimering mérete 28x44x7.

Ja és ami még aktuális nálam, az a rozsdás féktárcsacsavarok cseréje. Nem tudja valaki nekem megmondani, hogy ez valamilyen speciális csavar, vagy van valami szabvány száma, mérete?
Köszi előre is!
Marci
    

csanesz 116105 2017. június 26. 21:49  
Az enyémnél arra lettem figyelmes, ha nincs előttem senki szépen kisimul a légáramlat és egyáltalán nem rángatózik a plexim. Szépen, simán megvezeti a menetszelet.
Filóztam, hogy két oldalra (nem nevet) teszek fel egy-egy vezérsíkot a plexi oldalaira. Így több levegő fut fel előttem, nagyobb lesz a légáram és talán a nagyobb bogarakat is eltéríti.
    

lendvai 116104 2017. június 26. 21:23   Válasz erre: 116102
Ez egy hólapát, nem kell. Amiről én beszéltem az ívelt, ezáltal hasznosítja a Venturi-elvet, ami segít "elszívni" a turbulenciát, cserébe a menetszelet is, így az eredeti konstrukció alulról, a műszerfal felől szellőzött de 60km/h alatt azt se nagyon .
    

Zsozso197 116103 2017. június 26. 20:22  
Sziasztok!

Nem tudtok esetleg segíteni Tdm 900 hoz gyújtáskapcsolót vagy esetleg aki ilyet javìt budapest előny ....!

Előre is köszönöm
Üdv
Zsolt
    

Flenegen 116102 2017. június 26. 16:44   Válasz erre: 116100
Itten van néked Tibi amire vágyol:)

https://www.bikehps.com/acatalog/Madstad_Screens_and_Brackets_for_Yamaha_TDM900_2002_onwards.html
    


lendvai 116100 2017. június 26. 14:23   Válasz erre: 116099
Nem is szép kell legyen, csak hatékony. :-) A kettő nem feltétlenül jár együtt, erősen szubjektív ez a "megfelelő szélvédelem, alig van turbulencia" téma is. Nekem az Airflow a 4TX-en bevált, de túlságosan is megfogta a szelet a turbulencián kívül.
    

Levi990 116099 2017. június 26. 14:17   Válasz erre: 116098
Nem lesz valami szép.

Várjuk meg inkább Kareszt :) az biztos hogy sokkal szebbet csinál és úgy tűnik hogy nagyon jó is.
    

lendvai 116098 2017. június 26. 13:46   Válasz erre: 116097
Én már megpendítettem korábban: vesztek egy túraplexit, plusz egy Givi Airflow-t vagy Kappa Airstream-et és az állítható Venturi trükkös ívelt darabot felrakjátok a túraplexire. (Mivel TDM-re nem gyártott sem a Givi, sem a Kappa ilyet.) Fejidom megerősítése repedezés ellen ajánlott. Zsebbe nyúlós, de hát valamit valamiért. :-)
    

Flenegen 116097 2017. június 26. 12:39   Válasz erre: 116095
puig az volt nekem is a 850-esen, az szart sem ért. Kb 10 km-t volt a motoron, használtam vettem meg azon az áron tovább is adtam, ez tőbbféle képp àllítható, megnézem. Azt ha nem jó akkor megyen a háztól. Ha másra nem akkor arra kó lesz hogy pont annyival lesz magasabban a motor eleje, hogy a ponyva nem ér le a földre nem ázik el az alja.
    

night-rider 116096 2017. június 26. 12:25   Válasz erre: 116091
Englis épp karintiában és olaszban koptatja a tdm gumijait
    

night-rider 116095 2017. június 26. 12:21   Válasz erre: 116094
Na ez aztán éppen nem való semmire..talán nekem is hentereg egy valahol a garázsban talán puig márkájú
    

Flenegen 116094 2017. június 26. 12:00  
Én meg bátor vagyok, és a garázsban álló TDM-re amibe úgysem lesz sok km rendeltem egy újabb díszlemezt:)

http://www.ebay.com/itm/1x-New-Brand-Universal-Windshield-Wind-Deflector-Motorcycle-Brown-Windscreen/232157576565?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

Valaki ezzel is kurva jól fog járni....

De én már csak ilyen vagyok:)
    

lendvai 116093 2017. június 26. 08:25   Válasz erre: 116092
Természetesen igazad van. Elnézést kérek.:-)
    

Levi990 116092 2017. június 25. 23:08   Válasz erre: 116089
Természetesen alaptalanul jelentem ki hogy bunkók, ugyan... :) nem a szállásadó a bunkó, hanem a pincér meg a boltos pl, azok akiknek közvetve adom a pénzt és ezt leginkább a parton tapasztalom csak. Na meg több világjárta ismerősömnek is hasonló a tapasztalata az elmúlt években, mióta nagyon felkapott lett a horvát part.

Nem is értem hogy lehet valami motorral messze :D még úgy is, hogy tőletek nagyjából 1000km, de abból csak a magyar szakasz az unalmas.
    

dinnyemag 116091 2017. június 25. 19:50  
Fazakas Pisti és Englishman! Boldog szülinapot tinéktek!!!! Még ilyet, egy napon születtek és mindketten ma 37 évesek!:-)))
Csokit bírjátok???:-)))
    

lendvai 116090 2017. június 25. 18:48   Válasz erre: 116089
Kiegészítés, mert szerkeszteni utólag nem lehet: menjen oda=menjen Montenegróba. :-)
    

lendvai 116089 2017. június 25. 18:30   Válasz erre: 116087
Hát, a fiatalság bolondság, mondják, te élből lebunkóztad a horvátokat, gondolom nem túl nagyszámú minta alapján. Ezek után miért várod el, hogy más igenis menjen oda, kellő sokaságú reprezentatív mintavétel után alkosson objektív véleményt? :-) Nekem nem volt bajom a horvátokkal (ami volt az nyugdíjasokkal, akik nem értették, hogy az idegenforgalom kulcsszerepet játszik abban, hogy nekik nyugdíjuk van. :-) Drága helyek vannak, igen, de rajtam áll, hogy kifizetem, vagy sem. Vannak olcsóbb alternatívák is. (Például az, hogy saját séffel megy az ember nyaralni. :-) ) Montenegróról sokan mondják, hogy megéri elmenni, nekem egyelőre messze van motorral, de lehet egyszer megnézem.
    

kawa550 116088 2017. június 25. 17:35   Válasz erre: 116087
Semmi bajom vele, mivel nem akarok odamenni. Nem véletlenül esett nagyot az ő vendégforgalmuk is. Ha lehet választani, én inkább nem választok olyan országot, ahol bármelyik percben bekövetkezhet egy államcsőd, nem nyit ki a bank, nem tudsz kártyával tankolni/enni/szállást fizetni/pénzt kivenni, ahogy elő is fordult náluk az elmúlt években, beleértve azt is hogy napokig nem lehetett benzint kapni stb. Kalandvágyók menjenek, én nem megyek, én dolgom.
    

Levi990 116087 2017. június 25. 16:21   Válasz erre: 116084
majd ha jártál Montenegroban akkor beszélgetünk tovább :)

Csődközeli Göröggel mi a baj? Voltál már?
    

kawa550 116086 2017. június 25. 15:53   Válasz erre: 116083
A maga kompromisszumait mindenkinek magának kell vállalnia. Ha te vállalod a szépségbeli és kormánymozgatós kompromisszumot a szélvédelemért, akkor sok boldog kilométert. Én inkább törölgetem a bogarakat a plexiről. :))))))))))))
    

kawa550 116085 2017. június 25. 15:51  
Nem mese. :D
    

kawa550 116084 2017. június 25. 15:50  
Könnyen meglehet, hogy a hatás ellenhatás nem csak a fizikában működik, hanem az emberek viselkedésében/bunkóságában is.
Nekem még egyetlen közelebbről megismert horváttal sem volt bajom, ellenben olyan hogy még le se vettem a dobozokat a motorról, de a háziak nagyanyja már jött a kistányérral hogy most sült meg a pite, addig együk míg meleg, olyan volt.
Olyan is hogy reggelente saját készítésű sajttal meg joghurttal ébresztett a tulaj.
Olyan is hogy amíg mi napoztunk, addig ő felhajtott egy autószerelőt, aki házhoz jött, vezetett a szervizig és mindenki mást félretolt a műhelyben hogy meghegessze a kipuffogómat, aztán ezért szégyenlősen 20 eurót bírt kérni.
Sose legyen bajom nagyobb bunkókkal. Az ár meg annyi amennyi. Aki akarja kifizeti, aki akarja nem. Tömeg az van, de nem véletlenül. Ki akar a csődközeli görögökhöz, európával baszakodó törökökhöz meg lefejezős felrobbantós tunéziába menni? Persze hogy a horvátokhoz özönlik a nép, a tenger ugyan olyan szép és jó, de biztonságos és probléma mentes.
    

vasutas 116083 2017. június 25. 15:47   Válasz erre: 116079
Kawa, neked nem kell mondani, milyen erős és ráadásul szinte állandó szelek vannak ott a hegyekben .Nálam is ez volt a fő kérdés, de ezt a kormányszitálást leteszteltem már a találkozóra menet . A gyári túraplexi szinte teljesen tehermentesíti a mögötte levő, de több helyen hajlított plexit, teljesen remegés mentes . Abban igazad van, hogy nagyon erős oldalszélben 140-nél már mozgatta a kormányt, de nem volt veszélyes . A viaduktokon meg amúgy is félős vagyok, nem merek száz fölé menni ,,,-:)
    

Levi990 116082 2017. június 25. 13:33   Válasz erre: 116076
Köszi! Most elbizonytalanítottál, nagyon a Sena márkát céloztuk meg. Nekünk 2motoron 3-4emberrel kellene kommunikáljon, 900métereket írnak de ha tud 200-at az már nagyon jó nekünk.

Most már nagyon bosszantó a percekig tartó kiabálás aminek a vége hogy meg kell állni mert nem érti egyikünksem hohy mit mond a másik.
    

Levi990 116081 2017. június 25. 13:28  
Horvát tengerpart... irreálisan magas árak, zsúfoltság, bunkó emberek.
Montenegro (tavaly, idén még nem voltam) filléres szállások, finom kaják, kedves emberek. Bár egyre több a turista, hamarosan Horvátpart szintjére lép :(
    

kawa550 116080 2017. június 25. 10:50  
Idén én is ezt tervezem autópálya helyett, még ha hosszabb meg lassabb is.
https://goo.gl/maps/bJfQJac4HT22
    

kawa550 116079 2017. június 25. 10:47   Válasz erre: 116078
Emmiez? Tettél még 1 szélvédőt a másik mögé, ráadásul a kormányhoz rögzítve? Micsinál ez az izé oldalszélben a kormánnyal? Mert hogy meg se rezzenti, azt nem igazán hiszem.....
Árak valóban emelkedtek, de azért nem a duplájára. 7-8 éve minden évben nyaraltunk a tengerparton, volt hogy 2x is. Mikor először voltam Senjben, akkor 4 főre egy tengerparti, tengerre teraszos 2 szobás apartman a város szélén 400Eur volt egy hétre, idén ugyan ilyent csak a város centrumában a kikötőtől 300m-re 480-ért foglaltam. Éttermi árak böszmék, egy tetves kis hal megsütve krumplival meg mángolddal 100 kuna, annyiért a piacon 4-et veszek meg hozzá a krumplit meg a zöldet. Kényelmesék vigyenek jó vastag buxát, mi meg majd sütkérezünk magunknak. :))))))))
    

vasutas 116078 2017. június 25. 09:20  
Péntek reggel ismét a tökéletes plexin törtem a fejemet, a cél az volt, hogy védjen a turbulenciától és a rovaroktól, na és pillanatok alatt levehető legyen. A kivitel minősége ezért nem fontos számomra . A gondolatokat tettek követték, a garázsban talált hulladékokból és egy plakátot védő két millis plexiből már tíz órára készen lett az újabb prototípus . Szerettem volna kipróbálni, milyen vele a tartós suhanás 140-150-el az autópályán, így egy hirtelen ötlettől vezérelve délben már a letenyei határátkelőn találtam magam, megcélozva Opátiát . (itt döbbentem rá, hogy annyira kapkodtam, sem jogsi, sem forgalmi nem volt nálam, de nem akartam ezek miatt időt veszíteni )
Az autópályás teszt hozta a várt eredményt ,140-el hasítva még a lidlis sisakban is inkább a motor hangját hallottam a kevés szélzaj mellett, pedig a nagy meleg miatt végig fel volt húzva a sisak plexije, néha a rostély is . Turbulencia = 0 .
Már régi vágyam volt, hogy egyszer újra végigmotorozzak a tengerpartra vezető régi úton,,,36 év után teljesült . Csak javasolni tudom mindenkinek, Karlovác után letérni valahol jobbra és a régi kihalt úton folytatni .Kanyargós hegyi szakasz, alig forgalommal, üresen tátongó fogadókkal .
A tengerpart azonban iszonyúan zsúfolt volt, még így szezon elején is, az árak pedig megdöbbentettek . Négy éve voltam ott utoljára, úgy láttam duplájára emelkedtek az árak . Mivel csak egy éjszakát terveztem így beletörődtem, tegnap pedig már haza is indultam, természetesen Zágrábig a régi úton .
Na és egy kép a gyomorforgató tákolmányról,,,-:)))
    

janni 116077 2017. június 24. 19:58  
Jó estét Urak! Lenne valakinek eladó 4tx fojtószelep szenzoros karbija , vagy csak a "sibertű" tartó műanyag ház otthonról a sufniból, polc alól vagy csak éppen a keze ügyéből!? A vételár mellett finom zalai pálinkát is felajánlanék!!!
Köszönöm: Jani
    

Robi70 116076 2017. június 24. 18:32   Válasz erre: 116072
Helló Levi!
Én a legszerényebb Sena-t használom. A neve 3S. Meg vagyok vele elégedve. GPS hang, és/vagy zene, telefon hívás vagy intercom beszélgetés, mindegy neki. Hang minőség és hangerő szupi. Jó kidolgozottságú. Könnyen beépíthető. Lassan egy éve nyúzzuk, de egyenlőre tartósnak tűnik.
A két gombos kezelést szoknunk kellett, de már sínen vagyunk!:)
Az aksit (ha csak intercom-ra használod) egy nap alatt nem lehet lemeríteni. Ha zenét hallgatnál, max hangerőn kb 4 órát bír. Kisebb hangerőn (15-ös skálán 12-re halkítod) 8 órát is zenél.
Hátránya, hogy ezt csak Sena-val lehet párosítani. A Sena 5, 10, 20 már bármivel összekapcsolódik.
A beígért 200m-es hatótáv pedig mindössze 20(húsz) méter. Hamar észre veszem, ha elhagyom magam mögül Magdit!:)))
    

csokabi 116075 2017. június 24. 13:14   Válasz erre: 116072
U10-em van. Eddig telefonálásra használtam, más motorossal még nem volt alkalmam kipróbálni. Robinak nagyobb tapasztalata van a gyártó készülékeivel, ő inkább tudná véleményezni, mint én. Ami nekem van és neki nincs, az a távirányítóegység amit a bal markolatra kell helyezni. Két gombot tartalmaz és egy joystickot. Bele lehet kavarodni a funkciókba és maga a hardver jelenléte is szokást igényel kuplungoláskor és irányjelzőzéskor. Az androidos app sem igazán van a helyzet magaslatán. Sok mindent be lehet állítani, de például rádióadókat beállítás után nem lehet menteni. Akkor meg minek beállítani?! Az app csak angolul hajlandó kommunikálni. Igazából még nem volt alkalmam elég időt ráfordítani, ezért még nem is mondanék véleményt.
    

Fido71 116074 2017. június 24. 08:35   Válasz erre: 116073
Az a légszűrő... :))))))))
    

kawa550 116073 2017. június 23. 22:21  
:)))))))))
https://www.sportmotor.hu/video/Lgrm6FPJbUj
    

Levi990 116072 2017. június 23. 21:10  
Csokabi, a Senaról írnál kicsit? Milyen tipusod van, masik motorossal próbáltad már?
    

csokabi 116071 2017. június 23. 15:39   Válasz erre: 116070
Tekerj rá rongyot vagy valamit ami felissza a csavarlazítót és fújd telibe éjszakára! Nekem is így lazult fel annakidején a láncfeszítő csavar.
    

pocak75 116070 2017. június 23. 12:41   Válasz erre: 116068
Basszus de lazán jár normál esetben....nem néztem de van vagy 2mm átmérő különbség.
Nem merem már erőltetni inkább szerzek egy leömlőt és szétvágom az alu bilincset, ha letörik a tőcsavar nagyobb szívás.
    

Muju 116069 2017. június 23. 12:40   Válasz erre: 116066
Spray + elektromos vésőkalapács.
Na ne gondolj durvaságra, csak megrezgetni, hogy elválljon a rozsdás dzsuvától. Közben feszítsed csavarhúzóval a bilincset.
Le fog jönni.
    

Fido71 116068 2017. június 23. 12:37   Válasz erre: 116066
... éppen azért, mert alu. és acél.
    

lendvai 116067 2017. június 23. 12:02   Válasz erre: 116066
Anno én a 4TX-nél leszedtem, nekem is volt hasonló élményem, bár nem ilyen durva. Az abból adódott, hogy a leömlő cső nem pontos szögben érkezett a hengerfej csonkjához, így feszítette a gyűrűt. Mivel amúgy is le kellett szednem a kipufogót így enyhült a feszítés és úgy már sikerült leszedni.
    

pocak75 116066 2017. június 23. 06:25   Válasz erre: 116065
Az egyiknél hasonló volt az lejött a másikat kb 2 órán keresztül basztattam feszegettem fél flakon nyálat fújtam rá és semmi....
attól tartok már hogy inkább a tőcsavar törik el tőben.....
Hogy a picsba tud így összeállni az alu meg az acél mikor nem kis hézag is van :-( az anyát meg a csavart még megérteném.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők