Flenegen | 116168 | 2017. június 30. 07:34 | Válasz erre: 116165 |
A 2000-es évek elején az Audi már az A6 szériától elérhetővé tette felárasan ugyan a Solar tetőt. Nem újdonsàg csak valamiért nem terjed el.
|
Levi990 | 116167 | 2017. június 30. 07:22 | Válasz erre: 116166 |
Én azt tapasztaltam a pirelli-metzelertel hogy le kell engedni a nyomást, 2,3körül melegen. Próbáld ki az új roadattackot hogy legyen róla tapasztalt, nem merem megvenni :D Sportattackom volt, 2009es gyári gumi na az vagány volt. Februérban peremig lehetett dönteni és nagyon jó visszajelzéseket is adott, ha minden igaz ~9000et az is elszaladt. A roadattack3-at próbáld ki, legyen tapasztalat róla és akkor meg merem venni én is :D Dunlop sportsmart2-vel szívtam meg, 2000km-t ha ment és inkább lecseréltem. Második fajta dunlop, többet nem rakok fel, talan a d211-212. |
kawa550 | 116166 | 2017. június 29. 23:22 |
mex64 | 116165 | 2017. június 29. 22:54 | Válasz erre: 116164 |
Pedig már kitalálták azt is, talán a Jaguár forgalmazza is. Pár év még és megvehetjük :))
|
Flenegen | 116164 | 2017. június 29. 22:34 | Válasz erre: 116163 |
Az csak egy fránya panoráma napfénytető. Nem solar, csak és kizárólag az élményfaktort nöbeli. Egyébként ez egy Optima plug-in hybrid. |
Hitmanus | 116162 | 2017. június 29. 14:41 |
Eladó egy Tdm 900-ra való Givi hátsó doboztartó+aluminium platni. Használt, de szép állapotban van. Ára 18.000 ft ![]() ![]() |
Hitmanus | 116161 | 2017. június 29. 14:38 |
Eladó egy gyakorlatilag új Kappa 48 Literes hátsó doboz. Hibátlan, szép állapotban van. Ára 23.000 ft Érdeklődni itt vagy a 06305920178 ![]() ![]() |
Hitmanus | 116158 | 2017. június 29. 13:07 |
Sebaj, majd kiderül a szervízben. Mindig a World-be szoktam vinni az éppen aktuális motoromat, ami olyan, amihez hozzáértő kezek kellenek. Még nem csalódtam bennük. :) |
Levi990 | 116157 | 2017. június 29. 13:06 | Válasz erre: 116154 |
Sokszor a feszítő még tudna feszíteni de a vezető már felütközik. Le kell szedni a szelepfedelet és megnézni a láncot, más minden csak tapogatózas.
|
csokabi | 116156 | 2017. június 29. 13:06 | Válasz erre: 116152 |
Szia Tibi! Olvastam az üzenetedet csak egy kicsit be vagyok havazva melóval és estére elfelejtettem, hogy válaszolni kéne. Bocsesz!:) Igen, megvan a sztender, még nem volt időm felrakni az ebay-re. Este írok majd. Üdv, Csaba |
lendvai | 116154 | 2017. június 29. 12:08 | Válasz erre: 116151 |
Hát ha ezt a gondolatmenetet a szervizben adták elő, akkor én oda többet nem vinném. Mivel magától feszíti a láncot, ezért azon megfontolásból tolni egyet rajta, hogy megállapítsák a lánc laza-e, majd kicserélni a láncot logikai bukfenc, mert ha a feszítő működik és van még rajta tartalék, akkor nem lehet laza a lánc. Ha meg azért laza a lánc, mert a feszítő elérte az utolsó racsnit, akkor nem tudnak feszíteni rajta. Ha a láncfeszítő hibás, akkor meg hiába feszegetem a láncot, nem az lesz a probléma forrása. JBX-en volt/van egy topik a 900-as láncfeszítőről, volt valami facelift, mert eleinte rövid volt, vagy valami hasonló, érdemes megnézni azt is. Bár én nem vagyok gyakorlott szerelő, csak a saját gépparkunkat piszkálgatom. :-) |
Tibcsike68 | 116152 | 2017. június 29. 11:12 |
Szia Csokabi, érdeklődök, hogy a középsztendert sikerült eladni? Ha még meg van, érdekel. Üdv.: Tibi |
Hitmanus | 116151 | 2017. június 29. 10:57 |
Nos.Az elkerülések végett..Valóban automata a feszítő, viszont hibamegállapításkor szokták feszíteni, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a lánc a laza. Szóval ki lesz cserélve az tuti, mert nem egy horror áron van. |
Levi990 | 116150 | 2017. június 29. 10:55 | Válasz erre: 116147 |
Akkor az úgy van :D A láncnak ~2000es fordulaton van csattogó hangja, hallod ahogy veri a vezetőnek. Attól hogy a feszítőn lehetne állítani még, nem biztos hogy a többi alkatrész engedi. Lehet hangja annak is ha feszes, akkor inkább súrló hangja van, mindig. Ha feszes elérte a vezető teteje a lánckereket akkor annak is lehetett hangja, ha erre ráfeszített akkor nem is csoda hogy maradt a hang. Én a helyedben elvinném más szerelőhöz, láncot ellenőrizni, szelephézagokat megnézetném, így ha kell hézagolni, akkor kettőt egy csapásra, vezetőket ellenőrizni. De én a láncot kicserélném mert nem egy hatalmas tétel. De ha a szerviz azt mondta hogy lehet akkor az úgy van :) |
Flenegen | 116149 | 2017. június 29. 10:52 | Válasz erre: 116147 |
Nem értem én ezt. Csak egy tiszta kezű szakmában nem dolgozó autószerelő vagyok, de mán az iskola padban is azt tanultuk, hogy a vezérlésnél azért automata a feszítő mert mindíg annyit feszít amennyit kell. Na mindegy . Vagy a komunikáció nem volt egyértelmű, vagy a szerelő nem az igazi. Az meg hogy hol dolgozik megint lutri rendesen. |
Fido71 | 116148 | 2017. június 29. 10:14 |
Ismerek olyan márkaszervizben dolgozó srácot, aki nem tudta, hogy a 650-es Burgmanban szíj van.... Ő volt a vezető szerelő. Erről ennyit. |
Hitmanus | 116147 | 2017. június 29. 10:04 |
Yamaha szervízben dolgozó srác "feszített"rajta.Gondolom csak tisztában van vele, hogy hogyan működik.. A tünet az volt, hogy hangos volt a blokk.Illetve még mindig az, mert nagy változás nem történt a "feszítés"után. Nincsen leszedve a szelepfedél.. |
Levi990 | 116146 | 2017. június 29. 09:30 | Válasz erre: 116143 |
Automata, tilos ráfeszíteni. Előfordulhat hogy kosz van benne ès megszorul, egy picit kifelé tekerd meg aztán engedd el. Azért van benne az a laposfej hogy amikor teszed ve, visszatekered és ugy teszed a helyére. Előfordulhat olyan (de nem szedtem szét 900ast, ez csak feltételezés) hogy a vezető sín felső része már nekiütközik a vezérműkeréknek pedig a feszítőn lehetne állítani még, na ha ilyen lehet a 900asnál és rátekertél akkor hajlik, kopik a vezető. Én visszatekerném a közepén a csavart, elengedném hogy rugja ki magát, ha csörög tovább akkor csere. 60k-nál már előfordulhat a csere. Szelefedél lent van a motorról, mi volt a tünet? |
lendvai | 116144 | 2017. június 29. 08:45 | Válasz erre: 116143 |
A 900-on nem (4TX-en sem) utólag kell piszkálni a vezérműlánc feszítőt. Csavarhúzó csak a beszereléshez kell, hogy ne ugorjon szerteszét és a racsnis szerkezet miatt csak annyira feszítse a láncot miután a helyére került, amennyire kell. Onnantól teszi a dolgát, nem kell utánállítani semmit. Elvileg nem lazulhat meg a vezérműlánc, csak ha annyira megnyúlt, hogy a feszítő eléri az utolsó fokot, de akkor már jócskán cserére érett.
|
Hitmanus | 116143 | 2017. június 29. 08:33 |
Én is úgy gondoltam, hogy automata..azt mégsem..de legalább most már tudom ezt is:-)
|
fazakas66 | 116142 | 2017. június 29. 08:26 | Válasz erre: 116141 |
Értem a 3 vd egy rugó nyomta a racsnis lécet és az kattant mindig egy fogat ahogy feszült. Ránézésre a 900 as is úgy néz ki kivülről,bocs hogy le autómatáztam :) |
Hitmanus | 116141 | 2017. június 29. 08:15 |
Nem automata.Kis csavar kiteker, csavarhúzó be, beindít.Csavart tekeri az ember a megfelelő irányba, míg szép nem lesz a hangja..Racsnis, nem automata.
|
fazakas66 | 116140 | 2017. június 29. 08:00 | Válasz erre: 116139 |
Autómata a feszitő hogy húztatok még rajta? Ha igaz a km és hangja van ki kell cserélni . |
Hitmanus | 116139 | 2017. június 29. 07:14 |
Üdv! Tegnap diagnoztizáltunk egy olyat, hogy vezérműlánc lazaság.Feszítettünk rajta, de nem nagyon lett változás.Mennyi km-ert megy el egy vezérműlánc 900-asnál? Meg valami ciripelő hang jön a blokkból.Olyan mintha kifújna a kipufogó, de nem fúj ki sehol. 62 van a motorban.. |
fazakas66 | 116138 | 2017. június 29. 06:56 | Válasz erre: 116133 |
Ha semmi más megoldást nem találsz ki kell iktatni.Szabad eséssel fog a benzin a karbikba jutni.Hátránya hogy nem tudom pontosan menyi az a szint de kb. félig fogyhat ki a tank.Lehet 80 km és tankolni kell . Ha van lehetőséged szétszedni és megnézni neme csak az összefogó csavarok meglazultak és falcsot szív,én jártam így.Külső fele az illesztésnél benzines és a por rátapadva mindha olajsáros lenne.Ha kivül szép tiszta nem látsz folyás nyomot akkor membrán gond. sajnos csere :( |
Annonymus | 116133 | 2017. június 29. 06:40 |
Jò napot Naccsàgosùrak.Skopjèban vagyok....s elkezdett szarakodni a benzinpumpàm...tudom e orvosolni a hibàt...valahogyan.Köszönöm
|
kawa550 | 116132 | 2017. június 28. 22:57 | Válasz erre: 116131 |
Biztos faxa. A kuplung különösen fogja szeretni, ha tényleg csökkenti a súrlódást. Ha nem csökkenti, akkor viszont nem tom mire jó.....:))))))))
|
Hitmanus | 116131 | 2017. június 28. 22:00 |
Négyütemű motorba való Fimol nevű cuccról van valakinek véleménye, tapasztalata?
|
kawa550 | 116130 | 2017. június 28. 14:30 | Válasz erre: 116129 |
Aldis maginon. 100-ig jó, másik motorossal nyílt terepen 2-300m-ig müxik, kezelés egyszerű, telefonálni és zenét hallgatni is lehet, csak nem tom minek az motoron. Kb 6ora üzem idő.
|
sjanek | 116129 | 2017. június 28. 13:56 |
Sziasztok! Használ valaki "olcsó" intercom-ot? Ha igen milyet, milyen tapasztalattal? Eljutottam odáig, hogy párban motorozunk, és mégis jobb, ha tudunk egymáshoz szólni. Nem feltétel a zene, navi, stb extrák.. |
lendvai | 116128 | 2017. június 28. 13:27 | Válasz erre: 116124 |
Ez az Extol alap kategóriás cucca, de a visszajelzések alapján ezt választottam, mert huszonezerért szerintem nagyon megéri, másrészt nem ipari felhasználásra vettem, így az évenkénti néhány kerékcserés és makacs csavaros karbantartásos felhasználásra ideális. Nem állítható sem a nyomaték, sem a fordulatszám, de nem tépi el a csavart, mert az ütések mennyisége határozza meg a nyomatékot. Ütni meg nem üt akkorát, M8 csavart lazítottam már meg vele, nem lett baja. Ami istentelenül be van rohadva azt természetesen el tudod szakítani vele, mert 330Nm-t tud ha elég sokáig ütöd a csavart. Elég ha elolvasod a kezelési útmutatót, a táblázat ad egy mankót, aztán tapasztalatból már tudod, hogy melyik csavarnál mennyit érdemes ütni befelé. Kifelé nekem nem számít, mert fullra meg kell lazítani, visszafelé meg általában nyomatékkulccsal húzom készre, ezzel csak előcsavarozom.
|
Fido71 | 116127 | 2017. június 28. 12:30 | Válasz erre: 116117 |
Ilyen van nekem is, 12V-os. Ütőműves elven működik. Nyomatéka nem állítható, de idővel ráérez az ember. Ha jól emlékszem papíron 320 NM-t tud. Praktikerbe vettem 7-8 éve 5-6ezerért. A Burgman varió szíj cseréjéhez muszáj volt vennem. Befért az ülés alá, egy tartalék szíjjal. Bátran elindult az ember bárhova, kb. 20 perc alatt kicseréltem egy szakadt szíjat, éjjel zseblámpa mellett. |
cxkopi | 116124 | 2017. június 28. 10:23 | Válasz erre: 116117 |
"Nekem van egy ilyen, csodákra képes." Kérdés, hogy a ford. és a nyomaték állítható? Nehogy eltépje a csavart, ha hirtelen megindul. Most szeretnék beszerezni egyet, ezért érdeklődöm. |
fazakas66 | 116123 | 2017. június 28. 10:02 | Válasz erre: 116122 |
Nekem is van de tartósan 6 bár fölötti kompresszor kellene ami nincs nekem.Így marad a bableves nyomaték :)
|
kawa550 | 116122 | 2017. június 28. 09:12 | Válasz erre: 116121 |
Az se rossz. Monnyuk a légkulccsal én pont beleválasztottam(igaz, ajándékba kaptam, nem én választottam), az baszki olyan gyenge, hogy egy rászorult kerékcsavart előbb kézzel kell lelazítanom, aztán csak utána mehetek rá a kulccsal.
|
fazakas66 | 116121 | 2017. június 28. 08:21 |
Egy célszerszám ami nekem bevált a féktárcsa csavarjainak kiszedéséhez.Erőkart ígény szerint feszíted közbe kalapálod mint egy légkulcs .
![]() |
kawa550 | 116120 | 2017. június 27. 22:59 | Válasz erre: 116119 |
abel92 | 116119 | 2017. június 27. 21:38 | Válasz erre: 116118 |
Igen, valószínűleg azt fogom tenni. Igazából fele annyiért is tudok szerezni gyárit, okosba. Csak na először érdeklődtem, ki mit tud. Nagyobb probléma lesz inkább a kitekerésük szerintem. Egyet próbáltam, már még kint volt a kerék, de az Istennek se sikerült megmozdítani. /Egyébként ma a helyére került az új csapágy és szimering. Iszonyat jó lett. Mentem is vele gyorsan egy kört amennyire időm engedte/ Apropó hétvégén lesz valami motoros találkozó, esemény bármi amiről tudtok? Szívesen mennék valahova szombaton, vasárnap, de akár veletek is tdm tulajok, ha van kedvetek! Üdv, Marci |
csanesz | 116118 | 2017. június 27. 21:11 | Válasz erre: 116106 |
abel92! Azon ne spórolj! Csak gyári csavart tegyél oda. Igaz darabja 1 000Ft, de az tuti! |
kawa550 | 116115 | 2017. június 27. 15:51 | Válasz erre: 116111 |
Imbusz krovafej megoldja, szó szerint. Amit nem, azt meg a hidegvágó+kalapács.
|
kawa550 | 116114 | 2017. június 27. 15:48 | Válasz erre: 116110 |
Csinálunk egy scramblert a tacsiból oszt trenírozhatsz az erdőszélen amennyit akarsz. :))))))))
|
Flenegen | 116113 | 2017. június 27. 15:35 | Válasz erre: 116110 |
A drivingcamp-ben a tréninget csak ajánlani tudom, én már 2 éve mikor indították a motorost, az elsők között részt vettem, olyan dolgokat mutattak mint még senki. Aztán kis kihagyással most 2 hete egy győri tréninget is végig csináltam kb 50%-ban megegyeztett a drivingcampes anyaggal, a maradék újdonság volt. Meglepő mi mindent tudnak mondani és mutatni. Lehet hogy csak nekem,mert ésn rendkívül keveset motorozom, de mindíg van újdonság...
|
Flenegen | 116112 | 2017. június 27. 15:30 | Válasz erre: 116111 |
Ez ittend az MRA racing olcsósított változata. Ezen gondolkoztam még a toldat mellett. Mivel kb azonos a kettő termék ára, ezért most a toldót megpróbálom, azt könnyebb eladni, ha azt max még ezt is kipróbálom: http://www.ebay.com/itm/Windscreen-for-Yamaha-TDM-900-02-05-03-04-Windshield-Fairing-gt-G/381930950628?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649 |
Hitmanus | 116111 | 2017. június 27. 14:19 |
Én is szopkodtam a a féktárcsa csavarokkal. A vége az lett, hogy kivettem a kereket, a csavarba Co-ztam imbusz fejet, majd szépen lassan hosszú csővel, mint erőkar, ki tudtam hajtani... 3 Imbuszfejem bánta..de kijöttek a csavarok.. Természetesen közben szorgosan szidtam a japán tervező anyját, aki ilyen takony csavart szerkesztett bele.. Miért nem lehetett volna egy hatlap-fejű csavarral megoldani, amit lehet könnyebben ki lehetett volna hajtani belőle.. A plexikhez meg annyit fűznék hozzá, hogy a TDM(főleg a 900), bármilyen plexivel egy fos, turbulencia, szélvédelem zajosság terén. Minden plexi kísérlet egy feneketlen tó, amibe dobálod a lóvét:)) Nekem ami most fent van az az MRA Racing plexije..csodák csodájára ez jött be eddig a legjobban..és még jól is néz ki vele, nem úgy mint a gyári ocsmány kis plexivel.. Amúgy minden más téren fasza vas..meg kell szokni ezt a kis "problémáját".. |
lendvai | 116110 | 2017. június 27. 13:48 | Válasz erre: 116107 |
Dehogynem, csak ami egyszer már rossznak bizonyult arra minek adjak ki pénzt. :-) MX-5-ben nem zavar a huzat, különösen ha Nardi bőr. :-) Ha meg kilinccsel előre megyek a kanyarban akkor persze, hogy jönni fog a szél oldalról. :-) Persze ehhez (is) kell majd előtte egy vezetéstechnikai tréning. Tervben van még egy Safety-s dirt track, mert már unom, hogy minden alkalommal, amikor elindul a motor segge összeszarom magam, pedig semmi baj nem történik. |
lendvai | 116109 | 2017. június 27. 09:06 | Válasz erre: 116108 |
Hát igen, első fék, én nem kezdenék semmilyen fillérbaszós akcióba a csavarokkal.
|
csokabi | 116108 | 2017. június 27. 07:12 | Válasz erre: 116106 |
Ezeket a csavarokat biztos, hogy a Yamahától venném...
|
Flenegen | 116107 | 2017. június 27. 06:50 | Válasz erre: 116104 |
Neked sem jó ám semmi. Az Mx-5-ben is lesz ám huzat! :))))) |
abel92 | 116106 | 2017. június 27. 06:50 |
Sziasztok! A korábban már említett csörgő hang, amely a motor elejétől származik, végre megoldódott. Bizony az első kerék csapágyak voltak azok, így ezek most cserélve lesznek. Azok akiknek hasonló problémájuk lesz akkor leírom, hogy a csapágy mérete 60/22-2RS (22X44X12) https://www.thebigbearingstore.com/60-22-2rs-radial-ball-bearing-22x44x12/ A szimering mérete 28x44x7. Ja és ami még aktuális nálam, az a rozsdás féktárcsacsavarok cseréje. Nem tudja valaki nekem megmondani, hogy ez valamilyen speciális csavar, vagy van valami szabvány száma, mérete? Köszi előre is! Marci ![]() ![]() ![]() ![]() |
csanesz | 116105 | 2017. június 26. 21:49 |
Az enyémnél arra lettem figyelmes, ha nincs előttem senki szépen kisimul a légáramlat és egyáltalán nem rángatózik a plexim. Szépen, simán megvezeti a menetszelet. Filóztam, hogy két oldalra (nem nevet) teszek fel egy-egy vezérsíkot a plexi oldalaira. Így több levegő fut fel előttem, nagyobb lesz a légáram és talán a nagyobb bogarakat is eltéríti. |
lendvai | 116104 | 2017. június 26. 21:23 | Válasz erre: 116102 |
Ez egy hólapát, nem kell. Amiről én beszéltem az ívelt, ezáltal hasznosítja a Venturi-elvet, ami segít "elszívni" a turbulenciát, cserébe a menetszelet is, így az eredeti konstrukció alulról, a műszerfal felől szellőzött de 60km/h alatt azt se nagyon .
|
Zsozso197 | 116103 | 2017. június 26. 20:22 |
Sziasztok! Nem tudtok esetleg segíteni Tdm 900 hoz gyújtáskapcsolót vagy esetleg aki ilyet javìt budapest előny ....! Előre is köszönöm Üdv Zsolt |
Flenegen | 116102 | 2017. június 26. 16:44 | Válasz erre: 116100 |
Itten van néked Tibi amire vágyol:) https://www.bikehps.com/acatalog/Madstad_Screens_and_Brackets_for_Yamaha_TDM900_2002_onwards.html |
Flenegen | 116101 | 2017. június 26. 15:17 | Válasz erre: 116100 |
http://s410372035.initial-website.co.uk/accessories/select-bike-k-z/yamaha-tdm900/
|
lendvai | 116100 | 2017. június 26. 14:23 | Válasz erre: 116099 |
Nem is szép kell legyen, csak hatékony. :-) A kettő nem feltétlenül jár együtt, erősen szubjektív ez a "megfelelő szélvédelem, alig van turbulencia" téma is. Nekem az Airflow a 4TX-en bevált, de túlságosan is megfogta a szelet a turbulencián kívül.
|
Levi990 | 116099 | 2017. június 26. 14:17 | Válasz erre: 116098 |
Nem lesz valami szép. Várjuk meg inkább Kareszt :) az biztos hogy sokkal szebbet csinál és úgy tűnik hogy nagyon jó is. ![]() |
lendvai | 116098 | 2017. június 26. 13:46 | Válasz erre: 116097 |
Én már megpendítettem korábban: vesztek egy túraplexit, plusz egy Givi Airflow-t vagy Kappa Airstream-et és az állítható Venturi trükkös ívelt darabot felrakjátok a túraplexire. (Mivel TDM-re nem gyártott sem a Givi, sem a Kappa ilyet.) Fejidom megerősítése repedezés ellen ajánlott. Zsebbe nyúlós, de hát valamit valamiért. :-)
|
Flenegen | 116097 | 2017. június 26. 12:39 | Válasz erre: 116095 |
puig az volt nekem is a 850-esen, az szart sem ért. Kb 10 km-t volt a motoron, használtam vettem meg azon az áron tovább is adtam, ez tőbbféle képp àllítható, megnézem. Azt ha nem jó akkor megyen a háztól. Ha másra nem akkor arra kó lesz hogy pont annyival lesz magasabban a motor eleje, hogy a ponyva nem ér le a földre nem ázik el az alja.
|
night-rider | 116096 | 2017. június 26. 12:25 | Válasz erre: 116091 |
Englis épp karintiában és olaszban koptatja a tdm gumijait
|
night-rider | 116095 | 2017. június 26. 12:21 | Válasz erre: 116094 |
Na ez aztán éppen nem való semmire..talán nekem is hentereg egy valahol a garázsban talán puig márkájú
|
Flenegen | 116094 | 2017. június 26. 12:00 |
Én meg bátor vagyok, és a garázsban álló TDM-re amibe úgysem lesz sok km rendeltem egy újabb díszlemezt:) http://www.ebay.com/itm/1x-New-Brand-Universal-Windshield-Wind-Deflector-Motorcycle-Brown-Windscreen/232157576565?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649 Valaki ezzel is kurva jól fog járni.... De én már csak ilyen vagyok:) |
lendvai | 116093 | 2017. június 26. 08:25 | Válasz erre: 116092 |
Természetesen igazad van. Elnézést kérek.:-)
|
Levi990 | 116092 | 2017. június 25. 23:08 | Válasz erre: 116089 |
Természetesen alaptalanul jelentem ki hogy bunkók, ugyan... :) nem a szállásadó a bunkó, hanem a pincér meg a boltos pl, azok akiknek közvetve adom a pénzt és ezt leginkább a parton tapasztalom csak. Na meg több világjárta ismerősömnek is hasonló a tapasztalata az elmúlt években, mióta nagyon felkapott lett a horvát part. Nem is értem hogy lehet valami motorral messze :D még úgy is, hogy tőletek nagyjából 1000km, de abból csak a magyar szakasz az unalmas. |
dinnyemag | 116091 | 2017. június 25. 19:50 |
Fazakas Pisti és Englishman! Boldog szülinapot tinéktek!!!! Még ilyet, egy napon születtek és mindketten ma 37 évesek!:-))) Csokit bírjátok???:-))) ![]() |
lendvai | 116090 | 2017. június 25. 18:48 | Válasz erre: 116089 |
Kiegészítés, mert szerkeszteni utólag nem lehet: menjen oda=menjen Montenegróba. :-)
|
lendvai | 116089 | 2017. június 25. 18:30 | Válasz erre: 116087 |
Hát, a fiatalság bolondság, mondják, te élből lebunkóztad a horvátokat, gondolom nem túl nagyszámú minta alapján. Ezek után miért várod el, hogy más igenis menjen oda, kellő sokaságú reprezentatív mintavétel után alkosson objektív véleményt? :-) Nekem nem volt bajom a horvátokkal (ami volt az nyugdíjasokkal, akik nem értették, hogy az idegenforgalom kulcsszerepet játszik abban, hogy nekik nyugdíjuk van. :-) Drága helyek vannak, igen, de rajtam áll, hogy kifizetem, vagy sem. Vannak olcsóbb alternatívák is. (Például az, hogy saját séffel megy az ember nyaralni. :-) ) Montenegróról sokan mondják, hogy megéri elmenni, nekem egyelőre messze van motorral, de lehet egyszer megnézem.
|
kawa550 | 116088 | 2017. június 25. 17:35 | Válasz erre: 116087 |
Semmi bajom vele, mivel nem akarok odamenni. Nem véletlenül esett nagyot az ő vendégforgalmuk is. Ha lehet választani, én inkább nem választok olyan országot, ahol bármelyik percben bekövetkezhet egy államcsőd, nem nyit ki a bank, nem tudsz kártyával tankolni/enni/szállást fizetni/pénzt kivenni, ahogy elő is fordult náluk az elmúlt években, beleértve azt is hogy napokig nem lehetett benzint kapni stb. Kalandvágyók menjenek, én nem megyek, én dolgom.
|
Levi990 | 116087 | 2017. június 25. 16:21 | Válasz erre: 116084 |
majd ha jártál Montenegroban akkor beszélgetünk tovább :) Csődközeli Göröggel mi a baj? Voltál már? |
kawa550 | 116086 | 2017. június 25. 15:53 | Válasz erre: 116083 |
A maga kompromisszumait mindenkinek magának kell vállalnia. Ha te vállalod a szépségbeli és kormánymozgatós kompromisszumot a szélvédelemért, akkor sok boldog kilométert. Én inkább törölgetem a bogarakat a plexiről. :))))))))))))
|
kawa550 | 116084 | 2017. június 25. 15:50 |
Könnyen meglehet, hogy a hatás ellenhatás nem csak a fizikában működik, hanem az emberek viselkedésében/bunkóságában is. Nekem még egyetlen közelebbről megismert horváttal sem volt bajom, ellenben olyan hogy még le se vettem a dobozokat a motorról, de a háziak nagyanyja már jött a kistányérral hogy most sült meg a pite, addig együk míg meleg, olyan volt. Olyan is hogy reggelente saját készítésű sajttal meg joghurttal ébresztett a tulaj. Olyan is hogy amíg mi napoztunk, addig ő felhajtott egy autószerelőt, aki házhoz jött, vezetett a szervizig és mindenki mást félretolt a műhelyben hogy meghegessze a kipuffogómat, aztán ezért szégyenlősen 20 eurót bírt kérni. Sose legyen bajom nagyobb bunkókkal. Az ár meg annyi amennyi. Aki akarja kifizeti, aki akarja nem. Tömeg az van, de nem véletlenül. Ki akar a csődközeli görögökhöz, európával baszakodó törökökhöz meg lefejezős felrobbantós tunéziába menni? Persze hogy a horvátokhoz özönlik a nép, a tenger ugyan olyan szép és jó, de biztonságos és probléma mentes. |
vasutas | 116083 | 2017. június 25. 15:47 | Válasz erre: 116079 |
Kawa, neked nem kell mondani, milyen erős és ráadásul szinte állandó szelek vannak ott a hegyekben .Nálam is ez volt a fő kérdés, de ezt a kormányszitálást leteszteltem már a találkozóra menet . A gyári túraplexi szinte teljesen tehermentesíti a mögötte levő, de több helyen hajlított plexit, teljesen remegés mentes . Abban igazad van, hogy nagyon erős oldalszélben 140-nél már mozgatta a kormányt, de nem volt veszélyes . A viaduktokon meg amúgy is félős vagyok, nem merek száz fölé menni ,,,-:)
|
Levi990 | 116082 | 2017. június 25. 13:33 | Válasz erre: 116076 |
Köszi! Most elbizonytalanítottál, nagyon a Sena márkát céloztuk meg. Nekünk 2motoron 3-4emberrel kellene kommunikáljon, 900métereket írnak de ha tud 200-at az már nagyon jó nekünk. Most már nagyon bosszantó a percekig tartó kiabálás aminek a vége hogy meg kell állni mert nem érti egyikünksem hohy mit mond a másik. |
Levi990 | 116081 | 2017. június 25. 13:28 |
Horvát tengerpart... irreálisan magas árak, zsúfoltság, bunkó emberek. Montenegro (tavaly, idén még nem voltam) filléres szállások, finom kaják, kedves emberek. Bár egyre több a turista, hamarosan Horvátpart szintjére lép :( |
kawa550 | 116080 | 2017. június 25. 10:50 |
Idén én is ezt tervezem autópálya helyett, még ha hosszabb meg lassabb is. https://goo.gl/maps/bJfQJac4HT22 |
kawa550 | 116079 | 2017. június 25. 10:47 | Válasz erre: 116078 |
Emmiez? Tettél még 1 szélvédőt a másik mögé, ráadásul a kormányhoz rögzítve? Micsinál ez az izé oldalszélben a kormánnyal? Mert hogy meg se rezzenti, azt nem igazán hiszem..... Árak valóban emelkedtek, de azért nem a duplájára. 7-8 éve minden évben nyaraltunk a tengerparton, volt hogy 2x is. Mikor először voltam Senjben, akkor 4 főre egy tengerparti, tengerre teraszos 2 szobás apartman a város szélén 400Eur volt egy hétre, idén ugyan ilyent csak a város centrumában a kikötőtől 300m-re 480-ért foglaltam. Éttermi árak böszmék, egy tetves kis hal megsütve krumplival meg mángolddal 100 kuna, annyiért a piacon 4-et veszek meg hozzá a krumplit meg a zöldet. Kényelmesék vigyenek jó vastag buxát, mi meg majd sütkérezünk magunknak. :)))))))) |
vasutas | 116078 | 2017. június 25. 09:20 |
janni | 116077 | 2017. június 24. 19:58 |
Jó estét Urak! Lenne valakinek eladó 4tx fojtószelep szenzoros karbija , vagy csak a "sibertű" tartó műanyag ház otthonról a sufniból, polc alól vagy csak éppen a keze ügyéből!? A vételár mellett finom zalai pálinkát is felajánlanék!!! Köszönöm: Jani |
Robi70 | 116076 | 2017. június 24. 18:32 | Válasz erre: 116072 |
Helló Levi! Én a legszerényebb Sena-t használom. A neve 3S. Meg vagyok vele elégedve. GPS hang, és/vagy zene, telefon hívás vagy intercom beszélgetés, mindegy neki. Hang minőség és hangerő szupi. Jó kidolgozottságú. Könnyen beépíthető. Lassan egy éve nyúzzuk, de egyenlőre tartósnak tűnik. A két gombos kezelést szoknunk kellett, de már sínen vagyunk!:) Az aksit (ha csak intercom-ra használod) egy nap alatt nem lehet lemeríteni. Ha zenét hallgatnál, max hangerőn kb 4 órát bír. Kisebb hangerőn (15-ös skálán 12-re halkítod) 8 órát is zenél. Hátránya, hogy ezt csak Sena-val lehet párosítani. A Sena 5, 10, 20 már bármivel összekapcsolódik. A beígért 200m-es hatótáv pedig mindössze 20(húsz) méter. Hamar észre veszem, ha elhagyom magam mögül Magdit!:))) |
csokabi | 116075 | 2017. június 24. 13:14 | Válasz erre: 116072 |
U10-em van. Eddig telefonálásra használtam, más motorossal még nem volt alkalmam kipróbálni. Robinak nagyobb tapasztalata van a gyártó készülékeivel, ő inkább tudná véleményezni, mint én. Ami nekem van és neki nincs, az a távirányítóegység amit a bal markolatra kell helyezni. Két gombot tartalmaz és egy joystickot. Bele lehet kavarodni a funkciókba és maga a hardver jelenléte is szokást igényel kuplungoláskor és irányjelzőzéskor. Az androidos app sem igazán van a helyzet magaslatán. Sok mindent be lehet állítani, de például rádióadókat beállítás után nem lehet menteni. Akkor meg minek beállítani?! Az app csak angolul hajlandó kommunikálni. Igazából még nem volt alkalmam elég időt ráfordítani, ezért még nem is mondanék véleményt.
|
Levi990 | 116072 | 2017. június 23. 21:10 |
Csokabi, a Senaról írnál kicsit? Milyen tipusod van, masik motorossal próbáltad már?
|
csokabi | 116071 | 2017. június 23. 15:39 | Válasz erre: 116070 |
Tekerj rá rongyot vagy valamit ami felissza a csavarlazítót és fújd telibe éjszakára! Nekem is így lazult fel annakidején a láncfeszítő csavar.
|
pocak75 | 116070 | 2017. június 23. 12:41 | Válasz erre: 116068 |
Basszus de lazán jár normál esetben....nem néztem de van vagy 2mm átmérő különbség. Nem merem már erőltetni inkább szerzek egy leömlőt és szétvágom az alu bilincset, ha letörik a tőcsavar nagyobb szívás. |
Muju | 116069 | 2017. június 23. 12:40 | Válasz erre: 116066 |
Spray + elektromos vésőkalapács. Na ne gondolj durvaságra, csak megrezgetni, hogy elválljon a rozsdás dzsuvától. Közben feszítsed csavarhúzóval a bilincset. Le fog jönni. |
lendvai | 116067 | 2017. június 23. 12:02 | Válasz erre: 116066 |
Anno én a 4TX-nél leszedtem, nekem is volt hasonló élményem, bár nem ilyen durva. Az abból adódott, hogy a leömlő cső nem pontos szögben érkezett a hengerfej csonkjához, így feszítette a gyűrűt. Mivel amúgy is le kellett szednem a kipufogót így enyhült a feszítés és úgy már sikerült leszedni.
|
pocak75 | 116066 | 2017. június 23. 06:25 | Válasz erre: 116065 |
Az egyiknél hasonló volt az lejött a másikat kb 2 órán keresztül basztattam feszegettem fél flakon nyálat fújtam rá és semmi.... attól tartok már hogy inkább a tőcsavar törik el tőben..... Hogy a picsba tud így összeállni az alu meg az acél mikor nem kis hézag is van :-( az anyát meg a csavart még megérteném. |