kawa550 | 94448 | 2015. április 27. 12:23 | Válasz erre: 94447 |
cxkopi | 94447 | 2015. április 27. 11:53 |
Én nem találtam a lengõkaron az értéket. elöl-hátul 2.3-at mértem, hátul 2.7re felnyomtam. A pár tized ennyit jelent? |
tabi79 | 94446 | 2015. április 27. 11:45 |
Sziasztok ismét itt. Egy kérdés lenne mit ajánlotok TDM 900 bukócsõre projektoros kislámpát, hol, milyet, mennyiért érdemes? Köszi a válaszotokat elõre is üdv.
|
lendvai | 94444 | 2015. április 27. 10:00 | Válasz erre: 94439 |
Jocó, nekem megvan az a használati utasítás, igazad van, a fojtószelepállás-érzékelõ áramkört figyeli. Ha valami hibát érzékel, akkor az alábbi hibaüzenetet jelzi a fordulatszámmérõn: 0 1/min 3 másodpercig - 3000 1/min 2.5 másodpercig - aktuális fordulatszám 3 másodpercig. Az ott valószínûleg egy forgópoti, két csavarral rögzítve. Tisztítani nem tudom hogy lehet, én anno nem szedtem szét. |
kawa550 | 94443 | 2015. április 27. 09:14 | Válasz erre: 94426 |
Na, látjátok testvéreim, ez mindjárt jól tükrözi azt, hogy egy igen nagy forgalmú és nagy piaci súlyú elvileg nagyon szakértõ gumis cég alkalmazottja még a levegõnyomást sem tudja rendesen beállítani, pedig ott van elõtte az érték a lengõvillán. És akkor ezek után ti vakon követtek valakit aki gumikat ad el és elhiszitek amit mond, anélkül hogy ti magatok is utánanéznétek, legyen az illetõ bármilyen jó pályamotoros? Bocsi, én nem így tolom.... |
VVLaci | 94442 | 2015. április 27. 09:10 | Válasz erre: 94410 |
Itt elõttem leírták már, hogy mihez nyúlj! :-)
|
kawa550 | 94441 | 2015. április 27. 09:01 | Válasz erre: 94432 |
"egy csapat bénázó csopperest elõztem " Nem barátom õk nem bénáztak, csak õk nyugodt megfontolt motorosok voltak.:)))))))) |
zsotli | 94440 | 2015. április 27. 08:34 | Válasz erre: 94410 |
Próbáld meg, hogy megpucolod a karbin a gázállás érzékelõ csatit, mert azt fordulatszám mérõvel kell beállítani és lehet valami bezavar neki és ugy érzékeli hogy állítani akarod, vagy lehet hogy csak a tartó csavar van kilazulva.
|
vasutas | 94439 | 2015. április 27. 08:09 | Válasz erre: 94410 |
Föni ,,, a fordulatszám ilyen jellegû változása nem más ( szerintem), mint egy hiba kijelzése . A késõi 4TX-ek képesek voltak hibakód kijelzésre . Talán a használati utasításban is írnak errõl, de most sehol sem találom az enyémet . Nekem is volt hasonló gondom, nálam a karburátornál lévõ elektromos csatlakozó tisztítása segített . Valami ilyesmire emlékszem,,,-:)) |
Flenegen | 94438 | 2015. április 27. 07:00 | Válasz erre: 94426 |
Akkor azt szarul csinálta. Én is most ellenõriztem. Nekem a 4tx lengõkarán elöl 2.25 , hátul pedig 2.75 van feltüntetve .
|
csokabi | 94435 | 2015. április 26. 22:23 | Válasz erre: 94431 |
Hát, ha az összes december 6-ra van már programod, akkor van némi hasonlóság:)))
|
cxkopi | 94434 | 2015. április 26. 22:23 | Válasz erre: 94430 |
És mielõtt elfelejteném jövök neked 1 sörrel. Jó csávónak tünsz. |
TIZ | 94433 | 2015. április 26. 22:21 |
Ja és a 6 eFt.-os tavaly vett lidlis kesztyû kiválóan vislekedett, nem ázott be, kényelmes volt. Ennyi pénzért ez ajándék volt!
|
TIZ | 94432 | 2015. április 26. 22:19 | Válasz erre: 94420 |
Ne izgulj, nem vagy egyedül :-) hazatértem a szlovéniai túrámról, engem is sokan megelõztek, és akkor mi van? Viszont esõben is lejöttem a hegyrõl a hajtûkanyarokban, végogmotoroztam 1500 km-t úgy hogy csak egyszer kapott el a gépszj amire azt mondtam utólag hogy na ezt nem kellett volna (egy csapat bénázó csopperest elõztem de persze bekanyarodtak elém balra - észrevehettem volna hogy ez a szándékuk. Egyébként szlovéniai utak ügyében keressetek nyugodtan, van már pár tippem hova érdemes menni. |
cxkopi | 94431 | 2015. április 26. 22:14 | Válasz erre: 94429 |
115kg, szólóban, utas nélkül,pakk nélkül. Elgondolkodtató, még sosem éreztem, pedig a szlovák túra is kanyargós volt, utas is volt, meg málha is bõven. KI VAGY FAZAKAS? talán hasonlítunk? 94428-ra. de így fenyegetõbb. |
csokabi | 94430 | 2015. április 26. 22:06 | Válasz erre: 94428 |
Kérdõjellel a végén jobban hangzana ez a mondat...:)
|
csokabi | 94429 | 2015. április 26. 22:05 | Válasz erre: 94426 |
Akkor talán ezért kúszik a gumi. Mázlid van, hogy az eleje stabil maradt. Kilóban mennyit nyomsz? Vizisikló típus vagy, vagy inkább Fazakas kollégára hasonlítasz aki kitölti a Szörny mögötti teret?:)))
|
csokabi | 94427 | 2015. április 26. 22:03 | Válasz erre: 94424 |
Nincs ezzel semmi baj! A motorozás szórakozás és ha már nem érzed jól magad, akkor megette a fene az egészet.
|
cxkopi | 94426 | 2015. április 26. 22:01 | Válasz erre: 94423 |
A szerelõ 2.25-re állította elõl- hátul. ez biztos, hallotam mikor mondta.
|
csokabi | 94425 | 2015. április 26. 21:59 | Válasz erre: 94422 |
Az nem vészes. A helyedben párszor újra elõidézném a szitut, hogy irányított helyzetben megszokjam és késõbb se okozzon problémát. De ez én vagyok, ha perecelsz az a saját sarad lesz, mert mindent letagadok:)
|
cxkopi | 94424 | 2015. április 26. 21:59 | Válasz erre: 94421 |
�Megyek gyorsabban is, de ott érzem jól magam. ez van.
|
yamatomo | 94423 | 2015. április 26. 21:58 |
Guminyomás... Nekem azt ajánlotta a Yamaha Máthé szerelõje,hogy elõl 2.5, /ez az érték szerepel a gyári leírásban is/ hátul pedig 2.9 szólóban is! Szerinte a tapasztalatok azt mutatják, hogy így mûködik a legjobban a motor kormányozhatósága,stabilitása. Persze ez lehet gumispecifikus is. Nekem elõl már második éve BT023 van,hátra pedig 170-es PR3 került,de zongorázni lehet a különbséget a pár napja levetett Dunlop Roadsmart és a PR3 között. Persze ez utóbbi javára. A 170-es méret sem okoz gondot,mert ma megnyaggattam rendesen. Oda megy ahová kell,és úgy,ahogy szeretném.
|
csokabi | 94421 | 2015. április 26. 21:51 | Válasz erre: 94420 |
:)))) Esküszöm, hogy a tempós részen röhögök!!!:)))) |
cxkopi | 94420 | 2015. április 26. 21:49 | Válasz erre: 94415 |
Nem mondtam, de a szolid motorosok közé tartozom. 130 felett zavar a tempó, kanyarban sem vagyok 1 döntögetõs fajta. Ha nem muszáj ne csúfolj ki. a mátrai uton(gyöngyös- kékes) 1 motoros csaj körbemotorzot 1 kanyarban. De meglepett a csúszás. |
csokabi | 94419 | 2015. április 26. 21:48 | Válasz erre: 94415 |
Na erre mondom, hogy valakinél vezetési hibának, valaki másnál meg driftnek nevezzük ugyanazt a dolgot:)
|
csokabi | 94418 | 2015. április 26. 21:45 | Válasz erre: 94414 |
A km-ek alapján inkább az elejének kellett volna megcsúsznia:) Viccet félretéve nézd meg a guminyomást és soha ne bízz ilyen dolgokban másban! Akármilyen profik is. Semeddig nem tart. A héten kaptam zsír új nyári gumikat a 6 hónapos melósverdámra :) és ott sem találta el a gumis a nyomásértékeket pedig ott van egy matricán az ajtókeretben. Amúgy mennyire csúszott meg a bringa? Bemozdult a fara a kanyarban vagy körbe sikálta az elejét a körforgóban? |
cxkopi | 94417 | 2015. április 26. 21:43 | Válasz erre: 94412 |
Talán a tudatos tdm iránti figyelem, de többet látok tádéból, mint honda cx-es idõben. Ma is láttam többet igaz út közben, nem a rendezvényen, és majdnem mind utassal.(2-en)
|
kawa550 | 94416 | 2015. április 26. 21:42 | Válasz erre: 94414 |
Közel sem olyan lényeges mint amennyire az mondja aki el akarja adni neked. Guminyomás meg ott van a hátul a lengõkaron egy matricán.
|
kawa550 | 94415 | 2015. április 26. 21:41 | Válasz erre: 94413 |
Hát nekem már a 4-est is sikerült párszor kanyarból kijövet ledöntve gázra megcsusszantani, asszem olyan túra gumi nincs 150-es méretben amit a tehén izomzata, ne tekerne meg nagy gázra, vizes úton meg nem is kell ledönteni ehhez, bármit elteker 1-2 ben egy teligázra.
|
cxkopi | 94414 | 2015. április 26. 21:38 | Válasz erre: 94413 |
�A pr 3 szinte vadi uj, kb 100 km -t ment , a pr 2 meg kb 2000kmt. eddig pr 2 volt elöl is. a gumi nyomást nem tudom a gumis ( r17) álította be elõl, hátul. Tuti, tudják mit csinálnak, komoly hely. Ha lényeges , hogy azonos legyen a két gumi(pr3) inkább cserélem a hátsót is. |
csokabi | 94413 | 2015. április 26. 21:30 | Válasz erre: 94411 |
A PR2 majdnem olyan jó, mint a 3-as verzió. Pont ezért kellett megalkotniuk a 4-est, mert a német piacon jobban teljesített tartósságban közel azonos menetteljesítmények mellett a 2-es verzió a következõ generációnál. Sok minden közrejátszhat egy ilyen csúszásnál a guminyomástól kezdve a hõmérsékleten át a vezetési hibáig. A hátulja mindig könnyebben mozdul be, mint az eleje a hajtás miatt. Nedves úton meg pláne. |
horhaus | 94412 | 2015. április 26. 21:25 | Válasz erre: 94332 |
Én is voltam a Pécsi szezon nyitón. Mellettem kettõvel egy zöld 3vd állt, a sorban pedig két 4tx volt a közelemben. Én az utakon sem látok sokkal többet.
|
cxkopi | 94411 | 2015. április 26. 21:08 |
Ma esõs , vizes úton hazafele meg csúszott 2x a moci hátulja(pr2) hál isten nem az eleje(pr3). talán hátra is pr3 kellene? CSAK, HOGY NE POLITIZÁLJUNK, EZ NEM AZ A Hely. |
Föni | 94410 | 2015. április 26. 21:07 |
Sziasztok! 1999 TDM 850 4TX Segítsetek nekem abban, hogy mi az oka a fordulatszám mérõ ugrálásának? Mai napon jött elõ ez a hiba. Másodpercenként változtatja a mutató a helyzetét 0-ról 4000-ig. Van olyan pillanata, mikor jót mutat, de ez ritka. Vezeték szakadás? Kontakt hiba? Mûszer hiba? Egyáltalán honnan veszi a jelet? Van valami tesztelési lehetõség? Köszönettel az esetleges ötletekért. |
csokabi | 94409 | 2015. április 26. 21:07 | Válasz erre: 94408 |
Ez a kötelezõvé tevés nálunk is felmerült annak idején. Valaki okosan megjegyezte, hogy annak nem lenne semmi értelme, mert a magyar ember azonnali reakciója a kötelezõ dolgokra, hogy hogyan tudná azokat megkerülni. Így meg aki magától jön és még fizet is érte, annál biztosak lehetünk benne, hogy az akarás is megvan.
|
Flenegen | 94408 | 2015. április 26. 21:00 | Válasz erre: 94398 |
Igen Csabi elfogyott a gyári betét.... És hogy milyen volt? Én kötelezövé tenném..... Nagyon sok mindenre rávezettek, és érdekes napot zártem. Indulás reggel 7-kor. Tréning kezdet 9 elött pár percel. 1 tréner kocsiban 1 pedig motoron ( suzuki Gsr 750 ( kölcsönmotor mert 2 bandit lesz az oktatómotor csak még nem jöttek meg). Elsõ körben egyensulyi gyakorlatok. Még ülésen állva is motoroztunk . Aztán több sebességhatáros szlalomozás meg állandó gázállás mellett hátsó fékkel irányváltásos szlalomozás. Amikor ez már egész jól ment akkor összekötöttük ezt fék és vészfék technikák gyakorlásávall. Mindez futószalagon. Egyébként 7 ember volt a trénerekre. Egyesével mindenkivel foglalkoztak, volt amikor elötted ment volt amikor mögötted, hogy belehúzzon az ideális îvbe vagy belehajtson olyan tempóba amibe nem is gondoltam hogy motorozni tudok. Aztán szlalom kis távban nagy közökkel. 2-es fokozat 3000 fordulat. Utána Holland kapuztunk. Majd körpályán volt olyan kanyarkombináció ês pályarajz hogy mindhárom korábbi kanyarvételi technikát kellett használni. A végén pedig közút pályamodulon volt sáv kanyar majd teljes pályahasználati kanyarvétel. Ott is két körön keresztül hol elötted hol mögötted kísértek a srások és azonnal mondták hogy mi lehetne másképp. Szívesen ajánlom a srácokat. |
yamatomo | 94407 | 2015. április 26. 20:46 | Válasz erre: 94402 |
Sajnos ez van... Ahol Te élsz és dolgozol,ott ez a sci-fi kategóriába tartozna,ami errefelé sajnos már megszokott... A legnagyobb baj az,hogy hagyták erre a szintre süllyedni az állapotokat,de ez sem véletlen. Van egy Citrom nevû buszsofõr ismerõsöm,akit kalandos útvonalakra osztott be a fõnöke,mert nem igazán szívelték egymást,de a második rtl,vagy tévé2 õs riport után,amikor is Citrom barátomat meginterjúvolták,hogy ugyan már miért rugdalta le a buszról a derék szamurájkardos,bozótvágós állampolgárokat,akik még jegyet sem szándékoztak venni,akkor csak annyit mondott,hogy a jog mindenkire vonatkozik,és továbbra sem hagyja magát lekardoztatni mindenféle embernek kinézõ,de nem úgy viselkedõ lúzer által,akik beherbálozva utazgatnának ingyen,meg riogatják az õslakosokat. Persze a trutymó tévék úgy ferdítették a dolgot,hogy egy rasszista buszsofõrrõl van szó. Azóta a belvárosi járaton terelgeti a buszokat,mert jobb a békesség... De a kalandjáratokon nem nagyon változott semmi...
|
csokabi | 94406 | 2015. április 26. 20:44 | Válasz erre: 94405 |
Na a svájci kollégák is ezért gurítják a szomszédok útjain a bringát:)
|
kawa550 | 94405 | 2015. április 26. 20:35 | Válasz erre: 94396 |
Ósztriában ez 30 eur volt ott helyben meg egy hátbavágás..... :)))))
|
csokabi | 94404 | 2015. április 26. 20:31 | Válasz erre: 94403 |
Nem, még nincs!:))) Én csak egy tízes csomag pzs-vel indulok neki kolbász és baseball ütõ nélkül:)))
|
csokabi | 94402 | 2015. április 26. 20:27 | Válasz erre: 94401 |
Elõször vigyorogtam a hsz-en, de aztán már nem...
|
yamatomo | 94401 | 2015. április 26. 20:22 | Válasz erre: 94380 |
Szép estét az Uraknak! Wc-papírusz nélkül el sem indulok... persze összelapítva,hogy ne foglaljon sok helyet. Plusz pézsé.szõlõcukor,étcsoki...meg lagalább 2l víz. Kaja is van mindig a a hátsó dobozban. Többnyire szalonna, kolbász,meg kenyérke. Többnyire hazakerül,de jó érzés,hogy nem vagyok kiszolgáltatva a "két hónap alatt gazdag büfés leszek" címû emberkéknek. Ha jó kaja van valahol és baráti áron,akkor persze nem vetem meg az útszéli falatozókat sem,de többnyire rosszak a tapasztalataim ezekkel a helyekkel kapcsolatban. Alapfelszereltség még többféle bicska és kés,némi frissítõ Nato-s gázdeó,meg egy kisebb fajta baseball ütõ diszkréten lesisakhálózva,ha esetleg törzsi villongásokba futnék valahol. Nem harcba indul az ember,de Szögi tanár úr sem úgy indult el,hogy az történik majd Vele,ami történt... De egy gázpisztoly is rendszeresítve lesz majd a pakkomban. Sajnos ezekre a dolgokra is figyelni kell,ha olyan helyen lakik az ember,ahol a menetrendszerû buszokat szinte naponta megdobálják a derék, nem szolárium barna polgártársaink...
|
csokabi | 94399 | 2015. április 26. 20:13 | Válasz erre: 94394 |
Miért akarna, ha egy tét nélküli választás alkalmával is beleszartunk az arcukba?
|
csokabi | 94397 | 2015. április 26. 20:12 | Válasz erre: 94393 |
Jól jön, ha csokis lesz a köröm alatt...:)))
|
csokabi | 94396 | 2015. április 26. 20:10 |
http://www.tagblatt.ch/ostschweiz/stgallen/kantonstgallen/tb-sg/Raser-erhaelt-Freiheitsstrafe;art122380,4099044 Érdemes elolvasni a németeseknek. Otthon mit kapna ezért, 300 000 ft büntetést aztán hajtás tovább? Röviden: a 20 éves kiscsávó 169 km/h-val száguldozott az országúton (80km/h) és természetesen radarba futott (mint égen a csillag, annyi van belõlük). Bíróságra került a dolog ahol kapott 2 évet 3-ra felfüggesztve, 2000 CHF bírságot, az autóját elárverezték és abból fizették a bíróság költségeit (az autó nem fedezte a dolgot, így még emiatt is zsebbe nyúlós lesz a történet). A jogsi természetesen ugrott és mivel fokozottan közveszélyes dolgot csinált, ezért 12 látogatás még vár rá az agykurkásznál (természetesen nem fizeti ezt semmilyen biztosító és itt a felsõ kategóriás autókból válogatnak a dokik), mielõtt egyáltalán szóba kerülhet egy tanfolyam. A katonai pályafutásának is befellegzett és vissza kellett könyörögnie magát a klímaszerelõ bizniszbe a volt oktatójához. Itt alap feltétel szinte mindenhova a jogsi. Tegye fel a kezét aki szerint még egyszer száguldozni fog eszetlen módjára! |
cxkopi | 94394 | 2015. április 26. 20:04 | Válasz erre: 94388 |
A võm határon túli, (románia)magyar itt élnek 15 éve, de még mindig román állampolgár, nagyon magyar magyarok, nálunk is magyarabbak. nem akar magyar állampolgárságot. Ezt sem szeretném tovább ragozni. |
lendvai | 94393 | 2015. április 26. 20:03 | Válasz erre: 94392 |
Jaja, kell az is, ha átszakad a vécépapír. :-))) |
Kilos | 94392 | 2015. április 26. 19:59 | Válasz erre: 94380 |
Természetesen nálam van és még egy csomag nedves kéztörlõ is! :))))) |
kawa550 | 94391 | 2015. április 26. 19:53 | Válasz erre: 94388 |
Na, akkor én azért fizetek 287.64-et!:))))))))))
|
Hr.Geiger | 94390 | 2015. április 26. 19:43 | Válasz erre: 94386 |
ez nem csak a kórházakban van így, hanem szinte mindenhol! Társadalmilag vagyunk " elkariblálva", még sok sok víznek le kell folynia a Lajtán, míg lesz változás. Foglalsz magadnak idõpontot a Hivatalba, megjelensz idõben és azt látod, hogy sorra jönnek be elõtted a csókosok, kivételezettek, miközben a Te idõd ketyeg már régen. Kérem, ha idõpontokra van beosztva a sorrend, akkor nincs kivételezés, vagy tévednék? Aztán itt van a napokban tárgyalt rendõri intézkedések Ausztriában ( vagy még nyugatabbra ) ahol nem szaroznak a hatóság emberei, hanem cselekednek. Õk szabálytisztelõk, mi meg abban járunk az élen, hogy ezeket miként lehet " okosba" kikerülni, mert ugye nekünk minden megjár! Kíváncsi lennék, ha idehaza egy rendõr bedug a kipufogóba egy zollstockot, másnap milyen ügyvédi panasz érkezik a yardra amiatt, mert jogtalan behatolást eszközölt X.Y. kipufogóján és nem vagyoni kártérítésre kötelezik... Ma reggel egy srác jött a szomszéd lépcsõházba egy H-D-vel, olyan hangot produkálva, hogy nem értettük egymás szavát a szobában. Rendõrök sétáltak a járdán, de nem történt semmi. Ennyi. Amúgy tegnap én is karbantartás közben láttam a táblát a gépen, ami a 87dB-es zajszintet hivatott a hatóságok felé mutatni. |
cxkopi | 94389 | 2015. április 26. 19:42 | Válasz erre: 94386 |
�Nem 1 kórház , hanem a DEBRECENI KLINIKA Szerintem van némi különbség., ha1 kisvárosról lenne szó. DE! ma voltam a nyiregyházi véradáson , sztem. ezres motoros létszám. TDM vagy 5 ha volt, találkoztam anonimusz társunkal, jó fejnek találom, kár hogy a privát társaság miatt nem szenteltem rá több idõt, meg érdemelete volna. Talán pótolható, hisz a határ közeli régió. Én is ismeretlen környezetben voltam. Sajnálatos dolog, hogy motoros baleset is volt, a moci 2-é szakadt, remélem nem ily súlyosak a sérültek. |
csokabi | 94388 | 2015. április 26. 19:35 | Válasz erre: 94387 |
Nem, sajnos nem:) Ez csak a VGKK-nak megy Ausztriába. A nyugdíjamat Svájcban fizetem. Ja és még mindig magyar állampolgár vagyok:)))
|
kawa550 | 94387 | 2015. április 26. 19:30 | Válasz erre: 94379 |
És szerintem abban már a nyugdíjárulék is benn van! :)
|
kawa550 | 94386 | 2015. április 26. 19:29 | Válasz erre: 94377 |
Elhiszem hogy van ilyen is, hallottam már hasonlót. Nekem is csináltak a múlt héten, elõzetes idõpontra mentem és egy percet sem kellett várnom. Valami ilyesmi járna mindenkinek, nem nagyon értem hogy az egyik kórháznak miért megy, a másiknak miért nem. Azért ebben a kórház vezetése is benn kell hogy legyen.....
|
cxkopi | 94385 | 2015. április 26. 19:25 | Válasz erre: 94384 |
OK értem én. A párom munkája hogy a dunántúl boltjaiba árut terít így látom amint a határtól 50 km-re osztrák iskolabuszok járnak . van véleményem, nem az oszikra rosszak. a kerítést is megértem, de itthol sem az, sõt még inkább nem az. feltételezem, hogy arról beszélünk aki tisztességgel végzi a dolgát. hiszem ott ezt várják el, nem többet.itt meg nem a pártkönyvet, hanem a nyelved szorgos használatát is a munka mellet. látom 1-et értünk nem ragozom tovább. |
csokabi | 94384 | 2015. április 26. 19:05 | Válasz erre: 94383 |
Erre nem szeretnék nyilvánosan válaszolni, mert csak rosszvért szülne a dolog. Aki kíváncsi volt rá az már úgyis utánanézett és megindult külföldre vagy péntekenként orbánnal (nem elírás a kis kezdõbetû) kártyázik. Nincs kolbászból itt sem a kerítés, de én legrosszabb esetben is kibérelek majd öreg koromra a Balaton partján egy kis családi házat a nyugdíjamból míg a korosztályomból otthon maradottak (akik jelenleg becsületesen dolgoznak, de rendszeres megtakarításuk nincs), majd sorban állnak az ingyenkonyhák elõtt. A nyugdíjat elvették és a fiatalok elmennek így nem lesz aki azt megtermelje. Az állam magára fogja hagyni az egész életen át gürizõ, öregkorukra betegeskedõ embereket, arra várva míg mind elhalnak.
|
cxkopi | 94383 | 2015. április 26. 18:50 | Válasz erre: 94379 |
�Csak megjegyzem! A debreceni klinikák elvileg nemzetközi hírû eü intézmény ( volt az átkos rendszerben). Ha nem titok - kérdezem havonta mibe kerül az eü biztosítás, a jövedelem adó, és mennyi az átlíag fizu. Nálunk a hivatalos átlag fizu 240eft. nem tudom netó vagy bruttó, én azt értem alatta, mit kapok kézhez, mert ebbõl élek.és aki 120eftot visz haza hidd el jól keres. Ne nevess ki, én 46eft-ot kapok 36 év kemény melója után ( mert voltam oly hülye, hogy sosem vigyáztam magamra, mindig azt néztem hogy meg kell csinálni amit meg kell.eü alapon nyugdíjazva. a többit meg a rendszerváltás vállalkozói nem jelentették be, és nem annyival.ezért csak a 36 év. |
csokabi | 94381 | 2015. április 26. 18:47 | Válasz erre: 94380 |
Fidónál:))))))) Keresem róla a fotót, talán megvan még valahol:) |
Hr.Geiger | 94380 | 2015. április 26. 18:44 | Válasz erre: 94374 |
Köszi a képet! Most már biztos vagyok benne, hogy amit én vettem, abban van minden,mint a bucsuban. Majd ha lesz idõm, dobok róla képet. Most még a mûszaki állapot van a célkeresztben, de eljön majd az a pillanat, amikor a túlélõkészlet lesz összeállítva. :-) Kérdés: tekercs WC papír kinél utazik a hátsó dobozban? :-)))) |
csokabi | 94379 | 2015. április 26. 18:35 | Válasz erre: 94377 |
Ez jól hangzik, mindjárt elhányom magam... 270 eurót fizetek egyébként az alap ellátásért az állami rendszerben. |
csokabi | 94378 | 2015. április 26. 18:28 | Válasz erre: 94376 |
Mondjuk annyi szerszámmal simán játszhatsz Bear Grylls-t. Megdobálod villás kulccsal a mezei nyulakat meg pockokat:))) Vagy fogsz magadnak vizisiklót csörgõkígyó híján:))))
|
cxkopi | 94377 | 2015. április 26. 18:17 | Válasz erre: 94328 |
�Debrecen klinikákon történt velem. EKG-t akart a doki , nõvér hozza a gurulós asztalt mûszerrel, benyit 1 kórterembe tele van, másikba tele van , harmadikba tele van , negyedik tele, rámutat a doki egy betegre, menjen ki a folyosóra, én feküdjek be az ágyba ( még frissen meleg) megcsinálja az ekg-t ,beteg vissza fekszik, én meg megyek a következõ vizsgálatra.(utcai saját ruhában). Nincs panasznak helye, az alkotmányból kimaradt az ingyenes eü ellátáshoz való jog, tb biztosítást nem fizetünk, csak adó formájában azért meg nem jár semmi-más országban sem.Ott biztosítást fizetnek azért kapnak jó ellátást. |
kawa550 | 94376 | 2015. április 26. 18:02 | Válasz erre: 94371 |
Elég ez is. Nem tom hogy müxik a juniversum, de ha van nálam esõcucc nem esik, ha van nálam szerszám...:))))))
|
kawa550 | 94375 | 2015. április 26. 18:00 | Válasz erre: 94374 |
Na, akkor én le is tettem róla, a netes keresés alapján ez (mcb622) 3 tizeddel szélesebb, 3 tizeddel magasabb és 1.5mm-el vékonyabb mint a 3vd, pedig azt hittem egyformák.
|
Karex | 94373 | 2015. április 26. 16:52 | Válasz erre: 94367 |
Emelõ kimaradt.......... nekem van bent az is.
|
cizi | 94372 | 2015. április 26. 16:37 | Válasz erre: 94365 |
Igen, ez nem tûnik hiányosnak. Nekem is kb. ilyen, csak Beta van beleírva:)) Az ülés alatt meg nagyon szépen elfér a tárcsafékzár, a biztonsági mellény, az izzókészlet és a keréknyomásmérõ is. |
csokabi | 94371 | 2015. április 26. 16:16 | Válasz erre: 94370 |
Akkor még babkonzervet is csomagolj bele!:)
|
kawa550 | 94370 | 2015. április 26. 16:11 | Válasz erre: 94369 |
1x már cseréltem gyertyát az út szélén 7 év alatt, remélem soha többet nem kell, de ha jön a zombiapokalipszis, én készen állok! :-)))
|
Hr.Geiger | 94369 | 2015. április 26. 16:00 | Válasz erre: 94367 |
Bakker,ennyi szerszámot nem is láttam még egyben!:-)) Dakarra készülsz, vagy ennyire igényli a technika a hátteret? |
Kilos | 94368 | 2015. április 26. 15:34 | Válasz erre: 94367 |
Wooow! - "állványos" már nem is kell? Mentségemre legyen mondva - csak az ülés alattiakat soroltam fel - a dobozban nálam is van defektjavító (kukacos is és defekt spray is), tartalék izzó, kötözéshez heveder és még egy csomó remélem szükségtelen dolog. |
kawa550 | 94367 | 2015. április 26. 15:18 | Válasz erre: 94365 |
Kilos | 94366 | 2015. április 26. 14:59 | Válasz erre: 94365 |
Igen, nálam is ezeket tartalmazza az "eredeti" készlet. Ezt még kiegészítettem a kerék szereléshez szükséges kulcsokkal, egy BIT csavarhúzó készlettel, próbalámpával, biztosítékokkal, gyorskötözõvel és egyéb apróságokkal. Sok hely van az ülés alatt! :)))
|
kawa550 | 94364 | 2015. április 26. 14:46 | Válasz erre: 94363 |
Na, épp mondani akartam hogy aki útközben ezzel a szerszámkészlettel leszed mondjuk egy fejidomot egy darabban egy égõcseréhez, azt leszopom, de ha van imbuszkulcs is akkó má nem.:))))))
|
Kilos | 94363 | 2015. április 26. 14:38 | Válasz erre: 94344 |
Ez a készlet még hiányos. Van még hozzá 3 db imbusz kulcs és egy cserélhetõ fejes csavarhúzó - speciel ezzel a kereszt csavarhúzóval lehet a fényszóró magasságot állítani.
|
csokabi | 94361 | 2015. április 26. 14:28 | Válasz erre: 94359 |
Még egy "U" lakatnak van kialakítás és gondolom extraként rendelhetõ riasztónak. Alapból csak a szerszámkészlet van begumizva a hátsólámpa elé.
|
csokabi | 94360 | 2015. április 26. 14:25 | Válasz erre: 94358 |
Bocsi, de az utolsó csavarig kifizettem minden alkatrészét a motornak. Eladáskor a motor mellett volt minden amit meg akartam tartani. A vevõ jelenlétében szereltem le és ki az alkatrészeket, tehát tisztában volt mindennel. Ha igényt tartott volna a cuccra és jelzi, akkor természetesen megkapja. Pénzért, ahogy én is.
|
GASpeer | 94359 | 2015. április 26. 14:22 |
Egy ilyen szerszámkészlet engem érdekelne! Mi van még az ülés alatt, mert a helyeket látom, de nekem tök üresen jött. |
Hr.Geiger | 94358 | 2015. április 26. 14:18 | Válasz erre: 94348 |
Oké, vágom én a helyzetet! :-) Engem nem is az zavar, ha valaki lemelleszti a motorjáról az extrákat, de a kötelezõ tartozékokhoz ne nyúljunk már, mert azért õ sem adott ki pénzt- az a gép része. Ennyire nem lehet senki sem kisstílû, hogy egy speciálisan a motorhoz adott szerszámokra fájjon a foga. Részemrõl a téma letudva, igazából egy hiánytalan gyári készlet képe kéne, hogy felmérhessem, mi kéne még bele az állványos fúrógép és a kompresszor mellé! :-))) |
csokabi | 94357 | 2015. április 26. 14:14 |
Szerintem, ha jó áron adja, akkor kétszer mehet bele szinteres:) A gyárból is azzal jött ki az összes, mégis túlélték:))) |
Muju | 94356 | 2015. április 26. 14:05 | Válasz erre: 94354 |
Ha nem szinteres akkor engem is èrdekel, mert nekem is cserèsek már.
|
Muju | 94355 | 2015. április 26. 14:02 | Válasz erre: 94353 |
Nekem csak az 1-es nèl csattan, mint általában mindegyik vas. A többi fokozatban viszont elhanyagolható a hangja.
|
rady | 94354 | 2015. április 26. 13:57 | Válasz erre: 94339 |
Ha jól emlékszem akkor lucas, de ha 6kor hazaerek melóból csinálok képet. Am igen az a készlet, amit linkeltek.
|
csokabi | 94352 | 2015. április 26. 13:54 | Válasz erre: 94348 |
Ahogy Dezsõ mondja. Bár nálam szerencsére semmi negatív nem volt a vevõvel.
|
cizi | 94350 | 2015. április 26. 13:41 | Válasz erre: 94349 |
Ne aggódj, ha a betét elfogy, a vas még bírja egy darabig!
|
Flenegen | 94349 | 2015. április 26. 13:27 |
Üdv a motoros tréning ebédszünetébõl. Nekem hátul lesz betétcsere, szerintem a nap végre elfogy. Majrécsík egyre kissebb, a hátam egyre vizesebb, ès egyre jobban élvezem:) Érdekes a mai nap mondanivalòja! Hàtsó betètet meg hétfõn rendelem:) |
dinnyemag | 94348 | 2015. április 26. 13:19 | Válasz erre: 94346 |
Azért nem ennyire éles a dolog, ha nem tartott volna meg dolgokat, most nem lenne kormány magasítóm, kézvédõm, és ha nem lett volna szerszámkészlet a motoromhoz, most az is nálam lenne. Így gondolom majd más motoros barát kapja meg, akinek nincs. Azért lehet egy vevõ is sokszor antipatikus mert pökhendi vagy barom... na akkor inkább ismerõshöz kerüljön a cucc.
|