2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Hr.Geiger 123337 2018. december 28. 11:08   Válasz erre: 123331
Há Kend akkor jól rácuppant a szívatóra! :-)
Bár első kereket itt nem láttam, de van pár hasznos cucc még ebből a kifilézett GS-ből, ráadásul közelebb is van Neked, mint Baja.
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/suzuki-gs-500-89-01-281225764/

Aztán itt a főnyeremény Kendnek, 40 ájróért szinte kívánja, hogy leüssed:
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/reifen-felge-gratis-dabei-suzuki-gs-500-282779111/

Remélem, sikerül összeraknod azt a jobb sorsra érdemes jószágot!
Mindehhez kitartást, jó egészséget és sok türelmet kívánok!

Valamint BÚÉK minden motorosnak! :-)
    

lendvai 123336 2018. december 28. 08:53   Válasz erre: 123335
A te membránod Yamaha, a Suzuki a volt 4TX-embe került, de pár éve amikor a tulaj utoljára jelentkezett még rendben volt. :-))))
    

csanesz 123335 2018. december 27. 22:34   Válasz erre: 123334
Bezony teszi! :)
    

lendvai 123334 2018. december 27. 19:18   Válasz erre: 123333
Hát az enyém száraz volt, amikor kiszedtem (mivelhogy megöregedett szegény és repedés okán elhunyt). :-) Ami ott felpárologhat az ugyanúgy el is párologhat, biztos ez történt. :-) Cserélni meg japán termékre lett, feltételezem az benzinálló, ha a Suzuki a nevét adta hozzá. :-) Azóta már eladtam, de feltételezem azóta is teszi a dolgát.
    

kawa550 123333 2018. december 27. 18:28   Válasz erre: 123332
Valamennyi benzin biztos hogy bejut oda, már csak akkor is mikor áll és a tű mellett szépen felpárolog, így biztos hogy benzinállónak kell lennie. Yamaha SR500-nál tipushibának számít, hogy a membrán megdagad a benzintől, okosok szerint időlegesen javítható azzal ha kiveszik és radiátoron szárítják 1-2 napig, utána újra jó egy ideig.
    

csanesz 123332 2018. december 27. 18:13   Válasz erre: 123329
:))))
Motoros cimborák, robogós fórumán írták. - A kenegetéssel már találkoztam. Hori cimborám TDM850 -ben. - Szerintem most is olvassa a fórumot. :) Rendes srác...
- Szentségeltünk, mert a karbiba mindenhova jutott belőle. Valami fehér zsíros szar, mint a hűtőpaszta a procikhoz. 4 óra alatt takarítottam ki. Utángyártott membránt raktak bele. Nem igazán volt benzinálló. Nekem a szerelőm megmondta ahogy egy motor össze van rakva az úgy jó. Csak mindig gyári alkatrész legyen és jó olaj. Nem kérnek ezek a gépek sokat, de azt rendesen meg kell adni. Azóta így teszek. Nincs vele gondom. Az EBC lamellát, ha elkoptattam megy bele a gyári. De lehet, hogy jövőre cserélem, ha ráunok.

Monyuk érdekes, mert eddig 4 motor karbijához volt szerencsém és mindegyiknek volt benya "párlat" belül a tölcsérben. Végül is így lenne logikus, mikor visszaengedem a gázt akkor szívó hatás lép fel a membránban amire a visszanyomó rugó is rásegít és kerülhet bele egy kevés nafta.
    

kawa550 123331 2018. december 27. 14:42  
Bár én is inkább motorozni mentem volna, hogy az isten baszná teherbe így karácsony után ezt a szájbakúrt gs-t!:))))))
Le akartam venni a féktárcsát a felnifestés előtt, mégiscsak egyszerűbb úgy. Számítottam némi anyázásra a csavarok meglazításánál, volt hogy csak erőszakra engedtek. Na, most a 6-ból 5 simán meglazult, aszittem díszmenet lesz séta tempóban. Erre az utolsó megragadt egy fél fordulat után. Megmelegítettem, mert az okosok szerint attól elenged a menetragasztó ha az fogja, kapott wd-t is bőven, tehát beletört a picsába. Megfúrtam, aztán beletört a vastagabbik törtcsavarkihajtó. Azt kifúrtam egy kobalt fúróval, ami kihúzás közben, mikor már kész volt a lyuk, beletört a lyukba. Na, azt nem lehet kifúrni semmivel, hívhatom a bajai bontót új kerékért.....
A beletört kipuffcsavarnál meg úgy döntöttem, ha már tőcsavart jáccik a geci, akkor legyen is az, hozzáhegesztettem egy másik csavart és mostantól anyával, tőcsavarként fogja a kipuffot a rohadék. Mégiscsak jobb ha így fogja 4 csavar mintha hagynám 3 csavarral. Vázat kipofoztuk, már nem rozsdás, ültetés is visszaalakítva, akár egy jó nap is lehetett volna.
    

vasutas 123330 2018. december 27. 13:38  
Mint látom, mindenki más-más motorteleltetős módszerre esküszik.-:)
Én, ha tehetem havonta egyszer-kétszer feltöltöm az akkuját.-:) Ma is kapott egy harminc kilométeres gyors töltést, ráadásul gyönyörű napsütésben és hét fokban.
    

lendvai 123329 2018. december 27. 08:54   Válasz erre: 123327
Hol hallottad már megint ezt a bölcsességet a membránról, csak nem valamelyik Facebook fórumon? :-)
A membrán a karburátorban eleve "száraz" körülmények között üzemel, nem éri sem olaj, sem benzin. A gumi öregszik, teljesen mindegy neki, hogy mozog, vagy sem. A halála lehet más, ha mozgás közben repedezik meg, vagy álltában keményedik és az első mozdulatnál reped.
A gumi alkatrészek kenegetése mindenféle cuccal meg szintén vita tárgya sok fórumon, de én a magam részéről soha nem szedtem volna szét a karburátort, hogy összekenjem a membránt, örültem, ha kicseréltem egyszer és nem kellett megint szétszedni. :-))) És ugyanúgy vagyok vele, mint a láncolajzóval: nem vagyok meggyőzve arról, hogy egy membrán rendszeres ápolása meghosszabbítja annyival az élettartamát, hogy érdemes legyen a karburátort szerelgetni érte.
    

csanesz 123327 2018. december 26. 23:57   Válasz erre: 123321
Arról már hallottam, hogy a karbi membránnak nem jó, ha szárazon áll. Egy zárt pólusú guminak nem jó, ha szárazon van? Motornak meg az nem jó, ha megy, mert kopik. Ilyen télire leeresztős dolgot már én is hallottam. A benya sem fog belesavanyodni. Eddig még nem volt ilyen nálam.
Olajat én is benne hagytam. Tavasszal cserélem. Lehet, hogy savasabb lesz, lehet hogy vizesebb. Én még nem láttam neten sem képet sem más bizonyítékot, hogy ez milyen nagy baj lenne.
    

csanesz 123326 2018. december 26. 23:44   Válasz erre: 123319
Ammeg hogy?
    

csanesz 123325 2018. december 26. 23:42   Válasz erre: 123320
Természetesen valamennyi marad rajta. :) Csak nem annyi, hogy 150 Km -ként márkától függően akár 7 deci is elillanjon menet közben. Éttem én! :)
    

Robi70 123324 2018. december 26. 22:22   Válasz erre: 123322
Üdv arta!:)
    

kawa550 123323 2018. december 26. 22:18   Válasz erre: 123322
Jó utazást a Titanicon! :)))))))))
    

arta 123322 2018. december 26. 19:58  
Üdvözlet mindenkinek!
Meg persze Boldog Karácsonyt!
Októberben lettem TDM tulajdonos, azóta követem a fórumot is, de csak most vitt rá a lélek a regisztrálásra. Sok jó tanácsot, ötletet olvastam itt azóta - köszönet mindegyikért!
    

kawa550 123321 2018. december 25. 18:20   Válasz erre: 123317
Értelme nincsen, csak a tulajoknak hiányzik már a motor oszt ezzel pótcselekszenek. Aztán meg kell ideologizálni hogy miért is jó ez.
Részemről karbi kipucolva, leeresztve, motor meg áll emelőn. Majd megyek tavasszal, vagy ha véletlenül olyan jó idő lenne mint tavaly karácsony körül, akkor előveszem egy körre de az se ilyen faluvégéig meg vissza, hanem akkor már egy értékelhető 80-100km minimum.
De nyilván mindenki azt csinál a motorjával amit akar, csak nem kő a duma hogy ez még jó is. Van, aki szerint ez a leeresztés se jó amit én csinálok, merthogy jobb a tűszelepnek ha nem szárazon áll(gondolom, akkor a raktárakban a még be nem épített tűszelepek is egy befőttes üvegben vannak benzinnel felöntve), én motorom, majd én azt tudom. A télire friss olajjal eltenni dologban logikailag van értelem, nem savasodik, nem ülepszik le semmi belőle. Ehhez képest én most is, meg mindig, akkor cserélek, mikor letelik a 6000, csak ezért nem baszok ki -a tél közeleg miatt-még jó olajat. Láttam párszor belülről a motorjaimat, ezt is fogom még most a télen ha a gyerek motorjával készen leszünk(azt már jól szétkaptuk, úgy döntöttünk hogy az egész átfényeződik, felnikkel együtt, meg akkor már a váz is kap egy alapos felszépítést, mert felújításnak azért nem mondanám, kipuff sincs már rajta, akku környékét is szétbontottuk és már meg van rendelve a szelepfedél új tömítése, úgyis lesz szelephézagolás, akkor már az is legyen meg) mert ezen is szelephézag ellenőrzés, de én még lerakódást meg leülepedést egyik motoromban sem találtam, a használt olajat szinte kénsavnak beállítani dolgot is erős túlaggódásnak tartom, szóval a következő olajcsere úgy május végén várható nálam.
    

lendvai 123320 2018. december 25. 18:09   Válasz erre: 123316
Csanesz, a hengerfal azért van úgy hónolva, hogy az olajfilm ott maradjon. Ezt segíti a viszkozitásból származó tapadás is, szóval ne aggódj miatta. :-)
    

Sander67 123319 2018. december 25. 18:02   Válasz erre: 123317
Szia Csanesz! A legrosszabb amit elkövetsz a sztenderen váltogatással, hogy megégeted a kuplunglamellákat.Tapasztalat.
    

Itil900 123318 2018. december 25. 18:01   Válasz erre: 123317
Majd, ha Petya megcsinálja a középsztendert, lehet én is megpróbálom. Oldalra támasztva viszont biztos vicces lenne kiengedett kuplunggal...:)))
    

csanesz 123317 2018. december 25. 17:31  
...bár igaz én 20 percig is járattam amíg be nem indult a venti. Ezalatt fel le váltogattam a fokozatokat is. Semmi értelme...
    

csanesz 123316 2018. december 25. 17:29   Válasz erre: 123312
Ezen én is filóztam. Fölös indítgatni. Tavaly vagy idén év elején télen ráeszméltem arra a tényre, hogy a hengerfalat nem hozom jobb helyzetbe, ha időnként indítgatom télen. Korábban úgy tartottam, hogy legyen rajta olajréteg. Ok... De az égéstérben? Ha ott olajos az már rég rossz. Szal aksitöltőt neki és aki akarja kipufot és karbit ledugóz.
Én csak időnként töltögetem télen az akksit. Nálam a garázsban sosincs fagy, így elvan az akksi is lassan 7éve.
    

Itil900 123315 2018. december 25. 16:00   Válasz erre: 123312
Drága barátom! Mint lentebb írva vagyon: be sem a ndítottam, csak állt! Én voltam a legjobban meglepve, hogy beindult...! Következőleg megyek is vele! A cikket löszi, tényleg terhelés mellett lehet igazán melegíteni!
    

Itil900 123314 2018. december 25. 15:52   Válasz erre: 123311
Nézzetek le, de ez magas nekem , mint gilisztának a padka!
    

lendvai 123313 2018. december 25. 11:21   Válasz erre: 123312
Vajon miért a Facebook-csoportokkal csipkelődik a cikkben? :-)) Biztos az olajnyomás lefúvó szelep és az utánégető is ludas lehet a dologban. :-)))))
    

kawa550 123312 2018. december 25. 11:13   Válasz erre: 123310
Megszorult a szivató patron. Mész is vele, vagy csak indítgatod hogy árts neki?
https://hegylakok.hu/2018/12/hideginditas-kopas/?fbclid=IwAR07ILSWbvAdGLsMj1-N3MexctBAq6kb5j_vpKPO6-aYpRud9q0euJToako
    

lendvai 123311 2018. december 25. 11:11   Válasz erre: 123310
Nagy valószínűséggel ez:
http://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=CS1
Beragadt a levegőszabályzó szelep. Ki kell szedni, kitisztítani, megkenegetni és visszarakni.
    

Itil900 123310 2018. december 25. 10:54  
Két és fél hónapos állás után ( csillaggarázs, ponyva alatt) szinte azonnal beindult a vas. Bemelegedett szépen, csak az alapjárat maradt 1800 körül. Mi lehet a prücök?
    

Itil900 123309 2018. december 25. 10:43  
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánunk, utazásban, gurulásban gazdag boldog új évet!
    

tomhahn 123308 2018. december 24. 23:24  
Boldog Békés Karácsonyt !
    

csanesz 123307 2018. december 24. 22:31  
Kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
    

Sander67 123306 2018. december 24. 19:19  
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket a motoros Uraknak és Hölgyeknek.
    

cizi 123305 2018. december 24. 17:55   Válasz erre: 123304
Kellemes ünnepeket kívánunk minden ismerősnek és ismeretlennek!
    

yamaszaki 123304 2018. december 24. 16:25  
Kellemes karácsonyt kívánunk mindenkinek!!
    

lendvai 123303 2018. december 24. 15:01  
Mi is boldog karácsonyt kívánunk mindenkinek!
    

Englishman 123302 2018. december 24. 14:54  
Boldog Karácsonyt kívánunk!
    

Flenegen 123301 2018. december 24. 11:23  
Békés Boldog Karácsonyt kívánok minden motors társunknak!
    

Endruz 123300 2018. december 24. 10:34  
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánunk!!!!
    

kawa550 123299 2018. december 24. 10:11  
Boldog karácsonyt kolléga urak és hölgyek! :)))
    

Robi70 123298 2018. december 24. 09:44  
Szasztok!
Boldog, motoros ajándékokban gazdag Karácsonyt kívánunk Nektek!
Magdi és Robi
    

lendvai 123297 2018. december 23. 11:53   Válasz erre: 123296
Amit én látok és a magam szintjén fel tudok fogni az, hogy a természet és az emberiség történelme során az ember, mint "homo sapiens" mindig egetverő hülyeségről tett sokszor tanúbizonyságot. A jelenleg zajló folyamatok is, mint mindig egy olyan krízisbe fognak torkollni, ami a természet törvényei szerint meg fogja tisztítani a környezetet. Hogy ez hogyan fog lezajlani, azt sajnos nem tudom megmondani. lehet pozitív változás, de lehet szimpla kihalás is.
Az én véleményem szerint jelenleg a sikeres túlélés záloga a sok helyen már jelen lévő kisebb-nagyobb közösségek megerősödése és fennmaradása. Mit jelent ez? Számomra azt, hogy tudatosan távol tartom magamtól azokat a tényezőket, embereket, akik káros hatással vannak rám, ránk.
Te valahol szerintem szerencsés helyzetben vagy, mert a mezőgazdaság révén még elég közel vagy ahhoz a természethez, amihez az ember is tartozik és bár ezen természet törvényei fölött lévőnek hiszi magát mégis időről-időre bebizonyosodik, hogy nem így van. Ők lesznek a szükséges veszteség, ami az egyensúly felé próbálja terelni a dolgokat.
Én is találkozom mélyszegénységben élő emberekkel, a magam módján segítek nekik: legutóbb a szülői ház teljes berendezése hozzájuk vándorolt. Kérdés, hogy ezzel valóban segítek-e nekik? Lehet csak időlegesen, de én jelen helyzetben ennyit tudok tenni. A fejekben uralkodó zűrzavart nem tudom megváltoztatni, mert az csak akkor változik, ha azt a zűrzavaros elme birtokosa maga is akarja. Egy zűrzavaros elme viszont a legritkább esetben döbben rá, hogy változtatni kell. Na ez a paradoxon.
Annyit tudok neked mondani, hogy nagyrészt a személyes tapasztalataim alapján az a pokol, amiben az emberek nagy része jajveszékel nem kívülről jön, hanem belülről. Ha ezt tudod és meg tudod értetni a gyermekeiddel is, akkor egy olyan nézőpontváltást lehet elérni, ami általában ha nem is tudja megszüntetni a negatív külső tényezőket, de egy másik szemszögből nézve elviselhetővé teszi őket. És akkor már sokkal több energia marad arra, hogy a saját élete jobbá tételén fáradozzon az ember.
Kicsit paradoxnak tűnik ez is, de sokszor a saját életünket olyan módon tehetjük a leghatékonyabban jobbá, ha nem magunkon igyekszünk elsősorban segíteni, hanem másokon. Mert az ad egy olyan plusz energiát, amit aztán szintén a saját életünk jobbá tételére fordíthatunk. Neked ott van a családod, a gyermekeid, fordítsd feléjük az energiáidat. Tanítani nem csak az iskola tudja őket, sőt egyre kevésbé. Az elsődleges modell mindig a család, a szülők. Ha te adsz egy követendő modellt nekik, akkor szerintem nem lesz gond.
ja, és a világ mindenkinek nyitott, még ha sokan nem is hisznek benne. Van egy bolygónk, ahol nem Magyarország az egyetlen hely. Van, akinek máshol van a boldogsága, csak meg kell mozdulni érte. Van, akinek csak a fejében kell rendet tenni. Aztán elkezdeni dolgozni rajta. Na ez nem nagyon megy a többségnek.
    

PalmBela 123296 2018. december 23. 11:29   Válasz erre: 123295
Sziasztok!
Tibi! És akkor szerinted mit lehet tenni? Hanyatló oktatás mellet, milyen lehetőségek vannak annak aki itthon "akar" maradni? Gondolok itt pl. magunkra. 3 lányom van, csak remélhetem, hogy legalább az egyiknek megtetszik a mezőgazdaság, mert ott tudok neki segíteni (minden téren), de mi lesz a másik kettővel? Hova küldjem? Milyen szakmát adjak/válasszanak nekik/maguknak és azt hol tudják, majd kitanulni? Nyilván szerencsés helyzetben vagyok, mert bízom benne, hogy megengedhetem majd magunknak, hogy jó helyen tanuljanak.
A minap jótékonysági tevékenység közben olyan mély szegénységben élő gyerekeknél voltam, ahol elgondolkodtató, hogy mi lesz azokkal az értelmes srácokkal akiknek esélyük sincs kitörni onnan ahol most vannak. Otthon sem azt látják, hogy lehetne menni előre. De néha jön 5kg krumpli... :(
Nu de a lényeg, hogy szerinted ebből van kiút? Mi lehet az ergye oktatás ellenszere, és nem egyéni szinten?
    

lendvai 123295 2018. december 23. 09:32   Válasz erre: 123294
A kulcsszó itt a "lenne". Ahogy hanyatlik az állami oktatás színvonala nem kell meglepődni azon milyen "szakemberek" kerülnek ki az iskolapadokból. Az igazi tudást olyan helyeken lehet összeszedni, ahol a csemetéd is dolgozik, ha hagyják. A magyar mentalitás meg amúgy sem sokat segít ezen, tisztelet a kivételnek.
Van pedagógus ismerős, illetve volt. Otthagyta az iskolát, mert elege lett a hülye szülők kezelhetetlen hülye gyerekeiből. Valahol ez is egy öngerjesztő folyamattá vált. A távozók helyét nem tudják betölteni, mert a jó szakemberek már vagy foglaltak, vagy kivándoroltak. Így aztán az egyre csökkenő létszámra lesz rátolva a plusz munka, azok a szerencsétlenek meg hallgatnak és tűrnek. Pedig lehet nemet mondani és az a munkahely, amelyik ezt retorziókkal próbálja megoldani nem érdemli meg, hogy jó szakemberek dolgozzanak neki. Én a magam részéről nem egyszer mondtam már nemet ilyen esetben, sokszor még így is később, mint kellett volna és csodák-csodája, nem történt semmi. Vagy elmentem máshová, mert a tudásom ér annyit, hogy el tudom adni magam máshol is.
A politika sem tesz jót ezeknek a területeknek, ahogy az látható, bár nem minden portálon ("aki nem vak" by Tankcsapda). :-)
A magam részéről (mivel én is átéltem már) maximálisan meg tudom érteni azokat, akik más országban folytatják. Megjegyzem felkészülten, mert a kimegyek Angliába szerencsét próbálni nyelvtudás és szaktudás nélkül kategóriát nem sorolom az életképes konfigurációba. :-)
Talán még az oktatáshoz sorolható az a számomra elcsépelt közhely, hogy hány Nobel-díjas tudóst adtunk a világnak. Egy nagy lófaszt adtunk, azoknak az embereknek a döntő hányada egyszerűen elmenekült innen, mert nem hagyták őket alkotni, kutatni, oktatni stb.
Na ennyit a jelenlegi oktatási színvonalról, már ami az állami szférát és a diákanyagot illeti. Mindemellett biztos, hogy vannak olyan oktatási intézmények, amelyek még hozzák a színvonalat, de ők más kategóriába tartoznak. Vannak még nagyon jó szakembereink és pedagógusaink is, kérdés hogy meddig.
    

kawa550 123294 2018. december 22. 23:23   Válasz erre: 123293
Ja, működni működhet. Régen a karbi szinkront se prop tech műszerekkel csinálták, csak betoltak egy hézagmérőt a pillangószelep alá oszt kész volt a "beállítás" ami működött is. Úgy ahogy. Aztán csak áttértek a népek a szinkronteszterekre meg a szívócső diagnosztikára. Oszt az ember azt gondolná, ha valakinek, akkor az iskolának kutya kötelessége lenne nemhogy követni a kort, de még inkább elébe menni.
    

lendvai 123293 2018. december 22. 21:45   Válasz erre: 123291
Ha a tisztelt ügyfél nem látja és mellette működik is, akkor akár még jó is lehet. Bár az, hogy vastag bennem ébreszt némi kételyeket, de ha keskenyebb, mint egy fog távolság akkor nincs vele gond. Én inkább aggódnék amiatt, hogy véletlenül letörlöm. :-))))
    

PalmBela 123292 2018. december 22. 19:58   Válasz erre: 123282
Szia Ati! Írtam Pü-t! Majd nézz rá!
Ünnepek alkalmából nem szeretnélek telefonon zavarni. :)

Üdv: B
    

kawa550 123291 2018. december 21. 19:33   Válasz erre: 123283
Suliból még hátravan ezen kívül még egy év, ez csak ilyen fusi meló, zsebpénzért.
A suli meg kb az a szint, amiről nemrég a totalcaron is volt egy cikk, a Csonka meg a Bánki sulikról, annyival jobb helyzetben, hogy itt azért szerelhetnek is a műhelyben, úgy ahogy.
Minap újságolta hogy vezérlést cseréltek valami kocsin, kérdeztem hogy milyen vezérlésrögzítőt használnak, van típusonként vagy valami univerzális. Hát, azt mondta hogy elég univerzális, egy jó vastag alkoholos filc, amivel összejelölik mielőtt szétszednék, nesze neked szakma.....
    

sjanek 123290 2018. december 21. 13:34   Válasz erre: 123289
Ment válasz.
    

cizi 123289 2018. december 21. 13:30  
Sjanek! Īrtam pü.-t.
    

sjanek 123288 2018. december 21. 12:45  
Sziasztok,
Már régebben leváltottam a TDM-et (egy ahogy itt nevezik csirkeszárnyasra), de maradt pár cuccom a garázsban ami csak a helyet foglalja.
Szóval 2003-as 900-asra való dolgok: gyári kicsit karcos kipufogópár, tükörpár, első felső fékmunkahenger (tartaléknak kellet, mert egyszer nem sikerült kivennem a csavart belőle a fent lévőn) eredeti fék és kuplung karok.
Jelképes áron (egy csoki, vagy egy üveg tokaji muskotály) elvihető. A cuccok Kazincbarcikán vannak, Miskolcra is be tudom vinni.
Üdv Jani
    

ati5995 123287 2018. december 21. 09:18  

    

ati5995 123286 2018. december 21. 09:17  

    

ati5995 123285 2018. december 21. 09:16  

    

ati5995 123284 2018. december 21. 09:14   Válasz erre: 123282
Lemaradt:
    

lendvai 123283 2018. december 21. 09:04   Válasz erre: 123280
Ügyes a gyerek, nagy kultusza van a régi 911-eknek mindenfelé a világban.
Ez azt jelenti, hogy suli után marad ott főállásban?
(Ha már befejezte a sulit és már mondtad valamikor az csak azért van, mert ahogy lentebb írtad féleszű vagyok. :-)))))))
    

ati5995 123282 2018. december 21. 08:54  
Itt a lehetőség hogy minőségi, de ne drága sisakban motorozz,vagy az utasod-Eladó Nolan N-90-es- "S" méretben, ezüst színű,napszemüveggel, utas sisakként párszor használt-megkímélt állapotban, a rajta lévő matricák hátulról gond nélkül levehetők.Bp.XVIII.-ker-ben. T:209246716 A kommunikáció nem eladó!! Azért nincs kiszedve,mert ha nem veszik meg-megmarad.
    

kawa550 123281 2018. december 20. 22:18   Válasz erre: 123271
Hát a kacsát tényleg át kellett segítenem a túlvilágra. Szegény szokás szerint pont akkor betegedett meg, mikor pár napig nem voltunk itthon. Legyengült, hasát seggét beköpték a legyek és olyan rossz bőrben volt mire hazaértünk, hogy már az volt a legtöbb amit tehettem, hogy nem hagytam szenvedni, agyoncsaptam szegénykét.
Többiek meg rohangásznak, semmi különös, meg szaporodtunk egy szobapincsivel. :))
    

kawa550 123280 2018. december 20. 22:11  
Kisgyerek mégse a tescónál csinál karriert suli után, inkább egy ilyen rosszvasakra specializálódott maszek műhelybe dolgozik délutánonként. Aszongya, csak az eredeti léghűtésesekkel foglalkoznak. :)))
    

lendvai 123279 2018. december 20. 15:55   Válasz erre: 123278
Ez van, biztos aranyhalak voltak az őseim. :-))))
Ma Butapesten autóztunk, lassan 30 éve csinálom, de úgy tűnik egyre romlik a helyzet. Mintha az emberek a technika fejlődésével fordított arányban mozogva egyre butábbak és életképtelenebbek lennének. A motorhoz szokva meg hatványozottan ügyetlennek és lassúnak tűnik a forgalom, pedig nem nagyon szoktam a sebességhatárok fölött közlekedni, pont a fent említett okok miatt.
    

kawa550 123278 2018. december 20. 15:39   Válasz erre: 123275
Arról hát, csak ez a féleszű nem tud 2 dologra 1 napnál tovább visszaemlékezni. :)))))))))))
    

furfarag 123277 2018. december 20. 10:54  
Sziasztok,Rég jártam erre.Olvasom a restanciám. Kawa550, te nagyon ügyes csóka vagy. Nekem nagyon tetszik az a fényezés. Le a kalappal. Na, most hogy így körbenyaltalak :)))
,Kívánok minden motoros társamnak boldog Karácsonyt,és sok-sok motoros ajándékot a fa alá.
    

lendvai 123276 2018. december 20. 09:05   Válasz erre: 123275
Úgy már hihetőbb, a GS ki is ment a fejemből. :-)
    

Tomchy 123275 2018. december 20. 08:46   Válasz erre: 123273
Szerintem a Gs500-ról mondja.
    

Utalatos 123274 2018. december 20. 08:35   Válasz erre: 123272
Ne már! Szegény kacsa.:-((
A "müszaki hülyeségek" csak nekem azok, nem kell komolyan venni!
Egyszerűen annyira béna vagyok minden ilyesmihez, hogy inkább csak idegbajt kapok, ha bármi ilyesmivel kell foglalkoznom, márpedig mindennap előjön valami vacakság, ami megkeseríti a napomat. Nekem egy izzócsere is olyan nagy ügy az autómon, hogy elötte a YouTube-on nézem meg, hogy kell csinálni:-(
Na, miután tegnap befaragtuk a fát,(hogy otthon hogy fogom megcsinálni egyedül, az egy külön stressz forrás), ma díszítünk, ezért el is köszönök.
    

lendvai 123273 2018. december 20. 08:12   Válasz erre: 123270
A Suzukis vesszőfutást olvasgatva nekem egy dolog motoszkál a fejemben: mi van az Avensissel?
Na meg milyen keréktengelyt raktak be fordítva, aminek útban van a kipufogó és a blokkból is ki kellett csavarozni a leömlőt? A kihajtó féltengelyt? Azt hogy? Vagy hátul merev tengelyes a futómű?
Írj még néhány "műszaki hülyeséget", mert vizuális típus vagyok és nem állt össze a kép tengelyügyileg.
    

lendvai 123272 2018. december 20. 08:06   Válasz erre: 123271
Műszaki hülyeség???? Kedves nővérem, ez így ugye ítélkezés, ezt te is tudod. :-)))) Az meg nem szép dolog, mondhatni "utálatos". :-)))))
Az állatokról meg majd Kawa mesél neked. :-)))))) Én annyit tudok, hogy a kacsa elhunyt.
    

Utalatos 123271 2018. december 20. 07:59   Válasz erre: 123270
Most, hogy sikerült az ónos esőben beszánkáznom a munkahelyemre, hírtelen csak egy dolog izgat: kawa550, mi van az állataiddal?:-)
Most komolyan. Abban biztos vagyok, hogy a férfiakat jobban érdekli ez a sok motoros, olajozós, tankfestős műszaki hülyeség, de engem ma reggel tényleg az érdekelt, hogy mi lehet a "háziállataiddal", mert olyan rég írtál róluk?
Az se baj, ha egy fényképet teszel fel róluk beszámoló helyett.
Vannak ugyan fontosabb gondjaim, problémáim így Karácsony elött, de ez most tényleg érdekelne! És nincs semmi "utálatosság" az érdeklődésem mögött.
    

kawa550 123270 2018. december 20. 06:57   Válasz erre: 123269
Mármint hogy stilizált alig felismerhető báránkát? Olyant én is tudok. Én már 10 évvel ezelőtt ilyennel fújtam a tortákat vazze. :))))))))) Ezzel inkább apró karcokat tud javítani aki ért hozzá.
Én meg ezzel a tetves suzukival szopok. Akármihez nyúlok 2 másik problémát találok alatta. Kivettem az akkut tölteni, hát nem csak a delej hiányzik, de a sav fele is. De megtaláltam, ott volt az akkudoboz alatt, meg is mart faszán mindent, ki kell szedni a dobozt meg a tartót, de ahhoz le kell bontani az idomot meg ki kell venni a kereket. A keréktengelyt fordítva rakta be valami barom, és valszeg akkor mikor nem volt fenn a kipuff, mert nekimegy a dobnak, nem lehet kivenni, tehát le kell venni a kipuffot is. Befújom a csavarjait csavarlazítóval hogy könnyen lejöjjön. Ja 3-at a négyből, mert a negyedik hiányzik. Persze levétel után az is meglett, ott van beletörve a blokkba.
    

lendvai 123269 2018. december 19. 12:43   Válasz erre: 123267
Ha esetleg mégse jönne össze ne szomorkoggyá', hozd el, aztán majd lefestjük ezzel. :-)))
Megyek airbrush tréningre is, megtanítják hogy kell a pisztolyt hatékonyan használni. Lehet, hogy még a sisakodra is tudok majd báránkát, kecskét, tyúkot meg ilyeneket festeni. :-)))))))
    

lendvai 123268 2018. december 18. 18:51   Válasz erre: 123267
Tudom, pont azé' mondtam. :-))))))
    

kawa550 123267 2018. december 18. 18:31   Válasz erre: 123266
Lepereg rólam a rosszindulatod. :))))) Ezt is én csináltam:
    

lendvai 123266 2018. december 18. 17:59   Válasz erre: 123265
Halvány emlékeimben él még a sajátkezűleg hegesztett lábtartó. :-))))) Ez alapján én azt javallanám, hogy ne fényezd újra a picsába, hanem fényeztesd újra a picsába, hátha akkor szebb lesz. :-)))))
    

kawa550 123265 2018. december 18. 17:46   Válasz erre: 123264
Mi meg motoroztunk. :)))) Már ha annak lehet hívni hogy a falu hosszú utcáján 2x oda vissza kihúzattam a rosszvasat, a Krisz meg 3x.
Aztán nekiálltunk szétszedni meg kivakarni a koszból, rozsda nyomok kozmetikázása ilyesmi. Tankon van egy kis horpadás, meg rendesen karcos a tanktáskától, szerintem azt újrafényezem a pitsába, az a legegyszerűbb. Meg a fehér felnikre is úgy rá van égve a fékpor, hogy szerintem azokat is.
    

kawa550 123262 2018. december 17. 21:52   Válasz erre: 123261
Nem, ez a krisz motorja , a sziliét is valszeg lecseréljük ha lehet, épp annak próbálunk utánajárni hogy lesz a2 az a1-ből, meg hogy miért nem mehetett ő is egyből az a2-re mint most a krisz.
    

lendvai 123261 2018. december 17. 21:50   Válasz erre: 123260
Ez váltja le a kis Hondát?
    

kawa550 123260 2018. december 17. 21:14  
Na, má megin annyi motor van a garázsban, hogy én már nem tudok bemenni és egy még így is kiszorult a kiscgarázsba. Tacsi meg újra megy a kert végébe egy nejlon alá. :)))))
    

lendvai 123259 2018. december 17. 20:04  
Szorgalmas egy robotunk van, írni kellett valamit az élen maradásért. :-)
    

lendvai 123258 2018. december 17. 15:14  
Mivel fűtetlen a garázs és a ventillátoros fűtőtest nem túl hatékony ezért beszereztem egy infrapanelt, amit rá tudok kötni a kapcsolt ágra is. Kíváncsi vagyok mennyivel lesz komfortosabb, ha kinn kell dolgoznom valamit. Vagy csak a motorban szeretnék gyönyörködni télvíz idején. :-))))
    

lendvai 123257 2018. december 17. 14:39   Válasz erre: 123255
Biztos lehetsz benne, hogy lesz aki nem bírja ki. :-) De hát ilyenekre is szükség van, különben nem találtak volna ki sok-sok szép magyar jelzőt. :-)))
    

Levi990 123256 2018. december 17. 08:45   Válasz erre: 123254
Viszont a csodaplexidnél azt mondtad, hogy ha jól működik, nem számít mennyire ronda :) de hát ronda is volt meg nem is működött.

Sok beszéd feleslegesen...
    

kawa550 123255 2018. december 17. 08:21  
Má megin' csak mi vagyunk szem előtt. Kíváncsi leszek, a mi kis szorgalmasaink hány olyan szekeret tolnak fel megint a domb tetejére, amin senki se ül.:))))))
    

lendvai 123254 2018. december 17. 07:43   Válasz erre: 123251
Amint azt korábban is leírtam én nem lebeszélni akarom a láncolajzót használókat annak megvételétől, felszerelésétől, használatától. Nekem egyszerűen nem tetszik, a vaktában odadobált anyagi és praktikum érvek pedig reprezentatív minták és hozzájuk tartozó számok nélkül nem meggyőzők, mert sok bennük a szubjektív tényező. Ennyit a makacs mérnöki fejemről. :-)))
Az teljesen normális, hogy ha van valamilyen érzelmi kötődés, akkor az ember mintegy önigazolásként odaillő érveket keres és hajlamos figyelmen kívül hagyni az ellenérveket. Erre remek példa a lenti eszmecsere. Én sem vagyok kivétel, ha van kötődés akkor én is azon kapom magam, hogy ugyanezt játszom.
A munkahelyen és egyéb területeken szerzett tapasztalatok alapján ez akkor gond, ha mániákus jelleget ölt, mert ebben az esetben az ember nem hajlandó vagy nem tud felelősséget vállalni az előforduló hibákért. Azt mindenki eldöntheti, hogy ő melyik kategóriába esik. A magam részéről én már túl vagyok ezen, ha egy gyertyacseréhez előre kell buktatni a hűtőt is rövid káromkodás után végül nem a Yamahát hibáztatom a tervezésért.
Fido kolléga kicsit epésen, de azért szemléltette ezt a felelősségvállalós dolgot lenn. Ha valaki makacsul ragaszkodik a német autók és a német minőség mítoszához a XXI. században annak ellenére, hogy a prémium bajor vasa már harmadszor hagyja cserben az úton akkor sem fogja soha beismerni, hogy valami az autóval nincs rendben. :-)))))
Én ha felrakok valamit a motorra, akkor a funkció mellett ugyanolyan fontos, hogy számomra esztétikus is legyen. A fék- és kuplungkarokat sem azért cseréltem le, mert CNC-mart alumínium, mindkét oldalon állítható, kikönnyített, hogy ha törik ne tőből törjön. A faszt, azért vettem meg, mert tetszik. :-))) De van, ami nem tetszik, azt akkor sem rakom fel, ha amúgy könnyebbé tenné az életem. :-))) Másnak biztos tetszik, tessék nyugodtan használni, nincs ezzel semmi baj, de ne akarjon engem senki meggyőzni, hogy az én kedvenc színem nem a zöld kell legyen, hanem a piros, mert az nem fog menni. :-)))))
    

lendvai 123253 2018. december 17. 06:45   Válasz erre: 123252
Tedd hozzá a gyengébbek kedvéért, hogy két szett láncról van szó, mert józan paraszti logika alapján ha egy lánc 50 ezret bírt ki, akkor nem fog kibírni még 100 ezret. :-)))))))
    

kawa550 123252 2018. december 16. 23:26   Válasz erre: 123251
Az én abszolute nem mérnöki szakács fejemmel megpróbálom érthetően levezetni azt a 150-et: Kell mennem 50-et, hogy tudjam hogy olajozó nélkül annyit bír. Aztán kell mennem olajozva 100-at, hogy kijelenthessem, 2x annyit bír. Mifelénk az 50+100 az 150.......:))))))))))
    

Jani55 123251 2018. december 16. 23:21   Válasz erre: 123245
Az előbbi válaszommal együtt értékeld, de külön is szeretnék válaszolni:
Levezetted, hogy kb 50ekm-t ment a lánc... Rendben, de nem tudom, (az én, szintén makacs mérnök fejemmel) belátni, miért várunk a kb dupla futásteljesítmény helyett még további 100ekm-t, hogy a gondolatmeneteddel összesen kb 150ekm-nél tartsunk??? Ez nem duplája, nagyon nem...
A Varás fórumokon olvashatsz utána, egy láncszett átlagosan hány km-t jelent, ahhoz képest az enyém bátran állíthatom, a duplája volt...

Semmilyen lánctisztítás (áztatás-mosás-olajozás-sprézés), plusz a külön erre fordított figyelem, idő és pénz nincs arányban egy automatikusan működő, odafigyelést csak egyéb kötelező szerviz, ill gumicsere alkalmával igénylő vacakkal szemben, ami akkor is csak annyi, hogy 5ccm olajat öntöttem bele (a 10 év alatt elfogyó 0,8 kg gyakorlatilag semmi pénzt nem érő olajból).

Hogy valami egyszerű és praktikus, garantált a működése, nincs hibalehetőség, ez nekem fontos.
Hogy esztétikus, elegáns megoldás egy filléres, vacak olajlevezető cső méginkább filléres kötegelőkkel való rögzítése? Megítélés kérdése, nekem tökéletes volt tíz éven keresztül. Igeiglenesnek szántam, mégis végleges maradt. A szépség egyébként is szubjektív.
    

Jani55 123250 2018. december 16. 22:49   Válasz erre: 123244
Az én vakuumos Scottoilerem került 12eFt-ba, motorkiállításon vettem. Magam szereltem fel, a készletben található kiegészítőkkel, egy fél délutánba került. Tíz év alatt kb 0,8kg 80W90 olajat használtam el, kb 1eFt volt.
Lánckarbantartás ezen túlmenően nem volt, utánállításokra sem volt külön szükség, hiszen gumicserék alkalmával az megtörtént. Soha nem tisztítottam a láncot, mindig öntisztult, a lentebb látható állapotban volt.
Nem tudom mennyit spóroltam avval, hogy nem kellett egyetlen egyszer sem költenem láncsprérke és nem kellett erre külön odafigyelnem, evvel vacakolnom, mégis mindig közel optimális kenése volt.
Igen, én sem járok 100ekm-ig egyetlen egy járgányommal sem. (autókkal sem)
    

kawa550 123249 2018. december 16. 22:30   Válasz erre: 123248
Hát most egy égőcseréért inkább nem ugranék ki Sollenauba. :))))))) Meg hát nem is az enyém a motor. :)
Csak ugye helyzetfelmérés, hogy van-e annyi előnye a dolognak, amiért már megéri foglalkozni vele.
Öccáz eur-ért odaadná a kisgyerek, a blokk szépen halkan jár, ahogy el is várható egy hondától, nem füstöl, nem kopog nem zörög, viszont gázadásra leáll, egy alapos teljes szétszedéses karbipucc meg szinkron a minimum, de lehet hogy egy felújítás is ráférne a karbikra ahhoz 6 rugó/db a készlet, a benzincsap be van állva, alig tudtuk kinyitni, az megint egy 6 rugós készlet, aztán 10 éves gumik vannak rajta(nem látszik rajtuk, jól néznek ki, alig kopottak)amit én már nem hagynék a gyerekem alatt, az alsóhangon 55 rugó, a sokat álltakon megszokott hogy a főfékhengerbe is belerohad a cucc, megint 6 rugó, egy akku még 10, és mivel nincs érvényes műszakija, csak egyedi forgalomba helyezéssel lehet behozni az +20 rugó. Szóval ott tartunk hogy összesen már 260 felett járunk, ha a suzi tényleg jó és mondjuk le lehet 900-ra alkudni, akkor a végén 20-30 rugóért kéne a hidegben szerelgetni napokig. Hát a faxom, annyiért még a havat se lapátolom el. :))))))
    

lendvai 123248 2018. december 16. 21:29   Válasz erre: 123247
Ha ez még a klasszikus terheléses indexrelé nem biztos, hogy gond, lehet az egyik izzó 21 helyett 5W-os, vagy valami hasonló. Cseréld meg az izzókat, ha akkor is ugyanaz az oldal pislog gyorsabban, akkor igényelhet némi fejvakarós munkát. :-))
    

kawa550 123247 2018. december 16. 21:01  
Hogy más is legyen, megnéztem ma egy A2-vel is vezethető cb500-ast a gyereknek ósztriában, 2 éve áll, műszakija sincs, akku se volt benne, de azért életre keltettem a szuziról megbikázva a tulaj legnagyobb örömére. Igen jó áron ideadnák, és szerintem egy karbipucc után pöpec tanuló motor lenne. Viszont volt egy furcsaság amit nem igen értek. A bal oldali indexei 2x olyan gyorsan villognak, mint a jobb, olyan, mint mikor az egyik égő kiég, de itt mind a 4 működik rendesen, csak az egyik oldal 2x gyorsabban. Nem ledes, sima égős.
Holnap még megnézek egy gs500-at is, képen az is jól néz ki(kivéve az ocsmány dobozt, amit már a hazaúton ledobok róla ha megveszem :)))))) azt hibátlannak írja a tulaj, kipróbálható, érvényes műszakis stb, igazából afelé hajlok még ha 2x annyiba kerül is.
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/motorrad/honda-cb-500-pc33-280820263/
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/motorrad/suzuki-gs-500-283376227/
    

Fido71 123246 2018. december 16. 20:32  
Ez csak olyan: "legyen nekem fent olyan is" dolog.
Birtokolni jó, még akkor is, ha nem sokat ér.
Nézd meg a német autó tulajokat... :)))
    

lendvai 123245 2018. december 16. 20:27   Válasz erre: 123244
Pont ezen töprengtem én is, de már nem mertem többet írni, mert megköveznek érte. :-)))
A magam részéről amúgy is úgy vagyok vele, hogy akarja a fene a lánc élettartamát tologatni és motorozni a nyúlás felső határán zajongó lánccal. Amúgy sem tudnám igazolni a dupla élettartamot, mert életszerűtlen. Én 72 ezernél cseréltem le azt a láncot, amit az előző tulaj ha jól emlékszem 20 ezernél rakott fel, mert gyengének ítélte a gyárit, vagy valami ilyesmi. Számoljunk 50 ezret.
Ha hitelt érdemlően ki akarom jelenteni, hogy az olajozó használatával ehhez képest minimum megduplázódott az élettartam, akkor minimum 100 ezret kell még menjek vele, kínosan ügyelve arra, hogy ugyanolyan terhelések érjék a láncot, mert a makacs mérnök fejemben csak akkor lesz hiteles a mérés. Tartunk tehát ugyanannál a motornál, 150 ezer kilométernél. Nekem sem életszerű, kiadok 100 rugót, az 2 szett lánc kerékkel, ugyanott vagyok. Kényelmesebb? Ha én szerelem be az olajzót akkor K.I. hogy nem. Ha mással szereltetem be, akkor igen, de anyagilag nem vagyok beljebb. És mivel nekem sem az a célom, hogy anyagilag beljebb legyek, hanem az, hogy a motorom kifogástalan műszaki és esztétikai állapotban legyen, ezért a féktárcsáimat sem átallottam betétestül gyári Yamahára cserélni úgy, hogy még volt néhány század mm a tárcsavastagság alsó határáig. Ennélfogva én nem akarom a láncom élettartamát figyelni, inkább cserélem idő előtt. Na meg egy felkötegelt olajvezetékkel sem rontanám el a leendő motorom gyönyörű egyoldalas lengőkarjának művészlelkű mérnökök által végeselem-számított vonalait. :-))))
De tiszteletben tartom azok véleményét is, akik használnak ilyet vagy szeretnének ilyet használni a motorjukon. Használják nyugodtan. Elfogadni viszont a láncélettartam növekedést mint racionális érvet nem fogom. :-)))
    

kawa550 123244 2018. december 16. 19:51  
Én a magam részéről úgy vagyok vele, hogy a gumim környékén sehol ne csepegjen semmi olaj, se koszolós mértékben, se máshogy. De más meg gondolhatja máshogy, ő dolga. Viszont ezeken felül is felmerül bennem pár kérdés, ha már így pörög ez a téma.
Az én láncom olyan 40.000-et ment el a tádén úgy, hogy amolyan átlagos vagyok, nem hanyagolom el, de nem is pucolom meg fújogatom állandóan, én pl sose viszek magammal túrára sprét, kibírja az hazáig, akkor is ha 1500km.
Bár kétlem, de egy fene, menjen el a dupláját olajozóval. Az úgy minimum 80.000km. Na, én még soha egy motoromat se tartottam meg annyi ideig, hogy ennyit menjek vele, szóval a megtakarítás egy szuper olajozóval is csak elméleti lenne, mert mire elérném a megtakarításhoz szükséges futásteljesítményt, a motor már valszeg nem is lesz nálam. És akkor hol van még az olajozó(ha profi, nem házi barkács) árának megtérülése? Ennek az árán pl https://www.scottoiler.com/us/product/esystem-electronic-chain-oiler/ veszek 2 teljes szett láncot meg lánckereket a motoromra, nem rosszat, amivel elmegyek vagy 80.000km-t, és ezt még túl kéne szárnyalnom hogy valami értelme is legyen. Ti hogy vagytok ezzel, hányan mentetek 100.000 felett ugyan azzal a motorral?
    

BarthaL 123243 2018. december 16. 12:34  
Jó példa erre a Scottoiler V-System és Scottoiler E-System Más módon kapják a vezérlő jeleket.
    

Jani55 123242 2018. december 16. 12:29  
Nekem Scottoiler automata láncolajozó volt a Varán. Maximális megelégedésemre működött, a láncélettartamot duplájára vitte fel. A gyakorlatban 60ekm-nél a láncfeszítő a zöldmező közepén volt.
Olajat a láncra, a görgőkre csepegtettem, nem a lánckerékre, a gyári ajánlás szerint, 80W90-ből, spórolósan, azaz évi 2-3 -szori feltöltéssel. Ez középállásban gyakorlatilag óránként 6-10 csepp olajat jelent.
A lánc félszárazon volt a legjobb kompromisszum, olajozottak voltak a görgők, de nem verte fel sehová, nem terhelte a környezetet feleslegesen. Koszos volt, vagy tiszta, mindenki ítélje meg (nem a fényképkészítés céljából volt tisztítva), a gép általában így nézett ki, nem verte fel sehová, tiszta volt a felni is.
    

BarthaL 123241 2018. december 16. 12:27  
A házi gyártmánynál éppen szükséges mennyiség beállítása lehetetlen. Aki gondolkodik a beépítésen, lehetőleg olyat válasszon amit tág határokon belül, fokozatmentesen lehet beszabályozni. Figyelembe veszi a sebességet, kerékfordulatot, nagyobb sebességnél arányosan csökkenti a dózist ... A 100000 km-es lánc élettartam a mese kategória volt nekem előtte, használva, 35000 km-el a láncomban(annak mostani állapotát ismerve) már ezt is másként látom.
    

dinnyemag 123240 2018. december 16. 12:23   Válasz erre: 123233
Nem kell a dual csoda, bőven jó ez így egyik oldalról a lánckerékre. Négy éve használom, nem dobálja sehova az olajat, ha beállítod türelmesen , hogy percenként 2 cseppet adagoljon. Egy tartállyal ötezer kilométert megyek, de még szárazra így sem ürült soha... Szerintem jó. Én inkább mellette szavazok:-). Scottoiler v-System van a motoromon.
    

lendvai 123238 2018. december 16. 09:56   Válasz erre: 123233
Ha te építed meg, akkor ha rám hallgatsz készítesz valami ilyesmit is, ami megakadályozza, hogy az olaj oda is jusson, ahová nem szeretnéd. Ez még láncspray-nél is hasznos tud lenni, mert valamennyire az is tud fröcskölődni, ha nagy a tempó.
    

lendvai 123237 2018. december 16. 09:47   Válasz erre: 123235
Ez így van rendjén, jólesik belecsipogni olyasmibe, amivel még nem volt dolgunk. :-))) Például a desmodromic vezérlés karbantartása. :-)))))
Mindemellett egy gyilkossági ügyben ítélkező esküdtszéket és a bírót sem úgy válogatják, hogy embert kellett ölniük előtte, mégis tudnak helyes döntést hozni. :-))))
A fizika ismerete meg amit a két szememmel láttam hasonló alap. :-))))
    

BarthaL 123236 2018. december 16. 09:27  
Sziasztok!
Nekem Pro-oiler láncolajozóm van, duál injektorral párosítva. Nagyon szeretem, pár éve még kiröhögtem aki ilyet használt.
    

Fido71 123235 2018. december 16. 09:22  
Így van, én is lebeszéllek róla, pedig még nem is láttam ilyet! ;)
    

Levi990 123234 2018. december 16. 08:43   Válasz erre: 123233
Olyanoktól kérdezd inkább akik használják is mert itt csak megpróbálnak lebeszélni olyanok akik soha sem használták.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők