sagipet | 121675 | 2018. július 20. 09:53 | Válasz erre: 121668 |
Egy ilyen játéktól még nem valószínű hogy hengerfejes lenne a gép, de azért ne járatgasd feleslegesen mert a motor más alkatrészeinek sem használ, pl a fesz szabályzónak ha nincs hűtése,
|
kawa550 | 121674 | 2018. július 20. 09:47 |
kawa550 | 121673 | 2018. július 20. 09:12 | Válasz erre: 121672 |
Ez igaz, de azért kérdezzük meg Endruzt hogy tart-e nekünk egy kiselőadást a befőttesgumi és a visszapillantó tükrök összefüggéseiről. :))))))))))
|
Fido71 | 121672 | 2018. július 20. 07:55 | Válasz erre: 121670 |
Te és Mati vagytok azok, akik tudják hogyan kell ezt a zrikálást kezelni... Tisztelet nektek. ;) |
Fido71 | 121671 | 2018. július 20. 07:32 | Válasz erre: 121669 |
A feleségem meg köt. Lehet, én is nekiállok a Fürge Ujjakat olvasni... Bár, ezt a poént a fiatalabbak nem nagyon értik. ;) |
Endruz | 121670 | 2018. július 20. 06:23 |
Tibi a MOL láncspray jó választás!!! Én egy ideje nem használok :-) 8-dik évet kezdtem a fikázott márkával igaz csak kb 50.000 km-t mentem vele és nem hagyott ott. Még defektet is a gumis műhely előtt kapott Romániába :-)) Néha kósza gondolataimba megfordul a lecserélése, de mindig odajutok, hogy nem találok jobbat a BMW-n kívül. Na lehet tovább fikázni :-))))) |
Levi990 | 121669 | 2018. július 20. 05:28 | Válasz erre: 121667 |
Lehet azért olvasom el a tdm-es tartalmat mert áll egy tdm is a garázsban ?
|
fer | 121668 | 2018. július 19. 23:08 |
Fido71 | 121667 | 2018. július 19. 22:51 | Válasz erre: 121663 |
Nekem mondjuk eszembe sem jut a béjemvés vagy a ktmes fórumot olvasni. Sem itt sem a facén. Mi keresnivalóm lenne ott? Tényleg nem értem, értelek titeket... Ha valaminek nem tetszik a tartalma vagy nem értek egyet vele, oda nem megyek, azt nem olvasom. Biztos én vagyok szarul összerakva. ;) |
Fido71 | 121665 | 2018. július 19. 22:37 |
Szerintem meg akik a kommentemre ugrottak, azok semmit nem értenek az egészből... :))))) A bajor csodával már szemellenző is jár? ;) |
lendvai | 121664 | 2018. július 19. 22:34 | Válasz erre: 121663 |
Hát tudod az egy olyan csoport. :-) Ott Yamahát lehet fikázni. :-) Ha nem tudok bánni a nővel akkor abból szar kapcsolat lesz, így van ez. :-)
|
Levi990 | 121663 | 2018. július 19. 22:25 | Válasz erre: 121660 |
Ha beolvasok a facebookos csoportba, rendszeres a hajtókarosodás, ilyen olyan hibák. Ez alapján akkor a Yamaha egy szar gyártó ? Ez egy divat nálunk, a bmw-t fikázni kell. |
Flenegen | 121662 | 2018. július 19. 22:23 | Válasz erre: 121653 |
Csak augusztustól fogok hundájozni, az szerintem nem lesz mert ez az idoóta elektromos autós támogatás szarul van megcsinálva de majd egyszer elmesélem:( Ioniq plug in az van. BMW-vel meg menni kő, mert ugye ügyintézünk meg tesztmotorozunk , meg néha jár hétvégére, vagy tesztelni kell a beszámítandó vasakat:) Nem olyan jó ám:) |
lendvai | 121661 | 2018. július 19. 22:02 | Válasz erre: 121659 |
Tudod egy dolog megdugni egy bombanőt és más dolog mellette együtt is élni vele. :-))))
|
lendvai | 121660 | 2018. július 19. 21:58 | Válasz erre: 121658 |
Hát a jó anyagokat mindjárt cáfolhatjuk is a kettétörő hátsó féknyereg meg első felfüggesztés hírekkel. :-) Azt elismerem, hogy ergonómiai szempontból valószínűleg nagyon jók, a futómű is ott van, de látens irigységnek én csak akkor nevezném, ha nem tudnám megvenni akár lízinggel, akár egyéb konstrukcióval. Egyszerűen nem kell. :-))) Még mindig előttem van a korábban ide belinkelt amerikai statisztika, amiben konkrétan azt mondták, hogy aki BMW-t vesz az különítsen el a számláján egy nagyobb összeget a javíttatásokra. Ennélfogva én inkább nevezném ott érzelmi alapú döntésnek, az amerikaiak nagy része leszarja a német prémium kifejezést, inkább járnak Lexussal. De az is biztos, hogy van, akinek beválik és semmi baja vele, érzelmi alapon is lehet jó döntés, elvégre mindenkinek megvan a maga fixa ideája szinte minden témában. |
Levi990 | 121659 | 2018. július 19. 21:52 | Válasz erre: 121658 |
Én is fikáztam, aztán hopp ráültem egy gs-re, 1000r-re, k1200r-re és teljesen megváltozott a véleményem.
|
Levi990 | 121658 | 2018. július 19. 21:49 | Válasz erre: 121655 |
És mi a helyzet a nálunk a BMW-ket fikázokkal ? Nekik ez valami pluszt ad ? Én inkább azt mondom hogy ez egy látens irígység, vagy inkább már divat. Az autók nem érdekelnek, de bármely bmw-re ül rá az ember, azonnal otthonosan érzi magát rajta, kézre állnak a kezelőszervek, jó a testtartás, jók az anyagok, szélvédelem stb stb stb Egyszerűen jól összerakott motorok amikre ha ráül egy amatőr, az is magabiztosan tud motorozni. Ez az ami számít. Plusz garanciát lehet kötni rájuk 7éves korukig, cserélnek mindent, ha beszarik hazaviszik ingyen. Nem mindenki olyan, hogy évekig nézegeti meg olvasgat egy motorról aztán ha jók a visszajelzések majd talán megveszi. Vagy elhozza lízingre, hát én is inkább olyan motorért fizetnék amin azonnal jól érzem magam, és a bmw egy ilyen motor, mondhattok akármit, lehet akármilyen véleményetek de a bmw egy baromi jó motor. |
kawa550 | 121657 | 2018. július 19. 21:33 | Válasz erre: 121654 |
Egy időben meg lagzilajcsiból adtak el legtöbbet, és a dáridó volt a legnézettebb műsor, tehát az a minőség? Értem.....:))))))))
|
lendvai | 121656 | 2018. július 19. 21:30 | Válasz erre: 121655 |
Mindemellett el kell ismerni, hogy volt időszak, amikor pl a német autók nagyon jó minőségűek és megbízhatók voltak. Egy W126 vagy egy 635 azért nekem is kívánatos darab. :-)))
|
lendvai | 121655 | 2018. július 19. 21:28 | Válasz erre: 121654 |
Kompenzálás testvérem, itt a Balkán szívében még mindig fontos, hogy német vassal nyújtsa a pöcsét az egyszeri sznob, legyen az autó vagy motor. Tisztelet azon kivételeknek, akik szimplán érzelmi alapon választják őket. Más országokban is érdemes szétnézni, USA-ban például nem láttam BMW-t, volt egy rakás Harley meg japán vasak. Autóból is a japánok vitték a prímet. Ázsiában szintén japán gépek, ott konkrétan 1db BMW motort láttunk, egy kis köbcentis nakedet. Ausztrália dettó, ott volt azért jópár GS, de jellemzően a japánok domináltak, meg pár olasz. |
Levi990 | 121654 | 2018. július 19. 21:19 |
Még mindig az a hihetetlen, hogy ha ekkora szar és szétesősek a BMW-k, hogy lehet hogy százával jön szembe bármely motoros útvonalon?! Na meg a hirdetésekben is jellemzően átlépik a százezret az óra állások. Persze ha valamiből ezerszer annyi szaladgál az utakon, akkor ott a meghibásodás is darabra több lesz. Persze majd jön a statisztika meg sok okosság :) Fura nem ?! Viszont yamahát, kawát, suzukit alig alig látni, még ktm-et is többet láttam mint pl xt1200 vagy fjr vagy dl... |
lendvai | 121653 | 2018. július 19. 21:14 | Válasz erre: 121643 |
"Én nem értem miért panaszkodnak a BMW-re. Alattam még 1 sem állt meg:)" A te véleményed nem mérvadó, mert lehet el sem indultál velük, csak betámasztottad a garázsba fotózkodni. :-))))) Apropó, Hyundai Kona Electric-ed van mutiba? Azt kipróbálni lehet, hogy elmennék Győr városáig, most úgy tűnik jobbnak tartják, mint a Leaf. |
lendvai | 121652 | 2018. július 19. 21:11 | Válasz erre: 121648 |
Látod, ilyen lúzer haverjaid is vannak, most szégyellem is magam. :-)
|
lendvai | 121651 | 2018. július 19. 21:10 | Válasz erre: 121647 |
Nekem már megvan a szívem választottja, dehogy foglalkozok én ilyen menyecskékkel. :-))) De annyi bizonyos, ha a kelleténél gyakrabban megcsal akkor menni fog a háztól. :-)) Persze ahhoz előbb még meg kell érkeznie, ahhoz meg még bizonyítania kell a nagyvilág előtt a megbízhatóságát is. :-)))) |
lendvai | 121650 | 2018. július 19. 21:06 | Válasz erre: 121646 |
Nem szapulás az, tapasztalat és a világhálón elérhető vevői és egyéb visszajelzések, statisztikák megosztása némi érzelmi töltettel, mert miért ne? :-))) Az meg vicces is lenne, ha a másik oldal élcelődne a Yamahák megbízhatóságán. :-)))) Van köztünk nem egy BMW-s, úgy vélem nekik nincs sok gondjuk a gépükkel, de a statisztika sajnos azt mutatja, hogy vagy ki kell fogni, vagy aránytalanul sokat kell foglalkozni vele. Pedig van, amelyik nekem is tetszik. |
Itil900 | 121649 | 2018. július 19. 21:01 | Válasz erre: 121612 |
Tényleg tisztességtelen jácma... A tapasztalat miatt lehet gipsszel megverne...!!! :)))
|
kawa550 | 121648 | 2018. július 19. 20:56 | Válasz erre: 121645 |
Szerencsétlen balf ax! Há mé nem vetté bajor csodát, az gardányosos, nem kő fújogatni, max trélerezni, de azt legalább gyakran. :))))))
|
Flenegen | 121647 | 2018. július 19. 20:55 | Válasz erre: 121645 |
Gyere keresek Neked valami jó kis RT-t vagy GS-t:)
|
Hozo | 121646 | 2018. július 19. 20:54 | Válasz erre: 121644 |
Viszont hetente előjön a BMW szapulása! Nézzél már meg egy BMW fórumot foglalkoznak-e hangvillás csodáitokkal!
|
lendvai | 121645 | 2018. július 19. 20:49 |
Endruz barátunk szakmai egóját simogatandó ma beszereztem néhány palack MOL láncspray-t mert eddig az bizonyult a legjobb minőségűnek (Motul és Repsol előtt). Úgy vélem még a következő motoromra is jut belőle, hacsak nem veszek kardánosat. :-))))
|
lendvai | 121644 | 2018. július 19. 20:45 |
Látom elevenre tapintottunk. :-)))) Az észkombájnoknak csak annyi plusz infó, ha már a temérdek eszükkel nem jöttek rá, hogy a Yamahákat általában karbantartás végett piszkálgatják, persze van hiba is, de nagyságrendekkel kevesebb, mint a büszke bajor vasaknál (autóra is érvényes), a fék meg nem rohad be, itt lenn az ABS kör szorult be (de lentebb említették, hogy egy BMW-n ez is megesett), ha már ritkán fékezget az ember akkorákat, hogy beinduljon az ABS. .-)))) De nem muszáj belecsipogni mások beszélgetésébe, úgy vélem innen sem jár át senki a BMW topikba észt osztani. :-)))))
|
Flenegen | 121643 | 2018. július 19. 20:44 | Válasz erre: 121636 |
Én nem értem miért panaszkodnak a BMW-re. Alattam még 1 sem állt meg:)
|
kawa550 | 121642 | 2018. július 19. 20:42 |
Oszt mégis itt csorgatják a nyálukat, mert a saját fórumukon a kutya se áll szóba velük, még saját maguk sem. Ezt monnyuk megértem! :)))))))))))
|
Flenegen | 121641 | 2018. július 19. 20:42 | Válasz erre: 121640 |
Az az 58 éves tulajdonos meg ne reklamáljon aki 1 hónap alatt már 2 alkalommal hirdette meg a BMW-t:)
|
night-rider | 121640 | 2018. július 19. 20:29 | Válasz erre: 121639 |
zolikám jó a meglátás ..egyet kerülnek esnek-kelnek ...egész télen a hangvilást hangolják iszkálják piszkálják a fék meg berohad a sok fékolajcserétől ..lassan meg hullanak a falevelek és itt az ősz))))
|
Hozo | 121639 | 2018. július 19. 20:20 |
Szép túraleírás Sev! Bírom az ilyen álmodozókat.Lerobban egy BMW és ez a legnagyobb hír! Az hogy ti állandóan faragjátok ezeket a jó és szép Yamahákat az nem számít :) |
Fido71 | 121636 | 2018. július 19. 17:04 | Válasz erre: 121627 |
Ez nem nekem szól, mert nekem mindkét kezem gatya. De egész jól bírta a 2900 km-t. Nem úgy mint a béjembé, aki tréleren ment haza szlovákba. Pedig a kotori-öböl partján még kapott egy napi kényszerpihenőt is, más hibából kifolyóan. Volt ott minden. Első fékcső: elfosta magát, váltóba olaj töltögetés, kardánba olajtöltögetés, mert valami fémes hangot hallott a gazdája. Majd Lentiben elfolyt az olaj a hátsó tárcsára, gumira. Kerékcsapágy /hátsó/ miatt kellett a tréler. Tényleg nem kő nekem ilyen masina. Egy nyomorult fékcsőért a szomszéd országba kellett menni 300km-t, nálunk meg itt a szomszéd faluban csinál a hidraulikás 5 km-re gombokért a Yamahához. Visszagondolva, eddig nem sok olyan hosszabb túrám volt, ahol nem kellett egy béjemvét szerelni, ha már ott volt /pl 20 japán mellett/. Még ha csak akksi gond, akkor is. |
Endruz | 121634 | 2018. július 19. 16:27 | Válasz erre: 121596 |
Kolozsvár mellől most egy helyen vagyunk Kilos, Búsi Gyula, Szállító Palika, Mex Feri és jò magam nevében is mondhatom érdekel minket is a meghívásos TDM-es és Ex-TDM-es buli! Ez mindjárt plusz 10 fő a feleségekkel együtt.
|
lendvai | 121633 | 2018. július 19. 16:02 | Válasz erre: 121632 |
Soká fog tartani az út Vesnáékhoz, már látom előre. :-))))))))
|
kawa550 | 121632 | 2018. július 19. 14:19 | Válasz erre: 121631 |
Feltéve hogy van azon a göncön egy kibacott jó hátsó fék, ha már az elsőt nem tudja használni. :)))))
|
lendvai | 121631 | 2018. július 19. 12:52 | Válasz erre: 121630 |
Öregszem vazze. :-) Akkor mégis jó lehet a gumis favilla módszer? :-)
|
lendvai | 121629 | 2018. július 19. 11:45 | Válasz erre: 121627 |
Ha jól emlékszem neki a másik bal keze zsizsa, azzal meg a kuplungkart kell húzni. Nagy valószínűséggel össze lehet dobni rá egy fasza kis pneumatikus munkahengeres mechanikát, cserébe a hátán kell hordani hozzá egy sűrített levegős palackot. :-)))))))
|
lendvai | 121625 | 2018. július 19. 10:49 | Válasz erre: 121624 |
Már te is kezded? :-)))) Ahelyett, hogy motoroznánk, ugye? :-))))))
|
lendvai | 121623 | 2018. július 18. 21:57 | Válasz erre: 121622 |
Nem baj, ha kiderül, hogy másnak is be van ragadva a mágnesszelep akkor majd megkérdezik és elmondom másképp is. :-))) De lehet, hogy csak te nem érted, mert elaggott Rexikéden nincs még ABS, az ugyanis csak 2004 után lett kötelező tartozék az Európában eladott motorokra. Állítólag. :-))) |
kawa550 | 121622 | 2018. július 18. 21:52 | Válasz erre: 121621 |
Csak szólok, hogy ezeket a diagnosztikai elektronyikus cikkeidet itt rajtad kívül senki se érti....:))))))))))))
|
lendvai | 121621 | 2018. július 18. 21:40 |
Beszéltem ma a bontóssal akitől az elektronikát vettem, van-e "B" tervként hidraulikája ha esetleg elbaszom tisztogatás közben. :-) Megnyugtatott, hogy ezek a Yamaha hidraulikák komisz egy jószágok, mert bontva mind gallyra megy. Gondolom a korrózió felgyorsul és szépen beragadnak a szelepek, azzal meg ott vagyok, mint a mostanival. Így hát a motorban lévő lesz szétszedve és kitisztítva, remélhetőleg ez is szétszedhető, mert ha a Yamaha préseléses technológiát alkalmazott, akkor meg vagyok lőve. Emellett javaslom minden TDM900A tulajnak itt a fórumon, hogy ha jó ideje nem lépett működésbe az ABS akkor tesztelje le, ne járjon úgy, mint én. Tavaly még működött a cucc, idén már a hátsó kör nem. Ja igen, a fékfolyadék cseréhez kell a diagnosztikai csatlakozó, hogy megforgassa kicsit a folyadékot, szervizkönyv is írja, úgy tűnik ott rontottam el és a hátsó kör ezért ragadt be. Én most megvettem a komplett cuccot, mert az egyéb diagnosztikához is alkalmas plusz csatlakozásokat tartalmaz, de az ABS pulzálós teszthez elég egy rövidzár a szervizcsatlakozó két pontja között. |
kawa550 | 121620 | 2018. július 18. 21:24 | Válasz erre: 121619 |
8 után végeztem vele, akkor már nem fényképeztem mert visítottak a dögök a vacsoráért. Majd holnap, ha már cíp fekete lesz. :)))))
|
lendvai | 121619 | 2018. július 18. 21:04 | Válasz erre: 121618 |
Azért fényképezd le, borzongásra vágyom. :-))))))
|
kawa550 | 121618 | 2018. július 18. 20:47 |
Na, az 1.0 pótlábtartó projekt a dugájába dőlt az első próba alkalmával, nem csak a felszállást nem bírta oldalirányba a lemez, de még az én lábam súlyát se nagyon, egyből meg akart hajlani. Szóval elkészült a 2.0 térhálós acél lábtartó, első körben a jobb, mert ott amellett hogy tökéletesen passzolnia kell az eredeti füleinek a helyére, még a fékmunkahengert meg annak az öntvényt konzolját is ki kell kerülnie, így az igényelt több türelmet, amiből nekem mindig csak az elején van több. :)))))) Holnap délután meglesz a bal is, aminek semmit se kell kikerülni és a helye is sokkal kevésbé bonyolult. Ez nem csak az én lábamat bírja, de úgy tűnik hogy Zsuzsikának még a felszálláshoz is elég erős lett, 5-ös laposvas + 10x10-es klinkervas + 8-as menetes szár toldó kombinációja. Illik rexikéhez, nagy, erős, brutális. :D |
lendvai | 121617 | 2018. július 17. 20:37 | Válasz erre: 121616 |
Petya89-et keresd, ő foglalkozik bukócsövekkel Csongrád megyében. Vagy egy ügyes kezű lakatost kell keresni, aki nem hobbi szinten kompetens. Én speciel nem ismerek ilyet, magamnak elkalapálgatok, de szép csövet nem tudnék hajlítani.
|
Frank | 121616 | 2018. július 17. 11:08 |
Üdv! Aki tud esetleg TDM 900-as GIVI gyári bukócsőhöz kiegészítő oldalidomvédő bukócsövet készíteni, vagy tud valakit, aki készít ilyesmit, kérem jelezze! Szép napot mindenkinek!
|
lendvai | 121615 | 2018. július 17. 10:20 | Válasz erre: 121614 |
Miért ne lenne, hátsó ABS nélkül is gurul az a vas. :-) Maximum nem a határon driftelgetve kanyarodunk majd, nem mintha az lenne a megszokott, bár a legutóbbi mátrai kanyargáskor volt egy kis nyöszörgés, de az szerintem csak azért volt, mert rég nem ültek mögöttem, meg a Road 5 igen jól tapad. :-) A hidraulikát már csak azért se szedem szét most, mert eléggé szét kell kapni ott a középső fertályt, lehet, hogy a tankot is le kell szerelni. Ha meg kiszedtem akkor már meg is tisztogatok ott mindent, aztán lehet, hogy tömítéseket is be kell szerezni, az is idő, inkább motorozok amíg jó idő van, ha elindul a motor segge egy keményebb hátsó fékezéskor egyenesben azt még könnyen lehet kontrollálni. Kanyarban meg nem taposok a hátsó fékre. De ha hétvégén nyerek Misanóban egy Multistradát, akkor természetesen már azzal megyünk. :-))))) |
kawa550 | 121614 | 2018. július 17. 10:04 | Válasz erre: 121611 |
Azért szeptember elejére lesz valami abból a rosszvasból?:))))))))))) Már biztos hogy mehetek nyaralni, Zsuzsika tegnap este már a Vesnával levelezett. :D A kici kínai meg határidőre nem küldte az állítólemezeket a hátsó lábtartóhoz, felnyomtam az ebay-nél, visszakaptam a dellát és még a lábtartó is itt marad. Aztán addig nézegettem, míg rájöttem hogy nem is kell az a lemez nekem, amivel amúgy is csak 3 centi mozgásterem lenne. Ehelyett tök eccerűen fel tudom biggyeszteni az én csizmavédő lemezemen lévő furatokba. Az persze nem elég erős ahhoz, hogy teljes súllyal ráállhasson felszálláskor így marad az eredeti is, meg felteszem ezt is. Felülésnél használja a gyárit, aztán ha elhelyezkedett, sarokkal gyári felhajt, másik lehajt és van egy 10 centivel lejjebb és előrébb lévő klasszisokkal kényelmesebb lábtartója. |
kawa550 | 121613 | 2018. július 17. 09:55 | Válasz erre: 121609 |
Ha a mértani közepét érted, akkor nem nagyon, merthogy aug. 16.-án veszik le a gipszet, és ha nem kapok újat, akkor se én leszek a legkajakabb csuklójú csávó 12 hét gipsz után. Örülök ha majd a gázt tudom húzni.
|
lendvai | 121612 | 2018. július 17. 08:40 | Válasz erre: 121609 |
Az tisztességtelen játszma lenne, nem gondolod? :-))))))
|
lendvai | 121611 | 2018. július 17. 08:37 | Válasz erre: 121610 |
ECU csere nem segített, ugyanaz a jelenség. Következő lépés a hidraulika, illetve a viselkedésének a megfigyelése, mert fékezés közben a pedál legyomásakor is van egy nyomáslökésszerű érzés, amihez a szokásos fémes csattanás is tartozik, meg a fékpedál felengedésekor is. Ez lehet a fékbetét mozgása is, de lehet rendellenes működés is. A diagnosztika üzemmódban a pedál halványabban pulzál, mint a fékkar, ez lehet még részlegesen beragadt mágnesszelep is. Következő tesztként diagnosztika üzemmódban letesztelem a kerekeket, hogy a pulzáláskor elengedi-e a tárcsát (belekapaszkodni, a pulzáláskor szakaszosan tudni kell forgatni). Ha a hátsó nem mozdul, akkor biztos, hogy hidraulika. Azt már próbáltam, hogy több körben lefuttatva a diagnosztikát hátha megmozdul a beszurolt alkatrész, de nincs eredménye. És itt jön képbe Mati kolléga, aki említett egy ABS javító céget, arra az esetre, ha nem boldogulnék a tisztogatással. Ennek ugyan csekély a valószínűsége, de szeretem alaposan előkészíteni a dolgokat szerviz témában. Egyszóval kellene a cég elérhetősége, köszönöm. |
.HLaci. | 121610 | 2018. július 17. 08:22 | Válasz erre: 121605 |
Az FJ az FJ 1200. :-) Kíváncsi leszek,mert ha ez segít,akkor én is átöblítem az ABS mechanikáját. |
Itil900 | 121609 | 2018. július 17. 06:26 | Válasz erre: 121608 |
Csak legyen rá alkalom! Augusztus közepén ráérsz, hogy lealázzalak íjászatból?
|
kawa550 | 121608 | 2018. július 16. 22:10 | Válasz erre: 121607 |
Szedáld le magad egy fröccsel, csak arról beszélünk, hogy érdekelné-e a társaságot, valamikor egyszer majd talán, szó nincs itt még mikorokról. Addig gyurjál pár személyes találkozóra, közös motorozásra, hogy legyen aki meghív. :))))))
|
Sander67 | 121606 | 2018. július 16. 18:22 | Válasz erre: 121596 |
Jómagam is benne vagyok, Tulok miatt meg különösen, mert ő is jó arc közülünk.
|
lendvai | 121605 | 2018. július 16. 17:01 | Válasz erre: 121604 |
Poros út kell, ott szépen dolgozik mind a két kör anélkül, hogy számottevően kopna a gumi, vagy szétlapítanám a heréimet a tankon. :-) Ha az FJ itt FJR, akkor ez típushibának tűnik, amerikai fórumokon értekeznek róla, hogy be van rágódva a hátsó kör mágnesszelepe (bár akkor teszt üzemmódban is csöndben lenne a hidraulika). Ott senki nem merte szétszedni, fizettek egy rakás pénzt a cseréért, de van fenn egy link arról hogyan tisztítja meg a kolléga a mágnesszelepet. Ma kicserélem, diagnosztika aztán holnap megint motorral megyek melóba és kipróbálom menet közben is. |
.HLaci. | 121604 | 2018. július 16. 14:34 | Válasz erre: 121603 |
Majd a végkifejletről számolj be légyszives! Az FJ-n nekem ugyan ez a helyzet,teszt módban szépen pulzál a pedál,a gyakorlatban meg szép hosszú csíkot tudok húzni a hátsó kerékkel. Úgy néz ki,nekem is csak a hátsó,bár igazából az elsőt nem merem élesben tesztelni,ahhoz nem vagyok elég bátor. |
lendvai | 121603 | 2018. július 16. 13:12 |
A mai szent napon ki lesz cserélve az ABS ECU a motoron, mivel minden eddigi méricskélés és teszt arra utalt, hogy az elektronika kotlott meg. Egyetlen szerviz sem tudja csak magát az elektronikát kitesztelni, ezért mivel nem játszom szerencsejátékokat, csak nagyon ritkán ezért most egy kicsit nagyobb téttel szállok be. :-) Gyakorlatilag 2db-ot találtam használtat Európában, egyet Hollandiában, egyet Budapesten (új most nem jött szóba). Ha tényleg az ECU a ludas akkor minden rendben, újra lesz hátsó ABS-em, ha nem jön össze, akkor rakhatom fel az E-Bay-re és törhetem a fejem tovább, de akkor nagy valószínűséggel ki kell puceválni a hidraulikát, amitől ugyan óva int a szervizkönyv, mondván nem szétszerelhető, az is ellene szól, hogy a diagnosztika alatt pulzál a fékpedál is, de azért többek sikerrel jártak már vele. :-) Az a lényeg, hogy minden visszakerüljön bele úgy, ahogy volt, kivéve a koszt. :-) Ha meg hibás az ECU akkor odaadom Csanesznek, ha szeretne molyolni vele. :-))) |
kawa550 | 121602 | 2018. július 16. 09:04 |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Ezt alapul véve, meg + az igazolt hiányzók mint pl Lóri,fidó meg szücsati, szerintem teljesen reális a 23-25 fős elvárás,ami még mindig belefér a keretbe akkor is, ha mindenki hozza a párját is. |
Robi70 | 121601 | 2018. július 16. 07:22 | Válasz erre: 121596 |
Ha beleférünk az 50 főbe, mi is ott leszünk!
|
Itil900 | 121600 | 2018. július 15. 23:29 | Válasz erre: 121595 |
Egy ilyen beszólásért nem a villámlátogatás fog hátul ütni..!!! :))))
|
Itil900 | 121599 | 2018. július 15. 23:27 | Válasz erre: 121596 |
Kemény vagyok, de az arcom ( már ) nem a régi. Esélyes a jelenlétem...?
|
lendvai | 121597 | 2018. július 15. 22:39 | Válasz erre: 121596 |
Én benne vagyok minden disznóságban, ismertek már. :-)
|
kawa550 | 121596 | 2018. július 15. 21:43 |
Igen jó kis bulika volt, kisgyerekék is nagyon jól tolják, bármikor szívesen megnézzük őket, utána meg a pokolgép meg az ossian durrantott akkorát, hogy a velük egy időben a nagyszinpados nemzetközi sztárfellépők gyér közönségnek muzsikáltak. :))))) Aztán meglátogattuk Zolika borospincéjét is, hát ez az adonyi borpincés völgyecske valami hihetetlen jól néz ki, és rettentően alkalmas egy jó kis haveri bulira. Meg Adony is az ország közepe, senkinek se kellene miatta 5-600km-t utazni. Meg Zolika nem csak a fórum kedvence, hanem egész Adonyé, mindenkit ismer, mindenki a haverja így rendkívül alkalmas lenne a jövő évi MOTOROZZOS,MEGHÍVÁSOS tdm tali megrendezésére, és erre még hajlandóságot is mutat. Viszont ez kb 50 fő, amit a helyi adottságok lehetővé tesznek, Kit érdekelne a kemény magból egy ilyen buli, ahol régi arcok vannak, nem jön ismeretlenül senki stb? |
Robi70 | 121595 | 2018. július 14. 21:18 | Válasz erre: 121593 |
Ahhhát! Ex tdm-es. Ő is ott voltSzajolba, de vele sem találkoztál. Ez a villámlátogatás hátulütője.:)
|
kawa550 | 121594 | 2018. július 14. 21:16 | Válasz erre: 121591 |
De még mekkora! Kurva jól tolják,! :))))))
|
Itil900 | 121593 | 2018. július 14. 21:05 | Válasz erre: 121591 |
Melyik az a rokkkkkkksztár??? Csak nem Tdm-es???
|
lendvai | 121588 | 2018. július 13. 14:40 |
Fővadász kolléga figyelmébe. :-))) Amikor cimbora vizsgázott egy másik emberke így törte el az orrát a távcsővel. :-)))) ![]() |
csanesz | 121587 | 2018. július 12. 22:30 | Válasz erre: 121586 |
...vagy gallyra vágott keményfémlapkás esztergakés szár?
|
csanesz | 121586 | 2018. július 12. 22:24 | Válasz erre: 121583 |
A szükség nagyúr! :) Jó a gagyi márka is. Edzhető... |
csanesz | 121585 | 2018. július 12. 22:22 | Válasz erre: 121582 |
Vagy ezüstacélból készíteni és otthon olajban edzeni. ....hozza a formát. Ha "A60" -as acélból csinálod az viszont nem korrodál és edzhető. Szintén szerszámacél. |
csanesz | 121584 | 2018. július 12. 22:22 | Válasz erre: 121582 |
Vagy ezüstacélból készíteni és otthon olajban edzeni. ....hozza a formát. Ha "A60" -as acélból csinálod az viszont nem korrodál és edzhető. Szintén szerszámacél. |
lendvai | 121583 | 2018. július 12. 22:20 | Válasz erre: 121582 |
Ez M16-os menet, elvileg ki lehet esztergáltatni egy vésőből, de nem biztos, hogy gazdaságos.
|
csanesz | 121582 | 2018. július 12. 22:18 | Válasz erre: 121581 |
Lendvai, egy tipp: Én bár nem motorhoz, de kalapácsfúróba való vésőből készíttettem csavart 10x1 -es menettel. Igaz nem bíztam a véletlenre, így edző műhelybe vittem. Baba lett. |
lendvai | 121581 | 2018. július 12. 21:27 |
A mai napon véglegesedett a középső emelőm formája. Jelen státusz szerint önálló emelőként nem funkcionál, a hátsó emelő kell segítségnek, aztán rá lehet ereszteni. Ahogy várható volt a lengőkar tengely pozíciójából adódóan orrnehéz tőle a motor, ha tehermentesíteni akarom az első felfüggesztést is akkor elöl még alá kell támasztani valamivel. Ami még tesztelendő, az a jobb oldali tüske, mert azt 7mm-re kellett esztergálni, kisebb a lik a tengelyen azon az oldalon. 8.8-as csavarból lett esztergálva, oda lehet, hogy még kell majd valami edzett cucc, mert a próbálgatás hatására sikerült is kicsit meghajlítani. Ettől eltekintve a motorra rátehénkedve sem volt bizonytalan, de nem szeretném, ha a hosszú téli esték folyamán szépen lassan elnyíródna, bár kicsi a valószínűsége. A másik oldal 12mm-es, az meg se nyikkant.
|
Itil900 | 121580 | 2018. július 11. 12:36 |
Na, mostmár reszkethet, akinek oka van rá!: https://hegylakok.hu/2018/07/bmw-r-1200-rt-p/ |
kawa550 | 121578 | 2018. július 10. 22:57 | Válasz erre: 121577 |
Nyár van baszki, ilyenkor szibéria sincs behavazva! :)))))))))))))
|
Itil900 | 121577 | 2018. július 10. 22:51 |
Skacok-lányok! Van köztünk festő, aki nincs elhavazva, mint Szibéria?
|
lendvai | 121576 | 2018. július 10. 20:49 | Válasz erre: 121575 |
Megmutathatom az egyszem varratomat, ha akarod. Gondolom ezek után sejted hol van. :-)))) A motoremelő amivel a hátsó lengőkar tengelyénél fogva emelhetem majd a gépet majdnem kész, azon megnézheted majd hogyan hegesztettem. :-))) Én nem csalok késtapasszal, a leplezetlen, csiszolt valóságot láthatod. :-)))))) |
kawa550 | 121575 | 2018. július 10. 20:25 | Válasz erre: 121574 |
Alatta kisfiam fénylenek mint Salamon töke. :)))) Nagy a szád, de majd a Csilla bulin megnézem én azokat a fantasztikus varrataidat. :)))))))))
|
lendvai | 121574 | 2018. július 10. 20:17 | Válasz erre: 121572 |
Az se rossz. :-) De alatta rozsdásak, ugye? :-)))))
|