3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Robi70 96256 2015. június 16. 12:50   Válasz erre: 96255
Szasztok!
Vanda, a Shoxban 1500 pengõ magyar forintért adnak kuplungkart, minden típusra. Két éve használom és teljesen jó.
    

Vandis 96255 2015. június 16. 12:45  
Sziasztok!

4TX-re kuplung karból milyen Yamaha típusokról jó még a méret tutira? Vagy tudtok valamit ajánlani utángyártott, jó minõségût?
    

todaytom 96254 2015. június 16. 11:38  
Ha valakit érdekel van egy eladó ekeidomom és egy (pár) sportdobom 900-ra.

    

todaytom 96253 2015. június 16. 11:36   Válasz erre: 96252
Az eleje még okés volt, jött a sok HD és integettek az embereknek. Aztán jött a motorosnak nem nevezhetõ tömeg, fele bukósisak nélkül, picsagatyás lányokkal, egy kerekezõ endurosokkal, tiltásig pörgetõ sportmotorosokkal.
Persze kell a cirkusz a népnek de szerintem nem errõl szól a motorozás.
    

Tomchy 96252 2015. június 15. 22:00   Válasz erre: 96250
Miért, rendzavarás volt?
    

Lega 96251 2015. június 15. 20:13  
Sziasztok!

Ha valakinek bontott 900-as blokk kell, Szatyináéknál van egy.

    

todaytom 96250 2015. június 15. 17:19  
Szombaton én is belekeveredtem egy rövid szakaszon a felvonulásba fürednél.
Hát nem voltam büszke amit ott láttam, mindegy ilyen is kell.
    

Muju 96249 2015. június 15. 17:10  
Sziasztok,
Innen volt valaki ma egy piros fekete 4tx-el a gyöngyösi OBI-nál?
    

Flenegen 96248 2015. június 15. 11:39  
MI van itt? A végén még lecsúszunk a fõoldalról:)
    

PalmBela 96247 2015. június 14. 20:41   Válasz erre: 96241
ST-t!

Meghát! Írtam pü-t, de személyesen is meg lehet tapogatni, ha erre jársz!
    

szodasbacsi 96246 2015. június 14. 20:18   Válasz erre: 96190
Csak 1 mm-t kell reszelni belõle. Ezt 5 mm-re írja, a gyári meg 4mm vastag.
Viszont a szegényes angol tudásommal valami olyasmi infót vélek felfedezni, hogy 1 pár kerül 138 dollárba.
    

kormi1313 96245 2015. június 14. 17:12  
Szevasztok!

Tegnap az Alsóörsi HD felvonulás alatt a ventillátor nyomta a lágy meleget a lábamra és ami közötte van! Porcikám sem kívánta de a fõnök asszony pajtás így rendelkezett. Láttam Tádékat odabent is. Az egyiknek902 volt a vége. Azóta nem gyõzöm pótolni a folyadékot. Soha többé Alsóörs ! Az Isten áldja azt aki felfedezte a sör nevû gyógyszert és azt is aki a hûtõt!
    

Kilos 96244 2015. június 14. 16:23   Válasz erre: 96243
Ne mond má!!! :))) Csak elugrottunk Tihanyba és Balaton körbe-karika és 340 km dög meleg meg hiába a fagyise használ! Éppen csak hazaértem hát lecsúszottdejólesett! :))))
    

csokabi 96243 2015. június 14. 15:47   Válasz erre: 96242
Ilyen melegben jól csúszik a sörike, igaz Laci?:)))
    

Kilos 96242 2015. június 14. 15:34   Válasz erre: 96239
Ennek elég durván k..va jó színe van! - a Karex féle jólmutat meg különösen szélvédõ! :)))))
    

tulok99 96241 2015. június 14. 11:25   Válasz erre: 96207
Béla! meg szabad érdeklõdni mennyi volt a gép vételára? szép nagyon!
    

sjanek 96240 2015. június 14. 08:32   Válasz erre: 96238
Az az, enyém az ikertestvére, mi ugyan csak gyalog mentünk egy bámészkodós kört.
    

Karex 96239 2015. június 14. 00:13  
Mai nem fórumlakó látogatóm feketesége:
ami nem is fekete....
Jól néz ki így is.

    

yamatomo 96238 2015. június 13. 23:15   Válasz erre: 96216
Szépeket! Az szerintem az én Paripám volt. Very dark blue színben szokott közlekedni. Ott állt egy chopper rengeteg közepén, a feldobozolva. Én meg láttam egy sárgás színû 850-est,amint a tulaj sityak nélkül araszolt kifelé a köves úton. Akartam konzultálni,de utána már nem láttam visszajönni,meg az árpalé hatása alá is kerültem,plusz beesteledett.
    

Hr.Geiger 96237 2015. június 13. 22:31   Válasz erre: 96219
Herzlich Wilkommen Stefan! :-))

Gratula a géphez, majd dobjál róla egy képet, ha lesz idõd!

Ez az enyémrõl készült pár hete, azóta rákerült a Givi doboz is. :-)
    

Vandis 96236 2015. június 13. 22:17   Válasz erre: 96231
Ügyes :-)
Jobban megy, mint én kezdõként, dehát elõ lett képezve :-P
Kicsit uncsibb külön motorral, de jövõ héten megérkezik a kommunikáció. Senat vettünk végül.
    

szodasbacsi 96235 2015. június 13. 22:13   Válasz erre: 96234
Nekem még problémát okoz egy szembõl jövõ motor beazonosítása.
Mondjuk a dupla kereklámpás az viszonylag nagy találati pontossággal sikerül.
    

Vandis 96234 2015. június 13. 22:09   Válasz erre: 96232
Mi is arról érkeztünk délelõtt.
Láttunk több 4TXet is az úton. Pirosat, kéket, zöldet :-)
    

hamster 96233 2015. június 13. 22:07   Válasz erre: 96207
Sok balesetmentest hozzá!

    

szodasbacsi 96232 2015. június 13. 22:04   Válasz erre: 96229
Ma én is jártam Miskolcon. Elgurultam a Metró-ba árazógépszalagért.
Természetesen a nagy melegre való tekintettel az árnyékos Mályinka-Lillafüred útvonalat választottam.
Itt sem javult mostanában az út minõsége.
    

scopy 96231 2015. június 13. 21:50   Válasz erre: 96229
Na és milyen volt a Zuraddal csapatni?
    

Vandis 96230 2015. június 13. 21:17  
Valakinek van esetleg egy fölöslegessé vált kormánymagasítója 900ashoz? ;-)
    

Vandis 96229 2015. június 13. 21:12  
Mi Miskolcoztunk ma a családdal :-)
Balaton nevû települést kerülje, aki arra jár, mert borzasztónál is borzasztóbb az út.
    

Vandis 96228 2015. június 13. 21:07   Válasz erre: 96207
Szia Béla! Gyönyörû! Gratulálok hozzá!
    

pacsa 96227 2015. június 13. 18:50   Válasz erre: 96226
Köszönöm szèpen a gyors megoldást!
    

Muju 96226 2015. június 13. 18:48   Válasz erre: 96225
Szia,
Nekem is volt ilyen. A mûszeregység csatlakozójánál volt kontaktos.
    

pacsa 96225 2015. június 13. 18:26  
Sziasztok!Lenne egy kèrdèsem!A tádèn menet közben leáll a km óra ès a ford szám mèrö egy pillanatra.Diagnózis?
    

albi 96224 2015. június 13. 16:49   Válasz erre: 96219
Sziasztok.
Diósdon van egy szerelõ,én is hozzá hordom a 900-ast.
+36 30 814 5771
András

    

sjanek 96223 2015. június 13. 14:15   Válasz erre: 96217
Igen, rá gondoltam, csak elütöttem a billentyût :(

    

Robi70 96222 2015. június 13. 12:03   Válasz erre: 96207
Szasztok!
Gratula Béla! Szép ez a 900-as. Azok az oldal dobozok meg kimondottan jól állnak rajta. Sok-sok baleset menteset vele!!!
    

kawa550 96221 2015. június 13. 11:42   Válasz erre: 96220
Már nem. Fû nagyjából rendben, a kert hátsórészét teljesen lelegelte, most már áttértünk a legeltetéses állattartásra. Napjában 1x, ha nagyon ráérek 2x kimegyünk az erdõszélre, mi sétálunk, az állat legel, figyelni nem kell rá mert 20 méternél nem megy messzebb tõlünk, ha meg hazafelé vesszük az irányt akkor szépen visszabaktat oszt megvár a kapuban.:))))
    

tomhahn 96220 2015. június 13. 10:54  
Kawabácsi,ilyenen még nem gondolkodtál?
https://www.facebook.com/maponthu/photos/a.594657793888272.1073741836.150791088274947/907922792561769/?type=1&theater
    

Yoshimura 96219 2015. június 13. 09:56  
Üdv Mindenkinek!

Több évtizedes (sport)motorozás után tegnap vettem egy 2000-es évjáratú 4TX-es TDM-et 48.000 km-el.
Segítséget szeretnék kérni, egy megbízható hozzáértõ szerelõt keresek kb. Érd-Budaörs-Budapest magasságában, aki karburátor tisztítást, esetleg szinkronizálást vállalna. Alapjáraton puffog a motor, ezt tartom rendellenesnek, fenti fordulatokon szerintem normálisan mûködik.
Vagy ha valaki így tudja, sejti, mitõl lehet, azt is megköszönném.
Emailcímem: baranyas@t-online.hu

Baranyai István
    

scopy 96218 2015. június 13. 09:06   Válasz erre: 96216
Petya88 is szorosan kötõdik ide mint TDM-es, Õ is ügyes szerelõ, de inkább a restaurálásról, a VW bogárról és arról híres, hogy ritkán kommunikál! :-)))))

Ja! És nincs elájulva a TDM-tõl... :-))))
    

vlevi 96217 2015. június 13. 08:04   Válasz erre: 96216
Bukócsú, sztender ügyben petya89-t keresd, nem 88-t

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=8207&session_id=SESSION_ID


    

sjanek 96216 2015. június 13. 06:29  
Sziasztok!
Tegnap este egy jó kis gurulás után (Miskolc - Lilafüred - Eger - Szilvásvárad - Vadna - Kazincbarcika) benéztünk a haverokkal a vadnai tónál lévõ motoros találkozóra. Láttam egy szép 900-ast. Innen volt valaki?

Más: Petya88 szokott erre járni még? Úgy hallottam õ a középsztenderek - bukócsövek guruja. Írtam neki privit, de még nem válaszolt.
    

scopy 96215 2015. június 13. 02:26  
Grat Béla! Már igultam, hogy más típust választottál és lepucolsz ITTHONRÓL. Ügyes kis földmûves vagy Te! :-))))
    

Englishman 96214 2015. június 12. 23:36   Válasz erre: 96192
Olvastam reggel én is a cikket, majdnem be is linkeltem még egyszer, de észrevettem, hogy megelõztél.

Oszika pár hete próbálta ezt a Tracert, õ tudna pár sort tapasztalati úton idebökni! Az általa elmondottak alapján nálam is felkerült a kipróbálandó listára. :)
    

Englishman 96213 2015. június 12. 23:26   Válasz erre: 96200
Hali!

Nekem ilyen betétek kerültek a gépbe. Nincs okom panaszra, teszik a dolgukat rendesen.
    

Englishman 96212 2015. június 12. 23:01   Válasz erre: 96207
Gratulálok Bélus!

Szép darab, sok-sok balesetmentest vele!
Ezt a "tanksapkán megáll a korsó" dolgot holnap délután én is leellenõrzöm! :)
    

Karex 96211 2015. június 12. 23:00  
Gratula az újabb TDM-hez!
Nem értem mit akartok azzal a Takármivel, már képrõl is látszik hogy kicsi, hogy férne el rajta a kis család, amit mindenki magával hozott a találkozóra........
Amúgy meg aki nem szereti a TDM-et az már nincs is itt, hanem valamelyik másik márka/típus fórumát bújja.
Ma elõtoltam drágaszágot, mivel egy hónapja volt használva utoljára, na, sokat nem mentem, de lõttem pár képet:
Hát lehet ezt nem imádni?

    

lendvai 96210 2015. június 12. 22:23   Válasz erre: 96208
Gratulálok az új géphez! Úgy tûnik ennek van most szezonja, mert ólálkodik itt egy újdonsült barátunk, aki szintén nemrég vette ugyanilyen színben. Már bátorítom, hogy lépjen be közénk. :-)
    

dinnyemag 96209 2015. június 12. 21:54   Válasz erre: 96207
Szép az a gép, gratulálok! (még így is, hogy KÉK:-))))))))
Ha jól számolom, van ott vagy 8 leömlõ amit azonnal fényesíteni kéne:-))))))
    

Kilos 96208 2015. június 12. 21:07   Válasz erre: 96207
Gratula a GÉP-hez! Gyönyörûséges színe van! :))))
Gyorsan kifutottam megnézni, hogy meg van-e az enyém! :))))
    

PalmBela 96207 2015. június 12. 20:59  
ST-t az Uraknak!

Ma tartottam egy mini TDM talit....magammal!

:)

Nem tudtam elszakadni a márkától, tenyerére meg nem tellett. Csak azért került haza mert tetszik a színe (szõkenõvoltam) és elég jól fel van szerelve (ABS volt a minimum kritérium).

Egyébként asszem megtaláltam a vak osztrák pap motorját aki csak havonta egyszer vette elõ a vasat, hogy az unokáit látogassa :) Legalábbis nagyon remélem.

Kedden volt a forgalomba helyezési tortúra. Elõtte bementem az NKH-hoz, hogy ilyen papper van a kipuffancshoz (valami olasz minisztériumi papír, hogy ki gyártotta, mikor és milyen típusra jó a dob etc.) de aszonták: "...inkább tegyem fel a gyárit, azt ha kitolom a kapun, má azt csinálok vele amit akarok." Nem voltam boldog, de végül is így tettem. A papír majd velem lesz mindig ha esetleg megkérdik, de (E) szám is van rajta.
Szal egy nap alatt végigzongoráztam a mûszaki/vám/ocsmányiroda bermudát, persze a biztit megkötöttem neten. Lett rendszám, most meg örörm van! :)

Öröm a sörömben, hogy ha közép sztenderden van, a tanksapkán megáll a korsó, tehát a büfé zavartalanul mûködik!
    

vlevi 96206 2015. június 12. 18:29   Válasz erre: 96205
Látszik, hogy at MT-09 geometriájához nem nagyon mertek (vagy akartak) hozzányúlni, pedig egy kicsit nagyobb tengelytáv jól jött volna. Ha másért nem, hát azért, hogy az utasnak, topcase-nek több helyet lehetett volna hagyni. Topcase-nek pl. nincs is rendes helye, ahogy látom, legfeljebb majd valami szép (ronda) extrahosszú nyúlványt lehet majd rárakni, amit, ha megpakolsz, gázadás nélkül is seggreül a motor.

    

lendvai 96205 2015. június 12. 17:42   Válasz erre: 96204
Na ez a térdszög elvette a kedvem a Tracertõl. :-) Asszem a következõ majd egy FJR lesz, ha addig elõ nem rukkolnak valami mással. :-)
    

kawa550 96204 2015. június 12. 16:13   Válasz erre: 96199
Ez az ábra ugye a sima 09, ami már nem olyan meredek mint az fz és ha megnézed a tracer képeit, akkor egyrészt az ülés hez képest az mt-n hátrébb esik a lábtartó és a traceren egyértelmûen nagyobb az ülés-lábtartó távolság, szóval az már még túrásabb az fz-hez képest mint az mt. Ettõl függetlenül nem túramotoros az ülés meg a lábtartó az tuti.
    

kawa550 96203 2015. június 12. 16:05   Válasz erre: 96197
Sírva ne fakadj, de egy kerékkiszerelés kedvéért én sem veszem le a bukógombát, inkább megemelem alulról egy krokodillal mikor a hátsóemelõ már alatta van, aztán a bukógombáknál alátámasztom 2 ilyennel http://aruhaz.kauffer.hu/prodgfx/T42004-TRN.jpg és ráengedem. kb 1 perc.
    

varajani 96202 2015. június 12. 15:04   Válasz erre: 96198
Egy ideje szeretnék egy könnyebb és erõsebb motort a meglévõ helyett. Meghívtak az MT-09 bemutatójára, nagyon tetszett, de rövidnek éreztem, és e térdszög is hegyes volt. Megérkezett a Tracer, a váz maradt, sajnos nem ez lesz az én motorom.
    

suny5539 96201 2015. június 12. 14:57  
Én már egy ideje leragadtam az EBC fék cuccoknál, még nem találtam jobb ár/érték arányú terméket.
Csak ajánlani tudom autóra-motorra ezt rakom már egy ideje...
És amióta találkoztam a coffos rokker fazonnal a Tuning kiállításon, hatalmas egy figura és mindig segítõkész....
http://ebcbrakes.hu/
    

Hitmanus 96200 2015. június 12. 14:51  
Az AP Racing betétekrõl van valakinek tapasztalata?
Lehet azt raknék a vasba.
    

suny5539 96199 2015. június 12. 14:38  
Bakker, még összehasonlítást is találtam. Szóval maradjunk a Fazernél :)
    

suny5539 96198 2015. június 12. 14:34  
Kiállításon ültem sima MT-09-en és az mocskosul kényelmetlen volt nekem, nagyon sportmotoros. Mondjuk én majd 2m-es zsiráf vagyok..., de akkor is a 900-as TDM-hez képest zsebmotronak tünt. Nem tudom , hogy ez a Tracer mennyivel magasabb, de szerintem a térdszög és az ülés - lábtartó távolság változatlan. Most kövezzetek meg de akkor már inkább Triumph Tiger , nem rajongok annyira ezért az angol márkáért, de ebben a kategóriábban szerintem õ a nyerõbb.

Amúgy ez a Tracer inkább Fazer mint TDM, vagy nem jól látom?
    

evdem 96197 2015. június 12. 14:12  
Így kell elsõ kereket kiszedni akinek nincs középtámasz és lusta magának a kawa által adott minta alapján hegeszteni egyet :)), inkább kínlódik
    

kawa550 96196 2015. június 12. 12:42   Válasz erre: 96193
Miért, a tdm melyik szériája volt túraendúró? Ne keverjük az xtz-vel, csak mert abból jött a blokkja.
Megjelenésekor be se tudták tuszkolni az újságok semelyik kategóriájukba, annyira különbözött minden mástól. Nézd meg azt a tracert, amirõl most nem tudják eldönteni hogy mi is az, túramotor vagy megvadult streefighter. Az a baj vele hogy böszme erõs meg vad? Nézz már körül, mi a trend az összes mai hasonló mocinál, multistrada,ktm adv-k,versys 1000, triumph, sorban jönnek olyan blokkokkal, amik az átlag motoros tudását 2x-esen meghaladják. Én a csapatósabb motorosok közé tartozom, de kanyargós úton ritkán tudom a teljes gázt ráhúzni a 75 lóerõs lassan negyed évszázados tehénnek. De a motorerõ olyan mint a fagyi, sose elég belõle!:)))))
    

varajani 96195 2015. június 12. 12:12   Válasz erre: 96194
Vidd el egy festõhöz, és políroztasd fel!
    

GASpeer 96194 2015. június 12. 11:58  
Elkészültem az összeszereléssel. Nekem tetszik! Egyszínû gyöngyház ezüst lett, matrica csak a feliratok, pipa, izé nélkül.
Láncszett is cserélve. Karbik szétszedve, tisztítva. Új gyertyák.
Most már csak a fékfolyadéktartály, az indexek, a tükrök viharvertek kicsit.
Na meg a plexi... Azzal lehet valamit kezdeni? Karcos, maszatos, de nem lehet lemosni.
    

varajani 96193 2015. június 12. 09:02   Válasz erre: 96192
Két mondatot idézek a cikkbõl:
-Túraendúrónak éppen nem nevezném
-Tehát 3,5 millióért kapunk egy megvadult streetfightert

    

kawa550 96192 2015. június 12. 08:19  
A tesztet olvasva gyorsan nyernem kéne a lottón....:))))))))
És szerintük is olyan tdm szerû sportos túramotor, nem is tom miért nem folytatták a nevet.
http://totalbike.hu/tesztek/2015/06/12/yamaha_mt-09_tracer/
    

scopy 96191 2015. június 12. 01:49  
OFF

4-es fõút 105km külsõbõl motorosok elé csajszi suzukival... Fellökte... 2 súlyos, egyik helyszínen bealtatva. A motor vezetõjén a kordura nadrág cafatokban. Megvédte, de kissé leramortizálódott.
Ma is farmerban motoroztam. Csupa baleset és mindbõl tanulnom kellene.

OFF VÉGE
    

MadBob 96190 2015. június 11. 22:30   Válasz erre: 96189
Én lábtartót vettem tõlük, abba belefért hogy reszelni kellett egy kicsit a felrakáshoz. Ebbe is bele fog férni?
    

Muju 96189 2015. június 11. 21:28   Válasz erre: 96188
Tudom mindenki a gyárit nézi, de ezzel mi lehet a baj? http://www.mc-motoparts.com/products/front-brake-disc-rotor-set-for-yamaha-zc930-2.html?page_context=category&faceted_search=0
    

GASpeer 96188 2015. június 11. 20:27  
Bakker! Én most eszméltem rá, hogy az 60 ezer forintos elsõ féktárcsából 2 kell, nem szettben annyi.
Innentõl csak a hátsóval fékezek! :) (azért nem)

Megrázó felfedezés volt, így 4 év tulajdonlás után.
    

Fido71 96187 2015. június 11. 20:16   Válasz erre: 96178
Én ezt a fajtát vettem:

http://www.fehermotor.hu/hu/termekek/goldfren-s3-racing-fekbetet-tobbfele

Ez egy puha betét, a srác a KépesMotoron hirdet.
A 900-hoz 5ezer pénz volt egy pár.

Mivel itt lakik tõlem pár km-re így személyesen vettem át, de postáz is.
Vázszámot is kérni fog majd.
    

Morchibald 96186 2015. június 11. 19:12   Válasz erre: 96185
Köszi megpróbálom.

    

tulok99 96185 2015. június 11. 18:57   Válasz erre: 96175
Morchibald! az akkut minden féle rémtörténettel ellentétben kb 15 perc alatt ki lehet venni. ettõl még nem venném ki a helyedben. ha tölteni is kell, vagy kiderül hogy semmi baja, akkor is felesleges a mutatvány. gyõzõdj meg róla, hogy megdöglött, aztán vedd ki... vedd le az ülést, alatta fogsz találni egy vastag lentrõl jövõ piros vezetéket, meg egy szintén vastag feketét, ezek egyenesen az akkusarukról jönnek. mérd meg úgy hogy be van kötve, ha van elég feszkó, akkor tegyél rá gyújtást, mérd meg megint, ha még mindig van, akkor valószínüleg nem az akksid gyengült el. ha kevés feszültséget mérsz, akkor pedig tedd fel töltõre. ha feltöltõdött, akkor próbálkozz újra. ha akku kuka, utánna állnék csak neki kiszerelni, addig felesleges.
    

tulok99 96184 2015. június 11. 18:50   Válasz erre: 96172
Séf bácsi! a bukóketrec a ménes körül olyan, mint a nagyon drága, meg nása technikával készült motorosruha. akkor fogom megtudni milyen hálás, mikor bakizok és 120-al seggen pattogok vagy fejen az aszfalton...
    

Karex 96183 2015. június 11. 18:21   Válasz erre: 96175
Ahogy VV Laci írta, jobb oldalról férsz a blokk mögött elhelyezett aksihoz. Hosszú szárú szerszámmal ki tudod venni a csavarjait, a kivétele már egy más téma.............
Ki lehet forgatni, de tényleg le kell venni a fékrendszer útban lévõ cuccait.
Elõször mérj! Az ülés alatt van a kábelek kivezetése, ahhoz simán hozzáférsz.
Ha már itt tartunk, nincs valakinek szétkapva 4TX? pontosabban a hátsó traktus, annak is a hátsó teló kintléte lenne a lényeg.
Mennyi hely marad az ülés alatt mikor teljesen fent van a kerék/ sárvédõ páros? Elférne az aksi ott?
    

D.Zoli 96182 2015. június 11. 17:32   Válasz erre: 96175
Kezelési kézikönyv szerint fojtószelep hiba.
    

sandryder 96181 2015. június 11. 16:04   Válasz erre: 96178
Helló!
A nagyvas.hu-nál Lucas, a Ferrodó, és APracing az ebc.hu-nál az EBC fékbetéteket találod a Tádéhoz. Egy a lényeg, hogy ne szinterezett legyen, egyébként kompletten kb. 20 000 Huf-ból megúszható.
    

Hitmanus 96180 2015. június 11. 15:51  
Szerintem a Diag menüben is meg tudja nézni mennyi nafta van az aksiban...vagy nem tudom, lehet a 850-ben nem biztos.
    

VVLaci 96179 2015. június 11. 15:08   Válasz erre: 96175
Elõször is száradjon meg rendesen a motorod! Azután méricskélni kellene feszültséget az akkuban, majd beindítva is, hogy van-e töltés.

Az akkut kibányászni jobb oldalról lehet, le kell venni a hátsó fõfékhengert is és dobozostul kivenni az akkut.
    

Hitmanus 96178 2015. június 11. 13:14  
Sziasztok!

A gyári fékbetéten kívül mit ajánlotok, ami lehetõleg nem eszi a tárcsát és nem sikít?A gyári elõre 40 akárhány ezer forint a Yamaha Worldben.Bár ajánlottak gyárit ami XJR 1300-ba való, de jó A TDM-hez is csak a fékezõ felülete más és fele árban.Az is Yamaha gyári.
    

furfarag 96177 2015. június 11. 12:46   Válasz erre: 96109
Arra figyelj,hogy metált nem adnak csak a gyárihoz hasonló nem metál szint.
Én rendeltem tõlük,de nem jött be.Az eredeti Pl. bordó metál egész trükkös szín.
Felfújod a színt aminek semmi köze az eredetihez:-),Aztán ráfújod a magenta színû
lakkot,és láss csodát megjön a várt szín:-))
Ha kell az a matrica,akkor szerintem vegyél festhetõ matricát,vágd ki,fesd le,ragaszd
fel és örülj.Vagy vedd meg a gyárit:-))))
    

mati12 96176 2015. június 11. 12:34  
Anno a Varaderom produkált hasonló jelenséget,ott a fesz.szabályzó ment el kakilni. Hasonlóan kellemes hõmérséklet volt akkor is mint amilyenben a héten is részünk van.
    

Morchibald 96175 2015. június 11. 12:11  
Üdvözlet !
Lehet sokak számára hülye kérdés lesz amit most felteszek, de mivel nem vagyok egy mûszaki ember, és ezzel a jellegû hibával még nem találkoztam ezért nem tudom mi legyen.
Tegnapelõtt este megmostam a motort, és bár nem áztattam le lett öblítve rendesen.
Mosás után 6-7 órával indult ugyanúgy ahogy eddig, majd mentem vele kb25 km-t és egész nap le volt állítva. Este mikor ujra megpróbáltam beindítani, olyan jeleket mutatott mintha az akkumlátor le lenne merülve, és csak egy katogó hang jön, mintha valami relé lenne, a fordulatszámmérõ mutatója pedig felmegy kb 4000 fordulatig. Lehet ez valami hiba visszajelzése, illetve merre induljak el.
Az akkumlátor kb 1 éves, és eddíg semmi jelét nem mutatta a gyengélkedésnek.
Illetve merrõl közelítsem meg az akksit, mert ma reggel levettem a tankot, de nem úgy tûnik hogy arról könnyû lenne hozzáférni akár a sarukhoz is.
Köszönöm
    

D.Zoli 96174 2015. június 11. 10:40   Válasz erre: 96173
Együtt csúszás ellen a bukókeret sem véd. Sajnos volt szerencsém kipróbálni.
    

todaytom 96173 2015. június 11. 10:34   Válasz erre: 96172
Bukógomba vagy bukócsõ egyre megy. A lényeg hogy a blokkot megvédje és ne szoruljon a lábam a motor motor és az aszfalt közé.
Egyszer enduróval úgy estem el hoyg beakadt a csizmám az ülésbe és a csúszó motor magával húzott de úgy hogy én közben ültem és csak vártam hogy megálljon. :D
    

kawa550 96172 2015. június 11. 10:27   Válasz erre: 96170
Ez az egyetlen ami miatt létjogosultságát érzem ezeknek a blokk kalodáknak.
Néha hosszú úton a nap végén már én is nyújtogatom a lábam, meg van hogy elõreteszem a bukógombára, de csúszik, nem az igazi.
    

kawa550 96171 2015. június 11. 10:25   Válasz erre: 96169
Azt így is le lehet, jöttem én haza Eisenstadból keréken törött kormánycsapággyal. :)))
    

scopy 96170 2015. június 11. 10:22   Válasz erre: 96168
Arra az én oly esztétikus és stilushû felhajtható csopi-taposóm az igazi! Sokszor azon kapom magam, hogy már megint használom, pedig nem is fáradt a lábam.
    

scopy 96169 2015. június 11. 10:18   Válasz erre: 96167
:-))))))))

Ha nem lennének körforgalmak majdhogynem le lehetne hegeszteni a kormány t.
    

todaytom 96168 2015. június 11. 10:12   Válasz erre: 96068
Ugyanilyen bukócsövet rakattam én is fel tavaly.
Lehet rajta lábat is pihentetni. :)

    

Karex 96167 2015. június 11. 07:54   Válasz erre: 96166
Scopy: a gyakorlat teszi a mestert, ezt tudod Te is, vagyis Te verhetetlen vagy a sima egyenes utakon, ahol nincs kanyar sem..........:D
Akinek meg a dombok, kanyarok jutottak, az meg ott gyakorol.
    

scopy 96166 2015. június 11. 05:41  
Jól hergelt!

Nem akarok én vitatkozni fõleg Veletek, akik már bejártátok Európát, sõt Afrika egy részét is, de abban teljesen biztos vagyok, hogy a TDM nem sziklás, köves hegyi utakra való. Az benne à legszebb, hogy annyira univerzális élménymotor, hogy mégis mindent bejárnak vele a társaink.

Én nem vagyok etalon, mert mint köztudott már egy felüljárón is elélvezek ha kanyar is van rajta, tehát nem ezért írom, hogy soha nem éreztem, hogy a motor gátolna abban, hogy valahová eljussak. Max a tudásom.
    

kawa550 96165 2015. június 10. 21:24   Válasz erre: 96164
Szerinted aki nismo gtr meg amg 6.3, annak nem áll még 3 hétköznapi használatú a garázsban? :)
    

tulok99 96164 2015. június 10. 21:04   Válasz erre: 96150
nissan nismo gt-r? meg 6.3-as amg merkedesz? ha felvetne a pénz, akkor is nagyot mernék álmodni, ha befizetnék egy fullos rav-4re... magyar utakra az való, meg nem dísztárgy, amit csak jó idõben lehet elõvenni, meg milliárdos ára van, a fenntartásáról meg ne is beszéljünk. nagyon sok mindenre tudnék sok pénzt költeni, de egy autóra biztosan nem.
    

csokabi 96163 2015. június 10. 20:21   Válasz erre: 96162
A neten annyit írtak róla, hogy segítõként vett részt a rodeón. A versenyzõk biztosítása volt a feladata. 1,4*0,5 méteres sziklatömb találta el szerencsétlent kb. 300 méterrõl megindulva. Tényleg nagyon szomorú történet.
    

kawa550 96162 2015. június 10. 20:11  
Amennyit én a híradóban láttam errõl, ott az oszi rendõr annyit mondott, hogy a srác lezárt területre ment be és onnan több figyelmeztetés után se jött ki/ vagy nem hallotta meg õket.
    

csokabi 96161 2015. június 10. 20:08   Válasz erre: 96160
Elhiheted, hogy mindenki sajnálja a srácot és a rokonait, aki hallott róla.
    

night-rider 96160 2015. június 10. 20:01   Válasz erre: 96153
ja! a haverom 29 éves fia meg ott halt szörnyet a leguruló szikla alatt /erzbergben/
    

Fido71 96159 2015. június 10. 19:56   Válasz erre: 96126
Mert esõben, hidegben azért jó azt lecsukni... ;)
Amúgy meg nyakra gyúrok /ha eddig nem vetted volna észre/. :)))
    

cxkopi 96158 2015. június 10. 19:56  
A lánc, és a fogaskerekek cserélve.
Volt egy régi faros buszra emlékeztetõ hangja menet közben,(váltóra gondoltam) az is megszûnt.
A kis lánckerék brutál, a fogak mint a gatter fûrészen ferdén, de nagyon.
Több tisztelettel leszek a lánc iránt, és köszönöm a figyelmeztetéseket.
    

pacsa 96157 2015. június 10. 19:56   Válasz erre: 96151
A TDM is elmegy ott ahol a Gs.Volt rá alkalom tesztelni!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118