Utalatos | 116469 | 2017. július 18. 13:47 | Válasz erre: 116464 |
Csak a tenyszeruseg kedveert: Az en mindket occo kis Hondam Thaifoldon keszult, nem Kinaban:-) A Yamaha osszes robogoja Indoneziabol jon, talan csak a T-max kivetel, de az sem biztos, mig azon legendasan nepszeru Kawasaki modellek gyartasat is volt kepuk elvinni Japanbol, mint a Ninjak, a Fulop- szigetekre illetve Indoneziaba:-( Csak az olyan igazi matuzsalemekben bizhatsz, mint ami a tied is, hogy meg eredeti Made in Japan:-) Most olvasom az egyik motoros tesztlapon, hogy a BMW c 650-es nagyrobogoja voltakeppen egy Kymco:-((( Na itt tart a nagy globalizacio. |
night-rider | 116468 | 2017. július 18. 12:13 | Válasz erre: 116467 |
Most lebuktál..nem is motorozol..a fórum függőség nagyobb nálad...
|
kawa550 | 116465 | 2017. július 18. 11:08 |
Jó munkát mindenkinek, nekem most mennem kő karcolni ilyen 56-okra meg hasonlókra, utána még strandolni is kell a Deák Bill koncert előtt. Nehez az élet mifelejbénk....:)))))))
|
kawa550 | 116464 | 2017. július 18. 11:06 | Válasz erre: 116463 |
Minden kínából jön, főleg az occó kici hondák. :))))))))
|
night-rider | 116463 | 2017. július 18. 10:18 | Válasz erre: 116458 |
Te gyula és honnét jön a bukó kinából?,,,,,
|
lendvai | 116462 | 2017. július 18. 09:14 | Válasz erre: 116461 |
Őszintén szólva nem emlékszem, 5 éve láttam utoljára. :-)
|
kawa550 | 116461 | 2017. július 18. 09:12 | Válasz erre: 116460 |
De azért az még megvolt, mikor a halfhand meghúzta a cseresznyét a ravatal mellett?:))))))))
|
lendvai | 116460 | 2017. július 18. 06:24 | Válasz erre: 116456 |
Vállalom. :-) Én befejeztem ott, amikor elindultak Havasék a falon belülre járőrözni. A könyvet meg ott, amikor egy vacsorán levágták a családot. Nem való az én kicsi lelkemnek ennyi erőszak, fuj! :-)))
|
pocak75 | 116459 | 2017. július 17. 23:07 | Válasz erre: 116457 |
volt egy két rész ami még mellékszálnak tűnik, de majd pár rész múlva megvilágosodik...
|
kawa550 | 116458 | 2017. július 17. 22:56 |
A DHL-nél van Hamburgban a legújabb sityakom! :))) És 2 hónap után először a héten 2 szabadnapom van! Megyünk motorúni, este meg Deá Billike muzsikál nekünk. :))))))
|
Flenegen | 116457 | 2017. július 17. 22:42 | Válasz erre: 116451 |
Most végeztem vele. Szerintem nem volt rossz, habár nagyon bevezetősre sikeredett, főleg úgy hogy csak 7 rész lesz az évad......
|
kawa550 | 116454 | 2017. július 17. 22:21 | Válasz erre: 116453 |
Diablon még csak angolul van hogy baxná szájba.....
|
lendvai | 116452 | 2017. július 17. 21:39 | Válasz erre: 116451 |
Ez mi lenne? Game Of Thrones 7. évad 1. epizód, vagy valami más? :-) Nekem a Google nem dobott fel más használható infót.
|
lendvai | 116450 | 2017. július 17. 21:27 |
Na, majdnem elkapott a gépszíj kipufogó ügyben. Majdnem vettem egy Akrapovic titanium szettet, de az eladó sajnálkozva közölte, hogy a 40% kedvezménnyel árult készletkisöprő akciójuk utolsó darabját is eladták, csak elfelejtették levenni a webáruház oldaláról. Teljes áron meg még a fájdalomküszöb fölött van, mert az autón most kellett kicserélni a dobokat és Európában utángyártottból csak hülyegyerek tuning dob van hozzá, na meg kerítést is kell cserélni hamarosan. De vigyáznom kell, mert ha eluralkodik rajtam a látens irigység akkor hajlamos vagyok meggondolatlanul költekezni. Rita meg áldott jó lélek, ő velem örül, ha a motorhoz veszünk valamit, nem morgolódik, hogy a ház, meg a kert, meg a kerítés fontosabb lenne. :-)
|
Flenegen | 116447 | 2017. július 17. 10:36 | Válasz erre: 116446 |
Csak az eladás miatt! Nekem akkor reggel tört el a szivató kar, amikor jöttek a gépért. Sík ideg voltam, nagyon kellemetlen volt. |
zsivand | 116446 | 2017. július 17. 09:55 | Válasz erre: 116443 |
kiegészítésként...8 évig hajtottam a gépet soha semilyen műszaki problémám nem volt így teljesen nyugodtan adtam el...ő ment vele másfél kilómétert.
|
zsivand | 116445 | 2017. július 17. 09:43 | Válasz erre: 116443 |
igen...jól tudod és a nevetéssel mindketten hadi lábon álltunk...már az eladó és a vevő is, de aztán minden jóra fordult.
|
kawa550 | 116444 | 2017. július 17. 09:38 | Válasz erre: 116442 |
Ezt most úgy kell érteni hogy a 10x nulla is nulla? Kikérem magamnak! Nagyon erősen hegesztek, csak nem szépen....:))))))))))))))
|
kawa550 | 116443 | 2017. július 17. 09:37 | Válasz erre: 116440 |
Amennyire én tudom, ez motor vétel után hazafelé történt, ami este az út szélén nem annyira vicces...
|
lendvai | 116442 | 2017. július 17. 08:38 | Válasz erre: 116439 |
Ez dicséretes arány, de attól még lehet ehetetlen egy hegesztő által készített libamájpástétom. :-)
|
zsivand | 116441 | 2017. július 17. 07:23 |
köszönöm a segítséget...meg oldódott. A kitámasztó vezetéke szakadt el, hogy hogyan az rejtély és letestelt.
|
kawa550 | 116439 | 2017. július 16. 22:54 | Válasz erre: 116436 |
Hehehe. :)))) Természetesen a hegesztés utáni próbaútról van szó. És jelzem, hogy kb 10x jobban hegesztek, mint ahogy egy átlagos hegesztő készíti a libamájpástétomot. :D
|
kawa550 | 116438 | 2017. július 16. 22:47 | Válasz erre: 116437 |
Ha se a kitámasztó se a kuplungkar kapcsoló piszkálása nem hozott eredményt, akkor egy utánfutó lesz a megoldás meg egy műhely ahol már lesz idő meg szerszám rendesen átnézni. Ennyiből senki nem tudja távgyógyítani. Ha elakadtok, vv laci a valódi tdm szakértő, a típust is ismeri, a képzettsége is megvan.
|
zsivand | 116437 | 2017. július 16. 22:41 |
Kérdés.kapcsolodva az előbbi kéréshez..ha bent van sebességben...álló motornál és ráönindítóznak...káros következmények?? Van-e összefüggés azzal, hogy utána beindítják a motort beteszik sebességbe azonnal leáll? mi a megoldás?
|
lendvai | 116436 | 2017. július 16. 22:27 | Válasz erre: 116430 |
Azért kellett meghegeszteni, vagy a hegesztés még a rajta állva motorozás előtt történt? :-)
|
pocak75 | 116435 | 2017. július 16. 22:25 | Válasz erre: 116434 |
Majd jönnek bölcsebb emberek de első blikkre a sztender kapcsoló....
|
zsivand | 116434 | 2017. július 16. 22:18 |
bocsi...a négy elküldés túlzás..., de a segítség sürgős lenne..
|
zsivand | 116433 | 2017. július 16. 22:17 |
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!! kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi. |
zsivand | 116433 | 2017. július 16. 22:17 |
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!! kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi. |
zsivand | 116432 | 2017. július 16. 22:17 |
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!! kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi. |
zsivand | 116431 | 2017. július 16. 22:17 |
SOS...Emberek!!! TDM 850...ha berakom sebességbe. a motor leáll.... mi a teendő??!! kérem akinek van tapasztalata...osssza meg...köszi. |
kawa550 | 116430 | 2017. július 16. 20:56 | Válasz erre: 116429 |
Kiscsikó, én már mentem vele a lábtartón állva, igaz fogytam kicsit, de így is rádverek vagy 20 kilót. :)))))
|
lendvai | 116429 | 2017. július 16. 20:43 | Válasz erre: 116425 |
Ezzel a hegesztéssel akarsz te engem kiereszteni a vadonba? :-) Azt hiszem pár kilót még le kell dobnom. :-)
|
mati12 | 116428 | 2017. július 16. 20:30 | Válasz erre: 116425 |
Ausztriába mindig keresnek minősített heggesztőket,esetleg ha befucssol a főzőcske simán pályázhatsz oda is. :-))
|
fazakas66 | 116426 | 2017. július 16. 19:35 |
kawa550 | 116425 | 2017. július 16. 19:05 |
A motorkészítés alapvetően egy egyszerű dolog. Átgondolt mérnöki tervezést követő precíz gondos kivitelezés. Csupán ennyi a titok. Vagy valami ilyesmi..... :)))))))))))))))))))
![]() ![]() ![]() |
csokabi | 116424 | 2017. július 16. 18:07 | Válasz erre: 116423 |
Az jó ár csanesz, én 5 frankot fizettem érte. Tegnap találtam a szett mellett még mágneses hamutartót is csavaroknak meg minden apró fém vacaknak, azt is megvettem.
|
csanesz | 116423 | 2017. július 16. 17:10 | Válasz erre: 116391 |
A mágneses csoda meg a tükör most van az Aldiban. Nekem cimbora hozta 1 000 Ft ez így egyben. Legalább is ő ennyit kért tőlem. Parapet légkondit raktam össze vele, mert kanyarban kellett nézni a csavar helyét. Jó cucc és a tükör is kellő méretű. |
kawa550 | 116422 | 2017. július 16. 12:20 | Válasz erre: 116421 |
Épp azt teszem. A nokedli már kész, még 10 perc oszt a paprikás csirke is kész. Addig használjuk ki az időt, mert nagyon kíváncsivá tettél! Magyarázd el kérlek, hogy pontosan mit is tudsz már megint jobban az ÉN MOTOROMRÓL mint én magam? Vagy béjemvés gondolatmenettel csak simán a pénisz irigység beszél belőled a fele annyi(se) köbcentidről? :))))))))))))))) A fogyasztási adat pontos, ki szoktam számolni. A téli saját kezűleg végzett nagyszerviznél meggyőződhettem a vezérmű állapotáról, mértem kompressziót, ami tökéletes és egyforma minden hengernél, belenéztem endoszkóppal a hengerekbe, hibátlanok. Szétszedtem és pontosan beállítottam meg szinkronizáltam a karbisort. Lecseréltem az összes lét, sehol semmi nem ereszt, nem szivárog. A futómű és az elektromos rendszer is hibátlan. Pöcröff hidegen/melegen, semmi füst, semmi olajfogyás, semmi gondra utaló hang. Azt meg hogy kívülről szinte mint az új, én látom mikor lemosom és kifényesítem, te még csak nem is sejted. Akkor mifaxomtól vagy már megint ilyen okos? De ne ilyen általános kocsmaokossággal gyere, hanem valami konkrétummal, kézzelfoghatóval. |
night-rider | 116421 | 2017. július 16. 11:57 | Válasz erre: 116420 |
Te gyula ezt el is hiszed magadnak...inkább főzzél
|
kawa550 | 116420 | 2017. július 16. 10:03 | Válasz erre: 116419 |
Én ilyen örömteli 4.5 literekről nem tudok beszámolni, de nem is csoda, azt az 1100ccm-t etetni kő valamiből, és ha ráadásul még nagy villával is szórja eléje a szénát az ember, akkor a nagy étvágyon se kell csodálkozni. Tavasszal stabil 6 litereket evett a rexi, most meg hogy itt a jó idő és lehet csapatni meg bátran nyüstölni a gázt inkább már 7 az a 6. Fél év alatt több min 10.000 belegurult, probléma nincs, észlelhető olajfogyás nincs, a kis tavaszi rángatás 2 flakon karbitisztító után eltűnt. Felsorolhatjuk az összes sztereotípiát, hogy öreg(?? 17 éves, még tini!:))) ráadásul neppertől vettem(Alma motor), olaszoktól jött, oszt mégis hibátlan, csilivili, mint az új. Gyors, erős, kényelmes és csudicííííp! :)))))))
|
1Laciapu | 116419 | 2017. július 16. 00:08 |
Az öreg Zongorámmal a héten lejátszottam 1400 km-t gond nélkül. Két személlyel, három doboz plusz emeletes tanktáska. átlag 4.5L benzin fogyasztással, és az aljas még így túl 74 ezer km-en sem hajlandó enni az olajból egy kortyot sem. :)))
|
kawa550 | 116418 | 2017. július 15. 22:01 | Válasz erre: 116417 |
Na, azt a szájbakúrt hétszentségit! Minnyá itt lesz 10 mercitulaj, megaszongyák hogy a yamaha egy szar, csak a merci, csakazszámít, különben is irigyek vagyunk a masszázsülésükre csak azért pofázunk, oszt megint én leszek a g@ci ha elküldöm őket a 'csába....:))))))))))))
|
lendvai | 116417 | 2017. július 15. 21:27 | Válasz erre: 116416 |
Nem lepődöm meg. :-) A Merci az kétszer is megállt a tulaj alatt. 2017-es. Maradok a régebbi vasaknál. Azoknak még érzem a lelkét. :-) És gyógyítani is egyszerűbb.
|
Flenegen | 116416 | 2017. július 15. 20:45 | Válasz erre: 116415 |
A Mercin már ne lepődj meg. Ezek már ilyenek.
|
lendvai | 116415 | 2017. július 15. 20:24 | Válasz erre: 116412 |
Ne keltsed itten a feszültséget a BMW-s körökben! :-) De ha már itt tartunk, ismeretségi körömben két ember is van, aki alatt megállt a szalonból újonnan vásárolt BMW, illetve Mercedes. Autókról van szó. Prémium vagy miatököm kategória. Benzinesek vazze! Na jó, a BMW az hibrid. Nadeajóistenáldjameg az autógyártókat! :-) Nálam ez alapból válóok. Egy W126-al szerintem ilyen gyalázat nem történt, talán azért, mert ott a gyártók nem voltak ilyen időnyomásnak kitéve, mint amit a mai "fogyasztói társadalom" által vezérelt piac diktál. Privát véleményem szerint elmehet ez a fogyasztói társadalom a picsába. :-) Meg az a szolgáltatói szektor is, amelyik beáldozza a fejlesztéseket és a teszteket azért, hogy a metroszexuális kisköcsögök segge alatt lehetőleg minden évben facelift vagy új modellév legyen. Most ítélkeztem, amiért lehet kicsit szégyellem is magam. :-) De hát én is esendő vagyok olykor. :-) |
Flenegen | 116414 | 2017. július 15. 19:19 | Válasz erre: 116412 |
Nyomatékkulcs az van, csak kulcsom nincs a céghez:) Majd hétfőn megoldjuk:) |
csokabi | 116413 | 2017. július 15. 19:16 | Válasz erre: 116412 |
Brutál nyomatékkulcs, 800-2000 Nm kalibrálással! :)
![]() |
kawa550 | 116412 | 2017. július 15. 19:07 | Válasz erre: 116411 |
Abban az idegállapotban amibe én kerültem ott Maunika, megmondom az őszintét, az egyetlen kiemelő ami az eszembe jutott, az az volt, hogy kiemelem a kiscsávót a pult mögül, oszt tettleg bántalmazom őfele irányában és sérelmére. :))))))) Nincs nyomatékkulcs a szervizben? Má a merciék is ilyen csórók? Merthogy a bömösék azok, azt már tudjuk...... :D |
Flenegen | 116411 | 2017. július 15. 18:13 | Válasz erre: 116397 |
És a kiemelőmet megint elfelejtetted mi? Na mindegy, már nem is kell. Van itthon egy, már csak a nyomatékkulcs kell:) |
Jani55 | 116410 | 2017. július 15. 12:43 | Válasz erre: 116398 |
Üdv Tibcsike68. Ez a vackom olyan öreg, hogy még képem sincs róla! (meg nem is dicsekedtem vele, csak a magam kedvtelésére készítettem... de most láttam meg, van gyári és állítható) A héten készítek képet és küldöm.
|
lendvai | 116409 | 2017. július 15. 09:47 | Válasz erre: 116407 |
Én a King Tony szerszámokat gyűjtöm. Igaz nem német, hanem taiwani, de a 63 Eurós 1/4"-os nyomatékkulcsot ők kb 50 Euróért adták, a minőséggel meg maximálisan elégedett vagyok, így én is érzek némi túlárazottságot. (Séf bácsi kormányvégsúlyát is King Tony szerszámmal szabadítottuk ki. :-) )A német precizitás legendája már úgyis rég odavan. :-) Csokabi, szerintem valljuk be, hogy ez valószínűleg csak látens irigység, majd elmúlik, ha lesz elég pénzünk, hogy bárhol megvegyük a Proxxon szerszámait. :-)
|
csokabi | 116408 | 2017. július 15. 04:24 | Válasz erre: 116404 |
Ááá bakker, most esett le, hogy mire való ez a cucc! Lesz ez még télen akciós... Kösz Jani! |
csokabi | 116407 | 2017. július 15. 04:20 | Válasz erre: 116403 |
Aha, láttam náluk szombaton a pulton. Kicsit drágán adják a portékájukat, neten lehet tálalni olcsóbb szerszámkereskedőt.
|
kawa550 | 116406 | 2017. július 15. 00:03 | Válasz erre: 116399 |
Én is ezt szoktam mondani mikor becsönget valaki: Nem adok el semmit, nem veszek semmit, nem térek át másik hitre, viszlát! :)))))))
|
kawa550 | 116405 | 2017. július 15. 00:01 | Válasz erre: 116404 |
Én csak arról beszéltem most hogy "köze nincs a hagyományos állítási procedúrához", és itt a procedúra a lényeg, vagy inkább tortúra a sima módszerrel, csavargat, nézeget, méricskél, átmegy a túloldalra ott is csavargat nézeget, méreget, meghúz, rákontráz stb. Ehhez képest én, ha fel van bakolva és odakészítem a 2 imbuszt, akkor szó szerint 20 másodperc alatt beállítom a feszességet, úgy hogy fel se kell állnom közben. És így nincs is szükség mankókra.
|
Jani55 | 116404 | 2017. július 14. 22:23 | Válasz erre: 116396 |
Természetesen nem vitatkozunk, mert nem is egyről beszélünk! Te a láncfeszesség konkrét állítási lehetőségéről beszélsz, ami nálad excenteres megoldású, nálam csavaros... Teljes egészében tisztában vagyok vele! (mellesleg nem is erről volt szó) Én a lentebb említett láncbelógás könnyebb gyár által megadott "méretreállítását" elősegítő bizbaszról... és ebből a szempontból mindegy, hogy a konkrét láncfeszesség állítás milyen műszaki megoldással történik. (aminek a lényege: ha a láncon van az a vacak, feszesre állítod a láncot, - mindegy, milyen megoldással - kiveszed a vackot és lám: a névleges láncbelógás a végeredmény) Ha akarod, biztosan érted... főleg, hogy jobban értesz hozzá. |
kawa550 | 116403 | 2017. július 14. 22:02 | Válasz erre: 116401 |
A Gericke ezeket a proxxon készleteket árulja https://www.hein-gericke.at/catalogsearch/result/?q=proxxon
|
kawa550 | 116402 | 2017. július 14. 21:36 | Válasz erre: 116400 |
Ha nincs rendesen fellazítva a bilincs rész, akkor el tud kicsit csavarodni, de egyébként nem. Feladták, mert a szájbakúrt irodakukacok kiszámolták a 20 centnyi spórolást motoronként egy lényegesen szarabb és kényelmetlenebb, igénytelen megoldással. Nekem ez, meg a lengővilla az egyik kedvenc részem, csak úgy a magam örömére nézegetem néha a mai napig is. Csak mert cíííp! :)))))))))) Kibaszott szép motorom van! És le van szarva az összes bömös! :)))))
|
csokabi | 116401 | 2017. július 14. 21:35 | Válasz erre: 116397 |
Beta? Miért nem mindjárt Hazet vagy Gedore?!:))) Viccet félretéve ez a Proxxon cucc valahogy bizalomgerjesztőbb, mint például a Lajosban árult nyomatékkulcsok. Az autóhoz, motorhoz vettem, nem szándékozok műhelyet nyitni. Apropó Lajos! Errefelé jobban neveltek a lányok, srácok, nem jellemző az ilyesfajta hozzáállás a problémákhoz.
|
kawa70 | 116400 | 2017. július 14. 21:26 | Válasz erre: 116396 |
Azé arra figyelj, hogy a két excenteres belső, képes elmozdulni egymáshoz képest, mégha nehezen is. És akkor is együtt fog mozogni ám. A nagy zizin is ilyen volt, nekem volt rá precedens, hogy egy fél osztásnyira valahogy elmászott az állítgatás közöpette valahogy. Viszont tényleg a legnagyszerűbb megoldás volt, ezt akkor is és most is megállapítom. Valahogy feladták ezt is. |
kawa70 | 116399 | 2017. július 14. 21:22 | Válasz erre: 116397 |
Többedjére bizonyítod, Te nagyon rossz vásárló vagy :) Nem adok el semmit Neked:)
|
Tibcsike68 | 116398 | 2017. július 14. 21:04 | Válasz erre: 116376 |
Szia Jani55, tennél fel képeket a láncfeszesség beállítódról, ahogy használod? Köszi.
|
kawa550 | 116397 | 2017. július 14. 20:54 | Válasz erre: 116391 |
Proxxon? Hobby werkcajgban a jobbak közé tartozik, ha nem is egy beta. A kis mágneses kiszedő a jóisten találmánya, több órányi szereléstől mentett már meg. :)))))) Sajnos nekem is mennem kellett megint a lajosba ma is. Reggel venném fel a sisakot, és ahogy áll a szekrény tetején a 2 tök egyforma sisak felnyitott arcrésszel, feltűnt hogy az enyémen kiáll egy műanyag fedél, ami a plexitartót takarja. Mondom mi faxom? Hát alaposabban megnézve azért áll el, mert van rajta egy repedés tartó szegecs mellett. Na, vissza is csomagoltam, és meló után gó lajos. Mondom az alkalmazottnak mi a gáz. Nagy vita nem volt, ez biza hibás, csere. Nincs ilyen méret ilyen színben másik. De van a kagraniban, menjek át oda. Menjen anyád át Bécsen a péntek délutáni csúcsban esőben b+. Akkor rendelnek egyet ide, oszt jöjjek majd vissza. Eljöttem 1x 150km-t megvenni, most megint 150 visszahozni, aztán még 150 dögunalom hogy elhozzam az újat?! Beteg vagy öcsém?? Hát más megoldás nincs. De van, utánam küldöd postán te kis köcsög. Ja, az is jó, igazam van. De Magyarországra nem tudja utánam küldeni ingyen. Akkor küldd a melóhelyemre b+! Azt nem lehet, csak a regisztrált címemre küldheti, fizessem ki a postát. Anyádat fizetem. Hibás cuccot kell visszahoznom oszt még én fizessek? Itt fejeztük be a beszélgetést, most meg indulj a gesaftfűrerért kisöcsém, mert beszédem van vele. Pontosan 2 perccel később lehetővé vált az ingyen utánam küldés külföldre is. |
kawa550 | 116396 | 2017. július 14. 20:23 | Válasz erre: 116394 |
Levi990 | 116395 | 2017. július 14. 19:17 | Válasz erre: 116393 |
Azt hittem a vázrepedésre van infod. A tps-t most is kicserélik az érintett motorokban, ha még nem voltak cserélve, bár van ahol kell az asztalt ütni. Na mindegy csak azt akartam hangsúlyozni hogy nem csa bmw-nek van visszahívása hanem mindnekinek csak van aki könnyebben és van aki nehezebben ismeri el ha hibázott. |
Jani55 | 116394 | 2017. július 14. 19:13 | Válasz erre: 116386 |
Nekem is Kawám van, új konstrukció, mégis a hagyományos módon kell a láncfeszítést megoldani... (Meg az excenteres tengelyűnél is.)
|
lendvai | 116393 | 2017. július 14. 19:10 | Válasz erre: 116392 |
Így van, de nem is csak a TDM900-at érintette: http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=TPS |
csokabi | 116391 | 2017. július 14. 18:36 |
Ez a kis vacak pedig pár hete jött volna igen jól és akkor nem kellett volna a gép hátulját egyetlen piszok csavar miatt lebontani.
![]() |
csokabi | 116390 | 2017. július 14. 18:34 |
Levi990 | 116389 | 2017. július 14. 18:24 | Válasz erre: 116387 |
Pontosan mire volt visszahívás a yamahánál?
|
lendvai | 116388 | 2017. július 14. 17:55 | Válasz erre: 116385 |
Így már érthetőbb, de akárhogy gondolkodom nekem nem adna annyi pluszt, amennyiért megvenném. A lánccal elmegyek 30-40-50 ezer km-t, olyan gyakorisággal kell eljátszanom a feszesség beállítását. Ezzel a kütyüvel is el kell játszani néhányszor, mire pontosan tudom hol van az az 5,5cm, amire beállítom a feszességemet a villán lévő csavarokkal. Ezzel még azt is ki kellene kísérleteznem, hogy mekkora meghúzási nyomaték változás hány mm-t okoz a láncfeszességben. De ettől eltekintve igazából ki kellene próbálnom, hogy eldöntsem érdemes lenne-e vennem egy ilyet. Ha valakinek bevált akkor ok, van benne valami, gondolkodás eredményeképpen született, mint sok hasonló apróság. De egyelőre még nittelőt is kölcsönbe kértem, mert olyan ritkán használom.
|
lendvai | 116387 | 2017. július 14. 17:48 | Válasz erre: 116374 |
Yamahánál is volt visszahívás, a korai évjáratoknál. Elismerték, visszahívták, így szerintem nem igaz az a tényként beállított kijelentés, amivel itt nagyeszejobbantudja kolléga már megint előrukkolt. Kicsit szerényebben kéne előadni ezeket, ez az én privát véleményem. De hát hogy másokat idézzek demokrácia van, így ki-ki személyisége szerint... :-) |
kawa550 | 116386 | 2017. július 14. 17:39 | Válasz erre: 116385 |
Vagy úgy! Szóval ez azoknak a szerencsétleneknek segít, akiknek a motorjára nem csináltak rendes excenteres, egy mozdulattal mindkét oldalt állító, szép és igényes láncfeszítést, hanem ilyen kétoldali csavarok tekergetésével baszakodnak? Há' én ezt nem is értem. Monnyuk nekem Kawám van.....:))))))))))))
|
Jani55 | 116385 | 2017. július 14. 11:31 | Válasz erre: 116381 |
Lendvai, Kawa550, Csokabi (és akit még érdekel): az a rövid megtámasztott szakasz pont elég ahhoz, hogy be lehessen lőni azt az 5-6cm lógást ami meg van adva. Ugyanis az össz kerületi hossz azonnal rövidül, ha ilyen módon kinyomjuk azt az 1-2 láncszemet az egyenesvonalú részből. Ebben a helyzetben kell rögzíteni a hátsó kerék tengelyanyát. Ezután, ha kivesszük a kis szerkezetet, az ott levő láncszemek is kiegyenesedve, a lánc felveszi a tényleges kerületi hosszát. Ami meg automatikusan a névleges méretű belógást biztosítja. Ez a szerkezet két okból állítható: 1, hogy minden motortípushoz, minden láncfeszességhez, pontosabban láncbelógáshoz jó legyen, 2, hogy készrehúzott kerék tengelyanyánál a szerkezetet "visszalazítva" le lehessen venni a láncról. (az én vackom le lehet húzni, mert olyan kivitelűre készítettem, olvasd lejjebb 76-nál). Honnan tudod? Második alkalommal fogod látni, két, vagy három és fél, vagy X fordulat szükséges, hogy a várt végeredményt elérd. Felesleges a skálázás. Tegyél egy kísérletet a motorod láncánál, hogy milyen kismértékű "benyomás" két-három láncszemnél, mekkora "belógás" méretváltozást eredményez, rögtön érteni fogod. |
kawa70 | 116384 | 2017. július 14. 11:08 | Válasz erre: 116375 |
Nem, csak olyan külső tényezők vannak hatással előre a végtermékre, amivel nem számoltak, tesztelni meg nem tudják mert nem mind rossz, de ha mindet kipróbálják akkor nincs mit eladni:)
|
csokabi | 116383 | 2017. július 14. 09:15 |
Szerintem még most fogjátok meg ezt a beszélgetést, mert a tegnapi csörte is elég gusztustalanra sikeredett.
|
SzVZoli | 116382 | 2017. július 14. 09:02 | Válasz erre: 116379 |
Lehet hogy rosszul írtam az imént ,pár hsz el lentebb valami hasonló szöveggel operált valaki (Csak telefonon most nem pörgetek visza) Hogy bizony a BMW hez sok pézike kell és bizony az nagyon prémium Talán én is tudnék venni új Gs-t ,de bizony az a házam rovására menne ,megálna egy időre a szépülése És ismerek is olyan BMW-s emberkét aki verimagát a Gs-re hogy ő ezt vadiújonan vette ,csak nemsokantudják hogy hitelből és bizony 40 párévesen még anyuékkal lakik Volt szerencsém kerülni 1-2 tipusával a Bmw nek és van is amelyik tetszik ,de semmi plusz meg prémium nem volt benne Volt amiben jobb volt 1 másiknál és volt amiben rosszabb És nem vagyok véres szájú Bmw utáló ,csak azokat nem csípem akik rápatanak a Bmw re és onnan fogva csak az a jó,csak nekik van pénzük csak nekiklehet mindent Persze tisztelet a kivételnek |
csokabi | 116381 | 2017. július 14. 09:01 | Válasz erre: 116376 |
Oké, de még mindig nem értem honnan tudok majd, 5-6 cm lett a lógás? Nem látok rajta skálázást vagy más jelölést.
|
rimen | 116380 | 2017. július 14. 08:20 | Válasz erre: 116379 |
Minek vitatkozni?Egyszer majd kipróbálja és változik a véleménye:))))
|
Levi990 | 116379 | 2017. július 14. 08:16 | Válasz erre: 116377 |
Te honnan tudod hogy nekem mennyi pénzem van ? Állhatna a garázsban bmw, a ktm helyett de nem, mert nincs a bmw-nek olyan stílusu motorja ami nekem kell, ha idősebb lennék pár évvel vagy jobban szeretném a terepet akkor 800-12000gs állna a ktm helyett. És viztos vagyok benne hogy a tdmből is egyszer bmw lesz :) egyszerűen azert mert baromi jó motor. Kibújik a szög, nem csak látsns az irigység már |
rimen | 116378 | 2017. július 14. 08:10 | Válasz erre: 116365 |
Én személy szerint 5 éve használom a bömöst 45ezret mentem vele idáig hibátlanul. Hozzáteszem egy csomó hágót végigjártam vele(olasz,szlovén,osztrák,montenegro) Természetesen ha szétesik valahol megírom. |
SzVZoli | 116377 | 2017. július 14. 08:09 | Válasz erre: 116374 |
Igen-igen ,minden márkának vannak jó és rossz tipusai ,tipushibái Csak ne legyen már hogy a BMW mindenek felett ,meg ha az életben összekaparsz anyi pénzt hogy vehes egy béjemvét ,akkor majd megtudod Nem jobb semmivel sem mint a többi motor |
Jani55 | 116376 | 2017. július 14. 08:08 | Válasz erre: 116368 |
Bocs, hogy beleszólok ebbe a kérdésbe, de feltétlen jó megoldásnak tartom a láncfeszesség beállítást hülyebiztossá tevő szerkezetet. Főleg, hogy univerziális, minden motortípushoz alkalmazható. (Mert ugye a motorgyártók nem hajlandóak végre gyártásba tenni azt a kivitelt, aminél a hátsó lengővilla forgáspontja egybe esik a kihajtótengely (kislánckerék) forgáspontjával. A megoldás többféle kivitelben is megszületett, de eléggé bonyolult lett a szerkezet, nehéz szervizelni és feleslegesen drágábbá tenné a gépet.) Én is készítettem magamnak ilyent huszonéve, igaz fix megoldással: egyszerűen egy 5x15-ös laposvasba 3db M5-ös fejnélküli csavar, aminek csak a végén van menet, az megy a laposvasba, hátul 1-1 anyával biztosítva... az egyenes vonalban megfelelő távolságra kiosztott csavarszárak között a láncot jobbról-balról (alulról-felülről) átvezetve pont akkora kerületi hossz rövidülést lehetet elérni, mint a segédszerkezetet kivéve, a névleges "láncfeszesség", amivel ugye rögtön a megfelelő lánclógás biztosítva lett. Hátsókerék tengelyanya készrehúzása után ezt a vackot egyszerűen lehúztam a láncról, (tehettem, mert a fejnélküli csavarok simán engedték) és garantáltan jó volt a láncfeszesség. Még XT600 -as időmben készítettem magamnak, jó volt a Transalpra, a Varára és most kíváncsi leszek, a Versysre is jó lesz-e! Lényegesen megkönnyíti a láncfeszesség beállítását pontos méretre, nem kell saccolni-méregetni, gyorsan, egyszerűen és garantáltan jó. Az én vackom ehhez képest azért is jobb, mert időmként, (célszerűen láncápoláskor) csak rányomom a láncra és rögtön látom, nyúlott-e a lánc az előző beállításhoz képest... Kell-e foglalkozni vele. Ez a kivitel állítható, tehát minden típushoz használható. Bocs, nem ment rövidebben. |
csokabi | 116375 | 2017. július 14. 08:04 | Válasz erre: 116372 |
Tehát a japán minőségi előírások csak a szigetországban előállított termékekre vonatkoznak... Pláne egy ilyen különösen veszélyes alkatrésznél.
|
Levi990 | 116374 | 2017. július 14. 07:46 | Válasz erre: 116365 |
Mi van a suzuki levegősödő fékével, mi van a gsxr kettétörő vázával vagy ugyanez az fz1, de a yamaha természetesen nem javított, nem garanciázott, vagy az mt09/r1 váltóhibák? Ezernyi típushiba volt/van/lesz amíg emberek tervezik a motorokat. Mellesleg ez a hiba amit linkeltél nem is volt annyira jellemző, inkább marketingfogás mert a bmw-vel lett tele minden. Hidd el hogy ezt a teleszkopot is ki fogják javítani. Baj hogy visszahívják és javítják amit elszúrtak? Ez butaság, Yosst idézve, látens irigység :) Bocs de én inkább örülök ha visszahívják és cserélik ellenben a yamahával ahol ha hibáznak azt sem ismerik be :) |
kawa70 | 116373 | 2017. július 14. 07:44 | Válasz erre: 116372 |
Inflátor akart lenni, telefonon nehézkes az irás még reggel:)
|
kawa70 | 116372 | 2017. július 14. 07:41 | Válasz erre: 116369 |
A légzsák beszállitós cucc. Ott a gyártási körülmények ( nevezetesen a levegő páratartalma) amik hátrányosan befolyásolják az eszközt. Leginkább a dél amerikai előállitással van a gond. A miskolci takatába rendszeresen járok be karbantartani, illetve mi raktuk össze azoknak a légkezelőknek a nagyrészét, ami az inflantátor gyártósoron biztosítja a megfelelő száraz levegőt. Nagyon szűk határok közt kell tartani a beállitott értékeket. |
Levi990 | 116371 | 2017. július 14. 07:37 | Válasz erre: 116361 |
Nem tudom mi a baj az irányjelzővel, nekem spec sokkal jobban tetszik annak a használata mint a hagyományos. A vészleállító/indítógombal sem tudom mi a baj, tökéletesen használható.
|