7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 121365 2018. június 25. 20:47   Válasz erre: 121364
És milyen jól néz ki! Kár hogy nincs az én méretemben. :)))))))))))))))))
    

mati12 121364 2018. június 25. 20:44   Válasz erre: 121361
Azért az első kerék megcsúszós kéztörős Kawasakisoknak is fejlesztenek már gépeket..
:-)))
    

GSzabolcs 121363 2018. június 25. 19:27   Válasz erre: 121350
Szia, a kép csalóka, mondjuk te tudod, hogy mennyire akarod magasan de az enyém szerintem borulásnál kivédi a tankidomot is. hacsak nem kerülnek a kerekek a levegőbe. De te tudod, amúgy nem vagyok az ügynökük nem győzködni akarlak.:)
    

Englishman 121362 2018. június 25. 18:07   Válasz erre: 121359
Danke sör! :)
    

kawa550 121361 2018. június 25. 16:29  
Kiszivárgott egy fotó a béjemvé új, energiatakarékos oldalkocsi motorjáról. :)))))))))))
    

Itil900 121360 2018. június 25. 12:32   Válasz erre: 121358
Még jó, hogy tudom hol van Vigántpetend...
Gyönyörű egy környék! Megér egy gurulós fagyit! :) :)
    

kawa550 121359 2018. június 25. 10:10  
Angoloknak boldogot! :))
    

kawa550 121358 2018. június 25. 09:56   Válasz erre: 121356
Közvetlenül a Gálos Csaba stabil oldalfekvési emlékhely tőszomszédságában. :)))))))))
    

Robi70 121357 2018. június 25. 06:42   Válasz erre: 121351
Autóval nincs meg a fílingje.:)
5.-én lekerül a gipsz a mancsodról oszt haddszóljon. +1 tihanyi fagyi. Mee tegnap csak átgurultunk tihanyon.
    

Itil900 121356 2018. június 25. 06:20   Válasz erre: 121349
Végre! Valaki ismeri a langallót, nem csak néz hülyén mi a ..sz az...! Hol van ez?
    

lendvai 121355 2018. június 25. 01:13   Válasz erre: 121354
Most már jöhetsz, már Bragában vagyok, maradok is a héten dolgozni itt is egy kicsit. :-)
    

kawa550 121354 2018. június 24. 20:19   Válasz erre: 121352
Oda nem is akarok menni, főleg ha te is ott vagy! :)))))))))))))))
    

lendvai 121352 2018. június 24. 20:07   Válasz erre: 121351
Gyula, akkor üdv Lisszabonból, szerintem ott se voltatok még idén. :-))))))))
    

kawa550 121351 2018. június 24. 19:44   Válasz erre: 121349
Pitsába! Mi még nem is voltunk ott az idén!
    

furfarag 121350 2018. június 24. 13:36   Válasz erre: 121348
Köszi.Az a bajom vele,hogy a tiéd nem védi a tankidomot.Amit én néztem ki,az meg nem védi
a blokkot,úgy mint a tiéd.még rágódom rajta.
    

Robi70 121349 2018. június 24. 12:52  
Üdv a langallóstól mindenkinek!:)
    

GSzabolcs 121348 2018. június 24. 12:32   Válasz erre: 121336
Szia, én tőlük vásároltam (http://www.rm-g.pl)
Szállitással együtt kb 30.000Ft. 2 hét alatt megjött a cucc, számlával. Nagyon meg voltam elégedve a munkájukkal, nem kellett fesziteni hajlitgatni minden csavar faszául passzolt a helyére. Ingyen pluszba felheggesztettek füleket is a spot lámpáknak.
    

Robi70 121347 2018. június 24. 09:57   Válasz erre: 121328
Jó az út arra felé. Leszámítva a Dobogókő- Esztergom szakasz egy részét. Ott óvatosan. A többi csapatós.
    

Englishman 121346 2018. június 24. 08:45  
Jó gumi, rossz gumi, határon motorozás...
Én csak véleményt, tapasztalatot kérek 1 konkrét abroncsról (M PR5)! Ki, mire használta már és mennyire elégedett vele? Nem kell ezt túlgondolni!
Felteszünk egy abroncsot, aztán megyünk. Nekem úgy van beállítva a futómű, hogy elöl a közepestől kicsit lágyabb, hátul a közepestől jóval keményebb. Nem állítgatom soha ide-oda. Ez tudja a két személyt csomagokkal, a két személyt csomagok nélkül és így van alattam akkor is, ha szólóban megyek.
Tavasztól őszig, napsütésben, 9 °C-os esőben, vízátfolyásos kanyarban... és persze jó lenne, ha nem kellene 8000 km után ledobni. Ha augusztus 20-án havazik a Glockneren, akkor 21-én jó eséllyel vízátfolyásokon motorozok, hideg aszfalton, hiába lesz a völgyekben 25°C. Amikor 500 km "meddő" van a túrában, nem árt, ha bírja az autópályát is! Ezért érdekesek mások tapasztalatai és szerintem ebben nincs határon motorozás, csak egyszerű túrázás.
    

kawa550 121345 2018. június 24. 07:42   Válasz erre: 121341
Dörgölhetik, az új kawák sokkal jobbak mint a régiek, ahogy az új gumik is. Hogy ki mennyit hajlandó ilyesmikre áldozni, az meg magánügy.:)))))))
    

kawa550 121344 2018. június 24. 07:41   Válasz erre: 121342
Ügyes ügyes, szó se róla, de annyira azé' nem hogy 2.5-es pálcával hegessze a vékony lemezt. Ezért tart minden rendes férfiember minimum 2 hegesztőt, hogy minden általános célra legyen szerszámja. :)))))))))))
    

Fido71 121343 2018. június 24. 06:31   Válasz erre: 121340
Azért van az a szitu, mikor a gumin múlik az "éppenhogynem".
    

Fido71 121342 2018. június 24. 06:28   Válasz erre: 121338
Ja, azt hittem, hogy sima trafó.Gondoltam is, hogy akkor milyen ügyes gyerek ez a Gyula.... :))))
    

lendvai 121341 2018. június 24. 00:42   Válasz erre: 121339
Óvatosan ezzel a régi szaros kifejezéssel, mert mindjárt jönnek és az orrod alá dörgölik a vén Kawasakidat. :-)
    

lendvai 121340 2018. június 24. 00:40   Válasz erre: 121337
Hát, ha igazán balfasz vagy nincs az a gumi, ami megvédjen. :-) Anno én balfasz voltam és a Michelinnel is ugyanúgy eldobtam volna a gépet, mint a Bridgestone-al tettem. :-)
    

kawa550 121339 2018. június 23. 22:57   Válasz erre: 121335
Az aszfalt nem nagyon fejlődött, csak éppen 20 éve a 4tx volt 82 ló 230kg, ma meg egy hasonló tracer 115 ló 210kg. Szóval a mai motorok úgy 40%-al erősebbek, miközben könnyebbek, ugyan az a gumi nehezen tudná kiszolgálni őket, ergo jobb gumi kell. De ha van jobb gumi is, akkor miért is ne használjuk, miért ragadjunk le a régi szaroknál?
    

kawa550 121338 2018. június 23. 22:49   Válasz erre: 121333
Ilyesmi csak kék. https://www.aldi.hu/hu/informaciok/szolgaltatasok/szervizpont/detail/sis/si/8814266679297/
    

Fido71 121337 2018. június 23. 21:52  
Ezzel én meg úgy vagyok, hogy ha már egyszer balfasz vagyok, akkor legalább ne a gumin múljon. Legalább az "védjen meg" a buktától... ;)
    

furfarag 121336 2018. június 23. 21:51   Válasz erre: 121334
Erre gondoltam: https://crashbars.eu/pl/p/Gmole-do-YAMAHY-TDM-850-96-01/206
    

cizi 121335 2018. június 23. 20:56  
Ez a jó gumi, rossz gumi mindig visszatérő téma.
Nálam volt a ma már nem " korszerű " Z6-os és a szintén elavult BT 23-as is ( mert, ugye az aszfalt kurva sokat fejlődött az évek alatt ).
Szerény motorozási képességeimnél fogva mindkettő jól tette a dolgát. Persze a sokak által említett határokat nem is kerestem, mert 5-6 km/h -val gyorsabban bevehető kanyarnál sokba is kerülhet akár egy pillanatra is az a hátárátlépés.
A igazi határon motorozókat pedig itt az összes topikot egybevéve egy kézen le lehetne számolni!
    

furfarag 121334 2018. június 23. 20:50  
Sziasztok.Kérdezném,vásárolt már valaki bukócsövet a Lengyelektől,a heed.com -ról?
    

Fido71 121333 2018. június 23. 20:08   Válasz erre: 121332
Milyen hegesztőd van?
    

kawa550 121332 2018. június 23. 19:51  
Miklósra viszont rendesen megharagudtam ma, nem is lesz többet miki. Esixét után ő következett alvázvédelmileg, kicsit több rozsda látszott rajta, ami nem meglepő, 5 évvel idősebb. De amikor kaparás közben beesik a véső a küszöbbe belül, a drótkorong meg átszakítja kívül, meg még 3 helyen, ammán nem vicces. Rozsdavakarásból kihegesztés lett, a bal hátsó sarkot kompletten újra kellet építeni 3D-ben, elkalapálgattam egy ideig mire mindenhol illeszkedett a lemez. Viszont ismerve a karosszériás árlistákat, asszem az aldis hegesztő most hozta be 3x az árát. :)))))))
    

kawa550 121331 2018. június 23. 19:42  
Gumi témában sose lesz igazság. Bt-t nem ismerem, soha nem volt bridgestone gumim. A pr4 pont ahogy az angol mondja, szárazon lapra téve van némi bizonytalanság, de esőben utolérhetetlen, és hogy ez mennyire fontos, azt a gipszelt kezem is bizonyítja. A conti2 meg a z8 szárazon tökéletes, akármit lehet velük csinálni, de esőben mindegyik kutyaütő, hogy a z8 mennyire az, azt annyira megtanultam, hogy ki is baxtam azonnal, ahogy a Tibike szokta mondani, ez akkora hiba hogy az nálam válóok, szarok rá milyen jó szárazon(kopása is szar, van olyan sportgumi ami tovább tart). Viszont a pr4 bizonytalansága se hiányzik ha nem muszáj, és a tesztek szerint a conti3 óriásit javult vízen, így remélve hogy szárazon se romlott, most azt tettem fel. Majd ha eccer leveszik végre ezt a szar gipszet, akkor azt is megaszondom hogy jó-e.
    

jobbkormanyos 121330 2018. június 23. 19:29   Válasz erre: 121326

    

jobbkormanyos 121329 2018. június 23. 19:27   Válasz erre: 121326
Az oldaldoboz tartó adja magát, hogy kell felrakni. Indexeket, kell rá kihelyezni, van hozzá gyári toldó.
A topcaset ,meg a platnija válogatja.
Nálam ilyen :
    

GSzabolcs 121328 2018. június 23. 18:40  
Sziasztok, a 111-es (Budapest-Piliszentkereszt- Esztergom) úton mostanába járt valaki? Elkarikáznék Esztergomba, hogy bejárassam az új gumikat ha jó arra az út.
    

Flenegen 121327 2018. június 23. 18:03   Válasz erre: 121324
A BT023-al nem volt gondom a 850-en, és a Continental RoadAttack is jó volt. Most a 900-on michelin van, ez is jó , de ez néha csúszik. Ezt sem a Bt sem a CRA nem produkálta.
    

Frank 121326 2018. június 23. 17:38  
Üdv mindenkinek!Én is TDM-es (900-as) lettem pár nappal ezelőtt. Kis segítséget kérnék. Ha van olyan közöttünk, akinek gyári dobozszett van feltéve a motorjára, körbefotózná nekem, hogy hogyan is van rögzítve? Elvileg minden alkatrészem megvan hozzá, de nem tudom pontosan, hogyan lehet kivitelezni? Leginkább a topcase lenne fontos. Köszönöm előre is!
    

Englishman 121325 2018. június 23. 10:57   Válasz erre: 121321
Köszi Tibi!

Nekem is PR4 volt fent. 2015 májusban raktuk fel, most van vége, 13800 km után. Én nem panaszkodhatok a PR4-re, kifelyezetten csíptem. Egyetlen rossz tulajdonsága, hogy a nagy melegben kicsit "taknyossá" válik, ami valóban megmutatkozik a szűk íven vett tempónál, de nem vészes és mindig vissza tapadt. Viszont soha nem volt még ilyen gumi a motoromon, ami hegyen, 10-15 fokban, vízátfolyásban is úgy tapadt, mintazállat. :) Könnyen lehet, most is ez lesz újra, csak én is olvastam ezt a technológiai újítást (2CT+) és kíváncsi vagyok, milyenek a tapasztalatok.
    

Levi990 121324 2018. június 23. 10:55   Válasz erre: 121321
A bt023 tapadt ?! Annál szarabb gumim talán a z6 volt, meg a dunlop sportsmart2 de az a profilja miatt szar.
    

kawa550 121323 2018. június 23. 10:22   Válasz erre: 121320
Akkor ti voltatok, csak a helyszínre emlékeztem rosszul. Múlt héten vasárnap 2 körül Csorna irányába mentem Kópházáról, Fertőszentmiklósra a gyorsulásira. :)))))
    

Fido71 121322 2018. június 23. 10:12   Válasz erre: 121321
... és nem jobb az ha elkezd kúszni, mintha hirtelen perecelsz?
Jobban szeretem ha van valami visszajelzés...
    

lendvai 121321 2018. június 23. 09:38   Válasz erre: 121319
Én a mostani szezonra rakattam fel hátulra PR5-öt. Ezzel adtam egy utolsó esélyt a Michelinnek, mielőtt visszatértem volna a Bridgestone-hoz. Azt kell mondjam frissebb, tisztább, szárazabb érzés. :-) A PR4-el alig tudtam úgy bemenni száraz úton egy visszafordítóba, hogy ne kezdjen el sodródni a motor feneke. Gondolom a sok vízelvezető lamella tette instabillá. A PR5 mintázata más, a gumi pereme gyakorlatilag slick és valami rétegmódosítást is végrehajtottak pont azért, hogy kanyarban stabilabb legyen. Az is, utoljára a BT023-nál ért le kanyarban a csizma orra, az én tudásommal és stílusommal ugyanazt érzem, mint a Bridgestone-nál.
Azért ha tempósabban megyek be egy visszafordítóba (viszonyításképp: Mátra északi oldal, 65 km/h vagy kicsivel fölötte fordulva), akkor a PR5 is elkezd kúszni, a Bridgestone-ra nem emlékszem. Az tapadt, amikor viszont csúszott azt hirtelen tette, igaz akkor bukta volt. :-)
A gumi határairól nem tudok nyilatkozni, ismered a kis csapatunk motorozási stílusát, ahhoz hasonlóan viselkedik, mint a BT023 tette.
    

motorimado 121320 2018. június 23. 08:47   Válasz erre: 121318
Szia.

Múlt hét vasárnap Bős felől érkeztünk Rajkára. Onnan szállásra Dunaszigetre mentünk. Utána hétfőn irány a térképed szerint mentünk végig. Kb délután 2 körül voltunk Kópházán. Sopronba nem mentünk be, hanem irány Csorna, majd haza. Ja és mi 4-en voltunk.
    

Englishman 121319 2018. június 23. 07:22  
Morgen!
Van már valakinek tapasztalata a PR5-ről?
Kíváncsi lennék rá?
    

kawa550 121318 2018. június 22. 14:19   Válasz erre: 121313
Baszki, azt a ződ versyst én láttam valamelyik nap 2 másik motorral sopronban, akkor lehet hogy ti voltatok?
    

Itil900 121317 2018. június 22. 14:02   Válasz erre: 121311
...és mire várunk még??? Monjuk lehet , tőlem is elmenne az oroszlán étvágya...
    

csanesz 121316 2018. június 22. 11:41  
Gyerekek!
Horrorisztikus álmom volt.
Mentem a motorral és egyszer csak leállt. Gyújtás volt, benya teletank. És a szerelők nem találták a hibát. Aszonták motor csere.
Kész voltam...
Aztán felébredtem. :)
    

Fido71 121315 2018. június 22. 11:19   Válasz erre: 121312
Ha Bettinek kényelmesebb, már megérte.
Akitől vettem, annak beszámítják a motorját és az extrákat leveheti róla.
Így jutottam hozzá egy 2 hónapos üléshez, félár alatt.
Ha nem jön be, továbbadom...
    

motorimado 121314 2018. június 22. 10:46   Válasz erre: 121313
A többieknek is tetszett!!
    

motorimado 121313 2018. június 22. 10:44   Válasz erre: 120971
Szia Gyula!

Köszi!

Tökéletes volt!!
    

night-rider 121312 2018. június 22. 08:02   Válasz erre: 121311
Tomi azt a pár kilométert még szőrös deszkán ülve is megteheted)))))) nekem spec nagy csalódás a zseléztetés
    

Fido71 121311 2018. június 22. 07:29   Válasz erre: 121310
Hát, látszik, hogy mi még nem találkoztunk... :))))
    

Itil900 121310 2018. június 21. 22:24  
Zselés űlés??? Mi a ..sznak??? Enni kell rendesen, oszt lesz zselé is... ;) ;) ;)
    

Nmiki 121309 2018. június 21. 19:21   Válasz erre: 121304
Persze..... én is ráfognám, h csak a Betti kedvéért....
    

cizi 121308 2018. június 21. 14:34   Válasz erre: 121307
Ha nem ismernélek akkor nem mertem volna írni!:)
    

Fido71 121307 2018. június 21. 14:16   Válasz erre: 121306
Pedig Veled is sokkal-sokkal barátságosabb és kedvesebb lennék, ha úri kényelemben utaznák... ;)
    

cizi 121306 2018. június 21. 13:09   Válasz erre: 121304
A Te kényelmed minket nem érdekel, a lényeg, hogy Bettinek jobb legyen! :) Várjuk a tapasztalatokat!
    

kawa550 121305 2018. június 21. 13:08   Válasz erre: 121303
Ez a buzi oldal már nem jelzi ha üzenet jött. Nem megyünk, akkor már meló van és a kolléga szabin lesz.
    

Fido71 121304 2018. június 21. 12:55  
Nekem meg felkerült a "komfort-nyereg" a motorra. Zselével, meg minden...
Nekem a régivel sem volt semmi bajom, mert ki vagyok párnázva rendesen... :))
Betti viszont a Burgman hátsó ülése után nem volt mindig boldog.
Eddig jónak tűnik, mert kicsit magasabban ül és nem csúszik előre.
Nemsokára indulunk, majd a Albániáig kiderül, megérte-e vagy sem.
    

lendvai 121303 2018. június 21. 12:51   Válasz erre: 121301
Én küldtem keenek pü-t, olvasta? Ha igen, akkor igen vagy nem? :-) Vagy híjjalak fel? :-)
    

kawa550 121301 2018. június 21. 12:22   Válasz erre: 121297
Én sajnos most nem tok kontrázni, max azzal hogy teljesen kész az alvázvédelem a kerékdobok kifújásával, és ha már kinn voltak a dobbetétek meg a motorburkolat, akkor lecseréltem a szíjakat mert ilyenkor könnyű(???) hozzáférni, legalábbis könnyebb mint ha benn van a betét.:))))))
    

night-rider 121300 2018. június 21. 11:59   Válasz erre: 121298
Idegen tollakkal nem ékeskedünk...mert be árullak márton testvérnek))))))
    

lendvai 121299 2018. június 21. 11:55   Válasz erre: 121298
Biztos voltam, hogy valaki rákontráz. :-) Ez a legújabb garázsdekoráció. :-)
    

Flenegen 121298 2018. június 21. 11:30  
Ilyet én is tudok:)

Én meg a motort
    

lendvai 121297 2018. június 21. 11:24  
Lecseréltem az autót, untam már az autópályás helyzeteket. :-)
    

tdm.friend 121296 2018. június 20. 16:55   Válasz erre: 121292
Ne is mond,most cseréltem ki a gumi alkatrészeket a karbinál... Háááát olyan lett mintha lenne egy vadiúj 27-éves motorom!!!
    

lendvai 121295 2018. június 20. 13:46   Válasz erre: 121294
Most már tényleg kíváncsi vagyok, a kerítés projektem befejeztével el kell menjek Ceglédre kipróbálni, mert a teszteket nézegetve a neten ha össze kell röviden foglalni akkor fülig érő szájjal és álló brével nyilatkoznak róla. :-)
    

kawa550 121294 2018. június 20. 13:31   Válasz erre: 121293
Baszki, minap kinn voltunk parndorfban shoppingolni, út közben 3 multisradás osztrák zsaruval találkoztunk, úgy látszik ezzel üldözik a bűnt. Hát nehéz lehet lelépni előlük.....
    

lendvai 121293 2018. június 20. 13:26   Válasz erre: 121292
Hát ez bizony így van, valahol itt van az az érzékeny határ, amikor az ember az anyagi korlátai miatt akar öreg motort venni, de arra meg szépen folyamatosan el kell kezdeni költeni az elöregedő alkatrészek miatt, aztán egy jó kis pénznyelő projekt lesz a dologból és pont az anyagi szempontok dőlnek össze. Ez már az olyan műszaki perverzeknek való, mint pl én, nekem még ott van a bakancslistán, hogy venni egy öreg TRX-et forgalomba helyezés nélkül, mert azok még relatíve olcsók a koruknál fogva, aztán szépen, lassan rommá reszelni (valahol olvastam ezt a kifejezést pont egy TRX-el kapcsolatban), miközben néha körözni vele a pályán. :-) Izgalmas az a gép, de gyakori utcai használatra nekem sem érné meg forgalomba helyezni. Természetesen a Multistrada után/mellé, hogy legyen egy megbízható japán Ducati is a birtokomban. :-) Aztán esetleg eladni egy nálam is őrültebb műszaki perverznek. :-)
    

kawa550 121292 2018. június 20. 13:14   Válasz erre: 121290
A facse csoportban nagy a felháborodás miatta, pedig nem teljesen alaptalan a dolog. xj600-at 1x néztem meg vásárlási céllal úgy 15 éve, és már akkor is letettem róla, semmilyen szempont nem szól mellette.
És biza tádéból se vennék mást csak 900-at, esetleg egy nagyon szép 4tx ha rendkívül jó vétel, de ilyen gyakorlatilag nincs. A 3vd-k 25-27 évesek, csak a hülye feltételezi hogy azokban csak 50-60.000 van, ráadásul már most is a még éppen eladható sávban vannak a kor és az állapot miatt, még néhány év és soha nem adod el, mert nem lesz aki megvegye, nyakadon marad örökre mint a nyomor, miközben a fenntartása egyre több pénz és gond, már csak a simán elöregedő és egyre nehezebben beszerezhető gumi alkatrészek miatt. Nem lövök nagyon mellé, de egy pár szívótorok+membrán+ légszűrőház falsni, ami ennyi idősen mind szar vagy betonkemény és használhatatlan(enyémen is azok voltak) konkrétan annyiba kerül mint egy olcsóbb 3vd. Szóval lehet utálni a neppert, de valahol igazsága vagyon.....
    

lendvai 121291 2018. június 20. 12:58   Válasz erre: 121290
Hát ha szétnézel lentebb akkor kiderül volt-e már. :-) Én nem láttam, így nem volt, van helye. :-)
    

tdm.friend 121290 2018. június 20. 12:47  
Nem tudom,volt már? https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2018/06/15/tdm850_igen_vagy_inkabb_ne/
    

night-rider 121289 2018. június 20. 11:53   Válasz erre: 121288
Nyugodtan utalhatsz vagy laci vagy egy rendőr srác kupeckodik álltalában givi kappa stb cuccokkal.
    

ati5995 121288 2018. június 20. 10:19  
csak egy doboz háttámla
    

lendvai 121287 2018. június 20. 10:07   Válasz erre: 121286
Azt is tedd hozzá, hogy egy betonkeverőről van szó. :-)))))
    

ati5995 121286 2018. június 20. 09:21  
Egy kis segítség kéne:Pápán lakik esetleg valaki a csapatból??Egy eladó terméket kéne átvenni,(majd postázni-esetleg ha jár erre-felhozni- nekem Pestre)mert csak előre utalás után adná postára az illető....és ki tudja....előre is köszi
    

fazakas66 121285 2018. június 20. 04:11   Válasz erre: 121283
Ha van egy lézeres hőmérőd azzal is szépen rá lehet finomítani ha már tetszik a színe .
    

dinnyemag 121284 2018. június 19. 22:19   Válasz erre: 121279
Szia Béla! Nálam 17-19 volt a gyári érték és szép kék volt a leömlő, ötösével emeltem és végül 50-55-nél lett jó, így már nem színezi el . Ha jól emlékszem 110-ig lehet emelni ezeket az értékeket negatív és pozitív irányban is. Negatívba nincs mit keresni mert kevés a benya a keverékbe, emeld meg mindkettőt, leömlőt tisztítsd le, próbakör. Ha még mindig kékül, emeld tovább. Annyi a macera, hogy mindig pucoválni kell a leömlőt, különben nem látod az eredményt. Elméletileg a fogyasztás kellett volna emelkedjen, de nem tette. A dob meg ahogy Tibi írta, sárga lesz és kész:-))
    

PalmBela 121283 2018. június 19. 14:16   Válasz erre: 121281
Köszi Tibi!

A leömlők is nagyon lilák! Ezért gondoltam, hogy valami lehet, csak nem tudtam, hogy a dob miatt, vagy a keverék beállítás miatt.
A jbx-en van leírás, de nem rémlik, hogy ott írnák-e, hogy mi merre.
Gyertyán mit kell nézni, csak ezért nem szedném ki.
Majd kutakodok még. Egyenlőre, barkácssérülés miatt ugysem tudok motorra ülni.
Minden esetre köszi még egyszer.
    

lendvai 121281 2018. június 19. 09:53   Válasz erre: 121279
A képen ami ott neked sárgul az a katalizátor, amiatt ne aggódj, az nekem is más színű volt. Nem véletlenül van ott a hővédő lemez, az mindig forróbb, mint a kipufogó többi része. A leömlőket figyeld.
    

lendvai 121280 2018. június 19. 09:51   Válasz erre: 121279
Szia Béla, nincs gyári érték, a menüben a gyári eltérések finomhangolása történik. Tapasztalat alapján lehet állítani, de érdemes feljegyezni az eredeti értékeket, ha nem jön be az állítgatás. A két érték általában nem egyforma a konstrukciós aszimmetria miatt. Ha te nagyon melegszel és nagyon lila a leömlő, akkor szegény a keverék (de ezt érdemes a gyertyákon is ellenőrizni). Ekkor dúsítani érdemes. Nincs most előttem a leírás, abban benne van melyik irányba kell változtatni az értékeket, illetve milyen tartományban állítható.
    

PalmBela 121279 2018. június 19. 09:47  
Üdv Jó Urak!

Örülök, hogy jól sikerült a találkozó, sajnos nekem idén sem jött össze...a család ugyebár. De jó volt látni az ismerős arcokat a videón, amihez külön gratula a készítőnek.

Nos. Most, hogy már idén motoroltam közel 200km-t, észre vettem, hogy a kipufogóim szerintem "túl sok" hőt kapnak, és a dobok is kezdenek sárgulni. Eddig sport dobok (nem értem mitől "sport", mert szerintem csak hangosabb volt) voltak fent, tavaly műszakira lecseréltem, oszt úgy maradt, de jobb is így. Szal a kérdés az, hogy a menübe lehet keveréket állítani, viszont ennek mi a gyári értéke? Vagy majd "hozzá tanulja magát" és hagyjam csak így? Egyébként egyformán melegszenek, eltérés nincs, bár a menübe még nem néztem bele...

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv: B
    

lendvai 121278 2018. június 19. 09:28   Válasz erre: 121277
Férfivá érésem már megtörtént 2011-ben, amikor a kerti tűzhely alapot kevertem lapáttal és közben azon tűnődtem hogy nem döglenek bele ebbe emberek, akik hivatásszerűen csinálják ezt. :-))) Puhány vagyok ezekhez, bevallom, nem érdekel mennyire olcsó más megoldás, kifizetem a viszonylagos kényelmemet. :-)
Annyira lusta vagyok, hogy a locsolócső csatlakozófej házánál szárazon szórtam bele a betont és felöntöttem vízzel, azóta is tökéletes, egy repedés nincs rajta. :-)
Az Accordot meg kímélem mert napi munkaeszköz, ha fennakadna a behajtón a betonnal teli csomagtartó miatt hát beleborzonganék. :-)))
    

Fido71 121277 2018. június 19. 06:34   Válasz erre: 121276
Ja, végül is az Accordba befér egy negyedköb sóder, cement, meg egy betonkeverő is.
Ja, az nem kell.
Az igazi férfiember lapáttal kever.
    

Itil900 121276 2018. június 18. 22:00   Válasz erre: 121275
Ügyes legyél, büszke legyek rád!!! :))
Ne estrichet használj, olcsóbban is ki tudsz jönni, a különbség persze a tétel növekedéséve gyarapszik.
Cak az t nem tudom, hogy négyzetesen, vagy lineálisan??? ;) ;) ;)
    

lendvai 121275 2018. június 18. 21:32   Válasz erre: 121274
Hirtelen elgondolkodtam, hogy létezik beltéri zsalukő, de aztán lassan felfogtam. :-)
    

Fido71 121274 2018. június 18. 20:49   Válasz erre: 121272
Arra figyelj, hogy "kültéri" legyen az az estrich!
    

kawa550 121273 2018. június 18. 20:42   Válasz erre: 121271
Csak eneséig jutottam, mert tegnap ott is feltettek 2 ugyan olyan, ráadásul olcsóbban, úgyhogy az egyiket meg is vettem. Estefelé már úgy daráltam a terményt mint egy richtige bauer. :)))))
    

lendvai 121272 2018. június 18. 20:39   Válasz erre: 121270
Na igen, 8db-al meg a köré rakott pléddel tele is lett, le is ült. A maradék majd hazajön holnap, úgyis útba esik. Hozzá még pár zsák készbeton és már csak ásni kell. :-)
    

Flenegen 121271 2018. június 18. 20:36   Válasz erre: 121270
Oszt a győrújbaráti terménydarálóval mi lett ? Nem adtak hozzá álványt?

:)
    

kawa550 121270 2018. június 18. 20:15   Válasz erre: 121269
A honda accord nem zsiguli, csak szólok.....
    

lendvai 121269 2018. június 18. 16:16   Válasz erre: 121268
Akkorjóvan, bépakolom. :-)
    

Fido71 121268 2018. június 18. 16:14   Válasz erre: 121267
Az 5 zsák "békebeli cement".
Annyit a Zsigulival elvittem.
    

lendvai 121267 2018. június 18. 12:24   Válasz erre: 121266
Faragok én neked szobrot, de szerintem abból rövid savazgatás után iddogálás lesz. :-))) Gondolom kitalálod mi lesz a forma. :-)))
Követ illetően azon gondolkodom elbír-e a csomagtartóm 255kg-nyi zsalukövet, tovább finomítottam a kerítésem befejezését. :-) Valószínűleg 2 körös játszma lesz. :-)
    

kawa550 121266 2018. június 18. 10:47   Válasz erre: 121265
Ezt úgy értsem hogy még tervben sincs hogy esetleg egyszer majd szobrot állítasz nekem, amihez esetleg kőeszterga is kő?:)))))))
    

lendvai 121265 2018. június 18. 06:30   Válasz erre: 121264
Nem, fém, esetleg néha fa, amihez majd kell. :-))))
    

kawa550 121264 2018. június 17. 23:40   Válasz erre: 121263
Tudok olcsón esztergát, kettőt is, ahonnan a fúrót vettem. Kő? ;)))))))
    

lendvai 121263 2018. június 17. 22:56   Válasz erre: 121261
Sajnos most nem tudlak megalázni egy oszlopos fúrógéppel, mert az ABS diagnosztikához kellett vennem egy ketyerét. Mivel a hátsó szenzor rendben van, hibajelzés meg nincs lehet, hogy a hátsó kör mágnesszelepe nem működik. Azt meg ugye rendes férfiember csak úgy tudja kideríteni, ha álló helyzetben működteti az ABS hidraulikát. Na ahhoz kell ez a kis vacak. Ha kiderül, hogy be van ragadva, akkor szezon utáni hidraulika tisztítást is fel kell vennem a teendők közé (oszlopos fúrógép plusz hobbieszterga vásárlása Gyula bosszantása céljából) :-))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők