kawa550 | 96156 | 2015. június 10. 19:53 | Válasz erre: 96152 |
A fõvadász asszem megint beletenyerelt a tutiba. Csinálnak emberek olyant HD-vel, amit én nem tok tádéval, és van olyan út ami egy Grillmayernak vagy egy Németh Kornélnak egy xj-vel is menne, nekem meg a tenerével se.:))
|
kawa550 | 96155 | 2015. június 10. 19:49 | Válasz erre: 96153 |
Na, abban megegyezhetünk hogy ez az Erzberg NEM a gs-nek való....:))))))))) Ezek vazze majdnem akkora elmebetegek, mint a TT-sek. Én már találkoztam olyan meredek domboldallal, aminek a végén még krosszmotorral se mertem nekivágni. Asszem itt is elvéreznék.:)))) |
csokabi | 96154 | 2015. június 10. 19:05 | Válasz erre: 96153 |
Tudom, hogy nem vagy az a szófosó típus, de azért lehetne egy kicsit bõvebben?:) A befutót láttam. Abból kiindulva tuti, hogy még mindig alszanak valahol a srácok. Nagyon kimerültek voltak, durva verseny lehetett. |
galoscsabus | 96152 | 2015. június 10. 17:58 | Válasz erre: 96151 |
Ha legalább Varát mondott volna..... :-)))) Amúgy a Balkán bármilyen motornak való. Az már más kérdés, hogy sok motorosnak viszont nem ;-) |
scopy | 96151 | 2015. június 10. 17:40 |
Mint említettem mesélt Oszika. Õ azt mondta, hogy Albánia nem kimondottan TDM-es terep. Oda egy GS jobban való. Csak példának mondta, ne szedjétek szét! :-))))) |
kawa550 | 96150 | 2015. június 10. 16:36 | Válasz erre: 96148 |
Látta valaki a GoT 7. részét? Mikor a vén banya a fõverebet akarja megvesztegetni, és nem érti hogy valaki nem akar semmit és azt mondja amit gondol, minden hátsó szándék nélkül. Hát szerintem a dajcsemarken buzik sose fogják megérteni, hogy nekem nem azért nem kell mert savanyú a szõlõ, hanem mert nem.:))))) És ha rámszakad a nemzeti bank, akkor is egy nismo gtr-re fogom költeni a dellát, nem egy amg-re. És 1.2 tenerére, nem gs-re, meg cb1300-ra, nem 1200r-re.:)))))))) |
kawa550 | 96149 | 2015. június 10. 16:33 | Válasz erre: 96146 |
Szerintem nem idevalaji az ember, nem ismerõs a motor a képen.
|
Robi70 | 96147 | 2015. június 10. 15:00 | Válasz erre: 96126 |
Én is szeretek nagy melegben nyitott sisakkal gurulni. Kellemesen hûsít és maszírozza a képemet. A napszemcsi és a magasabb plexi miatt a szememet nem bántja a huzat. De 110-120-nál már lecsukom, mert az már sok lenne a jóból!:) |
MadBob | 96146 | 2015. június 10. 14:49 |
Ennyiért jobbat? Kizárt! http://totalbike.hu/magazin/2015/06/06/ennyiert_jobbat_kizart/ Kié az írás? |
cizi | 96145 | 2015. június 10. 14:08 | Válasz erre: 96139 |
Anya is felnyitható sisakot szeretett volna..., szerencsére sikerült lebeszélnem!
![]() |
csanesz | 96144 | 2015. június 10. 13:54 | Válasz erre: 96143 |
Gagyi német, olyan mint a 3 betûs... ...és ezek még motort sem tudnak gyártani! :))))) |
kawa550 | 96143 | 2015. június 10. 13:37 | Válasz erre: 96142 |
Oszt mire valók ezek? Se nem japán, se nem motor....:))))))))))
|
Flenegen | 96141 | 2015. június 10. 12:48 |
Ma Mercedes Road Show van, ami egészen péntek estig tart... Majd megpróbálom a flottát lefotózni, de elég sokon ott a 6.3 AMG logó.... nem is tudom mit jelethet:) van valami GT meg Maybach felirat is... |
kawa550 | 96140 | 2015. június 10. 11:15 |
Városban én is gyakran felnyitom, kis tempónál melegben sokkal jobban kap így levegõt az ember, olyankor lassú csorgásnál a felnyitott plexi se sokat ér, csak a másik, amiért aztán soxor mégis lecsukom, hogy engem nagyon zavar az erõs napsütés, és felnyitva az állrész takarás hiánya világos aszfaltnál is annyira zavar, hogy inkább legyen kevesebb levegõ. Városon kívül mindig zárva van, még a plexi is, mert azt meg ha felynitom, akkor pont a napellenzõ alá csapja a szelet, pont az ember szemébe. Menet közben a szellõzõkön meg az állrészen jön be elég levegõ.
|
csanesz | 96138 | 2015. június 10. 10:29 | Válasz erre: 96135 |
Igaz, de a városban többnyire döcögõs a tempó... És ahogy tapasztalom pár év alatt egyre jobban figyelnek az autósok a motorosokra, kivétel azt az egy-két gyökeret akik úgy vélik, hogy nekik készült az út. |
csanesz | 96137 | 2015. június 10. 10:25 |
A modulár sisakok sosem gyõztek meg a leválasztható alkatrészek miatt. Persze ez csak az én véleményem és csupán csak spekuláció, de szerintem nem ad akkora védelmet sem, mint a felnyitható sisakok. |
scopy | 96135 | 2015. június 10. 10:15 |
Városban sosem csukom le, pedig ott van aztán csak igazán forgalom, sok manõver és ebbõl adódóan veszélyforrás! Kint meg a tempó miatt. Nem tudom... Mégis így csinálom. A talira menet zárt sisakban mart szemöldökön egy darázs. Baxott már pofán sok minden, mégis... Pedig láttam is már Ezt-azt... |
csanesz | 96134 | 2015. június 10. 10:14 | Válasz erre: 96126 |
Mondjuk nekem van nyitott sisakom! Városi gurulásokhoz vettem (valami kínai csoda az RMC -bõl). Jobban hallani a körülöttem lévõket, meg a szirénát is könnyebb betájolni, ha még nincs látótérben. Gyakran használom én is felnyitott állrésszel a Nolan N103 -at, mert gyakran használom azt is városban, de a nagy plexinek köszönhetõen 130 -ig nem bánt a menetszél. Ez azért is érdekes, mert, ha lehet picit gyorsulni nem kell a sisakkal bajlódni, nem zavar a menetszél. Persze, ha kicsit a plexi fölé emelkedem én is a felhõket nézegetem... :) Szóval a zárható sisak praktikus, országúton mindig lehajtom az állrészt. Városban meg nem, mert nagyon izzadós vagyok. És ha le van csukva nagyobb biztonságérzetet ad a sityak. |
kawa550 | 96133 | 2015. június 10. 10:12 |
Eh, füldugó oszt kécc! :)) Meg mindig olyan gyorsan köll menni, hogy ne legyen idõd azzal foglalkozni hogy süvít-e vagy sem.:))))))
|
istvan170 | 96132 | 2015. június 10. 09:55 | Válasz erre: 96129 |
Én se hallottam jókat róla, de a Shox-ban ki tudod próbálni, még egy kört is mehetsz vele. Legalábbis régebben lehetett. Én végül 10e.-el olcsóbban Nolan N90-et vettem. Elég jó. Páromnak is azt vettünk utána.
|
Hitmanus | 96131 | 2015. június 10. 09:52 |
Givi X modular-t NE! Haveromnak az van és rühelli nagyon.Annyira, hogy hosszú túrákra inkább az olcsó, régi sisakját használja. Azt mondja a Modular-ra, hogy olyan szél van benne csukott állapotban, mintha sûrített levegõt nyomnának az arcába.. |
lendvai | 96130 | 2015. június 10. 09:26 | Válasz erre: 96129 |
Givi X-Modularról mondtak tapasztalatot, állítólag olyan hangos, mint egy napközis tábor uzsonnaosztáskor. :-)
|
Flenegen | 96129 | 2015. június 10. 09:09 |
Én ezért néztem gIVI MODULAR SISAKOKAT. nyitott és zárt állásban is tesztelt és elfogadott, és cserébe szétszedõs nem pedig hajtogatós |
evdem | 96127 | 2015. június 10. 08:07 |
Múlt hétvégi történet, alapvetõen menet közben mindig zárva tartom az áll részt, most felnyitottam, hogy igazítsak az átbeszélõ mikrofonján erre telibe verte a számat egy igaz vidéki levegõn nevelkedett jól megtermett darázs. Ha már ott volt jól bele is mart a számba 2 nap úgy néztem ki mint aki most volt botox kúrán, csak kib...ul elrontottak valamit.
|
lendvai | 96126 | 2015. június 10. 07:45 | Válasz erre: 96122 |
Azon tûnõdtem, hogy aki sosem csukja le a sisakot, akkor miért nem eleve nyitott sisakban motorozik? Én egyszer eresztettem meg felnyitott állrésszel a gépet, de olyan szinten kapott bele a szél, hogy erõltetnem kellett ne a madarakat nézzem az égen. :-))) A következõ sisak esetében meg gondolkodom azon, hogy zárt lesz. Jó ez a felnyitható állrész, kényelmesebb fel- és levenni, de nekem pl rettenetesen zajos, a sisakbeszélõ mikrofonját állandóan igazgatni kell a záráshoz. Nálam a zaj az elsõdleges, bár 50km/h fölött füldugót használok, de olykor még így is érzem egy hosszabb gyors etap után, hogy kicsit tompább a fülem. Persze nem egy Schuberth van a fejemen. :-) |
PalmBela | 96125 | 2015. június 10. 07:13 | Válasz erre: 96119 |
Nehéz nem megismerni a Te mocidat! Ma vegyé meleg rucit, mer igencsak hûs van errefelé!
|
Fido71 | 96124 | 2015. június 10. 06:56 | Válasz erre: 96122 |
Ilyen fejért, ami nekünk van, nem lenne kár... :))) Ha meg rútabbak leszünk, majd a városban is lecsukjuk a sisakot vagy le sem vesszük. ;) |
Fido71 | 96123 | 2015. június 10. 06:42 | Válasz erre: 96121 |
Mi is arrafelé szeretnénk... Akkor TDM-es túra lesz? :))) Mati majd most megy arra felé a béjemvével /és beletette a bogarat a fülembe Montenegróval/, majd én is jól meginterjúvolom. |
scopy | 96122 | 2015. június 10. 06:40 |
Jól hergelt! Tegnap egy kisöreg találkozott egy autóval, ami fellökte. A papi viselt kis robi sisakot, ami be volt csatolva, mégis lecsúszott a fejérõl, így az arcáról és a homlokáról jó tenyérnyi bõr lógott cafatokban, holott 20-al mentek. A sisakon és a mopeden sem látszott szinte semmi. Azért vagyunk páran akik nyitott sisakkal szeretünk menni. Én úgy 120-130 körül csukom le általában. Pld Fido még akkor sem... Hát elgondolkodtató. Na nem csak most jutott eszembe, de most megint felmerült bennem, hogy változtatnom kellene a szokásaimon. |
tulok99 | 96121 | 2015. június 9. 21:59 | Válasz erre: 96117 |
Pacsa! te is tudod, hogy nem úszod meg ennyivel... útvonal, látnivalók, képek, tapasztalatok, stb... ha nem idén, akkor jövõre mindenképpen szeretnék elmenni arra felé, Robi is kacérkodik ezzel a gondolattal...
|
scopy | 96120 | 2015. június 9. 21:59 |
Albániába ment Oszika is. Beszélt nekem egy kicsit... Tényleg más világ lehet.
|
tulok99 | 96119 | 2015. június 9. 21:54 | Válasz erre: 96091 |
PalmBela! én voltam! holnap is megyek meló miatt, csak még sajnos nem jött meg az új autóm, addig motorral járok.
|
evdem | 96118 | 2015. június 9. 21:29 |
Köszönöm a mind az itt a forumon, vagy a priviben nyújtott segítséget, a defekt problémámhoz. Jó kis társaság ez !
|
pacsa | 96117 | 2015. június 9. 20:47 | Válasz erre: 96116 |
Robi!Ha bejönnek a kèpek ès a videók már dobom is fel!Annyit mondhatok hogy teljesen más világ! Az árakról?Ennyièrt a balatonon nem tudtam volna 9 napot tölteni!
|
Robi70 | 96116 | 2015. június 9. 20:25 | Válasz erre: 96113 |
Szasztok! Pacsa, Géza, szép teljesítmény! Sok élményben lehetett részetek. A hátsótok gondolom felvette a Tdm nyereg formáját!:))) Ha kipihentétek Magatokat egy nagyobb lélegzetû beszámolót is várunk Tõletek! Fényképekkel, esetleg videókkal kiegészítve. Milyenek arra felé az emberek, utak, szállások, árak??? |
lendvai | 96114 | 2015. június 9. 19:53 | Válasz erre: 96112 |
Van azon üzemanyagszint jelzõ. Amikor leáll a motor, akkor bal kézzel lenyúlva csavarintani kell rajta egyet és egy másodpercen belül már újra jár a blokk, amennyiben motorfékkel gurultál. Ha a lámpánál álltál akkor némi reszelés, dudaszó és ékesszólás kísérheti a mutatványt. :-)
|
pacsa | 96113 | 2015. június 9. 19:31 |
Albán túra letudva!Tádè jól vizsgázott!Folyamatos 30 fok 4000 km!
|
STURM86 | 96112 | 2015. június 9. 19:18 |
Az engem is érdekelne hogy üzemanyagszint jelzõ rendszert miképpen lehetne kiépíteni egy 3vd-re :)
|
GASpeer | 96111 | 2015. június 9. 19:00 | Válasz erre: 96090 |
Utólagos üzemanyagszint mûszeresítésre semmi ötlet? :( Én a fényezésnél a pipát és a belsõ formát kihagytam, de szerintem elég jó lett. Még nincs összerakva, de ha kész rakok fel képet. |
Hajtó | 96110 | 2015. június 9. 17:49 |
Ja majd elfelejtettem ha valakinek van otthon elfekvõben egy garnitúra indexe komplett arra vevõ lennék.. meg egy bal oldalt elsõ lábtartót.. :)
|
Hajtó | 96109 | 2015. június 9. 17:46 |
na itt a megoldás matrica problémára. Persze hogy nem itthoni berkekbõl.. Van díszcsík is meg minden, komplett készlet ha akarja az ember.. http://www.motor-stickers.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_467_567_739&products_id=636 |
Hitmanus | 96108 | 2015. június 9. 17:20 |
Üdv megint! Mennyi km-ert mennek el a TDM-ek kb?Úgy értem, hogy az XT660 pl 100-120 ezret simán blokk bontás nélkül elmegy.Most 50 ezer van a 900-ban.Még egy ennyit biztosan elmegy, fõleg ha gondos gazdája van.Tényleg.Volt már példa 900-as motor generálnak az ismerõsök között? |
pocak75 | 96106 | 2015. június 9. 16:34 | Válasz erre: 96103 |
Az itt linkelttel leveleztem van neki forma ha küldesz neki mintaként kis darabot vagy lemész megoldja a színt ja a yamahánál 16000 náluk 2500.... Régebben a tenerehez rendeltem tõle. Üdv HG |
Tomchy | 96105 | 2015. június 9. 15:09 |
Muju | 96104 | 2015. június 9. 14:48 |
Titta állat vagyok. Amikor az enyémet vettem, adtak hozzá pipa és vese matricát is mert nekem is karcosak az idomok. Ha kell mintának, én is szivesen odaadom!!! Most még ott pihen a garázsban. |
Muju | 96103 | 2015. június 9. 14:46 | Válasz erre: 96100 |
Ha megvan a minta allor õk:http://motormatrica.hu/igykeszul.html is megcsinálják. Sajna itt csak 900-ast találtam.
|
Tomchy | 96102 | 2015. június 9. 14:41 | Válasz erre: 96100 |
Helló! Hasonló cipõben eveztem én is év elején, fényeztük a motort, és kellett az összes matrica, és minden kapható, csak a díszcsík és a veseminta nem. Úgyhogy én vettem a fáradtságot, és megrajzoltam magamnak méretarányosan, nem is lett rossz - szerintem. Ezt a rajzot szivesen a rendelkezésedre bocsájtom. Ha elmotorozol egy dekoros céghez, és megkéred õket, hogy mutassák meg az összes kék színû matricájukat, kiválasztjátok a színben legjobban passzolót, õk kivágják neked a formát precízen, csak ragasztani kell. Ezen - ha gondolod - el tudsz indulni, csak mondj egy emailcímet, ahová küldhetem a nyers fájlokat. |
Hitmanus | 96101 | 2015. június 9. 13:25 |
Sziasztok! Nektek is az idom felsõ burkolatát és a plexit le kell szedni, hogy ki tudjátok cserélni az izzókat, vagy csak nekem ogre a kezem? :) |
Hajtó | 96100 | 2015. június 9. 13:22 | Válasz erre: 96097 |
köszi! Õket én is megtaláltam csak az a gond hogy nem forgalmaznak mást mint a TDM és Yamaha feliratot és a színkód alapján sem lehet rendelni. Nekem az oldal idomon lévõ díszcsíkra lenne szükségem és így monitor elõtt kiválasztani a színeket.. Hát szinte semmi esélye annak, hogy ugyanolyan lesz mint az eredeti.. :( de azért köszönöm az ötletet. |
Muju | 96097 | 2015. június 9. 11:59 | Válasz erre: 96096 |
Szia Hajtó, Itt egy egèsz jó lehetõsèg:http://onlinedekor.hu/97-motor-matrica-yamaha?p=4 |
Hajtó | 96096 | 2015. június 9. 10:56 |
Üdv mindenkinek! Kis segítségre lenne szükségem matricavásárlás ügyben. Valamikor volt már errõl szó itt a fórumon de nem találom a hozzászólást.. :( Kisebb baleset érte a bal oldali idomon lévõ matricám és szeretnék egyet beszerezni. Ha valaki meg tudna támogatni egy ötlettel honnét, tudom beszerezni azt nagyon, megköszönném. A gép egy 850 4xt 2000-es évjárat kék-fekete és ha mind igaz bxc a színkod. |
kawa550 | 96095 | 2015. június 9. 10:46 | Válasz erre: 96094 |
A minap Sopronból hazafelé jövet láttam egy ilyen nagyrobist, aki igen vagányul cikázva elõzgette az erõs forgalmat. Gyorsan utolértem oszt beálltam a seggébe. Na, azt kellett volna látnotok, mikor meglátta a seggében a kékesfényû lámpás fehér motort a cikázós mutatványai után! Úgy kapkodta a fejét a visszapillantóba hogy majd kitört a nyaka, és attól kezdve hirtelen nagyon szabálykövetõ lett, még a megengedett sebességet se használta ki és nem elõzött többet egyet se. Én meg nem kegyelmeztem, Kópházáig mentünk úgy, hogy közben egyfolytában rajta volt a frász hogy most õt miért követi a zsaru, és csak a falu elõtt elõztem meg, hogy rájöjjön, felesleges volt a para.:)))))))))))))
|
sagipet | 96094 | 2015. június 9. 09:57 | Válasz erre: 96032 |
Kemény menet volt ám az. Egyik kör alatt beelõztem egy villanyparasztot, aztán ráálltam egy 125-ös robeszre. Majdnem sikerült az is, de ahhoz még egy pár órát gyakorolni kellet volna! :) Majd legközelebb!
|
Hitmanus | 96093 | 2015. június 8. 21:46 |
Köszi Mindenkinek! Kikötöttem a kanócot, megemeltem az alapjáraton is 1200-ra. Mondjuk ahonnan kihúztam a drótot azt nem szigeteltem le.Na majd legközelebb szétszedem megint.Jobb lett a hangja, határozott lett az alapjárat. |
Banditx | 96092 | 2015. június 8. 21:14 | Válasz erre: 96089 |
Ok, köszi! Leveszem a tankot valamelyik nap és kiveszem az úszót.
|
PalmBela | 96091 | 2015. június 8. 21:01 | Válasz erre: 96089 |
ST-t! Zoli! Téged láttalak ma Fehérváron? Motorral voltál...én nem! |
GASpeer | 96090 | 2015. június 8. 20:52 |
Apropó! Az én 97-es tádémba lehet valahogy üzemanyagszint jelzõt aplikálni? Nem a trabantos TÜV hitelesített pálcikás megoldásra gondolok. :) Ez a megoldás elég tetszetõs, még a fokozatot is látnám. http://www.jbx9.16mb.com/pics_PICS_GAR/TDM850_dashmod_0.jpg |
tulok99 | 96089 | 2015. június 8. 20:30 | Válasz erre: 96086 |
elképzehetõ hogy az úszón kéne görbíteni kicsit, mert túlsásogan felmegy, de az is meglehet, hogy az ellenállás pálya azon része ment tönkre, ami a teli közelében van.miután kiszerelted a szintadót, multiméterrel mérd végig hogy egyenletes változik-e az ellenállása miközben végigmegy lentrõl felig.
|
tulok99 | 96088 | 2015. június 8. 20:26 | Válasz erre: 96077 |
Az öreg gumi nem egyenlõ a rossz gumival... vettem már le másfél éves gumit (gyártás szerint, nem vásárlástól számítva) és nem volt a toppon, meg láttam olyan 6 éves motorgumit, ami pihe-puha volt és teljesen jó.
|
Fido71 | 96087 | 2015. június 8. 20:10 | Válasz erre: 96082 |
Továbbfejlesztett vagy sem, de akkorát csattan, hogy a szomszéd faluban is hallják. :( Petya ígért valami korrekciót, de elakadt a projekt valahol. |
Banditx | 96086 | 2015. június 8. 20:04 |
Sziasztok! Kérdésem volna hozzátok. Tdm 850 (2000), az üzemanyag kijelzõ ma kiakadt (felment a maximum felé). Leengedtem kb 10 L benzint, akkor megjavult. Visszatöltöttem, megint kiakadt. Mi baja lehet? Úszó? Mekkora meló kiszedni a tankból? Köszi elõre is. |
csokabi | 96085 | 2015. június 8. 19:21 | Válasz erre: 96059 |
Itt egy http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR ami alapján könnyû megcsinálni. Arra figyelj, hogy a kábel kihúzása után azt szigeteld le és a lyukba is tegyél valami szigetelõanyagot a por és víz miatt. A fehér biztosító bizbaszokat is nyomd vissza, ha végeztél! Nekem mind a három variáns meg volt. A kábel is ki volt húzva, a csõ is le volt dugózva és a flappantyú is el volt távolítva. Biztosra mentem:))) Sok egyéb hasznos dolog is van a linken.
|
Kilos | 96084 | 2015. június 8. 18:52 | Válasz erre: 96083 |
Üdv a fórumon sjanek! Gondtalan motorozást mindannyiunknak! :))))
|
sjanek | 96083 | 2015. június 8. 18:27 |
Sziasztok! Nemrég kezdtem én is olvasni a fórumot. Pár napja lett meg a rendszám és egyéb finomságok a 900-asomhoz. Pénteken délután volt az elsõ kisebb tesztkör (~70 km). Az SV-s haverom szerint a számat csak a fülem akadályozta abban, hogy körbeérje a fejemet. Szóval kellemes a gépezet, most még mennek a finomítások (olajcsere, takarítás, van egy lerepedt tartófül az egyik idomnál). Egyetlen bajom van, nagyon hosszú a fórum, és vélhetõleg hónapokig fog tartani amíg végignyálazom. Üdv Mindenkinek! |
Kilos | 96082 | 2015. június 8. 17:37 | Válasz erre: 96081 |
Azért mert az enyém még az elsõ 900-as sztenderek közül való és az az ütközõ az eredetivel megegyezõen a bal oldali kipufogó alján lévõ gumibakra ütközik fel. A Tiéd már egy továbbfejlesztett változat, aminél a láb a saját tartólapon kialakított bakra ütközik fel, így amikor leugrasztod az állványról a mocit, nem veri a kipufogó alját.
|
Fido71 | 96081 | 2015. június 8. 17:29 | Válasz erre: 96069 |
Nekem "az" a fajta buli nem a chopper-puhapöcs párosítás miatt nem jön be... :(
|
Fido71 | 96080 | 2015. június 8. 17:26 | Válasz erre: 96068 |
A harmadik képen van egy gumiütközõ, ami nekem nincs a Petya-féle sztenderen. Pedig az enyém késõbbi... Esetleg utólagos megoldás? |
Flenegen | 96079 | 2015. június 8. 17:25 | Válasz erre: 96075 |
Elég szépen és megbízhatóan javítanak a gombával is, az elsõ gumira is jó ha jól tudom. Én azért biztos megkérdezném az R17 áruházat , hogy mi legyen vele? |
pocak75 | 96078 | 2015. június 8. 17:04 |
Én most dobtam le a metzelereket az elsõ még használható, viszont nem tudom mikori és ha minden igaz 1számmal szélesebb... Ha érdekel rácsörgök a gumisomra hogy beugornék érte.... Viszont a friss gumizás örömére fel is borítottam szegényt, persze bukócsõ még nem volt rajta, megrendeltem ugyan de kicsit "késett" a gyártás most van festõnél... Ugyan álló helyzetben (oldaltámaszról billent le) történt a sztori tehát minimális a sérülés, de a kopoltyú alakú matricát lekaristolta. ja erre most kaptam ajánlatot 16000 pénzért :-O De ez nálam valószínûleg beavatási szertartás mert az elõzõvel is eljátszottam.... |
sandryder | 96076 | 2015. június 8. 16:26 | Válasz erre: 96075 |
Helló! Nekem van egy olcsó Metzeler Z6 Roadtec elsõ gumiabroncsom, ha érdekel küldök képet róla.Egy szezont kb. 3000 km-t tettem bele, de nem mai darab úgy nyolc éves. |
evdem | 96075 | 2015. június 8. 16:10 |
Gumis mûhelyben vettem ergo nincs gari. Igen vszínû valami használtat fogok venni. Nincs most keret egy másik újra.
|
Kilos | 96074 | 2015. június 8. 15:52 | Válasz erre: 96071 |
Ha már két gumis is "elhajtott" és ráadásul elsõ abroncsról van szó, akkor én "félnék" a kukacossal megjavítani! Basszus, inkább te ülj egy kicsit sírdogálva a garázs sarkában, mint a hozzátartozóid! Jól jönne erre a szezonra egy "óccó" de megbízható használt gumi! |
Kilos | 96073 | 2015. június 8. 15:44 | Válasz erre: 96071 |
Csak azért kérdeztem mert az R17-nél van kiterjesztett garancia, nem is kerül sokba. Ilyen esetben cserélik az abroncsot. Persze ez csak azokra vonatkozik akik náluk vásárolnak és megveszik a kiterjesztett garanciát is. http://www.r17.hu/blog/r17.hu-kiterjesztett-garancia/
|
evdem | 96071 | 2015. június 8. 15:29 |
Sziasztok ! Szombaton az a nagy "öröm" ért, hogy az alig 2 hónapos elsõ gumiban leletem egy jó kis önmetszõ csavart, voltam két gumisnál mindkettõ elhajtott, mondván javíthatatlan. Van ilyen kukacos defektjavítóm érdemes avval megpróbálni vagy tényleg kuka ? Mert ha igen akkor leülök a garázs sarkába sírni egy kicsit... |
istvan170 | 96069 | 2015. június 8. 15:18 |
Most meg leszek kövezve :) Pénteken megyek HD fesztiválra Alsóõrsre. Nagyon jó szokott lenni, ha valaki túl tud lépni a chopper-puhapöcs sztereotípián. Szóval ott leszek a végéig egy TDM-mel, ha valaki jönne, vagy csak barizna velem, akkor keressen bátran! Jó társasággal szoktam lenni, nagyrészt HD-os ismerõsök, de van 1-2 kibic is. Esztergomból indulok péntek reggel, ha valaki csatlakozna.
|
Kilos | 96068 | 2015. június 8. 15:16 | Válasz erre: 96067 |
Ez enyémen petya89 http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=8207&session_id=SESSION_ID -féle középállvány és bukócsõ van. A középsztender tökéletesen mûködik, a bukócsõ pedig már két ízben bizonyított, amikor eldõlt a gépem. A flappantyú kiiktatással én biztosra! mentem, elektromosan és vákummentesen is ki van nyitva! :)))) ![]() ![]() ![]() |
Hitmanus | 96067 | 2015. június 8. 15:02 | Válasz erre: 96065 |
Nekem az idomok teljesen rendben vannak.Az ülésnek nem tudom milyen mélynek vagy magasnak kell lennie, de elsõ körben egy Givi plexit meg fogok nézni, mi a változás.Köszi mindenkinek a segítséget:) Illetve:Hol érdemes közép sztendert nézni?Bontóban nincsen, Yamahában horror..de még után gyártottban is.. |
cizi | 96066 | 2015. június 8. 14:49 | Válasz erre: 96062 |
Annak a szökõ vákumnak is megvan a megfelelõ helye a fékezési és gyorsítási energiavisszanyerõ csatlakozónál!:))
|
istvan170 | 96065 | 2015. június 8. 14:48 | Válasz erre: 96053 |
Szia. én 180 cm magas vagyok, Nolan N90-nel. Givi túra plexim van nekem is. Tavaly még megvolt ez a problémám, ami neked, mintha cibálták volna a sisakot ide-oda a fejemen. Télen rendbe tettem az idomokat elöl, mert szemmel láthatóan el voltak nyomódva. Nem lett tökéletes, de nem sok ferdeség maradt. Illetve beleemeltettem az ülésbe 2 cm-ert, hogy kényelmesebben üljek. Na onnantól megszûnt az ilyen jellegû probléma, nem tudom melyik segített, de nincs.
|
suny5539 | 96064 | 2015. június 8. 14:47 |
jah majd le fogja harapni a lábad csak gyõzd visszafogni:) Amúgy nekem is nyekereg a kuplung lendületesebb induláskor, már több mindenkitõl hallottam de még nem volt belõle probléma ez ilyen és kész, így jelzi hogy elindult :) |
Hitmanus | 96063 | 2015. június 8. 14:44 |
Oks.Hazamegyek és kihúzom a barnát..vagy a pirosat vagy kéket?:) Mit kell tapasztalnom utána?Jobban veszi a túrát?Harapósabb lesz azon a fordulaton, ahol eddig éppen csak ment? Ja közben rájöttem melyik az alapjárati csavar:)Köszi |
suny5539 | 96062 | 2015. június 8. 14:43 |
cizi ez ilyen tyúk vagy a tojás szindróma, te lehúzod a vákumot ami nyitja a csapot én kiiktatom a vezetéket ami nyitja a vákumot. Nah de minek menjen az a vákum feleslegesen a levegõbe :)
|
suny5539 | 96061 | 2015. június 8. 14:41 |
A vákumcsövet is le lehet húzni, de szerintem is a kábel kihúzása a legegyszerûbb én is így csináltam anno... zajszennyezés miatt 3000 alatt kis lyukon szívja a levegõt felette meg nyit a csappantyú és már nem számít a szennyezés :) |
cizi | 96060 | 2015. június 8. 14:38 | Válasz erre: 96059 |
Két lehetõség van rá. Én jobban hiszek a tank alatti ledugózásban. De kinek így, kinek úgy van megcsinálva. Érezhetõen lejjebb lehet engedni a fordulatot, de azt nem lehet várni, hogy 6-osban ötvennel átvisz a városon.
|
Hitmanus | 96059 | 2015. június 8. 14:31 | Válasz erre: 96058 |
Köszönöm, rendes vagy, de nincsen most nálam a motor.Vidéken van és az Pesttõl 65 km. Amúgy a barna kábel kikötése szerintem menne.A videókon elég egyértelmû és könnyû módszernek tûnik.Neked milyen megoldás van? |
cizi | 96058 | 2015. június 8. 14:18 | Válasz erre: 96057 |
Itthon vagyok ma. Ülj motorra és gyere délnek 50km-t! Van itthon szerszám és kiiktatjuk úgy a "flappantyút" ahogy nekem van. |
Hitmanus | 96057 | 2015. június 8. 14:04 | Válasz erre: 96056 |
Igen.Én is kerestem lapjárati csavart, de nem találtam.Vagy én vagyok vaksi vagy jól el van burkolva.Ezt a barna kábeles kihúzást bátran csinálhatom?Nem lesz összekuszálva semmi más? ..ha jól értelmezem, ezzel a manõverrel az alacsony fordulaton lévõ nyomatéknak nem nevezhetõ dolgot, harciasabbá tudom tenni? |