7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 121573 2018. július 10. 20:16   Válasz erre: 121570
Láttam ám a pálcás hegesztésed, ha az a könnyebb el se tudom képzelni mit követhettél el a huzalossal! :-)))))))
    

kawa550 121572 2018. július 10. 20:15   Válasz erre: 121571
Vagy rézsprével lefújva várják hogy magukba fogadja őket a megfelelő anya? :))))))))))))
    

lendvai 121571 2018. július 10. 20:14   Válasz erre: 121568
A tőcsavarok ott vörösen izzanak, vagy retek rozsdásan hagytad őket? :-))))
    

kawa550 121570 2018. július 10. 17:44   Válasz erre: 121569
09-es a huzal, ez is 08-09-est ír, de adnak hozzá cseregörgőt vagy a görgőn van 2 vájat és át lehet fordítani hogy porbeles 9-es vagy sima 6-os huzallal használod. A porbeles drága, 5-6 rugó egy kilós tekercs netről rendelve, itt Sopronban a hegesztő boltban pofátlanul el akarták kérni egy tekercsért a 11 rugót, mondtam nekik hogy köszi, inkább kivárom hogy megjöjjön a netről rendelt, rohadjon meg ott a polcukon ennyiért. Viszont így hobby használatra mint én, a kilós tekercs elég 1-2 évre is. Rendes vasanyaghoz gazdaságosabb a pálcás, meg azzal szerintem könnyebb is hegeszteni, ezt csak lemezekhez használom meg vékony csavarokhoz.
    

pocak75 121569 2018. július 10. 17:17   Válasz erre: 121559
Egy kis segítség a bekapcsolási időhöz.10 perc 40 c a viszonyítási alap , és 120A-al 4 percet dolgozik a 10 ből, 76A-al 10 ből 10 perc. Amit nem tudok ilyen gépeknél hogy huzalt honnan mennyiért 0.8 as porbeles.. de ha a gépet áruljak valahol biztos a huzalt is..
    

kawa550 121568 2018. július 10. 16:14   Válasz erre: 121567
Az leszedi a rozsdát meg a vízkövet? Drótkorong az állványos fúróba(akinek van olyan ugyebár), pikpak lepucoltam a nagyját, áztak kicsit a rozsdaoldóban, aztán fekete kipuf festék. Kész a kipuf is, azt is szépen lecsiszmákolom, azt is lefújom, oszt mehet vissza a helyére minden, mire megszabadulok ettől a kurva gipsztől, szebb és jobb lesz a rexike mint valaha. :))))))
    

lendvai 121567 2018. július 10. 13:46   Válasz erre: 121566
Most azért jól jött volna az ultrahangos puceválóm, ugye? :-)))))
    

kawa550 121566 2018. július 10. 13:18  
Amíg készül a kipuff, kihasználtam az alkalmat és lepucoltam a kipuffok mögötti máskor hozzáférhetetlen részt, meg szépen elpucoltam a csavarokat meg a tartó félgyűrűket.
Na, ez az a rész, ahol a kawának bőven lenne mit tanulni a yamakkától. A blokk fényezése csapnivaló, ez miatt öregszenek olyan rondán és látszanak ütött kopottnak akkor is ha belül még semmi bajuk. Ezen is ahol a ventilátor baxa rá a port, szinte alig van festék. De majd most jól lefestem azt is! :))))))
    

kawa550 121565 2018. július 10. 13:14   Válasz erre: 121563
Nyugi Tibike, van ott olaj, egész addig míg jó erősen a bal oldalára nem döntöd, kb 45 fokig, mert akkor már nem nagyon lesz. Csak ha valamelyik visszafolyásgátló nem zár már rendesen, akkor szivárogni fog, a karbikból is összevissza folyik a benzin, a megdöntésnél jó eséllyel összebaxod az oldalát, ha makacskodik valamelyik csavar oszt megrángatod, akár még fel is döntheted, szóval semmi nem szól a döntögetés mellett, még ha elvileg lehetséges is, 2 csavart kitekerni sokkal kisebb szopás.
    

Levi990 121564 2018. július 10. 13:13   Válasz erre: 121562
fektesd el oldalra, alátámasztod és nem folyik ki az olaj. En a ktm-et spanival lógattam, illetve alátemasztottam a kormányt, elosztva a terhelést.
    

lendvai 121563 2018. július 10. 12:58   Válasz erre: 121562
Gondolkodjatok testvéreim: olajfürdős kuplung, a logika jelen állása szerint akkor van ott olaj, vagy nincs ott olaj? :-) Én megteszem a tétjeimet: van ott olaj. :-) A szervizkönyv csodákat tesz néha ha kétségek merülnek fel. :-)
    

fer 121562 2018. július 10. 11:54   Válasz erre: 121561
Már cseréltem benne olajat tudom hol kell leengedni, csak szerettem volna elkerülni, de ha te sem tudod biztosra akkor muszáj lesz leengednem, még elég friss benne a cucc!
    

kawa550 121561 2018. július 10. 11:39   Válasz erre: 121560
Akkor engedd le előtte, jobb oldalt az olajszűrő fedél mellett egy nagy csavar, meg baloldalt a dekni alján a másik.
    

fer 121560 2018. július 10. 11:34  
Sziasztok! Kuplung szerelésnél fog kifolyni olaj? Le kellene vennem a deklit és nem szeretném ha elfolyna egy része vagy esetleg mind!
    

lendvai 121559 2018. július 10. 10:44   Válasz erre: 121558
Meglehet, de amíg nem hegesztesz vele, addig tud szellőzni és hűlni, valószínűleg a folyamatos üzemet jelenti, de 10 percig soha nem hegesztettem még. A kis méret amúgy is hobbi használatot feltételez, ár-érték arányban szerintem verhetetlen.
    

kawa550 121558 2018. július 10. 09:43   Válasz erre: 121557
Tekintve a fokozatmentes szabályozást, ez tényleg bőven megéri azt a 10 rugót, jó kis gépnek tűnik. Viszont az már a képen is látszik hogy a kábel nagyon rövid, az enyém kb 2x ilyen hosszú, és azzal is bűvészkedni kell néha. A leírásnál a bekapcsolási idő az az, amíg használhatod? Mert akkor a 10 perc nem valami acélos, valszeg a minimális méret miatt nem került bele elég szellőzés.
    

lendvai 121557 2018. július 10. 09:16  
Huzalos kategóriában találtam egy hobbigépet, ami jónak tűnik:

http://hegesztescentrum.hu/gorilla-microflux-121-nogas-porbeles-inverteres-hegesztogep.html

Tekintve, hogy a LIDL-es nem sokkal olcsóbb ez jobb vételnek tűnik. Na meg színben is megy a pálcás inverteres géphez is, mert az is IWELD. :-)
    

lendvai 121556 2018. július 10. 08:28   Válasz erre: 121555
Az 80A körüli, ha 180-ig fel tudod húzni az már lehet fokozatmentes. :-)
Tegnap volt akciós a LIDL-ben a huzalos Parkside hegesztőjük, de nem tudom milyen minőségű a cucc, az airbrush kompresszoros szettjük elég gyalázatos volt. :-)
    

kawa550 121555 2018. július 9. 21:38   Válasz erre: 121554
Az íves nekem is, csak nincs sok értelme ha 2-es a legvékonyabb pálca hozzá. :))))))
    

lendvai 121554 2018. július 9. 21:32   Válasz erre: 121551
Ez azért lehet, mert rendes férfiember invertere fokozatmentesen szabályozható áramerősséggel bír. :-)))))))
Előnye a dolognak, hogy már megtanultam akár babszemnyi lyukat is befoltozni a pálcával. :-))))
    

lendvai 121553 2018. július 9. 21:30   Válasz erre: 121552
Az nem baj, esőben amúgy se szeretünk motorozni. :-)
    

kawa550 121552 2018. július 9. 21:15   Válasz erre: 121550
Szép is az, de 150 rugós sisakok ne ázzanak már be b+.....
    

kawa550 121551 2018. július 9. 21:13   Válasz erre: 121549
Még egy fokozat az enyémre is kéne, valahová 60 környékére, mert 90-nél nagyon figyelni kell mert hamar átég, 45-el meg szaggatottan ügyködik.
    

lendvai 121550 2018. július 9. 21:11   Válasz erre: 121548
Az X-Lite karbon sisakja elég pofás darab, tetszik. De van még a jelenleginek jópár éve, addig lehet kifejlesztik a légzsákos sisakot is. :-)
    

lendvai 121549 2018. július 9. 21:09   Válasz erre: 121546
Ha nem figyeltem a 2-est is elégette 80A-el, mint a szart. :-))))) De legalább nem unatkoznánk. :-))))
    

kawa550 121548 2018. július 9. 20:58  
Annyijé vegyé sisakot, amennyit a fejed ér, mer a pénz mutassa a minőséget meg a biztonságot.....:)))))))))))))))))
https://totalbike.hu/technika/2018/07/09/adac_bukosisakteszt_2018/
    

Hr.Geiger 121547 2018. július 9. 20:47  
Estét!
A napokban volt téma... :-(
https://www.zaol.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/eletet-vesztette-egy-motoros-2452006/
    

kawa550 121546 2018. július 9. 20:44   Válasz erre: 121545
1,5-ös lemezhez mit szól az az inverter? Nem égeti el?
    

lendvai 121545 2018. július 9. 20:39   Válasz erre: 121544
Ha nem lesz szép majd leviszem az inverterem, már hetek óta gyakorlok, néha kimondottan szép, minőségi varratot tudok húzni vele. Arra mondjuk garancia nincs, hogy a következő nem lesz csupa lyuk meg fémgöb. :-))))))
    

kawa550 121544 2018. július 9. 19:05   Válasz erre: 121543
Valszeg jobban értenek hozzá mint én, nem is bántottam csak a repedést hegesztettem meg. Szokás szerint nem lett szép, de legalább erős! :))))) A perforált betétet nem tettem vissza, az valami zajcsillapító, olyan a kialakítása mint a hátsó doboké, a külső lemez meg a perforált rész közt spéci gyapottal kitömve, leginkább zajcsillapítás. A kivágott darabot visszapöttyöztem pár helyen, aztán holnap egy környékbeli motoros körbehegeszti rendesen hogy ki is nézzen valahogy meg ki se fújjon. Monnyuk a belső oldalon van a blokk alatt, nem látszik, de akkor is....
    

lendvai 121543 2018. július 9. 18:28   Válasz erre: 121542
Az ottan gázdinamika, hidd el a Kawasakinàl tudták minek rakták oda. :-) Legegyszerűbb oka az lehet még, hogy ha az ott elrepedt vagy elrohadt akkor hangos zörgéssel adta a tulaj tudtára, hogy ideje kicserélni a kipufogórendszert.:-)
    

kawa550 121542 2018. július 9. 18:07   Válasz erre: 121539
Közben egy kis nettúrással meglett, 34Nm-el kéne meghúzni, de azt szerintem nem lehet kézzel lelazítani, szóval nem hinném hogy volt annyi. Meglett különben a cucc, a cső közepén a terelőlemez volt egy jó darabon végigrepedve. Nem tom különben mifaxnak kell ott szétválasztani az egy csőbe vezetett kipuffcsöveket kétfelé, teljesen légzárósan. 2 henger alul megy, 2 meg felül. Aztán 15 centire innen már közösen.
    

kawa550 121541 2018. július 9. 18:01   Válasz erre: 121538
Ha ezt akarod belemagyarázni, akkor igen.
Ha meg a költő tudja jobban mire gondolt, nem pedig az irodalomtanár aki elemzi a versét, akkor én annyit mondtam, hogy semmivel sem vagyunk különbek mi sem, mint azok akik miatt a tömeg van, hisz részben mi alkotjuk a tömeget. Így ez miatt reklamálni minimum visszás kissé. Vagy nagyon.
    

lendvai 121540 2018. július 9. 16:01   Válasz erre: 121538
Nem kell ezen fennakadni, bizonyos szemszögből sarkosan fogalmazva tényleg mi vagyunk a köcsög turisták, akik a helyi nyugalmat zavarják. :-) Másrészről meg bevételi forrás vagyunk. :-) Mindemellett engem nyugodtan köcsögözhetnek, nem zavar, mert tudom, hogy nem vagyok köcsög. :-)
Na jó, néha tudok úgy viselkedni, hogy joggal köcsögözhetnek le, de akkor meg azért nem zavar, mert igazuk van. :-))))))
    

lendvai 121539 2018. július 9. 15:59   Válasz erre: 121537
Azért az nem valószínű, TDM-nél is meg kell azokat húzni 20Nm-rel.
    

fazakas66 121538 2018. július 9. 15:55   Válasz erre: 121534
Gyula te mosz nyiltan leköcsögöztél....nem is tudom mit mondjak erre.Inkább nem szólok semmit.Igaz nem a hozzászólásomra írtad de akkor is ...
    

kawa550 121537 2018. július 9. 13:30  
Tekintve az újabb 6 hét kényszerszünetet, lekaptam a rexi kipuffját, szétvágom, megnézem mi zörög benne.
Viszont a számat eltátottam.
A kipuffcsonk anyái nem hogy nincsenek rárohadva mint minden eddigi motoromon, de némi wd után kettő kivételével még a krova szára sem kellett, simán letekertem őket egy marokra fogott szárral, mintha meg se lettek volna húzva. A kipuff hibátlanul fixen állt így is a helyén, nem fújt ki, nincs megégve, tűzgyűrűk is szépek, szóval tök úgy néz ki, hogy ezt csak ennyire kell meghúzni?
    

lendvai 121536 2018. július 9. 09:59   Válasz erre: 121534
AZt javaslom keressünk ronda helyeket jó minőségű utakkal, oda nem mennek a köcsög turisták, aztán motorozzunk arrafelé. :-)
    

Itil900 121535 2018. július 9. 09:51   Válasz erre: 121533
Nálad? Mit lehet nálad kapni kemény jurókért? :)))
    

kawa550 121534 2018. július 9. 08:55  
Nekem azt tetszik igazán, ahogy aggódunk hogy a sok kötsög turista miatt elveszítik a varázsukat ezek a helyek. Ha nem megyek oda, nem érdekel, hisz nem vagyok ott, tökmind1 mekkora a tömeg. Ha odamegyek, akkor én is egy vagyok a sok kötsög turista közül, ergo fogjam be a pofámat és ne rázzam magam a tömeg miatt, hisz én magam vagyok az a tömeg. Senkinek nincs semmiféle joga azt hinni, ő több mint a többiek, neki van joga odamotorozni, de másnak nincs joga odaautózni. Magam sem élveztem különösen se a zadari óvárost este, se a crikvenicai plázst, szőrnyű volt a tömeg, de azért, mert én, meg mások, oda mentünk.
    

lendvai 121533 2018. július 9. 08:11   Válasz erre: 121531
Ha egy világnyelvet beszélek, akkor elvárhatom, hogy beszéljék abban az országban, ami a turisztikából is remél bevételt, ahová megyek és elkölteni szándékozom a pénzem. Ha meg nem tanult meg az istenadta angolon, spanyolon stb kívül egy nyelvet sem, akkor vagy én tudok az ő nyelvén beszélni és rendben van a dolog, vagy nem tudok magyaron kívül semmilyen nyelven beszélni, akkor meg ugyanazon a szinten vagyunk, minek hőbörögjek, nem igaz? :-) Ha életvitelszerűen tartózkodom egy adott országban, akkor az asszimiláció egyik feltétele, hogy én beszéljem a nyelvüket. Vagy turistaként szépen csöndben örülni a Westminster látványának és valahogy megértetni magam az angolokkal, illetve szépen csendben örülni annak, hogy magyarul nem beszélők nálunk költik el a pénzüket. Jó esetben nálam. :-)
    

vasutas 121532 2018. július 9. 08:05  
Beszállok én is a "ki látott több embert a Kravicánál" versenybe.-:) A múlt hétvégén zsúfolásig megtelt a part, ráadásul még motorostalálkozó is volt ott. Meg is lepődtünk a sorompóhoz közeledve, hogy a beléptető kapunál lévő tömeg ellenére, a motorok láttán már húzzák is fel a sorompót. Csak lent szembesültünk vele, ez a gesztus a találkozó miatt volt.
    

Itil900 121531 2018. július 9. 06:29   Válasz erre: 121530
Persze! Ez így rendben is van. Nem tudom viszont, hogy melyik a suttyóbb: elvárom, hogy ahova megyek beszéljék a nyelvem, vagy elvárom, hogy aki idejön beszépje a nyelvem...
Akárhová mentem, a vendégvárás rmek volt: pl London, Westminster Apátság. Csak egy kifejezés:" jó napot!". Jól esett, pedig ők aztán tényleg nincsenek rászorulva más nyelvekre, szóval ebben egyetértünk.
    

lendvai 121530 2018. július 8. 22:17   Válasz erre: 121529
Na ezért nem megy nálunk az idegenforgalom úgy, ahogy mehetne. Ha más nemzetekből akarok pénzt keresni, akkor megtanulom azért a nyelvüket, nem viselkedek suttyó módon velük, mert akkor elmennek máshová elkölteni a pénzüket. A sajátjaimmal meg úgy viselkedek, hogy ne akarjanak máshová menni. :-)
A magyar ugye nem világnyelv, Magyarországon kívül nem beszélik más nemzetek, de azért van pár nyelv amit igen.
Amiről te beszélnél az a tisztelet, amit vendégként mutatok más kultúrákkal való találkozáskor és akkor jó eséllyel jól fogom érezni magam. Ez nekem eddig bevált.
    

Itil900 121529 2018. július 8. 22:03   Válasz erre: 121527
Ha Olaszországba mész, viselkedj/ beszélj úgy, mint az olaszok. Régi bölcsesség, de igaz. Ha valamelyik országba elmentem vettem a fáradtságot és pár létfontosságú szót ( kocsma, motorolaj, benzinkút, óvszer:)) megtanultam, ők is más szemmel néztek rám, sokkal szívesebben segítettek. Ide esz a fene valami alsóhumbukkból valami túristát, vagy éppen a británoktól és ő van megsértődve, mikor a saját nyelvén anyanyelvi szinten elküldöm az anyjába: miért nem tanul magyarul?!
    

Itil900 121528 2018. július 8. 21:57  
Kawa! Ez nem esős...!
    

lendvai 121527 2018. július 8. 21:52   Válasz erre: 121525
Nagy meglepetés nem ért, azért láttam már egyet-s mást csavargó életemben. :-) Mindemellett egy erdő mellett nőttem fel, amiben egy tó is volt (sajnos múlt időben, nem gondozták a gátat, átszakadt és szó szerint elfolyt az egész tó).
Ami vonzana az az út maga, már a horvát részen is vannak olyan utak, amik ha épp nincs szezonban tele turistával igen jó kanyarvadász élmények tele adrenalinnal. :-) Az adott ország kultúrája viszont meghatározó lehet egy ilyen út alkalmával. A magyar nekem felejtős, tisztelet a kivételnek, ugyanezt tapasztaltam a horvát oldalon is. Montenegrót még nem ismerem, majd a tapasztalat megmondja. :-) Idén már nem, jövőre meg nem tervezek előre, meglátjuk mi lesz. A következő az olasz kultúra, nekem bejött, csak tanulnának már meg angolul, ha az idegenforgalomból élnek. :-)))))
    

night-rider 121526 2018. július 8. 10:53   Válasz erre: 121525
max bérmotorral))))...
    

fazakas66 121525 2018. július 8. 10:15   Válasz erre: 121523
Szándékosan nem csatoltam képet legyen meglepetés a Tibinek de te lelőtted a meglepetést.Most már lehet el se megy a balkánra.
    

night-rider 121524 2018. július 8. 09:17   Válasz erre: 121523

    

night-rider 121523 2018. július 8. 09:15   Válasz erre: 121522
Kravica
    

fazakas66 121522 2018. július 8. 07:16   Válasz erre: 121521
Minél előbb annál jobb.Csak 1 észrevétel:5 éve voltam a Kravica vízesésnél alig volt 20 ember akik fotózkodtak gyönyörködtek a természeti különlegességbe.Mult hét végén ismét arra vitt az utam és ledöbbentem Több száz ember nyüzsög ,fürdőzik ki hol tud.Egy strand látványa fogadott és az arra épülő kereskedelem.
Lehet,hogy ők sem tudják megőrizni a természet adta szépséget?
    

lendvai 121521 2018. július 7. 21:40   Válasz erre: 121520
A szarvasos sztori alapján a Pilis vagy a Mátra is veszélyes hely, mégis rendszeresen motorozom arrafelé. Így ezek a sztorik nem vették el a kedvem Montenegrótól. Annyian jártak már ott, valamikor meg kell nézzük. :-)
    

fazakas66 121520 2018. július 7. 09:28   Válasz erre: 121511
Tavaly a Durmitorba elém egy bírka ugrott olyan másfél méteres szikláról.Nem volt csak 20-30 km/ óra a sebesség.Avillaszárak elgörbültek mi a mamával aszfaltot fogtunk.A bírka gerince eltört .
Tehát a Durmitor elég veszélyes hely ,tavaly meg is halt egy bmws srác valaki letolta fenyképezés közbe a mélybe .Hát nagyon észnél kell lenni a motorosoknak.
    

Utalatos 121519 2018. július 7. 08:11   Válasz erre: 121511
Ez a történet egyszerre morbid és tragikomikus. Sajnálom a jószágot is, aki így végzi,miközben rettenetesen örülök, hogy nem lett nagyobb tragédia belőle.
Emlékeztek még, mikor a Pilisben vagy a Mátrában egy szarvas ugrott a rézsűröl a motoros fejére? Úgy emlékszem az halállal végződött.
De leírtak már itt sok hasonló esetet , főleg vadakkal való ütközésekröl.
Ez az eset megérne valami nagyobb publicitást is, mert a sok hülye celeb és álhírhez képest igazán figyelemre méltó a maga rögtiszta valóságával.
    

Utalatos 121518 2018. július 7. 07:58   Válasz erre: 121516
Csak mert nem éritek fel a "mély filozófiáját" a gondolatnak.:-)
Már hiányoltam Astát, féltettem, pedig tudvalevő, ha valakire, hát örá, biztos nem esik egy tehén sem.:-))
    

cizi 121517 2018. július 7. 00:24   Válasz erre: 121516
...szerintem ezzel többen is így vagyunk.:)
    

lendvai 121516 2018. július 6. 22:28   Válasz erre: 121515
Hát ennek a posztnak is van üzenete. :-)
    

Asta 121515 2018. július 6. 22:10   Válasz erre: 121511
Az hogy ez a négylábú hibázott annak van üzenete; Az meg hogy a kétlábúak mit csinálnak azt meg nem értem. Csókolom. "Baszom aki hová való"
    

Fido71 121514 2018. július 6. 21:55  
Engem egy szamár rúgott majdnem pofán Erdélyben.
Megbántottam, mert rá mertem dudálni, amikor a sávom közepén ácsorgott.
    

lendvai 121513 2018. július 6. 21:44   Válasz erre: 121511
Érdekes kalandjaid vannak, velem is történt már egy s más, de speciel tehén még nem hullott alá elém az égből. :-)))))
    

Itil900 121512 2018. július 6. 21:24   Válasz erre: 121511
Megfejted? ...mert a tehén egy bonyolult állat, de én megfejtem... ;)))
    

vasutas 121511 2018. július 6. 21:05  
A múlt héten a Durmitorban jártunk. A négy napos esőt nem is említem, inkább az esőtől sáros utak és a folyamatos kőomlás okozott kemény perceket.
Aztán egy kanyarból kiérve, egyszer csak egy tehén zuhant közvetlen elénk a magasból, gondolom megcsúszott a felázott talajon.
    

night-rider 121510 2018. július 6. 19:08   Válasz erre: 121506
1,6 alatt ugrik a rendszám
    

VVLaci 121509 2018. július 6. 15:48   Válasz erre: 121502
Persze! Csak vedd le a szelepfedelet is, mert a feszítés megszűntével mindenképp átugrik. Bár nem értem, hogy minek nézegetni...
    

jobbkormanyos 121508 2018. július 6. 15:17   Válasz erre: 121506
Ott is van gumis, ha újat rax fel, az ár ua. mint itthon . Tavaly Tolminban cseréltem elsőt.
    

1Laciapu 121507 2018. július 6. 14:35   Válasz erre: 121496
Elfogadom, a tetszik-nem tetszik nagyon szubjektív ☺
    

zsotli 121506 2018. július 6. 12:31  
Meg egy kerdés mara. Akarok meni honap végén szlovéniába 4 nap kb 1600km. Elől 2.4 hatul2.7 mm a gumi. Ledobnátok vagy majd a túra után.
    

kawa550 121505 2018. július 6. 10:48   Válasz erre: 121501
És milyen érdekes, hogy a sokak által varázsszernek tartott szinkronállítás is pont alapjárat környékén, az alsó harmadban, meg a gázvételnél okoz problémát, nem magas fordulaton meg teligáznál. Lehet hogy mégse sikerült annyira pontosan az a közösítés?.....
    

kawa550 121504 2018. július 6. 10:45   Válasz erre: 121503
Mindezt a felső holtpontra állítva, mert különben nyúlott láncnál átugorhat a vezérlés. Fontos hogy először a rugót tartó középső csavart vedd ki, és csak utána a patront tartó 2 másikat. Összerakásnál pont fordítva, és a racsnit teljesen vissza kell tolni, hogy utána a rugó tudja rendesen a helyére nyomni.
    

lendvai 121503 2018. július 6. 09:56   Válasz erre: 121502
Persze, kicsavarod a rugóelőfeszítést a középső csavarral, majd kiszeded a patront, ott látszik.
    

zsotli 121502 2018. július 6. 09:25  
Sziasztok! Meg lehet valahogy nézni,hogy a feszítőpatron mennyiren van kint?
    

abel92 121501 2018. július 6. 06:27   Válasz erre: 121498
Szia!

Köszi a választ.
Egyébként a karburátor cserének oka van, ugyanis ez egy versenyre átalakított motor.
A szívócsonk, és a karbi ráhelyezés már megoldott, a bowden együttes mozgása is. Mert közösítve van. Sőt már valamennyire sikerült is a karburálás, közép és magas tartományban veszi a lapot nagyon, visszadurrogás nélkül. Egyedül alapjáraton hirtelen gázmarkolat húzáskor van még probléma. Ezért kérdeztem, hátha van itt olyan aki tényleg profin ért ezekhez.
De azért köszi!
    

Itil900 121500 2018. július 6. 06:23   Válasz erre: 121494
Akárki akármit mond, szerintem megint összedolgoztaj a Bmw- vel, mint a F650 - Pegaso kétpetéjű ikreknél...
    

sagipet 121499 2018. július 6. 06:22   Válasz erre: 121497
Nem akarlak elkeseríteni de nem hiszem hogy sikeres lesz a projekt. Még ha a fúvókák és a torokátmérő egyezik, akkor sem fogod jól be és összehangolni a kettőt ahogy kawa is írja. Legjobb kisérletezéssel is durrogni fog mint az állat mint a négyütemű gagyi kínai quadok amin súberes karbi van. Pedig azokon a fosokon csak egy henger van!
    

kawa550 121498 2018. július 5. 23:30   Válasz erre: 121497
Szerintem nincs, te meg elég nagy fába vágtad a fejszédet, lehet jobb lett volna felújítani meg egy ultrahangos tisztítás.
Az eredetin egy bowden húzza a 2 pillangót, és köztük ott a precíz beállítási lehetőség a szinkronhoz. Neked meg azt kell megoldani, hogy a 2 bowden mozogjon ennyire együtt. Nem lesz egyszerű ha azt nézzük hogy szinkronállításnál 1/10 fordulat is számít az állítócsavaron, ami a bowdennél valami 1/100 milli lehet. És akkor még ott van a torok méret, annak a kialakítása, szívócsövek csatlakozása, benzin és levegőfúvókák méretegyezése. Kemény meló lesz, valszeg keresned kell valami karburátor javító műhelyt. És mire kész lesz, többe fog fájni, mint az eredeti felújítása. Persze csak szerintem....
    

abel92 121497 2018. július 5. 22:18  
Sziasztok!

TDM-en kívüli témával kapcsolatban kérdeznék.

Van egy másik motorom (Honda CB 250G5 1975-ből). Lett hozzá vásárolva az eredeti KEIHIN pillangószelepes vákumos karburátor helyett két hagyományos súberes Dellorto PHBH karbi. Elég sok alkatrész lett már bele próbálva, de nem sikerült a karburálás.
Volna itt olyan akinek van az átlagosnál nagyobb tapasztalata karburátor beállításban?
Nagyon megköszönném a segítséget!
Üdv,
Marci
    

kawa550 121496 2018. július 5. 21:32   Válasz erre: 121495
Na, az pont nem tetszik. Breva, griso, v7, v11 azok bejövősek.
    

1Laciapu 121495 2018. július 5. 21:22   Válasz erre: 121494
Ott volt a Guzzinak a Quota 1100ES, mint túra enduro, szerintem nagyon pofás kis gép, de itthon alig ismert. Pedig nagy Quota klubbok vannak.
    

kawa550 121494 2018. július 5. 18:43   Válasz erre: 121493
lemaradt a link? :)))))))
https://totalbike.hu/hirek/2018/07/05/gyartasba_kerul_a_moto_guzzi_retro_turaenduroja/
    

lendvai 121493 2018. július 5. 18:37   Válasz erre: 121492
Csak nem a Guzzi retro ? :-)
    

kawa550 121492 2018. július 5. 18:19  
Emmán döfi! Olaszok érzik ezt a dizájn témát! :))))))
    

lendvai 121491 2018. július 5. 16:11   Válasz erre: 121490
Nem lehet kireszelni azt a gipszet úgy, hogy a kormányt tudd fogni vele? :-)
    

kawa550 121490 2018. július 5. 12:52   Válasz erre: 121489
Ja, azt én se támogatom, elég oda a féktisztító meg a mozgatás.
A szezonomnak meg lőttek, levették a gipszet, aztán vissza is tették még 6 hétre, de ez legalább már műanyag, lehet vele fürödni. De legalább most már jól látszik a röntgenen, hogy tényleg letört a csont vége. Aztán még az osztrák háziorvos is megvigasztalt, hogy 12 hét folyamatos gipsz után hetekig nem tudom majd használni a kezem, mert leépülnek az izmok meg a szalagok.
    

lendvai 121489 2018. július 5. 11:34   Válasz erre: 121488
Jó ötlet, megnézem én is. A csavarlazítós utókezelés nem tudom mennyire hasznos, bár ha utána letisztogatja az ember féktisztítóval akkor nem valószínű. hogy a tárcsára jutna belőle. A menet közben fellépő centrifugális erő miatt azonban azt jó alaposan ki kell tisztítani a szegecsek alól, mert különben szépen alattomosan rákúszhat a fékező felületre is, aztán lesz nagy ribillió. :-)
    

kawa550 121488 2018. július 4. 21:50  
Hogy a napi szerelgetés is meglegyen:
https://youtu.be/nqcHw_t3QlU
Nálam is volt egy elég erős vibrálás fékezésnél mikor megvettem a rexit, aztán ez a használat közben egész jól helyrejött, de kemény fékezésnél még mindig érezni kicsit. A zizi fórumban ma előjött ez a téma, és onnan származik ez az ötlet, hogy egy sima csavarral meg 2 alátéttel könnyen meg lehet mozgatni az úszótárcsa szegecseit, Ki is próbáltam egyből, és nálam is volt amelyik szorult, de egy kis féktisztítóval simán megindultak, holnap végigmegyek rajtuk, oszt meglássuk, ártani nem árthat. A téli unatkozós karbantartások listájára lehet hogy érdemes feltenni, egy fél óra alatt kényelmesen megvan.
    

lendvai 121487 2018. július 4. 21:43   Válasz erre: 121486
Mi a tököm az a "karbula"? :-)))))))
    

furfarag 121486 2018. július 4. 18:04  
Látom,van akinek agyára ment a motorozás hiánya:-))))
És a sztetoszkópos karbulálás ,megvan?:-)
    

Itil900 121485 2018. július 4. 12:36   Válasz erre: 121484
Lakásfestés kulcslyukon keresztül...
    

Fido71 121484 2018. július 4. 12:11  
... vagy a "multioptipupiloptomiás" szemműtét, amit a végbélen keresztül végeznek, hogy a retina ne károsodjon!

/Nagy durranás/
    

sagipet 121483 2018. július 4. 09:28   Válasz erre: 121480
Mint a fogtömés végbélnyíláson keresztül! :)
    

sagipet 121482 2018. július 4. 09:27   Válasz erre: 121475
Köszi! Emlékszem beszéltük veled a talin, csak arra nem hogy kinek volt tapasztalata ezzel. Kipróbálom én is, szerzek egyet!
    

kawa550 121481 2018. július 3. 23:33  
B+.........:))))))))
    

lendvai 121480 2018. július 3. 22:49   Válasz erre: 121479
Igen, ez valószínű. :-) Ismerni kell hozzá a mi generációnk néhány klasszikus viccét. :-)
    

Nmiki 121479 2018. július 3. 22:12   Válasz erre: 121476
....." dugattyú csere a ..... a kipufogón keresztül".
Ezt nem igazán értem, és nehezen tudon elképzelni. Bár lehet, h bennem van a hiba.
    

kawa550 121478 2018. július 3. 21:50   Válasz erre: 121477
A betegnek is letakarják a nem műtött részeit. :)))))))
    

lendvai 121477 2018. július 3. 21:20   Válasz erre: 121476
Az a szép házi szőttes is hozzá tartozik? :-))))))
    

kawa550 121476 2018. július 3. 19:24  
Ez kérem már a XXI. század motorszerelése, endoszkópos dugattyú csere a blokk megbontása nélkül a kipufogón keresztül, real time élőképpel az operatőr számára. :))))))))
    

Sander67 121475 2018. július 3. 19:17   Válasz erre: 121473
Szia Peti!
Ha jól emlékszem, a Csokabi rakott fel bubis plexit és a beszámolója szerint neki bejött. Egyébként én is ezt választanám, de még lusta vagyok beszerezni ilyet. Szóba jöhet még a Karex kolléga 900-ra tesztelési fázisban lévő alsó részen nyitott plexije.
    

jobbkormanyos 121474 2018. július 3. 19:14   Válasz erre: 121469
Itten azt mondja 161,5 mm.
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=FRW
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők