28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

mati12 115963 2017. június 14. 08:43   Válasz erre: 115962
Ahogy nézem azért ez az árok valamivel mélyebb volt mint a tied,lehet,hogy itt Te sem úsztad volna meg olyan "szerencsésen".
    

csokabi 115962 2017. június 14. 08:39  
Vasárnap átugrottam Tirolba a Hahntennjochra. Jó melós kanyargászás volt a saját, jól megszokott hátsókertemhez képest. Aztán lefelé az utolsó kanyarok egyikében láttam két gépet meg egy kidöntött terelőtáblát. Épp meg akartam állni segíteni amikor a sárga helikopter felemelkedett. A srác pont úgy egyenesített ki egy kanyart ahogy én, csak neki nem volt akkora mázlija, mint nekem azzal az árokkal...
    

csokabi 115961 2017. június 14. 08:27   Válasz erre: 115958
Rossz ilyeneket olvasni, viszont legalább néha eszünkbe jut, hogy az éremnek van egy másik oldala is. Sajnálom a motoros kollégát és a családját is.
    

Flenegen 115960 2017. június 14. 08:13   Válasz erre: 115957
Mellékelem, remélem látható a sérülés.
    

Hitmanus 115959 2017. június 14. 06:25   Válasz erre: 115958
Igen..még színre is olyan, mint az enyém..:-((
    

mati12 115958 2017. június 14. 04:11  
Ismét egy elszomorító hír...:-( És ahogy látom az ott egy Tdm.
http://www.agriatv.hu/?p=17711
    

Sander67 115957 2017. június 13. 22:25   Válasz erre: 115954
A jelenlegi jobbos milyen állapotban van, mert én
is ilyet keresek. Ha csak horpadás miatt cseréled, akkor dobj fel egy képet, hátha tudom javítani, és esetleg átvenném.
    

csanesz 115956 2017. június 13. 20:46   Válasz erre: 115955
Az egy piros lámpa és a hűtő vizenyő forráspontját lenne hivatott mutatni, ami nálad lehet, hogy kiégett.
    

Tomi8923 115955 2017. június 13. 19:59  
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy TDM 850 4TX motort. Szeretném megkérdezni, hogy ezen a típuson nincs olajnyomás visszajelző lámpa? Mert ha ráadom a gyújtást piros fény sehol sem gyullad fel. Igazából egy reflektor visszajelzőt, egy index visszajelzőt, egy üres jelzőt találtam, meg ezek mellet egy jelöletlen visszajelzőt amit nem tudok azonosítani. Ez lenne az olajnyomás jelző? Válaszokat előre is köszönöm. Szép napot mindenkinek!
    

Flenegen 115954 2017. június 13. 19:52  
Sziasztok,

Nem kell valakinek egy makulátlan balos kipufogó 900-ra? Sikerült találnom de csak párban adja az eladó, nekem meg csak a jobbos kellene..
    

Robi70 115953 2017. június 13. 18:15   Válasz erre: 115952
Nemrég Surit ajánlották, Gödöllőn.
http://motorszerelo.com/
    

KDave 115952 2017. június 13. 17:42  
Sziasztok!
Egy hónapja költöztem fel pöstországba, tudtok jó szerelőt ajánlani errefelé?
Tudom a gugli a barátunk, de jó lenne olyan szerelőt találni aki tényleg jól dolgozik nem baszarint át és még akár jóarc is :) Így hát ezért várom a segítségeteket :)
Köszi előre is.
Dave
    

Tibcsike68 115949 2017. június 13. 03:48   Válasz erre: 115948
Szia Levi! Köszönöm a segítséged, meg a turelmed. Utolsó két kérdésem: a pontos típusát meg tudnád mondani a kormányodnak? http://www.nagyvas.hu/informaciok.php?info=lucas_kormany
A másik, hogyan vágtad bele a menetet, csak belehajtottad, a végsúlyt?
    

Levi990 115948 2017. június 12. 18:48   Válasz erre: 115941
Halo! 78cm ha jól emlékszem, most megmértem 80centi viszont a markolat rálóg a végsulyra.
Végsúly is van rajta, a kormányba simán belevágtam a menetet és passzolt a súly.
    

Robi70 115947 2017. június 12. 14:39   Válasz erre: 115946
Köszi,de ezeket már láttam. Szép halkan a követőddé léptettem elő magam.:) Jók a vidik amiket csinálsz! Gratula!
    

mati12 115946 2017. június 12. 14:19   Válasz erre: 115942
Örülök,hogy tetszett... :-)
Idén csináltam már néhány hasonló videót,igaz kevésbé izgalmas helyeken. Mostanában meg gyüjtöm a bátorságot,hogy meg is merjek szólalni a videók alatt.
https://youtu.be/M6kqLbNOoPU
https://youtu.be/n9jrqAa3BBM
https://youtu.be/-SuGiebq-bI
    

lendvai 115945 2017. június 12. 08:36   Válasz erre: 115944
Alapból elég zajos az a blokk, bár én kifejezetten ciripelő hangot nem hallottam még benne, minden mást már igen. Meg kell hallgatnia egy tapasztalt embernek. Esetleg egy jó minőségű hangfelvételt ha megosztasz az segíthet.
    

Hitmanus 115944 2017. június 12. 07:39  
Üdv!

Találkozott valaki olyannal, hogy ciripel/csörög valami a blokkban?
900-as TDM-ről lenne szó.

Ha jól hallom az injektor magasságában leledzik a zaj..aztán lehet nem, csak viszi a hangot a blokk.Melegen hallom.Aztán lehet eddig is ilyen volt és ilyen, csak most vettem észre.

Olajat nem eszi, nem füstöl.
62 ezer van benne, 55-nél szelep ellenőrzés/állítás volt rajta..

Annyira nem durva a helyzet..max. eladom alkatrésznek:)
    

Hitmanus 115943 2017. június 12. 07:33  
Eladó Kappa 48-as hátsó doboz.

Hibátlan, újszerű állapot..kb.háromszor volt a motoron.Kettő kulccsal.

Ára:30.000 ft.

Tel:06305920178
    

Robi70 115942 2017. június 11. 19:55  
Mati! Ha erre jársz. Kössz még1x a Maninska Uzina tippet. Valóban szép. Megérte elmenni odáig.
    

Tibcsike68 115941 2017. június 11. 18:15   Válasz erre: 115923
Szia Levi! Köszi a gyors valaszt, és segítséget! Neked nincs kormány vég most felrakva, nem hiányzik? Még tudnád mérni, hány cm a szélessége?
    

camerafire 115940 2017. június 11. 18:07   Válasz erre: 115938
Hát igen, nekem is valami hasonló dobozok kellenének a 4TX-emre. Könnyű tartót találni altalában a givi dobozokhoz?
    

csanesz 115939 2017. június 11. 16:04   Válasz erre: 115936
Hm... Vagyis ha rajta vagy ennyivel roskad össze alattad a "zölcséges"?
Nem gondolod, hogy egy pitikét túl vagy súlyozva? :)))))
Hogy javíts a gyári állapotodon próbáld éhgyomorra. :)))
    

Muju 115938 2017. június 11. 15:07   Válasz erre: 115937
Szia, nem drága kategória.
http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1783297&st=Doboz
De rendbe van.
    

camerafire 115937 2017. június 11. 13:17   Válasz erre: 115926
Muju, milyen dobozokat vettél? Nekem még nincs, azért kérdezem.
    

kawa550 115936 2017. június 11. 10:06   Válasz erre: 115935
Sokan nem használják ki amit a tádé kínál beállítások terén, pedig nem egy nagy művészet, csak 1x kell megcsinálni, azt az egy délutánt meg már tudja mindenki rászánni egy kis emelgetésre, tekergetésre meg méricskélésre. Ide tenném most a motorrevű linkjét, ahol egy nagyon jó cikkben mutatták be képekkel a beállítás teljes folyamatát, de persze azt az oldal is átalakították szép divatosra meg mobilbarátra, el is tűnt róla minden hasznos tartalom a bánatos anyjuk k pitsájába.
Alapjában a lényeg: először mindent vissza a gyári beállításra!
Utána a negatív rugóút beállítása, ez azt jelenti, hogy mennyire nyomódik össze a levegőben lógó/talajon álló/vezetővel terhelt állapotban a futómű. Ez általában elől a teljes rugóút 30-40%-a, hátul 20-30%-a. Erre azért van szükség, hogy kátyús hullámos úton a futómű le tudja követni a lyukakat.
A méréshez fel kell emelni a motort, de nem lengővilla emelővel, hanem valahogy fellógatva, hogy a villa szabadon mozoghasson. Elől elég egy kábelkötegelőt feltenni a telószárra és lehúzni a porvédő tetejéig, mikor leengeded,azt feljebb tolja és újra megemelve azonnal látszik az összenyomódás mértéke. Hátul kicsit macerásabb, ott a keréktengely meg az idom valamelyik fix pontja közt kell mérni távolságot. Beállítani értelemszerűen az előfeszítés tekergetésével lehet.
A csillapításra nekem nincs ökölszabályom, elindulsz egy csavarhúzóval valami szar útszakaszon oda vissza, előbb a gyári beállítással, aztán lépésenként mindig csak egy irányba egyet változtatva tekersz a csillapításon ki vagy be és mész egy kört, ha javult akkor még egy lépés abba az irányba, amíg el nem kezd romlani, és akkor egyet vissza és kész. Ha romlott, akkor értelemszerűen az ellenkező irányba kell indulni a gyáritól.
Hogy ezt pl én mennyire veszem ezt komolyan? Hát annyira hogy a profilképnek is használt képen ott van a kábelkötegelő a bal telószáron, mert fenn felejtettem a mérés után. :)))))))))))))
    

Hitmanus 115935 2017. június 11. 09:01  
Sziasztok!

Van tapasztalat valakinek, hogy milyen lehet a jó, komfortos futómű/csillapítás beállítása?

Nekem most fel keményítve..de sajnos a sok jó minőségű magyar aszfalton kicsit vese lerázós..lágy beállítással meg kanyarban, utassal is vagy nélküle olyan takony:-)Lehet a gyárira kéne visszaraknom?
    

Robi70 115934 2017. június 10. 22:24   Válasz erre: 115927
Eddig is vagány gyerek vót Dezső 'bá! De megváltozott motoros szokásai előtt la a kalappal!:)))
    

kawa70 115931 2017. június 10. 21:40   Válasz erre: 115917
Egyrészt a súlya miatt másrészt a szögsebesség (ami a végsebesség és gyorsulás okán is fontos illetve a kiegyensulyozása is ezesetben) meg még pár apróság.
    

Muju 115930 2017. június 10. 21:34   Válasz erre: 115929
Köszi, úgy lesz.
    

csanesz 115929 2017. június 10. 21:31   Válasz erre: 115926
Muju!

Küldök telószámot privin, azt holnap nyaggass ez ügyben!
    

kawa550 115928 2017. június 10. 21:23   Válasz erre: 115927
Az első egykerékig be is nyaltam a történetet.:)))))))
    

csokabi 115927 2017. június 10. 20:56  
Dezső végre vett egy kamerát...:)
https://youtu.be/zhuWBkmzNxw
    

Muju 115926 2017. június 10. 19:27  
Kardános, láncoljzós, gyorsulásos szèp estèt mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni azokról a 4tx tulajoktól, akiknek csak szimplán hátsó doboz tartójuk van ès az oldaldoboz tartó maszek.
Kèrnèk fènykèpeket esetleg nèmi mèretezèssel az oldaldoboz tartóról.
Ma vettem 2 dobozt van hozzá platni is de az nekem nem tetszik.
Előre is hálásan köszönöm! :)
    

kawa550 115925 2017. június 10. 19:10   Válasz erre: 115924
Ja hogy téged a mati ismer, te meg a matit és akkor az mán bizonyíték? Lófaxt! Majd ha én látlak benneteket, majd akkor elhiszem! :))))))))))
    

Flenegen 115924 2017. június 10. 18:41   Válasz erre: 115920
Én ismerem Matit, létezik:)

Engem meg ismer Angol, meg Robi, meg Mati úgyhogy már csak két ismeretlen maradt:)
    

Levi990 115923 2017. június 10. 18:02   Válasz erre: 115922
Szia! Nagyvasról rendeltem, trw márka, a legszélesebb, van hozzá egy merevítő ami nincs a képeken. De most már egy picit keskenyebbet vennék, a kozépsőt, az egy kicsit magasabb. Sw-motech adapterel van felrakva így magasabban és hátrébb van mint a gyári. Szerintem sokkal jobb a szélesebb kormány mint a gyári.
Minden vezeték elég hosszú csak kicsit kell igazgatni őket, a fékcső konzolját kell leszerelni, azt amivel az alsóvillahídhoz van fogatva.

Jelenlévők közül többen ültek a motoron, Lendvai ment is vele. Ők tudnak mondani vélemenyt. Szerintem sokkal jobb mint a gyári.
    

Tibcsike68 115922 2017. június 10. 17:41   Válasz erre: 115721
Szia Levi990! Meg tudod mondani nekem, hogy milyen kormány van a motorodon, mi a típusa? Milyen széles, hány cm? Hol vetted, és mi a tapasztalatod, jobb mint a gyári? Kormánnyvég súly nem hiányzik?
Köszi a választ!
    

Sander67 115921 2017. június 10. 17:38   Válasz erre: 115915
Erről beszéltem,de nekem sajnos a hosszú lábaim miatt szorulok rajta.De 130-ig csendesebb mint a TÁDÉ, és kétezertől húz mint az állat, kb. úgy mint a TÁDÉ négyezertől.
    

kawa550 115920 2017. június 10. 17:24   Válasz erre: 115919
Úgy?! Szóval kend szerint nincsen demokrácijja és van amit a Rossinak szabad, nekem meg nem?! Jóvan büdös diktatúrista, majd ha eccer személyesen is meglátlak, megkapod a magadét!
Monnyuk erre kevés az esély, mert bár 4 Győr környéki motoros is írogat ide, meg baxtat engem, de ezekből csak az Angol igazi, a többi csak a bitek világában létezik, mert még senki se látta őket. :D
    

mati12 115919 2017. június 10. 16:15   Válasz erre: 115917
Rossiék szintjén már lehet befolyásoló tényező,de azért a miénken még ne legyen... :-)
Igaz olvastam már itt különböző sztorikat Labanc nyuggerek hazai pályán lévő alázásáról,de szerintem ezek kardános géppel ugyanúgy kivitekezhetőek lettek volna..
    

kawa550 115917 2017. június 10. 15:28   Válasz erre: 115916
Pl úgy, hogy elég ritka a kardános verseny motor. Mi lehet az oka, há én nem tom......:))))))
    

mati12 115916 2017. június 10. 14:27   Válasz erre: 115912
Nem értem,hogy függ össze a gyorsaság a kardánnal..? Amúgy a kardánt is kell fújni,csak valamivek ritkábban. A múlt héten voltam a 80.000-res szervizen ahol a kardán szöghajtásbban is cserélve lett az olaj.Az olaj cseréjekor szabaddá válik a kardán és a szöghajtás csatlakozása, ezt az alkalmat kihasználta a szaki és csúnyán vastagon befújta azt valami teflon spray-el.
A következő fújás majd 90.000-nél esedékes.
    

Sander67 115915 2017. június 10. 13:19   Válasz erre: 115914
Második napja vagyok az Open roadon és streetfighter bemutatót láttam egy HD roadsterrel, ami történesen fogazott szíjhajtású, és olyat lezavart a csávó, hogy színvonalban alig maradt el egy klasszis streetfighterestől.Én ha megérem a nyugdíjaskort, és a nyugdíjbiztosítóm jól fial, akkor szíjas HD-m lesz.
    

SzVZoli 115914 2017. június 10. 11:59  
Én meg azt mondom ,hogy mindenki alakítsa át a lánchajtását bordásszíj hajtásra (én mondjuk undorítónak találom a szíjhajtást )
Azt nem kell kenni
Valahol a you tube-n láttam szíjjas Tdm-t
    

1Laciapu 115913 2017. június 10. 11:45   Válasz erre: 115912
Szorítok is Neked, hogy legyen kardánosod! :)
    

kawa550 115912 2017. június 10. 11:23   Válasz erre: 115911
Majd nyugger koromban, mikor már nem tudok gyorsan menni, nekem is lesz kardános, de még csak 50 vagyok....... :)))))))
    

1Laciapu 115911 2017. június 10. 10:50  
Miről beszélnek itt napokon keresztül, kedves zenésztársak?
Nemtom, de nekem sprém izzadás ellen van hónaljra, lánc meg az asszonykám nyakában, medállal, a felnim meg olyan fényes, hogy borotválkozni lehet benne.
Amúgy meg csak tankolok és húzom a gázt.

Na megyek is tovább, mielőtt még kapok egy ajánlatot, hogy szíjjam is... :)))

Üdv!
    

lajostrom 115910 2017. június 10. 10:16   Válasz erre: 115908
Ehez tudnék társulni. Tapasztalni lehet, hogy az olajzó cuccok -mint minden- el is romlik. Azt is tapasztalni lehet, hogy egyszeri elhanyagolás már észrevehető károkat okoz. Az említett futásteljesítményt -úgy általában-kétlem. Kevesen vezetnek gépkônyvet az emlékezet megcsal. A ráfordított költségen még egy láncszett vehető, s úgy 50000 km (két szett!!) könnyen kijön. Ennyi távot egy áttlagos motoros idehaza 8-10 év alatt ha teljesít mert megnősül, elválik, gyermeke lesz, kirugják, angliába megy, stb. Nehezen érthető, hogy mire kell a százezret futó lánc?
    

kawa550 115909 2017. június 10. 08:46   Válasz erre: 115906
Különböző típusokról beszélünk ám! Ott van pl Jocó lyuggatott lánckereke, rátét nélkül, az is gyári! És nyilván olcsóbb, mint a rátétes. Szóval akár ez is lehet a különbség oka.
    

kawa550 115908 2017. június 10. 08:44  
Teccenek tunni, mi ütött még szöget a fejembe?:)))))))))
Elvonatkoztatva a hívőktől, csak logikusan gondolkodva:
Az olajzástól minimum duplájára nő a lánc élettartama. Ahhoz hogy ezt ne hallomásból tudjuk, hanem bátran kijelenthessük a saját tapasztalatunkból, kell az, hogy lefussunk sima kezeléssel egy láncot, és tudjuk hogy az úgy 35-40. Aztán feltegyük a csodaolajozót, amitől majd látunk csodát és lesz belőle 70-80. Ez így összesen több mint 100.000km, ennyit már le kellett futni hogy valóban tapasztalatból és ne hallomásból meg hasraütésből beszéljünk. Baccki, a hahun összesen nincs annyi 100 feletti motor, ahány olajozós csávót én ismerek. Itten kérem valaki füllent. Vagy nem tapasztalaton alapul a vélemény, vagy visszatekerik az órákat, vagy tele kéne lennie a hahunak 100-as vasakkal....:)))))))))))))))))))))
    

Flenegen 115907 2017. június 10. 08:14   Válasz erre: 115906
A 850-esen nekem is JT-re cserélték, sokkal zajosabb volt mint a korábbi ( ami 42 ezer km nél mikor vettem fent volt rajta).
    

Englishman 115906 2017. június 10. 07:33   Válasz erre: 115896
Bocsesz! Megkövetem magam, mert én is rosszul emlékeztem!
Tavaly ősszel kérdeztem a győri CityBike-ban. Akkor 4200 volt a JT és 8275 a gyári. Mivel akkor mégsem cseréltem, természetesen a tali előtt "körmömre égett" a dolog.
Szaladtam hát a City-be, hogy kell az első lánckerék. A'szonták, 8730 forint lesz és mivel kedd déli 10:45 van már, ezért csak a hétfői szállítást ígérték biztosra. Mivel hétvégén volt a tali, ezért én is hallgatom a sírást az első lánckerék felől.
    

csanesz 115905 2017. június 10. 00:29  
Hát jól elvoltatok ma. :)
Már-már politikai szinten űzitek a vitát. :)
Jobb- és baloldal.... :)))

Gyerekek mindenki azt használ, ami bevált neki. Én sokat tanultam kenőanyagokról készítettem is és az is megállta a helyét, amire kellett.
Nincs előírva, hogy mi a legjobb, hogy mit KELL használni.
...ami akinek bevált azt használja.
Én az első motoromon egy robogón a hátsó variátoron 3 hónapig kísérleteztem a kenőanyagokkal. Végül is volt pozitív eredménye 2 zsír típusnál igen pontos mennyiséggel kellett kisakkozni. Nekem bevált és ma is azt a kenési kombinációt használnám, ha lenne robeszom.

Nálam a száraz zsír és lánc olaj felváltva bejött. Nem megyek el vele még ezret sem, de hatékony megoldás egyetlen szempontból és az nekem elég.
Amúgy meg időnként érdemes ellenőrizni a lánc és egyéb részeket ott hátul is. Így legalább nem felejtem el, hogy lánc kenés van, akkor ránézek a többi részére is.
Olyan mint egy "Tamagochi", foglalkozni kell vele.
Szal ennyi.
    

kawa550 115904 2017. június 10. 00:00   Válasz erre: 115903
Remélhetőleg az az Olajos amiért nyúlsz, az nem valami Olajos Etelka, vagy Rozi, vagy ilyesmi.....:))))))))))))))))
    

csanesz 115903 2017. június 9. 23:56   Válasz erre: 115900
Meg az olajos után...
...az olajos után is nyulok! :)
...az is van ám... olajos! :)
    

csokabi 115902 2017. június 9. 23:28   Válasz erre: 115901
Hát, ha tudtad és mégis bedobtad a témát, akkor milyen kedvedben is vagy?:)
    

Levi990 115901 2017. június 9. 23:18   Válasz erre: 115900
Bele lehetne menni ebbe elég komolyan, hogy miért kopik a lánc, hogyan kopik a lánc de teljesen felesleges, ezernyi érvet lehetne írni az olajzó mellett, akkor lenne ezernyi ellenérv. Nem vagyok kötekedős kedvemben de tudtam hogy az olajzóra ugrani fog pár ember.
    

csokabi 115900 2017. június 9. 23:06   Válasz erre: 115895
Megint kóstolgatós kedvedben vagy...:)
Nem gondolom, hogy bárki véleményét hülyeségnek minősítettem volna ebben a témában. Ahhoz viszont tartom magam, hogy a vezetési stílus többet nyom a latban, mint a kenés. Az olajozással a lânckerekek kopását tudod lassítani, de az igazán költséges alkatrész, a lánc nyúlását nem befolyásolja számottevően. Zöld lámpás kilövések és szerpentinezések frankón nyújtják a láncot olajjal vagy anélkül. A tömítések óvására pedig a spray is elég véleményem szerint. Egyetlen esetben tudom elképzelni a létjogosultságát, mégpedig amikor csanesz a száraz zsíros bödönje felé nyúl...:)))
    

kawa550 115899 2017. június 9. 22:55  
Megnéztem a karbi mütyürt is, amit aminap vettem a yamahánál, hát az még olcsóbb is az oem-en.
    

lendvai 115898 2017. június 9. 22:53   Válasz erre: 115895
Ismerős ez a "mindegy, csak enyém legyen az utolsó szó" játszma.:-) Én azt mondom aki akar az használjon láncolajzót, aki meg nem akar, az ne használjon.:-) És kijelentem, hogy az általam leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik és nem akarok senkit szabad akarata ellenére befolyásolni.:-)
    

Hr.Geiger 115897 2017. június 9. 22:52  
Olajzás, spray mind elavult dolgok!
Mocskolják a motort és más motorost is. Soha nem felejtem el, mikor egy " túlápolt " láncról kaptam a dzsekimre és a pleximre is egy előttem hajtó kollégától. Arról nem is beszélve - bár én is a sprayt részesítettem előnyben, mert a mai 0;X;W gyűrűs láncokat nem kell orrba szájba kenni olajjal - hogy retkes lesz minden az indextől a rendszám tartóig, a felniről most nem beszélek. Kawa jól mondta, ez már vallás, ki miben hisz. Én a kardánban. :-)))))
Arra azért jó mindegyik rendszer, hogy napokig lehessen róla értekezni, ezzel is növelve a hozzászólások számát. :-)
Ennél már csak a szélvédelem jobb téma...
:-)))))))))))))))
    

kawa550 115896 2017. június 9. 22:51  
Má aszittem teljesen hülye vok, hogy 3-4x-esre saccoltam a gyári lánckereket, miközben csak 2x-es. Azért most ide bemásolnám az oemparts listáját, ami általában kb a yamaha kereskedésben fizetendővel megegyezik vagy legalábbis közelítő.

023 3VD174600000 SPROCKET, DRIVE (16T) 1 84.36 eur

Igen 84.36 eur, az mai árfolyamon 25.730 Ft. Hát vegyen gyári lánckereket akinek 2 anyja van, de én biztos nem.....:))))))))))))))))))
    

Levi990 115895 2017. június 9. 22:28   Válasz erre: 115894
Szerintem egyik hozzászólásomban sem volt semmi olyan ami bárkit is meg akart volna győzni. Azt tudja mindneki hogy a spray nem állandó kenés, azt is tudja mindneki hogy az állandó kenés a legjobb egy láncnak. Tehat azzal ha azt írom hogy a lancnak az olajozás a legjobb, az csak egy tény, nem győzködés.
A megszokás, pár ember megmondja a tutit, más nézőpont az hülyeseg, ugyhogy ennyi :)
    

Fido71 115894 2017. június 9. 22:21   Válasz erre: 115893
"a láncolajzósok nem akarnak senkit meggyőzni"

Aha. Már két napja ezen rugózol... :))))
    

Levi990 115893 2017. június 9. 22:14  
természetesen hülyeseg az egész olajzó hisz ti azt állítjátok hogy hülyeség, akinek meg van, működik annak könnyebb az élete. Biztos fura hogy a láncolajzósok nem akarnak senkit meggyőzni arról hogy milyen jó az ellenzék viszont mindig tud érveket hogy miért is rosz az. Holott akinek fent van tudja hogy mi az igazság :)
    

kawa550 115892 2017. június 9. 22:08   Válasz erre: 115891
Na jó, de az öreg csak lassan tud menni! :)))))))))))))
    

vasutas 115891 2017. június 9. 22:02  
A hátsó pedig ilyen volt ,,,és nem kell a duma, hogy az öreg csak lassan tud menni ,,-:))
    

vasutas 115890 2017. június 9. 22:00  
Nekem dumálhattok, a láncot pedig kenni kell ! -:) Talán én vagyok az egyetlen, aki nem sprézi, nem használ olajzó autómatát, hanem egy speciális olajjal keni a láncot . Ez az MHO olaj olyan mint a méz, simán fent marad 6-8 száz kilométerig . A kosz sem vészes utána.
Ja és mutatom a 64 ezernél levett kerekeket ,,,
    

lendvai 115889 2017. június 9. 21:02   Válasz erre: 115888
Olajozásilag én is száraz szeretek maradni, alapból elég ragaszkodó spray-t használok (MOL, ez itt a reklám helye, Endruz kolléga figyelmébe :-) ), de így is tisztogatni kell időnként a bal hátsó indexet, meg a felni bal belső oldalát. Olajjal el se tudom képzelni hogy néznék ki. :-)
Tanult kollégának köszönöm a lánckerék cserés jótanácsokat, csak megerősített benne, hogy eddig is jól csináltam. A tolómérős villaméregetés meg abban erősített meg, hogy a Yamaha mérnökei még mindig értik a dolgukat, mert teljesen szimmetrikus a villa. :-) Erre jó a zárt szelvény, vagy a kifeszített zsinór.
Olajzásügyileg lehet, hogy jó megoldás a GS, de nekem az a boxer konstrukció nem jön be. Ha boxer, meg kardán, akkor inkább Gold Wing. :-)
Mindemellett be kell valljam, hogy az R1000 XR viszont tetszik. :-)
    

kawa550 115888 2017. június 9. 19:16   Válasz erre: 115887
Nem így kell ezt megközelíteni. Ez az olajozó olyan mint a vallás, hinni kell benne, csak akkor működik. Èn templomba se járok, meg nem is olajozok. Aki meg akar csak imádkozzon, mit zavar az engem?:))))))))
Monnyuk 2 embert is ismerek, aki vallásos lett egy időre, aztán most mégis megint ateista, már így olajozásilag...... :D
    

Fido71 115887 2017. június 9. 19:03  
Nekem ezzel az olajozóval még mindig bajom van.
Pl.: esőben hazaérek.
Másnap befújom a láncot, 'oszt gooo.
Az olajozó mennyi idő vagy km múlva olajozza be a teljes láncot? Mennyit fut tök szárazon?
Ha meg fújkálni kell azt is eső után, akkor kit érdekel? ;)
    

kawa550 115886 2017. június 9. 19:02   Válasz erre: 115885
Hát az én motrombúl se csepegjen az olaj sehol, mer akkó szerintem javítani kő! :)))))))
Vettem majmot, veszek neki banánt is. Ha nem telik banánra, ne tartsak majmot.
    

