Karex | 92741 | 2015. március 17. 09:09 | Válasz erre: 92740 |
Bizony, ha már szétszedted ennyire, nem árt ezt megnézni.
|
VVLaci | 92740 | 2015. március 17. 08:03 | Válasz erre: 92721 |
Én annyi ellenõrzést csinálnék, hogy óvatosan levenném a legfelsõ gyûrût, egyrészt körben megmérném, hogy van-e méretváltozás/eltérés rajta, azután a dugóval végigtolnám a hengeren, hogy ne legyen esetleg ferdén, és a henger aljától a tetejéig több ponton megmérném hézagmérõvel a gyûrû végei közötti hézagot. Ezzel képet kapnál arról, hogy a henger hordós kopású-e. Ugyanis akkor a henger közepén nagyobb lesz a hézag.
|
VVLaci | 92739 | 2015. március 17. 07:58 | Válasz erre: 92735 |
Szia! A gyártó 45°-os szögig garantálja a kifolyásmentességet. A sav üvegszövetben van felitatva, ezért én azt csinálnám, hogy beraknám, ha már úgyis megvan és figyelnék arra, hogy sav nyomait látom-e valahol. |
Small | 92737 | 2015. március 17. 02:30 | Válasz erre: 92678 |
Én kérek. :) Angliai címre kihozod? :) Remek kis hosszúhétvégi guriga... A cím akkor: GU1... :D Csak egy dologra figyeljetek a ház elõtt, ha többet álltok itt mint 2 óra, keményen megvág a nepáli csíkszemû szottyadt parkolóõrbácsi 100 fontra. :) Én tudom, megfizettem már a tanulópészt.. :( :D |
csokabi | 92736 | 2015. március 17. 02:27 | Válasz erre: 92735 |
Hali! Nálam is ilyen volt szolgálatban és semmiféle problémát nem tapasztaltam.
|
dexxter | 92735 | 2015. március 16. 23:15 |
Szép jóestét a fórumlakó márkatársaknak. Egy TDM 900 akkumulátor cseréje ügyében szeretnék tanácsot kérni. Az öreg Yuasa akksi a télen kilehelte lelkét, a közelgõ mûszaki vizsga tiszteletére gyors cserére szántam el magam, talán túl gyorsra... A VARTA Powersport AGM YT12B-BS változatát gondoltam okos megoldásnak a majd dupla annyiba kerülõ YUASA helyett. Mentségemre legyen, korábban itt is többen ajánlották ezt megvételre, ahogyan tegnap kutakodtam a fórum történelmében. Akksi vétellel kezdõdött a mai nap, savval feltöltés, egész napos levegõztetés, este az új szerzemény körbe csodálása. Hoppá! Az oldalán felirat, az akkumulátor csak álló helyzetben építhetõ be! Hogy egyértelmû legyen, ügyes ábrák mutatják, hogyan szabad, hogyan tilos beépíteni. No, itt fáradtam meg egy csöppet, ui. a TDM 900-ban az akkumulátor szinte fekvõ poziban van installálva. Mi a véleménye a tisztelt fórumozóknak errõl az intelemrõl? Vettem egy 15eFt-os ajtókitámasztót, vagy mégis használható a Varta zselés cucc a TDM-ben? |
csanesz | 92734 | 2015. március 16. 22:57 |
Ha nincs vagy nehéz beszerezni az nem szerencsés... Persze tudom, van aki megengedheti magának. Én kizárólag gyári cuccot használok! Még tavaly megvettem a hengertalp és fej tömítéseket, szelepszár szimeringeket. A lehúzó gyûrûket csak, akkor és akkorát amekkora kell majd. Ez így 40 000 Ft volt kis kedvezménnyel. |
kawa550 | 92733 | 2015. március 16. 22:30 | Válasz erre: 92728 |
Nem ismerem az illetõ mûhelyt sem a munkáit, így csak nagy általánosságban a saját tapasztalat: Mikor az öreg kawába kellettek új dugók meg gyûrûk, akkor a fax magyar kawa kereskedés(gyõr, horsepower) jól megvezetett, azt mondták hogy ilyen öreg motorhoz már rendelni se lehet gyári dugót, mert már a központi raktáruknak sincs. Én meg voltam akkora fax, hogy elhittem, miközben még most is vagy 10 helyrõl lehet az ebay-en rendelni gyári dugókat hozzá. Lényeg a lényeg, rendeltem ilyen magyar dugó és gyûrû gyártó kisiparostól, konkrétan: http://kelemenmotor.gportal.hu/ ez volt az. Õk is csináltak bármilyen gyûrût, akár króm gyûrût is, meg még nikasilos hengerek felújítását is. Kb 500km alatt nem megolvadt vagy átégett a dugójuk, hanem szétmorzsolódott az egyik mint a száraz gyurma. Hosszas vita után annyiban maradtunk, hogy kaptam újakat, amiknek csak az anyagárát kellett kifizetnem. Innentõl kezdve nekem semmilyen kisipari dugó/gyûrû/henger meg tömítés nem játszik. Lehet hogy egy gyûrû készletnél lehet velük spórolni 10-15 rugót, de nem hinném hogy megéri a kockázatot egy gyári alkatrészhez képest, a minõségükrõl meg akkor még szót sem ejtettünk. |
csanesz | 92732 | 2015. március 16. 22:21 | Válasz erre: 92700 |
Sajna nem az autókon van a hangsúly, hanem az útminõségén! Egyes aszfalttípusok sajna csúsznak, mint a takony, ha vizes. És ott van a rétegesen töredezett, berepedezett szemcsés felületû, megfáradt, szétmorzsolódott út részek és út szélek. A töltésekrõl nem is beszélve, ami egy hidegebb tavaszi vagy õszi reggelen teljesen áthûl. Ezt nem jelzik útjelzõ táblák a legtöbb helyen! |
jobbkormanyos | 92731 | 2015. március 16. 22:11 | Válasz erre: 92728 |
http://www.cylex.hu/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=varing-g%C3%A9pm%C5%B1hely&companyId=717123
|
tulok99 | 92730 | 2015. március 16. 22:07 | Válasz erre: 92714 |
Feri! szerintem sem indokolt neked a nagyfelújítás, nem volt a gépeddel gond sem teljesítményben, sem fogyasztásban, sõt, szebb volt a blokk hangja, mint az enyémnek, amiben kevesebb km van... szimmeringeket dobd le, vedd meg a két tömítést, aztán hajítsd össze, ha kész vagy, menjünk motorozni! ( persze ha kevés két kéz, akkor is szólhatsz nyugodtan, elég közel vagyok... )
|
tulok99 | 92729 | 2015. március 16. 22:03 | Válasz erre: 92700 |
a 100km/h fõúton szerintem nekünk örkké álom marad, mert minden bokor mellé jár legalább 60-as de sokszor 40-es tábla is itthon, amik teljesen indokolatlanok sokszor. ezek után nem számítok emelésre. a jármûvekrõl pedig egyáltalán nem vagyok meggyõzve, hogy mûszakilag annyira jól állnánk, meg arról sem, hogy annyira komoly autókkal jár a magyar. rengeteg új csilli-villi autó van a piacon, ami múszakilag egy nagy 0. olyan kicsi fékrendszerekkel, meg suttyó futómûvel, hogy nem is értem, mi volt vele a cél. a 15 éves autómon 300x24-es tárcsa van, sok autón a szalonban meg 280x12-es...
|
jobbkormanyos | 92728 | 2015. március 16. 22:00 | Válasz erre: 92703 |
Kalocsán van egy dugattyúgyûrû készítõ, méreteket kell megadni, legyártja, krómgyûrût is készít.
|
galoscsabus | 92727 | 2015. március 16. 21:51 | Válasz erre: 92686 |
"Svájc gyönyörû" Annyival kiegészíteném szigorúan szubjektíve, hogy a hegyek Svájcban is gyönyörûek. Mert a lakott területek unalmasak és szürkék. Az emberek meg egyszerûen csak unalmasak......ja és szürkék :-)) Van pár hely ahová visszavágyom, de Svájc nincs a listán..... Az igaz, hogy nagyon kell náluk vigyázni a jobb csuklóval (és ezek szerint a követési távval is). Tudok olyan esetrõl, amikor a lakott területen 110 körül kavircoló honfitársunknak elkobozták a motorját, kapott 30 nap börtönt, ami idõ alatt a várost kellett napi 8 órában takarítania és a végén úgy engedték el, hogy a haverok érte mentek és kipengettek a bíróságon kb. 3000 CHF bírságot és jó idõre ki is tiltották Svájcból. Szóval lehet mondani, hogy komolyan veszik a kilengéseket...... |
Hr.Geiger | 92726 | 2015. március 16. 21:43 | Válasz erre: 92721 |
Ezzel nincs is semmi baj, mert az esetek 70%-ban a kikeményedõ szimmeringek a ludasak az olajfogyasztásban. De! Egy bontás során számolni kell több olyan tömítéssel, amit egyszer használatosnak terveztek, ilyen pl. a leömlõk tömítései, a hengerfej- és a hengertalp tömítés, továbbá a szelepfedél tömítés is, ha már öreg, kikeményedett, akkor kuka. Ezekkel a járulékos költségekkel sajnos kalkulálni kell. Aztán amit Kawa leírt, hogy érdemes lenne megnézni, ha már lent a henger is, hogy a gyûrûk mennyire vannak elkopva, mert a maradék 30%-ot õk teszik hozzá az olajfogyasztáshoz. Persze ez is pénz, de most olcsóbb elvégezni, mint bosszankodni majd fél év múlva, hogy még mindig csipegeti az olajat és szedhetem szét újra, amikor majd a fenti tömítéseket ismét be kell szerezni... A pénz nagy úr, tudom, de egyszer kell sírni nagyot, hogy utána évekig mosolyogni tudjunk! :-) |
cizi | 92724 | 2015. március 16. 21:33 |
Motoralkatrészeket autósboltokban kell rendelni.Sokkal olcsóbbak...
|
Kucsi | 92721 | 2015. március 16. 21:29 | Válasz erre: 92717 |
A szétszedés elsõdleges oka a szelepszár szimmeringek cseréje. Nem akarok kókányolni, és tudom, hogy régi tömítéssel nem illik összerakni, és nem is teszem.Az ok egyébként az olajfogyasztás volt. Utána olvasgatva a legfõbb gyanusított a szimmering lett.
|
Kucsi | 92719 | 2015. március 16. 21:24 |
Addigra biztosan kész lesz. Húúú, még aksit is vennem kell. Egyébként, ha nem lenne kész, akkor lezuzunk anya Scarabeojával. |
oraculus | 92718 | 2015. március 16. 21:23 | Válasz erre: 92684 |
Azt mondja, hogy egy civil rendõrautó követte 500-1000 méteren keresztül, majd mint a Németeknél bekapcsolták a kék villogó és a STOP feliratú kijelzõt. Kiszálltak és azt mondták neki: Ön 80 km/h sebességgel haladt és az jó, de túl közel volt az Ön elõtt haladó gépkocsihoz. A követési távolság be nem tartásáért 1.500,-CHF+300,-CHF általános költségek+100,-CHF bírósági költségek. Továbbá mondták neki, hogy még további 350,-CHF büntetést járna "nem engedélyezett átalakítások" miatt. Rá kérdezett mégis mi lenne az, erre a rendõr pontosan ezt mondta: A rendszám nem 60°-os szögben áll, ezért vizuálisan nem tökéletesen leolvasható. Legyen szíves egy kicsit meghajlítani a rendszámtábla tartót amikor legközelebb használni fogja a motorkerékpárját. |
Hr.Geiger | 92717 | 2015. március 16. 21:22 | Válasz erre: 92714 |
Barát! ne haragudj, de hadd kérdezzem meg, akkor miért bontottad meg a technikát? Most már túl késõ a pénzen agyalni, ha összerakod a régi dolgokkal, akkor az " gányolás", már bocs a kifejezésért. Ha kevés a pénz, vegyél valami utángyártott tömítéskészletet ( pl. Athena ) aztán kapja meg az a blokk azt, ami megjár neki. Sajnos a motorjavításban nincs kegyelem, akkor inkább nem is kellett volna megbontanod. |
cizi | 92716 | 2015. március 16. 21:19 | Válasz erre: 92714 |
Kucsi bácsi! Bármit csinálsz azért májusra rakd össze!:))
|
cizi | 92715 | 2015. március 16. 21:18 | Válasz erre: 92712 |
Én is egyetértek azzal amit írtál. A száz körüli tempó az ami még nagyon rendben van. Én azért egy picit gyorsabban szeretem, ha van rá lehetõség, mert nem igazán szereti a gép a 100-at 6.-ban. |
Kucsi | 92714 | 2015. március 16. 21:17 | Válasz erre: 92710 |
Az a baj, hogy már a henger tömítés is bónusz,mert nem terveztem.Ha így gondolkodok, akkor egy teljes felújítás lesz a vége, arra pedig sem pémzem, sem kedvem, de szerintem arra nincs is szükség, valahol határt kell húzni.
|
cizi | 92713 | 2015. március 16. 21:14 | Válasz erre: 92712 |
Azt még nem próbáltam! 200-at is csak egyszer, pár másodpercig, de nem is akarom többé!:)) |
cizi | 92711 | 2015. március 16. 21:10 | Válasz erre: 92702 |
Felénk Pest megyében 100-nál és 130-nál is ugyanúgy döglenek a bogarak a sisakon és a ruhán.
|
kawa550 | 92710 | 2015. március 16. 21:05 | Válasz erre: 92708 |
Sokat nem látsz majd rajtuk, valszeg inkább csak megkeményedtek az évek alatt. Inkább azon kéne elgondolkodni, hogy ha már lenn a henger is, nem kéne-e gyûrûket is cserélni. Persze az anyegin múlik minden......:)
|
gezasz | 92709 | 2015. március 16. 20:59 | Válasz erre: 92707 |
Hengerfej tömítés 20000 Ft. Hengertalptömítés 4500 Ft ha jól emlékszem
|
Kucsi | 92708 | 2015. március 16. 20:56 |
Bennem is ez vetõdött fel, hogy nem szeretném újra szétszedni azért mert folydogálna valami a hengernél.Roppant kiváncs vagyok a szimmeringek állapotára.
|
Hr.Geiger | 92706 | 2015. március 16. 20:51 | Válasz erre: 92705 |
Komplett tömítéskészletet vettél hozzá? Mert akkor nem kéne a régi talptömítést bent hagyni, hanem újakkal összerakni. Ezen a tételen nem múlhat már semmi és kár lenne még egyszer bontani a blokkot. |
Kucsi | 92703 | 2015. március 16. 20:42 |
Egy kis szerelés. Levarázsoltam a hengerfejet.A hengerben nem éreztem semmilyen vállat.Ránézésre a hengerfej is rendben, de majd azt még alaposan át kell nézni. Kérdés:Megmozdult a henger is,így szerintem cserélni kellene a henger tömítést is. Van más vélemény is? |
Hr.Geiger | 92702 | 2015. március 16. 20:38 | Válasz erre: 92700 |
Látod, ezen én is el szoktam gondolkodni! Ha átlépem az osztrák határt, ott pl. mehetek 100 km/h-val lakott területen kívül... Na, de a lényeg, hogy én szeretem a magam tempóját autózni, motorozni. Aki ebben lassítani próbál, azt megelõzöm. ( Még a rendõrt is faluban, aki 30 -as " járõrsebességgel" araszol. ) Persze a sebességet én is ki szoktam próbálni " német autópályákon", de jobban szeretem a 100-as tempót. Ott lehet nézelõdni, nem rohansz át a tájon, belefér még a mérési tûrésbe és sokkal kevesebb bogarat kell letakarítani géprõl, ruháról! :-)) |
yamatomo | 92701 | 2015. március 16. 20:31 | Válasz erre: 92699 |
Azért valljuk be,hogy a motorosok nagy többsége "bûnözik",ha a megengedett sebesség betartásáról van szó. :) Legalábbis az országutakon nagyon gyakori. Lakott területen mindig betartom.
|
gezasz | 92700 | 2015. március 16. 20:27 | Válasz erre: 92699 |
Mondjuk nálunk is népszerû a másik seggében loholni, ezáltal nyomást gyakorolni rá, hogy gyorsabban menjen. Vasárnap is megyek lakott területen 60-nal de azért két centire ott van mögöttem. Akkor elõzzön de nem mer, én meg nem megyek jobban mint lehet . A 43-as fõút falvaiban szeretnek mérni. Azt viszont nem értem miért nem lehet felemelni a sebességhatárokat országúton 100-ra? Sokszor semmi indokolja tötyörgéseket. Korszerû autokkal járunk zömében, amelyeknek már 100-al menni is keserves, megállni viszont nem gond. Vezetni is sokkal könnyebb egy mai autót, mint egy Ladát vagy valami hasonlót |
Hr.Geiger | 92699 | 2015. március 16. 20:17 |
A büntetésekhez: aki feszegeti a pofonos ládát, az ne csodálkozzon, ha az néha ki is nyílik! :-) Ezekkel az " okos trafikkal " , melyek tesztelése még márciusban is tart, mi is hamarosan mindenhol " felügyelet alatt" leszünk, de akik betartják a szabályokat, azoknak nincs mitõl félniük. Szóval a 90 km/h helyett 130 km/h ill. a méréshatárig terjedõ túllépésre ( Vmax ≥ 250 km/h )még azt mondom, hogy magának köszönje a vezetõ! De egy vagyonra megbüntetni valakit, a követési távolság be nem tartásáért - hááát Pajtikáim, ott az intézkedõ rendõrt elmeorvoshoz vinném! Még jó, hogy nem ítélték azonnali halálra! |
yamatomo | 92698 | 2015. március 16. 20:06 | Válasz erre: 92695 |
A tótoknál is viszonylag lazán kezelik a dolgokat. Nem vadásznak a motorosokra. Viszont sokan benyelik azt,hogy a vasúti sorompót jelzõ táblánál már csak a korlátozott sebességgel szabad haladni... Ami,ha nem tévedek 30 km/h. Hiába van akár 50-100 méterre az átkelõhely. Erre nagyon harapnak,és tuti a büntetés. Az idén lesz 2 éve,hogy Csoltó elõtt lemeszeltek a tót yardok. 90 helyett 130 km/h,meg semmilyen okmány nem volt nálam. Elõször be akartak vinni,de aztán beérték 20 euróval,meg a BMW-s barátomat is 20 euróra büntették. Ez inkább ajándék volt,mint büntetés... Kimondottan normálisok voltak. Az igaz,hogy az intézkedõ rendõr felvidéki magyar volt, (Josef Mezödy) a másik kettõ meg magyarul sem tudott,vagy legalábbis nem akart beszélni. Ja...õ váltott nekünk eurót,mert azt meg éppen nem vittünk. Meg mondta,hogy ír egy papírt és nyugodtan menjünk tovább Kassára. Inkább hazafelé indultunk. Búcsúzóul még hozzátette,hogy sürgõsen cseréljek hátsó gumit,ami két nap múlva meg is jött,mert megrendeltem már korábban. Azt már csak megsúgta,hogy pénteken,és vasárnap mérnek a Rozsnyói járásban...:)))) Szombatonként lehet csapatni...
|
csokabi | 92697 | 2015. március 16. 19:53 | Válasz erre: 92695 |
Hát ja, szeretnek mindent szabályozni... Romániában nem voltam még, de azért onnan is hallani érdekes büntetési tételeket, no meg etnikai megkülönböztetést. Olaszoknál már többször volt szerencsém motorozni és nyaralni is. Életemben ott akartak elõször kirabolni. Aztán a taxis is olyan pofátlanul le akart húzni minket, hogy rá akartam hívni a rendõrt. Mosolyt, kedvességet alig kaptunk, pedig hagytunk ott lóvét rendesen. A motorozási kultúrájuk sem nyerte el a tetszésemet. Féktávon bevágni a másiknak meg kanyarban kiszorítani... Akkor inkább már az oszik. Kis helyismerettel simán meg lehet úszni a zsarukat. |
yamatomo | 92696 | 2015. március 16. 19:37 | Válasz erre: 92684 |
Szép estét Mindenkinek! :) Ez nem kis összeg... Akkor a hazai állapotok még Istenesek. Mondjuk idióta dolog így rátapadni fõleg egy autóra. Mert,hogy önerõbõl meg nem állt volna,ha az autós valamiért satuzik,az biztos. Ennyi pénzbõl körbemotorozhatta volna a golóbist...meg vissza. Nem megyek Svájcba...
|
gezasz | 92695 | 2015. március 16. 19:32 | Válasz erre: 92689 |
Nekem már az osztrákok sem szimpatikusak tavaly óta. Talán még a Balkán meg Románia ahol nem fenyegetnek az állandó büntetéssel, és lazábban kezelik a közlekedési szabályokat. Valamint még talán az olaszok tartoznak ide
|
csokabi | 92694 | 2015. március 16. 19:15 | Válasz erre: 92691 |
Lefoglalják a motort, mobilt, karórát, stb...
|
csanesz | 92693 | 2015. március 16. 19:13 | Válasz erre: 92677 |
Szerintem minden hegesztésnél ráégetett egy kesztyût azt csodálkozik, hogy vajon, mikor bõrözte le a hegesztéseket? :)))))))))
|
csanesz | 92692 | 2015. március 16. 19:10 | Válasz erre: 92676 |
Öcsém, még a db szám is páratlan! :)))))))))
|
Annonymus | 92691 | 2015. március 16. 19:01 | Válasz erre: 92679 |
S hogyan hajtják be...szegény társunkon....nemlehet fellebbezni...ez ABSZURDUM!!!
|
csokabi | 92689 | 2015. március 16. 18:55 | Válasz erre: 92688 |
Van különbség... A svájciak is inkább az osziknál motoroznak:)
|
kawa550 | 92688 | 2015. március 16. 18:48 | Válasz erre: 92686 |
Annyiban módosítanám a megállapítást, hogy svájc IS gyönyörû, pont annyira mint ósztria meg dél-tirol hasonló részei, de semmivel se szebb, viszont drágább, meg ezek szerint ölég szopatós a magamfajta nótórius gyorshajtóknak, szóval sose megyek oda, majd megnézem a hegyeiket errõl az oldalról.:)))))))
|
csokabi | 92687 | 2015. március 16. 18:39 | Válasz erre: 92685 |
A helyiek is megkapják csak náluk az ilyen nagyobb összegek kiszabásánál figyelembe veszik a fizetését és például a hiteleit, hogy azért nehogy családi csõd legyen belõle.
|
csokabi | 92686 | 2015. március 16. 18:35 | Válasz erre: 92682 |
Svájc gyönyörû, csak a KRESZ-t kell betûrõl betûre betartani...:)))
![]() ![]() ![]() |
Hr.Geiger | 92685 | 2015. március 16. 18:29 | Válasz erre: 92679 |
Autópályán motorral követni valakit 80-nal? Ez annyira morbid... Lehet, hogy olcsóbban járt volna, ha 120 -szal megelõzi! :-) Ettõl függetlenül azért ott is vannak idióta büntetési tételek, vagy ez csak egy lehúzás a külföldiekkel szemben? |
csokabi | 92684 | 2015. március 16. 18:24 | Válasz erre: 92679 |
Tényleg nem sok az a 30 frank, de igazából a tûréshatár miatt mutattam meg. Ez lakott területen lemegy 3 km/h-ra. Másik kolléga is vár egy hasonló kerek összegre, mint amit mutattál. Gyorshajtás, tilosban elõzéssel párosítva biztonsági öv nélkül. Nagy divatja van még az anonim feljelentgetésnek is. Nem kizárt, hogy a haverodra is az elõtte haladó hívta rá yardot. Betegek...
|
Vandis | 92682 | 2015. március 16. 17:55 | Válasz erre: 92679 |
Lehet mégiscsak jól jártunk, hogy tavaly kimaradt Svájc :P
|
Vandis | 92681 | 2015. március 16. 17:54 |
Sziasztok! Ha rövid idõre is, de jó volt, hogy találkoztunk az évadnyitón! ![]() |
MrBatihu | 92680 | 2015. március 16. 17:20 | Válasz erre: 92624 |
Sziasztok! Nekem is nagyon tetszik csõrösen a TDM! A hasidom után megvan a következõ projekt! |
oraculus | 92679 | 2015. március 16. 17:12 | Válasz erre: 92674 |
Robi70 | 92678 | 2015. március 16. 16:32 |
Pálinkás kémcsõ? Ingyen és bérmentve?? Még Valakinek??? 1. Alex50 2. Carmen 3. Saci 4. Laci 5. Gabi (Cizi-é) 6. Mariann (Tomhahn) 7. Éva (Alex50) 8. Aramo69 9. Éva (Aramo) 10. 11. 12. 13. 14. 15. ![]() |
Robi70 | 92677 | 2015. március 16. 16:30 | Válasz erre: 92676 |
Persze! Mivel jobbkezes vagy, így ezek a kézvédõk hamarabb tönkremennek. Jobbal fogod a meghegesztett, de még forró vasakat, csiszolásnál is jobban igénybe van véve.... 'Osztán kihajítod õket. A balos meg "még jó lesz valamire"!!!:)))
|
kawa550 | 92676 | 2015. március 16. 16:24 |
walla | 92675 | 2015. március 16. 12:50 | Válasz erre: 92672 |
Sziasztok. Szegeden valóban kicsit többen verõdtünk össze, de ez már a múlt... Ellenben 2015.04.12-én 13 órai kezdettel ismét lehetõség nyílik kerülni egyet Szeged belvárosában pár 100 motoros társaságában. |
csokabi | 92674 | 2015. március 16. 12:49 |
Egyik kolléga gyûjtötte be. Azért vannak dolgok amik otthon "jobbak".
![]() |
csanesz | 92673 | 2015. március 16. 12:13 |
Csõrös kivitelhez találtam néhány alternatívát: http://motoroswebaruhaz.hu/spd/3857UFO/MUANYAG-ELEM-HATSO-SARVEDO-YAMAHA-3857UFO http://motoroswebaruhaz.hu/spd/2897UFO/MUANYAG-ELEM-HATSO-SARVEDO-YAMAHA-2897UFO Ebben látok némi fantáziát: http://motoroswebaruhaz.hu/spd/3845UFO/MUANYAG-ELEM-HATSO-SARVEDO-YAMAHA-3845UFO Egy gyûjtemény: http://www.rmcmotor.hu/termekek/Sarvedo-Sarvedotoldat Én nem annyira kilógóban gondolkodok. Valami szolidabb, visszafogottabb verzió érdekelne. - De az ötlet nagyon tetszik! :) |
varajani | 92672 | 2015. március 16. 09:24 | Válasz erre: 92671 |
Szegeden a szezon záráson valamivel többen voltak:-) http://www.fmp-motorosok.hu/component/content/article/1-friss-hirek/340-az-fmp-s-szezonzaro-felvonulason-808-agra-suetoett-a-nap |
Robi70 | 92671 | 2015. március 16. 09:05 | Válasz erre: 92665 |
Annyira jó sem volt! Különleges, mert ekkora csapatban még nem gurultam. De 64 km-t 1,5 óra alatt tettünk meg!:( Az út mentén ácsorgó, integetõ, mosolygó emberek és a rég látott cimborák, kárpótoltak mindenért. |
Robi70 | 92670 | 2015. március 16. 08:32 | Válasz erre: 92668 |
Ahhh! Szóval Te vagy az!:) Találkoztunk már (Felsõtárkányban), de a motorod alapján nem ismertelek meg. Így már tényleg nem titokzatos!:))) |
BobRock | 92668 | 2015. március 16. 07:08 | Válasz erre: 92660 |
Nem vagyok annyira titokzatos ;-) Csak nem túl aktív, inkább csak csendben olvasgató :-) |
desperado25 | 92667 | 2015. március 16. 07:07 | Válasz erre: 92629 |
Ha jól néztem az Monster 2000-tõl : S2R 800, 1000; 620ie, 800ie... így néz ki: http://de.picclick.com/Ducati-Monster-Heckabdeckung-251000914746.html |
Kucsi | 92666 | 2015. március 15. 22:46 | Válasz erre: 92663 |
Én nem tudom mi a baj,de szerintem gyorsan felejtek. Azt a keveset is elfelejtettem, amit nagy nehezen megtanultam. :) |
Hajtó | 92665 | 2015. március 15. 22:36 | Válasz erre: 92664 |
171 résztvevõ és a szervek jármûvei.. :) nem lehetett rossz.. :)
|
Robi70 | 92664 | 2015. március 15. 22:30 | Válasz erre: 92660 |
Némileg túl saccoltam a létszámot: https://www.youtube.com/watch?v=ocfxTk6bmzo&feature=youtu.be Ezen az Etyeken készült videón valóban hosszú a sor, de 169 motort és egy trájkot számoltam meg (a felvezetõkön kívül). |
kawa550 | 92663 | 2015. március 15. 22:28 | Válasz erre: 92662 |
Nem megy ez a linkelés neked ma.:)))))) http://www.motorsprint.hu/ Azt meg tudni kell, hogy a netes tudakozok (cylex) azért vannak hogy ne találj meg semmit..... |
Kucsi | 92662 | 2015. március 15. 22:14 | Válasz erre: 92659 |
Nekem a szomszéd srác szerezte be Fehérváron. https://székesfehérvár.cylex.hu/ceg-info/motor-sprint-436637.html |
Hr.Geiger | 92661 | 2015. március 15. 22:11 | Válasz erre: 92641 |
" inkább a túlnyomást szabályozzák valami visszacsapó szeleppel. " Ezt teljesen jól látod! Az olajkörben van egy rugós biztonsági szelep, aminek az a feladata, hogy a fordulatszám emelkedésével növekvõ olajnyomást szinten tartsa, hiszen ha ez nem lenne, az elsõ gyorsításkor szétnyomná az olaj az összes tömítõelemet..., pláne hidegen. Ilyenkor rugóerõ ellenében nyit és a felesleg visszamegy oda, ahonnét a pumpa felszívta. Aztán ahogy melegszik ( hígul ) a szállított közeg ill. a fordulatszám kezd stabillá válni, a rugó elvégzi a munkát és zárja a kerülõutat a teknõ (tartály) felé. A mai modern jármûvekben már kezdenek terjedni a variálható szállítási menyiséget biztosító elektromosan vezérelt szivattyúk, ahol a mindenkori üzemállapotnak megfelelõen hol több, hol kevesebb mennyiséget képes a pumpa a kenési helyekre juttatni. Vagyis már nem csak a vezérmûtengelyeket lehet menet közben " fokolni", hanem az olajszivattyút is... A hülyeség öl, nem a tudás! :-) |
Robi70 | 92660 | 2015. március 15. 22:08 |
Hajtó | 92659 | 2015. március 15. 22:03 | Válasz erre: 92658 |
megjött, köszi. Most már csak azt áruld el honnét tudnék egy ilyet rendelni?
|
Hajtó | 92655 | 2015. március 15. 21:42 | Válasz erre: 92653 |
Kucsi kedves vagy, de az üzenetben sem volt kép.. :(
|
Kucsi | 92651 | 2015. március 15. 21:30 | Válasz erre: 92630 |
Szimmering témához. Nekem ez került be.Dupla gyûrûvel rendelkezik.
|
kawa550 | 92648 | 2015. március 15. 21:17 | Válasz erre: 92644 |
Ammég haggyán, de finom is!:)))))))))) http://lmgtfy.com/?q=s%C3%A1rgadinnye |
csanesz | 92647 | 2015. március 15. 21:16 | Válasz erre: 92637 |
Igaz, városban gyakran esik úgy, hogy alacsonyabb fordulaton használom, mint azt "illene" és bajom nem volt belõle. Persze van, hogy én kerítek egy apró problémának nagy pocakot! :) De itt azért felnyitják a szemem, hogy az nem úgy van. Én mechanikai mûszerész vagyok, de az autók, motorok mechanikája teljesen másképp viselkedik, mint amivel a szakmámban találkoztam eddig. |
dinnyemag | 92646 | 2015. március 15. 21:14 | Válasz erre: 92643 |
LS2, egyenesen kínából:-)) Kb. a Lidlis sisak minõsége dupla áron, de ebbõl volt xxl-es:-)
|
kawa550 | 92642 | 2015. március 15. 21:02 | Válasz erre: 92640 |
Baszki és már elkezdte a színrefújást! Nézzétek a garázskaput!:))))))))))))))))
|
kawa550 | 92641 | 2015. március 15. 21:01 | Válasz erre: 92638 |
Én is olvastam valahol hogy ésszel ugyan, de egybõl tolni kell neki indulás után, mert akkor nyom eleget az olajpumpa ha van hozzá fordulat. Ez részben igaz is lehet, de abban is biztos vagyok, hogy ezek a ferdeszemû buzik úgy méretezték az olajpumpát hogy az alapjárat felett már mindig legyen elég nyomás, és inkább a túlnyomást szabályozzák valami visszacsapó szeleppel. Mert azt azért nehéz lenne tagadni hogy õk tudnak motort tervezni meg gyártani az elmúlt 30 év tapasztalata alapján, nem a fotelben ülõ nethuszárok. :)))))
|