csokabi | 94347 | 2015. április 26. 13:17 | Válasz erre: 94346 |
Szerszámból soha sem lehet otthon túl sok:) A bringa pedig továbbértékesítésre került újjáépítési tervekkel. Az új tulajjal így egyeztünk, hogy megtartok róla mindent ami nekem kell és a maradékra alkuszunk meg.
|
Hr.Geiger | 94346 | 2015. április 26. 13:06 | Válasz erre: 94343 |
És mit csinálsz vele otthon? Mondjuk a Te eseted speciális, mert schrottplatz lett a vége, de aki megvesz egy üzemképes bicajt és használná, az kereshet magának egy készletet, miközben az a motorhoz jár. Borderwerkzeugsatz vagyis fedélzeti szerszámkészlet, a nevében is benne van, hol lenne a helye... |
dinnyemag | 94344 | 2015. április 26. 12:47 | Válasz erre: 94340 |
Errõl a készletrõl lehet szó. Hiányzik egy fogó, már hozzám sem jutott el.![]() |
csokabi | 94343 | 2015. április 26. 12:40 | Válasz erre: 94340 |
Én is megtartottam a szerszámkészletet sok más egyébbel.
|
csokabi | 94342 | 2015. április 26. 12:40 | Válasz erre: 94337 |
Lehet, hogy igazad lesz. Minden esetre én biztos nem hagynám, hogy 1 méter széles közlekedõbe bemenjen babakocsival, ami millió emberrel megvan töltve. A poén akkor jön amikor két vagy több ilyen IQ harcos család összetalálkozik. De mondhatnám a bevásárlóban a mozgólépcsõt, liftet vagy üzleteket amiknek a bejáratában keresztben kell parkolni a babakocsival. És ha szólsz, hogy "bocs, de bemennék vagy használnám", akkor még õk vonulnak el sértetten.
|
csokabi | 94341 | 2015. április 26. 12:33 | Válasz erre: 94336 |
Nem tudom elolvasni. Csinálj léci élesebb képeket!:)
|
Hr.Geiger | 94340 | 2015. április 26. 12:27 | Válasz erre: 94338 |
Megmaradt a gyári szerszámkészlet? Hát az meg hogyan, hisz az a motor tartozéka,nem? Egy képet tehetnél fel róla, mert bár én vettem egy készletet, de szerintem abban van minden, amit egykor motorkerékpárhoz adtak. :-) ( tuti, hogy nem echte gyári készlet, kíváncsi lennék egy eredetire, abban mik vannak. ) |
kawa550 | 94339 | 2015. április 26. 12:23 | Válasz erre: 94336 |
Nekem cserés lesz a betétem elõl. Mennyi az annyi és milyen betét? Ha szinter akkor tárgytalan.
|
rady | 94338 | 2015. április 26. 12:22 |
Üdv mindenkinek! Tegnap elvitték a gépemet,de túl sokat alkudozott, ezért megmaradt a gyári szerszámkészlet, meg 2 garnitúra elsõ fékbetét. Mielõtt meghirdetem itt szólok elõször, az ajánlatokat ide várom 06304870375, Gyõr. Köszi szép napot mindenkinek. U.i:a vfr jóval precízebb minden téren.
|
dinnyemag | 94337 | 2015. április 26. 12:21 | Válasz erre: 94333 |
Pedig nagyon jó a bolhapiac, mi minden alkalommal kimegyünk. Amint a fiatal anyuka a feleséged, már nem õ, hanem mindenki más a birka:-))))))))))))
|
dinnyemag | 94336 | 2015. április 26. 12:19 | Válasz erre: 94334 |
csokabi | 94335 | 2015. április 26. 11:43 | Válasz erre: 94332 |
Azért, mert az összes errefelé kóvályog:)) Idén komolyan az az érzésem, hogy az összes látott motor fele TDM volt. És persze a szokásos koreográfiát is fel lehet fedezni, hogy a csoportokat általában egy TDM-es vezeti fel:) |
Kilos | 94334 | 2015. április 26. 11:42 | Válasz erre: 94330 |
Mivel külön van a tompított és a refi, (két izzó) ezért egy izzóra elég a két vezeték. Az elsõ képen a bal oldali (tompított) izzó csatlakozós vége látható. A sárga vezetéken az a dugaszos megoldás az nem gyári. Gondolom oda van becsatlakoztatva a potin keresztül a távolsági +12 szála. -de ezt Dezsõ jobban tudja! :)
|
csokabi | 94333 | 2015. április 26. 11:40 |
Dezsõkém az elõbb voltam Flohmarkt-on. Gondoltam rád:))) Ismét rá kellett jönnöm két dologra. Az egyik, hogy nem vagyok oda a kirakodóvásárokért. A másik, hogy nagyobb birka, mint a fiatal anyukák nem nagyon van! |
zsotli | 94332 | 2015. április 26. 11:39 |
tegnap Pécsett a szezonnyitón meglepõen kevés TDM-et látta. rajtam kívül talán 3 900as volt még. perdig 1520 motor volt....Nem volt senki innen?
![]() |
csokabi | 94331 | 2015. április 26. 11:35 | Válasz erre: 94329 |
Na így már értem! Akkor neked most reflektorból van dupla és nem tompítottból (az országútit soha nem vettem fel a szókincsembe:)).
|
csokabi | 94330 | 2015. április 26. 11:32 | Válasz erre: 94325 |
Oké, de az elsõ képen csak kettõ kábel megy a csatlakozóba. Nem erõsségem az autóvillamosság, de szerintem ott még kéne lennie egy harmadik kábelnek is (negatív, tompított és reflektor).
|
dinnyemag | 94329 | 2015. április 26. 11:30 | Válasz erre: 94318 |
De igen, van. Az pilácsol csökkentett módban, ha feltekerem a potit. Majd veszek egy kis kapcsolót és ráteszem erre a kábelre elérhetõ de nem látható helyen. És egy kicsit KELL bûnözni, megõrjítenek, hogy minden csak gyári lehet vagy ABE papírok zsebbe. Szóba se jöhet a Petya féle jó kis masszív cucc, egész dosszié van így is ilyesmikrõl mint ledes indexek, hátsólámpa, topcase tartó, oldaldoboz tartó, középállvány, nyereg.....:-(
|
csokabi | 94328 | 2015. április 26. 11:29 | Válasz erre: 94326 |
kawa550 | 94327 | 2015. április 26. 11:24 | Válasz erre: 94325 |
Be kell tenni egy kapcsolót egy relével. Nekem is így van a 2 lámpa, ha akarom mindkettõ ég tompítottnál is, refinél meg mindig. Normál motorozgatásnál nap közben meg csak az egyik ég. Monnyuk lehet jobb lenne ha mindkettõ égne, mert ugye amit nem használunk el a generátor áramából, azzal sütjük meg a fesszabályzót nem?
|
kawa550 | 94326 | 2015. április 26. 11:21 | Válasz erre: 94323 |
Valszeg szerencsés helyzetben vagyunk itt Sopronban az országos átlaghoz, én általában teljesen elégedett vagyok az eddig kapott ellátásaimmal, itt nincsenek hónapos várólisták egy ct-re meg effélék. Tiszta, rendezett, kaja olyan amilyen, szerencsére most nem is kellet egy falat kórházi kosztot sem ennem.:)))
|
Kilos | 94325 | 2015. április 26. 11:19 | Válasz erre: 94324 |
A tompítottról viszi át a pozitívot a potin keresztül a távolsági pozitívájára. |
csokabi | 94324 | 2015. április 26. 11:18 | Válasz erre: 94322 |
És ezt hogyan oldja meg két kábelbõl, ha az egyik már eleve a negatív?
|
csokabi | 94323 | 2015. április 26. 11:16 | Válasz erre: 94319 |
Az egészségügy volt az egyik ok amiért a végleges maradás mellett döntöttem. Otthon soha nem tudnék annyit keresni, hogy egy normális ellátást meg tudjak fizetni egy magánklinikán. Az állami rendszerben pedig még legalább ezer évnek kell eltelnie. A másik pedig a svájci nyugdíj kontra magyar fityisz... |
Kilos | 94322 | 2015. április 26. 11:15 | Válasz erre: 94318 |
De van reflektora! Ha felkapcsolja a refit, akkor teljes fénnyel világít. Ha csak az országúti világítás van bekapcsolva, akkor az mellé a potival egy csökkentett fényû távolságit tud beállítani. Nappal nem is rossz megoldás, de éjjel nem igazán kell. Az lenne a jó, ha az állításhoz nem kellene levenni az oldalidomot.
|
kawa550 | 94320 | 2015. április 26. 11:10 | Válasz erre: 94318 |
Ja, cseresznyéje hogy németeknél van, svájcban talán már fel is akasztanák egy ilyenért.:))))))))))
|
kawa550 | 94319 | 2015. április 26. 11:09 | Válasz erre: 94316 |
A borítékos témát én sem helyeslem, nyilván fizetésként kéne megkapnia az államtól. Viszont egyrészt kiváló munkát végzet, másrészt sem a mûtét elõtt/után, sem távozáskor, se most a varratszedés elõtt nem kapott és nem is tudhatta hogy fog kapni, de ennek ellenére mindig nagyon korrekt és segítõkész volt, ráadásul látszik rajt hogy nem veti fel a lé, pedig ahogy pár elcsípett beszélgetésbõl hallottam míg benn voltam, egyrészt õ tanítja a jövõ érsebészeit, másrészt új mûtéti technikákat vezetnek be meg dolgoznak ki, szóval bõven több mint egy sima érsebész, ehhez képest megalázó fizetésük van, egy átlagos kezdõ orvos fele annyit keres mint én. Egy szolid gyorshajtási bírság ára nekem nem pénz, és asszem megérdemelten került a megfelelõ emberhez, egy fillért se sajnálok belõle. Csak hát egy rendes világban ennek nem így kéne mennie.... |
csokabi | 94318 | 2015. április 26. 11:07 | Válasz erre: 94314 |
BÛNÖZÕ!:))) Jól látom, hogy akkor most neked jobb oldalon nincs reflektorod? |
dinnyemag | 94316 | 2015. április 26. 10:40 | Válasz erre: 94315 |
Az a takaró annyira giccses, hogy már szép:-)) Jó hír, a boríték egy kicsit árnyalja a történetet, de nekünk megéri, toljad csak:-))))))))))
|
kawa550 | 94315 | 2015. április 26. 10:27 | Válasz erre: 94314 |
Baccki, ennek az a hûtõrácstakaró az új kedvenc eleme, az minden képen ott csillog!:)))) Nem mellesleg, most voltam varratszedésen, aszonta ez az igen kedves doktorbácsi egy boríték után, hogy nem kéne azt a 4.-i munkát még erõltetni, várjunk inkább még egy hetet. Megyünk a talira, ti meg jöhettek nyugodtan, má tuti hogy én is itthon leszek!:)))))))))) |
dinnyemag | 94314 | 2015. április 26. 10:16 |
csokabi | 94313 | 2015. április 26. 09:48 | Válasz erre: 94310 |
Hmm, talán ezt hívják legális utcai dobnak:)
|
csokabi | 94312 | 2015. április 26. 09:45 | Válasz erre: 94307 |
Jó reggelt az Uraknak! Na essünk neki még egyszer!:) A sportdobokban végig fut egy perforált csõ egészen a leömlõig, ahol egy szikrafogó a következõ elem. A perforált csõ és a palást közötti részt tömik ki gyapottal és ez szolgál hangtompítóként. Számít a tömés sûrûsége és a kipufogó hossza is. A gyári ezzel szemben terelgeti, ütközteti a kipufogógázokat, ezzel csökkentve a kiáramlási sebességet. Ezért nem lehet azonos a belsõ mélység a dob hosszával. A videóban a zsaru nem hangerõt mért a zollstockkal, hanem alátámasztotta a saját gyanúját miszerint a gyári dobot valaki kiherélte, kibelezte. Majd pedig csinált egy gyors helyszíni mérést ami lehet, hogy nem pontos, de arra tökéletesen elég, hogy berendelje mûszaki vizsgára a delikvenst. Hiába mondta, hogy gyári dob meg hiába lett volna nála ezerféle engedély, ha a forgalmiban csak 92 dB szerepel, de ennél jóval hangosabb fülre és mérésre is. A lényeg annyi volt, hogy a zsaru felülbírálhatja az papírokat, bejegyzéseket, ha úgy érzi, hogy engedély nélküli módosítás történt az alkatrészen. |
Karex | 94310 | 2015. április 26. 08:52 | Válasz erre: 94307 |
Amúgy köszi a kipuf témát, az ellenõrzõs videóval. Így tud készülni a dologra akinek nem gyári a dob. Megfelelõ hangerõ, felirat a dobon, a csõ mélységének korlátozása. |
tulok99 | 94309 | 2015. április 26. 08:48 | Válasz erre: 94295 |
vettem a "gumigyûrû" boltban gumigyûrûket én is, még talán golyóállók is... viton, vagy mi a búbánat. állítólag bírja a hõt, az olajat, a benzint, meg mindent ami a szervíz szomszédos utcájában elõfodulhat vegyszer... legalábbis az ígéretek szerint... a kettõ volt kb 400 ft. ezen felbuzdulva úgy döntöttem, hogy ha nincsenek is rossz állapotban, most cserélem õket, mivel az elmúlt két alkalommal nem voltak cserélve.
|
tulok99 | 94308 | 2015. április 26. 08:42 | Válasz erre: 94284 |
Én 5 liter olajat vettem, beletöltöttem a 4-et, megjárattam, pont szinten van. két napig volt kiszedve a két leeresztõ csavar, meg a szûrõház, tehát volt ideje lecsöpögni. de nem bántam meg az 5-öt, mert ha netán kell bele majd párezer múlva fél liter, akkor csak leakasztom a polcról. ha nem, akkor meg jövõre elég a 4 liter.
|
tulok99 | 94307 | 2015. április 26. 08:39 | Válasz erre: 94277 |
Csabi! én szétszedtem a gyári hátsó dobomat, elárulom, hogy 25cm mélyen egy egyenes csõ van. abba is simán beszúszik a colostok... amúgy a hangerõt miért colostokkal mérik?
|
tulok99 | 94307 | 2015. április 26. 08:39 | Válasz erre: 94277 |
Csabi! én szétszedtem a gyári hátsó dobomat, elárulom, hogy 25cm mélyen egy egyenes csõ van. abba is simán beszúszik a colostok... amúgy a hangerõt miért colostokkal mérik?
|
tulok99 | 94306 | 2015. április 26. 08:37 | Válasz erre: 94275 |
pl egy jó goldwing megugorja a ti súlyotokat, pilóta nélkül kb 407kg...
|
Flenegen | 94305 | 2015. április 26. 08:34 | Válasz erre: 94303 |
Csinos kis bronga az igaz. Meg nem is megy rosszul,meg ugye sor2:). De osztom Kawa véleményét, nekem nagyon kicsi méretre. Meg ugye olyan kemèny az ülés és szinte felüdni kell rajta az én méretemmel. Nem igazi felnõtt motor:)
|
kawa550 | 94304 | 2015. április 26. 08:16 | Válasz erre: 94299 |
Na ugye. Motor, futómû, fék, üléskényelem fényévekkel veri a kle-t és nem fogja kinõni 1 év alatt az ember.
|
kawa550 | 94303 | 2015. április 26. 08:11 | Válasz erre: 94301 |
Csinos kis bicikli, én is megnéztem a múltkor mikor Gyõrben jártunk, de én már a Zsuzsi gpz-jén is olyan "egyszál élére állított deszkán ülök" érzéssel motorozok, ez meg még a gpz-hez képest is egy kis bicikli. Nem felnõtt férfiaknak valók ezek.
|
kawa550 | 94302 | 2015. április 26. 08:09 | Válasz erre: 94300 |
Hajajj, de mennék má' neki a hegyeknek vagy a tengerpartnak, de hol van az még....
|
Vandis | 94297 | 2015. április 25. 22:15 | Válasz erre: 94294 |
Az olaj feltöltés pedig nálunk úgy történt, hogy elõször 2 liter, majd egyenesbe állítva járatás (betöltés oldaltámaszon), majd +1 liter, járatás, végül a maradék.
|
Kilos | 94296 | 2015. április 25. 21:43 | Válasz erre: 94286 |
Hûtõradiátor szereld le és 18-as csõkulccsal kényelmesen kiveszed a gyertyákat. Összeszerelés a szétszereléssel ellenkezõ sorrendben történik! :)
|
kawa550 | 94294 | 2015. április 25. 21:24 | Válasz erre: 94288 |
Nincs favorit, bármelyik neves olajgyártó 10w40 jó bele amelyik neked szimpatikus. Figyelj hogy az összes olajat le kell engedni, jobb oldalt a szûrõfedél, baloldalt a deknin van csavar, az olajszûrõfedél alatti kis bizbasz átvezetõ rézcsõ ne vesszen el, a gumigyûrûket csak akkor kell cserélni ha gatya. Legjobb ha letöltesz egy manualt mielõtt nekiállsz. |
todaytom | 94292 | 2015. április 25. 20:55 | Válasz erre: 94290 |
Probaltam a huto felol is de a ccsovek nem igazan engedik. Valoszinuleg le kell hozza engedni a folyadekot belolle. A beta dugokulcs felulrol nem fer be. A 2 kulonbozo meretu gyertyakulcs meg nem jo mert 18 dugoval lehet csak kicsavarni a gyertyat. :( Egy rovidebb dugokulccsal talan menne. :) |
GASpeer | 94291 | 2015. április 25. 20:52 | Válasz erre: 94253 |
Gumi jelölés: 160/60R16 69V - itt az R a radiál felépítést jelöli, az V pedig a 240 km/h max. sebességet. 160/60ZR16 - az R itt is a radiál felépítés jelöli kiegészítve 270 km/h feletti max. végsebességgel W-270 km/h, Y-300 km/h, (Y)-300+ km/h. Ez lehet a ZR után közvetlen (ZRW), kiemelve a súly indexel (60W). Tehát a 240 km/h feletti indexû gumiknál használják a ZR-t. |
Karex | 94290 | 2015. április 25. 20:45 | Válasz erre: 94284 |
5L, kell a tartalék is! todaytom, lebuktatod a hûtõradiátort........ meg ami még útban van. |
Flenegen | 94289 | 2015. április 25. 20:38 |
Ma míg átnézettem a TDMet a redbaronban addig kaptam az üj sor2esbõl egy motort próbálgatni. Tehát kaptam egy MT07-et. Nagyon fasza kis gép, játszani tökéletes, rendkívül jó a motorja, nyomatékos pörgös kis jószág. De azért hiányzott a kasztni meg a méret. Azért sikerült egy 50-60 kmt motorozni vele, de azért mosolyogva ültem vissza a TDMre. Este tele tankoltam, vettem rá pályamatricát, úgyhogy drivingcamp reszkess:) |
szilitibor | 94288 | 2015. április 25. 20:34 |
Üdv mindenkinek!! Új vagyok még másfél hete vettem a TDM 850 4tx-et, szeretnék rajta olajat cserélni de nem tudom milyen olajat érdemes venni, vagy mit ajánlotok. Nem szeretnék rossz olajat tenni bele , sajnos nem találtam meg, hogy mit ajánl a gyár ezért szeretném a segítségeteket kérni, elõre is köszönöm !! Még egyszer üdv mindenkinek Sz. Tibor |
Bukika | 94287 | 2015. április 25. 20:32 |
Hali Srácok!Én is kérdeznék,már lassan egy hónapja meg van a paripa.Nincs tapasztalatom mert ez az elsõ nagy mocim,kérdésem a váltó fel és le váltásnál csattogos minden fokozatban ez normális?
|
todaytom | 94286 | 2015. április 25. 20:32 |
Sziasztok Ma megvolt az olaj es legszuro csere. A gyertyakkal nem boldogultam. Hogy a rakba lehet kikonyorogni onnan, 2003 evjaratu 900 eseten? |
Hr.Geiger | 94285 | 2015. április 25. 20:24 | Válasz erre: 94284 |
Hát, ha 4,2 akkor 4 liter nem lesz elég szerintem. Nálam is 5 doboz van a polcon - ki tudja, mennyit kell majd töltögetni? :-) |
furfarag | 94284 | 2015. április 25. 20:21 |
Sziasztok. A kérdésem az lenne,hogy 4 vagy 5l. olajat vegyek a 4TX be. A gyári adat ugye 4,2L.
|
Hr.Geiger | 94283 | 2015. április 25. 20:19 |
Derüs estét! Ma igen szép idõnk volt, pont jó arra, hogy az ember a garázsban töltse a napját és kedvencét ápolgassa...,és közben tervezgessen ezt-azt. :-) Pl: ez a csomagtartó új gazdáját keresi: http://www.jofogas.hu/zala/Yamaha_TDM_850___4TX___csomagtarto_25881777.htm?first=1 valamint ez a tanktáska is szívesen lenne már használatban másnál: http://www.jofogas.hu/zala/Louis_klasszikus_tanktaska_25882424.htm?first=1 Még pár nap és indul a road show! :-))) |
Vandis | 94282 | 2015. április 25. 20:11 |
Sziasztok! Ma délután Szentendrén fekete 850 vs autó, rendõrök, mentõk. Remélem, jól van az illetõ és csak azért terelték el a forgalmat, mert pár méterrel késõbb fél sávra szûkül felújítás miatt. :( A motor nem tûnt nagyon sérültnek. |
csokabi | 94281 | 2015. április 25. 19:03 | Válasz erre: 94279 |
Legalább jófejek voltak és megkajáltatták:)))
|
kawa550 | 94279 | 2015. április 25. 18:20 |
Na, most volta pónilovas rejtély a tv-ben, természetesen nem csak hogy látták a portások mikor besétált, de még viccelõdtek is hogy felírják-e a rendszámát.:))))) A fûre már õk vezették oda hogy hadd legelésszen amíg megjön a gazdi.:))))
|
aramo69 | 94278 | 2015. április 25. 18:11 | Válasz erre: 94277 |
Meg szerintem az otthoni sufni mokolás sem tesz jót az öblítésnek!!! hmmmm
|
csokabi | 94277 | 2015. április 25. 17:55 | Válasz erre: 94276 |
A gyári dobban pár centi után elakadna a mérõszerszám, mert labirintusszerûen, lamellákkal terelik a kipufogógázokat. De a videón is látszott, hogyha nem jutnak egyességre, akkor simán rögzíti a pillanatnyi állapotot és berendeli felülvizsgálatra. Nehéz rajtuk kifogni:)
|
aramo69 | 94276 | 2015. április 25. 17:07 | Válasz erre: 94274 |
kawa550 | 94275 | 2015. április 25. 12:46 | Válasz erre: 94269 |
Én nem véletlenül vettem annak idején azt. Aki tervezte, gyártja ezt a gumit, az tudja legjobban hogy milyen célra gyártotta fejlesztette. Épp ezért nem mezei gumieladókat kérdezgettem, aki vagy ért hozzá vagy csak elad, hanem a gyártó oldalait nézegettem hogy milyen felhasználási területre javasolják a terméküket. Ott én arra jutottam hogy míg a sima pr4 az általános motorozós népeknek, ezeket a gumikat a nagy és nehéz túra/túraendúró mocikra javasolja a misi, pl mint az európában nagyon elterjedt gs, ami felhasználási módját tekintve nagyon hasonlít a mi tádés üzemünkre, nagy ember utassal sok dobozzal jól megpakolva elmegy soxor messzire. A különbség az akkor meg a mostani helyzetben, hogy most már nem csak sima meg trail van, hanem van már GT verzió is, ami asszem talán még a mágikus zr jelöléssel is el van látva. Ezt meg a nagy súlyú cirkálókhoz ajánlják, valami erõsített oldal miatt. Monnyuk tehénke 230 +én 100 + a Zsuzsi 60 + a 3 dobozom + szerszámostáskám még olyan 40 kiló, oszt má 400 felett járunk, nem tom ennél mi cirkálóbb. Max a fõvadász mikor nagyon rájön a pakolhatnék.:)))))) |
csokabi | 94274 | 2015. április 25. 10:26 | Válasz erre: 94273 |
Kb. annyi, mint ebben a BossHoss-ban:) Ennek is tök üres volt a csöve. Mondta is a rendõr, hogy akadálymentesen ment be a zollstock a kipuff teljes hosszában a leömlõkig.
|
Muju | 94273 | 2015. április 25. 10:17 | Válasz erre: 94263 |
Köszi a tolmácsolást . :)) Akkó ha netán egy pl. OCC által épített vassal közlekednék arra, talán még be is csuknának.. :))) Mer' ott aztán nem sok folytás van a csövekben. |
csokabi | 94271 | 2015. április 25. 10:12 | Válasz erre: 94268 |
Szerintem itt már nem az adott termékrõl beszélt, hanem az "R"-es gumik általános felhasználási területérõl. Persze egyszerûbb lett volna azt mondania, hogy "te Robi fiú, neked "ZR"-es gumit ír a gépkönyv, maradj is annál!".
|
Vandis | 94270 | 2015. április 25. 10:08 |
Köszi a válaszokat! Elkezdjük megvizsgálni a lehetõségeket. Közben kipróbáltam a 4TX-et, uuuuuu, nagyon faszányos kis motor!!!!!!! |
Robi70 | 94269 | 2015. április 25. 10:04 | Válasz erre: 94262 |
Úgy, úgy! Hogy Kiss Úr mennyit megy a ringen nemtom, de a "R" típus jelzést nem ajánlotta Tádéra, amivel a PR4 trail el van látva. A sima PR4 "ZR" jelzésû. Szerinte az való nekünk. A kérdés továbbra is az, hogy miért nem gyó a PR4 trail? Mi lehet a különbség a"ZR" és"R" gumik között, ami miatt az egyiket ajánlják, a másikat nem? De ahogy tegnap beszéltük, Neked mûxik a trail, akkor nekem is fog!:))) A vásárlás tárgya nem kérdés, csak a kíváncsiság hajt. |
kawa550 | 94268 | 2015. április 25. 10:00 | Válasz erre: 94265 |
Akkor ha Robin verjük el a dolgot és szó se volt a Z betûrõl, akkor természetesen elnézést kérek Kiss úrtól. És akkor azt se említette hogy a trail inkább supermotokra való? Csak mert a táblázatos oldalon a kis kék tyres feliratra kattintva kapsz egy felhasználási mód szerinti szûrõt, és a szerint mind1 hogy nagytúra vagy nagytúra/on-off, mindkét esetben ott van a Trail a találatok közt, de ha a supermotót választod, akkor nincs, tehát az is hülyeség hogy supermotokra való inkább.... |
Hr.Geiger | 94267 | 2015. április 25. 09:53 | Válasz erre: 94258 |
Grüss Gott! Üzemanyagtank felújítás professzionális technológiával Nagykanizsán. Keressetek rá a googliban, határtalan... :-) (limitless) Ausztriában 50-80 eur ért láttam tartályt 4tx hez. Ehhez jön még a posta ktsg. +a fényezés. Szerintem menthetõ az a tartartàly, de ... Inkább nem írom le, mit gondolok arról,aki ezt így megbarmolta! |
kawa550 | 94266 | 2015. április 25. 09:47 | Válasz erre: 94258 |
Hát ez így elsõre kompozit javításnak tûnik a fénykép alapján, hegesztésssel meg forrasztással is próbálkozott a "mester" a kissé sárgás szélek alapján, amit aztán mûgyantás glettel tömített a próbakör idejére, amit persze simán ledob a különbözõ anyagok különbözõ hõtágulása miatt. Én bármiféle tanklyukadást cserésnek ítélek, már elsõre se kellett volna a javítással próbálkozni, másodszorra meg.... Bontó, egészséges tank, egy sima vizespapíros csiszolás után mehet rá a szín és van egy tökéletes tankod. |
csokabi | 94265 | 2015. április 25. 09:46 | Válasz erre: 94264 |
Maradjunk annyiban, hogy Kiss úr válasza pontos volt és Robi rosszul tette fel nekünk a kérdését! Mielõtt még negatív hírét keltené valakinek a fórum alaptalanul...
|
kawa550 | 94264 | 2015. április 25. 09:41 | Válasz erre: 94255 |
Jóvan, látom helyrejött a látásod. A kettõ között meg az a különbség ami a M(méter) és Kg(kilogramm) közt, hogy semmi közük egymáshoz mindegyik mást jelez. És ha Kiss úr 1:50 alatt megy a ringen, akkor sincs olyan jelölés hogy Z, a trailon meg semelyik sincs.
|
csokabi | 94263 | 2015. április 25. 09:40 | Válasz erre: 94257 |
Jó reggelt az Uraknak! Motoros talira igyekeztek a srácok és a szerv meglepte õket elõtte egy gyors ellenõrzéssel. Szerintem ezért volt nála a mérõeszköz, amúgy elfér az oldaldoboz aljában. Ugyanilyen hangulatteremtõ vizsgálatokkal készülnek például a VW Golf találkozókra is... Egyébként a BossHoss-os ragaszkodott az "ez a gyári kipuff" verzióhoz, mire a rendõr kontrázott a "nekem ez nem a gyári" véleménnyel. Azért fotózta, mert berendelte átvizsgálásra egy mûszaki bázisra. A mérés eredménye egyébként az engedélyezett 92 dB helyett majdnem 140 dB lett. Érdekesség, hogy itt is megemlít egy tolerancia értéket, ami 5 dB. A másik srácnál végül a rendszám elhelyezése lett neki problémás, illetve annak a dõlése ami szerinte szemre több, mint 30 fok. Szintén vizsgabázis. Itt kérdezte a riporter, hogy mire figyel egy ilyen ellenõrzés alkalmával. Elõröl haladva hátrafelé nézi a futómû elemeit (villa, villahíd, Kawa-kerék:)), majd irányjelzõk, lámpák, kormány, tükrök. Szemmel látható átalakításokat keres a blokkon, kipufogón és a vázon. Nézi még a gumikat is méret és állapot miatt, majd a hátsó irányjelzõkkel és lámpával fejezi be a dolgot. A srácnak tele volt írva a forgalmija az engedélyezett átalakításokkal és ABE igazolás is nála volt. Hát cirka ennyi a szöveges rész szabad fordításban. Ami még érdekes volt a videóban az a mérési technikájuk. Két zsaru dolgozik a radarral, az egyik céloz és jelez, míg a másik felírja egy füzetbe a mérési eredményt. Tehát nincs memória a készülékben. |
kawa550 | 94262 | 2015. április 25. 09:38 | Válasz erre: 94253 |
Flenegen | 94261 | 2015. április 25. 08:29 | Válasz erre: 94258 |
Szerintem nem kell azt fényezni majd. Ha ügyes kezû a szaki, akkor elragasztja, és rendben lesz. Azért a jó kurva anyját az elõzõ tulajnak. Egyrészt mehet a picsába, hogy kokányolva javíttat a másik, hogy annak a szakinak is el kéne törni a kezét, aki ezt így javította. Egyre nehezebb lesz a sok diplomás mellet olyan szikipari a munkájára igényes szakembert találni, akire nyugodt szívvel bízok bármiféle mukát.Elszomorít, hogy nagyon kevés olyan szakember van a mai világban, aki a saját munkájára igényes. |
Karex | 94260 | 2015. április 25. 07:59 | Válasz erre: 94258 |
Ezt a javítási módot kókányolásnak hívják. Talán bármelyik karosszériás szaki jobbat csinál. Kérjetek rá árajánlatot, aztán meglátjátok, hogy a bontott vagy a javítás a jobb megoldás. A teljes tank festés megtolja az árat, de a sérülés helye miatt ez nem lenne szükséges, ha a szaki tud óvatosan dolgozni. |
Vandis | 94259 | 2015. április 25. 06:34 |
Ilyeneket találtunk pl., elég szépen dolgozik, komolyabbnak tûnõ dolgokat is megjavítanak. http://uzemanyagtankjavitas.gportal.hu/gindex.php?pg=11540727 |
Vandis | 94258 | 2015. április 25. 06:30 |
Muju | 94257 | 2015. április 25. 06:28 | Válasz erre: 94248 |
Szép kis video, a szövegbõl semmit nem értettem, de láthatóan találtak pár nem megfelelõséget. Ott minden zsaru colostokkal a zsebben igazoltat?
|
Nmiki | 94256 | 2015. április 24. 22:57 |
Valóban nem érdemes szórakozni a német rendõrökkel!! Múlt hónapban (60 helyett ) 94-gyel bemértek lakott területen kívül. 520 euróm bánta, mellékbüntetésként 1 hónapra le kell adnom a jogsimat egy kinti címen. Csak az oda-visszaút kb 1500km lesz, 2x.
|
Robi70 | 94255 | 2015. április 24. 22:55 | Válasz erre: 94254 |
Neked már megint igazad van! Most látom, hogy egész nap jól volt a fejemben csak rosszul írtam. Szóval az R és ZR közötti különbség érdekel! |
Robi70 | 94253 | 2015. április 24. 22:35 |
Kawa! Ott van a linkjeidben: a táblázat 3. oszlopa (type) PR4 "ZR" http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4#dim Szintén 3. oszlop (type) PR4 Trail http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4-trail#dim "Z" Na oszt ez mi?! Nem sebesség index, nem terhelhetõség, mert az külön fel van tüntetve a 6. oszlopban. |
csokabi | 94252 | 2015. április 24. 22:08 | Válasz erre: 94249 |
Itt, Nenzing mellett a pályán van nekik király kis parkolójuk mérleggel, kamerával meg lámpás irányítással. Erre még szoktak hozni egy mobil fékpadot is. Hetente minimum háromszor megy a kontrolle a 3,5t felettieknek. Éjszakánként meg az egész pályát beterelik és közös akciózás megy a német zsarukkal. Ilyenkor mindenki képviselteti magát a Finanzamt-tól kezdve a Kriminalpolizei-on át az összes hatóság jelen van. Egyszer belecsúsztunk sógorral (a két szimpatikus pofa:)) mi is egy ilyenbe és mellettünk egy fiatal, ukrán pár volt egy audi Q7-tel. Gyakorlatilag elkezdték nekik kibontani a motort és az alkatrészekrõl vették le az azonosítószámokat. A héten láttam, hogy ezt a mobil csodát felállították a határátkelõnél a vámudvaron belül. Tavaly meg Frastanzban láttam, hogy a pályaudvaron vertek tanyát a kamionszállító vonatot várva. Azt azért meg kell említeni, hogy a kelet felõl jövõ kamionokkal nagyon nem tudnak mellényúlni. Elképesztõ állapotban van némelyik... |
lendvai | 94251 | 2015. április 24. 21:56 | Válasz erre: 94250 |
Csak arra vigyázz majd, hogy oda lõdd ki õket a kompresszorral, ahol meg is találod. :-) A legjobb a csukott konyhaablakon befelé, akkor biztos meglesz odabenn valahol. :-)
|
kawa550 | 94250 | 2015. április 24. 21:43 | Válasz erre: 94241 |
Ördögöd van, lassan eljön az ideje a dugókinyomásnak. Alig van már hús a fékbetéten, egyben egy dugópucc meg olajcsere is kinéz neki.
|
tulok99 | 94249 | 2015. április 24. 21:42 | Válasz erre: 94246 |
hamarosan mi is eljutunk erre a szintre... egy jobb napon átmegy a kamionos a földvári hídon, a Kpm beinti a mobil viszgapadra, ha megfelel a mûszakin ( fékmérés stb... ) akkor megnézeget mindent a VPOP, rend éber õrei is képviseltetik idõnként magukat akár csak sebességmérés szempontjából, aztán jön a tengelysúlymérés, és végül az útdíj csekkolás...
|
csokabi | 94248 | 2015. április 24. 21:41 | Válasz erre: 94245 |
Lehet, hogy ez https://www.youtube.com/watch?v=Ot5WDEFoRoo a Düccse járt feléd a Boss Hoss-szal:)))
|
kawa550 | 94247 | 2015. április 24. 21:40 | Válasz erre: 94242 |
Azé csak óvatosan azzal a Nm-el, bármilyen nagy szám is áll elõtte. Enyémen 350 áll, de kocsi kerékcsavarját nem tudta levenni. Igaz a gyerek se, pedig teleszkópos a kerékkulcs szára, de már 2 lábbal állt rajt és a teljes súlya nem volt elég. Apa azér' lelazítta a kulccsal, utána meg elmagyaráztam neki, hogy mi miért nem vagyunk olyan parasztok mint a legutóbbi gumiszervizes a gumicserénél. Azóta tudja hogy kell a nyomatékkulcsot használni és miért. Különben a levegõsön van négy fokozat és úgy vettem észre hogy tényleg lehet is vele állítani az erõt. |
csokabi | 94246 | 2015. április 24. 21:26 | Válasz erre: 94245 |
Errefelé kevés honfitársam termeli a dB-t. Amíg megvolt a mocim talán 2-3-mal találkoztam összesen. Abból is az egyik holland rendszámmal húzta a gázt. Alapból kontrollmániásak ezek szerintem. Ma 2 km-en belül két mobilradarral is találkoztam az autópályán. Lakott területen belül szinte folyamatosan tempomattal járok, annyi sebességrögzítõ van:(
|