sagipet | 121473 | 2018. július 3. 18:04 |
Volt már téma párszor tudom de bevallom lusta vagyok visszapörgetni! Melyik lehet jobb választás, bubisplexi vagy állítható szélterelő kisplexi ? Ti mire szavaznátok a kettő közül?
|
abel92 | 121471 | 2018. július 3. 14:11 | Válasz erre: 121469 |
Itt bontanak egy TDM-et: https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Yamaha_tdm_900_alkatreszek_80972223.htm Hátha megvan az illetőnek, az említett kutyacsont is! |
lendvai | 121470 | 2018. július 3. 13:59 | Válasz erre: 121469 |
Ahhoz hogy pontos értékek legyenek ki kellene szerelni, bár ki tudja, lehet, hogy valakinek van kinn gyári. De a legegyszerűbb megrendelni, 5PS-2217M-00 a kódja, oem-parts.hu-n 4199/db. https://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2004/tdm900-5ps6/bras-arriere A tapasztalat szerint ha Yamaha dealernél rendeled akkor is nagyjából ugyanez az ár. Vagy bontó. |
yXz | 121469 | 2018. július 3. 13:40 |
kawa550 | 121468 | 2018. július 3. 12:26 | Válasz erre: 121467 |
Ja.:))))) Monnyuk a kopott elsőgumi meg az eső se sokat segített......
|
galoscsabus | 121467 | 2018. július 3. 11:53 | Válasz erre: 121461 |
Látod, egyszer nem mész mint az állat, oszt egyből baj van belőle ;-)
|
galoscsabus | 121466 | 2018. július 3. 11:50 | Válasz erre: 121462 |
Kicsit összekuszálódott az életvitelünk, néha felmondok az aktuális munkahelyemen, faluba költöztünk EMBEREK közé, egyéni vállalkozóként próbálom fenntartani magunkat az élet zivataros hullámain......de egy jó lövöldözésre bármikor kapható vagyok :-)
|
kawa550 | 121465 | 2018. július 3. 10:49 | Válasz erre: 121464 |
Akkó mostantól megpróbálok 11-el menni! :)))))
|
jobbkormanyos | 121464 | 2018. július 3. 10:41 | Válasz erre: 121461 |
Rajtad az nem segítene, az ABS 7-10km/h alatt nem működik.
|
kawa550 | 121463 | 2018. július 3. 10:40 | Válasz erre: 121462 |
Ha áll, akkor ez vasárnap történjen, mikor én is ráérek! :)))))
|
lendvai | 121462 | 2018. július 3. 10:36 |
Jut eszembe, a fővadász kollégával még régen volt egy megegyezésünk, hogy ha arra járunk akkor boldogan szarrá lőhetem néhány megunt csetreszemet, áll még az ajánlat? :-)))))
|
kawa550 | 121461 | 2018. július 3. 09:45 | Válasz erre: 121460 |
Elvileg sajkacsont repedés, 3:1 arányban.:))))) A sebész szerint ott van, a röntgen doki nem látja, az osztrák háziorvos meg kontrol artz se. De azért begipszelték 5 hétre. Már csak 1 nap, csütörtökön veszik le. Meg kéne már tanulnom motorolni vagy venni egy ABS-es mocit, gyerek tempónál, kis kanyarban kis fékre kiesett az eleje.
|
galoscsabus | 121460 | 2018. július 3. 06:12 |
Főszakács úr! Milyen gipszről van itt szö? Csak nem megint valami szalagkorlátos kunsztot sikerült bemutatnod? Remélem nagy baj nem történt. |
galoscsabus | 121458 | 2018. július 2. 23:32 | Válasz erre: 121429 |
Affene a gusztusát :-) Magányos túrákhoz biztosan jó gép, de Feleségnek nem tetszik az üléspozíció és maga az ülés sem. Oszika! Üdv a csirkeszárnyas részlegben. |
lendvai | 121457 | 2018. július 2. 20:31 | Válasz erre: 121456 |
Magát a jelet ki lehet mérni, pár tized volt, de ahhoz le kell kötni a szenzort, akkor adja is a hibajelet a műszerfalon, így az szerintem rendben, de a feszültséget azért ki fogom mérni. A szenzor ellenállása ok, a tekercse nem szakadt. Állványon járatva a hátsó kereket szintén hibajelet ad, mert azt látja, hogy a hátsó kerék forog, az első meg áll, de a féket nem nyomja senki, hát mi a fasz van itt elvtársak? :-))))) |
kawa550 | 121456 | 2018. július 2. 18:23 | Válasz erre: 121453 |
Megemelt motort helyben járatva nem lehet kimérni a jelet? Vagy bezavar az álló elsőkerék?
|
lendvai | 121455 | 2018. július 2. 15:48 | Válasz erre: 121454 |
Tesztelték azt együtt a Multistradával, nagyjából egy szintre is hozták őket, a BMW egy picinykét talán jobbnak érződött nekik, csak az a visító 4 hengeres blokk ne lenne. :-) Ott van viszont az 1260-as Multi, az állítólag orvosolta a középtartomány nyomatékszegénységét és a kicsit izgága karakterisztikát. Kipróbálni Cegléden egyelőre csak 1200-ast tudok. Kinn leszek viszont Misanóban a World Ducati Week-en, igaz repülővel, de ha lesz rá hely és adnak némi cuccot akkor szívesen kpróbálom az 1260-at.
|
Flenegen | 121454 | 2018. július 2. 15:42 | Válasz erre: 121441 |
Sajnos a Multi még nem , de fáj rá a fogam nagyon! Egy Triumph Tigert-t kellett volna nézni a múlt héten, Duca csak Monster meg Scrambler volt. Egy Gold Wing jön a héten, meg amire fáj a fogam nagyon az az S1000XR Bömös. Áll egy itt a szalonba ( ügyfélé ) próbálninem tudom, de minél többet nézem annál jobban tetszik a TDM-re hajaz...
|
lendvai | 121453 | 2018. július 2. 15:18 | Válasz erre: 121451 |
Vezérlőegységen nagyon nincs mit javítani, az 30 ezerért van bontottan. Igaz lutri, de egyelőre ez van. Javítani inkább a hidraulikát érdemes, de azt szétszedni meg kitisztítani valósíznűleg én is tudom, ha kell. Jelenleg viszont minden jel arra utal, hogy dupla mikrokontroller ide, vagy oda, az ECU rakoncátlankodik. Teszt üzemmódban pulzáltatja a hátsó féket, de akkor a motor áll, a kerék szenzor nem ad jelet. Menet közben viszont, amikor a szenzortól jön a jel, hibajelzés egyáltalán nincs baszik beindítani a hidraulikát. Ez tipikusan beragadt hidraulikaszelep szokott lenni, de még ha korlátozottan mozog is, menet közben éreznem kéne ugyanazt a kicsinyke pulzálást, amit álló helyzetben produkál és hallani az ABS motor hangját. Ez viszont ilyenkor meg se mukkan és nem ad hibajalet. Ebből gyanítom, hogy a hátsó kör vezérlőjele nem megy ki. Az elsővel minden OK. De mint köztudott én technikai perverz vagyok és szeretek nyakig merülni az ilyen jellegű hibakeresésekbe, így egyelőre még dolgozom vele. :-)
|
kawa550 | 121452 | 2018. július 2. 15:16 | Válasz erre: 121451 |
Mi van veled ember, comingout hetet tartasz?:))))))))))))))) Először a kispöcsű sokférfis béjemvés kép, most meg hogy elromolt az isteni gépezet, há nem is tom mi jöhet még. Feldobsz egy hirdetést hogy bömöst cserélnék yamakkára vagy mi?:)))))))))))
|
mati12 | 121451 | 2018. július 2. 14:59 | Válasz erre: 121440 |
Ha javasolhatom nézz körül itthon is,vannak cégek akik foglakoznak a motor abs javításával. Nekem tavaly fosta össze magát a Bmw-n,komplett cserélték az egész vezérlőegységet.2 év garanciával kaptam egy felújítottat a régi ott maradt meg 70.000 forintom.
|
kawa550 | 121448 | 2018. július 2. 14:45 | Válasz erre: 121447 |
lendvai | 121447 | 2018. július 2. 14:14 | Válasz erre: 121446 |
Akkor ez nem átmenő csavar? A másik csőben van a menet? Ez zavart meg, mert ott nincs lik. Vagy legalábbis nem látszik. Vagy kummantasz és mégis átfúrtad. :-)))))) |
kawa550 | 121446 | 2018. július 2. 14:02 | Válasz erre: 121445 |
Minek nézel te engem vazze? Az a 2 csavar a vázban az eredeti blokktartófül csavarja, csak most még a bukógombát is tartja kívülről. :))))
|
lendvai | 121445 | 2018. július 2. 13:23 | Válasz erre: 121443 |
Te kifúrtad a vázat? Szentségtörés, mérnöki skandalum! :-))))))
|
lendvai | 121444 | 2018. július 2. 13:20 | Válasz erre: 121442 |
Ez is bontott már, az új nem alternatíva, attól hogy öreg az IC nem lesz dadogós, csak ménkűcsapás ne érje, az sajnos nem derül ki szemrevételezéssel. De még nem futottam le a kört, csak infót gyűjtök ha rendelni kell. :-) |
kawa550 | 121443 | 2018. július 2. 12:50 |
kawa550 | 121442 | 2018. július 2. 12:40 | Válasz erre: 121440 |
A hátsókerék fékezésnél megcsúszása nem olyan vészes dolog, nem attól szokás elfirkálni. Ha az első jól műxik, akkor én nem cserélgetnék drága dolgokat amíg nem muszáj, idővel meg majd összetörnek párat oszt lesz ilyen cucc olcsóbban. :))))))
|
lendvai | 121441 | 2018. július 2. 11:57 | Válasz erre: 121435 |
A Multistrada már megvolt? Esetleg forgalmaztok ilyesmit is? Ha megvolt akkor mesélj róla, tényleg olyan szexuális élmény-e, mint amiket írnak róla. :-) |
lendvai | 121440 | 2018. július 2. 11:54 | Válasz erre: 121439 |
Hát akkor a következő firkánál megy a doboz felső része, de az alsó az ott marad a konzolon. :-) Én meg már puhatolózok, mert jelenleg minden jel arra utal, hogy megkotlott az ABS vezérlő, nem hajlandó a hátsó kör hidraulikáját menet közben működtetni, hiába van jel a hátsó keréktől. Azért még szétszedem egy utolsó méricskélésre, van ott kábel meg csatlakozó bőven. Yamahát egyelőre nem értem el, mert egy ECU diagnosztika azért még kellene, mielőtt veszek bármit. Kérdés, hogy van-e alkalmas eszközük meg tudásuk egy ilyen teszthez. Jelenleg 1db ül Hollandiában, meg egy bontó néz még utána van-e náluk. |
kawa550 | 121439 | 2018. július 2. 10:06 |
Émmeg mehetek a műanyagoshoz, elkészült a dobozra a letört tartófül pótlása, erre ahogy próbálom fel, akkor látom hogy a platni füle is megrepedt az egyik oldalon. De így legalább egyből meg is erősíttetem a fülnél a műanyag merevítőit alulról, úgyse látszik, de legalább erősebb lesz. A doboz fül pótlásnál nem szaroztam, a filigrán(magyarul röhejes) gyári fül helyett a bukógomba vastag alulemezéből kap egy 15 centis csíkot, egy szintén nem vékony 20x20-as alu lemezhez csavarozva, az meg a dobozhoz a teljes felületén vagy 15 popszegeccsel rögzítve, most essél le bazmeg. :)))))))))))))
|
kawa550 | 121438 | 2018. július 2. 09:59 | Válasz erre: 121435 |
De bazmeg, mosmán akkó néha megjelenhetnél olyan helyeken is ahol látunk, már hivatkozhatsz arra hogy munkaköri kötelességed egy hosszútávú túramotor alapos megismerése, hogy saját élmények alapján meggyőzőbben tudj motorokat rámelegíteni a sok hülye nyugger fogorvosra! Így aztán nem csak hogy szabit kell hogy adjanak, de én a helyedben munkaidőben csinálnám. :))))))))))
|
Flenegen | 121437 | 2018. július 1. 22:56 | Válasz erre: 121436 |
Ezt hívják a megfelelő termékismeret megszerzêsének:)
|
Flenegen | 121435 | 2018. július 1. 22:48 |
Nekem TÁDÉ pihent a cégnél,hétvégén. Barátkoztam egy BMW K1600 B Grand Amerika modellel. Az inítómotor hátramenet elég érdekes, viszont jó az elektromos plekó ( hólapát ). És az elektromos állîtásü futómű. Ami nagyon megnyerő az a gyári adaptiv xenon. Nappali világosságot varázsol. Mondjuk ez a sor6 nem az én világom. A TDM vagy a boxer GS motorjának a sajátossága , a maga nemében nyerssége jobban a világom. A Tracer és Duca Multisrada mellé naygon várom egy S1000 XR tersztelési lehetőségét...
|
lendvai | 121434 | 2018. július 1. 22:36 |
A nagy keresgélésben ez is utamba akadt, hát nem semmi arcok zenélgetnek benne. :-) https://www.youtube.com/watch?v=1tsw3nKDlBE&index=9&list=RD6D6cw8Ob2sk |
Itil900 | 121433 | 2018. július 1. 21:07 | Válasz erre: 121430 |
Méd eg- két " kiváltás- behelyettesítés" és így fog kinézni. Fából vasparipa
![]() |
lendvai | 121432 | 2018. július 1. 20:27 |
Én meg érdekes körnek nézek elébe a hátsó ABS kapcsán. Eddig minden diagnosztika rendben van, a teszt módban pulzál is a pedál, menet közben mégsem kapcsol be, blokkol a hátsó kerék. A hátsó jeladó ellenállása OK, ha lekötöm adja a hibajelet. Akku leköt-visszaköt, digitális hazárd is kilőve. Egyelőre nincs több ötletem. Van egy fail-safe relay, de az a komplett hidraulikát kiiktatja ha gáz van, az első féken meg gond nélkül megy az ABS. Ha be lenne valamelyest ragadva a mágnesszelep akkor is kéne legalább annyit pulzálnia, mint a teszt üzemmódban az állványon, de ez komiszkodik itt velem. :-) De sebaj, ki lesz derítve honnan jön a hiba. :-)
|
kawa550 | 121431 | 2018. július 1. 19:14 | Válasz erre: 121429 |
Aki sokat jár szar utakon túrázni, annak elég jó választás. Nekem az ülése nagyon nem volt kényelmes.
|
kawa550 | 121430 | 2018. július 1. 19:13 |
Englishman | 121429 | 2018. július 1. 19:05 | Válasz erre: 121425 |
Oszika átnyergelt: chicken wings AT. Rákívánt a bütykös gumira. :)) ![]() |
night-rider | 121428 | 2018. július 1. 14:49 | Válasz erre: 121425 |
Ujra rizskályha,ha jól hallottam 1000-es honda. Hosszú telós..elől nagy kerékkel /21/..
|
galoscsabus | 121425 | 2018. július 1. 11:23 |
Igen rég jártam erre, de örömmel látom, hogy szinte semmi sem változott :-) Megy a jógumi/trégumi ketrecharc, Michelincsillagos kaszkadőrünk szerelget a sufniban, páran még motoroznak is hébe-hóba :-) Oszikából gyalogos lett? Jól láttam, hogy árulta a Táltost? Vagy vett végre valami rendes motort? ;-) Motorozzatok sokat, itt a nyár!!! |
Fido71 | 121423 | 2018. július 1. 10:41 | Válasz erre: 121414 |
Igen, pont úgy ismerlek, aki megfutamodik... ;) Pláne egy 50 kg-os óvónőtől. :))) |
Utalatos | 121421 | 2018. július 1. 09:50 |
Figyeljetek fiúk, ha van rá "igény", akkor nyugodtan tegyétek vissza! Nehogy pont én legyek az elrontója bármi jónak!:-)) És pontosan értettem az üzenetét is, csak jelezni akartam, hogy lányok is olvassák a fórumotokat. Este Omega koncertre megyek, bár ott meg lehet, hogy csak "öreg beat fejek" lesznek.:-) |
lendvai | 121420 | 2018. július 1. 09:20 | Válasz erre: 121414 |
Én értettem a szöveget, meg is találtam az embert, de mégse ezzel szítanék feszültséget. :-) Azt már letudtam múltkor a háborús karikatúrával. :-)
|
lendvai | 121419 | 2018. július 1. 09:17 | Válasz erre: 121409 |
Akkor gondolom a humor topikot sem látogatod mostanában, ott vannak hetero, de frusztrált posztok bőven. :-) Úgy tűnik ha nem elégedett az ember fia azzal amit otthon (vagy nem otthon) kap, akkor elkezd fotoshoppolt cicákat gyűjteni és kipakolászni. :-)
|
Itil900 | 121416 | 2018. július 1. 09:08 | Válasz erre: 121415 |
Kár hogy ebben Utalatos hátránnyal indul...:))))
|
Itil900 | 121415 | 2018. július 1. 09:07 | Válasz erre: 121414 |
Igazad is van! Térjünk vissza a hagyonányos " motoros farokméregetés"- hez! Ki hány km-t???
|
mati12 | 121414 | 2018. július 1. 08:45 | Válasz erre: 121412 |
Tévedésben vagy..! Nem ijjedtem meg csak jobbnak láttam törölni mivel a nyelvi nehézségek miatt nem biztos,hogy mindenkinek az jött át amit igazából jelenteni is akart.
|
Utalatos | 121409 | 2018. július 1. 07:37 | Válasz erre: 121406 |
Ohhh, Máriám! Azt hittem valami rossz oldalra klikkeltem. Ez valami hencegő coming out vagy csak a pride-osok hekkelték meg a fórumot? De ugye nem ez lesz a trend a jövőben, mert akkor inkább megyek a Pubba, az talán még a hetero vonalon marad.:-))) Ha azt kérdeznétek mi baja van ezzel a képpel egy nőnek, azt tudom válaszolni: Semmi férfias dolgot nem látok rajta. Inkább csak nyálas kis magamutogató köcsögöket.( jaj, de utálom magam, hogy leírtam ezt a szót) Persze tudom hogy poén, meg a felíratot is értem, de azért így éhgyomorra egy kicsit meredek volt:-))) Nem is kötekedésnek szántam. |
lendvai | 121408 | 2018. június 30. 22:40 | Válasz erre: 121406 |
Még jó, hogy egy TDM találkozó nem fajul odáig, hogy pucéran ölelgessük egymást. :-))))
|
Itil900 | 121405 | 2018. június 30. 19:34 | Válasz erre: 121403 |
Maj rájössz, ha lesz neked is " okos" telefonod...:))) Én az enyémet legszívesebben hüjére(!!!!) verném!!! |
Itil900 | 121404 | 2018. június 30. 19:31 | Válasz erre: 121402 |
Szerintem akkor így járt...:))) Kellett neki beleszólni a nagyfiúk dolgába...;))) Hehe |
kawa550 | 121402 | 2018. június 30. 11:57 | Válasz erre: 121401 |
Bazze, most tanár uraztad le az óvónénit.....:)))))))
|
Itil900 | 121401 | 2018. június 30. 11:56 | Válasz erre: 121397 |
Néha önálósítja magát a telefonom. Tanár úr kérem, pedig én készültem!!! :))))
|
kawa550 | 121400 | 2018. június 30. 10:12 | Válasz erre: 121398 |
Nem volt ez olyan nagy cucc, meg szezon végén akkor is cseréltem volna ha nem szarik be, így meg kész van most, pár évig nem kell hozzányúlni. Hatezeröccá' volt ez egész cakumpakk. Téged csak az olaj árrésén többel húznak le abban a szarvizben ( nem elírás az a).
|
Utalatos | 121399 | 2018. június 30. 08:02 | Válasz erre: 121398 |
A 30 ezres természetesen a kilométerekre vonatkozott, nem a számla összegére.
|
Utalatos | 121398 | 2018. június 30. 07:59 | Válasz erre: 121394 |
Becsüllek, hogy mindent megcsinálsz önerőből a motorokon, de nem irigyellek, hogy ennyi "csinálnivalód" van. A héten majd megbolondúltam, mikor kifizettem a 30 ezres szervizszámlát az NC-re. Eddig felvidékre hordtam az olajcserékre is, ott vettem, ott ismerték a motort. 45 és 67 Euro között fizettem alkalmanként. Jó, ehhez még hozzájött a benzinköltség Most itthon, csak az olajcseréért 42000Ft-ot kértek és egyéb apróságokért még 28234 Ft-ot. És tehetetlen vagyok, mert nem értek hozzá, úgy tesznek hintába, hogy még tiltakozni sem tudok. Az ilyesmi veszi el a kedvemet a motorozástól. Jó, azért annyira nem:-) Ja és még vissza is kellett vinnem, mert az önindítója valami rejtélyes módon pont a szervízelés alatt bolondúlt meg:-(( |
Utalatos | 121397 | 2018. június 30. 07:40 | Válasz erre: 121395 |
:-))) Ez nagyon vicces volt:-) Ezzel most jókedvűen kezdem a napot, indulok Pestre, remélem csak szemből lesz forgalom és végre az esőt is elkerülöm! Csak az 121389-es hozzászólásod "tavaj"-a törlődne ki végre az agyamból! Azért ez a tréfa valamit jóvátett.:-))) |
Itil900 | 121395 | 2018. június 30. 06:02 | Válasz erre: 121394 |
Villámszervíz??? Most mond meg: melyik villám romlik el???:) :) :) |
kawa550 | 121394 | 2018. június 29. 22:16 |
sagipet | 121393 | 2018. június 29. 18:16 | Válasz erre: 121390 |
Igen ha ugy nem teker, a vészkapcsolót is kizárhatod! Nem figyrltem még, én azt soha nem használom. Ha kipróbálnád ne hallgass Tibire, ne nyálazd be, hátha így még lesz alkalmad megismerkedni a csapattal! :)
|
GSzabolcs | 121392 | 2018. június 29. 17:00 |
Sziasztok, Sajnos meg kell válnom szeretett motoromtól külföldre költözés miatt. Azt hiszem nem kell részleteznem, hogy mennyi pénz volt ráköltve. Komoly érdeklődőnek szívesen válaszolok minden kérdésére és biztos vagyok benne, hogy árban is meg tudunk egyezni. https://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1917935?st=tdm |
lendvai | 121391 | 2018. június 28. 20:49 | Válasz erre: 121390 |
Gyertya nélkül? Beledugsz egy darab drótot, megnyálazod az ujjad és indítózol. :-) Ha szétrúgtad a kisszéket, amin ülsz akkor van szikra. :-) Azt amúgy én se tudom hogy mekkorát rúg a trafón ha csak simán letestelem. Ha van tartalék gyertya én azzal próbálnám, ha van szikra akkor jöhet a hengerfejben lévő. Ha nincs, akkor gyertya nélkül, valószínűleg pár szikrát kibír. |
trzsolti | 121390 | 2018. június 28. 20:34 |
Sajnos nem volt időm a motorra a napokban így szegény darabokban vátja a sorát. De köszönöm mindenkinek a tanácsokat. Gyertya nélkül hogy nézek szikrát? A vészmegállító ha be van nyomva nem teker az önöndító. Ezért azt én kizártam a hibalehetőségek közül. Remélem mire kisüt a nap ujra pöfög a masina, mert nagyon lehangoló így látni. |
Itil900 | 121389 | 2018. június 28. 19:07 | Válasz erre: 121388 |
Ez az! Kicsire nem adunk, nagy meg nem számít! Tavaj január óta van a szerelőnél az Asconám, egyszer úgyis kész! 32 évet kibírt ez a néhany már... :) :) :) |
lendvai | 121388 | 2018. június 28. 18:21 | Válasz erre: 121386 |
Nem nagyon foglalkozom ilyesmivel, kisstílű dolognak tartom, ha egy alapvetően érzelmi döntés és hobbicélra vásárolt valami okán az áráról, a fogyasztásáról kezd el beszélni az ember. Ha nem engedhetem meg magamnak, akkor nem veszem meg és így jártam, megyek tovább, ha meg megengedhetem magamnak akkor nem nagyon érdekel mennyibe kerül és mennyit fogyaszt, nem is nagyon vagyok hajlandó ilyesmiről beszélni. Az ilyen áruknak és a hozzájuk tartozó élményeknek ára van, amit meg kell fizetni, érzi ezt az ember a motorja kapcsán is. :-)
|
sagipet | 121387 | 2018. június 28. 18:15 | Válasz erre: 121373 |
Az hogy a motor ad-e szikrát azt meg tudod nézni gyertya nélkül is ha leveszed a pipát. Ha ad, de gyertyával nem akkor megvan hogy a gyertya szar. Bár a pipa is lehet, de az nem romlik el mindkettő egyszerre csak úgy. Az elektronika 4tx-en a bal első idom alatt van de az se igen romlik el, a trafók meg a légszűrőház alatt ha keresnéd. A piros kapcsoló lehet kontakthibás, mindíg a legegyszerűbb lehetőséget kell keresni először.
|
lendvai | 121385 | 2018. június 28. 14:27 |
Láttam egy érdekességet, a lényeg a jobb oldali felirat. Bár a 280SE alatt eredetileg nem volt ez a motor, csak 450SEL alatt, de ha tényleg ez a motor van ebben a vasban, akkor az odabasz. :-)
![]() |
furfarag | 121384 | 2018. június 26. 22:55 | Válasz erre: 121363 |
Igen,most látni a távolságot,Ez egy jó kép,köszi.A jutalékodból kapok egy kis kedvezményt:-)))
|
Robi70 | 121383 | 2018. június 26. 22:14 | Válasz erre: 121380 |
Jaa, akkó ezért volt furcsa érzésem, mikor leírtam. :) Mee az utolsó mondat csúsztatás vót (méghogy hazudik, mint a vízfolyás, hánem sokkal jobban hangzik ez így ):)))
|
kawa550 | 121382 | 2018. június 26. 22:09 | Válasz erre: 121375 |
Hiflo 145 való bele, az olajcsere is odafigyelős, karterből és tartályból külön kell leengedni 2 oldalt, az olajszűrő fedélnél vigyázni a kis bizbaszra a pipa végén, meg a csavarokra mert könnyű beleszakítani őket.
|
Robi70 | 121381 | 2018. június 26. 22:08 | Válasz erre: 121377 |
Egy neves kínai(dji mavic pro), kínai utánzata. Visuo 809
|
kawa550 | 121380 | 2018. június 26. 22:02 | Válasz erre: 121374 |
Robi hazudik mint a vízfolyás, soha az életben nem veszem a kezembe azt a szart mégeccer, még a puszta kellős közepén se.:))))))))))))
|
kawa550 | 121379 | 2018. június 26. 22:00 | Válasz erre: 121373 |
A gyertyát azzal nézd ami benne van, és még akkor se biztos hogy a hengerben nyomás alatt is van szikra ha egyébként kinn van. Kivenni szar ügy, a jobb oldalinál útban van a ventilátor keret, vannak aki bütykölnek mindenféle csőkulcsra hegesztett anyákkal csavarhatót, én le szoktam billenteni a hűtőt és felülről veszem ki. A 3vd 4tx ház szerintem egyforma, azért lehet 3vd-s a tiéd. A csonk mindegyiken szar, meg vannak már keményedve azért nem lehet feltenni. VV laci módszere jó, vedd ki a csonkot a házból, melegítsd fel(de ne olvaszd meg), tedd fel úgy a csonkra és meghúzva hagyd kihűlni, akkor utána könnyebb a helyére gyógyítani. A szívócsonk guminál nem a bilincs szokott szar lenni, hanem a csonk gumija repedezik be, de hogy ezektől ne induljon be az nem valószínű, ha rajta sincs a légszűrőház, akkor is simán kéne indulnia, különben nem lehetne szinkront állítani se, ha szív is falsot, az csak egyenetlen járás meg rossz gázvétel, nem nem indulás.
|
Fido71 | 121378 | 2018. június 26. 21:43 | Válasz erre: 121373 |
...és ha az a gyertya a ludas, ami bent van?
|
Robi70 | 121376 | 2018. június 26. 21:08 | Válasz erre: 121374 |
Jelentem a repüpő szerkezet azóta vissza került a tulajdonosához. Tettem bele egy aksit (rövid szemrevételezés után) és láss csodát. A szabad ég alatt töltött 3 hétnek, nem sikerült kárt tenni benne. Gyula még Kópházán (kompresszorral, mert az minden rendes férfi embernek van) kilakoltatta az önkényes drónfoglaló hangya családot és már várja a következő alkalmat, mikor újra kezei közé veheti a gépet. Aszonta úgy meg repteti, hogycsakna!:)))
|
trzsolti | 121375 | 2018. június 26. 21:07 |
Még egy kérdés ha már így belemerültem a motor szerelésbe lecserélném az olajat szűrőt is. Ti milyet raktok a tdm be? mit ajánlanátok egy nem tövig húzott gázzal közlekedőnek. köszi |
mati12 | 121374 | 2018. június 26. 20:41 |
Kawa mester mi a helyzet a drónnal? Üzemel már?Esetleg valami kompromittáló fotó a szomszédasszonyról? :-)
|
trzsolti | 121373 | 2018. június 26. 20:23 |
igen a gyertyát próbáltam kivenni de sajnos megfeleő szerszámom nem volt. Ha minden igaz 18mm es kulcs kell hozzá. A pipát levettem de nem volt itthon egy nyamvadt gyertya sem, hogy szikrát nézhessek ezért kezdem neki a bontásnak hátha látok valamit. Holnap veszek egy gyertyát megnézem a szikrát. De a légszűrőház gányolást kell még megoldanom lehet hogy a 3vd kódú jó hozzá? Akkor viszont a szívócsonkon lévő gumi lehet még a hibás. Mert jelen pillanatban nem lehet rászorítani a bilincsel koppig húzom de még nem fog. Gyujtás vezérlő hogy néz ki a tdm 4tx en? mert még azt is megnézném. köszi a segítséget |
kawa550 | 121372 | 2018. június 26. 16:17 | Válasz erre: 121368 |
Szerintem is fordítva álltál ennek neki. Először a gyertya, hogy lássuk van-e szikra, aztán ugye egy hosszas indítózás után ha kiveszed a gyertyát és büdös benzin szaga van, akkor a benzin is ott van, így viszont csak állsz a motor mellett és találgatsz. Akksi töltés is lehet a következő lépés, lehet hogy a végét járja és a tekerés közben már nem elég a delej a gyújtásnak.
|
jobbkormanyos | 121371 | 2018. június 26. 14:03 | Válasz erre: 121368 |
Nem tom. , de a kis piros kapcsoló a kormány jobb oldalán ? Van olyan motor aminél a gyújtást elveszi, de az őnindító forog. |
lendvai | 121370 | 2018. június 26. 09:47 | Válasz erre: 121369 |
Első lépésként megnézném adnak-e szikrát a gyertyák.
|
lendvai | 121369 | 2018. június 26. 09:45 | Válasz erre: 121368 |
A gyújtás elektromos, ha tönkremegy egyben cserélendő. De a leírtak alapján azért elég sok lehetséges oka lehet annak, hogy nem indul be, egy alapos diagnosztika szükséges lehet. A 4TX sok alkatrésze 3VD kódú, attól még lehet hogy oda való, bár a légszűrőháznak passzolnia kell a két gumi csonkba a karburátorokon. Meg van ott még egy-két cső ami rá csatlakozik.
|
trzsolti | 121368 | 2018. június 26. 05:10 |
Sziasztok. Tdm850 4tx motorom tegnap úgy döntött nem indul be többet. Önindító teker. Üzemanyag csap jó. Adtam a karburatornak közvetlenül a légszűrőt levéve egy pici benzint de nem segìtett. A gyertyàk elvileg újak. Nektek milyen légszűrő háza van a 4tx es motornak mert nekem 3vd van beleìrva és nem akar passzolni a helyére. Bilincsek sem fogják rá. Kedves jónevű menő drága motorszerviz megoldotta egy gyorskötözővel amit a karburátorhoz erősìtett egy csavart pedig a légszűrőházba hajtott. Kitépem a hajam. Magyar taknyolás megoldás helyett. Van ennek a motornak valami elektromos gyujtás vezérlése ami tönkremehetett? Köszi |
Itil900 | 121367 | 2018. június 25. 22:38 | Válasz erre: 121361 |
Elegem van a küle béjemvére pénzdobálós képekből!
![]() |