3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 95857 2015. június 1. 18:14   Válasz erre: 95855
Ugye hogy ugye?! :-)))
    

Morchibald 95856 2015. június 1. 18:07   Válasz erre: 95854
Nálunk pl semmit. Itt még mûszakira sem kell menni a motorokkal, csak annyi, ha netán baleset van akkor hatósági eljárás keretén belül vizsgálják meg, hogy megfelelõ mûszaki állapotú-e a motor.
Bármilyen módosítást lehet, mindenféle papír nélkül. Ennek leginkább a chopperesek örülnek ;)
Egy a lényeg, hogy be legyen fizetve az útadó, 88 euro egy évben, illetve legyen biztosítás ez kb. évi 350 euro a tdm-re (bár ezt nem nézik csak ha valmi gáz van...)

    

galoscsabus 95855 2015. június 1. 17:52   Válasz erre: 95853
Idáig érzem a nagy törõdést :-)))))))
    

Fido71 95854 2015. június 1. 17:42  
Ezekhez a kiliggatott kipuffancsokhoz nem tudom mit szólnának a zsandárok tõlünk nyugatabbra...
Arra nem jártok?
    

lendvai 95853 2015. június 1. 17:38   Válasz erre: 95845
Ki mondta, hogy megfeledkeztünk róla? :-) Bár koszorút nem vittünk, de egy perces néma fõhajtással tisztelegtünk. :-)
Ezúton kérek elnézést az érintettõl mindenki nevében. :-)))
    

jobbkormanyos 95852 2015. június 1. 16:51  
Használt, újszerû PR 4, garnitúra jó áron, eredeti kerékméretekkel rendelkezõ 900-asokra !!
http://www.kepesmotor.hu/utcai_tura_gumi/p1515625
    

lendvai 95851 2015. június 1. 16:35   Válasz erre: 95850
Nekem nincs vékony sálam, párom széthasított nylonharisnyája meg furán nézne ki alatta. :-))) Mondjuk a házi készítésû mélynyomó reflexnyílását pont egy ilyen fekete harisnyája takarja keretre feszítve. :-))) Én a karcolós tanktáska alá folpackot raktam a tankra. A mostani viszont nem karcol. Le kell törölgetni a port a tankról és a tappancsokról is, akkor kisebb a valószínûsége a fényezés károsodásának.
    

Vandis 95850 2015. június 1. 16:06   Válasz erre: 95847
Ha megállás után hanyagul lehúzgálod a tankról, akkor egy idõ után maradhat nyoma. Én egy vékony sálat tettem alá mindig, mert szerettem hanyagul lehúzgálni.
    

Kilos 95849 2015. június 1. 15:35   Válasz erre: 95847
Azért alaposan vizsgáld végig szemenként azt a láncot, mert lehet, hogy egy vagy több görgõ el van törve és az adja a kattogó hangot, akkor pedig megérkeztél a lánccseréhez, ne menj tovább.
    

TIZ 95848 2015. június 1. 14:54   Válasz erre: 95847
Én használtam mágneses tanktáskát régebben, nem karcolta meg a fényezést. Stabilan állt, nem csúszkált.

    

cxkopi 95847 2015. június 1. 14:10  
Kérdezem a tapasztalt márkatársakat
-mágneses tanktáska használatához kell valami ami a tank fényezést védi?
-induláskor lentrõl, ütemes kattogó hang, a normál gyorsítással azonos ütemben.(lánc csere elõtt vagyok)

    

Kilos 95846 2015. június 1. 13:06   Válasz erre: 95839
Én sem szedtem le semmi "maszek" és "E" jel nélküli dolgot. Annak pont ott van a helye és azért tettem fel mert szükség van rá! :))))))
    

kawa550 95845 2015. június 1. 12:48   Válasz erre: 95823
Azért az nem szép tõletek, hogy nem koszorúztátok meg az emlékhelyet. Egy nép jövõje a múlt tiszteletén múlik, és ezért emlékezni kell a régmúlt eseményeire, még akkor is, ha olyan szégyenletesek mint a fõvadász motorral történõ betakarózása.
Tehát innen üzenem minden tisztelt fórumozónak, hogy a vigándi langallós parkolójában járva KÖTELEZÕ megemlékezni a Gálos Csaba emlékmûnél.:)))))))))
    

Robi70 95844 2015. június 1. 12:43   Válasz erre: 95841
Akkó én is xarok rája!:)
Kössz Laci.
    

varajani 95843 2015. június 1. 12:29   Válasz erre: 95842
A sör-HP kombó finom Kárpátalján is!
    

scopy 95842 2015. június 1. 12:24   Válasz erre: 95840
Artúr gondoskodott róla, hogy eddig másnapos legyél! Azóta rendbe jöttél és már simán tudsz újra írni is!

:-))))))))))))))
    

scopy 95841 2015. június 1. 12:22   Válasz erre: 95839
Robi!

Én nem szedtem le a rácsot és nem tömtem be a kipufogón a lyukakat. Le sem xarták. csak a fékek érdekelték õket és az általános állapot.
    

varajani 95840 2015. június 1. 11:06   Válasz erre: 95811
Helló Mindenki!
Szuper vendéglátásban volt részem Anonimus-nál Beregszászon. Köszönöm!
Az utak még mindig rosszak, de vendéglõi kiszolgálás, és minden étel remek. De lehet, hogy ez is Anonimusnak köszönhetõ:-)
    

Robi70 95839 2015. június 1. 11:04   Válasz erre: 95838
Kb. 1-1,5 mm lehet a lemez. Az M10-es menet bele van fúrva. Tavalyelõtt mûszaki vizsgára le is volt dugózva. Nem állítom, hogy a világ vége +1 napig benne is marad, de nem is ez volt a cél. Mûszaki oda-vissza, azt meg bírja.
Bár nem olyan hangos, idén talán le sem zárom a lyukakat.
Viszont a bukócsövön gondolkodom. Nem gyári, nem E jeles, nehogy abba kössenek bele. Ti leveszitek vizsgára a házi készítésûeket?
    

kawa550 95838 2015. június 1. 10:24   Válasz erre: 95835
"Csak egy vékony lemez" "ha 9mm-es lyukakat csinálsz és 10-es menetet fúrsz bele,"
Ezt már meg is csináltad hogy menetet fúrtál egy vékony lemezbe, vagy csak elképzelés?:)))))))))))
    

VVLaci 95837 2015. június 1. 09:57   Válasz erre: 95828
Miskolc megfelel?
    

Morchibald 95836 2015. június 1. 09:36   Válasz erre: 95835
Köszönöm a gyors választ ;)


    

Robi70 95835 2015. június 1. 09:02   Válasz erre: 95827
Szasztok!
Ezen a videón közelebbrõl látod és a hangját is hallod. https://plus.google.com/117814188424942127780/posts/AvXHaYjCCZU?pid=5966111929956714594&oid=117814188424942127780
Csak egy vékony lemez amit át kell fúrni. Sokak szerint szentség törés így tönkre tenni a gyári kipufogót, de nekem jobban tetszik a hangja. Kicsit mélyebb, kicsit hangosabb, de ettõl nem lett sport dob. Viszont, ha 9mm-es lyukakat csinálsz és 10-es menetet fúrsz bele, akkor rövid csavarokkal le tudod dugózni (monnyuk mûszaki vizsgára).
    

Nagern 95834 2015. június 1. 08:51   Válasz erre: 95833
Köszi a gyors választ. Mennyi az a rövid idõ? Esetleg leszedném az enyémet...
    

Karex 95833 2015. június 1. 08:47   Válasz erre: 95832
Készítenék!
Még nem akadt mintadarab.
Ha valaki tud nélkülözni egy plexit egy kis idõre, ne tartsa magában.
    

Nagern 95832 2015. június 1. 08:33   Válasz erre: 95789
Karex, a korábban említetted, hogy 3VD-re is készítesz plexit. Hogy áll a dolog? Esetleg a 4TX plexi is jó lehet rá?
    

lendvai 95831 2015. június 1. 08:14   Válasz erre: 95828
TDM900 használati utasítás a mammutmail.com-on keresztül elküldve az érdeklõdõknek. Ha esetleg nem megy át egy órán belül, akkor jelezzétek!
    

aramo69 95830 2015. június 1. 07:32   Válasz erre: 95819
Szép lett Roby! Ahelyett hogy hétvégén "macerálod" a Tádét, megcsinálhatnád nekem is. Cserébe a mosógéped kezes bárány lesz általam.... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    

aramo69 95829 2015. június 1. 07:25   Válasz erre: 95810
:)))))))))))))))))))
    

sjanek 95828 2015. június 1. 05:22  
Sziasztok!
Van valaki Kazincbarcika környékérõl? Mivel új számomra a TDM szívesen összefutnék egy márkatárssal némi információért.

A gépkönyvet illetõen: én nagy fájloknál a mammutmail.com-ot szoktam használni. Egyszer feltölti az ember az anyagot, beírhat x db címet aztán már megy is a címzetteknek a link, honnan lehet leszedi. Azt hiszem 5 napig elérhetõ a feltöltött cucc.
    

Morchibald 95827 2015. június 1. 00:11   Válasz erre: 95823
A legközelebb álló motornak meg van furkálva a kipufugója, ha jól látom. Mennyire változik meg a hangja? Jelentõs a különbség? Érdemes megcsinálni? Mennyire mélyre kell engedni a fúrószárat?
Köszi!

    

Karex 95826 2015. május 31. 23:44   Válasz erre: 95825
Ne aggódj, van bordó színben is pár.......
Merre költözöl? Messze, vagy nem nagyon, csak sok a cucc.....?
(persze nem kell utca házszám, hrsz.) :DDD
Ma sikerült nekem is motorozni egy kicsit, vagy 20Km-t.:D
    

Flenegen 95825 2015. május 31. 23:04   Válasz erre: 95823
Mi van itt? TDM nem készûlt csak ezüst színben? Nekem is sikerûlt péntek -vasárnap alatt költözés miatt 350 kmt gurulmi, csak az én járgányomon Jumper felirat volt. L4h3 kivitel.

Még 2 nap és talán majdnem minden a helyén lesz:)
    

lendvai 95824 2015. május 31. 22:06   Válasz erre: 95816
Az a két csavar rejti azt a két menetes furatot, amibe a gázelemzõ mûszereket csatlakoztatni lehet és hengerenként mérni, illetve beállítani lehetséges a CO értékeket.
    

lendvai 95823 2015. május 31. 22:02   Válasz erre: 95817
Megtoldanám én is néhány képpel a mai túrát. :-)
A 900-as használati utasításra váróktól meg egy kis türelmet kérek, mert túl jó minõségû lett az anyag és pdf-ben 60,9MB lett, amit persze nem tudok e-mailben átküldeni. Így most rontanom kell rajta. :-)
    

Kilos 95822 2015. május 31. 21:57   Válasz erre: 95820
Dezsõ, nem is lehet nagyobb változás hiszen a lehetõséghez képest (-128 - +128 között) nagyon kicsi volt a változtatás is. Lehet, hogy a jobb oldalit -azt hiszem az az 1-es henger, C1- még dúsítani kellene. - de ha így meg vagy vele elégedve, akkor GO!

    

cizi 95821 2015. május 31. 21:24  
Köszi az aggódást értem! Sajnos nem az enyém az 5-ös!
Most értünk haza Selmecbányáról.
    

dinnyemag 95820 2015. május 31. 20:56   Válasz erre: 95801
Azért bízom benne, hogy nem a fejemre kapok egy igazit:-))
Nos, megvolt a próbakör, nem sok változást érzek, talán kigyorsításnál kicsit harapósabb. 390 km volt ma, egy árnyalatnyival megint a jobb oldali lett sötétebb, de ezt már nem bántom. Fogyasztás nem változott, 355 km után tankoltam 15,2 liter lónyálat. Így marad. Köszi a tippet!
    

Robi70 95819 2015. május 31. 20:30   Válasz erre: 95797
Joci, talán csak Fischer Anni tudná lezongorázni a különbséget.:))))
Amúgy meg nyugi, csak az elsõ gurulásig lesz ilyen szép. Hamar elkoszolódik megint.
Én már Kilos RO-55-ös variációját használom. Az a leggyorsabb jó megoldás.
    

cxkopi 95818 2015. május 31. 20:26   Válasz erre: 95811
Európa közepe emlékmû, szõke-fekete Tisza találkozása, Rahó. igaz csak ennyi, nagyon szép táj, de az utak..., ezért lett CX helyett TDM, hogy ne keljen még egyszer szenvednem a rossz utakon.
    

Robi70 95817 2015. május 31. 20:26   Válasz erre: 95814
Szasztok!
Mi Lendvai és Alex50 kollégákkal a Balaton felvidéken riogattuk az autósokat.:)
Valami ilyesmi útvonalon: https://goo.gl/maps/IcZ3j
Kajáltunk a Vigántpetendi langallósnál, sütiztünk B.füreden, fagyiztunk Csákváron....
Dorogi motorosokkal ismerkedtünk meg a Csuta cukiban. Kicsi a világ, oda kell mennünk, hogy találkozzunk. Szevasztok Desiderus és Redmary!
    

sandryder 95816 2015. május 31. 18:29   Válasz erre: 95815
Üdv. Jobbkormányos
Köszönöm a matricát,majd megszolgálom. Miért van az a két csavar a leömlõk közt?
    

jobbkormanyos 95815 2015. május 31. 18:24   Válasz erre: 95745
A korai évjáratú 900-asokon a leömlõk belsõ felén van 1-1- csavar, most már tudom miért.
    

Hr.Geiger 95814 2015. május 31. 17:44  
Hello Hölgyek, Urak!

Ki merre koptatta a gumijait a hétvégén?
:-)
    

sandryder 95813 2015. május 31. 17:37   Válasz erre: 95751
Helló!
Megköszönném ha nekem is átküldenéd a TDM 900 tipushoz a gyári használati útmutatót az alábbi e-mailre : alessandro.kis@gmail.com
    

Muju 95812 2015. május 31. 15:54   Válasz erre: 95811
Na azè szippantotta azt a levegõt már más is! :D
    

Annonymus 95811 2015. május 31. 15:24  
Jó napot naccságosurak!Ma vettem bucsút Varajanai Barátomtól s kedves nejétõl.Neki volt vér a pucájában beleszippantani Ukrajna puskaporos levegõjébe.:-))).Csak remélni merem,hogy halványan emlékszik majd az eggyüttöltött idõre:-----))))))Üdv Janókám!
    

tomhahn 95810 2015. május 31. 12:46   Válasz erre: 95809
Szerintem a rozsdamaró "tudományos" neve :-)))))))))
    

aramo69 95809 2015. május 31. 12:43   Válasz erre: 95807
Milyen cucc ez? Hol beszerezhetõ?
    

aramo69 95808 2015. május 31. 12:42   Válasz erre: 95806
Letiplizett!!!??? lehet, hogy már az Egyenlítõ fele tart? :)))))) Egy jeladót piálás közben, csak bekellet volna építeni Cizi-be. nem? :)))))))))))
    

Kilos 95807 2015. május 31. 12:18   Válasz erre: 95803
Legközelebb próbáld ki a RO55-t. Egy kis ecsettel felhordod a leömlõkre, vársz legalább 4 percet (nem 40!!! :)) aztán - ha már összekented a mocit - lemosod a gépet.
    

scopy 95806 2015. május 31. 12:12  
Kihúzták az ötöst... Cizi meg sehol...

Szerintetek? :-)
    

aramo69 95805 2015. május 31. 11:59  
Köszönöm! Meg jött a 4tx kezelési útmutató! :))))))))))))))))
    

aramo69 95804 2015. május 31. 11:57   Válasz erre: 95799
Talán majd egy hosszú téli napon befejezem..... :))))))))))))) csak kíváncsi vooootam az eredményre.
    

aramo69 95803 2015. május 31. 11:53   Válasz erre: 95799
:)))))) csak rákentem az ecetet, és a párom mosogatószivacsával törölgettem. Még most is keresi, de én nem tudok semmirõl! :))) Nem fényesíttettem. Ja! És ne melegen csinálja senki, mert 1-2 másodperc alatt elpárolog az ecet.
    

nferro 95802 2015. május 31. 10:26  
Sziasztok.
Tegnap megtartottuk a Vasvalag túrát. Kb 430 km, Debrecen Miskolc Aggtelek Mályinka Lillafüred Eger Hortobágy Debrecen útvonalon. Szuper idõ, 2 TDM, mûködõ index, minden volt. 😊 A petya féle bukócsõ lábtartónak is jó. Meg zokniszárítónak. De csak álló helyzetben.😊
    

Kilos 95801 2015. május 31. 09:11   Válasz erre: 95799
Ez azért ütõs! :)))))
    

Kilos 95800 2015. május 31. 09:10   Válasz erre: 95795
Ha jól emlékszem azért kellett a bio-fûnyíró mert sokat kellett szerelni a tili-tolit. Úgy tûnik a szerelés most sem kevesebb, legfeljebb nem Briggs, hanem Suzuki vagy kerítés vagy akol vagy bármi más.
Ha így folytatja pörkölt lesz belõle a következõ talin! :))))))
    

dinnyemag 95799 2015. május 31. 07:58   Válasz erre: 95797
Ez az "ilyen volt" kép jó, de hol van az, ahol már tiszták a leömlõk? :-)))))
    

aramo69 95798 2015. május 30. 23:58   Válasz erre: 95751
aramo969@gmail.com Elõre is köszönöm! :)
    

aramo69 95797 2015. május 30. 23:53  
Szép estet mindenkinek! :) Ezt sasoljátok! A Kawa által ajánlott leömlõ tisztítás 20% ecettel. 40 perc, kevés dörzsöléssel! 5 éve van nálam a Tádé, és még nem nyúltam a leömlõhöz. Gondoltam ezt kipróbálom. :))) bexarás. Más meg egy napig szenved vele... nem csináltam végig. csak próba voooot. Látjátok, bejött!!!
    

Karex 95796 2015. május 30. 23:42   Válasz erre: 95795
Tegyél fel egy nagy kondérban hagymát pirítani, majd vízzel felöntve zöldségeket bele szórva folytasd. Mikor jön a birka nézni hogy mi készül, csak egy kicsit billentsd seggbe, hogy Õ is bele essen a lébe. Pár óra fõzõcske, és kész is.................
:)))
    

kawa550 95795 2015. május 30. 23:38   Válasz erre: 95793
Az a része nálam se volt tervben, de ez bazze mindenbe beleüti az orrát, és szó szerint.....:)))))
    

Karex 95794 2015. május 30. 23:25   Válasz erre: 95791
48? Próbálj pl a plexi fölé matatni az egérrel..........
Segítek: http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmbazar/images/galeria/album1/plexi.html
    

Karex 95793 2015. május 30. 23:23   Válasz erre: 95790
Teljesen egyetértek veled, én is leszedtem volna azt a sarut.
Viszont a birkát nem engedtem volna belenézni sem, nem hogy még szerelni! :DDD
    

kawa550 95792 2015. május 30. 23:22  
Ma mocival mentem dolgozni, mert végre nem zárós voltam. Itt ragyogó nyári nap volt, arrafelé is csak felhõsödést jósoltak, nem valószínû helyi kis zivatarokkal. Szóval úgy 20km után már szakadó esõben mentem odafele is, aztán egész délután szakadt mint az állat, és csak este tartott egy fél órás szünetet, hogy aztán hazafelé megint szakadó esõben jöhessek. Faxa vót.....
Pozitívum, hogy még zuhogó esõben sem volt nem hogy megcsúszás, de még bizonytalanság se, pedig már ideges voltam és nem nagyon szerénykedtem a gázzal, volt ahol 160-al jöttem. A pr4 igen jól viseli az esõt, teligázas kigyorsítások 2.-ben se okoztak semmi problémát, mintha szárazon mentem volna, épp csak nem láttam a víztõl.....
    

Morchibald 95791 2015. május 30. 23:21   Válasz erre: 95789
A gyárinál. Én olyan 45 centi körülire gondoltam. Viszont a linken nem találtam képeket :(


    

kawa550 95790 2015. május 30. 23:17   Válasz erre: 95776
Mert amikor az ember a fix állandó 12V vezetékét vágja el, hogy csoki nélkül fixen a csatlakozóhoz forrassza, akkor okos dolognak tûnt hogy ne érjen hozzá semmihez, fõleg ha kicsúszna a kezembõl és mondjuk beesne a mûszerfal mögé. Biztos vannak bátor szakik, akik nem vennék le, meg okos és türelmes szakik, akik inkább a biztosítékát keresnék meg és azt húznák ki, de én nem ilyen vok, csak megyek elõre mint a homály.:))))
    

Karex 95789 2015. május 30. 22:22   Válasz erre: 95774
�Minél magasabbat?
Még készül, nem itt lesz, de a készülõ oldalam: http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmbazar/index.html
pillanatnyilag itt látható, van kép bõven.
Megtalálod a jófogáson, és pár egyéb oldalon is.
    

dinnyemag 95788 2015. május 30. 22:17  
...

    

dinnyemag 95787 2015. május 30. 22:15   Válasz erre: 95785
Persze, hogy az! Leömlõtsikálnijó:-)
Az AC olyan volt, ahogy elvárja az ember. Hatalmas buli, kifogástalan hangminõség, minden amire emlékeztem a 24 évvel ezelõtti koncertjükrõl. Az új lemez bemutatása nagyon diszkréten a jól bevált nóták között elszórva. Szóval újból nagy élmény, 100 ezer ember énekel velük és a világ összes sörét megitták közben. Ha nem akartál elmenni a büféig, csak várni kellett fél órát és megjelent egy- egy ürge a hátán hordó sör és ott csapolta séta közben:-)) És Angus nyomott egy olyan gitárszólót a ringen, hogy felért egy külön koncerttel. Állítólag 24.-ik ezzel a tudással. Nem tudom elmesélni. El KELL menni a koncertjükre:-)))
    

Kilos 95786 2015. május 30. 21:40   Válasz erre: 95785
Srácok bocs, ha elindítottam valami járványt a keverékképzésben! :))))))

0-0 -val kezdtem de rendesen kékültek a leömlõk a toroknál. Most 10-10 a beállítás, szépen jár a motor, gondolom az eddigi hidegebb idõknek köszönhetõen, nem kékülnek a csövek, de ha Tibinek beválik a 16-16 akkor még dúsítok rajta.

Irjátok majd meg a fogyasztás alakulását is, mert az állítások utáni CO mérés eléggé problémás, hiszen nekem még állványos fúróm sincs! :))))
    

lendvai 95785 2015. május 30. 21:09   Válasz erre: 95783
Dezsõ, ez a leömlõsikálás nálad valami terápiás dolog? :-))))
Én is belekontárkodtam a keverékképzésbe, a 11-24-et módosítottam 16-16-ra, majd elmentünk cirka 200km-t. Lehet, hogy csak érzéki csalódás, de mintha simábban járna a blokk. A leömlõket szemmel tartottam, nem kezdett el kékülni amelyiknél 24-rõl 16-ra állítottam az értéket. Szóval eddig úgy gondolom marad a 16-16. :-)
Dezsõ, mesélj már az AC/DC-rõl! Láttam egy felvételt a youtube-on, meglepetten tapasztaltam, hogy nem csak a ritmusgitárost váltották le, de a dobok mögött is Chris Slade ült! :-) Phil Rudd Új-Zélandon várja a bérgyilkosos ügyének a végkimenetelét. Szar ügy...
    

Kilos 95784 2015. május 30. 15:23   Válasz erre: 95783
Kíváncsian várom a tapasztalatokat! :)

Ha megálltok útközben pihenni, akkor is állíthatsz rajta ha feltûnõ eltérést tapasztalsz. Most már lesz mihez viszonyítani.

    

dinnyemag 95783 2015. május 30. 15:06   Válasz erre: 95722
Szia Laci!
C1-15, C2-17. A másodikat feljebb engedtem 25-re. JBX szerint ez még normál eltérés. Persze esik az esõ, próbakör ma nincs, de holnap szép idõ lesz, megyünk Bodensee-hez virágokat pislogni, bõ 300 km, majd jelzem, ha van valami változás. (leömlõket ma lesikáltam, tiszta lap:-)))
    

Kilos 95782 2015. május 30. 13:40   Válasz erre: 95781
Zoli, ugyanaz az USB-s töltõ vezeték van hozzá, mint a rádióhoz, de hogy milyen idõközönként kell tölteni az akksiját azt nem tudom. Gondolj bele, attól merül, hogy néha egy pillanatra megnyomsz rajta egy gombot. Ha menet közben nem fogsz rá valamelyik gombra, akkor a nyomkodások számától függõen kibír talán még két hetet is. :))))
    

tulok99 95781 2015. május 30. 12:54   Válasz erre: 95779
és azt is kell mindig töltögetni? milyen töltõ kell hozzá? minden usb-s?
    

tulok99 95780 2015. május 30. 12:51  
Tibi! köszönöm a kötelezõ olvastmányt!!!
    

Kilos 95779 2015. május 30. 12:45   Válasz erre: 95778
Zoli, saját akksija van a távirányítónak, fél perc alatt fel és leszerelhetõ, ha nem akarnád a mocin hagyni.

    

tulok99 95778 2015. május 30. 12:39   Válasz erre: 95769
Laci! ennél a távirányítós változatnál mi újság van a markolatra erõsített távirányítóval? õ honnan kap tápot? saját akkuja van? tetszik nagyon ez a megoldás!
    

tulok99 95777 2015. május 30. 12:36   Válasz erre: 95772
biztosan van hitvány kékfogas cucc a piacon, de azért több motoros társam, aki használja a rendszert elégedett vele, és vannak köztük no name kínai szettek is. második szezonban sem volt gond sem az akksival, sem mással. de amúgy a normálisabb motyók akkuja eleve hátul középre megy a sisakba, hogy ne húzza a motoros fejét oldalra a súlya, és egy pár centis kábellel van bekötve, ennél fogva könnyedén cserélhetõ.
    

tulok99 95776 2015. május 30. 12:34   Válasz erre: 95775
Séf bácsi! rádió szereléshez miért vetted le az akkusarut?
    

kawa550 95775 2015. május 30. 09:40   Válasz erre: 95761
Rádió szerelés okán levettem az akkusarut, erre a zállat körülnézett hogy mi ehetõ a motortérben. Utána miközben én forrasztgattam, a hónom alatt benyúlva csak a kormányt, a mûszerfalat meg egy OBI számlát kóstolt meg. Néha már azt hiszem, hogy tényleg nem is éhes csak simán rosszalkodni akar. :))))
    

Morchibald 95774 2015. május 30. 06:55  
Szeretnék egy magasabb, Túra szélvédõt beszerezni, valakinek valami ötlet? Hol érdemes nézelõdni, vagy esetleg konkrét webáruházcím. Köszönöm!

    

t0mmy 95773 2015. május 30. 04:25   Válasz erre: 95768
ilyen oldaldobozról lenne szó (gyári yamaha), sajnos nem tudom oda próbálni (postáznák nekem)
    

galoscsabus 95772 2015. május 29. 23:31  
Lehet szép, jó, modern, dizájnos, stb... egy kékfogas kommunikáció.
De, hogy a Starcom után ilyen töltögetõs bizbasz nem lesz többé a birtokomban, az hundertprocent :-)
Persze Vandis problémájára nem megoldás, de az egy motoron utazóknak nem tudok jobbat elképzelni.
A Scala eleinte bírt egy egész napot, telefonnal, zenehallgatással is.
Fél év múlva már csak beszélgetve.
A második szezon vége felé már úgy sem, délután tölteni kellett.
Ráadásul kezdtek behalni a hangszórók bennük, a cseréjük nem volt egyszerû.
A Starcomnál a táp a motorról érkezik, nincs konnektorkeresés a benzinkútnál, vagy a szálláson emiatt.
Mi den modulja pikk-pakk cserélhetõ (ha szükséges), de az eddigi 7 év alatt egy headset-et kellett cserélni kábeltörés miatt.
Hangerõ, balansz, érzékenység precizen állíthatók.
A hangszórói a méretükhöz képest nagyon jó hangminõsévet adnak, akár élõ beszéd, akár zene szól.
Pedig egy "kõbaltáról" beszélünk..... ;-)
    

tudike 95771 2015. május 29. 23:15   Válasz erre: 95761
Mûszaki beállítottságú a szentem...:)))
    

yamatomo 95770 2015. május 29. 23:11   Válasz erre: 95767
Vox AC 30-ast kurkásztam 20 évvel ezelõtt egy vidéki kultúrház leselejtezett cuccai közül. Csöveket cseréltem benne és tökéletes volt. Herfli alapnak használtam. 15.000 Ft-ért vettem,majd évek múlva 120.000-ért vitték el... :))) A legjobb erõlködõ a Fender Twin Reverb után.
    

Kilos 95769 2015. május 29. 23:00   Válasz erre: 95762
A szivacsos mikrofon ellenére sem tudtam úgy beállítani a VOX funkciót, hogy használható legyen. Vagy bekapcsolt a zajra vagy nekem kellett annyira kiabálnom s sisakban, hogy a nejem a hátam mögött hallotta amit mondok - akkor meg nem kell a rádió. A bal kéz mutató újra kihelyezett PTT gomb megoldotta a gondot, de hamar elegünk lett a vezetékekbõl.

Vandis, a 100 m hatótáv akkor elég ha a partner ott ül a hátad mögött. A bluetooth-s Intercommal 1000 m-ig kommunikálhatsz. Képzeld el ha egy forgalmas útkeresztezõdésnél lemarad a párod és csak a következõ lámpánál 5-600 m-rel késõbb veszed észre mert közben a forgalmat kell figyelned, Õ meg a nagy igyekezetben, hogy utolérjen a körforgalomból egy másik kihajtón jön ki és csak jóval messzebb tud megfordulni. Apró hiba de már el is vesztettétek egymást pedig lehet, hogy csak pár száz méterre vagytok egymástól. Amit én használok Intercom az utason kívül még 3 másik motorossal is tud kapcsolatot létesíteni és a bal oldali markolatról kapcsolható. Vezeték nuku. Az akksija az egész napos motorozásokat eddig simán bírta pedig volt olyan, hogy reggel 5-tõl este 8-ig mentünk. Ez a páros változata, nektek ez lenne az igazi megoldás: http://www.ebay.com/itm/2x-Motorcycle-Motorbike-Interphone-Bluetooth-Intercom-Headset-Remote-Control-1KM-/251739276309?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a9cd48415
    

tulok99 95768 2015. május 29. 22:27   Válasz erre: 95755
oldaldoboz és annak tartója fogja elárulni... próba a legbiztosabb. szerintem nem egyformák a doboz méretek, formák, konzolok kialakításai márkánként...
    

tulok99 95767 2015. május 29. 22:25   Válasz erre: 95754
a Vox egy nagyon híros hangszergyártó cég is volt régen, életben tartják büszkeségbõl, de mág régóta a marshall tulajdona, csak egy trend miatt fenntartott b vágány. amúgy viszont használtam a termékeiket régebben, és nagyon is jók!

hülyeséget félretélve a vezetékes megoldást motoron és autóban egyaránt el kéne szerintem felejteni. amit Tibi lejjebb megfogalmazott, ne menjünk vissza az õskorba... én in most fogok rendelni bluetooth sisakbeszélõt, de ezt a pmr, meg vezetékes dolgot ingyen sem tudnám a magaménak érezni. több emberrel beszéltem aki használ bluetooth-os megoldást, túramotorosok közül mindenki elégedett volt vele, márkától és árfekvéstõl függetlenül. e-bay-en elég barátságos áron be lehet szerezni. ha érdekel, akkor keresünk egy konkrét típust, és rögtön kérek egy szettet neked is!
    

Koral83 95766 2015. május 29. 22:13   Válasz erre: 95748
Megkaptam a 4TX használati útmutatóját, köszönöm.
    

Karex 95765 2015. május 29. 21:50   Válasz erre: 95763
100 m hatótáv az olyan mintha nem is lenne.....
500m.es kínai tökéletesen mûködik ( http://www.ebay.com/itm/2-x-1000M-Bluetooth-Interphone-BT-Intercom-Motorbike-Helmet-Headset-FM-Radio-/261347314720?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd9838c20) nagyon jó a hangszórója, vékony, párnás kivitel.
A hatótáv épp elég, néha kapcsol csak szét.
A korábban említett 1000m-es kicsit zajosabb, olyan mintha a zajszûrõ kikapcsolásával nyújtották volna a hatótávot, és még az aksija sem bírja addig mint a másik.
Általánosan figyelni kell a füles pozíciójára, mert ha nem jó helyen van, nem hallasz menet közben, és még a fülön érezhetõ kis nyomás is fájdalmas pár 100 Km után.
Birkát ne engedd a füles közelébe, mert azért a hangszórók és az egység között zsinór van! :DDD

    

Vandis 95764 2015. május 29. 21:16   Válasz erre: 95758
:)
Nálunk a kutyák rágtak meg ezt-azt, de azokat a cuccokat utána már nem lehetett megjavítani :)
Ellenben a kutyákat igen. Nem tudom, birkánál van-e ilyen lehetõség.
    

Vandis 95763 2015. május 29. 21:12   Válasz erre: 95762
Hm..
100 méteres hatótáv egyébként szerintetek elég? Mert nekem így tapasztalat nélkül épp elégnek tûnik, aztán lehet, hogy gyakorlatban ez a távolság hamar kimerül. Figyelembe véve, hogy kifejezetten együtt szeretnénk motorozni, lévén, hogy az uram teljesen kezdõ, úgyhogy nem lesz elhúzás-lemaradás.
    

galoscsabus 95762 2015. május 29. 20:31   Válasz erre: 95756
Nem feltétlen van így.
A Scala Rider is vox funkciós és tökéletesen mûködött.
Azért van rajta a szivacs bunda, hogy kiszûrje a szélzajt.
Úgy tudom van belõle olyan is, amelyik tudja a két motor közti kommunikációt is, 1-2 száz méterig.
    

Fido71 95761 2015. május 29. 20:10   Válasz erre: 95758
Mi a mienknek nagyon okosan nem mutattuk meg, hogyan nyílik a motorháztetõ... ;)
Ha a Tietek igy is megrágta, akkor az nem birka, hanem zsiráf. :))))
    

Petike88 95760 2015. május 29. 19:52  
Jöttem hazafelé késõ délután Budapestrõl Szolnokra. Innen volt valaki 4TX fekete-szürke talán? Együtt jöttünk Pilisig, ott már kifogyóban volt a nafta. FZ-6-tal voltam...
    

Kilos 95759 2015. május 29. 18:43   Válasz erre: 95758
ÁÁÁÁÁ, nem is nevettem fel hangosan! :))))))))))))))))
    

kawa550 95758 2015. május 29. 18:41  
Kérdés a mûszaki xexcijjónak: volt már valakinek autón olyan, hogy a gyújtáskábelt megrágta egy birka? :-)))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118