Morchibald | 116771 | 2017. augusztus 9. 06:40 | Válasz erre: 116767 |
Hát akkor nyilván én vettem rossz helyen.
|
Flenegen | 116770 | 2017. augusztus 8. 22:57 |
Üdv a csapatban, gratula a géphez és sok örömteli km-t a vassal!
|
sirgit | 116769 | 2017. augusztus 8. 22:08 |
Sziasztok-Ha elférek itt, jelen lennék néha- Ma sikerült hozzájutnom a talán képen is látható 2003-as TDM 900 hoz- A hazaút 250 km volt, tetszik a gép, de magázódunk még- ![]() |
Robi70 | 116767 | 2017. augusztus 8. 18:27 | Válasz erre: 116766 |
Itt: https://motoralkatresz.eu/motorok/yamaha/850/TDM850/1998/ 31056 Ft 2 lánckerék és a D.I.D. lánc |
Morchibald | 116766 | 2017. augusztus 8. 18:15 | Válasz erre: 116756 |
Hát nem tudom, hogy hol nézted, de nekem 42 ezret ír a szettre akcióban. amúgy 54e lenne. https://www.motoralkatresznagyker.com/yamaha-tdm850-1996-1998-evjarat |
Fido71 | 116765 | 2017. augusztus 8. 12:53 |
Nekem leesett a hátsó gyári dobozom... Akkor váltottam Givire. |
Levi990 | 116764 | 2017. augusztus 8. 12:50 |
Csak egy alternatívának ha valaki venne dobozt, az én ktm dobozom shad márka csak a ktm atfestette, nagyon jó minőség! Nem drágább mint egy givi, de minőségben szerintem sokkal jobb annál. Talán a honda gyári dobozai is átcimkézett shad dobozok( műanyag pl a vfr800)
|
vasutas | 116763 | 2017. augusztus 8. 11:22 | Válasz erre: 116760 |
Ha már szóba kerültem, eddig én még csak két dobozt láttam leesni,, mindkét esetben BMW-ékről a hátsó dobozok. De a Givi-46-osom zárjával is rengeteg problémám van, nehezen bocsátom meg neki, mert ugye azt nem gombokért vettem. Az autófényezőnk a múlt héten fújt újra két oldaldobozt (a márkát már meg sem említem), darabját tizenötért. |
lendvai | 116762 | 2017. augusztus 8. 10:21 | Válasz erre: 116761 |
Én nyugodt vagyok, mert elmentem a delphoi jósdába és tudom, hogy velünk ilyesmi nem fog történni. :-) A többire meg ott a felelősségbiztosítás.:-)
|
Robi70 | 116761 | 2017. augusztus 8. 10:14 | Válasz erre: 116760 |
Nem vok 1 parázós fajta, de mégis végig futott az agyamon... jóindulattal monnyuk, hogy agyamon:) ne firkáljak el, csak a (legalább) terhelés határán levő doboz essen le, egy sűrű forgalmú főúton, netán autópályán. Amit az mögöttem okoz, azért engem fognak fellógatni, lőlapnak használni és utána még vízbe folytani!:) |
kawa550 | 116760 | 2017. augusztus 8. 09:36 | Válasz erre: 116757 |
+1 Robinak! :))))) Igaz, én 12.000-ért 2db-ot vettem ebből a "szarból" vagy 8 évvel ezelőtt, úgy hogy azt már Jocó is használta 3-4 évig. A mai napig hibátlanok, a bukóvédelméről nem tok nyilatkozni, csak benzinkúton eldőlés volt, akkor még karcolás se lett rajt. Nem is nagyon értem, hogy ez miért lényeges szempont, ha autóbánon elfirkál vele az ember 130-nál, az lesz a legkisebb gondom, hogy a darabonként 6.000-es doboz cserés-e vagy sem, mivel egy gyári index 2x ennyibe kerül.
|
lendvai | 116758 | 2017. augusztus 8. 09:07 | Válasz erre: 116757 |
A Givi dobozok Rita pakolási szokásai révén nálunk is olyan terelésnek vannak kitéve, hogy netovább. Átlag 10kg a 35 literes oldaldoboz, ennél néha kicsit több a hátsó. 6 éve van használatban és van, hogy német autópályán 160-as tempót kell bírniuk. Meg se nyikkant még a mechanika, én nem használok semmilyen plusz rögzítést. A hátsó doboz csúszó része van már egy kicsit kiszopósodva, mert az szinte állandóan fenn van, de még nem kotyog a platnin.
|
Robi70 | 116757 | 2017. augusztus 8. 08:42 | Válasz erre: 116752 |
Kappa K53-at használok fölső doboznak, de az oldal koffereim nekem is ilyenek. Nem ázik be soha, stabil. Nyugodtan vedd meg. Amúgy spanizom őket én is. de valszeg a Givit vagy a Kappat is spaniznám, mert olyan erőknek vannak kitéve 130-as tempó fölött,hogy a drága dobozokat is félnék, hogy elhagyom. |
Fido71 | 116756 | 2017. augusztus 8. 08:26 | Válasz erre: 116755 |
Ez a Sunstar mineb különbözik a "rendestől"? A motoralkatrészben 20.920 ft a sima és 22.180 ft a Gold. Nem rontani akarom az üzleted, csak na.... |
Morchibald | 116755 | 2017. augusztus 7. 22:04 |
Sziasztok. Van egy eladó lánc szettem 4tx hez. Ha valaki esetleg hamarosan csere előtt áll, és még nem szerezte be, hívjon bátran.DID 525vx es sunstar lanckerek. Àra 25000ft 06306844890 Köszönöm Tamàs |
Levi990 | 116754 | 2017. augusztus 7. 22:00 | Válasz erre: 116752 |
Én fel nem raknék ilyet a motoromra, spaniferezgesse aki akarja. Annyira minőséginek érződött hogy a ruhákat sem bírja el nemhogy ha esetleg rádől a motor. Ez megint egy majom-banán eset... Biztosan drágább egy használt jó doboz de megéri a pénzt pláne ha nem csak 1túrára tervez az ember. Givi keyless dobozok voltak nemrég 60ért párban, zsírújak.
|
Flenegen | 116753 | 2017. augusztus 7. 21:44 | Válasz erre: 116752 |
Oldaldoboznak hébe hóba használható lehet spaniferrel. Én eladtam s vettem hasznàlt Givit.
|
SzVZoli | 116752 | 2017. augusztus 7. 21:39 |
Sziasztok ! Van valakinek tapasztalata ezekkel a koppincs dobozokkal https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1803103 Beázik-e ,ki nyílik-e menet közben stb... Végre sikerült jó áron szereznem egy Wingrack 2 konzolt ,és hébe hóba jó lenne a 2 oldal doboz is (csak kisebb túrákra) egyébként egy Maxia 2 van felpattintva |
Traktoros | 116751 | 2017. augusztus 7. 21:36 | Válasz erre: 116714 |
Talán jobban látszik. Nagyon korrekt a "mester" Berger motor ha keresed..
![]() |
Hitmanus | 116750 | 2017. augusztus 7. 21:33 |
Meg aztán lehet szezon végére az én 900-am is eladó lesz..és milla alatt..
|
Flenegen | 116749 | 2017. augusztus 7. 21:31 | Válasz erre: 116748 |
Most azért van kínálat a 900-akból. Az 1 milla sok ha 2002-es a gép. |
gezasz | 116748 | 2017. augusztus 7. 21:29 | Válasz erre: 116738 |
Szerintem sok egy 2002-es 900-ért több mint 1millió. Ezért nem vettem. A 2000-es 850-es valószinüleg 4-5 százezerrel olcsóbb.Az az 1 literes többlet fogyasztás nem olyan lényeges, a többi paraméterbe szerintem azonos
|
Flenegen | 116747 | 2017. augusztus 7. 21:29 |
Hát nem is tudom...Lehet hogy igazad lesz, de majd megátom...
|
gezasz | 116746 | 2017. augusztus 7. 21:29 | Válasz erre: 116738 |
Szerintem sok egy 2002-es 900-ért több mint 1millió. Ezért nem vettem. A 2000-es 850-es valószinüleg 4-5 százezerrel olcsóbb.Az az 1 literes többlet fogyasztás nem olyan lényeges, a többi paraméterbe szerintem azonos
|
Traktoros | 116745 | 2017. augusztus 7. 21:29 | Válasz erre: 116714 |
Szia! Én Üllőn csináltattam, egy pillanatig sem bántam meg . Nagyon jó. Elől-hátul zselé..
![]() |
Fido71 | 116744 | 2017. augusztus 7. 21:20 | Válasz erre: 116741 |
Hagyd már ezt a plexit... Ha ér valamit, az akkora, mint a Fazekas Pistáé! Minden más felesleges pénzkidobás /ahogy a mellékelt ábra is mutatja ;) /. |
sirgit | 116743 | 2017. augusztus 7. 21:16 |
Köszönöm a választ, elvileg holnap megyek egyet megnézni (9oo) Tudnátok valami olyasmit írni hogy mi az amit okvetlenül megnézzek, ráfigyeljek stb.-Nem vagyok egy nagy szerelő és motorozom is évek óta, de azért ez 2 henger hang és egyebek, megzavarjóhatnak :D |
Robi70 | 116742 | 2017. augusztus 7. 21:07 | Válasz erre: 116740 |
Kössz Csabi! Kevés autópálya lenne amúgy is, de ha fizető kapunál kell várni, akkor inkább kihagyom.
|
csokabi | 116740 | 2017. augusztus 7. 17:38 | Válasz erre: 116737 |
Ahol autóra fizetős ott motorra is. https://www.polish-online.com/polen/reisetipps/maut.php
|
kawa550 | 116739 | 2017. augusztus 7. 17:07 | Válasz erre: 116738 |
900. Jobb fék, jobb futómű, modernebb, később jobban eladható, kevesebbet fogyaszt, az injektor probléma mentes, a 4tx karbi nem az.
|
sirgit | 116738 | 2017. augusztus 7. 16:55 |
Sziasztok Yamahások Suzuki Inazumám /750/ eladását követően a tdm felé is kacsintgatok, lenne egy kérdésem. A 850 vagy a 900-as? Hülye kérdés:Nem sok egy 900-asért 1 millió és 60 ezer- 2002-es, elvileg garantált 36.000 km és természetesen szép is, megnéztem- Ezen kivül bármilyen le-és rábeszélésnek örülök. A 850-es ha el nem viszik, 2000 évjárat, és a Yamaha kereskedés szerint 25.000 km van benne garantáltan, most csinlják rá a műszakit mert elvileg a tulajdonos 2 évig csak tárolta,nem motorozott- (fene tudja-akár vissza is pörgehettek és a 2 év állás az indok? ) Köszönöm előre is, bármit is írtok. |
Robi70 | 116737 | 2017. augusztus 7. 15:49 |
A lengyel autópályákról annyit sikerült kiderítenem, hogy fizető kapuk vannak. De hogy motorral is fizetni kell-e, azt nem. Tud valaki valamit erről?
|
Robi70 | 116735 | 2017. augusztus 7. 11:51 | Válasz erre: 116730 |
BarBazsi | 116733 | 2017. augusztus 7. 11:31 | Válasz erre: 116714 |
Itt csináltattam annak idején. https://hu-hu.facebook.com/pepitacarpit/ |
Bimmer1 | 116732 | 2017. augusztus 7. 11:00 | Válasz erre: 116714 |
Nem kimondottan komfortosítás, de zselésítés olcsón.... Én ezt rendeltem meg: http://m.ebay.com/itm/... Tudni kell róla hogy rohadtul nem az a méret jött mint ami a leírásban szerepel (kissebb). Eladó a reklamációmat elutasitotta mondván "másodosztályú" a termék és ezt a hirdetésben feltüntette. (Más kérdés hogy ebay meg nekem adott igazat ;) ). Ha ujra rendelnék akkor a Large méretet venném. A felesleget le lehet vágni. Kb. 3000 km mentem az új ülléssel. Csodát ettöl sem kell várni, bár tegyük hozzá nekem annyira alacsonyra lett átszabva az ülés hogy leérjen a lábam hogy gyakorlatilag szinte csak a zselé van alattam. Ha az eredeti szivács vastagságból csak annyit vesztek el hogy bemenjen a zselélap akkor lehet ad plusz komfort érzetet. Esetemben kb annyit tud mint az eredeti nem gyári vastag szivacsos ülésem csak ezzel alacsonyabban ülök. A kárpitos munkát pedig bármely kárpitos megtudja csinálni. ![]() ![]() |
Bimmer1 | 116731 | 2017. augusztus 7. 11:00 | Válasz erre: 116714 |
Nem kimondottan komfortosítás, de zselésítés olcsón.... Én ezt rendeltem meg: http://m.ebay.com/itm/... Tudni kell róla hogy rohadtul nem az a méret jött mint ami a leírásban szerepel (kissebb). Eladó a reklamációmat elutasitotta mondván "másodosztályú" a termék és ezt a hirdetésben feltüntette. (Más kérdés hogy ebay meg nekem adott igazat ;) ). Ha ujra rendelnék akkor a Large méretet venném. A felesleget le lehet vágni. Kb. 3000 km mentem az új ülléssel. Csodát ettöl sem kell várni, bár tegyük hozzá nekem annyira alacsonyra lett átszabva az ülés hogy leérjen a lábam hogy gyakorlatilag szinte csak a zselé van alattam. Ha az eredeti szivács vastagságból csak annyit vesztek el hogy bemenjen a zselélap akkor lehet ad plusz komfort érzetet. Esetemben kb annyit tud mint az eredeti nem gyári vastag szivacsos ülésem csak ezzel alacsonyabban ülök. A kárpitos munkát pedig bármely kárpitos megtudja csinálni. ![]() ![]() |
pocak75 | 116730 | 2017. augusztus 7. 08:24 |
Köszönöm a képeket szép munka. Ha más nem lesz beszélek velük... Közben letelt a szabim a céges gépemen találtam egy elmentett docot valaki csináltatott ülést Tokodon és 20ért szélesített magasított hímzett, meg van a kép is, szép munka az is, csak azt nem mentettem el hogy ki volt az pontosan, illetve nem volt ott a kárpitos elérhetősége sem.... |
Robi70 | 116729 | 2017. augusztus 6. 20:11 | Válasz erre: 116696 |
Gratula Peti! Tényleg jól néz ki az új szerzemény!
|
kawa550 | 116727 | 2017. augusztus 6. 19:35 |
Fotóim azért vannak, az egyik pl szinte megegyezik a rexi ülésével. :)))
![]() ![]() ![]() |
kawa550 | 116726 | 2017. augusztus 6. 19:21 | Válasz erre: 116723 |
Hogy a motorozáshoz kapcsolódó dolgok pofátlanul drágák, az tuti. De ha én lennék kárpitos és ugyan azért a munkáért kérhetnék 10 rugót meg 30-at is, és mindegyiket kifizetnék, akkor bizony én is(meg szerintem te is) 30-at kérnék. Amíg van, aki hajlandó kifizetni a dolgok árát, addig ennyibe fog kerülni, mi meg dönthetünk hogy kérjük-e ennyiért vagy sem. Én pl nem. Telefonért sem vagyok hajlandó nem hogy 2 de 1 százezret se fizetni, nincs is menő telóm, nem is lesz. Ülésre se vagyok hajlandó ennyit fizetni, nincs is. Az más kérdés hogy a belinkelt oldalon a referenciák közti 900 ülést még kifejezetten csúnyának is gondolom, de ez szubjektív, másnak lehet hogy tetszik. Amiről mi a Tibivel valamelyik nap beszélgettünk is, hogy én nem tom, mekkora a létjogosultsága ezeknek a 100.000-es átalakításoknak. Ha én bemegyek a moziba, akkor ott 2-3x akkora ülőfelületű, combot is alátámasztó, párnázott, karfás, háttámlás ülésen, ahol még csak nem is kényszeríti a lábamat valami lábtartó egy bizonyos pozícióba, én ott is max a film felénél már össze vissza fészkelődök. Bármilyen autóból már 1-200km után nagyon jól esik kiszállni. Könnyen lehet hogy az alfelemre kényesebb vagyok mint mások, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen átalakítástól vidáman motoroznék utána hosszú órákat megállás nélkül. Ezért aztán olyan 100km-enként megállunk kicsit leszállni, tankolni, inni, stb. Még semelyik motoromon se ment ez nekem másképp. |
Kawakarika | 116724 | 2017. augusztus 6. 18:04 | Válasz erre: 116723 |
Tökéletesen igazad van! De:akkor nézzük meg mi a francért kerül egy gumiszett 70-80ezerbe?Jó esetben mész vele 20e km-t.Kocsira ennyiért 4db-ot kapsz és ötször annyit elmész vele. De sorolhatnék alkatrészeket,tömítéseket,vagy ruhát,csizmát bukósisakot,egyebeket.Minden irreálisan túlárazott,mégis megvesszük... A motorozás nem olcsó,ezt mindenki tudja,de aki "fertőzött",nem mond le róla,mint a dohányosok a cigiről,a "kulacsok"az alkoholról.... |
1Laciapu | 116723 | 2017. augusztus 6. 17:43 |
Azért 70-80-100 ezreket elkérni egy ülésért enyhén szólva is rablás! Nézzük már meg, mennyibe kerül az a szivacs, zselé, bőr-műbőr és mennyi a ráfordított idő. Az a baj, hogy a motorozás és a hozzá tartozó dolgok legalább háromszoros áron elérhetőek. Sokan dicsekednek is vele, mi mennyibe volt, esztelen összegeket fizetve. Higgyétek el, vannak kis kárpitosok, akik normális áron elkészítik pl. az ülést is, profi minőségben. Persze nem a neten hirdető menő kárpitosok. Ismerősöm bőrössel olyan oldaltáskákat varratott, hogy megszólal a csopperre! Úgy féláron kb. Na mind1, amíg van fizetőképes kereslet, addig eszükbe sem jut lejjebb vinni az árakat, igazuk is van. |
Kawakarika | 116722 | 2017. augusztus 6. 16:55 | Válasz erre: 116720 |
Ha beszélsz vele biztos kapsz kedvezményt Te is.
|
Kawakarika | 116721 | 2017. augusztus 6. 16:51 | Válasz erre: 116717 |
A mostani erdélyi túrához Neked is jól jött volna:))) Apropó,a múltkor Veszprém Hotel előtt húztál el mellettem a villogóssal,csak későn vettelek észre.Neked zöld volt a lámpa balra,nekem piros,egyenesen./Nem TDM-mel voltam/ |
Fido71 | 116720 | 2017. augusztus 6. 16:46 |
Nézegettem már ezt az oldalt, de az árlista alapján nekem 100 feletti összeg jön ki... Lehet, veszek egy birkaszőrmét.... |
Kawakarika | 116718 | 2017. augusztus 6. 16:33 | Válasz erre: 116716 |
2015 nyarán vettem a 4TX-et az egyik fórumtárstól,de amint hazaértem vele(100km) tudtam hogy ez az ülés egy rakás sz....,ami a kényelmet illeti,ezzel nem lehet hosszabb útra menni.:((( Érdeklődtem itt-is ott is,ajánlottak ezt is azt is,végül még az év decemberében megcsináltattam,kb.2hét alatt.A kárpitos először képet kért a motorról,és rólam,hogy mekkora vagyok,hogy ér le a lábam,milyen a testtartásom stb.Utána személyesen vittem le hozzá az ülést,ahol kb.1 órát tárgyaltuk,milyen legyen a varrás,legyen-e zselé betét,stb.Videós bemutatót is tartott. Megadva a kényelmet Feleségemnek is,mindkét ülőfelületet zselé betéttel kértem. Megjegyzem én is sokallottam az árát,de egy másik cég jóval drágábbért vállalta volna.Azt mondta a mester:"ez csak egyszer fáj,amíg kifizetem,utána nincs fenékfájás."Igaza volt,én nem bántam meg.Azóta mentem vele 27ezer km-t,elég sok hosszú út volt/Osztrák-Szlovák,Német-Olasz-Liechtenstein,Livigno,Szlovén,Horvát,Bosznia/ Napi 550-600km simán teljesíthető vele. Ezen komfortosításért 70 ezer ft-ot fizettem,számlával,garanciával. Itt készült: http://somotokarpit.hu/index.htm Sem rábeszélni,sem lebeszélni nem akarlak,de én nagyon örülök,hogy megcsináltattam. Egyébként két szintén TDM-es barátom személyesen eljött hozzám,megnézni,próbálni,és ők is megcsináltatták ennél a kárpitosnál.Azért volt jó a téli időpont,mert akkor úgy sem használtam,így nem kellett"csereülés" Próbálok képet feltenni. ![]() |
Fido71 | 116717 | 2017. augusztus 6. 15:35 | Válasz erre: 116715 |
Azok a képek ill. elérhetőség engem is érdekelne... Sajnos, mi is keveset motorozunk. Azonban ha elindulunk akkor 3-4 ezer km belemegy 2 hét alatt. A napi 5-600 km-nél már igen csak sajog a hátsóm. Pedig ki van párnázva rendesen... :)) |
pocak75 | 116716 | 2017. augusztus 6. 15:08 | Válasz erre: 116715 |
Azért várom azt a képet ha nem gond... meg a mester elérhetőségét is.... Én elvagyok a mostanival is a páromnak nem annyira kényelmes... hát sajna olyan sokat nem megyünk, de lehet ez is az oka.... persze nincs más megoldás kifizetem, de ha olcsóbb és ügyes precíz mester nyilván jobb lenne. és akkor a 80hoz még jön a második ülés ára hogy amíg készül is használható legyen a moci. |
Kawakarika | 116715 | 2017. augusztus 6. 14:49 | Válasz erre: 116714 |
Én raknék fel képet,de ha a 60-80at sajnálod,akkor nem fájdìtom a szived:)))) Pedig a kényelem megér ennyit ha sokat mész,hidd el. |
pocak75 | 116714 | 2017. augusztus 6. 13:50 |
Üléskomfortosításhoz van valakinek valami korrekt kapcsolat, mert a "nagyok" kicsit drágák nekem..... tudom skót vagyok de az a 60-80-t sokallom... esetleg kép valakinek? Sokszor volt már szó róla de ezen az oldalon valamit megtalálni nem egyszerű....és akkor pc voltam. |
kawa550 | 116712 | 2017. augusztus 5. 18:09 | Válasz erre: 116711 |
Késő bánat, már megtettem, és rexi rituális fürdetése is megtörtént miután magammal végeztem Most még finoman áttörölgetem némi wédés ronggyal is, mégiscsak csillognia kő a múzeumban....:)))))
|
kawa550 | 116710 | 2017. augusztus 5. 17:34 | Válasz erre: 116709 |
Ha nem túl bonyolult a felszerelése, akkor szerintem ne dobd ki, jól jöhet az egy hosszú túrán, normál használatban meg elvan a garázs polcon. Én is előre szoktam tenni a lábam pihentetésnek a bukógombámra, csak az kicsi, meg nem sokkal nyúlik túl a deknin egyik oldalon se, így tényleg csak 1-2 percre jó. De egy olyan ami rendesen megtartja a lábat ha kell, egyáltalán nem hülyeség egy autópályás etapon, ahol csak megy az ember egy gázon 100km-t. Szélvédelemnek meg turbulenciának adtunk ma a rexivel hazafelé!:))))))) 150-el utolérem a superböt egy karaván végén, jó 5 perc múlva szép lassan mindegyiknek leesett hogy a külső sávban kéne araszolniuk, ki is takarodott az összes, de a szuper persze megmutatta a rexinek milyen jól gyorsul a skodateknik 150-ről. Hát, nem túl jól. :D Aztán azt akarta megmutatni, hogy megy a szuper 200 felett is. Hát, azt se sikerült megmutatnia, de az alatt a 10 perc alatt többet merevedett a nyakam, mint az egész túrán összesen.:))))))))))) |
sagipet | 116709 | 2017. augusztus 5. 08:55 |
A szélvédelemmel én nem foglalkozok, szeretem a turbolenciát!! :) Az a bukógomba egy csopperes lábtartó kreálmány lenne, még nem tudom mi lesz a sorsa, de valószínűleg liqvidálva lesz mert nem egy szép darab.
|
Morchibald | 116708 | 2017. augusztus 5. 08:51 |
Sziasztok. Van egy eladó lánc szettem 4tx hez. Ha valaki esetleg hamarosan csere előtt áll, és még nem szerezte be, hívjon bátran es megeggyezünk. DID 525vx es sunstar lanckerek. 06306844890 Köszönöm Dékány Tamàs |
kawa550 | 116707 | 2017. augusztus 4. 19:04 | Válasz erre: 116704 |
Én már volt hogy kopásjelző alá mentem, de csak otthon környéki használattal. Ha hosszabb út előtt nem vagyok biztos benn, hogy kibírja még hazáig, akkor inkább lecserélem korábban. A szokásos majom-banán dolog, nem ezen múlik a költségvetés. Monnyuk általam felszerelt gumi még soha nem érte meg a 2 évet, se elől se hátul, előb elkopnak. Ilyen 23-ról én csak álmodok, elől se bírnak ki 18-19-nél többet.
|
lendvai | 116705 | 2017. augusztus 4. 18:26 | Válasz erre: 116704 |
Ha nem akarok a rendőrrel vitatkozni, Magyarországon vagy éppen Ausztriában, akkor a kopásjelzőnél cserélem. A slickre koptatott gumi száraz úton rendben is lehet, de ha vizes, akkor nincsenek barázdák amik elvezessék a vízréteget és akkor nagyon lábujjhegyen kell közlekedni. Bár általában középen kopik el először, ott inkább a féktáv miatt lehet vizes úton aggódni.
|
Bimmer1 | 116704 | 2017. augusztus 4. 17:56 |
Pár éve motorozok már, de eddig csak az elöregedett gumi miatt cseréltem gumit a motoron. Ma viszont konstatáltam az első gumin, hogy minta ugyan még mindig van rajta, de ránézésre már nincs 1.6 mm egyes helyeken. Kis utána nézés után kiszámoltam hogy kb 25 ezer van az első gumiban (Michelin Pilot Road 3) Tapadás romlást még nem tapasztaltam, legutóbbi Romániai utamon is a hátsó Michelin Anakee 3 volt a gyengébb láncszem (az volt hogy megcsusszant). Sokaknál látom a neten, hogy slick-re koptatják... Itt ki mikor szokott cserélni? Ha a kopásjelzőnél van cseréltek vagy vártok a minőségi romlásig illetve a simára kopásig? Nem pénz kérdés miatt kérdem, már megrendeltem az újat, (remélhetőleg meg is jön minél hamarabb), de érdekelne hogy ki meddig hagyja fent. |
csokabi | 116703 | 2017. augusztus 4. 16:47 | Válasz erre: 116702 |
Hát, ha egy ügyeskezű, csinos kislány a kárpitos, akkor a hátsómat is kezelésbe veheti. De kétlem, hogy bárki a farpofáimra vágyna:) Marad az ülés. Az is éppen elég nagy kielégülés lenne, ha az tényleg jó lenne. Amikor otthon voltam láttam egy Tommot darabot, kinézetre jól sikerült munka volt. |
lendvai | 116702 | 2017. augusztus 4. 16:36 | Válasz erre: 116701 |
A seggeden segít a kárpitos, vagy a nyergen? :-)
|
csokabi | 116701 | 2017. augusztus 4. 16:32 | Válasz erre: 116700 |
Szerintem inkább egy király lábtartó lehet. Hétvégén nagyon vágytam egy ilyenre, kivolt a térdem a nap végére. Meg a seggem a köcsög nyeregtől, de azon majd segítenek télen valamelyik kárpitos műhelyben.
|
kawa550 | 116700 | 2017. augusztus 4. 16:24 | Válasz erre: 116698 |
Faxa! Az valami bukógomba a vizpumpánál?
|
lendvai | 116699 | 2017. augusztus 4. 16:13 | Válasz erre: 116696 |
Vettél egy 900-ast? Hát nem olvastad itten az előző napok bejegyzéseit? Hát megállapították, a 900-as szélvédelme egy fos, 300km után beteg leszel rajta! :-) A mai napig nem tudom hogyan tudtunk közel 600km-t lehúzni vele, Séf bácsit kísérve! :-) És már előre rettegek a visszaúttól, jó, ha élve hazaérünk.:-) Amúgy gratulálok, szép masinának néz ki a képen.:-) |
sagipet | 116696 | 2017. augusztus 4. 13:04 |
Én tegnap bejártam Tolnát- Baranyát! 900-as tulaj lettem! Pécsen vagy ett a franc tudja vettem egy igen jó állapotú 2007-es gépet. Nagyon jó!
|
kawa550 | 116694 | 2017. augusztus 4. 09:09 | Válasz erre: 116693 |
Egy környékbeli, aki ismeri a környék kis látnivalóit, annak nyilván túlzásnak tűnhet. De azért ha Magyarország jelentős turisztikai régióit rangsoroljuk, akkor tolna kb ugyan úgy a végén lenne mint pl Kópháza, főleg ha az utazás(motorozás). Kópháza 5km-es körzetében is tudok emlékezetes látnivalókat, de magam sem sorolnám az ország jelentős régiói közé. Sopron az első 5-ben van az ország turisztikájában, de Sopronból elmotorozni Győrbe, az kb akkora élmény mint sajtreszelővel rejszolni. Jártam már tolnában, hát az se volt egy káposztareszelőnél nagyobb élmény egy áthaladónak, aki cél nélkül csak átutazik ott. Ami miatt írtam az az, hogy a táj, domborzat, stb az nagyon hasonló a horvátok északi részéhez, ami nem véletlen hisz egymás mellett vannak. De míg a tengerpartra vagy Ausztriába, Szlovéniába, Olaszországba a hegyekbe a motorosok elég nagy száma vágyik, addig vajon hány motoros álmodik ebben a percben egy csodás tolnai túrában? Érted te ezt magad is, nem kell magyaráznom. Nem Tolna miatt jön a külföldi hozzánk, nem észak Horvátországért megyünk a horvátokhoz.
|
fazakas66 | 116693 | 2017. augusztus 4. 07:11 | Válasz erre: 116690 |
Tolnát Baranyát érdektelennek tartani enyhe túlzás.Nem az Alpok alja de vannak itten szép utak ,megkockáztatom hogy szebbek mint Kópháza környéke ,a határ inenső felére gondolok .:)))
|
Levi990 | 116691 | 2017. augusztus 3. 19:50 | Válasz erre: 116689 |
Starigrad-Zengg, kb ez a legjobb szakasz az egész parton, a 69es is vagány ahol nincs település. Bosznián nyugodtan menj át, van ahol fehér, csúszós aszfalt van de ez inkább csak a még nem felújított kopott aszfalt, sok helyen nem is tökéletes de a tdm elég jól kisimítja. Mostar nagyon szép, onnan le Makarska, ott a Sveti-Jurera érdemes felmenni, Zadar környékén eltávolodni a parttól mert kegyetlen nagy a forgalom, Starigradtól Zenggig az tökéletes, Plitvice, Bosnyák-Horvát határon a Bosnyák oldalon vègig jól lehet haladni. Bosnyák rendőrök meg ha megállítanak, alkuképesek. Közlekedés Boszniában meg ugyanaz mint Montenegróban.
|
kawa550 | 116690 | 2017. augusztus 3. 10:51 | Válasz erre: 116689 |
Az északi rész elég érdektelen, kb mint Tolna, Baranya, semmi extra, azon mi átléptünk pályán. Lefelé már vannak jó kanyargós főutak 23, 25, a tengerparti út meg a legjobb, nagyon jó aszfalt, egyenes szinte nincs, a kilátás eszméletlen. Rendőrrel csak a városban találkoztunk, azok is szarnak mindenre, sebességmérés sehol sem volt, fix kamerával 2x találkoztunk. A helyi motorosokat elnézve szerintem azt se tudják mi az a kipuffogó, ezek itt rendszám meg sisak nélkül flangálnak nagy motorokkal is, még elektromos felhajtható rendszámmal is simán beparkolnak a város kellős közepére a főutcára. Dugóval lefelé nem találkoztunk, a visszafele sávban volt 1 Zágráb előtt. Tavaly simán előrementünk mindenhol, a kapuknál a terelőkutyák még mutatják is hogy hol lehet előremenni, a tengerparti nagydugóból egy motoros rendőr után mentünk vagy 5km-t előre, aztán meg a szerpentinen a kanyarokba betérdelve ment előttünk, mi meg utána. Az biztos hogy pályán a kapuknál főleg szombaton gyakori a több kilométeres sor, motorral simán kikerülhető. |
Bimmer1 | 116689 | 2017. augusztus 3. 09:43 | Válasz erre: 116675 |
Látom egyesek itt járnak Horvátország felé. Leirnátok a tapasztalatokat? Autópálya vagy alsóbbrendű utak? Dugók mennyire jellemzőek? Motorral előre szabad csorogni a sorok között? Rendőrök, traffipax, gyáritól eltérő kipufpgó? Kedvelt útvonalak? Gyakorlatilag minden infó érdekel. 4 napos turára mennénk barátnőmmel valamerre. Románia, Szlovénia,Montenegró után keresnénk valami újdonságot ami 4 napba belefér Szegedről indulva. Köszi előre is mindenkinek! |
lendvai | 116687 | 2017. augusztus 2. 21:21 | Válasz erre: 116682 |
Nekem is szélesebb, laposabb alu kormány van. Nem LSL, valami más, az előző tulaj még az EU-s műbizonylatot is adta hozzá. Mivel laposabb, mint a gyári ezért kb 3-4cm-es kiemelő is van hozzá. A kábelek, bovdenek érintetlenek, nem kellett bolygatni semmit. Kényelmesebb, mint a 4TX-emen használt gyári cső, ami kicsit vissza volt hajlítva ehhez képest (a 900-ast sose használtam a gyári kormánnyal, már ezzel az aluval vettem). Terelni is könnyebb a gépet mivel kicsit szélesebb.
|
gezasz | 116686 | 2017. augusztus 2. 21:18 | Válasz erre: 116684 |
Az is lehetne! De ez kicsit sósabb és távolibbb,
|
kawa550 | 116685 | 2017. augusztus 2. 21:10 | Válasz erre: 116682 |
LSL alu kormányok közt nézz körül, 15 rugó környékén vannak már. Ha csak szélesítenél oldalanként 2-3 centit, akkor ahhoz max egy kis átrendezés kellhet a kábeleknél. Azoknak aszélessége egyébként alapból szerintem túl sok is, én úgy használtam, hogy mindkét oldalon leflexeltem 2 centit a végéből. A formája is jobb, a gyári kényelmetlen csuklótartást is megoldja.
|
abel92 | 116682 | 2017. augusztus 2. 20:19 |
kormi1313 | 116681 | 2017. augusztus 2. 17:34 | Válasz erre: 116680 |
A párom rájött volna hogy a jónál is van jobb. Nem kockáztatok!
![]() |
csokabi | 116680 | 2017. augusztus 2. 17:07 | Válasz erre: 116679 |
Nem mertél bemenni, hogy csak kívülről van fotó?:)
|
furfarag | 116676 | 2017. augusztus 2. 14:51 | Válasz erre: 116667 |
Hú,nekem nagyon bejön ez a plexi.Lehet hogy télen legyártom.Nagyon spéci.
|
kawa550 | 116675 | 2017. augusztus 2. 14:10 | Válasz erre: 116662 |
Tök könnyen megközelíthető, a 25-ös főút mentén van egy 200m-es kis mellékúttal, ki is van táblázva. A tengerparti E65(régi 8-as) útról nyílik Karlobagnál. https://goo.gl/maps/Uj9uWTQ2vbt |
kawa550 | 116674 | 2017. augusztus 2. 10:51 | Válasz erre: 116665 |
Az attól függ hogy kell érteni az elmenést....:)))))
|
kawa550 | 116673 | 2017. augusztus 2. 10:45 | Válasz erre: 116667 |
Ok, neked még ezt az átlátszó mesét is elhiszem. :))))))) Cserébe nem teszek fel képet a hengerzsák tartómról, mert az is olyan szép, hogy azt veszem le először és csak az után a dobozokat...... :)))))
|
lendvai | 116672 | 2017. augusztus 2. 00:05 | Válasz erre: 116671 |
Egészségedre Pista! :-) Ma én is kénytelen voltam este sörrel pótolni az elvesztett folyadék- és ásványi anyagmennyiséget.:-) Borzasztó igénybevétel ez nekem, mert az igazat megvallva nem szeretem a sört.:-)
|