3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Kilos 96056 2015. június 8. 13:58   Válasz erre: 96053
Az 1000-1100 - as alapjárat alacsony, azzal nekem is leállt már néhányszor, fõleg városban, lámpánál való várakozás után ha túlmelegedett a motor. Az alapjáratot a motor jobb oldalán található állítócsavarral emeld fel 1300-ra. A bal oldali kábelköteg barna vezeték kiiktatása a levegõszûrõ nagyobb átmérõjû szívónyílását teszi szabaddá és nem az alapjárat állítására szolgál. Ennek - a "flappantyú"-nak nevezett szelepnek a kiiktatása más módon is lehetséges és az alacsony fordulati nyomaték csekély emelésére alkalmas, sõt javasolt - azt hiszem itt mindenki megcsinálta és bevált.
A plexivel kapcsolatban annyit, hogy én 176 cm vagyok és nekem tökéletesen bevált a GIVI túraplexie, ami 8 cm-rel magasabb a gyárinál. Ha kényelmeasen kihúzom magam, kellemes menetszél éri a sisakomat, de nagyobb sebességnél sem kell még erõsen görnyednem ahhoz, hogy lejjebb bújjak a plexi mögé. A sisakrázás, nálam is jelentkezik de, csak ha egyedül és úgy 150-155 körüli tempóval megyek. Utassal még soha sem volt sisakrázás, még dobozos teherautó után sem, legfeljebb néha néha érezni mintha valaki megnyomná oldalra a sisakot, de nem rázkódik.
    

MadBob 96055 2015. június 8. 13:39   Válasz erre: 96053
Nekem gyári túraplexim van MRA X-creen-el. 175 magas vagyok és semmi bajom a menetszéllel. Kapni kapok, de engem nagyon nem zavar mert egyenletesen. Egyedül nagy tempónál nagy teherautó mögött haladva dobálják az áramlatok a motor elejét jobbra-balra, de elõzéssel, rosszabb esetben lemaradással elmúlik a jelenség.
    

cizi 96054 2015. június 8. 13:35   Válasz erre: 96053
Szerintem az 1000-1100 alapjárati fordulat kicsi. Ez az évjárat beleesett a visszahívásba az alapjárat miatt. Ki lett cserélve az alkatrész? Esetleg ezért is lehet, hogy leáll.

    

Hitmanus 96053 2015. június 8. 13:04  
Na most akkor nem lettem okosabb:)
Az lesz, hogy veszek valami f.s Givi túraplexit, megnézem mi a változás...bár mondjuk tegnap gondoltam arra, hogy Püspökladánytól Szolnokig motor után kötöm a bukómat és elkoptatom.Olyan szinten zavart, hogy ide-oda jár a fejem(oldal irányba)..(Nolan N90).

Viszont van vele egy olyan, hogy néha induláskor egyben, nyikorog valami amíg el nem indul, meg olyan kicsit rágva, remegve indul el, de csak egyben, meg le is tudok vele fulladni városban.XT-nél ez az alacsony alapjárat miatt volt meg a gázfröcsre leálló egy henger tulajdonsága.Ott feljebb állítottam az alapjárati csavaron és jó lett.Itt meg ha akarnám akkor egy videó szerint a bal oldali borítás alatt van egy kábelköteg, amibõl ki kell húzni a barna kábelt, lekötni, vissza és már magasabb is az alapjárat és gáz rángatásra nem fullad meg..Amúgy az enyém 1000/1100 szokott lenni az alapjárat.
    

suny5539 96052 2015. június 8. 11:57  
kawa a te jószágod 3vd, ne keverd össze a kedves bérgyilkos urat, 900-asról volt szó...

A 3vd elég jól aerodinamikált, próbáltam már párszor, mondjuk már abban az idõben megnyitották a plexit felül a szárny végi leváló örvények kiegyenesítése céljából, nah dehát a fejlesztõ banda nem vitte ezt tovább nyilván felejtettek...nyílván....kac kac

Amúgy meg a 3vd meg más okból rosszabb állítólag szétrázza a csuklódat, bár én nem mentem vele annyit hogy jelentkezzen a problem így nem tudom megerõsíteni.
    

kawa550 96051 2015. június 8. 11:16  
Ja! Endrúz kollégát nagy nyilvánosság elõtt meghajbókolom, igen faxa az ülésharizsnya, majd egy kicsit még alakítani kell a formán meg kell még 1 zsinór rá hogy igazán jól ráfeszüljön az ülésre, de így is müxik, asznota Zsuzsi hogy nem kell kapaszkodnia mert egyáltalán nem csúszkál az ülésen ezzel.
    

kawa550 96050 2015. június 8. 11:10  
Az a ti bajotok hogy hisztisek vagytok, csak lakott területen belül szoktam 120-nál lassabban menni, de nekem semmi bajom a szélvédelemmel, biztos mert kicsi vagyok. :)))))))))))
Bérgyilkosmanus, te meg ha eccer valamiért megbontod az idomot, tedd meg magadnak azt a szívességet, hogy mész egy kört idom meg plexi nélkül, aztán rájössz hogy marad a gyári vagy kisebb lesz helyette. A nagyobb ugyan javít a szélvédelmen, de növeli a turbulenciát meg az oldalszélérzékenységet + ha igazán jól véd, akkor városban megdöglesz mögötte.
    

Hitmanus 96049 2015. június 8. 10:25  
Még jó, hogy többek között a szélvédelem hiánya miatt cseréltem le az XT-t a TDM-re, aztán most meg kiderül, hogy ez még rossz e téren:)
    

suny5539 96048 2015. június 8. 10:07  
A TDM900-ra az összes plexi vacak.
Én végigjártam a kálváriát, mamut szörfdeszkától kezdve tanga bugyi vékonyságig.
Volt gyári, utángyártott és egy rakat egyedi készítésû.stb stb...
Konklúzió a TDM szopott gombóc nyalóka formája gyárilag van elcseszve.
Ezt onnan tudom 100%-ig biztosra, hogy amióta egyedi idomjaim vannak nincs turbulencia problemám.

Mivel a céges gépen nincs más fotóm így marad a jól ismert naplementés amit bizonyítékul tudok szolgálni, nah de mindjárt szerzek egy USB kábelt és megosztok egy tök jó easy off-road utat.
    

Hitmanus 96047 2015. június 8. 09:24  
Sziasztok!

Két hete vagyok boldog tulaja egy TDM900-nak.Azért regisztráltam ide, hogy pár kérdésre választ kapjak Tõletek.Elõtte egy XT660R motorom volt.Mire kitapasztaltam minden dolgot vele kapcsolatosan, lecseréltem a mostanira, így lehet újabb infókat gyûjteni a TDM-rõl:)

Elõször is.49 ezerrel vettem a Red Baronból.Ott faszán leszervizelve adták át.Viszont nem tudom, hogy volt e szelepállítás vagy ilyesmi.Most az 50 ezres szerviznél gyertya csere és injektor szinkronizálás lesz asszem.

Illetve egy olyan kérdés, hogy kinek hogy jött be a túraplexi.Gondolkodom, hogy veszek rá a gyári kicsi helyett.Nem volt túl kényelmes 300 km-en keresztül, hogy ide-oda dobálta a szél a fejemet:)
    

Vandis 96046 2015. június 8. 09:14  
Sziasztok!

Egy ilyenbe "botlottam" ma reggel a neten.

http://www.adesiviestampe.it/catalogo/prodotto/nome/TDM%20850%20TWIN%201996%20-%201998/id/1897/lang/en

Gyári matricák, de egyedi színben is lehet rendelni.
    

kawa550 96045 2015. június 8. 00:28  
Szabad motorokról is beszélni ebben a teherótós topikban?:))))))))))
Ma jutott eszembe hogy fehértehénrõl még nem is vót hegyesvölgyes kép....:)
    

Nmiki 96044 2015. június 7. 22:54   Válasz erre: 96036
Nálunk van 3 Sprinter, havi 21-23 ezer km között futott darabja, évek óta. ( idén májusban szûnt +ez a fix meló. ) Heti 5 napban nyomták ezt a km-t a sofõrök, Frankfurt - Bp között. Az autók egész jól bírták, pedig mindegyik "milliomos". Ha megfelelõen karban vannak tartva, szinte mindent kibírnak ezek a gépek.
    

Flenegen 96043 2015. június 7. 19:08  
4 kézben járnak a srácok is. Hátfal megvágva átalakítva fûggöágynak ott alszanak. Van amikor napota ezer km felett futnak. Egyedi szerviz szerzõdés van velük. Soknak tûnik, de amikor nagy érték van akkor menni kell. Az Audi meg ugye ad nekik melót rendesen. Volt rá példa, hozy az autó még emelõn volt, de már rakták egyik kocsitból a másikat. Nincs idõ álldogálni.


    

Flenegen 96042 2015. június 7. 19:04   Válasz erre: 96040
Az ebayen keress rà a motrobike led handguard-ra. Találsz vagy 6 ezertõl. Én is gondolkozom rajta egy idelye:)
    

Fido71 96041 2015. június 7. 17:25   Válasz erre: 96039
Bakker, tényleg!
Ott nincs Tachográf!
Benéztem... :(
Én már azzal is álmodom.
    

GASpeer 96040 2015. június 7. 17:24  
Szeretnék markolathoz kézvédõt vásárolni, elsõsorban menetszél ellen. Tanácsot kérnék, hogy melyiket érdemes megvenni.
Láttam egy BMizén nagyon facásat, ledes indexel, menetfénnyel, de az gondolom egy vagyon.
    

csokabi 96039 2015. június 7. 15:00   Válasz erre: 96036
Nem lehetetlen. Még DHL-es koromban találkoztam több ilyen 3,5 tonnást használó cég sofõrjével a nagyobb elektronikai gyártók (Solectron, Flextronics, stb.) telephelyén. Õk mesélték, hogy gyakran csak egy hétvégét vannak otthon egész hónapban. Összegyûjtik a szabadnapokat és egyszerre veszik ki mikor nincs annyi fuvar vagy szervizben van a szekér. Amúgy egész nap nyomják a gázpedált, gyakran négykézben. Anglia, Hollandia, Németország és a többi nemzetközi célország. Akinek kevés, de értékes áruja van és direkt fuvart keres, azok csak ilyen cégekkel szállíttatnak. Két sofõr tachográf kötelezettség nélkül 100-120 km/h-ás átlaggal nagyon sokat lenyom naponta. Nekik nem kell a hétvégi kamionstoppal foglalkozniuk és szinte mindenhova behajthatnak. Akkoriban (2004-2005) kerestek valamivel 1000 euró felett. Amelyik vállalkozó komolyan csinálta ezt az üzletet, az mind Sprintert, Craftert vagy LT-t vásárolt. Szóval az 1000 kilcsi naponta inkább a normális futásteljesítmény ezeknél a cégeknél, mint óra tekergetés:)
    

scopy 96038 2015. június 7. 13:40  
Oszika kipipálva. De jó volt hallani...

Fido! Jó szemed van a trafikhoz... A sebességmérõ... 5 l/100km extra
    

Fido71 96037 2015. június 7. 10:29  
Pár hete befogtam munkába járásra a szürkét, hogy lefogyjon már a hátsó.
Napi 2X 15-20 km ingázás.
Hááát így, a 900-as is megeszi az 5 litert százon.

    

Fido71 96037 2015. június 7. 10:29  
Pár hete befogtam munkába járásra a szürkét, hogy lefogyjon már a hátsó.
Napi 2X 15-20 km ingázás.
Hááát így, a 900-as is megeszi az 5 litert százon.

    

Fido71 96036 2015. június 7. 10:25   Válasz erre: 96028
Havi 27-28ezer km azért még egy 1,5 T-s autónak is nagyon komoly futásteljesítmény havonta...
Napi 1000 kilcsi a hónap minden napján?
Lehet, Õ meg elõre tekergeti az órát? :))))
    

kawa550 96035 2015. június 7. 09:21   Válasz erre: 96032
Átérzem mártirságod barátom, így részt is vállalok benn, mivel ma ragyogó nyári idõ van, feláldozom magam ismét, tehénnel megyek melózni ezeken az ocsmány utakon.....:))))))))
    

kawa550 96034 2015. június 7. 09:19   Válasz erre: 96033
Egyetértek a csávóval, rengeteg pénzt kéne elkölteni már ahhoz is, hogy egy kicsit jobb motorom legyen és még többet hogy sokkal jobb. Az öreg tehén még ma is kenterbe veri sok mindenben az olcsóbb új motorokat de még a középkategóriát is megszorongatja, miközben annyiba(se) kerül mint azoknak a regisztrációs adója.
    

suny5539 96033 2015. június 7. 08:01  
Nini egy TDM 850 3Veder a címlapon :)


    

scopy 96032 2015. június 7. 02:50  
Mategnap itt volt nálunk Sagipet és a mi kis Juditunk! Kellemes kis gatyábarázást kapott azapukám Suzuizé Eko-ja. Peti guggolt pár órát a tekermotor mellett, a csajok csacsogtak én pedig komoly szakmai munka keretén (kretén) kereteim belül fõztem egy marhapörit. (Birka nem volt...)
Peti annyira élvezte a dühöngõ gépezetet, hogy az egyik(!) próbakör megtételekor komolyan aggódtunk, hogy Judit rám marad és Peti európai túrája ideje alatt megvarrja az összes szakadt ruhámat! De csak visszatért. Kisvártatva valamilyen ürüggyel megint elszáguldott...

Akkor meg azért aggódtam, hogy elmotorozik a tankból biztosan vagy 0,347 liter keveréket! Megbarnult a hajam, mert már ugye õsz volt elõtte...

Borzalmasan nehéz volt. Ilyen egy mártír élete.
    

scopy 96031 2015. június 7. 02:33   Válasz erre: 96030
Koszi Lackó!

Akkor most jól felhívom! Szerintetek õszintén fog örülni?
    

hamster 96030 2015. június 6. 16:39   Válasz erre: 96027
Itthon van már csak bújkál.Sajnálja a képeket,meg az élményeket tõlünk,ezért nem írogat.:-)
    

Flenegen 96029 2015. június 6. 09:26   Válasz erre: 96013
http://www.hasznaltauto.autentik.hu/?hirdeteskod=9043351
    

Flenegen 96028 2015. június 6. 09:25  
Kollégámnak van egy ügyfele, aki fuvarozással foglalkozik.

Nála 3 évente cserések a Sprinterek, mert addig megbízhatóak szerinte. Csak nálunk vásárol és szervizeltet. Nem nagyon szokott 1 millio km alatt visszajönni autó tõle. Aztán elviszik a románok, mert szerintük a 3 ezres merci sprinterek a 3x ennyit is megfutják.
    

scopy 96027 2015. június 6. 03:56  
TUD VALAKI OSZIKÁRÓL?

(Nem fogadom el, hogy igen...szép, dús haja és kevés gyermeke van...stb.)

Tényleg!
    

csokabi 96026 2015. június 5. 22:44   Válasz erre: 96024
A kamu bõrözést leszámítva errõl http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/04/igy_nez_ki_egy_nem_kimelt_volvo_xc_90_a_400_ezredik_kilometere_fele/ sem mondanám meg, hogy 400 000-t futott...
    

csokabi 96025 2015. június 5. 22:39   Válasz erre: 96023
Csakhogy jól aludjál!:)
http://www.origo.hu/auto/20121213-meg-se-kottyant-a-felmillio-kilometeres-kinzas-a-suzuki-swiftnek.html
    

Kilos 96024 2015. június 5. 22:38   Válasz erre: 96023
Papíron ennél sokkal többet is tud! :))))
Az Astra ami miatt kérdeztem 1.200.000 km-t ment 8 év alatt! - legalább is ennyit akart a tulaj elszámolni a NAV felé. Az autó úgy nézett ki mint egy 8 éves "Vasárnapi" autó! Vicc volt az egész történet amit a pasas elõadott.
    

kawa550 96023 2015. június 5. 22:31   Válasz erre: 96021
Engemet nem vezettek meg! Egy opel max milliméterbõl tud 700.000-et teljesíteni!:))))))))
    

Kilos 96022 2015. június 5. 22:28   Válasz erre: 96021
Kösz Csabi! :))))

    

csokabi 96021 2015. június 5. 22:20   Válasz erre: 96020
https://opelpost.com/06/2014/die-kilometer-helden-rollen-weiter/

A corsásnál 699 999 km után nullára váltott az óra 700 000 helyett. Ezek szerint jól hallottad:)
    

Kilos 96020 2015. június 5. 22:13   Válasz erre: 96018
Nyertél, valóban 6 számjegy! A kérdés ugyanaz, de ezek szerint nem nullázódik elõbb! :)
Azt az információt kaptam egyszer, hogy az Opelok órája 699.999 után nullázódik. -erre kerestem volna igazolást vagy tagadást.
    

Hr.Geiger 96019 2015. június 5. 21:56   Válasz erre: 96017
6 számjegyes a km óra, EU szabvány, minden autóban szvsz.
Nézzél bele jobban! :-)
    

kawa550 96018 2015. június 5. 21:55   Válasz erre: 96017
Velem nem lehet komolyan beszélni mikor szabadnapos vagyok, tehát:
5 számjegyes számlálónál még a 100.000 is igen szép mutatvány lenne, nemhogy az 1.000.000 a maga 7 számjegyével......:)))))))))))
    

Kilos 96017 2015. június 5. 21:44   Válasz erre: 96015
Értem mire célzol Kawa, de azt a részét ismerem, gyakran kell vele foglalkoznom. Ezt most komolyan kérdeztem. 5 számjegyes számlálója van, de úgy tudom, hogy az Opeleknél az átfordulás (nullázódás) nem az egymilliomodik km-nél következik be.
    

Hr.Geiger 96016 2015. június 5. 21:26   Válasz erre: 96015
ez nem Opel specifikus, majdnem minden autónál, motornál így mûködik...
:-(
    

kawa550 96015 2015. június 5. 21:24   Válasz erre: 96014
Nincs megadva gyári adat, csak idõintervallum. Nagyjából eladás elõtt 1 héttel. :)))))))))))))
    

Kilos 96014 2015. június 5. 21:14   Válasz erre: 96012
Bocsánat, egy szakmai kérdés! Megtudja valaki mondani, hogy hány km megtétele után nullázódik le az OPEL km számlálója?
    

csokabi 96013 2015. június 5. 19:46   Válasz erre: 96012
Ejjj, azok a szmájlik és pont a lényeges mondatok után...:)
    

Flenegen 96012 2015. június 5. 19:04   Válasz erre: 96010
Dehogy lesz!:)

Mi minden esetben a valós adatokat közöljük:)

Majd megveszi valami pesti nepper, azt eldobja a szervizkönyvet és visszarakja 120 ezerre...
    

lendvai 96011 2015. június 5. 18:59   Válasz erre: 96008
Én se akartam tekergetni, csak néha meg kell markolni, amikor kitolatok a garázsból. :-) Ez ráadásul fûthetõ, a belsõ oldala keményebb, mint a sima gumi markolaté, ennélfogva nem is igen akaródzik neki tapadni a kormányra.
    

csokabi 96010 2015. június 5. 18:49   Válasz erre: 95978
Ezek szerint jövõ héten már lesz egy alig 100 000-t futott, nyugdíjas orvos házaspár templomba járó, gázos kombija?:)
    

MadBob 96009 2015. június 5. 18:44  
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
86e BIKE-R (2014-08-29)
87e Tomhahn (2014-09-30)
88e Karex (2014-10-28)
89e galoscsabus (2014-12-01)
90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05)
91e tulok99 (2015-02-03)
<BR>92e Kilos és Skuli (2015-02-27)
<BR>93e Hr.Geiger (2015-03-21)
<BR>94e Flenegen (2015-04-17)
<BR>95e scopy (2015-05-08)
<BR>96e MadBob (2015-06-05)
    

sagipet 96008 2015. június 5. 18:35   Válasz erre: 95975
Egy réteg szigetelõszalag alá oszt kalap! De amúgy a bal markolatot nem kell tekergetni! :)
    

kawa550 96007 2015. június 5. 15:40   Válasz erre: 95983
Nono! Okoztá te má mostanában meglepetést itten!:))))))))) Meg én má hallottam olyant, hogy bébiruha vásárlással adták az érintett tudtára a jövendõ érkezést! Monnyuk az azért furcsa lenne, hogy te adod a Rita tudtára az érkezést, de egy mérnöknél sose lehet tudni. Én má ezt a jogvitát se értettem itt alul azzal a vonzalommal foglakozó melegtörvénnyel vagy mivel....:)))))))))))
    

Flenegen 96006 2015. június 5. 15:26  
Baze, észre sem vettem:)
    

VVLaci 96005 2015. június 5. 14:40   Válasz erre: 96004
Így jártál, barátom! :-)))))))))))
    

MadBob 96004 2015. június 5. 14:27  
Így egyedül nem is olyan jó móka! Mentem is inkább angolozni!
    

MadBob 96003 2015. június 5. 14:26   Válasz erre: 96001
És eddig hol voltál?
    

MadBob 96002 2015. június 5. 14:26  
Hát tényleg nem volt itt senki?
    

scopy 96001 2015. június 5. 14:26  
:-)
    

MadBob 96000 2015. június 5. 14:26  
Ah
    

MadBob 95999 2015. június 5. 14:25  
Most?
    

MadBob 95998 2015. június 5. 14:25  
Tényleg senki?
    

MadBob 95997 2015. június 5. 14:25  
Egy utolsó hajrá?
    

MadBob 95996 2015. június 5. 14:25  
Billentyûzetet ragadj!
    

MadBob 95995 2015. június 5. 14:24  
Elõ a monitor mögül!
    

MadBob 95994 2015. június 5. 14:24  
Kezdõdik az órám!
    

MadBob 95993 2015. június 5. 14:24  
Gyerünk! Legyen már egy közös hajrá!
    

MadBob 95992 2015. június 5. 14:23  
8!
    

MadBob 95991 2015. június 5. 14:23  
Lesben álltok vagy ebédeltek?
    

MadBob 95990 2015. június 5. 14:23  
10!
    

MadBob 95989 2015. június 5. 14:23  
11?
    

MadBob 95988 2015. június 5. 14:22  
Na?
    

MadBob 95987 2015. június 5. 14:22  
Biztos mindenki a 95999-re vár!
    

MadBob 95986 2015. június 5. 14:21  
Senki?
    

MadBob 95985 2015. június 5. 14:21  
15?
    

MadBob 95984 2015. június 5. 14:20  
Mindjárt kezdõdik az Angolórám és nem akarok lemaradni a következõ ezredfordulóról. Segít valaki?
    

lendvai 95983 2015. június 5. 14:11   Válasz erre: 95980
Az apa ebben az esetben húgom párja. :-) Kíváncsi egy birkatenyésztõ vagy, de szerinted hogy tudtunk volna összehozni a találkozó óta egy gyermeket, akinek ekkora lába van? :-))))
    

MadBob 95982 2015. június 5. 14:11   Válasz erre: 95981
A LED-esítés nem hiszem hogy érdemi változást okozna a fesszabályzónak. Hiszen az indexek és a féklámpa LED-esítése után is ugyanannyit jelent kikapcsolt állapotban mint az izzós. A hátsó helyzetjelzõ meg kb. 5 W-nyi változás, ami szinte semmi. De akot nagyon zavar az rakjon fel elõre 2x3W LED-es nappali fényt és kompenzálta a hátsó lámpát. :)
    

VVLaci 95981 2015. június 5. 14:02   Válasz erre: 95974
Értem én, hogy péklapát, de ennél a generátornál mindenképp megtermelõdik az a 350-400W. Vagy mondhatnám, fordulatszámfüggõen 50-70V, amivel a fesszabályzó kezd valamit. Ha van tovább fogyasztó, akkor elengedi, ha kevés, akkor elfûti.
    

kawa550 95980 2015. június 5. 13:56   Válasz erre: 95976
Most itten ki is az apa? :-D
    

lendvai 95979 2015. június 5. 12:48   Válasz erre: 95977
Az bögre, kérlek szépen, nem doboz, és a Highway To Hell borítóját nyomták lángok mögé a felirat alatt. :-) Azt nem nevezném tündérinek, de az is tetszik. :-)
    

Flenegen 95978 2015. június 5. 12:33  
Ma ismét igazolta az élet az állapotot veszünk és nem km óra állást címû fejezetet.

Beszámoltunk egy 299.106 km-t futott benzin gázos Astra H Caravant.

Az autó állapota a 2 utáni futást igazolja, tehát akár lehetne 100e km alatti is.

Ennyit tesz egy gondos gazda, a megfelelõ szervízháttér és szolgáltatás és hogy valaki ugyan használja az autót, de megadja neki ami kell.
    

Flenegen 95977 2015. június 5. 12:30   Válasz erre: 95976
Az AC/DC dobozra gondolsz? :)
    

lendvai 95976 2015. június 5. 12:10  
Ezt meg ma szereztem. :-) Hát nem tündéri? :-) Apa hercegnõjének... :-))) Közben Ati kollégával is összefutottam, fecsegtünk egy jót. :-)
    

lendvai 95975 2015. június 5. 12:07  
Hátsó féket lepróbáltam, nem szorul. Öröm é bódottá'! :-) A fékfolyadék ki lesz azért cserélve. Most elgondolkodtam azon hogy mûködik az ABS a TDM-en, mert itt nem látok külön fékfolyadék tartályt és szivattyút, mint az autóknál. De majd utánanézek.
Na meg azon is elgondolkodtam, hogy miért eresztett el megint a bal markolatom ragasztása és hogy mi a pék faszával ragasszam meg, hogy tartson. Lehet, hogy markolatragasztóval kéne kísérletezzek, volt már Palmatex, sziloplaszt, pillanatragasztó (az volt eddig a legjobb és legtartósabb, alu kormány, nem tükrös krómfelület), amit ajánlgattak.
    

lendvai 95974 2015. június 5. 12:03   Válasz erre: 95973
Értem én, de Lenz törvényét szerintem nem érdekli a hardver környezet. :-) Ha ott mágneses mezõ elektromos energiát hoz létre, akkor az áram mágneses tere a törvény alapján keresztbe tesz az õt létrehozó mágneses térnek. Ha a generátor jobbra forogva hozza létre az áramot, az áram mágneses tere balra igyekszik fordítani a generátort. :-) Én erre gondoltam.
    

VVLaci 95973 2015. június 5. 10:07   Válasz erre: 95972
Tiborom, azt vedd figyelembe, hogy a motorunkon lévõ generátor nem visszagerjesztéses, hanem állandó mágnesû. Tehát a fordulatszám függvényében megtermeli azt a 350-400W energiát, amit a fogyasztók el kellene, hogy használjanak. A többit a fesszabályzó elfûti. Minél kevesebb a fogyasztó, annál többet fog a szabályzó elfûteni. És minél nagyobb a hõterhelés a szabályzón, annál hamarabb öregszik.

Régebbi Yamahákon volt olyan generátor, aminek az álló és forgórésze is tekercs, ott a gerjesztéssel szabályozzák a megtermelt energiát. (FZX750, XJR1200...) Ez a rendszer valóban kevésbé fogja vissza a fõtengelyt! :-)

    

lendvai 95972 2015. június 5. 09:52   Válasz erre: 95970
A mindenképpen megtermelt áram hõ formájában disszipálódik valamerre, de ha alacsonyabb az áramfelvétel, akkor kevésbé fogja vissza a generátort, Lenz törvénye által. A kevésbé visszafogott generátor meg könnyebben engedi forogni a fõtengelyt. :-) Ezek persze nem számottevõ erõk ebben az esetben, de azért a tudat ott van, hogy ha már flappantyú nélkül ártok az EU környezettudatosságának, akkor ezzel ha csak minimálisan is, de csökkentem az üzemanyagfogyasztásomat és a károsanyag-kibocsátást. :-)))) Szépen megfogalmaztam? :-))))
    

csanesz 95971 2015. június 5. 09:25   Válasz erre: 95970
Én kompenzáltam!
Hátsó lámpa ledes lett!

Plusz kapott 2db ledes lencsés "köd" lámpát 2x6,5 watt (COB LED) és 2db ledes nappali fényt. Házilag készített led fogyasztóval. A fogyasztásáról nincs értelme beszélni, de nem is olyan erõs, hogy napfény mellett feltûnjön. Szürkületben vagy este hatásos. És a telefon közel 1 ampert igényel navigációként, igaz csak 5 volton...
    

VVLaci 95970 2015. június 5. 09:06   Válasz erre: 95967
Szép-szép ez a ledesítés, csak a mindenképpen megtermelt árammal mi lesz fogyasztók híján??????
    

VVLaci 95969 2015. június 5. 09:05   Válasz erre: 95957
Hát a motoroknál menetirányban balról számolják mindig.
    

kawa550 95968 2015. június 5. 08:27   Válasz erre: 95966
Abbiztos, hogy ha nyernék a lottón ilyen milliárdokat, akkor tuti nekem is lenne ilyen rohangászós állatos birtokom, állatokat szeressük, embereket annál kevésbé.:)))))
    

lendvai 95967 2015. június 5. 08:09   Válasz erre: 95965
Így igaz, nekem is van ilyen lajosos LED-es hátsó lámpa a polcon, nekem a fehér bura annyira nem jön be a szürke motoron. Persze lehet, hogy egyszer rászánom magam és felrakom. De valószínûbb, hogy a gyári lámpába veszek LED fényforrást, egyszerûbb lesz. :-)
    

scopy 95966 2015. június 5. 08:04   Válasz erre: 95965
Amúgy irigylünk az állatparki élményért! :-)
    

kawa550 95965 2015. június 5. 07:07   Válasz erre: 95964
Azt te nem tudhatod. Egy pótalkatrész soha nem felesleges, max csak épp nem kell. Teszem azt neked megy valaki hátulról, vagy a garázsban lefejeli egy birka, megrágja egy kecske, ilyesmi... :-)))
    

scopy 95964 2015. június 5. 01:40   Válasz erre: 95963
Gyula vazze apukám egy Suzuizé Eko kapáldábajáró korántsem boldog tulajdonosa. Mutattam neki Laci lámpáját és a Te írásod, azóta a ebajtot (me' ugye többesszám os múltidõ) lesi, me' ke' neki egy olyan a pócra!

Mi a faxnak a pócra egy ledes lámpa? :-)))
    

kawa550 95963 2015. június 4. 22:42   Válasz erre: 95961
Ennyit akkor is megért, ha csak felteszed a polcra a garázsban. :))
    

kawa550 95962 2015. június 4. 22:41   Válasz erre: 95958
Hát biza a zzr-nél is a baloldali volt az 1-es henger, menetirány szerint, valszeg azért, mert motoroknál régebben még középen volta vezlánc, a zizin meg a gpz-n is, nem volt egyértelmû hogy a vezérléstõl számítva, mint az ótóknál.
    

Kilos 95961 2015. június 4. 22:41   Válasz erre: 95960
0,99 EU-ért volt kirakva! Még nem volt rá licit, hát rálicitáltam egy EU-val - csak, hogy lássam hogyan is állunk. Ebay elfogadta és teljes megdöbbenésemre rám is maradt! :))))
Az már csak hab a tortán, hogy egy hét alatt már itt is van!
    

kawa550 95960 2015. június 4. 22:29   Válasz erre: 95959
Milyen idiótának kell lenni ahhoz, hogy minimál ár nélkül tegyen fel valamit az ember? Ennyiért nem vagyok hajlandó becsomagolni és elmenni a postára vazze!:)))))))
    

Kilos 95959 2015. június 4. 22:26  
Az ebay aukción -pofátlanul- kemény 1 (egy) Eurót ajánlottam ezért a 900-as hátsólámpáért. Hát nem rám hagyták! :)))))
Na jó. a postaköltség még 3490 Ft volt - kicsit sokallom! :)))))

Ezt most LED-esítem!
    

Kilos 95958 2015. június 4. 22:19   Válasz erre: 95957
Én is ebbõl indultam ki, de a TDM-nél nem így van! Tibi kitette a 95874 alatt.

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118