3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

tulok99 95957 2015. június 4. 22:14   Válasz erre: 95868
szakmailag ha jól tévedek, akkor vezérlés egyértelmû melyik oldalon van, a hengereket pedig onnan számozzák, tehát a lánc meletti az elsõ henger, a távolabbi a második...
    

kawa550 95956 2015. június 4. 21:57   Válasz erre: 95954
Annyi elég, ha már látszik a fényes rész, akkor jó. Nekem is volt már olyan hátsóféknél, hogy csak nagy kínlódással tudtam visszanyomni, és tényleg ki kellet nyitni nekem is a légtelenítõt, akkor kinyomott egy jó adag zavarost, utána átpumpáltam rajt némi friss olajat és utána már jóval könnyebben ment. Fékolajcsere sose árt, meg nincs is benn nagy mennyiség, gyorsan megvan.
Ha kiesik, akkor azért szívás, mert akkor már új karmantyúk kellenek bele, meg néha elég nehéz kijátszani belõle a levegõt, van hogy forgatni kell a nyerget hogy felfelé szálljon benn a légbubi.
    

Muju 95955 2015. június 4. 21:47   Válasz erre: 95954
Szerintem semmi gáz nem nincs ha kijjebb jön
Èn nemrèg vettem 3garnitura betètet ès cserekor jól kitapostam ès kimarkolásztam a munkahengereket hogy megtisztogassam egy kis pasztával. Mà majdnem kibuktak a helyükrõl, de semmi extra nem törtènt. Èn is pillanatszorító ès vízpumpafogó segítsègèvel nyonogattam a helyükre. Olyan lett a fèk hogy odabax!
    

lendvai 95954 2015. június 4. 21:37   Válasz erre: 95944
Fékdugattyú megtisztogatva, azt nem mondom, hogy könnyen ment vissza, a légtelenítõ csavart ki kellett engedni, de ez tudtommal és a szervizkönyv szerint is így van rendben. Kézzel vissza kellett volna tudni tuszkolni, hát lehet öregszem, vagy türelmetlen vagyok, de nagyon lassan mozgott, így rásegítettem párhuzamszorítóval. Kipárnázva persze mindkét oldalt, és szépen lassan, hogy ne sértsek meg semmit. Utána szorgalmasan tapostam a fékpedált, rendben volt. Azt hiszem egy fékfolyadék csere még bejátszik, bár még nincs 2 éves. Egy kicsit több, mint egy lapos cipõfûzõnyit mertem kinyomni a tisztításhoz, nem tudom mi van, ha kiugrik a dugattyú, de a neten mindenhol azt írták, hogy akkor szívás van. Pedig akkor lehetne igazán megtisztogatni.
    

kawa550 95953 2015. június 4. 20:52   Válasz erre: 95952
Egyrészt a blokk bal oldalán(menetirány) találsz a hengerfej alja magasságában egy kis lyukat, abba nem árt belepiszkálni egy dróttal, szellõzõfurat a gyertya fészkéhez, meg a pipákat lehúzva belül befújni jó vastagon wd-vel, hadd ázzon, a felesleget meg kirázni belõle. Pipa gumidugója legyen rendesen a helyén, csak ott tud bejutni a víz.
    

pocak75 95952 2015. június 4. 20:39  
Ma sikerült kicsit megáznom hazafelé a bocóval, de amolyan tisztességesen az utólsó 2-3 km-en, a kapuban leszálltam kinyitni a kaput, erre leállt a lelkem nehezen is indult, aztán is még eléggé sokáig dadogott.Már eltelt pár óra most szépen jár. mely része környékén kellene kutakodnom az ügyben hogy az ilyen beázós hibát kiszûrjem? és milyen kezelési mód ajánlott? WD40, szilikon spray, szilikon zsír?
Kis esõben nem csinálta eddig, csak a monszun nem tetszett neki.
    

kawa550 95951 2015. június 4. 20:16   Válasz erre: 95948
Pontosan, és árányesõ hullik rája(nem villamos rája csak olyan átlagos rája).:)))))
    

Annonymus 95950 2015. június 4. 19:30  
Itt a világvége naccságosurak...
    

Kawakarika 95949 2015. június 4. 19:09   Válasz erre: 95945
�Tavaly is Te futottál bele a 69-esen a traktor-kombájn kombóba:))))
    

Kilos 95948 2015. június 4. 18:43   Válasz erre: 95947
Tényleg sötétkék szeme van a lámának?
    


kawa550 95946 2015. június 4. 18:16  
Az elébb voltunk látogatóba egy szimpatikusan elmebeteg párnál, afféle amatõr állatmentõk. Bárány(igen jól nevelt, barátságos, hízelgõ kis jószág, nem mint a mi fejelõ bajnokunk, monnyuk õ kislány nem kos), láma, törpemalac, kutyák, kecske(olivér, helyi legenda, egy igazi mindenlébe kanál rosszcsont, állati jó fej) szamarak, lovak, pónik, öszvér (helyi baleset következménye)vagy 10 féle nyúl meg még a rosseb tudja miféle 2 és 4 lábúak tömege, mint egy állatkert, és a nyulakat kivéve az összes szabadon rohangászik egy hatalmas birtokon. Olivér meg az egyik csacsi amatõr idegenvezetõként szoros emberfogásban kísérgettek minket, a lámák simogatásért dörgölõznek, és persze Olivér megkóstolta a lábamat, könyökömet Zsuzsi ruháját, stb. Namost a Zsuzsink szeretne pár nyuszikát hozni, csak úgy társaságnak az Artúr mellé. Asszem lassan itt is állatkert lesz.....:)))
    

kawa550 95945 2015. június 4. 18:07   Válasz erre: 95943
Csak aztán bele ne fuss artúr haverjaiba!:)))))))) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a2/c7/82/a2c782089e39801b3226e52600740d9e.jpg
    

kawa550 95944 2015. június 4. 16:42   Válasz erre: 95942
Vedd le a nyerget, tegyél be a dugók közé valamit, ami kicsit vékonyabb mint a 2 betét+tárcsa, pumpáld kijjebb a dugókat, alapos sikamika políranyaggal meg cipõfûzõvel, jól leöblíteni, szárazra fújni(kompresszorral, már akinek van:))))), fékolajjal kicsit megkenni oszt visszanyomni, ha könnyen megy jól csináltad. A tartály fedelét azért vedd le és csak úgy tedd vissza hogy spriccelni azért ne tudjon de szeleljen. :)))
    

Kawakarika 95943 2015. június 4. 16:39   Válasz erre: 95929
Még egy darabig várnom kell hogy Közétek tartozzam:(((
A leendõ tulaj visszalépett.Pedig kipróbálta,tetszett neki,az árban is megegyeztünk,úgy volt hogy ma este jön érte.Aztán az elõbb hívott hogy nagynak(!!!)találja,elég lesz neki egy 250-es.No comment...
Bélának mondtam, ha nem muszáj gyorsan megválni tõle,tartsa még egy kicsit,hátha a következõ vevõvel nagyobb szerencsém lesz.
Hú pedig már beleéltem magam hogy ma már a Tádét tankolom.:))
Aztán lehet hogy mégis a Kawásszal megyünk a jövõ hónapban ide:http://toochee.reblog.hu/a-vilag-legszebb-helyei-san-baldo-atjaro
    

lendvai 95942 2015. június 4. 16:04  
A hátsó fék kihûlt, a kerék vidáman forog, mintha mi se történt volna. Na most ezt gyanakvással figyelem. Azt hiszem egy jó alapos tisztítás és dugattyú sikamika azért ráfér.
    

lendvai 95941 2015. június 4. 15:34  
Megvolt a VFR teszt, nem kell. :-) Ellenben hazafelé próbálgattam a vészfékezést, szégyenszemre megszorult a hátsó fékdugattyú. Mire hazaértem már faszán hólyagos volt a festék a betéten és diszkréten füstölt. Most utánanézek mit lehet szakszerûen csinálni tisztogatás ügyileg, ha már minden kihûlt, de ha valaki már túl van ezen ne habozzon megosztani velem, köszönöm! :-)
    

Diravi 95940 2015. június 4. 14:52   Válasz erre: 95939
Kb. 40e volt, itt egy frissebb kép a vasról.

https://lh6.googleusercontent.com/-YQ8Z8PPlzLU/U-URWW8cbhI/AAAAAAAAAmk/uOMXCmJoL3o/w1200-h951-no/IMG_1650.JPG
    

Fido71 95939 2015. június 4. 14:46   Válasz erre: 95937
Az az átszabott nyereg hogyé' megy, ha adnám az én gyárimat?
Fénykép vagy ilyesmi van róla?
    

Fido71 95938 2015. június 4. 14:43  
Mi éppen az ötödiktõl cipeltünk le egy nálam is nagyobb vizilovat, mert a liftbe nem fér be az hordágy.
Szép, délre nézõ nagy ablakok a lépcsõházban.
Beszálltunk a tûzõ napon 30 perce álló autóba, ahol 57 fok volt.
Klíma nincs, ablakot lehúzni nem lehet, mert akkor nyüszít a "hátsó sor", hogy huzat van /amúgy tényleg/.
Az ulticél 25 km-re, a fele úton 40-es és 60-as korlátozás.
Vert a víz, mint a parizert ebben a frankó mûanyag palackokból készül ruhában... :(
Többet vesztek vízbõl egy ilyen kör alatt, mint Sumi.
...csak tudnám miért vagyok mégis ilyen dagadt???? :))

Csak azért írtam, hogy mennyire sajnálom a két autószalonban ücsörgõ kollégát.
Ahol csak elméretezték a klímát, azt nem annyira... :)))))))
    

Diravi 95937 2015. június 4. 13:00  
Úgy néz ki, hogy eladósorba kerül a 900-asom, nincs és nem is lesz idõm/lehetõségem rendesen motorozni, munka, család, gyerekek, stb.

Nem hirdettem még meg. 2005-ös, 48e km, szép hibamentes állapotban, kép az adataimnál. Azóta került rá egy teljesen átszabott nyereg, és ProTaper kónuszos vastag kormány, állítható befogóval.

Ha valakit komolyan érdekel, keressen nyugodtan. Bp, XVII. kerület.
    

Flenegen 95936 2015. június 4. 12:37   Válasz erre: 95933
Itt megy a klíma, csak a méretezés amit elcsesztek:)

Nem 7 db normál Split kell egy 3000 nm-es üvegpalotába:) Viszont cserébe annyi ajtó van, hogy kereszt / átló / kúp / kör / gömb / kocka / stb huzatot lehet csinálni:)
    

Annonymus 95935 2015. június 4. 12:31  
Egy kis striptiz
    

kawa550 95934 2015. június 4. 12:10   Válasz erre: 95930
Lehet hogy láttak, de piszomókus nem kell nekik, má megállapítottam, hogy 1részt mindig a falvak közelében gyülekeznek, nem az erdõben meg a pusztán, másrészt a motorzajt lexarják, csak a duda hat rájuk. Ezt a ne motorozz erdõben dumát csak a fõvadász meg a haverjai találták ki, hogy kevesebb dolguk legyen, az állatok csesznek a motorhangra.:))))))
Holnap auner bolha, megyek turkálni, hátha megint lesz valami felesleges dolog olcsón.:)))) Ha lesz 5 ajrós esõruha, hozzak párat?
    

lendvai 95933 2015. június 4. 11:58   Válasz erre: 95932
Miért van az, hogy egyetlen autószalonban sem kapcsolják be a klímát? Én is egy órát dunsztolódtam a váróban. Költségcsökkentés, valószínûleg, de hát ha üvegfalú épületet építtet valaki az nyáron kurva meleg tud lenni, oda klíma kell.

    

Flenegen 95932 2015. június 4. 11:18  
Én is itt ülök a szalonban :) Kellemes a légkör, van vagy 26 fok az épületben.

Ja és nincsenek csirkeszárnyak:)
    

csokabi 95931 2015. június 4. 10:50   Válasz erre: 95930
És most várják a pszihomókust, hogy rendbe rakja õket az átélt trauma után:)
    

lendvai 95930 2015. június 4. 10:45   Válasz erre: 95926
Te nem láttál egy állatot sem a 3 nap alatt, de szerintem az erdõ népe viszont biztosan látott egy állatot, aki 189-el repesztve dudál az úton. :-)))
    

kawa550 95929 2015. június 4. 10:18   Válasz erre: 95920
Ha nem lesz meg a kiskawász, ne sokat gondolkozz, a tádé alkalmasabb glocknerezni, a Béla gépe meg ugye ismert elõéletû, szinte nincs olyan ember itt aki ne ivott volna a hátsódobozából...:))))))))
    

kawa550 95928 2015. június 4. 10:06   Válasz erre: 95927
A lámpabúra biztosan(a 4cn már lapos és H4-es), és a fõfúvóka mérete talán. Azon kívül semmi.
    

pocak75 95927 2015. június 4. 09:42  
Urak
A sváci 4cn és 3vd tipusok között mi a különbség?
A kollégám nézeget egyet, mert megfertõztem kicsit.....
    

kawa550 95926 2015. június 4. 09:22   Válasz erre: 95925
Csak lassan, óvatosan, okosan Tibike! Én is úgy gyüttem a zéjjel hazafelé, még a 190-et se értem el sehol(csak a 189-et mer késõn tuttam rátenni a gázt egy kamion miatt):)))))) Vadállatok ellen meg éjjelente aztatat csinálom mostanság, hogy a kanyarok bejáratánál ahol nem látok, meg ahol sûrûn szoktam látni a járkáló vadperkelteket, ott beletenyerelek jó hosszan a dudába. A 3 nap alatt egy állatot se láttam.
    

lendvai 95925 2015. június 4. 09:13  
Jó reggelt! :-) Én ma sem dolgozom, a fene egye meg, most éppen itt ülök egy csirkeszárnyas kereskedésben, az autón cserélnek utasoldali légzsákpatront a visszahívásos balhé keretében. Délutánra meg lebeszéltem egy tesztvezetést egy VFR800F-el.:-) Rita már képletesen szólva megesketett, hogy nem nyírom ki magam rajta.:-) Nem hiszem, hogy váltanék, inkább kíváncsiság, ilyen stílust motorban még nem próbáltam.:-)
    

Karex 95924 2015. június 4. 08:24  
Hajrá!. Dolgozzunk!
Ilyen melegben úgyis elolvad a billentyûzet, nehogy elkenõdjön az érintéstõl, vigyázzatok rá! :DDD
Az enyém hûtõben van egész nap...........
    

scopy 95923 2015. június 3. 23:44   Válasz erre: 95921
Marketingbõl egyes! Menj a helyedre fiam! Ülj le!

:-)))))))))))))))
    

Kawakarika 95922 2015. június 3. 22:16   Válasz erre: 95921
Én is válaszoltam!
    

PalmBela 95921 2015. június 3. 22:12  
Benéztem, válaszoltam! :) Cakát!
    

Kawakarika 95920 2015. június 3. 21:50   Válasz erre: 95919
Nekem is megvan még a Kawám,de lehet hogy holnap már nem lesz...
    

Suprati 95919 2015. június 3. 21:46   Válasz erre: 95918
Pénteken még megvolt neki...
    

Kawakarika 95918 2015. június 3. 21:41   Válasz erre: 95917
Irtam neki priviben is,de gondoltam Ti naprakészek vagytok.

    

csokabi 95917 2015. június 3. 21:39   Válasz erre: 95916
Elõbb-utóbb biztos benéz majd.
    

Kawakarika 95916 2015. június 3. 21:36   Válasz erre: 95915
Szemezgetek vele:)))
    

csokabi 95915 2015. június 3. 21:34   Válasz erre: 95914
Rájöttél, hogy kéne egy minibár a nappaliba?:)
    

Kawakarika 95914 2015. június 3. 21:31  
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlen,hogy "PalmBela"-nak elkelt már a Tádéja?
Köszi!
    

Kilos 95913 2015. június 3. 21:23   Válasz erre: 95908
Csabi, az a múltkori eset még nem köszönt vissza, így, bízom benne, hogy sikerült olyan szakvéleményt adni ami segített a bíróságnak ítéletet hozni. Sajnos mi csak nagyon ritkán tudunk az adott ügy végeredményérõl. Ha a szakvélemény beterjesztése után fél - egy éven belül nem idéznek tárgyalásra, akkor jó esély van arra, hogy peres felek nem tudnak "fogást" találni a szakvélemény megállapításain, tehát valószínû, hogy az alapján dönt a bíróság. Ha menni kell a tárgyalásra, akkor azért ott a feltett kötözködõ kérdések és a reakciók alapján érzi az ember, hogy "megáll" a vélemény, de azt csak nagyon ritkán tudjuk, hogy mi lett az ítélet.
    

scopy 95912 2015. június 3. 21:22  
http://www.lovasok.hu/index.php?i=42635

Egy komoly kocsi ára egy komoly kocsi ára.

És felszerelése is az.
    

csokabi 95911 2015. június 3. 21:13   Válasz erre: 95910
Mondjuk én a kolbásztöltelékekkel együtt gondoltam a "hõõõzést":)

    

Kilos 95910 2015. június 3. 21:05   Válasz erre: 95908
Mondj egy gépet ami hõre megáll! - lovaskocsi! :))) - mondjuk ez sajnos nem állt meg még hóóóó-ra sem!

Jó azt nem mondtam, hogy ez egy könnyû, gumikerekes, vadász-hintó. Tényleg jó kis szerkezet.

Pandamaci, ezen a hintón rögzítõ fék nincs, ez üzemi fék, és ha én el tudtam húzni csúszó hátsó kerekekkel, akkor két lovacska úgy szalad vele mintha ott sem lenne.

    

pandamaci 95909 2015. június 3. 19:59   Válasz erre: 95907
Állati erõvel vont jármûre olyan rögzítõfék kell , hogy a kocsit 16% lejtõn megtartsa..Arról nincs szó, ki hogyan (ne) tudja elhúzni.
Fa kerekû szekereken fék sincs , lánccal bekötik egyik kereket .
Vagy ? :))))))))))))))))))))
    

csokabi 95908 2015. június 3. 19:55   Válasz erre: 95907
Jól hangzik. Nem is gondoltam, hogy ilyen mûszaki követelményeket támasztanak egy lovaskocsival szemben. Azt hittem, hogy a "hõõõõ" meg "gyííííí" megoldja a dolgot egy kis zabla rángatással:)

A múltkori esetedet az oszival sikerült megoldani?
    

Kilos 95907 2015. június 3. 19:48   Válasz erre: 95906
Nem értem! Hétköznap senki sem dolgozik? Mindenki elment motorozni?

Én ma motorral mentem a dolgomra! Szerintem elértem a szakmám csúcsára! Egy balesetet szenvedett lovaskocsit kellett megvizsgálnom! Mondjuk, nem rossz! - vagyis a vizsgálat szerint nem is volt jó! Mind a négy kerekén tárcsafék! Két fékpedál, két fõfékhenger és kétdugattyús kerékfékhengerek. Külön fékezhetõ az eleje és a hátulja, de itt volt a bibi! Az elsõ fék az "nulla" volt, a hátsó kerekeken pedig nincs terhelés - rajt ült a bakon egy ember és fékezte a hátulját, én egyedül elhúztam a kocsit csúszó kerekekkel! Na, ennek kellett volna két lovat megfognia!

    

csokabi 95906 2015. június 3. 19:06  
Na mi van?! A kardányos hazavágta a fórumot?:)
    

mati12 95905 2015. június 3. 12:04  
Nem vagyok otthon lánc ügyben,de pont ma láttam,hogy a Louisban 20%-os akció van rájuk. Nem tudom,hogy a hazai árakhoz képest mennyivel kedvezõbb ha egyáltalán kedvezõbb az áruk. Azt tudom,hogy a postaköltség 10 euro körül van Magyarországra.
https://www.louis.de/artikel/did-kettensatz-kette-ritzel-kettenrad/10048000?list=35791929
    

lendvai 95904 2015. június 3. 11:17  
Valaki érdeklõdött a minap lánccal kapcsolatban. A mai tisztogatás után láthatóvá vált, hogy az én gépemen milyen lánc van. Bár ez azt hiszem túlméretezett a TDM-re.
    

aramo69 95903 2015. június 2. 22:39   Válasz erre: 95899
Igen Roby!!!!!!!!!!!! De ha kell, elmegyek veled! össze haverkodtam a csókával! Emlékezett még rám 2 év után is! Vagy is a Tádéra. Be jön neki ez a vas. Talán ez a protekcióóóóóóóóó..... :)))))))
    

Kilos 95902 2015. június 2. 22:02   Válasz erre: 95901
Biztos kipucolta a katalizátort a kipufogóból! :)))))

Azért a "sógi" nem lehetett annyira biztos a dolgában ha elengedte a Tamást!
    

csokabi 95901 2015. június 2. 19:14   Válasz erre: 95898
Tuti, hogy bûvészkedtél vele valamit! De genya vagy, mert nem árulod el!!!!:)))) Ne is gyere azzal a kamu dumával, hogy te nem csináltál vele semmit!:)
Jó hangja van annak a mocinak. Egy kövér árnyalattal erõsebb csak, mint a többi, de pont így jó. Vájtfülû lehetett a mitugrász, hogy kiszúrta...
    

Robi70 95900 2015. június 2. 12:31   Válasz erre: 95898
Akkor csak bízom a jószerencsémben Tomi! Remélem nem lesz velük gondom.
    

Robi70 95899 2015. június 2. 12:30   Válasz erre: 95893
Te az Opelban fizettél 3490 Ft-ot??? Protekció nélkül???
Mert akkor nem megyek messzebbre én sem.
    

Fido71 95898 2015. június 2. 08:33   Válasz erre: 95888
Szerencsétek volt, mert nem állítottak meg.
Nekem természetesen minden gyári a motoron /plexit kivéve/, de nagyon hallgatózott a kipufogómnál /miután megállított, mert szerinte gyorsabban mentünk/.
Szerinte meg volt berhelve a kipuffancsom.
Csodálkozva néztem és kértem, hogy mondja el hogyan.
Beledugott egy 50 cm-es teleszkópos pálcikát, belenézett lámpával is. Nem talált semmit, de a hanga túl erõs volt szerinte.
Õ sem jött rá a titok nyitjára, ahogy csokabiék sem! :))))

A kollégám a sportdobért /nem volt sem E jel, sem papírok/ fizetett 400 eurót a ledes fényszórókat meg leszedette vele.
A kifurkált kipufogó meg azért még Bettinek is feltûnik.

Nagyon nem lett volna érdemes vitázni meg ilyenek.
Ha kicsit értetlenkedett az ember, egybõl hadarni kezdett és csak mantrázta, hogy nem érti, amit mi mondunk.
Lehet, hogy csak utálja a magyar motorosokat, nem tudom...
Azóta egy kicsit féltem tõlük a buxtárcámat.
    

desperado25 95897 2015. június 2. 08:10  
Azért kérdeztem rá a láncra, mert pl a DID erre a motorra (összes TDM) a 100le feletti szériát ajánlja. Gondolom a sor kettõ egyenetlen járása jobban rángatja a láncot mint egy s4, vagy a fene tudja.
    

pocak75 95896 2015. június 2. 08:09  
Csak óvatosan a lánccal....
Nagyendúrós topicban az egyik KTM-s srácnak akkor szakadt el mikor vitte volna cserélni....van pár kép róla tanúságos...
    

cxkopi 95895 2015. június 2. 07:27  
Valóban van 2 láncszem, ami sérült- görgõ nincs.
Köszi
    

Karex 95894 2015. június 2. 00:23   Válasz erre: 95834
Pü ment.
    

aramo69 95893 2015. június 1. 23:10   Válasz erre: 95890
Miért oda Roby?????????????? Tõled 5 percre van a kertvárosi! hmmm
    

aramo69 95892 2015. június 1. 23:06   Válasz erre: 95891
Hozzá kell tennem, senkit nem ismerek ott. Megváltozott a gárda, mert nagy bukta voooooot ott!!!
    

aramo69 95891 2015. június 1. 23:04   Válasz erre: 95886
Azt azééééé hozzá kell tennem, mikor mondtam neki, hogy típus specifikus a dob, (tehát kimondottan yamaha 850 4tx) kivette a papírt a kezembõl. Csak pillogott! De tudjuk, itt szépek lehetünk, okosak nem. De biztos voootam benne, átmegy. Különben Strasbourgig megyek. :))))))))) Esztergom kertváros. Opel....
    

Robi70 95890 2015. június 1. 22:44   Válasz erre: 95886
Ennyi pénzért csak NKH vizsga bázis lehetett. Hamarosan beszámolok, mert júni végén nekem is lejár a mûszakim és a Bp..i Mozaik utcába viszem.
    

jobbkormanyos 95889 2015. június 1. 22:41   Válasz erre: 95865
Ilyet vettem, 3e km után húztam a feszítõn egyszer 1 mm-t.
A lánckerekük is jó !
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/JT525X1RX/Lanc-525-JT-Japan-lanc-525X1RX-X-Gyurus-ajanlott-1
    

Robi70 95888 2015. június 1. 22:37   Válasz erre: 95854
Tomi, tavaly gond nélkül tekertünk le két nap alatt kb. 900 km-t Ósztriában Tibiékkel. Ránk sem hederített senki.
Remélem idén is ez vár minket. Sok kilométer, kevés rendõr.:)))
    

Kilos 95887 2015. június 1. 22:09   Válasz erre: 95874
Köszi Tibor!

Dezsõ, jól állítottad! - bocs a tévedésért!
    

istvan170 95886 2015. június 1. 22:05   Válasz erre: 95864
Hol is volt ez? Dorog? Mert engem az Autotrendbõl meg az Autóklubból is kivágtak Egomba tavaly a nem gyári kipuffal az XV-vel.
    

Flenegen 95885 2015. június 1. 22:02   Válasz erre: 95826
12 km a lakás és ház közti távolság. Ami a probléma hogy 21 év munkáját kell szelektálni és elhozni. Ha azt mondom, hogy péntek óta ezt csinálom? Reggel 7-kor már ma is az Obiban votam..... Nem unatkozink, söt már a teszt plexi is az új helyrajzi számon van :) pont most hoztam át az utolsó kanyarral...
    

Hr.Geiger 95884 2015. június 1. 21:56   Válasz erre: 95880
Köszönjük Csabi az újonnan csatlakozó TDM-es kollégák nevében is!
Tanulságos történet, az már egyszer biztos..., ezek után ki nem hagynám a lángost, természetesen a fõhajtással együtt!
:-))
Utána meg iszom majd az egészségedre Kékkúton a forrásvízbõl.
:-)

    

yamatomo 95883 2015. június 1. 21:43   Válasz erre: 95852
Szép estét! Én is ettõl az Úrtól vettem kb. másfél hónapja egy használt PR3 szettet. Mindkettõ két éven belüli gumi,és egyenletesen kopott,nem kockás... És bõven van rajta futómélység. Állítólag Pan-ja van és hosszabb túrákat tesz rendszeresen. Szóval korrekt a fickó. Ennyiért megéri azt hiszem.
    

Vandis 95882 2015. június 1. 21:39   Válasz erre: 95880
...
Jár a fõhajtás!...
Mi is elmegyünk oda!
    

Vandis 95881 2015. június 1. 21:36   Válasz erre: 95875
Így van!
Hadd fejlõdjünk kicsit történelmileg is :)
    

galoscsabus 95880 2015. június 1. 21:35   Válasz erre: 95876
Vandis csak, hogy tudd a teljes igazságot (és ne ezeknek a pletykásoknak a félinformációjára hallgass) :-)))) :
Történt egyszer hajdanán, hogy langallózni támadt kedvem.
Ebben nem lett vón semmi különös, mert történt ilyen már mással és máskor is, de az én vágyaimat két dolog is megpróbálta kerékbe töni.
1. a bal karom egy mûtétsorozat kellõs közepén éppen kézfejtõl könyékig kötésben pihent,
2. némi hó tarkította még a határt.
De egy Varadérós ugye nincs cukorból, ezért ilyen apróságok nem tarthattak vissza.
Az csak az én egyéni pechem volt, hogy a langallósék pontosan tudták, hogy épeszû ember nem megy arrafelé azon a hétvégén, így nem nyitottak ki.
Másik baklövésem, hogy a hóban, megfordulás közben lementem a kövezett részrõl és az olvadó hólétõl átázott földes részen olyant estem pofára, hogy a tehénlepény sírva könyörögne a látványtervért.
Utána egy kézzel eltartott egy kis ideig, mire talpra segítettem a bálnát, de végül csak haza vergõdtem.
Hát így esett a "langallózás", ami miatt ezek a pudingmotorosok azóta is néha a szájukra vesznek....csak nem a megfelelõ testrészemnél fogva.... :-)))))))
    

desperado25 95879 2015. június 1. 21:12   Válasz erre: 95861
Együtt cserélem természetesen. Még megkérdezem a pinkmotorsnál is a RK láncból az erõsítettetm és rendelem is, mert már majdnem koppon hátul van a tengely...
    

dinnyemag 95878 2015. június 1. 21:07   Válasz erre: 95874
Köszi!!
    

lendvai 95877 2015. június 1. 21:02   Válasz erre: 95875
Az "csak" egy 7.62mm-es lik lenne. :-)))) Sejtésem szerint... :-))))
    

lendvai 95876 2015. június 1. 21:01   Válasz erre: 95873
Na, Vandis, akkor annyit már tudsz, hogy ez egy olyan esemény volt, amire nem nagyon szokott büszke lenni az ember. :-)))))
    

Hr.Geiger 95875 2015. június 1. 21:00   Válasz erre: 95871
Jó estét Hölgyek, Urak!

Ez a történet engem is érdekelne, mert a nyáron tervben van egy túra arrafelé és ha már az ember megáll elkölteni egy rántott húsos langallót, akkor utána tényleg illõ dolog lenne a fõhajtás, emlékezés, ahogy Kawa írta.
:-)
Ki vállalja be a 9 mm-es szellõztetõ likat a homlokán a közösség érdekében?
:-))))
    

lendvai 95874 2015. június 1. 21:00   Válasz erre: 95870
Szervizkönyv, 3-11.
    

galoscsabus 95873 2015. június 1. 20:50   Válasz erre: 95871
Aki válaszolni mer, azt egy kis világító piros ponton át fogom lesni...... :-)))))
    

dinnyemag 95872 2015. június 1. 20:50   Válasz erre: 95868
Tehát majdnem mindig:-))))
    

Vandis 95871 2015. június 1. 20:47   Válasz erre: 95853
Pontosan milyen eseménynek az emlékhelye ez?
    

Kilos 95870 2015. június 1. 20:46   Válasz erre: 95867
Várj Dezsõ! Lehet, hogy én tudom rosszul! Tibi is azt mondja, hogy a a C1 a bal oldal! Na, megyek utána járok! :))))
    

csokabi 95869 2015. június 1. 20:45   Válasz erre: 95865
A DC AFAM OEM beszállítója volt a Ducatinak, szóval olyan rossz azért nem lehet. A DID viszont elég megbízhatóan hozza a tõle elvárhatót. Szerintem ne variálj, hanem vedd meg a DID JT kombót! Nagyot nem tévedhetsz vele. De semmiképpen se vegyél valami noname vackot, mert könnyen csinálhatsz te is hasonló perecelõs videót, mint ami nem is olyan rég volt itt téma.
    

lendvai 95868 2015. június 1. 20:42   Válasz erre: 95867
Dezsõ, a C1 a bal oldal, ha rajta ülsz a gépen és menetirányba nézel. :-)
    

dinnyemag 95867 2015. június 1. 20:18   Válasz erre: 95822
Szia!
Én itten valamit rettentõen félreértettem, ezek szerint azt növeltem, amelyik eleve jó volt. Talán mert a szinkronnál is a bal oldalihoz kell állítani a jobbost, én azt hittem, hogy a C1 az a bal oldal:-))) Tehát csak idõ kérdése és az árnyalatnyi különbségbõl ismét átmegy kékbe a leömlõ...
Aztán megint sikálhatom, de azt már nehezen magyarázom meg Tibinek:-))))))))
    

cxkopi 95866 2015. június 1. 20:13  
Ja, és azt nem mondtam engem nevetett ki egy társunk a 120-130 tempóért, pedig az már az erõsített vég.(csak hogy tudjátok nem szadizom a mocit)
    

cxkopi 95865 2015. június 1. 20:11  
még mindig lánc!
A bárdinál veszem az autó alkatrészeket, a 42% kedvezményt biztos nem a korrekt 20-30% árrésbõl adják, de a DID helyett valami dc láncot kínál, az ár annyi mint motoros oldalon a mezei vásárlóak a DId, és a JT kerék.
Lehet, bamba vagyok, Ti mit tesztek fel. Azt már tudom, hogy minél többet variálok annál xarabul jövök ki a dologból, de ebbe úgy bele gabalyodtam mint majom a házi cérnába, igaz azt sem tudom van e másfajta cérna.
És köszönet mindenkinek, ki segít.
    

aramo69 95864 2015. június 1. 20:10  
Szép jó estét hölgyek urak!
Ma átment mûszakin a Tádé! :) 3490 magyar forint. le sem xarták a kipuff mûbizonylatomat! Hmmm aszooooongya a mester, õt nem érdekli!!! lefotózza, online átküldve valahova (mármint a puff) 15perc visszaigazoltak, hogy ok! oszt önnyi. Bexarás. Azt viszont mondotta, a elhagyom az országot nyugatabbra, jó ha nálam van! De itt nem ér semmit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmmmm

    

GASpeer 95863 2015. június 1. 19:47   Válasz erre: 95858
Erre én is kíváncsi lennék!
Lánckerékben JT vs. ESJOT kb. 3000ft. a differencia.
Az erõsített lánc viszont majd 2x annyiba kerül minimum, de bírja 2x addig a szett?

    

sjanek 95862 2015. június 1. 19:41   Válasz erre: 95831
Megjött :) ! Köszönöm!!!
    

lendvai 95861 2015. június 1. 19:33   Válasz erre: 95858
Itt a nagyvasat ajánlják (basszameg, kimondtam! :-)). Használattól függ, ha a normál 525-öst megnyújtogattad, akkor próbálkozhatsz a ZVM vagy ZVM2 525-el, azok állítólag erõsebbek. Motortípus alapján tudsz keresni láncot és lánckerekeket is, együtt ajánlatos cserélni.
    

lendvai 95860 2015. június 1. 19:31   Válasz erre: 95859
Nemrég volt egy cikk valahol, talán a Nolan jött rá, hogy a Bluetooth szabvány egységes, így az új kütyüiket bármilyen más gyártó Bluetooth alapú eszközével össze lehet párosítani. De nem tudom mennyire ragályos ez a betegség, a régiek még valószínûleg ragaszkodnak a fajtársaikhoz. :-) A vezetékesek kompatibilisek, ott össze kell hangolni a frekvenciát és mehet a csevej. :-)
    

GASpeer 95859 2015. június 1. 19:21  
A minõségi mágneses tanktáskán puha anyag van a mágnes alatt, hogy ne karcoljon, legalábbis én amikor vettem, ez szempont volt.

Kérdés:
Ezeket a kommunikációs bigyókat össze lehet hangolni más típussal is, vagy csak azonos márkákat?
    

desperado25 95858 2015. június 1. 18:23  
Üdvözlet!
Mivel az oldal keresõje a legnagyobb hulladék amivel fórumon találkoztam, inkább rákérdezek: Milyen láncot, lánckereket, és hol vegyek? A normál X-gyûrûs DID 525-öst 100 paciig írják, de mivel a mostani is néhol megnyúlt, valami ütõsebb való a szamárra? erõsített?
Köszi a válaszokat....
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118