7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

sagipet 121473 2018. július 3. 18:04  
Volt már téma párszor tudom de bevallom lusta vagyok visszapörgetni! Melyik lehet jobb választás, bubisplexi vagy állítható szélterelő kisplexi ? Ti mire szavaznátok a kettő közül?
    

Levi990 121472 2018. július 3. 16:39   Válasz erre: 121469
162mm
    

abel92 121471 2018. július 3. 14:11   Válasz erre: 121469
Itt bontanak egy TDM-et:

https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Yamaha_tdm_900_alkatreszek_80972223.htm

Hátha megvan az illetőnek, az említett kutyacsont is!
    

lendvai 121470 2018. július 3. 13:59   Válasz erre: 121469
Ahhoz hogy pontos értékek legyenek ki kellene szerelni, bár ki tudja, lehet, hogy valakinek van kinn gyári. De a legegyszerűbb megrendelni, 5PS-2217M-00 a kódja, oem-parts.hu-n 4199/db.

https://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2004/tdm900-5ps6/bras-arriere

A tapasztalat szerint ha Yamaha dealernél rendeled akkor is nagyjából ugyanez az ár. Vagy bontó.
    

yXz 121469 2018. július 3. 13:40  
Üdv!
Olyan kérdésem volna, hogy TDM 900-on gyárilag milyen messze vannak egymástól a kutyacsonton található furatok lyuk-középpontjai? (Képen a 12-es számmal jelölt alkatrész)
Nemrég vettük a motort, de nem a gyári van fent és szeretném visszaalakítani, csak nem találtam leírást a hosszáról.
    

kawa550 121468 2018. július 3. 12:26   Válasz erre: 121467
Ja.:))))) Monnyuk a kopott elsőgumi meg az eső se sokat segített......
    

galoscsabus 121467 2018. július 3. 11:53   Válasz erre: 121461
Látod, egyszer nem mész mint az állat, oszt egyből baj van belőle ;-)
    

galoscsabus 121466 2018. július 3. 11:50   Válasz erre: 121462
Kicsit összekuszálódott az életvitelünk, néha felmondok az aktuális munkahelyemen, faluba költöztünk EMBEREK közé, egyéni vállalkozóként próbálom fenntartani magunkat az élet zivataros hullámain......de egy jó lövöldözésre bármikor kapható vagyok :-)
    

kawa550 121465 2018. július 3. 10:49   Válasz erre: 121464
Akkó mostantól megpróbálok 11-el menni! :)))))
    

jobbkormanyos 121464 2018. július 3. 10:41   Válasz erre: 121461
Rajtad az nem segítene, az ABS 7-10km/h alatt nem működik.
    

kawa550 121463 2018. július 3. 10:40   Válasz erre: 121462
Ha áll, akkor ez vasárnap történjen, mikor én is ráérek! :)))))
    

lendvai 121462 2018. július 3. 10:36  
Jut eszembe, a fővadász kollégával még régen volt egy megegyezésünk, hogy ha arra járunk akkor boldogan szarrá lőhetem néhány megunt csetreszemet, áll még az ajánlat? :-)))))
    

kawa550 121461 2018. július 3. 09:45   Válasz erre: 121460
Elvileg sajkacsont repedés, 3:1 arányban.:))))) A sebész szerint ott van, a röntgen doki nem látja, az osztrák háziorvos meg kontrol artz se. De azért begipszelték 5 hétre. Már csak 1 nap, csütörtökön veszik le. Meg kéne már tanulnom motorolni vagy venni egy ABS-es mocit, gyerek tempónál, kis kanyarban kis fékre kiesett az eleje.
    

galoscsabus 121460 2018. július 3. 06:12  
Főszakács úr!
Milyen gipszről van itt szö?
Csak nem megint valami szalagkorlátos kunsztot sikerült bemutatnod?
Remélem nagy baj nem történt.
    

Itil900 121459 2018. július 3. 06:08   Válasz erre: 121439
"fülesnek" áll a világ..;)))
    

Itil900 121459 2018. július 3. 06:08   Válasz erre: 121439
"fülesnek" áll a világ..;)))
    

galoscsabus 121458 2018. július 2. 23:32   Válasz erre: 121429
Affene a gusztusát :-)
Magányos túrákhoz biztosan jó gép, de Feleségnek nem tetszik az üléspozíció és maga az ülés sem.
Oszika!
Üdv a csirkeszárnyas részlegben.
    

lendvai 121457 2018. július 2. 20:31   Válasz erre: 121456
Magát a jelet ki lehet mérni, pár tized volt, de ahhoz le kell kötni a szenzort, akkor adja is a hibajelet a műszerfalon, így az szerintem rendben, de a feszültséget azért ki fogom mérni. A szenzor ellenállása ok, a tekercse nem szakadt.
Állványon járatva a hátsó kereket szintén hibajelet ad, mert azt látja, hogy a hátsó kerék forog, az első meg áll, de a féket nem nyomja senki, hát mi a fasz van itt elvtársak? :-)))))
    

kawa550 121456 2018. július 2. 18:23   Válasz erre: 121453
Megemelt motort helyben járatva nem lehet kimérni a jelet? Vagy bezavar az álló elsőkerék?
    

lendvai 121455 2018. július 2. 15:48   Válasz erre: 121454
Tesztelték azt együtt a Multistradával, nagyjából egy szintre is hozták őket, a BMW egy picinykét talán jobbnak érződött nekik, csak az a visító 4 hengeres blokk ne lenne. :-) Ott van viszont az 1260-as Multi, az állítólag orvosolta a középtartomány nyomatékszegénységét és a kicsit izgága karakterisztikát. Kipróbálni Cegléden egyelőre csak 1200-ast tudok. Kinn leszek viszont Misanóban a World Ducati Week-en, igaz repülővel, de ha lesz rá hely és adnak némi cuccot akkor szívesen kpróbálom az 1260-at.
    

Flenegen 121454 2018. július 2. 15:42   Válasz erre: 121441
Sajnos a Multi még nem , de fáj rá a fogam nagyon! Egy Triumph Tigert-t kellett volna nézni a múlt héten, Duca csak Monster meg Scrambler volt. Egy Gold Wing jön a héten, meg amire fáj a fogam nagyon az az S1000XR Bömös. Áll egy itt a szalonba ( ügyfélé ) próbálninem tudom, de minél többet nézem annál jobban tetszik a TDM-re hajaz...
    

lendvai 121453 2018. július 2. 15:18   Válasz erre: 121451
Vezérlőegységen nagyon nincs mit javítani, az 30 ezerért van bontottan. Igaz lutri, de egyelőre ez van. Javítani inkább a hidraulikát érdemes, de azt szétszedni meg kitisztítani valósíznűleg én is tudom, ha kell. Jelenleg viszont minden jel arra utal, hogy dupla mikrokontroller ide, vagy oda, az ECU rakoncátlankodik. Teszt üzemmódban pulzáltatja a hátsó féket, de akkor a motor áll, a kerék szenzor nem ad jelet. Menet közben viszont, amikor a szenzortól jön a jel, hibajelzés egyáltalán nincs baszik beindítani a hidraulikát. Ez tipikusan beragadt hidraulikaszelep szokott lenni, de még ha korlátozottan mozog is, menet közben éreznem kéne ugyanazt a kicsinyke pulzálást, amit álló helyzetben produkál és hallani az ABS motor hangját. Ez viszont ilyenkor meg se mukkan és nem ad hibajalet. Ebből gyanítom, hogy a hátsó kör vezérlőjele nem megy ki. Az elsővel minden OK. De mint köztudott én technikai perverz vagyok és szeretek nyakig merülni az ilyen jellegű hibakeresésekbe, így egyelőre még dolgozom vele. :-)
    

kawa550 121452 2018. július 2. 15:16   Válasz erre: 121451
Mi van veled ember, comingout hetet tartasz?:))))))))))))))) Először a kispöcsű sokférfis béjemvés kép, most meg hogy elromolt az isteni gépezet, há nem is tom mi jöhet még. Feldobsz egy hirdetést hogy bömöst cserélnék yamakkára vagy mi?:)))))))))))
    

mati12 121451 2018. július 2. 14:59   Válasz erre: 121440
Ha javasolhatom nézz körül itthon is,vannak cégek akik foglakoznak a motor abs javításával. Nekem tavaly fosta össze magát a Bmw-n,komplett cserélték az egész vezérlőegységet.2 év garanciával kaptam egy felújítottat a régi ott maradt meg 70.000 forintom.
    

kawa550 121448 2018. július 2. 14:45   Válasz erre: 121447
Átmenő csavar, egy kis hüvely van belehegesztve a vázba, belül fogja a blokktartó fület, kívül eddig nem fogott semmit, de mivel kiáll a vázból úgy 1 centit, ez szerintem eredetileg foghatott ott valamit, lehet hogy valami piac specifikus cucc. Ezen a régi képen látszik a felső csavar.
    

lendvai 121447 2018. július 2. 14:14   Válasz erre: 121446
Akkor ez nem átmenő csavar? A másik csőben van a menet? Ez zavart meg, mert ott nincs lik. Vagy legalábbis nem látszik.
Vagy kummantasz és mégis átfúrtad. :-))))))
    

kawa550 121446 2018. július 2. 14:02   Válasz erre: 121445
Minek nézel te engem vazze? Az a 2 csavar a vázban az eredeti blokktartófül csavarja, csak most még a bukógombát is tartja kívülről. :))))
    

lendvai 121445 2018. július 2. 13:23   Válasz erre: 121443
Te kifúrtad a vázat? Szentségtörés, mérnöki skandalum! :-))))))
    

lendvai 121444 2018. július 2. 13:20   Válasz erre: 121442
Ez is bontott már, az új nem alternatíva, attól hogy öreg az IC nem lesz dadogós, csak ménkűcsapás ne érje, az sajnos nem derül ki szemrevételezéssel.
De még nem futottam le a kört, csak infót gyűjtök ha rendelni kell. :-)
    

kawa550 121443 2018. július 2. 12:50  
Kész a mű, a másik oldalt is átfordítottam 180 fokban előre, így a fül nem csak egy ponton támaszkodik, hanem egyrészt az eredeti tuskón amit addig reszeltem míg meghúzva a fül pont hozzáér a vázhoz de nem feszül, így most az a rész egy gumilapon keresztül felfexik a vázra, 2 pontos alátámasztás csak jobb mint 1, főleg hogy az az egy eredeti el van tolva a gomba tengelyétől, így a saroknál nem csoda ha egyből letörik, hiába a hüvelykujj vastagságú öntvény. Ráadásul ez, hogy így 5 centivel előrébb kerültek, pont annyit számít, hogy fel tudom rá tenni a lábamat kényelmesen, hosszabb utakon jól jön majd a pozícióváltás, és amíg az én lábam ott van, addig Zsuzsika is leteheti a lábát az első lábtartóra kényelmesen nyújtózkodva. Sokat számít ez egy 2-300km-es etapon.
    

kawa550 121442 2018. július 2. 12:40   Válasz erre: 121440
A hátsókerék fékezésnél megcsúszása nem olyan vészes dolog, nem attól szokás elfirkálni. Ha az első jól műxik, akkor én nem cserélgetnék drága dolgokat amíg nem muszáj, idővel meg majd összetörnek párat oszt lesz ilyen cucc olcsóbban. :))))))
    

lendvai 121441 2018. július 2. 11:57   Válasz erre: 121435
A Multistrada már megvolt? Esetleg forgalmaztok ilyesmit is?
Ha megvolt akkor mesélj róla, tényleg olyan szexuális élmény-e, mint amiket írnak róla. :-)
    

lendvai 121440 2018. július 2. 11:54   Válasz erre: 121439
Hát akkor a következő firkánál megy a doboz felső része, de az alsó az ott marad a konzolon. :-)
Én meg már puhatolózok, mert jelenleg minden jel arra utal, hogy megkotlott az ABS vezérlő, nem hajlandó a hátsó kör hidraulikáját menet közben működtetni, hiába van jel a hátsó keréktől. Azért még szétszedem egy utolsó méricskélésre, van ott kábel meg csatlakozó bőven. Yamahát egyelőre nem értem el, mert egy ECU diagnosztika azért még kellene, mielőtt veszek bármit. Kérdés, hogy van-e alkalmas eszközük meg tudásuk egy ilyen teszthez. Jelenleg 1db ül Hollandiában, meg egy bontó néz még utána van-e náluk.
    

kawa550 121439 2018. július 2. 10:06  
Émmeg mehetek a műanyagoshoz, elkészült a dobozra a letört tartófül pótlása, erre ahogy próbálom fel, akkor látom hogy a platni füle is megrepedt az egyik oldalon. De így legalább egyből meg is erősíttetem a fülnél a műanyag merevítőit alulról, úgyse látszik, de legalább erősebb lesz. A doboz fül pótlásnál nem szaroztam, a filigrán(magyarul röhejes) gyári fül helyett a bukógomba vastag alulemezéből kap egy 15 centis csíkot, egy szintén nem vékony 20x20-as alu lemezhez csavarozva, az meg a dobozhoz a teljes felületén vagy 15 popszegeccsel rögzítve, most essél le bazmeg. :)))))))))))))
    

kawa550 121438 2018. július 2. 09:59   Válasz erre: 121435
De bazmeg, mosmán akkó néha megjelenhetnél olyan helyeken is ahol látunk, már hivatkozhatsz arra hogy munkaköri kötelességed egy hosszútávú túramotor alapos megismerése, hogy saját élmények alapján meggyőzőbben tudj motorokat rámelegíteni a sok hülye nyugger fogorvosra! Így aztán nem csak hogy szabit kell hogy adjanak, de én a helyedben munkaidőben csinálnám. :))))))))))
    

Flenegen 121437 2018. július 1. 22:56   Válasz erre: 121436
Ezt hívják a megfelelő termékismeret megszerzêsének:)
    

lendvai 121436 2018. július 1. 22:50   Válasz erre: 121435
Még a végén rászoksz a motorozásra. :-)
    

Flenegen 121435 2018. július 1. 22:48  
Nekem TÁDÉ pihent a cégnél,hétvégén. Barátkoztam egy BMW K1600 B Grand Amerika modellel. Az inítómotor hátramenet elég érdekes, viszont jó az elektromos plekó ( hólapát ). És az elektromos állîtásü futómű. Ami nagyon megnyerő az a gyári adaptiv xenon. Nappali világosságot varázsol. Mondjuk ez a sor6 nem az én világom. A TDM vagy a boxer GS motorjának a sajátossága , a maga nemében nyerssége jobban a világom. A Tracer és Duca Multisrada mellé naygon várom egy S1000 XR tersztelési lehetőségét...
    

lendvai 121434 2018. július 1. 22:36  
A nagy keresgélésben ez is utamba akadt, hát nem semmi arcok zenélgetnek benne. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=1tsw3nKDlBE&index=9&list=RD6D6cw8Ob2sk
    

Itil900 121433 2018. július 1. 21:07   Válasz erre: 121430
Méd eg- két " kiváltás- behelyettesítés" és így fog kinézni. Fából vasparipa
    

lendvai 121432 2018. július 1. 20:27  
Én meg érdekes körnek nézek elébe a hátsó ABS kapcsán. Eddig minden diagnosztika rendben van, a teszt módban pulzál is a pedál, menet közben mégsem kapcsol be, blokkol a hátsó kerék. A hátsó jeladó ellenállása OK, ha lekötöm adja a hibajelet. Akku leköt-visszaköt, digitális hazárd is kilőve. Egyelőre nincs több ötletem. Van egy fail-safe relay, de az a komplett hidraulikát kiiktatja ha gáz van, az első féken meg gond nélkül megy az ABS. Ha be lenne valamelyest ragadva a mágnesszelep akkor is kéne legalább annyit pulzálnia, mint a teszt üzemmódban az állványon, de ez komiszkodik itt velem. :-) De sebaj, ki lesz derítve honnan jön a hiba. :-)
    

kawa550 121431 2018. július 1. 19:14   Válasz erre: 121429
Aki sokat jár szar utakon túrázni, annak elég jó választás. Nekem az ülése nagyon nem volt kényelmes.
    

kawa550 121430 2018. július 1. 19:13  
Na, a kínai gomba letört az esésnél, de a 12-es alulemez 3 ponton alátámasztva nem fog.:)))))) Minta elkészítve gyorsan könnyen fából, az alapján meg már csak türelem kérdése volt kiflexelni. Holnap veszek hosszabb csavarokat oszt ugrik is a helyére, csütörtök délutánra kész kell lennie, veszik le a gipszet. :)))
    

Englishman 121429 2018. július 1. 19:05   Válasz erre: 121425
Oszika átnyergelt: chicken wings AT.
Rákívánt a bütykös gumira. :))
    

night-rider 121428 2018. július 1. 14:49   Válasz erre: 121425
Ujra rizskályha,ha jól hallottam 1000-es honda. Hosszú telós..elől nagy kerékkel /21/..
    

Endruz 121427 2018. július 1. 13:09   Válasz erre: 121426
Csak nem...BMW-t :-)
    

mex64 121426 2018. július 1. 12:47   Válasz erre: 121425
Vett.
Férfivá avanzsált. :))
    

galoscsabus 121425 2018. július 1. 11:23  
Igen rég jártam erre, de örömmel látom, hogy szinte semmi sem változott :-)
Megy a jógumi/trégumi ketrecharc, Michelincsillagos kaszkadőrünk szerelget a sufniban, páran még motoroznak is hébe-hóba :-)

Oszikából gyalogos lett?
Jól láttam, hogy árulta a Táltost?
Vagy vett végre valami rendes motort? ;-)

Motorozzatok sokat, itt a nyár!!!
    

galoscsabus 121424 2018. július 1. 11:14   Válasz erre: 121358
Köszönöm, ez hiányzott volna :-)
    

Fido71 121423 2018. július 1. 10:41   Válasz erre: 121414
Igen, pont úgy ismerlek, aki megfutamodik... ;)
Pláne egy 50 kg-os óvónőtől. :)))
    

Fido71 121422 2018. július 1. 10:37   Válasz erre: 121420
... volt szöveg is? :)))))
    

Utalatos 121421 2018. július 1. 09:50  
Figyeljetek fiúk, ha van rá "igény",
akkor nyugodtan tegyétek vissza!
Nehogy pont én legyek az elrontója bármi jónak!:-))
És pontosan értettem az üzenetét is, csak jelezni akartam, hogy lányok is olvassák a fórumotokat.
Este Omega koncertre megyek, bár ott meg lehet, hogy csak "öreg beat fejek" lesznek.:-)
    

lendvai 121420 2018. július 1. 09:20   Válasz erre: 121414
Én értettem a szöveget, meg is találtam az embert, de mégse ezzel szítanék feszültséget. :-) Azt már letudtam múltkor a háborús karikatúrával. :-)
    

lendvai 121419 2018. július 1. 09:17   Válasz erre: 121409
Akkor gondolom a humor topikot sem látogatod mostanában, ott vannak hetero, de frusztrált posztok bőven. :-) Úgy tűnik ha nem elégedett az ember fia azzal amit otthon (vagy nem otthon) kap, akkor elkezd fotoshoppolt cicákat gyűjteni és kipakolászni. :-)
    

Itil900 121418 2018. július 1. 09:09   Válasz erre: 121416
...a farokméregetésben...
    

Itil900 121416 2018. július 1. 09:08   Válasz erre: 121415
Kár hogy ebben Utalatos hátránnyal indul...:))))
    

Itil900 121415 2018. július 1. 09:07   Válasz erre: 121414
Igazad is van! Térjünk vissza a hagyonányos " motoros farokméregetés"- hez! Ki hány km-t???
    

mati12 121414 2018. július 1. 08:45   Válasz erre: 121412
Tévedésben vagy..! Nem ijjedtem meg csak jobbnak láttam törölni mivel a nyelvi nehézségek miatt nem biztos,hogy mindenkinek az jött át amit igazából jelenteni is akart.
    

Fido71 121412 2018. július 1. 08:37   Válasz erre: 121409
Megijesztetted...
Már törölte is.
    

Utalatos 121409 2018. július 1. 07:37   Válasz erre: 121406
Ohhh, Máriám!
Azt hittem valami rossz oldalra klikkeltem.
Ez valami hencegő coming out vagy csak a pride-osok hekkelték meg a fórumot?
De ugye nem ez lesz a trend a jövőben, mert akkor inkább megyek a Pubba, az talán még a hetero vonalon marad.:-)))
Ha azt kérdeznétek mi baja van ezzel a képpel egy nőnek, azt tudom válaszolni:
Semmi férfias dolgot nem látok rajta.
Inkább csak nyálas kis magamutogató köcsögöket.( jaj, de utálom magam, hogy leírtam ezt a szót)
Persze tudom hogy poén, meg a felíratot is értem, de azért így éhgyomorra egy kicsit meredek volt:-)))
Nem is kötekedésnek szántam.
    

lendvai 121408 2018. június 30. 22:40   Válasz erre: 121406
Még jó, hogy egy TDM találkozó nem fajul odáig, hogy pucéran ölelgessük egymást. :-))))
    

Itil900 121407 2018. június 30. 21:58   Válasz erre: 121406
Ilyen hideg van???
    

Itil900 121405 2018. június 30. 19:34   Válasz erre: 121403
Maj rájössz, ha lesz neked is " okos" telefonod...:)))
Én az enyémet legszívesebben hüjére(!!!!) verném!!!
    

Itil900 121404 2018. június 30. 19:31   Válasz erre: 121402
Szerintem akkor így járt...:)))
Kellett neki beleszólni a nagyfiúk dolgába...;)))
Hehe
    

Fido71 121403 2018. június 30. 14:20   Válasz erre: 121401
Jaja, fogd rá a nyuszira... ;)
    

kawa550 121402 2018. június 30. 11:57   Válasz erre: 121401
Bazze, most tanár uraztad le az óvónénit.....:)))))))
    

Itil900 121401 2018. június 30. 11:56   Válasz erre: 121397
Néha önálósítja magát a telefonom. Tanár úr kérem, pedig én készültem!!! :))))
    

kawa550 121400 2018. június 30. 10:12   Válasz erre: 121398
Nem volt ez olyan nagy cucc, meg szezon végén akkor is cseréltem volna ha nem szarik be, így meg kész van most, pár évig nem kell hozzányúlni. Hatezeröccá' volt ez egész cakumpakk. Téged csak az olaj árrésén többel húznak le abban a szarvizben ( nem elírás az a).
    

Utalatos 121399 2018. június 30. 08:02   Válasz erre: 121398
A 30 ezres természetesen a kilométerekre vonatkozott, nem a számla összegére.
    

Utalatos 121398 2018. június 30. 07:59   Válasz erre: 121394
Becsüllek, hogy mindent megcsinálsz önerőből a motorokon, de nem irigyellek, hogy ennyi "csinálnivalód" van.
A héten majd megbolondúltam, mikor kifizettem a 30 ezres szervizszámlát az NC-re.
Eddig felvidékre hordtam az olajcserékre is, ott vettem, ott ismerték a motort.
45 és 67 Euro között fizettem alkalmanként. Jó, ehhez még hozzájött a benzinköltség
Most itthon, csak az olajcseréért 42000Ft-ot kértek és egyéb apróságokért még 28234 Ft-ot.
És tehetetlen vagyok, mert nem értek hozzá, úgy tesznek hintába, hogy még tiltakozni sem tudok.
Az ilyesmi veszi el a kedvemet a motorozástól. Jó, azért annyira nem:-)
Ja és még vissza is kellett vinnem, mert az önindítója valami rejtélyes módon pont a szervízelés alatt bolondúlt meg:-((
    

Utalatos 121397 2018. június 30. 07:40   Válasz erre: 121395
:-)))
Ez nagyon vicces volt:-)
Ezzel most jókedvűen kezdem a napot, indulok Pestre, remélem csak szemből lesz forgalom és végre az esőt is elkerülöm!
Csak az 121389-es hozzászólásod "tavaj"-a törlődne ki végre az agyamból!
Azért ez a tréfa valamit jóvátett.:-)))
    

Itil900 121395 2018. június 30. 06:02   Válasz erre: 121394
Villámszervíz???
Most mond meg: melyik villám romlik el???:) :) :)
    

kawa550 121394 2018. június 29. 22:16  
Én meg villámszervizt nyitottam. :)))))) Tegnap délelőtt vettem észre hogy rexike jobb telója inkontinencia gondokkal küzd vénségére, rendeltem szimeringet a roadriderből, ma meg mán ott feszítenek benn a helyükön az új lábai, friss olajjal ahogy kő. :))))))))) Há melyik szerviz csinálja ezt utánam?
Sopronban meg harley szalon nyílik, mellé vasúti kocsi kávézó mint a jueszéjben a 66-os úton vazze, route 84 leszen a hely neve. :))))))
    

sagipet 121393 2018. június 29. 18:16   Válasz erre: 121390
Igen ha ugy nem teker, a vészkapcsolót is kizárhatod! Nem figyrltem még, én azt soha nem használom. Ha kipróbálnád ne hallgass Tibire, ne nyálazd be, hátha így még lesz alkalmad megismerkedni a csapattal! :)
    

GSzabolcs 121392 2018. június 29. 17:00  
Sziasztok,
Sajnos meg kell válnom szeretett motoromtól külföldre költözés miatt. Azt hiszem nem kell részleteznem, hogy mennyi pénz volt ráköltve. Komoly érdeklődőnek szívesen válaszolok minden kérdésére és biztos vagyok benne, hogy árban is meg tudunk egyezni.

https://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1917935?st=tdm
    

lendvai 121391 2018. június 28. 20:49   Válasz erre: 121390
Gyertya nélkül? Beledugsz egy darab drótot, megnyálazod az ujjad és indítózol. :-) Ha szétrúgtad a kisszéket, amin ülsz akkor van szikra. :-)
Azt amúgy én se tudom hogy mekkorát rúg a trafón ha csak simán letestelem. Ha van tartalék gyertya én azzal próbálnám, ha van szikra akkor jöhet a hengerfejben lévő. Ha nincs, akkor gyertya nélkül, valószínűleg pár szikrát kibír.
    

trzsolti 121390 2018. június 28. 20:34  
Sajnos nem volt időm a motorra a napokban így szegény darabokban vátja a sorát. De köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Gyertya nélkül hogy nézek szikrát?
A vészmegállító ha be van nyomva nem teker az önöndító. Ezért azt én kizártam a hibalehetőségek közül.
Remélem mire kisüt a nap ujra pöfög a masina, mert nagyon lehangoló így látni.
    

Itil900 121389 2018. június 28. 19:07   Válasz erre: 121388
Ez az! Kicsire nem adunk, nagy meg nem számít!
Tavaj január óta van a szerelőnél az Asconám, egyszer úgyis kész! 32 évet kibírt ez a néhany már... :) :) :)
    

lendvai 121388 2018. június 28. 18:21   Válasz erre: 121386
Nem nagyon foglalkozom ilyesmivel, kisstílű dolognak tartom, ha egy alapvetően érzelmi döntés és hobbicélra vásárolt valami okán az áráról, a fogyasztásáról kezd el beszélni az ember. Ha nem engedhetem meg magamnak, akkor nem veszem meg és így jártam, megyek tovább, ha meg megengedhetem magamnak akkor nem nagyon érdekel mennyibe kerül és mennyit fogyaszt, nem is nagyon vagyok hajlandó ilyesmiről beszélni. Az ilyen áruknak és a hozzájuk tartozó élményeknek ára van, amit meg kell fizetni, érzi ezt az ember a motorja kapcsán is. :-)
    

sagipet 121387 2018. június 28. 18:15   Válasz erre: 121373
Az hogy a motor ad-e szikrát azt meg tudod nézni gyertya nélkül is ha leveszed a pipát. Ha ad, de gyertyával nem akkor megvan hogy a gyertya szar. Bár a pipa is lehet, de az nem romlik el mindkettő egyszerre csak úgy. Az elektronika 4tx-en a bal első idom alatt van de az se igen romlik el, a trafók meg a légszűrőház alatt ha keresnéd. A piros kapcsoló lehet kontakthibás, mindíg a legegyszerűbb lehetőséget kell keresni először.
    

furfarag 121386 2018. június 28. 17:28   Válasz erre: 121385
A pénztárcádnak biztos:-))))
    

lendvai 121385 2018. június 28. 14:27  
Láttam egy érdekességet, a lényeg a jobb oldali felirat. Bár a 280SE alatt eredetileg nem volt ez a motor, csak 450SEL alatt, de ha tényleg ez a motor van ebben a vasban, akkor az odabasz. :-)
    

furfarag 121384 2018. június 26. 22:55   Válasz erre: 121363
Igen,most látni a távolságot,Ez egy jó kép,köszi.A jutalékodból kapok egy kis kedvezményt:-)))
    

Robi70 121383 2018. június 26. 22:14   Válasz erre: 121380
Jaa, akkó ezért volt furcsa érzésem, mikor leírtam. :) Mee az utolsó mondat csúsztatás vót (méghogy hazudik, mint a vízfolyás, hánem sokkal jobban hangzik ez így ):)))
    

kawa550 121382 2018. június 26. 22:09   Válasz erre: 121375
Hiflo 145 való bele, az olajcsere is odafigyelős, karterből és tartályból külön kell leengedni 2 oldalt, az olajszűrő fedélnél vigyázni a kis bizbaszra a pipa végén, meg a csavarokra mert könnyű beleszakítani őket.
    

Robi70 121381 2018. június 26. 22:08   Válasz erre: 121377
Egy neves kínai(dji mavic pro), kínai utánzata. Visuo 809
    

kawa550 121380 2018. június 26. 22:02   Válasz erre: 121374
Robi hazudik mint a vízfolyás, soha az életben nem veszem a kezembe azt a szart mégeccer, még a puszta kellős közepén se.:))))))))))))
    

kawa550 121379 2018. június 26. 22:00   Válasz erre: 121373
A gyertyát azzal nézd ami benne van, és még akkor se biztos hogy a hengerben nyomás alatt is van szikra ha egyébként kinn van. Kivenni szar ügy, a jobb oldalinál útban van a ventilátor keret, vannak aki bütykölnek mindenféle csőkulcsra hegesztett anyákkal csavarhatót, én le szoktam billenteni a hűtőt és felülről veszem ki. A 3vd 4tx ház szerintem egyforma, azért lehet 3vd-s a tiéd. A csonk mindegyiken szar, meg vannak már keményedve azért nem lehet feltenni. VV laci módszere jó, vedd ki a csonkot a házból, melegítsd fel(de ne olvaszd meg), tedd fel úgy a csonkra és meghúzva hagyd kihűlni, akkor utána könnyebb a helyére gyógyítani. A szívócsonk guminál nem a bilincs szokott szar lenni, hanem a csonk gumija repedezik be, de hogy ezektől ne induljon be az nem valószínű, ha rajta sincs a légszűrőház, akkor is simán kéne indulnia, különben nem lehetne szinkront állítani se, ha szív is falsot, az csak egyenetlen járás meg rossz gázvétel, nem nem indulás.
    

Fido71 121378 2018. június 26. 21:43   Válasz erre: 121373
...és ha az a gyertya a ludas, ami bent van?
    

mati12 121377 2018. június 26. 21:26   Válasz erre: 121376
A tipusa esetleg publikus?
    

Robi70 121376 2018. június 26. 21:08   Válasz erre: 121374
Jelentem a repüpő szerkezet azóta vissza került a tulajdonosához. Tettem bele egy aksit (rövid szemrevételezés után) és láss csodát. A szabad ég alatt töltött 3 hétnek, nem sikerült kárt tenni benne. Gyula még Kópházán (kompresszorral, mert az minden rendes férfi embernek van) kilakoltatta az önkényes drónfoglaló hangya családot és már várja a következő alkalmat, mikor újra kezei közé veheti a gépet. Aszonta úgy meg repteti, hogycsakna!:)))
    

trzsolti 121375 2018. június 26. 21:07  
Még egy kérdés ha már így belemerültem a motor szerelésbe lecserélném az olajat szűrőt is. Ti milyet raktok a tdm be? mit ajánlanátok egy nem tövig húzott gázzal közlekedőnek.
köszi
    

mati12 121374 2018. június 26. 20:41  
Kawa mester mi a helyzet a drónnal? Üzemel már?Esetleg valami kompromittáló fotó a szomszédasszonyról? :-)
    

trzsolti 121373 2018. június 26. 20:23  
igen a gyertyát próbáltam kivenni de sajnos megfeleő szerszámom nem volt. Ha minden igaz 18mm es kulcs kell hozzá. A pipát levettem de nem volt itthon egy nyamvadt gyertya sem, hogy szikrát nézhessek ezért kezdem neki a bontásnak hátha látok valamit. Holnap veszek egy gyertyát megnézem a szikrát.
De a légszűrőház gányolást kell még megoldanom lehet hogy a 3vd kódú jó hozzá? Akkor viszont a szívócsonkon lévő gumi lehet még a hibás. Mert jelen pillanatban nem lehet rászorítani a bilincsel koppig húzom de még nem fog.
Gyujtás vezérlő hogy néz ki a tdm 4tx en? mert még azt is megnézném.
köszi a segítséget
    

kawa550 121372 2018. június 26. 16:17   Válasz erre: 121368
Szerintem is fordítva álltál ennek neki. Először a gyertya, hogy lássuk van-e szikra, aztán ugye egy hosszas indítózás után ha kiveszed a gyertyát és büdös benzin szaga van, akkor a benzin is ott van, így viszont csak állsz a motor mellett és találgatsz. Akksi töltés is lehet a következő lépés, lehet hogy a végét járja és a tekerés közben már nem elég a delej a gyújtásnak.
    

jobbkormanyos 121371 2018. június 26. 14:03   Válasz erre: 121368
Nem tom. , de a kis piros kapcsoló a kormány jobb oldalán ?
Van olyan motor aminél a gyújtást elveszi, de az őnindító forog.
    

lendvai 121370 2018. június 26. 09:47   Válasz erre: 121369
Első lépésként megnézném adnak-e szikrát a gyertyák.
    

lendvai 121369 2018. június 26. 09:45   Válasz erre: 121368
A gyújtás elektromos, ha tönkremegy egyben cserélendő. De a leírtak alapján azért elég sok lehetséges oka lehet annak, hogy nem indul be, egy alapos diagnosztika szükséges lehet. A 4TX sok alkatrésze 3VD kódú, attól még lehet hogy oda való, bár a légszűrőháznak passzolnia kell a két gumi csonkba a karburátorokon. Meg van ott még egy-két cső ami rá csatlakozik.
    

trzsolti 121368 2018. június 26. 05:10  
Sziasztok.
Tdm850 4tx motorom tegnap úgy döntött nem indul be többet. Önindító teker. Üzemanyag csap jó. Adtam a karburatornak közvetlenül a légszűrőt levéve egy pici benzint de nem segìtett. A gyertyàk elvileg újak.
Nektek milyen légszűrő háza van a 4tx es motornak mert nekem 3vd van beleìrva és nem akar passzolni a helyére. Bilincsek sem fogják rá. Kedves jónevű menő drága motorszerviz megoldotta egy gyorskötözővel amit a karburátorhoz erősìtett egy csavart pedig a légszűrőházba hajtott. Kitépem a hajam. Magyar taknyolás megoldás helyett.
Van ennek a motornak valami elektromos gyujtás vezérlése ami tönkremehetett?
Köszi
    

Itil900 121367 2018. június 25. 22:38   Válasz erre: 121361
Elegem van a küle béjemvére pénzdobálós képekből!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők