cxkopi | 94245 | 2015. április 24. 21:19 | Válasz erre: 94200 |
�csokabi! kérdezem nem a sok magyar motoros miatt durvul az oszi rendõr? (egy utmenti kávézóban ülve 2db csopperes ment el mellettem, és a kávés poharat meg kellet fognom nehogy le rázódjon az asztalról) Nálunk meg mindenki úgy mókolja a motorját ahogy az esze szolgálja ( ha van neki) |
lendvai | 94244 | 2015. április 24. 21:16 | Válasz erre: 94243 |
Akkor megnyugodtam. Valamiért úgy rémlett, hogy az akkus Makitánál állítható a maximális nyomaték. Ez amúgy drótos. Tudom, egy igazi férfi garázsában legyen kompresszor, de nekem nem kell. Elõbb lesz esztergám és állványos fúróm. :-)
|
MadBob | 94243 | 2015. április 24. 21:14 | Válasz erre: 94242 |
A makitánál is az ütésszám számít, azon sem lehet állítani semmit.
|
lendvai | 94242 | 2015. április 24. 21:09 |
Én tegnapelõtt a névnapomra kapott elektromos ütvecsavarozót próbáltam ki (330Nm, noname kínai, de a használati gyakoriságot és a vásárlói visszajelzést tekintve jó lesz), a fûnyíró késrögzítõ csavarját oldottam meg vele. Jól vizsgázott, szépen levette. Visszafelé már nyomatékkulccsal húztam, mert ezen nem lehet állítani semmit. A leírás alapján az ütések száma lapján lehet kalkulálgatni az éppen aktuális nyomatékmennyiséget, amit a csavarra küld. Így leginkább csak oldásra fogom használni.
|
lendvai | 94241 | 2015. április 24. 21:05 | Válasz erre: 94231 |
Gyanítom azzal küldte meg a fékdugattyút is, ha már van, aztán fenn kinézett a lé. :-)
|
tulok99 | 94239 | 2015. április 24. 20:37 | Válasz erre: 94237 |
Gyula a helyes kérdés szerintem úgy hanzgzott volna, hogy és a dekor elem a hûtõn miért nem sárga?
|
kawa550 | 94237 | 2015. április 24. 20:16 | Válasz erre: 94236 |
Tényleg látszik némi különbség. És mijjaz a dekorelem ott a hûtõn? :))
|
dinnyemag | 94236 | 2015. április 24. 20:06 |
Hali! Errõl a különbségrõl írtam tegnap, remélem látni a képen, az egyik csak sárga a másik sötétebb inkább már barna. ![]() |
kawa550 | 94235 | 2015. április 24. 20:05 | Válasz erre: 94233 |
TIZ | 94234 | 2015. április 24. 19:58 |
Köszönöm a válaszokat a sportkipuf témában. Hát nem lettem tõle boldogabb. De van egy eladó Remus Grand Prix sportdobom :-) A viccet félretéve mivel szoktam "nyugatra" járni a géppel kénytelen leszek ezt a kérdést rendezni. Egyébként most épp egy kellemes Isonzo (Soca) völgyi kis panzióban ücsörgök ahova sikerült szépen megérkeznem: beálltam a parkolóba ami kicsit lejetett elõre. Oldaltámasz ki, kérdezem az udvaron levõ hölgyet hogy van-e szoba és menny az ára. Megmondta és erre szépen rám dõlt a gép mert becsuklott az oldaltámasz. Megjött a profi motoros vendég... Az oldaltáskán és a bukócsõn szépen felfeküdt, kuplungkar épen maradt. |
Fido71 | 94233 | 2015. április 24. 19:40 |
A Revolution motor tulaja: Kiss Tibor #2 Magyar Köztársaság Országos Bajnokságában SST 600 kategóriában, illetve a VIII. Dunlop Trophy 600 ccm kategóriájában vesz részt. 2010. Road and Ride Klub kupa SST 600 3. helyezés 2011. Magyar Köztársaság Országos Bajnokságában SST 600 5. helyezés 2011. VIII. Dunlop Trophy 600 ccm 4. helyezés 2013. IMRC nemzetközi SSP 600 értékelés 5. helyezés 2013. Magyar Köztársaság Bajnoksága SSP 600 3. helyezés Ha a gumikhoz nem is ért, azért elkõrözget a pályán. ... meg az asszonykájának is szép eredményei vannak. |
kawa550 | 94232 | 2015. április 24. 19:09 | Válasz erre: 94231 |
Jáccódtam kicsit a légkulccsal ha má van.....:))
|
csokabi | 94231 | 2015. április 24. 18:55 | Válasz erre: 94225 |
A kompresszor minek kellett, állítottál a fényszórón is?:)
|
csokabi | 94230 | 2015. április 24. 18:54 | Válasz erre: 94229 |
Most hülyítesz?! Olyan, hogy "Z", olyan nincsen! Na tipli kamugép!:)))
![]() |
kawa550 | 94229 | 2015. április 24. 18:30 | Válasz erre: 94221 |
Na Robika itt a kimerítõ:)))))) 26. Motorkerékpárok jelölése az ECE R 75 EU-rendelet szerint Az Európai Unió a motorkerékpár-megjelölésekre is befolyással van. Az ECE R 75 rendelet érvénybe lépésével megváltoznak a gumiméret-jelölések. Fõképp a vezetõknek kell hozzászokniuk a változásokhoz, a kereskedõknek és a vizsgáztatóknak kevésbé, hiszen hasonló jelölések, egészen a H gyorsasági indexû gumikig, korábbról is ismertek. A jelölési változások elsõsorban a V-, VB-, VR- und ZR-gumikat érinti. A lényegi változást a korábbi és az új jelölések között a teherbírási mutató és a gyorsasági szimbólum bevezetése valamint a ZR gumiknál az új gyorsasági szimbólum, a W (= 270 km/h) feltüntetése jelenti. A V gyorsasági szimbólumot (eddig V = 210 km/h felett) V = 240 km/h-ként határozták újra. Amennyiben a V jelölésû gumi 240 km/h sebességnek felel meg, a méreten belül kiesik a gyorsaságot jelzõ betû és a méret után jelenik meg az üzemi jelzés (teherbírási mutató és gyorsasági szimbólum) (pl. 69 V). 270 km/h-s ZR-gumiknál a gumimegjelölés változatlan marad és bevezetik a gumimegjelölés üzemi jelzését (pl. 69 W). Amennyiben egy gumi megengedett legnagyobb sebessége V/VB/VR-nél 240 km /h feletti, illetve ZR-nél 270 km/h feletti, akkor az eddigi jelölés változatlan marad és üzemi jellel (teherbírási mutatószám / sebességi szimbólum)egészítik ki. Ilyenkor az üzemi jelet zárójelbe teszik, annak hangsúlyozására, hogy a megengedett legnagyobb sebesség V = 240 km /h illetve W = 270 km/h felett van, pl. (69), (69 W). Ja és olyan hogy Z továbbra sincs! :))) |
lendvai | 94228 | 2015. április 24. 17:29 | Válasz erre: 94227 |
Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy nem keverem össze az alátéteket.:-) A fékfolyadékra nincs ötletem, olyat még nem csináltam, lassan nyomom be a dugattyúkat. Megvigasztaltalak?
|
kawa550 | 94227 | 2015. április 24. 15:49 |
Faxom. Összeraktam, csak egy alátétet tettem át az elsõkeréknél jobbról balra, hátsóval semmit se csináltam csak visszaraktam oszt a 2 centibõl lett 2mm. Persze a fékdugók visszanyomásánál csak sikerült lespriccelni az idomot fékolajjal, pedig körbetekertem lepedõkkel az egészet, meg is marta ahogy kell.
|
kawa550 | 94225 | 2015. április 24. 14:24 |
kawa550 | 94224 | 2015. április 24. 14:13 |
A konkrét trail meg CSAK 69V indexes, tehát csak 240-ig bírja. Tádéval az se fog menni.... http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4-trail#dim |
kawa550 | 94223 | 2015. április 24. 14:08 |
méretek http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4#dim |
kawa550 | 94222 | 2015. április 24. 14:07 | Válasz erre: 94221 |
Sebességindex, amit a pilot road 4-en nem így tüntetnek fel, és olyan hogy Z nincsen, csak ZR van=240km/h. Apr4-en kombinált load/si index van feltüntetve, 69W = 325kg és 270km/h. Kiss urat csókoltatom, vegyél olyantól gumit aki ért is hozzá. |
Robi70 | 94221 | 2015. április 24. 12:31 |
Ma majdnem megrendeltem a PR4 Trail-t hátra. Beszéltem telefonon a Revolutiomotoros Kiss Tibivel, aki azt bírta mondani, hogy TDM-re ZR 17 való. A kívánt gumi pedig Z 17. Szerinte ez supermoto-kra és sport túrákra való. Tehát a kérdés: mi a különbség a Z17 és a ZR17 között? |
kawa550 | 94220 | 2015. április 24. 09:48 | Válasz erre: 94219 |
Érdekes hírek ezek. A képen látható kis járda az új diagnosztikai tömb mögött van, én is erre mentem be többször is mostanában. Namost ezzel az a probléma, hogy erre csak a Lóki sori hátsóbejárat felõl tudott besétálni az állatka, ahol egyrészt sorompó van(a google térképen is látszik) másrészt pont a sorompó miatt állandó portaszolgálat aki nyitogatja a szállítóknak a sorompót mert itt van a konyha meg a mosoda. Azért nem olyan kis pincsi ez a póni hogy ne tûnt volna fel ha csak úgy besétál pórázzal a nyakán.... |
Flenegen | 94219 | 2015. április 24. 09:37 | Válasz erre: 94218 |
Most néztem Mester, hogy a soproni korház tanult Tõled?! Kioktattad õket a pihenõd alatt, hogy füvet nem nyírni kell, hanem legeltetni, oszt be is szereztek egy pónit gyorsan:) http://www.kisalfold.hu/tudosito/besetalt_egy_ponilo_a_soproni_korhazba_-_foto/2426911/ |
Flenegen | 94217 | 2015. április 24. 08:05 | Válasz erre: 94209 |
Én is tudom már, hogy 5.ben 3500 rpm / 100 Km/h és 4500 rpm / 130 Km/h.
|
Tomchy | 94216 | 2015. április 24. 00:18 | Válasz erre: 94214 |
Sajnos szerintem komoly, mert viccnek elég durva lenne.
|
Bimmer1 | 94215 | 2015. április 23. 23:04 | Válasz erre: 94190 |
Gezasz írta azthiszem 83 dB 3750 fordulaton. Vagy valami hasonló |
csokabi | 94214 | 2015. április 23. 22:11 |
Tudom, nem motoros téma, de nem bírom megállni szó nélkül. Ez http://hvg.hu/cegauto.autoshirek/20150423_parkolojeggyel_szivatjak_a_mentoket most komoly?!
|
tulok99 | 94213 | 2015. április 23. 21:57 |
ez a mûbizonylat is érdekes dolog. nekem pl az autó ablakfóliájához is megvan évek óta, azóta se kérte sem rendõr, sem vizsgabiztos... b oszloptól hátrafelé mindegy milyen sötétet raksz, onnantól elõre meg szintén mind1, mert ha színeset teszel, nem csak színtelen hõvédõt, akkor úgyis bukta, bármilyen halvány, ugyanis át kell engednie a beesõ fény 70 illetve 75%-át, ami azért vicces, mert néhány autó zöld hõvédõ üvege fólia nélkül sem mindig tudja ezt a szintet, de mivel gyári, nem kell mérni, és jó úgy, ahogy van. a kipufogó téma is hasonló szerintem, ha gyári dob és nem lukas, nem mókolt, akkor senkit nem érdekel, ha mókolt, vagy nem gyári, akkor megfelelõ hieroglifáknak rajta kell lenni, mûbizonylat és forgalmi bejegyzés szükséges, de ha mérik és hangosabb mint kéne, akkor úgyis fizetõs lesz a beszélgetés. aki nem akar rizikózni, azt tarsta be a szabályokat, aki meg hangoskodni akar, az szerintem vegye tudomásul hogy tilosban jár, és vagy fizet vagy nem jár arra, ahol meg is állítják majd...
|
Kilos | 94212 | 2015. április 23. 21:52 | Válasz erre: 94192 |
A leömlõk színeltérése nem normális jelenség. Az én TáDéM-on is ilyen volt - még mindíg kell egy kicsit játszadoznom vele, de már alakul. Szinkronizálni kell a hengereket vagyis a teljesítményüket kell egyformára hangolni. A karburátoros gépek esetében ez azt jelenti amit mindenki ismer. A 900-as befecskendezõs, vagyis ha a szívótorkokban a pillangószelepek egyformán vannak beállítva (de tized mm-re egyformán nyitnak!) akkor a befecskendezés dózisán kell állítani ahhoz, hogy a hengerek egyformán dolgozzanak. Na, ez az amihez a szerviz (legalább is itt nálunk) hozzá sem tud szagolni. Én is kifizettem egy szinkronizálást (sajnos nem tudtam jelen lenni) de az ég világon semmi sem változott! A 900-as elektronikája, alapból tudja állítani a dózist. Diagnosztikai módban ECU CO Mode http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=MODE_CO alkalmas arra, hogy a hengerek teljesítményét összehangoljuk. Azt találtam ki, hogy állandó fordulatszám 1500 - 1600 f/min mellett egy infra hõmérõvel megmérem a leömlõk hõmérsékletét és az eltérés függvényében állítok a befecskendezésen. Eléggé macerás a dolog mert állítani csak álló motornál lehet, és hõmérõzni pedig csak járó motornál. Mivel a Lambda szonda a bal oldali (2-es) henger leömlõjébe van beépítve a hangolást csak az egyes henger állításával kell elvégezni. Ha egyforma lesz a hõmérséklet, remélhetõleg egyforma lesz a hengerek teljesítménye és a leömlõk színe is. Ha nem jön be, akkor legalább megpróbáltam! :))) |
cizi | 94211 | 2015. április 23. 21:38 | Válasz erre: 94185 |
Ha találsz mûbizonylatot akkor nekem is szerezz egyet!:))
|
csanesz | 94210 | 2015. április 23. 21:11 | Válasz erre: 94209 |
Én sokáig agyaltam fokozat kijelzõn, de végül is lebeszéltem magam róla. Azt találtam ki, hogy az általam a leggyakrabban használt fordulathoz nézem a sebességet! Ez a fordulat a 3 000 -es lenne. Nagyjából kerek számokat kapok minden sebességfokozatban a Km órán a 3 000 -es fordulatnál. Ez a táblázat fedi a tapasztalataimat. |
pocak75 | 94209 | 2015. április 23. 20:43 |
Ez volt már errefelé? Ha igen mi a tapasztalat, aki már összenõtt a motorjával, kb igazak a számok? http://www.gearingcommander.com/ |
csokabi | 94208 | 2015. április 23. 20:41 | Válasz erre: 94205 |
Tessék http://www.remus.ch/globalContent/remuslists/Remus-Motorrad-Setpreisliste.pdf , egy árlista. Aztán lehet gondolkodni, ki csinált jó üzletet és kivett egy házibarkácsot felmatricázva. Például a legolcsóbb kivitel 900-ra, ami csak pályán használható és alumíniumból van 1094 CHF ÁFA nélkül. Biztos vagyok benne, hogy még ezen is található valamilyen típusazonosító...
|
Muju | 94207 | 2015. április 23. 20:39 | Válasz erre: 94205 |
Akkor valójában akinek "hangos" csöve van ès külföldiába megy vassal túrázni au számíthat számlaegyenleg csökkenèsre.
|
Muju | 94206 | 2015. április 23. 20:35 | Válasz erre: 94203 |
Sajnos nagy az Isten állatkertje de qrva alacsony a kerítès ès sokan átugráltak rajta.
|
Kilos | 94205 | 2015. április 23. 20:28 | Válasz erre: 94187 |
Ha nincs a kipufogóhoz mûbizonylat (papír) és nincs a jóváhagyás feltüntetve a dob külsõ felületén akkor még egyedi átalakítási eljárással sem engedélyezhetõ a felszerelése. Még akkor sem ha megmérik és a határértéken belül teljesít, mert egy ilyen zajszintmérés nem helyettesíti a TÜV vagy más akkreditált intézet szabványosított minõsítõ eljárását. A 900-asnál arról sem szabad megfeledkezni, hogy katalizátoros a dob, tehát csak minõsítéssel rendelkezõ, katalizátoros dob szerelhetõ fel helyette, ilyen pedig tudtommal 300 eFt alatt nincs a piacon. |
dinnyemag | 94204 | 2015. április 23. 20:27 | Válasz erre: 94197 |
Holnap csinálok képet róla, szerintem nagy a különbség.
|
csokabi | 94203 | 2015. április 23. 20:27 | Válasz erre: 94202 |
Itt is vannak gyökerek, nem is kevés. Még tavaly nyáron volt Dornbirnban egy f@szparaszt, aki borotvapenge darabkákkal töltött ételt szórt ki az ott sétáló kutyáknak.
|
Muju | 94202 | 2015. április 23. 20:13 | Válasz erre: 94200 |
De legalább a tábla nem öl meg... Itt volt már pèlda hogy az agyoniskolázott mátrai paraszt olajat lötykölt ki a kanyarba a barmok miatt. A vètlen túrások meg ott maradtak.
|
csokabi | 94201 | 2015. április 23. 20:11 | Válasz erre: 94199 |
Ha minden rendben van a motorral és a papírjaival is, akkor nincs miért fizetni.
|
csokabi | 94200 | 2015. április 23. 20:08 | Válasz erre: 94198 |
Mert errefelé is tudnak eszetlenül tuningolni ami gyakran a biztonság rovására ment. Ezért kezdték el kontrollálni és, mint látjuk természetesen átestek a ló túl oldalára. Németeknél elég gyakori például, hogy az ideális motoros útvonalak mentén, ha bedurcásodnak az ott lakók, akkor addig rágják a hatóság vagy a polgármester fülét, míg ki nem raknak egy motoros behajtási tilalmat. Természetesen a zsaruk utána rendszeresen a tiltótábla után várják a motoros adományozókat.
|
Muju | 94199 | 2015. április 23. 20:08 | Válasz erre: 94196 |
Van rajta kalap vagy nincs, mind1 fizessen a parasztja.
|
csokabi | 94196 | 2015. április 23. 19:59 | Válasz erre: 94193 |
Engedély nélküli átalakítás. Ott is az államkincstárba folyik a lóvé ami, mint tudjuk feneketlen.
|
csokabi | 94194 | 2015. április 23. 19:55 | Válasz erre: 94192 |
Elvileg kéne neki egy szinkron, vagy ilyesmi. Surit kérdeztem még annak idején és õ mondta, hogy ilyenkor valamilyen beállítás nem stimmel. Az enyémek egyformák voltak szerencsére.
|
Muju | 94193 | 2015. április 23. 19:54 |
Ès monnyuk ha a megengedetten belül van de a kipu meg van mókolva akkor az ûber külföldi zsernyákok vajon mit a fenèt kezdenek vele?
|
dinnyemag | 94192 | 2015. április 23. 19:52 |
Sziasztok! Az normális, hogy a jobb oldali leömlõ sötétebbre színezõdik mint a bal oldali? A 4tx-en nem volt ilyen eltérés, igaz, az nem is ilyen színû volt. |
csokabi | 94191 | 2015. április 23. 19:50 | Válasz erre: 94190 |
Valaki írta már a múltkor, de nem emlékszem pontosan. Talán 89 dB 3000-es fordulaton.
|
Muju | 94190 | 2015. április 23. 19:45 |
Szasztok, Ha már a kipu a tèma, 4tx nèl mi a megengedett decibell mèrtèke? A cègnèl van ilyen mèrõeszköz, gondoltam megmèrem csak nem tudok viszonyításo adatot. Èn a gyári kiput nyitottam ki, szèpen dorombol 3000ig de onnantól már adja az ívet rendesen. |
csokabi | 94189 | 2015. április 23. 19:36 | Válasz erre: 94188 |
TIZ említette Osziföldét is, ott egy cseppet alaposabbak a zsaruk. Ha feltûnik neki, akkor rá is harap. Német zsaruk munkáját bemutató riportfilmben láttam, hogy papírtól és felirattól függetlenül ellenõrzés alkalmával elsõ dolga volt beletolni a zollstockot.
|
Flenegen | 94188 | 2015. április 23. 19:28 |
Szerinted ki foglalkozik az utólagos gravírral? Ki mondja meg, hogy az adott kipuf ami egy mondjuk akár már nem is gyártott motoron van az eredeti vagy nem? Zaj ne legyen az elõírtnál nagyobb, meg legyen tüv azt kész. Nekem haver a motorján lévö kipufba belegravíroztatta a gyárin lévõ adatokat azt a kutya se kérdi mi van rajta.
|
csokabi | 94187 | 2015. április 23. 19:17 | Válasz erre: 94185 |
Ha nincs rajta jelzés, akkor nem utcára készült és legálisan nem kapsz hozzá engedélyt (esetleg egyedi mûszaki vizsga keretében, de erre majd Kilos válaszol). Vagy veszel mûbizonylatot egy utcaihoz és belegravíroztatod a feliratokat. Viszont ha kiszúrják, akkor még a hamisítást is rád húzzák:)
|
Flenegen | 94186 | 2015. április 23. 16:49 |
itt próbáld meg: http://www.remusshop.de/index.php?cat=gutachten |
TIZ | 94185 | 2015. április 23. 16:19 |
A gépet anno REMUS Grand Prix sportdobbal vettem. Nem túl hangos, sztem benne van az engedélyezett tartományban de nincs hozzá mûbizonylatom. Ezt vajon honnan tudom utólag beszerezni? És ezt magammal is kell hurcolni ha megállít a rendõr akár Ausztriában ahol ezt szigorúbban veszik? A dobon kívülrõl semmi jelzést nem találtam erre vonatkozóan. Van valakinek erre ötlete? |
cizi | 94184 | 2015. április 23. 14:01 | Válasz erre: 94183 |
Csak egy 25-ös rozsdamentes 30 fokra hajlított 19cm-es csõ.
|
cizi | 94182 | 2015. április 23. 13:19 |
A hangos sportdobokat ma a barátommal lehalkítottuk. Majdnem gyári alatti lett a hangja csak nagy gázadásnál mérgelõdik egy kicsit, marad így, mert fixre hegesztette a killert.
|
Flenegen | 94181 | 2015. április 23. 12:38 | Válasz erre: 94179 |
többször elgondolkoztam én is, hogy ha csere akkor mire??? Most hogy haver eladta a seggrakétát és a 2. gyerek születése kapcsán túraendúrot szeretne nézegetem én is a kínálatot. a 900 az ugye alap. Aztán rájöttem, hogy ami tetszik az minimum 3x 4x drágább, és semmivel sem tudna többet adni élvezeti értékben, így marad a mostani. Aztán ha egyszer lesz felesleges 6-800.000 ezrem akkor meg Tádém mellé beparkolok egy MX5-öt. Meg különben is az enyémben 52 ezer a km még új motor:) Arra az évi 3000 km-re amit én megyek meg új lesz még vagy 20 évig. |
Robi70 | 94180 | 2015. április 23. 12:18 | Válasz erre: 94178 |
És ha egy kicsit fájdalmasabb arcot vágsz neki vizsgálatkor??? Nem lehet, hogy csak a tali utáni napokra esik a keresõ képességed kezdete?! Nem kell szabit kivenni, nem kell pihenõ napért kuncsorogni. Mivel nem fekvõ beteg vagy (hiszen a dokihoz is el tudtál menni), miért ne mehetnél át a szomszéd faluba, vagy a szomszéd megyébe, vagy tovább?!:)))
|
kawa550 | 94179 | 2015. április 23. 12:16 | Válasz erre: 94177 |
Hát ez bizony így van. Én is úgy vagyok, hogy a nagy sport-túra motorok tetszenek, de azok tuti nem olyan kényelmesek utasnak, hasalós-lábfelhúzos nekem nem gyó hosszú túrán, nagy elsõkerekes túraendúrót nem akarok, ami tetszene mint pl a cb1300 az meg kanyargásnál tuti esetlenebb mint tehénke, szóval a 900-on kívül semmi nem jut eszembe amire lecserélném. Tán ez az új tracer vagy versys1000, de annyi pénz meg a világon nincs amibe az kerül.
|
kawa550 | 94178 | 2015. április 23. 12:10 |
Ez a tali meg egyre bizonytalanabb, délelõtt voltam osztrák háziorvosnál a betegállomány papírért, erre kitalálta hogy a 4.-e még szerinte túl korai munkakezdéshez, menjek vissza hozzá 5.-én egy kontrollra oszt akkor eldönti hogy 6.-án mehetek-e dolgozni. De ez má tökmindegy, mert ha aszongya hogy mehetek, akkor azon a héten már nincs szabadnap, ugrott a tali. Most már csak akkor van esélyem ha azt mondja hogy maradjak még azon a héten otthon.
|
gezasz | 94177 | 2015. április 23. 11:45 | Válasz erre: 94155 |
Tomchy! Én már odáig jutottam,hogy nincs alternatívám amire lecserélném! Ha meg lenne is, az nagyon zsebbe nyúlós lenne. |
kawa550 | 94176 | 2015. április 23. 11:43 | Válasz erre: 94173 |
Teljesen megjavultam, a hétvégén is mikor már a 3. motoros mutogatott hogy lassítsak meg má a Zsuzsi is 3x hátbavágott meg má láttam a kanyarban a zsarukat, akkor már el is engedtem a gázt!:)))))
|
kawa550 | 94175 | 2015. április 23. 11:41 | Válasz erre: 94170 |
Nono! Az a rossz aki rosszra gondol, merugye mindenki magából indul ki...:))))))9)))99kilenc.
|
tdm.friend | 94174 | 2015. április 23. 10:21 | Válasz erre: 94153 |
Hello Kawa!!! A szinkronos mindig 2 héttel késõbb jön mint az amcsi premier.... Mivel most tartanak az 5x02-nél valszeg hétvégén lesz magyarul az 5x01! Feliratosan azért van már 4 rész,mert valaki a premier elõtt felrakta a netre!!! |
Robi70 | 94173 | 2015. április 23. 09:06 | Válasz erre: 94166 |
Hú Mester! Ez jó pár éves kép lehet. Tehénke azóta beleõszült, a hajlott kora ellenére belehajszolt sportos életvitelbe!:))) Vagy mostanában engeded leesni a fordulatot 5000 alá?!:)
|
scopy | 94171 | 2015. április 23. 08:57 |
... barátnõnk kimagasló IQ-val rendelkezik. De tényleg! Jól menõ, több mûszaki és egyéb kereskedelmével foglalkozó üzlettel keresi a család boldogulását elég rég óta. A vállalkozás már gyermekkorában is megvolt, csak úgy szíííta magába a mûszaki információkat az elektromos szerszámoktól a gépeken, mechanikákon keresztül a vasalatokig és a vetõmagig, gyomirtóig. Dácia Duster. Szép. Fekete. ... alacsony fordulaton érzékel valami furcsa, idegen hangot. Másnap is, bizonyos fordulatszámon. Ennek fele sem tréfa! Irány a márkaszerviz. Fogadják azonnal. Szerelõ meghallgatja a problémát, majd hümmög és nézegeti a gépet... Belülrõl teljesen egyértelmûen hallatszik a gond. Hümmög, majd egy pillanat alatt a gondolatot tett követi. Nem szarozik, nem ma kezdte! Áthajol a jobb oldalra, kinyitja a kesztyûtartót, kivesz egy CD tokot, majd kicsit beletúr a maradék cuccba és kijelenti: KÉSZ! A HANG ELTÛNT! Barátnõnk mégsem túl boldog. Azt mondja, hogy a kocsit nem õ fogja szervizeltetni, mert nem annyira büszke... :-)))))))))))))))))))))))))) VVLacival, Sagipettel, NemelírásfészeresszálitoPalival jártunk hasonlóan, majd telefonos segítséget kértünk még Kawától, mikor az Elnök úr rendetlenkedett. Kiderült, hogy azért van neki szokatlan hangja néha, mert indítózik akkor is, amikor nem akarom, ugyanis néha beleér a tanktáska az indító gombba. Andi jött rá, mi sem voltunk olyan büszkék. :-)))))))))))))))))))))))) |
Bimmer1 | 94170 | 2015. április 23. 08:51 | Válasz erre: 94166 |
Nálam nem volt "mire jövök a pénzzel". Megneztuk, elhoztuk. A gyári rendszer meg grátisz volt vagy fordítva. "Jó nekem a kis farok is." szöveggel meg ne itt próbálkozz! Itt a többség inkább a puncit szereti! :)))))) :))))) :)))) |
Flenegen | 94169 | 2015. április 23. 08:41 |
Az enyém ugyan forgalmi szerint 2000-es, az alvázszám szerint viszont 99-es. Nekem is cserés volt a membrán, ez lett belerakva Tibi tanácsára és segítségével, ellenõrizve a Red Baron mikrofilmjei szerint. Én kemény 6200 ft-ért vettem a gyõri Suzukiban. Megjött 2 nap alatt, és kb 1 óra alatt bevarázsolták a srácok a Baronban. Nekem tökéletesen mûködik azóta is, és áldom Tibi nevét, hogy mennyi pénzt spórolt nekem! |
kawa550 | 94166 | 2015. április 23. 08:24 | Válasz erre: 94163 |
lendvai | 94165 | 2015. április 23. 08:23 | Válasz erre: 94164 |
Ha visszakeresed az üzenetek között ott van a fotó a cikkszámmal. Anno én hajtottam fel egy amerikai fórumról, mert ott is sérelmezték, hogy az 1996-99 közötti 4TX-ekhez szerelt karburátorhoz csak a mûanyag tolattyúval együtt van membrán. Igaz USA-ban nem forgalmazták a 4TX-et, de azt a karbit sok más motorra is szerelték. A 99 utániakhoz már külön is van membrán, de az más méret. Attól függ milyen évjáratú a géped. Ha jól emlékszem olyan 7-8000 volt darabja a Suzukinál.
|
Dormin | 94164 | 2015. április 23. 08:19 |
Sziasztok! 4TX -s motorom karbi membránjai megadták magukat. Olvastam egy fórumon, hogy valamelyik Suzukié kompatibilis ( cikkszám: 13507-07D01 ). Megköszönném ha tanácsaitokkal segítenétek milyen módon mûködik a dolog!! A gyári 40 rugó környékén lenne.. |
Bimmer1 | 94163 | 2015. április 23. 08:15 | Válasz erre: 94162 |
Nem tudom még sosem csináltuk motorozás közben. Máshol meg nem hiszem hogy van összefüggés. Valahogy mindig úgy adta az élet hogy már eleve sportdobbal szerelt gépet vettem. Lehet tudatalatt ezzel kompenzalok valamit? :) Meg van a gyári is. Ha nagyon hiányát fogom érezni a glocknernek és társainak lehet felteszem. És megkerdeztem az asszonyt érez-e különbséget. |
kawa550 | 94162 | 2015. április 23. 07:35 | Válasz erre: 94160 |
Oszt legalább tényleg annyival hosszabb a farok egy hangos sportkipufftól hogy megéri miatta kihagyni a glocknert és társait?
|
kawa550 | 94161 | 2015. április 23. 07:31 | Válasz erre: 94155 |
Minden téli szezonban nézegetem a hirdetéseket hogy el kéne adni az öreglányt és hogy mire cserélném le, aztán jön az elsõ tavaszi motorolás, morog, hörög, fújtat, tol mint a vaddisznó, van súly, érzem hogy nem valami biciklin ülök, oszt dehogy adom el, hát imádom a tehénkét, pláne most hogy végre hótehénke lett.:))))
|
Bimmer1 | 94160 | 2015. április 23. 07:28 | Válasz erre: 94049 |
Eddig csak sejtettem hogy nekem nem kell arra felé mennem. Mostmár biztos vagyok benne. 1 turista mínusz :( Szerencsére máshol még nem ilyen szigorúak. |
Robi70 | 94157 | 2015. április 22. 22:28 | Válasz erre: 94155 |
A jó hírem az, hogy még évek múlva is ezt fogod érezni! Az élmény fokozható. Egyre szebb helyekre vágysz és elõbb-utóbb mész is. Minél több kanyart, hegyet, völgyet tervezel a túra útvonalakba. Soha sincs vége! Szerencsére! |
TIZ | 94156 | 2015. április 22. 22:27 | Válasz erre: 94155 |
Én épp Ljubljanában ücsörgök ahová 4TX-szel érkeztem. Csak Celje-ig jöttem az autópályán mondván hogy az unalmas. Celje gyönyörû kisváros, csodálatos és hangulatos régi belvárossal, hegytetõn kastéllyal. Onnan a Savinja folyó völgyében mentem tovább (keresztül egy Lasko nevû fürdõvároson, ahol a Lasko sört gyártják) és mivel belefeledkeztem az útba, elfelejtettem jobbra kanyarodni Ljubljana felé. Így továbbmenve elértem a Zágráb - LJ autópályát. Na és ezért írom ezt le: az elsõ alkalom volt hogy élveztem az autópályát! 130-140 között mentem, kiváló minõségû aszfalton, kellemesen kanyargós úton. Ezt is megértük... |
Tomchy | 94155 | 2015. április 22. 22:10 |
Hali! Kb 2 hete hajtom a 4tx-et. Srácok, én egyre jobban szeretem ezt a motort!! Mindíg tudtam, hogy klassz gép, de minden megtett kilométer után egyre jobban tetszik, és fülig érõ szájjal szállok le róla mindenhol. Már a kollégák is megjegyzték ezt... Ti is így vagytok ezzel? |
Karex | 94154 | 2015. április 22. 19:32 | Válasz erre: 94153 |
http://www.sorozat-barat.com/video/series/350/Tronok_harca_online_sorozat Ehhez mit szólsz? Szintén feliratos, de kicsit elõrébb jár a számláló. |
kawa550 | 94153 | 2015. április 22. 19:08 | Válasz erre: 94152 |
Hát ez az hogy feliratos, mikor a hbo már 5x ismételte magyar szinkronnal, hát nem igaz hogy senki nem vette fel egy dvd lejátszóval oszt kécc....
|
evdem | 94152 | 2015. április 22. 18:35 |
http://tvstore.me/index.php Tv sorozatokra a legjobb. Felíratott is ad hozzá. |
kawa550 | 94151 | 2015. április 22. 18:02 |
Scopy bá, te meg szójjá az olasztelós haverodnak hogy már a nemzetközi googleplayról is tölthetõ a szülinapp.
|
kawa550 | 94150 | 2015. április 22. 17:54 | Válasz erre: 94149 |
Robi van kenobi, ön az utolsó reményem. Nem tudja honnan lehet letölteni a got s05 1 részt? Má tököm kivan hogy sehol sincs fenn, pedig már a tv-ben is ment....
|
Robi70 | 94149 | 2015. április 22. 15:24 | Válasz erre: 94145 |
Nem volt otthon. Különben fel sem mertem volna rakni!:))) Amúgy aznap este ebben mosta le a sminkjét. Alig tudtam vissza szerezni Tõle!:))) |
GASpeer | 94147 | 2015. április 22. 15:03 | Válasz erre: 94138 |
Köszönöm a linket! Meg is rendeltem, bár nem lesz gyári, de az vicc kategória...
|
istvan170 | 94146 | 2015. április 22. 13:31 | Válasz erre: 94143 |
Köszönöm! Kipróbálom, úgyis 1 hétig még fényezõnél van a fejidom, ráérek ilyesmikkel szöszölni.
|