Morchibald | 95856 | 2015. június 1. 18:07 | Válasz erre: 95854 |
Nálunk pl semmit. Itt még mûszakira sem kell menni a motorokkal, csak annyi, ha netán baleset van akkor hatósági eljárás keretén belül vizsgálják meg, hogy megfelelõ mûszaki állapotú-e a motor. Bármilyen módosítást lehet, mindenféle papír nélkül. Ennek leginkább a chopperesek örülnek ;) Egy a lényeg, hogy be legyen fizetve az útadó, 88 euro egy évben, illetve legyen biztosítás ez kb. évi 350 euro a tdm-re (bár ezt nem nézik csak ha valmi gáz van...) |
Fido71 | 95854 | 2015. június 1. 17:42 |
Ezekhez a kiliggatott kipuffancsokhoz nem tudom mit szólnának a zsandárok tõlünk nyugatabbra... Arra nem jártok? |
lendvai | 95853 | 2015. június 1. 17:38 | Válasz erre: 95845 |
Ki mondta, hogy megfeledkeztünk róla? :-) Bár koszorút nem vittünk, de egy perces néma fõhajtással tisztelegtünk. :-) Ezúton kérek elnézést az érintettõl mindenki nevében. :-))) ![]() |
jobbkormanyos | 95852 | 2015. június 1. 16:51 |
Használt, újszerû PR 4, garnitúra jó áron, eredeti kerékméretekkel rendelkezõ 900-asokra !! http://www.kepesmotor.hu/utcai_tura_gumi/p1515625 |
lendvai | 95851 | 2015. június 1. 16:35 | Válasz erre: 95850 |
Nekem nincs vékony sálam, párom széthasított nylonharisnyája meg furán nézne ki alatta. :-))) Mondjuk a házi készítésû mélynyomó reflexnyílását pont egy ilyen fekete harisnyája takarja keretre feszítve. :-))) Én a karcolós tanktáska alá folpackot raktam a tankra. A mostani viszont nem karcol. Le kell törölgetni a port a tankról és a tappancsokról is, akkor kisebb a valószínûsége a fényezés károsodásának.
|
Vandis | 95850 | 2015. június 1. 16:06 | Válasz erre: 95847 |
Ha megállás után hanyagul lehúzgálod a tankról, akkor egy idõ után maradhat nyoma. Én egy vékony sálat tettem alá mindig, mert szerettem hanyagul lehúzgálni.
|
Kilos | 95849 | 2015. június 1. 15:35 | Válasz erre: 95847 |
Azért alaposan vizsgáld végig szemenként azt a láncot, mert lehet, hogy egy vagy több görgõ el van törve és az adja a kattogó hangot, akkor pedig megérkeztél a lánccseréhez, ne menj tovább.
|
TIZ | 95848 | 2015. június 1. 14:54 | Válasz erre: 95847 |
Én használtam mágneses tanktáskát régebben, nem karcolta meg a fényezést. Stabilan állt, nem csúszkált. |
cxkopi | 95847 | 2015. június 1. 14:10 |
Kérdezem a tapasztalt márkatársakat -mágneses tanktáska használatához kell valami ami a tank fényezést védi? -induláskor lentrõl, ütemes kattogó hang, a normál gyorsítással azonos ütemben.(lánc csere elõtt vagyok) |
Kilos | 95846 | 2015. június 1. 13:06 | Válasz erre: 95839 |
Én sem szedtem le semmi "maszek" és "E" jel nélküli dolgot. Annak pont ott van a helye és azért tettem fel mert szükség van rá! :))))))
|
kawa550 | 95845 | 2015. június 1. 12:48 | Válasz erre: 95823 |
scopy | 95842 | 2015. június 1. 12:24 | Válasz erre: 95840 |
Artúr gondoskodott róla, hogy eddig másnapos legyél! Azóta rendbe jöttél és már simán tudsz újra írni is! :-)))))))))))))) |
scopy | 95841 | 2015. június 1. 12:22 | Válasz erre: 95839 |
Robi! Én nem szedtem le a rácsot és nem tömtem be a kipufogón a lyukakat. Le sem xarták. csak a fékek érdekelték õket és az általános állapot. |
varajani | 95840 | 2015. június 1. 11:06 | Válasz erre: 95811 |
Helló Mindenki! Szuper vendéglátásban volt részem Anonimus-nál Beregszászon. Köszönöm! Az utak még mindig rosszak, de vendéglõi kiszolgálás, és minden étel remek. De lehet, hogy ez is Anonimusnak köszönhetõ:-) |
Robi70 | 95839 | 2015. június 1. 11:04 | Válasz erre: 95838 |
Kb. 1-1,5 mm lehet a lemez. Az M10-es menet bele van fúrva. Tavalyelõtt mûszaki vizsgára le is volt dugózva. Nem állítom, hogy a világ vége +1 napig benne is marad, de nem is ez volt a cél. Mûszaki oda-vissza, azt meg bírja. Bár nem olyan hangos, idén talán le sem zárom a lyukakat. Viszont a bukócsövön gondolkodom. Nem gyári, nem E jeles, nehogy abba kössenek bele. Ti leveszitek vizsgára a házi készítésûeket? |
kawa550 | 95838 | 2015. június 1. 10:24 | Válasz erre: 95835 |
"Csak egy vékony lemez" "ha 9mm-es lyukakat csinálsz és 10-es menetet fúrsz bele," Ezt már meg is csináltad hogy menetet fúrtál egy vékony lemezbe, vagy csak elképzelés?:))))))))))) |
Robi70 | 95835 | 2015. június 1. 09:02 | Válasz erre: 95827 |
Szasztok! Ezen a videón közelebbrõl látod és a hangját is hallod. https://plus.google.com/117814188424942127780/posts/AvXHaYjCCZU?pid=5966111929956714594&oid=117814188424942127780 Csak egy vékony lemez amit át kell fúrni. Sokak szerint szentség törés így tönkre tenni a gyári kipufogót, de nekem jobban tetszik a hangja. Kicsit mélyebb, kicsit hangosabb, de ettõl nem lett sport dob. Viszont, ha 9mm-es lyukakat csinálsz és 10-es menetet fúrsz bele, akkor rövid csavarokkal le tudod dugózni (monnyuk mûszaki vizsgára). |
Nagern | 95834 | 2015. június 1. 08:51 | Válasz erre: 95833 |
Köszi a gyors választ. Mennyi az a rövid idõ? Esetleg leszedném az enyémet...
|
Karex | 95833 | 2015. június 1. 08:47 | Válasz erre: 95832 |
Készítenék! Még nem akadt mintadarab. Ha valaki tud nélkülözni egy plexit egy kis idõre, ne tartsa magában. |
Nagern | 95832 | 2015. június 1. 08:33 | Válasz erre: 95789 |
Karex, a korábban említetted, hogy 3VD-re is készítesz plexit. Hogy áll a dolog? Esetleg a 4TX plexi is jó lehet rá?
|
lendvai | 95831 | 2015. június 1. 08:14 | Válasz erre: 95828 |
TDM900 használati utasítás a mammutmail.com-on keresztül elküldve az érdeklõdõknek. Ha esetleg nem megy át egy órán belül, akkor jelezzétek!
|
aramo69 | 95830 | 2015. június 1. 07:32 | Válasz erre: 95819 |
Szép lett Roby! Ahelyett hogy hétvégén "macerálod" a Tádét, megcsinálhatnád nekem is. Cserébe a mosógéped kezes bárány lesz általam.... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
sjanek | 95828 | 2015. június 1. 05:22 |
Sziasztok! Van valaki Kazincbarcika környékérõl? Mivel új számomra a TDM szívesen összefutnék egy márkatárssal némi információért. A gépkönyvet illetõen: én nagy fájloknál a mammutmail.com-ot szoktam használni. Egyszer feltölti az ember az anyagot, beírhat x db címet aztán már megy is a címzetteknek a link, honnan lehet leszedi. Azt hiszem 5 napig elérhetõ a feltöltött cucc. |
Morchibald | 95827 | 2015. június 1. 00:11 | Válasz erre: 95823 |
A legközelebb álló motornak meg van furkálva a kipufugója, ha jól látom. Mennyire változik meg a hangja? Jelentõs a különbség? Érdemes megcsinálni? Mennyire mélyre kell engedni a fúrószárat? Köszi! |
Karex | 95826 | 2015. május 31. 23:44 | Válasz erre: 95825 |
Ne aggódj, van bordó színben is pár....... Merre költözöl? Messze, vagy nem nagyon, csak sok a cucc.....? (persze nem kell utca házszám, hrsz.) :DDD Ma sikerült nekem is motorozni egy kicsit, vagy 20Km-t.:D |
Flenegen | 95825 | 2015. május 31. 23:04 | Válasz erre: 95823 |
Mi van itt? TDM nem készûlt csak ezüst színben? Nekem is sikerûlt péntek -vasárnap alatt költözés miatt 350 kmt gurulmi, csak az én járgányomon Jumper felirat volt. L4h3 kivitel. Még 2 nap és talán majdnem minden a helyén lesz:) |
lendvai | 95824 | 2015. május 31. 22:06 | Válasz erre: 95816 |
Az a két csavar rejti azt a két menetes furatot, amibe a gázelemzõ mûszereket csatlakoztatni lehet és hengerenként mérni, illetve beállítani lehetséges a CO értékeket.
|
lendvai | 95823 | 2015. május 31. 22:02 | Válasz erre: 95817 |
Kilos | 95822 | 2015. május 31. 21:57 | Válasz erre: 95820 |
Dezsõ, nem is lehet nagyobb változás hiszen a lehetõséghez képest (-128 - +128 között) nagyon kicsi volt a változtatás is. Lehet, hogy a jobb oldalit -azt hiszem az az 1-es henger, C1- még dúsítani kellene. - de ha így meg vagy vele elégedve, akkor GO! |
cizi | 95821 | 2015. május 31. 21:24 |
Köszi az aggódást értem! Sajnos nem az enyém az 5-ös! Most értünk haza Selmecbányáról. |
dinnyemag | 95820 | 2015. május 31. 20:56 | Válasz erre: 95801 |
Azért bízom benne, hogy nem a fejemre kapok egy igazit:-)) Nos, megvolt a próbakör, nem sok változást érzek, talán kigyorsításnál kicsit harapósabb. 390 km volt ma, egy árnyalatnyival megint a jobb oldali lett sötétebb, de ezt már nem bántom. Fogyasztás nem változott, 355 km után tankoltam 15,2 liter lónyálat. Így marad. Köszi a tippet! |
Robi70 | 95819 | 2015. május 31. 20:30 | Válasz erre: 95797 |
cxkopi | 95818 | 2015. május 31. 20:26 | Válasz erre: 95811 |
Európa közepe emlékmû, szõke-fekete Tisza találkozása, Rahó. igaz csak ennyi, nagyon szép táj, de az utak..., ezért lett CX helyett TDM, hogy ne keljen még egyszer szenvednem a rossz utakon.
|
Robi70 | 95817 | 2015. május 31. 20:26 | Válasz erre: 95814 |
Szasztok! Mi Lendvai és Alex50 kollégákkal a Balaton felvidéken riogattuk az autósokat.:) Valami ilyesmi útvonalon: https://goo.gl/maps/IcZ3j Kajáltunk a Vigántpetendi langallósnál, sütiztünk B.füreden, fagyiztunk Csákváron.... Dorogi motorosokkal ismerkedtünk meg a Csuta cukiban. Kicsi a világ, oda kell mennünk, hogy találkozzunk. Szevasztok Desiderus és Redmary! ![]() ![]() ![]() |
sandryder | 95816 | 2015. május 31. 18:29 | Válasz erre: 95815 |
Üdv. Jobbkormányos Köszönöm a matricát,majd megszolgálom. Miért van az a két csavar a leömlõk közt? |
jobbkormanyos | 95815 | 2015. május 31. 18:24 | Válasz erre: 95745 |
A korai évjáratú 900-asokon a leömlõk belsõ felén van 1-1- csavar, most már tudom miért.
|
Hr.Geiger | 95814 | 2015. május 31. 17:44 |
Hello Hölgyek, Urak! Ki merre koptatta a gumijait a hétvégén? :-) |
sandryder | 95813 | 2015. május 31. 17:37 | Válasz erre: 95751 |
Helló! Megköszönném ha nekem is átküldenéd a TDM 900 tipushoz a gyári használati útmutatót az alábbi e-mailre : alessandro.kis@gmail.com |
Muju | 95812 | 2015. május 31. 15:54 | Válasz erre: 95811 |
Na azè szippantotta azt a levegõt már más is! :D
|
Annonymus | 95811 | 2015. május 31. 15:24 |
Jó napot naccságosurak!Ma vettem bucsút Varajanai Barátomtól s kedves nejétõl.Neki volt vér a pucájában beleszippantani Ukrajna puskaporos levegõjébe.:-))).Csak remélni merem,hogy halványan emlékszik majd az eggyüttöltött idõre:-----))))))Üdv Janókám!
|
tomhahn | 95810 | 2015. május 31. 12:46 | Válasz erre: 95809 |
Szerintem a rozsdamaró "tudományos" neve :-)))))))))
|
aramo69 | 95808 | 2015. május 31. 12:42 | Válasz erre: 95806 |
Letiplizett!!!??? lehet, hogy már az Egyenlítõ fele tart? :)))))) Egy jeladót piálás közben, csak bekellet volna építeni Cizi-be. nem? :)))))))))))
|
Kilos | 95807 | 2015. május 31. 12:18 | Válasz erre: 95803 |
Legközelebb próbáld ki a RO55-t. Egy kis ecsettel felhordod a leömlõkre, vársz legalább 4 percet (nem 40!!! :)) aztán - ha már összekented a mocit - lemosod a gépet.
|
aramo69 | 95804 | 2015. május 31. 11:57 | Válasz erre: 95799 |
Talán majd egy hosszú téli napon befejezem..... :))))))))))))) csak kíváncsi vooootam az eredményre.
|
aramo69 | 95803 | 2015. május 31. 11:53 | Válasz erre: 95799 |
:)))))) csak rákentem az ecetet, és a párom mosogatószivacsával törölgettem. Még most is keresi, de én nem tudok semmirõl! :))) Nem fényesíttettem. Ja! És ne melegen csinálja senki, mert 1-2 másodperc alatt elpárolog az ecet.
|
nferro | 95802 | 2015. május 31. 10:26 |
Sziasztok. Tegnap megtartottuk a Vasvalag túrát. Kb 430 km, Debrecen Miskolc Aggtelek Mályinka Lillafüred Eger Hortobágy Debrecen útvonalon. Szuper idõ, 2 TDM, mûködõ index, minden volt. 😊 A petya féle bukócsõ lábtartónak is jó. Meg zokniszárítónak. De csak álló helyzetben.😊 |
Kilos | 95800 | 2015. május 31. 09:10 | Válasz erre: 95795 |
Ha jól emlékszem azért kellett a bio-fûnyíró mert sokat kellett szerelni a tili-tolit. Úgy tûnik a szerelés most sem kevesebb, legfeljebb nem Briggs, hanem Suzuki vagy kerítés vagy akol vagy bármi más. Ha így folytatja pörkölt lesz belõle a következõ talin! :)))))) |
dinnyemag | 95799 | 2015. május 31. 07:58 | Válasz erre: 95797 |
Ez az "ilyen volt" kép jó, de hol van az, ahol már tiszták a leömlõk? :-)))))
|
aramo69 | 95797 | 2015. május 30. 23:53 |
Karex | 95796 | 2015. május 30. 23:42 | Válasz erre: 95795 |
Tegyél fel egy nagy kondérban hagymát pirítani, majd vízzel felöntve zöldségeket bele szórva folytasd. Mikor jön a birka nézni hogy mi készül, csak egy kicsit billentsd seggbe, hogy Õ is bele essen a lébe. Pár óra fõzõcske, és kész is................. :))) |
kawa550 | 95795 | 2015. május 30. 23:38 | Válasz erre: 95793 |
Az a része nálam se volt tervben, de ez bazze mindenbe beleüti az orrát, és szó szerint.....:)))))
|
Karex | 95794 | 2015. május 30. 23:25 | Válasz erre: 95791 |
48? Próbálj pl a plexi fölé matatni az egérrel.......... Segítek: http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmbazar/images/galeria/album1/plexi.html |
Karex | 95793 | 2015. május 30. 23:23 | Válasz erre: 95790 |
Teljesen egyetértek veled, én is leszedtem volna azt a sarut. Viszont a birkát nem engedtem volna belenézni sem, nem hogy még szerelni! :DDD |
kawa550 | 95792 | 2015. május 30. 23:22 |
Ma mocival mentem dolgozni, mert végre nem zárós voltam. Itt ragyogó nyári nap volt, arrafelé is csak felhõsödést jósoltak, nem valószínû helyi kis zivatarokkal. Szóval úgy 20km után már szakadó esõben mentem odafele is, aztán egész délután szakadt mint az állat, és csak este tartott egy fél órás szünetet, hogy aztán hazafelé megint szakadó esõben jöhessek. Faxa vót..... Pozitívum, hogy még zuhogó esõben sem volt nem hogy megcsúszás, de még bizonytalanság se, pedig már ideges voltam és nem nagyon szerénykedtem a gázzal, volt ahol 160-al jöttem. A pr4 igen jól viseli az esõt, teligázas kigyorsítások 2.-ben se okoztak semmi problémát, mintha szárazon mentem volna, épp csak nem láttam a víztõl..... |
Morchibald | 95791 | 2015. május 30. 23:21 | Válasz erre: 95789 |
A gyárinál. Én olyan 45 centi körülire gondoltam. Viszont a linken nem találtam képeket :( |
kawa550 | 95790 | 2015. május 30. 23:17 | Válasz erre: 95776 |
Mert amikor az ember a fix állandó 12V vezetékét vágja el, hogy csoki nélkül fixen a csatlakozóhoz forrassza, akkor okos dolognak tûnt hogy ne érjen hozzá semmihez, fõleg ha kicsúszna a kezembõl és mondjuk beesne a mûszerfal mögé. Biztos vannak bátor szakik, akik nem vennék le, meg okos és türelmes szakik, akik inkább a biztosítékát keresnék meg és azt húznák ki, de én nem ilyen vok, csak megyek elõre mint a homály.:))))
|
Karex | 95789 | 2015. május 30. 22:22 | Válasz erre: 95774 |
�Minél magasabbat? Még készül, nem itt lesz, de a készülõ oldalam: http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmbazar/index.html pillanatnyilag itt látható, van kép bõven. Megtalálod a jófogáson, és pár egyéb oldalon is. |
dinnyemag | 95787 | 2015. május 30. 22:15 | Válasz erre: 95785 |
Kilos | 95786 | 2015. május 30. 21:40 | Válasz erre: 95785 |
Srácok bocs, ha elindítottam valami járványt a keverékképzésben! :)))))) 0-0 -val kezdtem de rendesen kékültek a leömlõk a toroknál. Most 10-10 a beállítás, szépen jár a motor, gondolom az eddigi hidegebb idõknek köszönhetõen, nem kékülnek a csövek, de ha Tibinek beválik a 16-16 akkor még dúsítok rajta. Irjátok majd meg a fogyasztás alakulását is, mert az állítások utáni CO mérés eléggé problémás, hiszen nekem még állványos fúróm sincs! :)))) |
lendvai | 95785 | 2015. május 30. 21:09 | Válasz erre: 95783 |
Dezsõ, ez a leömlõsikálás nálad valami terápiás dolog? :-)))) Én is belekontárkodtam a keverékképzésbe, a 11-24-et módosítottam 16-16-ra, majd elmentünk cirka 200km-t. Lehet, hogy csak érzéki csalódás, de mintha simábban járna a blokk. A leömlõket szemmel tartottam, nem kezdett el kékülni amelyiknél 24-rõl 16-ra állítottam az értéket. Szóval eddig úgy gondolom marad a 16-16. :-) Dezsõ, mesélj már az AC/DC-rõl! Láttam egy felvételt a youtube-on, meglepetten tapasztaltam, hogy nem csak a ritmusgitárost váltották le, de a dobok mögött is Chris Slade ült! :-) Phil Rudd Új-Zélandon várja a bérgyilkosos ügyének a végkimenetelét. Szar ügy... |
Kilos | 95784 | 2015. május 30. 15:23 | Válasz erre: 95783 |
Kíváncsian várom a tapasztalatokat! :) Ha megálltok útközben pihenni, akkor is állíthatsz rajta ha feltûnõ eltérést tapasztalsz. Most már lesz mihez viszonyítani. |
dinnyemag | 95783 | 2015. május 30. 15:06 | Válasz erre: 95722 |
Szia Laci! C1-15, C2-17. A másodikat feljebb engedtem 25-re. JBX szerint ez még normál eltérés. Persze esik az esõ, próbakör ma nincs, de holnap szép idõ lesz, megyünk Bodensee-hez virágokat pislogni, bõ 300 km, majd jelzem, ha van valami változás. (leömlõket ma lesikáltam, tiszta lap:-))) |
Kilos | 95782 | 2015. május 30. 13:40 | Válasz erre: 95781 |
Zoli, ugyanaz az USB-s töltõ vezeték van hozzá, mint a rádióhoz, de hogy milyen idõközönként kell tölteni az akksiját azt nem tudom. Gondolj bele, attól merül, hogy néha egy pillanatra megnyomsz rajta egy gombot. Ha menet közben nem fogsz rá valamelyik gombra, akkor a nyomkodások számától függõen kibír talán még két hetet is. :))))
|
tulok99 | 95781 | 2015. május 30. 12:54 | Válasz erre: 95779 |
és azt is kell mindig töltögetni? milyen töltõ kell hozzá? minden usb-s?
|
Kilos | 95779 | 2015. május 30. 12:45 | Válasz erre: 95778 |
Zoli, saját akksija van a távirányítónak, fél perc alatt fel és leszerelhetõ, ha nem akarnád a mocin hagyni. |
tulok99 | 95778 | 2015. május 30. 12:39 | Válasz erre: 95769 |
Laci! ennél a távirányítós változatnál mi újság van a markolatra erõsített távirányítóval? õ honnan kap tápot? saját akkuja van? tetszik nagyon ez a megoldás!
|
tulok99 | 95777 | 2015. május 30. 12:36 | Válasz erre: 95772 |
biztosan van hitvány kékfogas cucc a piacon, de azért több motoros társam, aki használja a rendszert elégedett vele, és vannak köztük no name kínai szettek is. második szezonban sem volt gond sem az akksival, sem mással. de amúgy a normálisabb motyók akkuja eleve hátul középre megy a sisakba, hogy ne húzza a motoros fejét oldalra a súlya, és egy pár centis kábellel van bekötve, ennél fogva könnyedén cserélhetõ.
|
tulok99 | 95776 | 2015. május 30. 12:34 | Válasz erre: 95775 |
Séf bácsi! rádió szereléshez miért vetted le az akkusarut?
|
kawa550 | 95775 | 2015. május 30. 09:40 | Válasz erre: 95761 |
Rádió szerelés okán levettem az akkusarut, erre a zállat körülnézett hogy mi ehetõ a motortérben. Utána miközben én forrasztgattam, a hónom alatt benyúlva csak a kormányt, a mûszerfalat meg egy OBI számlát kóstolt meg. Néha már azt hiszem, hogy tényleg nem is éhes csak simán rosszalkodni akar. :))))
|
Morchibald | 95774 | 2015. május 30. 06:55 |
Szeretnék egy magasabb, Túra szélvédõt beszerezni, valakinek valami ötlet? Hol érdemes nézelõdni, vagy esetleg konkrét webáruházcím. Köszönöm! |
t0mmy | 95773 | 2015. május 30. 04:25 | Válasz erre: 95768 |
ilyen oldaldobozról lenne szó (gyári yamaha), sajnos nem tudom oda próbálni (postáznák nekem)
![]() |
galoscsabus | 95772 | 2015. május 29. 23:31 |
Lehet szép, jó, modern, dizájnos, stb... egy kékfogas kommunikáció. De, hogy a Starcom után ilyen töltögetõs bizbasz nem lesz többé a birtokomban, az hundertprocent :-) Persze Vandis problémájára nem megoldás, de az egy motoron utazóknak nem tudok jobbat elképzelni. A Scala eleinte bírt egy egész napot, telefonnal, zenehallgatással is. Fél év múlva már csak beszélgetve. A második szezon vége felé már úgy sem, délután tölteni kellett. Ráadásul kezdtek behalni a hangszórók bennük, a cseréjük nem volt egyszerû. A Starcomnál a táp a motorról érkezik, nincs konnektorkeresés a benzinkútnál, vagy a szálláson emiatt. Mi den modulja pikk-pakk cserélhetõ (ha szükséges), de az eddigi 7 év alatt egy headset-et kellett cserélni kábeltörés miatt. Hangerõ, balansz, érzékenység precizen állíthatók. A hangszórói a méretükhöz képest nagyon jó hangminõsévet adnak, akár élõ beszéd, akár zene szól. Pedig egy "kõbaltáról" beszélünk..... ;-) |
yamatomo | 95770 | 2015. május 29. 23:11 | Válasz erre: 95767 |
Vox AC 30-ast kurkásztam 20 évvel ezelõtt egy vidéki kultúrház leselejtezett cuccai közül. Csöveket cseréltem benne és tökéletes volt. Herfli alapnak használtam. 15.000 Ft-ért vettem,majd évek múlva 120.000-ért vitték el... :))) A legjobb erõlködõ a Fender Twin Reverb után.
|
Kilos | 95769 | 2015. május 29. 23:00 | Válasz erre: 95762 |
A szivacsos mikrofon ellenére sem tudtam úgy beállítani a VOX funkciót, hogy használható legyen. Vagy bekapcsolt a zajra vagy nekem kellett annyira kiabálnom s sisakban, hogy a nejem a hátam mögött hallotta amit mondok - akkor meg nem kell a rádió. A bal kéz mutató újra kihelyezett PTT gomb megoldotta a gondot, de hamar elegünk lett a vezetékekbõl. Vandis, a 100 m hatótáv akkor elég ha a partner ott ül a hátad mögött. A bluetooth-s Intercommal 1000 m-ig kommunikálhatsz. Képzeld el ha egy forgalmas útkeresztezõdésnél lemarad a párod és csak a következõ lámpánál 5-600 m-rel késõbb veszed észre mert közben a forgalmat kell figyelned, Õ meg a nagy igyekezetben, hogy utolérjen a körforgalomból egy másik kihajtón jön ki és csak jóval messzebb tud megfordulni. Apró hiba de már el is vesztettétek egymást pedig lehet, hogy csak pár száz méterre vagytok egymástól. Amit én használok Intercom az utason kívül még 3 másik motorossal is tud kapcsolatot létesíteni és a bal oldali markolatról kapcsolható. Vezeték nuku. Az akksija az egész napos motorozásokat eddig simán bírta pedig volt olyan, hogy reggel 5-tõl este 8-ig mentünk. Ez a páros változata, nektek ez lenne az igazi megoldás: http://www.ebay.com/itm/2x-Motorcycle-Motorbike-Interphone-Bluetooth-Intercom-Headset-Remote-Control-1KM-/251739276309?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a9cd48415 |
tulok99 | 95768 | 2015. május 29. 22:27 | Válasz erre: 95755 |
oldaldoboz és annak tartója fogja elárulni... próba a legbiztosabb. szerintem nem egyformák a doboz méretek, formák, konzolok kialakításai márkánként...
|
tulok99 | 95767 | 2015. május 29. 22:25 | Válasz erre: 95754 |
a Vox egy nagyon híros hangszergyártó cég is volt régen, életben tartják büszkeségbõl, de mág régóta a marshall tulajdona, csak egy trend miatt fenntartott b vágány. amúgy viszont használtam a termékeiket régebben, és nagyon is jók! hülyeséget félretélve a vezetékes megoldást motoron és autóban egyaránt el kéne szerintem felejteni. amit Tibi lejjebb megfogalmazott, ne menjünk vissza az õskorba... én in most fogok rendelni bluetooth sisakbeszélõt, de ezt a pmr, meg vezetékes dolgot ingyen sem tudnám a magaménak érezni. több emberrel beszéltem aki használ bluetooth-os megoldást, túramotorosok közül mindenki elégedett volt vele, márkától és árfekvéstõl függetlenül. e-bay-en elég barátságos áron be lehet szerezni. ha érdekel, akkor keresünk egy konkrét típust, és rögtön kérek egy szettet neked is! |
Koral83 | 95766 | 2015. május 29. 22:13 | Válasz erre: 95748 |
Megkaptam a 4TX használati útmutatóját, köszönöm.
|
Karex | 95765 | 2015. május 29. 21:50 | Válasz erre: 95763 |
100 m hatótáv az olyan mintha nem is lenne..... 500m.es kínai tökéletesen mûködik ( http://www.ebay.com/itm/2-x-1000M-Bluetooth-Interphone-BT-Intercom-Motorbike-Helmet-Headset-FM-Radio-/261347314720?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd9838c20) nagyon jó a hangszórója, vékony, párnás kivitel. A hatótáv épp elég, néha kapcsol csak szét. A korábban említett 1000m-es kicsit zajosabb, olyan mintha a zajszûrõ kikapcsolásával nyújtották volna a hatótávot, és még az aksija sem bírja addig mint a másik. Általánosan figyelni kell a füles pozíciójára, mert ha nem jó helyen van, nem hallasz menet közben, és még a fülön érezhetõ kis nyomás is fájdalmas pár 100 Km után. Birkát ne engedd a füles közelébe, mert azért a hangszórók és az egység között zsinór van! :DDD |
Vandis | 95764 | 2015. május 29. 21:16 | Válasz erre: 95758 |
:) Nálunk a kutyák rágtak meg ezt-azt, de azokat a cuccokat utána már nem lehetett megjavítani :) Ellenben a kutyákat igen. Nem tudom, birkánál van-e ilyen lehetõség. |
Vandis | 95763 | 2015. május 29. 21:12 | Válasz erre: 95762 |
Hm.. 100 méteres hatótáv egyébként szerintetek elég? Mert nekem így tapasztalat nélkül épp elégnek tûnik, aztán lehet, hogy gyakorlatban ez a távolság hamar kimerül. Figyelembe véve, hogy kifejezetten együtt szeretnénk motorozni, lévén, hogy az uram teljesen kezdõ, úgyhogy nem lesz elhúzás-lemaradás. |
galoscsabus | 95762 | 2015. május 29. 20:31 | Válasz erre: 95756 |
Nem feltétlen van így. A Scala Rider is vox funkciós és tökéletesen mûködött. Azért van rajta a szivacs bunda, hogy kiszûrje a szélzajt. Úgy tudom van belõle olyan is, amelyik tudja a két motor közti kommunikációt is, 1-2 száz méterig. |
Fido71 | 95761 | 2015. május 29. 20:10 | Válasz erre: 95758 |
Mi a mienknek nagyon okosan nem mutattuk meg, hogyan nyílik a motorháztetõ... ;) Ha a Tietek igy is megrágta, akkor az nem birka, hanem zsiráf. :)))) |
Petike88 | 95760 | 2015. május 29. 19:52 |
Jöttem hazafelé késõ délután Budapestrõl Szolnokra. Innen volt valaki 4TX fekete-szürke talán? Együtt jöttünk Pilisig, ott már kifogyóban volt a nafta. FZ-6-tal voltam...
|
Kilos | 95759 | 2015. május 29. 18:43 | Válasz erre: 95758 |
ÁÁÁÁÁ, nem is nevettem fel hangosan! :))))))))))))))))
|
kawa550 | 95758 | 2015. május 29. 18:41 |
Kérdés a mûszaki xexcijjónak: volt már valakinek autón olyan, hogy a gyújtáskábelt megrágta egy birka? :-)))
|