28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 116568 2017. július 25. 18:17   Válasz erre: 116566
Te is. :)))))))
    

kawa550 116567 2017. július 25. 18:16   Válasz erre: 116565
Akkor vedd le a kezed, és olvasd el még1x a zárójeles részt. :))))))))
    

Fido71 116566 2017. július 25. 17:11  
Nekünk is volt közel 3000. Transzfogaras, Gyímesek, Békás-szoros, Parajd, Hargita meg a szokásos helyek.
De hát ez 9 napos volt...
    

Kawakarika 116565 2017. július 25. 16:05   Válasz erre: 116563
Magasban a kéz:))))
A múlt héten :Ausztria,Németország,Liechtenstein,Svájc,Olaszország,Livigno,Szlovénia.2852km
És ezúttal 103000km-t mutat a km óra...
    

lendvai 116564 2017. július 25. 16:00   Válasz erre: 116563
Mivel én nem vezethettem a zőccséget ezért nekem ebből egy méter se jutott. :-)
    

kawa550 116563 2017. július 25. 15:19  
És mindenki nyugodjon le a pitsába, most írt a GLS hogy holnap hozza a cuccot, mire hazaérek itt lesz, úhhogy köbö 4 órakor fenn lesz az új lánckerék oszt mehet a próbaút.
Ezen felül megjegyezném, hogy csak a múlt héten(túra nélkül) 700km-került a zőccségbe, az lóbálja a kezét a magasban, akinek ennél több jutott. :))))))
    

kawa550 116562 2017. július 25. 15:16   Válasz erre: 116560
Kend inkább arra koncentráljon, hogy a tökmagnak nemsokára lesz koptatott tádé lábtartója, nehogy inkább még neki kelljen kendre várni a hosszú úton állandóan....:))))))
    

lendvai 116561 2017. július 25. 14:02   Válasz erre: 116560
Hát tudod így van ez, van, aki öregszik, van, aki lesérül néhány évente. :-)
    

fazakas66 116560 2017. július 25. 12:45   Válasz erre: 116559
:)) Nem gondoltátok hogy a tenger kellene hozzátok jöjjön,menyi kifogás.....nem is mennék veletek motorozni még a végén kiderül hogy be kell várjalak a kanyaros rész után :)))))))))))))))))))))))
    

lendvai 116559 2017. július 25. 11:55   Válasz erre: 116557
Akkor most ketten várunk valamire: te a lánckerékre, én meg hogy rendbejöjjön a derekam annyira, hogy fel tudjak ülni a motorra. :-)
    

lendvai 116558 2017. július 25. 11:54   Válasz erre: 116557
Felmálháztad oszt' kiderült, hogy nincs lánckerék? :-) Kellemetlen... :-)
    

kawa550 116557 2017. július 25. 10:15   Válasz erre: 116556
Lánckereket várom, addig már nem nagyon mek vele. :)
    

ati5995 116556 2017. július 25. 07:46  
Nem röhögnek a kollégák hogy így jársz melózni??
    

kawa550 116555 2017. július 24. 22:23   Válasz erre: 116553
Csak mondom öcsém, én má be vagyok pakolva meg föl vagyok málházva..... :)))))))
    

kawa550 116554 2017. július 24. 22:19   Válasz erre: 116553
Teszek be szöget meg kalapácsot a dobozba, legyen mit a deszka hasába verni. :))))))))))))))
    

ati5995 116553 2017. július 24. 21:22  
Gyula.ne hagyd magad....mi majd kényelmesen fekszünk hason matrac nélkül is a parton!
    

lendvai 116552 2017. július 24. 20:37   Válasz erre: 116551
És pont egy jókora sisakkal kell elfedni a gúnya alatt? :-)
    

kawa550 116551 2017. július 24. 19:12   Válasz erre: 116550
Nekem apukám olyan hasizmom van, hogy el kell fednem, mert különben sárgulnátok az irigységtől, és mi lennénk a 10.000.000 kínai országa. :))))))))
    

lendvai 116550 2017. július 24. 18:32   Válasz erre: 116549
Nem azt mondtam, hogy most lenne könnyű, normál körülmények között viszont igen. De ne károgjá' itten, most jövök a garázsból, sikerült kicserélnem a kompresszor pumpa adapter nyomásmérőjét. Szóval néhány nap és újból fitt leszek. :-) A hasizmaimnak határozottan jót tesz ez a néhány nap nyomorgás, majd megnézem a tiédet mennyit fejlődött az utolsó találkozásunk óta. Most megyek és nézek egy kis Star Wars-t, az engem gyógyít. :-)
    

kawa550 116549 2017. július 24. 18:19   Válasz erre: 116548
Egy 5 forintosért nem tudsz lehajolni, oszt te dumálsz? :))))))))
    

lendvai 116548 2017. július 24. 14:16   Válasz erre: 116542
Kicsit túl van lihegve ez a 4TX akkucsere, nekem anno simán ki lehetett forgatni, a rugóstag kiszerelős baromságokat nyugodtan el lehet felejteni, csak a főfékhengert kell leszerelni és odébb tolni.
    

Tizedes 116547 2017. július 24. 12:49   Válasz erre: 116541
Nem! 40 év a bányában. Na, az a szívás! :-)
    

nferro 116546 2017. július 24. 11:52   Válasz erre: 116544
Jó ötlet, köszi.
    

nferro 116545 2017. július 24. 11:52   Válasz erre: 116544
Jó ötlet, köszi.
    

Maltheus 116544 2017. július 24. 11:46   Válasz erre: 116538
Szia, a TDM-et nem ismerem, de ha már megbontod, egy töltő feszültséget ha tudsz mérj olyan 13-14,4 V DC nek kell lennie. Lehet az akksi szar, de lehet hogy nincs töltésed és azért merült le szép lassan
    

Maltheus 116543 2017. július 24. 11:05  
Sziasztok!

Tegnap vettem a kollégától a TDM-et és gondoltam felnézek ide is szívni a tudást. :)
    

nferro 116542 2017. július 24. 10:00   Válasz erre: 116541
Igen, tudom. Már kerestem hozzá nőgyógyászt.
    

Tomchy 116541 2017. július 24. 09:53   Válasz erre: 116540
Nem ez a szívás, ez csak mókás lehetett...
Kicserélni az akksit! Na, AZ szívás lesz! :D
    

nferro 116540 2017. július 23. 22:20   Válasz erre: 116539
Hát mindenesetre szívás. Szétültem az összes seggem a haverom mögött. Szépek lehettünk.
:)
    

Nmiki 116539 2017. július 23. 21:03   Válasz erre: 116538
Motoroknál elég gyakran előfordul, hogy így, egyik pillanatról a másikra adja meg magát az akksi.
    

nferro 116538 2017. július 23. 20:35  
Sziasztok!
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Ma lerohadt alattam a 4 tx-em. Minden átmenet, előjel nélkül az egyik pihenő (5 perc) után csak hunyorogtak a visszajelzők, nem volt elég a szufla. Amikor a gyújtást ráadtam, mintha az üzemanyag szivattyú ketyegett volna irgalmatlan sebességgel (bár lóf..nyi akksi kapacitással nem tudom, hogy). Utána néma csönd. Lejtőn lefelé pillanat alatt beröffent. Gond nélkül bírta az utat, lámpát nem nyomtam rá. Sajna bíztam abban, hogy újra be tudjuk tolni és f.sz módon leállítottam, amikor megálltunk legközelebb.
Sehogy sem sikerült, visszajelzők parázslottak csak, beröffent, de csak egy hengerrel, nem ugrott be. Benzinszag, puffogás, durrogás, konyec. Gondolom alaposan megszívta magát.
Az akksi kinyúlhat így, egyik pillanatról a másikra vagy lehet más gebasz is?
    

lendvai 116537 2017. július 23. 19:23   Válasz erre: 116536
Az a beállítási lehetőség többek között azért van, mert nincs két egyforma konstrukció. Sőt, általában a két henger értéke sem ugyanaz. Az érték -128 és +128 között állítható. A mínusz a szegény, a plusz a dús keverék. Ha aggaszt a túl kék leömlő, ami szegény keverékre utalhat (vagy sportosan használod a blokkot :-) ) akkor növeld a jelenlegi értékeket pozitív irányba, de ne feledd el feljegyezni az eredeti számokat, hogy ha nem válik be, akkor vissza tudd állítani.
    

csokabi 116536 2017. július 23. 18:04  
Értem, kösz a válaszokat. Azzal én is tisztában vagyok, hogy fogalmam sem lehet a kipufogógázok összetételéről a megfelelő mérőberendezés nélkül. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy a kijelzőn beállítható értékeknél van-e valamilyen aranyközépút? Vagy minden gépnél egyedi az ideális érték? Az előző TáDéMhoz képest a mostaninak sokkal kékebbek voltak a leömlői és többet is eszik egy kicsivel. Most állítgattam rajta és a kékülés már nem vészes. Viszont az feltűnt, hogy hazaérkezéskor pattog az egész kipufogó rendszer.
    

lendvai 116535 2017. július 23. 13:18   Válasz erre: 116533
Én játszottam, de amit a műszerfalon állítasz az csak egy számpár, az értékről nem mond semmit. Ahhoz a két leömlőbe be kell csatlakoztatni a megfelelő műszert és utána lehet állítgatni. Nekem csak annyira volt jó, hogy most egyforma színű a két leömlő. Egy pontos infrás hőmérő még segíthet, hogy pontosabban összehangold a két oldalt, de hogy mekkora a valós CO érték azt ebből nem tudod megállapítani.
    

piratson 116534 2017. július 23. 11:44   Válasz erre: 116533
Hali!
A CO önmagában semmit nem mond :-( Jó ha van hozzá CO2 és HC érték is. Mi valami ilyesmivel méricskélünk
    

csokabi 116533 2017. július 23. 10:11  
CO-val senki más nem játszott?
    

csokabi 116532 2017. július 22. 13:17   Válasz erre: 116531
Szerinted kire gondoltam?:)))
    

Levi990 116531 2017. július 21. 21:09   Válasz erre: 116528
Dinnyemag ennek a szakértője :D tavaly beállította nekem, most korrigáltam egy picit mert kékült a jobbos. Lehet már kellene neki egy szelephézag ellenőrzés is, 32000km van benne és biztos hogy nem volt még hozzányúlva.
    

csokabi 116530 2017. július 21. 16:51   Válasz erre: 116529
Még alakítok a végeken egy kicsit, aztán lesz belőle karácsonyi ajándék Dezsőnek:)))
    

Robi70 116529 2017. július 21. 15:59   Válasz erre: 116527
Csabi, így könnyebb karcolni a lábtartóval!
Lehet, még a teszkó parkolóban is leérne.:)
    

csokabi 116528 2017. július 21. 14:59  
Akik állítottak a CO értékeken, azok mennyiről mennyire változtattak? És főleg mi alapján. A főmérnököm szerint túl kékek a leömlők...
    

csokabi 116527 2017. július 21. 14:37  
Raktam fel gyári sztendert amihez volt a csomagban koptató is. Bakker, ez olyan hosszú, hogyha fixre rögzíteném a lábtartót, akkor még oldalsztendernek is beválna! Szerencsére megvannak az eredetiek is.
    

tiberius 116526 2017. július 21. 14:11  
Szia Marci!
Mennyi a nézők belépőjegyének az ára?
    

kawa550 116525 2017. július 21. 09:12   Válasz erre: 116521
Vágom, megnéztem, nincs semmi ilyesmi.
    

abel92 116524 2017. július 21. 00:12  
Sziasztok!

Akinek esetleg még nincs konkrét programja hétvégére, annak tudok ajánlani egyet.

http://videk.ma/2017/07/versenyzo-es-technika-allokepessegenek-probara-tetele-24-oras-veteran-kihivas-kunmadarason/

Én jelen leszek a csapatommal (#17-es rajtszámmal) egy öreg 1975-ös Honda CB250G járgánnyal.

A verseny célja röviden tömören, veterán gépekkel 24 óra alatt a lehető legtöbb kört megtenni! Helyszín: Kunmadaras, régi katonai reptér (Drag/Gyorsulás pálya)
Rajt 07.22. 14:00 óra.

Üdv mindenkinek,
Marci
    

kawa70 116523 2017. július 20. 23:54   Válasz erre: 116522
Ja, és leginkább a viseletes kislánckerék elhajlott fogai tördelik amikor bele akar kapaszkodni. Mz-n mindig volt egy jópár a deklibe az olajsárba ragadva, az kimondottan láncgyilkos volt:)
    

kawa70 116522 2017. július 20. 23:49   Válasz erre: 116520
Van valami szabály is rá emlékeim szerint, hogy a teljes láncon hány görgő lehet törött (talán 5-6)illetve egymás mellett nem lehet törött görgő.
    

kawa70 116521 2017. július 20. 23:31   Válasz erre: 116520
A láncnak a csapja marad meg, ha a hátsó lánckeréknél nézed a láncot, akkor a többitől valamelyest véknyabb, kisebb átmérőjű a láncszem közepe (ami kifényesedik ha nem fujkálod rendesen). Nem biztos hogy érthetően irtam le, de most nem tudom lefényképezni a láncot.
    

kawa550 116520 2017. július 20. 23:00   Válasz erre: 116518
Görgő törés miből látszik? Olyanom még szerintem sose volt.
    

Flenegen 116519 2017. július 20. 22:07   Válasz erre: 116514
Szerintem csak irígy vagy!
    

kawa70 116518 2017. július 20. 22:06   Válasz erre: 116516
Nem biztos..... ezeken a lánc hamarabb mutat egyenetlen nyulást meg görgő törést mint hogy annyit nyuljon hogy,ne lehessen állitani. Én a zzr-en cseréltem 45ezernél láncot, amit még egy csopperte felraktak nyomban, annak.is csak az egyenlőtlen nyulás volt a baja meg vagy hat görgő törés de állitva még féluton volt.
    

lendvai 116517 2017. július 20. 22:03   Válasz erre: 116516
Hát ne is kelljen aggódni a zöld szemű szörny miatt a horvát szerpentineken. :-)
Lánckerék téma: fillérbaszás esete lehet. Vagy mész, mint az állat és elgörbítetted a fogakat. :-)
    

kawa550 116516 2017. július 20. 21:53   Válasz erre: 116515
Én is el maceráltam ma délután. Vettem friss fékolajat, oszt lecseréltem elől hátul, ne a horvát szerpentineken forrjon fel ha lehet, mikor fel vagyon málházva az égig. :)))
Felugrott az új hátsógumi is. Oszt ha már amúgy is lógott a lánc hátsó kerék nélkül, akkor szépen lesikáltam egy edényke petróleumba merítve. Most cíííp!:))))) Viszont egyből rendelnem kellett egy kis lánckereket is. Levettem a deknit is hogy mögötte is kipucoljam a trutyit, hát b+ ezen még a gyári lánckerék van elől 44.000km-nél. Úgy is néz ki, kopott, a végei a fogaknak még meg is hajoltak kicsit így szemre. Eközben a lánc még a feszítő útjának a felénél se jár, olyan 1/3 környékén van. Lehet hogy valami barom ezen akart spórolni oszt csak a láncot cserélte.
    

lendvai 116515 2017. július 20. 21:35   Válasz erre: 116514
Ez is egy életmód, én szeretek szöszmötölni a gépekkel, addig sem a TV előtt heverve baszom el az időt. :-)
    

night-rider 116514 2017. július 20. 21:30   Válasz erre: 116512
a redbaronban bérel szerelőállása van
    

lendvai 116513 2017. július 20. 21:29   Válasz erre: 116510
Én anno még kb 25 éve kaptam ajándékba egy valódi szovjet egydugattyús lábpumpát. Azóta is hiba nélkül működik, mivel szerintem harckocsipáncélból vágták ki az alkotóelemeit, csak a manométert cseréltem le egy normálisra. De az igaz, hogy elég unalmas míg egy autógumit felpumpál vele az ember. :-)
    

lendvai 116512 2017. július 20. 21:26   Válasz erre: 116511
Fizikum kérdése. :-) De szerintem te látens irigy vagy. :-) Majd egyszer talán te is megteheted, hogy veszel szerszámokat. :-) Mondjuk ha olyan motort veszel, amihez sűrűbben kell is, nehogy koffeinmérgezést kapj, míg a haverok kurvaanyjáznak a szerszámokkal. :-)))
    

Flenegen 116511 2017. július 20. 20:11   Válasz erre: 116508
Olcsóbb pár kv meg üdítő mint a szerszàm és még el sem fáradok:)
    

csokabi 116510 2017. július 20. 19:45   Válasz erre: 116505
A "csináld magad!" gumicserélgetős akció keretében vettem. A bicó pumpájával eltartana egy darabig a két motorgumit nyomás alá helyezni:) Nincsennek vele kapcsolatban mázolgatós ambícióim.
    

sagipet 116509 2017. július 20. 17:35  
Feldobtam a gépest, hátha valaki megint keres pont ilyet. Nincs vele tényleg semmi gond, nem azért eladó!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx2-11763709
    

lendvai 116508 2017. július 20. 17:00   Válasz erre: 116507
Kinek mi a perverziója. :-) Nekem a móka kedvéért vannak szerszámaim. Meg néha terápiás céllal szerelgetek. :-)
    

Flenegen 116507 2017. július 20. 16:53  
Nekem meg van pár kollégám akik:

fényeznek
jégkkár és karosszéria javítást végeznek,
műszakiztatnak
szervizelnek
szerelnek
káromkodnak

:)

Minek nekem szerszám:)
    

kawa550 116506 2017. július 20. 15:54   Válasz erre: 116505
Tortákat festettünk ilyennel bécsben vazzeg. :)))))
    

lendvai 116505 2017. július 20. 13:58   Válasz erre: 116504
Nekem van egy ilyen Aldi-s csodám is, anno mikor megvettem úgy gondoltam hogy a zegzugos eresz lazúrozáshoz elég precíz lesz. Aztán mikor kicsomagoltam láttam, hogy precíznek precíz de ítéletnapig sziszeghetek fenn a létrán mire végzek vele. :-) Így azóta is pihen, autós-motoros fényezésjavításhoz talán jó lesz. Vagy ha elkezdem újra építgetni a modelljeimet. :-)
    

csokabi 116504 2017. július 20. 10:41   Válasz erre: 116501
Azt hiszem a " parázsdédelgetős" jelző az én pumpámra jobban illik:)
https://www.bauhaus.info/kompressoren/kompressor-air-forcescheppach/p/24886185
    

Jani55 116503 2017. július 20. 10:06  
A kompresszor-légtartály témához, csak egy ötlet: Nekem is Csepel egyhengeresem van, 2kW-os 220-as motorral, 50l-es tartállyal. Mindenhez jó, de festéshez kevés. Viszont, vannak 22kg-os pb alu tartályaim, már mind felesleges, eladni sem lehet, nem kell senkinek. Készítettem a balmenetes csapra egységcsatlakozót, ami egy autószelepből és egy 3/8-os kiállásból áll. Én bátran odaállok a benzinkúthoz és mind a négyet megtöltöm 12 bar nyomással, (korán reggel, hűvösben), az kitéve a napra 14 bar lesz és 4x50liter mennyiségben. A gázpalack saját csapja zárva van, hónapokig ott a nyomás, reduktoron keresztül bármire, bármikor, csendben, nem fogyaszt villanyt... Egyébként ez a mennyiség elegendő egy 6m-es konténer két oldalának fújásához, úgy, hogy nem kell állandóan a kompresszorra várni, mire feltermeli a tartályokat. Aztán megyek a kútra levegőért...
    

lendvai 116502 2017. július 20. 08:54   Válasz erre: 116501
Hát azért én keresztül nem húzom a házon. :-) A tűzhely pont az átellenes végén van a portának. :-)
Nézegettem ezt a HVLP témát, hát nem tudom így első blikkre, hogy milyen pisztolyt adtak hozzá. Van rajta regulátor, így le tudom csökkenteni a nyomást, így lehet használni vele. Amúgy van egy Wagner elektromos HVLP festékszóróm, de gyalázatos szórásképe van, eddig a kerti tűzhelyet fújtam be vele impregnálóval, de ezen kívül maximum vizes lazúrhoz használnám.
A pumpán viszont ki akartam cserélni a manométert, mert 12Barig van skálázva, ennélfogva elég sűrű az osztás. A kompresszor tud 8 Bart, én meg 3,5Barnál keményebbre nem fújtam még semmit, így hát mivel van egy 6 Baros manométerem erre akartam átcserélni. De úgy tűnik Metaboéknál beleragasztották a menetet a pisztolyba, így még egy melegítéses sztorival megpróbálkozom, aztán ha nem megy akkor marad ami rajta van.
    

fazakas66 116501 2017. július 20. 08:23   Válasz erre: 116500
Jó az még a szunnyadó parazsat feléleszteni grillezéskor :)))))
    

kawa550 116500 2017. július 19. 22:41   Válasz erre: 116499
Akkora tartálykával meg normál pisztollyal max egy bukósisakot tudsz átfújni. De majd beszerzel egy kis HVLP-t oszt azzal már folyamatosan lehet festeni. Légkulcsot elbírja, én is azzal cserélek kerekeket évente 4x, most hogy már van a gyereknek is kocsi, 6x. :))))) Tűzőgéphez hibátlan, véséshez viszont tényleg kevés, 20 másodperc munka, 5 perc várakozás míg újratölt. Festéshez kell még rá egy vízleválasztó.
    

lendvai 116499 2017. július 19. 22:20   Válasz erre: 116497
24 literes, de ha bepötyögöd a típusát a google-ba megkapsz minden adatot, amire csak szükséged van. :-) Légkulcsra nincs szükségem, van egy 330Nm-es elektromos ütvecsavarozóm. Na meg fogalmam nincs megforgatná-e tisztességesen. :-) Ezt csak hobbi célra szereztem be, adtak hozzá festékszórót meg nyomásmérős pumpa adaptert vagy mi a kórságnak nevezik. Komolyabb melóra a 24 liter kevés lenne, de én komolytalan vagyok, így nekem tökéletes lesz. :-) Még néhány kütyü jöhet majd hozzá.
Séf bácsinak mondom: Senj után útnak indul egy 2l-es ultrahangos tisztító is, mert hát minden rendes férfiember garázsában van egy ultrahangos tisztító is. :-)
Ha már az Akrapovic elúszott... :-)
    

kawa70 116498 2017. július 19. 22:02   Válasz erre: 116497
Ahhoz még a 60 literes is kevés, nekem kb. annyi a légtartály, meg egy kicsit komolyabb, kéthengeres Rába kompresszor tölti.
    

Levi990 116497 2017. július 19. 20:55   Válasz erre: 116495
A 24 az a 24literre utal vagy nagyobb a tartálya? Légkulcsot bírja ?
    

kawa550 116496 2017. július 19. 20:44   Válasz erre: 116495
Reggel úgy éreztem, végre férfi lettem, mondtam az öcsémnek, milyen nagyot tettem.........:))))))))
    

lendvai 116495 2017. július 19. 20:01  
Mert minden rendes férfiember garázsában van egy kompresszor (Séf bácsi után szabadon) :-).
Hegeszteni még nem tudok olyan szépen, mint ő, ezért nem hegesztőkészüléket vettem. :-)
    

Levi990 116494 2017. július 19. 19:15   Válasz erre: 116493
Sokat javít a sűrübb olaj pláne ha még soha sem volt benne cserélve,nem is kerül annyi pénzbe és nem csak mese...
    

levio 116493 2017. július 19. 11:39   Válasz erre: 116492
Köszi.
    

night-rider 116492 2017. július 19. 11:13   Válasz erre: 116491
Vegyél bele progressziv rugókat wilbers hyperpro öhlins a többi az csak mese kategória ...
    

levio 116491 2017. július 19. 11:03  
Sziasztok !
Most lettem TDM tulaj.
Tudnátok-e segíteni, az első telóban olajat kell cseréljek.
Ha jól tudom 10W jár bele.
Érdemesebb-e a tapasztalatok szerint valami másra cserélni? pl 15 W, vagy 10 és 15 keveréke ha egy kicsit feszesebbet szeretnék kihozni belőle.
    

Levi990 116490 2017. július 19. 07:44   Válasz erre: 116473
Ezt a videóban is mutatja a srác...
    

nferro 116489 2017. július 19. 06:30   Válasz erre: 116488
Hát ezt az életben nem vettem volna êszre.:)
Köszi.
    

nferro 116489 2017. július 19. 06:30   Válasz erre: 116488
Hát ezt az életben nem vettem volna êszre.:)
Köszi.
    

lendvai 116488 2017. július 18. 21:40  
Itt látszik is.
    

lendvai 116487 2017. július 18. 21:37   Válasz erre: 116481
A 4TX izzótípusok benne vannak a bura üvegében valamelyik sarokban, ha közelebbről szemügyre veszed. Én is véletlenül találtam rá anno. :-)
    

nferro 116486 2017. július 18. 20:53   Válasz erre: 116485
Köszi.
    

Flenegen 116485 2017. július 18. 20:48   Válasz erre: 116484
Biztos hogy H1 nekem még van 1 night braker a szekrénybe.
    

nferro 116484 2017. július 18. 20:28   Válasz erre: 116483
Hinnye. Szóval H1. Köszi szépen.
    

csokabi 116483 2017. július 18. 18:58   Válasz erre: 116481
Itt http://www.leutloff.de/yammi/tdm850/tdm-daten.htm H1-et írnak tompítottra.
    

csokabi 116482 2017. július 18. 18:54   Válasz erre: 116480
Tessék! Csakhogy ne kelljen összepancsolnod magadat...:)
    

nferro 116481 2017. július 18. 18:12  
Sziasztok!

A 4TX tompított izzó típust meg tudjátok mondani? Sajnos nem látszik rajta. Azt hittem, hogy H3-as, de nem az. A gumiharang visszarakásnak van valami trükkje? Nőgyógyász módszerrel is csak félig-meddig tudom visszapászítani.
Köszi.
    

kawa550 116480 2017. július 18. 17:10   Válasz erre: 116479
Baccki, ez még öreg motornak is ronda! Megyek lemosom a rexit hogy lássak valami szépet ez után....:)))))))))))))
    

csokabi 116479 2017. július 18. 17:03   Válasz erre: 116474
Tessék, volt kardános is a Lajosban:)
    

night-rider 116478 2017. július 18. 17:01   Válasz erre: 116476
Gyulám erre ráéreztél mert a motorozás jegelve van jó időre..meg a szkander verseny is...komolynak mondható váll műtéten vagyok túl./nem baleset/ ..
    

kawa550 116477 2017. július 18. 16:48   Válasz erre: 116474
Így első blikkre nekem is egy ilyen haszontalan dolognak tűnik, amit megvesz az ember, mert a magyarázat alapján még jó is lehet valamire, aztán soha a büdös életben nem veszed elő többet. :)))) Van pár ilyen a garázsomban. :D
    

kawa550 116476 2017. július 18. 16:46   Válasz erre: 116471
Hát, az biztos hogy a motorod árnyékában még egy kölyök macska se nagyon tudna elnyújtózkodni.....:))))))))))))
    

kawa550 116475 2017. július 18. 16:45   Válasz erre: 116469
Nem kell ennyire méterre pontosan érteni a kínait. A lényeg, hogy ájfontól dainéséig minden valahol délkelet-ázsiában meg kínában készül, így a honnan jön, kínából? kérdésnek gyakorlatilag lófasz értelme sincsen. :D
    

lendvai 116474 2017. július 18. 16:04   Válasz erre: 116473
Ez nem veszi figyelembe a lánc hosszát, pedig attól is függ a belógás, nem csak a láncszem méretétől. Ez így nekem pontatlan, maradok a klasszikus módszernél: ha nem szeretem akkor veszek egy kardános gépet (XTZ, GTR, FJR). :-)
    

csokabi 116473 2017. július 18. 15:54  
No megvan a láncos majom titka. A láncszem magasságából és a gyárilag megadott lógásból kijön egy érték a táblázatuk alapján. Ennyire kell majd feltekerni a láncot, skálázás a függőleges részen.
    

night-rider 116472 2017. július 18. 15:27   Válasz erre: 116470
Lepattogzott zománcozott kislábosban...
    

night-rider 116471 2017. július 18. 15:22   Válasz erre: 116470
Elég későn..én ebédet délben eszem..amúgy meg az árnyas fák alatt hasalok a balatonparton...
    

kawa550 116470 2017. július 18. 13:51   Válasz erre: 116468
Őskövületeknek ez hihetetlen de az otp-ben meg most itt bozsokon is müxik a net. Minnyá jön a leveském. :)))))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők