12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

cxkopi 94245 2015. április 24. 21:19   Válasz erre: 94200
�csokabi!
kérdezem
nem a sok magyar motoros miatt durvul az oszi rendõr?
(egy utmenti kávézóban ülve 2db csopperes ment el mellettem, és a kávés poharat meg kellet fognom nehogy le rázódjon az asztalról)
Nálunk meg mindenki úgy mókolja a motorját ahogy az esze szolgálja ( ha van neki)
    

lendvai 94244 2015. április 24. 21:16   Válasz erre: 94243
Akkor megnyugodtam. Valamiért úgy rémlett, hogy az akkus Makitánál állítható a maximális nyomaték. Ez amúgy drótos. Tudom, egy igazi férfi garázsában legyen kompresszor, de nekem nem kell. Elõbb lesz esztergám és állványos fúróm. :-)
    

MadBob 94243 2015. április 24. 21:14   Válasz erre: 94242
A makitánál is az ütésszám számít, azon sem lehet állítani semmit.
    

lendvai 94242 2015. április 24. 21:09  
Én tegnapelõtt a névnapomra kapott elektromos ütvecsavarozót próbáltam ki (330Nm, noname kínai, de a használati gyakoriságot és a vásárlói visszajelzést tekintve jó lesz), a fûnyíró késrögzítõ csavarját oldottam meg vele. Jól vizsgázott, szépen levette. Visszafelé már nyomatékkulccsal húztam, mert ezen nem lehet állítani semmit. A leírás alapján az ütések száma lapján lehet kalkulálgatni az éppen aktuális nyomatékmennyiséget, amit a csavarra küld. Így leginkább csak oldásra fogom használni.
    

lendvai 94241 2015. április 24. 21:05   Válasz erre: 94231
Gyanítom azzal küldte meg a fékdugattyút is, ha már van, aztán fenn kinézett a lé. :-)
    

csokabi 94240 2015. április 24. 20:55   Válasz erre: 94238
Kék a tuti, addig csak benzinpazarlás...:)
    

tulok99 94239 2015. április 24. 20:37   Válasz erre: 94237
Gyula a helyes kérdés szerintem úgy hanzgzott volna, hogy és a dekor elem a hûtõn miért nem sárga?
    

Kilos 94238 2015. április 24. 20:23   Válasz erre: 94236
Gondolom a sárga az tecccik! :))))
    

kawa550 94237 2015. április 24. 20:16   Válasz erre: 94236
Tényleg látszik némi különbség. És mijjaz a dekorelem ott a hûtõn? :))
    

dinnyemag 94236 2015. április 24. 20:06  
Hali!
Errõl a különbségrõl írtam tegnap, remélem látni a képen, az egyik csak sárga a másik sötétebb inkább már barna.

    

kawa550 94235 2015. április 24. 20:05   Válasz erre: 94233
Akkor biztos olyan gyors, hogy nem sikerült leolvasnia a gumi oldalán a jelöléseket. Szerencsére én most elég sánta és lassú vagyok, meg történetesen itt áll az udvaron egy motor pr4 trail gumikkal, így szép lassan megnéztem hogy biztos hülyeséget beszél mert nincs olyan jelölés rajt amit mondott. Persze attól még körözhet gyorsan.....
Zsuzsi épp most árulja egy kuncsaftja r6-osát, kurta gyors a csávó, 2 pályamotor is áll a garázsában, mi csak úgy hijjuk, faék Imi, mert szegényem nem egy agysebész. De attól még gyors lehet.
    

TIZ 94234 2015. április 24. 19:58  
Köszönöm a válaszokat a sportkipuf témában. Hát nem lettem tõle boldogabb.
De van egy eladó Remus Grand Prix sportdobom :-)
A viccet félretéve mivel szoktam "nyugatra" járni a géppel kénytelen leszek ezt a kérdést rendezni.
Egyébként most épp egy kellemes Isonzo (Soca) völgyi kis panzióban ücsörgök ahova sikerült szépen megérkeznem: beálltam a parkolóba ami kicsit lejetett elõre. Oldaltámasz ki, kérdezem az udvaron levõ hölgyet hogy van-e szoba és menny az ára. Megmondta és erre szépen rám dõlt a gép mert becsuklott az oldaltámasz. Megjött a profi motoros vendég...
Az oldaltáskán és a bukócsõn szépen felfeküdt, kuplungkar épen maradt.
    

Fido71 94233 2015. április 24. 19:40  
A Revolution motor tulaja:

Kiss Tibor #2
Magyar Köztársaság Országos Bajnokságában SST 600 kategóriában, illetve a VIII. Dunlop Trophy 600 ccm kategóriájában vesz részt.



2010. Road and Ride Klub kupa SST 600 3. helyezés
2011. Magyar Köztársaság Országos Bajnokságában SST 600 5. helyezés
2011. VIII. Dunlop Trophy 600 ccm 4. helyezés
2013. IMRC nemzetközi SSP 600 értékelés 5. helyezés
2013. Magyar Köztársaság Bajnoksága SSP 600 3. helyezés

Ha a gumikhoz nem is ért, azért elkõrözget a pályán.
... meg az asszonykájának is szép eredményei vannak.
    

kawa550 94232 2015. április 24. 19:09   Válasz erre: 94231
Jáccódtam kicsit a légkulccsal ha má van.....:))
    

csokabi 94231 2015. április 24. 18:55   Válasz erre: 94225
A kompresszor minek kellett, állítottál a fényszórón is?:)
    

csokabi 94230 2015. április 24. 18:54   Válasz erre: 94229
Most hülyítesz?! Olyan, hogy "Z", olyan nincsen! Na tipli kamugép!:)))
    

kawa550 94229 2015. április 24. 18:30   Válasz erre: 94221
Na Robika itt a kimerítõ:))))))

26. Motorkerékpárok jelölése az ECE R 75 EU-rendelet szerint
Az Európai Unió a motorkerékpár-megjelölésekre is befolyással van. Az ECE R 75 rendelet érvénybe lépésével megváltoznak a gumiméret-jelölések. Fõképp a vezetõknek kell hozzászokniuk a változásokhoz, a kereskedõknek és a vizsgáztatóknak kevésbé, hiszen hasonló jelölések, egészen a H gyorsasági indexû gumikig, korábbról is ismertek. A jelölési változások elsõsorban a V-, VB-, VR- und ZR-gumikat érinti.
A lényegi változást a korábbi és az új jelölések között a teherbírási mutató és a gyorsasági szimbólum bevezetése valamint a ZR gumiknál az új gyorsasági szimbólum, a W (= 270 km/h) feltüntetése jelenti. A V gyorsasági szimbólumot (eddig V = 210 km/h felett) V = 240 km/h-ként határozták újra.
Amennyiben a V jelölésû gumi 240 km/h sebességnek felel meg, a méreten belül kiesik a gyorsaságot jelzõ betû és a méret után jelenik meg az üzemi jelzés (teherbírási mutató és gyorsasági szimbólum) (pl. 69 V).
270 km/h-s ZR-gumiknál a gumimegjelölés változatlan marad és bevezetik a gumimegjelölés üzemi jelzését (pl. 69 W).
Amennyiben egy gumi megengedett legnagyobb sebessége V/VB/VR-nél 240 km /h feletti, illetve ZR-nél 270 km/h feletti, akkor az eddigi jelölés változatlan marad és üzemi jellel (teherbírási mutatószám / sebességi szimbólum)egészítik ki. Ilyenkor az üzemi jelet zárójelbe teszik, annak hangsúlyozására, hogy a megengedett legnagyobb sebesség V = 240 km /h illetve W = 270 km/h felett van, pl. (69), (69 W).

Ja és olyan hogy Z továbbra sincs! :)))
    

lendvai 94228 2015. április 24. 17:29   Válasz erre: 94227
Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy nem keverem össze az alátéteket.:-) A fékfolyadékra nincs ötletem, olyat még nem csináltam, lassan nyomom be a dugattyúkat. Megvigasztaltalak?
    

kawa550 94227 2015. április 24. 15:49  
Faxom. Összeraktam, csak egy alátétet tettem át az elsõkeréknél jobbról balra, hátsóval semmit se csináltam csak visszaraktam oszt a 2 centibõl lett 2mm. Persze a fékdugók visszanyomásánál csak sikerült lespriccelni az idomot fékolajjal, pedig körbetekertem lepedõkkel az egészet, meg is marta ahogy kell.
    

kawa550 94226 2015. április 24. 14:31  
nagyítva a lényeg

    

kawa550 94225 2015. április 24. 14:24  
Inkább foglalkozzunk értelmes dolgokkal. Nem tetszett az új gumi múltkori bizonytalansága, átnéztem a gépet nem ott van-e bibi. Kiléceztem a kerekeket és az elsõ a hátsóhoz képest 2cm-el balra fut.
Természetesen hajszálpontosan a telók közepén van.
Kivettem a hátsókereket, megmértem a villák közt, hajszál pontosan középen van.
Betettem az alulécet a motor alá, hajszálpontosan az elsõkerék középvonalába, a villába lelógattam egy csavarhúzót hajszálpontosan középen, beállítottam hozzá a lécet, tökéletesen egyenes és párhuzamos a hátsóvillával. A felni középvonala jól látszik az öntésforma mentén, onnan mérve hajszálpontosan középre esik a felni.
A kerekek párhuzamossága hibátlan, egyik sem áll ferdén, csak a két kerék hosszanti tengelye van eltolódva egymáshoz képest 2 centit. Tippem sincs, ennyi elmozdulást még a féknyergek sem engednek oldalra, az a része ami közrefogja a tárcsát kevesebb mint egy centi, tehát max 4mm-et tud jobbra vagy balra elmozdulni, a 2 centi egyszerûen lehetetlen. Menet közben nem húz semerre.
    

kawa550 94224 2015. április 24. 14:13  
A konkrét trail meg CSAK 69V indexes, tehát csak 240-ig bírja. Tádéval az se fog menni....
http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4-trail#dim
    

kawa550 94223 2015. április 24. 14:08  
méretek
http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4#dim
    

kawa550 94222 2015. április 24. 14:07   Válasz erre: 94221
Sebességindex, amit a pilot road 4-en nem így tüntetnek fel, és olyan hogy Z nincsen, csak ZR van=240km/h.
Apr4-en kombinált load/si index van feltüntetve, 69W = 325kg és 270km/h. Kiss urat csókoltatom, vegyél olyantól gumit aki ért is hozzá.
    

Robi70 94221 2015. április 24. 12:31  
Ma majdnem megrendeltem a PR4 Trail-t hátra. Beszéltem telefonon a Revolutiomotoros Kiss Tibivel, aki azt bírta mondani, hogy TDM-re ZR 17 való. A kívánt gumi pedig Z 17. Szerinte ez supermoto-kra és sport túrákra való.
Tehát a kérdés: mi a különbség a Z17 és a ZR17 között?
    

kawa550 94220 2015. április 24. 09:48   Válasz erre: 94219
Érdekes hírek ezek. A képen látható kis járda az új diagnosztikai tömb mögött van, én is erre mentem be többször is mostanában. Namost ezzel az a probléma, hogy erre csak a Lóki sori hátsóbejárat felõl tudott besétálni az állatka, ahol egyrészt sorompó van(a google térképen is látszik) másrészt pont a sorompó miatt állandó portaszolgálat aki nyitogatja a szállítóknak a sorompót mert itt van a konyha meg a mosoda. Azért nem olyan kis pincsi ez a póni hogy ne tûnt volna fel ha csak úgy besétál pórázzal a nyakán....

    

Flenegen 94219 2015. április 24. 09:37   Válasz erre: 94218
Most néztem Mester, hogy a soproni korház tanult Tõled?! Kioktattad õket a pihenõd alatt, hogy füvet nem nyírni kell, hanem legeltetni, oszt be is szereztek egy pónit gyorsan:)

http://www.kisalfold.hu/tudosito/besetalt_egy_ponilo_a_soproni_korhazba_-_foto/2426911/
    

kawa550 94218 2015. április 24. 09:14  
Morgen! Számolgasson csak aki lusta szerelni! :)))))
    

Flenegen 94217 2015. április 24. 08:05   Válasz erre: 94209
Én is tudom már, hogy 5.ben 3500 rpm / 100 Km/h és 4500 rpm / 130 Km/h.
    

Tomchy 94216 2015. április 24. 00:18   Válasz erre: 94214
Sajnos szerintem komoly, mert viccnek elég durva lenne.
    

Bimmer1 94215 2015. április 23. 23:04   Válasz erre: 94190
Gezasz írta azthiszem 83 dB 3750 fordulaton.

Vagy valami hasonló
    

csokabi 94214 2015. április 23. 22:11  
Tudom, nem motoros téma, de nem bírom megállni szó nélkül. Ez http://hvg.hu/cegauto.autoshirek/20150423_parkolojeggyel_szivatjak_a_mentoket most komoly?!
    

tulok99 94213 2015. április 23. 21:57  
ez a mûbizonylat is érdekes dolog. nekem pl az autó ablakfóliájához is megvan évek óta, azóta se kérte sem rendõr, sem vizsgabiztos... b oszloptól hátrafelé mindegy milyen sötétet raksz, onnantól elõre meg szintén mind1, mert ha színeset teszel, nem csak színtelen hõvédõt, akkor úgyis bukta, bármilyen halvány, ugyanis át kell engednie a beesõ fény 70 illetve 75%-át, ami azért vicces, mert néhány autó zöld hõvédõ üvege fólia nélkül sem mindig tudja ezt a szintet, de mivel gyári, nem kell mérni, és jó úgy, ahogy van. a kipufogó téma is hasonló szerintem, ha gyári dob és nem lukas, nem mókolt, akkor senkit nem érdekel, ha mókolt, vagy nem gyári, akkor megfelelõ hieroglifáknak rajta kell lenni, mûbizonylat és forgalmi bejegyzés szükséges, de ha mérik és hangosabb mint kéne, akkor úgyis fizetõs lesz a beszélgetés. aki nem akar rizikózni, azt tarsta be a szabályokat, aki meg hangoskodni akar, az szerintem vegye tudomásul hogy tilosban jár, és vagy fizet vagy nem jár arra, ahol meg is állítják majd...
    

Kilos 94212 2015. április 23. 21:52   Válasz erre: 94192
A leömlõk színeltérése nem normális jelenség. Az én TáDéM-on is ilyen volt - még mindíg kell egy kicsit játszadoznom vele, de már alakul.
Szinkronizálni kell a hengereket vagyis a teljesítményüket kell egyformára hangolni. A karburátoros gépek esetében ez azt jelenti amit mindenki ismer. A 900-as befecskendezõs, vagyis ha a szívótorkokban a pillangószelepek egyformán vannak beállítva (de tized mm-re egyformán nyitnak!) akkor a befecskendezés dózisán kell állítani ahhoz, hogy a hengerek egyformán dolgozzanak. Na, ez az amihez a szerviz (legalább is itt nálunk) hozzá sem tud szagolni. Én is kifizettem egy szinkronizálást (sajnos nem tudtam jelen lenni) de az ég világon semmi sem változott!
A 900-as elektronikája, alapból tudja állítani a dózist. Diagnosztikai módban ECU CO Mode http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=MODE_CO alkalmas arra, hogy a hengerek teljesítményét összehangoljuk. Azt találtam ki, hogy állandó fordulatszám 1500 - 1600 f/min mellett egy infra hõmérõvel megmérem a leömlõk hõmérsékletét és az eltérés függvényében állítok a befecskendezésen. Eléggé macerás a dolog mert állítani csak álló motornál lehet, és hõmérõzni pedig csak járó motornál. Mivel a Lambda szonda a bal oldali (2-es) henger leömlõjébe van beépítve a hangolást csak az egyes henger állításával kell elvégezni. Ha egyforma lesz a hõmérséklet, remélhetõleg egyforma lesz a hengerek teljesítménye és a leömlõk színe is. Ha nem jön be, akkor legalább megpróbáltam! :)))

    

cizi 94211 2015. április 23. 21:38   Válasz erre: 94185
Ha találsz mûbizonylatot akkor nekem is szerezz egyet!:))
    

csanesz 94210 2015. április 23. 21:11   Válasz erre: 94209
Én sokáig agyaltam fokozat kijelzõn, de végül is lebeszéltem magam róla.

Azt találtam ki, hogy az általam a leggyakrabban használt fordulathoz nézem a sebességet! Ez a fordulat a 3 000 -es lenne. Nagyjából kerek számokat kapok minden sebességfokozatban a Km órán a 3 000 -es fordulatnál.

Ez a táblázat fedi a tapasztalataimat.
    

pocak75 94209 2015. április 23. 20:43  
Ez volt már errefelé?
Ha igen mi a tapasztalat, aki már összenõtt a motorjával, kb igazak a számok?
http://www.gearingcommander.com/

    

csokabi 94208 2015. április 23. 20:41   Válasz erre: 94205
Tessék http://www.remus.ch/globalContent/remuslists/Remus-Motorrad-Setpreisliste.pdf , egy árlista. Aztán lehet gondolkodni, ki csinált jó üzletet és kivett egy házibarkácsot felmatricázva. Például a legolcsóbb kivitel 900-ra, ami csak pályán használható és alumíniumból van 1094 CHF ÁFA nélkül. Biztos vagyok benne, hogy még ezen is található valamilyen típusazonosító...
    

Muju 94207 2015. április 23. 20:39   Válasz erre: 94205
Akkor valójában akinek "hangos" csöve van ès külföldiába megy vassal túrázni au számíthat számlaegyenleg csökkenèsre.
    

Muju 94206 2015. április 23. 20:35   Válasz erre: 94203
Sajnos nagy az Isten állatkertje de qrva alacsony a kerítès ès sokan átugráltak rajta.
    

Kilos 94205 2015. április 23. 20:28   Válasz erre: 94187
Ha nincs a kipufogóhoz mûbizonylat (papír) és nincs a jóváhagyás feltüntetve a dob külsõ felületén akkor még egyedi átalakítási eljárással sem engedélyezhetõ a felszerelése. Még akkor sem ha megmérik és a határértéken belül teljesít, mert egy ilyen zajszintmérés nem helyettesíti a TÜV vagy más akkreditált intézet szabványosított minõsítõ eljárását.
A 900-asnál arról sem szabad megfeledkezni, hogy katalizátoros a dob, tehát csak minõsítéssel rendelkezõ, katalizátoros dob szerelhetõ fel helyette, ilyen pedig tudtommal 300 eFt alatt nincs a piacon.
    

dinnyemag 94204 2015. április 23. 20:27   Válasz erre: 94197
Holnap csinálok képet róla, szerintem nagy a különbség.
    

csokabi 94203 2015. április 23. 20:27   Válasz erre: 94202
Itt is vannak gyökerek, nem is kevés. Még tavaly nyáron volt Dornbirnban egy f@szparaszt, aki borotvapenge darabkákkal töltött ételt szórt ki az ott sétáló kutyáknak.
    

Muju 94202 2015. április 23. 20:13   Válasz erre: 94200
De legalább a tábla nem öl meg... Itt volt már pèlda hogy az agyoniskolázott mátrai paraszt olajat lötykölt ki a kanyarba a barmok miatt. A vètlen túrások meg ott maradtak.
    

csokabi 94201 2015. április 23. 20:11   Válasz erre: 94199
Ha minden rendben van a motorral és a papírjaival is, akkor nincs miért fizetni.
    

csokabi 94200 2015. április 23. 20:08   Válasz erre: 94198
Mert errefelé is tudnak eszetlenül tuningolni ami gyakran a biztonság rovására ment. Ezért kezdték el kontrollálni és, mint látjuk természetesen átestek a ló túl oldalára. Németeknél elég gyakori például, hogy az ideális motoros útvonalak mentén, ha bedurcásodnak az ott lakók, akkor addig rágják a hatóság vagy a polgármester fülét, míg ki nem raknak egy motoros behajtási tilalmat. Természetesen a zsaruk utána rendszeresen a tiltótábla után várják a motoros adományozókat.
    

Muju 94199 2015. április 23. 20:08   Válasz erre: 94196
Van rajta kalap vagy nincs, mind1 fizessen a parasztja.
    

Muju 94198 2015. április 23. 20:02   Válasz erre: 94196
B@szják meg mè kell ezt így csinálni?
    

jobbkormanyos 94197 2015. április 23. 20:01   Válasz erre: 94192
Mennyire eltérõ, fotó ?

    

csokabi 94196 2015. április 23. 19:59   Válasz erre: 94193
Engedély nélküli átalakítás. Ott is az államkincstárba folyik a lóvé ami, mint tudjuk feneketlen.
    

Muju 94195 2015. április 23. 19:57   Válasz erre: 94192
A jobb a sötèt oldal... :))
    

csokabi 94194 2015. április 23. 19:55   Válasz erre: 94192
Elvileg kéne neki egy szinkron, vagy ilyesmi. Surit kérdeztem még annak idején és õ mondta, hogy ilyenkor valamilyen beállítás nem stimmel. Az enyémek egyformák voltak szerencsére.
    

Muju 94193 2015. április 23. 19:54  
Ès monnyuk ha a megengedetten belül van de a kipu meg van mókolva akkor az ûber külföldi zsernyákok vajon mit a fenèt kezdenek vele?
    

dinnyemag 94192 2015. április 23. 19:52  
Sziasztok!
Az normális, hogy a jobb oldali leömlõ sötétebbre színezõdik mint a bal oldali? A 4tx-en nem volt ilyen eltérés, igaz, az nem is ilyen színû volt.
    

csokabi 94191 2015. április 23. 19:50   Válasz erre: 94190
Valaki írta már a múltkor, de nem emlékszem pontosan. Talán 89 dB 3000-es fordulaton.
    

Muju 94190 2015. április 23. 19:45  
Szasztok,
Ha már a kipu a tèma, 4tx nèl mi a megengedett decibell mèrtèke?
A cègnèl van ilyen mèrõeszköz, gondoltam megmèrem csak nem tudok viszonyításo adatot. Èn a gyári kiput nyitottam ki, szèpen dorombol 3000ig de onnantól már adja az ívet rendesen.
    

csokabi 94189 2015. április 23. 19:36   Válasz erre: 94188
TIZ említette Osziföldét is, ott egy cseppet alaposabbak a zsaruk. Ha feltûnik neki, akkor rá is harap. Német zsaruk munkáját bemutató riportfilmben láttam, hogy papírtól és felirattól függetlenül ellenõrzés alkalmával elsõ dolga volt beletolni a zollstockot.
    

Flenegen 94188 2015. április 23. 19:28  
Szerinted ki foglalkozik az utólagos gravírral? Ki mondja meg, hogy az adott kipuf ami egy mondjuk akár már nem is gyártott motoron van az eredeti vagy nem? Zaj ne legyen az elõírtnál nagyobb, meg legyen tüv azt kész. Nekem haver a motorján lévö kipufba belegravíroztatta a gyárin lévõ adatokat azt a kutya se kérdi mi van rajta.
    

csokabi 94187 2015. április 23. 19:17   Válasz erre: 94185
Ha nincs rajta jelzés, akkor nem utcára készült és legálisan nem kapsz hozzá engedélyt (esetleg egyedi mûszaki vizsga keretében, de erre majd Kilos válaszol). Vagy veszel mûbizonylatot egy utcaihoz és belegravíroztatod a feliratokat. Viszont ha kiszúrják, akkor még a hamisítást is rád húzzák:)
    

Flenegen 94186 2015. április 23. 16:49  
itt próbáld meg:

http://www.remusshop.de/index.php?cat=gutachten
    

TIZ 94185 2015. április 23. 16:19  
A gépet anno REMUS Grand Prix sportdobbal vettem. Nem túl hangos, sztem benne van az engedélyezett tartományban de nincs hozzá mûbizonylatom. Ezt vajon honnan tudom utólag beszerezni? És ezt magammal is kell hurcolni ha megállít a rendõr akár Ausztriában ahol ezt szigorúbban veszik?
A dobon kívülrõl semmi jelzést nem találtam erre vonatkozóan. Van valakinek erre ötlete?
    

cizi 94184 2015. április 23. 14:01   Válasz erre: 94183
Csak egy 25-ös rozsdamentes 30 fokra hajlított 19cm-es csõ.
    

Karex 94183 2015. április 23. 13:22   Válasz erre: 94182
Mi került bele?
    

cizi 94182 2015. április 23. 13:19  
A hangos sportdobokat ma a barátommal lehalkítottuk. Majdnem gyári alatti lett a hangja csak nagy gázadásnál mérgelõdik egy kicsit, marad így, mert fixre hegesztette a killert.
    

Flenegen 94181 2015. április 23. 12:38   Válasz erre: 94179
többször elgondolkoztam én is, hogy ha csere akkor mire??? Most hogy haver eladta a seggrakétát és a 2. gyerek születése kapcsán túraendúrot szeretne nézegetem én is a kínálatot.

a 900 az ugye alap. Aztán rájöttem, hogy ami tetszik az minimum 3x 4x drágább, és semmivel sem tudna többet adni élvezeti értékben, így marad a mostani. Aztán ha egyszer lesz felesleges 6-800.000 ezrem akkor meg Tádém mellé beparkolok egy MX5-öt. Meg különben is az enyémben 52 ezer a km még új motor:) Arra az évi 3000 km-re amit én megyek meg új lesz még vagy 20 évig.
    

Robi70 94180 2015. április 23. 12:18   Válasz erre: 94178
És ha egy kicsit fájdalmasabb arcot vágsz neki vizsgálatkor??? Nem lehet, hogy csak a tali utáni napokra esik a keresõ képességed kezdete?! Nem kell szabit kivenni, nem kell pihenõ napért kuncsorogni. Mivel nem fekvõ beteg vagy (hiszen a dokihoz is el tudtál menni), miért ne mehetnél át a szomszéd faluba, vagy a szomszéd megyébe, vagy tovább?!:)))
    

kawa550 94179 2015. április 23. 12:16   Válasz erre: 94177
Hát ez bizony így van. Én is úgy vagyok, hogy a nagy sport-túra motorok tetszenek, de azok tuti nem olyan kényelmesek utasnak, hasalós-lábfelhúzos nekem nem gyó hosszú túrán, nagy elsõkerekes túraendúrót nem akarok, ami tetszene mint pl a cb1300 az meg kanyargásnál tuti esetlenebb mint tehénke, szóval a 900-on kívül semmi nem jut eszembe amire lecserélném. Tán ez az új tracer vagy versys1000, de annyi pénz meg a világon nincs amibe az kerül.
    

kawa550 94178 2015. április 23. 12:10  
Ez a tali meg egyre bizonytalanabb, délelõtt voltam osztrák háziorvosnál a betegállomány papírért, erre kitalálta hogy a 4.-e még szerinte túl korai munkakezdéshez, menjek vissza hozzá 5.-én egy kontrollra oszt akkor eldönti hogy 6.-án mehetek-e dolgozni. De ez má tökmindegy, mert ha aszongya hogy mehetek, akkor azon a héten már nincs szabadnap, ugrott a tali. Most már csak akkor van esélyem ha azt mondja hogy maradjak még azon a héten otthon.
    

gezasz 94177 2015. április 23. 11:45   Válasz erre: 94155
Tomchy!
Én már odáig jutottam,hogy nincs alternatívám amire lecserélném! Ha meg lenne is, az nagyon zsebbe nyúlós lenne.
    

kawa550 94176 2015. április 23. 11:43   Válasz erre: 94173
Teljesen megjavultam, a hétvégén is mikor már a 3. motoros mutogatott hogy lassítsak meg má a Zsuzsi is 3x hátbavágott meg má láttam a kanyarban a zsarukat, akkor már el is engedtem a gázt!:)))))
    

kawa550 94175 2015. április 23. 11:41   Válasz erre: 94170
Nono! Az a rossz aki rosszra gondol, merugye mindenki magából indul ki...:))))))9)))99kilenc.
    

tdm.friend 94174 2015. április 23. 10:21   Válasz erre: 94153
Hello Kawa!!! A szinkronos mindig 2 héttel késõbb jön mint az amcsi premier.... Mivel most tartanak az 5x02-nél valszeg hétvégén lesz magyarul az 5x01! Feliratosan azért van már 4 rész,mert valaki a premier elõtt felrakta a netre!!!

    

Robi70 94173 2015. április 23. 09:06   Válasz erre: 94166
Hú Mester! Ez jó pár éves kép lehet. Tehénke azóta beleõszült, a hajlott kora ellenére belehajszolt sportos életvitelbe!:))) Vagy mostanában engeded leesni a fordulatot 5000 alá?!:)
    

scopy 94172 2015. április 23. 09:01   Válasz erre: 94170
GYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

:-))))))))))))))))))))
    

scopy 94171 2015. április 23. 08:57  
... barátnõnk kimagasló IQ-val rendelkezik. De tényleg! Jól menõ, több mûszaki és egyéb kereskedelmével foglalkozó üzlettel keresi a család boldogulását elég rég óta. A vállalkozás már gyermekkorában is megvolt, csak úgy szíííta magába a mûszaki információkat az elektromos szerszámoktól a gépeken, mechanikákon keresztül a vasalatokig és a vetõmagig, gyomirtóig.

Dácia Duster. Szép. Fekete.

... alacsony fordulaton érzékel valami furcsa, idegen hangot. Másnap is, bizonyos fordulatszámon. Ennek fele sem tréfa! Irány a márkaszerviz. Fogadják azonnal.

Szerelõ meghallgatja a problémát, majd hümmög és nézegeti a gépet...

Belülrõl teljesen egyértelmûen hallatszik a gond. Hümmög, majd egy pillanat alatt a gondolatot tett követi. Nem szarozik, nem ma kezdte! Áthajol a jobb oldalra, kinyitja a kesztyûtartót, kivesz egy CD tokot, majd kicsit beletúr a maradék cuccba és kijelenti: KÉSZ! A HANG ELTÛNT!

Barátnõnk mégsem túl boldog. Azt mondja, hogy a kocsit nem õ fogja szervizeltetni, mert nem annyira büszke...

:-))))))))))))))))))))))))))


VVLacival, Sagipettel, NemelírásfészeresszálitoPalival jártunk hasonlóan, majd telefonos segítséget kértünk még Kawától, mikor az Elnök úr rendetlenkedett. Kiderült, hogy azért van neki szokatlan hangja néha, mert indítózik akkor is, amikor nem akarom, ugyanis néha beleér a tanktáska az indító gombba. Andi jött rá, mi sem voltunk olyan büszkék.

:-))))))))))))))))))))))))
    

Bimmer1 94170 2015. április 23. 08:51   Válasz erre: 94166
Nálam nem volt "mire jövök a pénzzel". Megneztuk, elhoztuk. A gyári rendszer meg grátisz volt vagy fordítva.

"Jó nekem a kis farok is." szöveggel meg ne itt próbálkozz! Itt a többség inkább a puncit szereti! :)))))) :))))) :))))

    

Flenegen 94169 2015. április 23. 08:41  
Az enyém ugyan forgalmi szerint 2000-es, az alvázszám szerint viszont 99-es.

Nekem is cserés volt a membrán, ez lett belerakva Tibi tanácsára és segítségével, ellenõrizve a Red Baron mikrofilmjei szerint. Én kemény 6200 ft-ért vettem a gyõri Suzukiban. Megjött 2 nap alatt, és kb 1 óra alatt bevarázsolták a srácok a Baronban. Nekem tökéletesen mûködik azóta is, és áldom Tibi nevét, hogy mennyi pénzt spórolt nekem!
    

Flenegen 94168 2015. április 23. 08:39  
Köszi Tibi:)
    

Dormin 94167 2015. április 23. 08:35  
97 évjárat. Van ötleted kb. mikori lehet az az üzenet?
Kösz!!
    

kawa550 94166 2015. április 23. 08:24   Válasz erre: 94163
Te legalább nem a biztonság miatt van hangos kipuff dumával jössz. :)))))
Tehénke ilyen szép sportkipuffot viselt a próbakör idején. Mondtam a tulajnak hogy mire jövök a pénzzel, a gyári legyen rajt. Jó nekem a kis farok is.
    

lendvai 94165 2015. április 23. 08:23   Válasz erre: 94164
Ha visszakeresed az üzenetek között ott van a fotó a cikkszámmal. Anno én hajtottam fel egy amerikai fórumról, mert ott is sérelmezték, hogy az 1996-99 közötti 4TX-ekhez szerelt karburátorhoz csak a mûanyag tolattyúval együtt van membrán. Igaz USA-ban nem forgalmazták a 4TX-et, de azt a karbit sok más motorra is szerelték. A 99 utániakhoz már külön is van membrán, de az más méret. Attól függ milyen évjáratú a géped. Ha jól emlékszem olyan 7-8000 volt darabja a Suzukinál.
    

Dormin 94164 2015. április 23. 08:19  
Sziasztok!
4TX -s motorom karbi membránjai megadták magukat. Olvastam egy fórumon, hogy valamelyik Suzukié kompatibilis ( cikkszám: 13507-07D01 ). Megköszönném ha tanácsaitokkal segítenétek milyen módon mûködik a dolog!!
A gyári 40 rugó környékén lenne..

    

Bimmer1 94163 2015. április 23. 08:15   Válasz erre: 94162
Nem tudom még sosem csináltuk motorozás közben.

Máshol meg nem hiszem hogy van összefüggés.

Valahogy mindig úgy adta az élet hogy már eleve sportdobbal szerelt gépet vettem. Lehet tudatalatt ezzel kompenzalok valamit? :) Meg van a gyári is. Ha nagyon hiányát fogom érezni a glocknernek és társainak lehet felteszem. És megkerdeztem az asszonyt érez-e különbséget.
    

kawa550 94162 2015. április 23. 07:35   Válasz erre: 94160
Oszt legalább tényleg annyival hosszabb a farok egy hangos sportkipufftól hogy megéri miatta kihagyni a glocknert és társait?
    

kawa550 94161 2015. április 23. 07:31   Válasz erre: 94155
Minden téli szezonban nézegetem a hirdetéseket hogy el kéne adni az öreglányt és hogy mire cserélném le, aztán jön az elsõ tavaszi motorolás, morog, hörög, fújtat, tol mint a vaddisznó, van súly, érzem hogy nem valami biciklin ülök, oszt dehogy adom el, hát imádom a tehénkét, pláne most hogy végre hótehénke lett.:))))
    

Bimmer1 94160 2015. április 23. 07:28   Válasz erre: 94049
Eddig csak sejtettem hogy nekem nem kell arra felé mennem. Mostmár biztos vagyok benne. 1 turista mínusz :(

Szerencsére máshol még nem ilyen szigorúak.
    

scopy 94159 2015. április 23. 00:18   Válasz erre: 94151
Köszi Migyulánk! :-)))
    

Karex 94158 2015. április 22. 23:02   Válasz erre: 94155
Bezony!
    

Robi70 94157 2015. április 22. 22:28   Válasz erre: 94155
A jó hírem az, hogy még évek múlva is ezt fogod érezni!
Az élmény fokozható. Egyre szebb helyekre vágysz és elõbb-utóbb mész is. Minél több kanyart, hegyet, völgyet tervezel a túra útvonalakba. Soha sincs vége! Szerencsére!
    

TIZ 94156 2015. április 22. 22:27   Válasz erre: 94155
Én épp Ljubljanában ücsörgök ahová 4TX-szel érkeztem. Csak Celje-ig jöttem az autópályán mondván hogy az unalmas. Celje gyönyörû kisváros, csodálatos és hangulatos régi belvárossal, hegytetõn kastéllyal. Onnan a Savinja folyó völgyében mentem tovább (keresztül egy Lasko nevû fürdõvároson, ahol a Lasko sört gyártják) és mivel belefeledkeztem az útba, elfelejtettem jobbra kanyarodni Ljubljana felé. Így továbbmenve elértem a Zágráb - LJ autópályát.
Na és ezért írom ezt le: az elsõ alkalom volt hogy élveztem az autópályát! 130-140 között mentem, kiváló minõségû aszfalton, kellemesen kanyargós úton. Ezt is megértük...
    

Tomchy 94155 2015. április 22. 22:10  
Hali!

Kb 2 hete hajtom a 4tx-et. Srácok, én egyre jobban szeretem ezt a motort!!
Mindíg tudtam, hogy klassz gép, de minden megtett kilométer után egyre jobban tetszik, és fülig érõ szájjal szállok le róla mindenhol. Már a kollégák is megjegyzték ezt...

Ti is így vagytok ezzel?
    

Karex 94154 2015. április 22. 19:32   Válasz erre: 94153
http://www.sorozat-barat.com/video/series/350/Tronok_harca_online_sorozat
Ehhez mit szólsz? Szintén feliratos, de kicsit elõrébb jár a számláló.
    

kawa550 94153 2015. április 22. 19:08   Válasz erre: 94152
Hát ez az hogy feliratos, mikor a hbo már 5x ismételte magyar szinkronnal, hát nem igaz hogy senki nem vette fel egy dvd lejátszóval oszt kécc....
    

evdem 94152 2015. április 22. 18:35  
http://tvstore.me/index.php
Tv sorozatokra a legjobb. Felíratott is ad hozzá.
    

kawa550 94151 2015. április 22. 18:02  
Scopy bá, te meg szójjá az olasztelós haverodnak hogy már a nemzetközi googleplayról is tölthetõ a szülinapp.
    

kawa550 94150 2015. április 22. 17:54   Válasz erre: 94149
Robi van kenobi, ön az utolsó reményem. Nem tudja honnan lehet letölteni a got s05 1 részt? Má tököm kivan hogy sehol sincs fenn, pedig már a tv-ben is ment....
    

Robi70 94149 2015. április 22. 15:24   Válasz erre: 94145
Nem volt otthon. Különben fel sem mertem volna rakni!:)))
Amúgy aznap este ebben mosta le a sminkjét. Alig tudtam vissza szerezni Tõle!:)))

    

mákvirág 70 94148 2015. április 22. 15:09   Válasz erre: 38378
�Szia. Mennyi a bukócsõ?
    

GASpeer 94147 2015. április 22. 15:03   Válasz erre: 94138
Köszönöm a linket! Meg is rendeltem, bár nem lesz gyári, de az vicc kategória...
    

istvan170 94146 2015. április 22. 13:31   Válasz erre: 94143
Köszönöm! Kipróbálom, úgyis 1 hétig még fényezõnél van a fejidom, ráérek ilyesmikkel szöszölni.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118