csokabi 115885 2017. június 9. 15:02   Válasz erre: 115880
Hát én olajozót mindig olyan emberkék gépen láttam akik nyugodt tempóban mennek, túráznak. Gondolom, ha moderálnám magam, akkor nekem is elmenne 30 ezer helyett 50-et. Csak az a baj, hogy nekem az a tempó nem fekszik, így inkább párszor bevárom a többieket és gyakrabban veszek láncszettet. A szerelőnek is élni kell valamiből...:)
    

Levi990 115884 2017. június 9. 14:16   Válasz erre: 115882
Ja igen, Bregyó azt mondta hogy a Kispataki motorján a kereket a villához állította be és panaszkodott a Viktor hogy egyik oldalra nagyon könynen, a másikra meg nehezen fordul a motor, ellenőriztek egyenesfutást 2zártszelvénnyel ami között olyan tavtartó volt hogy hátsógumira feszüljön a zartszelvény. Beállították az elsőhöz és utána nem volt ilyen baj. Állitólag több motornal is csalós a villa. Tehát a villa szerint lehet jó de a valóságban meg mégsem.

Na ezt csak érdekességkép.
    

Levi990 115883 2017. június 9. 14:12   Válasz erre: 115882
Váltókart leszeded, utána a deknit, meglazítod a lánckerék anyáját, utàna a féknyerget, leszeded kerék tengelyanyát, megkoppintod a tengelyt annyira hogy a tuloldalon az alu tavtartó ne zavarjon(kereket lehet alá kell támaszd) előre tolod a kereket, leugrasztod a láncot. A két láncfeszesseget állító csavarhoz nem nyúlsz, tehát nem kell állítani semmit, az egyenesfutást sem kell ellenőrizd mert elötte is jó volt feltehetően.

A lánckenésbe szerintem felesleges belemenni, úgyis meddő vita lenne belőle. Erre a gs a legjobb megoldás :D
    

lendvai 115882 2017. június 9. 13:50   Válasz erre: 115881
Tolómérő nekem nem a láncfeszességhez kell, hanem annak leellenőrzéséhez, hogy síkban van a hátsó kerék. De ez az én maximalizmusom. Viszont vannak itt tapasztalt, öreg rókák is, akikre hajlamos vagyok hallgatni és azt állítják, hogy karbantartással 50 ezret elmegy egy lánc, karbantartás nélkül meg legfeljebb 50 000-et. :-) Persze attól is függ hogyan használja az ember. :-) De majd a fiatalság kísérletezget, ennyi idősen én is megkérdőjeleztem mindent, ami nem tetszett, ez így van jól. :-)
    

Levi990 115881 2017. június 9. 12:22   Válasz erre: 115880
8csavar+ a váltórudazat, tolómérő meg nem kell hiszen a lánc feszessége nem változik az új fogaskeréktől.
    

Levi990 115880 2017. június 9. 12:18   Válasz erre: 115878
Mondtam, nekem mindegy ki hogy csinálja. Olajzóról annyit hogy ahányat láttam egyik sem volt retkes, ellenben duplája a futása, könnyebben forog a kerék és egyszerűbb takarítani. De ez nem meggyőzés akar lenni, én tudom melyik a jobb nekem

Mennyi az az összeg amennyit feltennél a fél órára ? :D
    

lendvai 115879 2017. június 9. 12:02   Válasz erre: 115876
Nekem 3 hetet kellett várnom az első lánckerékre. Akkor azt hiszem jobb, ha meg se szólalok. :-)
    

lendvai 115878 2017. június 9. 12:01   Válasz erre: 115873
Ha megnyúlt a lánc, akkor azt már baszhatod egy új lánckerékkel. A félórát illetően TDM-nél meg egyszer szívesen odaállok egy stopperrel és egy meghatározott pénzösszeggel, elvégre játék az élet. :-) De nálam ez nyomatékkulcsos és tolómérős, keréksík ellenőrzős játék. :-) Olajzót meg ahány motoron láttam mind retkes volt, én inkább fújom. :-) Ha fajlagosan kiszámoljuk mennyit nyerünk vagy veszítünk ezzel a külön első lánckerekes témával én nem vennék rá mérget, hogy pozitív a mérleg. De a tévedés jogát fenntartom. :-)
    

kawa550 115877 2017. június 9. 11:48   Válasz erre: 115876
Egy fúvóka vég a tacsihoz, amit 117 yamaha modellben használnak 2.5 hét volt.
    

Englishman 115876 2017. június 9. 09:47  
Első lánckerékből szerintem érdemes a gyárit venni, mert a KAWA által említett rátét miatt nem visít a lánc. Az ára lehet, hogy x2 a JT-hez képest, de ez 2500 helyett 4800 forint és cserébe csend van a motoron.
Az enyém is visít, mint Fidóé, Nem a 4800 forinttal volt bajom, hanem azzal, hogy Győrben és Tatabányán is 4 napra szállítják! Na, ezért kapják be!
    

SzVZoli 115875 2017. június 9. 07:44   Válasz erre: 115874
Köszönöm szépen a segítséget !
    

Hr.Geiger 115874 2017. június 9. 06:32   Válasz erre: 115872
Szia!

Megegyezik! 86 és 2002 közt 117 modellben volt ua a tanksapka.
https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-genuine-parts/4fm246022000-cap-assy.aspx
    

Levi990 115873 2017. június 9. 04:50   Válasz erre: 115868
Nagyjából félóra munka, és nem csak párezerről van szó, nekem mindegy ki mit csinál de így lehetne növelni a futást, na meg az olajzóval :) de tudom hogy az elképzelhetetlen :D
    

SzVZoli 115872 2017. június 8. 22:54  
Minen évjáratnál annyi van csak hogy CAP ASSY ,nincs cikkszám :/
    

SzVZoli 115871 2017. június 8. 22:42   Válasz erre: 115870
Basszus ,mennyire igazad van !
És már hányszor néztem ott cuccokat ....
    

kawa550 115870 2017. június 8. 22:15   Válasz erre: 115869
Nézd meg a cikkszámokat oem motorpartson.
    

SzVZoli 115869 2017. június 8. 22:08  
Hali hó !
Valaki megtudná mondani hogy a 3vd és a 4 tx tanksapkája egyezhet e ?
Mert 3vd sapkát tudnának küldeni az én elromlottam helyére
Csak nem tudjuk hogy eggyezhet e
    

lendvai 115868 2017. június 8. 21:44   Válasz erre: 115867
Mindent szabad, de a franc akar szopni kétszer néhány ezer km-ért. :-) Hátsó tengely, féknyereg lazít, kerék ki, hogy legyen elég mozgása a láncnak, utána borítások, szenzorok le, lánckerék csere, majd az egész vissza egy láncfeszesség beállítással, hát nem! :-) Ha nagyon tépkedni akarom, akkor veszek rá izmosabb láncot. Vagy veszek egy kardános motort. :-)
    

Levi990 115867 2017. június 8. 21:29  
Lehet javítani a láncszett futását ha cseréled a kicsit amikor kezd kopni. Csak ugye ezt nem szabad mert csak szettben szabad... :)
    

Fido71 115866 2017. június 8. 21:29  
Ja, DID láncom és JT lánckerék van fent nekem is.
    

Fido71 115865 2017. június 8. 21:26  
Na, wazzeg!
Akkor most már tudom, hogy mi az az alig hallható furcsa hang onnan előről, mióta lán-szett lett cserélve...
Egész úton hegyeztem a fülem, de nem jöttem rá.
Gondoltam már szelepekre, de az nem olyan.
A vezérműlánc se így szól, meg aztán az a másik oldalon van.
Veszprémfelé semmi hang, de hazafelé már 1 km után füleltem.
Ma is tanultam valamit. ;)
    

lendvai 115864 2017. június 8. 21:05   Válasz erre: 115863
Én gyárit vettem és maradok is annál. Az ára nagyjából 2x, ha nem számoljuk a szállítási költséget, de ügyesen úgy kell csinálni, hogy fajlagosan minél kevesebb legyen. :-) Így én bevásároltam a kopó gyári cuccokból is, lábtartó gumi, váltó gumi, ilyesmik, meg össze lehet állni más kollégákkal és úgy már elenyésző a szállítási díj, ami rájön boats.net-ről. Egyébként valóban sokszorosa lenne a JT-nek: az 3700, a gyári meg jelen árfolyamon 6300. Azt nem tudom mennyire zajos a JT a gyárihoz képest, mert még nem raktam rá olyat.
    

kawa550 115863 2017. június 8. 20:38   Válasz erre: 115860
JT-t már sokat használtam, a kawákon is, tádén is, dt-n is, sose volt vele gond. A gyárival viszont nem veszi fel a versenyt, azon kétoldalt van egy műanyag rátét rásütve, ami miatt jóval halkabb mint ezek az utángyártottak. Persze ezért 3-4x-es árat kérnek. Hát baccák mög, van füldugóm.:))))))))))))))))))
    

Tomchy 115862 2017. június 8. 20:37   Válasz erre: 115858
Nem lehet, hogy feszesebb a láncod, mint a Laci bácsié?
    

csanesz 115861 2017. június 8. 19:51   Válasz erre: 115858
Ha ez nekem 37 000 -ig még elmegy annak örülnék. Bár nem tudom pontosan mennyi van benne, de az eltelt 24 000 -et jól viselte.
Én sem hajtom durván a gépet, de azért nagy ritkán megcsűröm a szarvát 5 -ben.
    

csanesz 115860 2017. június 8. 19:41   Válasz erre: 115857
Kawa!

A DID lánc és az első-hátsó JT lánckerék, ha neked bevált, akkor nekem is befog válni. :)
    

csanesz 115859 2017. június 8. 19:39  
Kawa és Fido!

Mindenképp együtt lesz cserélve szettben, de csak az első lánckeréken látszik a használat minden más hibátlan.

A Valvoline száraz zsír, amit használok az valójában lánckenő cucc. A Repsolra mostanság szoktam rá, hogy egyszer ezt egyszer azt használom. Láthatóan tisztább marad a láncom. Még a kis gumitömítések anyaga, kicsit a formája és színe is jól látható.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők