yamatomo | 95757 | 2015. május 29. 15:41 | Válasz erre: 95755 |
Szia! Nekem is hasonló magasságban van a kipuffom,és simán elfér a 900-ason a doboz. Az igaz,hogy gyári dobozszett van fent,a gyári konzolokkal.
|
Kilos | 95756 | 2015. május 29. 15:07 | Válasz erre: 95754 |
A VOX funkciót motoron felejtsd el, mert a szélzajra is bekapcsol, folyamatos adáson lesz, igaz csak addig amíg az akksi le nem merül (kb. 1 óra) |
t0mmy | 95755 | 2015. május 29. 15:00 |
Sziasztok! Szerintetek ide még elférne oldaldoboz (a kipuff miatt)? ![]() |
Vandis | 95754 | 2015. május 29. 14:46 |
Sziasztok! Köszi a tippeket a kommunikációra! Még azért dilemmában vagyunk. Minden esetre jól körül kell nézni, mielõtt vásárol az ember, mert rögtön sikerült ráakadni egy olyan PMR rádióra, ami nem olcsó, viszont drága, a hirdetésben azt írják, hogy milyen fasza a motorosoknak, hogy nem kell nyomkodni, mert VOX funkció van rajta, majd alatta a vásárlói hozzászólásokban látom, hogy a VOX funkció éppen csak a headsettel nem mûködik. De azért a hirdetést nem írják át, hátha valaki nem görget lejjebb. (Arról nem is beszélve, ha valaki azt sem tudja mi az a VOX, nekem pl. eddig egy német nyelvû TV csatornán kívül nem sokat sejtetett.) |
Kilos | 95753 | 2015. május 29. 13:34 | Válasz erre: 95748 |
Ha sikerül beszkennelni a 900-as útmutatóját, én is kérnék egy példányt.
|
Zozz | 95752 | 2015. május 29. 13:14 | Válasz erre: 95697 |
Hello! Én ilyen beszélõt vettem: http://www.ebay.com/itm/2x-BT-Motorcycle-Helmet-Bluetooth-Headset-Motorbike-Intercom-Headset-1000M-/281087761926?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item417222de06 Telefonnal, ilyesmivel még nem próbáltam, csak intercomnak használjuk. Kiváló a hangja, egyszerû kezelni vastag kesztyûben is, és van benne FM rádió. :) Sajnos szombaton kiderült, hogy jól birja az egész napos esõt is. 8-10 órát bir egy töltéssel. |
aramo69 | 95750 | 2015. május 29. 12:32 | Válasz erre: 95748 |
Elõre is nagyon megköszönném!!!!! Hogy jutna el hozzám? nagy terjedelem?
|
aramo69 | 95749 | 2015. május 29. 12:29 | Válasz erre: 95746 |
"ácsi kollégák" :) Nekem tavaly kontakt hiba vooot az órába. (km) És úgy közölte a Tádém velem a hibát, hogy dobálta a km-ó mutatót. :) Tehát, hibát közölt. :)))))) Úgy ahogy a VVlaci írja. Kontakt. Egyébként igaz, a fores mérõ közli a hibát. :))) A szakirodalom szerint. :)))
|
lendvai | 95748 | 2015. május 29. 12:21 | Válasz erre: 95747 |
A kontakthiba valószínûségével én is egyetértek. Mellette itt szeretném felhívni a 4TX és 900-as tulajdonosok figyelmét, hogy amennyiben igény van rá tudok magyar nyelvû használati útmutatót prezentálni. A 4TX-é Word formátumú, a 900-asét a motorral kaptam, mivel magyarországi vásárlás és én vagyok a második tulaj, így nem kallódott el, a km-óra sem indult még el visszafelé. :-) Azt mondjuk még be kell szkennelnem, de némi nógatásra szerintem rászánom magam. :-))) Pü-ben jelezze, akinek szüksége van rá, mivel nyilvános fórumra a szerzõi jogvédelem miatt nem akarom felrakni. :-) Sose lehet tudni mikor csap le rám a Yamaha terrorelhárító alakulata. :-) |
VVLaci | 95747 | 2015. május 29. 11:54 | Válasz erre: 95740 |
Igazságod vagyon a villamos km-órával, de a hibajelenség véleményem szerint vezeték-kontakt probléma!
|
lendvai | 95746 | 2015. május 29. 11:40 | Válasz erre: 95739 |
Ácsi kollégák, mielõtt még városi legendává válna ez a tévedés: a 4TX a hibát a fordulatszámmérõn közli, nem a kilométerórán vagy a sebességmérõn. Lásd a használati utasítás ide vonatkozó része.
![]() |
lendvai | 95745 | 2015. május 29. 11:39 | Válasz erre: 95734 |
A hengerenkénti CO méréssel nem lenne gond, ha nem csak a szervizkönyv 3-18 oldalán szerepelne az a két csavar a leömlõkön, ahová a tesztert csatlakoztatni lehet. Persze minden megoldható, M6 menet a leömlõbe és lezárni két csavarral, de a fene se akar azért furkálni, hogy életében egyszer megméresse és beállíttassa a CO-t sebészi pontossággal. :-) Ez a nyers blokk arra való, hogy rázzon és vibráljon, ha meg a flappantyút kivágtuk a francba akkor ne foglalkozzunk a környezettudatossággal ilyen szinten. :-) Mivel elég széles tartományban állítható az érték valószínûleg az én eltérésem sem jelentõs, talán egyszer kipróbálom milyen akkor, ha egyforma. :-) Mert kíváncsi vagyok, mint a macska. :-)
|
aramo69 | 95743 | 2015. május 29. 11:31 | Válasz erre: 95741 |
De ha az Egyenlítõ felé vennéd az irányt, a 10w 50 is jóóóóó... :)
|
aramo69 | 95742 | 2015. május 29. 11:29 | Válasz erre: 95741 |
A 10w 40 tuti jó! A hogy VVlaci írta, az olaj márkája már a pénztálcádon múlik. :)))
|
skunk | 95741 | 2015. május 29. 11:24 |
Köszi az infót az olajcserével kapcsolatban. Persze azt okosan nem írtam hozzá hogy 2001 es kiadású 4tx rõl van szó. Tehát 10w 40 es a megfelelõ így is? Bocsi a bénázásért. Üdv |
aramo69 | 95740 | 2015. május 29. 11:08 | Válasz erre: 95727 |
VVlavi! :) Az én 4tx emen nem mechanikus. :))))))))))))) Ott hibát közöl a Tádé. :)
|
aramo69 | 95739 | 2015. május 29. 11:05 | Válasz erre: 95716 |
Hibát jelez a Tádéd! :))) (akár üzemanyag, levegõ, kontakt.....)
|
aramo69 | 95738 | 2015. május 29. 10:58 | Válasz erre: 95688 |
Sziasztok! Ez így van. "pár éve én is csak Conti Roadattackot használok. Tapad, de fogy is... :))))))))))))
|
Muju | 95737 | 2015. május 29. 10:51 |
Sziasztok tádèsok! Eddig azt hittem, milyen faxa a TDM-el kanyarogni, meghogy mennyire elsiklik a rosszabb minõsègû utakon.... Be is kakkantott az egyik teló szimeringem. Fogtam oszt szèjjelszedtem,kitakarítottam új olaj meg új szimering persze mindkèt szárban. Összeraktam, kipróbáltam.. NA MOST lett igazán baba!!!!! Ember nem hinnè a külömbsèget futómû ès futómû között. |
VVLaci | 95736 | 2015. május 29. 10:48 | Válasz erre: 95735 |
10W-40-es 4T olajat. Hogy melyik gyártóét veszed, az pénztárca és ízlés kérdése. Arra figyelj, hogy az olajat 2 helyen kell leengedni, majd mindkét nyílást vissza is kell zárni, mert a beöntött mennyiség a padlón landol!!! (saját példa alapján! ) |
skunk | 95735 | 2015. május 29. 10:45 |
Szép jó napot az uraknak! Ajjaj ég a búrám, hogy ilyen banális kérdésem van, de hála azú PR3 as gumiknak villámgyorsan olajcserére érett a gép és férfiasan beismerem, hogy nem tudom mi is lenne a jó választás. Ha vki esetleg hozzászólna hogy pontosan milyen fajta és típusú olajat ajánl és hogy esetleg mire kellene fokozottan figyelnem, megköszönném. Üdv: Zsolt |
Kilos | 95734 | 2015. május 29. 10:16 | Válasz erre: 95731 |
A vaktában hozzányúlásnak én sem vagyok a híve de, azt tudom, hogy amit el tudok állítani, azt vissza is tudom állítani ha nem jönne be a dolog. Sztem ez igaz az állítócsavarokra is. :)))) Teljesen igaz, (épp ezért kell idõnként ellenõrizni és szükség szerint állítani) hogy e beállítási lehetõség a gyártási pontatlanság miatt és a használatból eredõ kopás miatt elõálló különbségek kiküszöbölésére van. Eddigi tapasztalat szerint a japán gyártástechnológia már eljutott arra a szintre, hogy tudjon azonos méretû alkatrészeket gyártani. Annak is nagy a valószínûsége, hogy a kezdeti pici eltérések a bejáratódással még tovább csökkennek. Nem lehet kizárni, hogy egy 30 - 40 ezret futott motornál a gyártási pontatlanság "elkopik" és a befecskendezést akár egyformára is lehet állítani. a +128 és -128 közötti beállítási lehetõség annyira finom hangolást tesz lehetõvé, hogy plusz-mínusz 5-10 egység eltérést mérni sem lehet. Sztem a 900-as jó beállításához a szívócsõ szinkronizálás csak fél megoldás, mindenképpen szükséges a befecskendezés beállítása is hozzá. Ha hengerenkénti lambda-szondás szabályozás lenne, akkor az megoldhatná ezt a problémát. A CO mérés nem rossz megoldás, de a két leömlõ összekötése miatt a kipufogógázok keverednek, ezért az eredeti leömlõkkel nem lehet megoldani. A kipufogógáz emisszió függ a motor hõmérsékletétõl, a fordulatszámtól és a terheléstõl is. A motor járása közben a CO nem állítható ezért nem lehet biztosítani a hengerenkénti mérés pontosságát, csak akkor ha kettõ CO mérõt használsz - na most nekem itthon egy sincs! A leömlõk hõmérsékletének a mérése a legkönnyebben megvalósítható megoldás ami kellõen pontos információt adhat a beállítás jóságáról, igaz a keverék minõségérõl nem, de azt már mérheted CO mérõvel és ha kell egyformán dúsítasz vagy szegényítesz rajta. Tibi, most már fel van írva: C1 - 11, C2 - 24, ide bármikor visszaállíthatod! :)))) Az én TáDéM - on feltûnõ különbség volt a leömlõk színében, ezért kezdtem el ezzel "vaktában" foglalkozni. Most egyformának tûnik és talán még jobban is megy és 4,3 - 4,5 lirerrel megelégszik. Ha meg vagy vele elégedve a tiéddel semmiképpen se bántsd, talán nincs is olyan szerviz ahol a CO hengerenkénti beállítását jól el tudnák végezni. |
VVLaci | 95732 | 2015. május 29. 09:03 | Válasz erre: 95729 |
Fidó, minek ahhoz link??? :-)))))))))))))))) Szemre, tûreszelõvel!!!! :-))))))))))))))) |
lendvai | 95731 | 2015. május 29. 08:34 | Válasz erre: 95722 |
Megnéztem a CO értékeket, nálam a C1 henger 11, a C2 24 értéken van. A két leömlõ egyforma és nincs lilás elszínezõdés. A csatolt linken viszont ott van, hogy általában eltérés van a két henger értéke között, kb. 10. Gondolom ez a gyártási eltérések miatt lehet, és azt is feltételezem, hogy a beállítás közben mérik a CO koncentrációját a kipufogógázban. Hacsak meg nem gyõznek róla én nem vagyok biztos benne, hogy gázelemzõ mûszer nélkül érdemes piszkálgatni az értékeket és hogy mindenképpen egyformának kell lennie. A lilább leömlõnél lehet, hogy szegényebb a keverék, azt meg lehet próbálni dúsítani, de én a magam részérõl nem nyúlnék hozzá vaktában. Már csak azért se, mert elég volt a részemrõl az, hogy eltekergettem a szinkronnál az 1-es henger állítócsavarját. :-))) Még annak is utána kell majd néznem, hogy annak milyen hatása lett. :-))) |
Karex | 95730 | 2015. május 29. 08:16 | Válasz erre: 95716 |
Azért ehhez kell még pár infó! Mikori motor, milyen mûszerekkel! Digitális vagy mechanikus km órás? Végképp összevesztem az oldal keresõjével, ezért aki jobban tudja kezelni, megkereshetné azt a HSz-t ami a digitális óra ugrálásáról szólt, milyen hibát jelez. :DDD |
Fido71 | 95729 | 2015. május 29. 05:48 | Válasz erre: 95728 |
Hááát, ha van róla egy linked, nekiugranánk... :)))))))
|
VVLaci | 95728 | 2015. május 29. 00:31 | Válasz erre: 95726 |
Ez azért már túlmegy minden precízkedésen! :-))) A vezérmûtengely bütykein nem akartok reszelni?????? :-)))))))))))))))))))))))))))))) |
VVLaci | 95727 | 2015. május 29. 00:29 | Válasz erre: 95716 |
A km-óra mechanikus a 4TX-en. Vajon mi hajtja állóhelyben????
|
Kilos | 95726 | 2015. május 28. 22:23 | Válasz erre: 95723 |
Az elején egy infrahõmérõvel álló helyben, kissé emelt fordulaton méricskéltem a leömlõk hõmérsékletét és én is ilyen 15-30 fok közötti eltéréseket mértem, de nagyon változó volt és nem igazán volt megbízható. A hõmérõ csak 650 fokig mér, az nagyon hamar megugrotta. Jobb volt a beállítás változtatása, és a Fido által is javasolt technológia ötvözése. :)))) A lényeg, hogy a befecskendezés mennyiségének eltérése a teljes fordulatszám tartományban fennáll, ezért nem elég csak jól meghajtani, és nem elég csak a szívó oldalon szinkronizálni. A hengerek teljesítményét kell egyformára belõni. |
dinnyemag | 95725 | 2015. május 28. 22:10 | Válasz erre: 95722 |
Köszi, ezt még megnézem! Nem tûnik ördöngösnek a dolog.
|
gabus | 95724 | 2015. május 28. 22:04 | Válasz erre: 95720 |
Szédszettem nagyon integrált a panel lehet müszerfal csere ?
|
dinnyemag | 95723 | 2015. május 28. 22:03 | Válasz erre: 95721 |
Ez lehet a titka:-))) Valami szenzorokat rakott a szaki a leömlõkre és ment egy próbakört, elején 15, mikor bemelegedett kb. 25 fokkal volt csak forróbb a jobb oldali. Arra jutott, hogy tudja a pitsa:-)) |
Kilos | 95722 | 2015. május 28. 22:02 | Válasz erre: 95719 |
Dezsõ! Nézd meg a benzin befecskendezés beállítását: ECU CO Mode http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=MODE_CO Ha nem egyformára van beállítva, akkor állítsd be. Az enyém most egyformán +10-re van állítva (eddig 0-ra volt, de kicsit dúsítottam rajta) szépen jár, jó a fogyasztás és egyforma a két leömlõ. |
Fido71 | 95721 | 2015. május 28. 21:56 | Válasz erre: 95719 |
Mondtam, Dezsõ! Húzni kell neki, majd akkor egyforma lesz az a két leömlõ... ;) |
dinnyemag | 95719 | 2015. május 28. 21:50 |
Vandis | 95718 | 2015. május 28. 21:50 | Válasz erre: 95716 |
Szia! En ugy tudom igy jelzi hogy vmi hiba van a rendszerben. Olyan jelzes ez mint a felvillano oajnyomas lampa, csak nem konkret hibat jelez, habem ki kell deriteni mi baja. |
sandryder | 95717 | 2015. május 28. 21:49 | Válasz erre: 95715 |
Hát én nem éppen hivatalos forgalmazótól vásároltam, hanem innét: premiumolaj.hu, errõl mi a véleményetek? |
gabus | 95716 | 2015. május 28. 21:39 |
Sziasztok! Nekem 4tx em van 4-5hó. ota táncol a kilomáter orám...150-360k/h most már üresben is és most vettem észre hogy számláljais a km/h is ami szar kb 3 szorosa hamar meg kerülöm így a földet idén ami sokk mi lehet a baj ? |
csokabi | 95715 | 2015. május 28. 21:36 | Válasz erre: 95714 |
Szerinted mennyire lehet nehéz egy ilyen hologramos matricát hamisíttatni? Szerintem gyerekjáték, ha megvan hozzá az ismeretséged. Hivatalos forgalmazótól kell vásárolni és akkor valószínûleg nem lesz gond a termékkel.
|
sandryder | 95714 | 2015. május 28. 21:18 | Válasz erre: 95713 |
Csatlakozom a véleményedhez, mert én is Motult majd Repsolt cseréltem a blokkban, és mindkét olaj tökéletes választás.Bár a Motul-nak is van full szintetikus változata, ami 7100 10W-40 jelöléssel van forgalomban, és lehet hogy a következõ ez lesz, mert hologrammal védik a hamisítványtól, a Repsol-nál viszont bizonytalan hogy az eredeti olajat veszed-e meg. |
lendvai | 95713 | 2015. május 28. 20:17 | Válasz erre: 95706 |
Én használtam Motul 5100 10W-40 félszintetikust, jól megvolt vele, meg Repsol Moto Sintetico 10W-40 full szintetikust, azt is szerette. A jelenlegi gépben is Repsol full szintetikus van, ha már fejlõdik a tudomány haladjunk vele. Én a magam részérõl nem hiszek azokban a véleményekben, hogy ha egy motort ásványi, vagy félszintetikus technológia korában fejlesztettek akkor olyan olaj kell bele. A viszkozitás fontos, a szintetikus meg többet bír, mint az ásványi vagy a félszintetikus. De ártani a félszintetikus sem árt, csak ha már van újabb, akkor miért ne. :-))) Arra kell még figyelni, hála a XXI. századnak, hogy ne legyen hamisítvány.
|
scopy | 95712 | 2015. május 28. 20:17 |
Csajok! Közkívánatra, mivel borzasztóan aggódtatok a TEPSI ÉPSÉGEM és Elnök úr állaga miatt, a merev mellsõ szárnyakat (lábtartókat) lecseréltem felhajthatóra. Jobb. Igazatok volt. Viszont én álló helyben szoktam úgy leszállni... Igaz Kicsi-Teca? :-)))) Fénykép nuku buzerátor teló |
Kilos | 95711 | 2015. május 28. 20:07 | Válasz erre: 95697 |
Harmadik éve használok ilyet: http://www.ebay.com/itm/2-x-BT-Bluetooth-Motorcycle-Helmet-Interphone-Intercom-Headset-1200M-6-Riders-/151484048229?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2345272365 Az utas mellett telefon és még 4 másik kapcsolat ami lehet akár a felszerelt navigáció, akár másik motoros a csapatból, esetleg mp3 lejátszó, és mind ez 1000 m-ig tisztán, biztonságosan vezeték nélkül. Ez a ferde antennás tuti, hogy jó, nekem bevált. Elõtte próbáltam vezetékest, de meguntam a fejrángatást és a forrasztgatást, pláne, hogy egy 10 napos túrára nem viszek magammal forrasztó készletet és már a második napon szakad! próbáltam pmr- rádiót is. A rádiót én belsõ zsebbe tettem és a kabát újján kivezettem és a mutató újjamra tettem a PTT gombot, így a kormány elengedése nélkül tudtam adni. Nem volt rossz, de a vetkõzésnél mindíg belegabajodtam a sok madzagba, ami szinte körülvett. maradok a vezeték nélküli megoldásnál. |
csokabi | 95710 | 2015. május 28. 19:54 | Válasz erre: 95701 |
Szeva Béla, az elõzõ kommentem után írtam egy pár soros emailt az NKH-nak, mert már engem is érdekel, hogy hogyan állnak hozzá a dologhoz. Ha megjön a válasz, akkor közzé teszem itt. Gondolom csak hetek, hónapok kérdése...:) |
Kilos | 95709 | 2015. május 28. 19:52 | Válasz erre: 95677 |
Azt hallani, hogy leáll a motor és látható, hogy húzza a kuplungot, tehát nem lehet más mint, hogy beállt a hátsó kerék csapágy! :) Vagy nagyon nincs toppon a srác és ijedtében állóra fékezi a hátsó kereket! - de ezt nem szeretném feltételezni! :))) |
Fido71 | 95708 | 2015. május 28. 19:47 | Válasz erre: 95682 |
Akkor nem azt az oldalt tölti be, amit nekem... Nekem csak Euró van: 1, 2, 3Kétágyas szobaigen85 € / nap95 € / nap- 4Superior kétágyas szobaigen85 € / nap95 € / nap- 5, 6, 7, 8Dupla ikerigen85 € / nap95 € / nap- 9Háromágyas szobaigen100 € / nap110 € / nap- 10, 11Szoba 5 helyenigen130 € / nap150 € / nap- |
Tomchy | 95707 | 2015. május 28. 18:48 | Válasz erre: 95706 |
Fekete Motul 5100 10W-40 szereti. https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production/images/distributions/picture_2s/36181/big/5100_10W40_1QT_MA.jpg?1402341346 |
Morchibald | 95706 | 2015. május 28. 18:46 |
szóval ha már a gumikérdés letudva, akkor jöhet az olaj.Ki milyen olajat használ?
|
Morchibald | 95703 | 2015. május 28. 17:30 | Válasz erre: 95693 |
A motor neve volt Sophia. Az eladó megpuszilta mielõtt elhoztam. Szerintem igazán szerette. |
sandryder | 95702 | 2015. május 28. 16:39 | Válasz erre: 95687 |
Nekem is a fórumtársak ajánlották ezt a motorgumi webáruházat (www.revolutionmotor.hu), ahol most szereztem be a Misi PR4-et, aminek a nedves tapadása verhetetlen a konkurens márkák között, és az országban itt a legkedvezõbb az ára.
|
PalmBela | 95701 | 2015. május 28. 16:18 | Válasz erre: 95696 |
Ha kezemben lesz minden papír, én is ezt fogom elõször tenni... Nagyon nem aggódok. Mink ilyen drótnélkülit használunk! 100ig jó, aztán már nagyon zajos! Könnyen kezelhetõ, Egy napot nekünk is kibír, de még nem volt igazi hosszú távú teszt. https://www.louis.de/artikel/sena-smh5-universal-dual-doppelset/10004547?list=79346089 (Nászajándékba kaptuk, ennyi pénzt nem költöttem volna rá) |
lendvai | 95700 | 2015. május 28. 15:30 | Válasz erre: 95697 |
Nekem drót nélküli tapasztalatom van, Interphone F3-at használunk, elégedettek vagyunk vele. Egy napot kibír egy töltéssel úgy, hogy a telefon is rajta lóg. De ahogy néztem mostanában mintha elszálltak volna az áraikkal. Vagy rég vettem. :-) Drótossal nincs tapasztalat, magamat ismerve elsõ nap tépném ki aljzatostul a fejemen a sisakkal. :-) És van, aki azt mondja neki áldás az a pár óra csend, így nem használ ilyet. :-)))) |
Petya1988 | 95699 | 2015. május 28. 15:11 | Válasz erre: 95698 |
Az kimaradt, hogy most volt rajt gázállás érzékelõ szenzor csere garanciában. Azt mondták ez nem okozhatja a hibát. Kevés vagyok egy szakszervízzel való veszekedéshez.
|
Petya1988 | 95698 | 2015. május 28. 15:08 |
Sziasztok! Adott TDM 900 2003-ból. 24 ezer km van a motorban. Mûszaki jellegû kérdésem lenne. Hidegindításnál a jobb oldali henger sokkal késõbb indul el. A gyertyát cseréltem (nem volt indokolt az állapot alapján) A csatlakozókat a gyújtás környékén átpucoltam, kontakt sprayt-t is kaptak. Továbbra is fenn áll a hiba. Nagyon zavar, valakinek volt ilyen baja?
|
Vandis | 95697 | 2015. május 28. 14:46 |
Sziasztok! Szerintetek érdemes ilyent venni kommunikációnak? http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=932831 Vagy az NCom jobb? Vagy más? Nem akarunk telefonálni, meg zenét hallgatni, csak egymással beszélni. |
csokabi | 95696 | 2015. május 28. 13:49 | Válasz erre: 95694 |
Én a helyedben már felhívtam volna az NKH-t, hogy õk mit mondanak. Náluk jobban senki sem tudhatja, hogy õk hogyan szeretik. Persze az ügyintézõ nevét és osztályát mindenképpen felírnám egy cetlire, hogyha mégis gubanc lenne, akkor legyen kire hivatkozni.
|
TIZ | 95695 | 2015. május 28. 13:18 | Válasz erre: 95692 |
Nekem is PR3 van fent és csak jót tudok róla mondani. Esõben én blokkolok le olyan szinten hogy nem tudtam még tesztelni a vizes határait :-)
|
PalmBela | 95694 | 2015. május 28. 13:03 | Válasz erre: 95691 |
Napot! Azzal nem is lenne gond, de most az NKH-hoz kell vinnem, mert honosításhoz, csak õk tudnak papírt adni. Azért köszi! |
Tomchy | 95693 | 2015. május 28. 12:50 | Válasz erre: 95687 |
Sophia-nak a motort hívják, vagy az elõzõ tulajt?
|
gezasz | 95692 | 2015. május 28. 12:50 | Válasz erre: 95687 |
Szia! Pilot road 3 van elõl nekem, szuper. Hátul Anakee 2. Szárazon tökéletes, vizes uton elmegy. Szerintem a pr3-4 jó választás
|
TIZ | 95691 | 2015. május 28. 12:43 | Válasz erre: 95653 |
nekem sportdob van fent, végül is megtaláltam az E minõsítést cak éppen nincs hozzá mûbizonylatom. Egy (nem Y) márkaszervíbe vittem vizsgáztatni, simán átment. Pedig ott be kéne mutatni a papírt, nem? Sztem a gép el sem hagyta a kereskedést...
|
Morchibald | 95689 | 2015. május 28. 10:17 | Válasz erre: 95688 |
:) Köszi! Nekem inkább a nedves tapadás lenne a lényeg, mert hogy-hogynem néha nedvesek az utak ;) |
Tomchy | 95688 | 2015. május 28. 09:54 | Válasz erre: 95687 |
Tdm klub, írországi chapter, velkám! :) Nekem Conti Roadattack 2 van fenn, tapad, de cserébe kopik is. |
Morchibald | 95687 | 2015. május 28. 09:39 |
istvan170 | 95686 | 2015. május 28. 09:27 |
Jó reggelt! Gumit kell vennem 4tx-re (150/70 17). Felmerült, hogy mostanában többen a 900-as gumijait rakták fel (160/60 17). Valaki ki tudna ebben okosítani? Elõny, hátrány? A gumis szerint nincs érezhetõ különbség viszont a 4tx-é egy elég kis szériás méret. Árban is mindegy, annyi, hogy akkor elõre is a megfelelõ párját kell választani.
|
VVLaci | 95685 | 2015. május 28. 08:51 | Válasz erre: 95681 |
A 3VD-nél is a helyére kell illeszteni a FÉM!!!füleket! :-))) |
aramo69 | 95684 | 2015. május 28. 07:51 | Válasz erre: 95677 |
Igaz Csabi!!! :) A foresmérõ pikk-pakk a nullára ment. Lényeg, hogy megszorult, de szerintem a hátulja. És ilyenkor hiába a kuplung. Ez lehet, fékmunka henger, tárcsa, csapágy, stb
|
aramo69 | 95683 | 2015. május 28. 07:38 | Válasz erre: 95674 |
Sziasztok. :) Ez tényleg defekt! Nézzétek, mit produkál a motor. A kuplungot is behúzta. Fizika. Egyébként én is jártam így T5 pancsival. De nem voooot tipli, mert nem tudott ekkora speedet. :))))))))))))))))))) Detto ugyan ez a motor mozgás defektnél.
|
fazakas66 | 95682 | 2015. május 28. 07:08 | Válasz erre: 95673 |
Nem látok én eurot csak lejt nem ugyanaz,vagy már a szemem is rossz:)) Ên 130 lejt fizettem 5 före 1apartmanért . |
kawa550 | 95681 | 2015. május 28. 06:57 | Válasz erre: 95678 |
�Nem egyforma és 3vd-nél nincs mire vigyázni. :-)))
|
scopy | 95679 | 2015. május 28. 06:00 |
Jé! Csabi! Szevasz brate! Pár szót írhatnál magadról ha lesz idõd! Ha még több, még is látogathatnál! Nagyon rég láttalak! (Úgy megveregetném a lapockádat!) :-))))))
|
scopy | 95678 | 2015. május 28. 05:56 |
Jól hergelt Sjanek- és mindenki! Grat a géphez, sok élvezetes gurulást! A service manualt gondolom az állandó ügyeletes linkelõnk :-) Lendvai Tibi - vagy valaki más - majd beteszi. Nem tudom, hogy egyforma-e à 900 és à 3Vd, de az elsõ kerék beszerelésénél vigyázz a sebességmérõ jeladó füleire! |
csokabi | 95677 | 2015. május 28. 05:56 | Válasz erre: 95674 |
Végig gondolva akár még igazad is lehetne, de a fordulatszámmérõ mégis a motorhiba felé löki a mérleg nyelvét. Nagyon gyorsan tér vissza a mutató nulla állásba és ott is marad. Tehát nincs normális tempója a fordulatszám esésének és az alapjárat szóba sem kerül. Na erre mit mondasz?:)
|
Kilos | 95674 | 2015. május 27. 22:33 | Válasz erre: 95672 |
Csabi. terhelés nélkül nem látszik, hogy légvesztett a kerék. Az a "halovány" guminyom is arra utal, hogy laposan gördült a kerék, nem csúszott.
|
Fido71 | 95673 | 2015. május 27. 21:57 | Válasz erre: 95650 |
Hol váltod Te az ájrót??? Az oldal 85 Eurót ír / szoba... :((( |
csokabi | 95672 | 2015. május 27. 21:50 | Válasz erre: 95669 |
Teljesen ép a gumija Laci. Látszik amikor odamegy a földön fekvõ motorhoz.
|
sjanek | 95670 | 2015. május 27. 21:22 |
Sziasztok! Most sikerült hozzájutnom egy 2003-as évjáratú 900-as mocihoz. Mivel az elsõ gumim cserés, a kerék kivételénél észrevettem, hogy meg kellene ejteni a keréktcsapágy szimeringek cseréjét is. Sajnos a gépkönyvben nem találok róla infót, és a benne lévõrõl sem tudom leolvasni a méretét. Tudna valaki segíteni? Elõre is köszönöm! |
Kilos | 95669 | 2015. május 27. 21:20 | Válasz erre: 95665 |
Sziasztok! Úgy látom húzta a kuplungot a szerencsétlen de, hiába. Nem állt be ez a motor, hátsó defektet kapott. A nagy sebesség miatt tudta tartani az elején, aztán egyre inkább elvesztette a gumi az oldalstabilitását és a végén már nem tudta tartani a srác. |
yamatomo | 95668 | 2015. május 27. 21:02 | Válasz erre: 95665 |
Szép estét! Nekem robogón szorult meg a dugattyú olyan 80-as tempónál...Azon meg ritka a kuplung. :))) Be is voltam xarva...fõleg persze a motor miatt. Aztán tényleg sokba került... |
zsotli | 95667 | 2015. május 27. 20:38 | Válasz erre: 95665 |
Anno a krossz 6 nyélen aszfalton fõtengelycsapágy miatt vágott a földhöz. Mire rányúltam a kuplungra már félig feküdtem, utána meg gyõztem lerugdosni magamról hogy maradjon valami a csizmából.
|
kawa550 | 95666 | 2015. május 27. 20:36 | Válasz erre: 95665 |
Volt kuplung is a motoron, meg még egy jó nagy pánik is, azé' tök jó, hogy pofázni meg imádkozni volt ideje meg esze, de egy kuplungra már nem.
|
C.J.Jani | 95665 | 2015. május 27. 20:13 |
Kuplung ??? http://formula.hu/auto/2015/05/26/amikor-200-km-oranal-leall-alattad-a-motor |
zsotli | 95664 | 2015. május 27. 19:37 |
nem mintha bármikor is lenne ennyi pénzem motort venni de nyálat csorgatni azért szoktam. hogy lehet egy ilyen motort azzal a gagyi hátsó dobozzal elcsúfítani és még a hirdetéshez is rajta hagyja??????http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xt_1200_z_spertenere-8790561
|
aramo69 | 95660 | 2015. május 27. 12:21 | Válasz erre: 95657 |
Ha stim a puff, a papírokkal, hagyd. Fõleg ha típus specifikus mint az enyém! :)
|
mex64 | 95659 | 2015. május 27. 12:11 | Válasz erre: 95641 |
Ez nagyon ikertesó az enyémmel, még a futásteljesítmény is majdnem egyezik. Vanda! Gyorsan add el a piroskádat, maradhatna együtt a családban ez a két kék szépség! :)) |
PalmBela | 95658 | 2015. május 27. 11:12 | Válasz erre: 95656 |
Nem szeretném elkiabálni! Ha itthon lesz csinálok képet és megosztom! :)
|