Itil900 | 122083 | 2018. augusztus 13. 21:09 | Válasz erre: 122082 |
Bocs, hogy megkérdezem: akkor mi a benzingőzös fityfenére vársz??? ;)))
|
Flenegen | 122082 | 2018. augusztus 13. 20:56 | Válasz erre: 122081 |
A 900 jobb volt de az sem az igazi. Összességében a 700 nekem jobban tetszett.
|
Flenegen | 122080 | 2018. augusztus 13. 18:56 |
Megpróbáltam Tatabányán a Tracer mindkét változatát. Érdekes hogy a 900 s a 700 között nem érzek akkora különbséget. Nekem minden téren a 700-as jobban kézre állt, menetdinamikában meg jobb volt a900. Szóval nem tom.
|
lendvai | 122079 | 2018. augusztus 13. 11:08 | Válasz erre: 122077 |
Arra már nem emlékszem. De ha át is eresztett az úszóház szelepe megfogta. :-)
|
fer | 122078 | 2018. augusztus 13. 09:17 | Válasz erre: 122073 |
Nincs elszegényítve semmi, amikor megvettem nekem is 6 felett fogyasztott, a karbi szinkronon kellett módosítani mert teljesen el volt mászva! A gyertyák teljesen jók, őzbarnák! Az előző mocimat (er5) is amikor megvettem 5 felett kajált, miután azon is karbiszinkron kellett lement 5 alá, hosszabb túrán 4,1 -el is beérte! Az van, (legalább is nálam), hogy először, sokat fogyaszt, és utána amikor már összeszoktam a motorral akkor alakul ki egy vezetési stílus, ami kedvezőbb a motornak is meg nekem is! Meg még a külső hőmérséklet is számít! Ne aggódj, ha megcibálom igazából nekem is feljebb megy a fogyasztás, de ez már csak ritkán van, lehet kicsit számít az a 30K bírság amit 2 hónapja gyűjtöttem be!
|
fer | 122077 | 2018. augusztus 13. 08:44 | Válasz erre: 122076 |
És vákum nélkül álló motornál nem eresztett át?
|
lendvai | 122076 | 2018. augusztus 13. 08:41 | Válasz erre: 122075 |
Én igen, mert szedtem szét olyan szinten. A lenti linkeden lévő szivattyú ára szerintem teljesen rendben van, ennél olcsóbban gyárit nem kapsz, az meg legalább ellenőrzött minőség, 2db szart venni csak hogy cserélni lehessen, hát ehhez már nem írok semmit. :-) De annak nézz utána mi a te szivattyúd kódja pontosan, mert a 13910 az sok helyen szerepel, de ez speciel itt TDM850 teljes sorozatára írja jónak, más link talán csak XJ600-ra írja, egy harmadik meg XTZ750-re. De előfordulhat, hogy ugyanaz az alkatrész, csak motortípusonként másképp kódolják az alkatrész azonosító első részét, én is vettem már így TDM-re alkatrészt FJR-hez tartozó kóddal, csak utána kell járni. Szóval az internet csodás dolog, de én is szoptam már be a felületességemet karburátor membrán cikkszámmal. :-)))) |
fer | 122075 | 2018. augusztus 13. 07:01 |
Leellenőrizte itt valaki egyáltalán akinek 99 előtti tdm-je van, hogy elzár-e rendesen a pumpa? Én véletlenül tettem, épp a kábelcsatlakozókat ellenőriztem amikor jött a kósza gondolat, hogy megnézem ezt is!
|
fer | 122074 | 2018. augusztus 13. 06:57 | Válasz erre: 122072 |
A rögzítés nem gond, ha meg rendelek belőle kettőt egyik nálam lesz tartalékba, még így is olcsóbb lesz mint a másikból egy, feltéve, hogy van belőle kettő, amúgy elképzelhető, hogy nem módosítás történt, hanem egyszerűen 2 félével gyártották, mikor melyiket mennyiért tudták beszerezni a japók! Amit én linkeltem az valami utángyártott lehet, van itt eredeti japán is, és ez már húzósabb árban, viszont az évjárat... https://www.ebay.com/itm/OEM-YAMAHA-FUEL-GAS-PUMP-TDM850-SECA-2-1992-1998-4BR-13910-09-00/323379713564?fits=Model%3ATDM850&epid=1524809375&hash=item4b4aeed61c%3Ag%3A2EoAAOSwawtbZB-W&_fsrp=1&_nkw=tdm+850+fuel+pump&_sacat=180028&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313&LH_TitleDesc=0&_osacat=180028 |
csanesz | 122073 | 2018. augusztus 12. 23:35 | Válasz erre: 122069 |
Szerintem ez már túl kevés fogyasztás. Azt azért vedd figyelembe, hogy hűtési feladata is van az üzemanyagnak. Ha el van szegényítve az üzemanyag az a motornak sem tesz jót hosszútávon. Enyém most 6,8 -at eszik, de tolom neki rendesen és városozok. Olykor felküldöm a fordulatot 6000 fölé. Normál esetben a városi fogyasztásom 6 - 6,5 lityi. A gépen nem szerencsés az ilyen szintű alakítgatás. Motorikusan legyen eredeti és gyári cuccokkal. |
lendvai | 122072 | 2018. augusztus 12. 21:17 | Válasz erre: 122071 |
Hát lehet, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de egyrészt a két szivattyú nem tűnik ugyanoda rögzíthetőnek, másrészt az a 14 dollár azért elég komolytalan, így ebből elég randa gányolás néz ki. Ha ez a döntő az nálam már erőteljesen a fillérbaszás kategóriája, aztán ebből születnek olyan karbantartási szörnyszülöttek, amiket később jobb nem megvenni. Ha nekem nincs kb 25 ezrem a motorom rendbetételére én inkább várok és ha megvan a pénz akkor veszek bele normális alkatrészt. Mert ha a 14 dolláros aliexpresszes csoda beadja a kulcsot a puszta közepén a motor hazacibálása valószínűleg többe fog kerülni, mint az árkülönbözet. De természetesen mindenki szabadon dönt, én csak leírtam itt a privát véleményem. |
fer | 122071 | 2018. augusztus 12. 19:45 | Válasz erre: 122070 |
fer | 122069 | 2018. augusztus 12. 18:59 |
Visszatérve a benzinpumpára, mi lenne ha a 4tx-re a 3vd pumpáját tenném?, mivel annak sokkal barátságosabb az ára, és szerintem a faladatát itt is ellátná, nem hinném, hogy akkora fogyasztásbeli különbség lenne a két modell között, nem is értem, hogy miért más a kettő! Apró popó, a mai túrán megint sikerült rekordot döntenem, 316km/13,61L! Tudom megint jöttök azzal, hogy ilyen fogyasztás mellett nem lehet élvezetesen motorozni, pedig semmivel sem mentem lassabban, csak rendbe raktam a fékeimet, meg sokkal hűvösebb volt a múltkorinál, meg lehet öregszem is egy picit, bár a bakonyi szerpentinnél odavágtam neki!
|
fer | 122068 | 2018. augusztus 12. 18:47 |
A PA -val nekem jó emlékeim vannak mikor először lőttem vele 94"-ben 3 lövésből 28-at sikerült összehoznom vele, (10,9,9) a főhadnagyom azt mondta: ez csak mázli, én meg: jelentem: tessék rám nézni, én vagyok mázli!
|
lendvai | 122067 | 2018. augusztus 12. 18:32 | Válasz erre: 122065 |
PA, meg a tököm! :-))) Anno a seregben lövészként sok mindent ki kellett próbálni, az MHSZ-es múltam révén nem mondhatja senki, hogy nem tudok lőni, de a PA-val az álló alakot 10 méterről nem találtam el a normál célzással. :-)))) Azzal külön meg kellett tanulni újra célozni és lőni. :-))))
|
night-rider | 122066 | 2018. augusztus 12. 18:13 | Válasz erre: 122064 |
akkor a yamaha tracernél szorulásod lesz))))
|
Fido71 | 122065 | 2018. augusztus 12. 18:04 | Válasz erre: 122062 |
A PA 63 is kell neki. Akkor az a legjobb maroklőfegyver? Ne röhögtessé má'... ;)
|
Flenegen | 122064 | 2018. augusztus 12. 17:44 | Válasz erre: 122057 |
A 800 GS már nem nagyon érhető el a 850 van helyette 4 milla feletti árral. Meg nekem a BMW az boxer. Egyenlőre nem tudom mit szeretnék de valamit igen. Addig ameddig a pénz megvan rá addig nincs baj. Ha elmegyek megnézni valamit és úgy szállok le róla hogy beszartam akkor azt megveszem ha nem akkor nem. Meg ugye a nézegetés még ingyé van és a konkurencia ismeret is kell!;)
|
lendvai | 122063 | 2018. augusztus 12. 16:54 | Válasz erre: 122061 |
Ma délelőtt voltam ott, utána történhetett. Az az út bár gyönyörű vidéken fut nem alkalmas ereszd el a hajam típusú döntögetésre, részben azért, mert az autósok is arra járnak Lillafüredre, másrészt meg azért, mert az útnak csak egy része van felújítva, viszont nagyvonalúan elfelejtették az élesebb kanyarokat jelezni az arra megfelelő táblákkal. Így akinek nincs hely- és útismerete az jobb, ha óvatosan közlekedik, különben könnyen a szembejövő sávban találhatja magát. Én azt kell mondjam nem nagyon élveztem, a sima szakaszon is előfordult véletlenszerűen homok az úton, a többi részen meg igazi akadályverseny: figyelem a kanyar ívét, de nem azért, hogy megfelelő tempóban suhanjak végig rajta, hanem hogy folyamatosan korrigáljak a kátyúk, a kőfelhordások, a kókány útjavítás miatti hosszanti repedések és bordák miatt, amik ha kicsit haladósabban kanyarodom folyamatosan rázzák le a motort az ívről. Lehet öregszem és kezdek rigolyás lenni, de itt Magyarországon én néhány kilométernyi gondtalan motorozásra alkalmas útszakasszal találkoztam eddig, a marhák annak nagy részét is megszórták a szegélyen zúzottkővel. Ha tényleg motorozni akarok, kicsit tempósabban akkor marad Ausztria. Ott már legalább megtanultak utat építeni és karbantartani. :-)
|
Itil900 | 122062 | 2018. augusztus 12. 16:41 | Válasz erre: 122058 |
Hihetetlen! A bajor kerekesek is, pedig szinte csak a baj van velük! Miért pont az kell a yardnak...??? Valaki megmagyarázhatná végre! Meg kell hagyni jól néznek ki...!
|
Itil900 | 122061 | 2018. augusztus 12. 16:36 |
https://hegylakok.hu/2018/08/utlezaras-lillafured-es-bukkszentkereszt-kozott/ Szemetek a pályán!!! ;))) |
lendvai | 122060 | 2018. augusztus 12. 16:03 | Válasz erre: 122055 |
Lassan évek óta mindig vergődsz itt valamivel, most már tényleg vegyél is valamit, mert előbb-utóbb nem fogunk hinni neked. :-)))))))
|
Fido71 | 122058 | 2018. augusztus 12. 14:34 | Válasz erre: 122056 |
Minden sváb áru túl van árazva /autó-motor/. Pedig már régen nem az, ami volt... :( Gondolok itt az állólámpás mercikre, I.-II. golfokra, csep-kadettre, szivar-audira stb. |
night-rider | 122057 | 2018. augusztus 12. 13:48 | Válasz erre: 122054 |
3200000ft az új 850-es és a langaléta termetedhez sem kicsi 17/19-es kerekek a tracer kicsi is és 17-es első kerék...
|
Flenegen | 122055 | 2018. augusztus 12. 13:00 | Válasz erre: 122054 |
Azért mert csak! És egyébként is egy haszált 8-10 éves GS árából majdnem új Tracert adnak. :)
|
Englishman | 122054 | 2018. augusztus 12. 09:08 | Válasz erre: 122053 |
Komolyan, nem is értelek! Ott vagy "házon belül", miért nem keresel egy tuti vétel F 800 GS-t!? Tökéletes a remek hazai utakra, passzol az alkatodhoz és kb. olyan erős, mint a TDM volt. Bár szerintem ezek is túlárazottak kicsit, mégsem olyan drága, mint az 1200-es. Az egy személyes motorozáshoz meg tökéletesen elegendő. Ha a Csabit "elviszi", el fog vinni téged is. |
Flenegen | 122053 | 2018. augusztus 11. 20:18 | Válasz erre: 122051 |
Yamaha Top-nál van mindkettő a Tracerből.
|
Itil900 | 122052 | 2018. augusztus 11. 18:57 | Válasz erre: 122047 |
Ha már versys, próbáld az 1000-est. Én alattam a 650- es játékszernek tünt, szerintem te is úgy néznél ki rajta, mint majom a köszörűkövön. Igaz, néhány cm van köztünk, de kicsire nem adunk...főleg kicsi motorra! A dl 1000 viszont jó döntés lehet!
|
night-rider | 122051 | 2018. augusztus 11. 18:45 | Válasz erre: 122048 |
Tatabányán a yamahánál úgy tudom van 700-as..egyébként csak a dl-nek van 19-es elsőkereke...a többi 17-en gurul ami a komfort zónát csokkenti a nagy mo-n
|
Sander67 | 122050 | 2018. augusztus 11. 16:41 | Válasz erre: 122048 |
Egy korrekt motorteszt Mackótól. https://youtu.be/rKNdyV-Eca4
|
Sander67 | 122049 | 2018. augusztus 11. 16:19 | Válasz erre: 122048 |
Jó döntés meghozatalához mindenképpen menni kell a szóba jöhető modellekkel egy kb. 20 km-es távot.
|
Flenegen | 122048 | 2018. augusztus 11. 16:00 | Válasz erre: 122046 |
Ma megnéztem a DL650 xt-t, Tracerből csak 900 volt, meg a versyst se tudtam megnézni. Tatán van a 700-ból és a 900 -ból is. A Dl a legolcsóbb, 2,4 milla . A versys 2,6 és a tracer 2,8. A műszaki adatok alapján a tracer a nyomatékosabb és erősebb.
|
Sander67 | 122046 | 2018. augusztus 11. 15:32 | Válasz erre: 122044 |
night-rider | 122045 | 2018. augusztus 11. 14:57 | Válasz erre: 122044 |
Neked kicsi..mármint külméretileg..
|
Flenegen | 122044 | 2018. augusztus 11. 14:52 |
Próbálta már valaki a MT07 Tracert? Mi volt a tapasztalat?
|
kawa550 | 122043 | 2018. augusztus 11. 13:15 | Válasz erre: 122041 |
A motodrom talán 1 évig vegetált, aztán úgy 3 éve bezárt.
|
lendvai | 122042 | 2018. augusztus 11. 10:51 | Válasz erre: 122041 |
A link nekem gyanús, mert 99-ig membrános volt az üzemanyag szivattyú, utána meg elektromos, így ez a kit nem lehet jó mindkét modellhez. A membrános az Mikuni 4Nx, ez itt Mitsubishihez való, az elektromosnak nem tudom ki volt a beszállítója. Mivel neked van benzincsapod ezért neked ez kell: https://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-850-Mark-2-Europe-1996-1998-Fuel-Pump-Each-4NX-13910-00/112267828625?hash=item1a23af1d91%3Ag%3APvkAAOSw-xVaBiZ1&_fsrp=1&_nkw=tdm+850&_sacat=177780&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313&LH_TitleDesc=0&_osacat=177780 |
fer | 122041 | 2018. augusztus 11. 10:23 |
Ezt a vákumos benzinpumpát cserélte már valaki? Az enyém átenged, ezért zárom is a csapot minden leállításnál! Most keresgélem, hogy mennyibe is fájna a csere, de csak külföldön találtam elég olcsón, itthon lehet kapni univerzálisat, vajon azzal is jó lenne, illetve sopronba találtam felújítót hozzá, csak a kép nem stimmel, ezért nem merem megrendelni! http://motodrom.hu/spd/050-601/Tour-Max-benzinpumpa-felujito-kit-Mitsubishi-benzi#page_artdet_tabs |
Itil900 | 122040 | 2018. augusztus 11. 06:15 | Válasz erre: 122039 |
Inkább a megbolondult költők felé húzok...;)))
|
lendvai | 122039 | 2018. augusztus 10. 21:53 | Válasz erre: 122037 |
Ha már versekkel akarsz próbálkozni legalább írni tanulj meg előtte, ahogy azt megboldogult költőink is tették, mert ez így elég gáz.
|
Itil900 | 122038 | 2018. augusztus 10. 20:37 |
Érdemes figyelni https://hegylakok.hu/2018/08/szlovakiaban-is-bekemenyitettek-a-rendorok/ |
Itil900 | 122037 | 2018. augusztus 10. 20:23 | Válasz erre: 122036 |
Egy káposztás próbát megér Ha tudásod poétával felér Gyakrolni sosem késő Lássuk! Induljon a hajcihő! |
lendvai | 122036 | 2018. augusztus 10. 18:31 |
Mivel ma uzsonnára káposztás sztrapacskát kívántam ezért a 35 fok ellenére nyeregbe pattantam és a Parádi Kisvendéglőben el is fogyasztottam azt. Mivel nem savanyított, hanem friss dinsztelt káposztával készítik ezért az én fogamra való. :-) Indulás előtt kísérletképpen kivettem a betétet a kipufogóból (á la db killer). Országúti tempónál nem hallani ugyan a különbséget, de kis tempónál gyorsítva és motorfékezve hátborzongatóan gyönyörű hangja van. A tuner tette a dolgát, szépen hangolta utána a cuccot, ennek eredményeképpen az alapjárat egy kicsit magasabb lett, de a teljesítményben természetesen nem lehetett érezni változást. Inkább csak a tudatalattim súgta, hogy kicsit jobban harap és megy. :-))) Mindenesetre a betét visszakerül, ez csak egy kísérlet volt. Volt a vendéglőben egy Ducati Monsteres pár, de olyan morcoskák voltak, ha a Ducati klub is ilyen hát én oda be nem megyek. :-) Ha valaki szeretné, hogy versbe szedjem a fentieket kérem jelezze. :-)))) A többségre való tekintettel csak azért se fogom. :-)))) |
lendvai | 122034 | 2018. augusztus 10. 11:05 | Válasz erre: 122031 |
Erről egy Üvegtigris párbeszéd jut eszembe: https://www.youtube.com/watch?v=FnzfhJV2fLQ |
kawa550 | 122033 | 2018. augusztus 10. 10:03 | Válasz erre: 122031 |
Lassan megkeresem a kloroxos szemcseppemet.... :)))))
|
kawa550 | 122032 | 2018. augusztus 10. 10:02 | Válasz erre: 122028 |
Hogy az olvasó lássa, ki az aki nem tud írni? :)))))
|
Itil900 | 122031 | 2018. augusztus 10. 09:49 | Válasz erre: 122027 |
Giordano Bruno sem találta Korában a pozíciót Várom én is bátran A motoros inkvizíciót. |
lendvai | 122029 | 2018. augusztus 10. 09:37 | Válasz erre: 122027 |
Na, alakul már a stílus, kezdesz asszimilálódni. :-)))) Ez itt a diskurzusok sava-borsa, de főleg a sava. :-)))))
|
cizi | 122028 | 2018. augusztus 10. 07:48 | Válasz erre: 122027 |
....szerintem nem rossz kezdőlépés egy író-olvasó találkozóhoz!:)
|
Utalatos | 122027 | 2018. augusztus 10. 07:34 | Válasz erre: 122024 |
Megható, mikor valaki a korlátait feszegeti.....és ilyen hamar meg is találja:-)))
|
kawa550 | 122025 | 2018. augusztus 9. 22:06 | Válasz erre: 122024 |
Engedd el ezt a verseléses dolgot vazze....:)))))))))))
|
Itil900 | 122024 | 2018. augusztus 9. 21:30 | Válasz erre: 122018 |
Küldetésed végére még nem értél, De az öt éveseken már túl léptél, Sokat e társaságtól ne várj Bár előttünk sincs akadály Fejlődni csak két keréken tudunk Nincs ki a négy kerekünk Ilyet büszkén válllalunk Idegzetedre viszont rásajtolunk! |
lendvai | 122022 | 2018. augusztus 9. 20:48 | Válasz erre: 122021 |
Olyasvalaki biztosan, aki mágneses fogyasztáscsökkentőt használ az üzemanyagvezetékén és "racing" módra állítja az alapjáratot. :-))) Aki egy kicsit is tisztában van a gyújtószikra mibenlétével az nem vesz komolyan ilyen "performansznövelő" marhaságot. :-))) |
fer | 122021 | 2018. augusztus 9. 17:35 |
Próbálta már valaki? https://www.magnumtuning.com/en/detail/performance-motorcycle-spark-plug/yamaha/tdm850 |
Kucsi | 122020 | 2018. augusztus 9. 15:07 | Válasz erre: 122005 |
Nem annyi az. Péntek-vasárnap volt ennyi a km. De mostanában jól bírom a hosszabb távokat is, nem tudom mi változott. :)
|
lendvai | 122019 | 2018. augusztus 9. 13:55 | Válasz erre: 122018 |
Fiú körlet, hamvas kis gyakornok lányka, szerinted mi volt ott a siker az erkölcsi nevelés terén? :-))) Persze én csak a saját tapasztalatom alapján gondolkodom. :-))))
|
Utalatos | 122018 | 2018. augusztus 9. 13:21 | Válasz erre: 122013 |
Minden társaságban próbálkozom( ez a küldetésem), de tényleg a tiétek a legreménytelenebb hely erre:-))) Pedig egyszer már gyakornokoskodtam a fóti gyermekváros fiú körletében is a '90-es évek végén, jobb eredménnyel:-) Különben semmi kivetnivalóm nincs az ilyen férfi beszéddel, csak jópofizni akartam kicsit. Unalmas nevelési programokat írok öt évesekre szabva, gondoltam kicsit tágítom a korosztályi határokat:-)) |
Itil900 | 122016 | 2018. augusztus 9. 12:12 | Válasz erre: 122015 |
Óvatosan az interjún, nehogy kezelhetetlennek tünjél és lekezeljenek! ;)))
|
kawa550 | 122015 | 2018. augusztus 9. 11:56 | Válasz erre: 122014 |
Nyugi, kézben tartom majd a dolgokat, és ha sikerül megegyezni, kezet is adok rá, majd elválunk egy baráti kézfogással, talán még integetek is búcsúzás közben. :D
|
lendvai | 122014 | 2018. augusztus 9. 11:36 | Válasz erre: 122012 |
Ez zseniális! :-) Mármint Galla alakítása. :-) Azért majd az állásinterjún ha lehet kerüld a kézzelfogható szituációkat, amelyek mindkét kezet igénylik. De az egy kézzel elintézhetőeket se kezeld lekezelő módon. :-))))) |
lendvai | 122013 | 2018. augusztus 9. 11:29 | Válasz erre: 122010 |
Te kis erkölcscsősz! :-) Ebben a társaságban ne is próbálkozz ilyen irányú neveléssel, sok vihart megélt matrózok hajóznak itt, akik nagy részét nem zavarja, sőt kifejezett igénye van arra, hogy nevén nevezzék a dolgokat. :-) Ez amúgy is csak egy költői kép volt, nem kell szó szerint érteni, a szokásos savazás igénye hozta elő. :-))) De ha már a tudásvágyad kommentre ragadtatott, hát azon ne múljon: dehogynem ismered ezt a szót, a maszturbálás egyik szinonimáját olvastad. Ha kérdésed van még hát kérdezz bátran! :-))) |
kawa550 | 122012 | 2018. augusztus 9. 10:55 | Válasz erre: 122008 |
Nem érek rá, mennem kell állásinterjúra. :))))) Bár felkészítettem őket a fél kezemre, de aszonták nem baj mert csak szeptember közepén kéne kezdeni, akkor meg már elvileg jó lesz. Valami Monty Python Tarzan válogatásra készülök. Nem mintha bajom lenne a bal kezével, de a jobb, azt mintha más fából faragták volna.:))))))) https://www.youtube.com/watch?v=X6IByMouaZM |
kawa550 | 122011 | 2018. augusztus 9. 10:49 | Válasz erre: 122007 |
Levették, aztán feltettek egy másikat még 6 hétre.
|
Utalatos | 122010 | 2018. augusztus 9. 08:38 | Válasz erre: 122009 |
Meg a séfeknél is. Azt a másik szót nem is ismerem:-))
|
Utalatos | 122009 | 2018. augusztus 9. 08:35 | Válasz erre: 122008 |
Biztos "szecskázni-t" akartál írni, csak elütötted.:-))) Nős férfiaknál annak van értelme:-)) |
lendvai | 122008 | 2018. augusztus 9. 07:58 | Válasz erre: 122006 |
Aztán kezdj el recskázni ezerrel, hogy megerősödjön, milyen kellemetlen lenne, ha megaláználak a kanyarokban. :-))))
|
Itil900 | 122007 | 2018. augusztus 9. 06:05 | Válasz erre: 122006 |
Nem az volt, hogy már leveszik a gipszet? Vagy fenthagytad a pogózáshoz?
|
kawa550 | 122006 | 2018. augusztus 8. 16:25 |
Fonyódra valaki szombat vasárnap? Megyünk rockbalatonra, én még kocsival mert még 1 hétig gipsz jakab vagyok.
|
kawa550 | 122005 | 2018. augusztus 8. 16:24 | Válasz erre: 122003 |
700km/ nap? Ammán cíp vazzeg, én ilyenre csak erős kényszer hatása alatt vállalkozok, olyan 4-500 ami még nem fájdalmas, utána már fáj a seggem meg a fiatalon összebacott térdem. Elismerésem acélseggű barátom! :))))))
|
Kucsi | 122004 | 2018. augusztus 8. 14:50 | Válasz erre: 122002 |
A képen látható helyre,amíg mi ott voltunk nem jött fel más. 2 DL,1Transalp,és 1TDM
|
Kucsi | 122003 | 2018. augusztus 8. 14:46 | Válasz erre: 121997 |
1440 km lett a vége. Szuper utakon is jártunk, tudom hogy nem lényeges, de az új gumik szélét is sikerült koptatni.
|
kawa550 | 122002 | 2018. augusztus 8. 10:50 | Válasz erre: 122001 |
Azt kifelejtetted hogy 2x olyan magasra és a nehezebben megmászható oldalon. És ott is 2x. :)))))))))))))
|
lendvai | 122001 | 2018. augusztus 8. 08:14 | Válasz erre: 121997 |
Na ne piszkáld a darázsfészket vazze, mindjárt jön Emese és rákontráz dupla annyi kilométerrel fele idő alatt. :-)))))
|
cizi | 121998 | 2018. augusztus 7. 15:02 | Válasz erre: 121995 |
Ez komoly két nap lehetett motornak és motorosnak is!:)
|
kawa550 | 121997 | 2018. augusztus 7. 14:36 | Válasz erre: 121995 |
Kemény vagy vazzeg mint a kád széle! Mennyi volt a 2 nap km-ben? :)))))
|
Kucsi | 121995 | 2018. augusztus 7. 14:10 |
mati12 | 121993 | 2018. augusztus 7. 02:17 | Válasz erre: 121990 |
Mi július közepén jártunk ott.A "győri motorostársak" topikban megtalálod az ott készült videókat. Esetleg néhány látnivaló ötletet meríthetsz azokból is.
|
Itil900 | 121991 | 2018. augusztus 6. 22:27 |
Ma 18 óra körül láttam egy gyönyörű piros Tdm-et a Marek utcában. Remélem olvassa, pacsi neki! Talán egyszer személyesen is...! ;)))
|
nferro | 121990 | 2018. augusztus 6. 20:21 |
Hello. Hétvégén csapunk egy kanyart Boszniában. Utánaolvasgattam, hogy mi a helyzet, de ha van személyes tapasztatalat, szívesem venném, ha megosztanátok velem. Szép estét és köszi. |
lendvai | 121989 | 2018. augusztus 6. 13:27 | Válasz erre: 121988 |
Ez a karma törvénye testvérem, az elpusztított ártatlan darazsak lelke miatt sújtott le rád az Isten haragja. :-) Most elképzelem Zsuzsika arcát miután ezt elolvasod neki. :-) De csakazértis! :-)))) |
kawa550 | 121988 | 2018. augusztus 5. 18:15 | Válasz erre: 121986 |
Itt baszki épp a gyerekért indultunk be Sopronba, a falu széle után 1 kibaszott másodperc alatt az addigi sima esőből egy olyan vihar csapott le ránk, hogy nem az volt a bajom hogy azonnal félre kellett állni, hanem az, hogy hol van az a félre. Az autó orrát nem láttam, nemhogy az utat, az ablaktörlő a legmagasabb fokozatban még követni sem tudta az eseményeket, nem hogy tenni a dolgát. Vagy 1 percig álltunk 1 helyben, mire csendesedett annyit, hogy néha 1-2 pillanatra már el lehetett látni 1-2 méterre, akkor látta meg a Zsuzsi a füvet, oszt onnan sikerült nehezen a szélére botorkálni, mint kiderült kb a felezőn álltam meg srégen, átnyúlva a szembejövőbe. Aztán ahogy kitisztult, az egész úton össze vissza álltak keresztbe kasba a kocsik villogó vészjelzőkkel pont mint én. A legtöbb még akkor se mert elindulni, mikor mi már haladtunk az útra szakadt ágakat kerülgetve.
|
lendvai | 121987 | 2018. augusztus 5. 16:20 |
Még egy epizódja a mai motorozásnak, ami arra utal, hogy szerencsés fickó vagyok: Gyöngyös után, kb 70-es tempónál egy darázs koppant a napszemüvegemen, mert még fel volt nyitva a plexi. Éreztem, hogy az arcomon landolt, de nem szúrt meg, viszont benn maradt a sisakban. Kerestem az út mellett, hol állhatok le, mert az már a mátrai út lakott területen kívüli szakasza volt és nem szerencsés egy darázzsal megosztani a sisak belsejét. De mire megállhattam volna a koma felkapaszkodott az állvédő belső oldalán és elrepült. Én meg mentem tovább. :-)
|
lendvai | 121986 | 2018. augusztus 5. 15:46 |
Ma terveztem egy karikát Lillafüred felé, lévén szikrázó napsütést ígértek. Recsk után úgy beborult az ég, hogy inkább visszafordultam. A nagy meleg amúgy se tett jót az autósoknak, jobban kellett figyelnem, bár nem volt semmilyen rázós szituáció, de kétszer is kikanyarodtak elém úgy, hogy normál esetben látniuk kellett volna. Mindegy, meg lettek előzve, nem volt gond, de ez eddig nem volt jellemző. Bár az is igaz, hogy vasárnap van és ilyenkor kimerészkednek az utakra a sokszor ön- és közveszélyes hétvégi vezetők is. :-)
|
kawa550 | 121985 | 2018. augusztus 5. 11:19 | Válasz erre: 121982 |
Azért a viaszt ne mosd le s szemekről mert az annyira nem tesz jót neki. :)
|
kawa550 | 121983 | 2018. augusztus 4. 23:24 | Válasz erre: 121978 |
Már nincs szükség praktikákra, eltakarítottam a dögöket. :)))))
|