tulok99 | 95957 | 2015. június 4. 22:14 | Válasz erre: 95868 |
szakmailag ha jól tévedek, akkor vezérlés egyértelmû melyik oldalon van, a hengereket pedig onnan számozzák, tehát a lánc meletti az elsõ henger, a távolabbi a második...
|
kawa550 | 95956 | 2015. június 4. 21:57 | Válasz erre: 95954 |
Annyi elég, ha már látszik a fényes rész, akkor jó. Nekem is volt már olyan hátsóféknél, hogy csak nagy kínlódással tudtam visszanyomni, és tényleg ki kellet nyitni nekem is a légtelenítõt, akkor kinyomott egy jó adag zavarost, utána átpumpáltam rajt némi friss olajat és utána már jóval könnyebben ment. Fékolajcsere sose árt, meg nincs is benn nagy mennyiség, gyorsan megvan. Ha kiesik, akkor azért szívás, mert akkor már új karmantyúk kellenek bele, meg néha elég nehéz kijátszani belõle a levegõt, van hogy forgatni kell a nyerget hogy felfelé szálljon benn a légbubi. |
Muju | 95955 | 2015. június 4. 21:47 | Válasz erre: 95954 |
Szerintem semmi gáz nem nincs ha kijjebb jön Èn nemrèg vettem 3garnitura betètet ès cserekor jól kitapostam ès kimarkolásztam a munkahengereket hogy megtisztogassam egy kis pasztával. Mà majdnem kibuktak a helyükrõl, de semmi extra nem törtènt. Èn is pillanatszorító ès vízpumpafogó segítsègèvel nyonogattam a helyükre. Olyan lett a fèk hogy odabax! |
lendvai | 95954 | 2015. június 4. 21:37 | Válasz erre: 95944 |
Fékdugattyú megtisztogatva, azt nem mondom, hogy könnyen ment vissza, a légtelenítõ csavart ki kellett engedni, de ez tudtommal és a szervizkönyv szerint is így van rendben. Kézzel vissza kellett volna tudni tuszkolni, hát lehet öregszem, vagy türelmetlen vagyok, de nagyon lassan mozgott, így rásegítettem párhuzamszorítóval. Kipárnázva persze mindkét oldalt, és szépen lassan, hogy ne sértsek meg semmit. Utána szorgalmasan tapostam a fékpedált, rendben volt. Azt hiszem egy fékfolyadék csere még bejátszik, bár még nincs 2 éves. Egy kicsit több, mint egy lapos cipõfûzõnyit mertem kinyomni a tisztításhoz, nem tudom mi van, ha kiugrik a dugattyú, de a neten mindenhol azt írták, hogy akkor szívás van. Pedig akkor lehetne igazán megtisztogatni.
|
kawa550 | 95953 | 2015. június 4. 20:52 | Válasz erre: 95952 |
Egyrészt a blokk bal oldalán(menetirány) találsz a hengerfej alja magasságában egy kis lyukat, abba nem árt belepiszkálni egy dróttal, szellõzõfurat a gyertya fészkéhez, meg a pipákat lehúzva belül befújni jó vastagon wd-vel, hadd ázzon, a felesleget meg kirázni belõle. Pipa gumidugója legyen rendesen a helyén, csak ott tud bejutni a víz.
|
pocak75 | 95952 | 2015. június 4. 20:39 |
Ma sikerült kicsit megáznom hazafelé a bocóval, de amolyan tisztességesen az utólsó 2-3 km-en, a kapuban leszálltam kinyitni a kaput, erre leállt a lelkem nehezen is indult, aztán is még eléggé sokáig dadogott.Már eltelt pár óra most szépen jár. mely része környékén kellene kutakodnom az ügyben hogy az ilyen beázós hibát kiszûrjem? és milyen kezelési mód ajánlott? WD40, szilikon spray, szilikon zsír? Kis esõben nem csinálta eddig, csak a monszun nem tetszett neki. |
kawa550 | 95951 | 2015. június 4. 20:16 | Válasz erre: 95948 |
Pontosan, és árányesõ hullik rája(nem villamos rája csak olyan átlagos rája).:)))))
|
Kawakarika | 95949 | 2015. június 4. 19:09 | Válasz erre: 95945 |
�Tavaly is Te futottál bele a 69-esen a traktor-kombájn kombóba:))))
|
kawa550 | 95947 | 2015. június 4. 18:26 |
Õ a kis szemét! :) https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11295597_1622716874639715_5003903705987478682_n.jpg?oh=f59d6b11edcb165bb71fb58a00f07c42&oe=55FC5439 Emmeg tegnap született.:)) https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11393166_1630919300486139_4299143568119367494_n.jpg?oh=0944de410bd212e0419b8b15263a37f6&oe=55F6E861 A lámának meg https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11107465_1629415077303228_2130241973910130242_n.jpg?oh=a755669044a7d168ccca09706a0930da&oe=55F6DAFF olyan pihepuha szõre van mint egy angóranyúlnak, franc se gondolta volna. |
kawa550 | 95946 | 2015. június 4. 18:16 |
Az elébb voltunk látogatóba egy szimpatikusan elmebeteg párnál, afféle amatõr állatmentõk. Bárány(igen jól nevelt, barátságos, hízelgõ kis jószág, nem mint a mi fejelõ bajnokunk, monnyuk õ kislány nem kos), láma, törpemalac, kutyák, kecske(olivér, helyi legenda, egy igazi mindenlébe kanál rosszcsont, állati jó fej) szamarak, lovak, pónik, öszvér (helyi baleset következménye)vagy 10 féle nyúl meg még a rosseb tudja miféle 2 és 4 lábúak tömege, mint egy állatkert, és a nyulakat kivéve az összes szabadon rohangászik egy hatalmas birtokon. Olivér meg az egyik csacsi amatõr idegenvezetõként szoros emberfogásban kísérgettek minket, a lámák simogatásért dörgölõznek, és persze Olivér megkóstolta a lábamat, könyökömet Zsuzsi ruháját, stb. Namost a Zsuzsink szeretne pár nyuszikát hozni, csak úgy társaságnak az Artúr mellé. Asszem lassan itt is állatkert lesz.....:)))
|
kawa550 | 95945 | 2015. június 4. 18:07 | Válasz erre: 95943 |
Csak aztán bele ne fuss artúr haverjaiba!:)))))))) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a2/c7/82/a2c782089e39801b3226e52600740d9e.jpg
|
kawa550 | 95944 | 2015. június 4. 16:42 | Válasz erre: 95942 |
Vedd le a nyerget, tegyél be a dugók közé valamit, ami kicsit vékonyabb mint a 2 betét+tárcsa, pumpáld kijjebb a dugókat, alapos sikamika políranyaggal meg cipõfûzõvel, jól leöblíteni, szárazra fújni(kompresszorral, már akinek van:))))), fékolajjal kicsit megkenni oszt visszanyomni, ha könnyen megy jól csináltad. A tartály fedelét azért vedd le és csak úgy tedd vissza hogy spriccelni azért ne tudjon de szeleljen. :)))
|
Kawakarika | 95943 | 2015. június 4. 16:39 | Válasz erre: 95929 |
Még egy darabig várnom kell hogy Közétek tartozzam:((( A leendõ tulaj visszalépett.Pedig kipróbálta,tetszett neki,az árban is megegyeztünk,úgy volt hogy ma este jön érte.Aztán az elõbb hívott hogy nagynak(!!!)találja,elég lesz neki egy 250-es.No comment... Bélának mondtam, ha nem muszáj gyorsan megválni tõle,tartsa még egy kicsit,hátha a következõ vevõvel nagyobb szerencsém lesz. Hú pedig már beleéltem magam hogy ma már a Tádét tankolom.:)) Aztán lehet hogy mégis a Kawásszal megyünk a jövõ hónapban ide:http://toochee.reblog.hu/a-vilag-legszebb-helyei-san-baldo-atjaro |
lendvai | 95942 | 2015. június 4. 16:04 |
A hátsó fék kihûlt, a kerék vidáman forog, mintha mi se történt volna. Na most ezt gyanakvással figyelem. Azt hiszem egy jó alapos tisztítás és dugattyú sikamika azért ráfér.
|
lendvai | 95941 | 2015. június 4. 15:34 |
Megvolt a VFR teszt, nem kell. :-) Ellenben hazafelé próbálgattam a vészfékezést, szégyenszemre megszorult a hátsó fékdugattyú. Mire hazaértem már faszán hólyagos volt a festék a betéten és diszkréten füstölt. Most utánanézek mit lehet szakszerûen csinálni tisztogatás ügyileg, ha már minden kihûlt, de ha valaki már túl van ezen ne habozzon megosztani velem, köszönöm! :-)
|
Diravi | 95940 | 2015. június 4. 14:52 | Válasz erre: 95939 |
Kb. 40e volt, itt egy frissebb kép a vasról. https://lh6.googleusercontent.com/-YQ8Z8PPlzLU/U-URWW8cbhI/AAAAAAAAAmk/uOMXCmJoL3o/w1200-h951-no/IMG_1650.JPG |
Fido71 | 95939 | 2015. június 4. 14:46 | Válasz erre: 95937 |
Az az átszabott nyereg hogyé' megy, ha adnám az én gyárimat? Fénykép vagy ilyesmi van róla? |
Fido71 | 95938 | 2015. június 4. 14:43 |
Mi éppen az ötödiktõl cipeltünk le egy nálam is nagyobb vizilovat, mert a liftbe nem fér be az hordágy. Szép, délre nézõ nagy ablakok a lépcsõházban. Beszálltunk a tûzõ napon 30 perce álló autóba, ahol 57 fok volt. Klíma nincs, ablakot lehúzni nem lehet, mert akkor nyüszít a "hátsó sor", hogy huzat van /amúgy tényleg/. Az ulticél 25 km-re, a fele úton 40-es és 60-as korlátozás. Vert a víz, mint a parizert ebben a frankó mûanyag palackokból készül ruhában... :( Többet vesztek vízbõl egy ilyen kör alatt, mint Sumi. ...csak tudnám miért vagyok mégis ilyen dagadt???? :)) Csak azért írtam, hogy mennyire sajnálom a két autószalonban ücsörgõ kollégát. Ahol csak elméretezték a klímát, azt nem annyira... :))))))) |
Diravi | 95937 | 2015. június 4. 13:00 |
Úgy néz ki, hogy eladósorba kerül a 900-asom, nincs és nem is lesz idõm/lehetõségem rendesen motorozni, munka, család, gyerekek, stb. Nem hirdettem még meg. 2005-ös, 48e km, szép hibamentes állapotban, kép az adataimnál. Azóta került rá egy teljesen átszabott nyereg, és ProTaper kónuszos vastag kormány, állítható befogóval. Ha valakit komolyan érdekel, keressen nyugodtan. Bp, XVII. kerület. |
Flenegen | 95936 | 2015. június 4. 12:37 | Válasz erre: 95933 |
Itt megy a klíma, csak a méretezés amit elcsesztek:) Nem 7 db normál Split kell egy 3000 nm-es üvegpalotába:) Viszont cserébe annyi ajtó van, hogy kereszt / átló / kúp / kör / gömb / kocka / stb huzatot lehet csinálni:) |
kawa550 | 95934 | 2015. június 4. 12:10 | Válasz erre: 95930 |
Lehet hogy láttak, de piszomókus nem kell nekik, má megállapítottam, hogy 1részt mindig a falvak közelében gyülekeznek, nem az erdõben meg a pusztán, másrészt a motorzajt lexarják, csak a duda hat rájuk. Ezt a ne motorozz erdõben dumát csak a fõvadász meg a haverjai találták ki, hogy kevesebb dolguk legyen, az állatok csesznek a motorhangra.:)))))) Holnap auner bolha, megyek turkálni, hátha megint lesz valami felesleges dolog olcsón.:)))) Ha lesz 5 ajrós esõruha, hozzak párat? |
lendvai | 95933 | 2015. június 4. 11:58 | Válasz erre: 95932 |
Miért van az, hogy egyetlen autószalonban sem kapcsolják be a klímát? Én is egy órát dunsztolódtam a váróban. Költségcsökkentés, valószínûleg, de hát ha üvegfalú épületet építtet valaki az nyáron kurva meleg tud lenni, oda klíma kell. |
Flenegen | 95932 | 2015. június 4. 11:18 |
Én is itt ülök a szalonban :) Kellemes a légkör, van vagy 26 fok az épületben. Ja és nincsenek csirkeszárnyak:) |
csokabi | 95931 | 2015. június 4. 10:50 | Válasz erre: 95930 |
És most várják a pszihomókust, hogy rendbe rakja õket az átélt trauma után:)
|
lendvai | 95930 | 2015. június 4. 10:45 | Válasz erre: 95926 |
Te nem láttál egy állatot sem a 3 nap alatt, de szerintem az erdõ népe viszont biztosan látott egy állatot, aki 189-el repesztve dudál az úton. :-)))
|
kawa550 | 95929 | 2015. június 4. 10:18 | Válasz erre: 95920 |
Ha nem lesz meg a kiskawász, ne sokat gondolkozz, a tádé alkalmasabb glocknerezni, a Béla gépe meg ugye ismert elõéletû, szinte nincs olyan ember itt aki ne ivott volna a hátsódobozából...:))))))))
|
kawa550 | 95928 | 2015. június 4. 10:06 | Válasz erre: 95927 |
A lámpabúra biztosan(a 4cn már lapos és H4-es), és a fõfúvóka mérete talán. Azon kívül semmi.
|
pocak75 | 95927 | 2015. június 4. 09:42 |
Urak A sváci 4cn és 3vd tipusok között mi a különbség? A kollégám nézeget egyet, mert megfertõztem kicsit..... |
kawa550 | 95926 | 2015. június 4. 09:22 | Válasz erre: 95925 |
Csak lassan, óvatosan, okosan Tibike! Én is úgy gyüttem a zéjjel hazafelé, még a 190-et se értem el sehol(csak a 189-et mer késõn tuttam rátenni a gázt egy kamion miatt):)))))) Vadállatok ellen meg éjjelente aztatat csinálom mostanság, hogy a kanyarok bejáratánál ahol nem látok, meg ahol sûrûn szoktam látni a járkáló vadperkelteket, ott beletenyerelek jó hosszan a dudába. A 3 nap alatt egy állatot se láttam.
|
lendvai | 95925 | 2015. június 4. 09:13 |
Jó reggelt! :-) Én ma sem dolgozom, a fene egye meg, most éppen itt ülök egy csirkeszárnyas kereskedésben, az autón cserélnek utasoldali légzsákpatront a visszahívásos balhé keretében. Délutánra meg lebeszéltem egy tesztvezetést egy VFR800F-el.:-) Rita már képletesen szólva megesketett, hogy nem nyírom ki magam rajta.:-) Nem hiszem, hogy váltanék, inkább kíváncsiság, ilyen stílust motorban még nem próbáltam.:-)
|
Karex | 95924 | 2015. június 4. 08:24 |
Hajrá!. Dolgozzunk! Ilyen melegben úgyis elolvad a billentyûzet, nehogy elkenõdjön az érintéstõl, vigyázzatok rá! :DDD Az enyém hûtõben van egész nap........... |
scopy | 95923 | 2015. június 3. 23:44 | Válasz erre: 95921 |
Marketingbõl egyes! Menj a helyedre fiam! Ülj le! :-))))))))))))))) |
Kawakarika | 95920 | 2015. június 3. 21:50 | Válasz erre: 95919 |
Nekem is megvan még a Kawám,de lehet hogy holnap már nem lesz...
|
Kawakarika | 95918 | 2015. június 3. 21:41 | Válasz erre: 95917 |
Irtam neki priviben is,de gondoltam Ti naprakészek vagytok. |
csokabi | 95915 | 2015. június 3. 21:34 | Válasz erre: 95914 |
Rájöttél, hogy kéne egy minibár a nappaliba?:)
|
Kawakarika | 95914 | 2015. június 3. 21:31 |
Sziasztok! Nem tudjátok véletlen,hogy "PalmBela"-nak elkelt már a Tádéja? Köszi! |
Kilos | 95913 | 2015. június 3. 21:23 | Válasz erre: 95908 |
Csabi, az a múltkori eset még nem köszönt vissza, így, bízom benne, hogy sikerült olyan szakvéleményt adni ami segített a bíróságnak ítéletet hozni. Sajnos mi csak nagyon ritkán tudunk az adott ügy végeredményérõl. Ha a szakvélemény beterjesztése után fél - egy éven belül nem idéznek tárgyalásra, akkor jó esély van arra, hogy peres felek nem tudnak "fogást" találni a szakvélemény megállapításain, tehát valószínû, hogy az alapján dönt a bíróság. Ha menni kell a tárgyalásra, akkor azért ott a feltett kötözködõ kérdések és a reakciók alapján érzi az ember, hogy "megáll" a vélemény, de azt csak nagyon ritkán tudjuk, hogy mi lett az ítélet.
|
scopy | 95912 | 2015. június 3. 21:22 |
http://www.lovasok.hu/index.php?i=42635 Egy komoly kocsi ára egy komoly kocsi ára. És felszerelése is az. |
csokabi | 95911 | 2015. június 3. 21:13 | Válasz erre: 95910 |
Mondjuk én a kolbásztöltelékekkel együtt gondoltam a "hõõõzést":) |
Kilos | 95910 | 2015. június 3. 21:05 | Válasz erre: 95908 |
Mondj egy gépet ami hõre megáll! - lovaskocsi! :))) - mondjuk ez sajnos nem állt meg még hóóóó-ra sem! Jó azt nem mondtam, hogy ez egy könnyû, gumikerekes, vadász-hintó. Tényleg jó kis szerkezet. Pandamaci, ezen a hintón rögzítõ fék nincs, ez üzemi fék, és ha én el tudtam húzni csúszó hátsó kerekekkel, akkor két lovacska úgy szalad vele mintha ott sem lenne. |
pandamaci | 95909 | 2015. június 3. 19:59 | Válasz erre: 95907 |
Állati erõvel vont jármûre olyan rögzítõfék kell , hogy a kocsit 16% lejtõn megtartsa..Arról nincs szó, ki hogyan (ne) tudja elhúzni. Fa kerekû szekereken fék sincs , lánccal bekötik egyik kereket . Vagy ? :)))))))))))))))))))) |
csokabi | 95908 | 2015. június 3. 19:55 | Válasz erre: 95907 |
Jól hangzik. Nem is gondoltam, hogy ilyen mûszaki követelményeket támasztanak egy lovaskocsival szemben. Azt hittem, hogy a "hõõõõ" meg "gyííííí" megoldja a dolgot egy kis zabla rángatással:) A múltkori esetedet az oszival sikerült megoldani? |
Kilos | 95907 | 2015. június 3. 19:48 | Válasz erre: 95906 |
Nem értem! Hétköznap senki sem dolgozik? Mindenki elment motorozni? Én ma motorral mentem a dolgomra! Szerintem elértem a szakmám csúcsára! Egy balesetet szenvedett lovaskocsit kellett megvizsgálnom! Mondjuk, nem rossz! - vagyis a vizsgálat szerint nem is volt jó! Mind a négy kerekén tárcsafék! Két fékpedál, két fõfékhenger és kétdugattyús kerékfékhengerek. Külön fékezhetõ az eleje és a hátulja, de itt volt a bibi! Az elsõ fék az "nulla" volt, a hátsó kerekeken pedig nincs terhelés - rajt ült a bakon egy ember és fékezte a hátulját, én egyedül elhúztam a kocsit csúszó kerekekkel! Na, ennek kellett volna két lovat megfognia! |
mati12 | 95905 | 2015. június 3. 12:04 |
Nem vagyok otthon lánc ügyben,de pont ma láttam,hogy a Louisban 20%-os akció van rájuk. Nem tudom,hogy a hazai árakhoz képest mennyivel kedvezõbb ha egyáltalán kedvezõbb az áruk. Azt tudom,hogy a postaköltség 10 euro körül van Magyarországra. https://www.louis.de/artikel/did-kettensatz-kette-ritzel-kettenrad/10048000?list=35791929 |
lendvai | 95904 | 2015. június 3. 11:17 |
Valaki érdeklõdött a minap lánccal kapcsolatban. A mai tisztogatás után láthatóvá vált, hogy az én gépemen milyen lánc van. Bár ez azt hiszem túlméretezett a TDM-re.
![]() |
aramo69 | 95903 | 2015. június 2. 22:39 | Válasz erre: 95899 |
Igen Roby!!!!!!!!!!!! De ha kell, elmegyek veled! össze haverkodtam a csókával! Emlékezett még rám 2 év után is! Vagy is a Tádéra. Be jön neki ez a vas. Talán ez a protekcióóóóóóóóó..... :)))))))
|
Kilos | 95902 | 2015. június 2. 22:02 | Válasz erre: 95901 |
Biztos kipucolta a katalizátort a kipufogóból! :))))) Azért a "sógi" nem lehetett annyira biztos a dolgában ha elengedte a Tamást! |
csokabi | 95901 | 2015. június 2. 19:14 | Válasz erre: 95898 |
Tuti, hogy bûvészkedtél vele valamit! De genya vagy, mert nem árulod el!!!!:)))) Ne is gyere azzal a kamu dumával, hogy te nem csináltál vele semmit!:) Jó hangja van annak a mocinak. Egy kövér árnyalattal erõsebb csak, mint a többi, de pont így jó. Vájtfülû lehetett a mitugrász, hogy kiszúrta... |
Robi70 | 95900 | 2015. június 2. 12:31 | Válasz erre: 95898 |
Akkor csak bízom a jószerencsémben Tomi! Remélem nem lesz velük gondom.
|
Robi70 | 95899 | 2015. június 2. 12:30 | Válasz erre: 95893 |
Te az Opelban fizettél 3490 Ft-ot??? Protekció nélkül??? Mert akkor nem megyek messzebbre én sem. |
Fido71 | 95898 | 2015. június 2. 08:33 | Válasz erre: 95888 |
Szerencsétek volt, mert nem állítottak meg. Nekem természetesen minden gyári a motoron /plexit kivéve/, de nagyon hallgatózott a kipufogómnál /miután megállított, mert szerinte gyorsabban mentünk/. Szerinte meg volt berhelve a kipuffancsom. Csodálkozva néztem és kértem, hogy mondja el hogyan. Beledugott egy 50 cm-es teleszkópos pálcikát, belenézett lámpával is. Nem talált semmit, de a hanga túl erõs volt szerinte. Õ sem jött rá a titok nyitjára, ahogy csokabiék sem! :)))) A kollégám a sportdobért /nem volt sem E jel, sem papírok/ fizetett 400 eurót a ledes fényszórókat meg leszedette vele. A kifurkált kipufogó meg azért még Bettinek is feltûnik. Nagyon nem lett volna érdemes vitázni meg ilyenek. Ha kicsit értetlenkedett az ember, egybõl hadarni kezdett és csak mantrázta, hogy nem érti, amit mi mondunk. Lehet, hogy csak utálja a magyar motorosokat, nem tudom... Azóta egy kicsit féltem tõlük a buxtárcámat. |
desperado25 | 95897 | 2015. június 2. 08:10 |
Azért kérdeztem rá a láncra, mert pl a DID erre a motorra (összes TDM) a 100le feletti szériát ajánlja. Gondolom a sor kettõ egyenetlen járása jobban rángatja a láncot mint egy s4, vagy a fene tudja.
|
pocak75 | 95896 | 2015. június 2. 08:09 |
Csak óvatosan a lánccal.... Nagyendúrós topicban az egyik KTM-s srácnak akkor szakadt el mikor vitte volna cserélni....van pár kép róla tanúságos... |
aramo69 | 95893 | 2015. június 1. 23:10 | Válasz erre: 95890 |
Miért oda Roby?????????????? Tõled 5 percre van a kertvárosi! hmmm
|
aramo69 | 95892 | 2015. június 1. 23:06 | Válasz erre: 95891 |
Hozzá kell tennem, senkit nem ismerek ott. Megváltozott a gárda, mert nagy bukta voooooot ott!!!
|
aramo69 | 95891 | 2015. június 1. 23:04 | Válasz erre: 95886 |
Azt azééééé hozzá kell tennem, mikor mondtam neki, hogy típus specifikus a dob, (tehát kimondottan yamaha 850 4tx) kivette a papírt a kezembõl. Csak pillogott! De tudjuk, itt szépek lehetünk, okosak nem. De biztos voootam benne, átmegy. Különben Strasbourgig megyek. :))))))))) Esztergom kertváros. Opel....
|
Robi70 | 95890 | 2015. június 1. 22:44 | Válasz erre: 95886 |
Ennyi pénzért csak NKH vizsga bázis lehetett. Hamarosan beszámolok, mert júni végén nekem is lejár a mûszakim és a Bp..i Mozaik utcába viszem.
|
jobbkormanyos | 95889 | 2015. június 1. 22:41 | Válasz erre: 95865 |
Ilyet vettem, 3e km után húztam a feszítõn egyszer 1 mm-t. A lánckerekük is jó ! http://motoroswebaruhaz.hu/spd/JT525X1RX/Lanc-525-JT-Japan-lanc-525X1RX-X-Gyurus-ajanlott-1 |
Robi70 | 95888 | 2015. június 1. 22:37 | Válasz erre: 95854 |
Tomi, tavaly gond nélkül tekertünk le két nap alatt kb. 900 km-t Ósztriában Tibiékkel. Ránk sem hederített senki. Remélem idén is ez vár minket. Sok kilométer, kevés rendõr.:))) |
Kilos | 95887 | 2015. június 1. 22:09 | Válasz erre: 95874 |
Köszi Tibor! Dezsõ, jól állítottad! - bocs a tévedésért! |
istvan170 | 95886 | 2015. június 1. 22:05 | Válasz erre: 95864 |
Hol is volt ez? Dorog? Mert engem az Autotrendbõl meg az Autóklubból is kivágtak Egomba tavaly a nem gyári kipuffal az XV-vel.
|
Flenegen | 95885 | 2015. június 1. 22:02 | Válasz erre: 95826 |
12 km a lakás és ház közti távolság. Ami a probléma hogy 21 év munkáját kell szelektálni és elhozni. Ha azt mondom, hogy péntek óta ezt csinálom? Reggel 7-kor már ma is az Obiban votam..... Nem unatkozink, söt már a teszt plexi is az új helyrajzi számon van :) pont most hoztam át az utolsó kanyarral...
|
Hr.Geiger | 95884 | 2015. június 1. 21:56 | Válasz erre: 95880 |
Köszönjük Csabi az újonnan csatlakozó TDM-es kollégák nevében is! Tanulságos történet, az már egyszer biztos..., ezek után ki nem hagynám a lángost, természetesen a fõhajtással együtt! :-)) Utána meg iszom majd az egészségedre Kékkúton a forrásvízbõl. :-) |
yamatomo | 95883 | 2015. június 1. 21:43 | Válasz erre: 95852 |
Szép estét! Én is ettõl az Úrtól vettem kb. másfél hónapja egy használt PR3 szettet. Mindkettõ két éven belüli gumi,és egyenletesen kopott,nem kockás... És bõven van rajta futómélység. Állítólag Pan-ja van és hosszabb túrákat tesz rendszeresen. Szóval korrekt a fickó. Ennyiért megéri azt hiszem.
|
Vandis | 95881 | 2015. június 1. 21:36 | Válasz erre: 95875 |
Így van! Hadd fejlõdjünk kicsit történelmileg is :) |
galoscsabus | 95880 | 2015. június 1. 21:35 | Válasz erre: 95876 |
Vandis csak, hogy tudd a teljes igazságot (és ne ezeknek a pletykásoknak a félinformációjára hallgass) :-)))) : Történt egyszer hajdanán, hogy langallózni támadt kedvem. Ebben nem lett vón semmi különös, mert történt ilyen már mással és máskor is, de az én vágyaimat két dolog is megpróbálta kerékbe töni. 1. a bal karom egy mûtétsorozat kellõs közepén éppen kézfejtõl könyékig kötésben pihent, 2. némi hó tarkította még a határt. De egy Varadérós ugye nincs cukorból, ezért ilyen apróságok nem tarthattak vissza. Az csak az én egyéni pechem volt, hogy a langallósék pontosan tudták, hogy épeszû ember nem megy arrafelé azon a hétvégén, így nem nyitottak ki. Másik baklövésem, hogy a hóban, megfordulás közben lementem a kövezett részrõl és az olvadó hólétõl átázott földes részen olyant estem pofára, hogy a tehénlepény sírva könyörögne a látványtervért. Utána egy kézzel eltartott egy kis ideig, mire talpra segítettem a bálnát, de végül csak haza vergõdtem. Hát így esett a "langallózás", ami miatt ezek a pudingmotorosok azóta is néha a szájukra vesznek....csak nem a megfelelõ testrészemnél fogva.... :-))))))) |
desperado25 | 95879 | 2015. június 1. 21:12 | Válasz erre: 95861 |
Együtt cserélem természetesen. Még megkérdezem a pinkmotorsnál is a RK láncból az erõsítettetm és rendelem is, mert már majdnem koppon hátul van a tengely...
|
lendvai | 95877 | 2015. június 1. 21:02 | Válasz erre: 95875 |
Az "csak" egy 7.62mm-es lik lenne. :-)))) Sejtésem szerint... :-))))
|
lendvai | 95876 | 2015. június 1. 21:01 | Válasz erre: 95873 |
Na, Vandis, akkor annyit már tudsz, hogy ez egy olyan esemény volt, amire nem nagyon szokott büszke lenni az ember. :-)))))
|
Hr.Geiger | 95875 | 2015. június 1. 21:00 | Válasz erre: 95871 |
Jó estét Hölgyek, Urak! Ez a történet engem is érdekelne, mert a nyáron tervben van egy túra arrafelé és ha már az ember megáll elkölteni egy rántott húsos langallót, akkor utána tényleg illõ dolog lenne a fõhajtás, emlékezés, ahogy Kawa írta. :-) Ki vállalja be a 9 mm-es szellõztetõ likat a homlokán a közösség érdekében? :-)))) |
galoscsabus | 95873 | 2015. június 1. 20:50 | Válasz erre: 95871 |
Aki válaszolni mer, azt egy kis világító piros ponton át fogom lesni...... :-)))))
|
Kilos | 95870 | 2015. június 1. 20:46 | Válasz erre: 95867 |
Várj Dezsõ! Lehet, hogy én tudom rosszul! Tibi is azt mondja, hogy a a C1 a bal oldal! Na, megyek utána járok! :))))
|
csokabi | 95869 | 2015. június 1. 20:45 | Válasz erre: 95865 |
A DC AFAM OEM beszállítója volt a Ducatinak, szóval olyan rossz azért nem lehet. A DID viszont elég megbízhatóan hozza a tõle elvárhatót. Szerintem ne variálj, hanem vedd meg a DID JT kombót! Nagyot nem tévedhetsz vele. De semmiképpen se vegyél valami noname vackot, mert könnyen csinálhatsz te is hasonló perecelõs videót, mint ami nem is olyan rég volt itt téma.
|
lendvai | 95868 | 2015. június 1. 20:42 | Válasz erre: 95867 |
Dezsõ, a C1 a bal oldal, ha rajta ülsz a gépen és menetirányba nézel. :-)
|
dinnyemag | 95867 | 2015. június 1. 20:18 | Válasz erre: 95822 |
Szia! Én itten valamit rettentõen félreértettem, ezek szerint azt növeltem, amelyik eleve jó volt. Talán mert a szinkronnál is a bal oldalihoz kell állítani a jobbost, én azt hittem, hogy a C1 az a bal oldal:-))) Tehát csak idõ kérdése és az árnyalatnyi különbségbõl ismét átmegy kékbe a leömlõ... Aztán megint sikálhatom, de azt már nehezen magyarázom meg Tibinek:-)))))))) |
cxkopi | 95866 | 2015. június 1. 20:13 |
Ja, és azt nem mondtam engem nevetett ki egy társunk a 120-130 tempóért, pedig az már az erõsített vég.(csak hogy tudjátok nem szadizom a mocit)
|
cxkopi | 95865 | 2015. június 1. 20:11 |
még mindig lánc! A bárdinál veszem az autó alkatrészeket, a 42% kedvezményt biztos nem a korrekt 20-30% árrésbõl adják, de a DID helyett valami dc láncot kínál, az ár annyi mint motoros oldalon a mezei vásárlóak a DId, és a JT kerék. Lehet, bamba vagyok, Ti mit tesztek fel. Azt már tudom, hogy minél többet variálok annál xarabul jövök ki a dologból, de ebbe úgy bele gabalyodtam mint majom a házi cérnába, igaz azt sem tudom van e másfajta cérna. És köszönet mindenkinek, ki segít. |
aramo69 | 95864 | 2015. június 1. 20:10 |
Szép jó estét hölgyek urak! Ma átment mûszakin a Tádé! :) 3490 magyar forint. le sem xarták a kipuff mûbizonylatomat! Hmmm aszooooongya a mester, õt nem érdekli!!! lefotózza, online átküldve valahova (mármint a puff) 15perc visszaigazoltak, hogy ok! oszt önnyi. Bexarás. Azt viszont mondotta, a elhagyom az országot nyugatabbra, jó ha nálam van! De itt nem ér semmit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmmmm |
GASpeer | 95863 | 2015. június 1. 19:47 | Válasz erre: 95858 |
Erre én is kíváncsi lennék! Lánckerékben JT vs. ESJOT kb. 3000ft. a differencia. Az erõsített lánc viszont majd 2x annyiba kerül minimum, de bírja 2x addig a szett? |
lendvai | 95861 | 2015. június 1. 19:33 | Válasz erre: 95858 |
Itt a nagyvasat ajánlják (basszameg, kimondtam! :-)). Használattól függ, ha a normál 525-öst megnyújtogattad, akkor próbálkozhatsz a ZVM vagy ZVM2 525-el, azok állítólag erõsebbek. Motortípus alapján tudsz keresni láncot és lánckerekeket is, együtt ajánlatos cserélni.
|
lendvai | 95860 | 2015. június 1. 19:31 | Válasz erre: 95859 |
Nemrég volt egy cikk valahol, talán a Nolan jött rá, hogy a Bluetooth szabvány egységes, így az új kütyüiket bármilyen más gyártó Bluetooth alapú eszközével össze lehet párosítani. De nem tudom mennyire ragályos ez a betegség, a régiek még valószínûleg ragaszkodnak a fajtársaikhoz. :-) A vezetékesek kompatibilisek, ott össze kell hangolni a frekvenciát és mehet a csevej. :-)
|
GASpeer | 95859 | 2015. június 1. 19:21 |
A minõségi mágneses tanktáskán puha anyag van a mágnes alatt, hogy ne karcoljon, legalábbis én amikor vettem, ez szempont volt. Kérdés: Ezeket a kommunikációs bigyókat össze lehet hangolni más típussal is, vagy csak azonos márkákat? |
desperado25 | 95858 | 2015. június 1. 18:23 |
Üdvözlet! Mivel az oldal keresõje a legnagyobb hulladék amivel fórumon találkoztam, inkább rákérdezek: Milyen láncot, lánckereket, és hol vegyek? A normál X-gyûrûs DID 525-öst 100 paciig írják, de mivel a mostani is néhol megnyúlt, valami ütõsebb való a szamárra? erõsített? Köszi a válaszokat.... |