28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

mati12 116269 2017. július 11. 21:08   Válasz erre: 116268
Konkrértan ezt az útvonal adja a túra főgerincét 6 napra bontva: http://nemetorszag.szallas-utazas-ajanlo.com/nemetorszag-legszebb-utvonala-a-romantikus-ut/
Abba azért félve gondolok bele,hogy 12 motoros férfi milyen romantikát érez egymás iránt majd az úton... :-)))
    

Flenegen 116268 2017. július 11. 20:52   Válasz erre: 116265
Ha már Salzburg akkor Glochner nem? Azt tovább Graz, Szombathely oszt itthon is vagy:)
    

kawa550 116267 2017. július 11. 20:51   Válasz erre: 116266
Akkor sírva is fakadok a mai gumi árak mellett. :D
    

rimen 116266 2017. július 11. 20:40   Válasz erre: 116260
Ez igen,akkor a szezon végére még két hátsó lemegy.
    

mati12 116265 2017. július 11. 20:06   Válasz erre: 116260
Csak nehogy lemradjak a licitálásban... :-)
Csütörtökön jön meg párban a
Pirelli Scorpion Trail II gumim amivel 23-án elmegyek egy laza 2000 plusszos karikára..
    

night-rider 116264 2017. július 11. 19:24   Válasz erre: 116261
beragadt a fék ..azért 10000km-re elfékezni az már nem kis teljesitmény))
    

Flenegen 116263 2017. július 11. 19:21   Válasz erre: 116262
Ne viccelj a 900-al már most többet mentem idáig mint a 850-el 2016 -ban. És még nem voltam szabin
    

night-rider 116262 2017. július 11. 19:15   Válasz erre: 116247
akkor legalább mész 200km-ert a mocival
    

Yossarian 116261 2017. július 11. 19:06   Válasz erre: 116259
A BMW hivatalos szerviz árak kb egyformák. 5e forint különbségért nem megyek el 100km-re..
    

kawa550 116260 2017. július 11. 18:14  
Oszt szoktak kendtek motorolni is, vagy csak a számla licitálás megyen? :))))))))
Nekem 11 rugó volt az EZ ÉVI MÁSODIK olaj csere és jövő héten megy fel az EZ ÉVI MÁSODIK hátsó gumi. Oszt az első ez évi nagy túra még csak most jön......:D
    

Flenegen 116259 2017. július 11. 17:53   Válasz erre: 116254
Azért én több helyről kértem volna ajánlatot, mert ez azért rendkívül soknak gondolom.

Húzós áron adják az olajat, meg azért a fékbetét sem volt olcsó.
    

Flenegen 116258 2017. július 11. 17:50   Válasz erre: 116256
Nem rossz a 700/800-as széria, de azért azért mégsem az. Számomra a GS1200 egy kívánatos darab ha tehetem lesz is , de nem gondolom ár / érték arányban annyival jobbnak mint amennyivel többet kérnek érte.

Mondjuk ugye elég nehéz úgy érdemi véleményt mondanom, hogy sem a BMW sem pedig az XT1200 Z nem volt a fenekem alatt több száz km-t.

Úgyhogy egyenlőre törölgetme a TDm-est tovább, mert csak porosodik ott meg úgyis mindegy mit törölgetek:)
    

Yossarian 116257 2017. július 11. 16:17   Válasz erre: 116255
Mivel az enyém még garis, így nem nagyon van választási lehetőségem.
    

varajani 116256 2017. július 11. 15:59   Válasz erre: 116255
Mint BMW tulajdonos szeretnék beleszólni én is.
Valamennyire hasonlatos a TDM-hez a Rotax által gyártott 800-as blokk, amit különböző teljesítmény változatokban szerelnek az F sorozatokba. Pl: F650 GS 800; F700 GS; F800GS. Könnyű, modern motorok, pénztárcától függően ABS, elektromos futóműállítás is kapható.
    

mati12 116255 2017. július 11. 15:13  
Nem szeretném Bmw-s szervíztapasztalatokkal terhelni a Tdm-es nagyérdeműt de ahogy a számlát nézem lehet,hogy van valami valóságalapja az előző hozzászólásomnak.
Én kb.1 hónapja voltam a 80.000-es szervizen,igaz egy kevésbé nívós helyen viszont nem egy kevésbé elismert szakembernél.
Az én gépem még nem vizes,de a számlán szereplő tételek szerint ennek nincs is jelentősége most.
A 80.000-es szerviz a Gs-nél nagyszervizt jelent,ezért a lentebb látható tételek mellett nekem cserélték még a generátor ékszijjat a 4 db. gyújtógyertyát,állítottak szelephézagot és szinkronizálták a folytószelepeket,illetve kopás miatt cserélték a hátsó féktárcsámat természetesen betéttel együtt. Mindezt 100.000 forintért. Ami azért könnyen kettesel kezdődhetett volna ha én is átgurulok a W betüs kapu alatt.
    

Yossarian 116254 2017. július 11. 14:13   Válasz erre: 116253
Második oldal..
    

Yossarian 116253 2017. július 11. 14:13   Válasz erre: 116250
Persze, már meg is tetted. Lásd alább:
    

mati12 116251 2017. július 11. 13:57   Válasz erre: 116250
Gondolom az hogy átgurult a Wallis felirat alatt.:-)
    

rimen 116250 2017. július 11. 13:43   Válasz erre: 116243
Megkérdezhetem mi került 110-be a 10ezres szervizen??
    

mati12 116249 2017. július 11. 13:05   Válasz erre: 116247
Na az aztán tényleg nagy böszmeség lenne...! :-))) Csak óvatosan az ilyen duhaj kirohanásokkal...
    

lendvai 116248 2017. július 11. 11:33   Válasz erre: 116245
Ha jól emlékszem az a vas, aminek a szöghajtása hullott szét annyit kapott a tulaj előtt, hogy a gyárból elszállították a kereskedőhöz. De a tévedés jogát természetesen fenntartom. :-) Én a magam részéről ha két új gép közül választanom kellene és az a GS1200 és az XTZ1200 lenne akkor habozás nélkül a Yamahát választanám. A BMW-k (és a Mercedesek is) autóként mostanában elég sok problémával küszködnek, oda van már a "német precizitás" legenda, csak sokan még nem ajlandók felébredni. Ugyanaz a helyzet autóval is, ha BMW750, S600 vagy LS600h, akkor abszolút a Lexus a nyerő. Nem szeretek fölöslegesen szopni és csillagászati szervizdíjakat kifizetni akár egy garanciális szervizre. Örülök, hogy asszonykám Jazz-e már nem garanciális, így harmadannyiból el tudom intézni az olaj- és szűrőcserét. A motorom meg 12 éves és remek egészségnek örvend, a franc se fizet fölöslegesen kétségbe vonható tudású "szakembereknek". :-)
Amúgy múltkor szó volt róla, Yamaha szervizelése előttem Surinál volt Gödöllőn. Én is el fogom azért vinni hozzá átnézetni, mert szervizkönyv ide, szerszámok oda, a tapasztalatom még nincs annyi, hogy ne hibázhassak egy vezérlés cserénél, és itt azokra a nüanszokra gondolok, amiktől éppen nem lesz az a fölösleges kis ketyegő hang, vagy halkabban surrog a lánc stb. :-)
    

Flenegen 116247 2017. július 11. 11:25  
Kicsit más, a magyar kereskedői hozzáállás:

2-3 hete szeretnék beszereni valmilyen kormány pozicionálót.

Az LSL-esekkel egyeztettem, perszel lesz, de kb 2 hét. Most érdeklődőm, a válasz hogy sajnos az enyémet összekeverték egy másik rendeléssel , nem jött meg. HOgy mikorra, válasz sincs. Ez a cég off. Majd néztem az SW Motechet, ott 6 levél jött minősíthetelnen hanvgétellel az tuti hogy ott sem rendelem meg.

Ami felháborító, hogy 25 ezres alu darab és csak el kell postázni, de senkinek sem kell a pénzem. Na ezért tart ott ez az ország ahol, és csoldálkoznak a majmok, hogy az ebay meg az aliexpressz meg az amazon elviszi a forgalmat....
Lehet beböszmülök, azt kimotorozok a lajosba oszt megveszem ott.
    

Flenegen 116246 2017. július 11. 11:19   Válasz erre: 116245
Azért az nem titok, hogy a vizes 1200-ekkel sok a gond. Szervizes ismerős mondta hogy sok a vezérműtengely indokolatlan kopás vagy hengerfej vagy csapágy probléma az első darabokkal.

Szerintem inkább az a gond, hogy jó marketinggel túlárazott új motorok húzzák magukkal a használt piacot és a használt BMW ára is az egekben. Virágzik az átbaszós export, kintről behozott motorok hihetetlen kevés km-el, persze az esetek 99 %-ában szervizkönyv nélkül.

Azt nem hajlandó sok ember elfogadni, hogy aki vesz / vett közel 5-7 miláért új BMW-t az menni is fog vele, minimum évi 10 ezret. Iyíg minimális az esélye, hogy 10-12 éves gépeket 45-60 ezer km-el árulnak.

Azt perszee lesz aki megveszi, ebbe bele sem gondol, utána meg háborog, hogy a 12 éves 45-60 ezret futott gép széthullott. Valami nem kerek ilyenkor. Vagy a km nem valós, vagy nem volt megfelelően karbantartva, azt megy a lázadás....

Ha lenne szivem kb 5-6 millát egy újra kifizetni, oszt évi 5000 km körül motorozva előírva szervizelném valószínű, hogy örök darab lenne. de a mai eszemmel és pénztárcámmal nem vennék egy 8-12 éves darabot.
    

Yossarian 116245 2017. július 11. 10:20   Válasz erre: 116238
Szerintem az elhanyagolt, kókányolt, széthajtott darabok hullanak elsősorban szét. Olyat én nemigen hallottam, hogy első tulaj alatt, aki rendszeresen karbantarttatta, széthullott volna, bár nyilván előfordulhat ilyen is. És itt nem arra gondolok, hogy az ismerőseid nem tartották karban, hanem arra, hogy mit kapott a vas az előtt, mielőtt hozzájuk került. De meggyőzhető vagyok :)
    

camerafire 116244 2017. július 11. 10:19   Válasz erre: 116225
Muju, ezt a tartót te csináltad magadnak, vagy valaki készítette?
Én jól megszívtam, mert vettem egy görbe givi tartót, amit nem tudok rátenni, most keresek másik megoldást..
    

Yossarian 116243 2017. július 11. 10:16   Válasz erre: 116242
Engem egy Super Teneré ébresztett rá, hogy nagy túraendúró kell nekem. De akkor nem volt rá pénzem. Pedig sztem az egy k**va jó vas. Bár most a BMW nyergéből nem ülnék vissza, de akkor is az a véleményem, hogy nagyon jó, Viszont árban majdnem a GS, így meg már nem biztos, hogy annyira jó vétel. Mindegy is. A vásárlással kapcsolatban én is úgy voltam vele, hogy lehet használt, de fiatal legyen és ismert, igazolható az előélete. 2015-ben, a hahu tele volt vizes GS-el, de szinte mind külföldi, szervizkönyv nélkül, amit nem is értettem, mert vagy még garisnak kellett lenniük, vagy épp gari után, addig meg ugye illik márkaszervizbe hordani és hát nyugaton nem akkora érvágás a gyári szerviz mint itthon. Szóval ezek kiestek és már a BMW-vel tárgyaltam az újról, amikor beesett egy 2015 márciusi vizes GS full extrával, 4000km-el, augusztus elején. Wallistól vásárolt, még csak az 1000-es szervize volt megcsinálva, alig múlt négy hónapos. Új ára 6.3 volt, én némi alku után elhoztam 4,9-ért, kp-re, hitel nélkül. És most általában vigyorgok amikor rajta ülök:) Vettem rá plusz két év garit 65e-ért és a gond - nagy része - egyelőre letudva. Régi ellenőrizhetetlen vasakat én sem ajánlanék, mert nem lehet tudni, mire hogy használták és hát a BMW alkatrész árait, meg szervizköltségét szokni kell. Viszont azt is gondolom, ha megkapják a megfelelő karbantartást a megfelelő időben, akkor nagy gondokra nem kell készülni, bár nyilván bármi előfordulhat, de ez nem BMW sajátosság. Meg ugye azt utolsó forintját nem költse senki motorra, mert lesz ott még elég komoly költség, még ha nem is romlik el. A 10e-s szerviz pl. 110e volt. Szóval kell még banánra is :)
    

Flenegen 116242 2017. július 11. 10:02   Válasz erre: 116241
Mikor jött a gondolat 2016 őszén, hogy 6 év után a 850-est le kellene cserélni, az első gondolat az 1200 GS volt.

Beszélgettem sok mindenkivel, mivel van ismerős a győri BMW-s értékesítővel is. Elmondtam, hogy kb 2.5 milla körül gondolkozom, és mit szeretnék. Az volt a javaslata, hogy inkább tegyek hozzá még ha hitellel is még vagy másfelet és akkor vegyek a 2013-2015 közötti gépekből, mert az a tuti. Ja és fontos, hogy mindenképp ellenőrizhető előélettel. Amire pénzem lett volna, az 95%-ban külföldi, persze szervizkönyv nélküli . A maradék 5% az vagy kinti, vagy magyar, de ha van szervizkönyv akkor 85-90 ezer feletti futással rendelkező példány. Ott meg ugye nagy a rizikó, mert ugyan nem kort veszünk hanem állapotot, de egy megkímélt 90.000 Km-t futott példány esetében is bármikor bármi előjöhet.

Aztán végülis ezért lett a 900-as TDM. Kifizetve egy összegben átutalással. Van pénzem szervizeltetni, és a törzskönyv a szekrényben otthon, a forgalmiba meg tulajdonos vagyok, nem üzembentartó. Mert ugye azt a BMW szalonban is mondták, hogy a 80 %-a az eladott motoroknak hitellel terhelt. Akkor inkább ne legyen. Nem bántam meg. Ugyan fáj a szívem mikor látok egy Bömbit, de letettem róla.

Aztán megnéztem egy Yamaha XT1200 Z-t. Ha nem változik semmi és csere lesz mondjuk egy 4-5 év múlva, akkor ezen típus lesz az első amit megnézek.
    

Petike88 116241 2017. július 11. 09:19   Válasz erre: 116212
Fejtsd ki mi volt a negatív tapasztalat! Ez kevés, hogy szar...
Mi volt a negatív benne?
    

kawa550 116240 2017. július 11. 09:09   Válasz erre: 116239
EH, láccik hogy mán nem vagy falusi! Nem inni kő, hanem felragasztani matrica formájában a technika ódalára teeeeee! :))))))) Látens savanyúszőlő béjemvés...... :D
    

lendvai 116239 2017. július 11. 08:14   Válasz erre: 116237
Én is így kezdtem, bár energiaital helyett üveges Coca-Colával. :-)
    

lendvai 116238 2017. július 11. 08:13   Válasz erre: 116235
Savazom is. :-) A környezetemben tapasztalt elhullott BMW-k híre meggyőzött arról, hogy nem kell. Mindemellett tudom, hogy vannak megbízható, jól karbantartott darabok, de ez a mix a minőségbiztosítást és/vagy a fejlesztést tükrözi, így nálam ez válóok. :-) Meghibásodott Breitlingről nem tudok a környezetemben. :-) Omega van, abban meg nincs segélyhívó. :-) Mindemellett a szőlő nem savanyú, mert meg tudnám venni, igaz hitellel (ahogy nagyon sokan teszik), de nem szánok rá annyi pénzt, amennyit kérnek érte. :-) Az S1000 XR tetszik, de gyanakvó vagyok a csúcsra járatott technikájukkal, még bizonyítaniuk kell mielőtt a listára kerülhet. :-) Én a régebbi vasak szerelmese vagyok inkább. :-)
    

Flenegen 116237 2017. július 11. 07:29  
Szerintetek:)
    

Yossarian 116236 2017. július 10. 22:02   Válasz erre: 116233
Végre egyszer nem értünk valamiben egyet :D
    

Yossarian 116235 2017. július 10. 22:00   Válasz erre: 116233
Szerintem tuti a szarok miatt, mint pl a Breitling órákba is tették, néhány milláért. Pedig ha az szarik be, attól nem lesz bajod. De nyugodtan savazd a BMW-t, talán egyszer majd neked is futja rá és akkor majd nem savazod :D
    

Levi990 116234 2017. július 10. 14:13   Válasz erre: 116228
Igaz, nézd meg a supercorsat, biztos van 7-8éves fejlesztés de még mindig az egyik top supersort gumi.
    

lendvai 116233 2017. július 10. 08:12  
Csak hogy a napi savazhatnékomat kielégítsem:
http://totalbike.hu/hirek/2017/07/07/a_segelyhivot_kapnak_a_bmw_turaenduroi/
Vajon ez marketingduma? Esetleg inkább a lerobbanó technika miatt kapnak segélyhívót? :-)
    

fazakas66 116232 2017. július 10. 07:28  
Hol van még Karácsony ? :))))
    

csokabi 116231 2017. július 9. 00:50   Válasz erre: 116229
Na miskolci zsaruk, ébresztő! A helyi ghost rider leporolta a bringáját:)
Jó mókázást Laci!
    

csanesz 116230 2017. július 8. 23:40   Válasz erre: 116225
Ez nagyon baba lett! :)
    

VVLaci 116229 2017. július 8. 23:24  
Szevasztok! A fekete csoda ismét csatasorba áll! :)
    

lendvai 116228 2017. július 8. 21:38   Válasz erre: 116223
Csodák nincsenek. Van egy mérce, ahol egy ideig lépést tudnak tartani a nagy gyártók termékeivel, akiknek sokkal több forrásuk van fejlesztésekre. Utána elhúznak a nagy nevek, ott érdemes keresgélni. Aztán van az a szint, amikor valószínűleg már csak a nevet fizeted meg. Gumiban nem tudok nevesíteni, autóknál szerintem tipikusan ilyen a Rolls-Royce, a Bentley, a Maybach. Mint autók semmivel sem jobbak, mint pl egy Lexus, de a vakulj paraszt extrákat meg kell fizetni. :-) Én a magam részéről inkább kifizetem a Michelin-t, így is összeugranak a záróizmaim, amikor megcsúszik alattam, bár sose esett ki alólam. De arra emlékszem, hogy amikor kicsúszott alólam, akkor az nem tizenezer forintomba került. Mindemellett értem és tiszteletben tartom, ha valakiknek számít ez a tizenezer forint, de azt is tudomásul kell venni, hogy a kockázat és a felelősségvállalás is vele kell járjon.
    

Muju 116227 2017. július 8. 20:43  

    

Muju 116225 2017. július 8. 20:36  
Sziasztok, időhiányban szenvedtem, de megtoldottam.
Köszi Csanesz a kèpeket azok sokat segítettek.
Doboz tartó projekt pipa!
    

piratson 116224 2017. július 8. 17:56   Válasz erre: 116222
Természetesen megosztom majd a tapasztalataimat.
    

kawa550 116223 2017. július 8. 13:48   Válasz erre: 116222
Sokra mész majd vele. Èn épp itt alant tudtam meg, hogy a 2ct a világ legjobb/legszarabb gumija.
    

Hr.Geiger 116222 2017. július 8. 12:57   Válasz erre: 116221
Hello Zsolt!

megtennéd, hogy időnként beszámolsz a tapasztalataidról a Nankanggal kapcsolatban? Szerintem sokunkat érdekelne, mert a kíváncsiság erős mozgatórugó, de nálam például annyira nem volt erős, hogy meg is vegyem. :-)
Erős fenntartásaim vannak vele kapcsolatban, mert azért annyira nem olcsó, hogy elcsábítson. Most néztem például, hogy - akcióban van mindkét gyártóé ! - de a Michelin PR2 pont 5, azaz ötezer forinttal drágább ( 120/70-17), mint a taiwani/kínai Nankang. A PR2 a maga idejében az egyik - ha nem a legjobb - túrasport gumma volt, olyan öreg vasakra, mint a miénk még most is jó. :-)
A hátsó gurigánál ( 150/70-17) már hétezer a differencia, vagyis párban 12 ezret lehet megtakarítani a Misivel szemben. Ezért pénzért már érdemes lehajolni, de valóban érdemes? Ezért is lenne jó, ha egy mértékadó tesztalany, mint te, megosztanád a nagyérdeművel objektív véleményedet. Előre is köszi.
    

piratson 116221 2017. július 7. 18:55   Válasz erre: 116218
Nálam eddig a Nankang jól működik, igaz nem TDM-en
    

ati5995 116220 2017. július 7. 18:04  
Én kérdeztem a Nankang gumit, de vizes viselkedés-és tartósság érdekelne-majd 10e.km múlva oszd meg a tapasztalatokat.köszi
    

ati5995 116219 2017. július 7. 18:04  
Én kérdeztem a Nankang gumit, de vizes viselkedés-és tartósság érdekelne-majd 10e.km múlva oszd meg a tapasztalatokat.köszi
    

ati5995 116219 2017. július 7. 18:04  
Én kérdeztem a Nankang gumit, de vizes viselkedés-és tartósság érdekelne-majd 10e.km múlva oszd meg a tapasztalatokat.köszi
    

furfarag 116218 2017. július 7. 18:00  
Sziasztok.Nem tudom hogy itt,vagy odaát kérdezte valaki a Nankang gumit.Egy hét használat alapján(vizet még nem látott)
úgy néz ki, hogy jó vásárt csináltam vele.
Még a vizes teszt várat magára,de ami késik,az nem múlik:-)
    

kawa550 116217 2017. július 7. 12:34   Válasz erre: 116216
Öhö. :)))
    

Kucsi 116216 2017. július 7. 11:41   Válasz erre: 116192
Ez az a motor ami ott hátul legelészett a sufniban?
    

Sergio1 116215 2017. július 5. 20:51  
Esztergom környékén jártunk és visszafelé megálltunk egy fagyira akkor kapták lencsevégre a sárgát.A nyél meg lekerül,kiderült nem zavar annyira a szél.füldugózok.
    

albi 116214 2017. július 5. 19:17  
Meg hát!
Beszéltem is pár szót a sráccal.
    

fazakas66 116213 2017. július 5. 18:39   Válasz erre: 116208
Azé egy szép motoron a béjemvésnek is megakad a szeme.....már új gazdája van a nyél is őt illeti :)))
    

Levi990 116212 2017. július 5. 18:31   Válasz erre: 116209
Fura, nekem a horneten volt a power2ct de olyan rosz gumim csak a bt023 volt még meg a z6 :D
    

kawa550 116211 2017. július 5. 17:13   Válasz erre: 116208
A hólapátnyél dísznek maradt rajta?
    

kawa550 116210 2017. július 5. 17:12   Válasz erre: 116209
Jókor mondod.... Azt is néztem, alig 40 rugó lett volna egy pár, de senkit se ismerek, aki tudott volna valamit a tartósságról, így nem vettem. Be kéne tárazni jövőre.
    

Petike88 116209 2017. július 5. 16:25  
Sziasztok!
Jó rég jártam errefelé, talán 2 éve.

A TDM után FZ6-N-re váltottam.

Új Michelin Power 2CT-k voltak rajta.
Nagyon jól tapad, esőben is jó. Vezetéstechnikai tréningen 1 keréken álltam meg vele esőben. Úgy, hogy doboz volt a motoron cuccal.

Futás: Az elsőket most dobtam le szezon elején 18000km után, mert a horvát út előtt nem akartam hazárdjátékozni a jarddal. A Hátsót 12000km után cseréltem, de azt is egy nagyobb út előtt bőven 1000km feletti tartalékkal. A mostaniban 8000km van a sok 2 személyes autópálya azért látszik rajta (szeptember óta van barátnő és nem szeret otthon maradni).
    

albi 116208 2017. július 5. 15:51  
Hólapát nélkül is lehet ismerni
    

kawa550 116207 2017. július 5. 15:00   Válasz erre: 116206
A z8-on se látszott semmi kopás az első 3 ezer km-en. Azóta fénysebeséggel kopik, nem fogja megérni a 8 ezret, már a garázsban van az utódja 7500-nál.
    

kawa70 116206 2017. július 5. 09:56   Válasz erre: 116205
Jonak tünik. Nekem az van fent, vagy 4000-t már mentem vele, bár nekem nem fog addig tartani mint egy TDM-n.
    

kawa550 116205 2017. július 5. 09:17   Válasz erre: 116204
De akkó gyorsan menjél sokat, hogy tavaszra már tudjunk valamit, főleg a tartósságról! :)))))))
    

Robi70 116204 2017. július 5. 07:13   Válasz erre: 116203
Ennél szerencsére jobb híre van. Azért is választottam. De a puding próbája a cseresznye és evés közben jön meg a szerencse! Maj' meglássuk!:)
Asszem a Szólások közmondások könyvét kérem névnapomra, meee itt valami nem stimmel!:)
    

kawa550 116203 2017. július 4. 23:11   Válasz erre: 116202
Reménykedjünk hogy nem olyan konszern testvérek a Z8-al, mint amilyen a Z6-Diablo strada volt. Azok mint 2 iker, szárazon elmegy, nyáron simán túlmelegszik szerpentinen, esőben meg egyformán szar, és egyik se megy el 10.000-et a tádén.
    

Robi70 116202 2017. július 4. 20:15  
Szasztok!
Ma felkerült az új hátsó gumim. Pirelli Angel GT.
Az előző 12600 km-t futott. Eddig ez a csúcs. Igaz, már kopásjelző alá ment az utolsó 500 km-es túrán. De tapadt utolsó leheletig. Ha esetleg nem válik be a Pirelli, akkó vissza térek a Misi PR4-hez.
    

Fido71 116201 2017. július 4. 14:56  
Engedelmeddel áttettem a kinemongyukos topicba, hátha Mati nem jár erre trollkodni.... ;)
    

lendvai 116200 2017. július 4. 13:39  
Ez azért gáz, én még úgy tanultam, hogy sokszorosan túl vannak méretezve a mechanikai terhelésnek kitett elemek minden teherviselő funkció esetén, legyen az jármű, híd vagy építészeti.

http://totalbike.hu/hirek/2017/07/04/botrany_lett_a_bmw_kiszakado_elso_futomuvebol/

Nesze neked fogyasztói társadalom...
    

lendvai 116199 2017. július 4. 08:58   Válasz erre: 116196
Tartottuk a távolságot, mert láttuk, hogy nem ismered a félelmet, aztán ha elperecelsz nehogy keresztülgázoljunk rajtad. :-)
    

tudike 116198 2017. július 3. 21:09   Válasz erre: 116197
Csak mer' lenéztétek, ti hárman jártok így... :)))))
    

Robi70 116197 2017. július 3. 21:00   Válasz erre: 116196
Csak egy kemény rider kell rá és megy, mint a szélvész! pontosvessző)))
Dehogy csököttségnek nevezd..., azéé azt nem kéne. Még megsértődik és a dörttrekken ledobál magáról minket!:))) Oszt' majd nézgélhetünk.:)
    

tudike 116196 2017. július 3. 20:47   Válasz erre: 116193
Igen? Motor lesz belőle? Majd kérdezz rá a nagyokra hogy mennyire tartották a lépést amikor ez a kis csököttség (átalakítása előtti húzós időkben) ment előttük! :) :) :)
    

kawa550 116195 2017. július 3. 17:57   Válasz erre: 116193
Nedumájjá, jöhecc te is! :)))))))
    

lendvai 116194 2017. július 3. 14:02   Válasz erre: 116193
Aztán nem röhögni! :-) Elszoktam már az esés-kelés játékoktól, igazából sosem volt benne részem, mert mindig túl óvatosan bicikliztem-motoroztam. :-)
    

Robi70 116193 2017. július 3. 10:50   Válasz erre: 116192
Ééédekes! Már most jobban néz ki, mint új korában. Még a végén motor lesz belőle!:)
Tibit meghívhatod 1 dörttrekktréningre!:)
    

kawa550 116192 2017. július 2. 17:09  
A figyelmetlen szemlélő valszeg átsiklik a részleteken, de azért a változás mindenképpen megkezdődött... :)))))))))))))))))
A kézzel vágott(flexelt) slickre is felhínám a figyelmet. :D
    

jobbkormanyos 116191 2017. július 2. 16:02   Válasz erre: 116190
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=ERR
    

Zsozso197 116190 2017. július 2. 15:02  
Sziasztok!

A Tdm 900-as motorom a következő hibakodot jelzi:
11,19,20,30 .
Megtudjátok mondani mik ezek a hibák.
Illetve hogyan tudom törölni.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv
Zsolt
    

Robi70 116189 2017. július 1. 22:28   Válasz erre: 116188
Így sokat spórolhatsz ebben a szezonban!:)
    

furfarag 116188 2017. július 1. 22:17   Válasz erre: 116187
Jó lett.Úgy letilt,hogy még engem sem enged motorozni:-))))
    

csanesz 116187 2017. július 1. 13:32   Válasz erre: 116185
Akkó bittos egy helyre kell kötni mindegyiket! :))))
    

csokabi 116186 2017. július 1. 09:35   Válasz erre: 116185
:)
    

furfarag 116185 2017. július 1. 09:03   Válasz erre: 116184
Végre Szereztem Bekötési rajzot a riasztóhoz.Tíz vezeték,és mind fekete.
    

furfarag 116184 2017. július 1. 08:52  
Még nem kerültek be a kerekek.Talán ma:-)
    

Fido71 116183 2017. július 1. 08:46   Válasz erre: 116169
Toyota Previa 15 éves és már tudja ezt.
Szériában egy magasabb felszereltségnél....
    

furfarag 116182 2017. július 1. 08:44  
Én most rakattam fel Nankangot,de még egy métert sem mentem vele. A gumis alig rakott rá súlyt.
    

kawa550 116181 2017. június 30. 23:08   Válasz erre: 116180
Petróleum.
https://www.sportmotor.hu/album/IkuMs1qv6je
    

Zsozso197 116180 2017. június 30. 22:59  
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek,hogy mivel érdemes a láncot megtakarìtani (petróleum ,benzin,brigeciol vagy esetleg lánctìsztító spray...)
Nektek esetleg mi vált be?

Üdv
Zsolt
    

1Laciapu 116179 2017. június 30. 21:03   Válasz erre: 116177
Nono, 1100-es nagyVirágot simán dontheted peremig, semmi nem ér le.
    

lajostrom 116178 2017. június 30. 21:01   Válasz erre: 116176
Ugyan a motorra kérdezte -azt nem- de más járművön van tapasztalat. Meglepően jó! Ha árilag nézem - ott- verhetetlen!
    

kawa550 116177 2017. június 30. 20:58   Válasz erre: 116176
És minden kanyar előtt leszereli a megfelelő oldali trepnit,kipuffot, vázat, hogy az ne érjen le míg ő peremig dönt....... ;)))))
    

1Laciapu 116176 2017. június 30. 20:40   Válasz erre: 116175
Eddig mindig saját lábán jött haza velünk együtt. Nem tudom, mindenki így van ezzel? :)))

Szerintem mindenki olyat vegyen, ahogy motorozik.

Sógorkomákat kergetni nem biztos, hogy jó :)

Bár csopperes kollégám rendszeresen peremig jár a Mitassal vizes úton is!
    

kawa550 116175 2017. június 30. 17:11   Válasz erre: 116173
Nem olyan olcsó az, mint amibe a javítás kerül ha eccer elmegy az eleje vagy a hátulja. Az egészség károsító hatásáról nem beszélve.......
    

ati5995 116174 2017. június 30. 14:13  
Valaki próbálta már a Nankang márkanevű gumit??(motoron!)
    

1Laciapu 116173 2017. június 30. 11:14  
Most vettem Mitas CM50 párban, 45 volt felszerelve. Nekem túrázni jó lesz ☺
    

Levi990 116172 2017. június 30. 08:35   Válasz erre: 116171
Abból is lesz 3éves túltárolt német majdnem féláron :D
    

kawa550 116171 2017. június 30. 08:24  
85 rugó a cra3 párban. Vegye akinek 2 anyja van.
    

kawa550 116170 2017. június 30. 08:18  
2 első meg 3 hátsót használtam el CRA2-ből. Szárazon a legjobb túra/sport, kenterbe ver minden mást, de vizen még a metznél is szarabb, még a tdm 75 lova is eltekerte. Akkoriban úgy 20%al olcsóbb volt mint az akkori csúcs misi, így megérte a kevesebb tartóssággal, de ma már a conti is pofátlanul drága.
    


ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők