lendvai | 121878 | 2018. július 29. 18:14 |
Ritával ma útközben már arról értekeztünk érdemes-e új motort venni hitelre. :-) Ő benne van, amennyiben jó a hitelkonstrukció. Én hajlok az 1-2 éves használtra, részben az értékvesztés, részben a ki nem fizetett garanciális szervizek miatt. De persze van az a konstrukció, ami láttán én is hagyom magam elcsábítani. :-))) Áldott jó asszonyom van nekem, tenyerén hordoz engem a sors. :-)))))
|
lendvai | 121877 | 2018. július 29. 18:10 |
Ma elmentünk Vigántpetendre langallót enni egy kisebb társasággal. Voltak aggályaim a meleg, valamint a kapolcsi e hétvégi Művészetek völgye rendezvény miatt, de egész sima út volt és várakozni se kellett többet. A Balatonra igyekvők kreálta több száz méteres sorokat kikerülve viszont azon tűnődtem miért jó az egyeseknek, hogy órákat rohadnak a forróságban a dugóban rostokolva (amennyiben a klíma pl nem működik az autóban), hogy utána a forróságban rostoklás miatt ingerült emberek hada között nyomorogva megmerüljön a poshadt vízben, lehűtendő magát amiatt, hogy órákat rostokolt a forróságban. A fene se érti ezt. Szerintem hülyék. :-)))
|
Itil900 | 121876 | 2018. július 29. 07:17 |
https://nzi.hu/bukosisak/felnyithato-bukosisakok/178-290-03-combi-duo-online Ki keresett bukót??? |
kawa550 | 121875 | 2018. július 29. 00:56 | Válasz erre: 121864 |
Akkor vegyél egy gyári méretűt, aztán bökd fel nagyobbra.
|
Itil900 | 121872 | 2018. július 28. 20:03 | Válasz erre: 121868 |
Ezért még a multistradat is odaadnád! http://zweitakt.5mp.eu/web.php?a=zweitakt&o=u0kVGHQ4qI ![]() |
Itil900 | 121870 | 2018. július 28. 19:55 | Válasz erre: 121854 |
Hallgass Itil papára: végy egy ecsetet...:)))
|
lendvai | 121868 | 2018. július 28. 18:59 | Válasz erre: 121866 |
Azt értem, hogy hosszú a link, de a faszér' rakja ki a begépelt szöveget is a mezőn túlra? Szóval az volt a lemaradt rész, hogy kérdés, hogy 1260S lesz-e akkor és ott ilyen színkombinációban.
|
lendvai | 121867 | 2018. július 28. 18:55 | Válasz erre: 121866 |
De lehet kapni ilyen matricaszettet, nekem ez a favorit. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253494123&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=multistrada+1200s&minFirstRegistrationDate=2016&pageNumber=3&scopeId=MB&searchId=40eca57c-8c2b-1c59-cfd0-5935f7a74b43 Ezt meg fel lehet biggyeszteni az 1260S-re, az idomok ugyanazok. |
lendvai | 121866 | 2018. július 28. 18:53 | Válasz erre: 121865 |
Hát Ducatit 3MFt alatt nem is nagyon találsz. Nekünk ez a kombináció jöhet szóba ha elsön az ideje hamarosan. Rita kimondta, ez a legszebb színkombináció, kérdés, hogy 1260-ból lesz-e majd belőle. Ha nem, ott egye meg a fene, egy piros, vagy fehér alapra biztos fel lehet matricázni. :-))) https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264281383&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=multistrada+1200s&minFirstRegistrationDate=2016&pageNumber=2&scopeId=MB&searchId=972dd765-e66c-edbd-9358-2ae2e92dcc54 |
Flenegen | 121865 | 2018. július 28. 18:49 | Válasz erre: 121861 |
Osztrák oldalakat nézegettem, de a jelenelgi eur árfolyammal számolva eléggé magas az ár. Illetve egyenlőre azt sem tudom hogy mi legyen a csapásirány. Szóba került a napi igázáshoz robogó, bargman meg tmax, de néztem Super Teneret is, vfr800x-et úgyhogy széles a merítes. Mag ugye ott a fránya MX5 is. Talán a legnagyobb baj, hogy mivel hirtelen jött az elválás a TDM-től ezért lövésem sincs mit is szeretnek. A Duca meg a GS fronton meg 3 milla alatt nem nagyon van ajánlat |
lendvai | 121864 | 2018. július 28. 18:45 | Válasz erre: 121858 |
Nincs külön más méretű fúvókaszett ezekhez az Extol meg Metabo festékszórókhoz, a fekete kórság enné meg! :-))) Marad az ecset meg az AC/DC. :-))))
|
lendvai | 121863 | 2018. július 28. 18:43 | Válasz erre: 121862 |
Az mondjuk borzasztó, mennyit autóznak meg motoroznak ott a népek, 1-2 év alatt beletesznek 20-50 ezer km-t is a vasakba, bezzeg a gondoskodó magyar tulajdonos 10-15 év alatt rak bele 30 ezret, aztán adja el. :-)))
|
lendvai | 121862 | 2018. július 28. 18:40 | Válasz erre: 121860 |
Felejtsd el a hasznaltauto.hu-t, ha egy nagyobb összeget akarsz elkölteni valami vasra, akkor gondold át jobban és szánd rá azt a plusz időt és pénzt, míg elmész érte Európa valamely más országába, ahol megvan a kultúrája a járművek használatának és karbantartásának is. Én a mobile.de-n keresnék, az Accordot is ott találtam. Egy magasabb életszínvonalon élő, nem a kiskapukon és az egyéb sunnyogáson szocializálódott társadalomban nagyobb valószínűséggel találsz megfelelő gépet. Persze ott is vannak vadhajtások, nem árt, ha az embernek van kinn kapcsolata. Én ebből a szempontból szerencsés vagyok. :-))))
|
Flenegen | 121860 | 2018. július 28. 18:27 |
Én meg lassan kívülről fújom a hasznaltauto.hu kínalatát. Két oka van: 1, alig van valami érdemi ajánlat 2 ami van azt meg már 100x megnéztem... Nem lesz így semmi:( |
lendvai | 121859 | 2018. július 28. 17:35 | Válasz erre: 121858 |
Van vakolatfújóm, de azon non-stop jön a levegő, megsülne a kompresszor fél órán belül. Veszek majd egy fúvókaszettet, addig meg fülhallgató meg ecset. AC/DC-vel egész gyorsan megy. :-))) |
kawa550 | 121858 | 2018. július 28. 16:20 | Válasz erre: 121856 |
Nyomd rá rücsi fújóval, az még a tehéntaknyot is kifújja. :)))))))))
|
kawa550 | 121857 | 2018. július 28. 16:19 | Válasz erre: 121856 |
Nebassz, milyen pisztoly az? Cserélhető kis szarok, készletben kapni, épp azért mert olyan finom hogy szinte lehetetlen kimosni, 1-2 használat után cserélni kell.
![]() |
lendvai | 121856 | 2018. július 28. 14:41 | Válasz erre: 121855 |
Nincs benne szűrő, nincs mit kiszedni, kitekerve is szaggatottan fújta HVLP-vel. Az adatlapokat elnézve nem javasolják szórással felvinni, az okát nem tudom, mert hengereléssel viszont lehet. Fene se érti.
|
kawa550 | 121855 | 2018. július 28. 14:35 | Válasz erre: 121854 |
Vegyél a festékboltban szűrős papírtölcsért, szűrd át azt a szart mielőtt a pisztolyba teszed, és a pisztoly tartályából vedd ki a kis műanyag szűrőt ami a torkánál van. Nem enged elég anyagot át a folyamatos festéshez, azért jön csak levegő, meg persze az se mindegy, mennyire tekered ki a tű csavarját.
|
lendvai | 121854 | 2018. július 28. 14:14 |
Elkezdtem vizes lazúrt szórni a frissen vásárolt HVLP pisztollyal, de nem volt igazán sikeres. Többször fújt levegőt, mint lazúrt, lehet az 1.4-es fúvóka kicsi a lazúrhoz? Belül tiszta, nem tömte el semmi a furatokat. A normál pisztoly meg fúj ugyan, de szinte állandóan megy mellette a kompresszor és mivel felső tartályos nem igazán alkalmas felfelé festésre. Most túrok némi infót a Google-on. |
night-rider | 121851 | 2018. július 27. 14:30 | Válasz erre: 121847 |
A bmw motorkerékpárokat hivjuk egymásközt bmp-nek)))) a harleyt meg hurligurlinak...
|
fer | 121849 | 2018. július 27. 13:50 | Válasz erre: 121847 |
24 éve ennek a tornyában izzadtam, nem hiába vonzott, ezen is lánc van:)
|
lendvai | 121847 | 2018. július 27. 13:47 |
Navazze, Flenegen, akkora a puttony, hogy MX-5 helyett inkább a BMP-t ajánlják? :-)))))
![]() |
night-rider | 121846 | 2018. július 27. 13:36 | Válasz erre: 121839 |
én már ismerem vagyis találkoztunk személyesen hát a méret 2-3xl ezért akármilyen gépsas nem való alá mert úgy nézne ki mint uru+a huru rizskályhából akármit meg sem vehet. bmp-ből már nagyobb a választék na meg hurligurli
|
Itil900 | 121845 | 2018. július 27. 13:26 | Válasz erre: 121843 |
Ezt azért megnézném alattad! Mást nem, ami alattad van! :))
|
Itil900 | 121844 | 2018. július 27. 13:24 |
https://hegylakok.hu/2018/07/sirok-rendori-ellenorzes/ Figyu van!!! |
kawa550 | 121843 | 2018. július 27. 13:14 | Válasz erre: 121841 |
Ilyent kapni a rexihez is, gondoltam is rá, hogy ha majd eccer cserélem a csúszott fedelet, akkor már miért ne egy ilyenre? http://www.kwickstand.net/Hyper-Formance.com/AdvancerMan.com_files/unknown_2.jpg |
kawa550 | 121842 | 2018. július 27. 13:11 | Válasz erre: 121839 |
Najóvanám! Ezzel nem vezecc meg hogy valahol valamikor integetett nekem egy bukósisakos csávó, oszt akkor az már biztos hogy te voltál! :)))))))))
|
lendvai | 121841 | 2018. július 27. 12:57 | Válasz erre: 121836 |
Flenegen | 121839 | 2018. július 27. 12:44 | Válasz erre: 121838 |
Fido, Night Rider, Angol,Robi, meg Te is láttál, csak haver után gurultam Tihanyba 2-3 éve mikor Ti vetkőztetek. Dudáltam, intettem, Ti vissza, úgyhogy ne reklamálj nekem!
|
kawa550 | 121838 | 2018. július 27. 12:23 | Válasz erre: 121837 |
Há' iszen ez az, hogy senki se ismer, mert még sose láttunk! :))))))
|
Flenegen | 121837 | 2018. július 27. 11:55 | Válasz erre: 121836 |
Ha nem ismernékek benneteket már megsértődtem volna , de csakazért sem fogok:)
|
kawa550 | 121836 | 2018. július 27. 11:40 | Válasz erre: 121831 |
Baccki, ezen 2 évente vagy 20.000-ként szíjat kell cserélni. Te leszel az első duki tulaj, aki 500km-enként vezérműszíjat cserél! :))))))))))
|
lendvai | 121835 | 2018. július 27. 11:29 | Válasz erre: 121834 |
Amúgy meg úgysem gondolod komolyan, ismerünk már. :-))))
|
lendvai | 121834 | 2018. július 27. 11:28 | Válasz erre: 121831 |
Ez azért már nem az az olasz ribi, ami most fut. :-) A mostaniak egy fokkal még szebbek és izgalmasabbak. Nem tudom mikor vette meg az Audi, a mostaniak megbízhatóságát illetően elég jó példa az a pár őrült kínai, akik eljöttek velük Hong Kongból Misanóba. :-) Én kintről fogom behozni, többek között azért, amit a hirdetésben látsz meg olvasol. Dobozok sehol, extrákat plusz pénzért adom, igaz most azok vannak rajta, szeretem az ilyen hirdetéseket, lapozok tovább. :-) 8 éves motorban 32 ezer km, aha. Elvileg mostanában esett át az első vezérlés ellenőrzésen/beállításon. Nézd meg kinn, átlag 2 éves motorban van ennyi km. A karbantartás miatt ne aggódj, nem ördögtől való a Testastretta DVT, TDM-en 40 ezer km-enként kell ellenőrizni a szelephézagot, itt 30 ezer, na bumm. A net tele van infóval, van egy kb 1400 oldalas szervizkönyvem hozzá, klasszisokkal színvonalasabb anyag, mint a TDM-é, színes fotókkal, a speciális szerszámok is elég elfogadható áron futnak. Figyelni kell a periódusokra, mert ez szíjas vezérlés, nem láncos. Az elektronikát meg mi szállítjuk hozzá, már csak meg kell találnom a kontaktot. :-) Vagy fizetsz a szerviznek, az kényelmesebb, de én kíváncsi mérnök vagyok és szeretem magam csinálni az ilyesmit. :-) |
Flenegen | 121833 | 2018. július 27. 10:57 | Válasz erre: 121832 |
Kacérkodom vele, hogy a R1200GS-t ami itt van hazaviszem a hétvégére. Már 2 napja nem látott motort az udvar:)
|
night-rider | 121832 | 2018. július 27. 10:51 | Válasz erre: 121831 |
veze ez a motor elveszik alattad állandóan fa.. szagú lesz a leheleted ....ja meg a lacikával álltalánydijjas javitási szerződést köthetsz...na nem pont azért mert meghibásodik ,hanem az időszakos karbantartás...motorozz inkább mindig azzal ami a szervizben van ott csak tankolni kell
|
Flenegen | 121831 | 2018. július 27. 09:59 |
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/multistrada_1200/ducati_multistrada_1200_abs-13224382
|
lendvai | 121829 | 2018. július 27. 09:07 | Válasz erre: 121827 |
Mire gondoltál olasz ribi alatt, a Fiat MX-5-jére? :-)
|
Flenegen | 121828 | 2018. július 26. 23:15 | Válasz erre: 121825 |
Az S1000R egy seggrakéta, nem az én világom és alog fértem el rajta. Az XR érdekelne de abból most nincs gépünk. Majd a tavasszal:( A GS Adventure viszont tényleg jó:) |
Flenegen | 121827 | 2018. július 26. 23:13 | Válasz erre: 121826 |
Tervezem én már rég, eddig a motor miatt nem vettem meg. Most hogy nincs motor, egyre erősebb a kísértés. Volt itt egy Győrben, de az nem tül szêp. Most várok, oszt mai először szembejön és szerelem lesz. De ma került fel egy szép olasz ribi is:) |
lendvai | 121826 | 2018. július 26. 22:20 | Válasz erre: 121822 |
Te is nézegetsz már egy ideje, mikor tervezed megvenni? :-)
|
Flenegen | 121824 | 2018. július 26. 21:20 | Válasz erre: 121823 |
Amióta Leier-ben vagyok többet motoroztam BMW-vel mint a sajátommal:) 1200 GS RT, S1000 R K1600 Grand America, C650 Gt |
frici105 | 121823 | 2018. július 26. 21:08 | Válasz erre: 121822 |
:) Ezek szerint majd a Mazda után rájössz, hogy kell egy BMW motor.
|
Flenegen | 121822 | 2018. július 26. 21:00 | Válasz erre: 121821 |
Van kristálygömböd:) Ma egy Mazda MX-5 öt néztem meg s a családnak is tetszik:) Nem kell sisak meg beöltözni, a kutyanis elfér és van teteje meg szól benne a zene! :) |
frici105 | 121821 | 2018. július 26. 20:50 | Válasz erre: 121820 |
Olvastam a problémádat… Ne búslakodj, lesz helyette BMW. :)
|
Flenegen | 121820 | 2018. július 26. 20:36 | Válasz erre: 121819 |
Igen. Az enyém volt a motor. Sajnos el kellett engednem a motort is és a Red Baront is.
|
Nmiki | 121818 | 2018. július 26. 15:30 | Válasz erre: 121810 |
Elég hamar elfelejtetted, h 300-as Burgi nem létezik. Pedig a tdm előtt évekig ilyet hajtottál. Betti a mai napig emlegeti a "műanyag motor" ( by Tudike) kényelmét.
|
Itil900 | 121815 | 2018. július 26. 13:23 | Válasz erre: 121793 |
Bmw F650: 8000 km, Kawasaki Z750 3000 km és a Tdm- en szintén ez tejesít. Szinte tanknál koppanó kormány és még mindig taoad. Ha ezt tudja alattam más guni teljesíteni, átlovagolok egyenlőrterre esküszök, nekem bizonyított az én stílusimban, de én nem vadászok kanyarokra kőkeményen sem a Mátrában, sem az Alpokban ,sem a Himaláján. Óvatos duhaj!
|
kawa550 | 121814 | 2018. július 26. 11:03 | Válasz erre: 121812 |
Értem én, és meg is hátrálok azonnal, ekkora tudással szemben én nem vagyok eléggé felvértezve, így mostantól magamévá teszem azt az alaptételt, hogy adott kategória adott termékéből kiindulva ezentúl mélyreható következtetéseket vonhatunk le egy teljesen más kategória teljesen más termékéről, akkor is ha a másik kategória termékéről szemernyi gyakorlati tapasztalatunk nincs is. Nyilván.:)))))))))))))
|
lendvai | 121813 | 2018. július 26. 10:28 | Válasz erre: 121812 |
Hiányolom azt a szemléletet, amivel ezt hitelesnek tudnánk tekinteni. A fejlesztés egy dolog, még az is lehet, hogy pénzügyi, marketing vagy szimplán mérnöki okokból visszaesik az utód. Egy teszt viszont akkor tekinthető reprezentatívnak, ha nagyszámú gumit tesztelnek pontosan ugyanolyan körülmények között. A lenti példák minden esetben szubjektívek, hiszen a gumi kopása függhet többek között: - tömegtől -kanyarsebességtől -gumi és az útfelület közötti súrlódási együtthatótól -kanyarban fellépő különféle, gumira ható erőktől -az adott távon bejárt pálya karakterisztikájától -a pillanatnyi vezetési stílustól Meg ilyenek. Ezek fényében akár az is előfordulhat, hogy egy másik motorn, másik vezetőnél pont helyet cserélne két gumi. Ezért nem tudok például én komolyan venni egyszavas kommenteket gumik kiválasztásánál, mert nem hiteles. Én majd eldöntöm, hogy az én motoromhoz, vezetési stílusomhoz, útviszonyaimhoz melyik gumi lesz a megfelelő (gumik, mert biztos, hogy több alternatíva is van). Ezért is vonatkozik minden gumival kapcsolatos kommentem az én személyes tapasztalataimra, de soha nem kérnék senkit, hogy például te Michelin Road 5-öt vegyél, mert az a legjobb. Lehet, hogy nekem azzal vannak eddig a legjobb tapasztalataim, de másnak lehet, hogy másfajta gumi fekszik. De természetesen adott szituációban mind hülyék vagyunk, velem az élen, én személy szerint annyira nem értek semmihez, hogy már szégyellni sem tudom magam. :-)))))))) És jönni fog a válasz, ilyen az emberi psziché (lehet, hogy ebben mégis tudok valamit, el se hiszem :-)))), ebben nagy összegbe fogadnék, ha lehetne a fogadóirodákban ilyesmire fogadni. :-))))) |
Levi990 | 121812 | 2018. július 26. 06:15 | Válasz erre: 121804 |
Nem kevertem semmit semmivel, nagyon jól tudom és szerintem mindenki mert sokszor leírtad már hogy na majd most a contival nem fogsz hasraesni. Nagyon egyszerű, annyit írtam hogy a sport rosszabb lett mint az elődei, valszeg a road is rosszabb lesz hiszen egyszerre fejlesztették őket, nem úgy mint a metzeleres példád... |
Fido71 | 121810 | 2018. július 25. 22:29 |
A múlt heti túrán kb.2500 km-t egy 300-as Burgman után mentem. 3 doboz, 3 személy. :))))))))) 2 decivel evett többet rendre az enyém, így 4,1-4,3 között fogyott. az utolsó 500 km-t /Tribunjtól hazáig/ már egyedül tettem meg, 5,5 lett. Autópályán egy métert nem mentem... |
kawa550 | 121809 | 2018. július 25. 22:23 | Válasz erre: 121806 |
Hát azt nem csodálom, tátom néha a számat, mikor pl zzr1400- on látok pr4-et meg hasonlókat. Ha kiszolgálja a ridert, akkor meg a zzr-t nem értem hogy minek.....
|
yamaszaki | 121807 | 2018. július 25. 21:48 | Válasz erre: 121801 |
Nekem pl:valóban 5-5.5 liter a 4tx,SZINTE minden körülmény között. És ezt hozza már 8-éve.De még két személlyel pakolva,hegyekben sem durvul el a fogyasztása.
|
lendvai | 121806 | 2018. július 25. 21:39 | Válasz erre: 121805 |
Szerintem öregszel, nem mered már annyira húzni neki, azért nincs feneketlen fogyasztás. :-)))) A hétvégén a Race of Champions-on a régi legenda Troy Bayliss volt, aki kiszaladt a kavicságyba a V4S Panigaléval, bizony tudomásul kell vennünk, hogy 50 felé már nincs meg a huszonéves fizikum. :-)))) De amit a többiek műveltek az egy másik dimenzió volt. Az aktív MotoGP-seknek szerintem szóltak, hogy pár hét múlva verseny, össze ne merjék törni magukat, de a tesztpilótájuknak Pirro-nak valószínűleg azt mondták, fiam, te túléltél egy 300-as buktát, meg amúgy is ez a dolgod, ami a csövön kifér. :-) Hát úgy is ment. :-)) Petrucci megjegyezte, hogy a gumik azért még nem értek fel a teljesítményhez (214LE), ennek megfelelően azért csúszkáltak is néha. De a hangjuk az lúdbőröztető volt. :-))) |
kawa550 | 121805 | 2018. július 25. 21:20 | Válasz erre: 121802 |
Engem sem érdekel mennyit fogyaszt, bár szinte mindig kiszámolom, motornál is meg autónál is, mert az indokolatlan nagy változás jelezhet hibát, pl az sx4-nél így vettem észre hogy a 2 hónapja cserélt lambda szonda gyári hibás, egyik napról a másikra 1.5 literrel többet fogyasztott, más jele nem volt. Tehén inkább 7 vagy felette evett, főleg ha hajtottam, Rexi 6-7 közt inog, de ha nagyon gyepálom, akkor sincs meg a 8, pedig tesztekben gyakran említik negatívumnak a feneketlen fogyasztást, amit a tádé simán tudott űberelni. Meg még rengeteg más motor is.
|
kawa550 | 121804 | 2018. július 25. 21:13 | Válasz erre: 121803 |
Nem kell a sértődős vaker, te keverted a szezont a faxommal, ennyi történt. Nem hasonlítjuk a Z8-at az M7rr-hez, még ha ugyan az a gyártó és a minta is hasonló, semmi közük egymáshoz, másra készült, más a gumi, más a minta.
|
Levi990 | 121803 | 2018. július 25. 20:50 | Válasz erre: 121798 |
Esedezem bocsánatért mert ide mertem írni a sportot...
|
lendvai | 121802 | 2018. július 25. 20:49 | Válasz erre: 121801 |
Tudod, hogy működik ez, az 5 az jól mutat, csípjük le a tizedest. 5 liter szerintem vagy szegénykeverékes beállítással, vagy lábujjhegyen andalogva lehet a fogyasztása, de abban meg nincs semmi élvezet. :-) A Multistrada átlagfogyasztása is 5 liter körül van, de egy tesztben bevallották, hogy ha jól meghajtották akkor kb 9 literre jött ki nekik. Az több, mint az autóm fogyasztása, de francokat nem fogja érdekelni, ha álló brével szállhatok le róla minden alkalommal. :-)))) |
kawa550 | 121801 | 2018. július 25. 20:41 | Válasz erre: 121800 |
Pedig a facsésoknál sokszor olvasom, hogy 5 litereket írnak 4tx-re. 1x a tehén is vett 5 litert. Azon az esős túrán, ahol egy 125-ös kínai chopper is jött velünk, a rider még sík egyenes úton se volt hajlandó 70 fölé menni, mert nem érezte magát biztonságban. Aztán a tankolásnál még sikerült dízelt is tankolnia a baromnak, ott elbacott még fél óránkat míg leszívták(nem őt, ő töketlen volt, a tankját). Alapjárat és gyök2 közt ingadozva sikerült a csúcsfogyasztás, én meg leszoktam arról hogy társas túrákra menjek.
|
lendvai | 121800 | 2018. július 25. 20:30 | Válasz erre: 121799 |
Én néha kiszámolom, 4-4,5 között van egyedül, 2 személlyel ugyanez 4,5-5 közé megy, a tempó lakott területen kívül 110 körül ingadozik, kanyargással fűszerezve, ott 4-5000 körül tartom a fordulatot. A 4TX az fixen 6,5-öt evett, akármit csináltam vele, normál keveréknél (szép világosbarna volt a gyertya elektróda). De igazából ez egy hobbi, az meg pénzbe kerül, mostanában nem méricskélek, ha valami elromlik akkor úgyis észreveszem, hogy gyanúsan hamar ürül ki a tank. :-) |
kawa550 | 121799 | 2018. július 25. 20:14 | Válasz erre: 121796 |
900-nál az 5 alatti átlagos, 4tx-nél jónak számít, 3vd-n max a nagyapám tud annyit fogyasztani, ha elfelejti beindítani a motort.
|
kawa550 | 121798 | 2018. július 25. 20:03 | Válasz erre: 121797 |
road3 van a képen vazzeg nem sport3, persze hogy az elkopik már 6-7000 alatt,a gyári mintamélység alig a fele. De ez a képen is látszik, a hokiütő csak a roadon van, a sportnál nem ér össze a középső és a széle minta.
|
Levi990 | 121797 | 2018. július 25. 17:50 | Válasz erre: 121787 |
Kiváncsi vagyok hogy fog beválni, havernak a sportattack3 van a motorján. Háát, 5000km ha van a hátsóban és kopásjelzőn van, pedig ő nyugisan motorozik nagyon, 6000fölé talán nem is forgatta még azt a 990-et. Nekem nem tetszett, amilyen jó volt az 1-2, ez a 3 annyira nem tetszik, lapos a profil vagy nem tudom, nehezen fordul be a kanyarba, erőből kell átbillenteni, szerintem nem elég hegyes a hátsó profil a 180/55-ben. Kicsit én csalódtam benne azon a motoron pedig nagyon rá voltam izgulva hogy veszek egy szettet ha tenyleg minden jó tulajdonsagát meghagyták az elődöknek de az élettartamát növelték. |
fer | 121796 | 2018. július 25. 17:16 | Válasz erre: 121720 |
Azt még nem is írtam, hogy a Balcsis túrán 341 km-re 16,5L benyát tankoltam, pedig nem döcögtem vele 100-120 között toltam néha feljebb is előzéskor, de nem szoktam kihúzatni üveghangig (mivel szerintem a TDM-et felesleges is)! Mennyit kajálna, ha betartanám a sebességre vonatkozó szabályokat? Ma is megvolt a program, első fékmunkahengerek tisztítása + folyadék csere, muszáj volt mivel elég nehéz volt tolni, és üres guruláskor elég érezhetően lassult! Most szuper lett, alig akar lassulni és könnyebb tolni is, holnap jön a hátsó fék is!
|
lendvai | 121795 | 2018. július 25. 13:12 | Válasz erre: 121790 |
Most hogy mondod én is egy elbaszott fékezés eredményeképpen hoztam létre VVLaci falidíszét. :-))) A másik firka viszont fékezés nélkül jött létre, igaz az szürkeaszfalt volt, azon meg talán csak a szöges gumi tapad, ha elég hegyes. :-))))) |
kawa550 | 121793 | 2018. július 25. 13:08 | Válasz erre: 121791 |
Az nálam egy jó ideig tiltólistás lesz. Megbocsájtom ha gyorsan kopik, drága, néha bizonytalan vagy ilyesmi, de azt nem ha egy tök hétköznapi szituban kiesik alólam csak úgy....
|
lendvai | 121792 | 2018. július 25. 13:06 | Válasz erre: 121791 |
Hát ez így elég igénytelen, nem veszem figyelembe az ilyen szubjektív istentiszteleteket. :-))))
|
kawa550 | 121790 | 2018. július 25. 11:53 | Válasz erre: 121788 |
Te tudod, de csak mondom, én gyorsítás közben még sose estem pofára, mindig csak lassítás közben. :)))))))) Szóval a biztonságos motorozás alapja hogy a gázt basztassuk nem a féket. :D
|
lendvai | 121788 | 2018. július 25. 10:02 | Válasz erre: 121787 |
Mindegyiknél azt mondják, hogy javul, különben nem az újat vennék, hanem a régebbit. :-) De majd igyekszem nem pofára esni, pl lassítok. :-))))) |
kawa550 | 121787 | 2018. július 25. 09:26 | Válasz erre: 121786 |
Az igaz, de ennél aszonták hogy javult, másrészt majd 2mm-el mélyebb a mintája alapból mint pl a Z8. Másrészt nem csak a gumikeverék számít, hanem a profil is, és abban is a cra volt a jobb. :D Csodák nincsenek, a legjobban tapadó nem lehet a legtartósabb, és ha pofára esel vele, akkor a leggazdaságosabb gumi lesz toronymagasan a legdrágább.
|
lendvai | 121786 | 2018. július 25. 08:29 | Válasz erre: 121785 |
Jól fest, de te is azt mondtad, hogy a Conti gyorsan kopik. :-) Meglátjuk hogy válik be a T30 EVO elöl, nekem kezdettől furcsa volt, hogy a PR4 teljesen keresztbe van hasogatva a vizes tapadás végett. :-) |
lendvai | 121784 | 2018. július 24. 22:03 | Válasz erre: 121783 |
Azon nekem is, csak egyszer estem el vele, de akkor jó nagyot. :-)))
|
Flenegen | 121783 | 2018. július 24. 21:58 | Válasz erre: 121782 |
Nekem a 850-en a BT023 volt fent, a CRA után. Az nagyon jól teljesített én a magam részéről csak ajánlani tudom.
|
lendvai | 121782 | 2018. július 24. 21:30 |
Tamás érdeklődött azt hiszem itt a múltkoriban Michelin Road 5 gumiról. Nos, lassan cserés az első PR4, így szétnéztem és azt találtam, hogy a Michelin nem gyártott a TDM900 első méretében Road 5-öt. Ezzel azt hiszem el is köszönök tőlük, veszek előre egy Bridgestone T30 EVO-t, lévén a BT023 nem csúszkált alattam, de már a Road 5 hátsó is kezd elkanászodni, vagy én vagyok egyre bátrabb, de egyre gyakrabban kanyarodom vele a sodródási határon és csökkent a sebesség. Igaz, hogy kockásabb is lett, mint újkorában. De mivel mindegyik gyártó a vizes tapadás köré építi a marketinget én meg köztudottan rühellek vizes úton motorozni, ennélfogva nem is közlekedem tempósan ilyenkor ezért a legkevesebb oldalsó barázdával rendelkező gumit kerestem. A Bridgestone első ránézésre, meg a tesztek eredményeit elolvasva nekem jó lesz a TDM-re. |
lendvai | 121780 | 2018. július 24. 20:01 | Válasz erre: 121769 |
A kuplungra visszagondolva én 10 vagy 15W-50-es Procycle olajjal vettem a gépet. Eleinte nekem is nyikkant hidegen elinduláskor. Aztán 10W-40 full szintetikus Repsol került bele, a nyikkanás megszűnt, de elinduláskor néha kicsit rángatott. Gondolkodtam, hogy ideje kicserélni a kuplungot, de most Motul 7100 10W-40 van benne, amivel alapból ugyan kicsit darabosabb a váltó, de a rángatás is megszűnt. Innentől vagy szétszedem és megvizsgálgatom a darabjait, vagy megvárom, míg jelet ad ismét. Hajlok az utóbbira.
|
night-rider | 121779 | 2018. július 24. 18:49 | Válasz erre: 121771 |
Ne légy amatőr ..mindent cseréltess ki ahogy gyulavezér mondja...mert ha nem akkor beköplek laciapunak)))))..
|