lendvai | 94145 | 2015. április 22. 13:18 | Válasz erre: 94144 |
Magdi mit szólt, amikor felraktad az asztalra a leömlõt? :-)
|
Robi70 | 94143 | 2015. április 22. 12:14 | Válasz erre: 94139 |
Pisti, a hatékony, ha leveszed, elõször drótkoronggal letisztítod, majd egyre finomabb csisz papírral fényesre dörzsölöd. Többen is így csináltuk. A viszonylag egyszerûbb, mikor le sem veszed. A helyén rozsdaátalakítóval (RO55) átitatott ronggyal végig törlöd, pár perc után bõ vízzel lemosod. Ez Kilos módszere. Dezsõ a konyhai dörzsire és a cif-re esküszik. Csabi valami drága krómtisztító szerû cuccot vett. Látványos eredményeket fotózott nekünk ide. Egy biztos, a hõtõl a víztõl a portól amit motorozás közben kap, rövid idõn belül elveszti gyári, szép, fényes, új kinézetét. Mégis szebb, mint az ápolatlan rozsda színû leömlõ. Tehát hajrá!:) |
lendvai | 94142 | 2015. április 22. 12:06 | Válasz erre: 94140 |
Semmi eltérés nincs a kipuffokat illetõen, 2002 óta ugyanaz a blokk és a váz.
|
lendvai | 94141 | 2015. április 22. 12:05 | Válasz erre: 94139 |
Állítólag homokviharban motorozással nagyon hatékonyan le lehet tisztítani. :-) De ha visszakeresel a Keresés menüben, ott megtalálod a TDM fórumos hozzászólásokat, nemrég volt itt értekezés róla, fényképekkel illusztrálva elég hatékonynak tûntek a módszerek.
|
istvan170 | 94139 | 2015. április 22. 11:46 |
Mintha lett volna már szó róla itt a fórumon, de nem emlékszem mi lett a végkifejlet. Mivel lehet viszonylag egyszerûen, de hatékonyan megtisztítani a leömlõt?
|
Robi70 | 94138 | 2015. április 22. 11:44 | Válasz erre: 94133 |
Az adatlapodról sem derül ki milyen motorhoz keresel matricát, de itt: http://onlinedekor.hu/97-motor-matrica-yamaha szinte minden márka, minden típusához találsz matricát. Megrendelheted tõlük, vagy a képet innen lementve, bármelyik dekoros legyártja Neked. Ennek elõnye, hogy nem az egész szettet veszed meg, csak azt gyártatod le amire szükséged van. Jó minõségû anyagból dolgoznak általában. Nekem festés után került fel a matrica és így lett lakkozva.
|
jobbkormanyos | 94137 | 2015. április 22. 11:40 | Válasz erre: 94133 |
E-bay. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=yamaha+tdm+ade&_from=R40|R40|R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xyamaha+tdm+adesivi.TRS0&_nkw=yamaha+tdm+adesivi&_sacat=0 |
kawa550 | 94135 | 2015. április 22. 11:34 | Válasz erre: 94133 |
itt: http://onlinedekor.hu/97-motor-matrica-yamaha enyém is innen van adatlapon a kép.
|
yamatomo | 94134 | 2015. április 22. 11:21 | Válasz erre: 94132 |
Szia! Szépeket az Uraknak! :) 900-asra,vagy 850-esre keresel kipuffot? Nekem 900-asra van egy pár a pincében... |
GASpeer | 94133 | 2015. április 22. 11:14 |
Sziasztok! Ki akarom javíttatni a motorom elemein a karistolásokat, és a festõ azt mondta, hogy nem tudja megmenteni a matricákat. Hol lehet beszerezni emberi áron, mert a Yamaha kereskedésben a gyári szettre mondtak 60k+ árat. Illetve bontott apróságokat hol lehet kapni? |
todaytom | 94132 | 2015. április 22. 10:05 |
Sziasztok Megint kellene kis segítség. Gyári kipufogót nem árul valaki? 05.10-én megyek egy rendezvényre és jó lenne nem durrogni a sportdobbal. Tudod-tudom ebay de sok dolgom volt és késõn jutott eszembe. Esetleg milyen gyári típust lehetne feltenni rá ami azonos vagy nagyon hasonló? |
petya89 | 94131 | 2015. április 21. 22:49 | Válasz erre: 94109 |
Egy Gsxf 750 es haveromnak ilyen olajat tettek bele a mociba és elkezdett csúszni a kuplung! Azt hitte hogy lamella probléma,kicseréltette a rugókkal együtt és még mindig jelen van a gond,szóval csak az olaj lehet mert csere után jelentkezett! Mondtam neki hogy rakjon bele Motul 5100 10W40 et! Kíváncsian várom az eredményt.
|
Kucsi | 94130 | 2015. április 21. 22:46 | Válasz erre: 94128 |
Nekem már meg is jött. Én a neten rendeltem,két nap alatt itt volt és szintén ennyibe került. |
Hr.Geiger | 94129 | 2015. április 21. 22:45 | Válasz erre: 94128 |
Jól megkérik az árát, hallod! http://www.szakalmetal.eu/hu/szakalmetal/24-hirek/legfrissebb/3582-eneos-motorkerk%C3%A9kp%C3%A1rolaj-akci%C3%B3 Nekem már a garázsban van 5 liter. :-) |
Robi70 | 94128 | 2015. április 21. 22:39 | Válasz erre: 94116 |
Nemrég beszéltem a helyi motoros boltban errõl az Eneos olajról az eladóval. Hogy õ dicsérte, nem biztos, hogy sokat jelent, mert el akarta adni. De ha csak a fele igaz annak amit mondott akkor az ottani árához képest (3200Ft) megéri az 1890-et. Hát én asszem megrendelem!
|
Hr.Geiger | 94127 | 2015. április 21. 22:36 | Válasz erre: 94123 |
Szia! Ha a platni megvan - azt írtad, hogy Monokey - akkor már csak egy ehhez passzoló dobozt kell levadászni! :-) A Vara egy becsületes jószág, egy Givi MAXIA II. igen szépen mutatna rajta... Amúgy több fajta platni van a portfólióba, de azok a konzolokhoz lettek kifejlesztve, vagyis nem felcserélhetõk minden konzolhoz. |
tulok99 | 94126 | 2015. április 21. 22:23 | Válasz erre: 94125 |
akkor hamarosan váltasz robogóra? vagy automatára alakítod Hótehénkét?
|
kawa550 | 94125 | 2015. április 21. 22:08 | Válasz erre: 94124 |
Azé, mer amit ingyen adnak azt el kõ fogadni!:)))) Kipróbáltam hátha jobb mint a berhelt primo, de nem, viszont nem került semmibe a próba. Az új polírozott falábamat meg irigyelni fogja minden síkvidéki fakezû motoros!:))))))) |
tulok99 | 94124 | 2015. április 21. 21:49 | Válasz erre: 94115 |
Séf bácsi! elõször is mielõbbi állagjavulást kívánok neked! másodszor, te egy találékony, rafkós ember vagy... mi a túrónak töltöd le a szülinappot, mikor egyszer már volt egy jól mûködõ igo a készülékeden? mivel nekem is van, nekem eszembe nem jutott lecserélni! utálom a meleg focistákat, de van egy aranyszabály a fociedzõknél: gyõztes csapaton ne változtass!
|
tulok99 | 94123 | 2015. április 21. 21:47 |
Givi dobozokkal rendelkezõ kollégák tudnak nekem segíteni? egyik jóbarát vett egy varát, platni van rajta, de doboz nincs... kitaláltuk, hogy mivel most van a szülinapja, meglepibe összedobunk neki egy dobozra... a kérdés, hogy a Givi monokey hátsó dobozok mind egyforam felfogatással rendelkeznek? vagy több féle platni van, több féle dobozzal, és nem mindenki kompatibilis mindenkivel?
|
Karex | 94122 | 2015. április 21. 21:08 | Válasz erre: 94121 |
Látod, az ETZ-n meggyõzõdéssel nem törted magad össze, ezért hajtok a hétköznapokon még mindig ETZ-t, meggyõzõdésbõl, hogy az jobb a munkába járásra mint pl a TDM. (ha messzebb kéne menni, és kevesebb cuccot cipelni, akkor a TDM lenne alattam naponta). A védõfelszerelésekrõl akkoriban nem is hallottunk....... |
evdem | 94121 | 2015. április 21. 20:42 |
Kicsit a bukósisakos történethez, de valahol teljesen más. Pénteken elvittem vizsgázni a gépet, amíg vártam elmerengtem. Anno a 90 évek derekán megvettem életem elsõ forgalmival is rendelkezõ motorját, emlékszem mekkora menõ csávónak éreztem magam , mikor elõször elvittem mûszakira. Sok haverom a simson után trabit, meg kispokot vett én meg pengettem ott a 250 es ETZ-n. Innen vissza gondolva a hideg ráz a bukó valami alap grex semmi kesztyû, protektor meg egyéb ilyen úri huncutság. Sõt jogsim sem volt. Ráadásul a 50 ccm simo után a 250 tz egy erõmû volt, estem keltem vele, esküszöm taknyos orrúként nem estem annyit mikor biciklizni tanultam. Most a csak 2 km re lévõ mosóba is teljes szerelésben megyek. Erre szokták mondani megöregedtem, lehet de szerintem nem csak. Így lehet valahol a bukó dolog is, sokszor nem is a pénztárcán múlik meg vesszem e a jobb(nak gondoltat), drágábbat, inkább a meggyõzõdésen.
|
BIKE-R | 94120 | 2015. április 21. 20:01 |
Sziasztok, Ha valaki megkímélt gépsárkányra vágyik, Faterom gépe eladó sorba került: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-8903585 |
szodasbacsi | 94117 | 2015. április 21. 19:07 | Válasz erre: 94109 |
Én is még csak autóban próbáltam. Hidegindításkor sokkal hamarabb elalszik az olajnyomás lámpa, mint a korábban használt olajaknál, és a csereintevallumban nem tapasztaltam különösebb fogyást. (Korábban azért 1 litert rá kellett tölteni.) Motornál csak a következõ cserénél tervezem, mert most még volt itthon az elõzõbõl. |
Hr.Geiger | 94116 | 2015. április 21. 18:44 | Válasz erre: 94109 |
Szia Robi! Ilyent fogok betölteni szombaton a tartályba én is! :-) A márkával csak az autómban van tapasztalatom, ott hibátlan, remélem, a motorban is hozza majd azt, amit elvárok tõle. :-) |
kawa550 | 94115 | 2015. április 21. 15:53 | Válasz erre: 94113 |
Egy félórás báránysimogatás elég volt neki az udvaron, már ez is megtalálta magát, má müxik rendesen. Azért a primo ott marad mellette.:)))
|
lendvai | 94113 | 2015. április 21. 15:17 | Válasz erre: 94112 |
Nekem gond nélkül mûködik az IGO SzülinApp. A megjelenítés más, mint a Primo, ennyit vettem észre. Ha neked a Primo megtalálta a mûholdakat, akkor lehet, hogy nagy izgalmadban a kacsás teszt miatt elnyomkodtál a menüben valamit. :-) Vagy vastag felhõk vannak Pókháza fölött és nem látszanak a mûhódok. :-) Én a magam részérõl nem nyúltam bele a GPS menübe és házon belül is meglátta az égen a cuccokat. :-)
|
kawa550 | 94112 | 2015. április 21. 15:08 |
Letöltöttem ezt az ingyenes igo szülinapp-ot, faxán feltelepül, müxik is, csak éppen a mûholdakat nem találja, még akkor se ha kiteszem az udvar közepére. Valszeg xar a kínai mobil gps. Monnyuk azt nem értem hogy akkor ugyan ez a teló a tört primoval miért találja meg ugyan akkor ugyan arról a helyrõl még épületen belül is 3 perc alatt.... És miután az megtalálta, tehát a telcsi már tudja hol van, a szülinap azután se tudja.Úlláccik ami ingyen(mármint hogy nem torrentrõl ingyen) van az olyan is... |
varajani | 94111 | 2015. április 21. 13:15 | Válasz erre: 94037 |
Urak, Hölgyek ! Május 9.-én szombaton de.(kijózanodás után 10óra felé ) lenne lehetõség megtekinteni országunk legnagyobb földgáztározóját Zsanán(15 km) prezentáció+bejárás /munkahelyem /.Kb.2óra/ Túrába beilleszthetõ. Max. 16 fõ jöhet. Jelentkezés pü-ben! Meg kell adni : -név -sz.ig. szám -ruhaméret -cipõméret A beléptetés miatt kellenek az adatok, átöltözés kötelezõ, dohányzás tilos, mobil, fényképezõgép kivitele a technológiára tilos ! Min létszám 10fõ. Az elsõ 16 jelentkezõ jöhet. Jelentkezési határidõ 2015.04.30. - Kati & Angol (adatok pü-ben leadva) - Mex & -né - varajani |
Flenegen | 94110 | 2015. április 21. 11:13 | Válasz erre: 94108 |
Hú azta..... Szerintem loholok is megvenni. |
Robi70 | 94109 | 2015. április 21. 10:55 |
Szasztok! Az RMC-nél jó áron adják ezt az olajat: http://www.rmcmotor.hu/termek/eneos-city-max-4t-10W-40-4utemu-motorolaj Szagolt már valaki ilyet közelrõl?!:))) |
szixo | 94107 | 2015. április 21. 10:09 |
�RÉGI MOTOROM KERESEM! http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=111&with_photo_id=95137553&order=date_desc&user=681769 A legkedvesebb motorom keresem! Képe a linken látható! Tavaly május végén cseréltem be a balatonboglári FullGas üzletben. Valaki onnan vitte el nagyon hamar. Addigra Raptor dob került rá a képpel ellentétben. Ha kell, itt van a gyári a kazánházban. Meg új olajszûrõ és fékbetétek csomagolva. Üdv! Ui.: Csak kivi vagyok merre sodródott. :) |
szixo | 94106 | 2015. április 21. 09:20 | Válasz erre: 94100 |
Akkor itt a feladat! 19"-os kereket a tádék elejére és mehet az anakee3 fel! Pici menetzaj mint a bütykös Niván, de nagyon tud dõlni. Nincs majrécsík, kopik a peremszél is :)) Ha mégse, akkor PilotRoad.. A misi tutti jó választás :) |
Flenegen | 94105 | 2015. április 21. 09:14 | Válasz erre: 94096 |
Bukócsõre rögzítem, az arcom nem fogod látni:)
|
Englishman | 94103 | 2015. április 21. 07:35 |
Yamaha TDM 850-900 Találkozó (részletek: #88854) 2015. 05. 08-10. Kiskunmajsa Jonathermál gyógy-és élményfürdõ Hotel Kemping Megyek: Robi70 és Magdi Endrúz és Szilvi Andi és Scopy Ildi és Kilos Saci és Laci Lala56 és Hajni Betti és Fidó Kawa&Tudike Mex és Tündi dinnyemag és Carmen Kucsi + Teca Évi+Aramo69 Judit+sagipet Mariann&Tomhahn Rita+Lendvai Ati 5995 és Csilla Jónás Zoli és Zsuzsa yamaszaki&Tündi Tulok99+Petra fazakas66+Ami Alex50 és Éva Godisme71 és Petra vikusz+Bea HGemini és Andi Zooz VVLaci+2xGabi Hajtó Kati & Englishman |
kawa550 | 94101 | 2015. április 20. 22:53 | Válasz erre: 94100 |
Röhög? Neked se kellett még fekve vázába brunyálni miközben 4en néznek és abból 1 még sürget is.....
|
Robi70 | 94100 | 2015. április 20. 22:37 | Válasz erre: 94099 |
A 18"-os elsõ méretünkkel több mindenrõl lemaradunk. Jó néhány márka egy-egy tipusáról, vagy a páros akciókról... Kawa meg jókat röhög a kórházi ágyán, Tehénke 17"-os elsõ kerekével.:) |
Fido71 | 94099 | 2015. április 20. 22:31 | Válasz erre: 94085 |
A "mi" méretünkben nem találtam anakee-t. Mati barátomnak is ez volt / vagy van a gépén. Én hallottam rendesen az övét, elõször azt sem tudtam, hogy mi a bánat az... :))) |
Hr.Geiger | 94098 | 2015. április 20. 22:21 | Válasz erre: 94075 |
A sisakra 3 év garancia van, bármilyen problémával lehet a boltba menni és intézik. Amúgy a fejem nekem is sokat ér, mert kamatot csak Zoltán feje után fizetünk! ( vagy valami hasonló volt a reklámban... ) Ezért is vettem meg egy ****-os minõsítésû " sz@rt" a krumplis zsákok mellõl. :-) http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=585&sharp-model=MD200&sharp-type=All&sharp-rating=1&discontinued=1 Nálam ez jelenti az ár/érték arányt! :-) |
skunk | 94097 | 2015. április 20. 20:19 |
Jó estét mindenkinek! Szeretném megköszönni a gumikkal kapcsolatos válaszaitokat és a segítséget. Ha nagy leszek meghálálom :) Nem ígérhetem hogy nem lesznek még kérdéseim amik számotokra talán banálisak így ezekért elõre is elnézést :) Még egyszer köszi a segítséget! Üdv. |
csokabi | 94096 | 2015. április 20. 20:05 | Válasz erre: 94095 |
A plexin belül vagy a mûszerfalon. Kíváncsi vagyok az arcodra, mikor megindul a motor hátulja!:)))
|
Flenegen | 94095 | 2015. április 20. 20:03 | Válasz erre: 94093 |
Kapera feltöltve, kitalálva hogy hol legyen:)
|
Flenegen | 94094 | 2015. április 20. 20:03 | Válasz erre: 94092 |
Kizárólag saját motorral mehetsz. Nem hiszem hogy rántanak,inkább a vizes aszfalt amit szimulálnak. Nincsenek saját motorjaik. Nézz utána az oldalukon.
|
csokabi | 94093 | 2015. április 20. 19:52 | Válasz erre: 94091 |
Kamerát azért vigyél, hagy röhögjünk mi is!:)
|
Hr.Geiger | 94092 | 2015. április 20. 19:45 | Válasz erre: 94091 |
és a saját motorjával rántanak el mindenkit? Nem hinném, oda támasztókerekes, speciálisan preparált oktatómotor illene, vagy tévedek?
|
Flenegen | 94091 | 2015. április 20. 19:44 | Válasz erre: 94090 |
neked legyen igazad, de azért arra kíváncsi leszek hogy a rántópadnak milyen szerepe lesz, mert a leírásban benne van hogy használják
|
csokabi | 94090 | 2015. április 20. 19:37 | Válasz erre: 94089 |
Vezetéstechnikain betegszabisra törni magad elég nehéz, de nem lehetetlen:) Azért inkább élményekkel távozz és ne gipsszel!:) Jó szórakozást! |
Flenegen | 94089 | 2015. április 20. 19:29 | Válasz erre: 94086 |
Bízom magamban, karácsonyra kaptam az utalványt a páromtól, aztán gyorsan megleptem magam egy petya féle bukócsõvel. Szombaton gyors karbantartás aztán vasárnap reggel 9-kor jelenés a zsámbéki Drivingcampben:) Már szóltam hogy ha hétfõn nem megyek akkor összetörtem magam:) |
csokabi | 94088 | 2015. április 20. 19:20 | Válasz erre: 94086 |
Szerintem nem az lesz a gyenge láncszem...:)
|
Flenegen | 94086 | 2015. április 20. 19:00 |
Kíváncsi leszek, hogy a vasárnapi tréningen hogy teljesít a conti road attack
|
szixo | 94085 | 2015. április 20. 18:21 |
Szasztok! Igaz már nem vagyok TDM tulaj, átgaloppoltam egy 1000-es V-Stromra. Gumikhoz még annyit tennék hozzá hogy, kimaradt a misi anakee 3. :) Igen valóban van némi zúgó hangja de nem hangos. Csupán némi gördülési zaj. De amit az tud tapadni, az kimagasló! Húzós kanyarban mikor azt mondod hát ez a max dõlés, akkor még mindig van annyi tartalék benne hogy ráhúzd a gázt hogy, gyorsabban menjünk vele. És azért egy ezres jobban ráránt ha meghúzom neki. De ezt is bírja. Idén Maribornál volt alkalmam megázni nagy zuhiban. Vízen is nagyon bejön ez a gumi és murvás úton is kicsit több mint egy íves mintás trail gumi. Ettõl se lehet murván csodát várni de egy lehelettel biztosabban fog. Valahogy a Michelin gumik nekem a beváltak. Volt BT, Skorpion, de a Pilot Road és most az anakee3 mindig is szimpatikusabbak voltak. Nekem a tapadás számít, sosem írtam fel melyik mennyit bírt. Hiába bír 4-5 ezerrel többet ha kanyarban meg kicsúszik... persze én ilyen vagyok. Egyenesben ráérek 90-110 között de ha jön a kanyargós rész 130-160 :) kis adrenalin bomba itt Zeg felé :) |
VVLaci | 94082 | 2015. április 20. 14:29 | Válasz erre: 94044 |
Oszika mögött pedig feltûnik egy azóta égi lovas...
|
Robi70 | 94081 | 2015. április 20. 12:07 | Válasz erre: 94079 |
Üdv a csapatban skunk! Beszerzési forrásnak az r17.hu, vagy a Revolutionmotor.hu megbízható helyek. Többen többféle gumit használunk (milyen meglepõ mi?!:))) Talán a leginkább közkedveltek, kipróbáltak a Bridgestone bt045, bt023. Michelin Pilot Road 2, 3, 4. Conti Road Attack 2, Metzeler Z6, Személyes tapasztalatom a bt045-tel és a Misi PR3-mal van. Tapadás (vizes úton is), bemelegedés, stabilitás ügyben mindkettõ jó gumi. A Brisztonnal 1 nagy bajom volt, a hátsó 8e km-nél többet nem bírt. Kétszer egymást követõen volt fent, mindkettõ futás teljesítménye gyalázatosan kevés volt. Az eleje kiszolgálta a két hátsót. Tehát elment 16e-et. A Misi-vel gurultam kb. 11 ezret. Lassan cserés lesz ez is, de nem kell sokat kibírnia és másfélszer annyi használtam. Úgyhogy a következõ is ilyen lesz. Csak az újabb mintázatú, gyártó által magasabb futás teljesítményt ígérõ PR4. |
pocak75 | 94080 | 2015. április 20. 11:02 | Válasz erre: 94079 |
TDM-bõl én is újonc vagyok, de az 58W/69W terhelhetõségi és sebesség index 58W=236kg-ig és W=270km/h-ig. A javasolt típusokat majd az öreg rókák leírják... |
skunk | 94079 | 2015. április 20. 10:54 |
Üdv mindenkinek! Remélem jó helyre írok és teszem fel a kérdésem. Nemrég vásárolt yamaha tdm 850 4tx en készülök gumiabroncs cserére. Próbáltam eligazodni a témában és eddig jutottam: Metzeler roadtec Z6 vagy Z8? Esetleg:Michelin pilot road2 vagy 4? Bármilyen személyes tapasztalaton alapuló hozzászólást megköszönnék. És esetleg tudja valaki hogy mit jeleznek a TDM re való gumiabroncsok típusa és mérete után a 58W és 69W számok? Elnézést ha hülyék a kérdéseim de hosszú kihagyás után kezdtem újra motorozni és az MZ-s korszak az nagyon más volt :) Elõre is köszönöm a segítséget. Üdv: K.Zs |
pocak75 | 94078 | 2015. április 20. 10:40 | Válasz erre: 94076 |
Hát ezaz az akció után két hónappal már nincs csere db locsoló slagra meg hiába cserélem motoros boltban meg szinte mindig van, de ha más nem akkor van választék másik típusból. Ugyanez a kp is visszaviszem lidibe utánna meg rohangálhatok szezonban a visszaadott pénzbõl másikat venni. Volt már hasonló amivel megszívtam... Azt viszont meg kell jegyeznem a lidis védelmébe, hogy az elmúlt években szerintem javult a kidolgozottsága, após vett egyet és megtapogattam. De akkor is... cipõt a cipõboltból.... |
kawa550 | 94076 | 2015. április 20. 10:03 | Válasz erre: 94075 |
innen a kórházból nem tok linkeni mert az otthoni gépen van, de VAN olyan oldal, ahonnan a lidl sisakhoz rendelhetsz alkatrészeket, méghozzá olcsón. A garancia a blokk ellenében a boltban ahol vetted, csere vagy vissza a pénz. |
pocak75 | 94075 | 2015. április 20. 09:42 |
Anno volt nekem is lidl-s sisakom de nem vált be, az még szerintem az elsõ szériák közül volt. Na és az egyik ok amiért nem vennék újból lidis sityakot az hogy a lidi nem motoos bolt.... Pl: Ha véletlenül van garis gond akkor várok a következõ szezonig vagy még beér kínából? Tudom én voltam a balfasz, már indulni készültem beöltözve sisakban, vissza kellett szaladnom a garázsba valamiért, kifelé jövet a felnyitott állrésszel lefejeltem a garázsajtó feletti falat. Az eredmény jó mély karist a látómezõben. Szerencsére volt a dobozban tartalék plekó, ha nem lett volna szerintem máig nem tudtam volna beszerezni. Most sem neves márkát használok THH de ha írok a boltnak pár napon belül nálam van a plexi vagy más alkatrész. A páromnak meg Probikert vettünk. A biztonságról meg annyit hiába marad egyben a koponyája valakinek a csúcs modellben ha kitörik a nyaka... Szóval ami a nagykönyvben meg van írva az úgysem kerülhetõ el. |
scopy | 94074 | 2015. április 20. 09:17 |
Ja! Általában !!! - csak általában - a szerszámok világában érvényesül szerintem !!! a legjobban a drága cucc- olcsó cucc dolog. Ott azért többnyire !!! szakadék különbség van a kategóriák között és fontos a választás elõtt eldönteni, hogy mire és meddig kell. Mert egyszerûen profi munkavégzéshez profi szerszám kell. Általában !!! Tibinek meg igaza van, motorozzunk, érezzük magunkat jól és NE A FELSZERELÉSRE BÍZZUK MAGUNKAT! |
scopy | 94073 | 2015. április 20. 09:12 |
Ma hozzálátok életem egyik fõ mûvéhez!!!! Budit építek a fiam telkére! Pottyantósat! :-)))))))))))))))))))) |
lendvai | 94072 | 2015. április 20. 09:09 | Válasz erre: 94069 |
Szerintem senki nem képes megfogalmazni azt, hogy mennyit ér a feje, mennyit költsön sisakra, amíg egyszer meg nem legyinti a halál szele. :-) Akkor hirtelen nagyon gyorsan elkezdünk gondolkodni. De számszerûsíteni akkor sem fogjuk. Jól hangzik ez a bölcsesség, mindenki annyit költsön sisakra, amennyit a feje megér neki. Ha jobban belegondolok én eléggé alulértékeltem a fejem a Caberg sisakommal, de az a helyzet, hogy nem úgy érzem. Azt a sisakot is legyártották, eladták valakinek, mások is használnak ilyet. Ha nekem a Shoei nyomja a homlokomat, akkor lehet akármilyen minõségi darab nem az én sisakom. Ha a Schuberth-ben érzi jól magát a fejem, akkor az lesz az enyém, aztán megnyugodhat a lelkem, mert számokban kifejezve sokra értékeltem a fejem. Ha a Lidl-es sisak lesz a következõ, mert abban érzi jól magát a kobakom, akkor az lesz és attól még nem érzem úgy, hogy kevesebbre becsülném bármelyik testrészem. :-) Ha irigykednék másra, mert drága cuccokban virít, az az én problémám, nem az övé. Attól az a másik még ugyanúgy virítani fog benne és lehet, hogy jól is érzi magát. Ha szükségem van olyan holmikra, akkor teszek érte, hogy valamikor legyen. Jelenleg jól elvagyok az olcsóbb cuccokban, a Mátrában már teszteltem, bõröm, csontjaim épek, szóval elégnek bizonyult. :-) Az esélyekrõl meg annyit, hogy mindig jólesõ izgalommal ülök fel a gépre és nem azon tûnõdöm, hogy ha megfejelem az aszfaltot akkor elég lesz-e a felszerelésem. :-)
|
scopy | 94071 | 2015. április 20. 09:07 |
Jól hergelt! Nekem egy meglehetõsen csóró életciklusomban (anyámtól kértem kölcsön a gyerek gyógyszerére) mondta az egyik "barátom": "Miért nem veszel már valami normális autót? Már 600-ért kapsz egy egész jól felszereltet, kevés km-el!" (Nem mellesleg ez a "bari" lehúzott vagy hét gurigával, azóta eltelt tízegynéhány évét tudomásom szerint biztos nem töltötte boldogságban, jelenleg telephelyeken õriz a volt "igazgató úr", fogatlan és egy - bár minden tiszteletem a márkának és én is tartok egyet teljes megelégedésemre - naggggyon lepukkant és öreg Suzukival jár, holott 150 kg-os és 2 méteres. Valahogy nekem még sincs kedvem megkérdezni tõle: Miért nem veszel már egy olyan autót, amiben elférsz? Már 600-ért lehet kapni egész jól felszereltet...) Ár-érték Mindenki tudja, hogy ez mit jelent, de sokaknak mégis mást mond. Az ár ugye fix pont. Ehhez mérjük az értéket. (mármint egy bizonyos, konkrét terméknél) Mûszaki tartalom, ízlés, sorozat, design, anyagok, stb.... De mi a helyzet azokkal a képekkel, amik ugye egészen pontosan az esztétikumról kellene, hogy szóljanak, mégis egyértelmû, hogy rondák mindenki számára és mégis vagyonokba kerülnek? Ár-érték? Bonyolult dolog ez. Költse a saját pénzét mindenki ara, amire akarja, csak engem ne baxogasson, ha másra fordítom a sajátomat, mint az neki az õ csodálatos esze, vagy ízlése szerint tetszene. Hülye vagyok, magánügy! Sisak? 3VD, 4TX, 900? :-))))))))))))))) Fidó! Szerintem amúgy megérne egy próbát, hátha - legalább részlegesen - le tudnák fóliázni valami reflexiós jól látható anyaggal a LIDL sisakot. Én is tettem rá ilyen felületeket és szerintem elég jól látszik. |
kawa550 | 94069 | 2015. április 19. 22:27 | Válasz erre: 94067 |
Amennyit megér a feje? De mennyi az? Számszerûsítsük már! Mondja itt meg valaki hogy neki mennyit ér a feje(de akkor az pont annyi legyen amennyiért a sisakját vette!), én felkínálom neki kp-ban azt az összeget! Tökmindegy hogy subi vagy shoi vagy araj vagy karaj, egészen biztosan van itthon annyim, de cserébe kérem a levágott fejét! Na, talpra vigécek, annyiszor hallottam már ezt az annyiért vegyél dumát!:))))))))))))
|
Hr.Geiger | 94068 | 2015. április 19. 22:08 |
Pajtik! Remélem néztétek az Argentin GP-t, ahol a Doktor ( #46) újra elkente a száját a mezõnynek! :-)) |
Fido71 | 94067 | 2015. április 19. 21:52 | Válasz erre: 94035 |
A Te esetedben? Talán kicsit tehetõsebbnek nálam és túráidat figyelembe véve érthetõ is a választásod. Afrikába én sem biztos, hogy mennék lidlis sisakkal. Aki megengedheti magának a "biztonságot", tegye meg. Arra gondoltam lentebb, hogy "erõn felül", divatból sznobság. Másik forumon mondták: mindenki annyiért vegyen sisakot, amennyit neki megér a feje. De aki csak gurulgat pár métert annak minek? Nekem is van ismerõsöm, akinek mindenbõl a legmenõbb van. Sisakaból, ruhából, csizmából, kesztyûbõl, motorból /mert látják/. Évente talán 2ezer km-t motorozik, de azt is szinte csak Veszprémen belül.... Viszont nyáron minden este ott áll a pláza vagy a hotel elõtt a gépe, Õ meg bõrruhában kávézgat. Egy R1. Amúgy ájfonja is ott van mindig az asztalon a capuccino és a JPS cigi mellett... :))) |
Fido71 | 94066 | 2015. április 19. 21:49 | Válasz erre: 94050 |
Öregapám mondta erre, hogy "Több van az ablakban, mint a szobában!". |
scopy | 94065 | 2015. április 19. 21:48 | Válasz erre: 94038 |
:-( Jó, hogy nem szallagkorlát mellett mentél! |
gezasz | 94064 | 2015. április 19. 19:36 | Válasz erre: 94054 |
Ma olvastam a vázon a kormánynyak közelében a plaketten 83 dB. 3750 -es fordulaton. Levettem a tankot szokásos tavaszi karbantartás végett, ezért láttam ezt az értéket. Olasz import az enyém és 15 éves.
|
Hr.Geiger | 94063 | 2015. április 19. 19:08 | Válasz erre: 94060 |
Nem is véletlenül találták ki, hogy 5 évente cserélni kell(ene) a bukósisakokat is. Nekem a SHOEI-bõl kellett porszívóval eltávolítani a " komfort bélést", aztán csak a hungarocell maradt benne. Most már csak arra jó, hogy ha van akció ( HJC ) , ahol beszámolják 5 v. 10 ezerért, akkor oda be lehet adni... :-) |
kawa550 | 94062 | 2015. április 19. 18:59 | Válasz erre: 94061 |
Nem tom, tehénkén nincs ilyen. Akin van, az ésszel vigéckedjen ósztriában a tuning kipuffal.
|
kawa550 | 94060 | 2015. április 19. 18:53 | Válasz erre: 94055 |
Volt AGV sisakom, nagyjából ennyire emlékszem belõle, szóval jó nagy benyomást tett rám..... :))))) Uvex meg Nolan is volt, a Nolant nagyon szerettem, de úgy 6-7 éves korára por ment a szemembe. A szétmálló belsõ szivacsából származott a "por".
|
csokabi | 94059 | 2015. április 19. 18:48 | Válasz erre: 94056 |
Inkább ez az uniós forgalomba helyezés lehetett, mert a Zakarnál vásárolták újonnan.
|
csokabi | 94058 | 2015. április 19. 18:47 | Válasz erre: 94055 |
Próbálj meg egy Arait vagy egy Shoeit! Én egy X-Lite 702 után húztam fel egy Shoei Gt-Airt. Az X-Lite simán hozta az olaszokhoz társított "minõségi" szintet...
|
Flenegen | 94057 | 2015. április 19. 18:43 | Válasz erre: 94056 |
Az enyémen sincs, sõt az alvázszámom is csak 10 karakter:)
|
kawa550 | 94056 | 2015. április 19. 18:41 | Válasz erre: 94054 |
Valszeg német vagy osztrák piacról érkezett a motorod, vagy már uniós forgalomba helyezéssel. Tehénke ugye negyed évszázados és digó.:))
|
Flenegen | 94055 | 2015. április 19. 18:39 | Válasz erre: 94052 |
Én a multkor ey AGV K3-at próbáltam. 65 eres kategória, de már a felvételkor éretem a komfort különbséget a mostani sisakomhoz képest. Nem biztonságosabb a Laserhez képest de tényleg éreztem a különbséget. Nekem sem lesz százezres sisakom, nemcsak pénzügyi hanem észérv okok miatt sem. De azért igyekszem olyan cuccokat venni, ami komfortos és ár/érték arányban is jó.
|
csokabi | 94054 | 2015. április 19. 18:35 | Válasz erre: 94053 |
Ja, olvastam azt a sort. Meg az utána következõ kisregényt is...:) Más! A vázon van egy dB érték feltüntetve egy matricán. Az nem elég az oszi zsaruknak a méréshez? 900-on 87 dB volt rányomva. |
kawa550 | 94053 | 2015. április 19. 18:31 | Válasz erre: 94052 |
Most mondtam, a drágább nem véletlenül drágább. Ha neked megéri....
|
csokabi | 94052 | 2015. április 19. 18:25 | Válasz erre: 94050 |
Nem azért vadászok Shoeira, hogy más bármit gondoljon rólam (nem is igazán érdekel, hogy ki, mit gondol rólam). Egyszerûen sokkal minõségibb érzés kézbe venni, hordani, mint az aldis kupakot. Lehet, hogy biztonsági szintre ugyanazt tudja, mint a zsákos krumpli mellõl elvett, de szerintem inkább többet.
|
lendvai | 94051 | 2015. április 19. 18:18 | Válasz erre: 94050 |
Hát én is tudnék mesélni hazug látszatvilágokról és álarcokról vazze. De mostanában úgy látszik ez a divat. :-)
|
kawa550 | 94050 | 2015. április 19. 18:11 | Válasz erre: 94043 |
Egy ideális világban atinak van igaza, a drágább nem véletlenül drágább és cserélik a népek esés után. Csak arra a bolygóra még nem jutottunk el ahol az az ideális világ van. Itt csak az igazán dellások cserélik. Ha valaki nyugodtabban alszik attól hogy hosszú spórolás után 10x annyit adott ki alig kicsit többért, az az õ dolga, amivel senkinek nem tett kárt, nekem nem probléma. Neki se legyen az ha én nem adok ki annyit. Kicsit off, de azért a mondanivaló idevág: Nõvérem lánya "természetesen" ájfonos, merthogy õ egy menõ csaj. Természetesen az anyagi lehetõségei ezt korántsem tükrözik, hosszas kuporgatás és garas foghozverés a menõ telcsi ára. Tegnap jön hogy állítsam be rajt a wifi jelszót, mert megint betársulnának õk is a net elõfizetésembe(fél éve lemondták, mert õk már menõk, saját mobilnetet használnak). Kézbe veszem, hát szart se látok a kijelzõbõl mert úgy néz ki, mintha 3x rábasztam volna a 80 dekás kalapáccsal, tiszta törött pókhálós az egész. Mondom ez mi?! Hát, eltört egy éve, de marha drága volt, nem tud újat venni helyette, azóta így használja. Természetesen így nem lehet vele netezni rendesen, nem lehet játszani vele, nem lehet filmet nézni rajt, még egy üzenet elolvasáshoz is billegtetni kell a kezedben hogy éppen melyik része látszódjon a kijelzõnek. Az én 20ezres kínaim kiröhögi bármiben(ez mondjuk új korában sértetlenül is majdnem így volt), de nem vesz másikat amíg ez mûködik vagy nem lesz pénze másik ájfonra, mert amikor használja, akkor mások a képernyõt nem látják, csak a harapott almát a hátulján. És az a lényeg. Hogy a külvilág ránéz és azt gondolja, igen, ez az ember odaért, menõ drága presztízs terméket használ. Nem akarom tudni, hányan hordanak ezért drágább sisakot...... |
kawa550 | 94049 | 2015. április 19. 17:52 | Válasz erre: 94045 |
Én meg 110-et tettem bele, szintén bõrben, szintén bekapcsolt markolatfûtéssel, baccki, olyan szép napsütéses nap volt, de volt ahol 13 fokot mutatott az utcai hõmérõ! Azért annál szerintem több volt, nem fáztunk csak melegünk se volt. És igazolhatom a városi legendát, kaptam az osztrák kipuffogó vadászoktól egy gutachtent, útszéli mûszaki vizsgára küldték a tehénkét zajméréssel egy furgonba a donnerskircheni szerpentin(amin 2x is végighasítottunk, meg a stotzingin is:)))))) kellõs közepén vazze. Azaz csak akarták, mert bár én beleegyeztem, de mire kitöltötték a papírokat, addigra arra is rájöttek hogy nincs plakett a motoron, merthogy nem osztrák, és így fogalmuk sincs hogy minek kéne megfelelnie zajilag meg füstgázilag, így azt sikerült rávezetniük a bizonyítványunkra hogy csak szemrevételezés, az alapján meg gyönyörû.:)))))))) Szóval tényleg vadásznak a túl hangos nem gyári kipuffokra. Negatív kiegészítés: a pr4 elsõ lényegesen idegesebb mint a cra2, az elõl cra2 hátul pr4 kombinációval sokkal nyugodtabban lehetett borogatni a kanyarokban mint az elõl hátul pr4-el, ennyit arról hogy egyformának kell lenniük, mert az a legjobb. Lófaxt. |
mati12 | 94048 | 2015. április 19. 17:45 |
Megérkezett: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nng.igo.primong.hun10th
|
varajani | 94047 | 2015. április 19. 16:57 | Válasz erre: 94042 |
Képzeljétek el mi lenne, ha mindenki Varával járna! Az már majdnem olyan, mint régen az MZ-s korszak, nem? :-)) Szép idõk voltak!!! |
lendvai | 94046 | 2015. április 19. 16:50 |
Séf bácsit biztos érdekli, bár õ most a bionikus fûnyíróra esküszik, apám rám ruházta a benzines fûnyíróját, ami már egy ideje mûködésképtelen volt. Mivel nem szerettem a hosszabbítóval csatarászást és a kétarasznyi vágásszélességet, így lelkesen szedtem szét a Briggs motort, kipuceváltam a karburátort (mûanyagból van vazze!), kapott új gyertyát és pöccre beindult! Persze utána percekig füstölt, mert elõtte azért volt ráncigálva rendesen, de hiába, így ki kellett tisztuljon a henger. De azóta Euro-5 minõségû kipufogógázt ereget. :-) A kést még ki kell cserélni, mert van egy kis vibráció, ami nem volt, valószínûleg tarkón hajítottak vele egy vakondot, vagy ilyesmi. :-) De másfélszer annyit fog be, mint a villanyos! :-) Szóval most öröm van és bódottság!
|