kawa550 | 116567 | 2017. július 25. 18:16 | Válasz erre: 116565 |
Akkor vedd le a kezed, és olvasd el még1x a zárójeles részt. :))))))))
|
Fido71 | 116566 | 2017. július 25. 17:11 |
Nekünk is volt közel 3000. Transzfogaras, Gyímesek, Békás-szoros, Parajd, Hargita meg a szokásos helyek. De hát ez 9 napos volt... |
Kawakarika | 116565 | 2017. július 25. 16:05 | Válasz erre: 116563 |
Magasban a kéz:)))) A múlt héten :Ausztria,Németország,Liechtenstein,Svájc,Olaszország,Livigno,Szlovénia.2852km És ezúttal 103000km-t mutat a km óra... |
lendvai | 116564 | 2017. július 25. 16:00 | Válasz erre: 116563 |
Mivel én nem vezethettem a zőccséget ezért nekem ebből egy méter se jutott. :-)
|
kawa550 | 116563 | 2017. július 25. 15:19 |
És mindenki nyugodjon le a pitsába, most írt a GLS hogy holnap hozza a cuccot, mire hazaérek itt lesz, úhhogy köbö 4 órakor fenn lesz az új lánckerék oszt mehet a próbaút. Ezen felül megjegyezném, hogy csak a múlt héten(túra nélkül) 700km-került a zőccségbe, az lóbálja a kezét a magasban, akinek ennél több jutott. :)))))) |
kawa550 | 116562 | 2017. július 25. 15:16 | Válasz erre: 116560 |
Kend inkább arra koncentráljon, hogy a tökmagnak nemsokára lesz koptatott tádé lábtartója, nehogy inkább még neki kelljen kendre várni a hosszú úton állandóan....:))))))
|
lendvai | 116561 | 2017. július 25. 14:02 | Válasz erre: 116560 |
Hát tudod így van ez, van, aki öregszik, van, aki lesérül néhány évente. :-)
|
fazakas66 | 116560 | 2017. július 25. 12:45 | Válasz erre: 116559 |
:)) Nem gondoltátok hogy a tenger kellene hozzátok jöjjön,menyi kifogás.....nem is mennék veletek motorozni még a végén kiderül hogy be kell várjalak a kanyaros rész után :)))))))))))))))))))))))
|
lendvai | 116559 | 2017. július 25. 11:55 | Válasz erre: 116557 |
Akkor most ketten várunk valamire: te a lánckerékre, én meg hogy rendbejöjjön a derekam annyira, hogy fel tudjak ülni a motorra. :-)
|
lendvai | 116558 | 2017. július 25. 11:54 | Válasz erre: 116557 |
Felmálháztad oszt' kiderült, hogy nincs lánckerék? :-) Kellemetlen... :-)
|
kawa550 | 116557 | 2017. július 25. 10:15 | Válasz erre: 116556 |
Lánckereket várom, addig már nem nagyon mek vele. :)
|
kawa550 | 116555 | 2017. július 24. 22:23 | Válasz erre: 116553 |
Csak mondom öcsém, én má be vagyok pakolva meg föl vagyok málházva..... :)))))))
![]() ![]() |
kawa550 | 116554 | 2017. július 24. 22:19 | Válasz erre: 116553 |
Teszek be szöget meg kalapácsot a dobozba, legyen mit a deszka hasába verni. :))))))))))))))
|
ati5995 | 116553 | 2017. július 24. 21:22 |
Gyula.ne hagyd magad....mi majd kényelmesen fekszünk hason matrac nélkül is a parton!
|
lendvai | 116552 | 2017. július 24. 20:37 | Válasz erre: 116551 |
És pont egy jókora sisakkal kell elfedni a gúnya alatt? :-)
|
kawa550 | 116551 | 2017. július 24. 19:12 | Válasz erre: 116550 |
Nekem apukám olyan hasizmom van, hogy el kell fednem, mert különben sárgulnátok az irigységtől, és mi lennénk a 10.000.000 kínai országa. :))))))))
|
lendvai | 116550 | 2017. július 24. 18:32 | Válasz erre: 116549 |
Nem azt mondtam, hogy most lenne könnyű, normál körülmények között viszont igen. De ne károgjá' itten, most jövök a garázsból, sikerült kicserélnem a kompresszor pumpa adapter nyomásmérőjét. Szóval néhány nap és újból fitt leszek. :-) A hasizmaimnak határozottan jót tesz ez a néhány nap nyomorgás, majd megnézem a tiédet mennyit fejlődött az utolsó találkozásunk óta. Most megyek és nézek egy kis Star Wars-t, az engem gyógyít. :-)
|
kawa550 | 116549 | 2017. július 24. 18:19 | Válasz erre: 116548 |
Egy 5 forintosért nem tudsz lehajolni, oszt te dumálsz? :))))))))
|
lendvai | 116548 | 2017. július 24. 14:16 | Válasz erre: 116542 |
Kicsit túl van lihegve ez a 4TX akkucsere, nekem anno simán ki lehetett forgatni, a rugóstag kiszerelős baromságokat nyugodtan el lehet felejteni, csak a főfékhengert kell leszerelni és odébb tolni.
|
Tizedes | 116547 | 2017. július 24. 12:49 | Válasz erre: 116541 |
Nem! 40 év a bányában. Na, az a szívás! :-)
|
Maltheus | 116544 | 2017. július 24. 11:46 | Válasz erre: 116538 |
Szia, a TDM-et nem ismerem, de ha már megbontod, egy töltő feszültséget ha tudsz mérj olyan 13-14,4 V DC nek kell lennie. Lehet az akksi szar, de lehet hogy nincs töltésed és azért merült le szép lassan
|
Maltheus | 116543 | 2017. július 24. 11:05 |
Sziasztok! Tegnap vettem a kollégától a TDM-et és gondoltam felnézek ide is szívni a tudást. :) ![]() |
nferro | 116542 | 2017. július 24. 10:00 | Válasz erre: 116541 |
Igen, tudom. Már kerestem hozzá nőgyógyászt.
|
Tomchy | 116541 | 2017. július 24. 09:53 | Válasz erre: 116540 |
Nem ez a szívás, ez csak mókás lehetett... Kicserélni az akksit! Na, AZ szívás lesz! :D |
nferro | 116540 | 2017. július 23. 22:20 | Válasz erre: 116539 |
Hát mindenesetre szívás. Szétültem az összes seggem a haverom mögött. Szépek lehettünk. :) |
Nmiki | 116539 | 2017. július 23. 21:03 | Válasz erre: 116538 |
Motoroknál elég gyakran előfordul, hogy így, egyik pillanatról a másikra adja meg magát az akksi.
|
nferro | 116538 | 2017. július 23. 20:35 |
Sziasztok! Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ma lerohadt alattam a 4 tx-em. Minden átmenet, előjel nélkül az egyik pihenő (5 perc) után csak hunyorogtak a visszajelzők, nem volt elég a szufla. Amikor a gyújtást ráadtam, mintha az üzemanyag szivattyú ketyegett volna irgalmatlan sebességgel (bár lóf..nyi akksi kapacitással nem tudom, hogy). Utána néma csönd. Lejtőn lefelé pillanat alatt beröffent. Gond nélkül bírta az utat, lámpát nem nyomtam rá. Sajna bíztam abban, hogy újra be tudjuk tolni és f.sz módon leállítottam, amikor megálltunk legközelebb. Sehogy sem sikerült, visszajelzők parázslottak csak, beröffent, de csak egy hengerrel, nem ugrott be. Benzinszag, puffogás, durrogás, konyec. Gondolom alaposan megszívta magát. Az akksi kinyúlhat így, egyik pillanatról a másikra vagy lehet más gebasz is? |
lendvai | 116537 | 2017. július 23. 19:23 | Válasz erre: 116536 |
Az a beállítási lehetőség többek között azért van, mert nincs két egyforma konstrukció. Sőt, általában a két henger értéke sem ugyanaz. Az érték -128 és +128 között állítható. A mínusz a szegény, a plusz a dús keverék. Ha aggaszt a túl kék leömlő, ami szegény keverékre utalhat (vagy sportosan használod a blokkot :-) ) akkor növeld a jelenlegi értékeket pozitív irányba, de ne feledd el feljegyezni az eredeti számokat, hogy ha nem válik be, akkor vissza tudd állítani.
|
csokabi | 116536 | 2017. július 23. 18:04 |
Értem, kösz a válaszokat. Azzal én is tisztában vagyok, hogy fogalmam sem lehet a kipufogógázok összetételéről a megfelelő mérőberendezés nélkül. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy a kijelzőn beállítható értékeknél van-e valamilyen aranyközépút? Vagy minden gépnél egyedi az ideális érték? Az előző TáDéMhoz képest a mostaninak sokkal kékebbek voltak a leömlői és többet is eszik egy kicsivel. Most állítgattam rajta és a kékülés már nem vészes. Viszont az feltűnt, hogy hazaérkezéskor pattog az egész kipufogó rendszer.
|
lendvai | 116535 | 2017. július 23. 13:18 | Válasz erre: 116533 |
Én játszottam, de amit a műszerfalon állítasz az csak egy számpár, az értékről nem mond semmit. Ahhoz a két leömlőbe be kell csatlakoztatni a megfelelő műszert és utána lehet állítgatni. Nekem csak annyira volt jó, hogy most egyforma színű a két leömlő. Egy pontos infrás hőmérő még segíthet, hogy pontosabban összehangold a két oldalt, de hogy mekkora a valós CO érték azt ebből nem tudod megállapítani.
|
piratson | 116534 | 2017. július 23. 11:44 | Válasz erre: 116533 |
Hali! A CO önmagában semmit nem mond :-( Jó ha van hozzá CO2 és HC érték is. Mi valami ilyesmivel méricskélünk ![]() |
Levi990 | 116531 | 2017. július 21. 21:09 | Válasz erre: 116528 |
Dinnyemag ennek a szakértője :D tavaly beállította nekem, most korrigáltam egy picit mert kékült a jobbos. Lehet már kellene neki egy szelephézag ellenőrzés is, 32000km van benne és biztos hogy nem volt még hozzányúlva.
|
csokabi | 116530 | 2017. július 21. 16:51 | Válasz erre: 116529 |
Még alakítok a végeken egy kicsit, aztán lesz belőle karácsonyi ajándék Dezsőnek:)))
|
Robi70 | 116529 | 2017. július 21. 15:59 | Válasz erre: 116527 |
Csabi, így könnyebb karcolni a lábtartóval! Lehet, még a teszkó parkolóban is leérne.:) |
csokabi | 116528 | 2017. július 21. 14:59 |
Akik állítottak a CO értékeken, azok mennyiről mennyire változtattak? És főleg mi alapján. A főmérnököm szerint túl kékek a leömlők...
|
csokabi | 116527 | 2017. július 21. 14:37 |
abel92 | 116524 | 2017. július 21. 00:12 |
Sziasztok! Akinek esetleg még nincs konkrét programja hétvégére, annak tudok ajánlani egyet. http://videk.ma/2017/07/versenyzo-es-technika-allokepessegenek-probara-tetele-24-oras-veteran-kihivas-kunmadarason/ Én jelen leszek a csapatommal (#17-es rajtszámmal) egy öreg 1975-ös Honda CB250G járgánnyal. A verseny célja röviden tömören, veterán gépekkel 24 óra alatt a lehető legtöbb kört megtenni! Helyszín: Kunmadaras, régi katonai reptér (Drag/Gyorsulás pálya) Rajt 07.22. 14:00 óra. Üdv mindenkinek, Marci ![]() |
kawa70 | 116523 | 2017. július 20. 23:54 | Válasz erre: 116522 |
Ja, és leginkább a viseletes kislánckerék elhajlott fogai tördelik amikor bele akar kapaszkodni. Mz-n mindig volt egy jópár a deklibe az olajsárba ragadva, az kimondottan láncgyilkos volt:)
|
kawa70 | 116522 | 2017. július 20. 23:49 | Válasz erre: 116520 |
Van valami szabály is rá emlékeim szerint, hogy a teljes láncon hány görgő lehet törött (talán 5-6)illetve egymás mellett nem lehet törött görgő.
![]() |
kawa70 | 116521 | 2017. július 20. 23:31 | Válasz erre: 116520 |
A láncnak a csapja marad meg, ha a hátsó lánckeréknél nézed a láncot, akkor a többitől valamelyest véknyabb, kisebb átmérőjű a láncszem közepe (ami kifényesedik ha nem fujkálod rendesen). Nem biztos hogy érthetően irtam le, de most nem tudom lefényképezni a láncot.
|
kawa550 | 116520 | 2017. július 20. 23:00 | Válasz erre: 116518 |
Görgő törés miből látszik? Olyanom még szerintem sose volt.
|
kawa70 | 116518 | 2017. július 20. 22:06 | Válasz erre: 116516 |
Nem biztos..... ezeken a lánc hamarabb mutat egyenetlen nyulást meg görgő törést mint hogy annyit nyuljon hogy,ne lehessen állitani. Én a zzr-en cseréltem 45ezernél láncot, amit még egy csopperte felraktak nyomban, annak.is csak az egyenlőtlen nyulás volt a baja meg vagy hat görgő törés de állitva még féluton volt.
|
lendvai | 116517 | 2017. július 20. 22:03 | Válasz erre: 116516 |
Hát ne is kelljen aggódni a zöld szemű szörny miatt a horvát szerpentineken. :-) Lánckerék téma: fillérbaszás esete lehet. Vagy mész, mint az állat és elgörbítetted a fogakat. :-) |
kawa550 | 116516 | 2017. július 20. 21:53 | Válasz erre: 116515 |
Én is el maceráltam ma délután. Vettem friss fékolajat, oszt lecseréltem elől hátul, ne a horvát szerpentineken forrjon fel ha lehet, mikor fel vagyon málházva az égig. :))) Felugrott az új hátsógumi is. Oszt ha már amúgy is lógott a lánc hátsó kerék nélkül, akkor szépen lesikáltam egy edényke petróleumba merítve. Most cíííp!:))))) Viszont egyből rendelnem kellett egy kis lánckereket is. Levettem a deknit is hogy mögötte is kipucoljam a trutyit, hát b+ ezen még a gyári lánckerék van elől 44.000km-nél. Úgy is néz ki, kopott, a végei a fogaknak még meg is hajoltak kicsit így szemre. Eközben a lánc még a feszítő útjának a felénél se jár, olyan 1/3 környékén van. Lehet hogy valami barom ezen akart spórolni oszt csak a láncot cserélte. |
lendvai | 116515 | 2017. július 20. 21:35 | Válasz erre: 116514 |
Ez is egy életmód, én szeretek szöszmötölni a gépekkel, addig sem a TV előtt heverve baszom el az időt. :-)
|
lendvai | 116513 | 2017. július 20. 21:29 | Válasz erre: 116510 |
Én anno még kb 25 éve kaptam ajándékba egy valódi szovjet egydugattyús lábpumpát. Azóta is hiba nélkül működik, mivel szerintem harckocsipáncélból vágták ki az alkotóelemeit, csak a manométert cseréltem le egy normálisra. De az igaz, hogy elég unalmas míg egy autógumit felpumpál vele az ember. :-)
|
lendvai | 116512 | 2017. július 20. 21:26 | Válasz erre: 116511 |
Fizikum kérdése. :-) De szerintem te látens irigy vagy. :-) Majd egyszer talán te is megteheted, hogy veszel szerszámokat. :-) Mondjuk ha olyan motort veszel, amihez sűrűbben kell is, nehogy koffeinmérgezést kapj, míg a haverok kurvaanyjáznak a szerszámokkal. :-)))
|
Flenegen | 116511 | 2017. július 20. 20:11 | Válasz erre: 116508 |
Olcsóbb pár kv meg üdítő mint a szerszàm és még el sem fáradok:)
|
csokabi | 116510 | 2017. július 20. 19:45 | Válasz erre: 116505 |
A "csináld magad!" gumicserélgetős akció keretében vettem. A bicó pumpájával eltartana egy darabig a két motorgumit nyomás alá helyezni:) Nincsennek vele kapcsolatban mázolgatós ambícióim.
|
sagipet | 116509 | 2017. július 20. 17:35 |
Feldobtam a gépest, hátha valaki megint keres pont ilyet. Nincs vele tényleg semmi gond, nem azért eladó! https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx2-11763709 |
lendvai | 116508 | 2017. július 20. 17:00 | Válasz erre: 116507 |
Kinek mi a perverziója. :-) Nekem a móka kedvéért vannak szerszámaim. Meg néha terápiás céllal szerelgetek. :-)
|
Flenegen | 116507 | 2017. július 20. 16:53 |
Nekem meg van pár kollégám akik: fényeznek jégkkár és karosszéria javítást végeznek, műszakiztatnak szervizelnek szerelnek káromkodnak :) Minek nekem szerszám:) |
kawa550 | 116506 | 2017. július 20. 15:54 | Válasz erre: 116505 |
Tortákat festettünk ilyennel bécsben vazzeg. :)))))
|
lendvai | 116505 | 2017. július 20. 13:58 | Válasz erre: 116504 |
csokabi | 116504 | 2017. július 20. 10:41 | Válasz erre: 116501 |
Azt hiszem a " parázsdédelgetős" jelző az én pumpámra jobban illik:) https://www.bauhaus.info/kompressoren/kompressor-air-forcescheppach/p/24886185 ![]() |
Jani55 | 116503 | 2017. július 20. 10:06 |
A kompresszor-légtartály témához, csak egy ötlet: Nekem is Csepel egyhengeresem van, 2kW-os 220-as motorral, 50l-es tartállyal. Mindenhez jó, de festéshez kevés. Viszont, vannak 22kg-os pb alu tartályaim, már mind felesleges, eladni sem lehet, nem kell senkinek. Készítettem a balmenetes csapra egységcsatlakozót, ami egy autószelepből és egy 3/8-os kiállásból áll. Én bátran odaállok a benzinkúthoz és mind a négyet megtöltöm 12 bar nyomással, (korán reggel, hűvösben), az kitéve a napra 14 bar lesz és 4x50liter mennyiségben. A gázpalack saját csapja zárva van, hónapokig ott a nyomás, reduktoron keresztül bármire, bármikor, csendben, nem fogyaszt villanyt... Egyébként ez a mennyiség elegendő egy 6m-es konténer két oldalának fújásához, úgy, hogy nem kell állandóan a kompresszorra várni, mire feltermeli a tartályokat. Aztán megyek a kútra levegőért...
|
lendvai | 116502 | 2017. július 20. 08:54 | Válasz erre: 116501 |
Hát azért én keresztül nem húzom a házon. :-) A tűzhely pont az átellenes végén van a portának. :-) Nézegettem ezt a HVLP témát, hát nem tudom így első blikkre, hogy milyen pisztolyt adtak hozzá. Van rajta regulátor, így le tudom csökkenteni a nyomást, így lehet használni vele. Amúgy van egy Wagner elektromos HVLP festékszóróm, de gyalázatos szórásképe van, eddig a kerti tűzhelyet fújtam be vele impregnálóval, de ezen kívül maximum vizes lazúrhoz használnám. A pumpán viszont ki akartam cserélni a manométert, mert 12Barig van skálázva, ennélfogva elég sűrű az osztás. A kompresszor tud 8 Bart, én meg 3,5Barnál keményebbre nem fújtam még semmit, így hát mivel van egy 6 Baros manométerem erre akartam átcserélni. De úgy tűnik Metaboéknál beleragasztották a menetet a pisztolyba, így még egy melegítéses sztorival megpróbálkozom, aztán ha nem megy akkor marad ami rajta van. |
fazakas66 | 116501 | 2017. július 20. 08:23 | Válasz erre: 116500 |
Jó az még a szunnyadó parazsat feléleszteni grillezéskor :)))))
|
kawa550 | 116500 | 2017. július 19. 22:41 | Válasz erre: 116499 |
Akkora tartálykával meg normál pisztollyal max egy bukósisakot tudsz átfújni. De majd beszerzel egy kis HVLP-t oszt azzal már folyamatosan lehet festeni. Légkulcsot elbírja, én is azzal cserélek kerekeket évente 4x, most hogy már van a gyereknek is kocsi, 6x. :))))) Tűzőgéphez hibátlan, véséshez viszont tényleg kevés, 20 másodperc munka, 5 perc várakozás míg újratölt. Festéshez kell még rá egy vízleválasztó.
|
lendvai | 116499 | 2017. július 19. 22:20 | Válasz erre: 116497 |
24 literes, de ha bepötyögöd a típusát a google-ba megkapsz minden adatot, amire csak szükséged van. :-) Légkulcsra nincs szükségem, van egy 330Nm-es elektromos ütvecsavarozóm. Na meg fogalmam nincs megforgatná-e tisztességesen. :-) Ezt csak hobbi célra szereztem be, adtak hozzá festékszórót meg nyomásmérős pumpa adaptert vagy mi a kórságnak nevezik. Komolyabb melóra a 24 liter kevés lenne, de én komolytalan vagyok, így nekem tökéletes lesz. :-) Még néhány kütyü jöhet majd hozzá. Séf bácsinak mondom: Senj után útnak indul egy 2l-es ultrahangos tisztító is, mert hát minden rendes férfiember garázsában van egy ultrahangos tisztító is. :-) Ha már az Akrapovic elúszott... :-) |
kawa70 | 116498 | 2017. július 19. 22:02 | Válasz erre: 116497 |
Ahhoz még a 60 literes is kevés, nekem kb. annyi a légtartály, meg egy kicsit komolyabb, kéthengeres Rába kompresszor tölti.
|
Levi990 | 116497 | 2017. július 19. 20:55 | Válasz erre: 116495 |
A 24 az a 24literre utal vagy nagyobb a tartálya? Légkulcsot bírja ?
|
kawa550 | 116496 | 2017. július 19. 20:44 | Válasz erre: 116495 |
Reggel úgy éreztem, végre férfi lettem, mondtam az öcsémnek, milyen nagyot tettem.........:))))))))
|
lendvai | 116495 | 2017. július 19. 20:01 |
Mert minden rendes férfiember garázsában van egy kompresszor (Séf bácsi után szabadon) :-). Hegeszteni még nem tudok olyan szépen, mint ő, ezért nem hegesztőkészüléket vettem. :-) ![]() |
Levi990 | 116494 | 2017. július 19. 19:15 | Válasz erre: 116493 |
Sokat javít a sűrübb olaj pláne ha még soha sem volt benne cserélve,nem is kerül annyi pénzbe és nem csak mese...
|
night-rider | 116492 | 2017. július 19. 11:13 | Válasz erre: 116491 |
Vegyél bele progressziv rugókat wilbers hyperpro öhlins a többi az csak mese kategória ...
|
levio | 116491 | 2017. július 19. 11:03 |
Sziasztok ! Most lettem TDM tulaj. Tudnátok-e segíteni, az első telóban olajat kell cseréljek. Ha jól tudom 10W jár bele. Érdemesebb-e a tapasztalatok szerint valami másra cserélni? pl 15 W, vagy 10 és 15 keveréke ha egy kicsit feszesebbet szeretnék kihozni belőle. |
nferro | 116489 | 2017. július 19. 06:30 | Válasz erre: 116488 |
Hát ezt az életben nem vettem volna êszre.:) Köszi. |
nferro | 116489 | 2017. július 19. 06:30 | Válasz erre: 116488 |
Hát ezt az életben nem vettem volna êszre.:) Köszi. |
lendvai | 116487 | 2017. július 18. 21:37 | Válasz erre: 116481 |
A 4TX izzótípusok benne vannak a bura üvegében valamelyik sarokban, ha közelebbről szemügyre veszed. Én is véletlenül találtam rá anno. :-)
|
Flenegen | 116485 | 2017. július 18. 20:48 | Válasz erre: 116484 |
Biztos hogy H1 nekem még van 1 night braker a szekrénybe.
|
csokabi | 116483 | 2017. július 18. 18:58 | Válasz erre: 116481 |
Itt http://www.leutloff.de/yammi/tdm850/tdm-daten.htm H1-et írnak tompítottra.
|
csokabi | 116482 | 2017. július 18. 18:54 | Válasz erre: 116480 |
Tessék! Csakhogy ne kelljen összepancsolnod magadat...:)
![]() |
nferro | 116481 | 2017. július 18. 18:12 |
Sziasztok! A 4TX tompított izzó típust meg tudjátok mondani? Sajnos nem látszik rajta. Azt hittem, hogy H3-as, de nem az. A gumiharang visszarakásnak van valami trükkje? Nőgyógyász módszerrel is csak félig-meddig tudom visszapászítani. Köszi. |
kawa550 | 116480 | 2017. július 18. 17:10 | Válasz erre: 116479 |
Baccki, ez még öreg motornak is ronda! Megyek lemosom a rexit hogy lássak valami szépet ez után....:)))))))))))))
|
night-rider | 116478 | 2017. július 18. 17:01 | Válasz erre: 116476 |
Gyulám erre ráéreztél mert a motorozás jegelve van jó időre..meg a szkander verseny is...komolynak mondható váll műtéten vagyok túl./nem baleset/ ..
|
kawa550 | 116477 | 2017. július 18. 16:48 | Válasz erre: 116474 |
Így első blikkre nekem is egy ilyen haszontalan dolognak tűnik, amit megvesz az ember, mert a magyarázat alapján még jó is lehet valamire, aztán soha a büdös életben nem veszed elő többet. :)))) Van pár ilyen a garázsomban. :D
|
kawa550 | 116476 | 2017. július 18. 16:46 | Válasz erre: 116471 |
Hát, az biztos hogy a motorod árnyékában még egy kölyök macska se nagyon tudna elnyújtózkodni.....:))))))))))))
|
kawa550 | 116475 | 2017. július 18. 16:45 | Válasz erre: 116469 |
Nem kell ennyire méterre pontosan érteni a kínait. A lényeg, hogy ájfontól dainéséig minden valahol délkelet-ázsiában meg kínában készül, így a honnan jön, kínából? kérdésnek gyakorlatilag lófasz értelme sincsen. :D
|
lendvai | 116474 | 2017. július 18. 16:04 | Válasz erre: 116473 |
Ez nem veszi figyelembe a lánc hosszát, pedig attól is függ a belógás, nem csak a láncszem méretétől. Ez így nekem pontatlan, maradok a klasszikus módszernél: ha nem szeretem akkor veszek egy kardános gépet (XTZ, GTR, FJR). :-)
|
csokabi | 116473 | 2017. július 18. 15:54 |
No megvan a láncos majom titka. A láncszem magasságából és a gyárilag megadott lógásból kijön egy érték a táblázatuk alapján. Ennyire kell majd feltekerni a láncot, skálázás a függőleges részen.
![]() |
night-rider | 116472 | 2017. július 18. 15:27 | Válasz erre: 116470 |
Lepattogzott zománcozott kislábosban...
|
night-rider | 116471 | 2017. július 18. 15:22 | Válasz erre: 116470 |
Elég későn..én ebédet délben eszem..amúgy meg az árnyas fák alatt hasalok a balatonparton...
|
kawa550 | 116470 | 2017. július 18. 13:51 | Válasz erre: 116468 |
Őskövületeknek ez hihetetlen de az otp-ben meg most itt bozsokon is müxik a net. Minnyá jön a leveském. :)))))
|