7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 121778 2018. július 24. 18:45   Válasz erre: 121776
https://www.youtube.com/watch?v=vDKoV_g6_mM
    

kawa550 121777 2018. július 24. 18:45   Válasz erre: 121776
https://www.youtube.com/watch?v=vDKoV_g6_mM
    

kawa550 121776 2018. július 24. 18:42   Válasz erre: 121774
Ez meg már egy harmadik változat, amit én néztem az a 75eurós, annál az van hogy 95-ig. Ez akár még jó is lehet.
    

fer 121775 2018. július 24. 18:24   Válasz erre: 121771
Én nem a kuplung nyomórugókra céloztam.
    

fer 121774 2018. július 24. 18:23   Válasz erre: 121773
Most nézem, de a végén ott van all TDM850!
http://www.kedo.com/products/60311.html
    

kawa550 121773 2018. július 24. 18:15   Válasz erre: 121770
A leírás szerint a közvetlen linked csak xtz-hez jó, alul van tdm-hez is, de azt is csak 95-ig a 3vd-re írja, 4tx-re nem.
    

kawa550 121772 2018. július 24. 18:14   Válasz erre: 121771
Csak? Nebacc ki velem, ha csak 1 is szar, akkor is az összeset cserélni kell, nem ha a fele.
    

Flenegen 121771 2018. július 24. 17:27   Válasz erre: 121770
A rugók hibátlanok és lamellából is csak 3-4 db ami égett.
    

fer 121770 2018. július 24. 16:47   Válasz erre: 121766
Én most cseréltem lamellákat, az enyém is ilyen sötét égett színű volt, vastagságra még rendben is lett volna, csak néha éreztem hogy csúszik, most ferodo került bele, hát ég és föld a különbség! Neked a kuplungkosár rugók milyen állapotban vannak? Nekem már kéne cserélnem, mert kisebb alapjáraton hallani a zakatolást, meg egy pici rántás is van gázadáskor, de nem találok sehol! Illetve van egy helyen de nem tudom, hogy jó-e bele!?
http://www.kedo.com/products/60360.html
    

Flenegen 121769 2018. július 24. 16:08   Válasz erre: 121768
Nekem csak 10w40-es volt a motorba, s adja a hangot hidegen néha... szerintem egy kicsit meg is van égve a lamella.
    

lendvai 121768 2018. július 24. 16:04   Válasz erre: 121767
Az a 15W-50 az azért az ereszd el a hajam stílusú motorozáshoz illik inkább, ha 10W-40-nél nem tapasztaltad akkor valószínűleg érdemesebb annál maradni.
    

Sander67 121767 2018. július 24. 15:03   Válasz erre: 121766
Érdekel hogy mi okozza azt a nyivákolást,mert néha az én vasamnál is előfordul.Gondolom az olajfajta is befolyásolja, mert jelenleg Castrol 15W/50 full szintetikus van a motoromban.Előtte Motul 10/40 részszintetikus olajjal csak néha nem üzemmeleg állapotban tapasztaltam egy kis nyikkanást.
    

Flenegen 121766 2018. július 24. 14:34  
Ma megtekintettem a szétszedett kuplungom. Csak mert ugye hibakeresés van...
    

lendvai 121765 2018. július 24. 13:13   Válasz erre: 121764
Nem kell. :-)))) Ferrari megoldotta 1db imbuszcsavarral, mégis mennek eléggé. :-) Azt a kb 1000 lóerőt úgyse érzi a tulaj szinte soha, mert az elektronika elveszi, nincs az a gumi, ami átviszi az útra normál körülmények között, 300 fölött meg maximum pályán tud menni vele, oda acélgolyók kellenek, meg tudás, ha meg normál úton próbálgatja ezt, akkor bithibás a tulaj. :-))))
Én úgy döntöttem az Accord negyedmilliót futott motorjába kipróbálom a Mannolt legközelebb, mint az Égéstér egyik adásából kiderült olajügyben sincsenek csodák. :-))))
    

kawa550 121764 2018. július 24. 10:41   Válasz erre: 121763
Totalcaron most volt bugatti veyron "házi" olajcsere. :))))))))
Ha valaki sokallaná érte az 5.000.000Ft-ot, nekiállhat maga is. 2 ember 2 napos melója, mert a fél kocsit szét kell szedni hozzá, hogy a 16 leeresztő csavaron lejöjjön a 16 liter lé, aztán valahogy vissza is kerüljön. Az első probléma mindjárt az, hogy fel kell emelni a verdát az alja lebontásához, de nem fér alá emelő, így a kerekeinél fogva meg kell emelni az emelőnek. De gondolom ezt elég úgy 5000-ként megcsinálni..... :)))))))))
    

lendvai 121763 2018. július 24. 10:23   Válasz erre: 121762
Nincs itt semmiféle pálfordulás, rendszeres használatra egyértelmű, hogy az NSX-et választanám. A Ducati sem tisztán olasz technika már.
Ez a motor viszont egy olyan autóban volt, ami annak idején amit tudott azt olyan megveszekedett, hisztis kurva stílusban tudta, ami még acélos golyókat kívánt és nem tudta akármelyik felkapaszkodott celeb elvezetni a technikát, csak azért, mert pénze volt rá. Az én értékrendem szerint a szupersport autók kategóriája ezt jelenti. Persze lehet birtokolni csupán azért, mert szép, de az olyan szárazdugás kategória. :-))))
    

Sander67 121762 2018. július 23. 22:30   Válasz erre: 121755
Elég avitt blokk a Honda NSX erőforrásához képest, de megértem a pálfordulásod a digó technika irányában.
    

lendvai 121761 2018. július 23. 22:06   Válasz erre: 121758
Az valami hővédő lemez ráhegesztve a kipufogócsőre, az volt horpadt. De tudom, savanyú a szőlő. :-)))
    

lendvai 121760 2018. július 23. 22:05   Válasz erre: 121759
Én nem olvasok újságot, de úgy emlékszem ezek többen voltak, mint ketten. :-)))
A megbízhatóságot illetően nem is rossz reklám. :-))))
    

kawa550 121759 2018. július 23. 21:55   Válasz erre: 121757
Hülye, ezek benne voltak az újságban, a kínai duci fönökök, ketten egy hét alatt idejöttek vele lábon reklámcélból. :D
    

kawa550 121758 2018. július 23. 21:52   Válasz erre: 121755
Ölég ütött kopott, be van horpadva a kipuffja. :))))))
    

lendvai 121757 2018. július 23. 21:52  
De a túra szempontból azt hiszem ezek a srácok vitték el a pálmát. :-)))
    

lendvai 121756 2018. július 23. 21:49  
Nincs igazi motoros rendezvény TDM nélkül. :-)))
    

lendvai 121755 2018. július 23. 21:33  
Bár nem alternatíva a TDM után, nem is kétkerekű, nem is a megbízhatósága miatt lett legenda, de ez előtt a motor előtt konkrétan térdre ereszkedtem. :-) Biztos hülyének néztek páran, de nem nagyon érdekelt. :-)
    

Levi990 121754 2018. július 23. 18:20   Válasz erre: 121744
A tdm utàn nem sok az alternatíva ?! Pont hogy a tdm után sok az alternatíva hiszen tudsz a túraendurok és a sport-túrák közül válogatni mert a tdm igazából a kettő között van.
Ott van a gs széria, tiger széria, tenere, versys, at, ktm sa széria, a multik és a sportosabbakról nem is beszélve...
    

kawa550 121753 2018. július 23. 16:59   Válasz erre: 121750
#121752
    

kawa550 121752 2018. július 23. 16:57   Válasz erre: 121746
Szájamra nem venném én azt a márkát kérlek szépen, engem már meggyőztek a fórumok legnagyobb eszei, hogy az gyakorlatilag hibátlan és maga a tökély, szóval én nem mondok semmit, olvasni meg értelmezni néhány kivétellel meg mindenki tud itt, a kép meg magáért beszél. Ja és nem, nem azért az utolsó mert abból van a legtöbb meg ilyesmi, mivel ez a 100 autónkénti meghibásodásról szól. :)))))
És azért nincs ott a honda(meg a suzuki) mert arányaiban nem fut belőlük annyi amennyi a mintavételezéshez kéne. Ez pedig azt is mutatja, hogy kik járnak ritka autókkal, akik nem akarnak beleszürkülni a tömegbe....:D
    

Sander67 121751 2018. július 23. 16:55   Válasz erre: 121744
Nekem is bejön az Trenere 1200, de még eddig a nyílt napokon nem sikerült elvinnem egy körre, ellenben az MT-09 Tracert már három alkalom-mal teszteltem, és ha a TDM-et jó áron beszámítanák akkor ez lenne az utódja, de csak használtan venném meg.Dinamikus és könnyű kanyarvadász motor, de magasabb embernek a helyszűke miatt csak egy személyes motor.
    

Nmiki 121750 2018. július 23. 16:28   Válasz erre: 121748
Meg a Jaguár, a Chervolet, a Porsche, a......stb. ?????
    

ati5995 121749 2018. július 23. 15:41  
Flenegen! Ha egyedül mocizol akkor az MT-09 Tracer...a TDM után mintha egy 250-en ülnél(súlya-súly elosztása) és 115 LE-!!! próbáld ki ha nem tetted...és még cseszegetni sem fognak ,,,,a márkája miatt
    

Fido71 121748 2018. július 23. 15:13  
...és hol a Honda?
    

Flenegen 121747 2018. július 23. 14:29   Válasz erre: 121746
:)

Még az is lehet hogy lesz egyszer abból is:)
    

Flenegen 121746 2018. július 23. 14:28  
A BMW-re gondolsz? Mert olyan sok rosszat olvasok itt a fórumon róla, hogy nem merek venni.
    

kawa550 121745 2018. július 23. 14:14   Válasz erre: 121744
Na faxa. Mé' nem veszel valami minőségibb, megbízható márkát, ami már az ótók közt is bizonyított? :)))))))))))))))
http://static.origos.hu/s/img/i/1807/20180718jd-power1.jpg?w=644&h=552
    

Flenegen 121744 2018. július 23. 13:55   Válasz erre: 121743
Nekem az új szerelem az Yamaha XT1200 Z Super Tehén:)

Nagyon jó lenne kipróbálni, mert a TDM után nem sok alternatíva van...
    

lendvai 121743 2018. július 23. 11:58  
Azt hiszem lassan mindent megtettünk a Ducati vásárlás előkészítésére. Hétvégén magunkba szívtuk a hangot és a látványt, ücsörögtünk rajta (a nyereg első darabja lehet, hogy igényel némi szélesítést, de majd kiderül az első hosszabb túrán.
Ma bementünk a gyárba is, hogy leellenőrizzük az összeszerelésüket is. :-) Mérnökként rengeteg érdekes dolog adódott hozzá az eddigiekhez.
Ami Ritának a legfontosabb, a színe, de szerencsére egyetértettünk abban, hogy valamelyik piros-fehér-fekete trikolo áll neki a legjobban.
Most már tényleg csak a tesztvezetés maradt, de kizártnak tartom, hogy elvenné a kedvünket.:-)
    

lendvai 121742 2018. július 23. 11:51   Válasz erre: 121738
Érzékelő rendben kell legyen, mert állványon forgatva a hátsó kereket rögtön jön is a hibakód, de köszönöm az infót, egy próbát megér.
    

Flenegen 121741 2018. július 23. 11:16   Válasz erre: 121740
DNMB ( diamond black )
    

Frank 121740 2018. július 23. 10:56  
Üdv! Ha tudja valaki a TDM 900-as 2005-ös fekete színkódját, esetleg ismer Bp. környékén olyan fényezőt, aki nincs elhavazva és jól dolgozik, kérem, hogy ossza meg velem (gyári yamaha dobozok fényezése miatt kellene, de nem baj, ha megvan az idomok miatt is)! Szép napot mindenkinek!
    

kawa550 121739 2018. július 23. 09:41   Válasz erre: 121736
Találgatni lehet, az igazság meg majd kiderül ha a kezedben fogod a dugókat. Meg kell mérni a hengert, hordó, ovalítás, aztán kiderül, nálam azzal nem volt gond, még látszott a gyári hónolás a (valszeg visszatekert) 90.000km-nél.
A szelepeknél a szimering csere mellé könnyen beeshet némi szelepvezető csere is, ez gyáriban darabonként(!!) 10 rugó felett van, de szakműhelyben tudnak rá megoldást valami suzukiét átesztergálva 1-2.000-ért. Nálam pl az összes kipuffoldalit cserélni kellett, közben persze jól elbaszták a szelepmarást/köszörülést, úgyhogy 5000km-el később ment a motor bontásra, mert nem voltam hajlandó újabb százezreket locsolni egy 25 éves vasba.
Emellett a tömítéskészlet úgy 40-60 rugó, attól függően hogy vissza lehet-e tenni a szelepfedél tömítéseit.
Van aki nekiáll és felújítja több százezerből, aztán van egy kurva drága öreg motorja, aminél egy fillért sem számít eladáskor a felújítás, meg van aki, mint én, inkább eladja egyben vagy darabokban, a felújítás árát hozzátéve meg vesz egy fiatalabb jó állapotút.
    

.HLaci. 121738 2018. július 23. 08:46   Válasz erre: 121735
Nekem az érzékelők kivétele,és a helyük tisztítása megoldotta a problémát,hiába voltak mérés alapján működőképesek,a ház és az érzékelő közti fémes kapcsolat hiánya okozhatta a gondot.
A hibakódok törlése után most működik az első/hátsó kör is.
Alapvetően a manual azt írja,hogy ha teszt módban működik a hidraulika,akkor a szelepek működőképesnek tekinthetőek.
    

lendvai 121737 2018. július 23. 07:56   Válasz erre: 121736
Erre nem lehet itt egzakt választ adni. Kawának elég volt, lehet neked is elég lesz, de ha pl oválisra kopott a henger akkor nem. A szétszedés után derülnek ki ezek.
    

fer 121736 2018. július 23. 07:34   Válasz erre: 121728
Akkor a szelepszár szimering csere mellett a fúrás helyett elég lehet csak a gyűrűzés? Mert gyűrűszettet találtam cirka 18K-ért, dugószett az már húzósabb lenne 150k+fúrás! Meg még a tömítések!
    

lendvai 121735 2018. július 22. 12:29   Válasz erre: 121734
Teszt üzemmódban is ABS relé működteti a motort és a mágnesszelepeket, ezért én első körben azt elvetettem, mert az első kör amúgy ok. A diagnosztikánál a gyengébb hátsó kör pulzálás miatt gyanakszom arra, hogy szorul a hátsó szelep és nem tudja eléggé elvenni a nyomást. Erre még kipróbálok egy két emberes tesztet, egyik működteti a diagnosztikát, a másik előfeszíti a hátsó kereket és kiderül, hogy periodikusan elengedi-e a nyomást.
    

.HLaci. 121734 2018. július 22. 10:45   Válasz erre: 121621
Tanácsodat megfogadva,kivittem egy poros útra a gépet,és teszteltem az ABS-t.
Mindkét kerék blokkol,viszont az Abs hibajelzés nélküli,teszt módban a hidraulika teszi a dolgát,a kerék érzékelők ellenállása rendben,a kereket forgatva rajtuk feszültség indukálódik.
A gyanúsított számomra az ABS relé.
    

kawa550 121733 2018. július 22. 09:38   Válasz erre: 121732
Nekem úgy 2 éve mannol van az összes motorban meg kocsiban, semmi baj sincs vele.
https://mannol.hu/
    

fer 121732 2018. július 22. 09:27   Válasz erre: 121727
Nincs baj a manuallal, ez is említi az éghajlatonként eltérő viszkozitásokat, engem az alsó kép zavart meg! Akkor maradok a 10w 40 - es silkolene-él, bár ha fogyasztani fogja, akkor választok valami olcsóbbat, az er-5-be nekem bevált az eni olaj is annak csak 1600 literje! Meg még ajánlották motorba az ENEOS Premium 10W-40 abból 4L csak 5100!
    

lendvai 121731 2018. július 22. 09:20  
Egy klasszikus szépség, csatos rögzítésű tankkal. Gondolom azért, hogy egyszerű legyen leszedni, ha már gyakran kellett szerelni. :-)
    

lendvai 121730 2018. július 22. 09:06   Válasz erre: 121729
Hehe, ez már nagyon hiányzott az én rossz májamnak. :-))))))
Tegnap azért én is láttam egy olasz bácsit egy régebbi Ducatin ülni a bejáratnál, nagyon vizsgálgatott valamit a műszerfalán, rázta a fejét és szentségelt (az arckifejezése alapján, érteni nem értettük, mert olaszul tette).
De hogy mennyi Multistrada van ott, az beszédes, abból volt a legtöbb.
    

vasutas 121729 2018. július 22. 06:23  
A jövő héten az én motorom is megeszik egy liter olajat várhatóan.-:) A nyolc literes fogyasztást sem fogom sokallni.-:) Elviszem a hegyekbe ,,, persze a szokásos bmw-s társasággal. Kérésükre az utánfutót is előkészítettem, tapasztalatból tudják, szükség lehet rá,,-:))
    

kawa550 121728 2018. július 21. 22:41   Válasz erre: 121723
Enyém se füstölt, nem is csepegett, oszt mégis benyelt 3 litert 2 olajcsere(6000)közt. Gyűrűzés meg szelepszárszimering után nem volt fogyás.
    

lendvai 121727 2018. július 21. 21:43   Válasz erre: 121726
Nem tudom milyen manual írja, hogy csak egyfajta viszkozitás jó bele, de azt a manualt nyugodtan eldobhatod. A Service manual tartományokat ad meg, a mi éghajlatunkon normál használat mellett a 10W-40 teljesen jó bele.
    

fer 121726 2018. július 21. 20:56   Válasz erre: 121724
Most olvasom a manualt, hogy 10W 30-as kellene bele, nekem most silkolene comp4 10w 40 van benne, lehet nem szereti ezt az olajat?
    

fer 121725 2018. július 21. 20:53   Válasz erre: 121724
Igen, indulás után kb fél óra múlva álltam meg ellenőrizni!
    

lendvai 121724 2018. július 21. 20:47   Válasz erre: 121723
Amikor elindultál járattad mielőtt megnézted a szintet?
    

fer 121723 2018. július 21. 20:33  
Fogy az olajam a mociból, mikor megjöttem a balatoni turáról (454km) nézem a szintet, de már az alsó vonalig sem ér, mikor elindultam, még a két vonal között volt, pedig nem füstöl, olajfolyást sem látok sehol, akkor hová tűnhet ennyi olaj? Lent maradna a karterbe és nem bírja a pumpa visszadolgozni a tartályba? Holnap leengedem a kartert megnézem mennyi maradt alul!
    

lendvai 121721 2018. július 21. 19:58  
Séf bácsinak el is felejtettem említeni, hogy mindketten átrendeztük már a szabadságunkat, megyünk a rosszvasammal ész nélkül-fék nélkül, úgyhogy gyúrjál szorgalmasan alkarra. :-)))))
    

fer 121720 2018. július 21. 19:21  
Újabb tragédia, el is terelték a forgalmat, csak az autópályán lehetett továbbmenni, és pont arra voltam! https://www.sonline.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/halalos-baleset-miatt-teljes-utzar-van-a-7-esen-1133228/
    

lendvai 121719 2018. július 21. 18:04  
Japán motorok közül TDM900 képviseltette magát a legnagyobb számban, az összes többi japán, olasz és német képviselőit egy kezemen össze tudtam számolni.
Ez mondjuk érthető is, hiszen anno a Yamaha épített egy megbízható Ducatit, úgy hívták, hogy TRX850.
    

lendvai 121718 2018. július 21. 17:59  
Petrucci MotoGP gépe. A pórnép kedvéért időnként beröffentették, mi pont akkor jártunk ott. Már a hangján érezni, hogy meg akar ölni. :-)
Vége a mai napnak is, végig borzongató volt az a sok vérbő olasz ribanc. :-) Meg volt néhány szép signorina is, néhányuk motort hajtott, főleg a Monstert szeretik, de azért néhányuk a hidegrázós fajta szárazkuplungos Superbike sportgéppel érkezett.
    

lendvai 121717 2018. július 21. 09:57  
Több, mint egy órája non-stop mennydörgést hallgatunk, gyönyörű vasak, délben indul az ereszd el a hajam. Addig a látogatók körözgethetnek itt a saját motorjaikkal, már aki megfelelő jegyet vett hozzá.
    

mati12 121716 2018. július 21. 08:49  
Én felmatricázott Bmw robogós rendőrt láttam Budvában
    

Fido71 121715 2018. július 21. 07:56  
Montenegróban meg egy TMax-os rendőr bírságolt meg 70 euróra mindhármunkat.
210-ből alkudtuk.
    

fer 121714 2018. július 21. 06:56   Válasz erre: 121712
Az enyém speciel rendőrmotor volt sógóréknál, a matrica még rajta is van a plexin!
    

kawa550 121713 2018. július 20. 23:35   Válasz erre: 121712
:))))))
https://kurvenfahrerblog.wordpress.com/2018/03/18/mehr-ps-und-rasse-fuer-die-polizei/
    

Itil900 121712 2018. július 20. 23:26   Válasz erre: 121688
Volt nekem is béjemvém. Szerettem is, meg bajom is volt vele. Amennyiben ennyire szerviz igényes mi a sz..ért vesz a yard ilyen vasakat?
Ja, ha valaki nem tudná: motoros rendőr felvételi: T D M - mel!!! " Ha ezt nem tudod kezelni faszika, semmit, bukta"
    

lendvai 121711 2018. július 20. 21:38   Válasz erre: 121709
Érdekes egy személyiségzavar ez, amikor egyesek görcsösen ragaszkodnak hozzá, hogy házhoz jöhessenek a pofonért. :-) Ez itt már klinikai szint és a vonatkozó tudományok jelenleg rendelkezésre álló tapasztalatai alapján elhanyagolható a gyógyulás esélye. :-)
    

kawa550 121710 2018. július 20. 20:30   Válasz erre: 121708
Lehet, szerencsétlennek ez már mind1, én csak annyit hallottam soproni mentőstől hogy a srác valszeg vétlen volt.
    

kawa550 121709 2018. július 20. 20:28   Válasz erre: 121707
Mondom én hogy inkább tanulnod kéne, nem észt osztani itt, mert akkor tudnád, hogy Wr.Neustadt nem burgenlandban van. :))))))))
    

.HLaci. 121708 2018. július 20. 20:26   Válasz erre: 121706
Van féknyom,gondolom keresztben érte el a furgont,a hátsó kerék blokkolhatott.
    

night-rider 121707 2018. július 20. 20:24   Válasz erre: 121691
Gyulaúr! Hozzád képest lehet hogy nem vagyok egy lángelme /professzor/ de burgenlandi parasztok csicskája sem..és ezek tények..meg az is ,hogy te a nanotechnologiától az érsebészetig mindenkinél mindent jobban tudsz...
    

kawa550 121706 2018. július 20. 20:23   Válasz erre: 121702
Fura, totál oldalba kapta, az látszik a kocsi oldalán, de a teló meg egyenes maradt.
    

kawa550 121705 2018. július 20. 20:19   Válasz erre: 121700
Én? Éééén?! Hát volt ilyesmire csak 1x is példa?! :)))))))
    


kawa550 121703 2018. július 20. 20:18   Válasz erre: 121699
Ja, az egyébként 6-7 perces Sopron-Nagycenk út ma egy 40km-es osztrák kerülővel volt a legrövidebb, mert azt 1 óra alatt le lehetett tudni.
    

.HLaci. 121702 2018. július 20. 20:15   Válasz erre: 121695
Ha megnézed a képeket,egy furgon megfordult az útszéli parkolónál,a srác meg telibe kapta az oldalát.Nem mehetett gyorsan,a motor viszonylag egyben,de azonnal megállt,és az ugye a legrosszabb verzió.
    

fer 121701 2018. július 20. 20:14   Válasz erre: 121675
Ma voltam vele 166Km-t (Pápa oda-vissza), nem volt semmi gond (kopp-kopp) hazaérve kipróbáltam, megy-e a venti, frankó volt!
    

lendvai 121700 2018. július 20. 19:57   Válasz erre: 121698
Te mostan itten kóstolgatsz engem begipszelt kézzel? :-))))))))
    

1Laciapu 121699 2018. július 20. 19:49   Válasz erre: 121695
Ne is mond. Egy emberem négy óra helyett negyed nyolckor ért haza Sopronból, totális káosz volt...
    

kawa550 121698 2018. július 20. 18:58   Válasz erre: 121697
Jóvan b+, de olyan vagy mint a viktor, osztogatni akarsz, mikor üres a kincstár.....:)))))))))))
    

lendvai 121697 2018. július 20. 18:55   Válasz erre: 121696
Tudom én azt, bele van kódolva a DNS-embe az észosztási hajlam.:-)))))))
    

kawa550 121696 2018. július 20. 18:34   Válasz erre: 121693
Most mondjam, hogy kinek nem inge? Ha meg felveszi, annak oka van.....:)))))))))))
    

kawa550 121695 2018. július 20. 18:33  
Megint meghalt egy motoros itt a falu szélénél a főúton. Hihetetlen b+, hogy egy mindkét irányból tök egyenes főúton minden évben meghal itt 1-2 ember, csak mert van 1db kibaszott bukkanó. Ráadásul egy fiatal peresztegi gyerek, tehát napi szinten mehetett itt, egyszerűen nem bírom felfogni, hogy mit lehet itt így elbaszni, főleg motorral amiről átlátni az autók felett.
Másrészt a rendőrség is bizonyítja megint a tökéletes alkalmatlanságát. 4(!!!!!) órája le van zárva mindkét irányból a főút, rendőri irányítás nincs, csak lezárás hogy erre nem lehet. Útközben 5 fel alá kocsikázó rendőrautót láttam. Kópháza Sopron felől megközelíthetetlen, 4 irányból próbáltam hazajutni mire az 5.-en sikerült, az erdőn keresztül, de csak mert itt lakom a sínek mellet és átsétáltam az erdőszélről. Hogy mekkora ökörnek kell lennie a parancsnokuknak, hogy nem képesek időben mozdulni a nyári csúcsforgalomban péntek délután, mikor nyilvánvaló hogy irányítás nélkül fél órán belül ez lesz......
    

kawa550 121694 2018. július 20. 18:24   Válasz erre: 121688
Tudom, de ez olyan magaslabda sztori, amit nem lehet kihagyni! :)))))))
    

lendvai 121693 2018. július 20. 18:24   Válasz erre: 121691
Már azt hittem első olvasatra, hogy nekem írtad, be is húztam fülem-farkam. :-)))))
    

kawa550 121692 2018. július 20. 18:24   Válasz erre: 121690
Na! Má 2x volt fagyizni a balatonnál! Az oda vissza akár 400km is lehet! :)))))
    

kawa550 121691 2018. július 20. 18:21   Válasz erre: 121683
Ha a tanulásra is annyi időt fordítanál, mint a rosszindulatú beszólásokra meg a felesleges észosztásra, akkor nem kéne találgatnod. Jobb klikk a képre, képkeresés ezzel és ott a kép linkje, címe, térkép meg amit akarsz.
    

lendvai 121690 2018. július 20. 17:37   Válasz erre: 121682
Dabason? Mit keresnénk mi ott? :-)))))))
    

lendvai 121689 2018. július 20. 17:34  
Ma délután tömény gépészeti orgiában volt részünk. Holnap két kerekűekkel folytatjuk.
    

Endruz 121688 2018. július 20. 16:58   Válasz erre: 121673
Gyula az legyen a legnagyobb probléma!!!

A ragasztó anyag vonatkozásában mellé nyúltak...viszont a német precizitást figyelembe véve 100 km-en belül adta meg magát mind a kettő :-)

Ráadásul nem ez volt a széria felszereltsége az biztosan még ma is bírja valaki motorján :-))
    

Flenegen 121687 2018. július 20. 16:52  
Ami az egyik oldalon elveszik, az megjön a másikon:)

Az olcsóbb európai termék áramlik japánba, így a megnövekedett darabszám árcsökkenést hoz:)
    

mati12 121685 2018. július 20. 16:33  
Jó hír a Japán márkák kedvelőinek kevésbé jó a Flenegennek...:-))
https://hegylakok.hu/2018/07/olcsobba-valhatnak-a-japan-motorok/
    


night-rider 121683 2018. július 20. 16:22   Válasz erre: 121679
én slunj-ra tippelek..
    

kawa550 121682 2018. július 20. 16:07   Válasz erre: 121679
Hát, Mati alábbi csapásirányát folytatva olyan 2.5 flenegen(ez az a távolság amit évente lemotorozik) távolságra délnek.:)))))))))))))))))
    

mati12 121681 2018. július 20. 16:02   Válasz erre: 121676
Hogy tudnád üzemmelegen előcsalogatni a jelenséget amikor még soseem volt üzemmeleg a géped...! :-)))
    

lendvai 121679 2018. július 20. 15:48   Válasz erre: 121674
Ööö...hol van ez a patakpart, ahol fohászkodnunk kell? :-))))
    

kawa550 121678 2018. július 20. 11:46  
Na, azért járok én annyit Senjbe. :)))))))))))
Totalbike z900rs
"Képzeljétek el a szituációt: huszonöt fok van, szikrázó napsütés, éppen a kávédat iszogatod Senjben a kikötő mellett. Legelteted a szemed a Kawa napfényben pompázó fényezésén, el nem múló formáin. Bár rengeteg motor áll a parkolóban, mégis csak a tiédet bámulják. A laikusok azért, mert azt hiszik, régi – a motorosok azért, mert tudják, hogy új. Aztán elteszed a Ray Banedet, és felveszed a bőrdzsekidet, hogy nekivágj a parti szerpentinnek. A stílus elkülönít az elhaladó tucat-túrázótóktól és utcai versenyzőktől. Indítasz, a telt dörmögés és váltó finom klattyanása elégedettséggel tölt el. Gyorsan felváltogatsz, melegedjen meg a pihenő után a motor és a gumi is rendesen. Hova rohanni?
Egyébként is élvezed a panorámát a sós szélben, ahogy a párás horizonton találkozik a zöld hegyoldal és a kék tenger. Csak suhansz és döntögetsz negyedik-ötödikben, a néhány egyenesben néha szúrsz egy hatost is. Elengeded a mindenáron térdelő sportmotorosokat, szánva intesz az agyonpakolt, kolóniában közlekedő túra-ndurósoknak. Karlobagtól kezdenek szűkülni a kanyarok, addigra te és a technika is rá hangolódtatok. A város utáni jobbos visszafordítónál rámarsz az első fékre és visszadobod kettőbe.
Bár van csúszókuplung, szereted hallani a gázfröccs mérges dörmögését. Bátran befékezel a kanyarba, tapadásban itt éppen nincs hiány. A kandallómeleg aszfalton csak akkor lépne működésbe az ABS, ha nagyon elkottáznál valamit. Nem is volt idő élvezni a dőlésszöget, már teszed is át balra. Már alulról is tol, de a hangja miatt elforgatod kilencig, csak aztán dugod lapon a harmadikat. A tempó éppen csak száz fölötti, de halad ez, ha kergetik. Bár mesésen csillog lent a víz az öbölben, nincs idő bámészkodni. Jön a következő visszafordító, megint vissza kettő és hopp, karcol a lábtartó! Nem is baj, legalább jelzi, hogy nem tétre megy a játszma."
    

kawa550 121677 2018. július 20. 11:18   Válasz erre: 121676
Ilyen egy igazi béjemvé kereskedő, gyorsan kitalál egy álproblémát, hátha akkor több motort tud eladni. :)))))))))))
Kb 30x volt ez eddig téma, te is olvastál róla ugyan ennyiszer. Van aki leszarja a hangot és él boldogan, van aki olajat vált és megtalálja a megoldást, míg mások a kuplungrugókat cserélve javítják, megint mások a kosár alatti csapágy cseréjével. Szerintem meg ha bereked az ember és egyaránt gyógyulhat talpmasszázstól, beöntéstől meg mormota kenőcstől is, mindegy csak legyen valami, akkor ott nincs is igazi betegség, szóval én leszarás párti vagyok. :D
    

Flenegen 121676 2018. július 20. 10:39  
Volt-e bárkinek olyan jellegű tapasztalata 900-assal, hogy hidegen ( 30-40 másodperc alapjáraton járatást követően kb 100 m első jelzőlámpától induláskor ) 2500 fordulat körül vagy felett, intenzívebb elinduláskor a kupplung csúszik és érdekes erős surlodó / nyikorgó hangot ad? Csak hidegen, ha üzemmeleg a motor, már nem tudom előcsalogatni a jelenséget.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők