7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

SzVZoli 121880 2018. július 29. 18:36  
Sziasztok !
Az e havi Motorrevü használt tesztjében Tdm !
    

SzVZoli 121879 2018. július 29. 18:35  
Sziasztok !
Az e havi Motorrevü használt tesztjében Tdm !
    

lendvai 121878 2018. július 29. 18:14  
Ritával ma útközben már arról értekeztünk érdemes-e új motort venni hitelre. :-) Ő benne van, amennyiben jó a hitelkonstrukció. Én hajlok az 1-2 éves használtra, részben az értékvesztés, részben a ki nem fizetett garanciális szervizek miatt. De persze van az a konstrukció, ami láttán én is hagyom magam elcsábítani. :-))) Áldott jó asszonyom van nekem, tenyerén hordoz engem a sors. :-)))))
    

lendvai 121877 2018. július 29. 18:10  
Ma elmentünk Vigántpetendre langallót enni egy kisebb társasággal. Voltak aggályaim a meleg, valamint a kapolcsi e hétvégi Művészetek völgye rendezvény miatt, de egész sima út volt és várakozni se kellett többet. A Balatonra igyekvők kreálta több száz méteres sorokat kikerülve viszont azon tűnődtem miért jó az egyeseknek, hogy órákat rohadnak a forróságban a dugóban rostokolva (amennyiben a klíma pl nem működik az autóban), hogy utána a forróságban rostoklás miatt ingerült emberek hada között nyomorogva megmerüljön a poshadt vízben, lehűtendő magát amiatt, hogy órákat rostokolt a forróságban. A fene se érti ezt. Szerintem hülyék. :-)))
    

Itil900 121876 2018. július 29. 07:17  
https://nzi.hu/bukosisak/felnyithato-bukosisakok/178-290-03-combi-duo-online

Ki keresett bukót???
    

kawa550 121875 2018. július 29. 00:56   Válasz erre: 121864
Akkor vegyél egy gyári méretűt, aztán bökd fel nagyobbra.
    

Itil900 121874 2018. július 28. 22:11   Válasz erre: 121873
:))))))
;)))))
    

lendvai 121873 2018. július 28. 20:24   Válasz erre: 121872
Adja a halál, ezt a ronda dögöt! :-)
    

Itil900 121872 2018. július 28. 20:03   Válasz erre: 121868
Ezért még a multistradat is odaadnád!

http://zweitakt.5mp.eu/web.php?a=zweitakt&o=u0kVGHQ4qI
    

Itil900 121871 2018. július 28. 19:59   Válasz erre: 121866
Ez tényleg ribi!!!:))
    

Itil900 121870 2018. július 28. 19:55   Válasz erre: 121854
Hallgass Itil papára: végy egy ecsetet...:)))
    

Flenegen 121869 2018. július 28. 18:59  
Jó az izlésetek:)
    

lendvai 121868 2018. július 28. 18:59   Válasz erre: 121866
Azt értem, hogy hosszú a link, de a faszér' rakja ki a begépelt szöveget is a mezőn túlra? Szóval az volt a lemaradt rész, hogy kérdés, hogy 1260S lesz-e akkor és ott ilyen színkombinációban.
    


lendvai 121866 2018. július 28. 18:53   Válasz erre: 121865
Hát Ducatit 3MFt alatt nem is nagyon találsz.
Nekünk ez a kombináció jöhet szóba ha elsön az ideje hamarosan. Rita kimondta, ez a legszebb színkombináció, kérdés, hogy 1260-ból lesz-e majd belőle. Ha nem, ott egye meg a fene, egy piros, vagy fehér alapra biztos fel lehet matricázni. :-)))

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264281383&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=multistrada+1200s&minFirstRegistrationDate=2016&pageNumber=2&scopeId=MB&searchId=972dd765-e66c-edbd-9358-2ae2e92dcc54
    

Flenegen 121865 2018. július 28. 18:49   Válasz erre: 121861
Osztrák oldalakat nézegettem, de a jelenelgi eur árfolyammal számolva eléggé magas az ár. Illetve egyenlőre azt sem tudom hogy mi legyen a csapásirány. Szóba került a napi igázáshoz robogó, bargman meg tmax, de néztem Super Teneret is, vfr800x-et úgyhogy széles a merítes. Mag ugye ott a fránya MX5 is. Talán a legnagyobb baj, hogy mivel hirtelen jött az elválás a TDM-től ezért lövésem sincs mit is szeretnek.

A Duca meg a GS fronton meg 3 milla alatt nem nagyon van ajánlat
    

lendvai 121864 2018. július 28. 18:45   Válasz erre: 121858
Nincs külön más méretű fúvókaszett ezekhez az Extol meg Metabo festékszórókhoz, a fekete kórság enné meg! :-))) Marad az ecset meg az AC/DC. :-))))
    

lendvai 121863 2018. július 28. 18:43   Válasz erre: 121862
Az mondjuk borzasztó, mennyit autóznak meg motoroznak ott a népek, 1-2 év alatt beletesznek 20-50 ezer km-t is a vasakba, bezzeg a gondoskodó magyar tulajdonos 10-15 év alatt rak bele 30 ezret, aztán adja el. :-)))
    

lendvai 121862 2018. július 28. 18:40   Válasz erre: 121860
Felejtsd el a hasznaltauto.hu-t, ha egy nagyobb összeget akarsz elkölteni valami vasra, akkor gondold át jobban és szánd rá azt a plusz időt és pénzt, míg elmész érte Európa valamely más országába, ahol megvan a kultúrája a járművek használatának és karbantartásának is. Én a mobile.de-n keresnék, az Accordot is ott találtam. Egy magasabb életszínvonalon élő, nem a kiskapukon és az egyéb sunnyogáson szocializálódott társadalomban nagyobb valószínűséggel találsz megfelelő gépet. Persze ott is vannak vadhajtások, nem árt, ha az embernek van kinn kapcsolata. Én ebből a szempontból szerencsés vagyok. :-))))
    

Englishman 121861 2018. július 28. 18:37   Válasz erre: 121860
Nézd meg a külföldi választékot!
    

Flenegen 121860 2018. július 28. 18:27  
Én meg lassan kívülről fújom a hasznaltauto.hu kínalatát. Két oka van:
1, alig van valami érdemi ajánlat
2 ami van azt meg már 100x megnéztem...

Nem lesz így semmi:(
    

lendvai 121859 2018. július 28. 17:35   Válasz erre: 121858
Van vakolatfújóm, de azon non-stop jön a levegő, megsülne a kompresszor fél órán belül.
Veszek majd egy fúvókaszettet, addig meg fülhallgató meg ecset. AC/DC-vel egész gyorsan megy. :-)))
    

kawa550 121858 2018. július 28. 16:20   Válasz erre: 121856
Nyomd rá rücsi fújóval, az még a tehéntaknyot is kifújja. :)))))))))
    

kawa550 121857 2018. július 28. 16:19   Válasz erre: 121856
Nebassz, milyen pisztoly az? Cserélhető kis szarok, készletben kapni, épp azért mert olyan finom hogy szinte lehetetlen kimosni, 1-2 használat után cserélni kell.
    

lendvai 121856 2018. július 28. 14:41   Válasz erre: 121855
Nincs benne szűrő, nincs mit kiszedni, kitekerve is szaggatottan fújta HVLP-vel. Az adatlapokat elnézve nem javasolják szórással felvinni, az okát nem tudom, mert hengereléssel viszont lehet. Fene se érti.
    

kawa550 121855 2018. július 28. 14:35   Válasz erre: 121854
Vegyél a festékboltban szűrős papírtölcsért, szűrd át azt a szart mielőtt a pisztolyba teszed, és a pisztoly tartályából vedd ki a kis műanyag szűrőt ami a torkánál van. Nem enged elég anyagot át a folyamatos festéshez, azért jön csak levegő, meg persze az se mindegy, mennyire tekered ki a tű csavarját.
    

lendvai 121854 2018. július 28. 14:14  
Elkezdtem vizes lazúrt szórni a frissen vásárolt HVLP pisztollyal, de nem volt igazán sikeres. Többször fújt levegőt, mint lazúrt, lehet az 1.4-es fúvóka kicsi a lazúrhoz? Belül tiszta, nem tömte el semmi a furatokat. A normál pisztoly meg fúj ugyan, de szinte állandóan megy mellette a kompresszor és mivel felső tartályos nem igazán alkalmas felfelé festésre.
Most túrok némi infót a Google-on.
    

lendvai 121853 2018. július 28. 10:32  
Erről először az jutott eszembe, hogy Mikrobi. :-))))))
    

Itil900 121852 2018. július 27. 23:44   Válasz erre: 121850
Sz.r lehetett neked... :))))
    

night-rider 121851 2018. július 27. 14:30   Válasz erre: 121847
A bmw motorkerékpárokat hivjuk egymásközt bmp-nek)))) a harleyt meg hurligurlinak...
    

kawa550 121850 2018. július 27. 13:50   Válasz erre: 121845
Biztos? Pont most jövök a wc-ről...:))))
    

fer 121849 2018. július 27. 13:50   Válasz erre: 121847
24 éve ennek a tornyában izzadtam, nem hiába vonzott, ezen is lánc van:)
    

kawa550 121848 2018. július 27. 13:49   Válasz erre: 121847
Ez elég tartós vasnak tűnik! :)))
    

lendvai 121847 2018. július 27. 13:47  
Navazze, Flenegen, akkora a puttony, hogy MX-5 helyett inkább a BMP-t ajánlják? :-)))))
    

night-rider 121846 2018. július 27. 13:36   Válasz erre: 121839
én már ismerem vagyis találkoztunk személyesen hát a méret 2-3xl ezért akármilyen gépsas nem való alá mert úgy nézne ki mint uru+a huru rizskályhából akármit meg sem vehet. bmp-ből már nagyobb a választék na meg hurligurli
    

Itil900 121845 2018. július 27. 13:26   Válasz erre: 121843
Ezt azért megnézném alattad! Mást nem, ami alattad van! :))
    

Itil900 121844 2018. július 27. 13:24  
https://hegylakok.hu/2018/07/sirok-rendori-ellenorzes/


Figyu van!!!
    

kawa550 121843 2018. július 27. 13:14   Válasz erre: 121841
Ilyent kapni a rexihez is, gondoltam is rá, hogy ha majd eccer cserélem a csúszott fedelet, akkor már miért ne egy ilyenre?
http://www.kwickstand.net/Hyper-Formance.com/AdvancerMan.com_files/unknown_2.jpg
    

kawa550 121842 2018. július 27. 13:11   Válasz erre: 121839
Najóvanám! Ezzel nem vezecc meg hogy valahol valamikor integetett nekem egy bukósisakos csávó, oszt akkor az már biztos hogy te voltál! :)))))))))
    

lendvai 121841 2018. július 27. 12:57   Válasz erre: 121836
Mindenre van megoldás! A kínai küldöttség gépén láttam ilyen vezérlés fedelet, amin közvetlenül megszemlélheted a szíjak látható állapotát. :-)
Elsőre vakulj paraszt tuningnak tűnik, de ha jobban belegondolok egész hasznos cucc. A gyári fekete műanyag fedélnél nem rondább. :-)))
    

Flenegen 121839 2018. július 27. 12:44   Válasz erre: 121838
Fido, Night Rider, Angol,Robi, meg Te is láttál, csak haver után gurultam Tihanyba 2-3 éve mikor Ti vetkőztetek. Dudáltam, intettem, Ti vissza, úgyhogy ne reklamálj nekem!
    

kawa550 121838 2018. július 27. 12:23   Válasz erre: 121837
Há' iszen ez az, hogy senki se ismer, mert még sose láttunk! :))))))
    

Flenegen 121837 2018. július 27. 11:55   Válasz erre: 121836
Ha nem ismernékek benneteket már megsértődtem volna , de csakazért sem fogok:)
    

kawa550 121836 2018. július 27. 11:40   Válasz erre: 121831
Baccki, ezen 2 évente vagy 20.000-ként szíjat kell cserélni. Te leszel az első duki tulaj, aki 500km-enként vezérműszíjat cserél! :))))))))))
    

lendvai 121835 2018. július 27. 11:29   Válasz erre: 121834
Amúgy meg úgysem gondolod komolyan, ismerünk már. :-))))
    

lendvai 121834 2018. július 27. 11:28   Válasz erre: 121831
Ez azért már nem az az olasz ribi, ami most fut. :-) A mostaniak egy fokkal még szebbek és izgalmasabbak. Nem tudom mikor vette meg az Audi, a mostaniak megbízhatóságát illetően elég jó példa az a pár őrült kínai, akik eljöttek velük Hong Kongból Misanóba. :-)
Én kintről fogom behozni, többek között azért, amit a hirdetésben látsz meg olvasol. Dobozok sehol, extrákat plusz pénzért adom, igaz most azok vannak rajta, szeretem az ilyen hirdetéseket, lapozok tovább. :-) 8 éves motorban 32 ezer km, aha. Elvileg mostanában esett át az első vezérlés ellenőrzésen/beállításon. Nézd meg kinn, átlag 2 éves motorban van ennyi km.
A karbantartás miatt ne aggódj, nem ördögtől való a Testastretta DVT, TDM-en 40 ezer km-enként kell ellenőrizni a szelephézagot, itt 30 ezer, na bumm. A net tele van infóval, van egy kb 1400 oldalas szervizkönyvem hozzá, klasszisokkal színvonalasabb anyag, mint a TDM-é, színes fotókkal, a speciális szerszámok is elég elfogadható áron futnak. Figyelni kell a periódusokra, mert ez szíjas vezérlés, nem láncos.
Az elektronikát meg mi szállítjuk hozzá, már csak meg kell találnom a kontaktot. :-)
Vagy fizetsz a szerviznek, az kényelmesebb, de én kíváncsi mérnök vagyok és szeretem magam csinálni az ilyesmit. :-)
    

Flenegen 121833 2018. július 27. 10:57   Válasz erre: 121832
Kacérkodom vele, hogy a R1200GS-t ami itt van hazaviszem a hétvégére. Már 2 napja nem látott motort az udvar:)
    

night-rider 121832 2018. július 27. 10:51   Válasz erre: 121831
veze ez a motor elveszik alattad állandóan fa.. szagú lesz a leheleted ....ja meg a lacikával álltalánydijjas javitási szerződést köthetsz...na nem pont azért mert meghibásodik ,hanem az időszakos karbantartás...motorozz inkább mindig azzal ami a szervizben van ott csak tankolni kell
    


Flenegen 121830 2018. július 27. 09:56   Válasz erre: 121829
Nem hanem a Duca Multira...
    

lendvai 121829 2018. július 27. 09:07   Válasz erre: 121827
Mire gondoltál olasz ribi alatt, a Fiat MX-5-jére? :-)
    

Flenegen 121828 2018. július 26. 23:15   Válasz erre: 121825
Az S1000R egy seggrakéta, nem az én világom és alog fértem el rajta. Az XR érdekelne de abból most nincs gépünk. Majd a tavasszal:(

A GS Adventure viszont tényleg jó:)
    

Flenegen 121827 2018. július 26. 23:13   Válasz erre: 121826
Tervezem én már rég, eddig a motor miatt nem vettem meg. Most hogy nincs motor, egyre erősebb a kísértés. Volt itt egy Győrben, de az nem tül szêp. Most várok, oszt mai először szembejön és szerelem lesz.

De ma került fel egy szép olasz ribi is:)
    

lendvai 121826 2018. július 26. 22:20   Válasz erre: 121822
Te is nézegetsz már egy ideje, mikor tervezed megvenni? :-)
    

kawa550 121825 2018. július 26. 22:03   Válasz erre: 121824
S1000 milyen volt a tádé után?:)))))))
    

Flenegen 121824 2018. július 26. 21:20   Válasz erre: 121823
Amióta Leier-ben vagyok többet motoroztam BMW-vel mint a sajátommal:)

1200 GS RT, S1000 R
K1600 Grand America, C650 Gt
    

frici105 121823 2018. július 26. 21:08   Válasz erre: 121822
:) Ezek szerint majd a Mazda után rájössz, hogy kell egy BMW motor.
    

Flenegen 121822 2018. július 26. 21:00   Válasz erre: 121821
Van kristálygömböd:)

Ma egy Mazda MX-5 öt néztem meg s a családnak is tetszik:) Nem kell sisak meg beöltözni, a kutyanis elfér és van teteje meg szól benne a zene! :)
    

frici105 121821 2018. július 26. 20:50   Válasz erre: 121820
Olvastam a problémádat… Ne búslakodj, lesz helyette BMW. :)
    

Flenegen 121820 2018. július 26. 20:36   Válasz erre: 121819
Igen. Az enyém volt a motor. Sajnos el kellett engednem a motort is és a Red Baront is.
    

frici105 121819 2018. július 26. 19:15  
Flenegen! Te adtad vissza a Red-be? :)
    

Nmiki 121818 2018. július 26. 15:30   Válasz erre: 121810
Elég hamar elfelejtetted, h 300-as Burgi nem létezik. Pedig a tdm előtt évekig ilyet hajtottál. Betti a mai napig emlegeti a "műanyag motor" ( by Tudike) kényelmét.
    

Itil900 121817 2018. július 26. 13:37  
Majd' megtudjátok, ha annyi idősek lesztek,mint én...! :)))
    

Itil900 121816 2018. július 26. 13:24   Válasz erre: 121815
Bocsánat!: Bömbi 18000 km
    

Itil900 121815 2018. július 26. 13:23   Válasz erre: 121793
Bmw F650: 8000 km, Kawasaki Z750 3000 km és a Tdm- en szintén ez tejesít. Szinte tanknál koppanó kormány és még mindig taoad. Ha ezt tudja alattam más guni teljesíteni, átlovagolok egyenlőrterre esküszök, nekem bizonyított az én stílusimban, de én nem vadászok kanyarokra kőkeményen sem a Mátrában, sem az Alpokban ,sem a Himaláján. Óvatos duhaj!
    

kawa550 121814 2018. július 26. 11:03   Válasz erre: 121812
Értem én, és meg is hátrálok azonnal, ekkora tudással szemben én nem vagyok eléggé felvértezve, így mostantól magamévá teszem azt az alaptételt, hogy adott kategória adott termékéből kiindulva ezentúl mélyreható következtetéseket vonhatunk le egy teljesen más kategória teljesen más termékéről, akkor is ha a másik kategória termékéről szemernyi gyakorlati tapasztalatunk nincs is. Nyilván.:)))))))))))))
    

lendvai 121813 2018. július 26. 10:28   Válasz erre: 121812
Hiányolom azt a szemléletet, amivel ezt hitelesnek tudnánk tekinteni. A fejlesztés egy dolog, még az is lehet, hogy pénzügyi, marketing vagy szimplán mérnöki okokból visszaesik az utód.
Egy teszt viszont akkor tekinthető reprezentatívnak, ha nagyszámú gumit tesztelnek pontosan ugyanolyan körülmények között. A lenti példák minden esetben szubjektívek, hiszen a gumi kopása függhet többek között:
- tömegtől
-kanyarsebességtől
-gumi és az útfelület közötti súrlódási együtthatótól
-kanyarban fellépő különféle, gumira ható erőktől
-az adott távon bejárt pálya karakterisztikájától
-a pillanatnyi vezetési stílustól
Meg ilyenek. Ezek fényében akár az is előfordulhat, hogy egy másik motorn, másik vezetőnél pont helyet cserélne két gumi. Ezért nem tudok például én komolyan venni egyszavas kommenteket gumik kiválasztásánál, mert nem hiteles. Én majd eldöntöm, hogy az én motoromhoz, vezetési stílusomhoz, útviszonyaimhoz melyik gumi lesz a megfelelő (gumik, mert biztos, hogy több alternatíva is van). Ezért is vonatkozik minden gumival kapcsolatos kommentem az én személyes tapasztalataimra, de soha nem kérnék senkit, hogy például te Michelin Road 5-öt vegyél, mert az a legjobb. Lehet, hogy nekem azzal vannak eddig a legjobb tapasztalataim, de másnak lehet, hogy másfajta gumi fekszik.
De természetesen adott szituációban mind hülyék vagyunk, velem az élen, én személy szerint annyira nem értek semmihez, hogy már szégyellni sem tudom magam. :-)))))))) És jönni fog a válasz, ilyen az emberi psziché (lehet, hogy ebben mégis tudok valamit, el se hiszem :-)))), ebben nagy összegbe fogadnék, ha lehetne a fogadóirodákban ilyesmire fogadni. :-)))))
    

Levi990 121812 2018. július 26. 06:15   Válasz erre: 121804
Nem kevertem semmit semmivel, nagyon jól tudom és szerintem mindenki mert sokszor leírtad már hogy na majd most a contival nem fogsz hasraesni.
Nagyon egyszerű, annyit írtam hogy a sport rosszabb lett mint az elődei, valszeg a road is rosszabb lesz hiszen egyszerre fejlesztették őket, nem úgy mint a metzeleres példád...
    

Fido71 121811 2018. július 25. 22:30   Válasz erre: 121810
400-as Burgman.
    

Fido71 121810 2018. július 25. 22:29  
A múlt heti túrán kb.2500 km-t egy 300-as Burgman után mentem.
3 doboz, 3 személy. :)))))))))
2 decivel evett többet rendre az enyém, így 4,1-4,3 között fogyott. az utolsó 500 km-t /Tribunjtól hazáig/ már egyedül tettem meg, 5,5 lett. Autópályán egy métert nem mentem...
    

kawa550 121809 2018. július 25. 22:23   Válasz erre: 121806
Hát azt nem csodálom, tátom néha a számat, mikor pl zzr1400- on látok pr4-et meg hasonlókat. Ha kiszolgálja a ridert, akkor meg a zzr-t nem értem hogy minek.....
    

kawa550 121808 2018. július 25. 22:18   Válasz erre: 121807
És neked ezt szó nélkül el is hiszem.
    

yamaszaki 121807 2018. július 25. 21:48   Válasz erre: 121801
Nekem pl:valóban 5-5.5 liter a 4tx,SZINTE minden körülmény között. És ezt hozza már 8-éve.De még két személlyel pakolva,hegyekben sem durvul el a fogyasztása.
    

lendvai 121806 2018. július 25. 21:39   Válasz erre: 121805
Szerintem öregszel, nem mered már annyira húzni neki, azért nincs feneketlen fogyasztás. :-))))
A hétvégén a Race of Champions-on a régi legenda Troy Bayliss volt, aki kiszaladt a kavicságyba a V4S Panigaléval, bizony tudomásul kell vennünk, hogy 50 felé már nincs meg a huszonéves fizikum. :-))))
De amit a többiek műveltek az egy másik dimenzió volt. Az aktív MotoGP-seknek szerintem szóltak, hogy pár hét múlva verseny, össze ne merjék törni magukat, de a tesztpilótájuknak Pirro-nak valószínűleg azt mondták, fiam, te túléltél egy 300-as buktát, meg amúgy is ez a dolgod, ami a csövön kifér. :-) Hát úgy is ment. :-))
Petrucci megjegyezte, hogy a gumik azért még nem értek fel a teljesítményhez (214LE), ennek megfelelően azért csúszkáltak is néha. De a hangjuk az lúdbőröztető volt. :-)))
    

kawa550 121805 2018. július 25. 21:20   Válasz erre: 121802
Engem sem érdekel mennyit fogyaszt, bár szinte mindig kiszámolom, motornál is meg autónál is, mert az indokolatlan nagy változás jelezhet hibát, pl az sx4-nél így vettem észre hogy a 2 hónapja cserélt lambda szonda gyári hibás, egyik napról a másikra 1.5 literrel többet fogyasztott, más jele nem volt. Tehén inkább 7 vagy felette evett, főleg ha hajtottam, Rexi 6-7 közt inog, de ha nagyon gyepálom, akkor sincs meg a 8, pedig tesztekben gyakran említik negatívumnak a feneketlen fogyasztást, amit a tádé simán tudott űberelni. Meg még rengeteg más motor is.
    

kawa550 121804 2018. július 25. 21:13   Válasz erre: 121803
Nem kell a sértődős vaker, te keverted a szezont a faxommal, ennyi történt. Nem hasonlítjuk a Z8-at az M7rr-hez, még ha ugyan az a gyártó és a minta is hasonló, semmi közük egymáshoz, másra készült, más a gumi, más a minta.
    

Levi990 121803 2018. július 25. 20:50   Válasz erre: 121798
Esedezem bocsánatért mert ide mertem írni a sportot...
    

lendvai 121802 2018. július 25. 20:49   Válasz erre: 121801
Tudod, hogy működik ez, az 5 az jól mutat, csípjük le a tizedest. 5 liter szerintem vagy szegénykeverékes beállítással, vagy lábujjhegyen andalogva lehet a fogyasztása, de abban meg nincs semmi élvezet. :-)
A Multistrada átlagfogyasztása is 5 liter körül van, de egy tesztben bevallották, hogy ha jól meghajtották akkor kb 9 literre jött ki nekik. Az több, mint az autóm fogyasztása, de francokat nem fogja érdekelni, ha álló brével szállhatok le róla minden alkalommal. :-))))
    

kawa550 121801 2018. július 25. 20:41   Válasz erre: 121800
Pedig a facsésoknál sokszor olvasom, hogy 5 litereket írnak 4tx-re. 1x a tehén is vett 5 litert. Azon az esős túrán, ahol egy 125-ös kínai chopper is jött velünk, a rider még sík egyenes úton se volt hajlandó 70 fölé menni, mert nem érezte magát biztonságban. Aztán a tankolásnál még sikerült dízelt is tankolnia a baromnak, ott elbacott még fél óránkat míg leszívták(nem őt, ő töketlen volt, a tankját). Alapjárat és gyök2 közt ingadozva sikerült a csúcsfogyasztás, én meg leszoktam arról hogy társas túrákra menjek.
    

lendvai 121800 2018. július 25. 20:30   Válasz erre: 121799
Én néha kiszámolom, 4-4,5 között van egyedül, 2 személlyel ugyanez 4,5-5 közé megy, a tempó lakott területen kívül 110 körül ingadozik, kanyargással fűszerezve, ott 4-5000 körül tartom a fordulatot.
A 4TX az fixen 6,5-öt evett, akármit csináltam vele, normál keveréknél (szép világosbarna volt a gyertya elektróda). De igazából ez egy hobbi, az meg pénzbe kerül, mostanában nem méricskélek, ha valami elromlik akkor úgyis észreveszem, hogy gyanúsan hamar ürül ki a tank. :-)
    

kawa550 121799 2018. július 25. 20:14   Válasz erre: 121796
900-nál az 5 alatti átlagos, 4tx-nél jónak számít, 3vd-n max a nagyapám tud annyit fogyasztani, ha elfelejti beindítani a motort.
    

kawa550 121798 2018. július 25. 20:03   Válasz erre: 121797
road3 van a képen vazzeg nem sport3, persze hogy az elkopik már 6-7000 alatt,a gyári mintamélység alig a fele. De ez a képen is látszik, a hokiütő csak a roadon van, a sportnál nem ér össze a középső és a széle minta.
    

Levi990 121797 2018. július 25. 17:50   Válasz erre: 121787
Kiváncsi vagyok hogy fog beválni, havernak a sportattack3 van a motorján. Háát, 5000km ha van a hátsóban és kopásjelzőn van, pedig ő nyugisan motorozik nagyon, 6000fölé talán nem is forgatta még azt a 990-et. Nekem nem tetszett, amilyen jó volt az 1-2, ez a 3 annyira nem tetszik, lapos a profil vagy nem tudom, nehezen fordul be a kanyarba, erőből kell átbillenteni, szerintem nem elég hegyes a hátsó profil a 180/55-ben.
Kicsit én csalódtam benne azon a motoron pedig nagyon rá voltam izgulva hogy veszek egy szettet ha tenyleg minden jó tulajdonsagát meghagyták az elődöknek de az élettartamát növelték.
    

fer 121796 2018. július 25. 17:16   Válasz erre: 121720
Azt még nem is írtam, hogy a Balcsis túrán 341 km-re 16,5L benyát tankoltam, pedig nem döcögtem vele 100-120 között toltam néha feljebb is előzéskor, de nem szoktam kihúzatni üveghangig (mivel szerintem a TDM-et felesleges is)! Mennyit kajálna, ha betartanám a sebességre vonatkozó szabályokat? Ma is megvolt a program, első fékmunkahengerek tisztítása + folyadék csere, muszáj volt mivel elég nehéz volt tolni, és üres guruláskor elég érezhetően lassult! Most szuper lett, alig akar lassulni és könnyebb tolni is, holnap jön a hátsó fék is!
    

lendvai 121795 2018. július 25. 13:12   Válasz erre: 121790
Most hogy mondod én is egy elbaszott fékezés eredményeképpen hoztam létre VVLaci falidíszét. :-)))
A másik firka viszont fékezés nélkül jött létre, igaz az szürkeaszfalt volt, azon meg talán csak a szöges gumi tapad, ha elég hegyes. :-)))))
    

kawa550 121793 2018. július 25. 13:08   Válasz erre: 121791
Az nálam egy jó ideig tiltólistás lesz. Megbocsájtom ha gyorsan kopik, drága, néha bizonytalan vagy ilyesmi, de azt nem ha egy tök hétköznapi szituban kiesik alólam csak úgy....
    

lendvai 121792 2018. július 25. 13:06   Válasz erre: 121791
Hát ez így elég igénytelen, nem veszem figyelembe az ilyen szubjektív istentiszteleteket. :-))))
    

Itil900 121791 2018. július 25. 12:51   Válasz erre: 121782
Metzeler
    

kawa550 121790 2018. július 25. 11:53   Válasz erre: 121788
Te tudod, de csak mondom, én gyorsítás közben még sose estem pofára, mindig csak lassítás közben. :)))))))) Szóval a biztonságos motorozás alapja hogy a gázt basztassuk nem a féket. :D
    

1Laciapu 121789 2018. július 25. 11:21   Válasz erre: 121779
Naaa, miért pont én? ☺
    

lendvai 121788 2018. július 25. 10:02   Válasz erre: 121787
Mindegyiknél azt mondják, hogy javul, különben nem az újat vennék, hanem a régebbit. :-)
De majd igyekszem nem pofára esni, pl lassítok. :-)))))
    

kawa550 121787 2018. július 25. 09:26   Válasz erre: 121786
Az igaz, de ennél aszonták hogy javult, másrészt majd 2mm-el mélyebb a mintája alapból mint pl a Z8. Másrészt nem csak a gumikeverék számít, hanem a profil is, és abban is a cra volt a jobb. :D Csodák nincsenek, a legjobban tapadó nem lehet a legtartósabb, és ha pofára esel vele, akkor a leggazdaságosabb gumi lesz toronymagasan a legdrágább.
    

lendvai 121786 2018. július 25. 08:29   Válasz erre: 121785
Jól fest, de te is azt mondtad, hogy a Conti gyorsan kopik. :-)
Meglátjuk hogy válik be a T30 EVO elöl, nekem kezdettől furcsa volt, hogy a PR4 teljesen keresztbe van hasogatva a vizes tapadás végett. :-)
    

kawa550 121785 2018. július 24. 22:15   Válasz erre: 121782
:)))))
    

lendvai 121784 2018. július 24. 22:03   Válasz erre: 121783
Azon nekem is, csak egyszer estem el vele, de akkor jó nagyot. :-)))
    

Flenegen 121783 2018. július 24. 21:58   Válasz erre: 121782
Nekem a 850-en a BT023 volt fent, a CRA után. Az nagyon jól teljesített én a magam részéről csak ajánlani tudom.
    

lendvai 121782 2018. július 24. 21:30  
Tamás érdeklődött azt hiszem itt a múltkoriban Michelin Road 5 gumiról. Nos, lassan cserés az első PR4, így szétnéztem és azt találtam, hogy a Michelin nem gyártott a TDM900 első méretében Road 5-öt. Ezzel azt hiszem el is köszönök tőlük, veszek előre egy Bridgestone T30 EVO-t, lévén a BT023 nem csúszkált alattam, de már a Road 5 hátsó is kezd elkanászodni, vagy én vagyok egyre bátrabb, de egyre gyakrabban kanyarodom vele a sodródási határon és csökkent a sebesség. Igaz, hogy kockásabb is lett, mint újkorában.
De mivel mindegyik gyártó a vizes tapadás köré építi a marketinget én meg köztudottan rühellek vizes úton motorozni, ennélfogva nem is közlekedem tempósan ilyenkor ezért a legkevesebb oldalsó barázdával rendelkező gumit kerestem. A Bridgestone első ránézésre, meg a tesztek eredményeit elolvasva nekem jó lesz a TDM-re.
    

Flenegen 121781 2018. július 24. 21:17   Válasz erre: 121779
megszorongatom a tenyered
    

lendvai 121780 2018. július 24. 20:01   Válasz erre: 121769
A kuplungra visszagondolva én 10 vagy 15W-50-es Procycle olajjal vettem a gépet. Eleinte nekem is nyikkant hidegen elinduláskor. Aztán 10W-40 full szintetikus Repsol került bele, a nyikkanás megszűnt, de elinduláskor néha kicsit rángatott. Gondolkodtam, hogy ideje kicserélni a kuplungot, de most Motul 7100 10W-40 van benne, amivel alapból ugyan kicsit darabosabb a váltó, de a rángatás is megszűnt. Innentől vagy szétszedem és megvizsgálgatom a darabjait, vagy megvárom, míg jelet ad ismét. Hajlok az utóbbira.
    

night-rider 121779 2018. július 24. 18:49   Válasz erre: 121771
Ne légy amatőr ..mindent cseréltess ki ahogy gyulavezér mondja...mert ha nem akkor beköplek laciapunak)))))..
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők