lendvai | 121573 | 2018. július 10. 20:16 | Válasz erre: 121570 |
Láttam ám a pálcás hegesztésed, ha az a könnyebb el se tudom képzelni mit követhettél el a huzalossal! :-)))))))
|
kawa550 | 121572 | 2018. július 10. 20:15 | Válasz erre: 121571 |
Vagy rézsprével lefújva várják hogy magukba fogadja őket a megfelelő anya? :))))))))))))
|
lendvai | 121571 | 2018. július 10. 20:14 | Válasz erre: 121568 |
A tőcsavarok ott vörösen izzanak, vagy retek rozsdásan hagytad őket? :-))))
|
kawa550 | 121570 | 2018. július 10. 17:44 | Válasz erre: 121569 |
09-es a huzal, ez is 08-09-est ír, de adnak hozzá cseregörgőt vagy a görgőn van 2 vájat és át lehet fordítani hogy porbeles 9-es vagy sima 6-os huzallal használod. A porbeles drága, 5-6 rugó egy kilós tekercs netről rendelve, itt Sopronban a hegesztő boltban pofátlanul el akarták kérni egy tekercsért a 11 rugót, mondtam nekik hogy köszi, inkább kivárom hogy megjöjjön a netről rendelt, rohadjon meg ott a polcukon ennyiért. Viszont így hobby használatra mint én, a kilós tekercs elég 1-2 évre is. Rendes vasanyaghoz gazdaságosabb a pálcás, meg azzal szerintem könnyebb is hegeszteni, ezt csak lemezekhez használom meg vékony csavarokhoz.
|
pocak75 | 121569 | 2018. július 10. 17:17 | Válasz erre: 121559 |
Egy kis segítség a bekapcsolási időhöz.10 perc 40 c a viszonyítási alap , és 120A-al 4 percet dolgozik a 10 ből, 76A-al 10 ből 10 perc. Amit nem tudok ilyen gépeknél hogy huzalt honnan mennyiért 0.8 as porbeles.. de ha a gépet áruljak valahol biztos a huzalt is..
|
kawa550 | 121568 | 2018. július 10. 16:14 | Válasz erre: 121567 |
lendvai | 121567 | 2018. július 10. 13:46 | Válasz erre: 121566 |
Most azért jól jött volna az ultrahangos puceválóm, ugye? :-)))))
|
kawa550 | 121566 | 2018. július 10. 13:18 |
kawa550 | 121565 | 2018. július 10. 13:14 | Válasz erre: 121563 |
Nyugi Tibike, van ott olaj, egész addig míg jó erősen a bal oldalára nem döntöd, kb 45 fokig, mert akkor már nem nagyon lesz. Csak ha valamelyik visszafolyásgátló nem zár már rendesen, akkor szivárogni fog, a karbikból is összevissza folyik a benzin, a megdöntésnél jó eséllyel összebaxod az oldalát, ha makacskodik valamelyik csavar oszt megrángatod, akár még fel is döntheted, szóval semmi nem szól a döntögetés mellett, még ha elvileg lehetséges is, 2 csavart kitekerni sokkal kisebb szopás.
|
Levi990 | 121564 | 2018. július 10. 13:13 | Válasz erre: 121562 |
fektesd el oldalra, alátámasztod és nem folyik ki az olaj. En a ktm-et spanival lógattam, illetve alátemasztottam a kormányt, elosztva a terhelést.
|
lendvai | 121563 | 2018. július 10. 12:58 | Válasz erre: 121562 |
fer | 121562 | 2018. július 10. 11:54 | Válasz erre: 121561 |
Már cseréltem benne olajat tudom hol kell leengedni, csak szerettem volna elkerülni, de ha te sem tudod biztosra akkor muszáj lesz leengednem, még elég friss benne a cucc!
|
kawa550 | 121561 | 2018. július 10. 11:39 | Válasz erre: 121560 |
Akkor engedd le előtte, jobb oldalt az olajszűrő fedél mellett egy nagy csavar, meg baloldalt a dekni alján a másik.
|
fer | 121560 | 2018. július 10. 11:34 |
Sziasztok! Kuplung szerelésnél fog kifolyni olaj? Le kellene vennem a deklit és nem szeretném ha elfolyna egy része vagy esetleg mind!
|
lendvai | 121559 | 2018. július 10. 10:44 | Válasz erre: 121558 |
Meglehet, de amíg nem hegesztesz vele, addig tud szellőzni és hűlni, valószínűleg a folyamatos üzemet jelenti, de 10 percig soha nem hegesztettem még. A kis méret amúgy is hobbi használatot feltételez, ár-érték arányban szerintem verhetetlen.
|
kawa550 | 121558 | 2018. július 10. 09:43 | Válasz erre: 121557 |
Tekintve a fokozatmentes szabályozást, ez tényleg bőven megéri azt a 10 rugót, jó kis gépnek tűnik. Viszont az már a képen is látszik hogy a kábel nagyon rövid, az enyém kb 2x ilyen hosszú, és azzal is bűvészkedni kell néha. A leírásnál a bekapcsolási idő az az, amíg használhatod? Mert akkor a 10 perc nem valami acélos, valszeg a minimális méret miatt nem került bele elég szellőzés.
|
lendvai | 121557 | 2018. július 10. 09:16 |
Huzalos kategóriában találtam egy hobbigépet, ami jónak tűnik: http://hegesztescentrum.hu/gorilla-microflux-121-nogas-porbeles-inverteres-hegesztogep.html Tekintve, hogy a LIDL-es nem sokkal olcsóbb ez jobb vételnek tűnik. Na meg színben is megy a pálcás inverteres géphez is, mert az is IWELD. :-) |
lendvai | 121556 | 2018. július 10. 08:28 | Válasz erre: 121555 |
Az 80A körüli, ha 180-ig fel tudod húzni az már lehet fokozatmentes. :-) Tegnap volt akciós a LIDL-ben a huzalos Parkside hegesztőjük, de nem tudom milyen minőségű a cucc, az airbrush kompresszoros szettjük elég gyalázatos volt. :-) |
kawa550 | 121555 | 2018. július 9. 21:38 | Válasz erre: 121554 |
Az íves nekem is, csak nincs sok értelme ha 2-es a legvékonyabb pálca hozzá. :))))))
|
lendvai | 121554 | 2018. július 9. 21:32 | Válasz erre: 121551 |
Ez azért lehet, mert rendes férfiember invertere fokozatmentesen szabályozható áramerősséggel bír. :-))))))) Előnye a dolognak, hogy már megtanultam akár babszemnyi lyukat is befoltozni a pálcával. :-)))) |
lendvai | 121553 | 2018. július 9. 21:30 | Válasz erre: 121552 |
Az nem baj, esőben amúgy se szeretünk motorozni. :-)
|
kawa550 | 121552 | 2018. július 9. 21:15 | Válasz erre: 121550 |
Szép is az, de 150 rugós sisakok ne ázzanak már be b+.....
|
kawa550 | 121551 | 2018. július 9. 21:13 | Válasz erre: 121549 |
Még egy fokozat az enyémre is kéne, valahová 60 környékére, mert 90-nél nagyon figyelni kell mert hamar átég, 45-el meg szaggatottan ügyködik.
|
lendvai | 121550 | 2018. július 9. 21:11 | Válasz erre: 121548 |
Az X-Lite karbon sisakja elég pofás darab, tetszik. De van még a jelenleginek jópár éve, addig lehet kifejlesztik a légzsákos sisakot is. :-)
|
lendvai | 121549 | 2018. július 9. 21:09 | Válasz erre: 121546 |
Ha nem figyeltem a 2-est is elégette 80A-el, mint a szart. :-))))) De legalább nem unatkoznánk. :-))))
|
kawa550 | 121548 | 2018. július 9. 20:58 |
Annyijé vegyé sisakot, amennyit a fejed ér, mer a pénz mutassa a minőséget meg a biztonságot.....:))))))))))))))))) https://totalbike.hu/technika/2018/07/09/adac_bukosisakteszt_2018/ |
Hr.Geiger | 121547 | 2018. július 9. 20:47 |
Estét! A napokban volt téma... :-( https://www.zaol.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/eletet-vesztette-egy-motoros-2452006/ |
kawa550 | 121546 | 2018. július 9. 20:44 | Válasz erre: 121545 |
1,5-ös lemezhez mit szól az az inverter? Nem égeti el?
|
lendvai | 121545 | 2018. július 9. 20:39 | Válasz erre: 121544 |
Ha nem lesz szép majd leviszem az inverterem, már hetek óta gyakorlok, néha kimondottan szép, minőségi varratot tudok húzni vele. Arra mondjuk garancia nincs, hogy a következő nem lesz csupa lyuk meg fémgöb. :-))))))
|
kawa550 | 121544 | 2018. július 9. 19:05 | Válasz erre: 121543 |
lendvai | 121543 | 2018. július 9. 18:28 | Válasz erre: 121542 |
Az ottan gázdinamika, hidd el a Kawasakinàl tudták minek rakták oda. :-) Legegyszerűbb oka az lehet még, hogy ha az ott elrepedt vagy elrohadt akkor hangos zörgéssel adta a tulaj tudtára, hogy ideje kicserélni a kipufogórendszert.:-)
|
kawa550 | 121542 | 2018. július 9. 18:07 | Válasz erre: 121539 |
kawa550 | 121541 | 2018. július 9. 18:01 | Válasz erre: 121538 |
Ha ezt akarod belemagyarázni, akkor igen. Ha meg a költő tudja jobban mire gondolt, nem pedig az irodalomtanár aki elemzi a versét, akkor én annyit mondtam, hogy semmivel sem vagyunk különbek mi sem, mint azok akik miatt a tömeg van, hisz részben mi alkotjuk a tömeget. Így ez miatt reklamálni minimum visszás kissé. Vagy nagyon. |
lendvai | 121540 | 2018. július 9. 16:01 | Válasz erre: 121538 |
Nem kell ezen fennakadni, bizonyos szemszögből sarkosan fogalmazva tényleg mi vagyunk a köcsög turisták, akik a helyi nyugalmat zavarják. :-) Másrészről meg bevételi forrás vagyunk. :-) Mindemellett engem nyugodtan köcsögözhetnek, nem zavar, mert tudom, hogy nem vagyok köcsög. :-) Na jó, néha tudok úgy viselkedni, hogy joggal köcsögözhetnek le, de akkor meg azért nem zavar, mert igazuk van. :-)))))) |
lendvai | 121539 | 2018. július 9. 15:59 | Válasz erre: 121537 |
Azért az nem valószínű, TDM-nél is meg kell azokat húzni 20Nm-rel.
|
fazakas66 | 121538 | 2018. július 9. 15:55 | Válasz erre: 121534 |
Gyula te mosz nyiltan leköcsögöztél....nem is tudom mit mondjak erre.Inkább nem szólok semmit.Igaz nem a hozzászólásomra írtad de akkor is ...
|
kawa550 | 121537 | 2018. július 9. 13:30 |
Tekintve az újabb 6 hét kényszerszünetet, lekaptam a rexi kipuffját, szétvágom, megnézem mi zörög benne. Viszont a számat eltátottam. A kipuffcsonk anyái nem hogy nincsenek rárohadva mint minden eddigi motoromon, de némi wd után kettő kivételével még a krova szára sem kellett, simán letekertem őket egy marokra fogott szárral, mintha meg se lettek volna húzva. A kipuff hibátlanul fixen állt így is a helyén, nem fújt ki, nincs megégve, tűzgyűrűk is szépek, szóval tök úgy néz ki, hogy ezt csak ennyire kell meghúzni? |
lendvai | 121536 | 2018. július 9. 09:59 | Válasz erre: 121534 |
AZt javaslom keressünk ronda helyeket jó minőségű utakkal, oda nem mennek a köcsög turisták, aztán motorozzunk arrafelé. :-)
|
Itil900 | 121535 | 2018. július 9. 09:51 | Válasz erre: 121533 |
Nálad? Mit lehet nálad kapni kemény jurókért? :)))
|
kawa550 | 121534 | 2018. július 9. 08:55 |
Nekem azt tetszik igazán, ahogy aggódunk hogy a sok kötsög turista miatt elveszítik a varázsukat ezek a helyek. Ha nem megyek oda, nem érdekel, hisz nem vagyok ott, tökmind1 mekkora a tömeg. Ha odamegyek, akkor én is egy vagyok a sok kötsög turista közül, ergo fogjam be a pofámat és ne rázzam magam a tömeg miatt, hisz én magam vagyok az a tömeg. Senkinek nincs semmiféle joga azt hinni, ő több mint a többiek, neki van joga odamotorozni, de másnak nincs joga odaautózni. Magam sem élveztem különösen se a zadari óvárost este, se a crikvenicai plázst, szőrnyű volt a tömeg, de azért, mert én, meg mások, oda mentünk.
|
lendvai | 121533 | 2018. július 9. 08:11 | Válasz erre: 121531 |
Ha egy világnyelvet beszélek, akkor elvárhatom, hogy beszéljék abban az országban, ami a turisztikából is remél bevételt, ahová megyek és elkölteni szándékozom a pénzem. Ha meg nem tanult meg az istenadta angolon, spanyolon stb kívül egy nyelvet sem, akkor vagy én tudok az ő nyelvén beszélni és rendben van a dolog, vagy nem tudok magyaron kívül semmilyen nyelven beszélni, akkor meg ugyanazon a szinten vagyunk, minek hőbörögjek, nem igaz? :-) Ha életvitelszerűen tartózkodom egy adott országban, akkor az asszimiláció egyik feltétele, hogy én beszéljem a nyelvüket. Vagy turistaként szépen csöndben örülni a Westminster látványának és valahogy megértetni magam az angolokkal, illetve szépen csendben örülni annak, hogy magyarul nem beszélők nálunk költik el a pénzüket. Jó esetben nálam. :-)
|
vasutas | 121532 | 2018. július 9. 08:05 |
Itil900 | 121531 | 2018. július 9. 06:29 | Válasz erre: 121530 |
Persze! Ez így rendben is van. Nem tudom viszont, hogy melyik a suttyóbb: elvárom, hogy ahova megyek beszéljék a nyelvem, vagy elvárom, hogy aki idejön beszépje a nyelvem... Akárhová mentem, a vendégvárás rmek volt: pl London, Westminster Apátság. Csak egy kifejezés:" jó napot!". Jól esett, pedig ők aztán tényleg nincsenek rászorulva más nyelvekre, szóval ebben egyetértünk. |
lendvai | 121530 | 2018. július 8. 22:17 | Válasz erre: 121529 |
Na ezért nem megy nálunk az idegenforgalom úgy, ahogy mehetne. Ha más nemzetekből akarok pénzt keresni, akkor megtanulom azért a nyelvüket, nem viselkedek suttyó módon velük, mert akkor elmennek máshová elkölteni a pénzüket. A sajátjaimmal meg úgy viselkedek, hogy ne akarjanak máshová menni. :-) A magyar ugye nem világnyelv, Magyarországon kívül nem beszélik más nemzetek, de azért van pár nyelv amit igen. Amiről te beszélnél az a tisztelet, amit vendégként mutatok más kultúrákkal való találkozáskor és akkor jó eséllyel jól fogom érezni magam. Ez nekem eddig bevált. |
Itil900 | 121529 | 2018. július 8. 22:03 | Válasz erre: 121527 |
Ha Olaszországba mész, viselkedj/ beszélj úgy, mint az olaszok. Régi bölcsesség, de igaz. Ha valamelyik országba elmentem vettem a fáradtságot és pár létfontosságú szót ( kocsma, motorolaj, benzinkút, óvszer:)) megtanultam, ők is más szemmel néztek rám, sokkal szívesebben segítettek. Ide esz a fene valami alsóhumbukkból valami túristát, vagy éppen a británoktól és ő van megsértődve, mikor a saját nyelvén anyanyelvi szinten elküldöm az anyjába: miért nem tanul magyarul?!
|
lendvai | 121527 | 2018. július 8. 21:52 | Válasz erre: 121525 |
Nagy meglepetés nem ért, azért láttam már egyet-s mást csavargó életemben. :-) Mindemellett egy erdő mellett nőttem fel, amiben egy tó is volt (sajnos múlt időben, nem gondozták a gátat, átszakadt és szó szerint elfolyt az egész tó). Ami vonzana az az út maga, már a horvát részen is vannak olyan utak, amik ha épp nincs szezonban tele turistával igen jó kanyarvadász élmények tele adrenalinnal. :-) Az adott ország kultúrája viszont meghatározó lehet egy ilyen út alkalmával. A magyar nekem felejtős, tisztelet a kivételnek, ugyanezt tapasztaltam a horvát oldalon is. Montenegrót még nem ismerem, majd a tapasztalat megmondja. :-) Idén már nem, jövőre meg nem tervezek előre, meglátjuk mi lesz. A következő az olasz kultúra, nekem bejött, csak tanulnának már meg angolul, ha az idegenforgalomból élnek. :-))))) |
fazakas66 | 121525 | 2018. július 8. 10:15 | Válasz erre: 121523 |
Szándékosan nem csatoltam képet legyen meglepetés a Tibinek de te lelőtted a meglepetést.Most már lehet el se megy a balkánra.
|
fazakas66 | 121522 | 2018. július 8. 07:16 | Válasz erre: 121521 |
Minél előbb annál jobb.Csak 1 észrevétel:5 éve voltam a Kravica vízesésnél alig volt 20 ember akik fotózkodtak gyönyörködtek a természeti különlegességbe.Mult hét végén ismét arra vitt az utam és ledöbbentem Több száz ember nyüzsög ,fürdőzik ki hol tud.Egy strand látványa fogadott és az arra épülő kereskedelem. Lehet,hogy ők sem tudják megőrizni a természet adta szépséget? |
lendvai | 121521 | 2018. július 7. 21:40 | Válasz erre: 121520 |
A szarvasos sztori alapján a Pilis vagy a Mátra is veszélyes hely, mégis rendszeresen motorozom arrafelé. Így ezek a sztorik nem vették el a kedvem Montenegrótól. Annyian jártak már ott, valamikor meg kell nézzük. :-)
|
fazakas66 | 121520 | 2018. július 7. 09:28 | Válasz erre: 121511 |
Tavaly a Durmitorba elém egy bírka ugrott olyan másfél méteres szikláról.Nem volt csak 20-30 km/ óra a sebesség.Avillaszárak elgörbültek mi a mamával aszfaltot fogtunk.A bírka gerince eltört . Tehát a Durmitor elég veszélyes hely ,tavaly meg is halt egy bmws srác valaki letolta fenyképezés közbe a mélybe .Hát nagyon észnél kell lenni a motorosoknak. |
Utalatos | 121519 | 2018. július 7. 08:11 | Válasz erre: 121511 |
Ez a történet egyszerre morbid és tragikomikus. Sajnálom a jószágot is, aki így végzi,miközben rettenetesen örülök, hogy nem lett nagyobb tragédia belőle. Emlékeztek még, mikor a Pilisben vagy a Mátrában egy szarvas ugrott a rézsűröl a motoros fejére? Úgy emlékszem az halállal végződött. De leírtak már itt sok hasonló esetet , főleg vadakkal való ütközésekröl. Ez az eset megérne valami nagyobb publicitást is, mert a sok hülye celeb és álhírhez képest igazán figyelemre méltó a maga rögtiszta valóságával. |
Utalatos | 121518 | 2018. július 7. 07:58 | Válasz erre: 121516 |
Csak mert nem éritek fel a "mély filozófiáját" a gondolatnak.:-) Már hiányoltam Astát, féltettem, pedig tudvalevő, ha valakire, hát örá, biztos nem esik egy tehén sem.:-)) |
Asta | 121515 | 2018. július 6. 22:10 | Válasz erre: 121511 |
Az hogy ez a négylábú hibázott annak van üzenete; Az meg hogy a kétlábúak mit csinálnak azt meg nem értem. Csókolom. "Baszom aki hová való"
|
Fido71 | 121514 | 2018. július 6. 21:55 |
Engem egy szamár rúgott majdnem pofán Erdélyben. Megbántottam, mert rá mertem dudálni, amikor a sávom közepén ácsorgott. ![]() |
lendvai | 121513 | 2018. július 6. 21:44 | Válasz erre: 121511 |
Érdekes kalandjaid vannak, velem is történt már egy s más, de speciel tehén még nem hullott alá elém az égből. :-)))))
|
Itil900 | 121512 | 2018. július 6. 21:24 | Válasz erre: 121511 |
Megfejted? ...mert a tehén egy bonyolult állat, de én megfejtem... ;)))
|
vasutas | 121511 | 2018. július 6. 21:05 |
VVLaci | 121509 | 2018. július 6. 15:48 | Válasz erre: 121502 |
Persze! Csak vedd le a szelepfedelet is, mert a feszítés megszűntével mindenképp átugrik. Bár nem értem, hogy minek nézegetni...
|
jobbkormanyos | 121508 | 2018. július 6. 15:17 | Válasz erre: 121506 |
Ott is van gumis, ha újat rax fel, az ár ua. mint itthon . Tavaly Tolminban cseréltem elsőt.
|
1Laciapu | 121507 | 2018. július 6. 14:35 | Válasz erre: 121496 |
Elfogadom, a tetszik-nem tetszik nagyon szubjektív ☺
|
zsotli | 121506 | 2018. július 6. 12:31 |
Meg egy kerdés mara. Akarok meni honap végén szlovéniába 4 nap kb 1600km. Elől 2.4 hatul2.7 mm a gumi. Ledobnátok vagy majd a túra után.
|
kawa550 | 121505 | 2018. július 6. 10:48 | Válasz erre: 121501 |
És milyen érdekes, hogy a sokak által varázsszernek tartott szinkronállítás is pont alapjárat környékén, az alsó harmadban, meg a gázvételnél okoz problémát, nem magas fordulaton meg teligáznál. Lehet hogy mégse sikerült annyira pontosan az a közösítés?.....
|
kawa550 | 121504 | 2018. július 6. 10:45 | Válasz erre: 121503 |
Mindezt a felső holtpontra állítva, mert különben nyúlott láncnál átugorhat a vezérlés. Fontos hogy először a rugót tartó középső csavart vedd ki, és csak utána a patront tartó 2 másikat. Összerakásnál pont fordítva, és a racsnit teljesen vissza kell tolni, hogy utána a rugó tudja rendesen a helyére nyomni.
|
lendvai | 121503 | 2018. július 6. 09:56 | Válasz erre: 121502 |
Persze, kicsavarod a rugóelőfeszítést a középső csavarral, majd kiszeded a patront, ott látszik.
|
zsotli | 121502 | 2018. július 6. 09:25 |
Sziasztok! Meg lehet valahogy nézni,hogy a feszítőpatron mennyiren van kint?
|
abel92 | 121501 | 2018. július 6. 06:27 | Válasz erre: 121498 |
Szia! Köszi a választ. Egyébként a karburátor cserének oka van, ugyanis ez egy versenyre átalakított motor. A szívócsonk, és a karbi ráhelyezés már megoldott, a bowden együttes mozgása is. Mert közösítve van. Sőt már valamennyire sikerült is a karburálás, közép és magas tartományban veszi a lapot nagyon, visszadurrogás nélkül. Egyedül alapjáraton hirtelen gázmarkolat húzáskor van még probléma. Ezért kérdeztem, hátha van itt olyan aki tényleg profin ért ezekhez. De azért köszi! |
Itil900 | 121500 | 2018. július 6. 06:23 | Válasz erre: 121494 |
Akárki akármit mond, szerintem megint összedolgoztaj a Bmw- vel, mint a F650 - Pegaso kétpetéjű ikreknél...
|
sagipet | 121499 | 2018. július 6. 06:22 | Válasz erre: 121497 |
Nem akarlak elkeseríteni de nem hiszem hogy sikeres lesz a projekt. Még ha a fúvókák és a torokátmérő egyezik, akkor sem fogod jól be és összehangolni a kettőt ahogy kawa is írja. Legjobb kisérletezéssel is durrogni fog mint az állat mint a négyütemű gagyi kínai quadok amin súberes karbi van. Pedig azokon a fosokon csak egy henger van!
|
kawa550 | 121498 | 2018. július 5. 23:30 | Válasz erre: 121497 |
Szerintem nincs, te meg elég nagy fába vágtad a fejszédet, lehet jobb lett volna felújítani meg egy ultrahangos tisztítás. Az eredetin egy bowden húzza a 2 pillangót, és köztük ott a precíz beállítási lehetőség a szinkronhoz. Neked meg azt kell megoldani, hogy a 2 bowden mozogjon ennyire együtt. Nem lesz egyszerű ha azt nézzük hogy szinkronállításnál 1/10 fordulat is számít az állítócsavaron, ami a bowdennél valami 1/100 milli lehet. És akkor még ott van a torok méret, annak a kialakítása, szívócsövek csatlakozása, benzin és levegőfúvókák méretegyezése. Kemény meló lesz, valszeg keresned kell valami karburátor javító műhelyt. És mire kész lesz, többe fog fájni, mint az eredeti felújítása. Persze csak szerintem.... |
abel92 | 121497 | 2018. július 5. 22:18 |
Sziasztok! TDM-en kívüli témával kapcsolatban kérdeznék. Van egy másik motorom (Honda CB 250G5 1975-ből). Lett hozzá vásárolva az eredeti KEIHIN pillangószelepes vákumos karburátor helyett két hagyományos súberes Dellorto PHBH karbi. Elég sok alkatrész lett már bele próbálva, de nem sikerült a karburálás. Volna itt olyan akinek van az átlagosnál nagyobb tapasztalata karburátor beállításban? Nagyon megköszönném a segítséget! Üdv, Marci |
kawa550 | 121496 | 2018. július 5. 21:32 | Válasz erre: 121495 |
Na, az pont nem tetszik. Breva, griso, v7, v11 azok bejövősek.
|
1Laciapu | 121495 | 2018. július 5. 21:22 | Válasz erre: 121494 |
Ott volt a Guzzinak a Quota 1100ES, mint túra enduro, szerintem nagyon pofás kis gép, de itthon alig ismert. Pedig nagy Quota klubbok vannak.
|
kawa550 | 121494 | 2018. július 5. 18:43 | Válasz erre: 121493 |
lemaradt a link? :))))))) https://totalbike.hu/hirek/2018/07/05/gyartasba_kerul_a_moto_guzzi_retro_turaenduroja/ |
lendvai | 121491 | 2018. július 5. 16:11 | Válasz erre: 121490 |
Nem lehet kireszelni azt a gipszet úgy, hogy a kormányt tudd fogni vele? :-)
|
kawa550 | 121490 | 2018. július 5. 12:52 | Válasz erre: 121489 |
Ja, azt én se támogatom, elég oda a féktisztító meg a mozgatás. A szezonomnak meg lőttek, levették a gipszet, aztán vissza is tették még 6 hétre, de ez legalább már műanyag, lehet vele fürödni. De legalább most már jól látszik a röntgenen, hogy tényleg letört a csont vége. Aztán még az osztrák háziorvos is megvigasztalt, hogy 12 hét folyamatos gipsz után hetekig nem tudom majd használni a kezem, mert leépülnek az izmok meg a szalagok. |
lendvai | 121489 | 2018. július 5. 11:34 | Válasz erre: 121488 |
Jó ötlet, megnézem én is. A csavarlazítós utókezelés nem tudom mennyire hasznos, bár ha utána letisztogatja az ember féktisztítóval akkor nem valószínű. hogy a tárcsára jutna belőle. A menet közben fellépő centrifugális erő miatt azonban azt jó alaposan ki kell tisztítani a szegecsek alól, mert különben szépen alattomosan rákúszhat a fékező felületre is, aztán lesz nagy ribillió. :-)
|
kawa550 | 121488 | 2018. július 4. 21:50 |
Hogy a napi szerelgetés is meglegyen: https://youtu.be/nqcHw_t3QlU Nálam is volt egy elég erős vibrálás fékezésnél mikor megvettem a rexit, aztán ez a használat közben egész jól helyrejött, de kemény fékezésnél még mindig érezni kicsit. A zizi fórumban ma előjött ez a téma, és onnan származik ez az ötlet, hogy egy sima csavarral meg 2 alátéttel könnyen meg lehet mozgatni az úszótárcsa szegecseit, Ki is próbáltam egyből, és nálam is volt amelyik szorult, de egy kis féktisztítóval simán megindultak, holnap végigmegyek rajtuk, oszt meglássuk, ártani nem árthat. A téli unatkozós karbantartások listájára lehet hogy érdemes feltenni, egy fél óra alatt kényelmesen megvan. |
furfarag | 121486 | 2018. július 4. 18:04 |
Látom,van akinek agyára ment a motorozás hiánya:-)))) És a sztetoszkópos karbulálás ,megvan?:-) |
Fido71 | 121484 | 2018. július 4. 12:11 |
... vagy a "multioptipupiloptomiás" szemműtét, amit a végbélen keresztül végeznek, hogy a retina ne károsodjon! /Nagy durranás/ |
sagipet | 121483 | 2018. július 4. 09:28 | Válasz erre: 121480 |
Mint a fogtömés végbélnyíláson keresztül! :)
|
sagipet | 121482 | 2018. július 4. 09:27 | Válasz erre: 121475 |
Köszi! Emlékszem beszéltük veled a talin, csak arra nem hogy kinek volt tapasztalata ezzel. Kipróbálom én is, szerzek egyet!
|
lendvai | 121480 | 2018. július 3. 22:49 | Válasz erre: 121479 |
Igen, ez valószínű. :-) Ismerni kell hozzá a mi generációnk néhány klasszikus viccét. :-)
|
Nmiki | 121479 | 2018. július 3. 22:12 | Válasz erre: 121476 |
....." dugattyú csere a ..... a kipufogón keresztül". Ezt nem igazán értem, és nehezen tudon elképzelni. Bár lehet, h bennem van a hiba. |
kawa550 | 121478 | 2018. július 3. 21:50 | Válasz erre: 121477 |
A betegnek is letakarják a nem műtött részeit. :)))))))
|
lendvai | 121477 | 2018. július 3. 21:20 | Válasz erre: 121476 |
Az a szép házi szőttes is hozzá tartozik? :-))))))
|
kawa550 | 121476 | 2018. július 3. 19:24 |
Ez kérem már a XXI. század motorszerelése, endoszkópos dugattyú csere a blokk megbontása nélkül a kipufogón keresztül, real time élőképpel az operatőr számára. :))))))))
![]() |
Sander67 | 121475 | 2018. július 3. 19:17 | Válasz erre: 121473 |
Szia Peti! Ha jól emlékszem, a Csokabi rakott fel bubis plexit és a beszámolója szerint neki bejött. Egyébként én is ezt választanám, de még lusta vagyok beszerezni ilyet. Szóba jöhet még a Karex kolléga 900-ra tesztelési fázisban lévő alsó részen nyitott plexije. |
jobbkormanyos | 121474 | 2018. július 3. 19:14 | Válasz erre: 121469 |
Itten azt mondja 161,5 mm. http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=FRW |