mati12 | 116269 | 2017. július 11. 21:08 | Válasz erre: 116268 |
Konkrértan ezt az útvonal adja a túra főgerincét 6 napra bontva: http://nemetorszag.szallas-utazas-ajanlo.com/nemetorszag-legszebb-utvonala-a-romantikus-ut/ Abba azért félve gondolok bele,hogy 12 motoros férfi milyen romantikát érez egymás iránt majd az úton... :-))) |
Flenegen | 116268 | 2017. július 11. 20:52 | Válasz erre: 116265 |
Ha már Salzburg akkor Glochner nem? Azt tovább Graz, Szombathely oszt itthon is vagy:)
|
kawa550 | 116267 | 2017. július 11. 20:51 | Válasz erre: 116266 |
Akkor sírva is fakadok a mai gumi árak mellett. :D
|
rimen | 116266 | 2017. július 11. 20:40 | Válasz erre: 116260 |
Ez igen,akkor a szezon végére még két hátsó lemegy.
|
mati12 | 116265 | 2017. július 11. 20:06 | Válasz erre: 116260 |
Csak nehogy lemradjak a licitálásban... :-) Csütörtökön jön meg párban a Pirelli Scorpion Trail II gumim amivel 23-án elmegyek egy laza 2000 plusszos karikára.. ![]() |
night-rider | 116264 | 2017. július 11. 19:24 | Válasz erre: 116261 |
beragadt a fék ..azért 10000km-re elfékezni az már nem kis teljesitmény))
|
Flenegen | 116263 | 2017. július 11. 19:21 | Válasz erre: 116262 |
Ne viccelj a 900-al már most többet mentem idáig mint a 850-el 2016 -ban. És még nem voltam szabin
|
night-rider | 116262 | 2017. július 11. 19:15 | Válasz erre: 116247 |
akkor legalább mész 200km-ert a mocival
|
Yossarian | 116261 | 2017. július 11. 19:06 | Válasz erre: 116259 |
A BMW hivatalos szerviz árak kb egyformák. 5e forint különbségért nem megyek el 100km-re..
|
kawa550 | 116260 | 2017. július 11. 18:14 |
Oszt szoktak kendtek motorolni is, vagy csak a számla licitálás megyen? :)))))))) Nekem 11 rugó volt az EZ ÉVI MÁSODIK olaj csere és jövő héten megy fel az EZ ÉVI MÁSODIK hátsó gumi. Oszt az első ez évi nagy túra még csak most jön......:D |
Flenegen | 116259 | 2017. július 11. 17:53 | Válasz erre: 116254 |
Azért én több helyről kértem volna ajánlatot, mert ez azért rendkívül soknak gondolom. Húzós áron adják az olajat, meg azért a fékbetét sem volt olcsó. |
Flenegen | 116258 | 2017. július 11. 17:50 | Válasz erre: 116256 |
Nem rossz a 700/800-as széria, de azért azért mégsem az. Számomra a GS1200 egy kívánatos darab ha tehetem lesz is , de nem gondolom ár / érték arányban annyival jobbnak mint amennyivel többet kérnek érte. Mondjuk ugye elég nehéz úgy érdemi véleményt mondanom, hogy sem a BMW sem pedig az XT1200 Z nem volt a fenekem alatt több száz km-t. Úgyhogy egyenlőre törölgetme a TDm-est tovább, mert csak porosodik ott meg úgyis mindegy mit törölgetek:) |
Yossarian | 116257 | 2017. július 11. 16:17 | Válasz erre: 116255 |
Mivel az enyém még garis, így nem nagyon van választási lehetőségem.
|
varajani | 116256 | 2017. július 11. 15:59 | Válasz erre: 116255 |
Mint BMW tulajdonos szeretnék beleszólni én is. Valamennyire hasonlatos a TDM-hez a Rotax által gyártott 800-as blokk, amit különböző teljesítmény változatokban szerelnek az F sorozatokba. Pl: F650 GS 800; F700 GS; F800GS. Könnyű, modern motorok, pénztárcától függően ABS, elektromos futóműállítás is kapható. |
mati12 | 116255 | 2017. július 11. 15:13 |
Nem szeretném Bmw-s szervíztapasztalatokkal terhelni a Tdm-es nagyérdeműt de ahogy a számlát nézem lehet,hogy van valami valóságalapja az előző hozzászólásomnak. Én kb.1 hónapja voltam a 80.000-es szervizen,igaz egy kevésbé nívós helyen viszont nem egy kevésbé elismert szakembernél. Az én gépem még nem vizes,de a számlán szereplő tételek szerint ennek nincs is jelentősége most. A 80.000-es szerviz a Gs-nél nagyszervizt jelent,ezért a lentebb látható tételek mellett nekem cserélték még a generátor ékszijjat a 4 db. gyújtógyertyát,állítottak szelephézagot és szinkronizálták a folytószelepeket,illetve kopás miatt cserélték a hátsó féktárcsámat természetesen betéttel együtt. Mindezt 100.000 forintért. Ami azért könnyen kettesel kezdődhetett volna ha én is átgurulok a W betüs kapu alatt. |
mati12 | 116251 | 2017. július 11. 13:57 | Válasz erre: 116250 |
Gondolom az hogy átgurult a Wallis felirat alatt.:-)
|
rimen | 116250 | 2017. július 11. 13:43 | Válasz erre: 116243 |
Megkérdezhetem mi került 110-be a 10ezres szervizen??
|
mati12 | 116249 | 2017. július 11. 13:05 | Válasz erre: 116247 |
Na az aztán tényleg nagy böszmeség lenne...! :-))) Csak óvatosan az ilyen duhaj kirohanásokkal...
|
lendvai | 116248 | 2017. július 11. 11:33 | Válasz erre: 116245 |
Ha jól emlékszem az a vas, aminek a szöghajtása hullott szét annyit kapott a tulaj előtt, hogy a gyárból elszállították a kereskedőhöz. De a tévedés jogát természetesen fenntartom. :-) Én a magam részéről ha két új gép közül választanom kellene és az a GS1200 és az XTZ1200 lenne akkor habozás nélkül a Yamahát választanám. A BMW-k (és a Mercedesek is) autóként mostanában elég sok problémával küszködnek, oda van már a "német precizitás" legenda, csak sokan még nem ajlandók felébredni. Ugyanaz a helyzet autóval is, ha BMW750, S600 vagy LS600h, akkor abszolút a Lexus a nyerő. Nem szeretek fölöslegesen szopni és csillagászati szervizdíjakat kifizetni akár egy garanciális szervizre. Örülök, hogy asszonykám Jazz-e már nem garanciális, így harmadannyiból el tudom intézni az olaj- és szűrőcserét. A motorom meg 12 éves és remek egészségnek örvend, a franc se fizet fölöslegesen kétségbe vonható tudású "szakembereknek". :-) Amúgy múltkor szó volt róla, Yamaha szervizelése előttem Surinál volt Gödöllőn. Én is el fogom azért vinni hozzá átnézetni, mert szervizkönyv ide, szerszámok oda, a tapasztalatom még nincs annyi, hogy ne hibázhassak egy vezérlés cserénél, és itt azokra a nüanszokra gondolok, amiktől éppen nem lesz az a fölösleges kis ketyegő hang, vagy halkabban surrog a lánc stb. :-) |
Flenegen | 116247 | 2017. július 11. 11:25 |
Kicsit más, a magyar kereskedői hozzáállás: 2-3 hete szeretnék beszereni valmilyen kormány pozicionálót. Az LSL-esekkel egyeztettem, perszel lesz, de kb 2 hét. Most érdeklődőm, a válasz hogy sajnos az enyémet összekeverték egy másik rendeléssel , nem jött meg. HOgy mikorra, válasz sincs. Ez a cég off. Majd néztem az SW Motechet, ott 6 levél jött minősíthetelnen hanvgétellel az tuti hogy ott sem rendelem meg. Ami felháborító, hogy 25 ezres alu darab és csak el kell postázni, de senkinek sem kell a pénzem. Na ezért tart ott ez az ország ahol, és csoldálkoznak a majmok, hogy az ebay meg az aliexpressz meg az amazon elviszi a forgalmat.... Lehet beböszmülök, azt kimotorozok a lajosba oszt megveszem ott. |
Flenegen | 116246 | 2017. július 11. 11:19 | Válasz erre: 116245 |
Azért az nem titok, hogy a vizes 1200-ekkel sok a gond. Szervizes ismerős mondta hogy sok a vezérműtengely indokolatlan kopás vagy hengerfej vagy csapágy probléma az első darabokkal. Szerintem inkább az a gond, hogy jó marketinggel túlárazott új motorok húzzák magukkal a használt piacot és a használt BMW ára is az egekben. Virágzik az átbaszós export, kintről behozott motorok hihetetlen kevés km-el, persze az esetek 99 %-ában szervizkönyv nélkül. Azt nem hajlandó sok ember elfogadni, hogy aki vesz / vett közel 5-7 miláért új BMW-t az menni is fog vele, minimum évi 10 ezret. Iyíg minimális az esélye, hogy 10-12 éves gépeket 45-60 ezer km-el árulnak. Azt perszee lesz aki megveszi, ebbe bele sem gondol, utána meg háborog, hogy a 12 éves 45-60 ezret futott gép széthullott. Valami nem kerek ilyenkor. Vagy a km nem valós, vagy nem volt megfelelően karbantartva, azt megy a lázadás.... Ha lenne szivem kb 5-6 millát egy újra kifizetni, oszt évi 5000 km körül motorozva előírva szervizelném valószínű, hogy örök darab lenne. de a mai eszemmel és pénztárcámmal nem vennék egy 8-12 éves darabot. |
Yossarian | 116245 | 2017. július 11. 10:20 | Válasz erre: 116238 |
Szerintem az elhanyagolt, kókányolt, széthajtott darabok hullanak elsősorban szét. Olyat én nemigen hallottam, hogy első tulaj alatt, aki rendszeresen karbantarttatta, széthullott volna, bár nyilván előfordulhat ilyen is. És itt nem arra gondolok, hogy az ismerőseid nem tartották karban, hanem arra, hogy mit kapott a vas az előtt, mielőtt hozzájuk került. De meggyőzhető vagyok :)
|
camerafire | 116244 | 2017. július 11. 10:19 | Válasz erre: 116225 |
Muju, ezt a tartót te csináltad magadnak, vagy valaki készítette? Én jól megszívtam, mert vettem egy görbe givi tartót, amit nem tudok rátenni, most keresek másik megoldást.. |
Yossarian | 116243 | 2017. július 11. 10:16 | Válasz erre: 116242 |
Engem egy Super Teneré ébresztett rá, hogy nagy túraendúró kell nekem. De akkor nem volt rá pénzem. Pedig sztem az egy k**va jó vas. Bár most a BMW nyergéből nem ülnék vissza, de akkor is az a véleményem, hogy nagyon jó, Viszont árban majdnem a GS, így meg már nem biztos, hogy annyira jó vétel. Mindegy is. A vásárlással kapcsolatban én is úgy voltam vele, hogy lehet használt, de fiatal legyen és ismert, igazolható az előélete. 2015-ben, a hahu tele volt vizes GS-el, de szinte mind külföldi, szervizkönyv nélkül, amit nem is értettem, mert vagy még garisnak kellett lenniük, vagy épp gari után, addig meg ugye illik márkaszervizbe hordani és hát nyugaton nem akkora érvágás a gyári szerviz mint itthon. Szóval ezek kiestek és már a BMW-vel tárgyaltam az újról, amikor beesett egy 2015 márciusi vizes GS full extrával, 4000km-el, augusztus elején. Wallistól vásárolt, még csak az 1000-es szervize volt megcsinálva, alig múlt négy hónapos. Új ára 6.3 volt, én némi alku után elhoztam 4,9-ért, kp-re, hitel nélkül. És most általában vigyorgok amikor rajta ülök:) Vettem rá plusz két év garit 65e-ért és a gond - nagy része - egyelőre letudva. Régi ellenőrizhetetlen vasakat én sem ajánlanék, mert nem lehet tudni, mire hogy használták és hát a BMW alkatrész árait, meg szervizköltségét szokni kell. Viszont azt is gondolom, ha megkapják a megfelelő karbantartást a megfelelő időben, akkor nagy gondokra nem kell készülni, bár nyilván bármi előfordulhat, de ez nem BMW sajátosság. Meg ugye azt utolsó forintját nem költse senki motorra, mert lesz ott még elég komoly költség, még ha nem is romlik el. A 10e-s szerviz pl. 110e volt. Szóval kell még banánra is :)
|
Flenegen | 116242 | 2017. július 11. 10:02 | Válasz erre: 116241 |
Mikor jött a gondolat 2016 őszén, hogy 6 év után a 850-est le kellene cserélni, az első gondolat az 1200 GS volt. Beszélgettem sok mindenkivel, mivel van ismerős a győri BMW-s értékesítővel is. Elmondtam, hogy kb 2.5 milla körül gondolkozom, és mit szeretnék. Az volt a javaslata, hogy inkább tegyek hozzá még ha hitellel is még vagy másfelet és akkor vegyek a 2013-2015 közötti gépekből, mert az a tuti. Ja és fontos, hogy mindenképp ellenőrizhető előélettel. Amire pénzem lett volna, az 95%-ban külföldi, persze szervizkönyv nélküli . A maradék 5% az vagy kinti, vagy magyar, de ha van szervizkönyv akkor 85-90 ezer feletti futással rendelkező példány. Ott meg ugye nagy a rizikó, mert ugyan nem kort veszünk hanem állapotot, de egy megkímélt 90.000 Km-t futott példány esetében is bármikor bármi előjöhet. Aztán végülis ezért lett a 900-as TDM. Kifizetve egy összegben átutalással. Van pénzem szervizeltetni, és a törzskönyv a szekrényben otthon, a forgalmiba meg tulajdonos vagyok, nem üzembentartó. Mert ugye azt a BMW szalonban is mondták, hogy a 80 %-a az eladott motoroknak hitellel terhelt. Akkor inkább ne legyen. Nem bántam meg. Ugyan fáj a szívem mikor látok egy Bömbit, de letettem róla. Aztán megnéztem egy Yamaha XT1200 Z-t. Ha nem változik semmi és csere lesz mondjuk egy 4-5 év múlva, akkor ezen típus lesz az első amit megnézek. |
Petike88 | 116241 | 2017. július 11. 09:19 | Válasz erre: 116212 |
Fejtsd ki mi volt a negatív tapasztalat! Ez kevés, hogy szar... Mi volt a negatív benne? |
kawa550 | 116240 | 2017. július 11. 09:09 | Válasz erre: 116239 |
EH, láccik hogy mán nem vagy falusi! Nem inni kő, hanem felragasztani matrica formájában a technika ódalára teeeeee! :))))))) Látens savanyúszőlő béjemvés...... :D
|
lendvai | 116239 | 2017. július 11. 08:14 | Válasz erre: 116237 |
Én is így kezdtem, bár energiaital helyett üveges Coca-Colával. :-)
|
lendvai | 116238 | 2017. július 11. 08:13 | Válasz erre: 116235 |
Savazom is. :-) A környezetemben tapasztalt elhullott BMW-k híre meggyőzött arról, hogy nem kell. Mindemellett tudom, hogy vannak megbízható, jól karbantartott darabok, de ez a mix a minőségbiztosítást és/vagy a fejlesztést tükrözi, így nálam ez válóok. :-) Meghibásodott Breitlingről nem tudok a környezetemben. :-) Omega van, abban meg nincs segélyhívó. :-) Mindemellett a szőlő nem savanyú, mert meg tudnám venni, igaz hitellel (ahogy nagyon sokan teszik), de nem szánok rá annyi pénzt, amennyit kérnek érte. :-) Az S1000 XR tetszik, de gyanakvó vagyok a csúcsra járatott technikájukkal, még bizonyítaniuk kell mielőtt a listára kerülhet. :-) Én a régebbi vasak szerelmese vagyok inkább. :-)
|
Yossarian | 116236 | 2017. július 10. 22:02 | Válasz erre: 116233 |
Végre egyszer nem értünk valamiben egyet :D
|
Yossarian | 116235 | 2017. július 10. 22:00 | Válasz erre: 116233 |
Szerintem tuti a szarok miatt, mint pl a Breitling órákba is tették, néhány milláért. Pedig ha az szarik be, attól nem lesz bajod. De nyugodtan savazd a BMW-t, talán egyszer majd neked is futja rá és akkor majd nem savazod :D
|
Levi990 | 116234 | 2017. július 10. 14:13 | Válasz erre: 116228 |
Igaz, nézd meg a supercorsat, biztos van 7-8éves fejlesztés de még mindig az egyik top supersort gumi.
|
lendvai | 116233 | 2017. július 10. 08:12 |
Csak hogy a napi savazhatnékomat kielégítsem: http://totalbike.hu/hirek/2017/07/07/a_segelyhivot_kapnak_a_bmw_turaenduroi/ Vajon ez marketingduma? Esetleg inkább a lerobbanó technika miatt kapnak segélyhívót? :-) |
csokabi | 116231 | 2017. július 9. 00:50 | Válasz erre: 116229 |
Na miskolci zsaruk, ébresztő! A helyi ghost rider leporolta a bringáját:) Jó mókázást Laci! |
lendvai | 116228 | 2017. július 8. 21:38 | Válasz erre: 116223 |
Csodák nincsenek. Van egy mérce, ahol egy ideig lépést tudnak tartani a nagy gyártók termékeivel, akiknek sokkal több forrásuk van fejlesztésekre. Utána elhúznak a nagy nevek, ott érdemes keresgélni. Aztán van az a szint, amikor valószínűleg már csak a nevet fizeted meg. Gumiban nem tudok nevesíteni, autóknál szerintem tipikusan ilyen a Rolls-Royce, a Bentley, a Maybach. Mint autók semmivel sem jobbak, mint pl egy Lexus, de a vakulj paraszt extrákat meg kell fizetni. :-) Én a magam részéről inkább kifizetem a Michelin-t, így is összeugranak a záróizmaim, amikor megcsúszik alattam, bár sose esett ki alólam. De arra emlékszem, hogy amikor kicsúszott alólam, akkor az nem tizenezer forintomba került. Mindemellett értem és tiszteletben tartom, ha valakiknek számít ez a tizenezer forint, de azt is tudomásul kell venni, hogy a kockázat és a felelősségvállalás is vele kell járjon.
|
Muju | 116225 | 2017. július 8. 20:36 |
Sziasztok, időhiányban szenvedtem, de megtoldottam. Köszi Csanesz a kèpeket azok sokat segítettek. Doboz tartó projekt pipa! ![]() |
piratson | 116224 | 2017. július 8. 17:56 | Válasz erre: 116222 |
Természetesen megosztom majd a tapasztalataimat.
|
kawa550 | 116223 | 2017. július 8. 13:48 | Válasz erre: 116222 |
Sokra mész majd vele. Èn épp itt alant tudtam meg, hogy a 2ct a világ legjobb/legszarabb gumija.
|
Hr.Geiger | 116222 | 2017. július 8. 12:57 | Válasz erre: 116221 |
Hello Zsolt! megtennéd, hogy időnként beszámolsz a tapasztalataidról a Nankanggal kapcsolatban? Szerintem sokunkat érdekelne, mert a kíváncsiság erős mozgatórugó, de nálam például annyira nem volt erős, hogy meg is vegyem. :-) Erős fenntartásaim vannak vele kapcsolatban, mert azért annyira nem olcsó, hogy elcsábítson. Most néztem például, hogy - akcióban van mindkét gyártóé ! - de a Michelin PR2 pont 5, azaz ötezer forinttal drágább ( 120/70-17), mint a taiwani/kínai Nankang. A PR2 a maga idejében az egyik - ha nem a legjobb - túrasport gumma volt, olyan öreg vasakra, mint a miénk még most is jó. :-) A hátsó gurigánál ( 150/70-17) már hétezer a differencia, vagyis párban 12 ezret lehet megtakarítani a Misivel szemben. Ezért pénzért már érdemes lehajolni, de valóban érdemes? Ezért is lenne jó, ha egy mértékadó tesztalany, mint te, megosztanád a nagyérdeművel objektív véleményedet. Előre is köszi. |
piratson | 116221 | 2017. július 7. 18:55 | Válasz erre: 116218 |
Nálam eddig a Nankang jól működik, igaz nem TDM-en
|
ati5995 | 116220 | 2017. július 7. 18:04 |
Én kérdeztem a Nankang gumit, de vizes viselkedés-és tartósság érdekelne-majd 10e.km múlva oszd meg a tapasztalatokat.köszi
|
ati5995 | 116219 | 2017. július 7. 18:04 |
Én kérdeztem a Nankang gumit, de vizes viselkedés-és tartósság érdekelne-majd 10e.km múlva oszd meg a tapasztalatokat.köszi
|
ati5995 | 116219 | 2017. július 7. 18:04 |
Én kérdeztem a Nankang gumit, de vizes viselkedés-és tartósság érdekelne-majd 10e.km múlva oszd meg a tapasztalatokat.köszi
|
furfarag | 116218 | 2017. július 7. 18:00 |
Sziasztok.Nem tudom hogy itt,vagy odaát kérdezte valaki a Nankang gumit.Egy hét használat alapján(vizet még nem látott) úgy néz ki, hogy jó vásárt csináltam vele. Még a vizes teszt várat magára,de ami késik,az nem múlik:-) |
Kucsi | 116216 | 2017. július 7. 11:41 | Válasz erre: 116192 |
Ez az a motor ami ott hátul legelészett a sufniban?
|
Sergio1 | 116215 | 2017. július 5. 20:51 |
Esztergom környékén jártunk és visszafelé megálltunk egy fagyira akkor kapták lencsevégre a sárgát.A nyél meg lekerül,kiderült nem zavar annyira a szél.füldugózok.
|
fazakas66 | 116213 | 2017. július 5. 18:39 | Válasz erre: 116208 |
Azé egy szép motoron a béjemvésnek is megakad a szeme.....már új gazdája van a nyél is őt illeti :)))
|
Levi990 | 116212 | 2017. július 5. 18:31 | Válasz erre: 116209 |
Fura, nekem a horneten volt a power2ct de olyan rosz gumim csak a bt023 volt még meg a z6 :D
|
kawa550 | 116210 | 2017. július 5. 17:12 | Válasz erre: 116209 |
Jókor mondod.... Azt is néztem, alig 40 rugó lett volna egy pár, de senkit se ismerek, aki tudott volna valamit a tartósságról, így nem vettem. Be kéne tárazni jövőre.
|
Petike88 | 116209 | 2017. július 5. 16:25 |
Sziasztok! Jó rég jártam errefelé, talán 2 éve. A TDM után FZ6-N-re váltottam. Új Michelin Power 2CT-k voltak rajta. Nagyon jól tapad, esőben is jó. Vezetéstechnikai tréningen 1 keréken álltam meg vele esőben. Úgy, hogy doboz volt a motoron cuccal. Futás: Az elsőket most dobtam le szezon elején 18000km után, mert a horvát út előtt nem akartam hazárdjátékozni a jarddal. A Hátsót 12000km után cseréltem, de azt is egy nagyobb út előtt bőven 1000km feletti tartalékkal. A mostaniban 8000km van a sok 2 személyes autópálya azért látszik rajta (szeptember óta van barátnő és nem szeret otthon maradni). |
kawa550 | 116207 | 2017. július 5. 15:00 | Válasz erre: 116206 |
A z8-on se látszott semmi kopás az első 3 ezer km-en. Azóta fénysebeséggel kopik, nem fogja megérni a 8 ezret, már a garázsban van az utódja 7500-nál.
|
kawa70 | 116206 | 2017. július 5. 09:56 | Válasz erre: 116205 |
Jonak tünik. Nekem az van fent, vagy 4000-t már mentem vele, bár nekem nem fog addig tartani mint egy TDM-n.
|
kawa550 | 116205 | 2017. július 5. 09:17 | Válasz erre: 116204 |
De akkó gyorsan menjél sokat, hogy tavaszra már tudjunk valamit, főleg a tartósságról! :)))))))
|
Robi70 | 116204 | 2017. július 5. 07:13 | Válasz erre: 116203 |
Ennél szerencsére jobb híre van. Azért is választottam. De a puding próbája a cseresznye és evés közben jön meg a szerencse! Maj' meglássuk!:) Asszem a Szólások közmondások könyvét kérem névnapomra, meee itt valami nem stimmel!:) |
kawa550 | 116203 | 2017. július 4. 23:11 | Válasz erre: 116202 |
Reménykedjünk hogy nem olyan konszern testvérek a Z8-al, mint amilyen a Z6-Diablo strada volt. Azok mint 2 iker, szárazon elmegy, nyáron simán túlmelegszik szerpentinen, esőben meg egyformán szar, és egyik se megy el 10.000-et a tádén.
|
Robi70 | 116202 | 2017. július 4. 20:15 |
Szasztok! Ma felkerült az új hátsó gumim. Pirelli Angel GT. Az előző 12600 km-t futott. Eddig ez a csúcs. Igaz, már kopásjelző alá ment az utolsó 500 km-es túrán. De tapadt utolsó leheletig. Ha esetleg nem válik be a Pirelli, akkó vissza térek a Misi PR4-hez. |
Fido71 | 116201 | 2017. július 4. 14:56 |
Engedelmeddel áttettem a kinemongyukos topicba, hátha Mati nem jár erre trollkodni.... ;)
|
lendvai | 116200 | 2017. július 4. 13:39 |
Ez azért gáz, én még úgy tanultam, hogy sokszorosan túl vannak méretezve a mechanikai terhelésnek kitett elemek minden teherviselő funkció esetén, legyen az jármű, híd vagy építészeti. http://totalbike.hu/hirek/2017/07/04/botrany_lett_a_bmw_kiszakado_elso_futomuvebol/ Nesze neked fogyasztói társadalom... |
lendvai | 116199 | 2017. július 4. 08:58 | Válasz erre: 116196 |
Tartottuk a távolságot, mert láttuk, hogy nem ismered a félelmet, aztán ha elperecelsz nehogy keresztülgázoljunk rajtad. :-)
|
tudike | 116198 | 2017. július 3. 21:09 | Válasz erre: 116197 |
Csak mer' lenéztétek, ti hárman jártok így... :)))))
|
Robi70 | 116197 | 2017. július 3. 21:00 | Válasz erre: 116196 |
Csak egy kemény rider kell rá és megy, mint a szélvész! pontosvessző))) Dehogy csököttségnek nevezd..., azéé azt nem kéne. Még megsértődik és a dörttrekken ledobál magáról minket!:))) Oszt' majd nézgélhetünk.:) |
tudike | 116196 | 2017. július 3. 20:47 | Válasz erre: 116193 |
Igen? Motor lesz belőle? Majd kérdezz rá a nagyokra hogy mennyire tartották a lépést amikor ez a kis csököttség (átalakítása előtti húzós időkben) ment előttük! :) :) :)
|
lendvai | 116194 | 2017. július 3. 14:02 | Válasz erre: 116193 |
Aztán nem röhögni! :-) Elszoktam már az esés-kelés játékoktól, igazából sosem volt benne részem, mert mindig túl óvatosan bicikliztem-motoroztam. :-)
|
Robi70 | 116193 | 2017. július 3. 10:50 | Válasz erre: 116192 |
Ééédekes! Már most jobban néz ki, mint új korában. Még a végén motor lesz belőle!:) Tibit meghívhatod 1 dörttrekktréningre!:) |
kawa550 | 116192 | 2017. július 2. 17:09 |
A figyelmetlen szemlélő valszeg átsiklik a részleteken, de azért a változás mindenképpen megkezdődött... :))))))))))))))))) A kézzel vágott(flexelt) slickre is felhínám a figyelmet. :D ![]() ![]() ![]() ![]() |
jobbkormanyos | 116191 | 2017. július 2. 16:02 | Válasz erre: 116190 |
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=ERR
|
Zsozso197 | 116190 | 2017. július 2. 15:02 |
Sziasztok! A Tdm 900-as motorom a következő hibakodot jelzi: 11,19,20,30 . Megtudjátok mondani mik ezek a hibák. Illetve hogyan tudom törölni. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv Zsolt |
furfarag | 116188 | 2017. július 1. 22:17 | Válasz erre: 116187 |
Jó lett.Úgy letilt,hogy még engem sem enged motorozni:-))))
|
csanesz | 116187 | 2017. július 1. 13:32 | Válasz erre: 116185 |
Akkó bittos egy helyre kell kötni mindegyiket! :))))
|
furfarag | 116185 | 2017. július 1. 09:03 | Válasz erre: 116184 |
Végre Szereztem Bekötési rajzot a riasztóhoz.Tíz vezeték,és mind fekete.
![]() |
Fido71 | 116183 | 2017. július 1. 08:46 | Válasz erre: 116169 |
Toyota Previa 15 éves és már tudja ezt. Szériában egy magasabb felszereltségnél.... |
furfarag | 116182 | 2017. július 1. 08:44 |
Én most rakattam fel Nankangot,de még egy métert sem mentem vele. A gumis alig rakott rá súlyt.
|
kawa550 | 116181 | 2017. június 30. 23:08 | Válasz erre: 116180 |
Petróleum. https://www.sportmotor.hu/album/IkuMs1qv6je |
Zsozso197 | 116180 | 2017. június 30. 22:59 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek,hogy mivel érdemes a láncot megtakarìtani (petróleum ,benzin,brigeciol vagy esetleg lánctìsztító spray...) Nektek esetleg mi vált be? Üdv Zsolt |
1Laciapu | 116179 | 2017. június 30. 21:03 | Válasz erre: 116177 |
Nono, 1100-es nagyVirágot simán dontheted peremig, semmi nem ér le.
|
lajostrom | 116178 | 2017. június 30. 21:01 | Válasz erre: 116176 |
Ugyan a motorra kérdezte -azt nem- de más járművön van tapasztalat. Meglepően jó! Ha árilag nézem - ott- verhetetlen!
|
kawa550 | 116177 | 2017. június 30. 20:58 | Válasz erre: 116176 |
És minden kanyar előtt leszereli a megfelelő oldali trepnit,kipuffot, vázat, hogy az ne érjen le míg ő peremig dönt....... ;)))))
|
1Laciapu | 116176 | 2017. június 30. 20:40 | Válasz erre: 116175 |
Eddig mindig saját lábán jött haza velünk együtt. Nem tudom, mindenki így van ezzel? :))) Szerintem mindenki olyat vegyen, ahogy motorozik. Sógorkomákat kergetni nem biztos, hogy jó :) Bár csopperes kollégám rendszeresen peremig jár a Mitassal vizes úton is! |
kawa550 | 116175 | 2017. június 30. 17:11 | Válasz erre: 116173 |
Nem olyan olcsó az, mint amibe a javítás kerül ha eccer elmegy az eleje vagy a hátulja. Az egészség károsító hatásáról nem beszélve.......
|
1Laciapu | 116173 | 2017. június 30. 11:14 |
Most vettem Mitas CM50 párban, 45 volt felszerelve. Nekem túrázni jó lesz ☺
|
Levi990 | 116172 | 2017. június 30. 08:35 | Válasz erre: 116171 |
Abból is lesz 3éves túltárolt német majdnem féláron :D
|
kawa550 | 116170 | 2017. június 30. 08:18 |
2 első meg 3 hátsót használtam el CRA2-ből. Szárazon a legjobb túra/sport, kenterbe ver minden mást, de vizen még a metznél is szarabb, még a tdm 75 lova is eltekerte. Akkoriban úgy 20%al olcsóbb volt mint az akkori csúcs misi, így megérte a kevesebb tartóssággal, de ma már a conti is pofátlanul drága.
|
Flenegen | 116169 | 2017. június 30. 07:46 |
Megveheted bármihez: https://www.webasto.com/hu/szegmensek-termekek/szemelygepkocsi/napfenytetok/napfenytetok-szemelygepkocsikhoz/ |