7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Itil900 122083 2018. augusztus 13. 21:09   Válasz erre: 122082
Bocs, hogy megkérdezem: akkor mi a benzingőzös fityfenére vársz??? ;)))
    

Flenegen 122082 2018. augusztus 13. 20:56   Válasz erre: 122081
A 900 jobb volt de az sem az igazi. Összességében a 700 nekem jobban tetszett.
    

night-rider 122081 2018. augusztus 13. 20:16   Válasz erre: 122080
És méretileg?
    

Flenegen 122080 2018. augusztus 13. 18:56  
Megpróbáltam Tatabányán a Tracer mindkét változatát. Érdekes hogy a 900 s a 700 között nem érzek akkora különbséget. Nekem minden téren a 700-as jobban kézre állt, menetdinamikában meg jobb volt a900. Szóval nem tom.
    

lendvai 122079 2018. augusztus 13. 11:08   Válasz erre: 122077
Arra már nem emlékszem. De ha át is eresztett az úszóház szelepe megfogta. :-)
    

fer 122078 2018. augusztus 13. 09:17   Válasz erre: 122073
Nincs elszegényítve semmi, amikor megvettem nekem is 6 felett fogyasztott, a karbi szinkronon kellett módosítani mert teljesen el volt mászva! A gyertyák teljesen jók, őzbarnák! Az előző mocimat (er5) is amikor megvettem 5 felett kajált, miután azon is karbiszinkron kellett lement 5 alá, hosszabb túrán 4,1 -el is beérte! Az van, (legalább is nálam), hogy először, sokat fogyaszt, és utána amikor már összeszoktam a motorral akkor alakul ki egy vezetési stílus, ami kedvezőbb a motornak is meg nekem is! Meg még a külső hőmérséklet is számít! Ne aggódj, ha megcibálom igazából nekem is feljebb megy a fogyasztás, de ez már csak ritkán van, lehet kicsit számít az a 30K bírság amit 2 hónapja gyűjtöttem be!
    

fer 122077 2018. augusztus 13. 08:44   Válasz erre: 122076
És vákum nélkül álló motornál nem eresztett át?
    

lendvai 122076 2018. augusztus 13. 08:41   Válasz erre: 122075
Én igen, mert szedtem szét olyan szinten.
A lenti linkeden lévő szivattyú ára szerintem teljesen rendben van, ennél olcsóbban gyárit nem kapsz, az meg legalább ellenőrzött minőség, 2db szart venni csak hogy cserélni lehessen, hát ehhez már nem írok semmit. :-)
De annak nézz utána mi a te szivattyúd kódja pontosan, mert a 13910 az sok helyen szerepel, de ez speciel itt TDM850 teljes sorozatára írja jónak, más link talán csak XJ600-ra írja, egy harmadik meg XTZ750-re. De előfordulhat, hogy ugyanaz az alkatrész, csak motortípusonként másképp kódolják az alkatrész azonosító első részét, én is vettem már így TDM-re alkatrészt FJR-hez tartozó kóddal, csak utána kell járni. Szóval az internet csodás dolog, de én is szoptam már be a felületességemet karburátor membrán cikkszámmal. :-))))
    

fer 122075 2018. augusztus 13. 07:01  
Leellenőrizte itt valaki egyáltalán akinek 99 előtti tdm-je van, hogy elzár-e rendesen a pumpa? Én véletlenül tettem, épp a kábelcsatlakozókat ellenőriztem amikor jött a kósza gondolat, hogy megnézem ezt is!
    

fer 122074 2018. augusztus 13. 06:57   Válasz erre: 122072
A rögzítés nem gond, ha meg rendelek belőle kettőt egyik nálam lesz tartalékba, még így is olcsóbb lesz mint a másikból egy, feltéve, hogy van belőle kettő, amúgy elképzelhető, hogy nem módosítás történt, hanem egyszerűen 2 félével gyártották, mikor melyiket mennyiért tudták beszerezni a japók! Amit én linkeltem az valami utángyártott lehet, van itt eredeti japán is, és ez már húzósabb árban, viszont az évjárat...
https://www.ebay.com/itm/OEM-YAMAHA-FUEL-GAS-PUMP-TDM850-SECA-2-1992-1998-4BR-13910-09-00/323379713564?fits=Model%3ATDM850&epid=1524809375&hash=item4b4aeed61c%3Ag%3A2EoAAOSwawtbZB-W&_fsrp=1&_nkw=tdm+850+fuel+pump&_sacat=180028&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313&LH_TitleDesc=0&_osacat=180028
    

csanesz 122073 2018. augusztus 12. 23:35   Válasz erre: 122069
Szerintem ez már túl kevés fogyasztás. Azt azért vedd figyelembe, hogy hűtési feladata is van az üzemanyagnak. Ha el van szegényítve az üzemanyag az a motornak sem tesz jót hosszútávon. Enyém most 6,8 -at eszik, de tolom neki rendesen és városozok. Olykor felküldöm a fordulatot 6000 fölé. Normál esetben a városi fogyasztásom 6 - 6,5 lityi.
A gépen nem szerencsés az ilyen szintű alakítgatás. Motorikusan legyen eredeti és gyári cuccokkal.
    

lendvai 122072 2018. augusztus 12. 21:17   Válasz erre: 122071
Hát lehet, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de egyrészt a két szivattyú nem tűnik ugyanoda rögzíthetőnek, másrészt az a 14 dollár azért elég komolytalan, így ebből elég randa gányolás néz ki. Ha ez a döntő az nálam már erőteljesen a fillérbaszás kategóriája, aztán ebből születnek olyan karbantartási szörnyszülöttek, amiket később jobb nem megvenni.
Ha nekem nincs kb 25 ezrem a motorom rendbetételére én inkább várok és ha megvan a pénz akkor veszek bele normális alkatrészt. Mert ha a 14 dolláros aliexpresszes csoda beadja a kulcsot a puszta közepén a motor hazacibálása valószínűleg többe fog kerülni, mint az árkülönbözet.
De természetesen mindenki szabadon dönt, én csak leírtam itt a privát véleményem.
    


lendvai 122070 2018. augusztus 12. 19:14   Válasz erre: 122069
Miben más a két üzemanyagszivattyú?
    

fer 122069 2018. augusztus 12. 18:59  
Visszatérve a benzinpumpára, mi lenne ha a 4tx-re a 3vd pumpáját tenném?, mivel annak sokkal barátságosabb az ára, és szerintem a faladatát itt is ellátná, nem hinném, hogy akkora fogyasztásbeli különbség lenne a két modell között, nem is értem, hogy miért más a kettő! Apró popó, a mai túrán megint sikerült rekordot döntenem, 316km/13,61L! Tudom megint jöttök azzal, hogy ilyen fogyasztás mellett nem lehet élvezetesen motorozni, pedig semmivel sem mentem lassabban, csak rendbe raktam a fékeimet, meg sokkal hűvösebb volt a múltkorinál, meg lehet öregszem is egy picit, bár a bakonyi szerpentinnél odavágtam neki!
    

fer 122068 2018. augusztus 12. 18:47  
A PA -val nekem jó emlékeim vannak mikor először lőttem vele 94"-ben 3 lövésből 28-at sikerült összehoznom vele, (10,9,9) a főhadnagyom azt mondta: ez csak mázli, én meg: jelentem: tessék rám nézni, én vagyok mázli!
    

lendvai 122067 2018. augusztus 12. 18:32   Válasz erre: 122065
PA, meg a tököm! :-))) Anno a seregben lövészként sok mindent ki kellett próbálni, az MHSZ-es múltam révén nem mondhatja senki, hogy nem tudok lőni, de a PA-val az álló alakot 10 méterről nem találtam el a normál célzással. :-)))) Azzal külön meg kellett tanulni újra célozni és lőni. :-))))
    

night-rider 122066 2018. augusztus 12. 18:13   Válasz erre: 122064
akkor a yamaha tracernél szorulásod lesz))))
    

Fido71 122065 2018. augusztus 12. 18:04   Válasz erre: 122062
A PA 63 is kell neki. Akkor az a legjobb maroklőfegyver? Ne röhögtessé má'... ;)
    

Flenegen 122064 2018. augusztus 12. 17:44   Válasz erre: 122057
A 800 GS már nem nagyon érhető el a 850 van helyette 4 milla feletti árral. Meg nekem a BMW az boxer. Egyenlőre nem tudom mit szeretnék de valamit igen. Addig ameddig a pénz megvan rá addig nincs baj. Ha elmegyek megnézni valamit és úgy szállok le róla hogy beszartam akkor azt megveszem ha nem akkor nem. Meg ugye a nézegetés még ingyé van és a konkurencia ismeret is kell!;)
    

lendvai 122063 2018. augusztus 12. 16:54   Válasz erre: 122061
Ma délelőtt voltam ott, utána történhetett. Az az út bár gyönyörű vidéken fut nem alkalmas ereszd el a hajam típusú döntögetésre, részben azért, mert az autósok is arra járnak Lillafüredre, másrészt meg azért, mert az útnak csak egy része van felújítva, viszont nagyvonalúan elfelejtették az élesebb kanyarokat jelezni az arra megfelelő táblákkal. Így akinek nincs hely- és útismerete az jobb, ha óvatosan közlekedik, különben könnyen a szembejövő sávban találhatja magát. Én azt kell mondjam nem nagyon élveztem, a sima szakaszon is előfordult véletlenszerűen homok az úton, a többi részen meg igazi akadályverseny: figyelem a kanyar ívét, de nem azért, hogy megfelelő tempóban suhanjak végig rajta, hanem hogy folyamatosan korrigáljak a kátyúk, a kőfelhordások, a kókány útjavítás miatti hosszanti repedések és bordák miatt, amik ha kicsit haladósabban kanyarodom folyamatosan rázzák le a motort az ívről. Lehet öregszem és kezdek rigolyás lenni, de itt Magyarországon én néhány kilométernyi gondtalan motorozásra alkalmas útszakasszal találkoztam eddig, a marhák annak nagy részét is megszórták a szegélyen zúzottkővel. Ha tényleg motorozni akarok, kicsit tempósabban akkor marad Ausztria. Ott már legalább megtanultak utat építeni és karbantartani. :-)
    

Itil900 122062 2018. augusztus 12. 16:41   Válasz erre: 122058
Hihetetlen! A bajor kerekesek is, pedig szinte csak a baj van velük! Miért pont az kell a yardnak...??? Valaki megmagyarázhatná végre! Meg kell hagyni jól néznek ki...!
    

Itil900 122061 2018. augusztus 12. 16:36  
https://hegylakok.hu/2018/08/utlezaras-lillafured-es-bukkszentkereszt-kozott/

Szemetek a pályán!!! ;)))
    

lendvai 122060 2018. augusztus 12. 16:03   Válasz erre: 122055
Lassan évek óta mindig vergődsz itt valamivel, most már tényleg vegyél is valamit, mert előbb-utóbb nem fogunk hinni neked. :-)))))))
    

lendvai 122059 2018. augusztus 12. 16:01  
Elindultam Miskolc felé és Balatonnál kötöttem ki. :-)
    

Fido71 122058 2018. augusztus 12. 14:34   Válasz erre: 122056
Minden sváb áru túl van árazva /autó-motor/.
Pedig már régen nem az, ami volt... :(
Gondolok itt az állólámpás mercikre, I.-II. golfokra, csep-kadettre, szivar-audira stb.
    

night-rider 122057 2018. augusztus 12. 13:48   Válasz erre: 122054
3200000ft az új 850-es és a langaléta termetedhez sem kicsi 17/19-es kerekek a tracer kicsi is és 17-es első kerék...
    

Levi990 122056 2018. augusztus 12. 13:37   Válasz erre: 122055
Nem is véletlen az árkülönbség :)
    

Flenegen 122055 2018. augusztus 12. 13:00   Válasz erre: 122054
Azért mert csak! És egyébként is egy haszált 8-10 éves GS árából majdnem új Tracert adnak. :)
    

Englishman 122054 2018. augusztus 12. 09:08   Válasz erre: 122053
Komolyan, nem is értelek!
Ott vagy "házon belül", miért nem keresel egy tuti vétel F 800 GS-t!?
Tökéletes a remek hazai utakra, passzol az alkatodhoz és kb. olyan erős, mint a TDM volt. Bár szerintem ezek is túlárazottak kicsit, mégsem olyan drága, mint az 1200-es. Az egy személyes motorozáshoz meg tökéletesen elegendő. Ha a Csabit "elviszi", el fog vinni téged is.
    

Flenegen 122053 2018. augusztus 11. 20:18   Válasz erre: 122051
Yamaha Top-nál van mindkettő a Tracerből.
    

Itil900 122052 2018. augusztus 11. 18:57   Válasz erre: 122047
Ha már versys, próbáld az 1000-est. Én alattam a 650- es játékszernek tünt, szerintem te is úgy néznél ki rajta, mint majom a köszörűkövön. Igaz, néhány cm van köztünk, de kicsire nem adunk...főleg kicsi motorra! A dl 1000 viszont jó döntés lehet!
    

night-rider 122051 2018. augusztus 11. 18:45   Válasz erre: 122048
Tatabányán a yamahánál úgy tudom van 700-as..egyébként csak a dl-nek van 19-es elsőkereke...a többi 17-en gurul ami a komfort zónát csokkenti a nagy mo-n
    

Sander67 122050 2018. augusztus 11. 16:41   Válasz erre: 122048
Egy korrekt motorteszt Mackótól. https://youtu.be/rKNdyV-Eca4
    

Sander67 122049 2018. augusztus 11. 16:19   Válasz erre: 122048
Jó döntés meghozatalához mindenképpen menni kell a szóba jöhető modellekkel egy kb. 20 km-es távot.
    

Flenegen 122048 2018. augusztus 11. 16:00   Válasz erre: 122046
Ma megnéztem a DL650 xt-t, Tracerből csak 900 volt, meg a versyst se tudtam megnézni. Tatán van a 700-ból és a 900 -ból is. A Dl a legolcsóbb, 2,4 milla . A versys 2,6 és a tracer 2,8. A műszaki adatok alapján a tracer a nyomatékosabb és erősebb.
    

Sander67 122047 2018. augusztus 11. 15:35   Válasz erre: 122046
Itt egy nagyítható kép.
    

Sander67 122046 2018. augusztus 11. 15:32   Válasz erre: 122044
Nézz rá a képre, hogy az én 185 cm magasságom alatt mekkora. Dinamikusabb a HRC NC750-nél, viszont nekem visszalépés volt a TDM után.Én inkább a Kawasaki Versys felé kacsingatok, ha motor fiatalításra adom a fejem.
    

night-rider 122045 2018. augusztus 11. 14:57   Válasz erre: 122044
Neked kicsi..mármint külméretileg..
    

Flenegen 122044 2018. augusztus 11. 14:52  
Próbálta már valaki a MT07 Tracert? Mi volt a tapasztalat?
    

kawa550 122043 2018. augusztus 11. 13:15   Válasz erre: 122041
A motodrom talán 1 évig vegetált, aztán úgy 3 éve bezárt.
    

lendvai 122042 2018. augusztus 11. 10:51   Válasz erre: 122041
A link nekem gyanús, mert 99-ig membrános volt az üzemanyag szivattyú, utána meg elektromos, így ez a kit nem lehet jó mindkét modellhez. A membrános az Mikuni 4Nx, ez itt Mitsubishihez való, az elektromosnak nem tudom ki volt a beszállítója. Mivel neked van benzincsapod ezért neked ez kell:

https://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-850-Mark-2-Europe-1996-1998-Fuel-Pump-Each-4NX-13910-00/112267828625?hash=item1a23af1d91%3Ag%3APvkAAOSw-xVaBiZ1&_fsrp=1&_nkw=tdm+850&_sacat=177780&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313&LH_TitleDesc=0&_osacat=177780
    

fer 122041 2018. augusztus 11. 10:23  
Ezt a vákumos benzinpumpát cserélte már valaki? Az enyém átenged, ezért zárom is a csapot minden leállításnál! Most keresgélem, hogy mennyibe is fájna a csere, de csak külföldön találtam elég olcsón, itthon lehet kapni univerzálisat, vajon azzal is jó lenne, illetve sopronba találtam felújítót hozzá, csak a kép nem stimmel, ezért nem merem megrendelni!
http://motodrom.hu/spd/050-601/Tour-Max-benzinpumpa-felujito-kit-Mitsubishi-benzi#page_artdet_tabs
    

Itil900 122040 2018. augusztus 11. 06:15   Válasz erre: 122039
Inkább a megbolondult költők felé húzok...;)))
    

lendvai 122039 2018. augusztus 10. 21:53   Válasz erre: 122037
Ha már versekkel akarsz próbálkozni legalább írni tanulj meg előtte, ahogy azt megboldogult költőink is tették, mert ez így elég gáz.
    

Itil900 122038 2018. augusztus 10. 20:37  
Érdemes figyelni

https://hegylakok.hu/2018/08/szlovakiaban-is-bekemenyitettek-a-rendorok/
    

Itil900 122037 2018. augusztus 10. 20:23   Válasz erre: 122036
Egy káposztás próbát megér
Ha tudásod poétával felér
Gyakrolni sosem késő
Lássuk! Induljon a hajcihő!
    

lendvai 122036 2018. augusztus 10. 18:31  
Mivel ma uzsonnára káposztás sztrapacskát kívántam ezért a 35 fok ellenére nyeregbe pattantam és a Parádi Kisvendéglőben el is fogyasztottam azt. Mivel nem savanyított, hanem friss dinsztelt káposztával készítik ezért az én fogamra való. :-)
Indulás előtt kísérletképpen kivettem a betétet a kipufogóból (á la db killer). Országúti tempónál nem hallani ugyan a különbséget, de kis tempónál gyorsítva és motorfékezve hátborzongatóan gyönyörű hangja van. A tuner tette a dolgát, szépen hangolta utána a cuccot, ennek eredményeképpen az alapjárat egy kicsit magasabb lett, de a teljesítményben természetesen nem lehetett érezni változást. Inkább csak a tudatalattim súgta, hogy kicsit jobban harap és megy. :-)))
Mindenesetre a betét visszakerül, ez csak egy kísérlet volt.
Volt a vendéglőben egy Ducati Monsteres pár, de olyan morcoskák voltak, ha a Ducati klub is ilyen hát én oda be nem megyek. :-)
Ha valaki szeretné, hogy versbe szedjem a fentieket kérem jelezze. :-)))) A többségre való tekintettel csak azért se fogom. :-))))
    

Itil900 122035 2018. augusztus 10. 16:18   Válasz erre: 122033
Csak töményen, vazze;)))
    

lendvai 122034 2018. augusztus 10. 11:05   Válasz erre: 122031
Erről egy Üvegtigris párbeszéd jut eszembe:

https://www.youtube.com/watch?v=FnzfhJV2fLQ
    

kawa550 122033 2018. augusztus 10. 10:03   Válasz erre: 122031
Lassan megkeresem a kloroxos szemcseppemet.... :)))))
    

kawa550 122032 2018. augusztus 10. 10:02   Válasz erre: 122028
Hogy az olvasó lássa, ki az aki nem tud írni? :)))))
    

Itil900 122031 2018. augusztus 10. 09:49   Válasz erre: 122027
Giordano Bruno sem találta
Korában a pozíciót
Várom én is bátran
A motoros inkvizíciót.
    

Itil900 122030 2018. augusztus 10. 09:40  
https://hegylakok.hu/2018/08/jobbra-tartas-varos-orszagut/
    

lendvai 122029 2018. augusztus 10. 09:37   Válasz erre: 122027
Na, alakul már a stílus, kezdesz asszimilálódni. :-)))) Ez itt a diskurzusok sava-borsa, de főleg a sava. :-)))))
    

cizi 122028 2018. augusztus 10. 07:48   Válasz erre: 122027
....szerintem nem rossz kezdőlépés egy író-olvasó találkozóhoz!:)
    

Utalatos 122027 2018. augusztus 10. 07:34   Válasz erre: 122024
Megható, mikor valaki a korlátait feszegeti.....és ilyen hamar meg is találja:-)))
    

Itil900 122026 2018. augusztus 10. 05:53   Válasz erre: 122025
Ne irígykedj már...! ;)))
    

kawa550 122025 2018. augusztus 9. 22:06   Válasz erre: 122024
Engedd el ezt a verseléses dolgot vazze....:)))))))))))
    

Itil900 122024 2018. augusztus 9. 21:30   Válasz erre: 122018
Küldetésed végére még nem értél,
De az öt éveseken már túl léptél,
Sokat e társaságtól ne várj
Bár előttünk sincs akadály

Fejlődni csak két keréken tudunk
Nincs ki a négy kerekünk
Ilyet büszkén válllalunk
Idegzetedre viszont rásajtolunk!
    

lendvai 122022 2018. augusztus 9. 20:48   Válasz erre: 122021
Olyasvalaki biztosan, aki mágneses fogyasztáscsökkentőt használ az üzemanyagvezetékén és "racing" módra állítja az alapjáratot. :-)))
Aki egy kicsit is tisztában van a gyújtószikra mibenlétével az nem vesz komolyan ilyen "performansznövelő" marhaságot. :-)))
    

fer 122021 2018. augusztus 9. 17:35  
Próbálta már valaki?
https://www.magnumtuning.com/en/detail/performance-motorcycle-spark-plug/yamaha/tdm850
    

Kucsi 122020 2018. augusztus 9. 15:07   Válasz erre: 122005
Nem annyi az. Péntek-vasárnap volt ennyi a km. De mostanában jól bírom a hosszabb távokat is, nem tudom mi változott. :)
    

lendvai 122019 2018. augusztus 9. 13:55   Válasz erre: 122018
Fiú körlet, hamvas kis gyakornok lányka, szerinted mi volt ott a siker az erkölcsi nevelés terén? :-))) Persze én csak a saját tapasztalatom alapján gondolkodom. :-))))
    

Utalatos 122018 2018. augusztus 9. 13:21   Válasz erre: 122013
Minden társaságban próbálkozom( ez a küldetésem), de tényleg a tiétek a legreménytelenebb hely erre:-)))
Pedig egyszer már gyakornokoskodtam a fóti gyermekváros fiú körletében is a '90-es évek végén, jobb eredménnyel:-)
Különben semmi kivetnivalóm nincs az ilyen férfi beszéddel, csak jópofizni akartam kicsit.
Unalmas nevelési programokat írok öt évesekre szabva, gondoltam kicsit tágítom a korosztályi határokat:-))
    

kawa550 122017 2018. augusztus 9. 12:47   Válasz erre: 122016
Nyugi, a kezemből fognak enni. :)
    

Itil900 122016 2018. augusztus 9. 12:12   Válasz erre: 122015
Óvatosan az interjún, nehogy kezelhetetlennek tünjél és lekezeljenek! ;)))
    

kawa550 122015 2018. augusztus 9. 11:56   Válasz erre: 122014
Nyugi, kézben tartom majd a dolgokat, és ha sikerül megegyezni, kezet is adok rá, majd elválunk egy baráti kézfogással, talán még integetek is búcsúzás közben. :D
    

lendvai 122014 2018. augusztus 9. 11:36   Válasz erre: 122012
Ez zseniális! :-)
Mármint Galla alakítása. :-)
Azért majd az állásinterjún ha lehet kerüld a kézzelfogható szituációkat, amelyek mindkét kezet igénylik. De az egy kézzel elintézhetőeket se kezeld lekezelő módon. :-)))))
    

lendvai 122013 2018. augusztus 9. 11:29   Válasz erre: 122010
Te kis erkölcscsősz! :-) Ebben a társaságban ne is próbálkozz ilyen irányú neveléssel, sok vihart megélt matrózok hajóznak itt, akik nagy részét nem zavarja, sőt kifejezett igénye van arra, hogy nevén nevezzék a dolgokat. :-)
Ez amúgy is csak egy költői kép volt, nem kell szó szerint érteni, a szokásos savazás igénye hozta elő. :-)))
De ha már a tudásvágyad kommentre ragadtatott, hát azon ne múljon: dehogynem ismered ezt a szót, a maszturbálás egyik szinonimáját olvastad. Ha kérdésed van még hát kérdezz bátran! :-)))
    

kawa550 122012 2018. augusztus 9. 10:55   Válasz erre: 122008
Nem érek rá, mennem kell állásinterjúra. :))))) Bár felkészítettem őket a fél kezemre, de aszonták nem baj mert csak szeptember közepén kéne kezdeni, akkor meg már elvileg jó lesz. Valami Monty Python Tarzan válogatásra készülök. Nem mintha bajom lenne a bal kezével, de a jobb, azt mintha más fából faragták volna.:)))))))
https://www.youtube.com/watch?v=X6IByMouaZM
    

kawa550 122011 2018. augusztus 9. 10:49   Válasz erre: 122007
Levették, aztán feltettek egy másikat még 6 hétre.
    

Utalatos 122010 2018. augusztus 9. 08:38   Válasz erre: 122009
Meg a séfeknél is. Azt a másik szót nem is ismerem:-))
    

Utalatos 122009 2018. augusztus 9. 08:35   Válasz erre: 122008
Biztos "szecskázni-t" akartál írni, csak elütötted.:-)))
Nős férfiaknál annak van értelme:-))
    

lendvai 122008 2018. augusztus 9. 07:58   Válasz erre: 122006
Aztán kezdj el recskázni ezerrel, hogy megerősödjön, milyen kellemetlen lenne, ha megaláználak a kanyarokban. :-))))
    

Itil900 122007 2018. augusztus 9. 06:05   Válasz erre: 122006
Nem az volt, hogy már leveszik a gipszet? Vagy fenthagytad a pogózáshoz?
    

kawa550 122006 2018. augusztus 8. 16:25  
Fonyódra valaki szombat vasárnap? Megyünk rockbalatonra, én még kocsival mert még 1 hétig gipsz jakab vagyok.
    

kawa550 122005 2018. augusztus 8. 16:24   Válasz erre: 122003
700km/ nap? Ammán cíp vazzeg, én ilyenre csak erős kényszer hatása alatt vállalkozok, olyan 4-500 ami még nem fájdalmas, utána már fáj a seggem meg a fiatalon összebacott térdem. Elismerésem acélseggű barátom! :))))))
    

Kucsi 122004 2018. augusztus 8. 14:50   Válasz erre: 122002
A képen látható helyre,amíg mi ott voltunk nem jött fel más. 2 DL,1Transalp,és 1TDM
    

Kucsi 122003 2018. augusztus 8. 14:46   Válasz erre: 121997
1440 km lett a vége. Szuper utakon is jártunk, tudom hogy nem lényeges, de az új gumik szélét is sikerült koptatni.
    

kawa550 122002 2018. augusztus 8. 10:50   Válasz erre: 122001
Azt kifelejtetted hogy 2x olyan magasra és a nehezebben megmászható oldalon. És ott is 2x. :)))))))))))))
    

lendvai 122001 2018. augusztus 8. 08:14   Válasz erre: 121997
Na ne piszkáld a darázsfészket vazze, mindjárt jön Emese és rákontráz dupla annyi kilométerrel fele idő alatt. :-)))))
    

cizi 122000 2018. augusztus 7. 15:03  
ez a 122e már kellett!:)
    

cizi 121999 2018. augusztus 7. 15:02  
Nem szoktam vadászni, de
    

cizi 121998 2018. augusztus 7. 15:02   Válasz erre: 121995
Ez komoly két nap lehetett motornak és motorosnak is!:)
    

kawa550 121997 2018. augusztus 7. 14:36   Válasz erre: 121995
Kemény vagy vazzeg mint a kád széle! Mennyi volt a 2 nap km-ben? :)))))
    

Kucsi 121996 2018. augusztus 7. 14:13   Válasz erre: 121995
Ez még lemaradt.
    

Kucsi 121995 2018. augusztus 7. 14:10  
A hétvége az Onroad 48 jegyében telt.Már azt hittem, hogy egy ismerőssel sem futok össze, amikor megjelent Oszi, igaz már nem TDM-el, hanem egy Honda Africa Twinnel. Kalandos hétvége volt, főleg neki, de remek helyeken jártunk. Kicsit sanyargattam a TDM-et, de nem nyavajgott a sok off-road miatt.
A Nagy Biharra is felmásztunk.
    

nferro 121994 2018. augusztus 7. 05:52   Válasz erre: 121993
Köszi. Meg fogom nézni.
    

nferro 121994 2018. augusztus 7. 05:52   Válasz erre: 121993
Köszi. Meg fogom nézni.
    

mati12 121993 2018. augusztus 7. 02:17   Válasz erre: 121990
Mi július közepén jártunk ott.A "győri motorostársak" topikban megtalálod az ott készült videókat. Esetleg néhány látnivaló ötletet meríthetsz azokból is.
    

Itil900 121991 2018. augusztus 6. 22:27  
Ma 18 óra körül láttam egy gyönyörű piros Tdm-et a Marek utcában. Remélem olvassa, pacsi neki! Talán egyszer személyesen is...! ;)))
    

nferro 121990 2018. augusztus 6. 20:21  
Hello. Hétvégén csapunk egy kanyart Boszniában. Utánaolvasgattam, hogy mi a helyzet, de ha van személyes tapasztatalat, szívesem venném, ha megosztanátok velem.
Szép estét és köszi.
    

lendvai 121989 2018. augusztus 6. 13:27   Válasz erre: 121988
Ez a karma törvénye testvérem, az elpusztított ártatlan darazsak lelke miatt sújtott le rád az Isten haragja. :-)
Most elképzelem Zsuzsika arcát miután ezt elolvasod neki. :-) De csakazértis! :-))))
    

kawa550 121988 2018. augusztus 5. 18:15   Válasz erre: 121986
Itt baszki épp a gyerekért indultunk be Sopronba, a falu széle után 1 kibaszott másodperc alatt az addigi sima esőből egy olyan vihar csapott le ránk, hogy nem az volt a bajom hogy azonnal félre kellett állni, hanem az, hogy hol van az a félre. Az autó orrát nem láttam, nemhogy az utat, az ablaktörlő a legmagasabb fokozatban még követni sem tudta az eseményeket, nem hogy tenni a dolgát. Vagy 1 percig álltunk 1 helyben, mire csendesedett annyit, hogy néha 1-2 pillanatra már el lehetett látni 1-2 méterre, akkor látta meg a Zsuzsi a füvet, oszt onnan sikerült nehezen a szélére botorkálni, mint kiderült kb a felezőn álltam meg srégen, átnyúlva a szembejövőbe. Aztán ahogy kitisztult, az egész úton össze vissza álltak keresztbe kasba a kocsik villogó vészjelzőkkel pont mint én. A legtöbb még akkor se mert elindulni, mikor mi már haladtunk az útra szakadt ágakat kerülgetve.
    

lendvai 121987 2018. augusztus 5. 16:20  
Még egy epizódja a mai motorozásnak, ami arra utal, hogy szerencsés fickó vagyok: Gyöngyös után, kb 70-es tempónál egy darázs koppant a napszemüvegemen, mert még fel volt nyitva a plexi. Éreztem, hogy az arcomon landolt, de nem szúrt meg, viszont benn maradt a sisakban. Kerestem az út mellett, hol állhatok le, mert az már a mátrai út lakott területen kívüli szakasza volt és nem szerencsés egy darázzsal megosztani a sisak belsejét. De mire megállhattam volna a koma felkapaszkodott az állvédő belső oldalán és elrepült. Én meg mentem tovább. :-)
    

lendvai 121986 2018. augusztus 5. 15:46  
Ma terveztem egy karikát Lillafüred felé, lévén szikrázó napsütést ígértek. Recsk után úgy beborult az ég, hogy inkább visszafordultam. A nagy meleg amúgy se tett jót az autósoknak, jobban kellett figyelnem, bár nem volt semmilyen rázós szituáció, de kétszer is kikanyarodtak elém úgy, hogy normál esetben látniuk kellett volna. Mindegy, meg lettek előzve, nem volt gond, de ez eddig nem volt jellemző. Bár az is igaz, hogy vasárnap van és ilyenkor kimerészkednek az utakra a sokszor ön- és közveszélyes hétvégi vezetők is. :-)
    

kawa550 121985 2018. augusztus 5. 11:19   Válasz erre: 121982
Azért a viaszt ne mosd le s szemekről mert az annyira nem tesz jót neki. :)
    

fer 121984 2018. augusztus 5. 07:31   Válasz erre: 121982
Abból lesz csak az igazán finom habzóbor:)
    

kawa550 121983 2018. augusztus 4. 23:24   Válasz erre: 121978
Már nincs szükség praktikákra, eltakarítottam a dögöket. :)))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők