kawa550 | 121778 | 2018. július 24. 18:45 | Válasz erre: 121776 |
https://www.youtube.com/watch?v=vDKoV_g6_mM
|
kawa550 | 121777 | 2018. július 24. 18:45 | Válasz erre: 121776 |
https://www.youtube.com/watch?v=vDKoV_g6_mM
|
kawa550 | 121776 | 2018. július 24. 18:42 | Válasz erre: 121774 |
Ez meg már egy harmadik változat, amit én néztem az a 75eurós, annál az van hogy 95-ig. Ez akár még jó is lehet.
|
fer | 121774 | 2018. július 24. 18:23 | Válasz erre: 121773 |
Most nézem, de a végén ott van all TDM850! http://www.kedo.com/products/60311.html |
kawa550 | 121773 | 2018. július 24. 18:15 | Válasz erre: 121770 |
A leírás szerint a közvetlen linked csak xtz-hez jó, alul van tdm-hez is, de azt is csak 95-ig a 3vd-re írja, 4tx-re nem.
|
kawa550 | 121772 | 2018. július 24. 18:14 | Válasz erre: 121771 |
Csak? Nebacc ki velem, ha csak 1 is szar, akkor is az összeset cserélni kell, nem ha a fele.
|
Flenegen | 121771 | 2018. július 24. 17:27 | Válasz erre: 121770 |
A rugók hibátlanok és lamellából is csak 3-4 db ami égett.
|
fer | 121770 | 2018. július 24. 16:47 | Válasz erre: 121766 |
Én most cseréltem lamellákat, az enyém is ilyen sötét égett színű volt, vastagságra még rendben is lett volna, csak néha éreztem hogy csúszik, most ferodo került bele, hát ég és föld a különbség! Neked a kuplungkosár rugók milyen állapotban vannak? Nekem már kéne cserélnem, mert kisebb alapjáraton hallani a zakatolást, meg egy pici rántás is van gázadáskor, de nem találok sehol! Illetve van egy helyen de nem tudom, hogy jó-e bele!? http://www.kedo.com/products/60360.html |
Flenegen | 121769 | 2018. július 24. 16:08 | Válasz erre: 121768 |
Nekem csak 10w40-es volt a motorba, s adja a hangot hidegen néha... szerintem egy kicsit meg is van égve a lamella.
|
lendvai | 121768 | 2018. július 24. 16:04 | Válasz erre: 121767 |
Az a 15W-50 az azért az ereszd el a hajam stílusú motorozáshoz illik inkább, ha 10W-40-nél nem tapasztaltad akkor valószínűleg érdemesebb annál maradni.
|
Sander67 | 121767 | 2018. július 24. 15:03 | Válasz erre: 121766 |
Érdekel hogy mi okozza azt a nyivákolást,mert néha az én vasamnál is előfordul.Gondolom az olajfajta is befolyásolja, mert jelenleg Castrol 15W/50 full szintetikus van a motoromban.Előtte Motul 10/40 részszintetikus olajjal csak néha nem üzemmeleg állapotban tapasztaltam egy kis nyikkanást.
|
Flenegen | 121766 | 2018. július 24. 14:34 |
Ma megtekintettem a szétszedett kuplungom. Csak mert ugye hibakeresés van...
![]() ![]() |
lendvai | 121765 | 2018. július 24. 13:13 | Válasz erre: 121764 |
Nem kell. :-)))) Ferrari megoldotta 1db imbuszcsavarral, mégis mennek eléggé. :-) Azt a kb 1000 lóerőt úgyse érzi a tulaj szinte soha, mert az elektronika elveszi, nincs az a gumi, ami átviszi az útra normál körülmények között, 300 fölött meg maximum pályán tud menni vele, oda acélgolyók kellenek, meg tudás, ha meg normál úton próbálgatja ezt, akkor bithibás a tulaj. :-)))) Én úgy döntöttem az Accord negyedmilliót futott motorjába kipróbálom a Mannolt legközelebb, mint az Égéstér egyik adásából kiderült olajügyben sincsenek csodák. :-)))) |
kawa550 | 121764 | 2018. július 24. 10:41 | Válasz erre: 121763 |
Totalcaron most volt bugatti veyron "házi" olajcsere. :)))))))) Ha valaki sokallaná érte az 5.000.000Ft-ot, nekiállhat maga is. 2 ember 2 napos melója, mert a fél kocsit szét kell szedni hozzá, hogy a 16 leeresztő csavaron lejöjjön a 16 liter lé, aztán valahogy vissza is kerüljön. Az első probléma mindjárt az, hogy fel kell emelni a verdát az alja lebontásához, de nem fér alá emelő, így a kerekeinél fogva meg kell emelni az emelőnek. De gondolom ezt elég úgy 5000-ként megcsinálni..... :))))))))) |
lendvai | 121763 | 2018. július 24. 10:23 | Válasz erre: 121762 |
Nincs itt semmiféle pálfordulás, rendszeres használatra egyértelmű, hogy az NSX-et választanám. A Ducati sem tisztán olasz technika már. Ez a motor viszont egy olyan autóban volt, ami annak idején amit tudott azt olyan megveszekedett, hisztis kurva stílusban tudta, ami még acélos golyókat kívánt és nem tudta akármelyik felkapaszkodott celeb elvezetni a technikát, csak azért, mert pénze volt rá. Az én értékrendem szerint a szupersport autók kategóriája ezt jelenti. Persze lehet birtokolni csupán azért, mert szép, de az olyan szárazdugás kategória. :-)))) |
Sander67 | 121762 | 2018. július 23. 22:30 | Válasz erre: 121755 |
Elég avitt blokk a Honda NSX erőforrásához képest, de megértem a pálfordulásod a digó technika irányában.
|
lendvai | 121761 | 2018. július 23. 22:06 | Válasz erre: 121758 |
Az valami hővédő lemez ráhegesztve a kipufogócsőre, az volt horpadt. De tudom, savanyú a szőlő. :-)))
|
lendvai | 121760 | 2018. július 23. 22:05 | Válasz erre: 121759 |
Én nem olvasok újságot, de úgy emlékszem ezek többen voltak, mint ketten. :-))) A megbízhatóságot illetően nem is rossz reklám. :-)))) |
kawa550 | 121759 | 2018. július 23. 21:55 | Válasz erre: 121757 |
Hülye, ezek benne voltak az újságban, a kínai duci fönökök, ketten egy hét alatt idejöttek vele lábon reklámcélból. :D
|
kawa550 | 121758 | 2018. július 23. 21:52 | Válasz erre: 121755 |
Ölég ütött kopott, be van horpadva a kipuffja. :))))))
|
lendvai | 121757 | 2018. július 23. 21:52 |
De a túra szempontból azt hiszem ezek a srácok vitték el a pálmát. :-)))
![]() |
lendvai | 121755 | 2018. július 23. 21:33 |
Levi990 | 121754 | 2018. július 23. 18:20 | Válasz erre: 121744 |
A tdm utàn nem sok az alternatíva ?! Pont hogy a tdm után sok az alternatíva hiszen tudsz a túraendurok és a sport-túrák közül válogatni mert a tdm igazából a kettő között van. Ott van a gs széria, tiger széria, tenere, versys, at, ktm sa széria, a multik és a sportosabbakról nem is beszélve... |
kawa550 | 121752 | 2018. július 23. 16:57 | Válasz erre: 121746 |
Szájamra nem venném én azt a márkát kérlek szépen, engem már meggyőztek a fórumok legnagyobb eszei, hogy az gyakorlatilag hibátlan és maga a tökély, szóval én nem mondok semmit, olvasni meg értelmezni néhány kivétellel meg mindenki tud itt, a kép meg magáért beszél. Ja és nem, nem azért az utolsó mert abból van a legtöbb meg ilyesmi, mivel ez a 100 autónkénti meghibásodásról szól. :))))) És azért nincs ott a honda(meg a suzuki) mert arányaiban nem fut belőlük annyi amennyi a mintavételezéshez kéne. Ez pedig azt is mutatja, hogy kik járnak ritka autókkal, akik nem akarnak beleszürkülni a tömegbe....:D |
Sander67 | 121751 | 2018. július 23. 16:55 | Válasz erre: 121744 |
Nekem is bejön az Trenere 1200, de még eddig a nyílt napokon nem sikerült elvinnem egy körre, ellenben az MT-09 Tracert már három alkalom-mal teszteltem, és ha a TDM-et jó áron beszámítanák akkor ez lenne az utódja, de csak használtan venném meg.Dinamikus és könnyű kanyarvadász motor, de magasabb embernek a helyszűke miatt csak egy személyes motor.
|
Nmiki | 121750 | 2018. július 23. 16:28 | Válasz erre: 121748 |
Meg a Jaguár, a Chervolet, a Porsche, a......stb. ?????
|
ati5995 | 121749 | 2018. július 23. 15:41 |
Flenegen! Ha egyedül mocizol akkor az MT-09 Tracer...a TDM után mintha egy 250-en ülnél(súlya-súly elosztása) és 115 LE-!!! próbáld ki ha nem tetted...és még cseszegetni sem fognak ,,,,a márkája miatt
|
Flenegen | 121747 | 2018. július 23. 14:29 | Válasz erre: 121746 |
:) Még az is lehet hogy lesz egyszer abból is:) |
Flenegen | 121746 | 2018. július 23. 14:28 |
A BMW-re gondolsz? Mert olyan sok rosszat olvasok itt a fórumon róla, hogy nem merek venni.
|
kawa550 | 121745 | 2018. július 23. 14:14 | Válasz erre: 121744 |
Na faxa. Mé' nem veszel valami minőségibb, megbízható márkát, ami már az ótók közt is bizonyított? :))))))))))))))) http://static.origos.hu/s/img/i/1807/20180718jd-power1.jpg?w=644&h=552 |
Flenegen | 121744 | 2018. július 23. 13:55 | Válasz erre: 121743 |
Nekem az új szerelem az Yamaha XT1200 Z Super Tehén:) Nagyon jó lenne kipróbálni, mert a TDM után nem sok alternatíva van... |
lendvai | 121743 | 2018. július 23. 11:58 |
Azt hiszem lassan mindent megtettünk a Ducati vásárlás előkészítésére. Hétvégén magunkba szívtuk a hangot és a látványt, ücsörögtünk rajta (a nyereg első darabja lehet, hogy igényel némi szélesítést, de majd kiderül az első hosszabb túrán. Ma bementünk a gyárba is, hogy leellenőrizzük az összeszerelésüket is. :-) Mérnökként rengeteg érdekes dolog adódott hozzá az eddigiekhez. Ami Ritának a legfontosabb, a színe, de szerencsére egyetértettünk abban, hogy valamelyik piros-fehér-fekete trikolo áll neki a legjobban. Most már tényleg csak a tesztvezetés maradt, de kizártnak tartom, hogy elvenné a kedvünket.:-) |
lendvai | 121742 | 2018. július 23. 11:51 | Válasz erre: 121738 |
Érzékelő rendben kell legyen, mert állványon forgatva a hátsó kereket rögtön jön is a hibakód, de köszönöm az infót, egy próbát megér.
|
Frank | 121740 | 2018. július 23. 10:56 |
Üdv! Ha tudja valaki a TDM 900-as 2005-ös fekete színkódját, esetleg ismer Bp. környékén olyan fényezőt, aki nincs elhavazva és jól dolgozik, kérem, hogy ossza meg velem (gyári yamaha dobozok fényezése miatt kellene, de nem baj, ha megvan az idomok miatt is)! Szép napot mindenkinek!
|
kawa550 | 121739 | 2018. július 23. 09:41 | Válasz erre: 121736 |
Találgatni lehet, az igazság meg majd kiderül ha a kezedben fogod a dugókat. Meg kell mérni a hengert, hordó, ovalítás, aztán kiderül, nálam azzal nem volt gond, még látszott a gyári hónolás a (valszeg visszatekert) 90.000km-nél. A szelepeknél a szimering csere mellé könnyen beeshet némi szelepvezető csere is, ez gyáriban darabonként(!!) 10 rugó felett van, de szakműhelyben tudnak rá megoldást valami suzukiét átesztergálva 1-2.000-ért. Nálam pl az összes kipuffoldalit cserélni kellett, közben persze jól elbaszták a szelepmarást/köszörülést, úgyhogy 5000km-el később ment a motor bontásra, mert nem voltam hajlandó újabb százezreket locsolni egy 25 éves vasba. Emellett a tömítéskészlet úgy 40-60 rugó, attól függően hogy vissza lehet-e tenni a szelepfedél tömítéseit. Van aki nekiáll és felújítja több százezerből, aztán van egy kurva drága öreg motorja, aminél egy fillért sem számít eladáskor a felújítás, meg van aki, mint én, inkább eladja egyben vagy darabokban, a felújítás árát hozzátéve meg vesz egy fiatalabb jó állapotút. |
.HLaci. | 121738 | 2018. július 23. 08:46 | Válasz erre: 121735 |
Nekem az érzékelők kivétele,és a helyük tisztítása megoldotta a problémát,hiába voltak mérés alapján működőképesek,a ház és az érzékelő közti fémes kapcsolat hiánya okozhatta a gondot. A hibakódok törlése után most működik az első/hátsó kör is. Alapvetően a manual azt írja,hogy ha teszt módban működik a hidraulika,akkor a szelepek működőképesnek tekinthetőek. |
lendvai | 121737 | 2018. július 23. 07:56 | Válasz erre: 121736 |
Erre nem lehet itt egzakt választ adni. Kawának elég volt, lehet neked is elég lesz, de ha pl oválisra kopott a henger akkor nem. A szétszedés után derülnek ki ezek.
|
fer | 121736 | 2018. július 23. 07:34 | Válasz erre: 121728 |
Akkor a szelepszár szimering csere mellett a fúrás helyett elég lehet csak a gyűrűzés? Mert gyűrűszettet találtam cirka 18K-ért, dugószett az már húzósabb lenne 150k+fúrás! Meg még a tömítések!
|
lendvai | 121735 | 2018. július 22. 12:29 | Válasz erre: 121734 |
Teszt üzemmódban is ABS relé működteti a motort és a mágnesszelepeket, ezért én első körben azt elvetettem, mert az első kör amúgy ok. A diagnosztikánál a gyengébb hátsó kör pulzálás miatt gyanakszom arra, hogy szorul a hátsó szelep és nem tudja eléggé elvenni a nyomást. Erre még kipróbálok egy két emberes tesztet, egyik működteti a diagnosztikát, a másik előfeszíti a hátsó kereket és kiderül, hogy periodikusan elengedi-e a nyomást.
|
.HLaci. | 121734 | 2018. július 22. 10:45 | Válasz erre: 121621 |
Tanácsodat megfogadva,kivittem egy poros útra a gépet,és teszteltem az ABS-t. Mindkét kerék blokkol,viszont az Abs hibajelzés nélküli,teszt módban a hidraulika teszi a dolgát,a kerék érzékelők ellenállása rendben,a kereket forgatva rajtuk feszültség indukálódik. A gyanúsított számomra az ABS relé. |
kawa550 | 121733 | 2018. július 22. 09:38 | Válasz erre: 121732 |
Nekem úgy 2 éve mannol van az összes motorban meg kocsiban, semmi baj sincs vele. https://mannol.hu/ |
fer | 121732 | 2018. július 22. 09:27 | Válasz erre: 121727 |
lendvai | 121731 | 2018. július 22. 09:20 |
Egy klasszikus szépség, csatos rögzítésű tankkal. Gondolom azért, hogy egyszerű legyen leszedni, ha már gyakran kellett szerelni. :-)
![]() |
lendvai | 121730 | 2018. július 22. 09:06 | Válasz erre: 121729 |
Hehe, ez már nagyon hiányzott az én rossz májamnak. :-)))))) Tegnap azért én is láttam egy olasz bácsit egy régebbi Ducatin ülni a bejáratnál, nagyon vizsgálgatott valamit a műszerfalán, rázta a fejét és szentségelt (az arckifejezése alapján, érteni nem értettük, mert olaszul tette). De hogy mennyi Multistrada van ott, az beszédes, abból volt a legtöbb. |
vasutas | 121729 | 2018. július 22. 06:23 |
A jövő héten az én motorom is megeszik egy liter olajat várhatóan.-:) A nyolc literes fogyasztást sem fogom sokallni.-:) Elviszem a hegyekbe ,,, persze a szokásos bmw-s társasággal. Kérésükre az utánfutót is előkészítettem, tapasztalatból tudják, szükség lehet rá,,-:))
|
kawa550 | 121728 | 2018. július 21. 22:41 | Válasz erre: 121723 |
Enyém se füstölt, nem is csepegett, oszt mégis benyelt 3 litert 2 olajcsere(6000)közt. Gyűrűzés meg szelepszárszimering után nem volt fogyás.
|
lendvai | 121727 | 2018. július 21. 21:43 | Válasz erre: 121726 |
Nem tudom milyen manual írja, hogy csak egyfajta viszkozitás jó bele, de azt a manualt nyugodtan eldobhatod. A Service manual tartományokat ad meg, a mi éghajlatunkon normál használat mellett a 10W-40 teljesen jó bele.
|
fer | 121726 | 2018. július 21. 20:56 | Válasz erre: 121724 |
Most olvasom a manualt, hogy 10W 30-as kellene bele, nekem most silkolene comp4 10w 40 van benne, lehet nem szereti ezt az olajat?
|
fer | 121725 | 2018. július 21. 20:53 | Válasz erre: 121724 |
Igen, indulás után kb fél óra múlva álltam meg ellenőrizni!
|
lendvai | 121724 | 2018. július 21. 20:47 | Válasz erre: 121723 |
Amikor elindultál járattad mielőtt megnézted a szintet?
|
fer | 121723 | 2018. július 21. 20:33 |
Fogy az olajam a mociból, mikor megjöttem a balatoni turáról (454km) nézem a szintet, de már az alsó vonalig sem ér, mikor elindultam, még a két vonal között volt, pedig nem füstöl, olajfolyást sem látok sehol, akkor hová tűnhet ennyi olaj? Lent maradna a karterbe és nem bírja a pumpa visszadolgozni a tartályba? Holnap leengedem a kartert megnézem mennyi maradt alul!
|
lendvai | 121721 | 2018. július 21. 19:58 |
Séf bácsinak el is felejtettem említeni, hogy mindketten átrendeztük már a szabadságunkat, megyünk a rosszvasammal ész nélkül-fék nélkül, úgyhogy gyúrjál szorgalmasan alkarra. :-)))))
|
fer | 121720 | 2018. július 21. 19:21 |
Újabb tragédia, el is terelték a forgalmat, csak az autópályán lehetett továbbmenni, és pont arra voltam! https://www.sonline.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/halalos-baleset-miatt-teljes-utzar-van-a-7-esen-1133228/
|
lendvai | 121719 | 2018. július 21. 18:04 |
Japán motorok közül TDM900 képviseltette magát a legnagyobb számban, az összes többi japán, olasz és német képviselőit egy kezemen össze tudtam számolni. Ez mondjuk érthető is, hiszen anno a Yamaha épített egy megbízható Ducatit, úgy hívták, hogy TRX850. |
lendvai | 121718 | 2018. július 21. 17:59 |
lendvai | 121717 | 2018. július 21. 09:57 |
Fido71 | 121715 | 2018. július 21. 07:56 |
Montenegróban meg egy TMax-os rendőr bírságolt meg 70 euróra mindhármunkat. 210-ből alkudtuk. |
fer | 121714 | 2018. július 21. 06:56 | Válasz erre: 121712 |
Az enyém speciel rendőrmotor volt sógóréknál, a matrica még rajta is van a plexin!
|
kawa550 | 121713 | 2018. július 20. 23:35 | Válasz erre: 121712 |
:)))))) https://kurvenfahrerblog.wordpress.com/2018/03/18/mehr-ps-und-rasse-fuer-die-polizei/ ![]() ![]() ![]() |
Itil900 | 121712 | 2018. július 20. 23:26 | Válasz erre: 121688 |
Volt nekem is béjemvém. Szerettem is, meg bajom is volt vele. Amennyiben ennyire szerviz igényes mi a sz..ért vesz a yard ilyen vasakat? Ja, ha valaki nem tudná: motoros rendőr felvételi: T D M - mel!!! " Ha ezt nem tudod kezelni faszika, semmit, bukta" |
lendvai | 121711 | 2018. július 20. 21:38 | Válasz erre: 121709 |
Érdekes egy személyiségzavar ez, amikor egyesek görcsösen ragaszkodnak hozzá, hogy házhoz jöhessenek a pofonért. :-) Ez itt már klinikai szint és a vonatkozó tudományok jelenleg rendelkezésre álló tapasztalatai alapján elhanyagolható a gyógyulás esélye. :-)
|
kawa550 | 121710 | 2018. július 20. 20:30 | Válasz erre: 121708 |
Lehet, szerencsétlennek ez már mind1, én csak annyit hallottam soproni mentőstől hogy a srác valszeg vétlen volt.
|
kawa550 | 121709 | 2018. július 20. 20:28 | Válasz erre: 121707 |
Mondom én hogy inkább tanulnod kéne, nem észt osztani itt, mert akkor tudnád, hogy Wr.Neustadt nem burgenlandban van. :))))))))
|
.HLaci. | 121708 | 2018. július 20. 20:26 | Válasz erre: 121706 |
Van féknyom,gondolom keresztben érte el a furgont,a hátsó kerék blokkolhatott.
|
night-rider | 121707 | 2018. július 20. 20:24 | Válasz erre: 121691 |
Gyulaúr! Hozzád képest lehet hogy nem vagyok egy lángelme /professzor/ de burgenlandi parasztok csicskája sem..és ezek tények..meg az is ,hogy te a nanotechnologiától az érsebészetig mindenkinél mindent jobban tudsz...
|
kawa550 | 121706 | 2018. július 20. 20:23 | Válasz erre: 121702 |
Fura, totál oldalba kapta, az látszik a kocsi oldalán, de a teló meg egyenes maradt.
|
kawa550 | 121705 | 2018. július 20. 20:19 | Válasz erre: 121700 |
Én? Éééén?! Hát volt ilyesmire csak 1x is példa?! :)))))))
|
.HLaci. | 121704 | 2018. július 20. 20:18 | Válasz erre: 121702 |
http://m.kisalfold.hu/soproni_hirek/meghalt_egy_motoros_a_84-es_fouton_nagycenk_es_kophaza_kozott_-_fotok/2567876/
|
kawa550 | 121703 | 2018. július 20. 20:18 | Válasz erre: 121699 |
Ja, az egyébként 6-7 perces Sopron-Nagycenk út ma egy 40km-es osztrák kerülővel volt a legrövidebb, mert azt 1 óra alatt le lehetett tudni.
|
.HLaci. | 121702 | 2018. július 20. 20:15 | Válasz erre: 121695 |
Ha megnézed a képeket,egy furgon megfordult az útszéli parkolónál,a srác meg telibe kapta az oldalát.Nem mehetett gyorsan,a motor viszonylag egyben,de azonnal megállt,és az ugye a legrosszabb verzió.
|
fer | 121701 | 2018. július 20. 20:14 | Válasz erre: 121675 |
Ma voltam vele 166Km-t (Pápa oda-vissza), nem volt semmi gond (kopp-kopp) hazaérve kipróbáltam, megy-e a venti, frankó volt!
|
lendvai | 121700 | 2018. július 20. 19:57 | Válasz erre: 121698 |
Te mostan itten kóstolgatsz engem begipszelt kézzel? :-))))))))
|
1Laciapu | 121699 | 2018. július 20. 19:49 | Válasz erre: 121695 |
Ne is mond. Egy emberem négy óra helyett negyed nyolckor ért haza Sopronból, totális káosz volt...
|
kawa550 | 121698 | 2018. július 20. 18:58 | Válasz erre: 121697 |
Jóvan b+, de olyan vagy mint a viktor, osztogatni akarsz, mikor üres a kincstár.....:)))))))))))
|
lendvai | 121697 | 2018. július 20. 18:55 | Válasz erre: 121696 |
Tudom én azt, bele van kódolva a DNS-embe az észosztási hajlam.:-)))))))
|
kawa550 | 121696 | 2018. július 20. 18:34 | Válasz erre: 121693 |
Most mondjam, hogy kinek nem inge? Ha meg felveszi, annak oka van.....:)))))))))))
|
kawa550 | 121695 | 2018. július 20. 18:33 |
Megint meghalt egy motoros itt a falu szélénél a főúton. Hihetetlen b+, hogy egy mindkét irányból tök egyenes főúton minden évben meghal itt 1-2 ember, csak mert van 1db kibaszott bukkanó. Ráadásul egy fiatal peresztegi gyerek, tehát napi szinten mehetett itt, egyszerűen nem bírom felfogni, hogy mit lehet itt így elbaszni, főleg motorral amiről átlátni az autók felett. Másrészt a rendőrség is bizonyítja megint a tökéletes alkalmatlanságát. 4(!!!!!) órája le van zárva mindkét irányból a főút, rendőri irányítás nincs, csak lezárás hogy erre nem lehet. Útközben 5 fel alá kocsikázó rendőrautót láttam. Kópháza Sopron felől megközelíthetetlen, 4 irányból próbáltam hazajutni mire az 5.-en sikerült, az erdőn keresztül, de csak mert itt lakom a sínek mellet és átsétáltam az erdőszélről. Hogy mekkora ökörnek kell lennie a parancsnokuknak, hogy nem képesek időben mozdulni a nyári csúcsforgalomban péntek délután, mikor nyilvánvaló hogy irányítás nélkül fél órán belül ez lesz...... |
kawa550 | 121694 | 2018. július 20. 18:24 | Válasz erre: 121688 |
Tudom, de ez olyan magaslabda sztori, amit nem lehet kihagyni! :)))))))
|
lendvai | 121693 | 2018. július 20. 18:24 | Válasz erre: 121691 |
Már azt hittem első olvasatra, hogy nekem írtad, be is húztam fülem-farkam. :-)))))
|
kawa550 | 121692 | 2018. július 20. 18:24 | Válasz erre: 121690 |
Na! Má 2x volt fagyizni a balatonnál! Az oda vissza akár 400km is lehet! :)))))
|
kawa550 | 121691 | 2018. július 20. 18:21 | Válasz erre: 121683 |
Ha a tanulásra is annyi időt fordítanál, mint a rosszindulatú beszólásokra meg a felesleges észosztásra, akkor nem kéne találgatnod. Jobb klikk a képre, képkeresés ezzel és ott a kép linkje, címe, térkép meg amit akarsz.
|
lendvai | 121689 | 2018. július 20. 17:34 |
Ma délután tömény gépészeti orgiában volt részünk. Holnap két kerekűekkel folytatjuk.
![]() |
Endruz | 121688 | 2018. július 20. 16:58 | Válasz erre: 121673 |
Gyula az legyen a legnagyobb probléma!!! A ragasztó anyag vonatkozásában mellé nyúltak...viszont a német precizitást figyelembe véve 100 km-en belül adta meg magát mind a kettő :-) Ráadásul nem ez volt a széria felszereltsége az biztosan még ma is bírja valaki motorján :-)) |
Flenegen | 121687 | 2018. július 20. 16:52 |
Ami az egyik oldalon elveszik, az megjön a másikon:) Az olcsóbb európai termék áramlik japánba, így a megnövekedett darabszám árcsökkenést hoz:) |
mati12 | 121685 | 2018. július 20. 16:33 |
Jó hír a Japán márkák kedvelőinek kevésbé jó a Flenegennek...:-)) https://hegylakok.hu/2018/07/olcsobba-valhatnak-a-japan-motorok/ |
night-rider | 121684 | 2018. július 20. 16:24 | Válasz erre: 121683 |
https://www.tripadvisor.co.hu/LocationPhotos-g1190778-w4-Slunj_Karlovac_County_Central_Croatia.html#329313145
|
kawa550 | 121682 | 2018. július 20. 16:07 | Válasz erre: 121679 |
Hát, Mati alábbi csapásirányát folytatva olyan 2.5 flenegen(ez az a távolság amit évente lemotorozik) távolságra délnek.:)))))))))))))))))
|
mati12 | 121681 | 2018. július 20. 16:02 | Válasz erre: 121676 |
Hogy tudnád üzemmelegen előcsalogatni a jelenséget amikor még soseem volt üzemmeleg a géped...! :-)))
|
lendvai | 121679 | 2018. július 20. 15:48 | Válasz erre: 121674 |
Ööö...hol van ez a patakpart, ahol fohászkodnunk kell? :-))))
|
kawa550 | 121678 | 2018. július 20. 11:46 |
Na, azért járok én annyit Senjbe. :))))))))))) Totalbike z900rs "Képzeljétek el a szituációt: huszonöt fok van, szikrázó napsütés, éppen a kávédat iszogatod Senjben a kikötő mellett. Legelteted a szemed a Kawa napfényben pompázó fényezésén, el nem múló formáin. Bár rengeteg motor áll a parkolóban, mégis csak a tiédet bámulják. A laikusok azért, mert azt hiszik, régi – a motorosok azért, mert tudják, hogy új. Aztán elteszed a Ray Banedet, és felveszed a bőrdzsekidet, hogy nekivágj a parti szerpentinnek. A stílus elkülönít az elhaladó tucat-túrázótóktól és utcai versenyzőktől. Indítasz, a telt dörmögés és váltó finom klattyanása elégedettséggel tölt el. Gyorsan felváltogatsz, melegedjen meg a pihenő után a motor és a gumi is rendesen. Hova rohanni? Egyébként is élvezed a panorámát a sós szélben, ahogy a párás horizonton találkozik a zöld hegyoldal és a kék tenger. Csak suhansz és döntögetsz negyedik-ötödikben, a néhány egyenesben néha szúrsz egy hatost is. Elengeded a mindenáron térdelő sportmotorosokat, szánva intesz az agyonpakolt, kolóniában közlekedő túra-ndurósoknak. Karlobagtól kezdenek szűkülni a kanyarok, addigra te és a technika is rá hangolódtatok. A város utáni jobbos visszafordítónál rámarsz az első fékre és visszadobod kettőbe. Bár van csúszókuplung, szereted hallani a gázfröccs mérges dörmögését. Bátran befékezel a kanyarba, tapadásban itt éppen nincs hiány. A kandallómeleg aszfalton csak akkor lépne működésbe az ABS, ha nagyon elkottáznál valamit. Nem is volt idő élvezni a dőlésszöget, már teszed is át balra. Már alulról is tol, de a hangja miatt elforgatod kilencig, csak aztán dugod lapon a harmadikat. A tempó éppen csak száz fölötti, de halad ez, ha kergetik. Bár mesésen csillog lent a víz az öbölben, nincs idő bámészkodni. Jön a következő visszafordító, megint vissza kettő és hopp, karcol a lábtartó! Nem is baj, legalább jelzi, hogy nem tétre megy a játszma." |
kawa550 | 121677 | 2018. július 20. 11:18 | Válasz erre: 121676 |
Ilyen egy igazi béjemvé kereskedő, gyorsan kitalál egy álproblémát, hátha akkor több motort tud eladni. :))))))))))) Kb 30x volt ez eddig téma, te is olvastál róla ugyan ennyiszer. Van aki leszarja a hangot és él boldogan, van aki olajat vált és megtalálja a megoldást, míg mások a kuplungrugókat cserélve javítják, megint mások a kosár alatti csapágy cseréjével. Szerintem meg ha bereked az ember és egyaránt gyógyulhat talpmasszázstól, beöntéstől meg mormota kenőcstől is, mindegy csak legyen valami, akkor ott nincs is igazi betegség, szóval én leszarás párti vagyok. :D |
Flenegen | 121676 | 2018. július 20. 10:39 |
Volt-e bárkinek olyan jellegű tapasztalata 900-assal, hogy hidegen ( 30-40 másodperc alapjáraton járatást követően kb 100 m első jelzőlámpától induláskor ) 2500 fordulat körül vagy felett, intenzívebb elinduláskor a kupplung csúszik és érdekes erős surlodó / nyikorgó hangot ad? Csak hidegen, ha üzemmeleg a motor, már nem tudom előcsalogatni a jelenséget.
|