28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Levi990 116871 2017. augusztus 13. 21:22   Válasz erre: 116870
Bocsánat, nem a horvát partot, az adria partját motoroztam végig az olaszoktól az albán-montenegroi határig :)
    

Levi990 116870 2017. augusztus 13. 21:13   Válasz erre: 116867
Ti tudjátok, én kerülöm a pályát, tőletek vagyis kawa környékéről teljesen más lemenni a Horvát partra mint tőlünk. Nekem pl a legjobb ha Drávaszabolcsnál megyek be a horvátokhoz, onnan jobbra vagy balra a bosnyákokhoz és egyenesen le a partra. Így hogy az olaszoktól az albán határig végig motoroztam a horvát partot, engem kizárólag Zengg-Starigrad szakasz érdekel, vannak nagyon jó útjaik de a parton ez a szakasz visz mindent, na jó az isztrian is van egy 60km nagyon jó, de nekem nem éri meg arra menni, max egy szlovén körbe becsapni egy kis fürdés miatt.
Én innen Zadar, Karlobag, Zengg mindegy, majdnem ugyanannyi idő mintha pályáznék, csak kevesebb km-ben meg pénzben. Mellesleg a bosnyakoknál 1euró alatt van jóval a benzin, 260körül átszamolva és egy jó ebéd is ki jön 7-8euroból.

Tőlem bármerre indulok a pálya csak szenvedés.
    

Kawakarika 116869 2017. augusztus 13. 20:58   Válasz erre: 116868
szept 9-10-11-én mi is arra leszünk,jó időt rendeltem!:))))
    

zsotli 116868 2017. augusztus 13. 20:51   Válasz erre: 116866
Szeptember 8-10 a terv. Addigta már talán nem lesz annyi turista.
    

lendvai 116867 2017. augusztus 13. 18:57   Válasz erre: 116864
Van az a hőmérséklet, ahonnan az embert nem érdekli sem a szép táj, sem a csúnya. Ilyenkor autópályára megy ENC kütyüvel a zsebében, hogy véletlenül se kelljen a kapuknál sorban állni és csak az jár a fejében, hogy mielőbb egy hűvös szobába jusson. Ahogy tettük mi is szerdán hazafelé jövet. :-)
    

kawa550 116866 2017. augusztus 13. 16:51   Válasz erre: 116863
Krk környékén a 8-ason sok jóra szombaton, a turnusváltás napján ne számítsatok, zsúfolt lesz mindkét irányba, nem ritka a több kilométeres dugó, főleg ahol településeken megy át.
    

lendvai 116865 2017. augusztus 13. 15:49  
Na, cserés lesz a hátsó féktárcsám a következő szezonra. 4.5mm az alsó limit, nekem 4.45-nél tart. Érdekes, hogy az elsők még messze nincsenek elkopva. Lehet, hogy a Brembo karbon-kerámia betétei jobban eszik a tárcsát? Mindenesetre visszatérek a gyári Sumitomo betétekhez a tárcsacserével együtt.
    

Levi990 116864 2017. augusztus 13. 15:01   Válasz erre: 116863
Én baranyából egy métert sem mennék autópályán. Teljesen normális tempóban reggel 7kor indulva 5kor már a parton voltunk Starigradnal, Bihácsot érintve. Starigrad-Senj közötti szakasz ami érdemes, Bosznián keresztül nagyon jó, meg a Bosnyák-horvát határ mentén a horvát oldalon is jó. Baranyából egy értelmetlen kerülő a pálya mert rengeteg szépet kihagysz.
    

zsotli 116863 2017. augusztus 13. 13:01  
Zágrábtól krk felé ment már valaki a 3ason? leugranánk egy hosszú hétvégére szeptember elején de nem akarok pályázni. Kíváncsi lennék időben mennyivel több ha van valakinek ilyen tapasztalata. A spliti lejáróig már budásoztam tavaly igazából onnan érdekelne. érdemes e lejönni? Pénteken leugrunk szombaton megyünk egyet a d8-ason vasárnap meg haza.
    

lendvai 116862 2017. augusztus 13. 12:20   Válasz erre: 116860
Ezt csak megerősíteni tudom: mi is voltunk olyan időben, hogy alig láttam az esőtől meg a ködtől. Malta felől startoltunk, lenn sütött a nap, a hegyen esőruha meg vacogás...aztán a Hochtor után ragyogó napsütés, az Edelweissspitze és utána hibátlan. Elég szeszélyes nőszemély ez a Glockner. :-)
    

Flenegen 116861 2017. augusztus 13. 11:32   Válasz erre: 116860
Nézzük az időjárást és csak 1 napot tudunk rászánni. Lehet hogy màs irànyba kell orientálódni. Majd meglátjuk
    

zsotli 116860 2017. augusztus 13. 11:24   Válasz erre: 116855
Minnél később mész annál rizikósabb. Nyáron is lutri de legalább 2 napot szánjatok rá, hogy ha rossz idő van fent legyen egy B nap is mert ködben nem túl élvezetes 4-5 fokban motorozni, pláne ha még esik is és az útdíj sem olyan olcsó.
    

Flenegen 116859 2017. augusztus 13. 11:00   Válasz erre: 116858
Eredetileg mi is akkor mentünk volna, de csúsztatni kell.
    

ati5995 116858 2017. augusztus 13. 09:25  
Flenegen:majd szólok mi a helyzet fent, mert mi szept. 9-10-én leszünk arra(Faaker) és akkor tervezzük felmenni.
    

rimen 116857 2017. augusztus 13. 09:16   Válasz erre: 116856
3 hete voltam,igen szeptemberben még lehet szerencséd.Figyeld a Wetter.at-t
    

kawa70 116856 2017. augusztus 13. 06:44   Válasz erre: 116855
Akár. Ahhoz képest hogy ezen a héten itéletidő miatt meg hóesés miatt nem jutottunk fel, bármi lehet. De szeptember még esélyes.
    

Flenegen 116855 2017. augusztus 12. 22:31  
Haver kitalálta hogy szeptember 20 körül menjünk ki a Grossglochnerre. Akkor van még értelme? Lehet olyan idő ami még élvezhetővé teszi a karikát?
    

Flenegen 116854 2017. augusztus 12. 22:16   Válasz erre: 116852
Kérdés az árképzés kapcsán sok van, elhiszem amit îrsz. Nekem a Baron van kéznél. Nem dolgoznak drágán a helyi viszonyokhoz képest.
    

Hitmanus 116853 2017. augusztus 12. 20:57  
Ma tekeregtünk egy rövidet...
    

Hitmanus 116852 2017. augusztus 12. 20:54  
Gyakorlatilag mindenki drágábban dolgozik, mint a World..de annyira, hogy itt a környékünkön dolgozó motorszerelő maszekban, mint a World..akkor inkább felviszem Pestre, hozzájuk és tudom, hogy jól csinálják, van róla számla és lehet reklamálni, ha úgy van..Bár ilyen sosem volt..ellenben a maszek szerelő meg elhajt, ha valamit elbasz és vissza akarsz menni..

A Baron kb.hússzal többért csinálta volna meg, mint a World, úgy, hogy náluk vettem a gépet..
    

Flenegen 116851 2017. augusztus 12. 19:32  
A Red Baronhoz odamehetsz, úgy hajtanak el a motoroddal együtt a szervizből, hogy a lábad nem éri a földet. Ami nem tőlük való, még rá sem néznek. A 850-esre meg a 6 èv alatt nem szàmláztak 20 ezer munkadíj költséget.

A nem tőlük vásárolt motort meg csak akkor javítják vagy szervizelik ha elötte csinál egy komplett szerviz/átvizsgálást. Az árát 2015-ben kérdeztem, akkor volt 50 ezer körül. Kurva sok a semmiért.

Viszont ha un. klubszerviz tag vagy korrekt áron javítanak szerintem. Habár csak a haverok által elmondottakból indulok ki.
    

Hitmanus 116850 2017. augusztus 12. 12:54  
Nekem 64 ezer van a Tdm-ben.55-nél szelep ellenőrzés, állítás volt.
Múlt hónapban bevittem a Yamahához, mert hangosnak tartottam a blokkot..nézzenek már rá légyszi a vez.láncra(60 ezernél szoktak láncot cserélni)..megnézték és megnyugtattak, hogy hibátlan, gyári értéken van minden..a hangja maradt, de ez ilyen..nem egy szép, halk blokk..

Szerintem ne parázz rá..nem nagyon hallottam blokk beállást ilyentől..főleg a Yamahánál..

Ellenben kuplung bovden szakadásról igen..Az km függő vagy használat?
    

sirgit 116849 2017. augusztus 12. 12:09  
Köszönöm, gondoltam hogy nem általános problémáról van szó, de azért ezt a wd 40 es dolgot megnézem :) A kolléga egy facebokk csoprotban írt rám ahová feltettem a motorom képépt, és inkább amiatt mert attól félt hogy az Ő motorját vettem meg, mert mint írtam nála ez kettő alkalommal fordult elő.
Közben kiderült hogy sem a rendszám, sem alvázszám alapján nem az Ő motorja került hozzám, tőle egyébként az Almamotor vette be, és ezek szerint tovább is adták az idén.-
A kérdéses motor rendszáma: UMK-517-alvázszám:JYAR084000005471

Amúgy úgy írja hogy a vezérlésben van egy patron ami a vezérlést szabályozza.

Azért szerelő barátommaml ránézertek és összefújkáltatok pár dolgot :D
-Azért beugrott a sportszelet hogy a semmi hibás 750 GSX Inazuma (kaburátor,olaj-levegő hűtő) után belenyúltam a "jóba"
    

Levi990 116848 2017. augusztus 12. 11:05   Válasz erre: 116845
Én biztosra venném hogy a feszítőre gondolt, sokan hívják patronnak és igazából csak ez okozhat nagy galibát ha átugrik, egy túletetett motor azért nem akad össze.
Ha a redbaron az olcso munkadíjjalcseréli a feszítőt, láncot, vezetőket akkor lassan ott járhatunk 150ezernél. De fogalmam sincs mennyibe fájnak most ezek az alkatrészek gyári yamahában.
    

Levi990 116847 2017. augusztus 12. 10:56   Válasz erre: 116833
Ahol az olaszból hozott, lelakott, olcsón megjavított motor egy kis waxolás és alapos mosás után simán gazdát talál a piaci ár felett 30-50%-kal :D
    

Levi990 116846 2017. augusztus 12. 10:54   Válasz erre: 116837
Az alma motor is egy olyan kereskedés amitől nem nagyon vennék semmit... biztos van kivétel, egyszer egy kis 50es dt-t néztünk ott meg, egy szar volt.
Most van náluk egy olyan KTM mint az enyém, 1,8millió!!! és az első futómű ami benne van az egy 950sm-é ami kb 5centivel hosszabb...
    

lendvai 116845 2017. augusztus 12. 09:58   Válasz erre: 116843
Kételkedsz a szavamban, te hitetlen pogány? :-))))
A vezérműlánc feszítőt én nem nevezném patronnak, de lehet tényleg erre gondolt a kolléga. Ha fasz módon rakják be talán az is tud problémát okozni, de maga a szerkezet túl egyszerű ahhoz, hogy aggódni kezdenék miatta. Persze ha megütögetik a racsnis rudazatot beszerelés után, hogy biztos, ami biztos feszítse azt az istenadta láncot akkor aggódnék egy kicsit. De a vezérlés körüli problémák általában nagy zajjal járnak. :-)
    

kawa550 116844 2017. augusztus 12. 09:16  
Nem mellesleg, ha ma valaki a pókháza-vonyarc-fonyód vonalon egy körlámpát pillant meg a visszapillantójában, az jobban teszi ha egyből lehúzódik, mer esélye sincs.....:)))))))))))))
    

kawa550 116843 2017. augusztus 12. 09:09   Válasz erre: 116838
Ha a Tibike által említett patron tényleg létezik, akkor a kolléga keveri a szezont a faxommal, a Tibike féle patront meg a vezérműlánc feszítő patronnal. Annak a meghibásodásáról 9 év alatt 1x hallottam, letört a végéről a gomba ami nyomja a láncot. Így aztán ezt általános problémának tartani botorság, maga a patron meg kb 156 eur perpill, szóval ennek az igen ritkán előforduló egyedi hibának a kijavítása(már ha létezik) akkor a fél órányi csere munkadíjjal együtt sem üti meg az 50-et, a maradék százból vidd el a kollégát nyaralni. A redbarmot meg csókoltassuk, ha egy fél órás melóért 20 rugót számláz......
    

lendvai 116842 2017. augusztus 12. 09:09   Válasz erre: 116841
Ha mechanikus lélek vagy, akkor ugyanazon oldalon a részletes link:
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=CS1
Red Baronék jó esetben valószínűleg ezt csinálják 20 ezerért. Rossz esetben megfújják WD40-el. 20 ezerért. :-)
    

lendvai 116841 2017. augusztus 12. 09:06   Válasz erre: 116839
Amit én tennék a helyedben: most, hogy már tudod, hol van hidegen el kell indítani a motort és figyelni, hogy mozog-e a mechanika. A fordulatszámnak is szépen be kell állnia kb 1600-ról kb 1050-re, persze atól függ, mekkora alapjáratot állítottál be. Ha már látod, mi mozog meg lehet fujkálni valamivel (WD40 mint univerzális csodaszer pl). És nem kell beálló blokkot, széttörő mechanikát vizionálni, törődni kell a géppel, amennyit kell. A TDM-el nem sokat kell, csak a szokásos karbantartásokat. :-)
    

gezasz 116840 2017. augusztus 12. 09:04   Válasz erre: 116838
Szerintem a vezérmű láncfeszítőről van szó. Nem volt és nem is hallottam olyan hibáról mint amit írtál. A szelephézag ellenőrzésnél viszont nézesd meg a vezérműláncod állapotát. Ilyenkor van lehetőség kivenni a feszítő patront és megnézni,hogy hogy áll, mennyi van még a láncba. Csak úgy nem szabad kivenni, mert egyből elállítódik a vezérlésés és jön a baj.
    

lendvai 116839 2017. augusztus 12. 09:01   Válasz erre: 116838
Érdekes dolgokat mond ez a kolléga. Az a vezérlő patron a 900-ban van és a hidegindítási keveréket van hivatva vezérelni, ha jól gyanítom. Az hajlamos néhány motornál, gondolom bizonyos környezeti feltételek és karbantartási szokások esetén megszorulni, bár nekem még soha nem okozott problémát. Tudomásom szerint még senkinek nem állt be tőle a blokk, többet fogyaszt a kelleténél, dús marad a keverék.
Alant a link:
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=CS0
A szerző WD40-el fújja meg időnként. Az szerintem nem árt neki.
    

sirgit 116838 2017. augusztus 12. 08:33  
Sziasztok, lenne egy kérdésem mint új tulajdonos.Tegnap egy TDM-et használó kolléga azt mondta hogy Ő kettő alkalommal is benyalt valami vezérlő patron cserét, ami alsóhangon is 150 000 Ft/ db- .
Ez még úgy ahogy bár én eddig ilyen hibát nem hallottam a TDM-ről, de ami mégjobban belement a fülembe az az hogy állítólag menet közben ha ez a patron rossz vagy meghibásodik, beáll a blokk és ha szerencséd van nem törik benne sok minden illetve Te sem töröd magad sz@rrá.-
A régi öreg TDM-ek véleményét és tapasztalatát használnám ki, mi erről a vélemény????
Azt javasolta ha nem sajnálok 20 000 Ft-ot vigyem a RED Baronba és megvizsgálják a patront-OK,ok de akkor havonta vigyem be a motort???

Kíváncsi vagyok mit írtok, mert már fenntartással ülök fel a motorra
    

kawa550 116837 2017. augusztus 12. 08:23  
A redbarom keze is benne van a zőccségben. :))) Megnéztem a kilenccázat az almánál, árban ott van ahol kell, állapota szar, a 35-nél már cserélt féktárcsa gyanús, de mellette a zrx az nagyon szép. Nem baj, átmegyünk a redbaromba ott is van 900. Ja szép is, és a 15 éves gép majd 1.4 milla. Meg a k anyátok. Visszamentem a zőccségért. És milyen jól tettem!
Csak kicsit gyöngécske, aszongyák ettől http://www.ebay.co.uk/itm/152646007682 jobban harap középen, mert most csak akkor emelgeti az elejét ha hirtelen nagy gázt adok. És ez csak harmad annyi postával mintha az usából rendelném az ELS változatot. :))))))
    

Flenegen 116836 2017. augusztus 12. 07:45   Válasz erre: 116833
Te meg ne erősítsd meg a valótlant:)
    

Flenegen 116835 2017. augusztus 12. 07:25   Válasz erre: 116832
Nem jól érted, kevesebb volt
    

Hitmanus 116834 2017. augusztus 12. 06:18   Válasz erre: 116830
Szerintem a kollegám túl sok pozitív zenét hallgatott mellettem tegnap, és világbéke lett nálam estére:-)Ezért változhatott a véleményem...
Na látod..még a megmondó embernek is okozhatok meglepetést:-)

Én is a Red Baronban vettem a gépet...le sem írom mennyiért, de hát a tanulópénzt meg kell fizetnem...az én esetemben meg többször:-)
    

mati12 116833 2017. augusztus 12. 03:29   Válasz erre: 116832
Made in Redbaron és már érteni is fogod.
    

Levi990 116832 2017. augusztus 12. 01:09   Válasz erre: 116828
Lehet nem értem jól de Te 1,5rrt vetted a 900asodat ?
    

Flenegen 116831 2017. augusztus 11. 23:37   Válasz erre: 116829
Látod, hogy lehet a 900-at szeretni:)

Nincs azzal gond, csak le kell szarni mindentés élvezni....
    

kawa550 116830 2017. augusztus 11. 23:20  
Van az a pillanat, amikor még a gyökér megmondóembernek is elakad a szava. 3 év után egy délutáni kiskörtől jöttél rá, hogy jó a motorod? B+............
    

Hitmanus 116829 2017. augusztus 11. 22:18  
Az előbb mentem egy: hosszú volt a nap és tele volt idióta ügyféllel, ezért kiengedem a gőzt kört..

Egy Nagykőrös, Kecskemét, Cegléd, Haza kört..basszus, rá kellett jönnöm jó ez a 900!
Annyira jó vele motorozni, kezelhető, dinamikus..ezek mellett már nem is érdekel milyen plexi van rajta és milyen a szélvédelem..Amúgy két személlyel rosszabb ez a turbulencia dolog..max.asszony itthon marad:-)

Szóval egy darabig még marad.nálam:-)

Amúgy kb.mennyi km-ert mennek el ezek a blokkok?

Az előző motorom XT660 volt..na ott 100.000-nél is gyári állapot a blokk belseje, ha valami miatt szét kellene kapni..
    

Flenegen 116828 2017. augusztus 11. 18:43   Válasz erre: 116820
Üdv Mindenkinek. Nekem a nagy szerelem a 850 volt. A tavasszal inkább csak a kora miatt megerett a gondolat, hogy csere. Nézegettem több típust is, de minden szem előtt tartva a 900 lett az odeális választás. Az, hogy egy kicsit döcögősen kezdődött az összecsiszolódas az egy dolog, bosszúságot okozott de ettől független tovabbra is jó választásnak gondolom. Abból az összegből amit erre fájdalom mentesen szántam ár/ érték arányban jó döntés és egyik számomra alternatíva motor sem jött volna ki. Egy 1200 GS-en gondolkoztam, de az majd egy millával vastagabb lett volna. Ha meg már 2,5 millio akkor vennêk egy új motort amire ên ülök rá először. Nagyon szeretem a 900-at van pár dolog ami még finomítasra vár, de SZERETEM:)
    

Sander67 116827 2017. augusztus 11. 16:59   Válasz erre: 116818
Amit meg akartál venni annak is ennyi az átlaga.
    

lendvai 116826 2017. augusztus 11. 16:06   Válasz erre: 116825
A vecsésit tudom, bár nem vagyok benne biztos, hogy még működik, elég néma a bódé. Nekem ott a Gordos és társa az Üllői úton, minden csetreszük van, ha kell.
    

Hitmanus 116825 2017. augusztus 11. 15:00   Válasz erre: 116824
Pedig ott Vecsésen van egy fasza csavar, csapágy bolt..ha még megvan..vagy Monorierdőn egy csapágybolt..Cegléd felé a 4-esen jobbra..
    

lendvai 116824 2017. augusztus 11. 14:42   Válasz erre: 116819
Annyit hallottam már erről az üllői mesterről, lassan nekem is fel kell újíttatnom mert puhul a szivacs. Mivel állítólag itt lakik a szomszéd utcában így valószínűleg hozzá viszem majd a nyerget. Ha már csapágyboltunk nincs legalább egy jó kárpitos legyen.:-)
    

Fido71 116823 2017. augusztus 11. 14:12  
Mindennap megnyitom a hahu-t.
125-ös robogókat nézegetek.
A 110-ek olcsóbbak, de azok "igénytelenebbek" is.
Dolgozni járni, az is teljesen jó lenne az 50-es helyett.
De igen nagy előny, hogy most nincs rendszámom hátul. Olyanokat lehet rövidíteni, hogy na... ;)
    

Hitmanus 116822 2017. augusztus 11. 13:51   Válasz erre: 116820
Természetesen normálisan válaszoltál a kérdéseimre..nem is Neked szántam a válaszomat..Ha így érezted, akkor bocs:)
    

csokabi 116821 2017. augusztus 11. 13:26   Válasz erre: 116818
Nekem egyetlen egyszer volt ilyen. Mi is pont osztrákba mentünk, de olyan lassan, hogy menetközben majdnem eldőltünk:)
Élőben nem ilyen a színe annak a motornak, sokkal inkább szürke, mint kék.
    

csokabi 116820 2017. augusztus 11. 13:12   Válasz erre: 116817
Úgy gondolom, hogy normálisan válaszoltam annakidején a plexis kérdéseidre is. Nem fényeztem sem a légterelőket sem a Tádét. Nem hiszem, hogy a kommentemet bele kéne vonni a közelmúltban itt leírtakba.
Szerintem egy pár hónapos, friss szerzemény mellett, ha jó választás volt, nem nézeget további gépeket az ember, hanem élvezkedik vele és örömét leli benne. Ha nem így érez, akkor ott baj van. Flenegen miatt sajnálnám, ha így lenne és nem a moci miatt. Nekem nem fáj, ha valakinek nem jön be a gép.
    

Traktoros 116819 2017. augusztus 11. 12:52   Válasz erre: 116805
Szia. A zselé mit csinál? Kényelmesebb, nem ülöd úgy el a s...ed. Én Üllőn csináltattam, nagyon rendes, korrekt a mester. Meg vagyok vele elégedve a munkájával minden téren. Hát.. nem olcsó Ő sem..
    

abel92 116818 2017. augusztus 11. 12:32  
Sziaszok!

Hétvégén voltam ausztriába motorozni. És az osztrák benzinnel 3,9l/100km jött ki fogyasztásra. Nem nagyon akartam elhinni, úgyhogy többször is újra számoltam. De ez jött ki. Volt már másnak is ilyen értéke esetleg?
Újra csak azt tudom mondani, hogy szuper kis masina, és a napokban azon gondolkodtam, hogy ha eladom egyszer, csak egy újabbat vennék. A bordó üléses nagyon tetszik!
Biztos vagyok benne, hogy vannak jobb modellek a TDM-nél. De ha a saját igényeimet és pénztárcám dimenzióit tartom szem előtt nekem tökéletes!
Üdv,
Marci
    

Hitmanus 116817 2017. augusztus 11. 11:35  
Gondolom azt érzi, mint én, ha ráülök..semmi különöset:)

Vagy azt érzi, hogy elkapkodott volt a 900-as vásárlása...vagy simán csak lehet, hogy tetszenek neki más motorok is, hiszen lehet van a 900-on kívül még más olyan motor is, ami tetszhet az embernek..természetesen biztosan nem olyan jó motor, mint a TáDé, de azért tetszhet más modell is..nem tudom, hogy ilyet lehet e?

:)
    

csokabi 116816 2017. augusztus 11. 11:23   Válasz erre: 116814
Kb. ahogy Tibi is írta. Még a GS-t azért bevenném a sorba:)
Nem piszkálódásból jegyeztem meg a dolgot, csak a TáDéval kapcsolatban eddig nem igazán volt pozitív kommented. Hányszor nyitod meg napjában a motoros hirdetési oldalakat?:)
    

lendvai 116815 2017. augusztus 11. 08:49   Válasz erre: 116814
Lehet azért, mert a Tracer07-től dobban meg a szíved meg Ducatit szeretnél a garázsba állítani. :-) Ha ránézel vagy ráülsz a 900-ra mit érzel? :-)
    

Flenegen 116814 2017. augusztus 11. 08:13   Válasz erre: 116813
Miért is?
    

csokabi 116813 2017. augusztus 11. 03:07   Válasz erre: 116811
Szerintem te melléválasztottál a 900-sal...
    

lendvai 116812 2017. augusztus 10. 23:43   Válasz erre: 116810
Én a radikális megoldások híve vagyok: vettem egy injektoros gépet, mert abban nincs karburátor meg tű. :-)
    

Flenegen 116811 2017. augusztus 10. 23:16  
Leugrottunk pár napra Olasz honba. Sok itt a motor, meg a motoros, és elég új az állomány. Szinte csak japán gépet látni, elvétve van pár kis BMW, de ma láttam egy Ducatit is. Meg megdo bant a szívem, mert jött velem szembe egy Tracer 07 is:)
    

kawa550 116810 2017. augusztus 10. 22:20   Válasz erre: 116807
Ha én Üllőn laknék, addig ütném a vasat amíg meleg! Utána meg bemennék a nagyfaluba, mer ott van.....:)))))))
    

janni 116809 2017. augusztus 10. 21:40  
Köszönöm!
    

night-rider 116808 2017. augusztus 10. 20:44   Válasz erre: 116807
költözz városba)))
    

lendvai 116807 2017. augusztus 10. 19:46   Válasz erre: 116806
Tudom, de itt faluhelyen nincs csapágybolt. :-)
    

kawa550 116806 2017. augusztus 10. 18:54   Válasz erre: 116804
Èn inkább vettem volna egy oda való seegert a csapagyboltban...... :)))))))))
    

Hitmanus 116805 2017. augusztus 10. 18:05   Válasz erre: 116783
Szerintem lépjünk túl ezen a szélvédelem témán..Nekem szar, úgy ahogy van ez szélvédelem dolog, Neked nem..különbözőek vagyunk..ennyi..Bár az vicces, hogy itt de az előző motoromnál is ha az ember leírta ami nem jön be neki a motoron, akkor pár forma annyira elkezdte védeni a modellt, mintha a tervező csapatban lettek volna benne..jött a szokásos, hogy a motor az tökéletes a motoros a szar meg vegyél kocsit és egyéb gyermeki faszság..holott az ember csak le merészelte írni, hogy mik a tapasztalatok az adott modellel..:-)Részemről lezárva a téma..

Volt nemrég itt szó ülés túrásításról..Érdemes megcsinálni?A zselés résznek pontosan mi a az szerepe?A rezgéseket, vibrációkat elnyeli?

Az üllői üléses ember jól dolgozik?
    

lendvai 116804 2017. augusztus 10. 13:27   Válasz erre: 116803
Jaja, én is a karácsonyiaknál vettem anno. Azzal annyi probléma volt, hogy a tű hornyait nem megfelelő méretre készítették, így a seeger gyűrű simán kihullott belőle, benne kellett hagynom a karburátorban a régi tűt.
    

kawa550 116803 2017. augusztus 10. 12:53   Válasz erre: 116802
kedo.de
Vagy
xmas1.at
    

janni 116802 2017. augusztus 10. 10:59  
Sziasztok!
Már nagyon sok oldalnyit visszaolvastam, de nem találom, úgyhogy segítséget kérnék!
2000 évjáratú 4tx karburátorhoz létezik-e felújítókészlet, amiben benne foglaltatnak a fúvókák és "siber" kehelycsöve? Ha létezik hol lehet venni, a gyárin kívül? Előre is köszönöm Uraim!
    

lendvai 116801 2017. augusztus 9. 23:55   Válasz erre: 116800
Hát akkor...állítsd! :-)
    

Flenegen 116800 2017. augusztus 9. 23:19   Válasz erre: 116798
Azt a Duca Multistradat én is beállítanám az udvarba...
    

kawa550 116799 2017. augusztus 9. 22:50   Válasz erre: 116798
Az első, akinek ebből az elbacott de feltétlenül ott kell lévő kacsacsőrből sikerült olyant csinálni, amiről nem egy dagadt kacsa ugrik be, hanem inkább egy ragadozó madár. :)))))
Ha csiliárdos lennék, azé duciból vennék párat, 916, monster ilyesmi......:D
    

lendvai 116798 2017. augusztus 9. 22:44   Válasz erre: 116797
Az a lényeg, hogy a jövő mindig változik, a nők meg kiismerhetetlenek.:-) Ritának mutogatom az új Multistrada képeit, azt mondja csúnya. A minap elröfögött mellettünk egy, na, mit szólsz? Nagyon szép, ilyet el tudna képzelni.:-) Hát pedig ez az a csúf Ducati volt.:-)
    

kawa550 116797 2017. augusztus 9. 22:34   Válasz erre: 116794
Nem kéne túl erős ostor, hogy engem is a gtr felé terelgessenek. :))))))
Az fjr igen jó vas,kicsit olyan csatahajós érzés menni vele, meg a sebességből szinte semmit sem érezni rajta, inkább nyugodt túrázóknak való, de messzire menni vele főutakon igen jó buli lehet.
    

lendvai 116796 2017. augusztus 9. 22:17   Válasz erre: 116794
Na a GTR1400-ról már susogtak az én fülembe is. :-) Az azt mondják olyan odabaszós kategória, csúnya botrányt lehet vele rendezni az autópályán keménykedők között állítólag. :-) De az igazat megvallva én még kicsi vagyok hozzá. :-) De majd egyszer. :-) Bár én az endurósabb kategóriák felé vonzódom, minél kevesebb hengerrel. :-)
    

zsotli 116795 2017. augusztus 9. 22:05   Válasz erre: 116794
esetleg még FJR ami szóba jöhet.
    

zsotli 116794 2017. augusztus 9. 21:59   Válasz erre: 116792
Vennék én ha nem 3 millió lenne használtan :), a cbf-es srác gtr 1400 ra akarja cserélni
    

sirgit 116793 2017. augusztus 9. 21:59   Válasz erre: 116682
Ez a plexi kombó érdekelne engem is-Honnét van?No és persze mennyi?
    

lendvai 116792 2017. augusztus 9. 21:43   Válasz erre: 116791
Va...? Azt itten nem mondjuk ki hangosan, mert interferál az energetikája a TDM-ével vazze! :-) Vegyél egy XTZ1200-at inkább, mégis a családban marad és fiatalabb, mint a 900. Mondjuk meg is hízott kicsit, de hát a mai fiatalok nagy része már csak ilyen.:-)
    

zsotli 116791 2017. augusztus 9. 21:31   Válasz erre: 116779
Haver nem nyugodott és estére szerzett is egy 2007-es cbf et próbára. Neki a 175cm-hez tökéletes annyira hogy meg is akarja venni. Ami tetszett benne az a blokk és itt vége is a listának. iszonyat jó, hogy 6ban 50 ről szépen megy és nem kell kapcsolgatni de az én 194 cm-hez sajna kicsi.szélvédelem a nullához közelít A hűtő minden hőt a lábszárra tol ami már éget. a fék kicsit nyalóka bár azt lehet egy betétcsere megoldaná. Szóval lehet kicsit még kuporgatok és nézek egy varát vagy marad a 900as TDM.
    

Sander67 116790 2017. augusztus 9. 21:31   Válasz erre: 116782
Én túltettem magam rajta, annak ellenére hogy a mai napig tetszik. Alacsonyabb emberkéknek való, kb. 170-180, körül. Egyébként sportmotoros a dinamikája, amitől elkönnyül az eleje, viszont szűkebb íveken fordul. Szélvédelme olyasmi mint a Tádénak. Ha rám szakadna a bank, akkor én a Kawasaki Versys 1000-et tolnám a garázsba.
    

Robi70 116789 2017. augusztus 9. 20:40   Válasz erre: 116788
Szíves-örömest mennénk, de holnap reggel indulunk Lengyelországba. Szombat este érünk haza. Egy más alkalommal miért ne?!
    

kawa550 116788 2017. augusztus 9. 20:08   Válasz erre: 116787
Szombat este Fonyódon a Pokolgép koncert előtt/után kereshetünk egy fagyizót. Jöttök?:))))))))
    

Robi70 116787 2017. augusztus 9. 20:06   Válasz erre: 116780
De jól jönne egy ilyen fagyi, ebben a bazi hőségben!:)
    

kawa550 116786 2017. augusztus 9. 20:06   Válasz erre: 116783
Nem lehetek ott mindenhol, más dógom vót, kanyarogtam meg fagyiztam meg lángosoztam. :))))))))))))
    

lendvai 116785 2017. augusztus 9. 18:29   Válasz erre: 116784
Szerintem a 4TX-nél a karburátoros üzemanyagellátás miatt nincs leszabályozás. A gyújtással nem kell kínlódni, mert semmit nem lehet állítani rajta. Vagy működik, vagy nem. Ha nem, akkor a beteg alkatrészt cserélni kell.
    

zsotli 116784 2017. augusztus 9. 17:57  
Még 1 kérdés. 4tx leszabályoz valahol mert nekem kifekszik a mutato 10.000ig és egy pajti kinlódik a gyujtással az övén és ez volt a kérdése.
    

lendvai 116783 2017. augusztus 9. 17:32  
Amúgy szélvédelemfetisiszták figyelmébe ajánlom: ma letoltunk kb 650km-t 4 megállóval. Hála a TDM köztudottan fos szélvédelmének nem ájult el egyikünk sem a 30-35 fokos melegben. :-) 140-nél enyhe turbulencia masszírozta a nyakam, de nem fáj se a fejem, se a fülem, meghalni se akartunk. :-) Nekem jó ez a gép így, az autópálya ellenére kellemes volt az út.
Talán néhányszor hiányzott egy zöld veszedelem előttünk, így egy kicsit unatkoztunk, de ez most így alakult. :-)
    

sjanek 116782 2017. augusztus 9. 17:28  
Sziasztok,
Gondolkodom a TDM fiatalításán. Volt már aki próbálta a 900-as tracert? mennyivel kisebb-nagyobb? Néztem a sima MT09-ről tesztet, nekem az kicsinek tűnik, valamint a hátsó ülés is kínpad.
    

lendvai 116781 2017. augusztus 9. 17:28   Válasz erre: 116763
Jocó, a Givi zárjával nekem is voltak problémáim, valószínűleg azért, mert a derék taljánok a profit maximalizálása céljából valószínűleg az összerakó munkás fülzsírjával kenték meg. Szétszedtem, kitisztítottam, bezsíroztam, azóta meg sem nyikkan. :-)
A dobozelhagyást illetően: én a Yamaha gyári dobozt hengerbucskáztattam meg, amikor a TDM-el mentem a próbaútra, mielőtt megvettem. :-) Így azt eladtam egy robogós kollégának az új ár nagyjából huszadáért, ő szépen rendbeszedte, lefestette, én meg ráraktam a 4TX-re vett V46-ot. :-)
    

kawa550 116780 2017. augusztus 9. 16:50  
Elkészült a fagyizó ékménypark a régi melóhelyemnél, aki gyün majd eccer hozzánk, azt megmotoroztatjuk arrafelé. :))))))))))
https://goo.gl/maps/Up8Kt4wiXxD2
    

kawa550 116779 2017. augusztus 9. 16:44   Válasz erre: 116775
Ne foglalkozz senki hülyeségével, nézd meg magad, próbáld ki alaposan, ha tetszik, vedd meg! Akinek nem tetszik, vegyen magának nem olyant oszt kész.
Az ezres cbf nagyon jó kis gép, az egyetlen igazi baja, hogy a legtipikusabb igazi honda. Semmiféle egyénisége nincs, amiért rajongva lehetne ránézni, de amit csinál, azt mind profin csinálja. Nem te leszel a szerpentinek királya, és a kislányok se fossák le a bokájukat ha meglátják. De húz mint a barom, megbízható, viszonylag keveset eszik(a teljesítményhez képest).Állítani lehet rajt az ülést, meg a kormányt is, egy ismerősömnek volt ilyen, 2 személlyel is elbír, és a kényelem sem olyan rossz. Méretében nem egy világutazó batár, az ziher. A rexi se az nekem, oszt mégis elférünk rajta ketten csomagokkal. Nekem hiányzik a blokkjából a rexi féle bugi, hogy van lórúgás szerű megindulás, csak húz egyformán akárhonnan, és a külsejéből valami egyéniség.
    

sagipet 116778 2017. augusztus 9. 14:15  
Mindkettőt ki kell próbálnod, csak úgy tudod eldönteni hogy neked melyik a jobb!! Ne hallgass senkire, rám se :)!
    

sagipet 116777 2017. augusztus 9. 14:12  
Szégyen szemre, én is megnéztem és kipróbáltam a cbf 1000-et és picit gondolkodtam is rajta. A blokkja nagyon jó, szépen lineárisan húz, de a körítés egyrészt nem annyira szép, másrészt a futómű alap, meg még kicsi is nekem (186cm vagyok). Az abs-el tudta volna többet mint a TDM amit vettem, de az nem hatott meg annyira hogy azt vegyek. A TDM nekem jobb választás lett az biztos, de hát kinek mi tetszik, meg mire használja. Jó motor a csirkeszárnyas, de engem nem fogott meg.
    

Levi990 116776 2017. augusztus 9. 12:55   Válasz erre: 116775
Én a cbf1000et nem erőltetném, nem véletlenül nem egy sikerszéria. A 600-as kapott egy ezres blokkot és kész, gyenge a fék és a futómű is szerintem. Egy versys1000 lehet hogy csúnyább de jobb választás lehet. A motorkaraktert nem nézve, csak fék-futómű miatt a 900as valhol a versis és a cbf között lehet.
    

zsotli 116775 2017. augusztus 9. 12:39  
Sziasztok Urak!

Egyre inkább érlelődik bennem a motor csere, csak nehéz a döntés mert szeretem a TDM-et. A 900as mellett még egy CBF 1000el szemezgetek. 2006-2007 környékéről. Van valakinek tapasztalata vele? A héten lehet ki tudok egyet próbálni akkor összerakom magamban a listát melyik mellett és ellen mi szól.
    

Robi70 116774 2017. augusztus 9. 08:25   Válasz erre: 116771
Nem rossz hely az, csak drága.
    

Robi70 116773 2017. augusztus 9. 08:23   Válasz erre: 116769
Gratula a cíp új masinához.
Hamar tegeződés és barátság lesz ebből én aszondom!:)
    

abel92 116772 2017. augusztus 9. 07:19   Válasz erre: 116769
Szép gép! Grat! Sok balesetmentes km-t.
Ha egyszer Bács-Kiskunba motorozol szól!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők