28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Utalatos 116469 2017. július 18. 13:47   Válasz erre: 116464
Csak a tenyszeruseg kedveert:
Az en mindket occo kis Hondam Thaifoldon keszult, nem Kinaban:-)
A Yamaha osszes robogoja Indoneziabol jon, talan csak a T-max kivetel, de az sem biztos, mig azon legendasan nepszeru Kawasaki modellek gyartasat is volt kepuk elvinni Japanbol, mint a Ninjak, a Fulop- szigetekre illetve Indoneziaba:-(
Csak az olyan igazi matuzsalemekben bizhatsz, mint ami a tied is, hogy meg eredeti Made in Japan:-)
Most olvasom az egyik motoros tesztlapon, hogy a BMW c 650-es nagyrobogoja voltakeppen egy Kymco:-(((
Na itt tart a nagy globalizacio.
    

night-rider 116468 2017. július 18. 12:13   Válasz erre: 116467
Most lebuktál..nem is motorozol..a fórum függőség nagyobb nálad...
    

kawa550 116467 2017. július 18. 11:37   Válasz erre: 116466
Szivatom a savanyú arcokat.
    

night-rider 116466 2017. július 18. 11:24   Válasz erre: 116465
Most dicsekszel vagy panaszkodsz...
    

kawa550 116465 2017. július 18. 11:08  
Jó munkát mindenkinek, nekem most mennem kő karcolni ilyen 56-okra meg hasonlókra, utána még strandolni is kell a Deák Bill koncert előtt. Nehez az élet mifelejbénk....:)))))))
    

kawa550 116464 2017. július 18. 11:06   Válasz erre: 116463
Minden kínából jön, főleg az occó kici hondák. :))))))))
    

night-rider 116463 2017. július 18. 10:18   Válasz erre: 116458
Te gyula és honnét jön a bukó kinából?,,,,,
    

lendvai 116462 2017. július 18. 09:14   Válasz erre: 116461
Őszintén szólva nem emlékszem, 5 éve láttam utoljára. :-)
    

kawa550 116461 2017. július 18. 09:12   Válasz erre: 116460
De azért az még megvolt, mikor a halfhand meghúzta a cseresznyét a ravatal mellett?:))))))))
    

lendvai 116460 2017. július 18. 06:24   Válasz erre: 116456
Vállalom. :-) Én befejeztem ott, amikor elindultak Havasék a falon belülre járőrözni. A könyvet meg ott, amikor egy vacsorán levágták a családot. Nem való az én kicsi lelkemnek ennyi erőszak, fuj! :-)))
    

pocak75 116459 2017. július 17. 23:07   Válasz erre: 116457
volt egy két rész ami még mellékszálnak tűnik, de majd pár rész múlva megvilágosodik...
    

kawa550 116458 2017. július 17. 22:56  
A DHL-nél van Hamburgban a legújabb sityakom! :))) És 2 hónap után először a héten 2 szabadnapom van! Megyünk motorúni, este meg Deá Billike muzsikál nekünk. :))))))
    

Flenegen 116457 2017. július 17. 22:42   Válasz erre: 116451
Most végeztem vele. Szerintem nem volt rossz, habár nagyon bevezetősre sikeredett, főleg úgy hogy csak 7 rész lesz az évad......
    

kawa550 116456 2017. július 17. 22:31   Válasz erre: 116452
Neandervölgyi..... :))))))))))))))
    

pocak75 116455 2017. július 17. 22:23   Válasz erre: 116454
sorozatbaráton néztem... feliratosan
    

kawa550 116454 2017. július 17. 22:21   Válasz erre: 116453
Diablon még csak angolul van hogy baxná szájba.....
    

pocak75 116453 2017. július 17. 22:06   Válasz erre: 116452
az ám;-)
    

lendvai 116452 2017. július 17. 21:39   Válasz erre: 116451
Ez mi lenne? Game Of Thrones 7. évad 1. epizód, vagy valami más? :-) Nekem a Google nem dobott fel más használható infót.
    

pocak75 116451 2017. július 17. 21:35  
ÖÖÖ
kis off... urak GOT 7/1 vélemény?
vagy már nem trendi?
    

lendvai 116450 2017. július 17. 21:27  
Na, majdnem elkapott a gépszíj kipufogó ügyben. Majdnem vettem egy Akrapovic titanium szettet, de az eladó sajnálkozva közölte, hogy a 40% kedvezménnyel árult készletkisöprő akciójuk utolsó darabját is eladták, csak elfelejtették levenni a webáruház oldaláról. Teljes áron meg még a fájdalomküszöb fölött van, mert az autón most kellett kicserélni a dobokat és Európában utángyártottból csak hülyegyerek tuning dob van hozzá, na meg kerítést is kell cserélni hamarosan. De vigyáznom kell, mert ha eluralkodik rajtam a látens irigység akkor hajlamos vagyok meggondolatlanul költekezni. Rita meg áldott jó lélek, ő velem örül, ha a motorhoz veszünk valamit, nem morgolódik, hogy a ház, meg a kert, meg a kerítés fontosabb lenne. :-)
    

csokabi 116449 2017. július 17. 13:55   Válasz erre: 116448
Akkor mégiscsak működött!:)))
    

rimen 116448 2017. július 17. 12:22   Válasz erre: 116447
Akkor jól megszivatott:)))
    

Flenegen 116447 2017. július 17. 10:36   Válasz erre: 116446
Csak az eladás miatt!

Nekem akkor reggel tört el a szivató kar, amikor jöttek a gépért. Sík ideg voltam, nagyon kellemetlen volt.
    

zsivand 116446 2017. július 17. 09:55   Válasz erre: 116443
kiegészítésként...8 évig hajtottam a gépet soha semilyen műszaki problémám nem volt így teljesen nyugodtan adtam el...ő ment vele másfél kilómétert.
    

zsivand 116445 2017. július 17. 09:43   Válasz erre: 116443
igen...jól tudod és a nevetéssel mindketten hadi lábon álltunk...már az eladó és a vevő is, de aztán minden jóra fordult.
    

kawa550 116444 2017. július 17. 09:38   Válasz erre: 116442
Ezt most úgy kell érteni hogy a 10x nulla is nulla? Kikérem magamnak! Nagyon erősen hegesztek, csak nem szépen....:))))))))))))))
    

kawa550 116443 2017. július 17. 09:37   Válasz erre: 116440
Amennyire én tudom, ez motor vétel után hazafelé történt, ami este az út szélén nem annyira vicces...
    

lendvai 116442 2017. július 17. 08:38   Válasz erre: 116439
Ez dicséretes arány, de attól még lehet ehetetlen egy hegesztő által készített libamájpástétom. :-)
    

zsivand 116441 2017. július 17. 07:23  
köszönöm a segítséget...meg oldódott. A kitámasztó vezetéke szakadt el, hogy hogyan az rejtély és letestelt.
    

rimen 116440 2017. július 17. 06:17   Válasz erre: 116437
Garázsba visszatol,oszt nem piszkál:)))))
    

kawa550 116439 2017. július 16. 22:54   Válasz erre: 116436
Hehehe. :)))) Természetesen a hegesztés utáni próbaútról van szó. És jelzem, hogy kb 10x jobban hegesztek, mint ahogy egy átlagos hegesztő készíti a libamájpástétomot. :D
    

kawa550 116438 2017. július 16. 22:47   Válasz erre: 116437
Ha se a kitámasztó se a kuplungkar kapcsoló piszkálása nem hozott eredményt, akkor egy utánfutó lesz a megoldás meg egy műhely ahol már lesz idő meg szerszám rendesen átnézni. Ennyiből senki nem tudja távgyógyítani. Ha elakadtok, vv laci a valódi tdm szakértő, a típust is ismeri, a képzettsége is megvan.
    

zsivand 116437 2017. július 16. 22:41  
Kérdés.kapcsolodva az előbbi kéréshez..ha bent van sebességben...álló motornál és ráönindítóznak...káros következmények?? Van-e összefüggés azzal, hogy utána beindítják a motort beteszik sebességbe azonnal leáll? mi a megoldás?
    

lendvai 116436 2017. július 16. 22:27   Válasz erre: 116430
Azért kellett meghegeszteni, vagy a hegesztés még a rajta állva motorozás előtt történt? :-)
    

pocak75 116435 2017. július 16. 22:25   Válasz erre: 116434
Majd jönnek bölcsebb emberek de első blikkre a sztender kapcsoló....
    

zsivand 116434 2017. július 16. 22:18  
bocsi...a négy elküldés túlzás..., de a segítség sürgős lenne..
    

zsivand 116433 2017. július 16. 22:17  
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!!
kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi.
    

zsivand 116433 2017. július 16. 22:17  
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!!
kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi.
    

zsivand 116432 2017. július 16. 22:17  
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!!
kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi.
    

zsivand 116431 2017. július 16. 22:17  
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!!
kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi.
    

kawa550 116430 2017. július 16. 20:56   Válasz erre: 116429
Kiscsikó, én már mentem vele a lábtartón állva, igaz fogytam kicsit, de így is rádverek vagy 20 kilót. :)))))
    

lendvai 116429 2017. július 16. 20:43   Válasz erre: 116425
Ezzel a hegesztéssel akarsz te engem kiereszteni a vadonba? :-) Azt hiszem pár kilót még le kell dobnom. :-)
    

mati12 116428 2017. július 16. 20:30   Válasz erre: 116425
Ausztriába mindig keresnek minősített heggesztőket,esetleg ha befucssol a főzőcske simán pályázhatsz oda is. :-))
    

fazakas66 116427 2017. július 16. 19:37  
Első szállás
    

fazakas66 116426 2017. július 16. 19:35  
A tengeres hegyes túrának vége a plexi tesztelés véget ért 2000 km en nekem bevált.Jó volt a tenger víz hőmérséglet a Horvát, Szlovén és Olasz részen is.Szép a Mangárt a Bledi tó és környékbeli hágok.
    

kawa550 116425 2017. július 16. 19:05  
A motorkészítés alapvetően egy egyszerű dolog. Átgondolt mérnöki tervezést követő precíz gondos kivitelezés. Csupán ennyi a titok. Vagy valami ilyesmi..... :)))))))))))))))))))
    

csokabi 116424 2017. július 16. 18:07   Válasz erre: 116423
Az jó ár csanesz, én 5 frankot fizettem érte. Tegnap találtam a szett mellett még mágneses hamutartót is csavaroknak meg minden apró fém vacaknak, azt is megvettem.
    

csanesz 116423 2017. július 16. 17:10   Válasz erre: 116391
A mágneses csoda meg a tükör most van az Aldiban. Nekem cimbora hozta 1 000 Ft ez így egyben. Legalább is ő ennyit kért tőlem.
Parapet légkondit raktam össze vele, mert kanyarban kellett nézni a csavar helyét. Jó cucc és a tükör is kellő méretű.
    

kawa550 116422 2017. július 16. 12:20   Válasz erre: 116421
Épp azt teszem. A nokedli már kész, még 10 perc oszt a paprikás csirke is kész.
Addig használjuk ki az időt, mert nagyon kíváncsivá tettél! Magyarázd el kérlek, hogy pontosan mit is tudsz már megint jobban az ÉN MOTOROMRÓL mint én magam? Vagy béjemvés gondolatmenettel csak simán a pénisz irigység beszél belőled a fele annyi(se) köbcentidről? :)))))))))))))))
A fogyasztási adat pontos, ki szoktam számolni. A téli saját kezűleg végzett nagyszerviznél meggyőződhettem a vezérmű állapotáról, mértem kompressziót, ami tökéletes és egyforma minden hengernél, belenéztem endoszkóppal a hengerekbe, hibátlanok. Szétszedtem és pontosan beállítottam meg szinkronizáltam a karbisort. Lecseréltem az összes lét, sehol semmi nem ereszt, nem szivárog. A futómű és az elektromos rendszer is hibátlan. Pöcröff hidegen/melegen, semmi füst, semmi olajfogyás, semmi gondra utaló hang. Azt meg hogy kívülről szinte mint az új, én látom mikor lemosom és kifényesítem, te még csak nem is sejted. Akkor mifaxomtól vagy már megint ilyen okos? De ne ilyen általános kocsmaokossággal gyere, hanem valami konkrétummal, kézzelfoghatóval.
    

night-rider 116421 2017. július 16. 11:57   Válasz erre: 116420
Te gyula ezt el is hiszed magadnak...inkább főzzél
    

kawa550 116420 2017. július 16. 10:03   Válasz erre: 116419
Én ilyen örömteli 4.5 literekről nem tudok beszámolni, de nem is csoda, azt az 1100ccm-t etetni kő valamiből, és ha ráadásul még nagy villával is szórja eléje a szénát az ember, akkor a nagy étvágyon se kell csodálkozni. Tavasszal stabil 6 litereket evett a rexi, most meg hogy itt a jó idő és lehet csapatni meg bátran nyüstölni a gázt inkább már 7 az a 6. Fél év alatt több min 10.000 belegurult, probléma nincs, észlelhető olajfogyás nincs, a kis tavaszi rángatás 2 flakon karbitisztító után eltűnt. Felsorolhatjuk az összes sztereotípiát, hogy öreg(?? 17 éves, még tini!:))) ráadásul neppertől vettem(Alma motor), olaszoktól jött, oszt mégis hibátlan, csilivili, mint az új. Gyors, erős, kényelmes és csudicííííp! :)))))))
    

1Laciapu 116419 2017. július 16. 00:08  
Az öreg Zongorámmal a héten lejátszottam 1400 km-t gond nélkül. Két személlyel, három doboz plusz emeletes tanktáska. átlag 4.5L benzin fogyasztással, és az aljas még így túl 74 ezer km-en sem hajlandó enni az olajból egy kortyot sem. :)))
    

kawa550 116418 2017. július 15. 22:01   Válasz erre: 116417
Na, azt a szájbakúrt hétszentségit! Minnyá itt lesz 10 mercitulaj, megaszongyák hogy a yamaha egy szar, csak a merci, csakazszámít, különben is irigyek vagyunk a masszázsülésükre csak azért pofázunk, oszt megint én leszek a g@ci ha elküldöm őket a 'csába....:))))))))))))
    

lendvai 116417 2017. július 15. 21:27   Válasz erre: 116416
Nem lepődöm meg. :-) A Merci az kétszer is megállt a tulaj alatt. 2017-es. Maradok a régebbi vasaknál. Azoknak még érzem a lelkét. :-) És gyógyítani is egyszerűbb.
    

Flenegen 116416 2017. július 15. 20:45   Válasz erre: 116415
A Mercin már ne lepődj meg. Ezek már ilyenek.
    

lendvai 116415 2017. július 15. 20:24   Válasz erre: 116412
Ne keltsed itten a feszültséget a BMW-s körökben! :-) De ha már itt tartunk, ismeretségi körömben két ember is van, aki alatt megállt a szalonból újonnan vásárolt BMW, illetve Mercedes. Autókról van szó. Prémium vagy miatököm kategória. Benzinesek vazze! Na jó, a BMW az hibrid. Nadeajóistenáldjameg az autógyártókat! :-) Nálam ez alapból válóok. Egy W126-al szerintem ilyen gyalázat nem történt, talán azért, mert ott a gyártók nem voltak ilyen időnyomásnak kitéve, mint amit a mai "fogyasztói társadalom" által vezérelt piac diktál. Privát véleményem szerint elmehet ez a fogyasztói társadalom a picsába. :-) Meg az a szolgáltatói szektor is, amelyik beáldozza a fejlesztéseket és a teszteket azért, hogy a metroszexuális kisköcsögök segge alatt lehetőleg minden évben facelift vagy új modellév legyen.
Most ítélkeztem, amiért lehet kicsit szégyellem is magam. :-) De hát én is esendő vagyok olykor. :-)
    

Flenegen 116414 2017. július 15. 19:19   Válasz erre: 116412
Nyomatékkulcs az van, csak kulcsom nincs a céghez:)

Majd hétfőn megoldjuk:)
    

csokabi 116413 2017. július 15. 19:16   Válasz erre: 116412
Brutál nyomatékkulcs, 800-2000 Nm kalibrálással! :)
    

kawa550 116412 2017. július 15. 19:07   Válasz erre: 116411
Abban az idegállapotban amibe én kerültem ott Maunika, megmondom az őszintét, az egyetlen kiemelő ami az eszembe jutott, az az volt, hogy kiemelem a kiscsávót a pult mögül, oszt tettleg bántalmazom őfele irányában és sérelmére. :)))))))
Nincs nyomatékkulcs a szervizben? Má a merciék is ilyen csórók? Merthogy a bömösék azok, azt már tudjuk...... :D
    

Flenegen 116411 2017. július 15. 18:13   Válasz erre: 116397
És a kiemelőmet megint elfelejtetted mi?

Na mindegy, már nem is kell. Van itthon egy, már csak a nyomatékkulcs kell:)
    

Jani55 116410 2017. július 15. 12:43   Válasz erre: 116398
Üdv Tibcsike68. Ez a vackom olyan öreg, hogy még képem sincs róla! (meg nem is dicsekedtem vele, csak a magam kedvtelésére készítettem... de most láttam meg, van gyári és állítható) A héten készítek képet és küldöm.
    

lendvai 116409 2017. július 15. 09:47   Válasz erre: 116407
Én a King Tony szerszámokat gyűjtöm. Igaz nem német, hanem taiwani, de a 63 Eurós 1/4"-os nyomatékkulcsot ők kb 50 Euróért adták, a minőséggel meg maximálisan elégedett vagyok, így én is érzek némi túlárazottságot. (Séf bácsi kormányvégsúlyát is King Tony szerszámmal szabadítottuk ki. :-) )A német precizitás legendája már úgyis rég odavan. :-) Csokabi, szerintem valljuk be, hogy ez valószínűleg csak látens irigység, majd elmúlik, ha lesz elég pénzünk, hogy bárhol megvegyük a Proxxon szerszámait. :-)
    

csokabi 116408 2017. július 15. 04:24   Válasz erre: 116404
Ááá bakker, most esett le, hogy mire való ez a cucc! Lesz ez még télen akciós...
Kösz Jani!
    

csokabi 116407 2017. július 15. 04:20   Válasz erre: 116403
Aha, láttam náluk szombaton a pulton. Kicsit drágán adják a portékájukat, neten lehet tálalni olcsóbb szerszámkereskedőt.
    

kawa550 116406 2017. július 15. 00:03   Válasz erre: 116399
Én is ezt szoktam mondani mikor becsönget valaki: Nem adok el semmit, nem veszek semmit, nem térek át másik hitre, viszlát! :)))))))
    

kawa550 116405 2017. július 15. 00:01   Válasz erre: 116404
Én csak arról beszéltem most hogy "köze nincs a hagyományos állítási procedúrához", és itt a procedúra a lényeg, vagy inkább tortúra a sima módszerrel, csavargat, nézeget, méricskél, átmegy a túloldalra ott is csavargat nézeget, méreget, meghúz, rákontráz stb. Ehhez képest én, ha fel van bakolva és odakészítem a 2 imbuszt, akkor szó szerint 20 másodperc alatt beállítom a feszességet, úgy hogy fel se kell állnom közben. És így nincs is szükség mankókra.
    

Jani55 116404 2017. július 14. 22:23   Válasz erre: 116396
Természetesen nem vitatkozunk, mert nem is egyről beszélünk!
Te a láncfeszesség konkrét állítási lehetőségéről beszélsz, ami nálad excenteres megoldású, nálam csavaros... Teljes egészében tisztában vagyok vele! (mellesleg nem is erről volt szó)
Én a lentebb említett láncbelógás könnyebb gyár által megadott "méretreállítását" elősegítő bizbaszról... és ebből a szempontból mindegy, hogy a konkrét láncfeszesség állítás milyen műszaki megoldással történik. (aminek a lényege: ha a láncon van az a vacak, feszesre állítod a láncot, - mindegy, milyen megoldással -
kiveszed a vackot és lám: a névleges láncbelógás a végeredmény) Ha akarod, biztosan érted... főleg, hogy jobban értesz hozzá.
    

kawa550 116403 2017. július 14. 22:02   Válasz erre: 116401
A Gericke ezeket a proxxon készleteket árulja https://www.hein-gericke.at/catalogsearch/result/?q=proxxon
    

kawa550 116402 2017. július 14. 21:36   Válasz erre: 116400
Ha nincs rendesen fellazítva a bilincs rész, akkor el tud kicsit csavarodni, de egyébként nem. Feladták, mert a szájbakúrt irodakukacok kiszámolták a 20 centnyi spórolást motoronként egy lényegesen szarabb és kényelmetlenebb, igénytelen megoldással. Nekem ez, meg a lengővilla az egyik kedvenc részem, csak úgy a magam örömére nézegetem néha a mai napig is. Csak mert cíííp! :)))))))))) Kibaszott szép motorom van! És le van szarva az összes bömös! :)))))
    

csokabi 116401 2017. július 14. 21:35   Válasz erre: 116397
Beta? Miért nem mindjárt Hazet vagy Gedore?!:))) Viccet félretéve ez a Proxxon cucc valahogy bizalomgerjesztőbb, mint például a Lajosban árult nyomatékkulcsok. Az autóhoz, motorhoz vettem, nem szándékozok műhelyet nyitni. Apropó Lajos! Errefelé jobban neveltek a lányok, srácok, nem jellemző az ilyesfajta hozzáállás a problémákhoz.
    

kawa70 116400 2017. július 14. 21:26   Válasz erre: 116396
Azé arra figyelj, hogy a két excenteres belső, képes elmozdulni egymáshoz képest, mégha nehezen is. És akkor is együtt fog mozogni ám.
A nagy zizin is ilyen volt, nekem volt rá precedens, hogy egy fél osztásnyira valahogy elmászott az állítgatás közöpette valahogy. Viszont tényleg a legnagyszerűbb megoldás volt, ezt akkor is és most is megállapítom. Valahogy feladták ezt is.
    

kawa70 116399 2017. július 14. 21:22   Válasz erre: 116397
Többedjére bizonyítod, Te nagyon rossz vásárló vagy :) Nem adok el semmit Neked:)
    

Tibcsike68 116398 2017. július 14. 21:04   Válasz erre: 116376
Szia Jani55, tennél fel képeket a láncfeszesség beállítódról, ahogy használod? Köszi.
    

kawa550 116397 2017. július 14. 20:54   Válasz erre: 116391
Proxxon? Hobby werkcajgban a jobbak közé tartozik, ha nem is egy beta. A kis mágneses kiszedő a jóisten találmánya, több órányi szereléstől mentett már meg. :))))))
Sajnos nekem is mennem kellett megint a lajosba ma is. Reggel venném fel a sisakot, és ahogy áll a szekrény tetején a 2 tök egyforma sisak felnyitott arcrésszel, feltűnt hogy az enyémen kiáll egy műanyag fedél, ami a plexitartót takarja. Mondom mi faxom? Hát alaposabban megnézve azért áll el, mert van rajta egy repedés tartó szegecs mellett. Na, vissza is csomagoltam, és meló után gó lajos.
Mondom az alkalmazottnak mi a gáz. Nagy vita nem volt, ez biza hibás, csere. Nincs ilyen méret ilyen színben másik. De van a kagraniban, menjek át oda. Menjen anyád át Bécsen a péntek délutáni csúcsban esőben b+. Akkor rendelnek egyet ide, oszt jöjjek majd vissza. Eljöttem 1x 150km-t megvenni, most megint 150 visszahozni, aztán még 150 dögunalom hogy elhozzam az újat?! Beteg vagy öcsém?? Hát más megoldás nincs. De van, utánam küldöd postán te kis köcsög. Ja, az is jó, igazam van. De Magyarországra nem tudja utánam küldeni ingyen. Akkor küldd a melóhelyemre b+! Azt nem lehet, csak a regisztrált címemre küldheti, fizessem ki a postát. Anyádat fizetem. Hibás cuccot kell visszahoznom oszt még én fizessek? Itt fejeztük be a beszélgetést, most meg indulj a gesaftfűrerért kisöcsém, mert beszédem van vele. Pontosan 2 perccel később lehetővé vált az ingyen utánam küldés külföldre is.
    

kawa550 116396 2017. július 14. 20:23   Válasz erre: 116394
Hiába, mondom én, régen minden jobb volt, mikor még mérnökök terveztek motorokat, nem elektrotechnikusok meg gazdasági szakemberek. :))))))))))
Természetesen az excenteresnek köze nincs a hagyományos állítási procedúrához. A 12-es iibusz lyukba betolod a megfelelő szerszámot, és attól függően hogy előre vagy hátra tekered a kulcsot, feszül vagy lazul a lánc, és természetesen ahogy mondtam, a két oldali excenter együtt mozog, elég csak ezen az oldalon tekerni és a másik oldalon is mozdul vele együtt. Ezt onnan tudom hogy többször is csináltam már, idén is a kerékcserénél, meg amúgy is állítottam 2x is a láncon, mert van benn egy szakaszos nyúlás, és azt akartam megnézni hogy feszítve vagy lazítva érezni jobban. Szóval ezen inkább ne vitatkozzunk, akárhogy is, de ezt én tudom jobban. :D És hogy még megfejeljem, attól függően hogy az imbusz nyílás vagy a keréktengely van alul, a motor hátsórésze emelhető, süllyeszthető kb 3cm-el, ehhez más motorokon pl alátétekkel játszanak a teló felfogatásnál. Nekem most pont a magasabb állásban van, ami onnan látszik, hogy a rovátkák nem együtt vannak a külső és a belső részen. Így kicsit orrosabb a gép, könnyebben kanyarodik, meg kényelmesebb is a 2 méter közeli magasságomhoz.
    

Levi990 116395 2017. július 14. 19:17   Válasz erre: 116393
Azt hittem a vázrepedésre van infod. A tps-t most is kicserélik az érintett motorokban, ha még nem voltak cserélve, bár van ahol kell az asztalt ütni.
Na mindegy csak azt akartam hangsúlyozni hogy nem csa bmw-nek van visszahívása hanem mindnekinek csak van aki könnyebben és van aki nehezebben ismeri el ha hibázott.
    

Jani55 116394 2017. július 14. 19:13   Válasz erre: 116386
Nekem is Kawám van, új konstrukció, mégis a hagyományos módon kell a láncfeszítést megoldani... (Meg az excenteres tengelyűnél is.)
    

lendvai 116393 2017. július 14. 19:10   Válasz erre: 116392
Így van, de nem is csak a TDM900-at érintette:
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=TPS
    

Flenegen 116392 2017. július 14. 18:46   Válasz erre: 116389
A 900-asra pl a TPS szenzor.
    

csokabi 116391 2017. július 14. 18:36  
Ez a kis vacak pedig pár hete jött volna igen jól és akkor nem kellett volna a gép hátulját egyetlen piszok csavar miatt lebontani.
    

csokabi 116390 2017. július 14. 18:34  
Shoppingoltam ma egy kicsit:) Régóta motoszkált bennem, hogy kéne pár rendes szerszám. Pláne mikor Lendvai kolléga szívott az olajszűrő fedelével, illetve annak a csavarjaival. Nekem már lazult fel a hátsó kerékcsavar is, nem lettem nyugodtabb mikor rájöttem a motor kóválygásának rejtélyére.
    

Levi990 116389 2017. július 14. 18:24   Válasz erre: 116387
Pontosan mire volt visszahívás a yamahánál?
    

lendvai 116388 2017. július 14. 17:55   Válasz erre: 116385
Így már érthetőbb, de akárhogy gondolkodom nekem nem adna annyi pluszt, amennyiért megvenném. A lánccal elmegyek 30-40-50 ezer km-t, olyan gyakorisággal kell eljátszanom a feszesség beállítását. Ezzel a kütyüvel is el kell játszani néhányszor, mire pontosan tudom hol van az az 5,5cm, amire beállítom a feszességemet a villán lévő csavarokkal. Ezzel még azt is ki kellene kísérleteznem, hogy mekkora meghúzási nyomaték változás hány mm-t okoz a láncfeszességben. De ettől eltekintve igazából ki kellene próbálnom, hogy eldöntsem érdemes lenne-e vennem egy ilyet. Ha valakinek bevált akkor ok, van benne valami, gondolkodás eredményeképpen született, mint sok hasonló apróság. De egyelőre még nittelőt is kölcsönbe kértem, mert olyan ritkán használom.
    

lendvai 116387 2017. július 14. 17:48   Válasz erre: 116374
Yamahánál is volt visszahívás, a korai évjáratoknál. Elismerték, visszahívták, így szerintem nem igaz az a tényként beállított kijelentés, amivel itt nagyeszejobbantudja kolléga már megint előrukkolt.
Kicsit szerényebben kéne előadni ezeket, ez az én privát véleményem. De hát hogy másokat idézzek demokrácia van, így ki-ki személyisége szerint... :-)
    

kawa550 116386 2017. július 14. 17:39   Válasz erre: 116385
Vagy úgy! Szóval ez azoknak a szerencsétleneknek segít, akiknek a motorjára nem csináltak rendes excenteres, egy mozdulattal mindkét oldalt állító, szép és igényes láncfeszítést, hanem ilyen kétoldali csavarok tekergetésével baszakodnak? Há' én ezt nem is értem. Monnyuk nekem Kawám van.....:))))))))))))
    

Jani55 116385 2017. július 14. 11:31   Válasz erre: 116381
Lendvai, Kawa550, Csokabi (és akit még érdekel): az a rövid megtámasztott szakasz pont elég ahhoz, hogy be lehessen lőni azt az 5-6cm lógást ami meg van adva. Ugyanis az össz kerületi hossz azonnal rövidül, ha ilyen módon kinyomjuk azt az 1-2 láncszemet az egyenesvonalú részből. Ebben a helyzetben kell rögzíteni a hátsó kerék tengelyanyát. Ezután, ha kivesszük a kis szerkezetet, az ott levő láncszemek is kiegyenesedve, a lánc felveszi a tényleges kerületi hosszát. Ami meg automatikusan a névleges méretű belógást biztosítja.
Ez a szerkezet két okból állítható: 1, hogy minden motortípushoz, minden láncfeszességhez, pontosabban láncbelógáshoz jó legyen, 2, hogy készrehúzott kerék tengelyanyánál a szerkezetet "visszalazítva" le lehessen venni a láncról. (az én vackom le lehet húzni, mert olyan kivitelűre készítettem, olvasd lejjebb 76-nál).
Honnan tudod? Második alkalommal fogod látni, két, vagy három és fél, vagy X fordulat szükséges, hogy a várt végeredményt elérd. Felesleges a skálázás.
Tegyél egy kísérletet a motorod láncánál, hogy milyen kismértékű "benyomás" két-három láncszemnél, mekkora "belógás" méretváltozást eredményez, rögtön érteni fogod.
    

kawa70 116384 2017. július 14. 11:08   Válasz erre: 116375
Nem, csak olyan külső tényezők vannak hatással előre a végtermékre, amivel nem számoltak, tesztelni meg nem tudják mert nem mind rossz, de ha mindet kipróbálják akkor nincs mit eladni:)
    

csokabi 116383 2017. július 14. 09:15  
Szerintem még most fogjátok meg ezt a beszélgetést, mert a tegnapi csörte is elég gusztustalanra sikeredett.
    

SzVZoli 116382 2017. július 14. 09:02   Válasz erre: 116379
Lehet hogy rosszul írtam az imént ,pár hsz el lentebb valami hasonló szöveggel operált valaki
(Csak telefonon most nem pörgetek visza)
Hogy bizony a BMW hez sok pézike kell és bizony az nagyon prémium
Talán én is tudnék venni új Gs-t ,de bizony az a házam rovására menne ,megálna egy időre a szépülése
És ismerek is olyan BMW-s emberkét aki verimagát a Gs-re hogy ő ezt vadiújonan vette ,csak nemsokantudják hogy hitelből és bizony 40 párévesen még anyuékkal lakik
Volt szerencsém kerülni 1-2 tipusával a Bmw nek és van is amelyik tetszik ,de semmi plusz meg prémium nem volt benne
Volt amiben jobb volt 1 másiknál és volt amiben rosszabb
És nem vagyok véres szájú Bmw utáló ,csak azokat nem csípem akik rápatanak a Bmw re és onnan fogva csak az a jó,csak nekik van pénzük csak nekiklehet mindent
Persze tisztelet a kivételnek
    

csokabi 116381 2017. július 14. 09:01   Válasz erre: 116376
Oké, de még mindig nem értem honnan tudok majd, 5-6 cm lett a lógás? Nem látok rajta skálázást vagy más jelölést.
    

rimen 116380 2017. július 14. 08:20   Válasz erre: 116379
Minek vitatkozni?Egyszer majd kipróbálja és változik a véleménye:))))
    

Levi990 116379 2017. július 14. 08:16   Válasz erre: 116377
Te honnan tudod hogy nekem mennyi pénzem van ? Állhatna a garázsban bmw, a ktm helyett de nem, mert nincs a bmw-nek olyan stílusu motorja ami nekem kell, ha idősebb lennék pár évvel vagy jobban szeretném a terepet akkor 800-12000gs állna a ktm helyett. És viztos vagyok benne hogy a tdmből is egyszer bmw lesz :) egyszerűen azert mert baromi jó motor.

Kibújik a szög, nem csak látsns az irigység már
    

rimen 116378 2017. július 14. 08:10   Válasz erre: 116365
Én személy szerint 5 éve használom a bömöst 45ezret mentem vele idáig hibátlanul. Hozzáteszem egy csomó hágót végigjártam vele(olasz,szlovén,osztrák,montenegro)
Természetesen ha szétesik valahol megírom.
    

SzVZoli 116377 2017. július 14. 08:09   Válasz erre: 116374
Igen-igen ,minden márkának vannak jó és rossz tipusai ,tipushibái
Csak ne legyen már hogy a BMW mindenek felett ,meg ha az életben összekaparsz anyi pénzt hogy vehes egy béjemvét ,akkor majd megtudod
Nem jobb semmivel sem mint a többi motor
    

Jani55 116376 2017. július 14. 08:08   Válasz erre: 116368
Bocs, hogy beleszólok ebbe a kérdésbe, de feltétlen jó megoldásnak tartom a láncfeszesség beállítást hülyebiztossá tevő szerkezetet. Főleg, hogy univerziális, minden motortípushoz alkalmazható.
(Mert ugye a motorgyártók nem hajlandóak végre gyártásba tenni azt a kivitelt, aminél a hátsó lengővilla forgáspontja egybe esik a kihajtótengely (kislánckerék) forgáspontjával. A megoldás többféle kivitelben is megszületett, de eléggé bonyolult lett a szerkezet, nehéz szervizelni és feleslegesen drágábbá tenné a gépet.)
Én is készítettem magamnak ilyent huszonéve, igaz fix megoldással: egyszerűen egy 5x15-ös laposvasba 3db M5-ös fejnélküli csavar, aminek csak a végén van menet, az megy a laposvasba, hátul 1-1 anyával biztosítva... az egyenes vonalban megfelelő távolságra kiosztott csavarszárak között a láncot jobbról-balról (alulról-felülről) átvezetve pont akkora kerületi hossz rövidülést lehetet elérni, mint a segédszerkezetet kivéve, a névleges "láncfeszesség", amivel ugye rögtön a megfelelő lánclógás biztosítva lett. Hátsókerék tengelyanya készrehúzása után ezt a vackot egyszerűen lehúztam a láncról, (tehettem, mert a fejnélküli csavarok simán engedték) és garantáltan jó volt a láncfeszesség.
Még XT600 -as időmben készítettem magamnak, jó volt a Transalpra, a Varára és most kíváncsi leszek, a Versysre is jó lesz-e!
Lényegesen megkönnyíti a láncfeszesség beállítását pontos méretre, nem kell saccolni-méregetni, gyorsan, egyszerűen és garantáltan jó. Az én vackom ehhez képest azért is jobb, mert időmként, (célszerűen láncápoláskor) csak rányomom a láncra és rögtön látom, nyúlott-e a lánc az előző beállításhoz képest... Kell-e foglalkozni vele.
Ez a kivitel állítható, tehát minden típushoz használható. Bocs, nem ment rövidebben.
    

csokabi 116375 2017. július 14. 08:04   Válasz erre: 116372
Tehát a japán minőségi előírások csak a szigetországban előállított termékekre vonatkoznak... Pláne egy ilyen különösen veszélyes alkatrésznél.
    

Levi990 116374 2017. július 14. 07:46   Válasz erre: 116365
Mi van a suzuki levegősödő fékével, mi van a gsxr kettétörő vázával vagy ugyanez az fz1, de a yamaha természetesen nem javított, nem garanciázott, vagy az mt09/r1 váltóhibák? Ezernyi típushiba volt/van/lesz amíg emberek tervezik a motorokat. Mellesleg ez a hiba amit linkeltél nem is volt annyira jellemző, inkább marketingfogás mert a bmw-vel lett tele minden. Hidd el hogy ezt a teleszkopot is ki fogják javítani.
Baj hogy visszahívják és javítják amit elszúrtak? Ez butaság, Yosst idézve, látens irigység :)
Bocs de én inkább örülök ha visszahívják és cserélik ellenben a yamahával ahol ha hibáznak azt sem ismerik be :)
    

kawa70 116373 2017. július 14. 07:44   Válasz erre: 116372
Inflátor akart lenni, telefonon nehézkes az irás még reggel:)
    

kawa70 116372 2017. július 14. 07:41   Válasz erre: 116369
A légzsák beszállitós cucc. Ott a gyártási körülmények ( nevezetesen a levegő páratartalma) amik hátrányosan befolyásolják az eszközt. Leginkább a dél amerikai előállitással van a gond. A miskolci takatába rendszeresen járok be karbantartani, illetve mi raktuk össze azoknak a légkezelőknek a nagyrészét, ami az inflantátor gyártósoron biztosítja a megfelelő száraz levegőt.
Nagyon szűk határok közt kell tartani a beállitott értékeket.
    

Levi990 116371 2017. július 14. 07:37   Válasz erre: 116361
Nem tudom mi a baj az irányjelzővel, nekem spec sokkal jobban tetszik annak a használata mint a hagyományos. A vészleállító/indítógombal sem tudom mi a baj, tökéletesen használható.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők