Robi70 | 96256 | 2015. június 16. 12:50 | Válasz erre: 96255 |
Szasztok! Vanda, a Shoxban 1500 pengõ magyar forintért adnak kuplungkart, minden típusra. Két éve használom és teljesen jó. |
Vandis | 96255 | 2015. június 16. 12:45 |
Sziasztok! 4TX-re kuplung karból milyen Yamaha típusokról jó még a méret tutira? Vagy tudtok valamit ajánlani utángyártott, jó minõségût? |
todaytom | 96254 | 2015. június 16. 11:38 |
Ha valakit érdekel van egy eladó ekeidomom és egy (pár) sportdobom 900-ra.![]() |
todaytom | 96253 | 2015. június 16. 11:36 | Válasz erre: 96252 |
Az eleje még okés volt, jött a sok HD és integettek az embereknek. Aztán jött a motorosnak nem nevezhetõ tömeg, fele bukósisak nélkül, picsagatyás lányokkal, egy kerekezõ endurosokkal, tiltásig pörgetõ sportmotorosokkal. Persze kell a cirkusz a népnek de szerintem nem errõl szól a motorozás. |
Lega | 96251 | 2015. június 15. 20:13 |
Sziasztok! Ha valakinek bontott 900-as blokk kell, Szatyináéknál van egy. |
todaytom | 96250 | 2015. június 15. 17:19 |
Szombaton én is belekeveredtem egy rövid szakaszon a felvonulásba fürednél. Hát nem voltam büszke amit ott láttam, mindegy ilyen is kell. |
Muju | 96249 | 2015. június 15. 17:10 |
Sziasztok, Innen volt valaki ma egy piros fekete 4tx-el a gyöngyösi OBI-nál? |
PalmBela | 96247 | 2015. június 14. 20:41 | Válasz erre: 96241 |
ST-t! Meghát! Írtam pü-t, de személyesen is meg lehet tapogatni, ha erre jársz! |
szodasbacsi | 96246 | 2015. június 14. 20:18 | Válasz erre: 96190 |
Csak 1 mm-t kell reszelni belõle. Ezt 5 mm-re írja, a gyári meg 4mm vastag. Viszont a szegényes angol tudásommal valami olyasmi infót vélek felfedezni, hogy 1 pár kerül 138 dollárba. |
kormi1313 | 96245 | 2015. június 14. 17:12 |
Szevasztok! Tegnap az Alsóörsi HD felvonulás alatt a ventillátor nyomta a lágy meleget a lábamra és ami közötte van! Porcikám sem kívánta de a fõnök asszony pajtás így rendelkezett. Láttam Tádékat odabent is. Az egyiknek902 volt a vége. Azóta nem gyõzöm pótolni a folyadékot. Soha többé Alsóörs ! Az Isten áldja azt aki felfedezte a sör nevû gyógyszert és azt is aki a hûtõt! |
Kilos | 96244 | 2015. június 14. 16:23 | Válasz erre: 96243 |
Ne mond má!!! :))) Csak elugrottunk Tihanyba és Balaton körbe-karika és 340 km dög meleg meg hiába a fagyise használ! Éppen csak hazaértem hát lecsúszottdejólesett! :))))
|
csokabi | 96243 | 2015. június 14. 15:47 | Válasz erre: 96242 |
Ilyen melegben jól csúszik a sörike, igaz Laci?:)))
|
Kilos | 96242 | 2015. június 14. 15:34 | Válasz erre: 96239 |
Ennek elég durván k..va jó színe van! - a Karex féle jólmutat meg különösen szélvédõ! :)))))
|
tulok99 | 96241 | 2015. június 14. 11:25 | Válasz erre: 96207 |
Béla! meg szabad érdeklõdni mennyi volt a gép vételára? szép nagyon!
|
sjanek | 96240 | 2015. június 14. 08:32 | Válasz erre: 96238 |
Az az, enyém az ikertestvére, mi ugyan csak gyalog mentünk egy bámészkodós kört.
|
Karex | 96239 | 2015. június 14. 00:13 |
Mai nem fórumlakó látogatóm feketesége: ami nem is fekete.... Jól néz ki így is. ![]() ![]() ![]() |
yamatomo | 96238 | 2015. június 13. 23:15 | Válasz erre: 96216 |
Szépeket! Az szerintem az én Paripám volt. Very dark blue színben szokott közlekedni. Ott állt egy chopper rengeteg közepén, a feldobozolva. Én meg láttam egy sárgás színû 850-est,amint a tulaj sityak nélkül araszolt kifelé a köves úton. Akartam konzultálni,de utána már nem láttam visszajönni,meg az árpalé hatása alá is kerültem,plusz beesteledett.
|
Hr.Geiger | 96237 | 2015. június 13. 22:31 | Válasz erre: 96219 |
Herzlich Wilkommen Stefan! :-)) Gratula a géphez, majd dobjál róla egy képet, ha lesz idõd! Ez az enyémrõl készült pár hete, azóta rákerült a Givi doboz is. :-) ![]() |
Vandis | 96236 | 2015. június 13. 22:17 | Válasz erre: 96231 |
Ügyes :-) Jobban megy, mint én kezdõként, dehát elõ lett képezve :-P Kicsit uncsibb külön motorral, de jövõ héten megérkezik a kommunikáció. Senat vettünk végül. |
szodasbacsi | 96235 | 2015. június 13. 22:13 | Válasz erre: 96234 |
Nekem még problémát okoz egy szembõl jövõ motor beazonosítása. Mondjuk a dupla kereklámpás az viszonylag nagy találati pontossággal sikerül. |
Vandis | 96234 | 2015. június 13. 22:09 | Válasz erre: 96232 |
Mi is arról érkeztünk délelõtt. Láttunk több 4TXet is az úton. Pirosat, kéket, zöldet :-) |
szodasbacsi | 96232 | 2015. június 13. 22:04 | Válasz erre: 96229 |
Ma én is jártam Miskolcon. Elgurultam a Metró-ba árazógépszalagért. Természetesen a nagy melegre való tekintettel az árnyékos Mályinka-Lillafüred útvonalat választottam. Itt sem javult mostanában az út minõsége. |
Vandis | 96230 | 2015. június 13. 21:17 |
Valakinek van esetleg egy fölöslegessé vált kormánymagasítója 900ashoz? ;-)
|
Vandis | 96229 | 2015. június 13. 21:12 |
Mi Miskolcoztunk ma a családdal :-) Balaton nevû települést kerülje, aki arra jár, mert borzasztónál is borzasztóbb az út. ![]() |
Muju | 96226 | 2015. június 13. 18:48 | Válasz erre: 96225 |
Szia, Nekem is volt ilyen. A mûszeregység csatlakozójánál volt kontaktos. |
pacsa | 96225 | 2015. június 13. 18:26 |
Sziasztok!Lenne egy kèrdèsem!A tádèn menet közben leáll a km óra ès a ford szám mèrö egy pillanatra.Diagnózis?
|
albi | 96224 | 2015. június 13. 16:49 | Válasz erre: 96219 |
Sziasztok. Diósdon van egy szerelõ,én is hozzá hordom a 900-ast. +36 30 814 5771 András |
sjanek | 96223 | 2015. június 13. 14:15 | Válasz erre: 96217 |
Igen, rá gondoltam, csak elütöttem a billentyût :( |
Robi70 | 96222 | 2015. június 13. 12:03 | Válasz erre: 96207 |
Szasztok! Gratula Béla! Szép ez a 900-as. Azok az oldal dobozok meg kimondottan jól állnak rajta. Sok-sok baleset menteset vele!!! |
kawa550 | 96221 | 2015. június 13. 11:42 | Válasz erre: 96220 |
tomhahn | 96220 | 2015. június 13. 10:54 |
Kawabácsi,ilyenen még nem gondolkodtál? https://www.facebook.com/maponthu/photos/a.594657793888272.1073741836.150791088274947/907922792561769/?type=1&theater |
Yoshimura | 96219 | 2015. június 13. 09:56 |
Üdv Mindenkinek! Több évtizedes (sport)motorozás után tegnap vettem egy 2000-es évjáratú 4TX-es TDM-et 48.000 km-el. Segítséget szeretnék kérni, egy megbízható hozzáértõ szerelõt keresek kb. Érd-Budaörs-Budapest magasságában, aki karburátor tisztítást, esetleg szinkronizálást vállalna. Alapjáraton puffog a motor, ezt tartom rendellenesnek, fenti fordulatokon szerintem normálisan mûködik. Vagy ha valaki így tudja, sejti, mitõl lehet, azt is megköszönném. Emailcímem: baranyas@t-online.hu Baranyai István |
scopy | 96218 | 2015. június 13. 09:06 | Válasz erre: 96216 |
Petya88 is szorosan kötõdik ide mint TDM-es, Õ is ügyes szerelõ, de inkább a restaurálásról, a VW bogárról és arról híres, hogy ritkán kommunikál! :-))))) Ja! És nincs elájulva a TDM-tõl... :-)))) |
vlevi | 96217 | 2015. június 13. 08:04 | Válasz erre: 96216 |
Bukócsú, sztender ügyben petya89-t keresd, nem 88-t http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=8207&session_id=SESSION_ID |
sjanek | 96216 | 2015. június 13. 06:29 |
Sziasztok! Tegnap este egy jó kis gurulás után (Miskolc - Lilafüred - Eger - Szilvásvárad - Vadna - Kazincbarcika) benéztünk a haverokkal a vadnai tónál lévõ motoros találkozóra. Láttam egy szép 900-ast. Innen volt valaki? Más: Petya88 szokott erre járni még? Úgy hallottam õ a középsztenderek - bukócsövek guruja. Írtam neki privit, de még nem válaszolt. |
scopy | 96215 | 2015. június 13. 02:26 |
Grat Béla! Már igultam, hogy más típust választottál és lepucolsz ITTHONRÓL. Ügyes kis földmûves vagy Te! :-))))
|
Englishman | 96214 | 2015. június 12. 23:36 | Válasz erre: 96192 |
Olvastam reggel én is a cikket, majdnem be is linkeltem még egyszer, de észrevettem, hogy megelõztél. Oszika pár hete próbálta ezt a Tracert, õ tudna pár sort tapasztalati úton idebökni! Az általa elmondottak alapján nálam is felkerült a kipróbálandó listára. :) |
Englishman | 96213 | 2015. június 12. 23:26 | Válasz erre: 96200 |
Hali! Nekem ilyen betétek kerültek a gépbe. Nincs okom panaszra, teszik a dolgukat rendesen. |
Englishman | 96212 | 2015. június 12. 23:01 | Válasz erre: 96207 |
Gratulálok Bélus! Szép darab, sok-sok balesetmentest vele! Ezt a "tanksapkán megáll a korsó" dolgot holnap délután én is leellenõrzöm! :) |
Karex | 96211 | 2015. június 12. 23:00 |
lendvai | 96210 | 2015. június 12. 22:23 | Válasz erre: 96208 |
Gratulálok az új géphez! Úgy tûnik ennek van most szezonja, mert ólálkodik itt egy újdonsült barátunk, aki szintén nemrég vette ugyanilyen színben. Már bátorítom, hogy lépjen be közénk. :-)
|
dinnyemag | 96209 | 2015. június 12. 21:54 | Válasz erre: 96207 |
Szép az a gép, gratulálok! (még így is, hogy KÉK:-)))))))) Ha jól számolom, van ott vagy 8 leömlõ amit azonnal fényesíteni kéne:-)))))) |
Kilos | 96208 | 2015. június 12. 21:07 | Válasz erre: 96207 |
Gratula a GÉP-hez! Gyönyörûséges színe van! :)))) Gyorsan kifutottam megnézni, hogy meg van-e az enyém! :)))) |
PalmBela | 96207 | 2015. június 12. 20:59 |
vlevi | 96206 | 2015. június 12. 18:29 | Válasz erre: 96205 |
Látszik, hogy at MT-09 geometriájához nem nagyon mertek (vagy akartak) hozzányúlni, pedig egy kicsit nagyobb tengelytáv jól jött volna. Ha másért nem, hát azért, hogy az utasnak, topcase-nek több helyet lehetett volna hagyni. Topcase-nek pl. nincs is rendes helye, ahogy látom, legfeljebb majd valami szép (ronda) extrahosszú nyúlványt lehet majd rárakni, amit, ha megpakolsz, gázadás nélkül is seggreül a motor. |
lendvai | 96205 | 2015. június 12. 17:42 | Válasz erre: 96204 |
Na ez a térdszög elvette a kedvem a Tracertõl. :-) Asszem a következõ majd egy FJR lesz, ha addig elõ nem rukkolnak valami mással. :-)
|
kawa550 | 96204 | 2015. június 12. 16:13 | Válasz erre: 96199 |
Ez az ábra ugye a sima 09, ami már nem olyan meredek mint az fz és ha megnézed a tracer képeit, akkor egyrészt az ülés hez képest az mt-n hátrébb esik a lábtartó és a traceren egyértelmûen nagyobb az ülés-lábtartó távolság, szóval az már még túrásabb az fz-hez képest mint az mt. Ettõl függetlenül nem túramotoros az ülés meg a lábtartó az tuti.
|
kawa550 | 96203 | 2015. június 12. 16:05 | Válasz erre: 96197 |
Sírva ne fakadj, de egy kerékkiszerelés kedvéért én sem veszem le a bukógombát, inkább megemelem alulról egy krokodillal mikor a hátsóemelõ már alatta van, aztán a bukógombáknál alátámasztom 2 ilyennel http://aruhaz.kauffer.hu/prodgfx/T42004-TRN.jpg és ráengedem. kb 1 perc.
|
varajani | 96202 | 2015. június 12. 15:04 | Válasz erre: 96198 |
Egy ideje szeretnék egy könnyebb és erõsebb motort a meglévõ helyett. Meghívtak az MT-09 bemutatójára, nagyon tetszett, de rövidnek éreztem, és e térdszög is hegyes volt. Megérkezett a Tracer, a váz maradt, sajnos nem ez lesz az én motorom.
|
suny5539 | 96201 | 2015. június 12. 14:57 |
Én már egy ideje leragadtam az EBC fék cuccoknál, még nem találtam jobb ár/érték arányú terméket. Csak ajánlani tudom autóra-motorra ezt rakom már egy ideje... És amióta találkoztam a coffos rokker fazonnal a Tuning kiállításon, hatalmas egy figura és mindig segítõkész.... http://ebcbrakes.hu/ |
Hitmanus | 96200 | 2015. június 12. 14:51 |
Az AP Racing betétekrõl van valakinek tapasztalata? Lehet azt raknék a vasba. |
suny5539 | 96199 | 2015. június 12. 14:38 |
Bakker, még összehasonlítást is találtam. Szóval maradjunk a Fazernél :)
![]() |
suny5539 | 96198 | 2015. június 12. 14:34 |
Kiállításon ültem sima MT-09-en és az mocskosul kényelmetlen volt nekem, nagyon sportmotoros. Mondjuk én majd 2m-es zsiráf vagyok..., de akkor is a 900-as TDM-hez képest zsebmotronak tünt. Nem tudom , hogy ez a Tracer mennyivel magasabb, de szerintem a térdszög és az ülés - lábtartó távolság változatlan. Most kövezzetek meg de akkor már inkább Triumph Tiger , nem rajongok annyira ezért az angol márkáért, de ebben a kategóriábban szerintem õ a nyerõbb. Amúgy ez a Tracer inkább Fazer mint TDM, vagy nem jól látom? |
evdem | 96197 | 2015. június 12. 14:12 |
Így kell elsõ kereket kiszedni akinek nincs középtámasz és lusta magának a kawa által adott minta alapján hegeszteni egyet :)), inkább kínlódik
![]() ![]() |
kawa550 | 96196 | 2015. június 12. 12:42 | Válasz erre: 96193 |
Miért, a tdm melyik szériája volt túraendúró? Ne keverjük az xtz-vel, csak mert abból jött a blokkja. Megjelenésekor be se tudták tuszkolni az újságok semelyik kategóriájukba, annyira különbözött minden mástól. Nézd meg azt a tracert, amirõl most nem tudják eldönteni hogy mi is az, túramotor vagy megvadult streefighter. Az a baj vele hogy böszme erõs meg vad? Nézz már körül, mi a trend az összes mai hasonló mocinál, multistrada,ktm adv-k,versys 1000, triumph, sorban jönnek olyan blokkokkal, amik az átlag motoros tudását 2x-esen meghaladják. Én a csapatósabb motorosok közé tartozom, de kanyargós úton ritkán tudom a teljes gázt ráhúzni a 75 lóerõs lassan negyed évszázados tehénnek. De a motorerõ olyan mint a fagyi, sose elég belõle!:))))) |
GASpeer | 96194 | 2015. június 12. 11:58 |
varajani | 96193 | 2015. június 12. 09:02 | Válasz erre: 96192 |
Két mondatot idézek a cikkbõl: -Túraendúrónak éppen nem nevezném -Tehát 3,5 millióért kapunk egy megvadult streetfightert |
kawa550 | 96192 | 2015. június 12. 08:19 |
A tesztet olvasva gyorsan nyernem kéne a lottón....:)))))))) És szerintük is olyan tdm szerû sportos túramotor, nem is tom miért nem folytatták a nevet. http://totalbike.hu/tesztek/2015/06/12/yamaha_mt-09_tracer/ |
scopy | 96191 | 2015. június 12. 01:49 |
OFF 4-es fõút 105km külsõbõl motorosok elé csajszi suzukival... Fellökte... 2 súlyos, egyik helyszínen bealtatva. A motor vezetõjén a kordura nadrág cafatokban. Megvédte, de kissé leramortizálódott. Ma is farmerban motoroztam. Csupa baleset és mindbõl tanulnom kellene. OFF VÉGE |
MadBob | 96190 | 2015. június 11. 22:30 | Válasz erre: 96189 |
Én lábtartót vettem tõlük, abba belefért hogy reszelni kellett egy kicsit a felrakáshoz. Ebbe is bele fog férni?
|
Muju | 96189 | 2015. június 11. 21:28 | Válasz erre: 96188 |
Tudom mindenki a gyárit nézi, de ezzel mi lehet a baj? http://www.mc-motoparts.com/products/front-brake-disc-rotor-set-for-yamaha-zc930-2.html?page_context=category&faceted_search=0
|
GASpeer | 96188 | 2015. június 11. 20:27 |
Bakker! Én most eszméltem rá, hogy az 60 ezer forintos elsõ féktárcsából 2 kell, nem szettben annyi. Innentõl csak a hátsóval fékezek! :) (azért nem) Megrázó felfedezés volt, így 4 év tulajdonlás után. |
Fido71 | 96187 | 2015. június 11. 20:16 | Válasz erre: 96178 |
Én ezt a fajtát vettem: http://www.fehermotor.hu/hu/termekek/goldfren-s3-racing-fekbetet-tobbfele Ez egy puha betét, a srác a KépesMotoron hirdet. A 900-hoz 5ezer pénz volt egy pár. Mivel itt lakik tõlem pár km-re így személyesen vettem át, de postáz is. Vázszámot is kérni fog majd. |
tulok99 | 96185 | 2015. június 11. 18:57 | Válasz erre: 96175 |
Morchibald! az akkut minden féle rémtörténettel ellentétben kb 15 perc alatt ki lehet venni. ettõl még nem venném ki a helyedben. ha tölteni is kell, vagy kiderül hogy semmi baja, akkor is felesleges a mutatvány. gyõzõdj meg róla, hogy megdöglött, aztán vedd ki... vedd le az ülést, alatta fogsz találni egy vastag lentrõl jövõ piros vezetéket, meg egy szintén vastag feketét, ezek egyenesen az akkusarukról jönnek. mérd meg úgy hogy be van kötve, ha van elég feszkó, akkor tegyél rá gyújtást, mérd meg megint, ha még mindig van, akkor valószínüleg nem az akksid gyengült el. ha kevés feszültséget mérsz, akkor pedig tedd fel töltõre. ha feltöltõdött, akkor próbálkozz újra. ha akku kuka, utánna állnék csak neki kiszerelni, addig felesleges.
|
tulok99 | 96184 | 2015. június 11. 18:50 | Válasz erre: 96172 |
Séf bácsi! a bukóketrec a ménes körül olyan, mint a nagyon drága, meg nása technikával készült motorosruha. akkor fogom megtudni milyen hálás, mikor bakizok és 120-al seggen pattogok vagy fejen az aszfalton...
|
Karex | 96183 | 2015. június 11. 18:21 | Válasz erre: 96175 |
Ahogy VV Laci írta, jobb oldalról férsz a blokk mögött elhelyezett aksihoz. Hosszú szárú szerszámmal ki tudod venni a csavarjait, a kivétele már egy más téma............. Ki lehet forgatni, de tényleg le kell venni a fékrendszer útban lévõ cuccait. Elõször mérj! Az ülés alatt van a kábelek kivezetése, ahhoz simán hozzáférsz. Ha már itt tartunk, nincs valakinek szétkapva 4TX? pontosabban a hátsó traktus, annak is a hátsó teló kintléte lenne a lényeg. Mennyi hely marad az ülés alatt mikor teljesen fent van a kerék/ sárvédõ páros? Elférne az aksi ott? |
sandryder | 96181 | 2015. június 11. 16:04 | Válasz erre: 96178 |
Helló! A nagyvas.hu-nál Lucas, a Ferrodó, és APracing az ebc.hu-nál az EBC fékbetéteket találod a Tádéhoz. Egy a lényeg, hogy ne szinterezett legyen, egyébként kompletten kb. 20 000 Huf-ból megúszható. |
Hitmanus | 96180 | 2015. június 11. 15:51 |
Szerintem a Diag menüben is meg tudja nézni mennyi nafta van az aksiban...vagy nem tudom, lehet a 850-ben nem biztos.
|
VVLaci | 96179 | 2015. június 11. 15:08 | Válasz erre: 96175 |
Elõször is száradjon meg rendesen a motorod! Azután méricskélni kellene feszültséget az akkuban, majd beindítva is, hogy van-e töltés. Az akkut kibányászni jobb oldalról lehet, le kell venni a hátsó fõfékhengert is és dobozostul kivenni az akkut. |
Hitmanus | 96178 | 2015. június 11. 13:14 |
Sziasztok! A gyári fékbetéten kívül mit ajánlotok, ami lehetõleg nem eszi a tárcsát és nem sikít?A gyári elõre 40 akárhány ezer forint a Yamaha Worldben.Bár ajánlottak gyárit ami XJR 1300-ba való, de jó A TDM-hez is csak a fékezõ felülete más és fele árban.Az is Yamaha gyári. |
furfarag | 96177 | 2015. június 11. 12:46 | Válasz erre: 96109 |
Arra figyelj,hogy metált nem adnak csak a gyárihoz hasonló nem metál szint. Én rendeltem tõlük,de nem jött be.Az eredeti Pl. bordó metál egész trükkös szín. Felfújod a színt aminek semmi köze az eredetihez:-),Aztán ráfújod a magenta színû lakkot,és láss csodát megjön a várt szín:-)) Ha kell az a matrica,akkor szerintem vegyél festhetõ matricát,vágd ki,fesd le,ragaszd fel és örülj.Vagy vedd meg a gyárit:-)))) |
mati12 | 96176 | 2015. június 11. 12:34 |
Anno a Varaderom produkált hasonló jelenséget,ott a fesz.szabályzó ment el kakilni. Hasonlóan kellemes hõmérséklet volt akkor is mint amilyenben a héten is részünk van.
|
Morchibald | 96175 | 2015. június 11. 12:11 |
Üdvözlet ! Lehet sokak számára hülye kérdés lesz amit most felteszek, de mivel nem vagyok egy mûszaki ember, és ezzel a jellegû hibával még nem találkoztam ezért nem tudom mi legyen. Tegnapelõtt este megmostam a motort, és bár nem áztattam le lett öblítve rendesen. Mosás után 6-7 órával indult ugyanúgy ahogy eddig, majd mentem vele kb25 km-t és egész nap le volt állítva. Este mikor ujra megpróbáltam beindítani, olyan jeleket mutatott mintha az akkumlátor le lenne merülve, és csak egy katogó hang jön, mintha valami relé lenne, a fordulatszámmérõ mutatója pedig felmegy kb 4000 fordulatig. Lehet ez valami hiba visszajelzése, illetve merre induljak el. Az akkumlátor kb 1 éves, és eddíg semmi jelét nem mutatta a gyengélkedésnek. Illetve merrõl közelítsem meg az akksit, mert ma reggel levettem a tankot, de nem úgy tûnik hogy arról könnyû lenne hozzáférni akár a sarukhoz is. Köszönöm |
D.Zoli | 96174 | 2015. június 11. 10:40 | Válasz erre: 96173 |
Együtt csúszás ellen a bukókeret sem véd. Sajnos volt szerencsém kipróbálni.
|
todaytom | 96173 | 2015. június 11. 10:34 | Válasz erre: 96172 |
Bukógomba vagy bukócsõ egyre megy. A lényeg hogy a blokkot megvédje és ne szoruljon a lábam a motor motor és az aszfalt közé. Egyszer enduróval úgy estem el hoyg beakadt a csizmám az ülésbe és a csúszó motor magával húzott de úgy hogy én közben ültem és csak vártam hogy megálljon. :D |
kawa550 | 96172 | 2015. június 11. 10:27 | Válasz erre: 96170 |
Ez az egyetlen ami miatt létjogosultságát érzem ezeknek a blokk kalodáknak. Néha hosszú úton a nap végén már én is nyújtogatom a lábam, meg van hogy elõreteszem a bukógombára, de csúszik, nem az igazi. |
kawa550 | 96171 | 2015. június 11. 10:25 | Válasz erre: 96169 |
Azt így is le lehet, jöttem én haza Eisenstadból keréken törött kormánycsapággyal. :)))
|
scopy | 96170 | 2015. június 11. 10:22 | Válasz erre: 96168 |
Arra az én oly esztétikus és stilushû felhajtható csopi-taposóm az igazi! Sokszor azon kapom magam, hogy már megint használom, pedig nem is fáradt a lábam.
|
scopy | 96169 | 2015. június 11. 10:18 | Válasz erre: 96167 |
:-)))))))) Ha nem lennének körforgalmak majdhogynem le lehetne hegeszteni a kormány t. |
todaytom | 96168 | 2015. június 11. 10:12 | Válasz erre: 96068 |
Ugyanilyen bukócsövet rakattam én is fel tavaly. Lehet rajta lábat is pihentetni. :) ![]() |
Karex | 96167 | 2015. június 11. 07:54 | Válasz erre: 96166 |
Scopy: a gyakorlat teszi a mestert, ezt tudod Te is, vagyis Te verhetetlen vagy a sima egyenes utakon, ahol nincs kanyar sem..........:D Akinek meg a dombok, kanyarok jutottak, az meg ott gyakorol. |
scopy | 96166 | 2015. június 11. 05:41 |
Jól hergelt! Nem akarok én vitatkozni fõleg Veletek, akik már bejártátok Európát, sõt Afrika egy részét is, de abban teljesen biztos vagyok, hogy a TDM nem sziklás, köves hegyi utakra való. Az benne à legszebb, hogy annyira univerzális élménymotor, hogy mégis mindent bejárnak vele a társaink. Én nem vagyok etalon, mert mint köztudott már egy felüljárón is elélvezek ha kanyar is van rajta, tehát nem ezért írom, hogy soha nem éreztem, hogy a motor gátolna abban, hogy valahová eljussak. Max a tudásom. |
kawa550 | 96165 | 2015. június 10. 21:24 | Válasz erre: 96164 |
Szerinted aki nismo gtr meg amg 6.3, annak nem áll még 3 hétköznapi használatú a garázsban? :)
|
tulok99 | 96164 | 2015. június 10. 21:04 | Válasz erre: 96150 |
nissan nismo gt-r? meg 6.3-as amg merkedesz? ha felvetne a pénz, akkor is nagyot mernék álmodni, ha befizetnék egy fullos rav-4re... magyar utakra az való, meg nem dísztárgy, amit csak jó idõben lehet elõvenni, meg milliárdos ára van, a fenntartásáról meg ne is beszéljünk. nagyon sok mindenre tudnék sok pénzt költeni, de egy autóra biztosan nem.
|
csokabi | 96163 | 2015. június 10. 20:21 | Válasz erre: 96162 |
A neten annyit írtak róla, hogy segítõként vett részt a rodeón. A versenyzõk biztosítása volt a feladata. 1,4*0,5 méteres sziklatömb találta el szerencsétlent kb. 300 méterrõl megindulva. Tényleg nagyon szomorú történet.
|
kawa550 | 96162 | 2015. június 10. 20:11 |
Amennyit én a híradóban láttam errõl, ott az oszi rendõr annyit mondott, hogy a srác lezárt területre ment be és onnan több figyelmeztetés után se jött ki/ vagy nem hallotta meg õket.
|
csokabi | 96161 | 2015. június 10. 20:08 | Válasz erre: 96160 |
Elhiheted, hogy mindenki sajnálja a srácot és a rokonait, aki hallott róla.
|
night-rider | 96160 | 2015. június 10. 20:01 | Válasz erre: 96153 |
ja! a haverom 29 éves fia meg ott halt szörnyet a leguruló szikla alatt /erzbergben/
|
Fido71 | 96159 | 2015. június 10. 19:56 | Válasz erre: 96126 |
Mert esõben, hidegben azért jó azt lecsukni... ;) Amúgy meg nyakra gyúrok /ha eddig nem vetted volna észre/. :))) |
cxkopi | 96158 | 2015. június 10. 19:56 |
A lánc, és a fogaskerekek cserélve. Volt egy régi faros buszra emlékeztetõ hangja menet közben,(váltóra gondoltam) az is megszûnt. A kis lánckerék brutál, a fogak mint a gatter fûrészen ferdén, de nagyon. Több tisztelettel leszek a lánc iránt, és köszönöm a figyelmeztetéseket. |
pacsa | 96157 | 2015. június 10. 19:56 | Válasz erre: 96151 |
A TDM is elmegy ott ahol a Gs.Volt rá alkalom tesztelni!
|