kawa550 | 121365 | 2018. június 25. 20:47 | Válasz erre: 121364 |
És milyen jól néz ki! Kár hogy nincs az én méretemben. :)))))))))))))))))
|
mati12 | 121364 | 2018. június 25. 20:44 | Válasz erre: 121361 |
Azért az első kerék megcsúszós kéztörős Kawasakisoknak is fejlesztenek már gépeket.. :-))) ![]() |
GSzabolcs | 121363 | 2018. június 25. 19:27 | Válasz erre: 121350 |
kawa550 | 121361 | 2018. június 25. 16:29 |
Kiszivárgott egy fotó a béjemvé új, energiatakarékos oldalkocsi motorjáról. :)))))))))))
![]() |
Itil900 | 121360 | 2018. június 25. 12:32 | Válasz erre: 121358 |
Még jó, hogy tudom hol van Vigántpetend... Gyönyörű egy környék! Megér egy gurulós fagyit! :) :) |
kawa550 | 121358 | 2018. június 25. 09:56 | Válasz erre: 121356 |
Közvetlenül a Gálos Csaba stabil oldalfekvési emlékhely tőszomszédságában. :)))))))))
![]() |
Robi70 | 121357 | 2018. június 25. 06:42 | Válasz erre: 121351 |
Autóval nincs meg a fílingje.:) 5.-én lekerül a gipsz a mancsodról oszt haddszóljon. +1 tihanyi fagyi. Mee tegnap csak átgurultunk tihanyon. |
Itil900 | 121356 | 2018. június 25. 06:20 | Válasz erre: 121349 |
Végre! Valaki ismeri a langallót, nem csak néz hülyén mi a ..sz az...! Hol van ez?
|
lendvai | 121355 | 2018. június 25. 01:13 | Válasz erre: 121354 |
Most már jöhetsz, már Bragában vagyok, maradok is a héten dolgozni itt is egy kicsit. :-)
|
kawa550 | 121354 | 2018. június 24. 20:19 | Válasz erre: 121352 |
Oda nem is akarok menni, főleg ha te is ott vagy! :)))))))))))))))
|
lendvai | 121352 | 2018. június 24. 20:07 | Válasz erre: 121351 |
Gyula, akkor üdv Lisszabonból, szerintem ott se voltatok még idén. :-))))))))
|
kawa550 | 121351 | 2018. június 24. 19:44 | Válasz erre: 121349 |
Pitsába! Mi még nem is voltunk ott az idén!
|
furfarag | 121350 | 2018. június 24. 13:36 | Válasz erre: 121348 |
Köszi.Az a bajom vele,hogy a tiéd nem védi a tankidomot.Amit én néztem ki,az meg nem védi a blokkot,úgy mint a tiéd.még rágódom rajta. |
GSzabolcs | 121348 | 2018. június 24. 12:32 | Válasz erre: 121336 |
Szia, én tőlük vásároltam (http://www.rm-g.pl) Szállitással együtt kb 30.000Ft. 2 hét alatt megjött a cucc, számlával. Nagyon meg voltam elégedve a munkájukkal, nem kellett fesziteni hajlitgatni minden csavar faszául passzolt a helyére. Ingyen pluszba felheggesztettek füleket is a spot lámpáknak. ![]() |
Robi70 | 121347 | 2018. június 24. 09:57 | Válasz erre: 121328 |
Jó az út arra felé. Leszámítva a Dobogókő- Esztergom szakasz egy részét. Ott óvatosan. A többi csapatós.
|
Englishman | 121346 | 2018. június 24. 08:45 |
Jó gumi, rossz gumi, határon motorozás... Én csak véleményt, tapasztalatot kérek 1 konkrét abroncsról (M PR5)! Ki, mire használta már és mennyire elégedett vele? Nem kell ezt túlgondolni! Felteszünk egy abroncsot, aztán megyünk. Nekem úgy van beállítva a futómű, hogy elöl a közepestől kicsit lágyabb, hátul a közepestől jóval keményebb. Nem állítgatom soha ide-oda. Ez tudja a két személyt csomagokkal, a két személyt csomagok nélkül és így van alattam akkor is, ha szólóban megyek. Tavasztól őszig, napsütésben, 9 °C-os esőben, vízátfolyásos kanyarban... és persze jó lenne, ha nem kellene 8000 km után ledobni. Ha augusztus 20-án havazik a Glockneren, akkor 21-én jó eséllyel vízátfolyásokon motorozok, hideg aszfalton, hiába lesz a völgyekben 25°C. Amikor 500 km "meddő" van a túrában, nem árt, ha bírja az autópályát is! Ezért érdekesek mások tapasztalatai és szerintem ebben nincs határon motorozás, csak egyszerű túrázás. |
kawa550 | 121345 | 2018. június 24. 07:42 | Válasz erre: 121341 |
Dörgölhetik, az új kawák sokkal jobbak mint a régiek, ahogy az új gumik is. Hogy ki mennyit hajlandó ilyesmikre áldozni, az meg magánügy.:)))))))
|
kawa550 | 121344 | 2018. június 24. 07:41 | Válasz erre: 121342 |
Ügyes ügyes, szó se róla, de annyira azé' nem hogy 2.5-es pálcával hegessze a vékony lemezt. Ezért tart minden rendes férfiember minimum 2 hegesztőt, hogy minden általános célra legyen szerszámja. :)))))))))))
|
Fido71 | 121343 | 2018. június 24. 06:31 | Válasz erre: 121340 |
Azért van az a szitu, mikor a gumin múlik az "éppenhogynem".
|
Fido71 | 121342 | 2018. június 24. 06:28 | Válasz erre: 121338 |
Ja, azt hittem, hogy sima trafó.Gondoltam is, hogy akkor milyen ügyes gyerek ez a Gyula.... :))))
|
lendvai | 121341 | 2018. június 24. 00:42 | Válasz erre: 121339 |
Óvatosan ezzel a régi szaros kifejezéssel, mert mindjárt jönnek és az orrod alá dörgölik a vén Kawasakidat. :-)
|
lendvai | 121340 | 2018. június 24. 00:40 | Válasz erre: 121337 |
Hát, ha igazán balfasz vagy nincs az a gumi, ami megvédjen. :-) Anno én balfasz voltam és a Michelinnel is ugyanúgy eldobtam volna a gépet, mint a Bridgestone-al tettem. :-)
|
kawa550 | 121339 | 2018. június 23. 22:57 | Válasz erre: 121335 |
Az aszfalt nem nagyon fejlődött, csak éppen 20 éve a 4tx volt 82 ló 230kg, ma meg egy hasonló tracer 115 ló 210kg. Szóval a mai motorok úgy 40%-al erősebbek, miközben könnyebbek, ugyan az a gumi nehezen tudná kiszolgálni őket, ergo jobb gumi kell. De ha van jobb gumi is, akkor miért is ne használjuk, miért ragadjunk le a régi szaroknál?
|
kawa550 | 121338 | 2018. június 23. 22:49 | Válasz erre: 121333 |
Ilyesmi csak kék. https://www.aldi.hu/hu/informaciok/szolgaltatasok/szervizpont/detail/sis/si/8814266679297/
|
Fido71 | 121337 | 2018. június 23. 21:52 |
Ezzel én meg úgy vagyok, hogy ha már egyszer balfasz vagyok, akkor legalább ne a gumin múljon. Legalább az "védjen meg" a buktától... ;)
|
furfarag | 121336 | 2018. június 23. 21:51 | Válasz erre: 121334 |
Erre gondoltam: https://crashbars.eu/pl/p/Gmole-do-YAMAHY-TDM-850-96-01/206
|
cizi | 121335 | 2018. június 23. 20:56 |
Ez a jó gumi, rossz gumi mindig visszatérő téma. Nálam volt a ma már nem " korszerű " Z6-os és a szintén elavult BT 23-as is ( mert, ugye az aszfalt kurva sokat fejlődött az évek alatt ). Szerény motorozási képességeimnél fogva mindkettő jól tette a dolgát. Persze a sokak által említett határokat nem is kerestem, mert 5-6 km/h -val gyorsabban bevehető kanyarnál sokba is kerülhet akár egy pillanatra is az a hátárátlépés. A igazi határon motorozókat pedig itt az összes topikot egybevéve egy kézen le lehetne számolni! |
furfarag | 121334 | 2018. június 23. 20:50 |
Sziasztok.Kérdezném,vásárolt már valaki bukócsövet a Lengyelektől,a heed.com -ról?
|
kawa550 | 121332 | 2018. június 23. 19:51 |
Miklósra viszont rendesen megharagudtam ma, nem is lesz többet miki. Esixét után ő következett alvázvédelmileg, kicsit több rozsda látszott rajta, ami nem meglepő, 5 évvel idősebb. De amikor kaparás közben beesik a véső a küszöbbe belül, a drótkorong meg átszakítja kívül, meg még 3 helyen, ammán nem vicces. Rozsdavakarásból kihegesztés lett, a bal hátsó sarkot kompletten újra kellet építeni 3D-ben, elkalapálgattam egy ideig mire mindenhol illeszkedett a lemez. Viszont ismerve a karosszériás árlistákat, asszem az aldis hegesztő most hozta be 3x az árát. :)))))))
|
kawa550 | 121331 | 2018. június 23. 19:42 |
Gumi témában sose lesz igazság. Bt-t nem ismerem, soha nem volt bridgestone gumim. A pr4 pont ahogy az angol mondja, szárazon lapra téve van némi bizonytalanság, de esőben utolérhetetlen, és hogy ez mennyire fontos, azt a gipszelt kezem is bizonyítja. A conti2 meg a z8 szárazon tökéletes, akármit lehet velük csinálni, de esőben mindegyik kutyaütő, hogy a z8 mennyire az, azt annyira megtanultam, hogy ki is baxtam azonnal, ahogy a Tibike szokta mondani, ez akkora hiba hogy az nálam válóok, szarok rá milyen jó szárazon(kopása is szar, van olyan sportgumi ami tovább tart). Viszont a pr4 bizonytalansága se hiányzik ha nem muszáj, és a tesztek szerint a conti3 óriásit javult vízen, így remélve hogy szárazon se romlott, most azt tettem fel. Majd ha eccer leveszik végre ezt a szar gipszet, akkor azt is megaszondom hogy jó-e.
|
jobbkormanyos | 121329 | 2018. június 23. 19:27 | Válasz erre: 121326 |
Az oldaldoboz tartó adja magát, hogy kell felrakni. Indexeket, kell rá kihelyezni, van hozzá gyári toldó. A topcaset ,meg a platnija válogatja. Nálam ilyen : ![]() |
GSzabolcs | 121328 | 2018. június 23. 18:40 |
Sziasztok, a 111-es (Budapest-Piliszentkereszt- Esztergom) úton mostanába járt valaki? Elkarikáznék Esztergomba, hogy bejárassam az új gumikat ha jó arra az út.
|
Flenegen | 121327 | 2018. június 23. 18:03 | Válasz erre: 121324 |
A BT023-al nem volt gondom a 850-en, és a Continental RoadAttack is jó volt. Most a 900-on michelin van, ez is jó , de ez néha csúszik. Ezt sem a Bt sem a CRA nem produkálta.
|
Frank | 121326 | 2018. június 23. 17:38 |
Üdv mindenkinek!Én is TDM-es (900-as) lettem pár nappal ezelőtt. Kis segítséget kérnék. Ha van olyan közöttünk, akinek gyári dobozszett van feltéve a motorjára, körbefotózná nekem, hogy hogyan is van rögzítve? Elvileg minden alkatrészem megvan hozzá, de nem tudom pontosan, hogyan lehet kivitelezni? Leginkább a topcase lenne fontos. Köszönöm előre is!
|
Englishman | 121325 | 2018. június 23. 10:57 | Válasz erre: 121321 |
Köszi Tibi! Nekem is PR4 volt fent. 2015 májusban raktuk fel, most van vége, 13800 km után. Én nem panaszkodhatok a PR4-re, kifelyezetten csíptem. Egyetlen rossz tulajdonsága, hogy a nagy melegben kicsit "taknyossá" válik, ami valóban megmutatkozik a szűk íven vett tempónál, de nem vészes és mindig vissza tapadt. Viszont soha nem volt még ilyen gumi a motoromon, ami hegyen, 10-15 fokban, vízátfolyásban is úgy tapadt, mintazállat. :) Könnyen lehet, most is ez lesz újra, csak én is olvastam ezt a technológiai újítást (2CT+) és kíváncsi vagyok, milyenek a tapasztalatok. |
Levi990 | 121324 | 2018. június 23. 10:55 | Válasz erre: 121321 |
A bt023 tapadt ?! Annál szarabb gumim talán a z6 volt, meg a dunlop sportsmart2 de az a profilja miatt szar.
|
kawa550 | 121323 | 2018. június 23. 10:22 | Válasz erre: 121320 |
Akkor ti voltatok, csak a helyszínre emlékeztem rosszul. Múlt héten vasárnap 2 körül Csorna irányába mentem Kópházáról, Fertőszentmiklósra a gyorsulásira. :)))))
|
Fido71 | 121322 | 2018. június 23. 10:12 | Válasz erre: 121321 |
... és nem jobb az ha elkezd kúszni, mintha hirtelen perecelsz? Jobban szeretem ha van valami visszajelzés... |
lendvai | 121321 | 2018. június 23. 09:38 | Válasz erre: 121319 |
Én a mostani szezonra rakattam fel hátulra PR5-öt. Ezzel adtam egy utolsó esélyt a Michelinnek, mielőtt visszatértem volna a Bridgestone-hoz. Azt kell mondjam frissebb, tisztább, szárazabb érzés. :-) A PR4-el alig tudtam úgy bemenni száraz úton egy visszafordítóba, hogy ne kezdjen el sodródni a motor feneke. Gondolom a sok vízelvezető lamella tette instabillá. A PR5 mintázata más, a gumi pereme gyakorlatilag slick és valami rétegmódosítást is végrehajtottak pont azért, hogy kanyarban stabilabb legyen. Az is, utoljára a BT023-nál ért le kanyarban a csizma orra, az én tudásommal és stílusommal ugyanazt érzem, mint a Bridgestone-nál. Azért ha tempósabban megyek be egy visszafordítóba (viszonyításképp: Mátra északi oldal, 65 km/h vagy kicsivel fölötte fordulva), akkor a PR5 is elkezd kúszni, a Bridgestone-ra nem emlékszem. Az tapadt, amikor viszont csúszott azt hirtelen tette, igaz akkor bukta volt. :-) A gumi határairól nem tudok nyilatkozni, ismered a kis csapatunk motorozási stílusát, ahhoz hasonlóan viselkedik, mint a BT023 tette. |
motorimado | 121320 | 2018. június 23. 08:47 | Válasz erre: 121318 |
Szia. Múlt hét vasárnap Bős felől érkeztünk Rajkára. Onnan szállásra Dunaszigetre mentünk. Utána hétfőn irány a térképed szerint mentünk végig. Kb délután 2 körül voltunk Kópházán. Sopronba nem mentünk be, hanem irány Csorna, majd haza. Ja és mi 4-en voltunk. |
Englishman | 121319 | 2018. június 23. 07:22 |
Morgen! Van már valakinek tapasztalata a PR5-ről? Kíváncsi lennék rá? |
kawa550 | 121318 | 2018. június 22. 14:19 | Válasz erre: 121313 |
Baszki, azt a ződ versyst én láttam valamelyik nap 2 másik motorral sopronban, akkor lehet hogy ti voltatok?
|
Itil900 | 121317 | 2018. június 22. 14:02 | Válasz erre: 121311 |
...és mire várunk még??? Monjuk lehet , tőlem is elmenne az oroszlán étvágya...
|
csanesz | 121316 | 2018. június 22. 11:41 |
Gyerekek! Horrorisztikus álmom volt. Mentem a motorral és egyszer csak leállt. Gyújtás volt, benya teletank. És a szerelők nem találták a hibát. Aszonták motor csere. Kész voltam... Aztán felébredtem. :) |
Fido71 | 121315 | 2018. június 22. 11:19 | Válasz erre: 121312 |
Ha Bettinek kényelmesebb, már megérte. Akitől vettem, annak beszámítják a motorját és az extrákat leveheti róla. Így jutottam hozzá egy 2 hónapos üléshez, félár alatt. Ha nem jön be, továbbadom... |
night-rider | 121312 | 2018. június 22. 08:02 | Válasz erre: 121311 |
Tomi azt a pár kilométert még szőrös deszkán ülve is megteheted)))))) nekem spec nagy csalódás a zseléztetés
|
Fido71 | 121311 | 2018. június 22. 07:29 | Válasz erre: 121310 |
Hát, látszik, hogy mi még nem találkoztunk... :))))
|
Itil900 | 121310 | 2018. június 21. 22:24 |
Zselés űlés??? Mi a ..sznak??? Enni kell rendesen, oszt lesz zselé is... ;) ;) ;)
|
Nmiki | 121309 | 2018. június 21. 19:21 | Válasz erre: 121304 |
Persze..... én is ráfognám, h csak a Betti kedvéért....
|
cizi | 121308 | 2018. június 21. 14:34 | Válasz erre: 121307 |
Ha nem ismernélek akkor nem mertem volna írni!:)
|
Fido71 | 121307 | 2018. június 21. 14:16 | Válasz erre: 121306 |
Pedig Veled is sokkal-sokkal barátságosabb és kedvesebb lennék, ha úri kényelemben utaznák... ;)
|
cizi | 121306 | 2018. június 21. 13:09 | Válasz erre: 121304 |
A Te kényelmed minket nem érdekel, a lényeg, hogy Bettinek jobb legyen! :) Várjuk a tapasztalatokat!
|
kawa550 | 121305 | 2018. június 21. 13:08 | Válasz erre: 121303 |
Ez a buzi oldal már nem jelzi ha üzenet jött. Nem megyünk, akkor már meló van és a kolléga szabin lesz.
|
Fido71 | 121304 | 2018. június 21. 12:55 |
Nekem meg felkerült a "komfort-nyereg" a motorra. Zselével, meg minden... Nekem a régivel sem volt semmi bajom, mert ki vagyok párnázva rendesen... :)) Betti viszont a Burgman hátsó ülése után nem volt mindig boldog. Eddig jónak tűnik, mert kicsit magasabban ül és nem csúszik előre. Nemsokára indulunk, majd a Albániáig kiderül, megérte-e vagy sem. |
lendvai | 121303 | 2018. június 21. 12:51 | Válasz erre: 121301 |
Én küldtem keenek pü-t, olvasta? Ha igen, akkor igen vagy nem? :-) Vagy híjjalak fel? :-)
|
kawa550 | 121301 | 2018. június 21. 12:22 | Válasz erre: 121297 |
Én sajnos most nem tok kontrázni, max azzal hogy teljesen kész az alvázvédelem a kerékdobok kifújásával, és ha már kinn voltak a dobbetétek meg a motorburkolat, akkor lecseréltem a szíjakat mert ilyenkor könnyű(???) hozzáférni, legalábbis könnyebb mint ha benn van a betét.:))))))
|
night-rider | 121300 | 2018. június 21. 11:59 | Válasz erre: 121298 |
Idegen tollakkal nem ékeskedünk...mert be árullak márton testvérnek))))))
|
lendvai | 121299 | 2018. június 21. 11:55 | Válasz erre: 121298 |
Biztos voltam, hogy valaki rákontráz. :-) Ez a legújabb garázsdekoráció. :-)
|
lendvai | 121297 | 2018. június 21. 11:24 |
Lecseréltem az autót, untam már az autópályás helyzeteket. :-)
![]() |
tdm.friend | 121296 | 2018. június 20. 16:55 | Válasz erre: 121292 |
Ne is mond,most cseréltem ki a gumi alkatrészeket a karbinál... Háááát olyan lett mintha lenne egy vadiúj 27-éves motorom!!!
|
lendvai | 121295 | 2018. június 20. 13:46 | Válasz erre: 121294 |
Most már tényleg kíváncsi vagyok, a kerítés projektem befejeztével el kell menjek Ceglédre kipróbálni, mert a teszteket nézegetve a neten ha össze kell röviden foglalni akkor fülig érő szájjal és álló brével nyilatkoznak róla. :-)
|
kawa550 | 121294 | 2018. június 20. 13:31 | Válasz erre: 121293 |
Baszki, minap kinn voltunk parndorfban shoppingolni, út közben 3 multisradás osztrák zsaruval találkoztunk, úgy látszik ezzel üldözik a bűnt. Hát nehéz lehet lelépni előlük.....
|
lendvai | 121293 | 2018. június 20. 13:26 | Válasz erre: 121292 |
Hát ez bizony így van, valahol itt van az az érzékeny határ, amikor az ember az anyagi korlátai miatt akar öreg motort venni, de arra meg szépen folyamatosan el kell kezdeni költeni az elöregedő alkatrészek miatt, aztán egy jó kis pénznyelő projekt lesz a dologból és pont az anyagi szempontok dőlnek össze. Ez már az olyan műszaki perverzeknek való, mint pl én, nekem még ott van a bakancslistán, hogy venni egy öreg TRX-et forgalomba helyezés nélkül, mert azok még relatíve olcsók a koruknál fogva, aztán szépen, lassan rommá reszelni (valahol olvastam ezt a kifejezést pont egy TRX-el kapcsolatban), miközben néha körözni vele a pályán. :-) Izgalmas az a gép, de gyakori utcai használatra nekem sem érné meg forgalomba helyezni. Természetesen a Multistrada után/mellé, hogy legyen egy megbízható japán Ducati is a birtokomban. :-) Aztán esetleg eladni egy nálam is őrültebb műszaki perverznek. :-)
|
kawa550 | 121292 | 2018. június 20. 13:14 | Válasz erre: 121290 |
A facse csoportban nagy a felháborodás miatta, pedig nem teljesen alaptalan a dolog. xj600-at 1x néztem meg vásárlási céllal úgy 15 éve, és már akkor is letettem róla, semmilyen szempont nem szól mellette. És biza tádéból se vennék mást csak 900-at, esetleg egy nagyon szép 4tx ha rendkívül jó vétel, de ilyen gyakorlatilag nincs. A 3vd-k 25-27 évesek, csak a hülye feltételezi hogy azokban csak 50-60.000 van, ráadásul már most is a még éppen eladható sávban vannak a kor és az állapot miatt, még néhány év és soha nem adod el, mert nem lesz aki megvegye, nyakadon marad örökre mint a nyomor, miközben a fenntartása egyre több pénz és gond, már csak a simán elöregedő és egyre nehezebben beszerezhető gumi alkatrészek miatt. Nem lövök nagyon mellé, de egy pár szívótorok+membrán+ légszűrőház falsni, ami ennyi idősen mind szar vagy betonkemény és használhatatlan(enyémen is azok voltak) konkrétan annyiba kerül mint egy olcsóbb 3vd. Szóval lehet utálni a neppert, de valahol igazsága vagyon..... |
lendvai | 121291 | 2018. június 20. 12:58 | Válasz erre: 121290 |
Hát ha szétnézel lentebb akkor kiderül volt-e már. :-) Én nem láttam, így nem volt, van helye. :-)
|
tdm.friend | 121290 | 2018. június 20. 12:47 |
Nem tudom,volt már? https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2018/06/15/tdm850_igen_vagy_inkabb_ne/
|
night-rider | 121289 | 2018. június 20. 11:53 | Válasz erre: 121288 |
Nyugodtan utalhatsz vagy laci vagy egy rendőr srác kupeckodik álltalában givi kappa stb cuccokkal.
|
lendvai | 121287 | 2018. június 20. 10:07 | Válasz erre: 121286 |
Azt is tedd hozzá, hogy egy betonkeverőről van szó. :-)))))
|
ati5995 | 121286 | 2018. június 20. 09:21 |
Egy kis segítség kéne:Pápán lakik esetleg valaki a csapatból??Egy eladó terméket kéne átvenni,(majd postázni-esetleg ha jár erre-felhozni- nekem Pestre)mert csak előre utalás után adná postára az illető....és ki tudja....előre is köszi
|
fazakas66 | 121285 | 2018. június 20. 04:11 | Válasz erre: 121283 |
Ha van egy lézeres hőmérőd azzal is szépen rá lehet finomítani ha már tetszik a színe .
|
dinnyemag | 121284 | 2018. június 19. 22:19 | Válasz erre: 121279 |
Szia Béla! Nálam 17-19 volt a gyári érték és szép kék volt a leömlő, ötösével emeltem és végül 50-55-nél lett jó, így már nem színezi el . Ha jól emlékszem 110-ig lehet emelni ezeket az értékeket negatív és pozitív irányban is. Negatívba nincs mit keresni mert kevés a benya a keverékbe, emeld meg mindkettőt, leömlőt tisztítsd le, próbakör. Ha még mindig kékül, emeld tovább. Annyi a macera, hogy mindig pucoválni kell a leömlőt, különben nem látod az eredményt. Elméletileg a fogyasztás kellett volna emelkedjen, de nem tette. A dob meg ahogy Tibi írta, sárga lesz és kész:-))
|
PalmBela | 121283 | 2018. június 19. 14:16 | Válasz erre: 121281 |
Köszi Tibi! A leömlők is nagyon lilák! Ezért gondoltam, hogy valami lehet, csak nem tudtam, hogy a dob miatt, vagy a keverék beállítás miatt. A jbx-en van leírás, de nem rémlik, hogy ott írnák-e, hogy mi merre. Gyertyán mit kell nézni, csak ezért nem szedném ki. Majd kutakodok még. Egyenlőre, barkácssérülés miatt ugysem tudok motorra ülni. Minden esetre köszi még egyszer. |
lendvai | 121281 | 2018. június 19. 09:53 | Válasz erre: 121279 |
A képen ami ott neked sárgul az a katalizátor, amiatt ne aggódj, az nekem is más színű volt. Nem véletlenül van ott a hővédő lemez, az mindig forróbb, mint a kipufogó többi része. A leömlőket figyeld.
|
lendvai | 121280 | 2018. június 19. 09:51 | Válasz erre: 121279 |
Szia Béla, nincs gyári érték, a menüben a gyári eltérések finomhangolása történik. Tapasztalat alapján lehet állítani, de érdemes feljegyezni az eredeti értékeket, ha nem jön be az állítgatás. A két érték általában nem egyforma a konstrukciós aszimmetria miatt. Ha te nagyon melegszel és nagyon lila a leömlő, akkor szegény a keverék (de ezt érdemes a gyertyákon is ellenőrizni). Ekkor dúsítani érdemes. Nincs most előttem a leírás, abban benne van melyik irányba kell változtatni az értékeket, illetve milyen tartományban állítható.
|
PalmBela | 121279 | 2018. június 19. 09:47 |
lendvai | 121278 | 2018. június 19. 09:28 | Válasz erre: 121277 |
Férfivá érésem már megtörtént 2011-ben, amikor a kerti tűzhely alapot kevertem lapáttal és közben azon tűnődtem hogy nem döglenek bele ebbe emberek, akik hivatásszerűen csinálják ezt. :-))) Puhány vagyok ezekhez, bevallom, nem érdekel mennyire olcsó más megoldás, kifizetem a viszonylagos kényelmemet. :-) Annyira lusta vagyok, hogy a locsolócső csatlakozófej házánál szárazon szórtam bele a betont és felöntöttem vízzel, azóta is tökéletes, egy repedés nincs rajta. :-) Az Accordot meg kímélem mert napi munkaeszköz, ha fennakadna a behajtón a betonnal teli csomagtartó miatt hát beleborzonganék. :-))) |
Fido71 | 121277 | 2018. június 19. 06:34 | Válasz erre: 121276 |
Ja, végül is az Accordba befér egy negyedköb sóder, cement, meg egy betonkeverő is. Ja, az nem kell. Az igazi férfiember lapáttal kever. |
Itil900 | 121276 | 2018. június 18. 22:00 | Válasz erre: 121275 |
Ügyes legyél, büszke legyek rád!!! :)) Ne estrichet használj, olcsóbban is ki tudsz jönni, a különbség persze a tétel növekedéséve gyarapszik. Cak az t nem tudom, hogy négyzetesen, vagy lineálisan??? ;) ;) ;) |
lendvai | 121275 | 2018. június 18. 21:32 | Válasz erre: 121274 |
Hirtelen elgondolkodtam, hogy létezik beltéri zsalukő, de aztán lassan felfogtam. :-)
|
Fido71 | 121274 | 2018. június 18. 20:49 | Válasz erre: 121272 |
Arra figyelj, hogy "kültéri" legyen az az estrich!
|
kawa550 | 121273 | 2018. június 18. 20:42 | Válasz erre: 121271 |
Csak eneséig jutottam, mert tegnap ott is feltettek 2 ugyan olyan, ráadásul olcsóbban, úgyhogy az egyiket meg is vettem. Estefelé már úgy daráltam a terményt mint egy richtige bauer. :)))))
|
lendvai | 121272 | 2018. június 18. 20:39 | Válasz erre: 121270 |
Na igen, 8db-al meg a köré rakott pléddel tele is lett, le is ült. A maradék majd hazajön holnap, úgyis útba esik. Hozzá még pár zsák készbeton és már csak ásni kell. :-)
|
Flenegen | 121271 | 2018. június 18. 20:36 | Válasz erre: 121270 |
Oszt a győrújbaráti terménydarálóval mi lett ? Nem adtak hozzá álványt? :) |
kawa550 | 121270 | 2018. június 18. 20:15 | Válasz erre: 121269 |
A honda accord nem zsiguli, csak szólok.....
|
Fido71 | 121268 | 2018. június 18. 16:14 | Válasz erre: 121267 |
Az 5 zsák "békebeli cement". Annyit a Zsigulival elvittem. |
lendvai | 121267 | 2018. június 18. 12:24 | Válasz erre: 121266 |
Faragok én neked szobrot, de szerintem abból rövid savazgatás után iddogálás lesz. :-))) Gondolom kitalálod mi lesz a forma. :-))) Követ illetően azon gondolkodom elbír-e a csomagtartóm 255kg-nyi zsalukövet, tovább finomítottam a kerítésem befejezését. :-) Valószínűleg 2 körös játszma lesz. :-) |
kawa550 | 121266 | 2018. június 18. 10:47 | Válasz erre: 121265 |
Ezt úgy értsem hogy még tervben sincs hogy esetleg egyszer majd szobrot állítasz nekem, amihez esetleg kőeszterga is kő?:)))))))
|
lendvai | 121265 | 2018. június 18. 06:30 | Válasz erre: 121264 |
Nem, fém, esetleg néha fa, amihez majd kell. :-))))
|
kawa550 | 121264 | 2018. június 17. 23:40 | Válasz erre: 121263 |
Tudok olcsón esztergát, kettőt is, ahonnan a fúrót vettem. Kő? ;)))))))
|
lendvai | 121263 | 2018. június 17. 22:56 | Válasz erre: 121261 |
Sajnos most nem tudlak megalázni egy oszlopos fúrógéppel, mert az ABS diagnosztikához kellett vennem egy ketyerét. Mivel a hátsó szenzor rendben van, hibajelzés meg nincs lehet, hogy a hátsó kör mágnesszelepe nem működik. Azt meg ugye rendes férfiember csak úgy tudja kideríteni, ha álló helyzetben működteti az ABS hidraulikát. Na ahhoz kell ez a kis vacak. Ha kiderül, hogy be van ragadva, akkor szezon utáni hidraulika tisztítást is fel kell vennem a teendők közé (oszlopos fúrógép plusz hobbieszterga vásárlása Gyula bosszantása céljából) :-))))))
|