7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

sagipet 121675 2018. július 20. 09:53   Válasz erre: 121668
Egy ilyen játéktól még nem valószínű hogy hengerfejes lenne a gép, de azért ne járatgasd feleslegesen mert a motor más alkatrészeinek sem használ, pl a fesz szabályzónak ha nincs hűtése,
    

kawa550 121674 2018. július 20. 09:47  
Tibikém kisfiam, ekűttem a Vesnának a foglalót, idén neked ide kéne letóni a félig szétszerelt rosszvasadat, én meg majd megpróbálok el esni kelni odáig. Ha valami csoda folytán odaérnénk, akkor ott a patakparton München felé leterített szőnyegecskén hajlongva vágyakozhatnánk kicsit. Mit szósz hozzájja?:))))))))))))
    

kawa550 121673 2018. július 20. 09:12   Válasz erre: 121672
Ez igaz, de azért kérdezzük meg Endruzt hogy tart-e nekünk egy kiselőadást a befőttesgumi és a visszapillantó tükrök összefüggéseiről. :))))))))))
    

Fido71 121672 2018. július 20. 07:55   Válasz erre: 121670
Te és Mati vagytok azok, akik tudják hogyan kell ezt a zrikálást kezelni...
Tisztelet nektek. ;)
    

Fido71 121671 2018. július 20. 07:32   Válasz erre: 121669
A feleségem meg köt. Lehet, én is nekiállok a Fürge Ujjakat olvasni...
Bár, ezt a poént a fiatalabbak nem nagyon értik. ;)
    

Endruz 121670 2018. július 20. 06:23  
Tibi a MOL láncspray jó választás!!! Én egy ideje nem használok :-)
8-dik évet kezdtem a fikázott márkával igaz csak kb 50.000 km-t mentem vele és nem hagyott ott. Még defektet is a gumis műhely előtt kapott Romániába :-))
Néha kósza gondolataimba megfordul a lecserélése, de mindig odajutok, hogy nem találok jobbat a BMW-n kívül.
Na lehet tovább fikázni :-)))))
    

Levi990 121669 2018. július 20. 05:28   Válasz erre: 121667
Lehet azért olvasom el a tdm-es tartalmat mert áll egy tdm is a garázsban ?
    

fer 121668 2018. július 19. 23:08  
Ma történt egy érdekes dolg, mikor hazaértem a TDM-el járattam egy kicsit, hogy bekapcsol-e a venti, már teljesen pirosba volt a vízhőfok mutató, de semmi, leállítottam, és hallottam egy rövid bugyborékolást! Egyből nekiugrottam a szerelésnek, és le volt csúszva a venti csatlakozó! Szenvedhetett valami kárt a motor a túlmelegedéstől? Mikor összedugtam a csatlakozót utána már nem járattam üzem melegre, csak beindítottam, fehér füst nem jött a kipufból ami esetleg hűtőfolyadék szivárgásra utalna!
    

Fido71 121667 2018. július 19. 22:51   Válasz erre: 121663
Nekem mondjuk eszembe sem jut a béjemvés vagy a ktmes fórumot olvasni. Sem itt sem a facén.
Mi keresnivalóm lenne ott?
Tényleg nem értem, értelek titeket...
Ha valaminek nem tetszik a tartalma vagy nem értek egyet vele, oda nem megyek, azt nem olvasom.

Biztos én vagyok szarul összerakva.
;)
    

Fido71 121666 2018. július 19. 22:42   Válasz erre: 121639
No, Te is idejársz leskelődni? ;)
    

Fido71 121665 2018. július 19. 22:37  
Szerintem meg akik a kommentemre ugrottak, azok semmit nem értenek az egészből... :)))))
A bajor csodával már szemellenző is jár?
;)
    

lendvai 121664 2018. július 19. 22:34   Válasz erre: 121663
Hát tudod az egy olyan csoport. :-) Ott Yamahát lehet fikázni. :-) Ha nem tudok bánni a nővel akkor abból szar kapcsolat lesz, így van ez. :-)
    

Levi990 121663 2018. július 19. 22:25   Válasz erre: 121660
Ha beolvasok a facebookos csoportba, rendszeres a hajtókarosodás, ilyen olyan hibák. Ez alapján akkor a Yamaha egy szar gyártó ?

Ez egy divat nálunk, a bmw-t fikázni kell.
    

Flenegen 121662 2018. július 19. 22:23   Válasz erre: 121653
Csak augusztustól fogok hundájozni, az szerintem nem lesz mert ez az idoóta elektromos autós támogatás szarul van megcsinálva de majd egyszer elmesélem:( Ioniq plug in az van.

BMW-vel meg menni kő, mert ugye ügyintézünk meg tesztmotorozunk , meg néha jár hétvégére, vagy tesztelni kell a beszámítandó vasakat:)

Nem olyan jó ám:)
    

lendvai 121661 2018. július 19. 22:02   Válasz erre: 121659
Tudod egy dolog megdugni egy bombanőt és más dolog mellette együtt is élni vele. :-))))
    

lendvai 121660 2018. július 19. 21:58   Válasz erre: 121658
Hát a jó anyagokat mindjárt cáfolhatjuk is a kettétörő hátsó féknyereg meg első felfüggesztés hírekkel. :-) Azt elismerem, hogy ergonómiai szempontból valószínűleg nagyon jók, a futómű is ott van, de látens irigységnek én csak akkor nevezném, ha nem tudnám megvenni akár lízinggel, akár egyéb konstrukcióval. Egyszerűen nem kell. :-))) Még mindig előttem van a korábban ide belinkelt amerikai statisztika, amiben konkrétan azt mondták, hogy aki BMW-t vesz az különítsen el a számláján egy nagyobb összeget a javíttatásokra. Ennélfogva én inkább nevezném ott érzelmi alapú döntésnek, az amerikaiak nagy része leszarja a német prémium kifejezést, inkább járnak Lexussal.
De az is biztos, hogy van, akinek beválik és semmi baja vele, érzelmi alapon is lehet jó döntés, elvégre mindenkinek megvan a maga fixa ideája szinte minden témában.
    

Levi990 121659 2018. július 19. 21:52   Válasz erre: 121658
Én is fikáztam, aztán hopp ráültem egy gs-re, 1000r-re, k1200r-re és teljesen megváltozott a véleményem.
    

Levi990 121658 2018. július 19. 21:49   Válasz erre: 121655
És mi a helyzet a nálunk a BMW-ket fikázokkal ? Nekik ez valami pluszt ad ? Én inkább azt mondom hogy ez egy látens irígység, vagy inkább már divat.
Az autók nem érdekelnek, de bármely bmw-re ül rá az ember, azonnal otthonosan érzi magát rajta, kézre állnak a kezelőszervek, jó a testtartás, jók az anyagok, szélvédelem stb stb stb
Egyszerűen jól összerakott motorok amikre ha ráül egy amatőr, az is magabiztosan tud motorozni. Ez az ami számít.
Plusz garanciát lehet kötni rájuk 7éves korukig, cserélnek mindent, ha beszarik hazaviszik ingyen.
Nem mindenki olyan, hogy évekig nézegeti meg olvasgat egy motorról aztán ha jók a visszajelzések majd talán megveszi. Vagy elhozza lízingre, hát én is inkább olyan motorért fizetnék amin azonnal jól érzem magam, és a bmw egy ilyen motor, mondhattok akármit, lehet akármilyen véleményetek de a bmw egy baromi jó motor.
    

kawa550 121657 2018. július 19. 21:33   Válasz erre: 121654
Egy időben meg lagzilajcsiból adtak el legtöbbet, és a dáridó volt a legnézettebb műsor, tehát az a minőség? Értem.....:))))))))
    

lendvai 121656 2018. július 19. 21:30   Válasz erre: 121655
Mindemellett el kell ismerni, hogy volt időszak, amikor pl a német autók nagyon jó minőségűek és megbízhatók voltak. Egy W126 vagy egy 635 azért nekem is kívánatos darab. :-)))
    

lendvai 121655 2018. július 19. 21:28   Válasz erre: 121654
Kompenzálás testvérem, itt a Balkán szívében még mindig fontos, hogy német vassal nyújtsa a pöcsét az egyszeri sznob, legyen az autó vagy motor. Tisztelet azon kivételeknek, akik szimplán érzelmi alapon választják őket.
Más országokban is érdemes szétnézni, USA-ban például nem láttam BMW-t, volt egy rakás Harley meg japán vasak. Autóból is a japánok vitték a prímet. Ázsiában szintén japán gépek, ott konkrétan 1db BMW motort láttunk, egy kis köbcentis nakedet.
Ausztrália dettó, ott volt azért jópár GS, de jellemzően a japánok domináltak, meg pár olasz.
    

Levi990 121654 2018. július 19. 21:19  
Még mindig az a hihetetlen, hogy ha ekkora szar és szétesősek a BMW-k, hogy lehet hogy százával jön szembe bármely motoros útvonalon?! Na meg a hirdetésekben is jellemzően átlépik a százezret az óra állások.
Persze ha valamiből ezerszer annyi szaladgál az utakon, akkor ott a meghibásodás is darabra több lesz.
Persze majd jön a statisztika meg sok okosság :)
Fura nem ?!

Viszont yamahát, kawát, suzukit alig alig látni, még ktm-et is többet láttam mint pl xt1200 vagy fjr vagy dl...
    

lendvai 121653 2018. július 19. 21:14   Válasz erre: 121643
"Én nem értem miért panaszkodnak a BMW-re. Alattam még 1 sem állt meg:)"
A te véleményed nem mérvadó, mert lehet el sem indultál velük, csak betámasztottad a garázsba fotózkodni. :-)))))
Apropó, Hyundai Kona Electric-ed van mutiba? Azt kipróbálni lehet, hogy elmennék Győr városáig, most úgy tűnik jobbnak tartják, mint a Leaf.
    

lendvai 121652 2018. július 19. 21:11   Válasz erre: 121648
Látod, ilyen lúzer haverjaid is vannak, most szégyellem is magam. :-)
    

lendvai 121651 2018. július 19. 21:10   Válasz erre: 121647
Nekem már megvan a szívem választottja, dehogy foglalkozok én ilyen menyecskékkel. :-)))
De annyi bizonyos, ha a kelleténél gyakrabban megcsal akkor menni fog a háztól. :-)) Persze ahhoz előbb még meg kell érkeznie, ahhoz meg még bizonyítania kell a nagyvilág előtt a megbízhatóságát is. :-))))
    

lendvai 121650 2018. július 19. 21:06   Válasz erre: 121646
Nem szapulás az, tapasztalat és a világhálón elérhető vevői és egyéb visszajelzések, statisztikák megosztása némi érzelmi töltettel, mert miért ne? :-))) Az meg vicces is lenne, ha a másik oldal élcelődne a Yamahák megbízhatóságán. :-))))
Van köztünk nem egy BMW-s, úgy vélem nekik nincs sok gondjuk a gépükkel, de a statisztika sajnos azt mutatja, hogy vagy ki kell fogni, vagy aránytalanul sokat kell foglalkozni vele. Pedig van, amelyik nekem is tetszik.
    

Itil900 121649 2018. július 19. 21:01   Válasz erre: 121612
Tényleg tisztességtelen jácma... A tapasztalat miatt lehet gipsszel megverne...!!! :)))
    

kawa550 121648 2018. július 19. 20:56   Válasz erre: 121645
Szerencsétlen balf ax! Há mé nem vetté bajor csodát, az gardányosos, nem kő fújogatni, max trélerezni, de azt legalább gyakran. :))))))
    

Flenegen 121647 2018. július 19. 20:55   Válasz erre: 121645
Gyere keresek Neked valami jó kis RT-t vagy GS-t:)
    

Hozo 121646 2018. július 19. 20:54   Válasz erre: 121644
Viszont hetente előjön a BMW szapulása! Nézzél már meg egy BMW fórumot foglalkoznak-e hangvillás csodáitokkal!
    

lendvai 121645 2018. július 19. 20:49  
Endruz barátunk szakmai egóját simogatandó ma beszereztem néhány palack MOL láncspray-t mert eddig az bizonyult a legjobb minőségűnek (Motul és Repsol előtt). Úgy vélem még a következő motoromra is jut belőle, hacsak nem veszek kardánosat. :-))))
    

lendvai 121644 2018. július 19. 20:45  
Látom elevenre tapintottunk. :-)))) Az észkombájnoknak csak annyi plusz infó, ha már a temérdek eszükkel nem jöttek rá, hogy a Yamahákat általában karbantartás végett piszkálgatják, persze van hiba is, de nagyságrendekkel kevesebb, mint a büszke bajor vasaknál (autóra is érvényes), a fék meg nem rohad be, itt lenn az ABS kör szorult be (de lentebb említették, hogy egy BMW-n ez is megesett), ha már ritkán fékezget az ember akkorákat, hogy beinduljon az ABS. .-)))) De nem muszáj belecsipogni mások beszélgetésébe, úgy vélem innen sem jár át senki a BMW topikba észt osztani. :-)))))
    

Flenegen 121643 2018. július 19. 20:44   Válasz erre: 121636
Én nem értem miért panaszkodnak a BMW-re. Alattam még 1 sem állt meg:)
    

kawa550 121642 2018. július 19. 20:42  
Oszt mégis itt csorgatják a nyálukat, mert a saját fórumukon a kutya se áll szóba velük, még saját maguk sem. Ezt monnyuk megértem! :)))))))))))
    

Flenegen 121641 2018. július 19. 20:42   Válasz erre: 121640
Az az 58 éves tulajdonos meg ne reklamáljon aki 1 hónap alatt már 2 alkalommal hirdette meg a BMW-t:)
    

night-rider 121640 2018. július 19. 20:29   Válasz erre: 121639
zolikám jó a meglátás ..egyet kerülnek esnek-kelnek ...egész télen a hangvilást hangolják iszkálják piszkálják a fék meg berohad a sok fékolajcserétől ..lassan meg hullanak a falevelek és itt az ősz))))
    

Hozo 121639 2018. július 19. 20:20  
Szép túraleírás Sev! Bírom az ilyen álmodozókat.Lerobban egy BMW és ez a legnagyobb hír! Az hogy ti állandóan faragjátok ezeket a jó és szép Yamahákat az
nem számít :)
    

kawa550 121638 2018. július 19. 19:15  
Jó fejek ezek a rexisek nem? :)))))))
    

Levi990 121637 2018. július 19. 18:36   Válasz erre: 121636
Jó nagy szarok a BMW-k :)
    

Fido71 121636 2018. július 19. 17:04   Válasz erre: 121627
Ez nem nekem szól, mert nekem mindkét kezem gatya.
De egész jól bírta a 2900 km-t.
Nem úgy mint a béjembé, aki tréleren ment haza szlovákba. Pedig a kotori-öböl partján még kapott egy napi kényszerpihenőt is, más hibából kifolyóan. Volt ott minden. Első fékcső: elfosta magát, váltóba olaj töltögetés, kardánba olajtöltögetés, mert valami fémes hangot hallott a gazdája. Majd Lentiben elfolyt az olaj a hátsó tárcsára, gumira. Kerékcsapágy /hátsó/ miatt kellett a tréler.
Tényleg nem kő nekem ilyen masina.
Egy nyomorult fékcsőért a szomszéd országba kellett menni 300km-t, nálunk meg itt a szomszéd faluban csinál a hidraulikás 5 km-re gombokért a Yamahához.
Visszagondolva, eddig nem sok olyan hosszabb túrám volt, ahol nem kellett egy béjemvét szerelni, ha már ott volt /pl 20 japán mellett/. Még ha csak akksi gond, akkor is.
    

Fido71 121635 2018. július 19. 16:55   Válasz erre: 121596
Mindenképpen Adony!
    

Endruz 121634 2018. július 19. 16:27   Válasz erre: 121596
Kolozsvár mellől most egy helyen vagyunk Kilos, Búsi Gyula, Szállító Palika, Mex Feri és jò magam nevében is mondhatom érdekel minket is a meghívásos TDM-es és Ex-TDM-es buli! Ez mindjárt plusz 10 fő a feleségekkel együtt.
    

lendvai 121633 2018. július 19. 16:02   Válasz erre: 121632
Soká fog tartani az út Vesnáékhoz, már látom előre. :-))))))))
    

kawa550 121632 2018. július 19. 14:19   Válasz erre: 121631
Feltéve hogy van azon a göncön egy kibacott jó hátsó fék, ha már az elsőt nem tudja használni. :)))))
    

lendvai 121631 2018. július 19. 12:52   Válasz erre: 121630
Öregszem vazze. :-) Akkor mégis jó lehet a gumis favilla módszer? :-)
    

kawa550 121630 2018. július 19. 12:25   Válasz erre: 121629
Rosszul emlékszel. :))))
    

lendvai 121629 2018. július 19. 11:45   Válasz erre: 121627
Ha jól emlékszem neki a másik bal keze zsizsa, azzal meg a kuplungkart kell húzni. Nagy valószínűséggel össze lehet dobni rá egy fasza kis pneumatikus munkahengeres mechanikát, cserébe a hátán kell hordani hozzá egy sűrített levegős palackot. :-)))))))
    

tdm.friend 121627 2018. július 19. 11:15  
Hmmm... Kawa???
https://www.youtube.com/watch?v=e2Qam1cHlIA
    

lendvai 121625 2018. július 19. 10:49   Válasz erre: 121624
Már te is kezded? :-)))) Ahelyett, hogy motoroznánk, ugye? :-))))))
    

Fido71 121624 2018. július 19. 10:30  
Háát, lesz mit visszaolvasnom!
Szófosók... :)))))
    

lendvai 121623 2018. július 18. 21:57   Válasz erre: 121622
Nem baj, ha kiderül, hogy másnak is be van ragadva a mágnesszelep akkor majd megkérdezik és elmondom másképp is. :-)))
De lehet, hogy csak te nem érted, mert elaggott Rexikéden nincs még ABS, az ugyanis csak 2004 után lett kötelező tartozék az Európában eladott motorokra. Állítólag. :-)))
    

kawa550 121622 2018. július 18. 21:52   Válasz erre: 121621
Csak szólok, hogy ezeket a diagnosztikai elektronyikus cikkeidet itt rajtad kívül senki se érti....:))))))))))))
    

lendvai 121621 2018. július 18. 21:40  
Beszéltem ma a bontóssal akitől az elektronikát vettem, van-e "B" tervként hidraulikája ha esetleg elbaszom tisztogatás közben. :-) Megnyugtatott, hogy ezek a Yamaha hidraulikák komisz egy jószágok, mert bontva mind gallyra megy. Gondolom a korrózió felgyorsul és szépen beragadnak a szelepek, azzal meg ott vagyok, mint a mostanival. Így hát a motorban lévő lesz szétszedve és kitisztítva, remélhetőleg ez is szétszedhető, mert ha a Yamaha préseléses technológiát alkalmazott, akkor meg vagyok lőve.
Emellett javaslom minden TDM900A tulajnak itt a fórumon, hogy ha jó ideje nem lépett működésbe az ABS akkor tesztelje le, ne járjon úgy, mint én. Tavaly még működött a cucc, idén már a hátsó kör nem.
Ja igen, a fékfolyadék cseréhez kell a diagnosztikai csatlakozó, hogy megforgassa kicsit a folyadékot, szervizkönyv is írja, úgy tűnik ott rontottam el és a hátsó kör ezért ragadt be. Én most megvettem a komplett cuccot, mert az egyéb diagnosztikához is alkalmas plusz csatlakozásokat tartalmaz, de az ABS pulzálós teszthez elég egy rövidzár a szervizcsatlakozó két pontja között.
    

kawa550 121620 2018. július 18. 21:24   Válasz erre: 121619
8 után végeztem vele, akkor már nem fényképeztem mert visítottak a dögök a vacsoráért. Majd holnap, ha már cíp fekete lesz. :)))))
    

lendvai 121619 2018. július 18. 21:04   Válasz erre: 121618
Azért fényképezd le, borzongásra vágyom. :-))))))
    

kawa550 121618 2018. július 18. 20:47  
Na, az 1.0 pótlábtartó projekt a dugájába dőlt az első próba alkalmával, nem csak a felszállást nem bírta oldalirányba a lemez, de még az én lábam súlyát se nagyon, egyből meg akart hajlani.
Szóval elkészült a 2.0 térhálós acél lábtartó, első körben a jobb, mert ott amellett hogy tökéletesen passzolnia kell az eredeti füleinek a helyére, még a fékmunkahengert meg annak az öntvényt konzolját is ki kell kerülnie, így az igényelt több türelmet, amiből nekem mindig csak az elején van több. :)))))) Holnap délután meglesz a bal is, aminek semmit se kell kikerülni és a helye is sokkal kevésbé bonyolult. Ez nem csak az én lábamat bírja, de úgy tűnik hogy Zsuzsikának még a felszálláshoz is elég erős lett, 5-ös laposvas + 10x10-es klinkervas + 8-as menetes szár toldó kombinációja. Illik rexikéhez, nagy, erős, brutális. :D
    

lendvai 121617 2018. július 17. 20:37   Válasz erre: 121616
Petya89-et keresd, ő foglalkozik bukócsövekkel Csongrád megyében. Vagy egy ügyes kezű lakatost kell keresni, aki nem hobbi szinten kompetens. Én speciel nem ismerek ilyet, magamnak elkalapálgatok, de szép csövet nem tudnék hajlítani.
    

Frank 121616 2018. július 17. 11:08  
Üdv! Aki tud esetleg TDM 900-as GIVI gyári bukócsőhöz kiegészítő oldalidomvédő bukócsövet készíteni, vagy tud valakit, aki készít ilyesmit, kérem jelezze! Szép napot mindenkinek!
    

lendvai 121615 2018. július 17. 10:20   Válasz erre: 121614
Miért ne lenne, hátsó ABS nélkül is gurul az a vas. :-) Maximum nem a határon driftelgetve kanyarodunk majd, nem mintha az lenne a megszokott, bár a legutóbbi mátrai kanyargáskor volt egy kis nyöszörgés, de az szerintem csak azért volt, mert rég nem ültek mögöttem, meg a Road 5 igen jól tapad. :-)
A hidraulikát már csak azért se szedem szét most, mert eléggé szét kell kapni ott a középső fertályt, lehet, hogy a tankot is le kell szerelni. Ha meg kiszedtem akkor már meg is tisztogatok ott mindent, aztán lehet, hogy tömítéseket is be kell szerezni, az is idő, inkább motorozok amíg jó idő van, ha elindul a motor segge egy keményebb hátsó fékezéskor egyenesben azt még könnyen lehet kontrollálni. Kanyarban meg nem taposok a hátsó fékre.
De ha hétvégén nyerek Misanóban egy Multistradát, akkor természetesen már azzal megyünk. :-)))))
    

kawa550 121614 2018. július 17. 10:04   Válasz erre: 121611
Azért szeptember elejére lesz valami abból a rosszvasból?:)))))))))))
Már biztos hogy mehetek nyaralni, Zsuzsika tegnap este már a Vesnával levelezett. :D
A kici kínai meg határidőre nem küldte az állítólemezeket a hátsó lábtartóhoz, felnyomtam az ebay-nél, visszakaptam a dellát és még a lábtartó is itt marad. Aztán addig nézegettem, míg rájöttem hogy nem is kell az a lemez nekem, amivel amúgy is csak 3 centi mozgásterem lenne. Ehelyett tök eccerűen fel tudom biggyeszteni az én csizmavédő lemezemen lévő furatokba. Az persze nem elég erős ahhoz, hogy teljes súllyal ráállhasson felszálláskor így marad az eredeti is, meg felteszem ezt is. Felülésnél használja a gyárit, aztán ha elhelyezkedett, sarokkal gyári felhajt, másik lehajt és van egy 10 centivel lejjebb és előrébb lévő klasszisokkal kényelmesebb lábtartója.
    

kawa550 121613 2018. július 17. 09:55   Válasz erre: 121609
Ha a mértani közepét érted, akkor nem nagyon, merthogy aug. 16.-án veszik le a gipszet, és ha nem kapok újat, akkor se én leszek a legkajakabb csuklójú csávó 12 hét gipsz után. Örülök ha majd a gázt tudom húzni.
    

lendvai 121612 2018. július 17. 08:40   Válasz erre: 121609
Az tisztességtelen játszma lenne, nem gondolod? :-))))))
    

lendvai 121611 2018. július 17. 08:37   Válasz erre: 121610
ECU csere nem segített, ugyanaz a jelenség. Következő lépés a hidraulika, illetve a viselkedésének a megfigyelése, mert fékezés közben a pedál legyomásakor is van egy nyomáslökésszerű érzés, amihez a szokásos fémes csattanás is tartozik, meg a fékpedál felengedésekor is. Ez lehet a fékbetét mozgása is, de lehet rendellenes működés is. A diagnosztika üzemmódban a pedál halványabban pulzál, mint a fékkar, ez lehet még részlegesen beragadt mágnesszelep is. Következő tesztként diagnosztika üzemmódban letesztelem a kerekeket, hogy a pulzáláskor elengedi-e a tárcsát (belekapaszkodni, a pulzáláskor szakaszosan tudni kell forgatni). Ha a hátsó nem mozdul, akkor biztos, hogy hidraulika. Azt már próbáltam, hogy több körben lefuttatva a diagnosztikát hátha megmozdul a beszurolt alkatrész, de nincs eredménye.
És itt jön képbe Mati kolléga, aki említett egy ABS javító céget, arra az esetre, ha nem boldogulnék a tisztogatással. Ennek ugyan csekély a valószínűsége, de szeretem alaposan előkészíteni a dolgokat szerviz témában. Egyszóval kellene a cég elérhetősége, köszönöm.
    

.HLaci. 121610 2018. július 17. 08:22   Válasz erre: 121605
Az FJ az FJ 1200. :-)
Kíváncsi leszek,mert ha ez segít,akkor én is átöblítem az ABS mechanikáját.
    

Itil900 121609 2018. július 17. 06:26   Válasz erre: 121608
Csak legyen rá alkalom! Augusztus közepén ráérsz, hogy lealázzalak íjászatból?
    

kawa550 121608 2018. július 16. 22:10   Válasz erre: 121607
Szedáld le magad egy fröccsel, csak arról beszélünk, hogy érdekelné-e a társaságot, valamikor egyszer majd talán, szó nincs itt még mikorokról. Addig gyurjál pár személyes találkozóra, közös motorozásra, hogy legyen aki meghív. :))))))
    

Itil900 121607 2018. július 16. 21:50   Válasz erre: 121602
Mikor és hol???!
    

Sander67 121606 2018. július 16. 18:22   Válasz erre: 121596
Jómagam is benne vagyok, Tulok miatt meg különösen, mert ő is jó arc közülünk.
    

lendvai 121605 2018. július 16. 17:01   Válasz erre: 121604
Poros út kell, ott szépen dolgozik mind a két kör anélkül, hogy számottevően kopna a gumi, vagy szétlapítanám a heréimet a tankon. :-)
Ha az FJ itt FJR, akkor ez típushibának tűnik, amerikai fórumokon értekeznek róla, hogy be van rágódva a hátsó kör mágnesszelepe (bár akkor teszt üzemmódban is csöndben lenne a hidraulika). Ott senki nem merte szétszedni, fizettek egy rakás pénzt a cseréért, de van fenn egy link arról hogyan tisztítja meg a kolléga a mágnesszelepet.
Ma kicserélem, diagnosztika aztán holnap megint motorral megyek melóba és kipróbálom menet közben is.
    

.HLaci. 121604 2018. július 16. 14:34   Válasz erre: 121603
Majd a végkifejletről számolj be légyszives!
Az FJ-n nekem ugyan ez a helyzet,teszt módban szépen pulzál a pedál,a gyakorlatban meg szép hosszú csíkot tudok húzni a hátsó kerékkel.
Úgy néz ki,nekem is csak a hátsó,bár igazából az elsőt nem merem élesben tesztelni,ahhoz nem vagyok elég bátor.
    

lendvai 121603 2018. július 16. 13:12  
A mai szent napon ki lesz cserélve az ABS ECU a motoron, mivel minden eddigi méricskélés és teszt arra utalt, hogy az elektronika kotlott meg. Egyetlen szerviz sem tudja csak magát az elektronikát kitesztelni, ezért mivel nem játszom szerencsejátékokat, csak nagyon ritkán ezért most egy kicsit nagyobb téttel szállok be. :-) Gyakorlatilag 2db-ot találtam használtat Európában, egyet Hollandiában, egyet Budapesten (új most nem jött szóba). Ha tényleg az ECU a ludas akkor minden rendben, újra lesz hátsó ABS-em, ha nem jön össze, akkor rakhatom fel az E-Bay-re és törhetem a fejem tovább, de akkor nagy valószínűséggel ki kell puceválni a hidraulikát, amitől ugyan óva int a szervizkönyv, mondván nem szétszerelhető, az is ellene szól, hogy a diagnosztika alatt pulzál a fékpedál is, de azért többek sikerrel jártak már vele. :-) Az a lényeg, hogy minden visszakerüljön bele úgy, ahogy volt, kivéve a koszt. :-)
Ha meg hibás az ECU akkor odaadom Csanesznek, ha szeretne molyolni vele. :-)))
    

kawa550 121602 2018. július 16. 09:04  
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
Ezt alapul véve, meg + az igazolt hiányzók mint pl Lóri,fidó meg szücsati, szerintem teljesen reális a 23-25 fős elvárás,ami még mindig belefér a keretbe akkor is, ha mindenki hozza a párját is.
    

Robi70 121601 2018. július 16. 07:22   Válasz erre: 121596
Ha beleférünk az 50 főbe, mi is ott leszünk!
    

Itil900 121600 2018. július 15. 23:29   Válasz erre: 121595
Egy ilyen beszólásért nem a villámlátogatás fog hátul ütni..!!! :))))
    

Itil900 121599 2018. július 15. 23:27   Válasz erre: 121596
Kemény vagyok, de az arcom ( már ) nem a régi. Esélyes a jelenlétem...?
    

tomhahn 121598 2018. július 15. 23:27   Válasz erre: 121596
Támogatom az ötletet!
    

lendvai 121597 2018. július 15. 22:39   Válasz erre: 121596
Én benne vagyok minden disznóságban, ismertek már. :-)
    

kawa550 121596 2018. július 15. 21:43  
Igen jó kis bulika volt, kisgyerekék is nagyon jól tolják, bármikor szívesen megnézzük őket, utána meg a pokolgép meg az ossian durrantott akkorát, hogy a velük egy időben a nagyszinpados nemzetközi sztárfellépők gyér közönségnek muzsikáltak. :)))))
Aztán meglátogattuk Zolika borospincéjét is, hát ez az adonyi borpincés völgyecske valami hihetetlen jól néz ki, és rettentően alkalmas egy jó kis haveri bulira. Meg Adony is az ország közepe, senkinek se kellene miatta 5-600km-t utazni. Meg Zolika nem csak a fórum kedvence, hanem egész Adonyé, mindenkit ismer, mindenki a haverja így rendkívül alkalmas lenne a jövő évi MOTOROZZOS,MEGHÍVÁSOS tdm tali megrendezésére, és erre még hajlandóságot is mutat. Viszont ez kb 50 fő, amit a helyi adottságok lehetővé tesznek, Kit érdekelne a kemény magból egy ilyen buli, ahol régi arcok vannak, nem jön ismeretlenül senki stb?
    

Robi70 121595 2018. július 14. 21:18   Válasz erre: 121593
Ahhhát! Ex tdm-es. Ő is ott voltSzajolba, de vele sem találkoztál. Ez a villámlátogatás hátulütője.:)
    

kawa550 121594 2018. július 14. 21:16   Válasz erre: 121591
De még mekkora! Kurva jól tolják,! :))))))
    

Itil900 121593 2018. július 14. 21:05   Válasz erre: 121591
Melyik az a rokkkkkkksztár??? Csak nem Tdm-es???
    

lendvai 121592 2018. július 14. 19:57   Válasz erre: 121590
Naná, miért, te nem tudtad? :-)))))
    

Robi70 121591 2018. július 14. 18:07   Válasz erre: 121590
Nidmá, tulok kolléga rock sztár lett!:)
    

kawa550 121590 2018. július 14. 16:43  
Ismerős valakinek? :)))))
    

Itil900 121589 2018. július 13. 21:52   Válasz erre: 121588
Keni- vágja a mesterséget...! :)))
    

lendvai 121588 2018. július 13. 14:40  
Fővadász kolléga figyelmébe. :-)))
Amikor cimbora vizsgázott egy másik emberke így törte el az orrát a távcsővel. :-))))
    

csanesz 121587 2018. július 12. 22:30   Válasz erre: 121586
...vagy gallyra vágott keményfémlapkás esztergakés szár?
    

csanesz 121586 2018. július 12. 22:24   Válasz erre: 121583
A szükség nagyúr! :)
Jó a gagyi márka is. Edzhető...
    

csanesz 121585 2018. július 12. 22:22   Válasz erre: 121582
Vagy ezüstacélból készíteni és otthon olajban edzeni. ....hozza a formát.
Ha "A60" -as acélból csinálod az viszont nem korrodál és edzhető. Szintén szerszámacél.
    

csanesz 121584 2018. július 12. 22:22   Válasz erre: 121582
Vagy ezüstacélból készíteni és otthon olajban edzeni. ....hozza a formát.
Ha "A60" -as acélból csinálod az viszont nem korrodál és edzhető. Szintén szerszámacél.
    

lendvai 121583 2018. július 12. 22:20   Válasz erre: 121582
Ez M16-os menet, elvileg ki lehet esztergáltatni egy vésőből, de nem biztos, hogy gazdaságos.
    

csanesz 121582 2018. július 12. 22:18   Válasz erre: 121581
Lendvai, egy tipp:
Én bár nem motorhoz, de kalapácsfúróba való vésőből készíttettem csavart 10x1 -es menettel. Igaz nem bíztam a véletlenre, így edző műhelybe vittem. Baba lett.
    

lendvai 121581 2018. július 12. 21:27  
A mai napon véglegesedett a középső emelőm formája. Jelen státusz szerint önálló emelőként nem funkcionál, a hátsó emelő kell segítségnek, aztán rá lehet ereszteni. Ahogy várható volt a lengőkar tengely pozíciójából adódóan orrnehéz tőle a motor, ha tehermentesíteni akarom az első felfüggesztést is akkor elöl még alá kell támasztani valamivel. Ami még tesztelendő, az a jobb oldali tüske, mert azt 7mm-re kellett esztergálni, kisebb a lik a tengelyen azon az oldalon. 8.8-as csavarból lett esztergálva, oda lehet, hogy még kell majd valami edzett cucc, mert a próbálgatás hatására sikerült is kicsit meghajlítani. Ettől eltekintve a motorra rátehénkedve sem volt bizonytalan, de nem szeretném, ha a hosszú téli esték folyamán szépen lassan elnyíródna, bár kicsi a valószínűsége. A másik oldal 12mm-es, az meg se nyikkant.
    

Itil900 121580 2018. július 11. 12:36  
Na, mostmár reszkethet, akinek oka van rá!:

https://hegylakok.hu/2018/07/bmw-r-1200-rt-p/
    

Itil900 121579 2018. július 11. 09:14   Válasz erre: 121578
Tegnap még bevoot! Hova tűnt?
    

kawa550 121578 2018. július 10. 22:57   Válasz erre: 121577
Nyár van baszki, ilyenkor szibéria sincs behavazva! :)))))))))))))
    

Itil900 121577 2018. július 10. 22:51  
Skacok-lányok! Van köztünk festő, aki nincs elhavazva, mint Szibéria?
    

lendvai 121576 2018. július 10. 20:49   Válasz erre: 121575
Megmutathatom az egyszem varratomat, ha akarod. Gondolom ezek után sejted hol van. :-))))
A motoremelő amivel a hátsó lengőkar tengelyénél fogva emelhetem majd a gépet majdnem kész, azon megnézheted majd hogyan hegesztettem. :-))) Én nem csalok késtapasszal, a leplezetlen, csiszolt valóságot láthatod. :-))))))
    

kawa550 121575 2018. július 10. 20:25   Válasz erre: 121574
Alatta kisfiam fénylenek mint Salamon töke. :)))) Nagy a szád, de majd a Csilla bulin megnézem én azokat a fantasztikus varrataidat. :)))))))))
    

lendvai 121574 2018. július 10. 20:17   Válasz erre: 121572
Az se rossz. :-) De alatta rozsdásak, ugye? :-)))))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők