28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Morchibald 116771 2017. augusztus 9. 06:40   Válasz erre: 116767
Hát akkor nyilván én vettem rossz helyen.
    

Flenegen 116770 2017. augusztus 8. 22:57  
Üdv a csapatban, gratula a géphez és sok örömteli km-t a vassal!
    

sirgit 116769 2017. augusztus 8. 22:08  
Sziasztok-Ha elférek itt, jelen lennék néha-
Ma sikerült hozzájutnom a talán képen is látható 2003-as TDM 900 hoz-
A hazaút 250 km volt, tetszik a gép, de magázódunk még-
    

SzVZoli 116768 2017. augusztus 8. 21:01  
Köszönöm mindenkinek a hsz-t !
    

Robi70 116767 2017. augusztus 8. 18:27   Válasz erre: 116766
Itt: https://motoralkatresz.eu/motorok/yamaha/850/TDM850/1998/
31056 Ft
2 lánckerék és a D.I.D. lánc
    

Morchibald 116766 2017. augusztus 8. 18:15   Válasz erre: 116756
Hát nem tudom, hogy hol nézted, de nekem 42 ezret ír a szettre akcióban. amúgy 54e lenne.

https://www.motoralkatresznagyker.com/yamaha-tdm850-1996-1998-evjarat
    

Fido71 116765 2017. augusztus 8. 12:53  
Nekem leesett a hátsó gyári dobozom...
Akkor váltottam Givire.
    

Levi990 116764 2017. augusztus 8. 12:50  
Csak egy alternatívának ha valaki venne dobozt, az én ktm dobozom shad márka csak a ktm atfestette, nagyon jó minőség! Nem drágább mint egy givi, de minőségben szerintem sokkal jobb annál. Talán a honda gyári dobozai is átcimkézett shad dobozok( műanyag pl a vfr800)
    

vasutas 116763 2017. augusztus 8. 11:22   Válasz erre: 116760
Ha már szóba kerültem, eddig én még csak két dobozt láttam leesni,, mindkét esetben BMW-ékről a hátsó dobozok. De a Givi-46-osom zárjával is rengeteg problémám van, nehezen bocsátom meg neki, mert ugye azt nem gombokért vettem.
Az autófényezőnk a múlt héten fújt újra két oldaldobozt (a márkát már meg sem említem), darabját tizenötért.
    

lendvai 116762 2017. augusztus 8. 10:21   Válasz erre: 116761
Én nyugodt vagyok, mert elmentem a delphoi jósdába és tudom, hogy velünk ilyesmi nem fog történni. :-) A többire meg ott a felelősségbiztosítás.:-)
    

Robi70 116761 2017. augusztus 8. 10:14   Válasz erre: 116760
Nem vok 1 parázós fajta, de mégis végig futott az agyamon... jóindulattal monnyuk, hogy agyamon:)
ne firkáljak el, csak a (legalább) terhelés határán levő doboz essen le, egy sűrű forgalmú főúton, netán autópályán. Amit az mögöttem okoz, azért engem fognak fellógatni, lőlapnak használni és utána még vízbe folytani!:)
    

kawa550 116760 2017. augusztus 8. 09:36   Válasz erre: 116757
+1 Robinak! :))))) Igaz, én 12.000-ért 2db-ot vettem ebből a "szarból" vagy 8 évvel ezelőtt, úgy hogy azt már Jocó is használta 3-4 évig. A mai napig hibátlanok, a bukóvédelméről nem tok nyilatkozni, csak benzinkúton eldőlés volt, akkor még karcolás se lett rajt. Nem is nagyon értem, hogy ez miért lényeges szempont, ha autóbánon elfirkál vele az ember 130-nál, az lesz a legkisebb gondom, hogy a darabonként 6.000-es doboz cserés-e vagy sem, mivel egy gyári index 2x ennyibe kerül.
    

Robi70 116759 2017. augusztus 8. 09:17   Válasz erre: 116756
Sunstar a lánckerekek márkája Tomi.
    

lendvai 116758 2017. augusztus 8. 09:07   Válasz erre: 116757
A Givi dobozok Rita pakolási szokásai révén nálunk is olyan terelésnek vannak kitéve, hogy netovább. Átlag 10kg a 35 literes oldaldoboz, ennél néha kicsit több a hátsó. 6 éve van használatban és van, hogy német autópályán 160-as tempót kell bírniuk. Meg se nyikkant még a mechanika, én nem használok semmilyen plusz rögzítést. A hátsó doboz csúszó része van már egy kicsit kiszopósodva, mert az szinte állandóan fenn van, de még nem kotyog a platnin.
    

Robi70 116757 2017. augusztus 8. 08:42   Válasz erre: 116752
Kappa K53-at használok fölső doboznak, de az oldal koffereim nekem is ilyenek. Nem ázik be soha, stabil. Nyugodtan vedd meg.
Amúgy spanizom őket én is. de valszeg a Givit vagy a Kappat is spaniznám, mert olyan erőknek vannak kitéve 130-as tempó fölött,hogy a drága dobozokat is félnék, hogy elhagyom.
    

Fido71 116756 2017. augusztus 8. 08:26   Válasz erre: 116755
Ez a Sunstar mineb különbözik a "rendestől"?
A motoralkatrészben 20.920 ft a sima és 22.180 ft a Gold.
Nem rontani akarom az üzleted, csak na....
    

Morchibald 116755 2017. augusztus 7. 22:04  
Sziasztok.
Van egy eladó lánc szettem 4tx hez.
Ha valaki esetleg hamarosan csere előtt áll, és még nem szerezte be, hívjon bátran.DID 525vx es sunstar lanckerek.
Àra 25000ft
06306844890
Köszönöm
Tamàs
    

Levi990 116754 2017. augusztus 7. 22:00   Válasz erre: 116752
Én fel nem raknék ilyet a motoromra, spaniferezgesse aki akarja. Annyira minőséginek érződött hogy a ruhákat sem bírja el nemhogy ha esetleg rádől a motor. Ez megint egy majom-banán eset... Biztosan drágább egy használt jó doboz de megéri a pénzt pláne ha nem csak 1túrára tervez az ember. Givi keyless dobozok voltak nemrég 60ért párban, zsírújak.
    

Flenegen 116753 2017. augusztus 7. 21:44   Válasz erre: 116752
Oldaldoboznak hébe hóba használható lehet spaniferrel. Én eladtam s vettem hasznàlt Givit.
    

SzVZoli 116752 2017. augusztus 7. 21:39  
Sziasztok !

Van valakinek tapasztalata ezekkel a koppincs
dobozokkal https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1803103 Beázik-e ,ki nyílik-e menet közben stb...
Végre sikerült jó áron szereznem egy Wingrack 2 konzolt ,és hébe hóba jó lenne a 2 oldal doboz is (csak kisebb túrákra)
egyébként egy Maxia 2 van felpattintva
    

Traktoros 116751 2017. augusztus 7. 21:36   Válasz erre: 116714
Talán jobban látszik. Nagyon korrekt a "mester" Berger motor ha keresed..
    

Hitmanus 116750 2017. augusztus 7. 21:33  
Meg aztán lehet szezon végére az én 900-am is eladó lesz..és milla alatt..
    

Flenegen 116749 2017. augusztus 7. 21:31   Válasz erre: 116748
Most azért van kínálat a 900-akból.

Az 1 milla sok ha 2002-es a gép.
    

gezasz 116748 2017. augusztus 7. 21:29   Válasz erre: 116738
Szerintem sok egy 2002-es 900-ért több mint 1millió. Ezért nem vettem. A 2000-es 850-es valószinüleg 4-5 százezerrel olcsóbb.Az az 1 literes többlet fogyasztás nem olyan lényeges, a többi paraméterbe szerintem azonos
    

Flenegen 116747 2017. augusztus 7. 21:29  
Hát nem is tudom...Lehet hogy igazad lesz, de majd megátom...
    

gezasz 116746 2017. augusztus 7. 21:29   Válasz erre: 116738
Szerintem sok egy 2002-es 900-ért több mint 1millió. Ezért nem vettem. A 2000-es 850-es valószinüleg 4-5 százezerrel olcsóbb.Az az 1 literes többlet fogyasztás nem olyan lényeges, a többi paraméterbe szerintem azonos
    

Traktoros 116745 2017. augusztus 7. 21:29   Válasz erre: 116714
Szia! Én Üllőn csináltattam, egy pillanatig sem bántam meg . Nagyon jó. Elől-hátul zselé..
    

Fido71 116744 2017. augusztus 7. 21:20   Válasz erre: 116741
Hagyd már ezt a plexit...
Ha ér valamit, az akkora, mint a Fazekas Pistáé!
Minden más felesleges pénzkidobás /ahogy a mellékelt ábra is mutatja ;) /.
    

sirgit 116743 2017. augusztus 7. 21:16  
Köszönöm a választ, elvileg holnap megyek egyet megnézni (9oo)

Tudnátok valami olyasmit írni hogy mi az amit okvetlenül megnézzek, ráfigyeljek stb.-Nem vagyok egy nagy szerelő és motorozom is évek óta, de azért ez 2 henger hang és egyebek, megzavarjóhatnak :D
    

Robi70 116742 2017. augusztus 7. 21:07   Válasz erre: 116740
Kössz Csabi! Kevés autópálya lenne amúgy is, de ha fizető kapunál kell várni, akkor inkább kihagyom.
    

Flenegen 116741 2017. augusztus 7. 17:49  
Van valakinek tapasztalata az MRA Racing plexivel 900-on?
    

csokabi 116740 2017. augusztus 7. 17:38   Válasz erre: 116737
Ahol autóra fizetős ott motorra is. https://www.polish-online.com/polen/reisetipps/maut.php
    

kawa550 116739 2017. augusztus 7. 17:07   Válasz erre: 116738
900. Jobb fék, jobb futómű, modernebb, később jobban eladható, kevesebbet fogyaszt, az injektor probléma mentes, a 4tx karbi nem az.
    

sirgit 116738 2017. augusztus 7. 16:55  
Sziasztok Yamahások
Suzuki Inazumám /750/ eladását követően a tdm felé is kacsintgatok, lenne egy kérdésem.
A 850 vagy a 900-as?
Hülye kérdés:Nem sok egy 900-asért 1 millió és 60 ezer- 2002-es, elvileg garantált 36.000 km
és természetesen szép is, megnéztem-
Ezen kivül bármilyen le-és rábeszélésnek örülök.
A 850-es ha el nem viszik, 2000 évjárat, és a Yamaha kereskedés szerint 25.000 km van benne garantáltan, most csinlják rá a műszakit mert elvileg a tulajdonos 2 évig csak tárolta,nem motorozott- (fene tudja-akár vissza is pörgehettek és a 2 év állás az indok? )

Köszönöm előre is, bármit is írtok.
    

Robi70 116737 2017. augusztus 7. 15:49  
A lengyel autópályákról annyit sikerült kiderítenem, hogy fizető kapuk vannak. De hogy motorral is fizetni kell-e, azt nem. Tud valaki valamit erről?
    

pocak75 116736 2017. augusztus 7. 12:29   Válasz erre: 116735
köszi!
    

Robi70 116735 2017. augusztus 7. 11:51   Válasz erre: 116730
A tokodi kárpitossal többen is dolgoztattunk. Aramo, Csanesz és én is.
Aramo csak áthúzatta az ülést, 6000 ft-ot fizetett.
Csanesz kicsit szélesíttetett rajta és új huzatot kapott. Talán Ő fizetett 20e körül.
Az enyém már át volt szivacsozva (szélesítve, magasítva, elöl-hátul), ezen igazított és huzatot vart rá. Ez már 35e-be fájt. A képre ha ránagyítasz, talán látszik hogy néz ki. Sajna nincs közelebbi fotóm hirtelen.
Rendszerint sok munkája van, tehát egyeztetni kell vele, de szépen dolgozik.
Az elérhetősége: Bajzát Gábor 30 221 3312
    

BarBazsi 116734 2017. augusztus 7. 11:48   Válasz erre: 116733
ilyen lett
    

BarBazsi 116733 2017. augusztus 7. 11:31   Válasz erre: 116714
Itt csináltattam annak idején.
https://hu-hu.facebook.com/pepitacarpit/
    

Bimmer1 116732 2017. augusztus 7. 11:00   Válasz erre: 116714
Nem kimondottan komfortosítás, de zselésítés olcsón....


Én ezt rendeltem meg: http://m.ebay.com/itm/...

Tudni kell róla hogy rohadtul nem az a méret jött mint ami a leírásban szerepel (kissebb). Eladó a reklamációmat elutasitotta mondván "másodosztályú" a termék és ezt a hirdetésben feltüntette. (Más kérdés hogy ebay meg nekem adott igazat ;) ).

Ha ujra rendelnék akkor a Large méretet venném. A felesleget le lehet vágni.

Kb. 3000 km mentem az új ülléssel.

Csodát ettöl sem kell várni, bár tegyük hozzá nekem annyira alacsonyra lett átszabva az ülés hogy leérjen a lábam hogy gyakorlatilag szinte csak a zselé van alattam.

Ha az eredeti szivács vastagságból csak annyit vesztek el hogy bemenjen a zselélap akkor lehet ad plusz komfort érzetet. Esetemben kb annyit tud mint az eredeti nem gyári vastag szivacsos ülésem csak ezzel alacsonyabban ülök.

A kárpitos munkát pedig bármely kárpitos megtudja csinálni.
    

Bimmer1 116731 2017. augusztus 7. 11:00   Válasz erre: 116714
Nem kimondottan komfortosítás, de zselésítés olcsón....


Én ezt rendeltem meg: http://m.ebay.com/itm/...

Tudni kell róla hogy rohadtul nem az a méret jött mint ami a leírásban szerepel (kissebb). Eladó a reklamációmat elutasitotta mondván "másodosztályú" a termék és ezt a hirdetésben feltüntette. (Más kérdés hogy ebay meg nekem adott igazat ;) ).

Ha ujra rendelnék akkor a Large méretet venném. A felesleget le lehet vágni.

Kb. 3000 km mentem az új ülléssel.

Csodát ettöl sem kell várni, bár tegyük hozzá nekem annyira alacsonyra lett átszabva az ülés hogy leérjen a lábam hogy gyakorlatilag szinte csak a zselé van alattam.

Ha az eredeti szivács vastagságból csak annyit vesztek el hogy bemenjen a zselélap akkor lehet ad plusz komfort érzetet. Esetemben kb annyit tud mint az eredeti nem gyári vastag szivacsos ülésem csak ezzel alacsonyabban ülök.

A kárpitos munkát pedig bármely kárpitos megtudja csinálni.
    

pocak75 116730 2017. augusztus 7. 08:24  
Köszönöm a képeket szép munka. Ha más nem lesz beszélek velük...
Közben letelt a szabim a céges gépemen találtam egy elmentett docot valaki csináltatott ülést Tokodon és 20ért szélesített magasított hímzett, meg van a kép is, szép munka az is, csak azt nem mentettem el hogy ki volt az pontosan, illetve nem volt ott a kárpitos elérhetősége sem....
    

Robi70 116729 2017. augusztus 6. 20:11   Válasz erre: 116696
Gratula Peti! Tényleg jól néz ki az új szerzemény!
    

kawa550 116728 2017. augusztus 6. 19:40  
meg még
    

kawa550 116727 2017. augusztus 6. 19:35  
Fotóim azért vannak, az egyik pl szinte megegyezik a rexi ülésével. :)))
    

kawa550 116726 2017. augusztus 6. 19:21   Válasz erre: 116723
Hogy a motorozáshoz kapcsolódó dolgok pofátlanul drágák, az tuti. De ha én lennék kárpitos és ugyan azért a munkáért kérhetnék 10 rugót meg 30-at is, és mindegyiket kifizetnék, akkor bizony én is(meg szerintem te is) 30-at kérnék. Amíg van, aki hajlandó kifizetni a dolgok árát, addig ennyibe fog kerülni, mi meg dönthetünk hogy kérjük-e ennyiért vagy sem. Én pl nem. Telefonért sem vagyok hajlandó nem hogy 2 de 1 százezret se fizetni, nincs is menő telóm, nem is lesz. Ülésre se vagyok hajlandó ennyit fizetni, nincs is.
Az más kérdés hogy a belinkelt oldalon a referenciák közti 900 ülést még kifejezetten csúnyának is gondolom, de ez szubjektív, másnak lehet hogy tetszik.
Amiről mi a Tibivel valamelyik nap beszélgettünk is, hogy én nem tom, mekkora a létjogosultsága ezeknek a 100.000-es átalakításoknak. Ha én bemegyek a moziba, akkor ott 2-3x akkora ülőfelületű, combot is alátámasztó, párnázott, karfás, háttámlás ülésen, ahol még csak nem is kényszeríti a lábamat valami lábtartó egy bizonyos pozícióba, én ott is max a film felénél már össze vissza fészkelődök. Bármilyen autóból már 1-200km után nagyon jól esik kiszállni. Könnyen lehet hogy az alfelemre kényesebb vagyok mint mások, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen átalakítástól vidáman motoroznék utána hosszú órákat megállás nélkül. Ezért aztán olyan 100km-enként megállunk kicsit leszállni, tankolni, inni, stb. Még semelyik motoromon se ment ez nekem másképp.
    

1Laciapu 116725 2017. augusztus 6. 18:28  
Erről beszélek, egyet értünk!
    

Kawakarika 116724 2017. augusztus 6. 18:04   Válasz erre: 116723
Tökéletesen igazad van!
De:akkor nézzük meg mi a francért kerül egy gumiszett 70-80ezerbe?Jó esetben mész vele 20e km-t.Kocsira ennyiért 4db-ot kapsz és ötször annyit elmész vele.
De sorolhatnék alkatrészeket,tömítéseket,vagy ruhát,csizmát bukósisakot,egyebeket.Minden irreálisan túlárazott,mégis megvesszük...
A motorozás nem olcsó,ezt mindenki tudja,de aki "fertőzött",nem mond le róla,mint a dohányosok a cigiről,a "kulacsok"az alkoholról....
    

1Laciapu 116723 2017. augusztus 6. 17:43  
Azért 70-80-100 ezreket elkérni egy ülésért enyhén szólva is rablás!
Nézzük már meg, mennyibe kerül az a szivacs, zselé, bőr-műbőr és mennyi a ráfordított idő. Az a baj, hogy a motorozás és a hozzá tartozó dolgok legalább háromszoros áron elérhetőek. Sokan dicsekednek is vele, mi mennyibe volt, esztelen összegeket fizetve. Higgyétek el, vannak kis kárpitosok, akik normális áron elkészítik pl. az ülést is, profi minőségben. Persze nem a neten hirdető menő kárpitosok. Ismerősöm bőrössel olyan oldaltáskákat varratott, hogy megszólal a csopperre! Úgy féláron kb. Na mind1, amíg van fizetőképes kereslet, addig eszükbe sem jut lejjebb vinni az árakat, igazuk is van.
    

Kawakarika 116722 2017. augusztus 6. 16:55   Válasz erre: 116720
Ha beszélsz vele biztos kapsz kedvezményt Te is.
    

Kawakarika 116721 2017. augusztus 6. 16:51   Válasz erre: 116717
A mostani erdélyi túrához Neked is jól jött volna:)))
Apropó,a múltkor Veszprém Hotel előtt húztál el mellettem a villogóssal,csak későn vettelek észre.Neked zöld volt a lámpa balra,nekem piros,egyenesen./Nem TDM-mel voltam/
    

Fido71 116720 2017. augusztus 6. 16:46  
Nézegettem már ezt az oldalt, de az árlista alapján nekem 100 feletti összeg jön ki...
Lehet, veszek egy birkaszőrmét....
    

Kawakarika 116719 2017. augusztus 6. 16:36   Válasz erre: 116718
Na mégegyszer
    

Kawakarika 116718 2017. augusztus 6. 16:33   Válasz erre: 116716
2015 nyarán vettem a 4TX-et az egyik fórumtárstól,de amint hazaértem vele(100km) tudtam hogy ez az ülés egy rakás sz....,ami a kényelmet illeti,ezzel nem lehet hosszabb útra menni.:(((
Érdeklődtem itt-is ott is,ajánlottak ezt is azt is,végül még az év decemberében megcsináltattam,kb.2hét alatt.A kárpitos először képet kért a motorról,és rólam,hogy mekkora vagyok,hogy ér le a lábam,milyen a testtartásom stb.Utána személyesen vittem le hozzá az ülést,ahol kb.1 órát tárgyaltuk,milyen legyen a varrás,legyen-e zselé betét,stb.Videós bemutatót is tartott.
Megadva a kényelmet Feleségemnek is,mindkét ülőfelületet zselé betéttel kértem.
Megjegyzem én is sokallottam az árát,de egy másik cég jóval drágábbért vállalta volna.Azt mondta a mester:"ez csak egyszer fáj,amíg kifizetem,utána nincs fenékfájás."Igaza volt,én nem bántam meg.Azóta mentem vele 27ezer km-t,elég sok hosszú út volt/Osztrák-Szlovák,Német-Olasz-Liechtenstein,Livigno,Szlovén,Horvát,Bosznia/ Napi 550-600km simán teljesíthető vele.
Ezen komfortosításért 70 ezer ft-ot fizettem,számlával,garanciával. Itt készült: http://somotokarpit.hu/index.htm
Sem rábeszélni,sem lebeszélni nem akarlak,de én nagyon örülök,hogy megcsináltattam.
Egyébként két szintén TDM-es barátom személyesen eljött hozzám,megnézni,próbálni,és ők is megcsináltatták ennél a kárpitosnál.Azért volt jó a téli időpont,mert akkor úgy sem használtam,így nem kellett"csereülés"

Próbálok képet feltenni.
    

Fido71 116717 2017. augusztus 6. 15:35   Válasz erre: 116715
Azok a képek ill. elérhetőség engem is érdekelne...
Sajnos, mi is keveset motorozunk.
Azonban ha elindulunk akkor 3-4 ezer km belemegy 2 hét alatt. A napi 5-600 km-nél már igen csak sajog a hátsóm.
Pedig ki van párnázva rendesen... :))
    

pocak75 116716 2017. augusztus 6. 15:08   Válasz erre: 116715
Azért várom azt a képet ha nem gond... meg a mester elérhetőségét is....
Én elvagyok a mostanival is a páromnak nem annyira kényelmes... hát sajna olyan sokat nem megyünk, de lehet ez is az oka.... persze nincs más megoldás kifizetem, de ha olcsóbb és ügyes precíz mester nyilván jobb lenne. és akkor a 80hoz még jön a második ülés ára hogy amíg készül is használható legyen a moci.
    

Kawakarika 116715 2017. augusztus 6. 14:49   Válasz erre: 116714
Én raknék fel képet,de ha a 60-80at sajnálod,akkor nem fájdìtom a szived:))))
Pedig a kényelem megér ennyit ha sokat mész,hidd el.
    

pocak75 116714 2017. augusztus 6. 13:50  
Üléskomfortosításhoz van valakinek valami korrekt kapcsolat, mert a "nagyok" kicsit drágák nekem..... tudom skót vagyok de az a 60-80-t sokallom... esetleg kép valakinek?
Sokszor volt már szó róla de ezen az oldalon valamit megtalálni nem egyszerű....és akkor pc voltam.
    

night-rider 116713 2017. augusztus 5. 18:12   Válasz erre: 116712
Yes
    

kawa550 116712 2017. augusztus 5. 18:09   Válasz erre: 116711
Késő bánat, már megtettem, és rexi rituális fürdetése is megtörtént miután magammal végeztem Most még finoman áttörölgetem némi wédés ronggyal is, mégiscsak csillognia kő a múzeumban....:)))))
    

night-rider 116711 2017. augusztus 5. 17:55   Válasz erre: 116710
Akkor ma már ne fürgyé le))))))
    

kawa550 116710 2017. augusztus 5. 17:34   Válasz erre: 116709
Ha nem túl bonyolult a felszerelése, akkor szerintem ne dobd ki, jól jöhet az egy hosszú túrán, normál használatban meg elvan a garázs polcon. Én is előre szoktam tenni a lábam pihentetésnek a bukógombámra, csak az kicsi, meg nem sokkal nyúlik túl a deknin egyik oldalon se, így tényleg csak 1-2 percre jó. De egy olyan ami rendesen megtartja a lábat ha kell, egyáltalán nem hülyeség egy autópályás etapon, ahol csak megy az ember egy gázon 100km-t.
Szélvédelemnek meg turbulenciának adtunk ma a rexivel hazafelé!:))))))) 150-el utolérem a superböt egy karaván végén, jó 5 perc múlva szép lassan mindegyiknek leesett hogy a külső sávban kéne araszolniuk, ki is takarodott az összes, de a szuper persze megmutatta a rexinek milyen jól gyorsul a skodateknik 150-ről. Hát, nem túl jól. :D Aztán azt akarta megmutatni, hogy megy a szuper 200 felett is. Hát, azt se sikerült megmutatnia, de az alatt a 10 perc alatt többet merevedett a nyakam, mint az egész túrán összesen.:)))))))))))
    

sagipet 116709 2017. augusztus 5. 08:55  
A szélvédelemmel én nem foglalkozok, szeretem a turbolenciát!! :) Az a bukógomba egy csopperes lábtartó kreálmány lenne, még nem tudom mi lesz a sorsa, de valószínűleg liqvidálva lesz mert nem egy szép darab.
    

Morchibald 116708 2017. augusztus 5. 08:51  
Sziasztok.
Van egy eladó lánc szettem 4tx hez.
Ha valaki esetleg hamarosan csere előtt áll, és még nem szerezte be, hívjon bátran es megeggyezünk.
DID 525vx es sunstar lanckerek.
06306844890
Köszönöm
Dékány Tamàs
    

kawa550 116707 2017. augusztus 4. 19:04   Válasz erre: 116704
Én már volt hogy kopásjelző alá mentem, de csak otthon környéki használattal. Ha hosszabb út előtt nem vagyok biztos benn, hogy kibírja még hazáig, akkor inkább lecserélem korábban. A szokásos majom-banán dolog, nem ezen múlik a költségvetés. Monnyuk általam felszerelt gumi még soha nem érte meg a 2 évet, se elől se hátul, előb elkopnak. Ilyen 23-ról én csak álmodok, elől se bírnak ki 18-19-nél többet.
    

Englishman 116706 2017. augusztus 4. 18:47   Válasz erre: 116698
Gratula!
Szép vas! :))
    

lendvai 116705 2017. augusztus 4. 18:26   Válasz erre: 116704
Ha nem akarok a rendőrrel vitatkozni, Magyarországon vagy éppen Ausztriában, akkor a kopásjelzőnél cserélem. A slickre koptatott gumi száraz úton rendben is lehet, de ha vizes, akkor nincsenek barázdák amik elvezessék a vízréteget és akkor nagyon lábujjhegyen kell közlekedni. Bár általában középen kopik el először, ott inkább a féktáv miatt lehet vizes úton aggódni.
    

Bimmer1 116704 2017. augusztus 4. 17:56  
Pár éve motorozok már, de eddig csak az elöregedett gumi miatt cseréltem gumit a motoron.

Ma viszont konstatáltam az első gumin, hogy minta ugyan még mindig van rajta, de ránézésre már nincs 1.6 mm egyes helyeken.

Kis utána nézés után kiszámoltam hogy kb 25 ezer van az első gumiban (Michelin Pilot Road 3)

Tapadás romlást még nem tapasztaltam, legutóbbi Romániai utamon is a hátsó Michelin Anakee 3 volt a gyengébb láncszem (az volt hogy megcsusszant).

Sokaknál látom a neten, hogy slick-re koptatják... Itt ki mikor szokott cserélni? Ha a kopásjelzőnél van cseréltek vagy vártok a minőségi romlásig illetve a simára kopásig?

Nem pénz kérdés miatt kérdem, már megrendeltem az újat, (remélhetőleg meg is jön minél hamarabb), de érdekelne hogy ki meddig hagyja fent.
    

csokabi 116703 2017. augusztus 4. 16:47   Válasz erre: 116702
Hát, ha egy ügyeskezű, csinos kislány a kárpitos, akkor a hátsómat is kezelésbe veheti. De kétlem, hogy bárki a farpofáimra vágyna:)
Marad az ülés. Az is éppen elég nagy kielégülés lenne, ha az tényleg jó lenne. Amikor otthon voltam láttam egy Tommot darabot, kinézetre jól sikerült munka volt.
    

lendvai 116702 2017. augusztus 4. 16:36   Válasz erre: 116701
A seggeden segít a kárpitos, vagy a nyergen? :-)
    

csokabi 116701 2017. augusztus 4. 16:32   Válasz erre: 116700
Szerintem inkább egy király lábtartó lehet. Hétvégén nagyon vágytam egy ilyenre, kivolt a térdem a nap végére. Meg a seggem a köcsög nyeregtől, de azon majd segítenek télen valamelyik kárpitos műhelyben.
    

kawa550 116700 2017. augusztus 4. 16:24   Válasz erre: 116698
Faxa! Az valami bukógomba a vizpumpánál?
    

lendvai 116699 2017. augusztus 4. 16:13   Válasz erre: 116696
Vettél egy 900-ast? Hát nem olvastad itten az előző napok bejegyzéseit? Hát megállapították, a 900-as szélvédelme egy fos, 300km után beteg leszel rajta! :-) A mai napig nem tudom hogyan tudtunk közel 600km-t lehúzni vele, Séf bácsit kísérve! :-) És már előre rettegek a visszaúttól, jó, ha élve hazaérünk.:-)
Amúgy gratulálok, szép masinának néz ki a képen.:-)
    

sagipet 116698 2017. augusztus 4. 14:36  

    

csokabi 116697 2017. augusztus 4. 14:03   Válasz erre: 116696
Gratula hozzá! Fotó lesz?
    

sagipet 116696 2017. augusztus 4. 13:04  
Én tegnap bejártam Tolnát- Baranyát! 900-as tulaj lettem! Pécsen vagy ett a franc tudja vettem egy igen jó állapotú 2007-es gépet. Nagyon jó!
    

fazakas66 116695 2017. augusztus 4. 10:47   Válasz erre: 116694
Ezt jól meg aszontad..
    

kawa550 116694 2017. augusztus 4. 09:09   Válasz erre: 116693
Egy környékbeli, aki ismeri a környék kis látnivalóit, annak nyilván túlzásnak tűnhet. De azért ha Magyarország jelentős turisztikai régióit rangsoroljuk, akkor tolna kb ugyan úgy a végén lenne mint pl Kópháza, főleg ha az utazás(motorozás). Kópháza 5km-es körzetében is tudok emlékezetes látnivalókat, de magam sem sorolnám az ország jelentős régiói közé. Sopron az első 5-ben van az ország turisztikájában, de Sopronból elmotorozni Győrbe, az kb akkora élmény mint sajtreszelővel rejszolni. Jártam már tolnában, hát az se volt egy káposztareszelőnél nagyobb élmény egy áthaladónak, aki cél nélkül csak átutazik ott. Ami miatt írtam az az, hogy a táj, domborzat, stb az nagyon hasonló a horvátok északi részéhez, ami nem véletlen hisz egymás mellett vannak. De míg a tengerpartra vagy Ausztriába, Szlovéniába, Olaszországba a hegyekbe a motorosok elég nagy száma vágyik, addig vajon hány motoros álmodik ebben a percben egy csodás tolnai túrában? Érted te ezt magad is, nem kell magyaráznom. Nem Tolna miatt jön a külföldi hozzánk, nem észak Horvátországért megyünk a horvátokhoz.
    

fazakas66 116693 2017. augusztus 4. 07:11   Válasz erre: 116690
Tolnát Baranyát érdektelennek tartani enyhe túlzás.Nem az Alpok alja de vannak itten szép utak ,megkockáztatom hogy szebbek mint Kópháza környéke ,a határ inenső felére gondolok .:)))
    

Bimmer1 116692 2017. augusztus 3. 22:39  
Levi990 és kawa550 köszi az infókat
    

Levi990 116691 2017. augusztus 3. 19:50   Válasz erre: 116689
Starigrad-Zengg, kb ez a legjobb szakasz az egész parton, a 69es is vagány ahol nincs település. Bosznián nyugodtan menj át, van ahol fehér, csúszós aszfalt van de ez inkább csak a még nem felújított kopott aszfalt, sok helyen nem is tökéletes de a tdm elég jól kisimítja. Mostar nagyon szép, onnan le Makarska, ott a Sveti-Jurera érdemes felmenni, Zadar környékén eltávolodni a parttól mert kegyetlen nagy a forgalom, Starigradtól Zenggig az tökéletes, Plitvice, Bosnyák-Horvát határon a Bosnyák oldalon vègig jól lehet haladni. Bosnyák rendőrök meg ha megállítanak, alkuképesek. Közlekedés Boszniában meg ugyanaz mint Montenegróban.
    

kawa550 116690 2017. augusztus 3. 10:51   Válasz erre: 116689
Az északi rész elég érdektelen, kb mint Tolna, Baranya, semmi extra, azon mi átléptünk pályán. Lefelé már vannak jó kanyargós főutak 23, 25, a tengerparti út meg a legjobb, nagyon jó aszfalt, egyenes szinte nincs, a kilátás eszméletlen. Rendőrrel csak a városban találkoztunk, azok is szarnak mindenre, sebességmérés sehol sem volt, fix kamerával 2x találkoztunk. A helyi motorosokat elnézve szerintem azt se tudják mi az a kipuffogó, ezek itt rendszám meg sisak nélkül flangálnak nagy motorokkal is, még elektromos felhajtható rendszámmal is simán beparkolnak a város kellős közepére a főutcára.
Dugóval lefelé nem találkoztunk, a visszafele sávban volt 1 Zágráb előtt. Tavaly simán előrementünk mindenhol, a kapuknál a terelőkutyák még mutatják is hogy hol lehet előremenni, a tengerparti nagydugóból egy motoros rendőr után mentünk vagy 5km-t előre, aztán meg a szerpentinen a kanyarokba betérdelve ment előttünk, mi meg utána.
Az biztos hogy pályán a kapuknál főleg szombaton gyakori a több kilométeres sor, motorral simán kikerülhető.
    

Bimmer1 116689 2017. augusztus 3. 09:43   Válasz erre: 116675
Látom egyesek itt járnak Horvátország felé.

Leirnátok a tapasztalatokat?

Autópálya vagy alsóbbrendű utak?
Dugók mennyire jellemzőek? Motorral előre szabad csorogni a sorok között?

Rendőrök, traffipax, gyáritól eltérő kipufpgó?

Kedvelt útvonalak?

Gyakorlatilag minden infó érdekel. 4 napos turára mennénk barátnőmmel valamerre.

Románia, Szlovénia,Montenegró után keresnénk valami újdonságot ami 4 napba belefér Szegedről indulva.

Köszi előre is mindenkinek!
    

lajostrom 116688 2017. augusztus 3. 06:10   Válasz erre: 116686
Aha! Bükkszék.
    

lendvai 116687 2017. augusztus 2. 21:21   Válasz erre: 116682
Nekem is szélesebb, laposabb alu kormány van. Nem LSL, valami más, az előző tulaj még az EU-s műbizonylatot is adta hozzá. Mivel laposabb, mint a gyári ezért kb 3-4cm-es kiemelő is van hozzá. A kábelek, bovdenek érintetlenek, nem kellett bolygatni semmit. Kényelmesebb, mint a 4TX-emen használt gyári cső, ami kicsit vissza volt hajlítva ehhez képest (a 900-ast sose használtam a gyári kormánnyal, már ezzel az aluval vettem). Terelni is könnyebb a gépet mivel kicsit szélesebb.
    

gezasz 116686 2017. augusztus 2. 21:18   Válasz erre: 116684
Az is lehetne! De ez kicsit sósabb és távolibbb,
    

kawa550 116685 2017. augusztus 2. 21:10   Válasz erre: 116682
LSL alu kormányok közt nézz körül, 15 rugó környékén vannak már. Ha csak szélesítenél oldalanként 2-3 centit, akkor ahhoz max egy kis átrendezés kellhet a kábeleknél. Azoknak aszélessége egyébként alapból szerintem túl sok is, én úgy használtam, hogy mindkét oldalon leflexeltem 2 centit a végéből. A formája is jobb, a gyári kényelmetlen csuklótartást is megoldja.
    

lajostrom 116684 2017. augusztus 2. 21:10  
Ez a szatymazi tavak egyike, Gézu?
    

gezasz 116683 2017. augusztus 2. 20:47   Válasz erre: 116678
Délelőtt fél tizenegykor
    

abel92 116682 2017. augusztus 2. 20:19  
Sziasztok srácok!

Most olvasgattam a nagy irományokat a plexivel kapcsolatban. Nekem a csatolt képen látható plexi kombóm van. Én teljesen megvagyok vele elégedve. Viszonylag nagyobb szélben dobálja csak a fejemet, nagy tempónál (140 felett). A bogarak csak a sisakplexi felett jelentkeznek. Egyébként 181 cm magas vagyok.
Ami pedig összességében az eddigi tapasztalatom a motorról: Én teljesen megvagyok elégedve a motorral. Kényelmes hosszú távon is. A fogyasztásról nem is beszélve. A tegnapi napon az egyik cimborám motorjáért mentünk le ketten Kecskemétről majdnem a román határig. M5 és M43-at 140km/h-val átszelve. Én és ő is 90kg körül vagyunk, a motor pedig visszaszámolva 5,3l-t evett 100km alatt kettőnket cipelve. Talán az egyetlen negatív amit fel tudnék hozni rá az az hogy nekem kicsit keskeny a gyári kormány. A gázkart például a jobb kezemmel teljesen szélén fogom.
Korábban láttam ment a gyári kormány kontra csere téma is. Ezzel kapcsolatban van valakinek valami ajánlása? Jó lenne olyat találnom amivel nem kell nagy átalakításokat csinálnom (emelni a kormánybefogáson & bowdeneket kicserélni).

Hirtelen ennyi jutott eszembe.
További szép estét!
Marci
    

kormi1313 116681 2017. augusztus 2. 17:34   Válasz erre: 116680
A párom rájött volna hogy a jónál is van jobb. Nem kockáztatok!
    

csokabi 116680 2017. augusztus 2. 17:07   Válasz erre: 116679
Nem mertél bemenni, hogy csak kívülről van fotó?:)
    

kormi1313 116679 2017. augusztus 2. 17:02  
Nahát a szöveg itt maradt a kép elment!
    

kormi1313 116678 2017. augusztus 2. 17:00  

    

kormi1313 116677 2017. augusztus 2. 16:57  
Mostani " motorom" megy mint a golyó!
    

furfarag 116676 2017. augusztus 2. 14:51   Válasz erre: 116667
Hú,nekem nagyon bejön ez a plexi.Lehet hogy télen legyártom.Nagyon spéci.
    

kawa550 116675 2017. augusztus 2. 14:10   Válasz erre: 116662
Tök könnyen megközelíthető, a 25-ös főút mentén van egy 200m-es kis mellékúttal, ki is van táblázva. A tengerparti E65(régi 8-as) útról nyílik Karlobagnál.
https://goo.gl/maps/Uj9uWTQ2vbt
    

kawa550 116674 2017. augusztus 2. 10:51   Válasz erre: 116665
Az attól függ hogy kell érteni az elmenést....:)))))
    

kawa550 116673 2017. augusztus 2. 10:45   Válasz erre: 116667
Ok, neked még ezt az átlátszó mesét is elhiszem. :))))))) Cserébe nem teszek fel képet a hengerzsák tartómról, mert az is olyan szép, hogy azt veszem le először és csak az után a dobozokat...... :)))))
    

lendvai 116672 2017. augusztus 2. 00:05   Válasz erre: 116671
Egészségedre Pista! :-) Ma én is kénytelen voltam este sörrel pótolni az elvesztett folyadék- és ásványi anyagmennyiséget.:-) Borzasztó igénybevétel ez nekem, mert az igazat megvallva nem szeretem a sört.:-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők